HTC Hero [part six] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 84.442 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 14:00

dread

Sluwe vlaming

Ik heb twee vragen eigenlijk:

1. Probleem met de hero dat hij niet snel genoeg naar een provider switcht. In Nederland heb ik geen probleem. Als ik echter in het buitenland ben, kan het echt uren duren voor hij een provider pakt. Als ik manueel een provider aanklik gaat het goed binnen seconden. Gisteren kwam ik terug van België en pas in Amsterdam zag ik dat hij helemaal geen verbinding had. Ik zie ook nergens bij de instellingen dat hij automatisch moet switchen naar een provider als hij verbinding met de vorige (roam)provider. Heeft iemand daar ook nog last van?

2. Ik heb momenteel even geen internetverbinding. (geen data-abonnement) Wat me opvalt is dat ik kan surfen, en truphonen via een wifi verbinding. Ook het weer zet ie goed. Alleen bij gmail kan ik onmogelijk iets refreshen. Ik kan wel via een browser naar mijn gmail account gaan en daar kijken of ik email heb.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 11:24
Anoniem: 287750 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:37:
Weet er iemand hoe je al je contacten in één keer kunt verwijderen, heb al zitten zoeken in de topics maar kon niks vinden.
Gewoon naar applicatie-beheer gaan en dan de gegevens van de contacts-applicatie wissen. Dan zijn al je contactgegevens weg, totdat je ze weer synchroniseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:41
dread schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:09:
Ik heb twee vragen eigenlijk:

1. Probleem met de hero dat hij niet snel genoeg naar een provider switcht. In Nederland heb ik geen probleem. Als ik echter in het buitenland ben, kan het echt uren duren voor hij een provider pakt. Als ik manueel een provider aanklik gaat het goed binnen seconden. Gisteren kwam ik terug van België en pas in Amsterdam zag ik dat hij helemaal geen verbinding had. Ik zie ook nergens bij de instellingen dat hij automatisch moet switchen naar een provider als hij verbinding met de vorige (roam)provider. Heeft iemand daar ook nog last van?
....
Ik rijd elke dag voor m'n werk van Middelburg naar Antwerpen en terug. Hoe lang het 's ochtends duurt voor de Hero een Belgische telcom provider te pakken heeft kan ik niet zeggen, maar ik weet wel dat ik 's avonds bij Kruiningen weer terug op het T-Mobile netwerk zit. Dan zit ik ongeveer een 10 minuten/20 kilometer in NL. Ik kan dus niet zeggen dat last heb van trage schakeling van/naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

weet iemand of dit de officele 2.1 release is voor de hero?

http://www.taranfx.com/download-android-2-1-htc-hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:13

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het is gepost op " Tuesday, December 01st, 2009 ", dus lijkt mij niet. ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Tuesday, December 01st, 2009
Wat denk je zelf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:02

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

dddddaaf schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:22:
Zojuist nog eens verder gestoeid met het plaatsen van mp3's op mijn Hero; de vastlopers die ik eerder beschreef blijken door de tags van de mp3-bestanden veroorzaakt te worden. Nadat ik de albumart uit de tags verwijderd heb, was het probleem verholpen. Ik heb de albumart nu als 'albumart.jpg' in de albumdirectory staan.
Hier heb ik overigens geen last van, ik heb de albumart in ID3 staan, maar geen problemen op mijn Hero (G2).

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-06 23:04
Is er al een datum voor de 2.1 rom geprikt?

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:11

Bio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:20
u_nix_we_all schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:51:
[...]
Ik heb op dit moment wél last van een probleem met UMTS van KPN/Hi, geen 3G maar aleen GPRS. Een kennis heeft hetzelfde probleem (al enkele dagen), heeft gemailt met KPN, en die bevestigen dat er problemen zijn, (onderhoudswerkzaamheden zeggen ze zelf) en het zou vanmiddag verholpen moeten zijn....
Ik heb op dit moment nog altijd problemen met mijn 3G internetverbinding. Op dit moment is het zo dat de mobile verbinding gewoonweg onwerkbaar is. De verbinding werkt enkel op het moment dat ik HSDPA bereik heb en dat heb je nu eenmaal niet continue. 3G en GPRS doen het bij mij gewoonweg niet.

Zijn de onderhoudswerkzaamheden bij KPN nog altijd niet voltooid of is mijn Hero gewoon brak aan het worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11-2023
TictaCNL schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:36:
hey,

Als ik een lange tijd mijn wifi of 3g aan laat staan (bijvoorbeeld snachts) en ik wil daarna naar een website gaan blijft hij hangen bij ongeveer 5 procent van het groene balkje. De pagina laadt gewoon niet meer. twitter updaten en mail inladen is geeen probleem.
iemand die weet waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:18
TictaCNL schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:07:
[...]

iemand die weet waardoor dit komt?
Ik heb dat ook. Maar ook mail enzo werkt niet meer. Ik merk dan wel (geen idee of dat bij jou ook zo is) dat ik internet ook niet even aan en uit kan zetten. Hij blijft hangen op inschakelen.
Een herstart van de telefoon is de enige optie. Gelukkig merkt ik dat pas na minimaal een week dus heb ik er weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291756

Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn contacten van mijn simkaart kopiëer naar de telefoon? Heb al geprobeerd via programma's > contacten > importeer > telefoon, en dan zie ik hem effectief de contacten van sim kopiëren, maar als ik dan opnieuw tussen mijn contacten scroll, merk ik dat hij niets gekopiëerd heeft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 20:10

melvie

Retro Icon

Zo te zien gaat hier de update komen te staan @HTC:

http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=865&news_id=513

Spannend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anoniem: 291756 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:09:
Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn contacten van mijn simkaart kopiëer naar de telefoon? Heb al geprobeerd via programma's > contacten > importeer > telefoon, en dan zie ik hem effectief de contacten van sim kopiëren, maar als ik dan opnieuw tussen mijn contacten scroll, merk ik dat hij niets gekopiëerd heeft ...
Je gaat naar contacten> drukt op de menu toets >weergave en je vinkt aan welke contacten je wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

janvanduschoten schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:01:
[...]

Je gaat naar contacten> drukt op de menu toets >weergave en je vinkt aan welke contacten je wilt zien.
Dit wist ik al maar mijn probleem is dat hij gewoonweg mijn SIM contacten niet kopiëert naar de telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Die staat er pas een week, gisteren gelezen in een bericht dat de 2.1 versie pas gaat komen in maart.
http://gadgetblips.dailyr...get-android-2-1-in-march/

En zo zijn er nog, meer officieel uitziende berichten die dat zeggen. Terwijl de release in februari alleen
gezegd werd door een medewerker htc Polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-06 16:04

TMoose

Mooooooose !!

Staffie666 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:24:
[...]

Die staat er pas een week, gisteren gelezen in een bericht dat de 2.1 versie pas gaat komen in maart.
http://gadgetblips.dailyr...get-android-2-1-in-march/

En zo zijn er nog, meer officieel uitziende berichten die dat zeggen. Terwijl de release in februari alleen
gezegd werd door een medewerker htc Polen.
En ik mag hopen dat er bij de daadwerkelijke update ook vanaf Windows 7 geupdate kan worden, itt het lijstje compatible software op de gegeven pagina.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 14:00

dread

Sluwe vlaming

dread schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:09:
2. Ik heb momenteel even geen internetverbinding. (geen data-abonnement) Wat me opvalt is dat ik kan surfen, en truphonen via een wifi verbinding. Ook het weer zet ie goed. Alleen bij gmail kan ik onmogelijk iets refreshen. Ik kan wel via een browser naar mijn gmail account gaan en daar kijken of ik email heb.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Heb je gelijk toen je je hero kreeg en de eerste keer aanzette verbinding gemaakt met je wifi, en ook gelijk
je gmail account geregistreerd toen hij erom vroeg? Want als je dit de eerste keer overslaat kun je het niet
meer instellen zover ik weet. Mocht je dat niet gedaan hebben hard resetje en dan wel doen :P

Ik kan hier op mijn gmail zowel via wifi en 3g dus het zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 12:13
Heeft er iemand een idee of het mogelijk is om het toestenbord van de HTC Hero niet automatisch te laten verschijnen als je bijvoorbeeld ergens een invoerveld hebt? Dat je dus zelf eerst op het invoerveld moet klikken voordat het toetsenbord verschijnt (bijv. bij het versturen van berichten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anoniem: 291756 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:14:
[...]

Dit wist ik al maar mijn probleem is dat hij gewoonweg mijn SIM contacten niet kopiëert naar de telefoon :(
In de market kun je de app contact2sim vinden, daarmee kun je van je van en naar je sim kopiëren. Ies gratis !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

janvanduschoten schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:16:
[...]

In de market kun je de app contact2sim vinden, daarmee kun je van je van en naar je sim kopiëren. Ies gratis !
THNX !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174744

Heeft iemand enig idee waarom de zwarte uitvoering nauwelijks of niet beschikbaar is? In de pricewatch kon ik 'm in ieder geval niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anoniem: 174744 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:01:
Heeft iemand enig idee waarom de zwarte uitvoering nauwelijks of niet beschikbaar is? In de pricewatch kon ik 'm in ieder geval niet meer vinden.
T-mobile zal een andere kleur (zwart) G2 Touch verkopen die qua behuizing hetzelfde is als de Hero.
Te lezen op pagina 1 van deze thread :) Dus is wel een Hero, maar dan branded door T-mobile en met een andere naam.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1383526/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:20

Rio

Ik heb al een boek

Weet iemand hoe ik contacten van mijn simkaart kan verwijderen (dus niet verbergen)? Heb ook al het progje Contact2Sim Pro al geprobeerd; dat wekt de illusie alsof het de contacten verwijderd, maar doet dat niet.

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Na mijn eerdere, direct na levering, defecte Hero (zie post eerder in dit topic), heb ik vandaag een nieuwe binnen gekregen.

Helaas heeft deze nu weer een dode pixel in het midden van het scherm :( Heb ik nou gewoon pech of zijn er meer problemen bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 15:03
LWaS schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:36:
Na mijn eerdere, direct na levering, defecte Hero (zie post eerder in dit topic), heb ik vandaag een nieuwe binnen gekregen.

Helaas heeft deze nu weer een dode pixel in het midden van het scherm :( Heb ik nou gewoon pech of zijn er meer problemen bekend?
Ik heb volgens mij ook een dode pixel, maar die zie ik nooit omdat ik nooit naar een zwart scherm kijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Die van mij was zwart, en aangezien de meeste schermen (browsen, in de Sense UI google blokje etc) wit zijn valt ie wel op.

Was het maar een witte pixel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:08
Ik heb ook ergens onderaan een witte dode pixel. Eigenlijk hoort dit echt niet, maar ik stoor me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197980

staat ook op de front page!
nu hopen voor de G2 users dat Tmob niet weer achter de feiten aan loopt.

HTC gaat zijn Android-toestel Hero van een update naar Android 2.1 voorzien. De update zal half maart te downloaden zijn, zo heeft de fabrikant bekendgemaakt. Nieuw is onder meer Friendstream, de widget die Twitter en Facebook combineert.

HTC HeroDe update is alleen voor gebruikers van de Hero, zo staat in het bericht dat HTC de wereld in heeft gestuurd. Het is onduidelijk of gebruikers van een Tattoo, Magic of G1 ook een update naar de nieuwe versie krijgen. Android 2.1 voegt onder meer Exchange, het versturen van bestanden via bluetooth en multitouch aan het besturingssysteem toe. De Hero beschikte overigens al over Exchange en multitouch, maar dat waren implementaties van HTC zelf.

Niet alleen het OS, maar ook HTC's eigen Sense-interface krijgt een update. Nieuw is de Friendstream-widget, die ook in HTC's dumbphone Smart is terug te vinden. In de Friendstream-widget komen statusupdates binnen via Facebook en Twitter. Naast de update kondigde HTC ook aan dat bij provider Hi later deze maand een lichtroze variant van de Hero te koop zal zijn.

Op fora circuleren al maandenlang custom roms met Android 2.1 en een vernieuwde Sense-interface. Die roms bevatten overigens geen Friendstream-widget, maar wel een rss-reader van HTC, die in de Sense-interface is verwerkt. Android 2.1 bevat overigens niet veel wijzigingen ten opzichte van versie 2.0: er zijn wel veel nieuwigheden ten opzichte van Android 1.5 en 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316354

LWaS schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:36:

Mijn eerste Hero had ook een dode pixels in het midden van het scherm. Mijn geluk was dat ik hem bij The Phone House direct kon ruilen. Mijn tweede was wel in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb sinds 2 dagen ineens een probleem met de gevoeligheid van mijn scherm. Met name langs buiten het midden van het scherm is er minder tot geen respons. Ook duurt het langer met bv sms voordat ik zie wat in intik....Resetten helpt niks.
Op deze manier er slecht mee te werken. Hebben meer mensen hier last van? Is hier wat tegen te doen?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Rio schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:21:
Weet iemand hoe ik contacten van mijn simkaart kan verwijderen (dus niet verbergen)? Heb ook al het progje Contact2Sim Pro al geprobeerd; dat wekt de illusie alsof het de contacten verwijderd, maar doet dat niet.

Help?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
jbr schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:42:
[...]

Ik heb zojuist een 3000mAh besteld. Ik verwacht hem volgende week binnen, dan zal ik er over vertellen. :)
Heb je hem al binnen?
Hoe bevalt de accu? En past hij fatsoenlijk

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Sneezzer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:36:
[...]

Heb je hem al binnen?
Hoe bevalt de accu? En past hij fatsoenlijk
Lijkt mij wel handig, alleen jammer van het formaat:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31tGC%2BlEtIL._SL500_AA280_.jpg

Ik ben dus ook hiervoor gegaan:

Aluminium 4-LED Flashlight + Emergency Charger with Cell Phone Adapters (1*AA)
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_17836_5.jpg

Zou je, technisch gezien, met een goede aa batterij ook de accu volledig kunnen opladen. Meteen een lampje erbij :P
De keren dat ik het nodig heb, is toch enkel voor vakantie/lowlands. En dat voor €3.50 ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Tonkey op 10-02-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287750

vandevorst schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:53:
[...]

Ik ben dus ook hiervoor gegaan:

Aluminium 4-LED Flashlight + Emergency Charger with Cell Phone Adapters (1*AA)
[afbeelding]

Zou je, technisch gezien, met een goede aa batterij ook de accu volledig kunnen opladen. Meteen een lampje erbij :P
De keren dat ik het nodig heb, is toch enkel voor vakantie/lowlands. En dat voor €3.50 ;)
Waar heb je dat ding vandaan getoverd? lijkt mij ook wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eerst je simcontacten syncen met outlook en daarna alles weer terugsyncen naar je telefoon? Weet niet of dat werkt, maar als je vanaf Outlook contacten op je telefoon zet zijn het telefooncontacten.
Wat ook mogelijk is: syncen naar outlook. Vanuit Outlook een .csv-file maken en die importeren in je gmail en dan je telefoon syncen met gmail, heb je altijd een back-up (die up-to-date is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-06 12:21

Trouble

Everything is awesome

Anoniem: 287750 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:50:
[...]

Als je het plaatje bekeken had had je Deal Extreme zien staan ;)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Anoniem: 287750 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:50:
[...]

Deal extreme inderdaad ;)
linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 16:56
GG---77 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:04:
Ik heb sinds 2 dagen ineens een probleem met de gevoeligheid van mijn scherm. Met name langs buiten het midden van het scherm is er minder tot geen respons. Ook duurt het langer met bv sms voordat ik zie wat in intik....Resetten helpt niks.
Op deze manier er slecht mee te werken. Hebben meer mensen hier last van? Is hier wat tegen te doen?
Hier is al een thread over.
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1385741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Vandaag wederom een nieuw toestel gekregen van PDAshop (prima geregeld overigens!) en deze heeft gelukkig geen (merkbare) dode pixels!

Dus kan ik eindelijk knutselen met mijn Hero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06 00:13
Zonet mijn HTC Hero binnen gekregen. wowowowow zotte foon :o. Komende van een simpele SE Z710i is het wel hard wennen aan alle opties en programmas.

Ik denk dat ik ga wachten met updaten op 2.1 want ik lees net dat "alles" wordt gedelete en ik heb al heel wat verhuisd naar mijn hero :P.

Ook effe aanpassen qua contacten. Hij zet de contacten helemaal anders dan mijn SE, en mijn google contacts waren 1 puinhoop.

Dan rest mij morgen enkel nog de eerste fieldtest morgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm. 2.1 interface ziet er toch wel goed uit:

http://www.androidguys.co...roidguyscom+(AndroidGuys)

Pinch&Zoom binnen Sense.. Handschrift herkenning.. Best snel ook nog..

Ik ben erg benieuwd naar wat HTC met sense op 2.1 heeft gedaan. Volgens mij valt het allemaal erg mee en loopt het best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:30

d0s

sssst

Ik heb een klein probleem met mn Hero.. als ik een sms ga typen in landscape en ik klik het toetsenbord weg zodat ik het laatste bericht nog even kan lezen dan zie ik niet het laatste, maar het eerste bericht staan wat ik heb gekregen. Bij portrait mode is dit niet. Meer mensen met dit 'probleem' en is het op te lossen?

d0s schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:46:
Ik heb een klein probleem met mn Hero.. als ik een sms ga typen in landscape en ik klik het toetsenbord weg zodat ik het laatste bericht nog even kan lezen dan zie ik niet het laatste, maar het eerste bericht staan wat ik heb gekregen. Bij portrait mode is dit niet. Meer mensen met dit 'probleem' en is het op te lossen?
Ik heb het ook soms, mijn oplossing: terugdraaien naar de portrait mode, iets anders weet ik niet.

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
@rdgut: Bedankt. Ik had het nog niet gezien. Gevalletje opsturen.

Hoe zit dat eigenlijk als je apps heb gekocht? Stel dat ik een vervangend toestel krijg kan ik dan weer de apps downloaden? Of moet ik deze nog een keer betalen?

PSN id: GG--77

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Nog een vraag,
Hoe krijg ik in de browser al die "rare" suggesties weg. Oftewel Als ik een h tik (om naar hotmail te gaan daan is de eerste suggestie www.hp.com, Als ik een "s" tik dan komt hij met een chinese securety site als suggestie.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

ziet er toch goed uit Hero met 2.1, niet laggy ofzo: http://www.youtube.com/watch?v=_5mvlzejvfw

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Dat is een custom rom:
http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=1448

Niet de officiele dus ;)

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 287750 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:52:
[...]

eerst je simcontacten syncen met outlook en daarna alles weer terugsyncen naar je telefoon? Weet niet of dat werkt, maar als je vanaf Outlook contacten op je telefoon zet zijn het telefooncontacten.
Wat ook mogelijk is: syncen naar outlook. Vanuit Outlook een .csv-file maken en die importeren in je gmail en dan je telefoon syncen met gmail, heb je altijd een back-up (die up-to-date is).
Thanks, maar werkt ook niet helaas :-(

Ik heb het vermoeden dat de Hero fysiek niet in staat is om dingen van je simkaart te gooien. Ik ben eigenlijk op zoek naar onderbouwde bevestiging of ontkenning van dit vermoeden.

• -Edwin-
Ik heb een erg irritant ''probleem'' met mijn Hotmail account. Het werkt zo'n 1,5 week goed, en daarna haalt mijn Hero geen mail meer op van mijn Hotmail. Enige oplossing is dan om het account te verwijderen en weer opnieuw in te stellen. Hier heb ik eigenlijk geen zin in, het zou gewoon moeten werken toch?

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:09
Ik heb een vraag aan de Hero bezitters hier:

Is het mogelijk om met de Hero te navigeren zonder online te zijn?

Van de zomer ga ik naar de US en ik zou dan mijn Hero (die ik nu nog niet, maar tegen die tijd waarschijnlijk wel heb :-) ) willen gebruiken als navigatiesysteem. Omdat ik niet getrakteerd wil worden op grote roamingkosten lijkt het me handig als ik de maps van het gebied waar ik naar toe ga thuis kan preloaden via wifi en dan ter plekke met die maps navigeren. Is dat mogelijk? Ik ben erg benieuwd.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:44
-Edwin- schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:24:
Ik heb een erg irritant ''probleem'' met mijn Hotmail account. Het werkt zo'n 1,5 week goed, en daarna haalt mijn Hero geen mail meer op van mijn Hotmail. Enige oplossing is dan om het account te verwijderen en weer opnieuw in te stellen. Hier heb ik eigenlijk geen zin in, het zou gewoon moeten werken toch?
Dat heb ik dus ook al sinds het begin (juli 2009) met mijn pop3 box.. je gebruikt zeker ook de standaard HTC mail client?
Wat je kan doen is je mail aan je Gmail koppelen of een andere mail programma gebruiken.
EricEric752 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:47:
Ik heb een vraag aan de Hero bezitters hier:

Is het mogelijk om met de Hero te navigeren zonder online te zijn?

Van de zomer ga ik naar de US en ik zou dan mijn Hero (die ik nu nog niet, maar tegen die tijd waarschijnlijk wel heb :-) ) willen gebruiken als navigatiesysteem. Omdat ik niet getrakteerd wil worden op grote roamingkosten lijkt het me handig als ik de maps van het gebied waar ik naar toe ga thuis kan preloaden via wifi en dan ter plekke met die maps navigeren. Is dat mogelijk? Ik ben erg benieuwd.
Wat jij moet hebben is gewoon iets als Sygic Mcguider/mobile voor Android. Deze zet je kaarten namelijk gewoon op je SD kaart.

[ Voor 37% gewijzigd door yorroy op 11-02-2010 22:02 ]

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:09
yorroy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:01:
Wat jij moet hebben is gewoon iets als Sygic Mcguider/mobile voor Android. Deze zet je kaarten namelijk gewoon op je SD kaart.
Bedankt voor de tip: Dat is inderdaad precies wat ik zoek. Maar dat kost 63 Euro voor US maps zie ik. Voor dat geld kan ik ter plekke ook een el cheapo gps ding kopen dat ik op de ruit van mijn huurauto plak. Ik zoek eigenlijk naar een gratis oplossing zodat ik mezelf wijs kan maken dat ik echt niet zonder een hero kan.... :-)

• -Edwin-
yorroy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:01:
[...]

Dat heb ik dus ook al sinds het begin (juli 2009) met mijn pop3 box.. je gebruikt zeker ook de standaard HTC mail client?
Wat je kan doen is je mail aan je Gmail koppelen of een andere mail programma gebruiken.
Ja, de standaard HTC mail client. Ik koppel liever niet aan Gmail, omdat Gmail zo weinig je Hotmail op nieuwe mail controleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:46
Beetje vreemde vraag wellicht ... maar komt misschien bekend voor.

Als ik bel met mijn Hero, doe ik mijn oor tegen m'n scherm aan uiteraard. Nu start ik allemaal leuke dingen. (taskmanager die bijna een app had gekilled)

Kan ik het scherm ook blokkeren als ik aan het bellen ben ? Heeft niemand hier last van ?

Groet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:54

BM

Moderator Spielerij
richard1074 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:48:

Als ik bel met mijn Hero, doe ik mijn oor tegen m'n scherm aan uiteraard. Nu start ik allemaal leuke dingen. (taskmanager die bijna een app had gekilled)

Kan ik het scherm ook blokkeren als ik aan het bellen ben ? Heeft niemand hier last van ?

Groet ...
Volgens mij gaat mijn scherm uit als ik de telefoon tegen mijn oor aan houd eigenlijk...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:44
EricEric752 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:17:
[...]

Bedankt voor de tip: Dat is inderdaad precies wat ik zoek. Maar dat kost 63 Euro voor US maps zie ik. Voor dat geld kan ik ter plekke ook een el cheapo gps ding kopen dat ik op de ruit van mijn huurauto plak. Ik zoek eigenlijk naar een gratis oplossing zodat ik mezelf wijs kan maken dat ik echt niet zonder een hero kan.... :-)
In dat geval kun je je vraag denk ik het beste even stellen/zoeken in het Android: Turn by Turn Navigatie topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Hmm... krijg geen MMS op m'n telefoon... alleen een sms met de mededeling dat er op vodafone een mms voor me klaar staat.
Nu heb ik al de instellingen gewijzigd zoals beschreven in Mud in "HTC Hero [part six]"

Provider vodafone, telefoon HTC Hero... iemand enig idee?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

-Edwin- schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:24:
In het onderstaande filmpje (staat hierboven ook nog ergens) van een custom 2.1 rom zie je dat je ook een "live-account" kunt instellen (zie screenshot). Misschien gaat de 2.1. rom en anders/beter mee om. Ik zou tenminste tot maart wachten om te proberen of hotmail dan beter word ondersteund.

http://www.youtube.com/watch?v=_5mvlzejvfw

Afbeeldingslocatie: http://i425.photobucket.com/albums/pp335/wortel_wortel/Aviaryyoutube-comPicture1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

richard1074 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:48:

Groet ...
Daar heb ik ook af en toe last van. Soms hang ik per ongeluk op volgens mij. Erg jammer dat het beeldscherm niet snel uitgaat zodra je belt.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Je kunt altijd gewoon even proximity sensor downloaden van de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
janvanduschoten schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:21:
[...]

In het onderstaande filmpje (staat hierboven ook nog ergens) van een custom 2.1 rom zie je dat je ook een "live-account" kunt instellen (zie screenshot). Misschien gaat de 2.1. rom en anders/beter mee om. Ik zou tenminste tot maart wachten om te proberen of hotmail dan beter word ondersteund.

http://www.youtube.com/watch?v=_5mvlzejvfw

[afbeelding]
Ik zie het ja. Ik hoop dat het dan geen ook werkt met ''hotmail.com'' adressen. Nog 1 maand wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 21:24
wat is nou de beste custom rom die je kan draaien ?
heb het liefst een 2.1 rom en ook nederlands, maar voor de rest niet te veel dingen zijn aangepast.
kan iemand mij een goede rom aanraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
mregeling2005 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:05:
wat is nou de beste custom rom die je kan draaien ?
heb het liefst een 2.1 rom en ook nederlands, maar voor de rest niet te veel dingen zijn aangepast.
kan iemand mij een goede rom aanraden ?
Wachten tot het midden van maart? Dan brengt HTC Android 2.1 met nieuwe Sense uit voor de Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
-Edwin- schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:03:
[...]

Wachten tot het midden van maart? Dan brengt HTC Android 2.1 met nieuwe Sense uit voor de Hero.
Kan ik alleen maar beamen. Ik heb uit nieuwsgierigheid afgelopen week toch maar es een 2.1 rom geinstalleerd maar inmiddels ben ik wel weer even genezen. Ik wacht wel tot midden maart. Vandaag was bijvoorbeeld mijn hero uitgevallen terwijl deze afgelopen nacht is opgeladen. Normaal gesproken doe ik veel langer met een volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
hmm ben toe aan een nieuwe smartphone (loop al tijden rond met een E61) en ben aan het twijfelen tussen een van de laatste hero's of toch maar wachten op de legend?

iemand die de voordelen van wachten kan opsommen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

-SafaN- schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:13:
hmm ben toe aan een nieuwe smartphone (loop al tijden rond met een E61) en ben aan het twijfelen tussen een van de laatste hero's of toch maar wachten op de legend?

iemand die de voordelen van wachten kan opsommen?
Tsja, het voordeel van wachten is dat de legend iets sneller zal zijn, maar persoonlijk vind ik hem niet echt mooi (de hero vind ik mooier). Voor android versie hoef je het niet te laten, de Hero krijgt een update naar 2.1.

Mischien is het voordeel van wachten dat er meer android phones met hardwarematige qwerty uitkomen, mocht je dit willen.

Voordeel van nu kopen is dat de Hero op pdashop.nl momenteel een heel erg mooie prijs heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Het verschil met de legend en de hero zal waarschijnlijk verwaarloosbaar zijn.

Ik zou zelf waarschijnlijk nog wel even wachten om te zien wat er aangekondigd word op die beurs maar je moet niet te lang wachten.
Anders kun je wel blijven wachten want er komt elke keer weer een beter en mooier toestel uit.

Ik ben zelf tevreden over mijn hero, wacht alleen nog op de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06 09:56

Renate1970

Lef is Leven

d0s schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:47:
[...]

Tsja, het voordeel van wachten is dat de legend iets sneller zal zijn, maar persoonlijk vind ik hem niet echt mooi (de hero vind ik mooier). Voor android versie hoef je het niet te laten, de Hero krijgt een update naar 2.1.

Mischien is het voordeel van wachten dat er meer android phones met hardwarematige qwerty uitkomen, mocht je dit willen.

Voordeel van nu kopen is dat de Hero op pdashop.nl momenteel een heel erg mooie prijs heeft :)
Echt een mooie prijs hoor :)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 13:58
http://shop.telfort.nl/telefoons/HTC/HTC-Hero-Roze.html

Voor de liefhebber: de roze variant... Te reserveren bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 15:32
ik zoek een programma om het dataverkeer mee uit te zetten als ik in het buitenland ben, vroeger had ik nodata voor WM, ik ben nieuw met Android en kan niet zo direct iets vinden. zijn er mensen die ervaringen hebben met zulke programma voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15
chundo schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:33:
ik zoek een programma om het dataverkeer mee uit te zetten als ik in het buitenland ben, vroeger had ik nodata voor WM, ik ben nieuw met Android en kan niet zo direct iets vinden. zijn er mensen die ervaringen hebben met zulke programma voor Android?
Je zoekt APNdroid.

edit @ hieronder:
Dat schijnt om de een of andere reden toch niet altijd goed te gaan volgens sommige mensen in oudere topics.

[ Voor 19% gewijzigd door boaty op 13-02-2010 17:40 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 00:20
Je kan toch ook gewoon in de instellingen data roaming uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of je drukt langer op de "ophang" toets en zet het netwerk in het menu uit. Dit is de onderste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Anoniem: 8504 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:02:
Of je drukt langer op de "ophang" toets en zet het netwerk in het menu uit. Dit is de onderste optie.
Of anders nog de snelswitch widget van HTC sense die direct je mobiele data helemaal uitzet, gewoon op één van je bureaubladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 15:32
bedankt voor de reactie's, ik ga er eens mee experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:46
Weet er iemand een goeie widget om te switchen tussen 3g/2g ? Is af en toe zeer handig als je T-Mobile hebt en slechte 3g dekking in een gebouw. Bellen kan dan lastig zijn, en het duurt even voordat de telefoon dat door heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-06 17:38
Het gebeurt vrij vaak dat als ik in het buitenland ben, de telefoon vraagt welk netwerk ik wil gebruiken.
Eigenlijk boeit me dat niet. Als ik maar een netwerk heb (dat is dus niet het geval op het moment dat die vraag in beeld is). Behoorlijk irritant want ik ben die tijd niet bereikbaar zonder dat ik het in de gaten heb.
Provider is Vodafone

Zijn er meer mensen met dit probleem? Tips?

(Het gaat niet om data gebruik of om kosten te besparen...)

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose

TMoose

Mooooooose !!

Ja, Hier dezelfde ervaring.

Een app die n.a.v. de gesprekskosten de voorkeursprovider kiest zou natuurlijk ideaal zijn, maar het belangrijkste is dat er snel een keuze wordt gemaakt, want zoals je al zegt, zolang de telefoon staat te wachten op een keuze ben je niet berijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 15:03
TMoose schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:33:
Ja, Hier dezelfde ervaring.

Een app die n.a.v. de gesprekskosten de voorkeursprovider kiest zou natuurlijk ideaal zijn, maar het belangrijkste is dat er snel een keuze wordt gemaakt, want zoals je al zegt, zolang de telefoon staat te wachten op een keuze ben je niet berijkbaar.
Oeh, ik zou graag berijkbaar willen zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose

TMoose

Mooooooose !!

Au 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Hoort eigenlijk niet hier maar Data Controller is wel een goede app:
http://www.androlib.com/a...-datacontroller-qEiw.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Nu bijna Android 2.1 voor de Hero wordt uitgebracht wil ik wel een backup maken van een aantal zaken.
De contacten kunnen met HTC Sync worden opgeslagen, maar is er ook een programma om sms'jes mee op te slaan en later weer terug op de telefoon te kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74652

Hoi allemaal,

ik heb een klein probleem met men hero en het gaat als volgt:
Wanneer ik een grotere file download via de broweser, bijvoorbeeld een pdf van 4MB dan gebeurt er van alles geks met de download en mijn SD kaart. De download timed of uit op 95% of geraakt wel op 100% maar dan wordt het onmogelijk om de file te openen of deze zelfs opnieuw te downloaden. De browser zegt steeds insufficient space hierna. Het eerste wat je dan controleert is de ruimte op je SD kaart maar deze is gloednieuw en totaal ongebruikt. Ook heb ik gemerkt dat via een file manager app de /sdcard map totaal leeg is nadat het probleem zich heeft voorgedaan. ik heb de kaart al meerdere keren door de telefoon laten formatteren zonder resultaat. De download kan ik wel herstarten na een reboot van de telefoon maar hetzelfde probleem doet zich steeds voor. De SD kaart lijkt me overigens wel inorde, heb er net via de computer 200MB aan data opgezet en deze is perfect bruikbaar op de telefoon.

Kan iemand me hiermee helpen?

Ik werk op de standaard 1.5 versie van HTC met build 2.73.1100.5 146733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-05 14:06

oXygeN

oftewel oxje...

Kan et niet zijn dat de browser em eerst downloadt naar een tijdelijke space op de telefoon zelf voordat ie em op SD zet... controleer es of je op et device zelf wel genoeg ruimte hebt...

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74652

Die suggestie ben ik al tegengekomen en ik had het reeds na gekeken, er is ruim 140MB vrij op interne opslag.
Heb de cache ook leeggemaakt, ben wel tegengekomen dat de browser de cache op 6MB limiteert, ik ga deze eens hoger zetten en zien wat ie doet.

EDIT: Blijkbaar gaat hij niet hoger dan 6MB :(
EDIT: Ook de muziek op de SD kaart wordt onbeschikbaar, music player zegt "can't play audio of this type"

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 74652 op 16-02-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 05-06 11:56

Reneger

Wie? IK?

BTW Droid Eris, Sprint Hero, AND HTC Hero in Europe/Asia...I can now tell you that Éclair with Sense will be offered for you all.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Hier een Hero met de meest recente HTC-firmware op 1.5. Ik heb een probleem met het afspelen van veel Youtube-filmpjes via de Youtube-app. Een groot deel (misschien wel driekwart) van de filmpjes doet het niet, zowel niet via WiFi als via 3G. Ik krijg de melding 'Deze video kan niet worden afgespeeld', zonder verdere info. Toen ik de telefoon net had (september of oktober), werkten de meeste filmpjes prima.
Hebben jullie dat ook? Is er iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Hmmm, het feit dat het niet op de laatste pagina besproken werd wil blijkbaar niet zeggen dat het geen issue was, want twee seconden later zie ik plotseling wel dat er al een thread over bestaat. Laat dus maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
Dat schijnt een youtube probleem te zijn.
Als je hetzelfde filmpje blijft proberen werkt het opeens wel.
Maar mogelijk daarna weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

-Edwin- schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:19:
Nu bijna Android 2.1 voor de Hero wordt uitgebracht wil ik wel een backup maken van een aantal zaken.
De contacten kunnen met HTC Sync worden opgeslagen, maar is er ook een programma om sms'jes mee op te slaan en later weer terug op de telefoon te kunnen zetten?
Ook niet echt de plek om dit te vragen maar zoek simpelweg naar SMS backup in de market? Zelf gebruik ik SMS Backup & Restore wat zeer goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:25

BCC

Is er al duidelijkheid over wanneer de Android 2.1 firmware gaat uitkomen? Google Googles en Google Nav zijn namelijk dingen waar ik best wel op zit te wachten :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn wel geruchten, maar het verschuift ook steeds weer. Het blijft afwachten. Overigens gaat Google-navigatie hier (vooralsnog) niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Sh4wn schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:44:
[...]

Ook niet echt de plek om dit te vragen maar zoek simpelweg naar SMS backup in de market? Zelf gebruik ik SMS Backup & Restore wat zeer goed werkt.
Je hebt helemaal gelijk. Maar bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wilde vanavond netjes na 1000 posts deeltje 7 starten, maar we waren er nog niet..
Even squashen, even voetbal / OS kijken, ik kom terug en we zitten er al weer over =)

Dat kan natuurlijk niet, dus zodoende: HTC Hero [part sept] van de populairste Androider! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
^
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.