HTC Hero [part six] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.530 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 09:09

The Deaken

Nexus

Zelf gebruik ik geen protector, over het algemeen vind ik het lelijke dingen en doen ze gewoon afbreuk aan de uitstraling van de telefoon. Ik heb hiervoor een P1i gehad (2 jaar mee gedaan) en die heeft nu enkele ondiepe krasjes, en dat scherm is toch wel veel minder sterk dan het scherm van de Hero. En ik ben echt niet iemand die zijn telefoon altijd met fluwelen handschoentje behandeld ;)
Staffie666 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:22:
Ik zie het probleem niet zo? Die widget is eigelijk voor pop3 mail enzovoort. Gmail zelf wordt dmv push opgehaald. Iets wat veel sneller gaat. Ook open je via de app eigenlijk je hele gmail box ipv alleen de ontvangen mailtjes op je gsm. Ik vond die widget ook even leuk, weekje later was ik ervan genezen want zodra je mail wilt sturen moet je toch de app openen.

Je gmail verwijderen is geen goed idee, ivm syncen e.d. en mogelijkheid tot openen van market heb je toch je gmail account nodig.
Ik laat ze maar gewoon naast elkaar draaien, tot nu toe vind ik de app verrekt handig, hoe lang dat nog duurt weet ik niet, dan kan ik hem altijd nog verwijderen. Het bladert wel makkelijk door je mail moet ik zeggen en een bericht maken / beantwoorden is maar 1 click away :D

Ik heb nog een vraagje, bovenin het scherm staat je internetverbinding, meestal 3G met 2 pijltjes, 1 omhoog 1 omlaag. Soms staat er ook een H boven de pijltjes, wat houdt dit precies in. Ik zat zelf te denken aan HSDPA maar T-Mobile heeft toch geen HSDPA?

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-07 22:53
The Deaken schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 22:52:
Ik heb nog een vraagje, bovenin het scherm staat je internetverbinding, meestal 3G met 2 pijltjes, 1 omhoog 1 omlaag. Soms staat er ook een H boven de pijltjes, wat houdt dit precies in. Ik zat zelf te denken aan HSDPA maar T-Mobile heeft toch geen HSDPA?
Volgens dit kaartje toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Volgens mij heeft T-mobile wel HSDPA is dat alleen qua snelheid nog niet te vergelijken met vodafone.
Maat van me heeft t-mobile en die zei dat in maart de snelheid omhoog zou moeten gaan (misschien is er dan
dekking in heel nl?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313208

Hoi,

Wanneer ik een email wil openen met mijn htc hero duurt het zo enorm lang voor het bericht is geopend. Heeft iemand een oplossing hiervoor? het is zo irritant om minstens 30seconden te wachten voor ik een email kan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:00
d0s schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:52:
[...]

Ik twijfel, hoef hem namelijk toch maar 6 maanden te gebruiken dan kan ik weer verlengen.

Last van het sneller vet worden van het scherm of mindere gevoeligheid?
Het scherm word iets sneller vet. Maar het is er net zo gemakkelijk af te vegen als zonder protector.
Heel veel mensen vinden dat de gevoeligheid minder word. Ik merk er eigenlijk niks van. Hij werkt net zo goed als zonder protector. Je ziet hem trouwens
ook niet. Als je hem goed bevestigd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:12
Anoniem: 313208 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:22:
Hoi,

Wanneer ik een email wil openen met mijn htc hero duurt het zo enorm lang voor het bericht is geopend. Heeft iemand een oplossing hiervoor? het is zo irritant om minstens 30seconden te wachten voor ik een email kan openen.
Gebruik je een task killer applicatie? Als je je email applicatie namelijk killed, moet deze opnieuw geïnitialiseerd worden en dat kan lang duren.

CPU vretende processen afsluiten met een task killer kan helpen de opstarttijd van de email applicatie te versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313208

Hoi,

Nee ik kill de email applicatie niet. er staan ruim 400 berichten in mijn inbox, ik vermoed dat het daarmee heeft te maken maar ik weet niet hoe ik maximaal 100 berichten kan behouden en de rest purgen (deleten) ik heb de instellingen nagekeken maar daar kom ik niet verder mee want die staat al op maximaal 40 berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330021

Anoniem: 313208 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:18:
Hoi,

Nee ik kill de email applicatie niet. er staan ruim 400 berichten in mijn inbox, ik vermoed dat het daarmee heeft te maken maar ik weet niet hoe ik maximaal 100 berichten kan behouden en de rest purgen (deleten) ik heb de instellingen nagekeken maar daar kom ik niet verder mee want die staat al op maximaal 40 berichten.
Ik weet niet op hoeveel dagen de email-applicatie staat, maar dat kan je ook nog veranderen. Zodat je alleen de mailtjes van de laatste week ontvangt. Staat bij Instellingen onder Verzenden en ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113283

Ik vind de hero super werken, alleen ik heb 1 probleem. Mijn scherm kantelt maar heel af en toe als ik me scherm draai. Tijdens het smsen werkt al helemaal niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287750

Anoniem: 113283 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:57:
Ik vind de hero super werken, alleen ik heb 1 probleem. Mijn scherm kantelt maar heel af en toe als ik me scherm draai. Tijdens het smsen werkt al helemaal niet meer
je g-sensor opnieuw kalibreren kan helpen
instellingen-geluid en weergave-ijken van Gsensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:47
Oei, misschien het begin van het einde voor mijn Hero: 'Het Trackball probleem' :(
In de browser scrollt ie vaak vanzelf naar rechts. Nouja, afwachten maar en anders HTC bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
Ik weet niet hoe het kan maar het achterhoesje van mn hero begin heel erg te kraken als ik op een bepaalde plek druk.. hij lijkt wel iets "losser" dan voorheen. Wanneer ik mn tel ook tussen duim en wijsvinger neem in de lengte (dus vinger op de earplug en duim op de usbingang) en ik een beetje kracht uitoefen springt de cover aan de kant van de volume toesten open. Iemand een idee waar ik een nieuw acherkantje kan kopen? Op ebay kon ik niet vinden omdat ik bedolven werd onder de bescherm hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113283

Anoniem: 287750 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:54:
[...]

je g-sensor opnieuw kalibreren kan helpen
instellingen-geluid en weergave-ijken van Gsensor
als geprobeerd maar het werkt niet! Meer mensen hier problemen mee? Het werkt echt voor geen meter meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:07
Oh, nou ik dit zo lees dan merk ik nu pas dat ik ook last heb van 'Het Trackball probleem'. :O Het is dus een bekend probleem merk ik?

Bij de Nexus One hebben ze dezelfde trackball erin gestopt, dus hopelijk is het in 'n nieuwe versie van Android opgelost. Wachten tot eind februari dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11-2024
Kan iemand mij met het volgende Hero >>> Windows Vista probleem helpen? Als ik mijn Hero koppel via een USB-verbinding zonder gebruik te maken van HTC Sync, krijg ik op mijn computer de melding: Wilt u de verwisselbare schijf controleren en herstellen. Controleren en herstellen lukt sowieso niet en ik merk geen problemen als ik het niet doe. De onnodige Windows melding is echter wel irritant. Weet iemand waar het aan ligt en hoe ik er van af kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Het trackball probleem doet zich ook af en toe bij mij voor. Een restart helpt.

Op de vraag over taskiller: die gebruik ik alleen als het ding erg traag wordt, als de schermopbouw het laat afweten enzo. Kortom, als ie begint te reageren als Vista op een netbook >:) Dan start ik de taskiller, kill alles wat ik niet nodig heb en als laatste kill ik de taskiller zelf. Werkt goed.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 17-01-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Noachdehaas schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:23:
Kan iemand mij met het volgende Hero >>> Windows Vista probleem helpen? Als ik mijn Hero koppel via een USB-verbinding zonder gebruik te maken van HTC Sync, krijg ik op mijn computer de melding: Wilt u de verwisselbare schijf controleren en herstellen. Controleren en herstellen lukt sowieso niet en ik merk geen problemen als ik het niet doe. De onnodige Windows melding is echter wel irritant. Weet iemand waar het aan ligt en hoe ik er van af kom?
Die krijg ik ook steeds. Ik klik het maar weg, maar ik zou ook wel willen weten hoe ik van die irritante melding af kom.

Opvallend: dezelfde melding krijg ik als ik mijn Tomtom aan de computer hang. Je zult maar op het verkeerde knopje drukken en je kaarten per ongeluk wissen. Irritant. Het is kennelijk een Vista probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Flogging Hank schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:12:
Ik weet niet hoe het kan maar het achterhoesje van mn hero begin heel erg te kraken als ik op een bepaalde plek druk.. hij lijkt wel iets "losser" dan voorheen. Wanneer ik mn tel ook tussen duim en wijsvinger neem in de lengte (dus vinger op de earplug en duim op de usbingang) en ik een beetje kracht uitoefen springt de cover aan de kant van de volume toesten open. Iemand een idee waar ik een nieuw acherkantje kan kopen? Op ebay kon ik niet vinden omdat ik bedolven werd onder de bescherm hoesjes.
Kun je kopen bij www.expansys.nl htc hero battery cover in het wit, zwart of bruin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 08:49
Noachdehaas schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:23:
In dat geval heb je hem een keer niet netjes geunmount en is je SD kaart aan het klooien.
Je komt eraf door te doen waar hij om vraagt. Hij zegt het immers niet voor niets ;)

Vermoedelijk moet het wel direct in een cardreader en niet via het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anoniem: 167272 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:36:
[...]
Irritant. Het is kennelijk een Vista probleem.
Windows 7 ook :)
Ik krijg het bij het aansluiten van mijn externe harde schijf.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:35
Krijg mijn Hero waarschijnlijk morgen binnen. Vroeg me wel af wat nou de "beste" custom rom is? Beste is bij mij vooral snel en stabiel. Extra apps hoef ik niet perse, want als ik die nodig heb installeer ik die later zelf wel.
Natuurlijk heb ik al op het XDA forum gekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn echt ontzettend veel roms namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

barzi schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:57:
Krijg mijn Hero waarschijnlijk morgen binnen. Vroeg me wel af wat nou de "beste" custom rom is? Beste is bij mij vooral snel en stabiel. Extra apps hoef ik niet perse, want als ik die nodig heb installeer ik die later zelf wel.
Natuurlijk heb ik al op het XDA forum gekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn echt ontzettend veel roms namelijk.
je hebt hem nog niet eens en je wilt al gelijk aan de slag met custom roms? misschien eerst ff wachten.. wie weet bevalt hij out-of-the-box al wel prima

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 12:35
Nibbz schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:08:
[...]

je hebt hem nog niet eens en je wilt al gelijk aan de slag met custom roms? misschien eerst ff wachten.. wie weet bevalt hij out-of-the-box al wel prima
Dat kan, alhoewel custom roms (bijna) altijd sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 20:53
Ik heb de Hero nu ongeveer 3 maanden, en hij bevalt "out-of-the-box" prima. Ik heb de afgelopen weken wel nagedacht over een custom rom, maar met Android 2.1 in het vizier (in februari), kan ik nog wel geduld opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

barzi schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:57:
We hebben een apart Custom ROM topic ;)
[HTC Hero] Rooten & Custom ROM's

Verder is MoDaCo 3.1 echt uber, stabiel en mega snel. (Lijkt bijna alsof er een snapdragon in zit!)

[ Voor 33% gewijzigd door Sh4wn op 18-01-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 11:00
Nibbz schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:08:
[...]

Zo gek is dat toch niet? :)
De mijne krijg ik morgen en dan gaat er direct Modaco 3.1 op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07 16:54
M@NIC schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:33:
[...]

Zo gek is dat toch niet? :)
De mijne krijg ik morgen en dan gaat er direct Modaco 3.1 op. :P
ach volgens mij is t ook zo, als je t eenmaal gedaan hebt met 1 telefoon blijf je t ook met alle opvolgers doen :P simpelweg om er mee te spelen ^^

is voor mij ook een extra reden om een rootbare telefoon te kopen :)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88402

Sh4wn schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:16:
[...]

We hebben een apart Custom ROM topic ;)
[HTC Hero] Rooten & Custom ROM's

Verder is MoDaCo 3.1 echt uber, stabiel en mega snel. (Lijkt bijna alsof er een snapdragon in zit!)
Overdrijven is ook een vak hé!
Met de Modaco rom is hij inderdaad een stuk sneller meen ik in mijn beleving. Maar toch start ik mijn toestel elke 1 á 2 dagen opnieuw op, omdat dat het geheugen vol lijkt te zitten (van alles killen met taskkiller is ook niet alles) en na het opnieuw opstarten werkt hij weer even als een speer.
Sorry maar ik vind de HTC Hero een pracht toestel maar veel te traag. Kan het namelijk niet hebben als ik snel ff een fotootje wil schieten dat ik dan 20-30 seconde verder ben voordat ik uberhaupt kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88402 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:29:
[...]

Met de Modaco rom is hij inderdaad een stuk sneller meen ik in mijn beleving. Maar toch start ik mijn toestel elke 1 á 2 dagen opnieuw op, omdat dat het geheugen vol lijkt te zitten (van alles killen met taskkiller is ook niet alles) en na het opnieuw opstarten werkt hij weer even als een speer.
Sorry maar ik vind de HTC Hero een pracht toestel maar veel te traag. Kan het namelijk niet hebben als ik snel ff een fotootje wil schieten dat ik dan 20-30 seconde verder ben voordat ik uberhaupt kan beginnen.
Ik draai de laatste rom van HTC, niks costum, maar ik kan hem gerust een week aan laten staan (wel opladen tussendoor ;)), zonder dat hij heel traag wordt. Alles blijft mij gewoon werken, ik gebruik ook geen taskkiller, dat is helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-07 13:25

Bio

Anoniem: 88402 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:29:
[...]

Sorry hoor, maar overdrijven is ook een vak. Ik heb zelf de standaard ROM, en ik heb zojuist even een testje gedaan. van toestel op standby naar foto genomen is 7 seconden, dat is dus incl unlocken van het toestel.

edit: Ik denk zelfs dat mijn toestel al een paar weken aan staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Bio op 19-01-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Mijn hero is echt verre van traag, en ook ik start hem bijna nooit opnieuw op. Camera is binnen 5s hier opgestart. Enige verbeter puntje is het toetsenbord icm met de browser, die reageert niet altijd even snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb sinds een week of 2 iets geks. Af en toe vallen alle icoontjes op de homescreen(s) weg, ook de klok etc. Soms laat hij zien "laden", maar vaak ook niets. Dus dan zit ik naar achtergrond te staren. Via het plusje kan ik wel alle programma oproepen en deze werken ook. Maar heb ik dus geen iconen. Heb recent geen programma's geinstalleerd en ik gebruik geen taskkiller. Iemand soortgelijke ervaringen en nog belangrijker een oplossing hiervoor?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 08:49
Jo-hannes schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:43:
[...]
Moet je even *#*#4636#*#* in de dialer intypen. Kan je zien hoelang die aan staat :)
Staat onder "Accu informatie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sypher schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:45:
[...]

Moet je even *#*#4636#*#* in de dialer intypen. Kan je zien hoelang die aan staat :)
Staat onder "Accu informatie".
Handige tip, dank je wel :) Bij mij staat hij al bijna vijf dagen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:30
Anoniem: 330021 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:11:
[...]

Handige tip, dank je wel :) Bij mij staat hij al bijna vijf dagen aan.
Bij mij momenteel 284 uur... Toch al best wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
Ik start juist bewust mijn hero om de 3-4 dagen opnieuw op, nadat ik em heb opgeladen (ook eens in de 3-4 dagen). Merk dan wel dat ie weer een frisse start heeft en dat het net allemaal wat soepeler gaat.

Over soepel gesproken: Heb vandaag MoDaCo 3.1 erop gezet en heb het idee dat dit heel veel uitmaakt ivm 3.0. Hijs echt retesnel nu. Vooral switchen van apps en home gaat vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 18:12
De mijne staat al 420 uur aan :D..

Maar hij loopt nog als een tierelier!
Ik heb dan ook wel automatische taskkiller geinstalleerd.. Echt een verademing!

Even een ander vraagje.. Weet iemand hoe ik mijn agendapunten van microsoft outlook (van mijn werk) op mijn HERO krijg? Is hier een widged voor of iets dergelijks?

[ Voor 34% gewijzigd door Opperclowntje op 20-01-2010 08:54 ]

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 04-07 14:36

DancePlaza

ninja

Opperclowntje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:43:

Even een ander vraagje.. Weet iemand hoe ik mijn agendapunten van microsoft outlook (van mijn werk) op mijn HERO krijg? Is hier een widged voor of iets dergelijks?
je kan gewoon je outlook account toevoegen op je hero als je de juiste exchange gegevens invult.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:43
Opperclowntje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:43:

Of syncen met Google Calendar Sync

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:13

woutur

Klauwtjes uit!

RunaR schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:15:
[...]

Of syncen met Google Calendar Sync
Zo doe ik het ook, en daarna kies je één calendar die je wilt laten weergeven. Doe je dit niet, krijg je dubbele entries in de calendar :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Ik heb outlook op mijn werk maar geen rechten natuurlijk om iets te installeren.. hoopte dat er een andere manier was dan met google calander sync..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doordat ik net SlideScreen had geinstalleerd, en ik nog geen voorkeur voor de home knop had opgegeven, kan ik nu in een kale android komen, zonder HTC Sense. Opvallend is dat ik daar een grotere keuze heb aan achtergronden dan in HTC Sense, terwijl hij wel werkt als ik weer terug ga naar mijn normale scherm. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik heb mijn achtergrond veranderd als de telefoon is geblokkeerd.
Nu wil ik deze graag weer veranderen in een standaard achtergrond maar ik heb geen keuze, ik moet een image uit de album halen.
Wanneer ik de gewone achtergrond wil wijzigen krijg ik die keuze wel en kan ik een standaard achtergrond kiezen.

Weet iemand hoe ik dit weer terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:30
Flogging Hank schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:23:
Ik start juist bewust mijn hero om de 3-4 dagen opnieuw op, nadat ik em heb opgeladen (ook eens in de 3-4 dagen). Merk dan wel dat ie weer een frisse start heeft en dat het net allemaal wat soepeler gaat.

Over soepel gesproken: Heb vandaag MoDaCo 3.1 erop gezet en heb het idee dat dit heel veel uitmaakt ivm 3.0. Hijs echt retesnel nu. Vooral switchen van apps en home gaat vlot.
Ik moet toch echt dagelijks opladen hoor... Ofja, ik kan er wel langer mee doen, maar dan haal ik de avond meestal niet. ofwel dagelijks aan de lader hierzo...

Maargoed, Ik lees wel veel positieve reacties over dat custom 3.1 rom. Al klaag ik niet echt over traagheid, behalve bij het typen van een sms bericht (al ligt dat ook vaak aan het feit dat ik met 2 vingers typ, en multitouch hier pas in 2.0 ofzo ondersteund wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandevorst schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:37:
[...]

Ik moet toch echt dagelijks opladen hoor... Ofja, ik kan er wel langer mee doen, maar dan haal ik de avond meestal niet. ofwel dagelijks aan de lader hierzo...
Dat zullen de meeste powerusers hebben, ikzelf ook, maar ik heb het ook wel eens gepresteerd om 3 of 4 dagen met één acculading te doen, maar dat was toen ik in het buitenland zat en alle datanetwerken uit had gezet en hierdoor dus ook weinig youtube'de enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
vandevorst schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:37:
[...]

Maargoed, Ik lees wel veel positieve reacties over dat custom 3.1 rom. Al klaag ik niet echt over traagheid, behalve bij het typen van een sms bericht (al ligt dat ook vaak aan het feit dat ik met 2 vingers typ, en multitouch hier pas in 2.0 ofzo ondersteund wordt)
Hmm wazig, het is niet alsof ik niks doe met mn telefoon. Ik doe dagelijks toch wel de volgende dingen:
5-15 smsjes sturen
1-3 belletjes plegen
ff surfen
email sturen/ontvangen
updates checken in de market en evt. downloaden + nieuwe apps dloaden (soms)
spelletjes spelen voor slapen gaan
en af en toe een serietje kijken (om de dag ofzo)

Wat wel zo is is dat ik de volgende dingen heb uitgezet:
- automatische weather update
- always-on mobile data

Vooral door dat laatste uit te zetten ging mijn batterij stukken langer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Ik heb ook alle automatische updates uit staan (en idd always on mobile data ook), verder best wel power user, gebruik twitter vrij veel, evenals de browser en andere internet toepassingen. Meestal moet ik elke 2 dagen hem opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
M@NIC schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:25:
Ik heb mijn achtergrond veranderd als de telefoon is geblokkeerd.
Nu wil ik deze graag weer veranderen in een standaard achtergrond maar ik heb geen keuze, ik moet een image uit de album halen.
Wanneer ik de gewone achtergrond wil wijzigen krijg ik die keuze wel en kan ik een standaard achtergrond kiezen.

Weet iemand hoe ik dit weer terug krijg?
Je zou een scene kunnen terugzetten.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 06:48

d0s

sssst

Iemand ervaring met andere behuizingen/covers?

Op ebay zijn verschillende te bestellen (zwart, bruin, wit).. zwart lijkt me erg strak namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

d0s schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:53:
Iemand ervaring met andere behuizingen/covers?

Op ebay zijn verschillende te bestellen (zwart, bruin, wit).. zwart lijkt me erg strak namelijk..
dat zijn dan waarschijnlijk alleen maar achterklepjes of niet? want dat metalen voorfrontje kun je bij mijn weten niet loshalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 06:48

d0s

sssst

Anoniem: 287750 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:19:
[...]

dat zijn dan waarschijnlijk alleen maar achterklepjes of niet? want dat metalen voorfrontje kun je bij mijn weten niet loshalen.
Nope: check http://cgi.ebay.nl/OEM-HT...5ad5708206#ht_1953wt_1165

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88402

Jo-hannes schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:43:
[...]
Sorry hoor, maar overdrijven is ook een vak. Ik heb zelf de standaard ROM, en ik heb zojuist even een testje gedaan. van toestel op standby naar foto genomen is 7 seconden, dat is dus incl unlocken van het toestel.

Ik zelf overdrijf niet, daarbij wil ik nog wel even toevoegen dat dat niet altijd het geval is dat het zolang duurt. Maar het lijkt er bij mij gewoon op dat als ik em vanaf 36 uur standby heb staan dat hij dan echt gewoon langzaam reageert. Traag opstarten van applicatie zoals browser, mp3-speler, camera. En zelfs de werking in een app is dan traag. Dat ik bijvoorbeeld, wanneer de browser gestart is, ongeveer 5-10 seconde moet wachten voordat hij pas reageert op de menu-toets zodat ik kan beginnen met typen en zelfs dat wel eens blijft hangen.

Misschien dat dit bij mij een bepaalde oorzaak zal hebben, al weet ik niet wat het precies moet zijn. Wel heb ik een SD kaartje van 16GB erin zitten waarvan ±12GB aan muziek erop staat. Ook heb ik wel een beste lijst met applicaties geinstalleerd, maar mijn interne geheugen zit nog niet vol.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 88402 op 20-01-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ffspring
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-07 10:48
Ik zag net dat een iemand ook last had van een krakend batterijcover. HEEL irritant als je het mij vraagt. Zijn er meer mensen met dit probleem en zou een nieuwe cover het gekraak oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 01:50

DinX

Motormuis

Net slidescreen geïnstalleerd als home replacement. Ongelooflijk handig

Filmpje op de site:

http://slidescreenhome.com/

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
DinX schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:13:
Net slidescreen geïnstalleerd als home replacement. Ongelooflijk handig

Filmpje op de site:

http://slidescreenhome.com/
Wat vind je handiger aan slidescreen? Ik kan zo gauw geen voordelen vinden t.o.v. Sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:14
Opperclowntje schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:23:
Wat vind je handiger aan slidescreen? Ik kan zo gauw geen voordelen vinden t.o.v. Sense?
Je moet het niet vergelijken met Sense misschien in termen van beter of voordelen. Het is gewoon een heel andere benadering van een homescreen.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
gertvdijk schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:37:
[...]

Je moet het niet vergelijken met Sense misschien in termen van beter of voordelen. Het is gewoon een heel andere benadering van een homescreen.
Het zijn toch allebei homescreens? Dus prima te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Als je de site bekijkt zie je al meteen het grootste verschil. Slidescreen zorgt er eigenlijk voor dat je zoveel mogelijk info krijgt gewoon op je homescreen.

Boven je center bar heb je de persoonlijke dingen zoals telefoons, mails, sms, mail. Onder de center bar dan weer publieke dingen zoals rss, twitter,...
Als je dat allemaal wil zien bij Sense zit je meteen met enkele (te grote) widgets op je verschillende screens. Bij Slidescreen staat dat allemaal, mooi met kleurtjes ingedeeld, op 1 scherm waar je kan scrollen.

Het is dus puur persoonlijke voorkeur. Ik gebruik m'n gsm voornamelijk voor kalender/mail/sms/rss. Dan is dat perfect. Voor mij is het geen ramp als ik 1 toets extra moet drukken om een ander programma te openen. Met Sense moet ik altijd eerst een screen naar links gewoon om snel te kijken of er iets gepland is die dag/week en er soms nog eens de hele agendatoepassing voor openen. Nu zie ik het meteen

Bekijk het filmpje eens op de website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Werkt SlideScreen een beetje vlot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Ja, echt heel vlot. Het openen van de 'programmalijst' gaat vreemd genoeg ook sneller dan bij de Sense-interface. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Anoniem: 221425 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:39:
Ja, echt heel vlot. Het openen van de 'programmalijst' gaat vreemd genoeg ook sneller dan bij de Sense-interface. :)
Klopt. En je kan er 8 bovenaan vast zetten :)

Alleen jammer dat hij enkel je gmail laat zien en niet je HTC mail erbij.

[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 21-01-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-07 21:35
Het concept is mooi, snel en overzichtelijk op 1 scherm.

Ik mis wel een beetje de snelkoppelingen/widgets voor bijv. WiFi en GPS.

Ook duurt het bij mij lang voordat een nieuw mailtje verschijnt in het homescreen (trilt eerst, pas na 1 minuut verschijnt het mailtje op het homescreen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Medic112 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:58:
Het concept is mooi, snel en overzichtelijk op 1 scherm.

Ik mis wel een beetje de snelkoppelingen/widgets voor bijv. WiFi en GPS.

Ook duurt het bij mij lang voordat een nieuw mailtje verschijnt in het homescreen (trilt eerst, pas na 1 minuut verschijnt het mailtje op het homescreen)
Oh maar dat van dat mailtje heb ik nu ook hoor (met TouchFLO als homescreen). Denk dat het weinig met het homescreen te maken heeft. Als ik een mailtje krijg trilt m'n Hero eerst, en pas veeeel later komt het bliepje. Tenzij ik m'n Hero unlock, dan komt het geluidje direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:16
Pred schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:27:
[...]

Oh maar dat van dat mailtje heb ik nu ook hoor (met TouchFLO als homescreen). Denk dat het weinig met het homescreen te maken heeft. Als ik een mailtje krijg trilt m'n Hero eerst, en pas veeeel later komt het bliepje. Tenzij ik m'n Hero unlock, dan komt het geluidje direct.
zelfs met mijn geroote hero trilt het eerst, en dan 2 seconden later pas het geluidje. Kan je dat instellen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 06:16
ik heb nu net die slidescreenhome willen downloaden en opstarten. Ik moet de terms of use aanvaarden, ik click op agree maar de button 'next' blijft grijs en kan dus alleen terugkeren...? :?

edit: nvm, enkele keren teruggekeerd en nu gaat het plots wel.

[ Voor 14% gewijzigd door pina op 21-01-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-07 20:31
Heb nu ook slidescreen geinstalleerd en ziet er wel goed uit. Maar heeft iemand het al voor elkaar gekregen om zelf in te stellen welke rij er groter word als je omhoog of naar beneden slide? Want nu doet ie standaard de newsfeed en het is wel handig als je dat zelf kan instellen.

En voor die newsfeeds zou het ook wel handig zijn als je kan instellen dat bv newsrob gebruikt wordt ipv de browser als je op het newsfeed icoon drukt.

[ Voor 21% gewijzigd door ajampaniki op 21-01-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Kijken op hun forum :)

Het ding is nog geen week uit closed beta. Het staat vol met bugmeldingen en feature requests waar ze aan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overigens sluit dit programma wel heel erg mooi aan op SlideScreen.
Hij minimaliseerd naar de statusbalk, dus je hebt de widgets altijd bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Heb ook even die Slidescreen geprobeerd - tis wel geinig maar voor mij in deze status nog niet echt een reden om te gebruiken (Sense doet alles heerlijk).

Maargoed lijkt me dat dit soort praat in het Android software topic moet :p

Dus nog even wat ontopic - een positief berichtje dan maar :p - Heb de Hero nu al geruime tijd (Sinds release) en nog steeds werkt alles precies zoals het moet. Geen issues, geen verschrikkelijke gebreken - top apparaat :)

Overigens is het ook grappig hoe andere mensen reageren op het toestel. De helft denkt eerst 'wat is dit nou, er zit er een knik in!', maar iedereen die uiteindelijk ermee wat gerotzooid heeft is enthousiast! (Behalve iPhone gebruikers - dat is een redelijk grappig detail, die halen hun neus op en besteden er geen aandacht aan (2 stuks maar swa :p))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=33325326,noline]

Dus nog even wat ontopic - een positief berichtje dan maar :p - Heb de Hero nu al geruime tijd (Sinds release) en nog steeds werkt alles precies zoals het moet. Geen issues, geen verschrikkelijke gebreken - top apparaat :)

Overigens is het ook grappig hoe andere mensen reageren op het toestel. De helft denkt eerst 'wat is dit nou, er zit er een knik in!', maar iedereen die uiteindelijk ermee wat gerotzooid heeft is enthousiast! (Behalve iPhone gebruikers - dat is een redelijk grappig detail, die halen hun neus op en besteden er geen aandacht aan (2 stuks maar swa :p))
Ik heb dezelfde ervaringen, wel grappig trouwens dat iPhone gebruikers die het toestel voor het eerst in hun hand hebben proberen terug te keren naar je home-screen door op de trackball te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Anoniem: 287750 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 10:26:
Ik heb dezelfde ervaringen, wel grappig trouwens dat iPhone gebruikers die het toestel voor het eerst in hun hand hebben proberen terug te keren naar je home-screen door op de trackball te drukken.
Ik heb ook soortgelijke ervaringen. Mensen zijn positief ("mooi dingetje") als het leken zijn of hebben direct vooroordelen ("ooh dat is die Google telefoon") ("Oh weer zo'n HTC die de hele tijd vastloopt en je bent je pennetje al kwijt zie ik? onwetend referende naar een lege 3,5mm jack") ("Dat is dus niks voor mij, alleen voor nerds.") als het van die betweters zijn en weer heel anders dan iPhone gebruikers ("Ohh wat slecht! Dat hebben ze gestolen van Apple! verschillende homescreens") ("Dat ding is groot man!").

En zo heeft iedere telefoon wel wat andere reacties die die oproept. Mijn Nokia E71 werd ook regelmatig een (Nokia) Blackberry genoemd. ("Mijn baas heeft ook zo'n Blackberry").

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zevenaar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik heb twee irritante problemen met mijn Hero. Af en toe valt mijn simkaart weg, ik weet niet of dit aan simkaart ligt of aan telefoon. Simkaart wordt (wegens overstap over twee weken vervangen) maar mocht dit een bekend probleem zijn dan hoor ik het graag.

Daarnaast valt mijn verbinding af en toe weg, dit staat echter los van het simkaart probleem. Vaak is het op exact hetzelfde punt (oprit snelweg bijv) maar soms ook op andere momenten, hij lijkt of het toestel gesprek crasht. Soort DJ Scratch sound en vervolgen hoor ik niets meer en valt verbinding weg, groene horen blijft nog wel een tijdje zichtbaar. Bloed irritant aangezien het steeds vaker gebeurd. Is dit een bekend probleem en iemand enige idee hoe het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zevenaar schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:44:
Ik heb twee irritante problemen met mijn Hero. Af en toe valt mijn simkaart weg, ik weet niet of dit aan simkaart ligt of aan telefoon. Simkaart wordt (wegens overstap over twee weken vervangen) maar mocht dit een bekend probleem zijn dan hoor ik het graag.

Daarnaast valt mijn verbinding af en toe weg, dit staat echter los van het simkaart probleem. Vaak is het op exact hetzelfde punt (oprit snelweg bijv) maar soms ook op andere momenten, hij lijkt of het toestel gesprek crasht. Soort DJ Scratch sound en vervolgen hoor ik niets meer en valt verbinding weg, groene horen blijft nog wel een tijdje zichtbaar. Bloed irritant aangezien het steeds vaker gebeurd. Is dit een bekend probleem en iemand enige idee hoe het op te lossen?
Probleem 1 lijkt mij een simkaart probleem. Ik verwacht zelf dat het probleem dan weg is.

Persoonlijk denk ik dat probleem 2 daar ook mee te maken heeft (slecht contact met sim oid)en bij een bepaalde beweging ff geen goed contact meer maakt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

janvanduschoten schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:35:
[...]

Probleem 1 lijkt mij een simkaart probleem. Ik verwacht zelf dat het probleem dan weg is.

Persoonlijk denk ik dat probleem 2 daar ook mee te maken heeft (slecht contact met sim oid)en bij een bepaalde beweging ff geen goed contact meer maakt.
Dat laatste probleem heb ik ook ooit gehad met een SE W880, maar dat dunne ding had een klein knikje opgelopen in mijn broekzak, waardoor hij ook soms geen contact met de sim meer had, maar zo'n Hero wordt niet zo snel vervormd denk ik, dus als ik jou was zou ik je simkaarthouder eens goed stof en vetvrij maken. Dat zou als eens een groot verschil kunnen maken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Als het een bekend probleem betreft kan je het ongetwijfeld vinden in deze reeks topics.
Ik heb het ook wel eens. Dit heeft dan vooral te maken met de 'radio'. Dat aparte systeem in je telefoon verzorgt alle draadloze verbindingen met 3G/GSM etc. Ook gebeurt daarin de decodering, hoppen van mast naar mast, communicatie met simkaart e.d. Je zou eens kunnen proberen een nieuwere radio te flashen (zie custum rom topic). Mocht die niet bevallen of minder werken zou je terugkunnen met de HTC RUU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zevenaar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-01-2023
[/quote]
Ik heb het ook wel eens. Dit heeft dan vooral te maken met de 'radio'. Dat aparte systeem in je telefoon verzorgt alle draadloze verbindingen met 3G/GSM etc. Ook gebeurt daarin de decodering, hoppen van mast naar mast, communicatie met simkaart e.d. Je zou eens kunnen proberen een nieuwere radio te flashen (zie custum rom topic). Mocht die niet bevallen of minder werken zou je terugkunnen met de HTC RUU.
[quote]

Is dit te doen voor een leek? Ben er helemaal niet bekend mee en weet bijvoorbeeld ook niet wat HTC RUU is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:43
Ik gok op HTC Rom Update Utility al weet ik het niet zeker...

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:43
Anoniem: 104511 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 01:27:
Heb ook even die Slidescreen geprobeerd - tis wel geinig maar voor mij in deze status nog niet echt een reden om te gebruiken (Sense doet alles heerlijk).

Maargoed lijkt me dat dit soort praat in het Android software topic moet :P
[Ervaringen] Slidescreen, een homescreen replacement Heb mezelf maar even opgeofferd :P

/edit Oei dubbelpost, had idd vanmiddag ook wat gepost maar blijkt nu nog de laatste post in dit topic te zijn :X Excuus.

[ Voor 11% gewijzigd door _eXistenZ_ op 23-01-2010 00:30 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Zevenaar schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:03:
Is dit te doen voor een leek? Ben er helemaal niet bekend mee en weet bijvoorbeeld ook niet wat HTC RUU is :'(
Nogmaals: we hebben een apart custom rom topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 09:56
Ik heb een vreemd iets..

Ik heb meerdere contacten tussen staan die een gmail account hebben, wanneer hij of zij het contactplaatje wijzigt veranderd dat ook bij de foto's bij mijn contactpersonen, alleen bij één niet.. Ik heb meegekeken wat de instellingen in zijn gmail account is, maar krijg het niet gevonden. Waar kan het probleem zijn? Bij Google maps krijg ik overigens wel netjes zijn foto te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dan denk ik een nog vreemder iets: Bij mij blijven de foto's van mijn gmail-contactpersonen hetzelfde sinds ik de telefoon heb. Alle informatie wordt gesynct, behalve profielfoto's. Ik dacht dat dit zo hoorde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
En ik heb nog nooit een Google contact foto meegesynct gekregen. Ze zijn voor mij alleen zichtbaar als ze ook een GTalk account hebben en dan in het lijstje staan in de GTalk applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb even getest; volgens mij is er het volgende aan de hand:
- Als je gegevens van Google invult wordt er voor het eerst gesynct: Google > Hero
- Als een contactpersoon zijn foto wijzigt, wordt dit wel in Google Talk veranderd maar niet in de contacten
- Als je handmatig een foto bij een contact zet, wordt dat wel gesynct: Hero > Google

Nogal selectief dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-05 21:15
ben nu 24u bezig met android en al helemaal verkocht.
Beste aankoop die ik kon gedaan hebben!

één enkel probleem heb ik, wanneer ik de HTCsync 2.0018 of ziets (laatste) heb gedownload en op mijn win7 pro heb geïnstalleerd krijg ik tijdens de installatie al foutmeldingen...
Heb verschillende malen geprobeerd en na 'reparatie' lukte het toch zonder foutmelding door te komen.

Nu kan ik wel in het softwarepakketje maar hij ziet men hero niet, ook al staat hij klaar om te syncen...
Zijn er mensen die dit hebben gehad en hebben kunnen oplossen? Of stuur ik dit door naar de HTC helpdesk?

Alvast bedankt!
M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Laatst online: 07-07 09:09

The Deaken

Nexus

malinwa001 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:27:
ben nu 24u bezig met android en al helemaal verkocht.
Beste aankoop die ik kon gedaan hebben!

één enkel probleem heb ik, wanneer ik de HTCsync 2.0018 of ziets (laatste) heb gedownload en op mijn win7 pro heb geïnstalleerd krijg ik tijdens de installatie al foutmeldingen...
Heb verschillende malen geprobeerd en na 'reparatie' lukte het toch zonder foutmelding door te komen.

Nu kan ik wel in het softwarepakketje maar hij ziet men hero niet, ook al staat hij klaar om te syncen...
Zijn er mensen die dit hebben gehad en hebben kunnen oplossen? Of stuur ik dit door naar de HTC helpdesk?

Alvast bedankt!
M
Het zou inderdaad moeten werken met de nieuwste HTCsync en W7 maar ik krijg het ook niet voor elkaar. Ik heb op een oude XP bak al mijn contacten gesynced, geëxporteerd naar gmail, google calender sync op de W7 bak geinstalleerd en alles loopt nu synchroon. Als er een keer een ROM update is doe ik dat wel via de oude pc.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-05 21:15
het is me toch gelukt.
Win Vista driver gebruiken en de oude bijwerken als je de pc even van het internet haalt.
Zo is het voor mij gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Laatst online: 06-07 09:43
Iemand ervaring met een forced close van de htc calendar app? Steeds als er een internetverbinding aan staat en de calendar probeert te syncen met m'n google calendar dan krijg ik een forced close. Heel vervelend aangezien syncen nu gewoon niet meer werkt. Heb trouwens niets veranderd. Dit is out of the blue komen opzetten.

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146655

Draaien de HTC Hero's al officieel Android 2.0? En komt er ook nog een officiele update naar 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Anoniem: 146655 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:42:
Draaien de HTC Hero's al officieel Android 2.0? En komt er ook nog een officiele update naar 2.1?
Nee, de update naar 2.1 volgt midden Februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 146655 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:42:
De Hero draait nu nog op 1.5 en idd in februari komt er een update naar android 2.1

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146655

Bedankt voor de informatie beide :)

Ik ben op het moment wel toe aan een nieuwe telefoon. Nu heb ik een toestel met Windows Mobile 6.1 en dat is zeker niet ideaal te noemen. Nu met de prijs van 349 euro bij Smartphoneshop.nl is het tijd om te 'upgraden' naar Android ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-07 17:25
Wegvallende simkaart heb ik nu ook 2 keer gehad. Beetje vreemd.
Ik heb een simkaart van ben. Jij ook toevallig ?

Welke app gebruiken jullie om apps te sluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFlub
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 11:52
Weet iemand hoe je de MP3 speler doet stoppen? Ik moet telkens mijn telefoon volledig uitschakelen en weer aanzetten hiervoor, ook m'n oortjes werken niet als ik deze insteek, de speler blijft spelen vanuit de ingebouwde luidspreker

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 09:31
Het is in principe niet nodig om apps te forceren af te sluiten. Ik heb voor een uitzonderlijk geval wel Task Panel gebruikt

De MP3 speler regel je in de applicatie of via de de afstandsbediening in de oortjes (maar die zal wel niet gedetecteerd zijn).

Je kunt zien of je hero de oortjes correct heeft gedetecteerd door een oortelefoonsymbool in de statusbalk bovenin. Het is een bekend probleem dat de hero niet altijd de oortjes correct detecteert nadat deze zijn ingestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFlub
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 11:52
Amai, net Advanced Task Killer erop gezet en er stonden maar liefst 28 programma's actief. Is dit normaal? Ik heb nu opnieuw geprobeerd om mijn muziek af te leggen maar lukt nog steeds niet (lukt wel met Advanced Task Killer)

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
Welke app gebruiken jullie om apps te sluiten ?
Ik gebruik Automatic Task Killer! HEERLIJK!
Gewoon aanvinken in een lijst welke je na sluiten automatisch wil laten afsluiten..
Geen omkijken naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-07 13:25

Bio

Dit is echt bizar: Een paar minuten geleden was ineens mijn hele contactenlijst weg. (terwijl ik mijn telefoon niet gebruikte) De google-contacten komen weer braaf terug na een sync, maar al mijn telefoonnummers stonden in phone-contacten, en deze zijn gewoon van het ene op het andere moment verdwenen.

Zijn er meer mensen die dit gehad hebben, en zouden mijn contacten nog terug te halen zijn? Anders gaat het heel naar zijn voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Is er een manier om voor het SMSen de T9 manier te gebruiken en voor andere gelegenheden de qwerty?
Ik swap nu de instellingen elke keer bij een SMS maar dat lijkt me ook niet het meest handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

ThaFlub schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:48:
Amai, net Advanced Task Killer erop gezet en er stonden maar liefst 28 programma's actief. Is dit normaal? Ik heb nu opnieuw geprobeerd om mijn muziek af te leggen maar lukt nog steeds niet (lukt wel met Advanced Task Killer)
Ja dat is normaal. Android stopt automatisch applicaties die je niet open hebt als dat nodig is. Dat zorgt dat applicaties die je veel gebruikt sneller opstarten en dat je geheugen optimaal gebruikt wordt. Een taskkiller kan vaak meer verstoren dan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
ThaFlub schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:26:
Weet iemand hoe je de MP3 speler doet stoppen? Ik moet telkens mijn telefoon volledig uitschakelen en weer aanzetten hiervoor, ook m'n oortjes werken niet als ik deze insteek, de speler blijft spelen vanuit de ingebouwde luidspreker
Klinkt die ingebouwde speaker eigenlijk een beetje?

Non taken

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.