HTC HD2 - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 100.478 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:27

Dav0s

Hr?

Ben heel benieuwd of het ook echt een update voor branded toestellen is of wederom alleen voor unbranded. Hopelijk geeft het ook een oplossing voor het probleem hieronder, of heeft iemand dat al?
thepr schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 09:26:
Ik heb een vraag m.b.t. opstellen sms.

Ik was gewend dat tijdens het typen bij het begin van een nieuwe zin automatisch het begin van een zin met een hoofdletter begint maar dat doet de HD2 niet behoudens in de allereerste zin. Weet iemand of dit niet kan of dat dit ergens ingesteld moet worden?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:25:
van winmo.nl

Goed nieuws voor iedereen die de ROM development en hotfix uitgaven van de HTC HD2 in de gaten houdt: er is een 2.01 ROM op komst.
De onlangs uitgelekte 1.61 (alleen Engels WWE) lijkt achter de schermen dus alweer verouderd, want versie 2.01 schijnt als echte ‘major update’ dan toch eindelijk écht een einde te maken aan alle tekortkomingen, minpunten en ellende die gebruikers nu met de 1.48, maar ook 1.61 versies ervaren.
De details van de komende HTC HD2 ROM 2.01 zijn voor het eerst uitgelekt als onderdeel van de Amerikaanse T-Mobile branded HD2, welke begin 2010 in de VS zijn intrede zal doen.
HTC heeft bij navraag -gelukkig- te kennen gegeven de versie 2.01 (wellicht zelfs als versie 2.03) voor de HTC branded HD2 in Europa uit te brengen. Wanneer precies is natuurlijk altijd weer onbekend, maar ‘begin 2010′ is voor deze release toch zeer aannemelijk.
In de lijst met wijzigingen zie je behalve de versienummers helaas geen exacte inhoudelijke verschillen (buiten de toezegging dat de reeds bestaande problemen toch echt verholpen zouden moeten zijn) dat het accelerometer balspelletje Teeter een opwaardering naar versie 2.0 heeft gekregen. We zijn benieuwd!!

HTC Leo ROM 2.01
Windows Mobile 6.5 Professional Build 21869
Opera Mobile 9.7.0.35627
Teeter 2.0
Manila 2.5.1921496

Als begin 2010 maart betekent mogen toch echt wel de 1.61 als rom update vrijgeven. Die schijnt al stukken beter te zijn dan de 1.48. De 2.01 is in snelheid marginaal beter. Beter scrollen in muziek of documenten bekijken in sense is voor mij niet noodzakelijk.
is al een aantal keer voorbij gekomen (ook mijn bericht dat het al voorbij is gekomen :P)

Dav0s: wat sync je via activesync? staan die instellingen niet op je computer waar die mee synt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 08:34
Heeft iemand enig idee wat "Update for HTC HD2 Calendar View" doet? Ik heb 'm geinstalleerd, maar kan zo verder geen enkel verschil ontdekken (ik draai 1.61 (WWE) ROM)... :?

HTC vermeld over deze update alleen de volgende flauwekul op hun website:
"Update for HTC HD2 Calendar View
This update for HTC HD2 expands the dynamic nature of the Calendar application. Whether your week starts on Monday or Sunday, allowing you to view appointments occurring tomorrow, next week, or even next month."
8)7 |:(

Het zal wel niet, maar iemand (toch) enig idee? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Dav0s schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:34:
Ben heel benieuwd of het ook echt een update voor branded toestellen is of wederom alleen voor unbranded. Hopelijk geeft het ook een oplossing voor het probleem hieronder, of heeft iemand dat al?
[...]
Ik heb de SMS hot fix op ROM 1.48 en ik krijg wel na een punt(.) een hoofdletter automatisch.
Maar wie tikt er nou punten in een sms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Elwin23 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:41:
[...]

is al een aantal keer voorbij gekomen (ook mijn bericht dat het al voorbij is gekomen :P)

Dav0s: wat sync je via activesync? staan die instellingen niet op je computer waar die mee synt?
Ik sync contacten en agenda punten via mijn eigen pc en sync mijn werkmail via een exchange server.
Zou dit een instelling kunnen zijn op de exchange server van mijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Dav0s schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:34:

[...]
Na de ROM 1.48 werkt het bij mij ten minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:29:
[...]

Mijn pc laat hem zien als 14.8GB.
Mijn HD2 zegt 15185.5MB.
Hij is dus iets van 16'000'000'000 bytes groot.
Het zelfde als waar al zo veel over gezegd is bij HD's.
Klopt toch ook prima? Hetzelfde principe is er ook bij de HDD, 500gb is niet 500gb maar ca. 500,000,000kb = 467gb ofzoiets.
Het klopt allemaal exact :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
  • Laatst online: 11-09 16:38
CRXed schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:52:
[...]

Apart, dat vinkje kan ik gewoon normaal aan of uit klikken

Zet er anders eens de 1.48 ROM in, dan denk ik dat het opgelost is.
Waarschijnlijk heeft Davos zijn werkmail (of andere exchange server) geinstalleerd en jij niet.

Ik heb het zelfde probleem als Davos.... Er zijn wel programmatjes waarmee je dit kan omzeilen. Dit werk maar 1 dag. Het probleem is dat de exchange server 1 keer per dag zijn security policy stuurt. Mijn telefoon loop daardoor vaak vast. Ik ben er dus mee gestopt...
Even googlen op exchange security policy...

Als iemand een structurele oplossing heeft hoor ik het graag. (en niet "de beheerder vragen het security level te verlagen" want dat gaat niet gebeuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
Dav0s schreef op woensdag 23 december 2009 @ 01:44:
[...]

Ik sync contacten en agenda punten via mijn eigen pc en sync mijn werkmail via een exchange server.
Zou dit een instelling kunnen zijn op de exchange server van mijn werk?
Yep, mail van het werk, daar wordt een bepaald security niveau afgedwongen..... Om te voorkomen dat bedrijfsinfo op straat komt te liggen als jij je telefoon kwijt raakt.

zie ook bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 23-12-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:57
*weg* daar hebben we topicreports voor ;)

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 23-12-2009 10:24 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:11

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heren, ik heb nog een vraag voordat ik de knoop doorhak. De vraag betreft het aantal scherm kleuren... Vrijwel op elke site staat dat de HTC HD2 65536 kleuren kan produceren. Dit vind ik erg weinig, want op papier kan mijn w810i nog meer kleuren produceren, en een degelijke smartphone van tegewoordig zit rond de 16miljoen kleuren.

Wat is jullie ervaring hiermee ?

Oh en als ik een simlockvrij toestel bestel icm een telfort abbo, dan neem ik aan dat hij unbranded is, toch?

[ Voor 13% gewijzigd door HollovVpo1nt op 23-12-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:39
Heeft iemand hier misschien een idee wat mijn probleem veroorzaakt.
Wat is er aan de hand. Gezien de redelijk korte accuduur moet de HD2 bijna elke nacht aan de lader (als ik hem niet heel veel gebruik kan ik 2 dagen halen maar goed).
Uiteraard moet ik 's ochtends ook een keer wakker worden, dus zet ik mijn wekker.
Ik heb nu al 3/4 keer gehad dat mijn toestel 's nachts vastgelopen is en er dus geen wekker afgaat. Ik heb zelf het idee dat het in combinatie met het opladen verkeerd gaat (zal er nog even goed op letten of hij wel afgaat als hij niet aan het laden is).

En nu graag geen berichten van "download G-Alarm en je bent van je probleem af" want ook G-Alarm zorgt ervoor dat het toestel vast loopt, en ik heb voldoende aan het ingebouwde alarm.

Wie o wie komt dit bekend voor en heeft mogelijk een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
richard_1st schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:39:
Heeft iemand hier misschien een idee wat mijn probleem veroorzaakt.
Wat is er aan de hand. Gezien de redelijk korte accuduur moet de HD2 bijna elke nacht aan de lader (als ik hem niet heel veel gebruik kan ik 2 dagen halen maar goed).
Uiteraard moet ik 's ochtends ook een keer wakker worden, dus zet ik mijn wekker.
Ik heb nu al 3/4 keer gehad dat mijn toestel 's nachts vastgelopen is en er dus geen wekker afgaat. Ik heb zelf het idee dat het in combinatie met het opladen verkeerd gaat (zal er nog even goed op letten of hij wel afgaat als hij niet aan het laden is).

En nu graag geen berichten van "download G-Alarm en je bent van je probleem af" want ook G-Alarm zorgt ervoor dat het toestel vast loopt, en ik heb voldoende aan het ingebouwde alarm.

Wie o wie komt dit bekend voor en heeft mogelijk een oplossing??
Mijn HD2 loopt vaak vast als ie aan de autolader en in combinatie met gebruik TT. Alleen een softreset helpt dan. En dan niet de softreset onder de rechterknop door deze langer in te houden en dan te kiezen voor uitschakelen want deze werkt niet. Wel kan ik de telefooncontacten gebruiken. Apart en vaag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
thepr schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:49:
[...]

Mijn HD2 loopt vaak vast als ie aan de autolader en in combinatie met gebruik TT. Alleen een softreset helpt dan. En dan niet de softreset onder de rechterknop door deze langer in te houden en dan te kiezen voor uitschakelen want deze werkt niet. Wel kan ik de telefooncontacten gebruiken. Apart en vaag dus.
Mijn telefoon ligt heel braaf 's nachts naast me met het scherm uit. 's Ochtends wil het scherm gewoon niet meer aan, en brand het ledje oranje (zo van, ben nog aan het laden). Enige optie is batterij eruit trekken, of die softreset knop indrukken.
Als ik vervolgens mijn telefoon herstart is de batterij gewoon voor 100% vol.

Ik kan als hij vastloopt gewoon helemaal niets meer, niet bellen, scherm niet aan, niet uitdoen door knop ingedruk te houden of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 20:36
HollovVpo1nt schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:21:
Heren, ik heb nog een vraag voordat ik de knoop doorhak. De vraag betreft het aantal scherm kleuren... Vrijwel op elke site staat dat de HTC HD2 65536 kleuren kan produceren. Dit vind ik erg weinig, want op papier kan mijn w810i nog meer kleuren produceren, en een degelijke smartphone van tegewoordig zit rond de 16miljoen kleuren.

Oh en als ik een simlockvrij toestel bestel icm een telfort abbo, dan neem ik aan dat hij unbranded is, toch?
Dat met die kleuren is al eens eerder voorbij gekomen in een topic. Het is volgens mij zo dat het oog maar een paar miljoen kleuren kan waarnemen en niet alle 16 miljoen van het scherm. En desondanks het 'lage' aantal kleuren van de HD2 ziet het er allemaal erg gelikt uit.

Echt branded toestellen zijn er niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

HollovVpo1nt schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:21:

Die 65536 kleuren is geloof ik een beperking van Windows Mobile 6.x.
Het scherm kan dacht ik wel meer kleuren aan, maar dat weet ik niet zeker... Er heeft een week of wat geleden nog een link in dit topic gestaan naar een blog site van microsoft waarin wordt uitgelegd waarom 16 miljoen kleuren ook niet altijd geweldig is...

[edit]
Effe gezocht, en hier is het linkje:
klik

[ Voor 6% gewijzigd door Paling1 op 23-12-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bij het aanschaffen van G-Alarm moet je je owner name invullen.
Is dit gewoon "Voornaam Achternaam" zoals ingevuld bij "Ik"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Vincentio schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:53:
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:09
Vincentio schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:53:
*knip*

[ Voor 14% gewijzigd door superericje op 23-12-2009 12:06 . Reden: was te laat ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Straks maar even de koop afronden dan. 5 euro is niet veel voor zo'n net alarm, alleen liever zeker weten dat ik het juiste invul dan 5 euro weggooi, daar koop ik dan liever nog wat lekkers voor met deze tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:44:
[...]

Klopt, ik zit ook bij Telfort.
Wij gebruiken het netwerk van KPN en dat is nu eenmaal roamen. Maar het is voor ons dus normaal en zonder extra kosten uiteraard.
Als je voor de eerste keer een sim van Telfort erin doet en de HD2 is klaar met de instellingen, krijg je daar ook een melding over.
Maar als je dit zou kunnen uitzetten krijg je die melding ook niet wanneer je echt aan het roamen ben.
Dat snap ik wel maar technisch is het vast niet onmogelijk om je toestel te vertellen dat KPN NL je native netwerk is en dat je daar niet op roamt (en op andere netwerken wel), soort van safe list zeg maar.

Het speel niet alleen voor ons natuurlijk, Telfort is allang geen uitzondering meer.

Daarom vroeg ik me af of er geen oplossing voor bestaat.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Braamm schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:06:
[...]

Waarschijnlijk heeft Davos zijn werkmail (of andere exchange server) geinstalleerd en jij niet.

Ik heb het zelfde probleem als Davos.... Er zijn wel programmatjes waarmee je dit kan omzeilen. Dit werk maar 1 dag. Het probleem is dat de exchange server 1 keer per dag zijn security policy stuurt. Mijn telefoon loop daardoor vaak vast. Ik ben er dus mee gestopt...
Even googlen op exchange security policy...

Als iemand een structurele oplossing heeft hoor ik het graag. (en niet "de beheerder vragen het security level te verlagen" want dat gaat niet gebeuren)
Dank voor de uitleg. Ik zal eens kijken wat er aan registry hacks te vinden zijn voor de exchange security policy.

Ook de rest dank voor de antwoorden trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ineens het probleem dat ik de andere kant niet hoor bij het bellen. Ik moet vandaag bij elk telefoontje 2 pogingen doen om de andere kant te horen. Heeft iemand hier ook last van en weet iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Valeriek doe eens een softreset, kan zijn dat de audiodriver door een ander 3rd party app in gebruik is en niet terug vrij gegeven is.

Ik heb dit probleem wel eens met Vito AudioNotes. Softreset verhelpt dit dan weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:24:
Valeriek doe eens een softreset, kan zijn dat de audiodriver door een ander 3rd party app in gebruik is en niet terug vrij gegeven is.

Ik heb dit probleem wel eens met Vito AudioNotes. Softreset verhelpt dit dan weer..
Gekke is dat ik geen muziek afspeel en ook geen andere programma's open heb staan. Ik check regelmatig - omdat ik het heel vervelend vind dat programma's niet goed afsluiten - mijn taskmanager en sluit dan alle programma's. Heb softreset gedaan. Hopelijk werkt het nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:15
Heeft iemand een goede applicatie die automatisch het belvolume aanpast. Ik gebruikte in het verleden altijd SPB Phone Suite, maar die heeft geen ondersteuning voor WM 6.5.

Je kunt bij instellingen nu wel instellen dat ie bij vergaderingen automatisch op trillen staat, maar verder eigenlijk niks. Eingelijk wil ik in ieder geval dat mijn toestel 's nachts automatisch op stil gaat. Ook mis ik profielen (zoals Luid als je buiten loopt e.d.)

[ Voor 3% gewijzigd door jswinkels op 23-12-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
ik heb ineens iets vaags, nog niet voorbij zien komen in deze topics:
me ringtones doen het niet meer... als iemand me belt hoor ik nix (al softresets geprobeerd)
ik heb een beetje in de instellingen zitten switchen, en krijg m nu ook niet meer van Trillen af (Ring and Notifications kopje-->Ringtone currently set to: "*vibrate*")
als ik deze aanklik en een tone aanklik in de lijst speelt er niets af. Hij selecteerd hem wel, maar als ik vervolgens op ok druk staat er in de lijst gewoon weer vibrate...
(rest staat op Vibrate then Ring, Ringer en system staan op 100%, en profiel normal, quiet en pocket mode aan)
geluid staat op 100%

ben er achter dat ik wel de 1e in de lijst kan kiezen "alarm-enz", maar ook deze doen nix tijdens gebeld worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
en nu schiet ie ineens weer op Ring01-WindowsPhone :( maar nogsteeds geen geluid!

hmz, hij herkend me SD kaart kennelijk niet meer?! total commander start niet meer op, en file explorer laat nergens de SD kaart zien :(
wel raar, want ringtones staan volgens mij niet op de SD?!

ah, mijn ringtones geleegd denk ik met opruimen :( nieuw probleem dus dat me SD kaart niet wordt herkend :P
mocht iemand tegen tzelfde lopen, check of je ringtones nog wel fysiek aanwezig zijn

edit again: hmz dat was dus niet de oplossing... die map was al leeg, ze staan netjes in de Windows\Rings map waar ze al stonden
wtf kan dit zijn?

alhoewel als ik dubbelklik op deze bestanden opent hij nix...
hmz, me music player speelt ook nix af?!

aha... coreplayer doet t wel over de speaker...

Coreplayer eraf gegooid en softreset, nogsteeds zelfde problemen :(
Windows Media (in Multimedia folder) start gewoon nix op, zonder enige melding?
Radio doet t wel zo te zien (zonder zenders te vinden though)

[ Voor 119% gewijzigd door Elwin23 op 23-12-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
elk nieuw toestel heeft bugs, en op internet zie je nou eenmaal meer klagers dan tevreden mensen...
ik ben een uitzondering, vanaf t begin heeft dat ding goed gewerkt, en ben m zelf aan t buggen door alle toevoegingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Berichten mbt abonnementen en dergelijke zijn naar HTC HD2 levertijden- en abonnemententopic gemoved, daar horen ze immers thuis.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:29:
[...]

Mijn pc laat hem zien als 14.8GB.
Mijn HD2 zegt 15185.5MB.
Hij is dus iets van 16'000'000'000 bytes groot.
Het zelfde als waar al zo veel over gezegd is bij HD's.
Ok, dat was mijn vraag ook of het hetzelfde was als bij HD's. ik dacht namelijk dat dit anders was. Bedankt, dan werkt alles gewoon naar behoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel opvallend hoe groot de diversiteit aan (grote en kleine) klachten is....

Ik zelf heb sinds een aantal dagen het probleem dat ik tijdens sommige telefoongesprekken mijn eigen stem ontzettend hard hoor terug echoën. :X

Verder ben ik dit nog nergens tegen gekomen en kan ik het ook niet in de handleiding van het toestel vinden:

Hoe kan ik tijdens een telefoongesprek een cijfer in toetsen? Het is me al een paar keer overkomen dat ik in een automatisch keuzemenu geen keuze kon inttikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:49:
Verder ben ik dit nog nergens tegen gekomen en kan ik het ook niet in de handleiding van het toestel vinden:

Hoe kan ik tijdens een telefoongesprek een cijfer in toetsen? Het is me al een paar keer overkomen dat ik in een automatisch keuzemenu geen keuze kon inttikken!
je hebt een keuze knop "toetsenblok" tijdens het bellen, even aanklikken en dan kan je cijfers intoetsen...

[ Voor 18% gewijzigd door jra2k op 23-12-2009 17:59 ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijdens het bellen staat er een grote knop met daarop de tekst: toetsenblok. dit staat niet voor toetsenblokkering.............. (even zoeken in één van de hd2 topics deze vraag is al eerder langs gekomen).

oeps te laat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me op als ik de bleutooth aanzet dan dat de gegevensverbinding in mijn comm.manager ook aangaat ....volgens mij is dat niet nodig en hoe kan ik dat veranderen dat de gegevensverbinding weer samen aangaat met blauwetand ?
Ja ik heb al gezocht,nix gevonden in deze of vorige topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, Gerton en Jra2k. Dacht idd dat het toetsenblokkering betrof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:15:
Valt me op als ik de bleutooth aanzet dan dat de gegevensverbinding in mijn comm.manager ook aangaat ....volgens mij is dat niet nodig en hoe kan ik dat veranderen dat de gegevensverbinding weer samen aangaat met blauwetand ?
Is niet te veranderen, bluetooth gaat toch via een gegevensverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dav0s schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:50:
[...]

Dank voor de uitleg. Ik zal eens kijken wat er aan registry hacks te vinden zijn voor de exchange security policy.

Ook de rest dank voor de antwoorden trouwens!
Zoek eens op Zenyee Stay Unlocked, et voila!
Werkt bij mij prima!

Eventueel moet je nog eenmalig je registry setting aanpassen:
HKLM\security\policies\policies\00001023 van 0 naar 1

1.Supports both Smartphone and Pocket PC Phone platform (WM5.0, WM6.0, WM6.1)
2.Stay Unlock will always run in silent mode, and will never prompt. A log file is created instead.
3.Stay Unlock now has a separate configuration tool, to support the following options
1.Turn on/off Stay Unlock, i.e. override security policy enforced by your Exchange IT admin
2.Always Stay Unlock
3.Overriding Timeout setting
4.Once you save your setting, the tool will prompt you if you want your running instance of Stay Unlock to reload this setting
4.Stay Unlock will also allow override of time out value enforced by Exchange Server. This will address situation whereby users wants the device lock function but prefer a longer time out threshold value than what’s defined by their IT admin
5.Stay Unlock will also default the timeout to 24 hours, when you set “Always Stay Unlock. There are technical and security reasons behind this implementation, instead of completely disabling device lock function. However, you can still turn off device lock by going to Settings > Personal > Lock, and turn off the checkbox “Prompt if unused for”. Stay Unlock is not responsible for your action to unsecure your device!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 18:15:
Gebruik dan ook de goede term 'bluetooth', en niet 'bleutooth' of 'blauwetand' :') :r.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag een upgrade uitgevoerd naar Rom 1.48, maar nu wordt de tijd aangegeven in AM/PM mode.
In de regional settings is 'use 24-hour format' grijs gemaakt als ik Dutch (Nederlands) als regio kies.
Wanneer ik bijvoorbeeld Engels (United States) kies kan ik deze instelling wel wijzigen, maar kan ik de valuta weer niet wijzigen. Weet iemand hier een oplossing voor, desnoods een regkey om de tijdnotatie in te stellen?

//edit, ik heb het gevonden, onder 'all settings' (in de wm interface) is de 24 uurs modus wel beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacorgaZ schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:26:
[...]

Gebruik dan ook de goede term 'bluetooth', en niet 'bleutooth' of 'blauwetand' :') :r.
Ja zal ik doen, jij zal wel een eenzame kerst krijgen met je gevoel voor humor. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:29:
[...]

Ja zal ik doen, jij zal wel een eenzame kerst krijgen met je gevoel voor humor. O-)
Vond hem op z'n minst een glimlach waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 17:16
4tune schreef op woensdag 23 december 2009 @ 20:19:
[...]

Vond hem op z'n minst een glimlach waard :)
ik vond het inderdaad hilarisch :P

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 10:48
Hallo, ben sinds een paar uur ook in het bezit van een HD2:-). Ik ben meteen maar begonnen met de up-grade naar rom versie 1.48 en heb die hotfix voor de camera ook uit gevoerd. Nu kom ik op de HTC site nog een aantal hotfixes tegen, moet ik deze allen installeren, of zitten ze in die rom versie 1.48?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij Copilot de vraag krijg welke kaart ik wil downloaden dan geeft hij aan dat het telfn geheugen onvoldoende is bij de kaart van nederland. Alleen Amsterdam of Rotterdam krijg ik een "faut" download melding. Ga ik naar de desktopdownload dan zegt kan ik naar copliot gaan en als ik dat geinstalleerd heb dan geeft ie aan : er zijn nieuwe items voor uw HTC Hd 2 , alleen verder blanco en kan ik niks meer doen.

Ik weet niet hoe ik het goed moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:11

HollovVpo1nt

I like gadgets

Edit: Al gevonden :D

[ Voor 90% gewijzigd door HollovVpo1nt op 23-12-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit al gelukt

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
cassiekai schreef op woensdag 23 december 2009 @ 20:50:
Hallo, ben sinds een paar uur ook in het bezit van een HD2:-). Ik ben meteen maar begonnen met de up-grade naar rom versie 1.48 en heb die hotfix voor de camera ook uit gevoerd. Nu kom ik op de HTC site nog een aantal hotfixes tegen, moet ik deze allen installeren, of zitten ze in die rom versie 1.48?

Thanks
Die camera fix is ok. Over die SMS fix heb ik nog niks positiefs gelezen. Heb hem ook niet gebruikt. De kalender fix zal ook wel goed zijn. en de SD Card Storage fix, laat maar achterwege als je geen kaartje van 16G hebt. Lees ook geen goeie berichten daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de sms fix werkt prima hier btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
richard_1st schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:51:
[...]

Mijn telefoon ligt heel braaf 's nachts naast me met het scherm uit. 's Ochtends wil het scherm gewoon niet meer aan, en brand het ledje oranje (zo van, ben nog aan het laden). Enige optie is batterij eruit trekken, of die softreset knop indrukken.

Ik kan als hij vastloopt gewoon helemaal niets meer, niet bellen, scherm niet aan, niet uitdoen door knop ingedruk te houden of wat dan ook.
Vandaag ook voor t eerst zo'n vastloper gehad. 66% accu en niet aan de lader. Enige mogelijkheid om weer leven erin te krijgen was het soft reset knopje indrukken :( Hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren.

1.48 ROM
alle hotfixes
Opera mobile 10 beta 2
Skyfire
Nu.nl
Total Commander
Google maps (nieuwste)

Meer zit er niet op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
[...]

Ik kan je verhaal bevestigingen, ik heb de zelfde problemen helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Ik krijg mijn msn/hotmail live niet aan de praat. Ik had dit probleem ook op mijn touch cruise. Elke keer als ik de gegevens invoer dan roept hij dat mijn wachtwoord of gebruikersnaam ongeldig is. Als ik gewoon op mijn computer inlog met dezelfde gegevens dan werkt het prima. Ik heb ook al een nieuw live account aangemaakt maar hou het zelfde probleem. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ben een taskmanager van de se x2 tegengekomen, die werkt best goed moet ik zeggen. Alleen ben ik er nog niet uit hoe ik een programma open kan laten als ik op kruisje druk. Nu dus een workaround door op de home knop of de back knop te drukken om de programma op de achtergrond door te laten draaien.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=605663

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
[...]

Heb je al eens geprobeerd om een hard-reset te doen of om de rom opnieuw te flashen?
Ik heb dit probleem namelijk ook gehad op mijn TouchPro. Sloeg 10keer per dag helemaal vast. Na opnieuw flashen van de Rom was het probleem opgelost.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 22:03

Smarron

The bend

LPEspecial schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:10:
Heb IGO geinstalleerd op mijn HD2, en ik heb een vreemd fenomeen. Als ik een woonplaats/straat wil intypen, staan er al vreemde karakters (a-Umlaut bijvoorbeeld). Die kan ik niet weg halen. Soms komen er ook automatisch een hoop vreemde karakters bij. Iemand dit ooit al meegemaakt, en zoja, wat kun je eraan doen ?
Even een quote uit het vorige deel.

Met bovenstaand probleem kwam ik helaas ook in aanraking. Ik heb op het xda-developers forum gezocht en heb de oplossing gevonden. Ik weet niet of je er zelf al uit bent gekomen, maar hier in elk geval de oplossing.

Deze tekst toevoegen aan de sys.txt en je kunt weer op normale wijze een route bepalen, zonder dat er automatisch letters voor je worden ingevuld:

[device]
Type="ALIAS_TOUCH HD"
sdcard_dsk_num=7

bron

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
Dav0s schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:14:
[...]
Ik heb een Vodafone branded Rom (versie 1.44.172.7) en kan dus geen nieuwere versies erop zetten. :(
Tuurlijk kan dat wel.....zie XDA Developers

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Mouki_9 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 22:54:
ben een taskmanager van de se x2 tegengekomen, die werkt best goed moet ik zeggen. Alleen ben ik er nog niet uit hoe ik een programma open kan laten als ik op kruisje druk. Nu dus een workaround door op de home knop of de back knop te drukken om de programma op de achtergrond door te laten draaien.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=605663
HKLU\Software\SonyEricsson\TaskManagerQuickWindow\Options\

Set TaskbarCloseAppOnShortTap to 0

(Default = 1)

Soft reset, en short tap = minimize, long tap = close

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• Mouki_9
afterburn schreef op donderdag 24 december 2009 @ 00:15:
[...]

HKLU\Software\SonyEricsson\TaskManagerQuickWindow\Options\

Set TaskbarCloseAppOnShortTap to 0

(Default = 1)

Soft reset, en short tap = minimize, long tap = close
dat gaat over de nieuwe taskmanager, die had ik ook al gevonden, maar ik heb het over de programma's in het algemeen. Dat als je rechtsboven op kruisje drukt die moet minimaliseren en niet sluiten. Anders komt de programma toch nooit voor in dat lijstje van de taskmanager?

• richard_1st
Xanion schreef op woensdag 23 december 2009 @ 23:07:
[...]

Heb je al eens geprobeerd om een hard-reset te doen of om de rom opnieuw te flashen?
Ik heb dit probleem namelijk ook gehad op mijn TouchPro. Sloeg 10keer per dag helemaal vast. Na opnieuw flashen van de Rom was het probleem opgelost.
Nee nog niet geprobeerd, maar ga dat nu wel doen.
Lijkt wel of die telefoon doorheeft dat ik hem in de gaten hou :+
Inmiddels is hij al 2/3 keer spontaan midden op de dag vast gelopen :(

Ga eerst maar eens hard-reset proberen, kijken of dat wil werken.

Mocht het nog interessant zijn; ik draai op rom 1.48

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:24
Wie weet hoe je een snelkoppeling kan maken van een programma bestand?
Ik moet nu via verkener > storagecard > navigon > mobilenavigator
Het is niet mogelijk deze toe te voegen bij de knoppen onder de klok?
Ik heb net de 310 blz van de manual gelezen, maar geen woord hierover.

Ik moet waarschijnlijk eerst een soort snelkoppeling maken en daarna toewijzen aan een van de 9 snelkoppeling plaatsen onder de klok????

Ook staat in de handleiding MP3 trimmer
maar die staat bij mijn (vodafone) HD2 er niet bij.
Moet je die eerts toevoegen of aanzetten?

[ Voor 14% gewijzigd door my_fiero op 24-12-2009 09:35 ]

• Barfman
my_fiero schreef op donderdag 24 december 2009 @ 09:32:
Wie weet hoe je een snelkoppeling kan maken van een programma bestand?
Ik moet nu via verkener > storagecard > navigon > mobilenavigator
Het is niet mogelijk deze toe te voegen bij de knoppen onder de klok?
Ik heb net de 310 blz van de manual gelezen, maar geen woord hierover.

Ik moet waarschijnlijk eerst een soort snelkoppeling maken en daarna toewijzen aan een van de 9 snelkoppeling plaatsen onder de klok????

Ook staat in de handleiding MP3 trimmer
maar die staat bij mijn (vodafone) HD2 er niet bij.
Moet je die eerts toevoegen of aanzetten?
Zoek maar even op snelkoppeling in dit forum, staat genoeg over geschreven.

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Mouki_9 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 08:29:
[...]

dat gaat over de nieuwe taskmanager, die had ik ook al gevonden, maar ik heb het over de programma's in het algemeen. Dat als je rechtsboven op kruisje drukt die moet minimaliseren en niet sluiten. Anders komt de programma toch nooit voor in dat lijstje van de taskmanager?
Ja, dat gaat over die taskmanager. En als je deze key zet, dan doet die nieuwe taskmanager precies dat: programmas minimaliseren, en niet sluiten. Niet te veel over nadenken, gewoon doen. Ik gebruik het, en het werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door afterburn op 24-12-2009 09:53 ]

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• cassiekai
Heb nu een dag de HD2 maar het valt me tot nu toe een beetje tegen. Het scherm is mooi groot en het ziet er best gelikt uit maar moet zeggen dat mijn andere toestel met Android tot nu toe fijner werkt.

De schermen bij Andriod zijn geheel naar eigen inzicht in te delen. Het capacitieve scherm werkt fijner, minder gevoelig maar wel nauwkeurig. Er zijn veel en veel meer gratis leuke apps te krijgen op de market. Ik heb tot nu toe op de WM market niets kunnen downloaden omdat ik mijn windows live account niet aan de praat krijg, zie eerdere post. Ik hoop dat iemand mij toch een tip kan geven, hoe ik mijn live account aan de praat krijg. Ik heb alles al doorzocht hier.

Ik heb het toestel nog maar net dus mijn mening kan nog veranderen.

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
Ik heb de volgende vragne bij HTC neergelegd waar ik vandaag een antwoord op heb gekregen, dus die wil ik jullie ook niet onthouden.

Hier de vragen die ik heb gesteld:

- Het viel mij wel op dat er maar een 2GB geheugenkaartje bijgeleverd werd ter wel ik bij de laatste toestellen (HTC HD & CRUISE) die ik voor de HTC HD2 heb gehad een 8GB geheugenkaartje werd bijgeleverd, dus mijn vraag is dan ook of dit wel klopt?

- Tevens wil ik opmerken dat het scherm heel nerveus reageert waardoor het typen vaker niet goed gaat dan wel. Ik heb het toestel reeds met de nieuwe rom 1.48 en alle beschikbaar updates uitgerust.

- Wordt er nog door HTC gewerkt aan een ROM upgrade voor deze bekende problemen?

Hier het antwoord van HTC:

Geachte,

Dank u wel voor uw vraag over de HTC HD2.

Het klopt inderdaad dat er standaard bij de HD2 een geheugenkaart van 2GB geleverd wordt.

Het toetsenbord is inderdaad gevoeliger dan voorgaande versie's, dit om het gebruikersgemak te optimaliseren. Het vraagt echter enige oefening om dit volledig onder de knie te krijgen. Er wordt echter aan gedacht om in volgende ROM-versies dit aan te passen, of eventueel via een update. Dit wordt echter nog verder bekeken.

Als deze bovenstaande stappen niet hebben geholpen, laat mij het dan alstublieft weten. U kunt mij bereiken door onderstaande link aan te klikken.

Met vriendelijke groet,

HTC

Dus zo te lezen wordt er nog gewerkt aan een ROM upgrade.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:10

Sick Nick

Drop the top!

Nou, zo te lezen is het meer een antwoord wat totaal geen antwoord geeft maar gewoon ontwijkend er omheen draait en je alleen gelijk geeft in de rare dingen van de hd2. Een antwoord als 'het klopt dat er maar 2gb bij zit', tja leg dan uit waarom? Inkoop kosten die dingen geen ruk voor htc, veel andere modellen hebben standaard 8gb erbij maar hun topmodel krijgt een miezerig 2gb kaartje?
Hetzelfde over het toestenbord, ja daar moet je aan wennen. Dat is toch hetzelfde als je met autorijden een stuurbekrachtiging hebt die bij een kleine beweging de wielen helemaal draait. Kan je op zich best mee rijden en daar moet je heel erg aan wennen. Dat maakt het nog niet zoals het hoort natuurlijk :P

• Mouki_9
afterburn schreef op donderdag 24 december 2009 @ 09:52:
[...]

Ja, dat gaat over die taskmanager. En als je deze key zet, dan doet die nieuwe taskmanager precies dat: programmas minimaliseren, en niet sluiten. Niet te veel over nadenken, gewoon doen. Ik gebruik het, en het werkt.
lol je hebt gelijk, maar over dat 'niet teveel over nadenken, gewoon doen' gedeelte is wel riskant. In het verleden al meerdere suggesties opgevolgd die toch echt niet zo heel slim waren... :P
dus motto is: eerst denken, dan doen! :P

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:10

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Daan S schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:29:
[...]

Dat kan met "HD Touch HD video Converter" http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=467112. Alleen lukt het me niet om met dit programma de ondertitels erin te krijgen. De output hiervan kan je goed bekijken met de ingebakken mediaplayer.
Met subtitles inbakken heb ik dus totaal geen problemen?

srt bestand in dezelfde map met dezelfde naam zetten (zoals je ook voor het afspelen op je pc zou doen) en vervolgens 'use subtitles' aanvinken...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Verwijderd

Volgens mij is de schermgevoeligheid in de 1.48 al verminderd. Ik heb een screenprotector erop zitten die het ook enigzins dempt. Ook zijn er hardware verschillen tussen de HD2's. De ene is gevoeliger dan de ander.
Dat ze aan een ander rom werken was al duidelijk. 1.61of 2.01. Alleen wanneer is het beschikbaar.
Liefst dit jaar nog.

• Mouki_9
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:15:
Volgens mij is de schermgevoeligheid in de 1.48 al verminderd. Ik heb een screenprotector erop zitten die het ook enigzins dempt. Ook zijn er hardware verschillen tussen de HD2's. De ene is gevoeliger dan de ander.
Dat ze aan een ander rom werken was al duidelijk. 1.61of 2.01. Alleen wanneer is het beschikbaar.
Liefst dit jaar nog.
heb liever een hspl.... de officiele roms zijn altijd zo groot en log. van de 512mb interne storage memory blijft er nog niet eens de helft van over voor vrij gebruik.........

• jra2k
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om de websites van vi.nl en telegraaf.nl in de Opera Browser als "normale" site te laten verschijnen en niet als de mobiele versie? Ik heb al van alles geprobeerd en opgezocht maar tot nu toe geen succes... :|

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 21:56
he,
heeft iemand dit al geprobeerd????

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:24
Bij het maken van foto's (vooral gezichten) werkt de flitser niet na behoren.
Als ik een foto maak zonder flits is die vaak te donker.
Maar als de flist aan staat of op auto dan zijn de foto VEEEEEEEEEEL te veel overbelicht, en krijg ik een foto van de persoon zonder gezicht, die is compleet wit?

Is het mogelijk de flitser te halveren of zo (reg edit???) en hebben meer mensen hier last van?

Verwijderd

jra2k schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:59:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om de websites van vi.nl en telegraaf.nl in de Opera Browser als "normale" site te laten verschijnen en niet als de mobiele versie? Ik heb al van alles geprobeerd en opgezocht maar tot nu toe geen succes... :|
Als je telegraaf in opera start, zie je onderaan de site een link staan "pc site" (zoiets)
Klik erop en voila ;). De vi site zou ik niet weten

• CRXed
Ik merkte vandaag bij sms-en dat de landscape mode niet meer werkt! :'(
Werkt wel in traditionele modus, maar niet in conversatie modus.

Hebben meerdere mensen dit ???

PS: voor geinstalleerde programma's zie mijn post bovenaan de pagina.
PS2: Conversatie modus gebruik ik steeds minder, omdat het zo lang duurt om te laden voordat je wat kunt typen.

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
cassiekai schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:14:
Heb nu een dag de HD2 maar het valt me tot nu toe een beetje tegen. Het scherm is mooi groot en het ziet er best gelikt uit maar moet zeggen dat mijn andere toestel met Android tot nu toe fijner werkt.

De schermen bij Andriod zijn geheel naar eigen inzicht in te delen. Het capacitieve scherm werkt fijner, minder gevoelig maar wel nauwkeurig. Er zijn veel en veel meer gratis leuke apps te krijgen op de market. Ik heb tot nu toe op de WM market niets kunnen downloaden omdat ik mijn windows live account niet aan de praat krijg, zie eerdere post. Ik hoop dat iemand mij toch een tip kan geven, hoe ik mijn live account aan de praat krijg. Ik heb alles al doorzocht hier.

Ik heb het toestel nog maar net dus mijn mening kan nog veranderen.
marketplace werkt bij mij op het moment ook niet (terwijl die het normaal al 2 maanden naar behoren doet). ook mijn email sychrnoiseren (hotmail) en my phone werken op het moment niet bij mij. Nog meer mensen last van dit probleem?

provider: HI

edit: ik heb een soft reset uitgevoerd en alles werkt weer. Waarom het bij jouw niet werkt weet ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door kami124 op 24-12-2009 12:57 ]

• thepr
my_fiero schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:07:
Bij het maken van foto's (vooral gezichten) werkt de flitser niet na behoren.
Als ik een foto maak zonder flits is die vaak te donker.
Maar als de flist aan staat of op auto dan zijn de foto VEEEEEEEEEEL te veel overbelicht, en krijg ik een foto van de persoon zonder gezicht, die is compleet wit?
Klopt, maar ik heb me hierin nog niet verdiept.

[ Voor 9% gewijzigd door thepr op 24-12-2009 12:53 ]

• Braamm
CRXed schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:38:
Ik merkte vandaag bij sms-en dat de landscape mode niet meer werkt! :'(
Werkt wel in traditionele modus, maar niet in conversatie modus.

Hebben meerdere mensen dit ???

...
Gebeurt mij regelmatig. Zowel bij sms als in de internet browser.... Even later doet ie het vaak dan weer.... ja wat moet ik er van zeggen.. :?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 22:03

Smarron

The bend

Ik ben bezig wat filmpjes om te zetten. Ik heb Pocketdivxencoder gebruikt en daar komen prima filmpjes uit. Dan worden ze omgezet naar 840*480. De bitrate is 1480kbit en de codec is Xvid.

Nu had ik Super ook maar weer geprobeerd en zojuist een filmpje op 1000kbit ge-encode met de H264 codec. Dit speelt de HD2 prima af! Ik heb het idee dat de filmpjes wat scherper zijn en uiteraard veel minder groot in formaat. Ik ben nu aan het spelen met de bitrate.

Wie gebruikt ook Super en heeft al goede instellingen gevonden ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Waarmee checken jullie je mailboxes automatisch op je HD2?

Ik gebruik momenteel deze app, schedhandler.. dat werkt echt nice!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=586991

• Vincentio
  • Niet online
Ik gebruik persoonlijk Mp4ForHD.
Hier kan je de preset nemen voor de HD en deze desnoods nog de kwaliteit opschroeven.

Het handige eraan vind ik de preview mode waar je per file eventueel de subtitle kan selecteren en audio stream. Vooral voor anime heel handig, aangezien mkv's vaak een soft subtitle hebben en soms ook meerdere audio streams.

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Sinds de ROM update van 1.43 naar 1.48 heb ik een aantal kleine problemen die ik eerder niet had.

De automatische updates van het weer, email en aandelen staan uit, maar toch zie ik als ik sochtends mijn telefoon pak dat er dan al circa 7 of 8 uur aan van mobiel internet gebruik gemaakt wordt. Terwijl ik zeker weet (ik controleer het sinds de eerste keer) dat ik het savonds niet aan had laten staan.
Overdag gebeurt mij dit ook niet, dat vind ik het meest vreemde nog.
Hoe kan ik controleren of ik nog iets heb aanstaan, voor updates o.i.d. wat internet kan gebruiken?

Daarnaast heb ik het probleem dat wanneer ik een sms aan het typen ben, vervolgens overschakel naar het tabblad voor tekens (´123' tabblad) dat dan de cursor ineens één regel terug midden in een woord staat. Waar dus vervolgens het teken of cijfer wat ik wil invoeren midden in een woord of zin staat. Zonder dat ik het scherm daar aan raak.

[ Voor 6% gewijzigd door Novadecasa op 24-12-2009 14:28 . Reden: Verbetering van de uitleg van het probleem. ]

• thepr
Novadecasa schreef op donderdag 24 december 2009 @ 14:27:
Sinds de ROM update van 1.43 naar 1.48 heb ik een aantal kleine problemen die ik eerder niet had.

De automatische updates van het weer, email en aandelen staan uit, maar toch zie ik als ik sochtends mijn telefoon pak dat er dan al circa 7 of 8 uur aan van mobiel internet gebruik gemaakt wordt. Terwijl ik zeker weet (ik controleer het sinds de eerste keer) dat ik het savonds niet aan had laten staan.
Overdag gebeurt mij dit ook niet, dat vind ik het meest vreemde nog.
Hoe kan ik controleren of ik nog iets heb aanstaan, voor updates o.i.d. wat internet kan gebruiken?

Daarnaast heb ik het probleem dat wanneer ik een sms aan het typen ben, vervolgens overschakel naar het tabblad voor tekens (´123' tabblad) dat dan de cursor ineens één regel terug midden in een woord staat. Waar dus vervolgens het teken of cijfer wat ik wil invoeren midden in een woord of zin staat. Zonder dat ik het scherm daar aan raak.
Binnen deze topic effe zoeken op NODATA. Met deze cab kun je deze communicatie echt uitschakelen.

• Novadecasa
thepr schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:24:
[...]

Binnen deze topic effe zoeken op NODATA. Met deze cab kun je deze communicatie echt uitschakelen.
Dat wist ik al, maar ik wil dat niet gebruiken.
Met de juiste instellingen moet het gewoon goed gaan. Dat ging het immers eerder ook.
Graag zou ik weten hoe en waar ik kan controleren waar het internet op dat moment voor gebruikt wordt.

• CRXed
Pff alles doorgezocht op mn foon en op internet maar kan het niet meer vinden......

Hoe stel je ook alweer in dat email al je mappen synchroniseert? Ik heb nu wel de mappen maar die blijven leeg.

• jra2k
Als je telegraaf in opera start, zie je onderaan de site een link staan "pc site" (zoiets)
Klik erop en voila ;). De vi site zou ik niet weten
djiesss.... sommige dingen zijn echt te simpel... |:( :)
thanks man, nu de vi.nl site nog, in de Internet Explorer opent vi namelijk wel de pc site....

• thepr
Novadecasa schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:29:
[...]

Dat wist ik al, maar ik wil dat niet gebruiken.
Met de juiste instellingen moet het gewoon goed gaan. Dat ging het immers eerder ook.
Graag zou ik weten hoe en waar ik kan controleren waar het internet op dat moment voor gebruikt wordt.
Dat heb ik ook proberen uit te dokteren maar ik vermoed dat ie niet afsluit na connectie. Andere instellingen heb ik ook uitgeprobeerd zonder resultaat, toen maar NoData en probleem opgelost.

• Oziepp
  • Laatst online: 23-02-2011
thepr schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:42:
[...]

Dat heb ik ook proberen uit te dokteren maar ik vermoed dat ie niet afsluit na connectie. Andere instellingen heb ik ook uitgeprobeerd zonder resultaat, toen maar NoData en probleem opgelost.
Zie FAQ's op de HTC site: http://www.htc.com/nl/faq...297&cat=264&id=118112&f=t

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:21:
[...]

Zoek eens op Zenyee Stay Unlocked, et voila!
Werkt bij mij prima!

Eventueel moet je nog eenmalig je registry setting aanpassen:
HKLM\security\policies\policies\00001023 van 0 naar 1

1.Supports both Smartphone and Pocket PC Phone platform (WM5.0, WM6.0, WM6.1)
2.Stay Unlock will always run in silent mode, and will never prompt. A log file is created instead.
3.Stay Unlock now has a separate configuration tool, to support the following options
1.Turn on/off Stay Unlock, i.e. override security policy enforced by your Exchange IT admin
2.Always Stay Unlock
3.Overriding Timeout setting
4.Once you save your setting, the tool will prompt you if you want your running instance of Stay Unlock to reload this setting
4.Stay Unlock will also allow override of time out value enforced by Exchange Server. This will address situation whereby users wants the device lock function but prefer a longer time out threshold value than what’s defined by their IT admin
5.Stay Unlock will also default the timeout to 24 hours, when you set “Always Stay Unlock. There are technical and security reasons behind this implementation, instead of completely disabling device lock function. However, you can still turn off device lock by going to Settings > Personal > Lock, and turn off the checkbox “Prompt if unused for”. Stay Unlock is not responsible for your action to unsecure your device!
Heb beide versies op deze pagina geprobeerd, maar krijg bij beiden een foutmelding na op Save gedrukt te hebben, lijkt er dus op dat het niet werkt op 6.5 :(

Verder heb ik het gevoel dat mijn data-connectie steeds ongevraagd wordt uitgeschakeld als hij een tijdje niet gebruikt wordt. Als ik op dat moment de voorkeursinstelling voor sms weer van 'GSM' naar 'Voorkeur voor GPRS' zet (hij springt steeds automatisch terug) en vervolgens de gegevensverbinding uitschakel en weer inschakel, dan doet hij het weer. Meer mensen hier last van?

Verwijderd

Dav0s schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:36:
[...]

Heb beide versies op deze pagina geprobeerd, maar krijg bij beiden een foutmelding na op Save gedrukt te hebben, lijkt er dus op dat het niet werkt op 6.5 :(

Verder heb ik het gevoel dat mijn data-connectie steeds ongevraagd wordt uitgeschakeld als hij een tijdje niet gebruikt wordt. Als ik op dat moment de voorkeursinstelling voor sms weer van 'GSM' naar 'Voorkeur voor GPRS' zet (hij springt steeds automatisch terug) en vervolgens de gegevensverbinding uitschakel en weer inschakel, dan doet hij het weer. Meer mensen hier last van?
Welke foutmelding?
Ik kan me bij mij herinneren dat ie aangaf niet te kunnen starten maar hij deed het wel degelijk, dus LIJKT het niet te werken of werkt het echt niet en welke fm krijg je dan?
Dataconnectie komt mij bekend voor, bijv. het weer wordt niet gerefreshed, als je dan naar draadloze verbindingen gaat in de instellingen tab, lijkt het knopje gegevensverbinding van greyed out naar groen te springen. De enige "oplossing" is dan om de gegevensverbinding uit en weer aan te zetten.

• cassiekai
Ik blijf het proberen om hulp te krijgen. Ik krijg nog steeds niet mijn windows live aan de praat. Dit is echt vervelend gezien ik nu de market niet op kan. Ik heb een unbranded toestel met een Vodafone abo.

• Novadecasa
cassiekai schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:09:
Ik blijf het proberen om hulp te krijgen. Ik krijg nog steeds niet mijn windows live aan de praat. Dit is echt vervelend gezien ik nu de market niet op kan. Ik heb een unbranded toestel met een Vodafone abo.
Kan je omschrijven wat er niet lukt, of tot hoever het wel lukt?
Heb je de zoekfunctie hiervoor al ook gebruikt?

• Novadecasa
Dan heb je ingesteld dat de HD2 nooit verbinding maakt.

• Barfman
Ik kan me herinneren dat ik via wifi niet kon inloggen, en via 3g wel, dus misschien dat eens proberen, of anders om.

Edit, net nog even getest, Je kan alleen via 3G verbinding inloggen, niet via wifi.

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Proxy instellingen al uitgezet? Die zet Vodafone er automatisch op, maar daarmee werkt Live niet.
Instellingen --> Menu --> Meer --> Verbindingen --> Verbindingen --> Mijn proxyserver instellen
Daar het vinkje bij "Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet" uitzetten.

De foutmelding die ik krijg bij Stay Unlocked (met 'Override Exchange Security Policy' en 'Turn on Logging' aangevinkt):
Stay Unlock Config.exe
Win32Exception
bij System.Diagnostics.Process.StartWithShellExecuteEx()
bij System.Diagnostics.Process.Start()
bij Stay_Unlock_Config.Form1.menuItem1_Click()
bij System.Windows.Forms.MenuItem.OnClick()
bij System.Windows.Forms.Menu.ProcessMnuProc()
bij System.Windows.Forms.Form.WnProc()
bij System.Windows.Forms.Control._InternalWnProc()
bij Microsoft.AGL.Forms.EVL.EnterMainLoop()
bij System.Windows.Forms.Application.Run()
bij Stay_Unlock_Config.Program.Main()

• rijsbol
  • Laatst online: 07-12-2021
Als ik dit allemaal heb uitgevoerd kan ik nog gewoon verbinden met het internet 8)7 Wil alleen niet op internet in het buitenland. Alleen maar met het plaatselijke wifi internet, kan dat geen internet via de telefoon maar wifi?

Verwijderd

Als ik het prog SPB mobile shell installeer , kan ik dat daarna dan weer gewoon eraf halen en heb ik dan weer wat ik nu heb ? Of moet ik dan een fabrieksherstel uitvoeren ?

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:53

vr6-only

Blub Blub

Je kunt het gewoon uitzetten of helemaal verwijderen.

Via Sense tabblad instellingen>Menu>meer>Vandaag: kies tabblad Items en vink aan welke versie je wilt.
SPB, Sense, Windows default of losse onderdelen

It ain't stupid if it works!

• Possible
  • Laatst online: 12:41
Hallo,

Een uur geleden heb ik mijn HTC HD op internet gezet. 15 min later verkocht :D haha wist niet dat het zo snel zou gaan... maar goed.. Nu wil ik dus de HTC HD2 gaan aanschaffen!

Echter zit ik wel met een vraag. Op 2call.nl bieden ze de telefoon aan voor een jaar of 2 jarige verlengen / nieuw abonnement.
Wat ik raar vind is dat je het verlengen van je abonnement(1 jaar), 48 euro meer moet betalen dan als je een nieuw abonnement afsluit. Weet iemand waarom dat is?

Dus:
Verlenging 1 jaar flex 25 kost € 316,00
Nieuw abo 1 jaar flex 25.- kost€ 268,00

[ Voor 9% gewijzigd door Possible op 24-12-2009 21:08 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:52
Providers doen er nu eenmaal meer aan om nieuwe klanten te winnen, omdat ze er dan vanuit gaan dat mensen toch wel verlengen. Dit is volgens mij de rede dat ze meer korting op toestellen geven.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.