Monda schreef op woensdag 30 december 2009 @ 13:53:
heb m net binnen! Wil m erg graag gaan gebruiken, maar zag in de startpost:
"Laad de batterij de eerste paar keren meer dan de 3 uur aangegeven tijd achter elkaar op. (minimaal 12)
Dit zorgt ervoor dat je batterij volledig en goed zal werken".
Er staat de eerste paar keren, dus nu 12 uur opladen en dan gebruiken en dan weer 12 uur opladen?
Je kan hem gewoon gebruiken hoor. Geen probleem, laad hem alleen wel minimaal 12 uur op. Heb hem nu al een paar keer meer als 12 aan de lader gehad, snachts als ik ga slapen staat hij rond de 30 %. Dan doe ik hem gelijk weer aan de lader...
snakeboots schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:44:
knip
knip
Ik had ook zoveel smssen maar hij liet deze zien in pagina's
met elk 10 smssen. Is het mogelijk om mijn HD2 ook zo in te stellen of hebben jullie hier een andere
oplossing voor buiten het deleten?
knip
Bedankt,
Steven
Iemand hier een oplossing voor? ik heb namelijk dit probleem ook en voor mij is het probleem dat hij super traag word, ook als ik aan het typen ben hem ik super erge slow downs. Ook (ik weet niet of dit wat met smsen heeft te maken) Heeft hij een lange boot time, ik hou het schermpje HTC Sence wordt gestart... zien. Dit is zeer irie want kan eigenlijk niets, totdat ik op start druk en terug op het home hardware knopje druk dat hij gewoon de home tab laat zien. Verder zou ik het echt +1miljoen vinden als ze hier is met een oplossing mee kwamen want wat is nou het belangrijkste smsen en bellen toch?? En erbij vind dat htc wel is even aan het debuggen mag. Laat ze die schil is eerst uit testen voordat ze het toestel releasen.
Al met al heb ik nu al een paar buggs ondervonden
1. De ghosed typed key
2. Jittering (scrollen over pagina's en dat het scherm op en neer gaat net of het parkinson heeft ook al sta ik stil met mijn vinger)
3. Slow downs
4. Camera bug
5. Sms bug (dit lijkt na eergister opeens opgelost te zijn...? ik weet niet wat er aan de hand is...?)
En nog andere dingen wat mij niet aanstaan, ga vanmiddag even terug mee naar de BC, misschien dat ik met hen een deal kan sluiten dat ik een nieuw toestel krijg. dit is wss een bad device...

Hopelijk raak ik niet van de regen in de drup.