Kan iemand mij hierbij nog even helpen, genoeg mensen die dit al gedaan hebben hier dacht ik.Novadecasa schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:02:
Rom 1.48 geupdate.
Nu wilde ik weer TomTom als snelkoppeling toepassen op het homescreen.
TomTom staat op de sd kaart, deze is eruit geweest met updaten.
Hoe krijg ik deze nu in de lijst om toe te voegen bij de programma lijst bij de snelkoppelingen?
je kunt met totalcommander een snelkoppeling maken en die in deze map gooien, dan staat je icoontje er weer 
\windows\start menu\programma's
\windows\start menu\programma's
Nou................ ik heb er nu ook één
Ik heb er gisteravond al even mee gespeeld en ben er erg blij mee maar ik vraag me een aantal dingen af:
-Zodra je je telefoon aansluit op de pc (met de nieuwste sync-software voor Vista) vraagt de telefoon of je Activesync wilt gebruiken of hem als USB wilt koppelen. Kan dat niet gecombineerd? Ik zou graag willen syncen met Outlook maar voor films en muziek (Mediamonkey) gebruik ik liever USB omdat dat wat stabieler is dan syncen met Windows Mediaplayer.
-Bij mij thuis ging het instellen van het Wifi-netwerk gelijk goed: wachtwoordje invullen bij het opstarten en gaan met die banaan. Bij mijn werk had ik in eerste instantie een fout wachtwoord maar ik zie nergens de optie om dat weer opnieuw in te voeren. Hij blijft maar proberen te verbinden. Kan ik forceren om het opnieuw in te stellen?
Ik heb er gisteravond al even mee gespeeld en ben er erg blij mee maar ik vraag me een aantal dingen af:
-Zodra je je telefoon aansluit op de pc (met de nieuwste sync-software voor Vista) vraagt de telefoon of je Activesync wilt gebruiken of hem als USB wilt koppelen. Kan dat niet gecombineerd? Ik zou graag willen syncen met Outlook maar voor films en muziek (Mediamonkey) gebruik ik liever USB omdat dat wat stabieler is dan syncen met Windows Mediaplayer.
-Bij mij thuis ging het instellen van het Wifi-netwerk gelijk goed: wachtwoordje invullen bij het opstarten en gaan met die banaan. Bij mijn werk had ik in eerste instantie een fout wachtwoord maar ik zie nergens de optie om dat weer opnieuw in te voeren. Hij blijft maar proberen te verbinden. Kan ik forceren om het opnieuw in te stellen?
- punt 1 kan niet.. het is of of
- je kunt via settings -> verbindingen -> wifi bij de advanced settings komen, daar kun je change network kiezen. Als het goed is zie je daar ergens de naam van je wifi-AP staan en die moet je dubbelklikken of lang ingedrukt houden zodat je het edit menutje krijgt, daar kun je het wachtwoord weer aanpassen
- je kunt via settings -> verbindingen -> wifi bij de advanced settings komen, daar kun je change network kiezen. Als het goed is zie je daar ergens de naam van je wifi-AP staan en die moet je dubbelklikken of lang ingedrukt houden zodat je het edit menutje krijgt, daar kun je het wachtwoord weer aanpassen
Start -> Instellingen -> Menu -> Meer -> Verbindingen -> Wi-Fi -> Draadloze netwerken. Dan je netwerk aanklikken en 1x op volgende klikken, daar staat dan je netwerksleutel.D-e-n schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:58:
Edit: spuit11
is pas 10 keer uitgelegd in deze en eerdere versies van deze topicNovadecasa schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:51:
[...]
Kan iemand mij hierbij nog even helpen, genoeg mensen die dit al gedaan hebben hier dacht ik.
valt me op idd dat het niveau een beetje daalt hier!!! alle vragen die al voorbij zijn gekomen blijven opnieuw gevraagd worden
Wanneer je met ActiveSync mode connect, dan is je HD2 gewoon te benaderen onder "Deze computer". Je kunt dus simpelweg gewoon films/muziek kopiëren naar je foon of sdkaart. Of doel je op iets anders?D-e-n schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:58:
Nou................ ik heb er nu ook één![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Dynamix op 18-12-2009 13:22 . Reden: typo ]
Wanneer hij op activesync staat ziet MediaMonkey hem puur als Windows Mediaplayer device. En bij het overzetten van de muziek liep één en ander toen al snel vast. USB werkt makkelijker vandaar. Nou ja, muziek updaten doe je niet elke dag dus dan laat ik hem standaard wel op activesync staan.Surineeslander schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:21:
[...]
Wanneer je met ActiveSync mode connect, dan is je HD2 gewoon te benaderen onder "Deze computer". Je kunt dus simpelweg gewoon films/muziek kopiëren naar je foon of sdkaart. Of doel je op iets anders?
Dan moet ik me dus wel zorgen maken? Ik krijg waarschijnlijk een branded telefoon aangezien ik hem bij mn vodafone abbo neem?Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:51:
[...]
Ervanuit gaande dat je een unbranded heb hoef je je om de bugs geen zorgen te maken.
En gewoon kopiëren naar je SD kaartje via een cardreader?D-e-n schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:31:
[...]
Wanneer hij op activesync staat ziet MediaMonkey hem puur als Windows Mediaplayer device. En bij het overzetten van de muziek liep één en ander toen al snel vast. USB werkt makkelijker vandaar. Nou ja, muziek updaten doe je niet elke dag dus dan laat ik hem standaard wel op activesync staan.
www.vvijsselmeervogels.nl
hotfix op de site van htc, blijjkbaar herkent de camera van hd2 sdkaartjes van 16gb niet goed. De hotfix zet als het goed is een nieuwere versie van de camerasoftware erop.
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Verwijderd
unbranded telefoons kunnen meteen na een hotfix/romupdate van de HTC site geinstalleerd/geflashed worden. Met branded moet je wachten tot de provider dat in de rom verwerkt heeft. Je loopt daar dus altijd achteraan, en wie weet hoelang?. Volgens mij kan je wel branded toestel flashen naar unbranded, maar hoe en wat er met je garantie gebeurd kunnen anderen op deze site beter uitleggen dan ik.
Heb de zoekfunctie gebuikt maar kon het zo snel niet vinden. Hoe erg is het als iemand iets dubbel vraagt, een kleine moeite om diegene te verwijzen. Elkaar helpen is toch geen grote opgave?Elwin23 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:20:
[...]
is pas 10 keer uitgelegd in deze en eerdere versies van deze topic
valt me op idd dat het niveau een beetje daalt hier!!! alle vragen die al voorbij zijn gekomen blijven opnieuw gevraagd worden
Daarnaast zou het wel beter zijn wanneer er in de beginpost een overzicht komt met veelgestelde vragen en antwoorden.
@Chutney, bedankt! waar vind ik totalcommander ergens, kijk er vast over heen?
[ Voor 4% gewijzigd door Novadecasa op 18-12-2009 14:08 ]
Volgens mij is het dagdag zwaai-zwaai naar je garantie dan....Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:41:
Volgens mij kan je wel branded toestel flashen naar unbranded, maar hoe en wat er met je garantie gebeurd kunnen anderen op deze site beter uitleggen dan ik.
Iets dubbel vragen is niet zo'n ramp, maar sommige vragen worden wel 10x gesteld. Als ik naar Deel 3 ga en zoek op snelkoppeling vind ik zo het antwoord op je vraag. (Waarbij ook nog eens geen gebruikt wordt gemaakt van totalcommander, dat is namelijk een programma dat je zelf moet installeren)Novadecasa schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:59:
[...]
Heb de zoekfunctie gebuikt maar kon het zo snel niet vinden. Hoe erg is het als iemand iets dubbel vraagt, een kleine moeite om diegene te verwijzen. Elkaar helpen is toch geen grote opgave?
Daarnaast zou het wel beter zijn wanneer er in de beginpost een overzicht komt met veelgestelde vragen en antwoorden.
edit--
[ Voor 99% gewijzigd door Prom1se op 18-12-2009 14:55 ]
Google even op totalcommander, daar kan je de pocketversie downloaden.Novadecasa schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:59:
[...]
[ Voor 211% gewijzigd door Barfman op 18-12-2009 22:55 ]
Kan je beter hier melden marcovanes in "HTC HD2 levertijden- en abonnemententopic"Prom1se schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:43:
Nou mensen,
[ Voor 42% gewijzigd door Barfman op 18-12-2009 14:48 ]
Dank je... gepost.. vorige post geedit.
[ Voor 61% gewijzigd door Prom1se op 18-12-2009 14:55 ]
Ik ben veel te lui om iedere keer dat klepje eraf te halen (gaat toch al moeilijk....)De Sonneman schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:38:
[...]
En gewoon kopiëren naar je SD kaartje via een cardreader?
Als het niet kan kan het niet. Dan zet ik gewoon eens per week het vinkje ergens anders.
Verwijderd
Heb zelf geen HD2, maar vroeger gebruikte ik altijd wm5torage om de telefoon als USB te laten herkennen. Werkte perfect op mijn HTC toentertijd. Misschien heb je er iets aan :-)D-e-n schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:20:
[...]
Ik ben veel te lui om iedere keer dat klepje eraf te halen (gaat toch al moeilijk....)Kopiëren is het probleem ook niet, het is feit dat Mediamonkey de telefoon op een andere manier herkent als die op Activesync staat. En ik wil Mediamonkey gebruiken omdat die dan de juiste playlists kan synchroniseren.
Als het niet kan kan het niet. Dan zet ik gewoon eens per week het vinkje ergens anders.
Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat de TS actief de startpost moet onderhouden met Tips&Trucs, want dat gebeurd nu niet. Dit voorkomt echter wel dat mensen 10* hetzelfde blijven vragen.Elwin23 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:20:
[...]
is pas 10 keer uitgelegd in deze en eerdere versies van deze topic
Vraag: Heeft iemand al zijn bluetooth headset gepaired met de HD2?
Ik heb een plantronics 925 en als ik die probeer te pairen, dan krijg ik het bericht 'Pairing gelukt' en daarna
'Lijst van beschikbare services worden bijgewerkt. Even wachten.. ' en op dat scherm blijft ie een eeuwigheid staan, pairen lukt me dus niet.
Iemand een oplossing?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
halejulaValleyman schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:18:
[...]
Iets dubbel vragen is niet zo'n ramp, maar sommige vragen worden wel 10x gesteld. Als ik naar Deel 3 ga en zoek op snelkoppeling vind ik zo het antwoord op je vraag. (Waarbij ook nog eens geen gebruikt wordt gemaakt van totalcommander, dat is namelijk een programma dat je zelf moet installeren)
wel eens idd dat de startpost is een refresh nodig heeft, alhoewel de meeste 10dubbele vragen niet in de startpost horen (google werkt sneller, of zoeken in topics).
Zal is een samenvatting maken van mijn bijgehouden lijst van deel 1 t/m hier en opsturen naar m. De topicowner houdt de topic namelijk niet 24/7 bij, andere wel (zoals ik)
Wellicht een kort stukkie dummy-guide ook wel handig, zoals hoe krijg ik progs terug na rom-update/hardreset via shortcuts
missch. kunnen we zelfs wat copy/pasten van xda?
Verwijderd
Ik heb helemaal exact hetzelfde. Het gekke is dat het weer van de andere 6 standaard ingestelde steden soms wel gewoon geupdate blijken (soms niet). Als ik de download forceer lukt het soms wel, maar regelmatig krijg ik dan ook de melding dat er een verbindingsfout bij het downloaden van de weergegevens is.Lordsauron schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:42:
Ik heb zojuist een gek dingetje ontdekt, hij update weather niet meer automatisch, hij staat op iedere 15min en ook bij roaming (wat ook gek blijft ik roam niet maar hij blijft zeggen dat dat wel zo is.) als ik de download forceer doet hij het gewoon, maar niet meer automatisch.
Een paar dagen geleden heb ik in dit forum aangegeven dat het synchroniseren van mijn email (zowel Windows Live als hotmail handmatig invoeren) niet goed lukte. Het probleem leek verholpen toen ik een volledige reset van al mijn gegevens had gedaan, waarna ik alleen een hotmailaccount aanmaakte via Windows Live. Inmiddels werkt het weer bagger: mijn hotmail wordt sowieso niet meer om de zoveel tijd automatisch opgehaald, maar handmatig ophalen lukt ook pas nadat ik de telefoon opnieuw heb opgestart.
Sinds de hard reset heb ik alleen (buiten het plegen van wat telefoontjes) een hotmail account aangemaakt via Windows Live, de nieuwste rom update, de sms en de camera hotfix toegepast. Verder zijn mijn T-mobile Web 'n Walk instellingen volgens mij volledig automatisch ingesteld. Toch kan ik me haast niet voorstellen dat die instellingen niets te maken hebben met de problemen van het synchroniseren van zowel het weer als mijn hotmail. Maar wat kan ik niet ontdekken?
Iemand een idee of oplossing?
Ik weet niet of het al een keer gemeld is hier..
Maar ik volg het topic al een tijdje niet meer...
Ik heb vandaag een manier gevonden om filmpjes te kunnen kijken op site's als dumpert.nl en vkmag.nl enz. enz.
Van een collega kreeg ik namelijk de tip om skyfire te installeren.
Daarmee kun je alle filmpjes bekijken.
Downloaden op m.skyfire.com
Maar ik volg het topic al een tijdje niet meer...
Ik heb vandaag een manier gevonden om filmpjes te kunnen kijken op site's als dumpert.nl en vkmag.nl enz. enz.
Van een collega kreeg ik namelijk de tip om skyfire te installeren.
Daarmee kun je alle filmpjes bekijken.
Downloaden op m.skyfire.com
Ik heb de Plantronics Voyager Pro en die pairt prima. Ik blijf het wel irritant vinden, dat elke keer als ik bel of gebeld wordt, het geluid zacht staat en ik dus bij elkaar gesprek weer via de Plantronics zelf het geluid harder moet zetten (op HD2 staat die al maximaal). Maar heb dus geen enkel probleem met pairen, ging supersnel ....Xanion schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:26:
[...]
Vraag: Heeft iemand al zijn bluetooth headset gepaired met de HD2?
Ik heb een plantronics 925 en als ik die probeer te pairen, dan krijg ik het bericht 'Pairing gelukt' en daarna
'Lijst van beschikbare services worden bijgewerkt. Even wachten.. ' en op dat scherm blijft ie een eeuwigheid staan, pairen lukt me dus niet.
Iemand een oplossing?
Ik had zelfs met de 1.43 ROM nergens last van. Ben supertevreden over het toestel. Accuduur is nu wat langer met de 1.61 ROM, helaas nog niet optimaal.Pandemic schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:25:
Nou de knoop is doorgehakt en ik heb er een besteld bij vodafone. Nou schijnt de levertijd daar niet bepaald mee te vallen. Zal dus nog wel enkele weken wachten worden helaas.
Ik vind het eigenlijk best frapant dat ik een telefoon wil waarvan ik weet dat er zoveel bugs inzitten....
[ Voor 3% gewijzigd door T i M op 19-12-2009 20:56 ]
Je kan ermee leven dat ie langer meegaat? Vind ik niet zo gek ook.
The devil is in the details.
Nieuwe trotse gebruiker van een HD2 en vanaf nu trouwe volger van dit topic.
Toch direct twee vragen :
1. Echt niet mogelijk om onmiddellijk smiley's te zetten in sms-berichtjes? Nu is het constant gewoon ":-)" typen en bezien bij ontvangst.
2. Rekenmachine zit nu onder EXTRA in het hoofdmenu. Hoe krijg ik het rechtstreeks onder dat hoofdmenu zonder eerst via EXTRA te moeten gaan?
1. Echt niet mogelijk om onmiddellijk smiley's te zetten in sms-berichtjes? Nu is het constant gewoon ":-)" typen en bezien bij ontvangst.
2. Rekenmachine zit nu onder EXTRA in het hoofdmenu. Hoe krijg ik het rechtstreeks onder dat hoofdmenu zonder eerst via EXTRA te moeten gaan?
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Precies dezelfde problemen ondervindt ik hier ook.darkenrahl schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:54:
Het is hier al een aantal keer vermeld maar er is nooit een degelijke oplossing voor gegeven: het keyboard probleem. Ik heb helemaal exact hetzelfde probleem als in de video hieronder:
[video]
mijn vraag:
Is dit eigen aan dit toestel, heeft iedereen dit? Of is het werkelijk een hardware fout van mijn toestel en kan ik hem inruilen (heeft iemand hem al met deze klacht ingeruild?).
Ik heb uiteraard ook de verschillende tweaks gebruikt om de gevoeligheid van het scherm naar beneden te halen, deze helpen wel maar lang niet volledig.
Van volgende bug heb ik ook last: vooral vervelend tijdens het surfen: the shaking screen: (vooral te zien na eerste 54 seconden)
[video].
Vind ik toch niet aangenaam: kleine bugs oké maar soms wordt mijn HD2 echt totaal onwerkbaar. Als niet iedereen hier last van heeft dan is het bij mij waarschijnlijk een hardware fout en kan ik hem terugbrengen.
Beetje jammer hoop dat het softwarematig opgelost kan worden door HTC.
Op je toetsenbord op "12#" klikken, dan linksonder op "1/2", daar staan smileys.MTBS schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:40:
Nieuwe trotse gebruiker van een HD2 en vanaf nu trouwe volger van dit topic.![]()
Je kan de snelkoppeling Rekenmachine.lnk verplaatsen van \Windows\Startmenu\Programma's\Extra naar 1 map hoger.2. Rekenmachine zit nu onder EXTRA in het hoofdmenu. Hoe krijg ik het rechtstreeks onder dat hoofdmenu zonder eerst via EXTRA te moeten gaan?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Schitterend. Thx Pino! Enkel zal ik dus blijkbaar (voorlopig?) geen "echte" smileys zien zoalsPinobigbird schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:58:
[...]
Op je toetsenbord op "12#" klikken, dan linksonder op "1/2", daar staan smileys.
[...]
Je kan de snelkoppeling Rekenmachine.lnk verplaatsen van \Windows\Startmenu\Programma's\Extra naar 1 map hoger.
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Verwijderd
Ik heb zelf ook gevraagd aan Vodafone om me te bellen als er en HD2 op voorraad komt maar ze moeten nog bellen .... ik ben naar een winkel gegaan en heb mijn abo verlengd met een unbranded HD2 voor dezelfde prijs als Vodafone.Had niet zoveel zin meer om te wachten moet ik zeggen maar goed het is niet meer SIMlocked....

Een softreset deed wonderen.mattrob schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:15:
[...]
Ik heb de Plantronics Voyager Pro en die pairt prima. Ik blijf het wel irritant vinden, dat elke keer als ik bel of gebeld wordt, het geluid zacht staat en ik dus bij elkaar gesprek weer via de Plantronics zelf het geluid harder moet zetten (op HD2 staat die al maximaal). Maar heb dus geen enkel probleem met pairen, ging supersnel ....
Ik ben trouwens wel minder goed bereikbaar sinds ik de HD2 heb. Voordat ik de telefoon uit dat bijgeleverde hoesje heb, hebben ze vaak al de voicemail al te pakken.
Hoe kunnen ze in hemelsnaam zo'n ding meeleveren die er zo strak om zit dat je de telefoon er nog nauwelijks uitkrijgt.
[ Voor 22% gewijzigd door Xanion op 18-12-2009 22:00 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Kijk eens op Ebay, daar vekopen ze,.... uit china/hongkong Custom-Made Leather case for HTC HD2 HD 2 II (Leo).Xanion schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:54:
[...]
Een softreset deed wonderen.
Ik ben trouwens wel minder goed bereikbaar sinds ik de HD2 heb. Voordat ik de telefoon uit dat bijgeleverde hoesje heb, hebben ze vaak al de voicemail al te pakken.
Hoe kunnen ze in hemelsnaam zo'n ding meeleveren die er zo strak om zit dat je de telefoon er nog nauwelijks uitkrijgt.
In alle smaken en kleuren te verkrijgen, ik heb er zelf 1, en ben er super tevreden over, en prima kwaliteit
Ook kan je eventueel je naam in het leer laten zetten.
Heb nu ongeveer een week de HD2, nadat ik hiervoor de Vario,Touch en de Touch HD1 heb gehad. Heerlijk toestel tot nu toe en idd veel sneller en soepeler als zijn voorgangers, zelfs nu met stock ROM.
Maar één ding stoort me wel, het lukt me namelijk tot nu toe niet om video's af te spelen. Ik heb ze al geconverteerd en alles en ook de filmpjes die op mn sd kaartje stonden van mn HD1 doen het gewoon niet. Via de HD2 zelf lukt het zeker niet en met coreplayer krijg ik alleen geluid en een zwart scherm. Snap er echt niets van.
Komt iemand dit bekend voor en zijn er oplossingen? Zo'n mooi scherm en prestaties, maar geen films kunnen afspelen is wel heel jammer.
Maar één ding stoort me wel, het lukt me namelijk tot nu toe niet om video's af te spelen. Ik heb ze al geconverteerd en alles en ook de filmpjes die op mn sd kaartje stonden van mn HD1 doen het gewoon niet. Via de HD2 zelf lukt het zeker niet en met coreplayer krijg ik alleen geluid en een zwart scherm. Snap er echt niets van.
Komt iemand dit bekend voor en zijn er oplossingen? Zo'n mooi scherm en prestaties, maar geen films kunnen afspelen is wel heel jammer.
Ik vind het frapant dat jij nu net doet alsof je een toestel hebt uitgekozen met alleen maar bugs die iedereen ervaart.Pandemic schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:25:
Nou de knoop is doorgehakt en ik heb er een besteld bij vodafone. Nou schijnt de levertijd daar niet bepaald mee te vallen. Zal dus nog wel enkele weken wachten worden helaas.
Ik vind het eigenlijk best frapant dat ik een telefoon wil waarvan ik weet dat er zoveel bugs inzitten....
Zoek maar eens op video in dit topic, krijg je erg veel hits waar je wat aan hebt.boer95 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 22:37:
Heb nu ongeveer een week de HD2, nadat ik hiervoor de Vario,Touch en de Touch HD1 heb gehad. Heerlijk toestel tot nu toe en idd veel sneller en soepeler als zijn voorgangers, zelfs nu met stock ROM.
Kijk eens bij belcompany.. dan hebben ze een HD2 pakket met screenprotector, autolader en een lederen flip tasjeXanion schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:54:
[...]
Een softreset deed wonderen.
Verwijderd
Ik verbaas me echt over de kwaliteit. Mijn leren hoesje (http://is.gd/5t6L5) bevalt echt top, bankpas en rijbewijs erin.. handtasjes kunnen wel in de kast blijvenstoconuon schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 22:27:
[...]
Kijk eens op Ebay, daar vekopen ze,.... uit china/hongkong Custom-Made Leather case for HTC HD2 HD 2 II (Leo).
In alle smaken en kleuren te verkrijgen, ik heb er zelf 1, en ben er super tevreden over, en prima kwaliteit![]()
Ook kan je eventueel je naam in het leer laten zetten.![]()
Vandaag screenprotectors ontvangen uit Hongkong. 3 stuks voor 2,80 incl verzenden ( http://is.gd/5t6za ). En nog nooit een betere screenprotector gehad, past super, alsof er niks opzit en scherm wordt veel minder vet.
Had hiervoor een Brando, die vond ik echt stukken slechter.
Het is alleen wel 3 weken onderweg geweest, maar het wachten zeker waard,
Verwijderd
Nou je zult het niet geloven heb me htc hd2 binnen en hij heeft een DOOIE pixel
Ik heb hem via gsmweb gehaald. Ik ga ze zo bellen om 10:00 zijn ze open. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen!
Gisteren bij een collega zo'n zelfde hoesje geprobeerd.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 03:30:
[...]
Ik verbaas me echt over de kwaliteit. Mijn leren hoesje (http://is.gd/5t6L5) bevalt echt top, bankpas en rijbewijs erin.. handtasjes kunnen wel in de kast blijven
Wat een ramp, je kan amper rechtsboven de 'ok' knop of dutty's taskmanager bedienen.

Voor de rest ziet tie er wel netjes uit.
Verwijderd
Die bankpas erbij stoppen zou je dat wel doen ? Voor de rest is het een supertasje,ik heb hem zelf ook via dezelfde leverancier.
Verwijderd
Nou ik heb net gsmweb gesproken over het dooie pixel verhaal (telefoon is nog geen week oud) moet hem opsturen voor reparatie lekker is dat. 2 tot 4 weken kan die kwijt zijn.
Verwijderd
Volgens de geruchten komt de HD2 in maart in de US uit.
Dat maakt de kans weer groter dan de HD een WM7 upgrade krijgt omdat:
1. In maart MS meer over WM7 zal vertellen (hoe toevallig)
2. Weinig amerikanen een HD2 zullen kopen als over 6 maanden deze topmodel geen upgrade krijgt.
Dat maakt de kans weer groter dan de HD een WM7 upgrade krijgt omdat:
1. In maart MS meer over WM7 zal vertellen (hoe toevallig)
2. Weinig amerikanen een HD2 zullen kopen als over 6 maanden deze topmodel geen upgrade krijgt.
Ligt er aan hoe lang de afkoelperiode is, als je binnen deze periode zo iets vind dan kun je gewoon het toestel terug brengen en je geld terug vragen. Daarom is het zaak om je toestel zo goed mogelijk te testen binnen deze periode!Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:25:
Nou ik heb net gsmweb gesproken over het dooie pixel verhaal (telefoon is nog geen week oud) moet hem opsturen voor reparatie lekker is dat. 2 tot 4 weken kan die kwijt zijn.
was dat toevallig een htc hero??
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:25:
Ik heb zelf ook gevraagd aan Vodafone om me te bellen als er en HD2 op voorraad komt maar ze moeten nog bellen .... ik ben naar een winkel gegaan en heb mijn abo verlengd met een unbranded HD2 voor dezelfde prijs als Vodafone.Had niet zoveel zin meer om te wachten moet ik zeggen maar goed het is niet meer SIMlocked....
Je zit in het HTC HD2-topic...
The devil is in the details.
Geef het een paar weken, als ik mijn hoes op de kop houd glijdt hij er zonder problemen uit.Xanion schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:54:
[...]Ik ben trouwens wel minder goed bereikbaar sinds ik de HD2 heb. Voordat ik de telefoon uit dat bijgeleverde hoesje heb, hebben ze vaak al de voicemail al te pakken.
Dit is het nadeel van GSM WEB, die laten het altijd terug sturen voor reparatie, en ruilen niet om.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:25:
TIP: neem gelijk contact op met HTC, dan gast ie ook voor reparatie, maar wordt ie thuis opgehaald en bezorgd, kost je niks, en gaat ook sneller.
Volgend mij gaat de afkoelperiode hier niet op omdat je het met een abo afsluit. Die heb je voor akkoord al ondertekend.
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
Verwijderd
Ja dat gaat inderdaad wel lastiger met je vinger. Ik heb de functie kruis/ok gekoppeld aan m'n windowsknop, 2x indrukken is sluiten of ok.krotwijk schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 09:35:
[...]
Gisteren bij een collega zo'n zelfde hoesje geprobeerd.
Wat een ramp, je kan amper rechtsboven de 'ok' knop of dutty's taskmanager bedienen.![]()
Voor de rest ziet tie er wel netjes uit.
volgens mij hebben ze dat recht helemaal niet in NL?The Penguin schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:25:
[...]
Dit is het nadeel van GSM WEB, die laten het altijd terug sturen voor reparatie, en ruilen niet om.
TIP: neem gelijk contact op met HTC, dan gast ie ook voor reparatie, maar wordt ie thuis opgehaald en bezorgd, kost je niks, en gaat ook sneller.
Volgend mij gaat de afkoelperiode hier niet op omdat je het met een abo afsluit. Die heb je voor akkoord al ondertekend.
als jij een defect toestel krijgt moeten zij je een nieuwe opsturen, en zelf reparatie regelen met fabrikant van defect toestel...
(lees: veel bedrijven doen het, maar volgens een consumenten recht mag dit volgens mij helemaal niet)
Hoeveel muziek hebben jullie zoal op jullie HD2 staan?
Ik heb gister zo'n 8GB aan muziek op het 16GB geheugenkaartje gezet (USB-modus) en ik vind dat de telefoon nu ongelofelijk traag reageert als je "muziek" selecteert. Soms lijkt het net of hij helemaal vastloopt. De eerste keer kon ik me er wat bij voorstellen (bibliotheek updaten) maar nu niet meer. Het is best irritant.
De vraag is of het met de Windows Mediaplayer-optie beter gaat maar dat lijkt me geen verschil moeten maken.
Ik heb gister zo'n 8GB aan muziek op het 16GB geheugenkaartje gezet (USB-modus) en ik vind dat de telefoon nu ongelofelijk traag reageert als je "muziek" selecteert. Soms lijkt het net of hij helemaal vastloopt. De eerste keer kon ik me er wat bij voorstellen (bibliotheek updaten) maar nu niet meer. Het is best irritant.
De vraag is of het met de Windows Mediaplayer-optie beter gaat maar dat lijkt me geen verschil moeten maken.
Ik heb mijn HD2 net binnen gekregen en hij hangt nu aan de lader, maar is het normaal dat de balk met hardware knoppen een beetje heen en weer kan bewegen? Het ziet er niet echt degelijk uit in tegenstelling tot de rest van het toestel... Wauw...
Verwijderd
Ik vind de Leo als mp3speler sowieso niet zo handig, gebruik nog steeds m'n ipod touch. (al zuigt dat weer dat je iTunes nodig hebt)
Verwijderd
De mijne zit iig muurvast dus lijkt me niet nee.SaN schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 13:47:
Ik heb mijn HD2 net binnen gekregen en hij hangt nu aan de lader, maar is het normaal dat de balk met hardware knoppen een beetje heen en weer kan bewegen? Het ziet er niet echt degelijk uit in tegenstelling tot de rest van het toestel... Wauw...
Gebruik HD2 veel om films op te kijken. Zelf gebruik CloneDVDMobile om films om te zetten naar DIVx die ik dan afspeel met Coreplayer. Zolang het bestand niet groter wordt dan 1 Gb dan werkt het goed.boer95 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 22:37:
Wat ook makkelijk werkt is "HD Touch HD video Converter" http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=467112. Alleen lukt het me niet om met dit programma de ondertitels erin te krijgen. De output hiervan kan je ook goed bekijken met de ingebakken mediaplayer.
[ Voor 0% gewijzigd door Daan S op 19-12-2009 13:52 . Reden: typo's ]
Ik snap niet waarom zovelen zich hier druk om maken: neem een willekeurig apparaat met knoppen en je zult vrijwel altijd zien dat er een beetje speling zit in het horizontale vlak. Wanneer er geen speling was, dan kon je de knoppen moeilijker indrukken of bleven ze hangen. Lijkt me ook niet zo.SaN schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 13:47:
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Zover ik begrepen heb zitten de knopjes van alle HD2 toestellen een beetje los.
Dat zullen ze wel gedaan hebben zodat je maar licht hoeft te drukken. Helaas prefereer ikzelf
dat ze stevig vastzitten. Ook dat geeft je het gevoel dat het toestel goed inelkaar zit.
Dat zullen ze wel gedaan hebben zodat je maar licht hoeft te drukken. Helaas prefereer ikzelf
dat ze stevig vastzitten. Ook dat geeft je het gevoel dat het toestel goed inelkaar zit.
hey mobile tv kijkers. voor degene die altijd spbtv gedraaid hebben(en voor ieder ander) op bv de touch hd maar deze nooit op de hd2 werkend heeft gekregen hier een link naar het cap bestandje van de nieuwe versie geschikt voor de hd2
http://www.softspb.com/do...2_0/1833rel/SpbTV.arm.cab
de oude serial van de vorige versies werk nog gewoon dus je hoeft geen nieuwe aan te schaffen
het is echt een fantastsiche ervaring om tv te kijken op fullscreen
de oude serial van de vorige versies werk nog gewoon dus je hoeft geen nieuwe aan te schaffen
Ha,indofk schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:52:
hey mobile tv kijkers. voor degene die altijd spbtv gedraaid hebben(en voor ieder ander) op bv de touch hd maar deze nooit op de hd2 werkend heeft gekregen hier een link naar het cap bestandje van de nieuwe versie geschikt voor de hd2
Kan ik ergens terugvinden welke zenders ik hiermee kan bekijken?
Zijn de nederlandse zenders een beetje vertegenwoordigd?
http://www.spbsoftwarehou...manuals/Channels_list.pdfLeon1969 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:29:
[...]
Ha,
Kan ik ergens terugvinden welke zenders ik hiermee kan bekijken?
Zijn de nederlandse zenders een beetje vertegenwoordigd?
Verwijderd
ik heb problemen met het afspelen van films. Wat ik ook probeer wmp blijft aangeven dat het bestand niet kan worden afgespeeld.
Heb ook geprobeerd de films te converteren, maar dit levert geen verbeteringen op. Nu hoor ik nog dat coreplayer daar verandering in zou kunnen brengen, maar daar is geen free version van. Het zou toch ook gewoon via de Windows Media Player moeten kunnen?!
hebben jullie hier ook last van?
is overigens de eerste keer dat ik met zowel HTC als Windows Mobile werk, dus het kan natuurlijk ook nog aan mij liggen. wie kan mij helpen??
is overigens de eerste keer dat ik met zowel HTC als Windows Mobile werk, dus het kan natuurlijk ook nog aan mij liggen. wie kan mij helpen??

Zoek maar eens op video in dit topic, krijg je erg veel hits waar je wat aan hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:15:
ik heb problemen met het afspelen van films. Wat ik ook probeer wmp blijft aangeven dat het bestand niet kan worden afgespeeld.Heb ook geprobeerd de films te converteren, maar dit levert geen verbeteringen op. Nu hoor ik nog dat coreplayer daar verandering in zou kunnen brengen, maar daar is geen free version van. Het zou toch ook gewoon via de Windows Media Player moeten kunnen?!
Verwijderd
thanks, maar ik heb de avs video converter geprobeerd, zonder resultaat. ook de converter van XDA (encoder) leverde niets op...Barfman schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:49:
[...]
Zoek maar eens op video in dit topic, krijg je erg veel hits waar je wat aan hebt.
''het bestand .. kan naar het apparaat worden gekopieerd voor transport of opslag. Het wordt niet ondersteund voor gebruik op het apparaat. Gebruik, indien mogelijk, een mediaprogramma dat het bestand kan converteren voordat het wordt gekopieerd. Als u het bestand nu kopieert, wordt het bestand op het apparaat opgeslagen maar het wordt niet weergegeven in de gebruikersinterface van het appraaat. Wilt u het bestand toch naar het apparaat kopieren?'' bestand is net geconverteerd!!
vind t n beetje zonde om zoveel geld uit te geven aan coreplayer, terwijl het ook gewoon met wmp zou moeten kunnen.. heb t hele topic al zo'n beetje doorlopen. zijn er nog andere opties? of zou het misschien aan mijn toestel kunnen liggen?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2009 21:14 ]
gewoon doen. Heb ik ook vaak bij mp3 en doet het dan wel hoor
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
Installatie werkt prima, maar crashed de hele tijd bij het laden van de stream.....indofk schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:52:
hey you all!
k'heb ff een stomme vraag... Ik kan maar geen update doen naar 1.48 met mn win7.hij springt nettjes in tricolor maar zegt dan..zoek het uit? kan iemand me de goeie kant op wijzen??
k'heb ff een stomme vraag... Ik kan maar geen update doen naar 1.48 met mn win7.hij springt nettjes in tricolor maar zegt dan..zoek het uit? kan iemand me de goeie kant op wijzen??
Het is maar triestig gesteld met die Marketplace op dit moment : de volle 12 apps...
Weet iemand of er (snel) beterschap zit aan te komen op dit vlak?
Zijn er hier trouwens mensen die E-Books lezen? Gezien de grootte van het scherm en de hoge resolutie lijkt me de HD2 hier eigenlijk best geschikt voor. Wie heeft er ervaring met goede software hiervoor?
Verwijderd
Bedankt voor de tip. Ik neem maandag direct contact op met htc hierover, want ik vind dat eigenlijk niet netjes van gsmweb. Wordt vervolgt :-)
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2009 00:57 ]
Verwijderd
ik heb nu veel problemen met smsen! er staan 8! smsjes in de outbox te wachten tot ze weg kunnen!
nieuwe 1.48rom geinstalleerd, en de sms hotfix geinstalleerd.
(tevens is het bereik van vodafone ook zwaar kut hier)
Verwijderd
Ik heb met Windows Live als ik met hotmail of msn wil spelen niet de mogelijkheid om opnieuw in te loggen als het bereik even slecht is geweest.
Ik klik op "opnieuw" o.i.d. maar helaas.....
Ik moet de HD2 opnieuw opstarten en dan lukt het wel weer.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben ?

Ik klik op "opnieuw" o.i.d. maar helaas.....
Ik moet de HD2 opnieuw opstarten en dan lukt het wel weer.
Jep, heb ik ook al twee keer gehad. Opnieuw opstarten en hij doet het in 1 keer.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 09:53:
Ik heb met Windows Live als ik met hotmail of msn wil spelen niet de mogelijkheid om opnieuw in te loggen als het bereik even slecht is geweest.![]()
Ik klik op "opnieuw" o.i.d. maar helaas.....![]()
Ik moet de HD2 opnieuw opstarten en dan lukt het wel weer.![]()

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
dan moet je hem er afgooien en de link gebruiken die ik gegeven heb.Pandorian schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:41:
[...]
Installatie werkt prima, maar crashed de hele tijd bij het laden van de stream.....
is nl een nieuwe versie speciaal voor de HD2
[ Voor 9% gewijzigd door indofk op 20-12-2009 11:33 ]
Ook hier na het installeren van de SMS hotfix nog steeds problemen met het versturen van sms. De hotfix lost voor mij helemaal niks op. Heb ook hard reset gedaan.
Verwijderd
Ik heb een vreemd probleem.
Ik kom met geen mogelijkheid op mijn wifi netwerk, ik ben al een week bezig en heb tientallen forums bezocht, helaas nog geen goed resultaat kunnen boeken.
Als ik met mijn iPhone uit de auto stap voor de deur zit ik al gelijk op internet via wifi,
maar met mijn nieuwe HD2 lukt het voor geen meter.
Is er iemand die misschien de settings weet?
Ik heb een Livebox met zo'n wifi kaart er in, en werkt met alle andere apparatuur al jaren perfect.
Ik kom met geen mogelijkheid op mijn wifi netwerk, ik ben al een week bezig en heb tientallen forums bezocht, helaas nog geen goed resultaat kunnen boeken.
Als ik met mijn iPhone uit de auto stap voor de deur zit ik al gelijk op internet via wifi,
maar met mijn nieuwe HD2 lukt het voor geen meter.
Is er iemand die misschien de settings weet?
Ik heb een Livebox met zo'n wifi kaart er in, en werkt met alle andere apparatuur al jaren perfect.
Ik heb dit een keer (per ongeluk) kunnen reproduceren. Ik drukte op ZEND om een sms te sturen en toen meteen op OFF zodat het scherm uit is. Haalde ik het toestel weer uit de slaapstand stond de sms nog in de outbox.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 09:22:
ik heb nu veel problemen met smsen! er staan 8! smsjes in de outbox te wachten tot ze weg kunnen!
Dus het lijkt mij dat het een kwestie van netwerkverbinding is, als een sms blijft hangen in de outbox.
Probleem is alleen dat ze dan niet alsnog worden verzonden als er wel weer netwerkverbinding is.
Bij de NETWERK GEAVANCEERD instellingen kan je kiezen hoe smsjes worden vertuurd (sms-dienst). Die heb ik op GSM gezet en niet meer op GPRS, omdat GSM verbinding altijd blijft, maar GPRS niet als je op OFF drukt.
Heb sindsdien geen problemen meer gehad, terwijl ik niet de SMS-fix heb geinstalleerd (wel 1,48)
Verwijderd
Videora is gratis en werkt perfect voor de HD 2Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:54:
[...]
thanks, maar ik heb de avs video converter geprobeerd, zonder resultaat. ook de converter van XDA (encoder) leverde niets op...
''het bestand .. kan naar het apparaat worden gekopieerd voor transport of opslag. Het wordt niet ondersteund voor gebruik op het apparaat. Gebruik, indien mogelijk, een mediaprogramma dat het bestand kan converteren voordat het wordt gekopieerd. Als u het bestand nu kopieert, wordt het bestand op het apparaat opgeslagen maar het wordt niet weergegeven in de gebruikersinterface van het appraaat. Wilt u het bestand toch naar het apparaat kopieren?'' bestand is net geconverteerd!!
vind t n beetje zonde om zoveel geld uit te geven aan coreplayer, terwijl het ook gewoon met wmp zou moeten kunnen.. heb t hele topic al zo'n beetje doorlopen. zijn er nog andere opties? of zou het misschien aan mijn toestel kunnen liggen?
your'r right! kreeg de link niet werkende gisteren, dus direct van de site gedowned. Nu werkt het prima.indofk schreef op zondag 20 december 2009 @ 11:32:
[...]
dan moet je hem er afgooien en de link gebruiken die ik gegeven heb.
is nl een nieuwe versie speciaal voor de HD2
Bedankt voor de tip van de screenprotectors! IK had er eentje gekocht voor 16€ en het was echt ruk! Heb m er niet op gekregen en hij is nu kapot, dus ga m voor retour opsturen naar de pdashop!Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 03:30:
[...]
Ik verbaas me echt over de kwaliteit. Mijn leren hoesje (http://is.gd/5t6L5) bevalt echt top, bankpas en rijbewijs erin.. handtasjes kunnen wel in de kast blijven![]()
Vandaag screenprotectors ontvangen uit Hongkong. 3 stuks voor 2,80 incl verzenden ( http://is.gd/5t6za ). En nog nooit een betere screenprotector gehad, past super, alsof er niks opzit en scherm wordt veel minder vet.
Had hiervoor een Brando, die vond ik echt stukken slechter.
Het is alleen wel 3 weken onderweg geweest, maar het wachten zeker waard,
Geen marktetplace gebruiken raad ik aan... Je programma's kunnen volgens mij niet (volledig) op je SD kaart worden geïnstalleerd! Er is genoeg te vinden via google, dus ik zou daar even kijken als ik jou was!MTBS schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:35:
Het is maar triestig gesteld met die Marketplace op dit moment : de volle 12 apps...![]()
werkt heerlijk, helemaal met het capactieve scherm en pinch2zoom. Perfecte combi voor lange teksten!Xanion schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:55:
Zijn er hier trouwens mensen die E-Books lezen? Gezien de grootte van het scherm en de hoge resolutie lijkt me de HD2 hier eigenlijk best geschikt voor. Wie heeft er ervaring met goede software hiervoor?
@johny htc: Er was reeds eerder een (ongeduldig) persoon die dit had. Je moet even wachten als het goed is (10 min) Indien je dit hebt gedaan dan zou je even op XDA moeten kijken. gl
Verwijderd
Ik heb een probleem met het opslaggeheugen vd telfoon. Hij geeft de melding vol, terwijl er maar 2 apps zijn geinstalleerd en de paar hotfixes,
heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen ?
Kijk eens bij Instellingen > Sd-kaart & telefoongeheugen.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:20:
Ik heb een probleem met het opslaggeheugen vd telfoon. Hij geeft de melding vol, terwijl er maar 2 apps zijn geinstalleerd en de paar hotfixes,
Zie je daar rare waarden?
Verwijderd
veranderd. (stond op "voorkeur gsm") sms gestuurt en alles ging de deur uit.CRXed schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:15:
[...]
Ik heb dit een keer (per ongeluk) kunnen reproduceren. Ik drukte op ZEND om een sms te sturen en toen meteen op OFF zodat het scherm uit is. Haalde ik het toestel weer uit de slaapstand stond de sms nog in de outbox.
Dus het lijkt mij dat het een kwestie van netwerkverbinding is, als een sms blijft hangen in de outbox.
Probleem is alleen dat ze dan niet alsnog worden verzonden als er wel weer netwerkverbinding is.
Bij de NETWERK GEAVANCEERD instellingen kan je kiezen hoe smsjes worden vertuurd (sms-dienst). Die heb ik op GSM gezet en niet meer op GPRS, omdat GSM verbinding altijd blijft, maar GPRS niet als je op OFF drukt.
Heb sindsdien geen problemen meer gehad, terwijl ik niet de SMS-fix heb geinstalleerd (wel 1,48)
hopelijk!
Verwijderd
Toestel Totale Opslagruimte 195,79 MBPinobigbird schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:24:
[...]
Kijk eens bij Instellingen > Sd-kaart & telefoongeheugen.
Zie je daar rare waarden?
Gebruikte opslagruimte 171,79
Vrije opslagruimte 24 MB
Totale programma 336,93 MB (Ik heb: Windows marketplace,windows live, microsoft.net cf 3.5, telgraaf applicatie, buienradar, spb tv, mobilelayers -nu.nl-, microsoft myphone en verder de drie hotfixes)
gebruikt door programma's : 137,79MB
Vrij voor programma's 199,14MB
SD kaart:
Totaal: 3776,56MB
Gebruikt 897,31MB
Vrij: 2879,25
Zelf heb ik 125 gebruikt en 70 vrij.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:13:
[...]
Gebruikte opslagruimte 171,79
Vrije opslagruimte 24 MB
[...]
Heb je misschien heel veel e-mails met bijlagen? Of extreem veel contacten met contactfoto's?
Maar buiten dat lijkt 24 MB vrij nog voldoende om een app te installeren
Verwijderd
Ik denk dat het probleem lag bij windows media, zag daar dat alle nrs ook in de bibliotheek werden opgeslagen.
Hoe kan ik dat voorkomen ?
Ik heb 180 contacten, zonder foto's, die zullen toch niet veel ruimte innemen ?
Hoe kan ik dat voorkomen ?
Ik heb 180 contacten, zonder foto's, die zullen toch niet veel ruimte innemen ?
Verwijderd
Bumpje.Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:27:
[...]
Ik heb helemaal exact hetzelfde. Het gekke is dat het weer van de andere 6 standaard ingestelde steden soms wel gewoon geupdate blijken (soms niet). Als ik de download forceer lukt het soms wel, maar regelmatig krijg ik dan ook de melding dat er een verbindingsfout bij het downloaden van de weergegevens is.
Een paar dagen geleden heb ik in dit forum aangegeven dat het synchroniseren van mijn email (zowel Windows Live als hotmail handmatig invoeren) niet goed lukte. Het probleem leek verholpen toen ik een volledige reset van al mijn gegevens had gedaan, waarna ik alleen een hotmailaccount aanmaakte via Windows Live. Inmiddels werkt het weer bagger: mijn hotmail wordt sowieso niet meer om de zoveel tijd automatisch opgehaald, maar handmatig ophalen lukt ook pas nadat ik de telefoon opnieuw heb opgestart.
Sinds de hard reset heb ik alleen (buiten het plegen van wat telefoontjes) een hotmail account aangemaakt via Windows Live, de nieuwste rom update, de sms en de camera hotfix toegepast. Verder zijn mijn T-mobile Web 'n Walk instellingen volgens mij volledig automatisch ingesteld. Toch kan ik me haast niet voorstellen dat die instellingen niets te maken hebben met de problemen van het synchroniseren van zowel het weer als mijn hotmail. Maar wat kan ik niet ontdekken?
Iemand een idee of oplossing?
Hotmail (en het weer) syncen werkt hier nog steeds k*t. Nog steeds moet ik het toestel opnieuw opstarten om het weer even te laten werken.
Nog niemand hetzelfde probleem tegen gekomen of een idee hoe dit op te lossen?
Ik heb het ook.D-e-n schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 13:33:
Hoeveel muziek hebben jullie zoal op jullie HD2 staan?
Zelfs met een paar albums al
Waarschijnlijk lopen je cache mappen vol. Je zal wel een stevige gebruiker zijn van Opera, YouTube, HTCAlbum en/of GoogleMaps. Dit probleem zal nog wel door meer gebruikers worden gemeld vrees ik. Oplossingen:Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:20:
1. Opera cache.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| de standaard directory van de Opera cache is: \Windows\opera9\cache\ Die kan worden veranderd 1. Open Opera browser 2. type op de adresbalk -->> opera:config Dit opent de opera configuratie-instelling 3. ga naar User Prefs 4. zoek naar en verander: Cache Directory 4 Ik geef de voorkeur aan \Storage Card\Program Files\opera9\cache\ Vergeet niet de voorkeuren op te slaan (helemaal onderaan) |
2. GoogleMaps.
code:
1
2
3
4
5
| de standaard directory van GoogleMaps cache is: \Application Data\GoogleMaps Haal de nieuwe versie 3.3.1 op, (m.google.com/maps). Deze geeft bij installeren de mogelijkheid cache files op je SD kaart te zetten. |
3. HTCAlbum.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| de standaard directory van HTCAlbum cache is: \Application Data\HTC\HTC ALBUM\Cache Dit zit wat anders als de progs hierboven. De locatie van deze cache files is 'hard' geprogrammeerd en niet in het register of met voorkeursinstellingen te veranderen. Als deze cache files echt te groot worden is er nog hoop :) Hier moet je wel wat voorzichtiger mee zijn. Deze oplossing veranderd files in de rom en zijn alleen bruikbaar voor de huidige versie van HTC Sense. Op XDA heb ik de oplossing gepost. Dit veranderd de locatie naar: \Storage Card\My Documents\HTCA\Cache Zie: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=5181771&postcount=53 |
Ook Footprints en YouTube maken een cache aan. Daar heb ik me nog niet in verdiept.
O ja, Als je aanpassingen heb gemaakt kan je de files in de originele mappen gewoon verwijderen
[ Voor 3% gewijzigd door 4tune op 20-12-2009 23:41 ]
[/quote]
[quote]
Heb de oplossing gevonden, bleken aantal settings in Coreplayer niet goed te staan, kwam het antwoord tegen op XDA.
Heb trouwens net dit pakketje besteld naar aanleiding van de tip voor screenprotector. Zit hier ook bij, maar ook nog wat extra handige items:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=280439070540
[quote]
Heb de oplossing gevonden, bleken aantal settings in Coreplayer niet goed te staan, kwam het antwoord tegen op XDA.
Heb trouwens net dit pakketje besteld naar aanleiding van de tip voor screenprotector. Zit hier ook bij, maar ook nog wat extra handige items:
Even een vraagje ben zojuist overgestapt van t-mobile naar Vodafone. En sindsdien werkt de telegraaf app niet meer
, heeft iemand die ook of juist wel werkend met een vodafone abbo?

Verwijderd
Nu heb ik een probleem, wil net de hotfix voor sms erop zetten, herkent active sync hem ineens niet meer. Steeds als ik hem aansluit zegt ie dat ie LAN verbinding niet kan maken. Active synv herkent hem opeens helemaal niet meer... Iemand een oplossing? Ik heb active sync al eens opnieuw geinstalleerd
Verwijderd
De eerste twee heb ik geprobeerd, maar:4tune schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:17:
[...]
Waarschijnlijk lopen je cache mappen vol. Je zal wel een stevige gebruiker zijn van Opera, YouTube, HTCAlbum en/of GoogleMaps. Dit probleem zal nog wel door meer gebruikers worden gemeld vrees ik. Oplossingen:
1. Opera cache.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 de standaard directory van de Opera cache is: \Windows\opera9\cache\ Die kan worden veranderd 1. Open Opera browser 2. type op de adresbalk -->> opera:config Dit opent de opera configuratie-instelling 3. ga naar User Prefs 4. zoek naar en verander: Cache Directory 4 Ik geef de voorkeur aan \Storage Card\Program Files\opera9\cache\ Vergeet niet de voorkeuren op te slaan (helemaal onderaan)
2. GoogleMaps.
code:
1 2 3 4 5 de standaard directory van GoogleMaps cache is: \Application Data\GoogleMaps Haal de nieuwe versie 3.3.1 op, (m.google.com/maps). Deze geeft bij installeren de mogelijkheid cache files op je SD kaart te zetten.
3. HTCAlbum.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 de standaard directory van HTCAlbum cache is: \Application Data\HTC\HTC ALBUM\Cache Dit zit wat anders als de progs hierboven. De locatie van deze cache files is 'hard' geprogrammeerd en niet in het register of met voorkeursinstellingen te veranderen. Als deze cache files echt te groot worden is er nog hoop :) Hier moet je wel wat voorzichtiger mee zijn. Deze oplossing veranderd files in de rom en zijn alleen bruikbaar voor de huidige versie van HTC Sense. Op XDA heb ik de oplossing gepost. Dit veranderd de locatie naar: \Storage Card\My Documents\HTCA\Cache Zie: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=5181771&postcount=53
Ook Footprints en YouTube maken een cache aan. Daar heb ik me nog niet in verdiept.
O ja, Als je aanpassingen heb gemaakt kan je de files in de originele mappen gewoon verwijderen
ik zie op mijn sd kaart geen enkele aanpassing/verwijzing naar de cache
Verder geeft de installatie van google maps die mogelijk niet , alleen de mogelijkheid om het programma op de sd te installeren. Ik heb voor apparaat gekozen omdat ik dacht dat er nog een aparte optie kwam.
Ik heb het dus fout gedaan denk ik.
Is het niet genoeg om gewoon de cache handmatig te verwijderen bij opera ?
Verwijderd
Graag gedaan, ik had de Brando gekocht via screenprotector.nlFilipek schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:22:
[...]
Bedankt voor de tip van de screenprotectors! IK had er eentje gekocht voor 16€ en het was echt ruk! Heb m er niet op gekregen en hij is nu kapot, dus ga m voor retour opsturen naar de pdashop!
Ook nog 9,60 incl verzenden. Schandalig die prijzen!
Ziet er goed uit, je kan er niet voor tobben voor die prijs.boer95 schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:38:
[/quote]...
Protector bevalt nog steeds goed. Was al vergeten dat ie erop zat, goed dus
Hij geeft trouwens een trackingnr, kan je hier nakijken of het de stad verlaten heeft. Helaas voor NL niet de rest van het traject.
Nog steeds problemen met sms!
Voor de update en sms-fix 1 keer problemen gehad met smsen, maar nu weer. Dit keer van uit het buitenland... Ik heb - net als hierboven besproken - mijn sms instellingen veranderd naar GSM ipv voorkeur GPRS. Wie weet werkt het......
En mijn push mail werk ook voor geen meter! Voor de rom update werkte het nog een beetje, maar nu echt niet meer.
Nu het nieuwe van het toestel af is, begin ik er van te balen dat dit soort basis dingen niet fatsoenlijk werken. Ik kan er gewoon niet op vertrouwen.
Voor de update en sms-fix 1 keer problemen gehad met smsen, maar nu weer. Dit keer van uit het buitenland... Ik heb - net als hierboven besproken - mijn sms instellingen veranderd naar GSM ipv voorkeur GPRS. Wie weet werkt het......
En mijn push mail werk ook voor geen meter! Voor de rom update werkte het nog een beetje, maar nu echt niet meer.
Nu het nieuwe van het toestel af is, begin ik er van te balen dat dit soort basis dingen niet fatsoenlijk werken. Ik kan er gewoon niet op vertrouwen.
met beide nooit problemen gehad...Braamm schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:49:
Nog steeds problemen met sms!
sms probleem is idd een groffe fout van HTC, wat ze hoplelijk snel gaan fixen,
maar dat exchange probleem is denk ik meer jou fout of onwetendheid ergens: waar heb je problemen mee? (hoe meer details hoe groter de kans dat iemand kan helpen)
Ik heb intussen het één en ander geprobeerd.-Magnat- schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:45:
[...]
Ik heb het ook.
Zelfs met een paar albums al
Ik heb de SD-kaart vanuit de HD2 geformatteerd en daarna zo'n 5 a 6 GB gesynchroniseerd in de Windows Mediaplayer modus van Mediamonkey i.p.v. USB. En nu heb ik er geen last van. Tot nu toe in ieder geval. Nooit te vroeg juichen in dit soort gevallen
Dit topic is gesloten.