HTC HD2 - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 100.474 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:22:
[...]

Heb je de scherpte tweak al toegepast?
Nee, verder nog geen tweaks....je bedoelt deze?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=602234
Heb jij daar goede resultaten mee?
BrokenRules schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:35:
Helaas net ervaren dat zelf met de sms-fix geinstalleerd het sms probleem weer optreed....
Nogmaals geïnstalleerd en ben benieuwt hoe lang hij het nu volhoud...

Vind nu wel tijd worden dat het goed opgelost gaat worden. Een telefoon van 500,- + die niet betrouwbaar kan sms'en, is schandalig...
Vandaag bleef er ook weer 1 hangen in mn Postvak uit.
Ik ga snel die error bestanden naar HTC sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

CRXed schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:45:
[...]

Nee, verder nog geen tweaks....je bedoelt deze?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=602234
Heb jij daar goede resultaten mee?
Die bedoel ik ja. Je moet maar naar de 'before and after' photo's kijken, je ziet echt een duidelijk verschil. En ik heb helemaal geen resultaten, heb de HD2 nog niets eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke wizard gebruiken jullie dan voor mail? eentjje die op je telefoon staat, oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:40:
welke wizard gebruiken jullie dan voor mail? eentjje die op je telefoon staat, oid?
Standaard wizard van Windows Mobile:
Start - Email - nieuw email account toevoegen.

Ik heb mn UPC en mn Live (hot)mail toegevoegd, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:35
De wizard Nieuwe e-mail account onder het tabblad e-mail. Dan kan je kiezen voor g-mail, live en een aangepast iets wat voor de meeste van ons van toepassing is denk ik. Daar kan je alle stappen doorlopen met de naam, mailadres, pop/smtp servers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 16:48
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:57:

weet je toevallig ook of je smilies via sms kunt verzenden?
dat kan, bij het toestenbord drukken op "12#" en dan op "1/2" aan de linker kant...

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee... ik ga het nog maar eens een keer proberen met die wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb snel een live-account aangemaakt, maar die synchroniseert prachtig. mijn gmail, de account die ik eigenlijk het meest gebruik, dus NIET. meuk doorsturen naar live account dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ik hoor net dat Dutty binnenkort met zijn eerste HD2 Roms komt >:) !! Dat is echt geweldig nieuws, kan haast niet wachten :P ! Heb hem vaak geholpen met zijn HD Roms, dus wie weet kan ik hier ook weer wat Beta testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 15:46

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik heb eindelijk de telefoon, heerlijk. Ik heb de uk versie WWE rom 1.48 + de nodige hot fixes. Maar de sms bug blijft bestaan.

Maar de BsB Tweaks app, maakt heel veel goed. Ik raad het iedereen aan :).

Weet iemand waar ik een dutch xt9 library kan halen? De WWE 1.48 rom heeft alleen Engels, Duits, Frans, Italiaans en Spaans.

edit---
Ff dit proberen, kijken als het lukt (xt9)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=595500

[ Voor 26% gewijzigd door XTREEMRaGE op 02-01-2010 23:27 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik krijg bij het opstarten steeds een melding dat BTtrayCE.exe geen geldige toepassing is oid. Ik zou niet weten hoe het erop gekomen is. Boeit me eigenlijk ook niet, ik wil van die melding af. Alleen weet ik niet waar deze BTtrayCE.exe te vinden is zodat ik het kan verwijderen. Met de zoekfunctie op het toestel krijg ik geen resultaat. Iemand een idee?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:07

SilencerNL

No remorse

RaJitsu schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:49:
Ik krijg bij het opstarten steeds een melding dat BTtrayCE.exe geen geldige toepassing is oid. Ik zou niet weten hoe het erop gekomen is. Boeit me eigenlijk ook niet, ik wil van die melding af. Alleen weet ik niet waar deze BTtrayCE.exe te vinden is zodat ik het kan verwijderen. Met de zoekfunctie op het toestel krijg ik geen resultaat. Iemand een idee?
ach kom, eerste hit op Google als je zoekt op "BTtrayCE.exe" biedt je een oplossing...

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Helaas niet. Ik had inderdaad TT geinstalleerd, maar ook weer verwijderd. Kennelijk is er iets achter gebleven. De zoekfunctie werkt kennelijk niet voor alle bestanden die op het toestel staan. In de Windowsmap vind ik wel twee BTtrayCE-bestanden, maar beiden kunnen niet verwijderd worden. De twee genoemde bestanden die aangepast of verwijderd moeten worden, heb ik niet. Mijn vraag is dus waar in het toestel wordt verwezen naar die BTtrayCE-bestanden, zodat ik die verwijzing (als daar überhaupt sprake van is) kan aanpassen, of anders op de een of andere manier toch die bestanden kan verwijderen...

Ook is het jammer dat er dus kennelijk gewoon bestanden kunnen blijven staan na een deïnstallatie.

[ Voor 7% gewijzigd door RaJitsu op 03-01-2010 00:42 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrokenRules schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:35:
Helaas net ervaren dat zelf met de sms-fix geinstalleerd het sms probleem weer optreed....
Nogmaals geïnstalleerd en ben benieuwt hoe lang hij het nu volhoud...

Vind nu wel tijd worden dat het goed opgelost gaat worden. Een telefoon van 500,- + die niet betrouwbaar kan sms'en, is schandalig...
Hier ook hetzelfde probleem.
Het viel met trouwens op dat ze na een soft reset wel opeens werden verzonden. Zo zijn veel van mijn nieuwjaarswensen pas op 2 januari aangekomen bij de ontvanger... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik hoop echt dat er een google chrome webbrowser voor de hd2/winmo komt, hij is echt retesnel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:07

SilencerNL

No remorse

RaJitsu schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:11:
Helaas niet. Ik had inderdaad TT geinstalleerd, maar ook weer verwijderd. Kennelijk is er iets achter gebleven. De zoekfunctie werkt kennelijk niet voor alle bestanden die op het toestel staan. In de Windowsmap vind ik wel twee BTtrayCE-bestanden, maar beiden kunnen niet verwijderd worden. De twee genoemde bestanden die aangepast of verwijderd moeten worden, heb ik niet. Mijn vraag is dus waar in het toestel wordt verwezen naar die BTtrayCE-bestanden, zodat ik die verwijzing (als daar überhaupt sprake van is) kan aanpassen, of anders op de een of andere manier toch die bestanden kan verwijderen...

Ook is het jammer dat er dus kennelijk gewoon bestanden kunnen blijven staan na een deïnstallatie.
Probeer het anders eens met een programma als Total Commander of vergelijkbaars. Meestal kunnen dat soort programma's het wel voor elkaar krijgen om een bestand te verwijderen of te hernoemen.

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 13:01
Ik heb Skyfire browser geïnstalleerd, moet zeggen dat werkt heel behoorlijk.
Kan nu in ieder geval filmpjes kijken op dumpert enzo.
Gebruik is even wennen, maar uiteindelijk werkt het heerlijk en vooral ook snel.
Als je je toestel even na installatie opnieuw op start hebt werkt ook de rotatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

markmart33 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:33:
Ik heb Skyfire browser geïnstalleerd, moet zeggen dat werkt heel behoorlijk.
Kan nu in ieder geval filmpjes kijken op dumpert enzo.
Gebruik is even wennen, maar uiteindelijk werkt het heerlijk en vooral ook snel.
Als je je toestel even na installatie opnieuw op start hebt werkt ook de rotatie.
En als je deze niet standaard hebt, kan BsB tweaks de oplossing bieden! :)
Zo gebruik ik m'n TT (rotatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
RaJitsu schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:11:

Bestanden bestaan wel, zorg dat het vinkje "alle bestanden weergeven" aanstaat in Verkenner (via menu), anders zie je ze inderdaad niet.
En als je ze niet kan verwijderen, hernoem ze dan.
Die 2 bestanden hernoemen, foon uit en aan en dan kan je bestanden alsnog weggooien.
Tomtom bljft dan gewoon werken en blutooth doet het ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 12:11
Ik heb op mijn homescreen allerlei programma's ingesteld, maar ik wil er een paar wijzigen. Het lijkt me normaal vrij simpel, maar ik krijg ze niet gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:26
T i M schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:21:
Ik heb op mijn homescreen allerlei programma's ingesteld, maar ik wil er een paar wijzigen. Het lijkt me normaal vrij simpel, maar ik krijg ze niet gewijzigd.
zoekfunctie

In je homescreen druk je op menu (rechtsonderin) en dan snelkoppelingen verwijderen, daar kies je welke je wil verwijderen en daarna voeg je nieuwe programma's toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
hallo allemaal de beste wensen vanuit vleuten, heb even en vraag, ik volg en beandwoord al van af het begin vragen op dit topic, maar wat ik nog niet ben tegengekomen is of er naast de standaard bewegende achtergrondplaatjes er ook nog andere te krijgen zijn heb me rot gezocht maar nog niets werkend kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

CRXed schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:56:
[...]

Bestanden bestaan wel, zorg dat het vinkje "alle bestanden weergeven" aanstaat in Verkenner (via menu), anders zie je ze inderdaad niet.
En als je ze niet kan verwijderen, hernoem ze dan.
Die 2 bestanden hernoemen, foon uit en aan en dan kan je bestanden alsnog weggooien.
Tomtom bljft dan gewoon werken en blutooth doet het ook weer.
Did the trick, thanks.
SilencerNL schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:49:
[...]

Probeer het anders eens met een programma als Total Commander of vergelijkbaars. Meestal kunnen dat soort programma's het wel voor elkaar krijgen om een bestand te verwijderen of te hernoemen.
In TC zie je het sowieso al inderdaad. Fijne filemanager trouwens.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Ik heb inmiddels mijn verjaardagen van contacten in agenda staan dmv syncen, alleen is de waarschuwing nu standaard 15 min van te voren... Kan ik dit ook veranderen naar standaard een dag van te voren, of moet ik alle verjaardagen handmatig veranderen?
Ik heb trouwens al in: Agenda > Instellingen > Standaardherrinnering verandert naar 1 dag, maar dit verandert de verjaardagen niet.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

my_fiero schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:34:
weet iemand hoe ik de verbinding automatiesch kan laten verbreken na de auto mail check?

ik heb het register al aangepast (daarna softreset)

hklm\comm\connmrg\planner\settings
cachetime=60
suspendresume=
vpncachetime=60

geen resultaat?

Ik heb nu WMlonglife geinstaleerd, maar ook deze werkt niet.
de verbinding is nu al meer dan 16 uur!!!!!!
Dit is onnodig!
Ik heb anders WMlonglife al een poosje naar volle tevredenheid draaien.
Je moet alleen ff de moeite nemen om alles goed in te stellen.
Je kan per programma fine tunen. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:13:
[...]

Ik heb anders WMlonglife al een poosje naar volle tevredenheid draaien.
Je moet alleen ff de moeite nemen om alles goed in te stellen.
Je kan per programma fine tunen. Werkt perfect.
Mijn probleem is dat het programma niet 'terugschakelt' van 2G naar 3G bij bijvoorbeeld het openen van de YouTube-applicatie. Herken je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 12:11
Ik was me vandaag weer eens aan het ergeren op het HTC Messaging gebeuren. Het is zo ontzettend sloom als je een lange conversatie hebt bij bepaalde personen.

Ben gaan zoeken om het uit te schakelen en ik ben het volgende tegengekomen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=556614

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
T i M schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:19:
Ben gaan zoeken om het uit te schakelen en ik ben het volgende tegengekomen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=556614
Ja ik heb het ook geprobeerd, maar heb mijn telefoon daarna toch een hard reset gegeven. Ik kreeg elke keer sms.exe (als ik het uit mijn hoofd goed zeg) toepassingsfouten.. Dus daar zat ik niet op te wachten...

Natuurlijk kan het zijn dat het bij jou goed gaat, maar ik wilde je toch even waarschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
CRXed schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:48:
Vannacht onmogelijk smsjes kunnen sturen!!!
Alles bleef in Postvak uit hangen.

Hadden jullie daar ook last van? Ik zit bij Vodafone.

Ik denk dat de sms-bug toch te maken heeft met een verbindingsprobleem, zoals de sms drukte van vannacht. En de HD2 stuurt dan de smsjes niet vanzelf opnieuw.

Ik ga nu de Error-report bestanden naar HTC sturen en wacht af wat ze te zeggen hebben.

@markmart33: volgens mij hoort dat zo met de agenda, komt 1 dag vantevoren op het homescherm te staan.
ik heb sterk het gevoel dat je gelijk heb.

zelfde probleem, heel lang zonder sms bug gezeten (helemaal aan t begin 1x ofso, na smsje naar mezelf nooit meer) tot 1-1-10, toen bleef ineens alles weer hangen, ook als ik sms naar mezelf stuurde (ik check nogsteeds regelmatig of ze wel verstuurd zijn)
nu paar dagen later na dit te lezen, geprobeerd met meer bereik (heel slecht bereik op me bank thuis), gelijk na sms naar mezelf werd alles eindelijk verstuurd, zag ze letterlijk 1 voor 1 verdwijnen in outbox... (alhoewel dat op de 8ergrond denk ik 1 actie was, want ik heb nog sms naar mezelf gedelete uit de outbox, maar die kreeg ik alsnog binnen)

softreset heb trouwens geeneen keer gewerkt deze keer (waarsch. omdat ik nogsteeds slecht bereik had, merk ook dat als ik me hand niet om het onderste gedeelte hou, de ontvangst beter is (daar zit de antenne))

[ Voor 8% gewijzigd door Elwin23 op 03-01-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
RaJitsu schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:49:
Dit bestand is onderdeel van de widcomm bluetooth stack en is om de een of andere reden corrupt geraakt (misschien aan het tweaken geweest?). Met een hard reset is dit op te lossen. Of dit bestand er opnieuw opzetten. Kan hier helaas geen attachments meesturen.

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
*O* yesssss (31-13-2009) HTC heeft bevestigd dat Windows Mobile 7 naar de HD2-smartphone komt

http://tweakers.net/nieuw...aar-windows-mobile-7.html *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Is het ook mogelijk om een groep (in dit geval mijn vriendengroep), toe te voegen aan het tabblad met de favoriete contacten?
Dus dat ik met 1 druk op de knop iedereen een smsje kan sturen?

De manier waarop ik wat toe wil voegen kan ik namelijk alleen maar individuele contactpersonen toevoegen en geen groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 20:53

Pinobigbird

doesn't share food!

bartbh schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:23:
Is het ook mogelijk om een groep (in dit geval mijn vriendengroep), toe te voegen aan het tabblad met de favoriete contacten?
Dus dat ik met 1 druk op de knop iedereen een smsje kan sturen?

De manier waarop ik wat toe wil voegen kan ik namelijk alleen maar individuele contactpersonen toevoegen en geen groep.
Dat kan inderdaad helaas niet. Een groeps-sms versturen kan wel via de groep (maar misschien gebruik je dit al). Het is wel iets meer dan '1 knop', maar een groeps-sms versturen kan wel sneller dan alle contacten los toevoegen:
Sense-tabblad Contacten > Meer > Tabblad Groepen > Kies de gewenste groep > Groepsbericht verzenden

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Pinobigbird schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:01:
[...]
Dat kan inderdaad helaas niet. Een groeps-sms versturen kan wel via de groep (maar misschien gebruik je dit al). Het is wel iets meer dan '1 knop', maar een groeps-sms versturen kan wel sneller dan alle contacten los toevoegen:
Sense-tabblad Contacten > Meer > Tabblad Groepen > Kies de gewenste groep > Groepsbericht verzenden
Dat gebruikte ik dus inderdaad al. Was inderdaad de vraag om de groep die daar staat, toe te voegen aan de favorieten.
Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

sanook

_/-\o_

Ben nu een paar weken in het bezit van de HD2 en bevalt meer dan goed, toch zit ik nog met een paar dingetjes:

-Wat vinden jullie van CoPilot ? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar ben er niet weg van. Als je op de snelweg al naast een afslag rijdt hoor je dat je zometeen de afslag moet nemen. Ook al meegemaakt dat ie zei dat ik de afslag moest nemen terwijl ik juist de weg moest vervolgen (was op een knooppunt). Op het scherm wel goed aangegeven maar als je afgaat op de tekst rijd je dus verkeerd. Ik denk daarom niet dat ik dit product (betaald) ga gebruiken, zal vermoedelijk dan Navigon gaan worden.

-Het is mij nog niet gelukt om een Shoutcast stream aan de praat te krijgen met de meegeleverde player. Weet iemand een player die Shoutcast streams aankan ?

-Als je de Telegraaf applicatie opstart en je wilt bv de volgende ochtend naar het laatste nieuws kijken dan zie ik nog steeds de berichten van de avond ervoor, ik zie geen optie om te refreshen o.i.d. Met de 'X' afsluiten werkt ook niet want dan draait ie nog steeds op de achtergrond. Ik moet nu iedere keer met de Task manager de applicatie beeindigen en weer opnieuw opstarten om de laatste berichten te zien. Dit moet toch simpeler kunnen ?

-Is het mogelijk om een bij een contact ingestelde verjaardag ook in de agenda te krijgen ?

[ Voor 3% gewijzigd door sanook op 03-01-2010 21:09 . Reden: nog een vraagje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Als je een WWE rom hebt en je wilt de dutch XT9 hebben, voer dan deze stappen uit

http://forum.xda-develope...php?p=5209634&postcount=8
quote: bel_z_bub
I just figured it out..!!

download a registry editor and go to

HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Tegic/eT9

click AvailableLanguages and add 0113 to the value e.g:

0109,010C,0107,0110,010A,0113

then go to

HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Tegic/eT9/LdbFiles

and add a new String value named 0113 with a value of NLlsUN_xt9.ldb

reboot your device...

you now have Dutch XT9 on your WWE version.. seems the files are already there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Heb mn HD2 nu enkele dagen in bezit.. Top toestel!

Enige wat me stoort is de batterij.. Na 1 dag 'spelen' met het toestel is mn batterij al rond 21.00 uur 's avonds zo goed als leeg..

Heb hem nu een aantal keer volledig opgeladen en leeg laten lopen..

Hoop dat er snel een batterij op de markt komt welke langer meegaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:22:

Enige wat me stoort is de batterij.. Na 1 dag 'spelen' met het toestel is mn batterij al rond 21.00 uur 's avonds zo goed als leeg..

Romversie 1.61 schijnt al 2 keer langer mee te gaan dan versie 1.48. Ik vermoed dat ie alleen 3G connectie maakt wanneer het nodig is. Deze versie is nog niet officieel en circuleert 2.5 week op xda. Het is hopelijk niet lang meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
sanook schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:57:
Ben nu een paar weken in het bezit van de HD2 en bevalt meer dan goed, toch zit ik nog met een paar dingetjes:

-Als je de Telegraaf applicatie opstart en je wilt bv de volgende ochtend naar het laatste nieuws kijken dan zie ik nog steeds de berichten van de avond ervoor, ik zie geen optie om te refreshen o.i.d. Met de 'X' afsluiten werkt ook niet want dan draait ie nog steeds op de achtergrond. Ik moet nu iedere keer met de Task manager de applicatie beeindigen en weer opnieuw opstarten om de laatste berichten te zien. Dit moet toch simpeler kunnen ?

-Is het mogelijk om een bij een contact ingestelde verjaardag ook in de agenda te krijgen ?
Wat betreft de telegraaf heb ik daar geen last van. Maar wel kan je bijvoorbeeld een taskmanager installeren, zodat je niet steeds naar de HTC taskmanager hoeft via instellingen. Bijvoorbeeld Dutty Taskmanager, via XDA. Bij deze taskmanager kan je instellen dat je applicaties af sluit wanneer je op het 'X'-je klikt. Dus als je het dan de volgende keer op zal starten zal het een soort van 'refresh' maken.
Ik noem deze taskmanager omdat ik deze zelf gebruik, er zijn vast meerdere of misschien betere die deze functie ook hebben maar daar kan ik je (nog) niet bij helpen.

Wat betreft de verjaardagen bij de contacten i.c.m. de agenda heb ik gelezen dat dit moet gaan werken wanneer je dit gaan syncen met o.a. outlook. Zelf heb ik het nog steeds niet werkende en hoop ik dat er hier iemand is dit kort en duidelijk uit wil leggen. (overigens bij een verjaardag vul je de geboortedatum in?)
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:30:
[...]

Romversie 1.61 schijnt al 2 keer langer mee te gaan dan versie 1.48. Ik vermoed dat ie alleen 3G connectie maakt wanneer het nodig is. Deze versie is nog niet officieel en circuleert 2.5 week op xda. Het is hopelijk niet lang meer.
Als dat echt zo is en straks ook officieel wordt dan zou dat wel een hele goede verbetering zijn zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van xda:

The is one thing really amazing in this ROM. Battery life is incredible. I keep direct push with 3g and at 22:00 the battery is at 20%. Currently is 22:20 and is 63%. Same programs, same usage. same hours....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Been powerd on since 7 am. Now it's 13pm and battery drained 10%.

4 SMS sent, 2 sms got.
5 e-mails got.
Active Sync connected
No phone call.
30min MSN chatting.

Is kinda good in my eyes.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I ve no doubt. The BIG improvment in this rom is the radio part. Battery live is much better and 3G coverage too ¡¡¡¡. Now my battery last 24 hours without problem with direct push over 3g. With 1.4x the battery was 5% at 22:00 without much usage (direct push over 3G ON)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:22
Is er iemand in geslaagd op de pc aangemaakte playlists aan de gang te krijgen in de muziekspeler van zijn HD2? Het wil mij namelijk niet lukken.

Bij het synchroniseren maakt Mediamonkey (in de Windows Mediaplayer-modus) keurig asx-playlists aan die ook zichtbaar zijn op de telefoon maar de muziekspeler zelf ziet geen nummers. De playlists lijken helemaal leeg.

Dit terwijl de Windows Mediaplayer op de HD2 de playlists wél herkent en als ik het playlist-bestand open krijg ik ook keurig de (volgens mij) juiste code te zien:

<entry><ref href="\Storage Card\Foo Fighters\Echoes, Silence, Patience And Grace\01 The Pretender.MP3"/></entry>

Vraag: hoe krijg ik playlists die de muziekspeler wél herkent. Eventueel maak ik er wel een scriptje voor maar ze (iedere keer) op de telefoon maken is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 07:36

vr6-only

Blub Blub

Er is nu ook een Tweakers.net applicatie!!!

m.mobilelayers.com

Werkt goed! Hoewel de geweldige heren van Tweakers de site ook zeer goed gemaakt hebben voor mobiele surfers!

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dav0s schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:31:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen 'Experiment 13' werkend te krijgen? Ik heb wel een filmpje gezien van iemand die het speelde op zijn HTC HD2, maar krijg zelf steeds direct na het openen van de cab 'Installatie van Experiment13.cab is mislukt.'
Experiment13 draait prima bij mij maar ik krijg alleen besturing dmv de G-sensor niet aan de praat (optie in het menu). Bij het standaard meegeleverde spelletje Teeter werkt het wel. Iemand bij wie Experiment13 wel met G-sensor werkt? Zo ja, heb je daarvoor iets moeten doen of werkte het meteen?

WWE 1.48 rom hier, heb al geprobeerd of G-sensor calibreren hielp.

Leuk spel trouwens! Net als Electopia (demo) en Xtrakt erg mooi gemaakt (die werken ook niet met G-sensor maar geen idee of dat zou moeten kunnen).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
DaFreakR schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:22:

Heb exact het zelfde. Heb eerst iets van 10 uur aan de lader gehangen. Toen gaan spelen met wifi, smsen, tweaks instellen, wat bellen en 10 min tomtom. Einde van de dag was batterij ook leeg. Dus in pricipe gaat ie maar 1 dag mee. Niet eens extreem gebruik, mail etc gebruik ik niet en heb al BsB Tweaks geinstalleerd....

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

SnoeiKoei schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:40:
[...]

Experiment13 draait prima bij mij maar ik krijg alleen besturing dmv de G-sensor niet aan de praat (optie in het menu). Bij het standaard meegeleverde spelletje Teeter werkt het wel. Iemand bij wie Experiment13 wel met G-sensor werkt? Zo ja, heb je daarvoor iets moeten doen of werkte het meteen?

WWE 1.48 rom hier, heb al geprobeerd of G-sensor calibreren hielp.

Leuk spel trouwens! Net als Electopia (demo) en Xtrakt erg mooi gemaakt (die werken ook niet met G-sensor maar geen idee of dat zou moeten kunnen).
Ik heb spellen die ook gebruik maken van de g-sensor, maar deze moest ik in de game zelf kalibreren. Misschien dat het als optie ergens is verstopt in de game?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:41:
van xda:

The is one thing really amazing in this ROM. Battery life is incredible. I keep direct push with 3g and at 22:00
Ik heb deze Radio (2.06.51.07) op mijn HD2 draaien.. en ik moet zeggen dat gaat inderdaad echt goed! Stuk beter qua batterij verbruik, ontvangst is volgens mij gewoon het zelfde..ik merk daar geen verschil in dus.

Ik zal mijn accu verbruik vermelden zodat je zelf kunt vergelijken, zit hier op het Telfort/KPN netwerk op de 3G/H band. E-mail wordt automatisch gecheckt om de 20 minuten, dit is de enige constante taak die uitgevoerd wordt. 3G connecties worden automatisch na 1 minuut verbroken (via registry tweak ingesteld.. en t werkt bij MS appz).

Mailboxen pollen doe ik van 7 uur tot 22 uur, daarna stopt het pol schema weer.

7:40 - 100% - HD2 uit de lader gehaald
9:40 - 96% - Handmatig in Sense het weer geupdate
10:40 - 92% - Belletje van 5 min en een MS word documentje bekeken
11:40 - 89% - Belletje van 10 min
12:40 - 79% - Belletje van 29 min
13:40 - 77% - 1 SMSje verzonden
14:40 - 74% - idle in standby
15:40 - 72% - idle in standby
16:40 - 69% - 5 minuten op MSN actief geweest
17:40 - 62% - 3 belletjes a 7 minuten
21:30 - 54% - idle in standby
22:30 - 44% - 3 SMSjes verzonden, 1x een softreset gedaan voor de fun en nog wat MSN activiteiten ook.

Tot slot zal ik nog laten weten, wat de stand is morgen ochtend ;)

10:27 - 26% - in de late avond en smorgens nog wat gesurfd in de trein en mail gelezen. 2 SMSjes gedaan.

Al met al de moete waard volgens mij?.. HARDSPL is uit dus we kunnen nu probleemloos flashen ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Chutney op 05-01-2010 10:29 . Reden: batterij verbruik updates ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
vr6-only schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:31:
Er is nu ook een Tweakers.net applicatie!!!

http://m.mobilelayers.com

Werkt goed! Hoewel de geweldige heren van Tweakers de site ook zeer goed gemaakt hebben voor mobiele surfers!
Is inderdaad een mooie applicatie, is gisteren gereleased. Bij deze een schermafdruk:

Afbeeldingslocatie: http://www.basst.nl/wp-content/uploads/2010/01/TweakersApp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
-- EDIT
verwijder post...

[ Voor 93% gewijzigd door Prom1se op 04-01-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:16:
In de aandelen tab blijft de aex index steeds op een verkeerde stand staan. Nu 312.88 en dat moet toch echt rond de 334 zijn. In de details is de grafiek wel goed. Ligt dat nou aan mijn toestel/instellingen?
Zelfde probleem hier,Dow Jones en Nikkei updaten wel goed.
AEX 312.88 en Amx 494.38 blijven op oude stand staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:33:
[...]

Zelfde probleem hier,Dow Jones en Nikkei updaten wel goed.
AEX 312.88 en Amx 494.38 blijven op oude stand staan.
http://finance.yahoo.com/q?s=%5Eaex

Ik denk dat het een issue is bij Yahoo Stock, dat is namelijk de source die gebruikt wordt. De informatie is dus erg delayed, van 9dec.

Als je AEX.AS pakt dan krijg je de koers van 16dec te zien: http://finance.yahoo.com/q?s=aex.as

[ Voor 11% gewijzigd door Chutney op 04-01-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik heb sinds gisteren dat klikken op een mail, vanuit de Sense interface, niet meer werkt.
Ik kan wel door mails heen scrollen (die velletjes papier), maar als ik er op klik, dan zie je wel dat ie beweegt, maar de mail opent niet.
Klik ik op Meer, zodat je gewoon in je mailbox komt, dan kan ik wel mails openen.
Soft reset werkt niet.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 06:59
Monda schreef op maandag 04 januari 2010 @ 01:00:
[...]

Heb exact het zelfde. Heb eerst iets van 10 uur aan de lader gehangen. Toen gaan spelen met wifi, smsen, tweaks instellen, wat bellen en 10 min tomtom. Einde van de dag was batterij ook leeg. Dus in pricipe gaat ie maar 1 dag mee. Niet eens extreem gebruik, mail etc gebruik ik niet en heb al BsB Tweaks geinstalleerd....
Je weet dat navi, wifi, dataverbinding ed. ENORM veel van de batterij eisen? Dit is op elke telefoon zo, zelfs op een iphone ;)

Maar je hebt gelijk, bij bovengemiddeld gebruik gaat de telefoon 1 dag mee. Dit mag/kan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
CRXed schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:02:
Ik heb sinds gisteren dat klikken op een mail, vanuit de Sense interface, niet meer werkt.
Ik kan wel door mails heen scrollen (die velletjes papier), maar als ik er op klik, dan zie je wel dat ie beweegt, maar de mail opent niet.
Klik ik op Meer, zodat je gewoon in je mailbox komt, dan kan ik wel mails openen.
Soft reset werkt niet.
Is al vaker hier voorbij gekomen. Je moet even 1 keer handmatig locken (via Windows knop en dan linksonder lock). Daarna werkt het weer, als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
mattrob schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:38:
[...]

Is al vaker hier voorbij gekomen. Je moet even 1 keer handmatig locken (via Windows knop en dan linksonder lock). Daarna werkt het weer, als het goed is.
Aargh, nooit gedacht dat locken met email te maken had!
Bedankt voor je supersnelle reactie!

Ik was alweer helemaal sjagerijnig geworden van mn HD2 :9

Vanmorgen heb ik trouwens alle SMS errorlog bestanden naar HTC gestuurd, met de melding welke smsjes er waren blijven hangen in Postvak uit.
Ik hoop van HTC ook op een snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belstrekkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-02-2024

belstrekkie

Bas_Versluis

Ben het nog niet tegen gekomen in dit forum, maar zijn er meer mensen die bij het invoeren van leestekens in een sms-je ervaren dat de cursor steeds enkele regels/woorden terugspringt zodra je in de mini-qwerty op de symbolen toets drukt? Ik heb hier regelmatig last van, hoewel het niet consequent voorkomt... Word er knettergek van dat m'n leestekens ergens midden in een woord komen te staan... Heb HTC gemaild, maar die weten geen oplossing (behalve harde reset, wat niet helpt) omdat het nog niet eerder gerapporteerd is. Ik heb het zowel in de ROM 1.43 als 1.48.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Chutney schreef op maandag 04 januari 2010 @ 08:11:
[...]
... zit hier op het Telfort/KPN netwerk op de 3G/H band. E-mail wordt automatisch gecheckt om de 20 minuten, dit is de enige constante taak die uitgevoerd wordt. 3G connecties worden automatisch na 1 minuut verbroken (via registry tweak ingesteld.. en t werkt bij MS appz).
Ik heb ook de HD2 bij een Telfort abo en zit dus ook op het KPN netwerk. Mijn telefoon beschouwt dat zoals ik wel eens eerder heb vermeld als roaming en doet dus geen automatische checks van mail en weather updates omdat 'ie vindt dat 'ie daar toestemming voor nodig heeft ("You are roaming. You may incur additional charges when updating weather information while roaming. Do you want to continue?" etc.) Ik moet dus telkens alles handmatig checken en updaten terwijl ik, ondanks de afwijkende netwerknaam, feitelijk helemaal niet roam. Hoe heb jij dit opgelost?

Telfort surf&mail abo, de netwerk naam zoals vermeld op m'n home screen is 3G NL KPN NL TELFORT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
belstrekkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:45:
Ben het nog niet tegen gekomen in dit forum, maar zijn er meer mensen die bij het invoeren van leestekens in een sms-je ervaren dat de cursor steeds enkele regels/woorden terugspringt zodra je in de mini-qwerty op de symbolen toets drukt? Ik heb hier regelmatig last van, hoewel het niet consequent voorkomt... Word er knettergek van dat m'n leestekens ergens midden in een woord komen te staan... Heb HTC gemaild, maar die weten geen oplossing (behalve harde reset, wat niet helpt) omdat het nog niet eerder gerapporteerd is. Ik heb het zowel in de ROM 1.43 als 1.48.
Ik heb dat ook al eerder gemeld in dit forum. Heb er ook last van, heel erg vervelend inderdaad!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belstrekkie

belstrekkie

Bas_Versluis

Novadecasa schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:54:
[...]

Ik heb dat ook al eerder gemeld in dit forum. Heb er ook last van, heel erg vervelend inderdaad!!
Zou je daarvan miss ook een melding naar HTC willen maken?

http://ContactUs.europe.htc.com/wFrmMailLogin.aspx

Ticket Number : [ 09NLCW52NLA000337 ]

bastiaan.versluis@gmail.com

Hoop dat het helpt als er meer meldingen van komen bij deze dame die me geholpen heeft...

[ Voor 28% gewijzigd door belstrekkie op 04-01-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Dat zal ik proberen te doen! Goed idee op hetzelfde nummer.

Daarnaast heb ik ook regelmatig het probleem dat het toetsenbord ineens alleen maar cijfers typt wanneer ik een sms beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belstrekkie

belstrekkie

Bas_Versluis

Novadecasa schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:05:
Dat zal ik proberen te doen! Goed idee op hetzelfde nummer.

Daarnaast heb ik ook regelmatig het probleem dat het toetsenbord ineens alleen maar cijfers typt wanneer ik een sms beantwoord.
Dank je! Heb voor de zekerheid zelf ook alvast reactie geplaatst, maar hoe meer hoe beter he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
SnoeiKoei schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:47:
[...]

Ik heb ook de HD2 bij een Telfort abo en zit dus ook op het KPN netwerk. Mijn telefoon beschouwt dat zoals ik wel eens eerder heb vermeld als roaming en doet dus geen automatische checks van mail en weather updates omdat 'ie vindt dat 'ie daar toestemming voor nodig heeft ("You are roaming. You may incur additional charges when updating weather information while roaming. Do you want to continue?" etc.) Ik moet dus telkens alles handmatig checken en updaten terwijl ik, ondanks de afwijkende netwerknaam, feitelijk helemaal niet roam. Hoe heb jij dit opgelost?

Telfort surf&mail abo, de netwerk naam zoals vermeld op m'n home screen is 3G NL KPN NL TELFORT.
Dat is simpel op te lossen door bij zowel mail als weer een vinkje te zetten dat het weer en de mail gebruik mogen maken van internet tijdens roaming.
Het enige nadeel dan is dat ze dat ook doen zodra je maar net tegen de duitse/belgische grens aan zit en je telefoon het buitenlandnetwerk oppakt.
Dit is weer te voorkomen door je netwerkkeuze op handmatig te zetten en op KPN in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Novadecasa schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:05:
Dat heb ik ook wel eens ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Laatst online: 27-07 14:37
Chutney schreef op maandag 04 januari 2010 @ 08:11:
[...]

Ik heb deze Radio (2.06.51.07) op mijn HD2 draaien.. en ik moet zeggen dat gaat inderdaad echt goed! Stuk beter qua batterij verbruik, ontvangst is volgens mij gewoon het zelfde..ik merk daar geen verschil in dus.

Ik zal mijn accu verbruik vermelden zodat je zelf kunt vergelijken, zit hier op het Telfort/KPN netwerk op de 3G/H band. E-mail wordt automatisch gecheckt om de 20 minuten, dit is de enige constante taak die uitgevoerd wordt. 3G connecties worden automatisch na 1 minuut verbroken (via registry tweak ingesteld.. en t werkt bij MS appz).

7:40 - 100% - HD2 uit de lader gehaald
9:40 - 96% - Handmatig in Sense het weer geupdate
10:40 - 92% - Belletje van 5 min en een MS word documentje bekeken
11:40 - 89% - Belletje van 10 min
12:40 - 79% - Belletje van 29 min
Met welke tweak heb je dat gedaan dat die connecties automatisch worden verbroken?
Want als ik gegevensverbinding uit zet springt hij gelijk weer aan terwijl alles op handmatig synschroniseren staat. kost egt heel veel data verkeer en batterij.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
CRXed schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:44:
[...]Ik was alweer helemaal sjagerijnig geworden van mn HD2 :9

Vanmorgen heb ik trouwens alle SMS errorlog bestanden naar HTC gestuurd, met de melding welke smsjes er waren blijven hangen in Postvak uit.
Ik hoop van HTC ook op een snelle reactie.
quote: HTC
Geachte Eddy Witkamp,
Dank u wel voor uw vraag over de SMS en het emailen van de log file.
De logfile is ge-analyseerd maar het blijkt dat het toestel toch ingeboekt dient te worden voor reparatie.

Graag ons bellen om een geschikte tijd af te spreken om de mobiel op te halen voor reparatie.

Het toestel is nu ingeboekt voor vervanging zoals vanmorgen bevestigd.

Als bovenstaand advies niet heeft geholpen, laat mij het dan alstublieft weten. U kunt mij bereiken door onderstaande link aan te klikken.

Met vriendelijke groet,

Karel, HTC

Customer support team
HTC Corp. Global Service Division
http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx
Snelle reactie, maar ik word er alleen maar nog chagrijniger van!!! :( :( :( :(

Dus iedereen met de SMS-bug moet 'm ter reparatie aanbieden?
Das toch ongelooflijk......... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Bassie90 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:03:
[...]

Met welke tweak heb je dat gedaan dat die connecties automatisch worden verbroken?
Deze regtweak heb ik gebruikt, deze werkt alleen icm. ingebakken WM appz dus wanneer sense op auto update staat dan blijft de lijn open. Doe wel even een softreset na het tweaken ;)

code:
1
2
3
4
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings
CacheTime = 60
SuspendResume = should be blank. Delete "GPRS_bye_if_device_off" text.
VPNCacheTime = 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dennis-L schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:21:
[...]

Dat is simpel op te lossen door bij zowel mail als weer een vinkje te zetten dat het weer en de mail gebruik mogen maken van internet tijdens roaming.
Het enige nadeel dan is dat ze dat ook doen zodra je maar net tegen de duitse/belgische grens aan zit en je telefoon het buitenlandnetwerk oppakt.
Dit is weer te voorkomen door je netwerkkeuze op handmatig te zetten en op KPN in te stellen.
Dankjewel! Settings voor mail en weather heb ik gevonden dus dat werkt nu. Ik zit (nu) niet dicht bij de grens maar wil op zakentripjes enzo natuurlijk wel hoge roaming kosten vermijden, maar ik kan niet vinden waar ik mn netwerkkeuze instel (en eerlijk gezegd verzuip ik ook gewoon in de settings schermen, geen idee wat er bij WM en wat bij Sense hoort!), zou je me dat nog kunnen wijzen ajb? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
CRXed schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:05:
[...]

[...]

Ik begrijp dat de SMS-Hotfix van HTC ook niks geholpen heeft?

Deze dus:
http://www.htc.com/uk/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=812

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
CRXed schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:05:
[...]

Net een kwartier aan de lijn gehangen met HTC Helpdesk, en ze zijn zeer behulpzaam.

Wat ik kan melden:
JA er komt zeker nog een SMS-update!
Wanneer is niet duidelijk, maar HTC is ermee bezig, omdat meer mensen zich melden met het SMS probleem. Ik ga dus eerst wachten op deze update, voordat ik mijn telefoon opstuur.

Voor alle mensen met de SMS-bug: mail HTC en zorg dat je ook hun errorlog programma krijgt, zodat je ook de log-bestanden kan opsturen!
Hoe meer mensen deze bestanden sturen, des te sneller hebben ze een update!

@bass: Nee die had ik al geinstalleerd en werkt niet. Bij HTC zeiden ze ook: bij sommige mensen heeft die 1e update het probleem verholpen, maar voor de mensen waar die nog niet heeft geholpen, wordt er nog aan een update gewerkt.

[ Voor 11% gewijzigd door CRXed op 04-01-2010 13:34 . Reden: @ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:32:
[...]

Net een kwartier aan de lijn gehangen met HTC Helpdesk, en ze zijn zeer behulpzaam.

Wat ik kan melden:
JA er komt zeker nog een SMS-update!
Wanneer is niet duidelijk, maar HTC is ermee bezig, omdat meer mensen zich melden met het SMS probleem. Ik ga dus eerst wachten op deze update, voordat ik mijn telefoon opstuur.

Voor alle mensen met de SMS-bug: mail HTC en zorg dat je ook hun errorlog programma krijgt, zodat je ook de log-bestanden kan opsturen!
Hoe meer mensen deze bestanden sturen, des te sneller hebben ze een update!
Upload anders even het .cab bestand en post de link dan even in het forum. Denk dat je daar veel sneller meer mensen mee trekt dan dat mensen eerst zelf contact op gaan nemen. Dan kun je daarna direct een mail sturen naar HTC met de log, werkt misschien wat sneller. Evt. zelfs met jou ticketnummer. Dan kunnen ze alles op één ticketnummer terug vinden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
@djelgrande:

Dat wil HTC liever niet, omdat ze zelf in kaart willen brengen aan wie ze dat programma uitgeven. (ik had jouw idee ook voorgesteld namelijk)
En hoe meer verschillende ticketnummers met hetzelfde probleem, des te sneller doen ze er iets aan.

Zo moeilijk is een mailtje naar HTC niet!
http://www.htc.com/europe/CS_Mail.aspx

[ Voor 15% gewijzigd door CRXed op 04-01-2010 13:37 . Reden: email ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
SnoeiKoei schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:18:
[...]

Dankjewel! Settings voor mail en weather heb ik gevonden dus dat werkt nu. Ik zit (nu) niet dicht bij de grens maar wil op zakentripjes enzo natuurlijk wel hoge roaming kosten vermijden, maar ik kan niet vinden waar ik mn netwerkkeuze instel (en eerlijk gezegd verzuip ik ook gewoon in de settings schermen, geen idee wat er bij WM en wat bij Sense hoort!), zou je me dat nog kunnen wijzen ajb? _/-\o_
Op een Nederlands toestel:

Klik op telefoon (linksonderin)
Klik op menu en kies opties
Klik op menu (rechtsonderin) en kies netwerkselectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:36:
@djelgrande:

Dat wil HTC liever niet, omdat ze zelf in kaart willen brengen aan wie ze dat programma uitgeven. (ik had jouw idee ook voorgesteld namelijk)
En hoe meer verschillende ticketnummers met hetzelfde probleem, des te sneller doen ze er iets aan.

Zo moeilijk is een mailtje naar HTC niet!
http://www.htc.com/europe/CS_Mail.aspx
Ok, ja ik heb het toestel niet, volg het wel al een tijdje maar ik vind het echt heel jammer dat het toestel zoveel 'problemen' heeft en zeker de basis dingen als SMSen en foto's met een beetje degelijke kwaliteit maken ipv roze vlekken etc. Dat soort dingen moeten gewoon goed zijn, andere bugs kan ik me nog wel voorstellen in het gebruik, maarja. Jullie horen het iedereen even mailen en de logs opsturen, dan ben ik na de fix evt. ook wel overgehaald om het toestel te kopen :9 :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 14:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:11:

Ok, ja ik heb het toestel niet, volg het wel al een tijdje maar ik vind het echt heel jammer dat het toestel zoveel 'problemen' heeft en zeker de basis dingen als SMSen en foto's met een beetje degelijke kwaliteit maken ipv roze vlekken etc. Dat soort dingen moeten gewoon goed zijn, andere bugs kan ik me nog wel voorstellen in het gebruik, maarja.
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Wil graag een nieuw toestel (heb nu een Samsung U900 Soul en daar wil ik graag vanaf, maar twijfel heel erg of ik wel de 300+ euro moet uitgeven aan een HD2 als de gesprekskwaliteit niet super is (dat 'trillen' waar ik over heb gelezen), fotokwaliteit zo matig is (althans, dat is wat ik er tot nu toe van heb gezien) en het probleem met sms'en nog steeds niet definitief is opgelost.

Het probleem is vooral dat ik weinig fatsoenlijke alternatieven zie. Ik las in een Android 2.0 review de zin "If your online life is lock, stock and barrel Google, there really isn't a better or more powerful smartphone for getting stuff done in that universe". Dat geldt niet voor mij, dus ik twijfel of een Android telefoon wel iets voor mij is. Zijn er op dit moment wel telefoons met een goede buildkwaliteit, groot touchscherm, waar browsen, e-mailen (niet met Google), sms'en en mms'en prima mee gaat, en waar de foto- en videokwaliteit goed is? En dan hoef ik echt geen 8 Megapixel camera, de foto's uit mijn 3.2 Megapixel SonyEricsson K800 waren hartstikke mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dennis-L schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:07:
[...]

Op een Nederlands toestel:

Klik op telefoon (linksonderin)
Klik op menu en kies opties
Klik op menu (rechtsonderin) en kies netwerkselectie
Nogmaals geweldig bedankt! Gevonden en gefixt en een aantekening van gemaakt zodat ik, mocht ik wel naar t buitenland gaan, snel ook weer naar een automatische netwerkkeuze kan switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wmpoweruser is in mijn ogen niet helemaal objectief. Dat via wm6.5 meer mensen zijn gaan surfen komt voornamelijk door HD2 met heel veel tweaks en heeft opera browser dus niet omdat MS zo een geweldige prestatie met WM6.5 geleverd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Laatst online: 16-09 10:23

Dav0s

Hr?

TripleM schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:49:
[...]

Ik zit met precies hetzelfde probleem. Wil graag een nieuw toestel (heb nu een Samsung U900 Soul en daar wil ik graag vanaf, maar twijfel heel erg of ik wel de 300+ euro moet uitgeven aan een HD2 als de gesprekskwaliteit niet super is (dat 'trillen' waar ik over heb gelezen), fotokwaliteit zo matig is (althans, dat is wat ik er tot nu toe van heb gezien) en het probleem met sms'en nog steeds niet definitief is opgelost.

Het probleem is vooral dat ik weinig fatsoenlijke alternatieven zie. Ik las in een Android 2.0 review de zin "If your online life is lock, stock and barrel Google, there really isn't a better or more powerful smartphone for getting stuff done in that universe". Dat geldt niet voor mij, dus ik twijfel of een Android telefoon wel iets voor mij is. Zijn er op dit moment wel telefoons met een goede buildkwaliteit, groot touchscherm, waar browsen, e-mailen (niet met Google), sms'en en mms'en prima mee gaat, en waar de foto- en videokwaliteit goed is? En dan hoef ik echt geen 8 Megapixel camera, de foto's uit mijn 3.2 Megapixel SonyEricsson K800 waren hartstikke mooi.
Je moet je wel realiseren dat een groot deel van de problemen semi-individuele problemen zijn. Mijn camera werkt uitstekend, ik blijf me verbazen over de kwaliteit van de foto's, het trillen komt me nauwelijks bekend voor, iig niet zo storend dat ik het hier moet posten. Alleen mijn smsjes zijn extreem traag, doordat ik er 11000 gerestored heb van mijn vorige telefoon..

Een heel ander beeld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heren, ik heb net mijn HD2 ontvangen van GSMWEB. Echter heb ik een dode pixel :(
Alleen is er wel iets raars aan de hand, ik heb nooit een verzendingsbevestiging gekregen van GSMWEB. Wat hun betreft is de HD2 niet eens op voorraad :S Ik heb hem als het ware spontaan gekregen. Ik had ze een paar minuten voordat de HD2 bezorgd was gebeld en ze zeiden dat ik hem woensdag kan verwachten. Wat zijn mijn opties hier? Moet ik ze gewoon bellen en zeggen dat ik een dode pixel heb? Of gewoon wachten tot woensdag en zeggen waar is mijn telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HollovVpo1nt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:08:
Heren, ik heb net mijn HD2 ontvangen van GSMWEB. Echter heb ik een dode pixel :(
Alleen is er wel iets raars aan de hand, ik heb nooit een verzendingsbevestiging gekregen van GSMWEB. Wat hun betreft is de HD2 niet eens op voorraad :S Ik heb hem als het ware spontaan gekregen. Ik had ze een paar minuten voordat de HD2 bezorgd was gebeld en ze zeiden dat ik hem woensdag kan verwachten. Wat zijn mijn opties hier? Moet ik ze gewoon bellen en zeggen dat ik een dode pixel heb? Of gewoon wachten tot woensdag en zeggen waar is mijn telefoon :P
Je zult toch wel hebben moeten tekenen voor ontvangst / postbode moeten betalen (rembours)? Moest ik bij GSMweb iig wel.

Verder, je kunt in geval van twijfel natuurlijk afwachten tot woensdag en daarna bellen als je er niet nog een krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

SnoeiKoei schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:52:
[...]

Je zult toch wel hebben moeten tekenen voor ontvangst / postbode moeten betalen (rembours)? Moest ik bij GSMweb iig wel.

Verder, je kunt in geval van twijfel natuurlijk afwachten tot woensdag en daarna bellen als je er niet nog een krijgt :P
Ik heb niet getekend. Mijn vader heeft het getekend en rebours betaald (zonder dat ik het wist). Tenminste, ik weet niet eens of hij getekend heeft:P

[ Voor 5% gewijzigd door HollovVpo1nt op 04-01-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ruim twee weken mijn HD2 en valt mij sinds vandaag op dat mijn volumeknopje een tikje losjes zit. Is dat bij jullie ook zo, want meende dat hij gewoon stevig was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

HollovVpo1nt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:54:
[...]

Ik heb niet getekend. Mijn vader heeft het getekend en rebours betaald (zonder dat ik het wist). Tenminste, ik weet niet eens of hij getekend heeft:P
Tsja dat maakt natuurlijk niet veel uit, afgeleverd en betaald is afgeleverd en betaald, daar krijgt GSM-web bericht van dus kun je je niet van den domme houden. Gewoon ff bellen dat je een telefoon met een dode pixel hebt ontvangen is de correcte oplossing lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:02:
Heb nu ruim twee weken mijn HD2 en valt mij sinds vandaag op dat mijn volumeknopje een tikje losjes zit. Is dat bij jullie ook zo, want meende dat hij gewoon stevig was?
* Elwin23 mompeld alweer over zoeken binnen fora

ja dat is bij ons ook zo, en ja dat hoort, nix om over druk te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
SnoeiKoei schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:07:
[...]

Tsja dat maakt natuurlijk niet veel uit, afgeleverd en betaald is afgeleverd en betaald, daar krijgt GSM-web bericht van dus kun je je niet van den domme houden. Gewoon ff bellen dat je een telefoon met een dode pixel hebt ontvangen is de correcte oplossing lijkt me.
en als ze dan zeggen dat dat geen omruil rede is, dan moet je over afkoelperiode o.i.d. hebben en lekker bij pdashop (oid) bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik volg dit topic dagelijks en baal nog steeds van onder andere de smsbug.
Heb daarom ook een bericht gestuurd naar HTC. Hopelijk lossen ze het probleem snel op.

Dan nog wat anders: Raden jullie het af om te tweaken wanneer je hier geen ervaring mee hebt? Of kan er, wanneer je exact doet wat er staat, weinig fout gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Wanneer ik het achtergrondscherm van mijn lock-screen verander loopt mijn toestel geregeld vast.
Meer mensen die hier last van hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Wellicht is het al eerder gemeld, maar goed.

De hoogte van het volume is aan de behoorlijke kant. Ik dacht dat ik het op de laagste stand had staan, door het volume te verlagen wanneer het toestel over ging bij mij. Wat blijkt. Zodra de verbinding tot stand komt, springt de volume stand weer naar vol. Verlaag je het wederom naar beneden, dan is het acceptabel en kan niet iedereen je gesprek volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:08:
sja ik had het zelfde met mijn HTC HD2 ook via GSMWEB gekregen ook een dooie pixel. Maar ik heb t-mobile verzekering ik laat hem wel over een jaartje repareren, want opsturen naar HTC heeft geen zin want je moet eerst zoveel % dooie pixels hebben voordat ze hem repareren zeiden ze. Op sturen naar gsmweb had ik zelf geen zin aangezien ik topservice verzekering heb ik bij t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
vr6-only schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:49:
Wellicht is het al eerder gemeld, maar goed.

De hoogte van het volume is aan de behoorlijke kant. Ik dacht dat ik het op de laagste stand had staan, door het volume te verlagen wanneer het toestel over ging bij mij. Wat blijkt. Zodra de verbinding tot stand komt, springt de volume stand weer naar vol. Verlaag je het wederom naar beneden, dan is het acceptabel en kan niet iedereen je gesprek volgen.
Dat was toch alleen bij rom 1.43 het geval en is gefixt bij 1.48?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:23:
Wanneer ik het achtergrondscherm van mijn lock-screen verander loopt mijn toestel geregeld vast.
Meer mensen die hier last van hebben??
Hoe wijzig je de achtergrond, via sense? Wat zijn de gevens van je achtergrondfoto? JPG, PNG? Is het formaat correct 480x800? Dacht dat er op XDA ook een draadje over liep verder, Wat daar de conclusie van was weet ik niet; ik heb het probleem zelf niet of ooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

angelus20 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:59:
[...]

Dat was toch alleen bij rom 1.43 het geval en is gefixt bij 1.48?
Ik had toch echt een 1.48 ROM. Ik draai nu de XannyTech ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou mijn adresboek willen overzetten naar de carkit in de wagen maar..
ik kan alle adressen selecteren maar als ik op verzenden klik gaat hij enkel het eerste adres bekijken om te verzenden
iemand een idee hoe het wel moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:05:
[...]

Hoe wijzig je de achtergrond, via sense? Wat zijn de gevens van je achtergrondfoto? JPG, PNG? Is het formaat correct 480x800? Dacht dat er op XDA ook een draadje over liep verder, Wat daar de conclusie van was weet ik niet; ik heb het probleem zelf niet of ooit gehad.
Yep:

Instellingen - aanpassen - Achtergrond geblokkeerd scherm

Daar kies ik vervolgens gewoon 1 van de standaard HTC achtergronden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dav0s schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:06:
[...]

Je moet je wel realiseren dat een groot deel van de problemen semi-individuele problemen zijn. Mijn camera werkt uitstekend, ik blijf me verbazen over de kwaliteit van de foto's, het trillen komt me nauwelijks bekend voor, iig niet zo storend dat ik het hier moet posten. Alleen mijn smsjes zijn extreem traag, doordat ik er 11000 gerestored heb van mijn vorige telefoon..

Een heel ander beeld dus :)
Welke instellingen gebruik jij dan voor het maken van foto's , de standaardinstellingen ?
Ik heb nog niet echt een goede foto kunnen maken ermee. (ik snap dat je dat niet mag verwachten van een telfntoestel maar had voorheen de iphone en daar waren de foto's scherp mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heren ik heb een vraagje, kennen jullie misschien een applicatie die het aantal belminuten naar boven afrond? Als ik bijvoorbeeld 2.33 minuten bel, dat hij het als 3 minuten rekent? Ik heb deze vraag al eerder gesteld en heb ook dit als antwoord gehad:

http://members.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.html

Dat programmatje werkt alleen voor geen meter bij mij. Na heb bellen heb ik meer minuten dan ervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:26:
[...]

Yep:

Instellingen - aanpassen - Achtergrond geblokkeerd scherm

Daar kies ik vervolgens gewoon 1 van de standaard HTC achtergronden..
Dan zou het geen probleem mogen zijn nee, die zijn natuurlijk als vanzelf al in het goede formaat... Heb je een standaard ROM of extra applicaties, themes of taskbars er op zitten? Kan dan ook zo iets zijn, wat je met een nieuwere versie wellicht kan verhelpen.

Verder geen echte suggesties voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:43:
[...]

Dan zou het geen probleem mogen zijn nee, die zijn natuurlijk als vanzelf al in het goede formaat... Heb je een standaard ROM of extra applicaties, themes of taskbars er op zitten? Kan dan ook zo iets zijn, wat je met een nieuwere versie wellicht kan verhelpen.

Verder geen echte suggesties voor nu.
Heb mn toestel nog geen week, ik heb ROM versie 1.48 (deze stond er standaard al op).
Weinig noemenswaardige apps geinstalleerd, nog geen theme en alleen de 'press X to close program' voor de taskbar geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Hey allemaal, ik heb een paar uur geleden m'n mobiel ontvangen.
Ik loop echter meteen tegen een paar problemen, mede doordat dit mijn eerste windows mobile phone is.
Ik wil alleen maar een wi-fi verbinding, ik wil niet dat mijn mobiel buiten die wi-fi met het internet verbindt.
Als ik naar instellingen ga, daarna draadloze bediening, daarna menu -> verbindingen -> geavanceerd -> netwerken selecteren, welke moet ik dan inschakelen bij de 1ste mogelijkheid? Mijn ISP of Mijn werk-netwerk? En wat bij de 2e?
Bij draadloze bediening staat WLAN en telefoon aan, voor de rest staat alles uit.
Als ik nu naar marketplace of bijv. windows live ga, zegt die dat ik roaming ga gebruiken.
Pfff.. ik kom er echt niet uit. Ik heb gezocht hier op tweakers en op google maar kon niks vinden.
Wie helpt me alsjeblieft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:10:
[...]

Heb mn toestel nog geen week, ik heb ROM versie 1.48 (deze stond er standaard al op).
Weinig noemenswaardige apps geinstalleerd, nog geen theme en alleen de 'press X to close program' voor de taskbar geinstalleerd...
Tja, gooi die er eens af? Wat dan? Kan zijn dat je even moet kijken of er een nieuwere versie van is (heb je je oude taskmanager terug gezet uit het 6.0 of 6.1 tijdperk?) Beetje trial & error, ik weet het.

Na het eten ga ik wel even op zoek naar de versie van mij (heb ook de dutty taskmanager er op staan en geen troubles verder)
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.