Zelf gebruik ik geen protector, over het algemeen vind ik het lelijke dingen en doen ze gewoon afbreuk aan de uitstraling van de telefoon. Ik heb hiervoor een P1i gehad (2 jaar mee gedaan) en die heeft nu enkele ondiepe krasjes, en dat scherm is toch wel veel minder sterk dan het scherm van de Hero. En ik ben echt niet iemand die zijn telefoon altijd met fluwelen handschoentje behandeld 

Ik heb nog een vraagje, bovenin het scherm staat je internetverbinding, meestal 3G met 2 pijltjes, 1 omhoog 1 omlaag. Soms staat er ook een H boven de pijltjes, wat houdt dit precies in. Ik zat zelf te denken aan HSDPA maar T-Mobile heeft toch geen HSDPA?
Ik laat ze maar gewoon naast elkaar draaien, tot nu toe vind ik de app verrekt handig, hoe lang dat nog duurt weet ik niet, dan kan ik hem altijd nog verwijderen. Het bladert wel makkelijk door je mail moet ik zeggen en een bericht maken / beantwoorden is maar 1 click awayStaffie666 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:22:
Ik zie het probleem niet zo? Die widget is eigelijk voor pop3 mail enzovoort. Gmail zelf wordt dmv push opgehaald. Iets wat veel sneller gaat. Ook open je via de app eigenlijk je hele gmail box ipv alleen de ontvangen mailtjes op je gsm. Ik vond die widget ook even leuk, weekje later was ik ervan genezen want zodra je mail wilt sturen moet je toch de app openen.
Je gmail verwijderen is geen goed idee, ivm syncen e.d. en mogelijkheid tot openen van market heb je toch je gmail account nodig.
Ik heb nog een vraagje, bovenin het scherm staat je internetverbinding, meestal 3G met 2 pijltjes, 1 omhoog 1 omlaag. Soms staat er ook een H boven de pijltjes, wat houdt dit precies in. Ik zat zelf te denken aan HSDPA maar T-Mobile heeft toch geen HSDPA?
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."