Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37

mux

99% efficient!

Topicstarter
Het parkeren rondom Ypenburg gaat wat mij betreft wel door, maar in iets gewijzigde vorm. Blijkbaar hebben we niet goed opgelet de vorige keer en ik ben een beetje... fietsgeorienteerd, dus alles wat met auto's te maken heeft gaat vaak een beetje langs mij. Parkeren rond het winkelcentrum is niet gratis, althans, niet overal. Originele plan was om op de speerpunt te parkeren, dat gaat nu veranderen. Er zijn drie opties:

- Aan de steentijdsingel (100m verderop dan tramhalte) is het gratis parkeren (beperkte beschikbaarheid ivm winkelend publiek)
- In de woonwijk naast het winkelcentrum is het gratis parkeren. Niet superaardig of ethisch correct, maar ik zou het gewoon doen. 200m lopen.
- Parkeren kost 50 cent voor de eerste twee uur, daarna 1,70 per uur. Betaald parkeren tussen 9 en 18 uur. Dat komt dus neer op €7,30 voor de hele meet. IMO, als je parkeerkosten deelt, een peulenschilletje. Veel goedkoper dan de benzine die je kwijt zult zijn.

's Avonds is het gratis parkeren 18:00-22:00 bij het wokrestaurant.

Sorry voor het parkeergedoe, maar overdag op een leuke locatie gratis parkeren krijgen is pittig. Als het goed is was NickH bezig met de rest van het kostenplaatje (OV-kosten enzo).

[ Voor 8% gewijzigd door mux op 12-02-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 09:12

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

De_Koele_Man schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:55:
[...]

Nee, betalen parkeren op het speerpunt is niet gratis. Wat je ook zou kunnen doen is doorrijden naar de halte Broekpolder, en dan parkeren op de Laan van Oversteen (huisnummer 18 voor de Tomtommers) in Rijswijk. Dat is wel gratis, en scheelt ook weer een zonegrens met de tram, richting Den Haag.

(Local meldt zich voor zijn 2cents of wisdom ;) )
O-)

link naar googlemaps Locatie

Meh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

link werkt niet ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

als je zijn bericht quote en daar de link uit haalt weer wel.. heel vaag.. maar toch :)

http://maps.google.nl/map...b1HFVA&cbp=12,186.55,,0,5

[ Voor 36% gewijzigd door ReseTTim op 12-02-2010 16:57 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-09 14:07

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Zeg doe mijn naam eens goed spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Ding zal wel over z'n nek zijn gegaan door komma's, dan moet je aanhalingstekens om de URL doen: link naar googlemaps Locatie

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
Zeg doe jij is ff een DM sturen als aangegeven in een eerdere post en voor alle andere mensen die dat nog niet gedaan hebben ook (echte naam/ tel nr/ vervoer/ eten en of je de hele dag komt of maar een dagdeel). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Het schema voor de dag ziet er als volgt uit:

Groep 1Groep 2Groep 3
Begin in Ypenburg
Door naar Strijkijzer
Naar Scheveningen (Zwarte Pad)
VOER!!!
Naar het centrum (route 1)
Naar Korzo
Begin in Ypenburg
Door naar Strijkijzer
Naar Scheveningen (Haven)
VOER!!!
Naar het centrum (route 2)
Naar Korzo
Begin in Ypenburg
Door naar Strijkijzer
Naar Kijkduin (hoogste duin)
VOER!!!
Naar het centrum (route 3)
Naar Korzo

De routenummers in het centrum betekent dat iedereen een iets andere (gedeeltelijk overlappende) route door het centrum loopt, als iedereen alles in het centrum te zien moet krijgen lopen we er zes uur rond.

Dan nu het reisplan en kostenplaatje voor OV-gangers. De prijzen zijn voor OV-chipkaart (gezien htm.net die laat zien)

ritnummerVan... naarvoltariefreductie
1Tram 15: CS-Plesmanlaan1,651,09
2Tram 15: Plesmanlaan-Rijswijkseplein1,410,93
3Tram 1: Rijswijkseplein-Kurhaus1,661,10
4Tram 1: Rijswijkseplein-Spui/Stadhuis
Bus 24: Spui/Stadhuis-Oude Buizerdlaan
0,92
1,65
0,61
1,09
5Bus 24: Oude Buizerdlaan-Javastraat
Bus 22: Javastraat-Kurhaus
1,43
1,34
0,94
0,88
6Tram 1: Kurhaus-Kneuterdijk1,511,00

Niet alle groepen moeten alle ritten maken:
- Rit 1 is enkel voor mensen die vanaf de trein naar het station moeten maken of na afloop hun auto in Ypenburg moeten ophalen.
- Twee groepen doen alleen ritten 2,3,6
- Eén groep doet ritten 2,4,5,6

Tram 15 rijdt als laatste om 0:35 vanaf CS naar waar de auto's staan. Dit schema betekent niet dat iedereen persé met OV moet, zeker niet: er zijn zowel dag- als avondlocaties die enkel bereikbaar zijn met de auto. Dit zijn locaties die niet deel uitmaken van het hoofdprogramma, maar waar mensen naartoe kunnen gaan als ze dat willen (bijvoorbeeld twee uitkijkpunten over de snelweg, een sterrenkijkplaats (voor als het helder wordt 's nachts, wat het waarschijnlijk niet wordt) en dat soort spul. De auto kan dan ook worden neergezet bij de meeste locaties (Ypenburg, centrum, Scheveningen (overal waar we heen gaan in Scheveningen). De enige locatie die gewoon lastig is met de auto is Het Strijkijzer en ik raad dan ook aan om daar met OV naartoe te gaan. Je kunt het met de auto proberen, er is betaald parkeren naast, maar ik geef geen garanties. Je kunt ook op de Megastores gaan staan met de auto (nog een leuk uitzicht ook) en naar Het Strijkijzer lopen, maar dat is pittig (1km ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Zartok schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:14:
[...]

Zeg doe jij is ff een DM sturen als aangegeven in een eerdere post en voor alle andere mensen die dat nog niet gedaan hebben ook (echte naam/ tel nr/ vervoer/ eten en of je de hele dag komt of maar een dagdeel). :)
Done ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, even een paar dagen niet in de gelegenheid geweest om het forum te checken. Hele plan op zijn kop!! Haha. Blijkbaar twee uur eerder aanwezig zijn, daar gaat mijn goede voornemen (sporten).....

Heb er zin an!

Tot morgen allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:13
@ssj3gohan, Ziet er goed uit de locaties. Maar bij deze zeg ik toch definitief af. Begin me nog niet echt beter te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Tot morgen allen, ik zal morgen ochtend nog 1 x het forum bekijken voor eventuele wijzigingen.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 09:10
Das heel fijn, 2 uur eerder. Gaat mij niet lukken namelijk :(. Moet gewoon tot 12 uur werken en was van plan daarna direct de trein te pakken. Dus tenzij ik ergens later in kan rollen (op een plek bereikbaar met OV), houdt het op voor mij. Veel plezier iig, mocht ik jullie dus niet meer zien :)

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sjekster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:42:
Das heel fijn, 2 uur eerder. Gaat mij niet lukken namelijk :(. Moet gewoon tot 12 uur werken en was van plan daarna direct de trein te pakken. Dus tenzij ik ergens later in kan rollen (op een plek bereikbaar met OV), houdt het op voor mij. Veel plezier iig, mocht ik jullie dus niet meer zien :)
ssj3gohan schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:01:
[...]Weet je wat, bel mij maar als je ergens staat en geen flauw idee hebt waar je heen moet of wat je moet doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.enijssen.com/telefoonnummer.PNG
Gewoon even bellen als je er heen gaat kan hij aangeven waar we/ze ongeveer zijn.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Gutteguttegut schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 20:37:
[...]

[...]
Gewoon even bellen als je er heen gaat kan hij aangeven waar we/ze ongeveer zijn.
Inderdaad mensen, zorg dat je een telefoonnummer hebt van iemand als je later denk te komen. We loodsen je dan gewoon naar de goede locatie. We zullen nergens haast hebben dus we wachten gewoon op iedereen als dat nodig is.
Neem voor morgen dus vooral je goede humeur mee, wat geld (voor OV en eten), wat gear, een mobieltje, kleed je warm aan en alles komt goed ook al vergezel je je groep wat later.
Daarnaast kunnen er nog altijd gegevens per DM verzonden worden, beter laat dan nooit.

En jeej een X25M erin gezet en het draait zie deze post, nog wat overig gepeupel installeren en alles is beter dan het ervoor was :D. Mijn 1e post met deze configuratie jeej *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppx17
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08 18:09
Klinkt goed, heb er zin in. :)

Tot morgen allemaal!

40D | 8 | 50 | 100 | 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Sjekster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:42:
Overbodig, maar ik zeg het nogmaals om aan te geven hoe gastvrij deze meet moet worden gezien: iedereen kan er altijd in komen rollen, het is een gezellig dagje uit zonder zorgen waar we lekker aan onze hobby kunnen werken, kletsen met mensen die even bang zijn om irl met andere - vreemde - mensen te praten en mensen met minder goede gear kunnen uitlachen. En er zijn een paar mooie plekjes geregeld zodat we de dag niet snel zullen vergeten.

zul je net zien dat morgen iemand bestolen wordt, van z'n fiets valt, een auto ontploft of nog zoiets, maar het gaat om de insteek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ben nu toch wel benieuwd wat we in dat oude theater gaan doen ;) (Korzo) Of is dat alleen voor de warme choco haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat was al een keer verklapt

om 12:00 beginnen is natuurlijk leuk, maar hier ook wat plannen in de war ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Inbreken en videoverlichting jatten. Dan ruil ik binnenkort mijn 450D in voor een 550D en gaan we eens echt wat interessants voor het videotopic maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:58

sapphire

Die-hard pruts0r

Hoe doen de mensen eth die vanaf CS vertrekken ?

Anders meot ik dus van CS, naar Ypenburg en vervolgens weer het centrum in :?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 15:13

zAo

GPLv2 Fanboy

Beste mensen, ook ik ga me met veel tegenzin afmelden. Ik zie de 8uur+ in de kou namelijk niet zitten.

Sorry voor allen die er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken, maar ik wil niet ziek worden. Wie weet kunnen de routes nog een keer gebruikt worden?

In ieder geval heel veel plezier morgen en ik kijk uit naar de platen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Groep 2 wordt steeds kleiner, jammer dat je er zo over denkt. Je zal vast niet al die tijd in de kou staan hoor ;) Je krijgt vast nog wel wat warmte van de organisatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
FWIW, je wordt niet ziek van kou (en je weerstand gaat er ook niet van achteruit, zoals sommige mensen dan proberen te beweren) maar van bacteriën en virussen. Die krijg je gewoonlijk door contact met soortgenoten, dus daar heb je wel iets. Anyway, zonde! Als je je warm aankleedt is het uitstekend te doen, we bewegen genoeg zodat je het nooit echt koud zou moeten krijgen.

sapphire: Jep, daar komt het op neer. Maar Ypenburg is meer dan een plek om elkaar te ontmoeten, we maken er ook leuke foto's, er zijn winkels dus de mensen die geen voer mee hebben genomen voor de middag kunnen wat eten kopen bij de C1000, Plus, etc., en we maken er plannen voor waar wie dan nog naartoe wil voordat we het Strijkijzer binnenwandelen (er is bijvoorbeeld tijd om nog even de Megastores op te gaan).

edit @ donnie: Guy love!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Dus ik kan net zogoed meteen naar HS gaan :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Ik weet hoe je eruit ziet, als je niet naar Ypenburg komt draag ik je persoonlijk er naartoe :P

[/kindertjes-in-bed-stop-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Denk maar aan die keer dat we samen met Yammy-daffy in de auto zaten ;)

Maargoed ik ga kijken of het lukt (kom namelijk niet alleen) qua tijd ed.
Maar de bedoeling was toch straatfotografie :? dus ik snap het niet meer echt :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil777
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 21:09
Ik heb trouwens een omvormer hier liggen (12->230V AC) Die kan ik meenemen voor als mensen spullen willen opladen in hun auto. Dus als er behoefte aan is kan ik die meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
sapphire: alle fotografie komt aan bod :) Voor ieder wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ok nu naar bed... Trusten allemaal en tot morgen, we gaan er een top dag van maken mannen!!! Nou het weer nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Zo lui, de routebeschrijvingen zijn afgedrukt, in plastic gestopt en liggen ijverig te wachten om gebruikte te worden.

Ik wil graag iedereen vragen zijn of haar dank uit te brengen aan mijn vriendin die op haar vrije vrijdagavond de routes in plastic staat te vouwen *O*

Ik heb er héél veel zin an, hoop op mooi weer en zie jullie allemaal graag morgen ;)

EDIT:
Een laatste opmerking voor de lui die nog geen vervoersbewijs hebben: NAAST het startpunt (Ypenburg) is een C1000 te vinden alwaar ze HTM Dagkaarten voor €6,70 verkopen (en natuurlijk buskaarten). * NickH maakt morgen dus nog een bezoekje aan die c1000

[ Voor 27% gewijzigd door NickH op 13-02-2010 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

tot morgen.. kom net terug van karten @ kartfabrique in utrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tip van flip, vandaag start in Den Haag de viering van Chinees Nieuwjaar - iets met drakendans en vuurwerk. klik

ik kon me helaas niet aanmelden voor deze meet, ga zometeen richting Parijs met m'n vriendin *;
anyway, ik wens jullie allemaal veel plezier!

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:02

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Terryb47 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 08:32:
[...]
ga zometeen richting Parijs met m'n vriendin *;
[...]
Hoe cliche is dat zeg voor valentijndag ;)
Veel plezier daar.

[monty_python_modus]:wink:, :wink:, fun, :wink:, :wink:, no what I mean, :wink:, :wink:[/monty_python_modus]

B.t.w. Hier (papecity) sneeuwt het :P

[ Voor 5% gewijzigd door BlaTieBla op 13-02-2010 09:17 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
ReseTTim schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 00:56:
tot morgen.. kom net terug van karten @ kartfabrique in utrecht :)
Oeh dat is ook wel errug leuk, we kunnen met zijn allen nog ff langs de uithof ;).

Heb zelf hier alles zo'n beetje klaar staan en over een half uur staat NickH voor de deur en dan gaan wij er vandoor. Vanaf nu heeft het dus geen zin meer om DM's te sturen daar ik ze niet meer kan lezen. Mocht je nog geen telefoonnummer hebben verwijs ik naar eerder in dit forum voor emile zijn nummer, dat moet afdoende zijn. De laatste gegevens die ik heb gekregen zijn die van rammsteinfan.

Qua eten hebben de meesten niet echt voorkeur, alleen rammsteinfan en blatiebla zijn afwijkend misschien dat jullie samen ergens kunnen gaan eten met andere mensen die misschien alsnog korter willen eten.

Als je meer wilt gaan schieten gedurende het eten neem even contact op met ssj3gohan, nickH of mij zodat we je mogelijkheden kunnen laten zien voorzover je dat niet al wist.

Dat zijn geloof ik alle huishoudelijke mededelingen, verder iedereen natuurlijk viele spass en laten we hopen dat het een mooie dag wordt, er valt nu wat neerslag hopelijk blijft het daarbij.

[ Voor 4% gewijzigd door Zartok op 13-02-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Terryb47 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 08:32:
Tip van flip, vandaag start in Den Haag de viering van Chinees Nieuwjaar - iets met drakendans en vuurwerk. klik

ik kon me helaas niet aanmelden voor deze meet, ga zometeen richting Parijs met m'n vriendin *;
anyway, ik wens jullie allemaal veel plezier!
Ohjee, dit is tussen 12:00 en 12:45!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Zartok schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:21:
[...]
Qua eten hebben de meesten niet echt voorkeur, alleen rammsteinfan en blatiebla zijn afwijkend misschien dat jullie samen ergens kunnen gaan eten met andere mensen die misschien alsnog korter willen eten.
[...]
We zullen wel zien. Circa 2 uur wokken trek ik iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

Cablekevin

CCCP Baby!

Wegens onvorziene omstandigheden ben ik helaas niet aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

* Gutteguttegut gaat nu de auto inladen en dan op weg naar ppx17 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Ik zit inmiddels in de trein, erg opvallend met een statief aan mijn rugzak gebonden. Ik heb mij warm aangekleed, ik kan het misschien straks wel warm krijgen buiten :P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik zit met smart te wachten op een telefoontje of smsje van Guttegut, maar vooralsnog niks -O- :P Zo maar even zelf bellen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Weet iemand al waarom priyantha langs de kant van de weg werd gezet door bromsnor? :D

[ Voor 2% gewijzigd door BlaTieBla op 15-02-2010 07:02 . Reden: naam ff verhergespeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ja omdat hij te hard reed, door rood en te weinig afstand hield :(

Verder was het een top dag voor iedereen. Bij deze nogmaals mijn dank aan de organisatie!!!

Morgen zal ik wat foto's proberen te posten, moet eerst werken morgen, dus zal wel in de avond worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

BlaTieBla schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:56:
Weet iemand al waarom pyranthia langs de kant van de weg werd gezet door bromsnor? :D
* kleven
* te hard

En nog iets.. iig 3 stevige boetes... :X , zonde..

Jongens was erg leuk! Bedankt en tot een volgende keer. Ik zit nu nog in de trein en ben pas rond 0.45uur in mijn bedje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Het was coooooooooooooool *O*
Nu nog eventjes gezellig bij Super Sayen blabla zitten :P

Owja wat betreft die boete...tsja :( Het waren er drie :(
Maarja ik heb er van geleerd hoor O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Priyantha Bleeker op 14-02-2010 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Leuke, geslaagde meet! Helaas de binnenstad niet van binnen gezien, maar dat had er ook echt niet bij gepast. Zartok heeft hier nog wel een followup over, hij zal dat binnenkort wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 08:35
Heren, dank voor jullie hulp en informatie over de tassen, de gezelligheid en de boetes het mooie uitzicht. :*)

Ik kijk uit naar een verzameltopic o.i.d. van vandaag, ben wel benieuwd wat er allemaal uitgekomen is!
@Priyantha Bleeker, ik ben ook wel benieuwd naar die fish eye-shot van mij op de boulevard. Hopelijk is't wat :)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppx17
Het was gezellig! Nu snel douchen en naar bed, morgen komen de foto's wel weer. ;)

40D | 8 | 50 | 100 | 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

* Gutteguttegut is ook weer thuis.

Ik heb erg genoten een compliment voor de origanisatie d:)b

Ik heb alles in RAW geschoten dus het zal iets langer duren voor ik mn eerste resultaten post.
Nu eerst ff relaxen en een beetje OS kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 18:30
Ik zou wel op een foto met iedereen erop nicknames willen zien, want ik ben nog steeds clueless over jullie identiteit.

* Makkelijk heeft geen fotografisch geheugen zoals gtus ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Das makkelijk ! :+

offtopic:
sorry maar die moest er gewoon weer even uit O-)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Een deel van mijn panorama vanaf Het Strijkijzer is mislukt, dus ik heb nu extra veel hoop in Shaggy_NL's kunsten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Het ook makkelijk dat Makkelijk met mij mee reed, want nu kon ik hem gewoon thuis afzetten.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
In het fototopic staat als tweede foto waar (bijna) iedereen op staat. Alleen jules en nog een gast die met hem aan het kletsen was niet, dacht ik.

Ik sta op de achterste rij (met de rode muts inclusief reflectie van het logo).

Hmmm, vroeger had je nog wel eens van die "contour" plaatjes waar iedere persoon dan een nummer had gekregen met daarnaast een lijstje van nummers en namen. Wie is de vrijwilliger? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Mijn skillz zijn daar niet goed genoeg voor, wie wil kan het origineel krijgen (DM me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Makkelijk schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:27:
Ik zou wel op een foto met iedereen erop nicknames willen zien, want ik ben nog steeds clueless over jullie identiteit.

* Makkelijk heeft geen fotografisch geheugen zoals gtus ;)
sapphire schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:28:
Das makkelijk ! :+

offtopic:
sorry maar die moest er gewoon weer even uit O-)
Wilde eerder zeggen, het is Makkelijk!
<-------

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Deze weet ik met honderd procent zekerheid:

Foto met nicknames

Die dude rechts van mij is volgens mij busschops.

Als je nou gewoon alleen had gevraagd wat voor gear ze hebben, dan weet ik het wel.

*inspecteert gear-meeneem-lijst*

Dude tussen Jeroen_E en NickH is volgens mij Mute.

Disclaimer: nicknamefouten voorbehouden

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppx17
Tussen Jeroen en Nick is inderdaad Mute ja. :)

40D | 8 | 50 | 100 | 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Link van zartok zit speeltje. Links van skekster zit ReseTTim. rest weet ik ook niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Plemp hier trouwens je behind-the-scenesfoto's (andere topic is enkel voor showcase/testcasewaardige platen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Ja, dat klopt. De jongen voor jou (met gorillapod) is Jejking - als ik het goed onthouden heb ;)
Die daarvoor op de grond met grijze jas is ReseTTim.

Bedankt voor het vrijwilliger zijn :) Mijn nick is trouwens underscore-loos! ;)

Behind the scenes plaatjes moesten hier dus daarom:

Jejking in actie
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenen.com/2010-02-13-GoT-Fotomeet-Den-Haag/klein-DSC_3041.JPG

Mocht iemand nog foto's hebben van een persoon met een opvallend rode muts dan zie ik ze graag tegemoet (email staat in mijn profiel en anders DM je maar) ;) In ieder geval Shaggy_NL en Gutteguttegut hebben wat geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Pyrinthia? Don't you mean road hazard? ;)

Leuk om nu even in overzicht te hebben wie wie is. Ben slecht in naampjes enzo.

Bedankt nog jongens (en dame), heb me erg vermaakt, you guys are a hoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

JeroenE, you sir are right. Nodeloos trouwens te zeggen dat de Meet erg leuk was, gasten!

Pyrinthia :D _O- ... laat 't em maar niet horen, hehe. Priyantha Bleeker op het forum ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Jejking op 14-02-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-09 21:14

Spoooky

Core temp 37°C

Die jongen links van Donny en achter Tim, dat is ondergetekende :+

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

JL1 Resetim (Tim) probeert es wat anders uit
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg007.jpg

JL2 Makkelijk hoor! (ben z'n irl naam kwijt)
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg008.jpg

JL3 Andere tweakert @ relaxt modus
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg009.jpg

JL4 Wut, is dat een fish?
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg010.jpg

JL5 Koud he!
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg012.jpg

JL6 Onze tafel word nog even snel klaargemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg014.jpg

JL7 Huh, wat is dat?
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg017.jpg

JL8 Yummy!
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg018.jpg

JL9 Daar zitten we dan 8) (bijna met z'n allen, de dame was al weer naar huis)
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg021.jpg

JL10 Stille jongen aan het prutsen (ben naam en nick kwijt)
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg026.jpg

JL11 Charming shots van Emile (ssj3gohan)
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg027.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg028.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg029.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg030.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg031.jpg

JL12 Tim in de sneeuw (D700 @ ISO 25.600.000.000.000)
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/bin/images/small/leend3rsdhfg036.jpg

Meer is te zien op http://www.leend3rs.nl/albums/2010dhfgmeet/

[ Voor 190% gewijzigd door jules op 14-02-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Je hebt je peripheral illumination perfection ultimate kamehameha aanstaan zeker (te zien aan meer ruis in de hoeken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Nope, tenminste, die functie zoals jij hem noemt heb ik niet. Heb wel de functie Vignette Control op H van High staan. Bij die laatste was dat zelfs al op de display zichtbaar dat de hoeken witter waren dan de ruis in het midden :X. Het klinkt misschien stom, maar op FX heb ik dat wel nodig bij zowel de 70-200 als de 24-70. icm ander glas heb ik nog niet geëxperimenteerd wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Dat is de functie die ik bedoel inderdaad, bij Canon heet het peripheral illumination nogwat. Vind ik persoonlijk onmogelijk lelijk op hogere ISO's en eigenlijk vind ik dat je het ook best mag laten zien als je wijd open schiet, dat is toch meestal onder slechtere lichtomstandigheden bij hoge ISO's waar de randen anders uberlelijk worden.

Als je overdag met 1/4000 met scherptediepte aan het spelen bent op een lens met een groot diafragma is het wat anders natuurlijk. Maar JL12 ziet er IMO uit als een foto uit een compactcamera (waar ze dat soort viezigheid ook uithalen zonder dat je er controle over hebt)

edit: voordat ik te negatief klink: geweldige foto's voor de rest, vooral van die aardige gozer met de muts die niet tim is!

[ Voor 9% gewijzigd door mux op 14-02-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Ziet er gezellig uit. Misschien doe ik volgende keer mee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ssj3gohan schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:09:
Dat is de functie die ik bedoel inderdaad, bij Canon heet het peripheral illumination nogwat. Vind ik persoonlijk onmogelijk lelijk op hogere ISO's en eigenlijk vind ik dat je het ook best mag laten zien als je wijd open schiet, dat is toch meestal onder slechtere lichtomstandigheden bij hoge ISO's waar de randen anders uberlelijk worden.
Heb het ook vooral aan staan als ik hoogwaardige shots moet afleveren. In die gevallen wil ik geen vignetting terug zien in de foto's. Ook dan werk ik niet in de uitersten van de camera wat iso's betreft, en is het dus niet (wellicht heel moeilijk) zichtbaar dat het aan staan.
Als je overdag met 1/4000 met scherptediepte aan het spelen bent op een lens met een groot diafragma is het wat anders natuurlijk. Maar JL12 ziet er IMO uit als een foto uit een compactcamera (waar ze dat soort viezigheid ook uithalen zonder dat je er controle over hebt)
Jip, je hebt helemaal gelijk wat betreft slechte iso prestaties. Nikon noemt het niet voor niets iso H2.0 ipv iso 25.600. Wat dat betreft telt mijn vuistregel nog steeds, gebruik max de helft hoogte van wat max mogelijk is. Bij de D700 zie ik 6400 als maximaal en kom dan uit op 3200 iso. Dat is iig nog publiceerbaar in de situaties waar ik regelmatig kom. In een uiterst geval zal ik nog iso 6400 gebruiken, maar 1:1 is dat niet uber boeiend te noemen.
edit: voordat ik te negatief klink: geweldige foto's voor de rest, vooral van die aardige gozer met de muts die niet tim is!
Thanks, ben ook benieuwd naar comments op m'n pica's in het show topic :) Je doelt zeker ook op JL11 wat betreft die aardige gozer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

http://i47.tinypic.com/21o51yd.jpg
Ben benieuwd wat de full version zou opleveren :)

Ik kwam er gisteravond laat trouwens achter dat ik de hele dag met een grote bloeduitstorting heb gelopen.
Ik had sochtends mn rechter voet gestoten en er verder niet meer naar gekeken.
Nu weet ik ook waar die irritante pijn vandaan kwam...

[ Voor 59% gewijzigd door Gutteguttegut op 14-02-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ssj3gohan schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:09:
Dat is de functie die ik bedoel inderdaad, bij Canon heet het peripheral illumination nogwat.
Als ik op het help knopje druk staat er idd ook peripheral illumination.
Lol, wat een beetje software al niet kan doen.

Klik voor de originele nef:
Afbeeldingslocatie: http://image.photojunkie.nl/getimg/leend3rsdhfg036.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door jules op 14-02-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Wel weer te merken dat je de stripverhaaltjes in je camera nog niet zoveel gelezen hebt Jules ;)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

sapphire schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:00:
Wel weer te merken dat je de stripverhaaltjes in je camera nog niet zoveel gelezen hebt Jules ;)
Sorry Willem! Kan ook niet beloven dat ik het bij een volgende meet al wel allemaal gelezen heb! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
G-Tus schreef op zondag 14 februari 2010 @ 14:01:

Disclaimer: nicknamefouten voorbehouden
Yup, dat ben ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppx17
Portretjes!

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2744/4356373357_ddea5d5cba.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4020/4356369861_75a0f1c32c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2755/4357117656_5295aaea85.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2708/4357120046_3ee409089d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4009/4357119686_477a353187.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2800/4356371943_b2b5a91bf6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2756/4357118894_1b506152f6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2742/4357118394_efb6b44862.jpg

Nu eens kijken of er ook nog een uitzicht foto gelukt is. :Y)

Met dank aan G-Tus voor de 100-400 en 85 1.8 waarmee op de eerste na alle foto's gemaakt zijn. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door ppx17 op 14-02-2010 20:13 ]

40D | 8 | 50 | 100 | 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Pam Pam Pam

1 Time lapse, met: Hoe maak ik een groepsfoto voor beginners

Kijk en ziet de tweakers alle kanten op gaan, behalve de goede :D.

Mijn andere time lapses zijn best kort, hier 1tje waarop een panorama wordt gemaakt:

Daarnaast is die van ypenburg wel aardig, maar alleen als je van wolken houdt. Voor de laatste moet ik nog raw bestanden gaan omzetten/uitsnijden etc, dus dat gaat nog wel een poos duren eer die komt. Moraal van het verhaal:
- Schiet in jpg, klein maar hoge kwaliteit
- Maak veeeeeeel foto's (niet de 100 van nu maar meer richting de 500)
- 's Avonds is leuk lapsen door wat langere sluitertijden, waardoor meer beweging van personen is te zien.
- Tweakers kunnen alleen spelen met flitsers/ time lapses/ HDR's en niet fotograferen :P.

Daarnaast nog ff kijken of ik er nog een paar smoelen op kan zetten...
Laat ik ook meedoen aan de InYourFace/VoorJeGiegel wedstrijd met G-Tus:
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S3hi7YjUqXI/AAAAAAAABrY/ujMbZPlPqic/s640/DSC_0811.JPG
en met Mute:
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S3hjOFYYxCI/AAAAAAAABsI/Xfc9g6GNWXY/s640/DSC_0810.JPG
Met dank aan JeroenE voor het lenen van zijn 35mm f1.8.

:N Gutteguttegut voor sommige is het ook nooit hoog genoeg:
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S3hhpYvtemI/AAAAAAAABq4/P93GiVNAxmE/s640/DSC_1110.JPG

Voor verzin een onderschrift:
Dat DonCorleone niet bij de italiaan moest gaan eten :S :
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S3hflZQXGtI/AAAAAAAABqw/aSPVji4TVxs/s640/DSC_1472.JPG
Mijn inzending: "Ja, ik hoor het: Mijn camera zegt inderdaad dat ie liever een Nikon geweest" :P.

Voor zover het behind the scenes gedeelte, dat showcase gepeupel komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/sq5it0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik heb trouwens bijna de hele tijd ISO1600 geschoten per ongeluk. Lekker makkelijk en overal ruis ;)

edit:

Misschien een rare vraag nu maar hoe zijn we eigenlijk op dat theater gekomen? Zou daar heel graag nog een keer naar teruggaan en wat meer tijd nemen :)

[ Voor 45% gewijzigd door Makkelijk op 15-02-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
.

[ Voor 177% gewijzigd door Makkelijk op 15-02-2010 11:13 . Reden: ...was nog steeds laatste... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Met de lift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
En nu zonder HK mode, hoeveel politiek is ervoor nodig om daar naar boven te mogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Ik heb met de gebouwbeheerder gepraat en die vond het wel best dat wij daar mooie foto's gingen maken. Gezien er nog van alles te zien is in Den Haag en we niet eens de helft van de geplande zooi voor de meet hebben gedaan kan er nog wel een tweede meet worden georganiseerd, waarin we de rest doen. Ik heb in ieder geval officieel geen tijd meer om het te organiseren en ben ook vanaf dit moment veel minder in Den Haag te vinden dus iemand anders zal dat moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik ben ooit ook wel beschikbaar. Maar een volgende keer lijkt een meeting ergens op de Veluwe of in Salland o.i.d. me ook wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Ergens anders lijkt me wel geslaagd ja, elke keer op dezelfde plek is ook zo hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Geslaagde meet! Er zijn inderdaad nog genoeg locaties om drie meer avonden te vullen. Andere plekken zijn ook geen slecht plan idd. Ik heb al geruchten van een Delft- en een vliegtuig-spotmeet gehoord :Y

Verzamelen!
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4054/4358488197_cac6913ae3_o.jpg

Tim's PVDA ballon waaide met alle winden mee ;)
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4010/4358488267_a4ddd20e5d_o.jpg

Woei! Flitserts!
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4066/4359230878_2b08e9bace_o.jpg

Setupshotje van het machtige flitsschot
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4063/4359230950_9d996c42a1_o.jpg

G-Tus heeft een *ahum* lange
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4006/4359231026_1de37a358a_o.jpg

Tweakerts in de lift
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4041/4358488575_9ed1d6740e_o.jpg

Diep! Arme Donny voelde het ergens vervelends :X
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4053/4359231192_a7ca7dbf3e_o.jpg

Kijk! De lucht is mooi belicht 8)7
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2749/4358488745_0929cd83b1_o.jpg

Onze durf-all
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4057/4359231300_067b7ee94f_o.jpg

Tim probeert zijn nieuwe bodyarmor uit
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4055/4359231382_dddf3f7d7f_o.jpg

Delft vanaf het Strijkijzer @ 400mm
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2205/4358488977_21088da0ca_o.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door NickH op 15-02-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Jaar of 10 geleden ben ik wel eens in de struik geweest, vond dat al een gaaf uitzicht hebben. Maar da's dan weer een lachertje als je naar deze foto kijkt :X
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4053/4359231192_a7ca7dbf3e_o.jpg :+

[ Voor 7% gewijzigd door jules op 15-02-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Rest van mijn foto's kunnen jullie hier vinden luitjes: http://94.210.18.33/got/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

ssj3gohan schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:17:
Ik heb met de gebouwbeheerder gepraat en die vond het wel best dat wij daar mooie foto's gingen maken. Gezien er nog van alles te zien is in Den Haag en we niet eens de helft van de geplande zooi voor de meet hebben gedaan kan er nog wel een tweede meet worden georganiseerd, waarin we de rest doen.
JA die striptent waar Jules het over had O-)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Donnie schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:51:
Rest van mijn foto's kunnen jullie hier vinden luitjes: http://94.210.18.33/got/
Wat.... een... MUGSHOT!! Ik ben aan het overwegen het e.e.a. in te lijsten, ik DM wel een paar mensen met het allerliefste verzoek of ik de fullres versies mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3qD0aXXL6HgBxVMt430UO37L/full.jpg
Yep, it's wood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Het 50L-effect: alles wat je met een 50L fotografeert wint direct prijzen. Autobracket een shot en alle drie de foto's winnen prijzen in verschillende categorieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is natuurlijk tenzij Ken Rockwell in de buurt is.... :D

toelichting

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
In de tijd dat wij op het strijkijzer stonden bouwde ken rockwell een replica van de eifeltoren ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Picture time! niet echt schaamteloos na een week.... :/

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/YU6Z5922.jpg
Iemand heeft met mijn CF-kaart lopen klooien.... hoe komt deze erop....

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/YU6Z5939.jpg
Lonely Canonian

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/YU6Z5982.jpg
Zo maak je foto's!

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/YU6Z6001.jpg
Front-element vs front-element?

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_0210.jpg
De verslagen Nikonian! 8)

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_0217.jpg
Dude met een gele jas en geile camera.

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_0218.jpg
Canonians zijn heilig.

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_6184.jpg
Niks fotografie, gear uitwisselen!

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_6225.jpg
Nog een dude met een gele jas.

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_6232.jpg
Beller: "Wat heb je in je rechterhand?" jules:"Mwah, fijn fotocameraatjuh..."

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_6234.jpg
Zie je wel, Canonians zijn heilig...

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_6249.jpg
De enige echte Sjekster.

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_6264.jpg
Weer een dude met een gele jas.

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_6265.jpg
Verbaasde SS-dude.

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_6266.jpg
De non-fotograaf.

Afbeeldingslocatie: http://i191.photobucket.com/albums/z54/G-Tus/GearMeet3/_MG_6283.jpg
Je wordt altijd in de gaten gehouden van boven.

Ik weet het, de volgorde klopt niet helemaal, maar dat heb je nu eenmaal met 3 verschillende camera's....

Bedankt voor het lenen:

Shaggy_NL voor 1Ds2 en 35/2.
Sapphire voor 17-40 met pola.
Speeltje voor 1D3.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
lol @ de non fotograaf, die voelde zicht vast plompverloren daar in het midden...

Volgens mij moet ik ook nog foto's plaatsten he? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
G-Tus schreef op zondag 21 februari 2010 @ 01:08:
[center]
[afbeelding]
Iemand heeft met mijn CF-kaart lopen klooien.... hoe komt deze erop....
Ik was het niet, * NickH op de foto staat

Gave platen G-Tus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Sjekster schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:43:
lol @ de non fotograaf, die voelde zicht vast plompverloren daar in het midden...

Volgens mij moet ik ook nog foto's plaatsten he? :|
Moet je zeker ;)

Afbeeldingslocatie: http://94.210.18.33/GoT/images/GoT_DH_meet_4470.jpg

Wil bij deze nogmaals zeggen dat ik het echt onwijs gezellig vond mannen. Moeten we gewoon spontaan nog is xtje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Wat Donnie zegt. Zo gezellig dat ik eigenlijk nul boeiende foto's heb weten te fabriceren. Iig niets dat al niet eerder in dit topic voorbij is gekomen.

(D, mag ik die 2 foto's van mij in full res hebben, please? :+ )

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste