HTC HD2 - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 100.462 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Dav0s schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:06:
[...]

Je moet je wel realiseren dat een groot deel van de problemen semi-individuele problemen zijn. Mijn camera werkt uitstekend, ik blijf me verbazen over de kwaliteit van de foto's, het trillen komt me nauwelijks bekend voor, iig niet zo storend dat ik het hier moet posten. Alleen mijn smsjes zijn extreem traag, doordat ik er 11000 gerestored heb van mijn vorige telefoon..

Een heel ander beeld dus :)
Kan jij eens wat foto's online gooien om te vergelijken? Ik heb al redelijk wat foto's gemaakt, maar er zit nog steeds een roze waas over (na de update) en met flits zijn alle foto's mega blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
HollovVpo1nt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:41:
Heren ik heb een vraagje, kennen jullie misschien een applicatie die het aantal belminuten naar boven afrond? Als ik bijvoorbeeld 2.33 minuten bel, dat hij het als 3 minuten rekent? Ik heb deze vraag al eerder gesteld en heb ook dit als antwoord gehad:

http://members.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.html

Dat programmatje werkt alleen voor geen meter bij mij. Na heb bellen heb ik meer minuten dan ervoor :P
Dan werkt het toch juist, het totaal aantal uitgaande belminuten is dan geregistreerd. Dus het gaat van 0 minuten naar 60 minuten bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:53

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hey ik heb een vraagje waarvan ik vrijwel zeker weet dat hij eerder langs is gekomen maar ik heb er geen antwoord op kunnen vinden.

Ik heb GEEN databundel/internet abbonnement. Wat moet ik allemaal uitschakelen wil ik extra kosten voorkomen? Ik ben al 10minuten verbonden met het 3G netwerk van telfort..

Ik wil dus ALLEEN internetten op het netwerk dat ik thuis heb van UPC..

Ik heb bij Band de verbinding op GSM staan nu. Als ik me aanmeld bij MSN bijvoorbeeld geeft die een bericht van je toestel gaat nu op roaming en er kunnen extra kosten aan verbonden zijn. Wtf? Ik wil helemaal niet roaming of wat dan ook :P
Novadecasa schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:02:
[...]

Dan werkt het toch juist, het totaal aantal uitgaande belminuten is dan geregistreerd. Dus het gaat van 0 minuten naar 60 minuten bijvoorbeeld.
Er staat Restand Belbundel 599 van 300 minuten..

[ Voor 43% gewijzigd door HollovVpo1nt op 04-01-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
HollovVpo1nt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:08:
Hey ik heb een vraagje waarvan ik vrijwel zeker weet dat hij eerder langs is gekomen maar ik heb er geen antwoord op kunnen vinden.

Ik heb GEEN databundel/internet abbonnement. Wat moet ik allemaal uitschakelen wil ik extra kosten voorkomen? Ik ben al 10minuten verbonden met het 3G netwerk van telfort..

Ik wil dus ALLEEN internetten op het netwerk dat ik thuis heb van UPC..

Ik heb bij Band de verbinding op GSM staan nu
Juist, dit vroeg ik net op de vorige pagina.
Ik kom hier ook niet uit :/

[ Voor 5% gewijzigd door Nafi op 04-01-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Zoek eens op 'nodata' een programma wat hier eerder is genoemd, weet alleen niet hoe het dan zit met internetten via een wifi netwerk. Maar dat zal je vast vinden als je daar op zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

vr6-only

Blub Blub

Nafi schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:21:
[...]

Juist, dit vroeg ik net op de vorige pagina.
Ik kom hier ook niet uit :/
http://www.mediafire.com/?njlwqmdgeyz

Installeren>opstarten: selecteer één en klik onderaan op "Toggle". Je moet alles uiteindelijk uitgezet hebben.

Je toestel kan nu geen verbinding meer maken met het Internet.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:07:
[...]

Installeren>opstarten: selecteer één en klik onderaan op "Toggle". Je moet alles uiteindelijk uitgezet hebben.

Deze nodata.cab gebruik ik ook. Werkt uitstekend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Hoe zit het met dode pixels en de HD2?
mensen dit al getest?
zowel de zwarte en de witte, maar ook de R G B kleuren...
weet dat het destijds met de N82 een uitzondering was als je geen dode(sub)pixels had.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellStorm666 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:58:
mensen dit al getest?
weet dat het destijds met de N82 een uitzondering was als je geen dode(sub)pixels had.
htc opbellen heeft geen zin je moet minimaal zoveel % dooie pixels hebben voordat ze hem repareren gratis. Ze kunnen hem wel repareren maar dat gaat je 150 euro kosten zeiden ze leuk aan de telefoon. Ik heb helaas een dooie zwarte pixels.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

het ging mij er meer om of dit veel voor komt, of een uitzondering is als je er 1 heb....
hoe het met fixen zit is gewoon direct checken en als je ze hebt beroep maken op je 7 dgn bedenktijd ;)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:01

Smarron

The bend

HellStorm666 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:05:
het ging mij er meer om of dit veel voor komt, of een uitzondering is als je er 1 heb....
hoe het met fixen zit is gewoon direct checken en als je ze hebt beroep maken op je 7 dgn bedenktijd ;)
Ja, en als je gebruik maakt van die 7 dagen bedenktijd, heb je after all dus geen HD2. En daar gaat het toch uiteindelijk om? Zie ook het andere topic.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

de 7 dagen bedenktijd heb je als een product niet voldoet volgens de verwachtingen. Defecte pixels valt daar onder. in dat geval mag je ook kiezen voor een ander toestel (mag t zelfde merk en type zijn).
of zit ik nu verkeerd?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:49
HellStorm666 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:05:
Er zijn mensen die succes hebben met JScreenFix, dit kan dus dooie pixels tot leven maken.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Barfman schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:25:
[...]

Er zijn mensen die succes hebben met JScreenFix, dit kan dus dooie pixels tot leven maken.
Dat klopt niet helemaal... JScreenFix kan luie pixels fixen. Dode pixels zijn niet te fixen.
Die JScreenFix heeft bij mijn psp ook geholpen... had daar 4 luie pixels.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
HellStorm666 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:58:
mensen dit al getest?
Ik heb dat ook gehad en meteen terug naar de shop gereden en gezegd .. retournemen en omruilen voor een nieuwe aub. Na veel geneuzel.. ja 1pixel.. moet je niet zo moeilijk om doen.. heb ik mij beroept op m'n consumenten recht en het spul afgegeven..

Je hebt namelijk een afkoelperiode van 7 of 14 dagen (afhankelijk van de shop). Aandringen dus en afgeven .. koop een nieuwe eventueel ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik zie nog af en toe de letter G bovenaan maar hij verdwijnt weer, dit terwijl ik via NoData Telfort Internet heb disabled. Waarom is dit zo? Zorgt dit voor extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nafi schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:38:
Ik zie nog af en toe de letter G bovenaan maar hij verdwijnt weer, dit terwijl ik via NoData Telfort Internet heb disabled. Waarom is dit zo? Zorgt dit voor extra kosten?
Die G betreft dan volgens mij alleen je telefoonverbinding. Je dataverbinding is afgesloten, maar je kunt wel internetten via WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
belstrekkie schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:45:
Ben het nog niet tegen gekomen in dit forum, maar zijn er meer mensen die bij het invoeren van leestekens in een sms-je ervaren dat de cursor steeds enkele regels/woorden terugspringt zodra je in de mini-qwerty op de symbolen toets drukt? Ik heb hier regelmatig last van, hoewel het niet consequent voorkomt... Word er knettergek van dat m'n leestekens ergens midden in een woord komen te staan... Heb HTC gemaild, maar die weten geen oplossing (behalve harde reset, wat niet helpt) omdat het nog niet eerder gerapporteerd is. Ik heb het zowel in de ROM 1.43 als 1.48.
Ik heb dit probleem ook, en is zwaar irritant idd. Ik gebruik nu steeds meer en meer mijn leestekens door lang op een toets te duwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:53

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb op NoData Teloft Internet en Telfort MMS disabled, maar als ik naar de marketplace ga krijg ik een bericht: Deze telefoon is op dit moment niet verbonden met het eigen netwerk*. Voor deze toepassing wordt gebruik gemaakt van dataverkeer. Er worden mogelijk extra kosten in rekening gebracht voor dataverkeer bij roaming. Geef nu toestemming voor het gebruiken van een ander netwerk voor raming of sluit de toepassing.

*Ik ben via WiFi verbonden met de router bij ons thuis. Geld dit bericht dus voor mij?Krijg ik extra kosten als ik toestemming geef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 11-09 22:38
Hard-SPL 1.42 is uit.
Flash elke ROM die je maar wilt probleem loos.

http://twitter.com/Xmoo/status/7382288809

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:56:
Ik heb op NoData Teloft Internet en Telfort MMS disabled, maar als ik naar de marketplace ga krijg ik een bericht: Deze telefoon is op dit moment niet verbonden met het eigen netwerk*. Voor deze toepassing wordt gebruik gemaakt van dataverkeer. Er worden mogelijk extra kosten in rekening gebracht voor dataverkeer bij roaming. Geef nu toestemming voor het gebruiken van een ander netwerk voor raming of sluit de toepassing.

*Ik ben via WiFi verbonden met de router bij ons thuis. Geld dit bericht dus voor mij?Krijg ik extra kosten als ik toestemming geef?
Via WiFi thuis krijg je geen extra kosten dus kun je rustig toestemming geven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
vr6-only schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:07:
[...]

Kan toch ook gewoon met BsB Tweaks? Ik heb daar Menu > Dataconnections op disable gezet. 3G staat nu in mn taakbalk maar maakt geen verbinding. Daarnaast kan ik wel gewoon op mn thuisnetwerk door bij connectionmannager van Windows WLAN aan te zetten...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
CRXed schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:32:

Kan jij eens wat foto's online gooien om te vergelijken? Ik heb al redelijk wat foto's gemaakt, maar er zit nog steeds een roze waas over (na de update) en met flits zijn alle foto's mega blauw.
Dat laatste ligt gewoon aan de witbalans. Dat heeft mijn huidige toestel, een Samsung U900, ook. Automatische witbalans is een lachertje. Je zult zien dat als je je witbalans handmatig instelt op daglicht (je krijgt dan een overdreven 'warm' plaatje) en flitst, je foto's er redelijk normaal uit zullen zien. Maar het is natuurlijk irritant als je dat altijd maar handmatig moet doen (o.a. waar ik me aan erger bij m'n Samsung).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik kan met geen mogelijkheid bij smsjes, postvak uit vinden en tevens ook geen kopje met verstuurde items (deze krijg ik alleen te zien bij alle berichten). Waarschijnlijk heel scheel ofzo, maar kan iemand mij helderheid geven?
Sorry, net gevonden in deel 2

[ Voor 6% gewijzigd door Monda op 05-01-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Gezeik met sms (niet dat ze niet verstuurd worden).

1. XT9 werkt soms plotseling niet meer. Als ik er op druk en switch heeft dat geen effect.

2. Wanneer ik (binnen sms omgeving) een sms wil beantwoorden, dan zie je al de smsjes van jou en die persoon onder elkaar. Probleem is, wanneer er iets meer berichten staan, wordt mijn keyboard heel traag geladen, dus duurt het even voor ik kan typen. Als ik al de berichten (of een aantal wis) dan wordt het keyboard weer snel geladen en verschijnt die direct.
Er staan zo'n 45 berichten bij deze persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belstrekkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-02-2024

belstrekkie

Bas_Versluis

Mayco schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:06:
[...]

Ik heb dit probleem ook, en is zwaar irritant idd. Ik gebruik nu steeds meer en meer mijn leestekens door lang op een toets te duwen...
Heb jij dit met zowel T9 aan als uit? Ze vroegen me gisteren een voorbeeld smsje te sturen waarin het voorkwam. Hoewel ik normaal gesproken eigenlijk altijd T9 uit heb staan omdat ik mét meer fouten maak dan zonder, lukte me het gisteren niet om het probleem te reproduceren met T9 uit... met T9 aan ging hij netjes direct de fout in... Nu kwam ik daar gister bij toeval achter, twijfel nu dus af of hij het met T9 uit ook doet (ik denk het wel, maar lukte me gister dus niet)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Chutney schreef op maandag 04 januari 2010 @ 08:11:
[...]

Ik heb deze Radio (2.06.51.07) op mijn HD2 draaien.. en ik moet zeggen dat gaat inderdaad echt goed! Stuk beter qua batterij verbruik, ontvangst is volgens mij gewoon het zelfde..ik merk daar geen verschil in dus.

Ik zal mijn accu verbruik vermelden zodat je zelf kunt vergelijken, zit hier op het Telfort/KPN netwerk op de 3G/H band. E-mail wordt automatisch gecheckt om de 20 minuten, dit is de enige constante taak die uitgevoerd wordt. 3G connecties worden automatisch na 1 minuut verbroken (via registry tweak ingesteld.. en t werkt bij MS appz).

Mailboxen pollen doe ik van 7 uur tot 22 uur, daarna stopt het pol schema weer.

7:40 - 100% - HD2 uit de lader gehaald
9:40 - 96% - Handmatig in Sense het weer geupdate
10:40 - 92% - Belletje van 5 min en een MS word documentje bekeken
11:40 - 89% - Belletje van 10 min
12:40 - 79% - Belletje van 29 min
13:40 - 77% - 1 SMSje verzonden
14:40 - 74% - idle in standby
15:40 - 72% - idle in standby
16:40 - 69% - 5 minuten op MSN actief geweest
17:40 - 62% - 3 belletjes a 7 minuten
21:30 - 54% - idle in standby
22:30 - 44% - 3 SMSjes verzonden, 1x een softreset gedaan voor de fun en nog wat MSN activiteiten ook.

Tot slot zal ik nog laten weten, wat de stand is morgen ochtend ;)

10:27 - 26% - in de late avond en smorgens nog wat gesurfd in de trein en mail gelezen. 2 SMSjes gedaan.
15:00 - 8% - Nu hang ik de HD2 weer aan de lader

Al met al de moete waard volgens mij?.. HARDSPL is uit dus we kunnen nu probleemloos flashen ;)
Zo hierbij de update van de batterij verbruik na een dagje toch wel aardige activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Beste Mede Tweakers,

Ik zit met een vraag waarvoor ik tot nu toe nog geen antwoord heb kunnen vinden. Ik heb gegoogled en gezocht op het XDA forum en natuurlijk dit topic doorgenomen maar ik kom er niet echt uit, of dat licht aan foute zoek queries of het feit dat wat ik zoek niet bestaat, geen idee. Ik ben namelijk een beetje een leek op het gebied van mobiele applicaties. De Marketplace bevat in ieder geval weinig bruikbaars.

De vraag is of er een e-mail client bestaat, voor windows mobile 6.5 (HTC HD2), die zich als een symbian variant gedraagt?

Dit is op zich een rare vraag. Echter vanwege de onderstaande situatie stel ik hem toch.

De reden voor deze vraag is het feit dat ik mijn werk e-mail en agenda wil synschroniseren met mijn eigen telefoon. De reden waarom het gewoon aanmaken van een account via de standaard weg niet gaat werken is omdat en dit is mij verteld, windows mobile een domeinnaam vereist en deze ook plakt aan de gebruikersnaam terwijl onze authenticatie zonder domein naam moet plaatsvinden.

De server vereist, natuurlijk, een gebruikersnaam en wachtwoord maar windows mobile maakt hiervan domeinnaam\gebruikersnaam en wachtwoord. Het simpelweg niet invullen gaat niet in de standaard client op mijn HD2 (of ik zie iets over het hoofd?).

Iemand een suggestie waar ik de oplossing in kan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/4ugwhh.png

Ik heb bovenstaand eens per 2 dagen en kan dan mijn telefoon niet meer vertrouwen :( Dit gebeurt meestal in de nacht en gaat de volgende ochtend mijn wekker niet meer af. Heeft iemand hierop al een antwoord ontvangen van HTC, hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ineens met 2 probleempjes. heb me rotgezocht maar niks over gevonden.

1 - Ik heb de 9 - 16 iconen fix voor het menu tabbladen geinstalleerd, werkt perfekt maar ik kan nu geen snelkoppeling meer verwijderen.

2- Als ik mijn mobiel aanzet heb ik dat scherm niet meer met dat slide knopje. is wel handig maar niet als mijn mobiel in mijn broekzak zit. Hoe krijg ik die terug. Heb wel in Deel 2 gelezen hoe ik die uit moet schakelen maar dat heb ik niet gedaan. Hij was ineens weg. Toestel uitgezet, batterij verwijderd, niets hiep.

Iemand een idee voor de 2 problemen... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Lukin schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:31:
Beste Mede Tweakers,

Ik zit met een vraag waarvoor ik tot nu toe nog geen antwoord heb kunnen vinden. Ik heb gegoogled en gezocht op het XDA forum en natuurlijk dit topic doorgenomen maar ik kom er niet echt uit, of dat licht aan foute zoek queries of het feit dat wat ik zoek niet bestaat, geen idee. Ik ben namelijk een beetje een leek op het gebied van mobiele applicaties. De Marketplace bevat in ieder geval weinig bruikbaars.

De vraag is of er een e-mail client bestaat, voor windows mobile 6.5 (HTC HD2), die zich als een symbian variant gedraagt?
Probeer eens Flexmail, dat is volgens mij de meest uitgebreide mailclient voor WM. Wie weet dat je het daarmee kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bedankt voor de tip, ik ga het vanavond eens goed bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:44:
2- Als ik mijn mobiel aanzet heb ik dat scherm niet meer met dat slide knopje. is wel handig maar niet als mijn mobiel in mijn broekzak zit. Hoe krijg ik die terug. Heb wel in Deel 2 gelezen hoe ik die uit moet schakelen maar dat heb ik niet gedaan. Hij was ineens weg. Toestel uitgezet, batterij verwijderd, niets hiep.
Ff een keer je toestel handmatig locken: Start en dan onderaan je scherm op lock drukken. Volgende keer dat je je scherm uitzet en weer aan heb je als t goed is je slider weer terug.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:10
HollovVpo1nt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:56:

Zucht
even een zoekopdrachtje "telfort" en het antwoord komt er zo uitrollen...

Het probleem zit hem in het geval Telfort/KPN
Aangezien het Telfortnetwerk niet meer bestaat en Telfortklanten op het netwerk van KPN zitten wordt dit gezien als roaming.
En nee, dit kost jou niks extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa

1 - Ik heb de 9 - 16 iconen fix voor het menu tabbladen geinstalleerd, werkt perfekt maar ik kan nu geen snelkoppeling meer verwijderen.

1. Moet je hiervoor niet op XDA zijn, daar loopt toch een topic over de problemen met de 16 shortcuts etc.?

2. Waarschijnlijk was het weg na een ROM update of na de installatie van een bepaald cab bestand. Zoals de 16 shortcuts of de fix hiervan.
Even vergrendelen via Windows. Dus bovenaan op start drukken en vervolgens onderaan op vergrendelen. Daarna werkt het weer als voorheen.
(Is al wel veel vaker gevraagd hier ;) )

Edit: te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

Ik heb de standaard 'het weer' achtergrond op mijn HD2, leuke gadget omdat hij mee verhuist met je locatie. Echter ik heb nu voor de tweede keer gemerkt dat hij blijft 'hangen' in een locatie.
Updaten van het weer werkt dan ook niet meer, maar na een reboot werkt alles weer goed.
Iemand die dit ook heeft?

Voor de HD2 had ik een Diamond Touch en daar kon ik bij de mail een 'select all' doen (ctrl-a) om daarna een 'mark all as read' uitvoeren.
Op de HD2 heb ik dat nog niet kunnen vinden, iemand die mij kan helpen?

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een keer je toestel handmatig locken: Start en dan onderaan je scherm op lock drukken. Volgende keer dat je je scherm uitzet en weer aan heb je als t goed is je slider weer terug.
[/quote]

Werkt als een speer, dank je wel. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Weet iemand hoe die (automatische) flitser werkt op de HD2? soms doet hij het wel en dan weer niet in donkere ruimten 8)7
Dan is het icoontje gewoon grijs en niet te bedienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Laatst online: 13-09 13:54
Ligt aan je batterij. Onder de 10% (uit mn hoofd) wordt de flitser uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ik heb ook recent die nieuwe Radio ROM erop en ik ben VOLLEDIG verrast over het verbruik op de accu ervan. Ik gebruik Dutty's ROM ook tegelijkertijd, maar vermoed toch echt dat het door die nieuwe Radio ROM komt (2.06.51.07). Echt onwaarschijnlijk laag in het verbruik ineens. Dus wellicht ter overweging voor eenieder. Inmiddels is (zoals al gepost hier) de Hard SPL uit, dus nu kan je ook makkelijk Radio ROMS flashen (ik dus gisteren in de weer met de goldcard; werkt prima, maar wat een gedoe zeg; hoe kom je daar in godsnaam achter 8)7 ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Laatst online: 27-07 14:37
mattrob schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:00:
Ik heb ook recent die nieuwe Radio ROM erop en ik ben VOLLEDIG verrast over het verbruik op de accu ervan. Ik gebruik Dutty's ROM ook tegelijkertijd, maar vermoed toch echt dat het door die nieuwe Radio ROM komt (2.06.51.07). Echt onwaarschijnlijk laag in het verbruik ineens. Dus wellicht ter overweging voor eenieder. Inmiddels is (zoals al gepost hier) de Hard SPL uit, dus nu kan je ook makkelijk Radio ROMS flashen (ik dus gisteren in de weer met de goldcard; werkt prima, maar wat een gedoe zeg; hoe kom je daar in godsnaam achter 8)7 ?)
Waar heb je die radio rom vandaan?
heb gezocht op xda maar kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Laatst online: 13-09 13:54
Er loop nu een topic bij XDA voor de Radio only.

[ Voor 37% gewijzigd door ErikCornelissen op 05-01-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Laatst online: 27-07 14:37
ErikCornelissen schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:06:
Er loop nu een topic bij XDA voor de Radio only.
Oh zie hem ja toppie bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Er schoot me net nog iets te binnen n.a.v. nieuwjaar. Met mijn huidige telefoon (Samsung U900) kan ik een sms niet naar meer dan 10 personen tegelijk sturen. Je kunt echter ook smsjes sturen aan groepen. Dus, ik dacht slim te zijn, heb ik een groep gevuld met 84 vrienden en bekenden, en koos die groep als geaddresseerde. Helaas, mijn stomme U900 selecteerde gewoon de eerste 10 mensen uit de groep. Wie ik dan nog moest smsen en hoe dat dan moest, dat mocht ik zelf uitzoeken. Niet handig.

Dus, is het met de HD2 mogelijk om wel naar grote(re) groepen mensen een sms te sturen? Hoe verloopt sowieso het smsen naar groepen mensen? Iemand al nieuwjaar gevierd met z'n telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Je kunt naar 50 mensen tegelijk een smsje sturen met de HD2, daar is een tweak voor die je met BSB Tweaks aan / uit kan zetten. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
TripleM schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:26:
Er schoot me net nog iets te binnen n.a.v. nieuwjaar. Met mijn huidige telefoon (Samsung U900) kan ik een sms niet naar meer dan 10 personen tegelijk sturen. Je kunt echter ook smsjes sturen aan groepen. Dus, ik dacht slim te zijn, heb ik een groep gevuld met 84 vrienden en bekenden, en koos die groep als geaddresseerde. Helaas, mijn stomme U900 selecteerde gewoon de eerste 10 mensen uit de groep. Wie ik dan nog moest smsen en hoe dat dan moest, dat mocht ik zelf uitzoeken. Niet handig.

Dus, is het met de HD2 mogelijk om wel naar grote(re) groepen mensen een sms te sturen? Hoe verloopt sowieso het smsen naar groepen mensen? Iemand al nieuwjaar gevierd met z'n telefoon?
Gebruik hiervoor ff de zoekfunctie, een vraag als deze is net gesteld naar aanleiding van de door jou aangegeven situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai, sinds een week in het bezit van de htc hd2 en ik ben wel overtuigd..
Ik heb allen 1 probleem, ik heb gezocht op het forum maar kan het echt nergens vinden, ook Google biedt geen uitkomst.

Op mijn werk is het wireless netwerk (wifi) non-broadcast oftewel verborgen. Op mijn oude wiondows mobile telefoon kon ik hem echter wel handmatig toevoegen, maar nu met htc sense kan ik deze optie nergens vinden. Iemand een idee of dit mogelijk is?

Voor de duidelijkheid: wifi werkt gewoon, als ik naar de wifi settings toe ga zie ik alle zichtbare netwerken en kan ik verbinden maar geen optie om een verborgen netwerk toe te voegen. Ik wil zelf de ssid e.d. dus kunnen opgeven.

Thanks, Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
[b][message=33218139,noline]
Voor de duidelijkheid: wifi werkt gewoon, als ik naar de wifi settings toe ga zie ik alle zichtbare netwerken en kan ik verbinden maar geen optie om een verborgen netwerk toe te voegen. Ik wil zelf de ssid e.d. dus kunnen opgeven.

Thanks, Paul
Ja dit is mogelijk, je dient dan handmatig via het windows menu deze AP in te voeren. Dus totaal niet via Sense.

Start -> Settings -> Settings (Menu -> All settings->) -> Connections -> Wifi -> Wireless networks (wel wifi eerst aan doen) -> Menu -> Add new.

Succes, zo zou het moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je!
Nooit gezien dat er bij settings nog een menuoptie meer settings is... zucht.

Het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Geeft niet..als je meer met Windows Mobile gewerkt heb.. dan weet je precies wat waar zit en wat origineel in de WM interface zit.

Sense van HTC is een mooie schil om de basis functies heen, het wordt lagnzaam aan steeds uitgebreider. Ik kom alleen nog vaak genoeg tegen dat belangrijke opties nog niet verwerkt zijn in Sense of te bereiken zijn via het menu aldaar. Dus soms is het even pielen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Monda schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:19:
Gezeik met sms (niet dat ze niet verstuurd worden).

1. XT9 werkt soms plotseling niet meer. Als ik er op druk en switch heeft dat geen effect.

2. Wanneer ik (binnen sms omgeving) een sms wil beantwoorden, dan zie je al de smsjes van jou en die persoon onder elkaar. Probleem is, wanneer er iets meer berichten staan, wordt mijn keyboard heel traag geladen, dus duurt het even voor ik kan typen. Als ik al de berichten (of een aantal wis) dan wordt het keyboard weer snel geladen en verschijnt die direct.
Er staan zo'n 45 berichten bij deze persoon.
Probleem 1 komt me niet bekend voor, maar probleem 2 is wel bekend.
Bij instellingen van SMS kan je kiezen om deze "conversatiemodus" uit te zetten. Dan werk je gewoon via Windows ipv Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
CRXed schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:05:
Dus iedereen met de SMS-bug moet 'm ter reparatie aanbieden?
Das toch ongelooflijk......... |:(
antwoord van HTC
Geachte Eddy Witkamp,
Dank u wel voor uw vraag over de SMS update. Het klopt inderdaad dat er hard gewerkt wordt aan nog een update voor SMS/geintegreerde ROM update.
Uw logfile helpt hier ook aan mee

Er is hier op het moment nog niets over bekend wanneer deze ter beschikking komt. Het is aan u om te beslissen om de HD2 in te boeken voor reparatie of te wachten totdat een andere update ter beschikking komt op de HTC website
Zijn er al meer mensen die log files hebben gestuurd? Doe het ajb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de SMS hotfix installeren maar krijg de melding dat deze niet ondertekend is met een vertrouwd certificaat. Het bestand komt nochtans van de HTC website... Heeft nog iemand hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 16:38
CRXed schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:44:
[...]

antwoord van HTC

[...]

Ik heb wel al het report-programmatje draaien. Maar sinds die tijd (1,5 dag) zijn al mijn smsjes netjes verstuurd....Maar ik sms ook niet zo vaak. (1 tot 2 keer per dag). Maar ik sms nu maar wat vaker om het te kunnen reproduceren. (vriendin ook weer blij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:19:
Ik wil de SMS hotfix installeren maar krijg de melding dat deze niet ondertekend is met een vertrouwd certificaat. Het bestand komt nochtans van de HTC website... Heeft nog iemand hier last van?
Gewoon op ja drukken dan gaat die de fix installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
CRXed schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:44:
[...]

antwoord van HTC

[...]

Maar in de reactie die ik kreeg zeiden ze bij HTC dat het geen hardware fout is. En dat ze kijken hoe ze de software kunnen fixen. Waarom zou jij hem dan moeten opsturen? Of weten ze het gewoon niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman

Ga voor nr 1 met je register editor naar HKLM/Software/HTC/Manila/Home/x waarbij x de verschillende snelkoppelingen zijn. Wanneer je 1 van de mapjes opent moet je de laatste waarde van 1 veranderen in 0 en dan kan je door op het icoontje te drukken op je homescreen weer een nieuw programma toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
Greyfox schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:08:
Ik heb de standaard 'het weer' achtergrond op mijn HD2, leuke gadget omdat hij mee verhuist met je locatie. Echter ik heb nu voor de tweede keer gemerkt dat hij blijft 'hangen' in een locatie.
Updaten van het weer werkt dan ook niet meer, maar na een reboot werkt alles weer goed.
Iemand die dit ook heeft?
[...]
Yep heb ik ook..... mijn instelling is elk uur updaten, maar soms kan je updaten wat je wilt... maar geen nieuwe info. zowel handmatig als automatisch. Soms duurt het wel 24 uur tot het weer werkt. Geen idee waarom het dan weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
pfff, eindelijk veel meer mensen die googlen/hier zoeken/xda zoeken voor ze een vraag stellen, gaat het me veels te snel om te kunnen antwoorden :P

chutney volgens mij? Thanks for testing de batterij! ga m zeker ook binnenkort updaten, ziet er duidelijk veel beter uit!

Monda: probleem 1 is inderdaad ook nog niet voorbij gekomen hier.. klinkt als een probleem veroorzaakt door corrupt register o.i.d., wat heb je tot nu toe allemaal getweaked/geinstalleerd op je toestel?

@ Braamm en Greyfox: het weer probleem is inderdaad al heel vaak voorbij gekomen in deze topics... is nog geen oplossing voor, en volgens mij bij sommige eerdere toestellen ook een probleem... zou even op XDA zoeken, is vast al iemand mee bezig

[ Voor 20% gewijzigd door Elwin23 op 05-01-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Novadecasa schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:01:

Gebruik hiervoor ff de zoekfunctie, een vraag als deze is net gesteld naar aanleiding van de door jou aangegeven situatie.
Ik dacht dat ik het hele topic gelezen had, vandaar niet de zoekfunctie gebruikt. Blijkbaar heb ik toch iets gemist, excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Hoe zit het eigenlijk met die Vodafonebeperking met betrekking tot updaten? De laatste officiële ROM is nog steeds niet verkrijgbaar. Wat wint Vodafone met deze beperking? Is het mogelijk voor Vodafone om met een ROM-update deze beperking ongedaan te maken? Wat zou het motief van Vodafone zijn om dit niet te doen?
Zou het lonen om als consument een ballonnetje op te laten richting Vodafone mbt dit probleem? De toestellen zijn sowieso al simlock vrij, dus daar ligt het niet aan....

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
RaJitsu schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:58:
Hoe zit het eigenlijk met die Vodafonebeperking met betrekking tot updaten? De laatste officiële ROM is nog steeds niet verkrijgbaar. Wat wint Vodafone met deze beperking? Is het mogelijk voor Vodafone om met een ROM-update deze beperking ongedaan te maken? Wat zou het motief van Vodafone zijn om dit niet te doen?
Zou het lonen om als consument een ballonnetje op te laten richting Vodafone mbt dit probleem? De toestellen zijn sowieso al simlock vrij, dus daar ligt het niet aan....
Als ik het goed heb kan je wel de ROM update doen, met een goldcard methode geloof ik.
Gebruik anders even de zoekfunctie met deze woorden.
Je verliest dan wel garantie naar mijn weten, maar dat kom je allemaal te weten zodra je het hier zoekt, dit soort dingen zijn al eens ter sprake gekomen hier naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:11:
[...]

Als ik het goed heb kan je wel de ROM update doen, met een goldcard methode geloof ik.
Gebruik anders even de zoekfunctie met deze woorden.
Je verliest dan wel garantie naar mijn weten, maar dat kom je allemaal te weten zodra je het hier zoekt, dit soort dingen zijn al eens ter sprake gekomen hier naar mijn weten.
Kan toch ook de Hard SPL gebruiken die inmiddels is uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:17

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik heb gisteren contact opgenomen met Vodafone of ze me een aanbieding wilden doen bij mijn contractverlenging. (de aanbieding die ze per sms hadden gestuurd, N97/Satio/360 etc, stonden me niet aan)

Het bleek dat Vodafone voordeliger is dan ieder andere webshop ondanks dus ik ben op hun bod ingegaan.

Nu lees ik het een en ander over Vodafone branded toestellen, ik heb een bevestiging per mail gekregen dat ik het volgende toestel krijg 'HTC HD2, Black, 3G Vanilla, HSDPA / Leo'.

Moet ik er ondanks dat er 'Vanilla' staat toch voor vrezen een branded toestel te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Zijn er mensen die een vodafone internet blox hebben, en wel normaal het live portal van live.vodafone.com kunnen bekijken. Ik heb het al 1 maandje eerder gevraagd, maar er zijn nu veel meer mensen met deze phone ism vodafone. Het lukt mij maar niet om hem normaal te benaderen. Heb wifi uitgezet, en gebruik dus mijn 3G verbinding met proxy adres.

Klik op plaatje voor groter
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/20tpl3d.png

[ Voor 7% gewijzigd door Barfman op 05-01-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Ben op zoek naar die hack om de voicemail tijd te veranderen.
Heb het ergens voorbij zien komen hier en xda maar kan het niet meer gevonden krijgen.

Wie kan mij aan de link helpen ?

alvast bedankt

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Abraxas1 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:42:
Ben op zoek naar die hack om de voicemail tijd te veranderen.
Heb het ergens voorbij zien komen hier en xda maar kan het niet meer gevonden krijgen.

Wie kan mij aan de link helpen ?

alvast bedankt
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638
TIP: 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:19:
[...]

Kan toch ook de Hard SPL gebruiken die inmiddels is uitgebracht?
Dat zou kunnen, daar ben ik niet bekend mee. Zo te horen jij meer als mij.
Misschien kan hij de zoekfunctie daarvoor gebruiken en kijken of daarmij zijn vraag mee kan worden beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Barfman schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:32:
Zijn er mensen die een vodafone internet blox hebben, en wel normaal het live portal van live.vodafone.com kunnen bekijken. Ik heb het al 1 maandje eerder gevraagd, maar er zijn nu veel meer mensen met deze phone ism vodafone. Het lukt mij maar niet om hem normaal te benaderen. Heb wifi uitgezet, en gebruik dus mijn 3G verbinding met proxy adres.

[afbeelding]
Ik heb ook Vodafone en inderdaad, dan krijg ik hetzelfde scherm te zien als jij.
Zet je echter de proxy uit, dan kom je automatisch op m.vodafone.nl, maar dan nog kan je vanuit daar niet naar de live portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
Met de goldcard kan hij andere 'officiele' ROMs downloaden. Custom Roms kunnen zowiezo al (via SSPL), vrij simpel eigenlijk (goldcard is wel wat bewerkelijk). Inmiddels is er dus Hard SPL (extreem makkelijk te installeren) en daarma kan je zowel Custum Roms als (alle) officiele Roms flashen. Dat laatste is dus echt een aanrader, makkelijk en vrij veilig. Dus ligt eraan wat je precies wilt doen. Zoek even bij XDA op Leo Rom Development, daar staat alles uitgelegd en toegelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Braamm schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:29:
[...]
Maar in de reactie die ik kreeg zeiden ze bij HTC dat het geen hardware fout is. En dat ze kijken hoe ze de software kunnen fixen. Waarom zou jij hem dan moeten opsturen? Of weten ze het gewoon niet??
Dat laatste denk ik dus inderdaad ook! Ze zijn er nog niet achter wat het probleem is, dus hebben ze input vn "ons" nodig.
Alleen ik kreeg een beetje het idee dat ze mijn foon als testtoestel willen hebben 8)7 Maar ik stuur m nog niet op, want verder werkt ie prima. Ik wacht liever een update af en dan kijk ik daarna wel weer verder. Heb toch 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CRXed schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:33:
[...]

Ik heb ook Vodafone en inderdaad, dan krijg ik hetzelfde scherm te zien als jij.
Zet je echter de proxy uit, dan kom je automatisch op m.vodafone.nl, maar dan nog kan je vanuit daar niet naar de live portal.
Dat is toch vreemd, dat live portal is toch een onderdeel van je abonnement. Zou het aan de HD2 liggen, dat hij niet met de opmaak van de website kan omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

m-buurman schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:32:
Ik heb gisteren contact opgenomen met Vodafone of ze me een aanbieding wilden doen bij mijn contractverlenging. (de aanbieding die ze per sms hadden gestuurd, N97/Satio/360 etc, stonden me niet aan)

Het bleek dat Vodafone voordeliger is dan ieder andere webshop ondanks dus ik ben op hun bod ingegaan.

Nu lees ik het een en ander over Vodafone branded toestellen, ik heb een bevestiging per mail gekregen dat ik het volgende toestel krijg 'HTC HD2, Black, 3G Vanilla, HSDPA / Leo'.

Moet ik er ondanks dat er 'Vanilla' staat toch voor vrezen een branded toestel te krijgen?
Wat denk je dat die 'Vanilla' indiceert? Hoe dan ook, naar mijn weten geeft Vodafone alleen maar branded HD2's uit.
Barfman schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:32:

[afbeelding]
Via 3G krijg ik hetzelfde als jij. Via WLAN krijg ik zo´n corporate portal.

Wat die eerder genoemde beperking van Vodafone betreft, begrijp ik dat gewoon niet. Wat is voor hun het voordeel om het niet toe te staan? En de Goldcardmethode is natuurlijk leuk, maar het vergooien van mijn garantie zit ik nu ook niet op te wachten.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:20

Sherlock

No Shit

Ik heb net een HD2 besteld bij een nieuw abonnement van Vodafone. Kreeg helaas bericht dat het toch sowieso wel 2 weken gaat duren voordat het toestel binnen zal komen :'(

Ik lees hier het e.e.a. over branded Vodafone toestellen, heeft iemand daar nu last van? Ik begrijp dat je niet (zonder garantieverlies) zomaar een andere ROM kunt installeren, maar is dat nodig / heel erg gewenst? Of is dat meer iets tweakers-achtigs 'omdat het kan'? Is ook niks mis mee, mijn Wii kan ook veel meer dan ik eigenlijk nodig heb, maar ik ben wel beneiuwd naar de ervaringen met branded Vodafone toestellen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe ik weer in het tabblad mail mijn mail kan openen wanneer ik op het mailtje klik. Ik kan alleen mijn mail lezen wanneer ik op meer klik en dan via de lijst de mail open. Ik wil ook via het tabblad mail mijn bericht kunnen openen. Hoop dat iemand een idee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Ik heb via Marketplace de Buienradar app gedownload maar elke keer wanneer ik dit opstart vraagt het programma om toestemming voor de dataverbinding. Kan ik niet aanzetten dat het standaard Ja is? Ik heb al in de instellingen van de app zelf gezocht en in het register maar heb hier niets over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:01:
Heeft iemand een idee hoe ik weer in het tabblad mail mijn mail kan openen wanneer ik op het mailtje klik. Ik kan alleen mijn mail lezen wanneer ik op meer klik en dan via de lijst de mail open. Ik wil ook via het tabblad mail mijn bericht kunnen openen. Hoop dat iemand een idee heeft.
Even handmatig het toestel locken (op start klikken en dan linksonder op vergrendelen) Daarna weer unlocken en dan doet hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaN schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:11:
[...]

Even handmatig het toestel locken (op start klikken en dan linksonder op vergrendelen) Daarna weer unlocken en dan doet hij het weer.
Het werkt! Top! Had dit zelf nooit bedacht om het weer op deze manier aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Sherlock schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:00:
Ik heb net een HD2 besteld bij een nieuw abonnement van Vodafone. Kreeg helaas bericht dat het toch sowieso wel 2 weken gaat duren voordat het toestel binnen zal komen :'(

Ik lees hier het e.e.a. over branded Vodafone toestellen, heeft iemand daar nu last van? Ik begrijp dat je niet (zonder garantieverlies) zomaar een andere ROM kunt installeren, maar is dat nodig / heel erg gewenst? Of is dat meer iets tweakers-achtigs 'omdat het kan'? Is ook niks mis mee, mijn Wii kan ook veel meer dan ik eigenlijk nodig heb, maar ik ben wel beneiuwd naar de ervaringen met branded Vodafone toestellen.
Al gezocht in deze en eerdere topics wat de ervaringen zijn over ROm 1.43 en 1.48 bijvoorbeeld.
Wat daar de problemen mee waren? Dan weet je waarom het handig zou zijn dat je andere ROM's kan flashen.
HTC brengt ze niet uit omdat ze niets te doen hebben, maar brengt ze uit ter verbetering van het toestel en de 'bugs/kinderziektes' eruit te halen waar een groot gedeelte van de klanten (waarschijnlijk) melding van maakten inclusief diegene die HTC zelf al had geconcludeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Novadecasa schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:31:
[...]
Al gezocht in deze en eerdere topics wat de ervaringen zijn over ROm 1.43 en 1.48 bijvoorbeeld.
Wat daar de problemen mee waren? Dan weet je waarom het handig zou zijn dat je andere ROM's kan flashen.
HTC brengt ze niet uit omdat ze niets te doen hebben, maar brengt ze uit ter verbetering van het toestel en de 'bugs/kinderziektes' eruit te halen waar een groot gedeelte van de klanten (waarschijnlijk) melding van maakten inclusief diegene die HTC zelf al had geconcludeerd.
Nee, om eerlijk te zijn hebben de ruim 4000 posts over het onderwerp me daarvan weerhouden. Ik snap ook dat het nuttig kan zijn, maar ik vraag me af wie er gebruik van maakt.

Laat ik de vraag iets anders stellen:
Zijn er mensen die een branded Vodafone HD2 hebben die er 80 euro voor over zouden hebben om alsnog een unbranded versie te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
ik zou er 80 euro voor over hebben als ik moest kiezen :) (alhoewel 80 toch wel veel is voor het kleine verschil)
grote nadeel van branded is dat je zonder garantie verlies een hele grote kans heb weinig update/ondersteuning te krijgen...
vraag me sowieso af wat er gebeurd als we inderdaad een gratis upgrade naar Windows 7 krijgen... de branded denk ik niet dan :P (zonder garantieverlies)

aan de andere kant, de kans is heel klein dat je een ROM niet terug kan zetten als er iets kapot is aan je toestel mbt garantie... bijna net zo groot als dat ding in het water gooien...
garantie verlies je dus pas als je geen mogelijkheid meer heb de orginele rom terug te zetten (telefoon helemaal dood, of hem tijdens upgrade 'bricken')

anyhow: als ik een branded zou hebben, zou ik zsm die brand zooi eraf halen, en de nieuwste rom pakken (eventueel een coocked one, alhoewel de HTC orginele ook al behoorlijk all-inclusive is)

dat hele 'flashen' stelt ook niet zo heel veel voor met hardSPL... je moet alleen GOED lezen en stap voor stap volgen ZONDER uitzondering (dus ook niet denken ooooo, dat boeit toch niet, of een stap vergeten/overheen lezen)

[ Voor 23% gewijzigd door Elwin23 op 05-01-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Bedankt voor je reactie! Ik heb toch de Vodafone bestelling maar geannuleerd. Zodra ik het geld terug heb gekregen ga ik een actie van een andere provider zoeken, voorlopig doe ik het dan nog wel even met mijn E71...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Elwin23 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:35:
pfff, eindelijk veel meer mensen die googlen/hier zoeken/xda zoeken voor ze een vraag stellen, gaat het me veels te snel om te kunnen antwoorden :P

chutney volgens mij? Thanks for testing de batterij! ga m zeker ook binnenkort updaten, ziet er duidelijk veel beter uit!

Monda: probleem 1 is inderdaad ook nog niet voorbij gekomen hier.. klinkt als een probleem veroorzaakt door corrupt register o.i.d., wat heb je tot nu toe allemaal getweaked/geinstalleerd op je toestel?

@ Braamm en Greyfox: het weer probleem is inderdaad al heel vaak voorbij gekomen in deze topics... is nog geen oplossing voor, en volgens mij bij sommige eerdere toestellen ook een probleem... zou even op XDA zoeken, is vast al iemand mee bezig
Uhm heb BsB Tweaks + SK Tools (4.4.7.15) geinstalleerd. Met SK Tools, ongeldige register items + ongeldige registerwaarden gedraaid en RegOptimalisatie (comprimeren dacht ik). Daarnaast gewoon regelmatig opschonen met SKTools (cachemappen).

het is wel zo dat ik soms nadat XT9 het niet doet en de sms verstuurd is, XT9 bij een nieuwe sms weer wel werkt...

Heb nog een vraagje... is het mogelijk om met sens van htc aan, taken in homescherm weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik heb net uitgebreid gezocht op dit forum naar het trage laden van sms converaties.
Ik zie dat het een optie is om dit uit te zetten.

Ik kan dit echter alleen vinden onder tabblad sms - 'meer' - menu / instellingen - traditionele modus.

Wanneer ik echter een nieuwe sms krijg en op 'beantwoorden' klik, geeft hij alsnog de gehele conversatie weer (en is hij dus traag met het laden van het toetsenbord).

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Sherlock schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:25:
Bedankt voor je reactie! Ik heb toch de Vodafone bestelling maar geannuleerd. Zodra ik het geld terug heb gekregen ga ik een actie van een andere provider zoeken, voorlopig doe ik het dan nog wel even met mijn E71...
zou gewoon via een webshop bestellen, pdashop, gsmweb, algebeld.nl, enz.
kortingen lijken interesant, maar er zit bijna altijd wel een wormpje onder het gras :)

@Monda: zover ik weet is dit niet mogelijk (nog), dan moet je OF de Windows Theme gebruiken, of een andere zoeken op XDA die je wel bevalt
owk, dan heb je alles gedaan wat je kon :P behalve een hard reset... moet bijna wel een software probleem zijn (of zelfs een ROM upgrade, wellicht een bug in je ROM versie die maar op heel weinig toestellen voorkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
DaFreakR schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:35:
Ik heb net uitgebreid gezocht op dit forum naar het trage laden van sms converaties.
Ik zie dat het een optie is om dit uit te zetten.

Ik kan dit echter alleen vinden onder tabblad sms - 'meer' - menu / instellingen - traditionele modus.

Wanneer ik echter een nieuwe sms krijg en op 'beantwoorden' klik, geeft hij alsnog de gehele conversatie weer (en is hij dus traag met het laden van het toetsenbord).

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
* Elwin23 mompeld alweer over teruglezen, je hoeft zelfs niet te bladeren... (afhankelijk van je weergave) (zie CRXed zn reply op 5jan 16:40)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:54:
[...]

Nee, om eerlijk te zijn hebben de ruim 4000 posts over het onderwerp me daarvan weerhouden. Ik snap ook dat het nuttig kan zijn, maar ik vraag me af wie er gebruik van maakt.

Laat ik de vraag iets anders stellen:
Zijn er mensen die een branded Vodafone HD2 hebben die er 80 euro voor over zouden hebben om alsnog een unbranded versie te krijgen?
Ik heb dus een branded Vodafone HD2 met rom versie 1.44.172.7 (datum van rom 11/12/2009, dus paar weken oud), maar heb geen 1 probleem zoals genoemd in dit topic. Enige waaraan je kan zien dat het branded is, is dat tijdens het opstarten 2 seconden in beeld Vodafone verschijnt, maar voor de rest helemaal niet (ook geen simlock erop).

Hiervoor had ik een vodafone branded Htc touch pro en wilde ik de nieuwste software erop, dan leverde ik het in bij een vodafone shop en kreeg ik het binnen 10 dagen terug met de allernieuwste firmware (volgens htc). Ik heb vele custom roms gebruikt, maar een stabielere dan de originele is er gewoon niet.

Geloof mij als er een update naar windows mobile 7 uitkomt, dan zal hij ook voor mijn branded telefoon komen, zij het dat het een maand langer kan duren, maar wel met behoud van garantie.

Als ik mijn "haast onzichtbaar branded" HD2 op marktplaats zet, zal hij net zo veel opleveren als een normaal andere HD2, maar het is wel bij aanschaf een stuk goedkoper. Want vorige week heb ik zelfs mijn oude HTC touch pro (met rode vodafone menu's en vodafone embleem op het toestel) met 8gb kaart en tv out kabel voor 150 euro kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Elwin23 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:43:
[...]

* Elwin23 mompeld alweer over teruglezen, je hoeft zelfs niet te bladeren... (afhankelijk van je weergave) (zie CRXed zn reply op 5jan 16:40)
Sorry, ik denk dat je mijn post verkeerd gelezen hebt!

Zoals je ziet heb ik 'conversatiemodus & traditionele modus' gevonden onder instellingen.
Om hem 'sneller' te laten laden heb ik hem van conversatiemodus afgehaald en op traditionele modus gezet.

Wanneer ik nu echter in een sms binnen krijg, en vanuit Sense direct op 'beantwoorden' klik, krijg ik alsnog de gehele conversatie met die persoon te zien (wat dus weer tijd kost om het toetsenbord te laden)!!

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook wanneer ik op beantwoorden klik ik niet de gehele conversatie te zien krijg?

[ Voor 7% gewijzigd door DaFreakR op 05-01-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
DaFreakR schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 23:51:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook wanneer ik op beantwoorden klik ik niet de gehele conversatie te zien krijg?
Gewoon eerst op 'meer' drukken en vanuit daar pas het smsje lezen en beantwoorden. Want zit je in Sense, dan heb je automatisch de conversatie modus.

En anders is het gewoon een kwestie van Googlen:
optie 1: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=556614
optie 2: http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=70428

[ Voor 6% gewijzigd door CRXed op 06-01-2010 00:30 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn HD2 enkele dagen in bezit. Werkt jullie LED notification bij nieuwe email? Ondanks verschillende registry tweaks en "wake up" cabs, doet het bij mij niet, maar bij SMS en voicemail wel.

Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 23:37:
[...]

Ik heb dus een branded Vodafone HD2 met rom versie 1.44.172.7 (datum van rom 11/12/2009, dus paar weken oud), maar heb geen 1 probleem zoals genoemd in dit topic. Enige waaraan je kan zien dat het branded is, is dat tijdens het opstarten 2 seconden in beeld Vodafone verschijnt, maar voor de rest helemaal niet (ook geen simlock erop).

Hiervoor had ik een vodafone branded Htc touch pro en wilde ik de nieuwste software erop, dan leverde ik het in bij een vodafone shop en kreeg ik het binnen 10 dagen terug met de allernieuwste firmware (volgens htc). Ik heb vele custom roms gebruikt, maar een stabielere dan de originele is er gewoon niet.

Geloof mij als er een update naar windows mobile 7 uitkomt, dan zal hij ook voor mijn branded telefoon komen, zij het dat het een maand langer kan duren, maar wel met behoud van garantie.

Als ik mijn "haast onzichtbaar branded" HD2 op marktplaats zet, zal hij net zo veel opleveren als een normaal andere HD2, maar het is wel bij aanschaf een stuk goedkoper. Want vorige week heb ik zelfs mijn oude HTC touch pro (met rode vodafone menu's en vodafone embleem op het toestel) met 8gb kaart en tv out kabel voor 150 euro kunnen verkopen.
klinkt als iemand met ervaring.. belangrijkste punt voor mij is de tijd, zoals nu is die nieuwe rom al een tijdje uit, maar Vodafone heeft nog geen optie gegeven om hem voor je te upgraden (de vraag is OF, en dan WANNEER), maar goed, het blijkt idd dat de problemen minder groot zijn dan aangegeven tot nu toe... (alhoewel ik me afvraag hoe je zoveel vertrouwen in Vodafone heb gekregen, zulke ervaringen heb ik zeker niet)
inleveren zou ik ook al heel vervelend vinden, maar is te overkomen...
en 1.44 staat een huidige datum bij, maar de 1.48 is toch al een tijdje uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ben sinds gisteren ook trotse eigenaar van een HD2. Wat een mooi apparaat.
Inmiddels veel van de tips op XDA gevolgd om er net wat meer uit te halen.

Een dingetje blijf ik lastig vinden. Ik heb een wachtwoord op win mobile zitten omdat ik het fijn vind dat als de telefoon opgestart wordt, niet automatisch al mijn data te benaderen is. Dat werkt perfect.
Echter, ik zou graag willen dat als mijn toestel eenmaal in gebruik is, deze wel naar het lockscherm gaat, maar dat er dan geen wachtwoord meer ingegeven hoeft te worden bij het unlocken. Volgens mij kan dit niet, maar misschien heeft iemand anders betere ervaringen?

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over twee weken krijg ik eindelijk mijn HD2 en ik wil graag nog wat weten. Bij mijn huidige telefoon (Nokia e71) kan ik niet rechtstreeks mailen naar mensen. Ik moet daarvoor eerst het e-mail adres bij de contactgegevens toevoegen. Ik neem aan dat dit op de HD2 niet meer hoeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 07:47:
Ik heb mijn HD2 enkele dagen in bezit. Werkt jullie LED notification bij nieuwe email? Ondanks verschillende registry tweaks en "wake up" cabs, doet het bij mij niet, maar bij SMS en voicemail wel.

Ervaringen?
Nope, heb ik ook al geprobeerd op allerlei verschillende manieren. De bekende fixes die werken niet.. dus afwachten @ HTC waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Pff topic loopt veel te snel, dus zodoende: HTC HD2 - Deel 5 >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog een handig programma http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=448783
hiermee kun je wifi en bt automatisch aan en uit laten schakelen afhankelijk van waar je je bevindt.
Dus alleen thuis wifi aan, spaart weer kostbare energie.

Ben zelf nog opzoek naar een programma dat nodata combineert met je provider.
zodat als de telefoon wisselt van provider er geen data connectie meer gemaakt wordt.
dit is handig omdat ik geregeld in Duitsland ben en dan steeds handmatig alles uitzet.
Had laatst een programma gevonden, maar dat werkte niet. Dat was dit programma http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503131

Heeft iemand een andere optie??

Nog een andere vraag kan iemand mij vertellen hoe ik de info sms'en die je ontvangt als je in het buitenland bent kunt uitzetten. krijg nu steeds zo'n irritante sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:04:
[...]

Nope, heb ik ook al geprobeerd op allerlei verschillende manieren. De bekende fixes die werken niet.. dus afwachten @ HTC waarschijnlijk.
Dank je! Ik heb uitvoerige correspondentie erover gehad met HTC Support ( http://www.htc.com/www/CS_Mail.aspx ) die zeggen dat zij *NOOIT* die klacht eerder had. Dus zij doen er niets aan tot zij meer feedback erover krijgen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
[b][message=33221288,noline] Maar ik ben wel beneiuwd naar de ervaringen met branded Vodafone toestellen.
Ik heb sinds 2 weken nu een vodafone branded HD2. Ga er maar vanuit dat je toestel 99% zeker branded is, al is het aan de buitenkant niet te zien! Je ziet wel het vodafone logo bij opstarten en er staan al een hoop favorieten in je browsers. Voor de rest merk je er niks van.

Wat ervaring betreft ben ik louter positief; ik heb nog geen 1 bug of chrash meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost............ >:)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elwin23 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:17:
[...]

klinkt als iemand met ervaring.. belangrijkste punt voor mij is de tijd, zoals nu is die nieuwe rom al een tijdje uit, maar Vodafone heeft nog geen optie gegeven om hem voor je te upgraden (de vraag is OF, en dan WANNEER), maar goed, het blijkt idd dat de problemen minder groot zijn dan aangegeven tot nu toe... (alhoewel ik me afvraag hoe je zoveel vertrouwen in Vodafone heb gekregen, zulke ervaringen heb ik zeker niet)
inleveren zou ik ook al heel vervelend vinden, maar is te overkomen...
en 1.44 staat een huidige datum bij, maar de 1.48 is toch al een tijdje uit...
Ja tijdsduur en het inleveren daar geef ik je gelijk in, maar zoals ik al zei ik heb helemaal geen problemen om naar een update te verlangen. De hotfixes van HTC werken ook gewoon op mijn toestel zonder garantieverlies. Ik zal pas mijn telefoon inleveren als er een erg belangrijke update uitkomt en niet eerder.

Ik heb geen vertrouwen in Vodafone hun klantenservice, want heb daar heb ik echt een hoop gezeik mee gehad, maar wel goede ervaringen met de service binnen in hun Vodafone shops. Daarnaast ben ik ook blij dat ik mijn "branded" toestel na een reparatie binnen 10 dagen terug krijg. Bij webwinkels zal dat meestal een stuk langer zijn. Vandaar dat ik relatief veel vertrouwen heb :P
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.