Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zartok schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:56:

Voor zover de sneak preview van 2 van de scout locaties (ik weet niet of het dag of avond locaties worden, we zullen wel zien wat de TS er mee doen), daarnaast hebben we voor de veiligheid de homo-ontmoetingsplek maar als overdag locatie aangewezen ;).
N.a.v. foto 2: doe jezelf een lol, en loop naar de andere kant van de boulevard in Kijkduin. Dan heb je dat Atlantic niet op de foto en een bijna vrije blik :)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 10:16 . Reden: CItaat verkleind ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Mag ik mezelf ook nog opgeven? Zo ja, dan kom ik graag ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37

mux

99% efficient!

Topicstarter
Jahoor, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik zet je in de TS. Kom je met de toettoet en kun je evt. nog iemand meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
ssj3gohan schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:53:
Kom je met de toettoet en kun je evt. nog iemand meenemen?
Wat is dat nou weer voor benaming voor een auto :? .

Misschien dat het een idee is een lijstje bij te houden met wat mensen meenemen en willen uitproberen, misschien dat je daar de groepsindeling dan ook een beetje op kunt afstemmen. Als er daarnaast een hoop mensen zijn die 1 lens willen proberen, maar niemand die heeft zouden zij samen die lens kunnen huren.

Ik geloof dat ik het nog niet gezegd had maar ik neem mee:
D5000 + 18-55VR + 55-200VR
En hoop dat er iemand is met een nikon 35mm f1.8, want die zou ik wel eens willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Weet je wat... ik geef jou editrechten, mag je gezellig zelf een tabelletje van alle users maken en alle gear die mensen meenemen erin zetten :)

Mijn voorlopige lijstje: Canon 450D, 50/1.8, FD 50/1.4 SSC, 300/5.6 spiegeltele, 24-85USM, 2xflitser+2xtrigger (hopelijk, moet nog aankomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
ssj3gohan schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:54:
Weet je wat... ik geef jou editrechten, mag je gezellig zelf een tabelletje van alle users maken en alle gear die mensen meenemen erin zetten :)

Mijn voorlopige lijstje: Canon 450D, 50/1.8, FD 50/1.4 SSC, 300/5.6 spiegeltele, 24-85USM, 2xflitser+2xtrigger (hopelijk, moet nog aankomen).
Zo een tabel ingevoegd aan het begin en vluchtig het topic doorgenomen om het een beetje te vullen, daarnaast dan even een huishoudelijk verzoek, als je niet komt haal je dan uit de meet-manager en als je wel kom zet je er dan in.
De mensen die in de groepen staan die heb ik in de tabel gezet, degene waar een vraagteken bij staat heb ik er voorlopig uitgelaten. Als je niet met je gear vermeld staat of als dit niet klopt laat dit me dan weten dan pas ik het aan.

edit:
Oh ja kun je het ook even splitsen in objectieven en overig gepeupel?

In principe zet ik de objectieven neer en de flitsers/ander gepeupel (zoals grip ofzo), moet ik ook van iedereen de body erbij zetten?

[ Voor 10% gewijzigd door Zartok op 19-01-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik neem mee: Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Tamron SP AF28-75MM F/2.8, Canon 50mm F1.8, Canon BG-E5, Canon 580ex II, B+W 58mm UV MRC Filter

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Dat filter doet 't 'm hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Haha :) Tja, het staat in mijn sig, voor de volledigheid zeg maar :) Maar nu je het zo zegt zal ik dat maar is veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

* jules is prolly aanwezig met wat Nikon spul. Wat weet ik nog niet :) Prolly een 24/2.8 omdat Tim die weer een slinger wil geven.

[ Voor 27% gewijzigd door jules op 19-01-2010 12:44 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:58

sapphire

Die-hard pruts0r

Gezellig Donnie komt ook :*)

* sapphire herrinnert zich Donnie nog van toen /me mocht meerijden naar den Haag toen met de GH flits kloot dag

Ben wel benieuwd of jou 70-300 scherper is dan de mijne :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Haha, jaja :) Heb er al heel veel zin in mannen!

Denk dat zo'n dag altijd gezellig is en vooral ook leerzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07

iMars

Full time prutser

Ik zit nu dit topic weer even door te nemen, maar oh wat heb ik er zin in zeg!!! Vooral dat we in de strijkijzer mogen! En wat nachtfotografie erbij, mijn dag kan niet meer stuk!

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

We kunnen btw de auto allemaal het beste in mariahoeve zetten ofzo, vanaf daar stap je zo de tram in en zit je in de stad. Is dit misschien een goed idee Gohan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Zover ik weet hebben we juist gezocht naar locaties waar je makkelijk en gratis kan parkeren. Alleen bij het strijkijzer weet ik niet of het wel zo makkelijk is....

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat het loont om van de beginlocatie naar Het Strijkijzer te autorijden. Het is nutteloos, er is een rechtstreekse tramlijn naartoe die voor de ingang stopt. De auto zal vergeleken met de Rotterdam-meet een stuk minder worden gebruikt, houd er rekening mee dat hij er voornamelijk voor is om van je huis naar Den Haag te komen. Zie het als een soort democratie: fietsen, OV, auto, allemaal equivalent! Ofzo...

Begin februari (meer dan een week van tevoren) komt het hele schema hier te staan, dan kun je beoordelen hoe je de auto het beste erin kunt passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:16
sapphire schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:13:
Gezellig Donnie komt ook :*)

* GerardHenninger herrinnert zich Donnie nog van toen /me mocht meerijden naar den Haag toen met de GH flits kloot dag

Ben wel benieuwd of jou 70-300 scherper is dan de mijne :+
Wat jammer dat jullie niet naar mij toe willen komen.... Er is dan weer een GH flits kloot dag/avond.. Dit keer met nog meer drank, vrouwen, nog meer gear...... Maar ach...... tja... dan moet ik het maar doen met andere gezellige Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
GerardHenninger schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:28:
[...]

Wat jammer dat jullie niet naar mij toe willen komen.... Er is dan weer een GH flits kloot dag/avond.. Dit keer met nog meer drank, vrouwen, nog meer gear...... Maar ach...... tja... dan moet ik het maar doen met andere gezellige Tweakers ;)
Nee! Niet het magische argument! Please, i'll do anything if you go away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

hmmmm ik drink niet, ben prima tevreden met m'n vriedin hmmmm wel gear :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas net in het bezit van een DSLR. Neem dus ook niet veel spannends mee:
- Canon EOS 450D
- Canon EF S 18 - 55mm
- Canon EF S 55 - 250mm

Heb ook een statief mee voor de avond foto's, maar heb eigenlijk geen zin om dat ding de hele dag mee te slepen. Komen we in het programma tussen dag - eten - avond nog in de buurt van de auto? Of zetten we de auto's ergens neer en dan pas aan het einde van de dag weer terug bij de toettoets ( :P ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Ligt aan jezelf. In principe is alles met OV bereikbaar, maar op zijn minst één locatie ligt wel een stukje lopen van OV af en algemeen op een plek die veel beter met de auto begaanbaar is. Als je met de auto komt zul je, in verband met het eventueel uitlopen van de meet tot nadat het OV nog werkt, op zijn minst twee keer moeten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-10 14:13
Ik neem alles mee uit mijn sig + een nep-gorillapod + een :). En misschien nog mijn broertje als hij geen pre-carnaval gaat vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

GerardHenninger schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:28:
[...]

Waar staat dat we niet naar jou willen toe komen :) Ik wel hoor ;) Kan jezelfs meenemen vanuit Zoetermeer, je zegt het maar jonge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:33

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Zoals gezegd kom ik met Thunder even langs, maar voornamelijk om even hoi te zeggen.
Daarom heb ik mezelf ook niet in de planner gezet. Zodra we aankomen, heb ik nog wel evne telefonisch contact over waar jullie zijn e.d. en dat komt dan ook wel weer goed :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:02

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Als leaserijder heb ik al bijna 12 jaar geen (Nederlandse) tram/trein/bus meer van binnen gezien. Hoe gaat dat tegenwoordig? Is die OVchipkaart er al of is het nog gewoon (ouderwets) strippenkaart?

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

strippenkaart in den haag

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Donnie schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:57:
[...]

Waar staat dat we niet naar jou willen toe komen :) Ik wel hoor ;) Kan jezelfs meenemen vanuit Zoetermeer, je zegt het maar jonge...
Dat staat in de uitnodiging die achter de schermen rond gaat :) Maar mij meenemen vanuit Zoetermeer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Nomad schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:57:
Zoals gezegd kom ik met Thunder even langs, maar voornamelijk om even hoi te zeggen.
Daarom heb ik mezelf ook niet in de planner gezet. Zodra we aankomen, heb ik nog wel evne telefonisch contact over waar jullie zijn e.d. en dat komt dan ook wel weer goed :)
Als je het goed plant kun je mee het Strijkijzer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
BlaTieBla schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:37:
Als leaserijder heb ik al bijna 12 jaar geen (Nederlandse) tram/trein/bus meer van binnen gezien. Hoe gaat dat tegenwoordig? Is die OVchipkaart er al of is het nog gewoon (ouderwets) strippenkaart?
OV Chip werkt wel overal behalve Randstad Rail.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
simon schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 01:33:
[...]

OV Chip werkt wel overal behalve Randstad Rail.
De OV Chip 'werkt' eigenlijk nergens :P (wat een kloteding is het toch, laatst proberen mijn OV-week abbonement erop te zetten, doet ie niet :S).

[ Voor 0% gewijzigd door Zartok op 20-01-2010 08:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Genoeg problemen met de OV-chipkaart in Den Haag, voor de mensen die geen abonnement hebben raad ik de strippenkaart warm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Even voor de duidelijkheid zodat iedereen het ook gewoon weet: Gerard en ik heb hebben wat vrienden (ook los van got verder) uitgenodigd om 's avonds even een biertje te doen buiten de meet om en zonder camera's.
Er is dus geen tweede meet o.i.d.

Dan weten de topicstarters dit ook en krijg ik geen rare gezichten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Nomad schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:19:
Even voor de duidelijkheid zodat iedereen het ook gewoon weet: Gerard en ik heb hebben wat vrienden (ook los van got verder) uitgenodigd om 's avonds even een biertje te doen buiten de meet om en zonder camera's.
Er is dus geen tweede meet o.i.d.

Dan weten de topicstarters dit ook en krijg ik geen rare gezichten. :)
En daar wil ik aan toevoegen dat ik de topicstarters alleen maar zit te pesten met mijn opmerkingen tussendoor :) Alhoewel ik wel serieus was over de drank, gear en vrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

duurt best lang zo.. Jules en ik zijn van plan om op de fiets te komen iig :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 00:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ssj3gohan schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:18:
Genoeg problemen met de OV-chipkaart in Den Haag, voor de mensen die geen abonnement hebben raad ik de strippenkaart warm aan.
Juist niet, gewoon lekker chip gebruiken. HTM biedt de mogelijkheid met chip te betalen, alleen zijn de automaten in de trams nogal eens stuq. Niet jouw probleem als reiziger - en dus reis je gratis. Controleurs doen er niet moeilijk over, als je gewoon een geldige chipkaart kunt laten zien :)
Bijkomend voordeel: je hebt zo'n ding alvast, je moet op een gegeven moment namelijk toch aan zo'n ding.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 01-10 15:13

zAo

GPLv2 Fanboy

Hoe staat het met de eet-plannen/het late tijdstip?

Ik wil graag mijn 300D graag weer eens onder het stof vandaan halen aangezien mijn foto-hart na 3 jaar weer is gaan kloppen :) In de avonduurtjes kan ik alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 18:30
The Eagle schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:58:
[...]

Juist niet, gewoon lekker chip gebruiken. HTM biedt de mogelijkheid met chip te betalen, alleen zijn de automaten in de trams nogal eens stuq. Niet jouw probleem als reiziger - en dus reis je gratis. Controleurs doen er niet moeilijk over, als je gewoon een geldige chipkaart kunt laten zien :)
Bijkomend voordeel: je hebt zo'n ding alvast, je moet op een gegeven moment namelijk toch aan zo'n ding.
Randstad rail 3 en 4 moet je alleen nog wél een strippenkaart gebruiken.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
zAo schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:55:
Hoe staat het met de eet-plannen/het late tijdstip?
Eten staat voorlopig ingepland (dat is toch met een d op het eind?) rond 18.30-19.30 (na zonsondergang iig), waar/wat weten we nog niet. Als je lang door wilt gaan kan dat natuurlijk altijd en eerder weg idem dito. De eindtijd staat nog niet vast maar zal op zijn vroegst een uur of 10 worden. De definitieve planning is er, zoals eerder gezegd door ssj3gohan, een week van tevoren.

Dit is allemaal onder voorbehoud, misschien gaat het nog helemaal op de schop, pin me dus nergens op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Zartok schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:53:
[...]
Eten staat voorlopig ingepland (dat is toch met een d op het eind?) rond 18.30-19.30 (na zonsondergang iig), waar/wat weten we nog niet. Als je lang door wilt gaan kan dat natuurlijk altijd en eerder weg idem dito. De eindtijd staat nog niet vast maar zal op zijn vroegst een uur of 10 worden. De definitieve planning is er, zoals eerder gezegd door ssj3gohan, een week van tevoren.

Dit is allemaal onder voorbehoud, misschien gaat het nog helemaal op de schop, pin me dus nergens op vast.
Ok, thanks. Dan ga ik voorlopig de middag mee als dat mag :o

offtopic:
Dat is met een d inderdaad. Het is een voltooid deelwoord B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Voer regelen we op het eind wel. Er zijn verschillende gelegenheden in Scheveningen (waar we gaan eten), we kunnen met z'n allen in de Pizza Hut gaan zitten of we kunnen groepjes maken.

Je mag jezelf trouwens in de meetingmanager zetten, dan hebben we een automagisch overzicht van wie allemaal wil komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

woohoo heb mijn cam weer terug en gefixed :)
had hem uitgeleend en hij kwam terug met een kapotte 18-70mm lens :( gelukkig heeft nikon in beverwijk hem in 1 dag gefixed :) (zo nog ffies bellen wat er precies mis mee was)..

waarschijnlijk gaat mijn 70-210mm f4.0 nikon ook mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Laatst online: 25-09 09:10
Is er nog plek voor een complete amateur in de middag groep? :)
Lijkt me wel leuk om keer op stap te gaan met andere liefhebbers, en moet in de avond toch al in DH zijn.
Ik ga liever niet met de auto naar DH, vanwege medische redenen, weet niet of dat probleem zal zijn?

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Sjekster schreef op zondag 24 januari 2010 @ 14:44:
Is er nog plek voor een complete amateur in de middag groep? :)
Lijkt me wel leuk om keer op stap te gaan met andere liefhebbers, en moet in de avond toch al in DH zijn.
Ik ga liever niet met de auto naar DH, vanwege medische redenen, weet niet of dat probleem zal zijn?
Plek is er niet (net als tijd), plek maken we ;) , natuurlijk kun je mee.

Betreft het vervoer, zoals je misschien al hebt gezien aan het begin (van dit topic) is er een auto indeling, kijk even bij wie je in de auto kan passen en regel het dan even met die persoon. Als dat geregeld is geef het dan door dan kunnen we het aanpassen bij de auto indeling. Het niet kunnen komen met de auto zal wss dus geen probleem zijn.

Daarnaast kun je ook nog aangeven wat je meeneemt en wat je evt wilt gebruiken, geef sowieso even door welk merk je schiet zodat we daarbij rekening kunnen houden met het maken van de groepen. Zet jezelf daarnaast in de meet manager zodat we weten dat je komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Oki :)

Ik ben eentje van het Canon kamp en zal waarschijnlijk volgende meenemen:

450D
Tamron 10-24mm F3.5-4.5
Tamron 28-75mm F2.8
Canon 50mm F1.8 II
Tamron 28-200mm F3.8-5.6, bij gebrek aan beter ;)
Speedlight 430EX II

Evt zou ik nog wel een 70-200L F4 IS willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Nog een 450D :) Gezellig man!

Leuk dat je ook meekomt, de club wordt steeds groter. Nog maar 3 weken mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Sjekster schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:49:
Evt zou ik nog wel een 70-200L F4 IS willen proberen.
Lijkt me leuk als er mensen zijn die wat leuke tele-lenzen hebben die ik eens op mijn 40D mag schroeven. Ben vooral benieuwd naar de 70-200 non-IS vs IS in de praktijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Makkelijk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:33:
[...]

Lijkt me leuk als er mensen zijn die wat leuke tele-lenzen hebben die ik eens op mijn 40D mag schroeven. Ben vooral benieuwd naar de 70-200 non-IS vs IS in de praktijk :).
Kijk even aan het begin van dit topic, daar staat van een aantal mensen wat ze precies meenemen (en van een aantal niet). Kun je doorgeven welke lenzen je op je 40D zou willen schroeven, dan kan daar rekening mee worden gehouden met het maken van de groepen (omdat 1 Canon groep wss wel erg groot wordt). Ik heb sowieso al een aantal 70-200's erin zien staan.
Tevens is het om dezelfde reden voor andere mensen interresant welke objectieven jij meeneemt, miss zit er iets bij wat ze graag willen proberen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik kan kennelijk niet typen... Sta nu in de meetingmanager als DickCAN. Nu ja, jullie snappen het vast wel.
Ik weet pas op het laatste moment of ik kan en ga dan waarschijnlijk car-poolen met Nick.

(en nee, niet de hele sig gaat mee....)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

dick-kan-mee, hoezo typfout, er staat netjes dat dick-kan, klaar toch, dick gaat mee :)

Dick, nu niet flauw doen, ik neem ook alles uit mijn sig mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Ah, leuk dat er nog steeds aanmeldingen binnen komen. Ik had daarnet een afspraak met de gebouwbeheerder van Korzo theater, en naar alle waarschijnlijkheid (behalve als er aan zijn kant iets superurgents tussendoor komt, Korzo in de fik staat, dat soort dingen) 's avonds laat vanaf het balkon kunnen fotograferen. Vanaf dat punt heb je een meesterlijk overzicht over de skyline van het centrum van Den Haag.

Dat betekent dat we nu zowel overdag als 's nachts leuke overzichtslocaties hebben.

@Nomad: wow, je neemt zelfs je mee! Dat je met zoiets duurs bij een stelletje amateurs wilt rondlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
* NickH is terug van wintersport en bekijkt met verbazing alle toffe ontwikkelingen door

Klinkt goed allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Nomad schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:34:
dick-kan-mee, hoezo typfout, er staat netjes dat dick-kan, klaar toch, dick gaat mee :)

Wat dacht je van Yes, Dick CAN (Obama style)

Uhm, ik zie geen sig staan :S, hoe kan ik het dan in de TS zetten :?.
ssj3gohan schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:41:
Ah, leuk dat er nog steeds aanmeldingen binnen komen. Ik had daarnet een afspraak met de gebouwbeheerder van Korzo theater, en naar alle waarschijnlijkheid (behalve als er aan zijn kant iets superurgents tussendoor komt, Korzo in de fik staat, dat soort dingen) 's avonds laat vanaf het balkon kunnen fotograferen. Vanaf dat punt heb je een meesterlijk overzicht over de skyline van het centrum van Den Haag.

Dat betekent dat we nu zowel overdag als 's nachts leuke overzichtslocaties hebben.

@Nomad: wow, je neemt zelfs je mee! Dat je met zoiets duurs bij een stelletje amateurs wilt rondlopen...
Je bent een held in het regelen van locaties, maar jij ziet dus ook geen sig bij Nomad staan begrijp ik zo?

Daarnaast, nav Silencedead, ook allemaal een :) meenemen.
NickH schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:46:
* NickH is terug van wintersport en bekijkt met verbazing alle toffe ontwikkelingen door

Klinkt goed allemaal!
En brekebeen is ook weer terug :P, zonder een been te breken (nu niet de 12e uitglijden he ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Volgens mij was de grap van Nomad juist.... dat hij er niks in heeft staan :)

Top dat je nog een lokatie hebt geregeld Gohan! Held!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Nomad schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:34:

Ik neem ook alles behalve mijn sig mee! hmz, ik zie dat tegenwoordig de "post geen sig" mogelijkheid is weggehaald voor normale userts :/
ssj3gohan schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:41:

Top dat het gelukt is :)

Wat betreft avondeten. Als je met een grote groep gaat is het wel een aanrader om te reserveren. Ik geef het echter mee als tip, want ik eet niet mee. A omdat ik het nog niet zeker weet of ik mee ga en B omdat ik het nog niet zeker weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Eh, wat gaat de tijd eigenlijk snel. Zijn er nog laatste tips en aanbevelingen wat betreft eten in omgeving Scheveningen?

Zodra Nick weer eens tijd heeft moeten we dat inderdaad regelen. Ikzelf zou het een geslaagd idee vinden om niet allemaal bij elkaar te zitten, maar enige diversiteit in eten mogelijk te maken door verschillende groepen te maken, of is dit een slecht idee? In die trant is het nuttig om alvast te weten:

Zijn er mensen met speciale voorkeuren danwel allergieën? (vegetarisch, alleen biologisch, of zoals ik enkel spul met minstens 40% vet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Nou ik kom definitief alleen overdag en de vrouwelijke analoge minoltiaan ook.
Zij heeft s'avonds een borrel en ik een etentje wat de wederhelft geplaned heeft.

Maargoed....even een verzoekje van de onbekende vrouwelijke minoltiaan: of ze in de Canon groep mag aangezien ze dan mij nog kent en erg benieuwd was naar een ander niet nader te noemen persoon uit de Canon groep die wel weet wie ik bedoel ;)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Eh, dat is prima, de canongroep wordt definitief ook nog opgesplitst (was al wel duidelijk), maar al het uiteindelijke indelingswerk houden we even voor de laatste week oid. Er zijn altijd een hoop afmeldingen/veranderingen in de laatste week namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Donnie schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:56:
Leuk dat je ook meekomt, de club wordt steeds groter. Nog maar 3 weken mensen!
nog?? ik vind dat best lang.. kheb er zin an.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Zou trouwens deze dag graag de 10-22 willen proberen. Zit er aan te denken die te kopen voordat ik op vakantie naar Toscane ga, denk daar wel wat wideangle te kunnen gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Donnie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:33:
Zou trouwens deze dag graag de 10-22 willen proberen. Zit er aan te denken die te kopen voordat ik op vakantie naar Toscane ga, denk daar wel wat wideangle te kunnen gebruiken ;)
wanneer zit je in Toscane? Ik ben er in juni, voor mijn werk (bruiloft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Donnie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:33:
That makes two of us :) Ook ik zou graag de 10-22 eens willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Nomad schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:51:
[...]

Juli ;) helaas, anders hadden we ff samen gaan shooten, weer is wat anders als den haag haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik weet in principe iemand die nog wel mee zou willen. Zelf zeg ik er ook geen nee tegen. Allebei zitten we met Pentax-spul opgescheept maar goed... dat overleven we wel :P

Zo even hem polsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Gear die ik kan meenemen (en waarschijnlijk gaat ook alles mee....):

Canon EOS 5D Mark II
Sigma EX 12-24mm f/4.5-5.6 DG Aspherical HSM
Canon EF 24-105mm f/4L IS USM
Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 USM (mogeljik verkocht tegen die tijd...)
Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L USM
Canon EF 28mm f/1.8 USM
Canon EF 50mm f/1.4 USM
Canon EF 85mm f/1.8 USM
Canon SpeedLite 580EXII
Crumpler Full-Photorugzak 'The Big Cheese'

Ik heb interesse om de volgende dingen uit te proberen:
Canon EOS 7D
Canon EF 17-40mm f/4L USM
Canon EF 35mm f/1.4L USM
Canon EF 50mm f/1.0L USM (gaat niet gebeuren denk ik....)
Canon EF 85mm f/1.2L II USM

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Holy hell! :P Die Big Cheese is wel nodig lijkt me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Ja en die heb ik ook pas een dag.... daarvoor had ik geen fototas, nam altijd een aantal lenzen gebaseerd op wat ik ging doen in een gewone schoudertas.... maar nu past alles erin, dus kan ook alles mee.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Nomad schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:51:
[...]

Wow vet een bruiloft in Toscane? Geinig.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

G-Tus schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:05:
Gear die ik kan meenemen (en waarschijnlijk gaat ook alles mee....):

Canon EOS 5D Mark II
Sigma EX 12-24mm f/4.5-5.6 DG Aspherical HSM
Canon EF 24-105mm f/4L IS USM
Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 USM (mogeljik verkocht tegen die tijd...)
Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L USM
Canon EF 28mm f/1.8 USM
Canon EF 50mm f/1.4 USM
Canon EF 85mm f/1.8 USM
Canon SpeedLite 580EXII
Crumpler Full-Photorugzak 'The Big Cheese'

Ik heb interesse om de volgende dingen uit te proberen:
Canon EOS 7D
Canon EF 17-40mm f/4L USM
Canon EF 35mm f/1.4L USM
Canon EF 50mm f/1.0L USM (gaat niet gebeuren denk ik....)
Canon EF 85mm f/1.2L II USM
ben opzich ook wel benieuwd naar een ex580 en die 85/1.8 waar ik al tijden tegen aan loop te gluren maar nooit koop :+

17-40 heb ik dan weer wel bij me :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

sapphire schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:38:
[...]

ben opzich ook wel benieuwd naar een ex580 en die 85/1.8 waar ik al tijden tegen aan loop te gluren maar nooit koop :+
Zal zorgen dat de batterijtjes opgeladen zijn. Die 85/1.8 is een wonder lens. Zelfs een van de organisatoren van deze meeting zag hem aan voor een f/1.2 lens 8) .
sapphire schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:38:
[...]
17-40 heb ik dan weer wel bij me :)
Vet! Heb je er misschien een circulair polarisatie filter erbij om uit te proberen? Ik wil namelijk even kijken of dat een dealmaker kan zijn....

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er definitief bij. Zijn er nog meer mensen met sony stuff. Ik zou graag zowel een Nikon als een Canon willen proberen die in de zelfde klasse zit als de A5xx van Sony. Dit omdat ik later dit jaar iig een nieuwe body wil gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Mobyrick schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:05:
[...]

Wow vet een bruiloft in Toscane? Geinig.
je mag mee als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Als jij betaald....

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

G-Tus schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:52:
[...]

Zal zorgen dat de batterijtjes opgeladen zijn. Die 85/1.8 is een wonder lens. Zelfs een van de organisatoren van deze meeting zag hem aan voor een f/1.2 lens 8) .

[...]

Vet! Heb je er misschien een circulair polarisatie filter erbij om uit te proberen? Ik wil namelijk even kijken of dat een dealmaker kan zijn....
Batterijtjes heb k zelf ook :)

Pola zal ik ook meenemen ;)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ssj3gohan schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:37:
Eh, wat gaat de tijd eigenlijk snel. Zijn er nog laatste tips en aanbevelingen wat betreft eten in omgeving Scheveningen?
Er zit een lekkere italiaan in de Keizerstraat. In de buurt van het kurhaus schijnt er ook een lekkere sushi toko te zijn. Ben d'r alleen zelf nog nooit geweest.

Voor fastfood zijn er verschillende mac's, is er een BurgerKing en nog verschillende andere tokootjes.
Boulevard zitten ook een aantal zaken waar je prima kunt eten voor € 15-20 euro ex drank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
jules schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:42:
[...]
Er zit een lekkere italiaan in de Keizerstraat. In de buurt van het kurhaus schijnt er ook een lekkere sushi toko te zijn. Ben d'r alleen zelf nog nooit geweest.
Tokyo City... onbeperkt sushi voor 20 euro....
Helaas veels te klein voor een meet... Maar wel super lekkere sushi inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Die Italiaan in de keizerstraat is ook veels te klein voor de meet. Volgens mij kun je met een groep van +20 man alleen te recht bij de fastfood toko's en op de boulevard bij een paar restaurantjes. Mits je gereserveerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
We gaan de groep ook wel ophakken hoor. Mensen hebben verschillende smaken enzo, er zijn mensen die geen zin hebben in fastfood, andere mensen die geen 25 euro kwijt willen zijn aan eten, etc.

Ohja: blijf vooral suggesties geven, ik ken helemaal niks aan toko's daar!

[ Voor 16% gewijzigd door mux op 28-01-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Nee dank je, Italie spreekt me niet echt aan. En trouwens, ik heb geen geld voor dit soort snoepreisjes. Heeft je opdrahtgever geen tweede fotograaf nodig ofzo, dan wil ik er wel over nadenkken.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Nou, de langetermijnverwachtingen beginnen voorspellingen te produceren voor de dag van de meet (nouja, de dag voor de meet vandaag nog, maar de trend is duidelijk). Het ziet er voorlopig uit alsof het iets kan worden: niet teveel neerslag en vooral: hele lag temperaturen 's nachts dus een grote kans op helder weer.

http://buienradar.nl/weer...dus=dag&lat=5.18&lon=52.1

Wie kan hier de regendans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:06
14 dagen is wel heel ver vooruit voor een fatsoenlijke verwachting.
Neem in ieder geval een plaatje die de onzekerheid wat beter weergeeft ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.knmi.nl/exp/pluim/vijftiendaagse/Data/15DAAGSE_06260_NWT.png
Dit plaatje zal zich steeds automagisch updaten.
offtopic:
Sorry, soms moet de meteoroloog in mij even ingrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Kan dat plaatje niet in de openings post geplaatst worden (evt. nog met andere bronnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Je bent een genie. Hierbij gedaan. Spam concrete suggesties maar, dan zal een van de auteurs de TS aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
ssj3gohan schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 21:46:
Nou, de langetermijnverwachtingen beginnen voorspellingen te produceren voor de dag van de meet (nouja, de dag voor de meet vandaag nog, maar de trend is duidelijk). Het ziet er voorlopig uit alsof het iets kan worden: niet teveel neerslag en vooral: hele lag temperaturen 's nachts dus een grote kans op helder weer.

http://buienradar.nl/weer...dus=dag&lat=5.18&lon=52.1

Wie kan hier de regendans?
Misschien ook handig als je dan de goede plaats pakt :P, we gaan naar Den Haag en niet naar De Bilt, maar dat jij vast ook wel ;). Dit is hem voor Den Haag.

Daarnaast is het misschien ook handig te kijken wat andere weersites/instanties melden:
Weer.nl (meteoconsult) gaat uit van -2-2 graden en bewolking met af en toe zon, dat is toch anders dan de -5 en sneeuw/zon van buienradar.
weeronline.nl (meteovista) gaat uit van een temperatuur van 1-5 graden en net als weer.nl bewolking en zon. Beiden geven aan weinig neerslag te verwachten (<0.2mm) maar de neerslagkans is wel aanwezig. Ook zijn ze in overeenstemming een windkracht 3 te verwachten al komt ie wel uit verschillende streken (ZZO en O).
Van de KNMI kan ik het niet vinden want die gaan maar tot 10 dagen vooruit

@PowerUp:
Heb je nog inside information als meteoroloog? Ik vind persoonlijk de volgende figuren duidelijker:
Afbeeldingslocatie: http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/images/Tmax.png
Afbeeldingslocatie: http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/images/Tmin.png
Afbeeldingslocatie: http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/images/Prec.png

Gezien de voorspellingen krijg ik toch de hoop dat het droog gaat worden, wat ik het allerbelangrijkste vind. Temperatuur en wind is immers redelijk goed op te kleden, misschien voor sommige mensen handig om even voor thermokleding of een goed paar handschoenen te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Zartok schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:36:
[...]
Gezien de voorspellingen krijg ik toch de hoop dat het droog gaat worden, wat ik het allerbelangrijkste vind. Temperatuur en wind is immers redelijk goed op te kleden, misschien voor sommige mensen handig om even voor thermokleding of een goed paar handschoenen te gaan kijken.
Ik zeg: Zeeman :)
(zie ook: (mini) Natuurmeeting Waterleidingduinen *9-1-2010*)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:06
Zartok schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:36:
weeronline.nl (meteovista) gaat uit van een temperatuur van 1-5 graden en net als weer.nl bewolking en zon.
Weeronline vind ik zelf niet zo betrouwbaar. Die gaven eind december nog 24 graden in hun vooruitzichten... 8)7
@PowerUp:
Heb je nog inside information als meteoroloog? Ik vind persoonlijk de volgende figuren duidelijker:
...Plaatjes...
Nee, echte inside info heb ik als student nog niet. Het plaatje wat ik gaf is de oude versie van die jij gaf. Ik vind de oude versie beter aangeven waar de meeste oplossingen naartoe gaan.

Enige achtergrondinfo: de rode lijn is de hoofdoplossing, het model krijgt de goede beginwaarden en heeft de hoogste resolutie. De blauwe stippellijn is de controleoplossing, dit is het model met goede beginwaarden maar lagere resolutie. De 50 groene lijnen zijn verstoorde oplossingen, met iets andere beginwaarden en een lagere resolutie. De bruine stippellijn is het gemiddelde. Op deze manier kan je goed zien hoe groot de onzekerheid is. De laatste 24 uur heeft het model alleen een 180 graden draai naar zacht weer gemaakt, en dat is niet de eerste keer deze winter :(

De oude versie bestaat nog steeds, maar er is geen link naar vanaf de hoofdsite van het KNMI. Dus niet echt geheim, maar je moet weten waar je het moet zoeken.
Gezien de voorspellingen krijg ik toch de hoop dat het droog gaat worden, wat ik het allerbelangrijkste vind.
14-daagse voorspellingen zijn leuk, maar totaal onbetrouwbaar. De kans dat zo'n voorspelling uitkomt is nihil. Vanaf ongeveer 7 dagen kunnen deze verwachtingen enigszins betrouwbaar worden, maar soms weten ze het 3 dagen vooruit nog niet. Het zou ook bijna zeker zijn dat het volgende week ging vriezen, en dat blijkt nu compleet van de baan te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door PowerUp op 31-01-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Zo hé, alle voorspellingen zijn in 2 dagen 180 graden gedraaid. Eerst superkoud en vrijwel droog, nu komt er steeds meer neerslag en zijn de temperaturen boven 0. Blijft toch een mooie wetenschap, die meteorologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik neem mee:

40D
EFs 18-55 IS
EFs 55-250 IS
EFs 80-200 f2.8L
Gorillapod SLR zoom + manfrotto 486RC-2
Misschien een echt statief, maar ik ga fietsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Makkelijk schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:03:
Ik neem mee:
[...]
Misschien een echt statief, maar ik ga fietsen ;)
Is dat Makkelijk?
Als ik kom, dan is dat op de fiets en voor de avond komt er dan ook een statief mee. Wel een degelijke en helaas zware Manfrotto. Dat (lichte) vakantie ding heb ik uitgeleend, al was die veels te licht voor mijn setup. Beetje zonde als m'n body incl glas van het statief afdondert. Sterker nog, dat Manfrotto hoofd dat ik er nu op heb zitten is geeneens geschikt voor m'n zwaarste setup :X. Maar dat zal ik prolly ook niet gebruiken die zaterdag.

[ Voor 4% gewijzigd door jules op 01-02-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-10 21:37
Hmm, ik moet nog vrij zien te krijgen van m'n werk, gaat misschien lastig worden... Maar als het lukt ben ik er zeker bij.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik ga ook m'n T90 meenemen met een 24-35 f3.5L en Vivitar 200mm f3.5, maar ik denk niet dat iemand behoefte heeft aan FD lenzen ;)

En ik zou weleens willen proberen:
- Sigma 30mm 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-10 21:37
Gelukt om vrij te krijgen zaterdag \o/ Dus ik zal aanwezig zijn met o.a. Canon 40D & 17-40.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik neem mee,
ford focus
cd's
bammetje
flesje water
en een schoudertasje met cam+gemonteerde lens probably.

Als ik echt wat mee moet nemen, moet je maar roepen, anders blijft de tas beperkt qua gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:45

Milo.

klik

Hmm als ik kom zou ik graag dat bammetje eens willen proberen.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 21:09
Ik neem mee: Canon EOS300D + kitlens +speedlite 430EX (ja het is een beetje karig)
Zou ik van iemand een 50mm f/1,8 of f/1,4 kunnen lenen?
-edit- bedankt Gutteguttegut. Ik zou ook graag de Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS willen proberen.

[ Voor 25% gewijzigd door Devil777 op 02-02-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Devil777 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:05:
Ik neem mee: Canon EOS300D + kitlens +speedlite 430EX (ja het is een beetje karig)
Zou ik van iemand een 50mm f/1,8 of f/1,4 kunnen lenen?
Een f/1.8 zal in mijn tas mee gaan :)
* Gutteguttegut wil eigenlijke een nieuwe tas kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Milo. schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:56:
Hmm als ik kom zou ik graag dat bammetje eens willen proberen.
Welke type zal het bammetje zijn? Is het een f/1.2, f/1.4 of f/1.8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb ook wel zin om eens mee te gaan. Mijn kunsten zijn nog niet zo groot, maar iemand moet de lelijkste foto maken dus dan hoeft de rest daar niet meer bang voor te zijn.

Het liefst rij ik mee (wel met mensen die niet-roken want daar kan ik namelijk niet tegen :( )

Ik heb al een DM aan busschops gestuurd. Begrijp ik het goed dat ik tijdens de meet een ander slachtoffer moet vinden om mee te rijden? Ik heb namelijk geen Canon, maar een Nikon ;)

Ik zal al mijn spul wel meenemen (zo veel is het niet). Behalve een D80 dus een statief, een SB600, Nikon 18-135mm F3.5-5.6G (kitlens), Nikon 35mm F1.8G (kan Zartok dan ook proberen) en een Sigma 10-20 F4-5.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Voor wie geen auto heeft tijdens de meet is er OV. Daarover gesproken, de OV-chipkaart werkt nu ook in RandstadRail, hoewel we die lijn niet nodig gaan hebben. Dus eigenlijk zijn dit overbodige woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

JeroenE schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:18:
Ik heb ook wel zin om eens mee te gaan. Mijn kunsten zijn nog niet zo groot, maar iemand moet de lelijkste foto maken dus dan hoeft de rest daar niet meer bang voor te zijn.
Ik zie een uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Hehe dat kan nog uit de hand lopen....

Flickr | Instagram

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste