Update for HTC HD2 Calendar View
Heeft iemand deze al kunnen downloaden?
http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=828
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
mijn details over het "push" probleem. Ik heb zowel Hotmail als mijn werkmail (exchange) ingesteld. Daar is niks mis mee. Alleen ik moet altijd handmatig verzenden/ontvangen om mail binnen te krijgen, en dat werk zelfs ook niet altijd. (hotmail geeft regelmatig de melding "mappen niet gesynchroniseerd")Elwin23 schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:28:
[...]
met beide nooit problemen gehad...
sms probleem is idd een groffe fout van HTC, wat ze hoplelijk snel gaan fixen,
maar dat exchange probleem is denk ik meer jou fout of onwetendheid ergens: waar heb je problemen mee? (hoe meer details hoe groter de kans dat iemand kan helpen)
Mag je zelf weten...zelfs als je Asia klikt dan werkt het nog, bepaalt alleen maar van welke server de file komt, de file zelf is niet anders.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:35:
Beste, ik zit hier met een vraagje, als ik een update van de htc site wil downloaden moet ik kiezen tussen, europe 1 of europe 2.......welke moet ik aanklikken?
Verwijderd
Nou ik heb HTC nederland gesproken. 3 dooie pixels moet er zijn voordat ze de display gaan vervangen! Is toch niet normaal een nieuw toetsel! Ja meneer bij t.v's is het ook zo zei ze nog leuk aan de telefoonThe Penguin schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:25:
[...]
Dit is het nadeel van GSM WEB, die laten het altijd terug sturen voor reparatie, en ruilen niet om.
TIP: neem gelijk contact op met HTC, dan gast ie ook voor reparatie, maar wordt ie thuis opgehaald en bezorgd, kost je niks, en gaat ook sneller.
Volgend mij gaat de afkoelperiode hier niet op omdat je het met een abo afsluit. Die heb je voor akkoord al ondertekend.
Dat kan met "HD Touch HD video Converter" http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=467112. Alleen lukt het me niet om met dit programma de ondertitels erin te krijgen. De output hiervan kan je goed bekijken met de ingebakken mediaplayer.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:15:
ik heb problemen met het afspelen van films. Wat ik ook probeer wmp blijft aangeven dat het bestand niet kan worden afgespeeld.Heb ook geprobeerd de films te converteren, maar dit levert geen verbeteringen op. Nu hoor ik nog dat coreplayer daar verandering in zou kunnen brengen, maar daar is geen free version van. Het zou toch ook gewoon via de Windows Media Player moeten kunnen?!
hebben jullie hier ook last van?
is overigens de eerste keer dat ik met zowel HTC als Windows Mobile werk, dus het kan natuurlijk ook nog aan mij liggen. wie kan mij helpen??
Wow, die Nu.nl app ziet er erg goed uit. Lijkt wel erg veel op de iPhone interface.turbojonny schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:13:
Hier voor de geïnteresseerde: 2 nieuwe apps voor WM
http://m.mobilelayers.com/betaversion.html
Kijk, eindelijk een goede van Nu.nlturbojonny schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:13:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
CodeIT schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:49:
[...]
Wow, die Nu.nl app ziet er erg goed uit. Lijkt wel erg veel op de iPhone interface.
Aap!
harmageddon schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:08:
[...]
Dergelijke interfaces waren er ook al voor de iPhone...
Ja.. jammer voor je. Als je er zeker van had willen zijn had je pixelgarantie kunnen vragen. Klinkt bot, maar dit zijn nou eenmaal de (algemene) regels. Je kunt eventueel verhaal halen bij je provider/leverancier. Je kunt natuurlijk ook zeggen (ik weet niet wanneer je hem hebt aangeschaft) dat je de telefoon wilt retourneren ivm de bugs die erin zitten. En blijf dan vooral door hameren op de sms bug. (want het is tenslotte abnormaal dat een telefoon niet normaal kan sms'en)Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:24:
[...]
Nou ik heb HTC nederland gesproken. 3 dooie pixels moet er zijn voordat ze de display gaan vervangen! Is toch niet normaal een nieuw toetsel! Ja meneer bij t.v's is het ook zo zei ze nog leuk aan de telefoon
Bestaat ook voor SD kaartjes, maar volgens mij is dit alleen in windows, op mijn oude symbian toestel geeft die wel de volle mep aan.kami124 schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:31:
Ik heb een 16 GB kaartje gekocht en in mijn HTC HD 2 gedaan en die ziet ie maar als 14,8 GB groot. Is dit een productiefoutje ofzo? of is dit niet zoals bij de harde schijven dat het in GiB's ofzo is uitgedrukt en daardoor in windows minder groot is? (ik dacht dat dit laatste niet bij SK-kaarten zo bestond)
Verwijderd
Die Videora Video converter is toch een programma ?Daan S schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:29:
[...]
Dat kan met "HD Touch HD video Converter" http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=467112. Alleen lukt het me niet om met dit programma de ondertitels erin te krijgen. De output hiervan kan je goed bekijken met de ingebakken mediaplayer.
[ Voor 12% gewijzigd door LIMIT-AR op 21-12-2009 17:53 ]
Ja ik dacht ook eventjes dat het daar aan lag. maar ik had dit al voordat ik die update/patch/hotfix installeerde en daarna had ik het nog steeds. Plus wat doet die update nu precies want ik vind het maar een hele vage omschrijving?LIMIT-AR schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:53:
Misschien deze update installeren.
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=825
Belachelijk.. gewoon retourneren die handel. Ik heb meteen bij aankoop van mijn HD2 het scherm gecontroleerd op dodepixels. Ik vond er toen ook een en de shop wilde in eerste instantie niet omruilen. Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat, zuurverdiende knaken neer gelegd voor een toestel waar het scherm juist centraal staat maar een defect/dodepixel heeft.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:24:
[...]
Nou ik heb HTC nederland gesproken. 3 dooie pixels moet er zijn voordat ze de display gaan vervangen! Is toch niet normaal een nieuw toetsel! Ja meneer bij t.v's is het ook zo zei ze nog leuk aan de telefoon
probleem met hotmail push hebben meer mensen het over (zie de zoek functie), is zover ik heb gelezen nog geen fix voor, maar de vraag is ook waar dit aan ligt (klinkt meer een hotmail probleem, dan een wm, een htc of zelfs hd2 probleem)Braamm schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:48:
[...]
mijn details over het "push" probleem. Ik heb zowel Hotmail als mijn werkmail (exchange) ingesteld. Daar is niks mis mee. Alleen ik moet altijd handmatig verzenden/ontvangen om mail binnen te krijgen, en dat werk zelfs ook niet altijd. (hotmail geeft regelmatig de melding "mappen niet gesynchroniseerd")
mijn instellingen:
- synchroniseren bij binnenkomst van items (zowel tijdens piekuren als daar buiten)
- vinkje bij verzenden/ontvangen wanneer ik op verzenden klik
- Proxy staat uit
- Ik doe alles via "mijn werk-netwerk" --> office.vodafone.nl
Als iemand suggesties heeft hoor ik het heel graag. Dit is toch een van de redenen dat ik deze telefoon heb gekocht.....
Nog een probleem. Gisteren in Duitsland geweest. Mijn HD2 heeft heel de dag (zoals het hoort) geen updates gedaan. (weer/twitter/mail). Maar nu terug in Nederland werkt de update van het weer niet meer. (instelling = elk 1 uur updaten.) Twitter/internet enz doet het wel gewoon....![]()
Misschien is het iets simpels... Maar ik ben de soort gebruiker die gewoon wil dat het werkt! (of heeft iedereen dat)
niet aan storen, zal deels opslag van de allocatie zijn, en deels dat GiB verhaal zijnkami124 schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:31:
Ik heb een 16 GB kaartje gekocht en in mijn HTC HD 2 gedaan en die ziet ie maar als 14,8 GB groot. Is dit een productiefoutje ofzo? of is dit niet zoals bij de harde schijven dat het in GiB's ofzo is uitgedrukt en daardoor in windows minder groot is? (ik dacht dat dit laatste niet bij SK-kaarten zo bestond)
Zijn er al geeks die 2.01 (U.S.?/WWE) ROM willen uitproberen of nerds die 'm al reeds hebben uitgeprobeerd? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=603004John Connor schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:02:
Het toestel lijkt na iedere ROM update steeds beter te worden. Ik begon, toen ik het toestel kocht de 1e week van november, met de 1.43 (NL) ROM. Die werkte bij mij prima: geen SMS problemen, geen LED problemen, geen mail problemen, geen crash audioplayer, etc... kortom, op wat vertaalfoutjes na, had ik nergens last van. Ook het scherm reageerde goed en kon er goed mee sms'en (wat in 't begin natuurlijk wel een kwestie van wennen was, wanneer je van een LG KS20 komt, dat is logisch). Sinds, ik denk, een ruime week/10, 12 dagen geleden geflashed naar 1.48 (NL) ROM en ook wederom nergens last van. Bovendien leek het scherm nog beter te functioneren en het toestel was ook sneller. Sinds vandaag geflashed naar 1.61 (WWE) ROM en wederom geen enkel probleem... maar wel weer enorme verbeterpunten: toestel is wederom sneller (t.o.v. 1.48), 't lijkt wel alsof 't scherm nog beter en nauwkeuriger werkt (ook al was ik hier van 't begin af aan al over te spreken, zelfs tijdens 1.43). Ook enorme pluspunten zijn de verbeterde batterijduur en de verbeterde ontvangst. Deze punten zijn echt merkbaar vooruit gegaan!
Ik heb echter ergens gelezen (ja verdomme mensen, ik zal volgende keer de fuckin' bron kopieren, maar ik zat in de bus toen ik 't las) dat HTC absoluut niet te spreken is over het uitlekken van de ROM's. Bovendien werd vermeld dat 1.61 ROM nog lang niet publiekelijk (op de eigen HTC site) uitgebracht gaat worden en bovendien is de NL versie daarvan nog lang niet te verwachten. HTC maakt nu gebruik van een andere manier/vorm/plaats van opslag waardoor het uitlekken, aldus HTC, niet meer voor zal komen. Dit betekent dus ook, nogmaals, dat we de 1.61 (NL) ROM voorlopig nog lang niet gaan zien (i.i.g. niet voor de 2e helft van januari 2010). Dus ik raad iedereen dan ook aan om, via goldcard (werkt perfect; zie XDA), te flashen naar 1.61 (WWE) ROM!
Owjah... de camera fix en de sms fix zitten er al in. Ik kan echter niet zeggen of de SMS fix werkt want ik heb er nog nooit last van gehad. Bij mij werkt sms'en prima onder 1.61 (maar dat deed 't ook onder 1.43 en 1.48). Wat betreft de camera fix, die werkt aardig, het is nog niet perfect... maar kan er zeker mee door! Is ook een kwestie van de juiste (handmatige) instellingen.
Kan het ook zonder goldcard? Of heb je die alleen maar nodig van NL naar WWE en niet van WWE naar WWE?John Connor schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:02:
Het toestel lijkt na iedere ROM update steeds beter te worden. Ik begon, toen ik het toestel kocht de 1e week van november, met de 1.43 (NL) ROM. Die werkte bij mij prima: geen SMS problemen, geen LED problemen, geen mail problemen, geen crash audioplayer, etc... kortom, op wat vertaalfoutjes na, had ik nergens last van. Ook het scherm reageerde goed en kon er goed mee sms'en (wat in 't begin natuurlijk wel een kwestie van wennen was, wanneer je van een LG KS20 komt, dat is logisch). Sinds, ik denk, een ruime week/10, 12 dagen geleden geflashed naar 1.48 (NL) ROM en ook wederom nergens last van. Bovendien leek het scherm nog beter te functioneren en het toestel was ook sneller. Sinds vandaag geflashed naar 1.61 (WWE) ROM en wederom geen enkel probleem... maar wel weer enorme verbeterpunten: toestel is wederom sneller (t.o.v. 1.48), 't lijkt wel alsof 't scherm nog beter en nauwkeuriger werkt (ook al was ik hier van 't begin af aan al over te spreken, zelfs tijdens 1.43). Ook enorme pluspunten zijn de verbeterde batterijduur en de verbeterde ontvangst. Deze punten zijn echt merkbaar vooruit gegaan!
Ik heb echter ergens gelezen (ja verdomme mensen, ik zal volgende keer de fuckin' bron kopieren, maar ik zat in de bus toen ik 't las) dat HTC absoluut niet te spreken is over het uitlekken van de ROM's. Bovendien werd vermeld dat 1.61 ROM nog lang niet publiekelijk (op de eigen HTC site) uitgebracht gaat worden en bovendien is de NL versie daarvan nog lang niet te verwachten. HTC maakt nu gebruik van een andere manier/vorm/plaats van opslag waardoor het uitlekken, aldus HTC, niet meer voor zal komen. Dit betekent dus ook, nogmaals, dat we de 1.61 (NL) ROM voorlopig nog lang niet gaan zien (i.i.g. niet voor de 2e helft van januari 2010). Dus ik raad iedereen dan ook aan om, via goldcard (werkt perfect; zie XDA), te flashen naar 1.61 (WWE) ROM!
Owjah... de camera fix en de sms fix zitten er al in. Ik kan echter niet zeggen of de SMS fix werkt want ik heb er nog nooit last van gehad. Bij mij werkt sms'en prima onder 1.61 (maar dat deed 't ook onder 1.43 en 1.48). Wat betreft de camera fix, die werkt aardig, het is nog niet perfect... maar kan er zeker mee door! Is ook een kwestie van de juiste (handmatige) instellingen.
In beginsel is het idd zo dat wanneer je van de ene taalversie naar de taalversie wilt flashen, je goldcard nodig hebt. Dus bijv. idd van NL naar WWE. Maar nu weet ik niet helemaal zeker of dat bij WWE onderling ook nodig is. Immers zou je van WWE TUR naar WWE ASIA gaan, dan weet ik niet of dit rechtstreeks kan. Ik zou zeggen van wel aangezien het draait om het WWE gedeelte en bijv. de TUR en de ASIA slechts toegevoegde taal CAB'jes zijn. Maar ik weet 't niet helemaal zeker... zal eens kijken op XDA.rijsbol schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:18:
[...]
Kan het ook zonder goldcard? Of heb je die alleen maar nodig van NL naar WWE en niet van WWE naar WWE?
Klopt, alleen die zitten wel bij de ROM "ingebakken" die zitten er dus niet als los bestandje bij. Maar ik snap je punt idd.erik23 schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:35:
maar als dat toegevoegde taalcabjes zijn.
dan kun je dus naar wwe updaten en daarna de gewenste taal instellen.
dat is wel ideaal dan hoeven ze maar 1 rom te maken.
geen gezeur meer met goldcards.
overal wwe op en dan een cdtje met talen erbij.
erik
Verwijderd
Bedankt voor de tip !Xanion schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:05:
[...]
Kijk, eindelijk een goede van Nu.nl
Werkt perfect ook al is ie nog beta.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 00:12 ]
Verwijderd
Bedankt voor het doorgeven, maar die nu.ml werkte bij mij niet goed, net of er stroop in het systeem zat. Na verwijderen werkt alles weer normaal.turbojonny schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:13:
Ik ben vanmiddag met een zelfde soort probleem naar de Vodafone winkel gegaan, daar werd mij verteld dat push mail niet ondersteunt wordt door Internet BloX. Moet je 5 euro per maand extra betalen.Braamm schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:48:
[...]
mijn details over het "push" probleem. Ik heb zowel Hotmail als mijn werkmail (exchange) ingesteld. Daar is niks mis mee. Alleen ik moet altijd handmatig verzenden/ontvangen om mail binnen te krijgen, en dat werk zelfs ook niet altijd. (hotmail geeft regelmatig de melding "mappen niet gesynchroniseerd")
mijn instellingen:
- synchroniseren bij binnenkomst van items (zowel tijdens piekuren als daar buiten)
- vinkje bij verzenden/ontvangen wanneer ik op verzenden klik
- Proxy staat uit
- Ik doe alles via "mijn werk-netwerk" --> office.vodafone.nl
Als iemand suggesties heeft hoor ik het heel graag. Dit is toch een van de redenen dat ik deze telefoon heb gekocht.....
[ Voor 16% gewijzigd door Mnix91 op 22-12-2009 08:31 ]
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Dat zal ik eens navragen... Ik werk op dit moment bij Vodafone (niet direct bij telefonie). Ik weet niet bij welke afdeling ik moet zijn... maar ik zal het binnenkort hier wel melden....afterburn schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 08:46:
Ik heb anders gewoon push mail van mijn exchange met vodafone hoor, en niks speciaals ingesteld.
dat is echt onzin, zal wel push van Vodafone zijn ofso...Mnix91 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 01:06:
[...]
Ik ben vanmiddag met een zelfde soort probleem naar de Vodafone winkel gegaan, daar werd mij verteld dat push mail niet ondersteunt wordt door Internet BloX. Moet je 5 euro per maand extra betalen.
Via een omweg schijnt het wel te doen te zijn, maar dat is mij nog niet gelukt.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Volgens mij de afdeling data-support.Braamm schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 08:57:
[...]
Dat zal ik eens navragen... Ik werk op dit moment bij Vodafone (niet direct bij telefonie). Ik weet niet bij welke afdeling ik moet zijn... maar ik zal het binnenkort hier wel melden....
De telefoon is wel met één hand te bedienen maar met twee handen is toch net wat prettigerPossible schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:04:
Op dit moment heb ik de HTC Touch HD in het bezit. Een prima telefoon waar ik zeer tevreden over ben. Omdat mijn contract in mei afloopt en ik 3 maanden van te voren een nieuwe telefoon mag uitzoeken, zit ik er over te denken om de HD2 aan te schaffen. Maar ik heb toch 1 twijfegeval: De grote. Ik ben bang dat het toestel naar mijn mening te groot is om in je handen te hebben.
Wat zijn de ervaringen hierin? Is het echt een telefoon die je met twee handen moet bedienen? Of zijn de verschillen met de HD 1 nihil ?
[ Voor 54% gewijzigd door Mnix91 op 22-12-2009 10:36 ]
afterburn schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 08:46:
Ik heb anders gewoon push mail van mijn exchange met vodafone hoor, en niks speciaals ingesteld.
Ik heb één hotmail acc waarmee ik ook msn, die doet het zonder problemen (automatisch geconfigureerd)Elwin23 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:56:
[...]
dat is echt onzin, zal wel push van Vodafone zijn ofso...
mijn exchange push doet t ook perfect, alleen hotmail wil idd niet altijd goed pushen (is maar me spam folder dus boeit me weinig)
Verwijderd
Mnix91 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:31:
Nu heb ik voor het zakelijke acc de volgende instellingen
Inkomende mail: pop3.live.com:995
Uitgaande mail. smtp.live.com:25
Beide SSL.
Misschien dat iemand dan wel een werkende oplossing heeft?
Heb je ook ergens het vinkje staan dat de Outgoing server de inloggegevens van de Inkomende server moet gebruiken?you can define your Hotmail account just like any regular POP3 email account:
Hotmail Incoming Mail Server (POP3) - pop3.live.com (logon using Secure Password Authentification - SPA, mail server port: 995)
Hotmail Outgoing Mail Server (SMTP) - smtp.live.com (SSL enabled, port 25)
[ Voor 27% gewijzigd door CRXed op 22-12-2009 11:50 ]
Klopt, de SMS-fix schijnt andere dingen te doen dan dit probleem oplossen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:46:
Ook na de hotfixes en de romupgrade merk ik dat sms-jes soms blijven hangen. Sms-je sturen naar jezelf lost het (soms) op.
Is het probleem dus nog niet opgelost ?
Ik heb ook de Touch HD gehad, en ben nu in het bezit van een HD2. Ik kan je vertellen dat de grootte mij mee valtPossible schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:04:
Op dit moment heb ik de HTC Touch HD in het bezit. Een prima telefoon waar ik zeer tevreden over ben. Omdat mijn contract in mei afloopt en ik 3 maanden van te voren een nieuwe telefoon mag uitzoeken, zit ik er over te denken om de HD2 aan te schaffen. Maar ik heb toch 1 twijfegeval: De grote. Ik ben bang dat het toestel naar mijn mening te groot is om in je handen te hebben.
Wat zijn de ervaringen hierin? Is het echt een telefoon die je met twee handen moet bedienen? Of zijn de verschillen met de HD 1 nihil ?
Aap!
Nouja ik vind het niet zo erg. want met 14,8 GB heb ik ook meer dan genoeg. maar ben gewoon nieuwsgierig hoe dit komt?Elwin23 schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:15:
[...]
niet aan storen, zal deels opslag van de allocatie zijn, en deels dat GiB verhaal zijn
tuurlijk is t vervelend dat je denkt 16gb te krijgen en maar 14,8 heb, maar dit is nou eenmaal zo
(je zou m kunnen proberen opnieuw te formateren, maar geef je weinig kans)
kijk ook ff hoe groot ie is in Windows.
In alle ROM's komt 't nog voor. Ik draai zelf momenteel 1.61 (WWE) ROM en heb er geen last van. Dit zegt echter niets aangezien ik er ook geen last van had bij gebruik van 1.43 (NL) ROM en 1.48 (NL) ROM. De enige manier om op dit moment normaal te sms'en - voor de mensen die er last van hebben - is om de HTC App uit te schakelen en gewoon te sms'en vanuit W.M. 6.5!Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:46:
Ook na de hotfixes en de romupgrade merk ik dat sms-jes soms blijven hangen. Sms-je sturen naar jezelf lost het (soms) op.
Is het probleem dus nog niet opgelost ?
[ Voor 5% gewijzigd door John Connor op 22-12-2009 13:12 . Reden: 2.01 (WWE) ROM ]
Waar heb je 't over? Koop de nieuwste versie van Coreplayer en je bent direct klaar: werkt perfect! DivX-player er z.s.m. af mieteren. Heb heel seizoen 13 van S.P. op m'n HD2 gekeken: te vloeiend (de serie druppelt bijna van m'n scherm af).D-e-n schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:12:
Ik heb gister Divx-player geïnstalleerd om te proberen een South Park filmpje af te spelen. Dat gaat alleen behoorlijk schokkerig. Zou Coreplayer daar beter mee omgaan? En heeft iemand wellicht ervaring met beide programma's op de HD2? Het vervelende is dat je van Coreplayer geen trail kunt downloaden.
[ Voor 8% gewijzigd door pven op 22-12-2009 19:05 ]
Coreplayer werkt prima hier. Als je hem te pakken krijg, wel even wat settings aanpassen:D-e-n schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:12:
Ik heb gister Divx-player geïnstalleerd om te proberen een South Park filmpje af te spelen. Dat gaat alleen behoorlijk schokkerig. Zou Coreplayer daar beter mee omgaan? En heeft iemand wellicht ervaring met beide programma's op de HD2? Het vervelende is dat je van Coreplayer geen trail kunt downloaden.
[ Voor 15% gewijzigd door Elwin23 op 22-12-2009 14:33 ]
Zeker gevaarlijk, want staat in de handleiding onder "Geavanceerde instellingen van een Internet e-mailaccount aanpassen" De handleiding kan je hier ergens wel downloaden, genoeg links in dit topic, even zoeken dus.DuikKees schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:48:
Met het grote gevaar dat deze vraag al tig keer gesteld is, toch maar:
Bij de mailinstellingen kan je niet opgeven hoeveel dagen de mail bewaard moet blijven, waar kan ik dit instellen bij de HD2?
[ Voor 9% gewijzigd door Barfman op 22-12-2009 15:07 ]
Gevonden, thanksBarfman schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:06:
[...]
Zeker gevaarlijk, want staat in de handleiding onder "Geavanceerde instellingen van een Internet e-mailaccount aanpassen" De handleiding kan je hier ergens wel downloaden, genoeg links in dit topic, even zoeken dus.
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door pven op 22-12-2009 16:04 ]
[ Voor 94% gewijzigd door pven op 22-12-2009 16:49 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
zoals je de pagina hiervoor kunt lezen heb ik die geinstalleerd jaDutch2007 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:09:
die 8GB+ patch installed?
[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-12-2009 17:06 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Bedankt voor je antwoord.Sick Nick schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:13:
Kan je instellen bij je email account ja, download grootte aanpassen naar volledig bericht en bijlages compleet downloaden (of instellen tot max 100 KB ofzo).
[ Voor 11% gewijzigd door Vjenne-ICT op 22-12-2009 17:24 ]
Er is toch al een paar keer verteld dat dit normaal is, waarom elke keer weer diezelfde vraag.kami124 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:48:
[...]
zoals je de pagina hiervoor kunt lezen heb ik die geinstalleerd ja.
Hebben andere mensen die ook een 16 GB kaartje gekocht hebben en in hun HD 2 gedaan hebben ook maar 14,8 GB ruimte of toch echte 16 GB???
Verwijderd
Windows (bovenaan), Email, Menu (onderaan), Opties, selecteer een account, Instellingen voor downloadgroote. Onder downloadlimiet voor berichten kan je vervolgens het aantal kb's instellen of het volledige bericht.Vjenne-ICT schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:17:
[...]
Bedankt voor je antwoord.![]()
Ik heb al even zitten kijken, maar kom er niet uit. Waar kan ik dat aanpassen dan?
EDIT: Nogmaals gekeken naar geavanceerd, maar die optie heb ik niet. Het betreft een GMAIL account.
Staat op de vodafone websiteVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:16:
Ik d8 ...laat ik eens gaan MMS-en.....en dat lukte dus niet.....
IK heb de Vodafone-instellingen overgenomen :
Mms instellingen
Optie In te voeren gegevens
MMSC / Mms centrale / Berichtenserver / URL startpagina mmsc.mms.vodafone.nl
Verbinden via account / profiel Vodafone Internet
Ook geprobeerd verbinden via de Vodafone Live! ipv Vodafone Internet maar helaas....
Ik heb gezocht in de topics maar helaas..... er werd wel gezegd dat het weer werkte maar hoe ...
Kan iemand mij vertellen hoe de servernaam,IPadres,poortnummer,Serveradres en verbinden via ?
Ik weet niet of de WAPversie van toepassing is ?
kBen net toevallig bij de vodafone winkel geweest, en de verkoper vertelde mij ook dat hij niet branded was. Hij had hem zelf (tenslotte) ook. Maar na aandringen een reset uit te voeren, kwam wel een vodafone scherm even in beeld. Duzz... Helaas branded.cassiekai schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:37:
Ben net weer even bij de Vodafone winkel geweest om te vragen hoe het nou zit met eventuele vodafone software op hun HD2. Ze zeiden dat hij niet branded was en die man heeft er zelfs achteraan gebeld met een bekende die hem ook heeft. Ik twijfel echter toch nog, weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Zijn er hier soms mensen die hem bij de Vodafone winkel vandaan hebben en kunnen bevestigen dat hij unbranded is?
Thanks
[ Voor 39% gewijzigd door Novadecasa op 22-12-2009 19:24 ]
Klik op 'Start' en kies 'Berichten' -> 'SMS/MMS'Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:16:
Mms instellingen
Ook geprobeerd verbinden via de Vodafone Live! ipv Vodafone Internet maar helaas....
Ik heb gezocht in de topics maar helaas..... er werd wel gezegd dat het weer werkte maar hoe ...
Kan iemand mij vertellen hoe de servernaam,IPadres,poortnummer,Serveradres en verbinden via ?
Oke thanks, dan moet ik nog maar even wachten gezien je bij Vodafone zelf 4 maanden van te voren mag verlengen en bij de andere nietkBen net toevallig bij de vodafone winkel geweest, en de verkoper vertelde mij ook dat hij niet branded was. Hij had hem zelf (tenslotte) ook. Maar na aandringen een reset uit te voeren, kwam wel een vodafone scherm even in beeld. Duzz... Helaas branded.
In het verlengde, maar Btje offtopic: Gelukkig kon Phonehouse hem met laagste prijs garantie voor dezelfde lage prijs leveren. (maar wel nadat ik m strax wel zelf even in hand heb gehad)
Gewoon naar Belcompany gaan, en zeggen dat je je Vodafone abbo wilt verlengen, kan zelfs 6 maanden vantevoren geloof ik. Krijg je n unbranded foon en betaal je ook nog eens per seconde ipv per minuut als je via een webshop koopt. En je houdt gewoon je Vodafone sim.cassiekai schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:25:
[...]
Oke thanks, dan moet ik nog maar even wachten gezien je bij Vodafone zelf 4 maanden van te voren mag verlengen en bij de andere nietIk had zo graag met mijn kerstvakantie ermee willen knutselen.
John Connor in "HTC HD2 - Deel 4"Novadecasa schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:23:
Nog niet gezien hier, de 2.01 ROM update die men verwacht : http://www.winmo.nl/nieuw...m-2-01-met-nieuwe-teeter/
Jammer dat teeter vernieuwd wordt, had liever andere updates gezien.
Stom dat ik daar zelf niet aandacht en naar gekeken heb.....Novadecasa schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:27:
[...]
Windows (bovenaan), Email, Menu (onderaan), Opties, selecteer een account, Instellingen voor downloadgroote. Onder downloadlimiet voor berichten kan je vervolgens het aantal kb's instellen of het volledige bericht.
Succes.
psies, zag al een leuke document tab bv. in de video!
stuur ook even een MMSje naar jezelf... ik heb 3 jaar niet kunnen mmsen totdat iemand die tip hier gaf, en nu werkt t perfectVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:16:
Mms instellingen
Excuus, had de search snel gebruikt maar helaas over het hoofd gezien.Elwin23 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:01:
[...]
psies, zag al een leuke document tab bv. in de video!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
[ Voor 3% gewijzigd door Dav0s op 22-12-2009 21:27 ]
Probeer MyPhone. Installeer het op je oude telefoon en daarna op je nieuwe.Dav0s schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:57:
Gister mijn HTC HD2 binnengekregen en vrijwel alles gevonden op 3 'probleempjes' na.
* Als ik mijn telefoon in de slaapstand zet, moet ik elke keer opnieuw het wachtwoord invoeren bij het uit de slaapstand halen. Als ik onder Instellingen naar Beveiliging en dan Telefoonblokkering ga, kan ik daar vinkje bovenaan niet uitzetten. Is er een andere manier om hem niet elke keer om het wachtwoord te laten vragen?
* Ik heb, om de smsjes van mijn HTC Touch Cruise te backuppen, dit programma gedownload. Daarmee heb ik de (+-10.000) smsjes gebackupped en heb getracht ze daarna weer te restoren op mijn HTC HD2. Echter nadat hij aangeeft ze allemaal teruggeplaatst te hebben en ik naar het tabblad Berichten ga, zie ik geen berichten, enkel een horizontale streep, en staat er rechts 1/25. Ik kan deze 25 streepjes allemaal doorbladeren, maar krijg de berichten niet te zien. Ook niet via de traditionele weergave. Nieuwe smsjes krijg ik wel gewoon te zien. Kan de smsjes dus ook alleen weer verwijderen door een hard-reset. Iemand anders dit probleem gehad en een oplossing gevonden?
* Waar zit de optie dat schermen ook echt sluiten als je op het kruisje drukt?
Ik heb trouwens een Vodafone branded HTC HD2.. (helaas...)
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Aap!
Verwijderd
Thanks ,.,...... dat was dus de oplossing.Elwin23 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:02:
[...]
stuur ook even een MMSje naar jezelf... ik heb 3 jaar niet kunnen mmsen totdat iemand die tip hier gaf, en nu werkt t perfect
Heb ik uit een van deze topics...Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:59:
[...]
Thanks ,.,...... dat was dus de oplossing.
Iedereen bedankt voor het meedenken by the way !
wordt ook al over gepraat in deze topics, enkele zeggen idd veel betere batterijduur te hebben, en er zijn wat kleine dingetjes/bugs aangepast, nix groots (zoek in de topic voor details)Novadecasa schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:06:
[...]
Excuus, had de search snel gebruikt maar helaas over het hoofd gezien.
@ Vjenne-ICT, de meeste instellingen zijn achteraf 'makkelijk' , maar door de vele mogelijkheden vind je ze niet altijdgeen dank.
De mensen die de 1.61 ROM gebruiken, is de accuduur aanzienlijk verbeterd?
Of zijn er andere onderdelen verbeterd t.o.v. de 1.43 of 1.48 ROM?
1: heb ik nog niemand over gehoord, wat bedoel je met kan niet aanklikken? kan hem niet raken? er gebeurd nix? die kut checkboxen van 'oude' windows willen nog welis moeilijk zijn aan te klikken... blijf ff proberenDav0s schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:57:
Gister mijn HTC HD2 binnengekregen en vrijwel alles gevonden op 3 'probleempjes' na.
* Als ik mijn telefoon in de slaapstand zet, moet ik elke keer opnieuw het wachtwoord invoeren bij het uit de slaapstand halen. Als ik onder Instellingen naar Beveiliging en dan Telefoonblokkering ga, kan ik daar vinkje bovenaan niet uitzetten. Is er een andere manier om hem niet elke keer om het wachtwoord te laten vragen?
* Ik heb, om de smsjes van mijn HTC Touch Cruise te backuppen, dit programma gedownload. Daarmee heb ik de (+-10.000) smsjes gebackupped en heb getracht ze daarna weer te restoren op mijn HTC HD2. Echter nadat hij aangeeft ze allemaal teruggeplaatst te hebben en ik naar het tabblad Berichten ga, zie ik geen berichten, enkel een horizontale streep, en staat er rechts 1/25. Ik kan deze 25 streepjes allemaal doorbladeren, maar krijg de berichten niet te zien. Ook niet via de traditionele weergave. Nieuwe smsjes krijg ik wel gewoon te zien. Kan de smsjes dus ook alleen weer verwijderen door een hard-reset. Iemand anders dit probleem gehad en een oplossing gevonden?
* Waar zit de optie dat schermen ook echt sluiten als je op het kruisje drukt?
Ik heb trouwens een Vodafone branded HTC HD2.. (helaas...)
[ Voor 33% gewijzigd door vr6-only op 22-12-2009 22:28 ]
It ain't stupid if it works!
1: De tekst "Bericht indien telefoon niet wordt gebruikt gedurende" is grijs. Is dus echt een vinkje waar ik niet aan kan/mag komen. Is er misschien een registry hack voor of een andere locatie waar ik het uit kan zetten?Elwin23 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:21:
[...]
1: heb ik nog niemand over gehoord, wat bedoel je met kan niet aanklikken? kan hem niet raken? er gebeurd nix? die kut checkboxen van 'oude' windows willen nog welis moeilijk zijn aan te klikken... blijf ff proberen
2: idd MyPhone, heeft men het ook al over gehad in deze topics (ook iemand met 10.000+ smsjes)
3: is al HEEL vaak voorbij gekomen, zoek naar duttys taskmanager (vergeet niet dat deze telefoon gemaakt is om te multitasken, kan makkelijk veel open laten staan)
conclusie alweer... zoeken mensen!!!! er wordt alleen maar herhaald, wat ten koste gaat van overzichtelijke en nieuwe info
[ Voor 20% gewijzigd door Elwin23 op 22-12-2009 22:49 ]
Hij doet het inmiddels (voor degene die het nog niet wisten)Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:08:
Update for HTC HD2 Calendar View
Apart, dat vinkje kan ik gewoon normaal aan of uit klikkenDav0s schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:35:
[...]1: De tekst "Bericht indien telefoon niet wordt gebruikt gedurende" is grijs. Is dus echt een vinkje waar ik niet aan kan/mag komen. Is er misschien een registry hack voor of een andere locatie waar ik het uit kan zetten?
[ Voor 0% gewijzigd door CRXed op 22-12-2009 22:57 . Reden: typo ]
Ja heb ik ook! Maar heb verder geen ervaring met touch screens, dus weet niet wat normaal is.Elwin23 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:47:
waar ik nou nog niemand over heb horen klagen: als je een beetje zweet handen of natte handen heb, het scherm heel moeilijk te bedienen is (niet goed glijdt) en je vaak op de verkeerde dingen klinkt waar je langs wil scrollen, zal wel aan het capacitive scherm liggen? of is dat bijvoorbeeld (let op: bijvoorbeeld) bij de iPhone niet?
Naast het vinkje bij "Bericht indien telefoon niet wordt gebruikt gedurende" staat er in de dropdown '10 uur' en staat daar onder bij 'Type wachtwoord' bij de dropdown "Eenvoudige pincode" en dan 2x het wachtwoord. Krijg het gevoel dat de reden dat hij constant om het wachtwoord vraagt ergens anders zit, maar geen idee waar.Elwin23 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:42:
was meer een opstapeling van meerdere berichten (voor de zoveelste keer), waren idd vrij unieke vragen
geloof mij, t gaat echt bergafwaarts sinds deel 3
ik kan dat gewoon aanpassen, wat staat er ingevuld bij de andere opties/tabs??
Verwijderd
Mijn pc laat hem zien als 14.8GB.kami124 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:48:
[...]
zoals je de pagina hiervoor kunt lezen heb ik die geinstalleerd ja.
Hebben andere mensen die ook een 16 GB kaartje gekocht hebben en in hun HD 2 gedaan hebben ook maar 14,8 GB ruimte of toch echte 16 GB???
"Hebban olla vogala". Je weet nooit wanneer het waardevol kan worden.Sick Nick schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:19:
Wat is er dan ook zo belangrijk dat je 10.000!! smsjes op je telefoon moet bewaren?? Ik gooi regelmatig die berichten gewoon weg, lekker nuttig om te bewaren om te weten of iemand veilig is thuis gekomen 3 jaar terugMaar goed, ieder z'n eigen ding natuurlijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Dav0s op 22-12-2009 23:45 ]
Verwijderd
Klopt, ik zit ook bij Telfort.SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:05:
Heeft iemand hier een oplossing gevonden voor melding mbt roamen terwijl je niet roamt? Ik krijg, als ik wil internetten of weather wil updaten ofzo (waarschijnlijk bij alles waar een dataverbinding voor moet worden gemaakt), de hele tijd meldingen of ikd at wel wil want ik roam dus het kan tot extra kosten leiden. Maar ik roam niet echt, ik heb een Telfort abonnement en dat maakt gebruik van KPN netwerk...
Edit: als netwerk staat er bij mij dus in beeld: 3G NL KPN NL TELFORT
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 00:13 . Reden: aanvulling ]
Jup dat heb ik. Heb hem net nog eens opnieuw ingesteld, lijkt wel verbinding te maken en headers op te halen, maar zie de berichten vervolgens niet.CRXed schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:49:
[...]
[...]
Heb je ook ergens het vinkje staan dat de Outgoing server de inloggegevens van de Inkomende server moet gebruiken?
Is onmogelijk lijkt mij, voor Blackberry heb je al apart abo nodig en de Ping-service loopt via die BB-serversChutney schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:46:
Is iemand bekend met een applicatie dat Ping! of blackberry messaging mogelijk maakt op het windows mobile platform? Ik heb zojuist al een uur lopen zoeken maar niet echt iets gevonden waar ik wat mee kan
Hopelijk hebben jullie een idee..?
[ Voor 37% gewijzigd door Mnix91 op 23-12-2009 00:10 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 00:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq