HTC HD2 - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 100.476 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 16:38
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:58:
dus ze geven je een mogelijke oplossing en dan ga je die niet doen en blijven zagen? Goed bezig.
Deze "oplossing" hebben we al lang geprobeerd! (zoals vele anderen hier)

Dus, ja we blijven zagen.... Ik ben van mening dat dit wel hoort te werken! (of ben ik gek :?)

[ Voor 5% gewijzigd door Braamm op 28-12-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Groentenman schreef op maandag 28 december 2009 @ 01:08:
Deze snelheid klopt hoor. Je krijgt 384 kb/s down, net als met een 20mb verbinding met adsl haal je ook maar 2mb/s effectief. Alleen de Iphone of duurdere abbo's hebben hogere snelheden. Niks aan de hand dus. Wel jammer dat bijna alle telecomaanbieders dit hebben. Ik zit zelf bij Hi en bij eindeloos online is het hetzelfde. Je kan wel sneller maar dan moet je uiteraard een hoger abonnement nemen. Eigenlijk moet dat toch niet meer kunnen gezien de tijd waarin we leven....
Dus ze adverteren met kilobits in plaats van kilobytes....
Kun je nagaan hoe je weer bedonderd word. |:(
SaN schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:24:
Zijn hier meer mensen met een HD2 in combinatie met een T-mobile abonnement en WebnWalk standaard?

Ik krijg namelijk elke keer 120kbit/sec en dat is volgens mij te weinig.
maar hoe verklaar je dit dan? dat is nog steeds 3x zo snel als ik met hetzelfde pakket

[ Voor 21% gewijzigd door -Magnat- op 28-12-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:01:
Zijn er echter applicaties, waar jullie voor betaald hebben, die absoluut de moeite waard zijn om te downloaden? En kennen jullie overzichtelijke en betrouwbare sites waar je freeware voor winmo 6.5 kunt vinden? Via Google krijg je namelijk nogal veel troep door de term 'free'.
http://www.xda-developers.com/
http://www.freewareppc.com/

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 kleine vraagjes

ik heb een htc hero en een hd2, kan ik de hero games bijvoorbeeld robo defense omzetten naar een cab bestand en dat dan installeren op de hd2?

en waarom zijn er zo weinig apps/games ( van de games zie ik er maar 2 staan ) in de windows marketplace?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:01:
Op 18 januari aanstaande kan ik dan eindelijk mijn HTC HD 2 gaan ophalen bij Vodafone. Kijk al een tijdje uit naar dit geweldige toestel omdat ik mobiel internet (explorer/opera & youtube), na bellen, het belangrijkste op een mobiel vind. Heb een lange tijd getwijfeld of een Android based phone geen betere optie zou zijn door het grotere/'betere' aanbod applicaties maar ik ben van mening dat de belangrijkste applicaties (voor mij) al op het toetstel staan of gratis uit de marketplace/store zijn te halen.

Zijn er echter applicaties, waar jullie voor betaald hebben, die absoluut de moeite waard zijn om te downloaden? En kennen jullie overzichtelijke en betrouwbare sites waar je freeware voor winmo 6.5 kunt vinden? Via Google krijg je namelijk nogal veel troep door de term 'free'.
Hier wat suggesties.

Sites waar je legale freeware apps kan vinden.

http://www.freewareppc.com/
http://speckyboy.com/2009...tphone-apps-and-services/
http://www.microsoft.com/emea/windowsmobileapps/default.mspx
http://download.cnet.com/...plications/?filter=os=101

Of je gaat eens rondneuzen op een van deze forums:

http://forum.xda-developers.com/index.php
http://www.modaco.com/forum.html
http://htcpedia.com/forum/
http://www.allaboutphones.nl/forum/

Commerciële sites die ook een forum hebben waar wel wat te vinden is.

www.mobihand.com
www.handango.com
www.gameloft.com

En zijn is er natuurlijk de wat minder officiele kanalen, maar dat is hier niet bespreekbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:02
mattrob schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:10:
Nog niemand die een Custom Rom geprobeerd heeft ? Ik 'durf' het nog even niet aan, omdat het zo nieuw is (sinds gisteren pas mogelijk) en voor mij is het zakelijk ook erg belangrijk. Maar ik denk morgen of overmorgen dat ik wel overstag ga (misschien vanavond al); wil even de belangrijkste problemen horen. Itje heeft al een V1.1 en is zelfs al in voorbereiding voor V1.2 als ik het goed begrijp. Er is ook al een WM6.5.3 versie beschikbaar. Als er hier al ervaringen zijn, hoor ik het graag :*)
Heb zelf op dit moment de l3v5y rom draaien (wm 6.5.3) en dat werkt prima. Ik moet wel even wennen aan de 'touch vriendelijkheid' van 6.5.3 met de grotere knoppen maar dat is een kwestie van tijd... Merk wel dat de grotere icoontjes af en toe wat overlap kunnen veroorzaken (bijvoorbeeld met resco explorer 2010 beta).

Had daarvoor ook die itje rom geprobeerd, maar de eerste versie daarvan was erg onstabiel (sound probleem, veel vastlopers) en de nieuwe daarna niet meer geprobeerd.

Probeer nu voor mezelf te bepalen hoe belangrijk ik 6.5.1/6.5.3 vind of dat ik toch voor de 'simpele' 6.5 ga.

Volgende die ik misschien ga proberen is een rom met Sense 2.1 ipv de Sense 2.5 ivm de ongelooflijke crappy HTC messaging app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:07:
Ik neig momenteel behoorlijk naar de HD2, ik heb een iPhone gehad welke ik heb verruild voor een Hero.
Aanvankelijk was er voor Android niet zoveel sofware maar dit is nu aardig op nivo!

Niet zoveel games maar dat is toch niet mijn ding, zaken als Hyves, Buienrader, Nimbuzz zijn er nu allemaal voor Android.

Hoe is het gesteld met de apps voor het Windows platform?
Hoe is het gesteld met de apps voor het Windows platform? Ik kan nl niet veel vinden op http://marketplace.windowsphone.com/ of zijn er nog meer sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:52:
[...]

Hoe is het gesteld met de apps voor het Windows platform? Ik kan nl niet veel vinden op http://marketplace.windowsphone.com/ of zijn er nog meer sites?
Er zijn oneindig veel apps. Deze zijn echter niet allemaal ondergebracht in een market zoals voor de iphone en voor Android.
De windows marketplace is gloednieuw en daardoor nog niet zo goed gevuld.
Kijk je echter verder dan de marketplace en ga je een beetje op onderzoek uit, dan zul je merken dat voor werkelijk alles een app bestaat. Veel meer keus en veel meer toepassingen dan voor android of iphone, wel minder controle op wat er vermarkt wordt en een minder gebruiksvriendelijke manier van installeren.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 20:50
ok vraagje...
Ik heb SPB mobile shell 3.5.2 en als ik deze op de HD2 zet kan ik deze dan alleen testen, dus inschakelen en daarna weer uit, als ik toch terug wil naar de Sense layout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:10
superericje schreef op maandag 28 december 2009 @ 15:45:
ok vraagje...
Ik heb SPB mobile shell 3.5.2 en als ik deze op de HD2 zet kan ik deze dan alleen testen, dus inschakelen en daarna weer uit, als ik toch terug wil naar de Sense layout?
Dat kan ja, dat staat in de read me van dat programma. Ik maak altijd een backup als ik iets ga installeren waarvan ik twijfels hebt, je kan hem dan altijd weer terug zetten de backup.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
m0ridin schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:57:
[...]
Heb zelf op dit moment de l3v5y rom draaien (wm 6.5.3) en dat werkt prima. Ik moet wel even wennen aan de 'touch vriendelijkheid' van 6.5.3 met de grotere knoppen maar dat is een kwestie van tijd... Merk wel dat de grotere icoontjes af en toe wat overlap kunnen veroorzaken (bijvoorbeeld met resco explorer 2010 beta).

Had daarvoor ook die itje rom geprobeerd, maar de eerste versie daarvan was erg onstabiel (sound probleem, veel vastlopers) en de nieuwe daarna niet meer geprobeerd.

Volgende die ik misschien ga proberen is een rom met Sense 2.1 ipv de Sense 2.5 ivm de ongelooflijke crappy HTC messaging app...
Ik zag inderdaad dat Miri ook zijn een rom heeft nu, met Sense 2.1 als optie. Ik denk dat ik toch de Miri Sense 2.5 ga proberen, al ben ik wel benieuwd naar de 6.5.3 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
poing schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:20:
Op de originele ROM had ik de task manager toegevoegd op het hoordscherm, door een shortcut aan te maken in het startup menu. Het icoon zag er goed uit, helaas na een rom upgrade en het uitvoeren van de zelfde actie is het icoon heel erg lelijk (lage resolutie).

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb het met alle 2 de executables in de windows folder.
Je hebt n shortcut gemaakt van de taskmanager met lage resolutie icoon. Als je daarna n shortcut maakt van taskmanager met hoge resolutie icoon, dan onthoud ie de lage. Je moet een harde reset doen (dus weer een ROM erop zetten) en dan meteen de goede shortcut maken, dan krijg je hoge resolutie icoon. Zo heb ik het ook gedaan. Je moet dan wel goed kijken welke icoon de hoge resolutie heeft, anders kan je weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
CRXed schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:31:
[...]

Je hebt n shortcut gemaakt van de taskmanager met lage resolutie icoon. Als je daarna n shortcut maakt van taskmanager met hoge resolutie icoon, dan onthoud ie de lage. Je moet een harde reset doen (dus weer een ROM erop zetten) en dan meteen de goede shortcut maken, dan krijg je hoge resolutie icoon. Zo heb ik het ook gedaan. Je moet dan wel goed kijken welke icoon de hoge resolutie heeft, anders kan je weer opnieuw beginnen.
Is gewoon het shortcut-icoontje wijzigen via JWMD's icon changer en dan een soft reset niet makkelijker? Of werkt dat om de een of andere reden niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:52:
[...]

OMG, als het antwoord op die vraag (wel) 2 posts erboven staat, wat doe je dan in vredesnaam op een forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 10:48
Mijn live wil niet aan de praat. Als ik bij msn (live) wil aanmelden dan gebeurd er niets aan dan schiet hij gewoon weer terug naar aanmelden. Als ik wat wil doen op de marketplace dan moet ik mij ook aanmelden. Ik krijg dan telkens de melding dat mijn naam of wachtwoord niet klopt, echter deze kloppen natuurlijk wel. Heb een nieuw live account aangemaakt maar zelfde probleem. Gezien er een aantal zaken gebruik maken van het live gebeuren is het echt shit. Heb al iets uitgezet bij verbindingen, was een tip van een ander, hielp niet. Ik heb het via Wifi geprobeerd ook niets, weet het dus niet meer.
Heb eindelijk dit probleem op gelost. Het was iets wat je niet zo snel zou verwachten. Het wachtwoord wat gewoon op internet werkt is voor WM live te lang, heb hem dus ingekort en nu werkt het wel :) Ik heb nu weer het probleem dat ik mijn contact personen niet online zie. Ik verschijn wel bij deze personen in de lijst. Als ze mij wat willen schrijven dan zie ik helaas niets :(
2 kleine vraagjes

ik heb een htc hero en een hd2, kan ik de hero games bijvoorbeeld robo defense omzetten naar een cab bestand en dat dan installeren op de hd2?

en waarom zijn er zo weinig apps/games ( van de games zie ik er maar 2 staan ) in de windows marketplace?

grtz
Ik heb de Hero ook naast de HD2. Ik vind toch wel dat je in bijna alle opzichten kunt merken dat Android een stuk moderner is en dus fijner om mee te werken. De market place voor WM is ook niets vergeleken bij die van android. Ik moet zeggen dat je, je juist met de market place prima kunt vermaken met progs proberen en gebruiken. Bij WM is dit gewoon erg sip, en die paar progs die er zijn, kosten ook nog eens best veel knaken :'(

Ik heb de HD2 meer voor het scherm (internet) en om wat te bellen. De Hero heb ik echt voor de leuk. en natuurlijk kan hij ook de dingen die de HD2 kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:27:
Ik heb vanmiddag een upgrade uitgevoerd naar Rom 1.48, maar nu wordt de tijd aangegeven in AM/PM mode.
In de regional settings is 'use 24-hour format' grijs gemaakt als ik Dutch (Nederlands) als regio kies.
Wanneer ik bijvoorbeeld Engels (United States) kies kan ik deze instelling wel wijzigen, maar kan ik de valuta weer niet wijzigen. Weet iemand hier een oplossing voor, desnoods een regkey om de tijdnotatie in te stellen?

//edit, ik heb het gevonden, onder 'all settings' (in de wm interface) is de 24 uurs modus wel beschikbaar.
Ik heb met nieuwe Miri ROM zelfde probleem. Onder 'all settings' in WM interface kan ik hem niet vinden. Waar heb precies jij hem gevonden ?

Edit: eerst bijvoorbeeld Engels (US) aanklikken, dan op 24-uur zetten, dan weer terug naar NL en dan blijft hij op 24-uur (wel greyed out)

[ Voor 8% gewijzigd door mattrob op 28-12-2009 22:43 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4tune schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:04:
[...]

OMG, als het antwoord op die vraag (wel) 2 posts erboven staat, wat doe je dan in vredesnaam op een forum?
_/-\o_ die post had ik even over het hoofd gezien, thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 19:27
De Topaz rom draait bij mij sinds gister als een zonnetje. Met deze rom werkt push mail voor mij direct, heb alleen wel een aantal keer gehad dat de megeleverde opera browser 99% CPU opslokt in de background :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
1. Betekent dit dat ik via deze weg de gewone HTC roms kan gebruiken op mijn Vodafone branded toestel???

2. Als ik dat doe (ofwel via deze manier ofwel HPSL) is het dan mogelijk dat ik last heb van de eerder vermelde problemen waarvan ik nu geen last heb? (bijvoorbeeld overgevoeligheid toetsenbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:06
Heb een vraagje over het internet op de HD2. Mijn zusje heeft sinds vandaag een HD2 en we kwamen maar niet op internet..haar abbo met internet gaat pas per 25 januari in, maar het lijkt me toch dat je gewoon via wifi thuis op het netwerk moet kunnen internetten. Ik zet wifi aan, zie onze netwerk, maak er verbinding mee en hij zegt ook dat hij verbonden is, alleen als ik dan naar internet ga en wil internetten dan gebeurt er niks..is er een instelling wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:51:
[...]

Welke ROM draai je?
Ik had in het begin ook veel last van dit probleem, maar sinds de upgrade naar 1.48 heb ik er eigenlijk geen last meer van. Het lijkt dus een softwareprobleem te zijn.
Ook 1.48. Probleem is volgens mij toch niet de software in mijn geval. Geluid blijft belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
intruder1400 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:48:
[...]

1. Betekent dit dat ik via deze weg de gewone HTC roms kan gebruiken op mijn Vodafone branded toestel???

2. Als ik dat doe (ofwel via deze manier ofwel HPSL) is het dan mogelijk dat ik last heb van de eerder vermelde problemen waarvan ik nu geen last heb? (bijvoorbeeld overgevoeligheid toetsenbord)
Je kan alle Custom ROMs nu installeren, er komen er steeds meer. Ik heb zelf nu Miri draaien. Zijn allemaal nieuwere ROMs dan de huidige versies beschikbaar (volgens mij veel gebaseerd op de 1.61 en 2.01).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

Bij mij is het eigenlijk ook gewoon slecht hoor. Sommige ringtones komen er ook niet helemaal lekker uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een branded HD2 van vodafone ! Wanneer ik hem flash naar een custom rom hoe kan ik hem in de toekomst dan weer terug flashen naar de standaard rom van vodafone, aangezien ik deze nergens kan downloaden ?
Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Pinobigbird schreef op zondag 27 december 2009 @ 22:03:
[...]

Geen dank. Je vriendin ook weer blij? ;)

[...]

knip
Ja, vriendin heel blij, als ze wist dat jij mij had geholpen had ze je persoonlijk een kus gegeven... ;) Maar jammer dat ik alleen lieve smsjes kan versturen haha... :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 20:36
Weet iemand of er een applicatie bestaat waar je een alarm kan instellen a.d.h.v. gps-coördinaten. Dus dat je vooraf de coördinaten uit bv. Google Maps ophaalt, die vervolgens laadt in het programma en dat je kunt instellen dat er bv. 1 km daarvoor een alarm afgaat.

Ik heb al een beetje op google rondgesnuffeld maar weet niet zo goed naar wat ik moet zoeken, Met 'gps location based alarm' kwam ik niet echt ver.

[ Voor 22% gewijzigd door Mnix91 op 29-12-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Bedoel je dan een weeralarm voor een bepaalde locatie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anor
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 14:50
Zou eens "gps based alarm" proberen :) , dan krijg je gelijk de hit naar gps watch wat volgens mij is wat je zoekt.
Ik heb er geen ervaring mee overigens.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?sid=54849

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
Jejking schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:48:
Bedoel je dan een weeralarm voor een bepaalde locatie? :?
Nee, slechts een alarm wat afgaat op een bepaalde afstand vóór een specifiek gps-coördinaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:26
Nee, hij bedoelt een locatie alarm, als ie binnen 1 km van een locatie komt dat er dan een alarm afgaat. Wat ie ermee moet snap ik alleen niet helemaal :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
Mute schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:52:
Nee, hij bedoelt een locatie alarm, als ie binnen 1 km van een locatie komt dat er dan een alarm afgaat. Wat ie ermee moet snap ik alleen niet helemaal :P
Als je bijvoorbeeld in de trein zit kun je het station erin zetten, zodat als je in slaap valt je op tijd wakker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zet gewoon je alarm, een stuk betrouwbaarder dan een GPS-fix die in de trein niet eens altijd goed zal werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
Mute schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:55:
Zet gewoon je alarm, een stuk betrouwbaarder dan een GPS-fix die in de trein niet eens altijd goed zal werken :P
Weet jij hoelaat overal de trein aankomt dan?
En waarom zou GPS in de trein slechter werken?

Las net trouwens iemand die met BlackBerry Connect 4.0 aan de slag was gegaan, dus wilde dat ook wel eens proberen. Na installatie en opstarten van BlackBerry Service moest ik resetten, nu na de reset gaat de telefoon niet verder dan het bootscherm :(

[ Voor 36% gewijzigd door Mnix91 op 29-12-2009 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Mnix91 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:56:
[...]

Offtopic: Omdat er een flink dak boven je hoofd zit? 2 zelfs in een dubbeldekker? Weet niet of dit klopt maar mijn eerste tomtom werkte ook alleen onder de voorruit.

[ Voor 16% gewijzigd door Pandemic op 29-12-2009 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Laatst online: 23-09-2019
Paddepoel schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:40:
Heb een vraagje over het internet op de HD2. Mijn zusje heeft sinds vandaag een HD2 en we kwamen maar niet op internet..haar abbo met internet gaat pas per 25 januari in, maar het lijkt me toch dat je gewoon via wifi thuis op het netwerk moet kunnen internetten. Ik zet wifi aan, zie onze netwerk, maak er verbinding mee en hij zegt ook dat hij verbonden is, alleen als ik dan naar internet ga en wil internetten dan gebeurt er niks..is er een instelling wat ik over het hoofd zie?
lik neem aan dat je bedoelt met verbonden ook aangemeld met mac.-adres in router. bij mij werkte dat direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mnix91 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:32:
Weet iemand of er een applicatie bestaat waar je een alarm kan instellen a.d.h.v. gps-coördinaten. Dus dat je vooraf de coördinaten uit bv. Google Maps ophaalt, die vervolgens laadt in het programma en dat je kunt instellen dat er bv. 1 km daarvoor een alarm afgaat.

Ik heb al een beetje op google rondgesnuffeld maar weet niet zo goed naar wat ik moet zoeken, Met 'gps location based alarm' kwam ik niet echt ver.
Kan me voorstellen dat dit soort functionaliteit te vinden is in geocaching software. Zoek daar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

heeft er iemand eerder last gehad van het feit dat de unlock code van je begin scherm niet werkt.
Na het aanzetten van de telefoon is mijn HD2 beveiligd met een eenvoudige code van 4 cijfers.
Nu heb ik al 3 maal gehad dat het toestel aangeeft dat de code onjuist is, terwijl ik zeker weet dat ik de juiste cijfers ingeef. Na een softreset werkt het wel weer gewoon, het lijkt dus wel dat er een soort van CAPS lock aan blijft staan, hoewel dat eigenlijk in dat scherm niet zou moeten kunnen.

Heeeft iemand dit ook al eerder gehad en heeft iemand hier een verklaring oplossing voor?

groeten,
Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Je kan alle Custom ROMs nu installeren, er komen er steeds meer. Ik heb zelf nu Miri draaien. Zijn allemaal nieuwere ROMs dan de huidige versies beschikbaar (volgens mij veel gebaseerd op de 1.61 en 2.01).
En als mijn definitie van een 'custom rom' klopt (aan aangepaste rom op basis van de originele), betekent dat dan dat ik niet de originele rom via de sspl kan gebruiken maar alleen de aangepaste roms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Mnix91 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:56:
[...]

Weet jij hoelaat overal de trein aankomt dan?
Ja. En zo niet, dan zoek je dat even op :P
Omdat je overdekt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
poing schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:20:
Op de originele ROM had ik de task manager toegevoegd op het hoordscherm, door een shortcut aan te maken in het startup menu. Het icoon zag er goed uit, helaas na een rom upgrade en het uitvoeren van de zelfde actie is het icoon heel erg lelijk (lage resolutie).

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb het met alle 2 de executables in de windows folder.
Heb je hier iets aan?
http://pocketnow.com/twea...sense-quick-links-in-wm65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Mnix91 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 00:32:

TrackMe (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=340667) heeft een geofence optie... geen alarm, wel sms en/of e-mail bij het passeren van ingestelde grenzen.

Anders kun je TomTom of ander navi-systeem laten draaien en je punt als POI toevoegen en laten waarschuwenn bij benadering van dat punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intruder1400 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 08:52:
[...]

En als mijn definitie van een 'custom rom' klopt (aan aangepaste rom op basis van de originele), betekent dat dan dat ik niet de originele rom via de sspl kan gebruiken maar alleen de aangepaste roms?
zelfde probleem hier. Door de certificaten van mijn werk (om contact te mogen maken met exchange) verplichten om een wachtwoord op je toestel te hebben. Ik heb ongeveer 2x per week dit euvel.

Ga het toestel een dezer dagen dus maar eens retour sturen aan HTC tenzij iemand een oplossing heeft?

ik heb daarnaast ook, zij het niet zo heel vaak, dat mn toestel vastloopt na het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:52:
[...]

zelfde probleem hier. Door de certificaten van mijn werk (om contact te mogen maken met exchange) verplichten om een wachtwoord op je toestel te hebben. Ik heb ongeveer 2x per week dit euvel.

Ga het toestel een dezer dagen dus maar eens retour sturen aan HTC tenzij iemand een oplossing heeft?

ik heb daarnaast ook, zij het niet zo heel vaak, dat mn toestel vastloopt na het bellen.
Je stuurt je telefoon retour vanwege de security policy van je werkgever? Ik hoop dat je nog binnen de 7 dagen bedenktijd zit..

Vastlopen na het bellen heb ik met de 1.43 1 of 2x gehad. Met latere rom-versies niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 08:46:
Beste,

heeft er iemand eerder last gehad van het feit dat de unlock code van je begin scherm niet werkt.
Na het aanzetten van de telefoon is mijn HD2 beveiligd met een eenvoudige code van 4 cijfers.
Nu heb ik al 3 maal gehad dat het toestel aangeeft dat de code onjuist is, terwijl ik zeker weet dat ik de juiste cijfers ingeef. Na een softreset werkt het wel weer gewoon, het lijkt dus wel dat er een soort van CAPS lock aan blijft staan, hoewel dat eigenlijk in dat scherm niet zou moeten kunnen.

Heeeft iemand dit ook al eerder gehad en heeft iemand hier een verklaring oplossing voor?

groeten,
Marc
heb het nog niet gehad met de HD2, had dit probleem wel op mijn Tytn II. Nooit een oplossing voor gevonden.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

groeten,
Marc
sorry, had 't verkeerde bericht gequote. Het gaat dus om bovenstaande. De bedrijfspolicy verplicht dus het gebruik van een beveiligingscode. Ook al weet ikd an echt zeker dat ik de correcte code invul, de telefoon blijft aangeven dat het de onjuiste code is. Alleen de batterij uit het toestel halen en opnieuw starten helpt vervolgens om weer verder te kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
[...]

Huh... zelfde probleem? Wat bedoel je met zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Voor de belanghebbenden heb ik hier wel een tooltje waarmee je de pincode functionaliteit uit kan schakelen.
Bij ons op het werk wordt ook de pincode afgedwongen, echter toen ik aangaf dat ik het een beetje gevaarlijk vond om tijdens het rijden op de snelweg om het kwartier de pincode in toetsen om mijn TomTom weer op het scherm te krijgen heb ik toestemming gekregen om met deze tool het bedrijfsbeleid te omzeilen.

http://www.luppie.net/got/Zenyee.cab

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

groeten,
Marc
Hoe ik de pincode uit moet schakelen weet ik wel. Ik zou deze optie wel willen blijven gebruiken, maar het ingeven van (100% zeker) de juiste code, terwijl het toestel aangeeft dat die code dan niet juist is is het probleem.

gr
Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Ik heb hier een keer last van gehad. Toen softreset en daarna geen last meer van gehad.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:18:
[...]

Hoe ik de pincode uit moet schakelen weet ik wel. Ik zou deze optie wel willen blijven gebruiken, maar het ingeven van (100% zeker) de juiste code, terwijl het toestel aangeeft dat die code dan niet juist is is het probleem.

gr
Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Ik heb zelf ook een pincode gehad vanwege mijn werk (marine). Maar ik heb zelfs gehad dat ik de verkeerde code invulde, en toen evengoed kon inloggen en bellen met mijn phone. Dus die code werkt verre van goed? Ik heb hem dan ook maar uitgezet, en heb hier wel een bericht over verstuurd naar HTC, ik kreeg helaas het standaard antwoord reset of een harde reset.

[ Voor 26% gewijzigd door Barfman op 29-12-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

groeten,
Marc
Ik heb hier ook last van gehad. Met als gevolg dat ik het toestel moest hardresetten. Op XDA is daar ook melding van gemaakt, het schijnt dat het wachtwoord niet wordt onthouden. Daar ik middels exchange mijn mail sync, is het wachtwoord verplicht. Door Zenzee StayUnlock te gebruiken, hoef ik het wachtwoord niet meer in te vullen. Probleem echter is nu dat na een dag of drie het toestel vast slaat, als ik het 'schuif ding' verschuif, dan unlocked het toestel niet, met als gevolg dat ik de baterij moet losmaken. Hierna doet ie het weer. Beter als een hardreset, maar verre van wenselijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook probeer Email wil niet lukken.
Heb ingegeven bij emailadres:voorbeeld@live.nl
wachtwoord,wachtwoord opslaan.uw naam:voorbeeld,weergave account live.nl
inkomende server pop3.live.com
gebruikersnaam voorbeeld
wachtwoord
uitgaande smtp.live.com
2 x vinkje
2 x vinkje

Bij verzenden ontvangen blijft hij hangen op aanmelden
snap er niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:58:
gebruikersnaam voorbeeld
wachtwoord
uitgaande smtp.live.com
2 x vinkje
2 x vinkje

snap er niks meer van
Ik heb met mijn hotmail account geen problemen, hij synchroniseert perfect.
Kan mij niet herinneren dat ik inkomende server pop3.live.com
en uitgaande smtp.live.com heb moeten invullen. Volgens mij heeft WM een eigen email account zodat je alleen je gebr naam en wachtwoord hoeft in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 14:56

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:58:
gebruikersnaam voorbeeld
wachtwoord
uitgaande smtp.live.com
2 x vinkje
2 x vinkje

snap er niks meer van
Je hoeft je live account ook niet in te stellen via het mail tabblad.
Gewoon windows live starten wat tussen je programma's staat.
Daar je email adres en bijbehorende wachtwoord invoeren en het programmaatje zal automatisch een account voor je aanmaken bij het mail tabblad en je mail synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx @maakmegek

Heb toch wel behoorlijke tijd lopen zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje,bij de aandelen tab heb ik nu de dowjones en de nikkei.
Hoe krijg ik de aex erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:34:
[...]

Ik heb hier ook last van gehad. Met als gevolg dat ik het toestel moest hardresetten. Op XDA is daar ook melding van gemaakt, het schijnt dat het wachtwoord niet wordt onthouden. Daar ik middels exchange mijn mail sync, is het wachtwoord verplicht. Door Zenzee StayUnlock te gebruiken, hoef ik het wachtwoord niet meer in te vullen. Probleem echter is nu dat na een dag of drie het toestel vast slaat, als ik het 'schuif ding' verschuif, dan unlocked het toestel niet, met als gevolg dat ik de baterij moet losmaken. Hierna doet ie het weer. Beter als een hardreset, maar verre van wenselijk.....
Dit heb ik idd 1 keer meegemaakt..na een soft reset werkte het weer. Minpuntje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:49:
Nog een vraagje,bij de aandelen tab heb ik nu de dowjones en de nikkei.
Hoe krijg ik de aex erbij?
^aex opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
[...]

Ehm, nee... volgens mij niet hoor. Je kunt nu gewoon alle roms installeren dacht ik, dus naast de originele OOK aangepaste.

Ik heb wel een probleem met smsjes. Als ik op de sense smstab klik krijg ik bij veel contacten niet de smsjes te zien. Het aantal is niet van invloed...

Als ik op 'all messages' klik zie ik ze wel, open ik vandaar de sms dan kom ik dus in die people tab uit (en daar weer bij de messages) en dan verschijnen ze niet. Het is geen kwestie van lag, bij de een met 100 smsjes geen probleem en bij de ander met 5 smsjes komen ze niet tevoorschijn.

Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
m0ridin schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:01:
[...]

Ehm, nee... volgens mij niet hoor. Je kunt nu gewoon alle roms installeren dacht ik, dus naast de originele OOK aangepaste.
Thanks! Maar is dit je eigen ervaring, of 'denk' je het slechts?
Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
intruder1400 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:17:
[...]

Eerlijk gezegd 'denk' ik dit alleen maar... Het komt er op neer volgens mij dat de check op een gesign-de (?) versie uitgeschakeld wordt. De SSPL wordt ook steeds gebruikt om te flashen... op de pc dus, de spl op je telefoon wordt volgens mij niet aangepast dus er verandert op de telefoon niets.

Maar ik heb verder alleen maar gemodde roms geflashed dus 100% zeker en uit ervaring weet ik het niet.

Mocht ik binnenkort weer een nieuwe rom flashen (hoewel dat niet echt op t programma staat) dan zal ik het anders eerst nog eens met de stock rom proberen en het laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 14:56

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

intruder1400 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:17:
[...]

Nou ik heb een HTC S710 en S730 gehad en bij beide altijd zowel custom als official roms gebruikt.. ik kon dus gewoon wanneer ik een custom rom had een officiële rom overheen flashen.

Ik neem aan dat dat niet veranderd is aangezien het flashen nog altijd op dezelfde manier gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Niet online
Eerlijk gezegd 'denk' ik dit alleen maar... Het komt er op neer volgens mij dat de check op een gesign-de (?) versie uitgeschakeld wordt. De SSPL wordt ook steeds gebruikt om te flashen... op de pc dus, de spl op je telefoon wordt volgens mij niet aangepast dus er verandert op de telefoon niets.

Maar ik heb verder alleen maar gemodde roms geflashed dus 100% zeker en uit ervaring weet ik het niet.

Mocht ik binnenkort weer een nieuwe rom flashen (hoewel dat niet echt op t programma staat) dan zal ik het anders eerst nog eens met de stock rom proberen en het laten weten.
Nou ik heb een HTC S710 en S730 gehad en bij beide altijd zowel custom als official roms gebruikt.. ik kon dus gewoon wanneer ik een custom rom had een officiële rom overheen flashen.

Ik neem aan dat dat niet veranderd is aangezien het flashen nog altijd op dezelfde manier gaat.
Bedankt! Zodra te tijd het toelaat, ga ik dit eens proberen. Laat het tegen tijd weten wat de ervaring is.

Meer ervaringen welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
intruder1400 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:48:
[...]

1. Op XDA zijn mensen met een branded toestel die via SSPL met succes een custom rom hebben geflashed. Ook zonder eerst de Goldcard methode te hebben gedaan. Er zijn echter ook mensen die problemen melden. Het is daarom niet te zeggen of de oorzaak ook ligt bij een branded toestel.

Het lastige is natuurlijk dat je waarschijnlijk voor je Vodafone toestel geen shiped rom beschikbaar hebt om deze bij eventuele problemen terug te flashen. Wel is het zo dat de meeste met problemen hun toestel met een hard reset weer tot leven kregen.

Misschien is het slim om op voorhand mbv de Goldcard manier een SD kaartje klaar te maken met een standaard (non-branded) rom om bij een eventuele vastloper te kunnen gebruiken.

2. Is niet te voorspellen, waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
[...]

Nee hoor. Met SSPL kan je ook originele non-branded ROM's flashen. Daarvoor moet je eerst met Winrar of 7zip het bestand RUU_signed.nbh uit een shiped rom plukken. Dit bestand is gewoon te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok,ik zocht zonder ^.

Nu wel gevonden,thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
4tune schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 15:16:
[...]

Er zijn echter ook mensen die problemen melden. Het is daarom niet te zeggen of de oorzaak ook ligt bij een branded toestel.
Ik lees maar heel weinig problemen, eerlijk gezegd denk ik dat degene met problemen, die zelf veroorzaken >:) !

En alle ROMs, ook de originele, kun je flashen met de nieuwe SSPL, alleen heb je dan wel de RUU_signed.nbh nodig daarvan. Ik weet niet of de Vodafone branded ROM beschikbaar is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb vandaag mijn HD 2 binnen gehad, alleen zag ik gelijk al een dode pixel :(

Weten jullie misschien een progje waarmee ik eventueel andere 'dode' pixels kan vinden,
de dode pixel zit overigens ongeveer links boven in het scherm en is alleen te zien met blanco achtergrond, hebben jullie daar ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:27

Dav0s

Hr?

[...]

Je kan ook S2U2 installeren. Daarmee vraagt hij ook niet meer om een wachtwoord vanuit de Exchange. Daarnaast krijg je een ander unlock scherm, wat mogelijk het vastloop-probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:18:
Hallo,

Ik heb vandaag mijn HD 2 binnen gehad, alleen zag ik gelijk al een dode pixel :(

Weten jullie misschien een progje waarmee ik eventueel andere 'dode' pixels kan vinden,
de dode pixel zit overigens ongeveer links boven in het scherm en is alleen te zien met blanco achtergrond, hebben jullie daar ook problemen mee?
Je kan jscreenfix proberen, heb positieve verhalen over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Dav0s schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:26:
[...]

Je kan ook S2U2 installeren. Daarmee vraagt hij ook niet meer om een wachtwoord vanuit de Exchange. Daarnaast krijg je een ander unlock scherm, wat mogelijk het vastloop-probleem oplost.
Ik heb ook die verplichting via Exchange werkgever, dat ik wachtwoord moet hebben. Die heb ik via simpele registry uitgezet en heb dus geen wachtwoord (anders dan de sim) meer. Werkt ideaal.

Enable/Disable the Exchange security policy - HKLM\Security\Policies\00001023: 0 = Enabled; 1 = Disabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Voor diegene die SPB MS hebben draaien: versie 3.5.3 is zojuist uit en die zou de 3-D carrousel op de Leo aan de gang moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
mariconjo schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:03:
Voor diegene die SPB MS hebben draaien: versie 3.5.3 is zojuist uit en die zou de 3-D carrousel op de Leo aan de gang moeten krijgen.
Die deed het al hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
Ik kreeg in de vorige versie die 'tilt' functie niet aan de gang. Oud nieuws dus, exkjoesmie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb HTC gemaild over de sms-bug.In het antwoord wat HTC gaven willen ze graag dat ik een cab install om een soort log te maken wat er eventueel mis is gegaan.
Heeft iemand ervaring met dit soort dingen met HTC of ook een dergelijke reactie gehad ?
Wat ik uit het antwoord kan opmaken is dat ze nog niet weten wat er aan schort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Sinds vandaag ben ik ook de trotse eigenaar van een HD2. Echter zit ik met 2 kleine dingen:

- Is het ook mogelijk om het extern bureaublad in landschap te bekijken ipv portret?
- Ik wil de HD2 verbinden met mijn computer met Windows Mobile Apparaatcentrum (Windows 7), echter zowel via usb als bluetooth krijg ik het niet aan de praat. Bij het inpluggen van de usbkabel werd wel automatisch de installatie gestart van Windows Mobile Apparaatcentrum, maar als ik het start geeft hij aan "niet verbonden".
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Heb al de verbindingsinstellingen al meerder keren aangepast, maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:53

Pinobigbird

doesn't share food!

bartbh schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:15:
[...]
- Ik wil de HD2 verbinden met mijn computer met Windows Mobile Apparaatcentrum (Windows 7), echter zowel via usb als bluetooth krijg ik het niet aan de praat. Bij het inpluggen van de usbkabel werd wel automatisch de installatie gestart van Windows Mobile Apparaatcentrum, maar als ik het start geeft hij aan "niet verbonden".
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Heb al de verbindingsinstellingen al meerder keren aangepast, maar geen resultaat.
Zelf ook 1 keer gehad. Na een reboot van zowel de pc als de HD2 deed alles het gelukkig weer. Het proberen waard dus.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
Pandemic schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 02:14:
[...]

Offtopic: Omdat er een flink dak boven je hoofd zit? 2 zelfs in een dubbeldekker? Weet niet of dit klopt maar mijn eerste tomtom werkte ook alleen onder de voorruit.
Ik kan gewoon GPS gebruiken in de trein, zoals vandaag nog naar Antwerpen onderweg wat 'Footprints' gemaakt. Zelfs nog even de GPS in Google Maps gebruikt en na een aantal seconden had ik gewoon een fix.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 08:41:
[...]

Kan me voorstellen dat dit soort functionaliteit te vinden is in geocaching software. Zoek daar eens op.
Thx voor de tip ga even kijken!
Mute schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 08:54:
[...]
Ja. En zo niet, dan zoek je dat even op :P
Dan zal ik wel lui zijn ofzo... 8)7
ToMaSZ schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:37:
[...]

TrackMe (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=340667) heeft een geofence optie... geen alarm, wel sms en/of e-mail bij het passeren van ingestelde grenzen.

Anders kun je TomTom of ander navi-systeem laten draaien en je punt als POI toevoegen en laten waarschuwenn bij benadering van dat punt.
TrackMe had ik toevallig al op mijn telefoon staan dus ga daar maar even mee stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Pinobigbird schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:19:
[...]

Zelf ook 1 keer gehad. Na een reboot van zowel de pc als de HD2 deed alles het gelukkig weer. Het proberen waard dus.
Niet vermeld, maar dat heb ik al meerdere keren geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeboots
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06-2022
Hallo,

Ik ben ook de troste eigenaar van de HTC HD2. Hiervoor had ik een HTC S710 (vox), via pimbackup heb ik een backup gemaakt van mijn sms en agenda bestanden. Ik heb deze nu op mijn HTC HD2 gezet en alles blijkt goed te gaan behalve met de contactpersonen waar ik heel veel smssen van heb.

Als ik een sms wil zenden naar iemand waar ik veel smssen van heb (200 - 300) dan crasht altijd mijn htc sense. Als ik dan blijf proberen dan gaat het weer wel. Met mijn HTC S710 (vox) had ik hier geen problemen bij. Ik had ook zoveel smssen maar hij liet deze zien in pagina's met elk 10 smssen. Is het mogelijk om mijn HD2 ook zo in te stellen of hebben jullie hier een andere oplossing voor buiten het deleten?

Deze smssen zijn belangrijk voor mij, indien iemand weet hoe ik ze via tekst op mijn computer kan krijgen via een programma of truck dan hoor ik dit graag.

Bedankt,
Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele vraagjes ..

* Mail: Ik gebruik op men pc 'outlook' dus wordt ook gesynchroniseerd met men HD2, ik heb dus alle mails op gsm staan, maar bijlagen kan ik niet openen. Hiervoor moet opnieuw verbinding mee gemaakt worden, maar dat gaat niet als het gesynchroniseerd wordt met outlook via pc ... Ik heb ook een Gmail account, en dat staat ook op men HD2, daar kan ik telkens wel de bijlagen openen, maar daar staan nooit alle berichten in, alleen maar 'postvak in' en eenmaal een mail gelezen, zijn die uit 'postvak in' weg ..
-> Is hiervoor een degelijke oplossing? Doel = Alle mails by de hand hebben Inclusief bijlagen zonder telkens weer verbinding te moeten maken met het internet ..

* Games: Ik had al eens gelezen dat solitaire & bubblebreaker op de HD2 staan, je hoeft ze enkel te kopieren, maar ik vind ze nergens ...

* Is er een nu eigenlijk een stopwatch functie op de HD2 ? Bij sommige specificaties van de HD2 (niet op officiele HTC website) staat er ook op dat de HD2 een stopwatch functie heeft.
-> Staat er 1 op, zo ja, waar? Is er een goede app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Voor degenen die ook zo'n hekel hebben aan de messaging client in sense 2.5:

h**p://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=608162

Alleen als je weet wat je doet (hier prima werkend op een WWE rom, topix 1.0, maar weet niet of/hoe het werkt op een NL rom bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Topix en goede rom..maar de developer heeft wel moeite met communicatie :D

Verschillende issues worden aangekaart in dat topic..maar zelden een reactie.. best jammer eigenlijk terwijl de rom wel goed is. Developer lijkt niet open te staan voor comments :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:53:
Enkele vraagjes ..

* Games: Ik had al eens gelezen dat solitaire & bubblebreaker op de HD2 staan, je hoeft ze enkel te kopieren, maar ik vind ze nergens ...
Die staan in de windows-directory. Je moet eerst een snelkoppeling maken en dan in de directory games plaatsen. Je vind in deze topic hierover veel info, eerst lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobra_Lup schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:12:
Voor de belanghebbenden heb ik hier wel een tooltje waarmee je de pincode functionaliteit uit kan schakelen.
Bij ons op het werk wordt ook de pincode afgedwongen, echter toen ik aangaf dat ik het een beetje gevaarlijk vond om tijdens het rijden op de snelweg om het kwartier de pincode in toetsen om mijn TomTom weer op het scherm te krijgen heb ik toestemming gekregen om met deze tool het bedrijfsbeleid te omzeilen.

http://www.luppie.net/got/Zenyee.cab
deze werkt helaas niet op WM6.5 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:52:
[...]

deze werkt helaas niet op WM6.5 :'(
Dit tooltje gewoon op WM6.5 geïnstalleerd en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een absurd groot ding! En dan die waarschuwingssticker op het display: remove the phone from your pocket before sitting down! Hahaha. Hij is wel mooi hoor, daar niet van. Voor mij nét wat te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Enkele vraagjes ..

* Mail: Ik gebruik op men pc 'outlook' dus wordt ook gesynchroniseerd met men HD2, ik heb dus alle mails op gsm staan, maar bijlagen kan ik niet openen. Hiervoor moet opnieuw verbinding mee gemaakt worden, maar dat gaat niet als het gesynchroniseerd wordt met outlook via pc ... Ik heb ook een Gmail account, en dat staat ook op men HD2, daar kan ik telkens wel de bijlagen openen, maar daar staan nooit alle berichten in, alleen maar 'postvak in' en eenmaal een mail gelezen, zijn die uit 'postvak in' weg ..
-> Is hiervoor een degelijke oplossing? Doel = Alle mails by de hand hebben Inclusief bijlagen zonder telkens weer verbinding te moeten maken met het internet ..
Is in dit topic al voorbij gekomen: voor bijlages moet je je mailinstellingen zo veranderen dat hij het hele bericht ophaalt, inclusief de bijlagen (kan je geloof ik bij geavanaceerde instellingen doen)

Voor Gmail: als je in je Postvak in zit, tik Menu, en Extra en dan kan je kiezen welke mappen je wil synchen. En je moet bij geavanceerde instellingen instellen dat het bericht op de server blijft staan voor een aantal dagen, zodat je ze en op je HD2 en op je PC kan openen.
Gewoon in de Windows folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Sinds vandaag ben ik ook de trotse eigenaar van een HD2. Echter zit ik met 2 kleine dingen:

- Is het ook mogelijk om het extern bureaublad in landschap te bekijken ipv portret?
Volgens mij niet, vind ik ook erg jammer.
Geef je wel op de HD2 aan dat ie ActiveSync moet gebruiken als je de kabel erin stopt? Komt bij mij automatisch tevoorschijn met de vraag hoe ik wil verbinden met de PC.
Bij mij werkt het dan meteen. (ook Win7). Je moet wel eerst met WM Apparaatcentrum een partnerverband maken.
Het Synchronisatiecentrum verbind ook meteen op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
bachhimself schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:22:
[...]
Benieuwd naar de reactie van HTC, wil je die ook posten?
Had HTC gemailed ivm problemen met SMS, eerste reactie was "installeer de SMS Function Update 8)7 Nadat ik uitgelegd had dat dit ik dit allang had gedaan en nog steeds problemen ondervond (gister nog) was dit de reactie:
quote: HTC
Geachte Eddy Witkamp,
Dank u wel voor uw vraag over de problemen met de SMS.
Om uw probleem beter te begrijpen, is het mogelijk om het bijgaande bestand te installeren?

Procedure:
1 Installeer de CAB file en zet de mobiel uit.
2 stuur SMS (wanneer het SMS problem gereproduceerd kan worden)
3 De ErrorRep folder wordt gekreeerd onder Mydevice
4 Kopieer & zip “ErrorRep” folder naar HTC

Met vriendelijke groet,

Karel, HTC

Customer support team
HTC Corp. Global Service Division
http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx
Beetje jammer alleen dat ze dan geen CAB-file meesturen 8)7 |:(
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:12:
Hallo iedereen,

Ik heb HTC gemaild over de sms-bug.In het antwoord wat HTC gaven willen ze graag dat ik een cab install om een soort log te maken wat er eventueel mis is gegaan.
Heeft iemand ervaring met dit soort dingen met HTC of ook een dergelijke reactie gehad ?
Wat ik uit het antwoord kan opmaken is dat ze nog niet weten wat er aan schort.
Kun je mij die CAB-file sturen?
Ik heb je een berichtje gestuurd.

edit: hmm je accepteert geen berichtjes, hopelijk reageer je hier nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik gebruik zelf een HTC TouchPro2 sinds een maand of 5 a 6.... (naar alle tevredenheid)

het grotere display van de HD2 en de compactheid (geen toetsenbord) doen mij echter twijfelen..

Ik gebruik graag een toetsenbord... maar ik weet ook dat als je geen toetsenbord meer hebt, je vast wel snel genoeg zal wennen aan het typen via touchscreen.

Zijn er meer mensen hier die overgestapt zijn van TouchPro2 naar Touch HD2? Hoe bevalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:22:
Wat een absurd groot ding! En dan die waarschuwingssticker op het display: remove the phone from your pocket before sitting down! Hahaha. Hij is wel mooi hoor, daar niet van. Voor mij nét wat te groot.
Waarom reageer je eigenlijk in dit topic als je niets normaal kan bijdragen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thepr schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:05:
[...]

Dit tooltje gewoon op WM6.5 geïnstalleerd en werkt.
ook op een HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
heb m net binnen! Wil m erg graag gaan gebruiken, maar zag in de startpost:

"Laad de batterij de eerste paar keren meer dan de 3 uur aangegeven tijd achter elkaar op. (minimaal 12)
Dit zorgt ervoor dat je batterij volledig en goed zal werken".

Er staat de eerste paar keren, dus nu 12 uur opladen en dan gebruiken en dan weer 12 uur opladen?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Monda schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:53:
heb m net binnen! Wil m erg graag gaan gebruiken, maar zag in de startpost:

"Laad de batterij de eerste paar keren meer dan de 3 uur aangegeven tijd achter elkaar op. (minimaal 12)
Dit zorgt ervoor dat je batterij volledig en goed zal werken".

Er staat de eerste paar keren, dus nu 12 uur opladen en dan gebruiken en dan weer 12 uur opladen?
Je kan hem gewoon gebruiken hoor. Geen probleem, laad hem alleen wel minimaal 12 uur op. Heb hem nu al een paar keer meer als 12 aan de lader gehad, snachts als ik ga slapen staat hij rond de 30 %. Dan doe ik hem gelijk weer aan de lader...
snakeboots schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:44:
knip

knip
Ik had ook zoveel smssen maar hij liet deze zien in pagina's met elk 10 smssen. Is het mogelijk om mijn HD2 ook zo in te stellen of hebben jullie hier een andere oplossing voor buiten het deleten?

knip

Bedankt,
Steven
Iemand hier een oplossing voor? ik heb namelijk dit probleem ook en voor mij is het probleem dat hij super traag word, ook als ik aan het typen ben hem ik super erge slow downs. Ook (ik weet niet of dit wat met smsen heeft te maken) Heeft hij een lange boot time, ik hou het schermpje HTC Sence wordt gestart... zien. Dit is zeer irie want kan eigenlijk niets, totdat ik op start druk en terug op het home hardware knopje druk dat hij gewoon de home tab laat zien. Verder zou ik het echt +1miljoen vinden als ze hier is met een oplossing mee kwamen want wat is nou het belangrijkste smsen en bellen toch?? En erbij vind dat htc wel is even aan het debuggen mag. Laat ze die schil is eerst uit testen voordat ze het toestel releasen.

Al met al heb ik nu al een paar buggs ondervonden
1. De ghosed typed key
2. Jittering (scrollen over pagina's en dat het scherm op en neer gaat net of het parkinson heeft ook al sta ik stil met mijn vinger)
3. Slow downs
4. Camera bug
5. Sms bug (dit lijkt na eergister opeens opgelost te zijn...? ik weet niet wat er aan de hand is...?)

En nog andere dingen wat mij niet aanstaan, ga vanmiddag even terug mee naar de BC, misschien dat ik met hen een deal kan sluiten dat ik een nieuw toestel krijg. dit is wss een bad device... :S :/ Hopelijk raak ik niet van de regen in de drup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Nogmaals, via register echt heel makkelijk aan te passen (regedit installeren, en dan 1 registry aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Prom1se schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:11:
[...]

Je kan hem gewoon gebruiken hoor. Geen probleem, laad hem alleen wel minimaal 12 uur op. Heb hem nu al een paar keer meer als 12 aan de lader gehad, snachts als ik ga slapen staat hij rond de 30 %. Dan doe ik hem gelijk weer aan de lader...
Hahaha snap het nog steeds niet 8)7.

Dus de eerste keer kan ik bijv. gewoon opladen tot ie vol is (groene led brand) en loskoppelen, of toch eerst 12 uur laten liggen?

Of bedoel je dat ik m sowieso 12 uur moet opladen zonder onderbreking, maar wel aan mag zetten?

[ Voor 8% gewijzigd door Monda op 30-12-2009 14:32 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
CRXed schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:57:

Geef je wel op de HD2 aan dat ie ActiveSync moet gebruiken als je de kabel erin stopt? Komt bij mij automatisch tevoorschijn met de vraag hoe ik wil verbinden met de PC.
Bij mij werkt het dan meteen. (ook Win7). Je moet wel eerst met WM Apparaatcentrum een partnerverband maken.
Het Synchronisatiecentrum verbind ook meteen op de PC
Ik selecteer inderdaad ActiveSync.

Op mijn laptop (W7 32bits) gaat het wel direct goed en kan ik ook door de bestanden bladeren. Echter als ik hem aan mijn desktop koppel (W7 64bits), werkt het dus niet. Wat dan wel weer raar is, is dat het installeren van een programma vanaf mijn desktop wel goed ging? :? Terwijl ik dus volgens Windows Mobile Apparaatcentrum niet verbonden ben? 8)7

Heel vreemd, maar ik krijg het dus nog niet correct werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Monda schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:27:
[...]

Hahaha snap het nog steeds niet 8)7.

Dus de eerste keer kan ik bijv. gewoon opladen tot ie vol is (groene led brand) en loskoppelen, of toch eerst 12 uur laten liggen?

Of bedoel je dat ik m sowieso 12 uur moet opladen zonder onderbreking, maar wel aan mag zetten?
Je kan hem gewoon gebruiken. Het maakt niet uit of je hem de eerste keer gewoon 3 uur oplaad, TUURLIJK is het beter dat je hem gelijk 12 uur oplaad, maar het zijn geen oude batterijen meer die vermoeid raken, we hebben het hier over LIon, met andere woorden deze batterijen worden niet of nauwelijks vermoeid, (corrigeer me als ik het fout heb diep dit heel erg uit mijn verstand kan verkeerd zijn dus.)

Met andere woorden je mag er gewoon aanzitten aan de opladen etc. je kan hem ook gewoon eerst 3 uur opladen, MAAR laad hem wel 1 van de eerste keren minimaal 12 uur op en doe dit gewoon een week lang oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
Hooray! dan toch windows mobile 7 op de HD2?

http://pocketnow.com/rumo...ndows-mobile-7-on-twitter
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.