bartbh schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:18:
[...]
Geen idee waar ik dit zou moeten zoeken? Aangezien het enige wat ik kan wijzigen zijn de verbindingsinstellingen.
Ik heb WM apc ook al enkele keren opnieuw geinstalleerd en ook gespeeld met de verbindingsinstellingen (wel geen bluetooth, usb etc.) Echter geen effect.
Echter als ik de installatie van het programma opnieuw opstart (en heb de USB kabel aangesloten) krijg ik de melding dat het desbetreffende programma al geinstalleerd is. Als ik vervolgens op "nee" druk om niet door te gaan met de installatie, krijg ik wel het overzicht van de geinstalleerde programma's op m'n HD2.
Blijkbaar wordt er dus toch wel gedeeltelijk verbinding gemaakt met de HD2, ook al zegt WM apc dat deze niet verbonden is.
Heeft iemand enig idee waar ik dit probleem zoeken moet? Want het zou wel makkelijk zijn als ik naast de programma's, ook bij de bestanden kan komen.
Even voor de duidelijkheid, de HD2 verschijnt ook niet onder "deze computer" zoals deze wel op de laptop doet.
Probeer jij dan WM Apparaatbeheer beheer op de HD2 te installeren ofzo? Ik snap het niet zo goed.
Op de HD2 hoef je niets te installeren. Wat ik al zei, als je m aansluit op de PC, krijg je de vraag of en hoe je wilt verbinden me de PC. Kies dan ActiveSync en je zal in taakbeheer op je foon zien dat ActiveSync draait
Op de PC (Win7-64bit) start ActiveSync dan ook. Als je op de PC de WM Apparaatcentrum app start kun je daar een partnerschap maken enz.
Ik hoefde niks zelf te installeren, niet op de PC en niet op mn foon.
Verbindingsinstellingen die bij mij werken:
-USB toestaan
-Verbindingen toestaan voor Bluetooth
-Verbonden met "Automatisch"
-Automatisch verificatie aan
-Gegevensverbindingen uit
[
Voor 7% gewijzigd door
CRXed op 30-12-2009 23:15
]