HTC HD2 - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 100.475 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[quote]CRXed schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:04:
(... reactie van HTC op klachten over sms ... --> )
Procedure:
1 Installeer de CAB file en zet de mobiel uit.
2 stuur SMS (...)
LOL! Ze hebben eindelijk door waarom er geen smsjes verstuurd worden... :+ 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Appelsap op 30-12-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds enkele weken de bezitter van een HD2, na 2 jaar een TyTnII te hebben gehad. Was erg tevreden, maar deze HD2 begon al direct vreemd te ruiken (brandlucht). Na enkele dagen regelmatig brandluchtje te hebben waargenomen toch maar naar de winkel gegaan waar hij natuurlijk op dat moment net niet rook.. echter na een paar dagen weer terug geaan en toen werd bevestigd dat er een verdacht brandluchtje in zat en deze beter direct opgestuurd kon worden. Nu begint de HD2 ook vreemde kuren te vertonen: belt uit zichzelf, verandert van scherm.. gaat een heel eigen leven leiden af en toe!

Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen last van een brandluchtje hebben (gehad)? Het ergste is dat ik waarschijnlijk een kneus te pakken heb en aangezien ik hem nu al 3 weken heb deze gewoon ter reparatie opgestuurd moet worden (HTC verwachting 2-5 weken)!

Iemand dergelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
bartbh schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:39:
[...]
Ik selecteer inderdaad ActiveSync.

Op mijn laptop (W7 32bits) gaat het wel direct goed en kan ik ook door de bestanden bladeren. Echter als ik hem aan mijn desktop koppel (W7 64bits), werkt het dus niet. Wat dan wel weer raar is, is dat het installeren van een programma vanaf mijn desktop wel goed ging? :? Terwijl ik dus volgens Windows Mobile Apparaatcentrum niet verbonden ben? 8)7

Heel vreemd, maar ik krijg het dus nog niet correct werkend.
Gooi je partnerverband eens weg in WM Apparaatcentrum en maak een nieuwe aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
bachhimself schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:22:
[...]
Benieuwd naar de reactie van HTC, wil je die ook posten?
Had HTC gemailed ivm problemen met SMS, eerste reactie was "installeer de SMS Function Update 8)7 Nadat ik uitgelegd had dat dit ik dit allang had gedaan en nog steeds problemen ondervond (gister nog) was dit de reactie:
quote: HTC
Geachte Eddy Witkamp,
Dank u wel voor uw vraag over de problemen met de SMS.
Om uw probleem beter te begrijpen, is het mogelijk om het bijgaande bestand te installeren?

Procedure:
1 Installeer de CAB file en zet de mobiel uit.
2 stuur SMS (wanneer het SMS problem gereproduceerd kan worden)
3 De ErrorRep folder wordt gekreeerd onder Mydevice
4 Kopieer & zip “ErrorRep” folder naar HTC

Met vriendelijke groet,

Karel, HTC

Customer support team
HTC Corp. Global Service Division
http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx
CAB file alsnog ontvangen van HTC en geinstalleerd. Eens kijken wat er voor error report gecreeerd wordt, voorlopig nog niets.

EnableErrorRep.cab

Wat ik zie is dat Windows foutrapportage nu aan staat. Ik weet niet zeker of die al aan stond......

[ Voor 5% gewijzigd door CRXed op 30-12-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
inhoud CAB file = xml

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
<wap-provisioningdoc>
<characteristic type="Install">
<parm name="InstallPhase" value="install" />
<parm name="OSVersionMin" value="4.0" />
<parm name="OSVersionMax" value="6.99" />
<parm name="BuildNumberMin" value="0" />
<parm name="BuildNumberMax" value="-536870912" />
<parm name="AppName" value="Default Company Name EnableErrorRep" />
<parm name="InstallDir" value="%CE1%\EnableErrorRep" translation="install" />
<parm name="NumDirs" value="2" />
<parm name="NumFiles" value="1" />
<parm name="NumRegKeys" value="2" />
<parm name="NumRegVals" value="5" />
<parm name="NumShortcuts" value="0" />
</characteristic>
<characteristic type="FileOperation">
<characteristic type="%CE2%" translation="install">
<characteristic type="MakeDir" />
<characteristic type="EnableErrorRep.txt" translation="install">
<characteristic type="Extract">
<parm name="Source" value="ENABLE~1.001" />
</characteristic>
</characteristic>
</characteristic>
</characteristic>
<characteristic type="Registry">
<characteristic type="HKLM\Software\Jataayu\MMS\SP">
<parm name="Logging" value="1" datatype="integer" />
<parm name="LogBuffer" value="1" datatype="integer" />
</characteristic>
<characteristic type="HKLM\Software\Jataayu\Messaging">
<parm name="LogBuffer" value="100" datatype="integer" />
<parm name="LogTime" value="1" datatype="integer" />
<parm name="LogLevel" value="7" datatype="integer" />
</characteristic>
</characteristic>
</wap-provisioningdoc>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws. Hoewel ik dat wel logisch zou vinden. De HD2 is in maart 2010 in de US te koop.
Bij geen upgrade is deze na 6 maanden softwarematig al verouderd. Dan zakken de verkopen meteen inelkaar. Natuurlijk zal xda wat kunnen brouwen maar beter een rom die HTC gemaakt heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 09:26
Ik heb vandaag een reactie gehad over mijn vraag aan HTC over het tilten van de Calender. Ze gaan hier naar kijken. Hieronder de reactie

At this time, there are no plans that i know of to allow Sense on the HD2 to rotate fully. It is designed to work in portrait mode only, and the main tabs will remain so on devices that do not have a slide out keyboard (or at least as far as we know at this time they will).

However, when editing messages or emails, it should indeed rotate when typing. The calendar does not however.
I will notify the developers of this, as it should be consistent in either rotating, or not rotating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
Over het laden gesproken:

Lithium Ion's hebben geen geheugen effect...dus laad wanneer je wilt en gebruik 'm wanneer je wilt !
(zal waarschijnlijk een speciale LiOn zijn en wel de LiPo (3.7V nominaal))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Z900 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:42:
Over het laden gesproken:

Lithium Ion's hebben geen geheugen effect...dus laad wanneer je wilt en gebruik 'm wanneer je wilt !
(zal waarschijnlijk een speciale LiOn zijn en wel de LiPo (3.7V nominaal))
Oke dus wat in de startpost staat is eigenlijk niet echt van toepassing? (minimaal 12 uur opladen bla bla).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Je kunt niet eens 12 uur opladen. Wanneer de accu vol is na een uur of zo, dan stopt het laden gewoon.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
CRXed schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:15:
[...]

Gooi je partnerverband eens weg in WM Apparaatcentrum en maak een nieuwe aan.
Geen idee waar ik dit zou moeten zoeken? Aangezien het enige wat ik kan wijzigen zijn de verbindingsinstellingen.

Ik heb WM apc ook al enkele keren opnieuw geinstalleerd en ook gespeeld met de verbindingsinstellingen (wel geen bluetooth, usb etc.) Echter geen effect.

Echter als ik de installatie van het programma opnieuw opstart (en heb de USB kabel aangesloten) krijg ik de melding dat het desbetreffende programma al geinstalleerd is. Als ik vervolgens op "nee" druk om niet door te gaan met de installatie, krijg ik wel het overzicht van de geinstalleerde programma's op m'n HD2.

Blijkbaar wordt er dus toch wel gedeeltelijk verbinding gemaakt met de HD2, ook al zegt WM apc dat deze niet verbonden is.

Heeft iemand enig idee waar ik dit probleem zoeken moet? Want het zou wel makkelijk zijn als ik naast de programma's, ook bij de bestanden kan komen.

Even voor de duidelijkheid, de HD2 verschijnt ook niet onder "deze computer" zoals deze wel op de laptop doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hier
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 09:18
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:13:

Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen last van een brandluchtje hebben (gehad)? Het ergste is dat ik waarschijnlijk een kneus te pakken heb en aangezien ik hem nu al 3 weken heb deze gewoon ter reparatie opgestuurd moet worden (HTC verwachting 2-5 weken)!

Iemand dergelijke ervaringen?
Klinkt als een DAO, Dead On Arrival vertelde HTC mij. had ik ook met mijn HD2, geen brandlucht maar schokken uit het toestel, tot in mijn oren met de headset toe, en vervolgens ging er van alles stuk..
Als je binnen 2 weken dit meld heeft HTC de policy dat ze hem omruilen ipv reparatie. zo is het bij mij gegaan. Ook al heb je hem langer dan 2 weken, terug naar de winkel en vriendelijk vragen om hem om te ruilen! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
Monda schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:51:
[...]

Oke dus wat in de startpost staat is eigenlijk niet echt van toepassing? (minimaal 12 uur opladen bla bla).
Zoals ik al zei.... gebruik/laad wanneer jij wilt......
(als de accu echt new is, zal het 4 tot 5 cycli duren voordat de accu zijn volle capaciteit bereikt heeft, maar dat gaat vanzelf ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Quickmark heeft een HD2-versie van hun 1D/2D streepjescodescanner uitgebracht:

http://www.quickmark.com.tw/En/basic/download.asp#HTC_HD2

Gebruik bugmenot.com voor een login.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
weet niet meer wie het zei, maar rotaten van Remote desktop is wel te doen, just install BsBtweak (van XDA, ff google) en zet onder rotating apps de Remote Desktop app.. (niet getest, maar lijkt me geen probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:36:
[...]

Waarom reageer je eigenlijk in dit topic als je niets normaal kan bijdragen in dit topic.
Komop zeg, wat is in jouw ogen een normale reactie? Ik zeg in mijn comment samengevat dat ie mooi is, maar te groot voor mij. Dat ik de waarschuwingssticker op het display daarbij grappig vind, kan ik verder ook niks aan doen. Had het nog niet eerder gezien op een telefoon. Kortom, een vrij normale reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:37:
[...]

Komop zeg, wat is in jouw ogen een normale reactie? Ik zeg in mijn comment samengevat dat ie mooi is, maar te groot voor mij. Dat ik de waarschuwingssticker op het display daarbij grappig vind, kan ik verder ook niks aan doen. Had het nog niet eerder gezien op een telefoon. Kortom, een vrij normale reactie.
kortom een vrij nutteloze post (net als deze helaas, maar vond het toch nodig je er op te wijzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kunnen we weer ontopic? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• expor
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-08 21:53
Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag in bezit van de HTC HD2. Bevalt mij tot zover prima. Nu is het probleem dat ik de ROM wilde update. Ik heb een Vodafone branded HD2 blijkbaar (leuk dat ze dat van tevoren melden), en dus kan ik niet de standaard HTC ROM update uitvoeren. Nu ben ik op de hoogte van xda-developers.com forum, ook heb ik daar inmiddels de officiële 1.48 ROM vandaan. Echter mijn vraag is als volgt, is het nodig om die uitgebreide (risicovolle?) goldcard methode te hanteren of zou ik deze ROM zonder problemen moeten kunnen installeren? Ik wil dit op voorhand weten omdat ik weinig zin heb in een onbruikbaar toestel na een dag... Alvast bedankt voor jullie antwoord.

AMD 5800X3D | 16gb DDR 4 @ 3800/14 | 4070 Ti | 1TB Samsung Evo 970, 1TB Samsung Evo 860, 512MB Crucial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ook ik heb vandaag mijn HD 2 binnen gekregen, top toestel!

Zojuist opende ik voor de eerste keer mijn taakbeheer en tot mijn grote schrik stond deze lijst helemaal vol met nog actieve programma's.

Op de HTC Touch HD kon je instellen dat 'X' het programma afsloot. Op de HD2 kan ik dit echter niet vinden.

Wie weet hoe ik kan instellen dat mijn programma's ook echt sluiten na op de 'X' te drukken, om zo een overvolle taakbeheer te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
DaFreakR schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:12:
Ook ik heb vandaag mijn HD 2 binnen gekregen, top toestel!

Zojuist opende ik voor de eerste keer mijn taakbeheer en tot mijn grote schrik stond deze lijst helemaal vol met nog actieve programma's.

Op de HTC Touch HD kon je instellen dat 'X' het programma afsloot. Op de HD2 kan ik dit echter niet vinden.

Wie weet hoe ik kan instellen dat mijn programma's ook echt sluiten na op de 'X' te drukken, om zo een overvolle taakbeheer te voorkomen?
Zucht

mompelt iets over een zoekfunctie en 3 andere overvolle topics.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Laatst online: 02-02-2021
Goedenavond allemaal.

Ik heb mijn HTC HD2 bestelt i.c.m. een Telfort abonnement en verwacht hem binnen enkele dagen.
Nu had ik ergens gelezen dat het zoom "pinchen" alleen in bepaalde applicaties kon.
Mijn vraag is of dat ook mogelijk is bij Adobe Reader zonder een app. te installeren als zoomer of iets dergelijks.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:31

Sick Nick

Drop the top!

Yep, werkt met de standaard bijgeleverde Adobe Reader LE prima. Als je een nieuwere/andere versie van adobe zelf erop gaat zetten weet ik niet of het werkt, volgens mij zijn namelijk de apps waarbij het werkt door HTC aangepast ervoor. Zelfde verhaal met opera, pinch zoom werkt niet op de nieuwe opera 10 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Elwin23 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:35:
weet niet meer wie het zei, maar rotaten van Remote desktop is wel te doen, just install BsBtweak (van XDA, ff google) en zet onder rotating apps de Remote Desktop app.. (niet getest, maar lijkt me geen probleem)
ik heb het geprobeerd, maar het roteren van het inlogscherm wil wel maar de desktop is uiteindelijk niet geroteerd. Dus het werkt nog niet correct :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
Sick Nick schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:58:
Yep, werkt met de standaard bijgeleverde Adobe Reader LE prima. Als je een nieuwere/andere versie van adobe zelf erop gaat zetten weet ik niet of het werkt, volgens mij zijn namelijk de apps waarbij het werkt door HTC aangepast ervoor. Zelfde verhaal met opera, pinch zoom werkt niet op de nieuwe opera 10 beta.
Aha dankjewel voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
*weg* Als je inhoudelijk niets te melden hebt, druk dan aub niet op verzend

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 31-12-2009 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Laatst online: 03-01-2022
* Elwin23 mompeld ook iets over zoeken/overvolle topics :)

om degene te beantwoorden die wel een nieuwe vraag stelt:
volgens mij werkt die BsB tweak per excecutable oid, misschien dat er iets anders wordt gestart na het inloggen? anders ff zoeken op XDA, grote kans dat hun het wel weten in tegenstelling tot mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bachhimself schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:38:
Ik heb vandaag een reactie gehad over mijn vraag aan HTC over het tilten van de Calender. Ze gaan hier naar kijken. Hieronder de reactie

At this time, there are no plans that i know of to allow Sense on the HD2 to rotate fully. It is designed to work in portrait mode only, and the main tabs will remain so on devices that do not have a slide out keyboard (or at least as far as we know at this time they will).

However, when editing messages or emails, it should indeed rotate when typing. The calendar does not however.
I will notify the developers of this, as it should be consistent in either rotating, or not rotating.
Dan wil HTC weinig kwijt. Want de landscape modus van de Sense is momenteel in test bij de T-mob rom USA.
http://pocketnow.com/soft...c-sense-from-hd2-test-rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Tanakiam schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:57:
[...]

HAHAHA Dennis-L Dit antw is zoooooooooooooooooooooooooooooo geweldig.. _O- d:)b :Y
Nou is het antwoord ook wel érg makkelijk te vinden hoor, in de HD2 topics is het antwoord zeker 5 keer gegeven, zie ook de eerste (..) hit op google:
http://www.google.nl/search?q=taskmanager+hd2

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Door mijn zoon op n HTC Pro2 met WM 6.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Ik kon het even niet zo snel vinden, maar is het ook mogelijk om te smsen in landscope modus?

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Bal0n schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:00:
Ik kon het even niet zo snel vinden, maar is het ook mogelijk om te smsen in landscope modus?
yep, bij mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Laatst online: 30-08 08:32
Hier ook in landscape smsen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Heb nu net mn Hd2 in gebruik, maar wat me al vanaf het begin opviel toen ik van dichtbij naar het scherm keek (moet wel goed kijken), zijn allemaal kleine puntjes geordend over het gehele scherm (deze zie ik ook met het scherm uit) Is dit iets wat de vingergevoeligheid of iets regeld of is mn scherm fucked?
Ik neem aan niet toevallig allemaal kapotte pixels, aangezien het ook te zien is als het scherm uit is en ook zo geordend in nette rijtjes...

Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:35
Dit komt volgens mij door het capacitieve scherm. Volgens mij zijn die puntjes iets van sensoren om te bepalen waar je op het scherm bent met je vinger. Niks aan de hand dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Ik heb een nu (ook) een probleem met het bekijken van email of sms in landschapsmodus.
Ik heb de sms hotfix geinstalleerd (en voor de zekerheid ook al een keer weer gedeinstalleerd en geherinstalleerd) en nu kan ik mijn scherm niet meer kantelen als ik een sms of email bekijk dan wel typ.
Alleen als ik het scherm schuin gekanteld hou op het moment dat ik een sms/mail open, kan ik het in landschapsmodus bekijken. Echter kantelt deze niet weer automatisch terug naar portret als ik de telefoon weer draai.

De browsers, foto's, muziek etc. kantelen wel gewoon mee, daar treed het probleem dus niet op.

Iemand enig idee hoe dit te fixen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
bartbh schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:18:
[...]
Geen idee waar ik dit zou moeten zoeken? Aangezien het enige wat ik kan wijzigen zijn de verbindingsinstellingen.

Ik heb WM apc ook al enkele keren opnieuw geinstalleerd en ook gespeeld met de verbindingsinstellingen (wel geen bluetooth, usb etc.) Echter geen effect.

Echter als ik de installatie van het programma opnieuw opstart (en heb de USB kabel aangesloten) krijg ik de melding dat het desbetreffende programma al geinstalleerd is. Als ik vervolgens op "nee" druk om niet door te gaan met de installatie, krijg ik wel het overzicht van de geinstalleerde programma's op m'n HD2.

Blijkbaar wordt er dus toch wel gedeeltelijk verbinding gemaakt met de HD2, ook al zegt WM apc dat deze niet verbonden is.

Heeft iemand enig idee waar ik dit probleem zoeken moet? Want het zou wel makkelijk zijn als ik naast de programma's, ook bij de bestanden kan komen.

Even voor de duidelijkheid, de HD2 verschijnt ook niet onder "deze computer" zoals deze wel op de laptop doet.
Probeer jij dan WM Apparaatbeheer beheer op de HD2 te installeren ofzo? Ik snap het niet zo goed.
Op de HD2 hoef je niets te installeren. Wat ik al zei, als je m aansluit op de PC, krijg je de vraag of en hoe je wilt verbinden me de PC. Kies dan ActiveSync en je zal in taakbeheer op je foon zien dat ActiveSync draait

Op de PC (Win7-64bit) start ActiveSync dan ook. Als je op de PC de WM Apparaatcentrum app start kun je daar een partnerschap maken enz.

Ik hoefde niks zelf te installeren, niet op de PC en niet op mn foon.

Verbindingsinstellingen die bij mij werken:
-USB toestaan
-Verbindingen toestaan voor Bluetooth
-Verbonden met "Automatisch"
-Automatisch verificatie aan
-Gegevensverbindingen uit

[ Voor 7% gewijzigd door CRXed op 30-12-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
je hebt ook nog diagonale kruisjes op het scherm.. moet je maar is het scherm onder een spotje houden en spiegelen.. dan zie je vanzelf wat ik bedoel ;)

/ \
\ /

In ruit vorm gaan ze zo over het scherm en elke uiteinde van de ruit heeft een senorpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Chutney schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:11:
je hebt ook nog diagonale kruisjes op het scherm.. moet je maar is het scherm onder een spotje houden en spiegelen.. dan zie je vanzelf wat ik bedoel ;)

/ \
\ /

In ruit vorm gaan ze zo over het scherm en elke uiteinde van de ruit heeft een senorpuntje.
Ja idd die zag ik ook. Thnx weer wat geleerd, hoef me gelukkig geen zorgen te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
bartbh schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:11:
Ik heb een nu (ook) een probleem met het bekijken van email of sms in landschapsmodus.
Ik heb de sms hotfix geinstalleerd (en voor de zekerheid ook al een keer weer gedeinstalleerd en geherinstalleerd) en nu kan ik mijn scherm niet meer kantelen als ik een sms of email bekijk dan wel typ.
Alleen als ik het scherm schuin gekanteld hou op het moment dat ik een sms/mail open, kan ik het in landschapsmodus bekijken. Echter kantelt deze niet weer automatisch terug naar portret als ik de telefoon weer draai.

De browsers, foto's, muziek etc. kantelen wel gewoon mee, daar treed het probleem dus niet op.

Iemand enig idee hoe dit te fixen is?
Ik had dit ook en een soft-reset was de oplossing.

Ik heb nu wel al een stuk of 3 keer gehad dat, nadat ik gebeld was door iemand en opgehangen had, foon standby had gezet, in mn broek had gedaan en dat ik even later de foon weer wilde gebruiken, maar dat ie dan helemaal uit en dood is en nergens op reageert.
Enige oplossing is dan soft-reset knopje. :(

Vrij irritant, want je bent dan totaal niet bereikbaar, zonder dat je het doorhebt.

• bartbh
  • Niet online
CRXed schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:11:
[...]

Probeer jij dan WM Apparaatbeheer beheer op de HD2 te installeren ofzo? Ik snap het niet zo goed.
Op de HD2 hoef je niets te installeren. Wat ik al zei, als je m aansluit op de PC, krijg je de vraag of en hoe je wilt verbinden me de PC. Kies dan ActiveSync en je zal in taakbeheer op je foon zien dat ActiveSync draait

Op de PC (Win7-64bit) start ActiveSync dan ook. Als je op de PC de WM Apparaatcentrum app start kun je daar een partnerschap maken enz.

Ik hoefde niks zelf te installeren, niet op de PC en niet op mn foon.

Verbindingsinstellingen die bij mij werken:
-USB toestaan
-Verbindingen toestaan voor Bluetooth
-Verbonden met "Automatisch"
-Automatisch verificatie aan
-Gegevensverbindingen uit
Op m'n laptop ging het inderdaad ook zo en zonder problemen. Misschien maar eens een herinstall doen van m'n desktop dan maar.
CRXed schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:27:
[...]

Ik had dit ook en een soft-reset was de oplossing.

Ik heb nu wel al een stuk of 3 keer gehad dat, nadat ik gebeld was door iemand en opgehangen had, foon standby had gezet, in mn broek had gedaan en dat ik even later de foon weer wilde gebruiken, maar dat ie dan helemaal uit en dood is en nergens op reageert.
Enige oplossing is dan soft-reset knopje. :(

Vrij irritant, want je bent dan totaal niet bereikbaar, zonder dat je het doorhebt.
Ik heb meerdere keren een soft reset uitgevoerd, maar ik heb het kantelen nog niet weer werkend gekregen. Vrij irritant eerlijk gezegd :(

Verwijderd

CRXed schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:49:
Voor Gmail: als je in je Postvak in zit, tik Menu, en Extra en dan kan je kiezen welke mappen je wil synchen. En je moet bij geavanceerde instellingen instellen dat het bericht op de server blijft staan voor een aantal dagen, zodat je ze en op je HD2 en op je PC kan openen.
Zo ver was ik al , maar er staat nergens bij 'alle berichten' , dus ik zie nooit al mijn berichten die op men gmail staan ... die komen in men postvak in te staan, en als ik ze gelezen heb kan ik die mails nimeer vinden op men gsm ... ze staan nog wel op de server, dat is het probleem niet, maar ik wil ze via de mail app gewoon kunnen lezen. Is het dan zo moeilijk dat gewoon alle mails van mijn gmail op mijn gsm staan?
Is er ook een optie om via gmail ineens op de server te werken? zoals de Mail app op de iPhone?

• Monda
Ik heb uit deel 3 iemand gevonden die WkTast noemde. Deze geinstalleerd en werkt erg fijn. Ik heb echter een probleem met de Language pack. Heb deze cab ook gewoon geinstalleer op apparaat, maar wanneer ik bij about de taal wil veranderen zie ik nog steeds enkel Engels en Vietnamees...

• Nafi
Misschien een hele domme vraag maar moet je verbonden zijn met internet om die weer-applicatie te kunnen gebruiken of kan dat op één of andere manier via gps?

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 23:12
Nafi schreef op donderdag 31 december 2009 @ 01:37:
Misschien een hele domme vraag maar moet je verbonden zijn met internet om die weer-applicatie te kunnen gebruiken of kan dat op één of andere manier via gps?
Jip... data connectie of wifi..

| Losing my religion |

• Nafi
tzeunis schreef op donderdag 31 december 2009 @ 01:44:
[...]

Jip... data connectie of wifi..
ok dankjewel :)

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 21:56
heeft iemand de x2 panels al werkend??
als ik op het logo klik doet hij niks

• Inspector
  • Laatst online: 07-09 08:11
Voor gamers op de HD2 zojuist zeer indrukwekende filmpjes gezien op Engadget:
http://www.engadget.com/2...-3-using-fpsece-emulator/

Tevens een linkje naar XDA waarin ze vertellen hoe dit werkend te krijgen op de HD2:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=606698

ps: ik weet niet of linken naar artikelen met deze inhoud toegestaan is. XDA en Engadget zijn relatief betrouwbare en goede bronnen. De artikelen gaan over psx emulators vandaar dat ik de desbetreffende cabjes zelf niet toevoeg.

• M_V_D
  • Laatst online: 29-08 22:23
Hoi,
Heb het programma SPB Backup 2.01 geinstalleerd op mijn oude Touch HD, een full backup gemaakt.

Eindelijk gister mijn hd2 ontvangen!! Eerst opgeladen alles erin gestopt. En toen gelijk dat SPB erop gezet en een Full backup van mijn HD naar mijn HD2 gezet. En nu is het net alsof ik mijn oude telefoon weer heb.. Ringtones, contacten, gewoon bijna alles overgezet.

Wil alleen zeker weten dat ik niks heb overschreven van de nieuwe hd2... Weet iemand of een full backup kwaad kan?

• Mnix91
  • Laatst online: 15-09 20:36
bartbh schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:04:
[...]
Op m'n laptop ging het inderdaad ook zo en zonder problemen. Misschien maar eens een herinstall doen van m'n desktop dan maar.
Ik heb ook wel eens brakke ActiveSync verbinding met mijn laptop. Dan staat de optie 'Snellere datasynchronisatie' ingeschakeld. Check even of dit bij jou ook is, kun je hier vinden: Start -> Instellingen -> Verbindingen -> USB aan PC -> Optie 'Snellere datasynchronisatie inschakelen' uitschakelen.

• erik23
*weg* we zouden het erg prettig vinden als je eerst contact met ons opneemt ipv een soort disclaimer er bij te zetten. Maar goed: vragen naar warez staan we dus niet toe.

sorry als dit niet mag.

[ Voor 69% gewijzigd door pven op 31-12-2009 12:48 ]

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
M_V_D schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:35:
En nu is het net alsof ik mijn oude telefoon weer heb.. Ringtones, contacten, gewoon bijna alles overgezet.
Ik neem toch aan dat je wel verschil merkt >:) ! Ik had pas even mijn oude HD weer vast, met laatste Dutty ROM (die precies op HD2 lijkt), maar wat een verschil .... Qua scherm en gevoeligheid, en snelheid natuurlijk :) ! Dan besef je het ineens weer

• M_V_D
mattrob schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:44:
[...]

Ik neem toch aan dat je wel verschil merkt >:) ! Ik had pas even mijn oude HD weer vast, met laatste Dutty ROM (die precies op HD2 lijkt), maar wat een verschil .... Qua scherm en gevoeligheid, en snelheid natuurlijk :) ! Dan besef je het ineens weer
Jaa het is echt een raket tegenover de HD! haha.. Maar het kan verder geen kwaad? Hij doet geen updates en echt belangrijke instellingen overschrijven met die backup?

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 23:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Weten jullie misschien of er een app bestaat voor de HD2 die de belminuten naar boven afrond? Mijn HD2 komt volgende week pas en ik heb mijn nieuwe simkaart al opgestuurd gekregen. Ik zit bij Telfort. Alleen kan je bij Telfort niet tussentijds kijken hoeveel minuten je nog hebt. Daarbij komt ook nog dat de belminuten van telfort naar boven worden afgerond. Bel je bijvoorbeeld 10 seconden, dan geld dat als 1 minuut. Op mijn tijdelijke w800i heb je de optie gesprekstimer die je gesprekstijd opneemt. Alleen als je 10 seconden belt, en daarna weer 20 seconden belt, dan pakt hij dat als 30 seconden. Telofrt pakt dat als 2 minuten.

Zo'n app voor de HD2 zou echt goddelijk zijn.

• thepr
HollovVpo1nt schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:53:
Weten jullie misschien of er een app bestaat voor de HD2 die de belminuten naar boven afrond? Mijn HD2 komt volgende week pas en ik heb mijn nieuwe simkaart al opgestuurd gekregen. Ik zit bij Telfort. Alleen kan je bij Telfort niet tussentijds kijken hoeveel minuten je nog hebt. Daarbij komt ook nog dat de belminuten van telfort naar boven worden afgerond. Bel je bijvoorbeeld 10 seconden, dan geld dat als 1 minuut. Op mijn tijdelijke w800i heb je de optie gesprekstimer die je gesprekstijd opneemt. Alleen als je 10 seconden belt, en daarna weer 20 seconden belt, dan pakt hij dat als 30 seconden. Telofrt pakt dat als 2 minuten.

ik heb volgens mij in deze topic hierover gelezen. effe zoeken.

• Nafi
HollovVpo1nt schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:53:

http://members.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.html

Hier heb je er een, ik weet niet of hij werkt maar dat ga ik zodra ik mn hd2 binnen heb uitproberen (morgen waarschijnlijk, terwijl ik ook via gsmweb van telfort heb besteld, zie levertijden topic).

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nafi schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:58:
[...]

Hier heb je er een, ik weet niet of hij werkt maar dat ga ik zodra ik mn hd2 binnen heb uitproberen (morgen waarschijnlijk, terwijl ik ook via gsmweb van telfort heb besteld, zie levertijden topic).
Bedankt! Zal hem uitproberen als ik hem binnen heb!

• CRXed
bartbh schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:04:
[...]
Ik heb meerdere keren een soft reset uitgevoerd, maar ik heb het kantelen nog niet weer werkend gekregen. Vrij irritant eerlijk gezegd :(
Heb je de G-sensor al eens geijkt?
Instellingen - meer - Systeem - G-sensor

• erik23
he,
hoe kan je de sense tijdelijk uitschakelen??

erik

• CRXed
erik23 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:06:
he,
hoe kan je de sense tijdelijk uitschakelen??

erik
Instellngen - meer - Vandaag - tab Items - kies daar iets anders dan Sense

• bartbh
  • Niet online
Mnix91 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 11:21:
[...]

Ik heb ook wel eens brakke ActiveSync verbinding met mijn laptop. Dan staat de optie 'Snellere datasynchronisatie' ingeschakeld. Check even of dit bij jou ook is, kun je hier vinden: Start -> Instellingen -> Verbindingen -> USB aan PC -> Optie 'Snellere datasynchronisatie inschakelen' uitschakelen.
Dat heb ik ook geprobeerd, dan vind Windows weer het apparaat "PocketPC USB sync". Echter lost dat de problemen niet op :(

Tevens heb ik ook weer (nog steeds) last van de smsbug, zeer irritant als je in de veronderstelling bent dat je een smsje hebt verstuurd maar deze niet over komt.

Het sturen van een extra sms (naar jezelf of naar 1244 (saldo)) lost soms het probleem op, maar dan loop je nog steeds achter de feiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V_D
mattrob schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:44:
[...]

Allereerst de beste wensen voor 2010!!! ;)
Ik heb zojuist ergens een locatie weten te openen waar ik 2 hotfix bestanden heb gezien van de touch HD...(Hotfix BLA02889
Hotfix BLA03337)
lijkt me niet zo handig op de HD2 toch? Moet ik die verwijderen? Of die hele backup ervanaf gooien?

[ Voor 6% gewijzigd door M_V_D op 01-01-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
CRXed schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:21:
[...]

Instellngen - meer - Vandaag - tab Items - kies daar iets anders dan Sense
bedankt kon eerst meer niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Laatst online: 15-09 13:01
Ik heb de telefoon nu ook 2 dagen en loop tegen een probleem aan wat ik niet terug kan vinden in dit forum behalve dan dat 2 andere mensen ook het probleem hebben.
Ik heb op dit moment (01-01-10) mijn eerst volgende afspraak staan op 03-01-10, bij mijn Tytn2 was het zo dat de eerste volgende afspraak dan al vermeld stond in de agenda op het home screen, nu is dit niet het geval, er staat alleen agenda.
Is dit een bug of bewuste keuze, en is er een manier om dit te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Vannacht onmogelijk smsjes kunnen sturen!!!
Alles bleef in Postvak uit hangen.

Hadden jullie daar ook last van? Ik zit bij Vodafone.

Ik denk dat de sms-bug toch te maken heeft met een verbindingsprobleem, zoals de sms drukte van vannacht. En de HD2 stuurt dan de smsjes niet vanzelf opnieuw.

Ik ga nu de Error-report bestanden naar HTC sturen en wacht af wat ze te zeggen hebben.

@markmart33: volgens mij hoort dat zo met de agenda, komt 1 dag vantevoren op het homescherm te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:48:

Ik denk dat de sms-bug toch te maken heeft met een verbindingsprobleem, zoals de sms drukte van vannacht. En de HD2 stuurt dan de smsjes niet vanzelf opnieuw.

.
Same issue here. (ook vodafone overigens) Ik denk dat je in de goede richting zit. Overigens een handmatige retry hielp bij mij niet, sms naar mezelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb sinds gisteren ook de HD2, en ik ben er zeer tevreden over. Ik zit alleen met wat kleine dingen die ik graag anders zou zien, en 1 'groter' ding.

1: je hebt die enorme 'bladerklok' op je beginscherm. hoe krijg ik die eraf?? ik vind 'm zo ongelooflijk lelijk... gewoon een klein klokje bovenin, vind ik zat.
2: hoe krijg ik het batterijniveau in percentages te zien, gelijk in die balk bovenin? nu moet ik nog op die balk drukken, en dan krijg ik 't pas te zien. ik zou het liever in percentages direct zien, dan als het icoontje dat leegloopt.
3: hoe krijg ik 'agenda' van het basisscherm weg? ik vind die grote hotlinks die je zelf kunt aansturen heel tof, maar ik wil het agenda-deel gewoon weg.

Maar hier valt nog mee te leven. Ik krijg mijn gmail niet gesync't met mijn telefoon.

Is het uberhaupt wel mogelijk, dat de telefoon op een in te stellen tijdsinterval mail ophaalt (fetchen, toch) en dan een signaal geeft op het basisscherm als ik een mailtje heb? Ik heb in de mail-app gedrukt op 'nieuwe account', mijn mailadres en wachtwoord ingevoerd, en gewoon doorgeklikt, want de gegevens die ik zag, leken te kloppen met wat gmail zei dat 't moest zijn. Toch staat er niks in.

Ik heb overigens een vodafone branded toestel, maakt dat in deze nog wat uit?

ik heb flink veel gezocht op google, maar ik kon vrij weinig vinden omtrent dit 'probleem'.

kan iemand me een goede, simpele link/handleiding geven om mijn mails te kunnen 'beheren'op mijn telefoon? gewoon een notificatie dat ik wat heb, en 'm lezen vind ik al best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
Hallo,

Sinds ik er BSB Tweaks 1.6 op heb gezet (tenminste ik denk dat het hierdoor
gekomen is) en alle vid en foto camera opties heb ge-enabled,
heb ik alleen nog maar een "licht" sepia beeld...geen normaal kleurenbeeld dus.
Als ik de eigenschappen van het beeld wijzig van bv grijs naar kleur zie ik een
fractie van een seconde het volledige kleurenbeeld maar daarna gelijk weer dat
lichte sepia beeld. Alle tweaks weer terug op disabled helpt niet ook een reset niet.

Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 20:40
Z900 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:30:
Hallo,

Sinds ik er BSB Tweaks 1.6 op heb gezet (tenminste ik denk dat het hierdoor
gekomen is) en alle vid en foto camera opties heb ge-enabled,
heb ik alleen nog maar een "licht" sepia beeld...geen normaal kleurenbeeld dus.
Als ik de eigenschappen van het beeld wijzig van bv grijs naar kleur zie ik een
fractie van een seconde het volledige kleurenbeeld maar daarna gelijk weer dat
lichte sepia beeld. Alle tweaks weer terug op disabled helpt niet ook een reset niet.

Iemand enig idee ?
Hard Reset, waarschijnlijk een corrupt register wat de risico's zijn van zulke tools.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
Thanks Barfman !

gevonden: VERZADIGING had ik op +1 gezet (ipv de default +3)...ervan uitgaande dat er nog wel kleur in zou zitten maar een tikkie minder alleen .....mooi niet dus !

opgelost dus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen last van krakend geluid tijdens bellen? Dit is ook afh als je vast of naar mobiel belt.
rom 1.48 biedt nog geen echte oplossing. ik weet niet of de 1.43 nog erger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:17:
Hallo,

ik heb sinds gisteren ook de HD2, en ik ben er zeer tevreden over. Ik zit alleen met wat kleine dingen die ik graag anders zou zien, en 1 'groter' ding.

1: je hebt die enorme 'bladerklok' op je beginscherm. hoe krijg ik die eraf?? ik vind 'm zo ongelooflijk lelijk... gewoon een klein klokje bovenin, vind ik zat.
2: hoe krijg ik het batterijniveau in percentages te zien, gelijk in die balk bovenin? nu moet ik nog op die balk drukken, en dan krijg ik 't pas te zien. ik zou het liever in percentages direct zien, dan als het icoontje dat leegloopt.
3: hoe krijg ik 'agenda' van het basisscherm weg? ik vind die grote hotlinks die je zelf kunt aansturen heel tof, maar ik wil het agenda-deel gewoon weg.

Maar hier valt nog mee te leven. Ik krijg mijn gmail niet gesync't met mijn telefoon.

Is het uberhaupt wel mogelijk, dat de telefoon op een in te stellen tijdsinterval mail ophaalt (fetchen, toch) en dan een signaal geeft op het basisscherm als ik een mailtje heb? Ik heb in de mail-app gedrukt op 'nieuwe account', mijn mailadres en wachtwoord ingevoerd, en gewoon doorgeklikt, want de gegevens die ik zag, leken te kloppen met wat gmail zei dat 't moest zijn. Toch staat er niks in.

Ik heb overigens een vodafone branded toestel, maakt dat in deze nog wat uit?

ik heb flink veel gezocht op google, maar ik kon vrij weinig vinden omtrent dit 'probleem'.

kan iemand me een goede, simpele link/handleiding geven om mijn mails te kunnen 'beheren'op mijn telefoon? gewoon een notificatie dat ik wat heb, en 'm lezen vind ik al best...
1. Er zijn cabs beschikbaar waar je een andere klok mee kan krijgen, deze zijn allen vrij verschillend.Met een andere tweak kan je dan nog het ´bladeren´ uitschakelen en dan heb je best een lekker klokje ;p

2. Er zijn verschillende batterij mods beschikbaar waar je de hoeveelheid echt per procent kan zien.

3. Tja, misschien is de beste oplossing voor je nog gewoon een swipe omhoog en dan dus 9 iconen op je begin scherm?

Anyways, alles wat je wilt kan je op XDA vinden in het Leo forum.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ultimateB:

heb je wellicht links voor me, oid? of staan de links allemaal op het 'leo forum'? en is dat een onderdeel van dit forum, of een apart forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:53

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 19:53:
@ultimateB:

heb je wellicht links voor me, oid? of staan de links allemaal op het 'leo forum'? en is dat een onderdeel van dit forum, of een apart forum?
Leef je uit

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Laatst online: 19-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:17:
Hallo,

(knip)

Maar hier valt nog mee te leven. Ik krijg mijn gmail niet gesync't met mijn telefoon

Ik heb het op deze manier gedaan, = push-mail van Gmail, werkt goed.
Zodra de mail binnenkomt heb je 'm op je telefoon.

http://www.google.com/sup...answer=138636&topic=14299

Zie net dat er ook een nieuwere uitleg is...

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78886

[ Voor 8% gewijzigd door jkoorevaar op 01-01-2010 20:38 . Reden: Nieuwere uitleg én in het Nederlands. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een oplossing voor volgend probleem
bij extern bureaublad gaat het niet om in landscape te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:48:

Ik ga nu de Error-report bestanden naar HTC sturen en wacht af wat ze te zeggen hebben.

@markmart33: volgens mij hoort dat zo met de agenda, komt 1 dag vantevoren op het homescherm te staan.
Ik had precies hetzelfde,ik zit ook bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de aandelen tab blijft de aex index steeds op een verkeerde stand staan. Nu 312.88 en dat moet toch echt rond de 334 zijn. In de details is de grafiek wel goed. Ligt dat nou aan mijn toestel/instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Goed punt zeg, heb ik ook ... En ik zit op een vrij nieuwe (custum) ROM ... Dus ligt echt aan Yahoo Finance volgens mij, kan je verder niets aan doen. Misschien door overgang nieuwe jaar, hopelijk maandag weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:53

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:48:
iemand een oplossing voor volgend probleem
bij extern bureaublad gaat het niet om in landscape te draaien
Welkom @ GoT ;)
De eerste hit van Google geeft:
http://forum.xda-develope...php?p=4994513#post4994513
code:
1
2
3
4
5
[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName]
"Remote Desktop Mobile"="\\Windows\\wpctsc.exe"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList]
"Remote Desktop Mobile"="TSSHELLWND"

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

"Mijn locatie" die voor de weerupdates zorgt staat vaak verkeerd. Waar op het homescreen normaal de stad staat in de weerapplicatie "Mijn locatie". Het is nu volgens mijn telefoon dag, gedeeltelijk bewolkt en 29 graden. Dat klopt helaas niet.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
Nafi schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:58:
[...]

Werkt bij mij niet in iedegeval, maar is ook nog een beta, hou het wel in de gaten.

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Laatst online: 15-09 13:01
my_fiero schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:34:
weet iemand hoe ik de verbinding automatiesch kan laten verbreken na de auto mail check?

ik heb het register al aangepast (daarna softreset)

hklm\comm\connmrg\planner\settings
cachetime=60
suspendresume=
vpncachetime=60

geen resultaat?

Ik heb nu WMlonglife geinstaleerd, maar ook deze werkt niet.
de verbinding is nu al meer dan 16 uur!!!!!!
Dit is onnodig!
Heeft iemand hier al een oplossing voor, bij mijn vorige toestel verbrak na enige tijd netjes de verbinding, maar nu blijft deze continu open staan, wat dus meer batterij verbruik betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Het werkt wel alleen in combinatie met bepaalde tools uit windows zelf, wanneer je dus HTC Sense hebt aan staan om te updaten voor weer/beurs/tijds informatie dan wordt de verbinding niet meer verbroken.

Vind het ook wel jammer.. zou energie besparen als deze optie wel normaal zou werken!

Het programma bandswitcher schijnt te werken..maar is geen freeware :(

[ Voor 11% gewijzigd door Chutney op 02-01-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik ook doe, ik krijg mijn mail niet binnen op mijn telefoon. Ik heb het nu al denk ik via 4 manieren geprobeerd, het werkt totaal niet. ik denk dat ik zo even de vodafone-winkel binnenstap. kijken of zij wat kunnen doen hiermee. ik word er nogal moedeloos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:07:
wat ik ook doe, ik krijg mijn mail niet binnen op mijn telefoon. Ik heb het nu al denk ik via 4 manieren geprobeerd, het werkt totaal niet. ik denk dat ik zo even de vodafone-winkel binnenstap. kijken of zij wat kunnen doen hiermee. ik word er nogal moedeloos van.
Heb je dat probleem met een Live-account?
Ik heb er ook problemen mee gehad, maar inmiddels heb ik het werkend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

live account...? om eerlijk te zijn, ik gebruik dat niet, ik ken 't niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

Zijn er mensen die hun HD2 terug gestuurd hebben vanwege slecht geluid in telefoongesprekken? Bij mij lijkt het alsof er in de telefoon its los zit waardoor er steeds een trilling ontstaat als iemand iets zegt. Erg vervelend, en volgens mij had ik dit bij mijn eerste HTC (de magician/mda compact) ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
Chutney schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:57:
Het werkt wel alleen in combinatie met bepaalde tools uit windows zelf, wanneer je dus HTC Sense hebt aan staan om te updaten voor weer/beurs/tijds informatie dan wordt de verbinding niet meer verbroken.

Vind het ook wel jammer.. zou energie besparen als deze optie wel normaal zou werken!

Het programma bandswitcher schijnt te werken..maar is geen freeware :(
Ik ben eens gaan zoeken, en ik kwam dit tegen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=286844
Ik heb het geprobeerd en het lijkt gewoon te werken, dus zou niet weten waarom $15 betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:32:
live account...? om eerlijk te zijn, ik gebruik dat niet, ik ken 't niet eens...
Live is het nieuwe Hotmail. Maar wat gebruik je wel, en misschien zou je de instelling daarvoor hier kunnen posten. Wellicht ziet iemand een onjuistheid o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh nee, mijn hd2 belt heerlijk!! Geen echo meer over de lijn! bij de iphone heb ik dat constant gehad, en bij de hd2 niet.

ik baal er alleen van dat ik geen push notifications krijg, dus dat ie m'n mail ophaalt om de 10 minuten en 't laat zien als er wat is, maar dat komt nog wel... de rest, bijvoorbeeld die lelijke blader klok, accupercentage en nog wat crap, ,heb ik er zonder problemen in kunnen zetten.

ik zeg je, winmob >> iphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mnix91 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:37:
[...]

Live is het nieuwe Hotmail. Maar wat gebruik je wel, en misschien zou je de instelling daarvoor hier kunnen posten. Wellicht ziet iemand een onjuistheid o.i.d.
hm ah, nee, ik gebruik die inderdaad niet :P

Ik ga 't zo nog eens proberen, of morgen, even kijken hoe ik zit in tijd, en ik typ precies in waar ik op druk en wat ik in tik. wellicht ziet iemand het probleem (maar eerst naar vodafone gaan, zij zeiden dat 't kon, en dat 't makkelijk was...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:40:
[...]

hm ah, nee, ik gebruik die inderdaad niet :P

Ik ga 't zo nog eens proberen, of morgen, even kijken hoe ik zit in tijd, en ik typ precies in waar ik op druk en wat ik in tik. wellicht ziet iemand het probleem (maar eerst naar vodafone gaan, zij zeiden dat 't kon, en dat 't makkelijk was...)
Ik heb het niet zozeer over typfouten, maar de instellingen in het algemeen.
Ben bang dat ze in de Vodafone winkel niet voor je gaan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaN schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:34:
Zijn er mensen die hun HD2 terug gestuurd hebben vanwege slecht geluid in telefoongesprekken? Bij mij lijkt het alsof er in de telefoon its los zit waardoor er steeds een trilling ontstaat als iemand iets zegt. Erg vervelend, en volgens mij had ik dit bij mijn eerste HTC (de magician/mda compact) ook al.
Niet teruggestuurd maar trilling heb ik wel. 1 keer zelfs echo gehoord. Ben ook niet de enige als ik xda zo lees. Lijkt alsof het bij bepaalde klanken meer resoneert en geen trilling bij de wachttoon. Ook heb ik gemerkt dat bellen naar vaste lijn minder trilling veroozaakt dan naar mobiel Daarom vermoed ik dat het meer softwarematig is dan hardware. Voordat ik opstuur wil ik eerst de komende rom upgrade afwachten. Iedereen die problemen heeft met de belkwaliteit moet gewoon een mail sturen naar HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik vind de belkwaliteit ook niet geweldig, ik zet m altijd extra zacht, zodat ie niet zo kraakt/resoneert.

Ben ook niet te spreken over de foto kwaliteit, mn oude 2 megapixel foon maakte mooiere fotos (en ja ik heb de update erop)

Zie hier voor wat buitenshots in de sneeuw:
http://www.flickr.com/photos/crxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

CRXed schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:20:
Ik vind de belkwaliteit ook niet geweldig, ik zet m altijd extra zacht, zodat ie niet zo kraakt/resoneert.

Ben ook niet te spreken over de foto kwaliteit, mn oude 2 megapixel foon maakte mooiere fotos (en ja ik heb de update erop)

Zie hier voor wat buitenshots in de sneeuw:
http://www.flickr.com/photos/crxed
Heb je de scherpte tweak al toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HD2 nu dik een week en nog erg tevreden. ik heb echter (nog) niet mijn e-mail account kunnen instellen. Ik heb een vodafone abonnement aangevuld met zorgeloos internet. Ik heb geen "push-mail".

Nu wil ik mijn e-mail van provider "online" kunnen ontvangen en verzenden vanaf de HD2... Ik zie hier veel oplossingen voor Live mail en hotmail, maar voor een gewone pop en smtp mail heb ik nog niks kunnen vinden.

Heeft iemand dit al aan de praat gekregen?

Alvast bedankt voor jullie reactie

Greets
Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Helaas net ervaren dat zelf met de sms-fix geinstalleerd het sms probleem weer optreed....
Nogmaals geïnstalleerd en ben benieuwt hoe lang hij het nu volhoud...

Vind nu wel tijd worden dat het goed opgelost gaat worden. Een telefoon van 500,- + die niet betrouwbaar kan sms'en, is schandalig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:35
E-mail instellen en binnenhalen werkt prima. Even de wizard doorlopen en het werkt zo. Bij mij lopen er 2 pop-boxen die om het half uur en om het uur de mails binnenhalen en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks groentenman... ik deed te moeilijk.... was het handmatig aan het proberen en had de wizard nog niet gevonden...oeps... :+

weet je toevallig ook of je smilies via sms kunt verzenden?
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.