Ohai allemaal,
Misschien dat ik er compleet overheen lees maar ik zit met het volgende. Sinds een paar daagjes nu de trotse eigenaar van een HTC Hero, supertelefoon. Vorige telefoon was een SE P1i (symbian) maar dit is toch echt wel stuk-ken beter.
Telefoon gekocht en eerst een beetje klooien en pielen. Na 3 daagjes besloten om de nieuwste ROM van HTC erop te kwakken en dit is uiteindelijk gelukt (iets met W7 en drama, gelukkig heb ik nog een XP machine hier ergens staan dus het is gelukt

).
Alles weer zo'n beetje ingesteld. Ook heb ik mijn g-mail account eraan gehangen, dit werk maar de e-mail widget (1 schermpje naar links @ standaard install) geeft geen nieuwe mail aan. Als ik erop klik vraagt ie om een account te installeren. Enfin, een pop3/imap toegevoed en maar weer de gmail gegevens ingevuld. Nu zie ik in de widget wel de mail maar het loopt niet synchroom met de gmail

en als ik een mail binnenkrijg geeft ie aan dat ik 2 nieuwe berichten heb

Ik heb heel wat instellingen door lopen bladeren maar of ik kijk er strak overheen of ik snap iets gewoon niet. Iemand die mij hiermee kan helpen?
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."