Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:30
Ik heb overigens ook geen auto. Ik denk dat ik er wel vanuit kan gaan dat, mochten we een on-fietsbare afstand af gaan leggen, iemand nog een plaatje over heeft?

Uiteraard fiets ik gewoon naar het ontmoetingspunt :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Ik heb nog één plek over achterin en kan ook iemand oppikken op de weg R'dam > Rijswijk > Startpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb ook ruimte in mn auto (zelfde opties als de nacht meeting).
* Gutteguttegut moet nu alleen even op zn snelheid blijven letten....
...de nachtmeet viel nu iets duurder uit dan voorzien...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 21:28:
Of wij "schop een modje" irl uitvoeren :P
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 11:18:

Argh, overdaad aan knopjes. Ienemienemutte :+
Nuff said:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7suHhDUigO17itMYTlQBZDPz/full.png

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

* ReseTTim komt waarschijnlijk deze keer wel mee.. den haag is leuk en dichtbij :)

* ReseTTim neemt mee:
* Nikon D50
* 18-70mm
* Lensbaby 2.0

[ Voor 29% gewijzigd door ReseTTim op 08-01-2010 16:33 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik zat net te kijken....wtf... :)

* Gutteguttegut feels special now :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis maar voor een jaartje hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Kan ik er ook nog iets mee...of is het alleen maar voor de sier?
Een jaar maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de wall of shame zeg maar. :) Een "vrolijker" kleurtje dan dat hadden we niet. Het enige dat je ermee kunt is jezelf zo min mogelijk laten zien (al zal dat wel lastig worden) :P

Edit: @ hieronder: makes sense. In dat gevoel zou ik jezelf zo veel mogelijk profileren :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:37:
Het is de wall of shame zeg maar. :) Een "vrolijker" kleurtje dan dat hadden we niet. Het enige dat je ermee kunt is jezelf zo min mogelijk laten zien (al zal dat wel lastig worden) :P
Roze=shame?
Hmm...ik heb net een roze blouse en sweater gekocht, totaal geen shame gevoel :P

Dus ik ben je erg dankbaar (ook al was dat dus niet je bedoeling) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:58

sapphire

Die-hard pruts0r

Echte mannen dragen roze dus nu is wel duidelijk wie er een echte vent is hier 8)

* sapphire meld zich

Canonian met een 5D en wat glas wat niet zo boeiend is....
Is het goed als ik eventueel een vrouwelijk analoog schietende Minoltiaan meeneem ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:08:
Echte mannen dragen roze dus nu is wel duidelijk wie er een echte vent is hier 8)
Onderstaande links zijn een beetje NSFW, vandaar maar niet tussen img tags gezet
http://www.gulppot.nl/archief/images/homosinterklaas.jpg
http://www.spiegel.de/img/0,1020,953541,00.jpg

Again, nuff said! En nu weer ontopic gaarne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

@sapphireIk wil wel eens een 7D 'bevoelen', daar ik dit jaar hoogst waarschijnlijk naar een 7D wil upgraden.
@mig29Waarom post je van die offtopic prive foto's?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Scouten? Wat dacht met van het centrum? Dat is wel redenlijk gaaf :)

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 16:37

mux

99% efficient!

Topicstarter
Zit er zeker tussen, dat wordt in principe ons beginpunt voor het nachtgedeelte (=na het eten).

@sapphire: prima hoor. Ik zou haar wel goed bewaken, tweakers zijn een beetje... Laten we zeggen dat we een hoop 'gear' van elkaar op onze eigen body's plegen uit te proberen. If you know what I'm saying...

@NickH: ik fiets alles. Mijn fiets is een mooi herkenbare beacon.

Als er meer fietsers zijn kunnen die elke keer met me mee, maar de totaalafstand zal wel pittigjes zijn (30ish km gok ik) en ik kruis graag rond de 30 km/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik kan je dus nooit bijhouden als je een ligfiets hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Gutteguttegut schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 18:30:
@sapphireIk wil wel eens een 7D 'bevoelen', daar ik dit jaar hoogst waarschijnlijk naar een 7D wil upgraden.
@mig29Waarom post je van die offtopic prive foto's?
:P
typo ik heb een 5D :X

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppx17
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08 18:09
Gutteguttegut schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:29:
Ik heb ook ruimte in mn auto (zelfde opties als de nacht meeting).
* Gutteguttegut moet nu alleen even op zn snelheid blijven letten....
...de nachtmeet viel nu iets duurder uit dan voorzien...
Zou ik een plekje vanaf omgeving Purmerend kunnen reserveren? :)
offtopic:
Wel beetje eng, zo'n eind met een nu roze persoon in een auto. :$

40D | 8 | 50 | 100 | 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Makkelijk schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:34:
Binnen de stad kan ik zo hard gaan als ik wil, ik ben toch niet sneller dan een kruipende baby door alle verkeerslichten. Op lange stukken echter...

@hierboven: kijk uit, straks probeert hij nog wat met je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Makkelijk schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:34:
Ik ook niet...
Misschien is tram/bus nog een optie? We hebben hier tegenwoordig naast de strippenkaart ook de OV-chipkaart, dus lekker makkelijk.
Verder is het centrum van Den Haag op zaterdagmiddag vaak wel erg druk, misschien is dat leuk om 's avonds te beginnen?
Als we bijvoorbeeld ergens rond Plein gaan eten, kunnen we mooi de Binnenhofgebouwen/Ministeries/Lange Voorhout/etc. in het donker fotograferen.
Willen we nog richting Scheveningen? Of een rondje Laakkwartier ;)
Of misschien de Haagse Markt (zal trouwens ook wel druk zijn)?
Grote Kerk vind ik ook wel een leuk idee, is waarschijnlijk ook open voor publiek (tenzij er een concert is ofzo).
ssj3gohan schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:07:
@sapphire: prima hoor. Ik zou haar wel goed bewaken, tweakers zijn een beetje... Laten we zeggen dat we een hoop 'gear' van elkaar op onze eigen body's plegen uit te proberen. If you know what I'm saying...
Kan ik wel veilig mee? -O-

[ Voor 28% gewijzigd door Velvet op 08-01-2010 19:59 ]

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik denk dat je alleen bang van ssj3gohan hoeft te zijn, die noemt vrouwen 'gear' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha @ hierboven.
De stemming zit er lekker in, dat belooft wat voor 13/2. Heb er zin an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Velvet: Zie begin van de thread voor wat ons eerste idee van het centrum was. In principe willen we de auto's op een rustige plek zetten in de buurt van een tramlijn, bijvoorbeeld in Vrederust of Nootdorp, en dan met OV Den Haag in rijden. Dan gaan we eten en daarna eerst het centrum terroriseren (voor wie 24L-achtige zooi bij zich heeft zitten er dan ook heel aardige straatfotografie-mogelijkheden bij). De meeste leuke dingen in het centrum zijn heel dicht bij elkaar: Malieveld voor de skyline, ministeries van dichtbij, doorlopen door wat winkelstraten (bijv de grote markt) en bij de Grote Kerk eindigen. Dan gaan we de tram weer in, rijden naar de auto's en vervolgen onze weg.

In principe is Scheveningen wat mij betreft wel leuk, ik weet niet hoe afgezaagd het voor de meeste mensen is? Laak is wel grappig (ik woon ernaast) en ik heb op zich laak/binckhorst wel op mijn lijstje staan. Als we het koud krijgen kunnen we dan lekker naast een affikkende auto staan en als die niet in laak staat, kunnen we doorrijden naar transvaal :+

Haagse markt is een geweldig idee, ik twijfel alleen over je motivatie: wil je daar straatfotografie doen (lekker druk) of juist 's avonds rondlopen?

Als er veel fietsers zijn (en 3 lijkt me al gezellig) regelen we naast de auto's ook gewoon een fietsgroepje. Dan zal ik m'n snelheid wel matigen (pff, is 25 langzaam genoeg?). Met betrekking tot vrouwen overigens:
quote: vriendin op gtalk
je moet eventjes aan ze vertellen dat je van je vriendin geen andere gear aan je body mag laten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Niet online
Hahaha!

Haagse Markt lijkt me juist overdag leuk, maar wie weet is er 's avonds ook wel iets te doen?
Op zich vind ik alles prima klinken, hoor, vroeg me alleen af of de volgorde al vastlag.
En gezellie fietsen met zijn allen... ik hobbel er wel achteraan, mijn fiets is nogal slecht, dus ik kan niet zo hard, anders val ik om bij de bochten (combinatie slechte remmen en nogal gevoelig sturen)...

Of ik ga liften :P

EN IK BEN GEEN GEAR :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Haagse markt lijkt me best gezellig om overdag te doen, het is met OV direct bereikbaar, de auto kan bij de Gamma worden neergezet (hehe...). Het enige is dat drukte+veel dure gear+opzichtig+interessante wijk=mogelijk troubles. Ik zou de groep dan echt flink gaan ophakken, groepjes van 6-8 mensen oid.

Als je fiets half uit elkaar valt.. je hoeft natuurlijk niet te fietsen, er is sowieso vast een auto te regelen. Als je toch zin hebt om te fietsen kun je evt. proberen van iemand een fiets te lenen (ik zou het doen maarehm, ik heb alleen ligfietsen, en op mijn Flevobike rijd je niet echt makkelijk weg). Als je me heel lief aankijkt kan ik misschien ook nog wel de ergste defecten uit je fiets verhelpen (maar eigenlijk moet ik dit soort dingen niet zeggen, want ik heb het al druk genoeg :P).

Anyway, hoeveel auto's hebben we nu? Ik inventariseer alvast aan de hand van de posts tot nu toe, maar voor zover het nog niet gezegd is is het wel handig om even te melden hoeveel mensen je evt. kunt meenemen en waar je ongeveer vandaan komt/langs rijdt. Het is nu nog erg vroeg (nog meer dan een maand te gaan) maarehm, beter op tijd geregeld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

ppx17 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:52:
[...]

Zou ik een plekje vanaf omgeving Purmerend kunnen reserveren? :)
offtopic:
Wel beetje eng, zo'n eind met een nu roze persoon in een auto. :$
offtopic:
Hehehe..."checkt profiel"....geboren 1990.... :9 jij mag zeker meerijden >:)

Serieus:
Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom met de auto, 3 man + gear kan mee. Kom vanuit Vianen met GPS. Rij in principe langs nieuwegein, dan de A12, dus woerden, gouda, zoetermeer is voor mij een optie om iemand op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Niet online
Eventueel kan ik ook met mijn auto gaan (alleen rijd ik dan van Den Haag via Den Haag naar Den Haag :+ ), dus als we een auto te kort komen, zeg je het maar.
En bedankt voor het aanbod om mijn fiets te fiksen, maar ik denk dat ik je maar tegen jezelf ga beschermen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Goed, de TS is een beetje bijgewerkt met auto's. Ik heb alleen de auto's opgeschreven die daadwerkelijk zijn aangeboden, maar in het vorige nachtfotografietopic zie ik dat er nog genoeg mensen zijn die mogelijk de beschikking hebben over de auto. Laten we proberen de beschikbare auto's zo vol mogelijk te krijgen, dat maakt het mogelijk om op zoveel mogelijk plekken te kunnen staan, ook als het niet helemaal uitgestorven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Wat willen we precies zien in Den Haag?

Vila wijken
Natuur
Mooie grote nieuwe architectonische hoogstandjes
Mooie grote oude architectonische hoogstandjes
schattige volksbuurtjes

En voordat ik het vergeet te melden, ben absoluut geen voorstander van Madurodam. Het is leuk als je klein bent om er heen te gaan. Of als je als toerist NL bezoekt en even snel alles wilt zien. Maar als je het al een keer gezien hebt, dan is er serieus echt niks meer aan.

Wil je aan straat fotografie doen, dan is een zaterdag natuurlijk wel mooi met dat winkelende publiek.

Ps, waarom is het plan om juist tijdens zonsondergang te gaan eten? Juist dan kun je de mooiste plaatjes schieten imo. Als het eenmaal donker is (7-8u in de avond) lekker buffelen en daarna nog een paar uur plaatjes schieten. Het word wellicht wat later, maar dan heb je imo wel de mooiste plaatjes kunnen schieten.

@sjeesgohan
Wanneer wilde je ook alweer scouten? Heb wel interesse om mee te gaan, kan helaas op dit moment niet op 30 km/h cruisen vanwege een erg slechte conditie. Denk ook niet dat het reëel is voor anderen om jou met je vouwligfiets bij te houden voor de gemiddelde fietser :P

@haagsemarkt
Gewaagd! Ben op zich niet zo bang aangelegd, alleen daar kom ik alleen met datgene wat ik nodig heb. Hooguit een body dus met een standaard zoomlens. Geen zin om m'n tas leeg te laten jatten, zo druk kan het daar zijn. 's Avonds wil je er niet meer zijn, dan is het er de lelijkste plek op aarde. Heb in die buurt gewoond en 's avonds loop ik er niet graag openbaar met m'n gear rond. Ben al eens bedreigd door gasten die ik niet kende toen ik met een voor de leek niet herkenbare fotorugzak rondliep.

@fietsen tijdens de meet
Leuk, maar lijkt me niet handig om dat snel te gaan doen. Anders fiets je overal voorbij, zeker als je op een bukfiets zit ;).

[ Voor 22% gewijzigd door jules op 08-01-2010 21:53 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Ik doe wel rustig hoor... Bovendien ben ik stiekum ook een rustige ligfietser, zeker nu m'n versnellingskabel vastgevroren is... Mijn M5 (de snelle dus) ben ik momenteel aan het ombouwen tot naafversnellingen en ondanks dat het achterwiel al helemaal opgebouwd en recht is en alle andere onderdelen er ook al zijn is deze niet op tijd af voor het scouten, dus dat gebeurt op m'n langzamere fietsje.

Volgende week heb ik al een avond afgesproken met NickH en de auto te scouten. 's maandags ga ik zowel overdag als 's avonds alvast prescouten op de fiets, misschien dinsdag overdag ook nog. Als je zin hebt kun je mee. Ik ben dit weekend (en op dit moment zelfs) niet in Den Haag trouwens, dus op z'n vroegst echt maandag.

Naarmate het beter fietsweer wordt en de meeting dichterbij komt ga ik opnieuw scouten, we moeten op tijd weten waar alle werkzaamheden zijn enzo. Ik denk dat ik elke week wel enige tijd aan het scouten ben.

Je hebt gelijk over foto's bij zonsondergang, maar dat hangt natuurlijk ook af van het weer. Als we geluk hebben en het is (bijna) helder, dan zijn de skyline in het centrum en scheveningen natuurlijk geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppx17
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08 18:09
Gutteguttegut schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:19:
[...]
offtopic:
Hehehe..."checkt profiel"....geboren 1990.... :9 jij mag zeker meerijden >:)

Serieus:
Geen probleem :)
offtopic:
Oh noes!

Top! :)

40D | 8 | 50 | 100 | 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw zie net trouwens pas in de TS dat we na het eten door gaan met nachtfotografie, maar ik moet om 11 uur in Bunnik zijn, dus nachtfotografie gaat voor mij niet zo'n succes worden (tot half 10 max als ik nog mensen thuis moet brengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ssj3gohan schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:51:
Volgende week heb ik al een avond afgesproken met NickH en de auto te scouten. 's maandags ga ik zowel overdag als 's avonds alvast prescouten op de fiets, misschien dinsdag overdag ook nog. Als je zin hebt kun je mee. Ik ben dit weekend (en op dit moment zelfs) niet in Den Haag trouwens, dus op z'n vroegst echt maandag.
Maandag avond heb ik al wat. Overdag zou evt kunnen, afhankelijk of ik aan het werk ben.
Naarmate het beter fietsweer wordt en de meeting dichterbij komt ga ik opnieuw scouten, we moeten op tijd weten waar alle werkzaamheden zijn enzo. Ik denk dat ik elke week wel enige tijd aan het scouten ben.
't Is super fietsweer! Hooguit een beetje koud :P Het regent iig niet!
Je hebt gelijk over foto's bij zonsondergang, maar dat hangt natuurlijk ook af van het weer. Als we geluk hebben en het is (bijna) helder, dan zijn de skyline in het centrum en scheveningen natuurlijk geweldig.
True. Scheveningen is idd geweldig, maar denk ook aan bijv de skyline vanaf het malieveld. Zit er ook gaaf uit rond dat tijdstip. En zo zijn er nog wel meerderen :). Heel heel misschien heb ik ook nog een mooie troef achter de hand. Kan alleen nog niks toezeggen daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Niet online
Ook vanaf het hoogste parkeerdek van de Megastores heb je een leuk uitzicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Gezien de meeting eraan komt heb ik maar even een toepasselijke headerpic uit een oud foto-experiment gewalst...

Die megastores komen er zeker weten in, zowel overdag als 's nachts (maar vooral 's nachts) is dat geweldig. Eén van de toplocaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Dinsdagavond gaan we inderdaad scouten met de auto voor de autogroep, ik haal ssj3gohan op, kan evt. nog één iemand in de buurt van Rotterdam of Den Haag ophalen voor het scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:16
Waarom staat er in de OP een uitroepteken achter mij naam? Moet iedereen voor mij oppassen? >:)

[roet-in-het-eten-gooi-mode]
- Na het eten lekker naar m'n studio toe
- Zuipen
- Vrouwen fotograferen

Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/gear/studio_new.jpg

[/roet-in-het-eten-gooi-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Als jij je studio en modellen beschikbaar stelt kunnen we best een tijdje daar zitten, maar Den Haag by night is ook hartstikke leuk. Ik dacht dat jij inmiddels wel genoeg had van tweakers in je studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
ssj3gohan schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:56:
Als jij je studio en modellen beschikbaar stelt kunnen we best een tijdje daar zitten, maar Den Haag by night is ook hartstikke leuk. Ik dacht dat jij inmiddels wel genoeg had van tweakers in je studio?
Ik heb 0x Tweakers in m'n studio gehad, dus ik kan er nog niets zinnigs over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Aaaah, ohja, dat was niet in je studio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Aangezien ik al had aangeboden om mee te gaan met scouten en ik aankomende week geen reet te doen (paar kleine dingetjes, maar voornamelijk overdag vrij) wil ik best mee gaan scouten dinsdagavond.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07

iMars

Full time prutser

ssj3gohan schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:56:
Dit is voor mij toch wel een must ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net dat het lijstje in de openingspost nog niet compleet is. Je mag me toevoegen aan het Canon lijstje.
Ik kom uit Zwolle met de auto en heb indien gewenst ook nog wel een plekje over. Rij via Amersfoort, Utrecht (A28) en dan de A12 langs Gouda en Zoetermeer naar Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Ik vertrek zodirect en vanavond nog om langs wat gesuggereerde plekken te fietsen. Als iemand nog mee wil, laatste kans, of je moet morgenavond (1 plek vrij) met mij en NickH meewillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Laatst online: 22-09 11:02

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Was enigszins in de veronderstelling dat het de 6de zou worden (iets met assumptions en de mother of all f*ckups.....). De 13de laat ik zo snel mogelijk weten of ik er bij ben. Dan volgt ook wat ik dan bij me heb en of ik met de auto kom etc.

To be continued....

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Maar mooi dat we alles een maand van tevoren regelen hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
ssj3gohan schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:04:
Ik vertrek zodirect en vanavond nog om langs wat gesuggereerde plekken te fietsen. Als iemand nog mee wil, laatste kans, of je moet morgenavond (1 plek vrij) met mij en NickH meewillen.
Precies, ik kan nog één iemand meenemen en oppikken op de route Ridderkerk (Rotterdam Zuid) en Den Haag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Velvet schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:25:
Eventueel kan ik ook met mijn auto gaan (alleen rijd ik dan van Den Haag via Den Haag naar Den Haag :+ ), dus als we een auto te kort komen, zeg je het maar.
En bedankt voor het aanbod om mijn fiets te fiksen, maar ik denk dat ik je maar tegen jezelf ga beschermen ;)
Ow Gohan heeft een grote mond hier maar irl issie vrij tam hoor ;)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:13
Ik ben niet zo op de hoogte van het carnavalsgebeuren, maar is dat niet in het weekend van 13 februari? Ik kan me zo voorstellen dat er een aantal mensen dan liever in brabant rond hangen dan in den haag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

silencedead schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:25:
Ik ben niet zo op de hoogte van het carnavalsgebeuren, maar is dat niet in het weekend van 13 februari? Ik kan me zo voorstellen dat er een aantal mensen dan liever in brabant rond hangen dan in den haag :).
Officieel begint het carnaval pas op de 14de (http://www.feestdagen.nl/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Heb het idee, dat het nu wel gaat lukken (R'dam :N :( )

Kom vanuit R'dam-zuid - met de motor, da's makkelijk met parkeren; en alvast warm aangekleed- heb eventueel auto als er nog meer mee willen - of als er nog plek is in een auto wil ik ook best met iemand meerijden.

De tas wordt gevuld met:

Canon 450D + Grip
18-55 IS
55-250 IS
statief
Speedlight Ex 380

De Cosina 100-400 blijft thuis denk ik

Misschien dat er nog een Canon 28 mm f/1,8 of een sigma 30 mm f/1,4 bijkomt als het budget het toelaat
* JAMF krijgt nog geld van Eneco terug *O* (zuinig stoken = nieuwe spullen)

[ Voor 0% gewijzigd door JAMF op 15-01-2010 08:25 . Reden: Kan toch niet mee !!!! ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Heel mooi. Is die cosina zo'n oudje uit het analoge tijdperk? Stelt de kwaliteit wat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
Hey gezellig! misschien kom ik ook wel :+

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
the real JAMF schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:53:

Kom vanuit R'dam-zuid - met de motor, da's makkelijk met parkeren; en alvast warm aangekleed- heb eventueel auto als er nog meer mee willen - of als er nog plek is in een auto wil ik ook best met iemand meerijden.
Heb in principe nog één plek over, als het weer het niet toelaat om op de motor te komen (of je vind het gezelliger) kan ik je wel oppikken en weer afzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:33

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

onder voorbehoud wil ik ook wel eens langs komen. Even zuipen bij GH is altijd goed, maar zou wel relaxed zijn als er meer mensen uit de buurt van groningen komen voor carpool, alleen in de auto zit ik al wel genoeg.
Ik heb wel een bak, dus als iemand vanuit het noorden komt (ik kom uit groningen stad), meld maar :P.

Kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik kom, vanwege workshops e.d., maar vermoed dat ik wel even langs kom.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Ik had ook al een tijdje geleden gezegd dat ik mee wilde gaan met scouten.... maar nog geen reactie gekregen...

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Thundertje bij zijn lurven getrokken en die komt ook mee geloof ik.
Vermoed dat we de 13e er dus wel zijn.

Als mensen willen carpoolen kan nog steeds, heb nog wel ruimte voor 2 a 3 (drie is wel gezellig op de achterbank :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nomad schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:55:

Als mensen willen carpoolen kan nog steeds, heb nog wel ruimte voor 2 a 3 (drie is wel gezellig op de achterbank :P).
Jaaaa O+ Hoe laat haal je me op? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Van Groningen Airport bedoel je, rond 11:00 denk ik, dan heb ik bijna 3 uur over om naar DH te gaan, moet lukken!

[ Voor 6% gewijzigd door Nomad op 12-01-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
We gaan voor de duidelijkheid waarschijnlijk niet bij gerard zitten*, of dat moet van tevoren gebeuren. Het programma leent zich daar niet geweldig voor, zeker omdat we parkeerplekken moeten gaan vinden in een stad met de hoogste autodichtheid van europa.

en volgens mij was hij ook niet helemaal serieus

edit: Komen er nou vier modjes? Gaat dit goed? Zit daar niet een soort kritische massa waardoor alles implodeert?

@G-Tus: haha, ik heb je geDM't en in dit topic nog eens gespamd tegen je. Ik dacht al dat je het had gemist...

[ Voor 26% gewijzigd door mux op 12-01-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Net bericht gekregen dat de 13de geen enkel probleem voor mij gaat worden.
* BlaTieBla is dus ook van de partij en neemt mee:
- Nikon D300
- Voigtlander 20mm F3.5
- Nikon 35mm F2
- Nikon 17-55mm F2.8
- Misschien de Nikon 70-200mm F2.8, Sigma 10-20mm F4-5.6 en Nikon 50mm F1.8
- Statief en/of Monopod

Weet nog niet of ik met de trein of auto kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vervelend, krijg net te horen dat ik de 13e een klus heb waardoor ik hier toch niet bij kan zijn. Balen. Maar ik hou me aanbevolen voor een volgende meet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeke1984
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 19:52
Is het nog steeds mogelijk aan te melden? Ik als beginnende hobbyist, zou ook graag meegaan om e.e.a. te leren en eens gezellig te kletsen met wat medetweakers.

Ik zou dan meenemen: Nikon D90 + 18-105 en aangezien de Nikon groep toch nog niet supergroot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Natuurlijk, iedereen is nog steeds welkom. Zeker nu, het duurt nog een maand voor we zover zijn.

bouncing_tom: jammer, misschien tot een andere keer dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
G-Tus kan ik je ergens op de route Rotterdam > Den Haag ophalen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
abrakadaver schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:12:
[...]
Hey gezellig! misschien kom ik ook wel :+
Whisk(e)y gok ik? Blue Label? Jack? Zeg het maar :P
Nomad schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:38:
onder voorbehoud wil ik ook wel eens langs komen. Even zuipen bij GH is altijd goed
Maar mij wel negeren/blokkeren op Twitter? Pffff ;)
ssj3gohan schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:13:
We gaan voor de duidelijkheid waarschijnlijk niet bij gerard zitten*, of dat moet van tevoren gebeuren.

en volgens mij was hij ook niet helemaal serieus
Oh ik was wel serieus hoor, maar wilde meer je topic kapen ;)
edit: Komen er nou vier modjes? Gaat dit goed? Zit daar niet een soort kritische massa waardoor alles implodeert?
Oh modjes? Kunnen we ze in het echt terugschoppen voor al die keren dat ze posts veranderen, topics dichtgooien of een (negatieve) notitie maken bij een user ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssj3gohan schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:13:

Op dit moment komen er twee uit Groningen. Ik maakte een geintje naar Nomad. Als je niet weet wat ik bedoel adviseer ik je even in mijn profiel te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

GerardHenninger schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:17:
[...]

Whisk(e)y gok ik? Blue Label? Jack? Zeg het maar :P

[...]

Maar mij wel negeren/blokkeren op Twitter? Pffff ;)

[...]

Oh ik was wel serieus hoor, maar wilde meer je topic kapen ;)

[...]

Oh modjes? Kunnen we ze in het echt terugschoppen voor al die keren dat ze posts veranderen, topics dichtgooien of een (negatieve) notitie maken bij een user ;)
wtf heb ik je geblokkeerd op twitter?...haha, daar ben ik me niet eens van bewust...ik gebruik twitter dan ook eigenlijk niet en heb wel eens wat zitten prutsen vanaf de iphone :P
goed, zover offtopic.

Ik vind het idee om even bij GH bij te kletsen niet zo raar idee, je kan rond 22:00 altijd nog even DH weer in om nightlife te schieten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Eeey busschops,

Ik denk dat je PM's uit staan dus hier maar effe. Ik zou graag gebruik maken van de mogelijkheid om met je mee te rijden. Ik woon vlak onder je, aan de A28 en daar kom je langs als ik het goed heb.

Mail me gerust. Adressen zijn te vinden in m'n profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Nomad, GerardHenninger: ik stel voor om het bij jou zitten naar een ander topic/andere datum door te schuiven. Het is, denk ik, niet zo leuk als de helft van de groep afdruipt naar heel ergens anders. Het valt ook met het middag-eten-avondschieten niet 'natuurlijk' in te plannen, of je moet het naderhand doen. Maar als je nog naar Groningen terugmoet zul je dan ergens moeten overnachten.

Verder: wat hebben we toch veel over voor jullie! Ik ben van m'n fiets gevallen met het scouten, we hebben nog een bijna-ongeluk gekregen in de auto en hebben de diepe krochten van een homo-ontmoetingsplek uitgeplozen, alles om slechts de beste locaties en de beste timing voor het heilige tweakers voor elkaar te krijgen.

:+

@mig29: hm, in de auto werd het ons duidelijk dat je op een licht inopportune plek woont voor deze meeting. Volgende keer bij jou? Ik boek alvast tickets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Het is jullie meet, jullie kiezen wat er gebeurd.
Maak er watleuks van. Wij maken het gewoon mee en zien wel wat ons voor geschotelt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Nouja, inspraak wordt uiteraard gewaardeerd, we willen jullie niet moedwillig beperken omdat we ons 'bedreigd' voelen in de tijdsbesteding ofzo... Het is meer dat we er in de auto achter waren gekomen dat dit gewoon niet goed past. Zo, een koekje voor wie dit nóg politiek correcter kan verwoorden.

Even een boude vraag: Woont hier iemand in Den Haag en heeft hij/zij een idee hoe en of je op Het Strijkijzer kunt gaan staan? 's Avonds zijn de megastores definitief dicht en mag je er niet op komen, dus dat gaat niet. Zonde van een mooie treinlocatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
13e februari is goed hoor :o

Wel eens goed om elkaar overdag te zien. Ik ken jullie (deels) alleen van de Rotterdam nacht-shoot, en daar is niet veel van blijven hangen qua gezichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

GerardHenninger schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:17:
[...]

Kijk met jou kan ik praten, alleen kostte mij deze opmerking me dit een paar dagen (kort jaar in jou agenda mig29...) een roze naam op GoT :)

* Gutteguttegut moet nu zn onderschrift weer aanpassen... :|
...en das zo lastig vanaf mn Nokia E71...

edit:
Dus maar even via mn lappie gedaan...

[ Voor 4% gewijzigd door Gutteguttegut op 13-01-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07

iMars

Full time prutser

Als mensen tussen Rotterdam en Den Haag nog vervoer zoeken, kunnen ze met mij meerijden.

Als ik geen meerijders heb, en het weer is goed te doen, kom ik misschien wel op de motor ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssj3gohan schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:25:
@mig29: hm, in de auto werd het ons duidelijk dat je op een licht inopportune plek woont voor deze meeting. Volgende keer bij jou? Ik boek alvast tickets...
Op dit moment is mijn persoonlijke omstandigheid nog niet dermate dat ik dat op dit moment ga opzetten. Ik zit er wel mee te spelen voor het najaar oid. Het zal dan wel een lastige meeting zijn om te plannen ivm slaapplekken/vervoer. Daarnaast rijst de vraag wie er meekan bij een overschot aan aanmeldingen. Ik zal er waarschijnlijk nog wel op terugkomen. Ik laat jullie eerst deze meetings organiseren! :)
Gutteguttegut schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 08:42:
Kijk met jou kan ik praten, alleen kostte mij deze opmerking me dit een paar dagen (kort jaar in jou agenda mig29...) een roze naam op GoT :)
GH is niet zo origineel en probeert de boel uit te lokken. Daar trappen we dus niet in :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
ssj3gohan schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:25:
Verder: wat hebben we toch veel over voor jullie! Ik ben van m'n fiets gevallen met het scouten, we hebben nog een bijna-ongeluk gekregen in de auto en hebben de diepe krochten van een homo-ontmoetingsplek uitgeplozen, alles om slechts de beste locaties en de beste timing voor het heilige tweakers voor elkaar te krijgen.
Een bijna ongeluk is misschien wat lichtjes uitgedrukt, daarnaast was het van jou misschien ook niet zo handig om te gaan flashen op die homo-ontmoetingsplek. Daarnaast hebben we wel een aantal locaties bekeken ondanks de meestal verschillende instructies (de een zegt links, de ander rechtdoor). Hier volgen dan ook een paar foto's van gister (2 locaties), ze zijn niet zo geweldig gesmurft maar het gaat meer om het idee wat mogelijk gaat zijn met een goed statief etc...

In den beginnen, in de duinen achter bij G-Tus:
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S02Q2fDaMKI/AAAAAAAABhY/q8Xot3rSYYY/s800/Scouten%200002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S02Q20DB6bI/AAAAAAAABhc/l38EaAC5OAk/s800/Scouten%200008.jpg

Boten zullen ook te zien zijn vanaf deze locatie, al is dat met de deiing (of hoe schrijf je dat?) lastig foto's maken:
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S02Q3SylySI/AAAAAAAABhg/eGKpMlYUcUQ/s800/Scouten%200010.jpg

Scout locatie 2:
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S02Q3wxGd6I/AAAAAAAABhk/CWHSoQr7ItE/s800/Scouten%200011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S02Q4SWOrOI/AAAAAAAABho/zYDqmz5M_lQ/s640/Scouten%200017.jpg

Torentje:
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S02Q5nyY6PI/AAAAAAAABh0/ZJ6Yt1ErHL4/s640/Scouten%200021.jpg

Torentje 2:
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_QXo42iOGaeI/S02Q6GRFtvI/AAAAAAAABh4/UzvTZd6eHAA/s640/Scouten%200028.jpg

Voor zover de sneak preview van 2 van de scout locaties (ik weet niet of het dag of avond locaties worden, we zullen wel zien wat de TS er mee doen), daarnaast hebben we voor de veiligheid de homo-ontmoetingsplek maar als overdag locatie aangewezen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Erg belangrijk ook om mensen handmatig in het gezicht te flitsen wanneer je triggers dienst weigeren:

flashing people in the face!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
ssj3gohan schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:33:
Erg belangrijk ook om mensen handmatig in het gezicht te flitsen wanneer je triggers dienst weigeren:
En bedankt nog daarvoor, ik werd vanochtend wakker met knallende koppijn :P. Gelukkig zit je met de meet niet in mijn groep, anders was het 8) en dat is zo lastig zien 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Reminds me, vóór de meet moet ik meer triggers en flitsers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeke1984
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 19:52
Argh :( Kom ik erachter dat ik de 13e niet kan. Ik was al helemaal enthousiast aan het vertellen tegen mijn vriendin, haar paar keer uhh tussendoor negerend, van jeeeeeeeej , ik ga weer wat dingen leren en leuk fotos maken de 13e, waarop er opeens door de telefoon klonk: HALLO!!!

Ik : Ja?!

Vriendin: Het is dat weekend carnaval en dan zit je met je zatte knar in het cafe!

Ik: Doh 8)7 8)7 8)7 |:(

Oftewel, de 13e is toch geen optie en is bij deze aangepast: Naar alle waarschijnlijkheid dus 'een volgende meet'... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Carnaval == wegwezen, denk ik dan altijd.

Voor mij is het wel net 3 dagen voor een belangrijke deadline. Hopelijk krijg ik die binnen werktijd klaar, maar anders ...

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Zeg gekken, wat moeten jullie nou op zo'n afschuwelijk feest als carnaval wanneer je ook geweldige foto's van Den Haag kan maken?

Anyway, er zijn ondertussen nog best wat mensen die aangegeven hebben misschien te willen, maar nog niet in de meetingmanager staan. Er zijn ook een paar mensen die hebben afgezegd (wel of niet met goede redenen... :+) Ik heb MoDpOwErZzZ oftewel ik kan jullie uit de meetingmanager knikkeren en doe dat ook, áls jullie daar niks op tegen hebben.

Met het oog op het indelen in groepen etc. wil ik de administratie enigszins op orde krijgen, mogelijk regelen we ook speciale locaties waar je met een te kleine danwel te grote groep niet bij kunt... Spannend, spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Ik ben tot 24/01 op vakantie, maar met ssj3gohan zijn jullie in goede handen, tot dan! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ssj3gohan schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:47:
Even een boude vraag: Woont hier iemand in Den Haag en heeft hij/zij een idee hoe en of je op Het Strijkijzer kunt gaan staan? 's Avonds zijn de megastores definitief dicht en mag je er niet op komen, dus dat gaat niet. Zonde van een mooie treinlocatie.
Strijkijzer is van Vestia. Kun je mailen om te vragen of zoiets mogelijk is.

Wellicht een wat onbekendere locatie: de brug achter CS. Van daaruit kun je de skyline van kantoorgebouwen in het Beatrix kwartier fotograferen. Stukje door de wijk Bezuidenhout-West wandelen en je hebt bij de Netkous ook een bijzonder mooie modern stedelijk stukje architectuur dat 's avonds mooi is uitgelicht.

Niet zo heel ver daar vandaan weet ik nog een plekje op een gebouw (voor in de avond), maar ik durf daarover nog niets toe te zeggen of het ook mogelijk is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssj3gohan schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:51:
Anyway, er zijn ondertussen nog best wat mensen die aangegeven hebben misschien te willen, maar nog niet in de meetingmanager staan. Er zijn ook een paar mensen die hebben afgezegd (wel of niet met goede redenen... :+) Ik heb MoDpOwErZzZ oftewel ik kan jullie uit de meetingmanager knikkeren en doe dat ook, áls jullie daar niks op tegen hebben.
Ze hebben ook netjes een link en een password in de mail gekregen, waarmee ze zelf aan kunnen passen wanneer ze wel of niet kunnen.. Er uit gooien lijkt me dan ook niet echt noodzakelijk. De geachte leden aanspreken op hun verantwoordelijkheid is natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

ssj3gohan schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:58:
Heel mooi. Is die cosina zo'n oudje uit het analoge tijdperk? Stelt de kwaliteit wat voor?
Yup - oud beestje - flared een beetje - Maar het is wel een leuke lens; misschien juist omdat ie niet zo bijzonder is

Maar: Helaas, de lens gaat niet niet naar Den Haag , Ikzelf ook niet - Agenda van mrs. stond wel een gezamenlijke afspraak in
:'( :( -O-

Volgende keer beter ..

Hoe pas ik die digitale planner aan ??? Goed lezen !!

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Hm, jammer (jamfer? hm, afgezaagd :+). Verder heb ik nog wel goed niews voor de meet:

We kunnen fotograferen vanaf het Strijkijzer!

Nu is alleen de grote vraag: wanneer? Willen we dit overdag doen, of 's nachts. Ikzelf zou zeggen overdag omdat je dan meer en verder kunt zien (het gebouw is 130 meter hoog, op een heldere dag kun je tot Rotterdam kijken) maar misschien is er een overheersende mening dat het 's nachts moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Misschien even een keer langsgaan zowel overdag als 's nachts, foto maken, hier posten en kijken wat het beste is?

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Supergaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
De persoon die ons binnenlaat doet het in zijn eigen tijd, het is een bewoner van de flat (en tegelijkertijd exploitant, das pas een korte forensenroute). 's Avonds zijn andere locaties al behoorlijk tijdvretend en mooi, dus vooralsnog zet ik dit in de namiddag. Zoals gezegd: grootste kans op goede foto's, en het is ook het makkelijkst om dan mooie foto's te maken.

Ik zal nog even kijken of het in de avond mogelijk is een andere hoge locatie op te zoeken, maar het is hit&miss met dit soort dingen (zag er eigenlijk ook tegenop om dit te organiseren, maar had het uiteindelijk toch maar gedaan, geluk gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat die persoon ook bereid is om jullie 's nachts binnen te laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
's nachts niet. 's avonds misschien, maar zoals gezegd heb ik andere plannen voor de avond.

Maar maak je niet druk, het komt allemaal helemaal goed en het wordt allemaal hartstikke leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well done! Ben niet zo bekend in Den Haag, maar dit kan alleen maar goed worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Lijst van hoogste gebouwen van Den Haag, nummer 3. De zendmast kun je niet in, de hoogste verdieping van de Vulpen waar je in kunt is lager dan Het Strijkijzer, en hey presto, hoogste fotografie-punt van Den Haag.

Over een paar jaar komt De Kroon bij de regeringsgebouwen te staan, die neemt dan het stokje van Het Strijkijzer over als hoogste punt waar je zonder klimgereedschap kunt komen. Deze gebouwen worden zeker net na oplevering één of twee keer opengesteld voor het publiek, dus misschien moeten we daar een toekomstige meet eens op afstemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

* BlaTieBla dient dan meteen maar een aanvraag in (in drie-voud) voor lekker helder weer met niet al te veel (koude) oosten wind.

Dan ook meteen maar wat ideetjes voor de gemeente Den Haag om op de 13de de volgende evenementen te organiseren (in de buurt van het strijkijzer... uiteraard) ZONDER de rest van NL in te lichten;
- Groot vuurwerk
- Ballonvaartwedstrijddingus
- Lasershow
- Lightning on-demand (ietsje uit de buurt van het Strijkijzer :) )
- Vliegtuigshow
- etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Om het topic stiekum te blijven kicken blijf ik maar een beetje teasertjes posten. Met een beetje geluk wordt het helder en kunnen we met zonsondergang bij de Pier van Scheveningen dit soort foto's produceren:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oSI9EzPz48doz524AnXhfmgS/full.jpg

(uit de oude doos, twee jaartjes geleden)

[ Voor 7% gewijzigd door mux op 17-01-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

leeke1984 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:39:
Oftewel, de 13e is toch geen optie en is bij deze aangepast: Naar alle waarschijnlijkheid dus 'een volgende meet'... :'(
ik hoorde gisteravond dat carnaval pas officieel op de 14de begint.. dus slecht exuse ;)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ssj3gohan schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:47:
Hm, jammer (jamfer? hm, afgezaagd :+). Verder heb ik nog wel goed niews voor de meet:

We kunnen fotograferen vanaf het Strijkijzer!

Nu is alleen de grote vraag: wanneer? Willen we dit overdag doen, of 's nachts. Ikzelf zou zeggen overdag omdat je dan meer en verder kunt zien (het gebouw is 130 meter hoog, op een heldere dag kun je tot Rotterdam kijken) maar misschien is er een overheersende mening dat het 's nachts moet?
Gaaf dat dat je gelukt is!
Vanaf het Strijkijzer zit je relatief dicht bij de sporen. Maar of je ook zicht hebt op de sporen is dan de vraag. Geen idee hoe dit zit vanaf de andere gebouwen zoals bijv de Koekjestrommel (naast de HHS/studentenwoningen, met onderin de DUWO). Bovenin zit ook een panoramadak bedacht ik me toen ik dit las. Alleen, is het nog steeds open (heb paar jaar geleden vernomen dat het (tijdelijk) gesloten is vanwege wangedrag van bewoners)? En wie kent er nog bewoners?
BlaTieBla schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:57:
* BlaTieBla dient dan meteen maar een aanvraag in (in drie-voud) voor lekker helder weer met niet al te veel (koude) oosten wind.
Wellicht een goede: hoge bomen vangen veel wind, net als hoge gebouwen. Een dikke aanrader dus om je warm te kleden als het waait :)
Dan ook meteen maar wat ideetjes voor de gemeente Den Haag om op de 13de de volgende evenementen te organiseren (in de buurt van het strijkijzer... uiteraard) ZONDER de rest van NL in te lichten;
- Groot vuurwerk
- Ballonvaartwedstrijddingus
- Lasershow
- Lightning on-demand (ietsje uit de buurt van het Strijkijzer :) )
- Vliegtuigshow
- etc.
-groep opsplitsen zodat je vuurwerk kan afsteken vanaf verschillende panorama daken? ;)

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste