HTC HD2 - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 100.388 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

CLB schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:34:
Pff topic loopt veel te snel, dus zodoende: HTC HD2 - Deel 5 >:)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Anoniem: 251116 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:15:
[...]

Ja tijdsduur en het inleveren daar geef ik je gelijk in, maar zoals ik al zei ik heb helemaal geen problemen om naar een update te verlangen. De hotfixes van HTC werken ook gewoon op mijn toestel zonder garantieverlies. Ik zal pas mijn telefoon inleveren als er een erg belangrijke update uitkomt en niet eerder.

Ik heb geen vertrouwen in Vodafone hun klantenservice, want heb daar heb ik echt een hoop gezeik mee gehad, maar wel goede ervaringen met de service binnen in hun Vodafone shops. Daarnaast ben ik ook blij dat ik mijn "branded" toestel na een reparatie binnen 10 dagen terug krijg. Bij webwinkels zal dat meestal een stuk langer zijn. Vandaar dat ik relatief veel vertrouwen heb :P
klinkt logisch idd...

wordt de topic nog gesloten? :P
CLB schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:34:
Pff topic loopt veel te snel, dus zodoende: HTC HD2 - Deel 5 >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Elwin23 op 06-01-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06 10:26
he,
als ik tomtom opstart zegt hij heel even geen gps APPARAAT (logisch als hij moet opstarten) en dan weet hij mijn coordinaten en werkt maar zegt dat ik geen sattelieten heb.
ik heb de bluetooth eruit gehaald.

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
erik23 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:19:
he,
als ik tomtom opstart zegt hij heel even geen gps APPARAAT (logisch als hij moet opstarten) en dan weet hij mijn coordinaten en werkt maar zegt dat ik geen sattelieten heb.
ik heb de bluetooth eruit gehaald.

erik
En dan sta je buiten? QuickGPS is up-to-date?

Nb: intro's en afsluitingen van je berichten zijn niet nodig.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:55

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Hoe krijg je de voicemail notificatie icon wanneer je scherm gelocked is?
Ik heb geprobeerd mijn voicemail nummer vast te leggen in: Settings (Manila) --> Wireless controls --> Phone --> Voicemail en Text message, als ik bij voicemail de t-mobile nummer (+31 6 2400 1233) invoer, wil de HD2 deze niet onthouden, hoe vaak ik deze ook save. Soft reset etc wil ook niet helpen.

Heeft iemand dit voor elkaar gekregen, of zit ik helemaal verkeerd (betreft de voice mail icon)?

Ik heb de Eng. HD2: WWE 1.48 met alle hotfixes.

edit-
Deze thread had ik ook doorgenomen, maar helaas niks: http://forum.xda-develope...00152&highlight=voicemail

[ Voor 11% gewijzigd door XTREEMRaGE op 06-01-2010 15:59 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303509

Ik heb de HD nu zo'n 2 weken en ben alle applicaties aan het uitproberen. Het vreemde is dat het mij niet lukt om copilot op te starten. Het systeem schiet op slot, kom niet verder dan startscherm, waarna ik gedwongen word de HD helemaal af te sluiten,
Ik zie overigens ook nergens dat de applicatie is voorgeïnstalleerd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87099

Groentenman schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:27:
[...]

Gewoon op ja drukken dan gaat die de fix installeren.
Als het zo simpel was zou het wel lukken ;-) Het is een error, geen dialog en ik kan dus enkel op OK klikken wat resulteert in het afbreken van de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwolsink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10-2024
Ik heb hem nu net een paar uur binnen in navolging van een Iphone en HTC Hero maar ik vind het nog helemaal niets, ben al meer dan een uur bezig om mijn POP3 en Gmail imap accounts in te stellen en het werk gewoon niet, zowel op de Iphone als op de Hero was dit zo voor elkaar.

Bij POP3 slaat hij enkel de username voor de @ op en dus niet het gehele mail adres wat wel nodig is.
Ook inloggen op mijn Youtube account lukt niet, gegevens kloppen maar inloggen ho maar, hij geeft ook geen foutmelding niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Heb je de zoekfunctie al gebruikt hiervoor?
Daar is al veel over gezegd, kan anders even in de andere delen over de HD2 of in het laatste deel (tot nu toe) deel 5.
Kijk ook eens hier : http://www.winmo.nl/hotmail-op-de-htc-hd2-smartphones/
Bekijk ook even de link die daar wordt gepost.

Als je naar het niet direct lukken van het instellen de email vind ik het vrij kort door de bocht om gelijk te zeggen 'ik vind het (nog) helemaal niets'.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.