Ik ben rechtshandig, en heb hem eigenlijk altijd wel in mijn rechterhand. De back knop had beter geplaatst kunnen worden idd, maar het gaat net bij mij
Had je al eens hiernaar gekeken ?Apie! schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:59:
[...]
Ik vond de 'oplossing' hier: http://forum.xda-develope...php?p=5105104#post5105104
Ik heb er een 4GB sdcard in zitten. Ik heb 'm lukraak volgegooid en jawel: de thumbnails worden nu aangemaakt in Albums. Ik weet alleen nog niet of ie ze aan blijft maken zonder dat de kaart bijna vol is
Edit: niet dus, het aanmaken van de thumbs is blijkbaar maar eenmalig
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Uhm, eerlijk gezegd had ik daar overheen gelezen, maar ik was zelf ook al tegen SDrescan aangelopen en dat was 'm ook niet. Zelfs foto's die met de Hero zelf zijn gemaakt laat ie niet zien. Verder maakt 't niet uit hoe ik ze er op zet...
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Hier precies eender. Had liever een knop in het midden gehad (net als bij de iPhone)Sh4wn schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:35:
Ik ben rechtshandig, en heb hem eigenlijk altijd wel in mijn rechterhand. De back knop had beter geplaatst kunnen worden idd, maar het gaat net bij mij
NOSIG
Zou iemand eens kunnen proberen of dit op zijn/haar hero ook zo is?
diewom schreef op zondag 03 januari 2010 @ 04:53:
Vandaag kwam ik er achter dat als er "art" in de bestandsnaam van een afbeelding voorkomt, de HTC Albums applicatie hem niet kan openen (met Astro bijvoorbeeld wel).
Idem hier, maakt niet uit waar in de naam, wel makkelijk om foto's uit te sluiten van de widgetdiewom schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:43:
Zou iemand eens kunnen proberen of dit op zijn/haar hero ook zo is?
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Staffie666 op 04-01-2010 16:53 ]
Anoniem: 113283
Als ik via de muziekspeler een mp3 luister dan blijft de mp3 "zitten" in het menutje als je je telefoon kan ontgrendelen. Misschien beetje vaag uitlegt.
Ook als ik via de task killer de muziekspeler afsluit , blijft het nummer staan in m'n ontgrendellingsscherm
Ook als ik via de task killer de muziekspeler afsluit , blijft het nummer staan in m'n ontgrendellingsscherm
Met WiFi update die inderdaad in één keer (WiFi is ook drama trouwens, na een tijdje gaat de verbinding weg, blijft wel gewoon verbonden. Dit kan ook aan mijn router liggen hoor!). Ik heb hier HSDPA, en ook daarop update die weather widget niet in één keer.boaty schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:24:
[...]
Ik heb dat ook met de weather widget, maar ik heb wel ontdekt dat als ik dan WIFI aanzet hij opeens wel in een keer kan updaten. Ik weet het niet zeker maar misschien heeft het er mee te maken dat ik thuis alleen gsm netwerk heb en dat het daardoor te lang duurt voordat hij verbinding kan maken en dan maar kapt of zo.
Ik heb dat probleem ook als ik verbind met een WPAv1 router (bij vrienden, familie enz.), maar niet met WPAv2 (eduroam, AP thuis).-Edwin- schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:59:
(WiFi is ook drama trouwens, na een tijdje gaat de verbinding weg, blijft wel gewoon verbonden. Dit kan ook aan mijn router liggen hoor!)
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Anoniem: 287750
ik weet niet of ik wel op eduroam kan, omdat ik altijd op het tuewpa2 netwerk ga, wat ook een wpav2-netwerk is, dus volgens mij zou het wel moeten kunnen, misschien moet je eens naar het beveleiligingscertificaat kijken, dat is PEAP->EAPMSCHAPv2gertvdijk schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:43:
[...]
Ik heb dat probleem ook als ik verbind met een WPAv1 router (bij vrienden, familie enz.), maar niet met WPAv2 (eduroam, AP thuis).
zo werkt het bij mij op het wpa2 netwerk van de TU/e
Ik weet niet wat je probeert te zeggen, maar een 802.1x certificaat ok/niet-ok zorgt voor wel/niet verbinding en heeft niks te maken met het beschreven probleem waar ik op reageerde. Bovendien probeerde ik opperen dat het mogelijk te maken heeft met WPAv1 vs. WPAv2, aangezien het mij opviel dat ik met WPA2 totaal geen problemen heb ervaren, maar met WPA1 wél.Anoniem: 287750 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:35:
ik weet niet of ik wel op eduroam kan, omdat ik altijd op het tuewpa2 netwerk ga, wat ook een wpav2-netwerk is, dus volgens mij zou het wel moeten kunnen, misschien moet je eens naar het beveleiligingscertificaat kijken, dat is PEAP->EAPMSCHAPv2
zo werkt het bij mij op het wpa2 netwerk van de TU/e
Laat ik nogmaals het probleem wat duidelijker omschrijven:
- Wifi-icoon in notification bar staat actief en verbonden met goede signaalsterke
- In Settings -> Wireless controls -> Wi-Fi "Authenticating..." (wtf!?)
- Browser, GMail, en andere Google apps verbinden prima
- HTC Apps (Peep, Mail, etc) en verschillende apps uit market zeuren dat er geen verbinding kan worden gemaakt met internet.
- WiFi uit- en aanzetten en daarmee opnieuw laten verbinden lost het probleem op tot een volgende WPA-keychange (vaak om en nabij de 1 uur). Daarom denk ik dat het een probleem in wpa_supplicant is i.c.m. de WiFi-stack gebruikt in de HTC Rom.
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Anoniem: 287750
oke, dan heb ik jouw probleem helemaal verkeerd begrepen, ik dacht namelijk dat je gewoon helemaal geen connectie kreeg.gertvdijk schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:44:
[...]
Ik weet niet wat je probeert te zeggen, maar een 802.1x certificaat ok/niet-ok zorgt voor wel/niet verbinding en heeft niks te maken met het beschreven probleem waar ik op reageerde. Bovendien probeerde ik opperen dat het mogelijk te maken heeft met WPAv1 vs. WPAv2, aangezien het mij opviel dat ik met WPA2 totaal geen problemen heb ervaren, maar met WPA1 wél.
Laat ik nogmaals het probleem wat duidelijker omschrijven:
- Wifi-icoon in notification bar staat actief en verbonden met goede signaalsterke
- In Settings -> Wireless controls -> Wi-Fi "Authenticating..." (wtf!?)
- Browser, GMail, en andere Google apps verbinden prima
- HTC Apps (Peep, Mail, etc) en verschillende apps uit market zeuren dat er geen verbinding kan worden gemaakt met internet.
- WiFi uit- en aanzetten en daarmee opnieuw laten verbinden lost het probleem op tot een volgende WPA-keychange (vaak om en nabij de 1 uur). Daarom denk ik dat het een probleem in wpa_supplicant is i.c.m. de WiFi-stack gebruikt in de HTC Rom.
Dit lijkt inderdaad op iets dat in de ROM gebakken zit, welke ROM draai je?
had ik ook vroeger, nu niet meer. Ik DENK dat die bug is verdwenen met het installeren van een custom modaco rom.Anoniem: 113283 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:50:
Als ik via de muziekspeler een mp3 luister dan blijft de mp3 "zitten" in het menutje als je je telefoon kan ontgrendelen. Misschien beetje vaag uitlegt.
Anoniem: 221425
Als je via de muziekspeler de muziek op pauze zet en dan terug gaat naar home, heb je dit niet.pina schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:02:
[...]
had ik ook vroeger, nu niet meer. Ik DENK dat die bug is verdwenen met het installeren van een custom modaco rom.
Volgens mij krijg je het namelijk als je via het lockscreen je muziek pauzeert...
Hallo, weet er iemand hoe ik kan zien hoe laat er een telefoongesprek is binnengekomen / is gemist? Ik krijg alleen maar te zien op welke datum het gesprek is binnengekomen, niet hoe laat. Verder zeer tevreden met mijn Hero, heb hem nu 2 maanden, en nog geen enkel probleem gehad.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
op dat contactkaartje recht klikkenjanvanduschoten schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:54:
Hallo, weet er iemand hoe ik kan zien hoe laat er een telefoongesprek is binnengekomen / is gemist? Ik krijg alleen maar te zien op welke datum het gesprek is binnengekomen, niet hoe laat. Verder zeer tevreden met mijn Hero, heb hem nu 2 maanden, en nog geen enkel probleem gehad.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ja, daar liep ik afgelopen weekend ook tegen aan. Zou ik ook wel willen weten, vooral handig als iemand je meerder keren per dag belt.
Spuit 11
Spuit 11
[ Voor 60% gewijzigd door Apie! op 05-01-2010 15:00 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Is het ook mogelijk om dat te zien bij telefoonnummers die niet in het adresboek staan? Ik heb dan nl geen contactkaartje staan, maar een plus [+]
Snelle reactie trouwens
Snelle reactie trouwens
Naar call history gaan (helemaal rechts op de onderste navigatie balk) en dan op het blaadje met de hoorn klikken
PSN: DutchTrickle PVoutput
Super, precies wat ik zocht! (& wederom snel
) Bedankt voor de tips
Thuis heb ik een WPAv2-personal beveiliging. Dus daar zou het (bij mij) niet aan kunnen liggen.gertvdijk schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:43:
[...]
Ik heb dat probleem ook als ik verbind met een WPAv1 router (bij vrienden, familie enz.), maar niet met WPAv2 (eduroam, AP thuis).
Ik heb nu opeens ook het bekende youtube probleem heb firmware 1.5 . Volgens mij is de oplossing deze firmware updaten?
Ben hier echter nog niet helemaal in thuis. Kun je firmware gewoon van de htc site afhalen ? Op de htc site kan ik alleen maar ROM version 2.73.405.5 downloaden maar ik heb rom version 2.73.405.5 al... (als dat tenminste build nummer heet in de telefoon)
Ben hier echter nog niet helemaal in thuis. Kun je firmware gewoon van de htc site afhalen ? Op de htc site kan ik alleen maar ROM version 2.73.405.5 downloaden maar ik heb rom version 2.73.405.5 al... (als dat tenminste build nummer heet in de telefoon)
Op dit moment is Android 1.5 de nieuwste versie die HTC aanbiedt voor de Hero. Het is nog een kwartaal? wachten op de nieuwe update. Ik hoop dat het dan is verholpen.Anoniem: 113283 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:24:
Ik heb nu opeens ook het bekende youtube probleem heb firmware 1.5 . Volgens mij is de oplossing deze firmware updaten?
ok , dus iedereen met dit probleem heeft het eigenlijk niet opgelost?-Edwin- schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:29:
[...]
Op dit moment is Android 1.5 de nieuwste versie die HTC aanbiedt voor de Hero. Het is nog een kwartaal? wachten op de nieuwe update. Ik hoop dat het dan is verholpen.
Ik heb "hem" vandaag besteld. paar daagjes wachten en dan eindelijk spielen
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Ik heb nog geen oplossing zien langskomen.Anoniem: 113283 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:37:
[...]
ok , dus iedereen met dit probleem heeft het eigenlijk niet opgelost?
Ik vind de problemen met Youtube erg vaag, jullie bedoelen neem ik aan dat hij geen enkele video kan afspelen?
Ik heb recent twee hero's naast elkaar gehad (mijn eigen en een ander), ik kan zonder problemen Youtube kijken (ik ben T-Mobile klant) maar de ander kon geen Youtube kijken (Vodafone klant). Het bleek uiteindelijk niet 'direct' in het toestel te zitten: toen ik de kaartjes verwisselde (dus mijn T-Mobile in zijn toestel) werkte het bij hem wel en de Vodafone deed het bij mij dan weer niet. Vervolgens heb ik nog een KPN kaart geprobeerd (ook een actieve met internet) welke met een HTC Touch Pro II zonder problemen Youtube kan kijken: bij de HTC Hero werkte ook deze kaart niet. Uiteindelijk werkte dus alleen de T-Mobile kaart. Youtube werkte ook alleen via WiFi als we de T-Mobile sim gebruikten (dit vond ik héél erg vreemd!).
Het is dus gewoon een heel apart probleem, maar ik krijg het zelf ook niet opgelost bij diegene. Opsturen ter reparatie zal waarschijnlijk wel helpen gaf HTC aan, maar dan ben je hem wel kwijt en dat wilde diegene dan weer niet... (ben je hem toch vaak 2 weken kwijt, tsja, dat moet je ervoor over hebben
Ze moeten gewoon die update vrijgeven
)
Ik heb recent twee hero's naast elkaar gehad (mijn eigen en een ander), ik kan zonder problemen Youtube kijken (ik ben T-Mobile klant) maar de ander kon geen Youtube kijken (Vodafone klant). Het bleek uiteindelijk niet 'direct' in het toestel te zitten: toen ik de kaartjes verwisselde (dus mijn T-Mobile in zijn toestel) werkte het bij hem wel en de Vodafone deed het bij mij dan weer niet. Vervolgens heb ik nog een KPN kaart geprobeerd (ook een actieve met internet) welke met een HTC Touch Pro II zonder problemen Youtube kan kijken: bij de HTC Hero werkte ook deze kaart niet. Uiteindelijk werkte dus alleen de T-Mobile kaart. Youtube werkte ook alleen via WiFi als we de T-Mobile sim gebruikten (dit vond ik héél erg vreemd!).
Het is dus gewoon een heel apart probleem, maar ik krijg het zelf ook niet opgelost bij diegene. Opsturen ter reparatie zal waarschijnlijk wel helpen gaf HTC aan, maar dan ben je hem wel kwijt en dat wilde diegene dan weer niet... (ben je hem toch vaak 2 weken kwijt, tsja, dat moet je ervoor over hebben
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Goedenmorgen,
Sinds kort zijn er op mijn werkplek een aantal nieuwe telefoons aangeschaft, zo ook een HTC Hero.
Prachtig mooi apparaatje (sorry men lieve TP2) maar android werkt toch beter dan WM..
alleen wat probleempljes met syncen met de outlook, het gaat hier vooral om de kalender, deze synced netjes van pc naar desktop maar andersom geeft hij geen kick, in de kalender op de Hero is het een en ander neergezet, dit synced hij niet naar de outlook '07 kalender.
we werken onder Windows 7 enterprise x86, HTC Sync 2.0.8 staat geinstalleerd en alles werkt ook netjes zoals dat hoort, behalve dan de sync van telefoon naar PC, mis ik ergens een vinkje oid???
Sinds kort zijn er op mijn werkplek een aantal nieuwe telefoons aangeschaft, zo ook een HTC Hero.
Prachtig mooi apparaatje (sorry men lieve TP2) maar android werkt toch beter dan WM..
alleen wat probleempljes met syncen met de outlook, het gaat hier vooral om de kalender, deze synced netjes van pc naar desktop maar andersom geeft hij geen kick, in de kalender op de Hero is het een en ander neergezet, dit synced hij niet naar de outlook '07 kalender.
we werken onder Windows 7 enterprise x86, HTC Sync 2.0.8 staat geinstalleerd en alles werkt ook netjes zoals dat hoort, behalve dan de sync van telefoon naar PC, mis ik ergens een vinkje oid???
Om de hoevaak refresht de weather widget als ik deze op automatisch verversen zet? bij mij geeft hij vaak errors en laadt hij het nieuwe weer niet.
Hoelang doen jullie gemiddeld met de 250 MB dataverkeer van HI? ik zit nu na 2 dagen al op de 44 MB. als ik er overheen zit blokkeert hij dan automatisch? Is het tegenwoordig meet dan 250MB limiet?
Hoelang doen jullie gemiddeld met de 250 MB dataverkeer van HI? ik zit nu na 2 dagen al op de 44 MB. als ik er overheen zit blokkeert hij dan automatisch? Is het tegenwoordig meet dan 250MB limiet?
[ Voor 40% gewijzigd door TictaCNL op 06-01-2010 11:13 ]
Waarom sync je niet gewoon via internet? Gaat volautomatisch en je hebt er geen kopzorgen meer door.Spongerobie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:20:
Goedenmorgen,
Let erop dat Android al je agenda's apart houdt, dus je moet op de Android de afspraken ook in de Outlook agenda aanmaken en niet in een andere agenda (die van Google / Android zelf). Android *toont* wel alle verschillende agenda's, maar met synchroniseren neemt ie alleen de agenda mee die bij die gegevensverbinding hoort.Spongerobie schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:20:
Goedenmorgen,
Bij mij synchroniseerde Android met een Exchange server van m'n werk en met Outlook thuis. Met Windows Mobile kwam alles op een hoop en had ik dus een 'grote' agenda met alle afspraken, waarbij alle afspraken zowel in de Exchange agenda als de Outlook agenda voorkwamen.
Android behandelde beide agenda's echter apart en dus had ik ineens alle afspraken dubbel. Nu heb ik mijn persoonlijke agenda uit Outlook gehaald en in Google Calender gestopt en loopt mijn werk agenda met Exhcange er apart naast. Alleen op mijn telefoon zie ik beiden samen, maar met synchroniseren zijn ze gescheiden. Op zich is het wel netjes dat Android agenda's gescheiden houdt, maar het is even wennen.
[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 06-01-2010 13:43 ]
Volgens mij refresht die weather widget zich om de 3 uur. Hij is dan al refresht (zie je onder de flip klok) maar als je naar de ''hele'' weather widget gaat duurt het even totdat het nieuwe weer er staat. Na die limiet van Hi wordt je snelheid voor die maand verlaagd.TictaCNL schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:42:
Om de hoevaak refresht de weather widget als ik deze op automatisch verversen zet? bij mij geeft hij vaak errors en laadt hij het nieuwe weer niet.
Ze zeggen 1H 2010, dat zou betekenen uiterlijk juni 2010, dus heb nog maar even geduldpina schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:51:
android 2.0 begint nu wel behoorlijk lang aan te slepen
Het is toch pas 6 keer uitgesteldPred schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:12:
[...]
Ze zeggen 1H 2010, dat zou betekenen uiterlijk juni 2010, dus heb nog maar even geduld
Ofwel, het verbaast me niet dat we ook weer 2.0 overslaan, of dat het later wordt dan 1H
[ Voor 12% gewijzigd door Tonkey op 07-01-2010 09:54 ]
Ik las iets over apps2SD en ik werd er een beetje bang van,
heel cool idd, en het zal wel in de volgende versie van android zitten.
Ik kan me namelijk wel voorstellen dat ze in een half jaar een nieuwe android versie maken. en dan krijg je precies hetzelfde verhaal als nu.
heel cool idd, en het zal wel in de volgende versie van android zitten.
Ik kan me namelijk wel voorstellen dat ze in een half jaar een nieuwe android versie maken. en dan krijg je precies hetzelfde verhaal als nu.
Ik heb gister toch besloten mijn contactpersonen over te zetten naar Google, zo dat deze altijd sync zouden zijn. Was bang dat dit "vast niet goed zou werken". Maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Bleek ook helemaal niet lastig te zijn. Mooiste vind ik nog dat 'ie foto's en bijv gegevens over facebook ook mee synct!
Hoe ik het heb aangepakt:
- Contactpersonen van mijn Hero over gezet naar computer dmv HTC Sync, direct naar Outlook
- In Outlook alle contacts exporteren naar 1 .CSV bestand
- In Gmail dit .CSV bestand importeren, en voila!
kan dit niet gewoon via draadloos internet ?Jeroen04 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:32:
Ik heb gister toch besloten mijn contactpersonen over te zetten naar Google, zo dat deze altijd sync zouden zijn. Was bang dat dit "vast niet goed zou werken". Maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Bleek ook helemaal niet lastig te zijn. Mooiste vind ik nog dat 'ie foto's en bijv gegevens over facebook ook mee synct!
- Contactpersonen van mijn Hero over gezet naar computer dmv HTC Sync, direct naar Outlook
Je kunt 'Phone' contacts niet omzetten naar 'Google' contacts. Wat je wel kunt doen is een .csv bestand maken direct op je telefoon (dan hoef je niet in de weer met HTC Sync en Outlook). Volgens mij kan het met MyBackup, maar dat weet ik niet zeker. Staat in ieder geval wel ergens in dit topic of in het Software-topic.
Rail Away!
Yes, dat doe ik nu dus ook.TictaCNL schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:35:
[...]
kan dit niet gewoon via draadloos internet ?
hoe werkt dat precies dan? mij lukt het niet :< ik heb een gmail account.
maar ik moet ergens een server invoeren ofzo. die weet ik niet.
[ Voor 12% gewijzigd door TictaCNL op 07-01-2010 10:50 ]
Bestaat er ook een sneltoets om je internet aan en uit te zetten inplaats van via de instellingen te doen.
Waar moet je precies een server invoeren? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Of ben je je email aan het instellen op je telefoon (ipv contacts)?TictaCNL schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:49:
[...]
hoe werkt dat precies dan? mij lukt het niet :< ik heb een gmail account.
maar ik moet ergens een server invoeren ofzo. die weet ik niet.
Ja, is een widget voor, een soort schakelknopje. Verder kun je hier ook wel widgets voor vinden @ Market.Anoniem: 113283 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:56:
Bestaat er ook een sneltoets om je internet aan en uit te zetten inplaats van via de instellingen te doen.
ik heb goosync gebruikt. Die neemt ook contactafbeeldingen meeTictaCNL schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:35:
[...]
kan dit niet gewoon via draadloos internet ?
Multimonitor is relax :P
om sync exchange-account te gebruiken moet ik een serveradres en domein invullen. ik heb geen idee wat daar moet staan. zou je me anders gewoon kunnen uitleggen hoe jij synct?Jeroen04 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:58:
[...]
Waar moet je precies een server invoeren? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Of ben je je email aan het instellen op je telefoon (ipv contacts)?
mvg
Je wilt toch syncen met je Google contacts en niet met exchange?
(Settings -> Data synchronization -> Google)
[ Voor 27% gewijzigd door Mad Marty op 07-01-2010 11:12 ]
Rail Away!
Zoals ik net al vermeld had, eerst dit:
En bij instellingen > Gegevensync > Google > Aangeven dat je contacts ook wil syncen
Ik hoop dat je hier verder mee komt.
Edit: Je hebt verder niks te maken met exchange-account (als je gewoon gmail gebruikt).
Daarna zorgen dat in je contacts > weergeven > Google (aangeven welke contacten je wil zien).Jeroen04 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:32:
En bij instellingen > Gegevensync > Google > Aangeven dat je contacts ook wil syncen
Ik hoop dat je hier verder mee komt.
Edit: Je hebt verder niks te maken met exchange-account (als je gewoon gmail gebruikt).
[ Voor 7% gewijzigd door Edzeau op 07-01-2010 11:12 ]
Oke dat heb ik gedaan. Maar nu staat er nog niets in mn gmail contacts?Mad Marty schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:10:
Je wilt toch syncen met je Google contacts en niet met exchange?
Zijn je contacts in je telefoon google contacts?TictaCNL schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:18:
[...]
Oke dat heb ik gedaan. Maar nu staat er nog niets in mn gmail contacts?
uhm. ik heb ze gewoon aangemaakt op mijn htc hero. dus nergens uit geimporteerd ofzo. gewoon op mijn mobiel aangemaakt.Jeroen04 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:20:
[...]
Zijn je contacts in je telefoon google contacts?
Ga naar People -> Menuknop -> View en dan bij Duplicate Contacts selecteren wat je wilt. Waarschijnlijk staat die nu op Phone, en aangezien alle Google contacts hetzelfde zijn als je telefooncontacts laat-ie ze niet zien.
Wat bedoel je nu? Dat je ze niet op je telefoon ziet of niet in Gmail? Telefoon: zie boven. Gmail: .csv importeren in Gmail
Wat bedoel je nu? Dat je ze niet op je telefoon ziet of niet in Gmail? Telefoon: zie boven. Gmail: .csv importeren in Gmail
[ Voor 22% gewijzigd door Mad Marty op 07-01-2010 11:25 . Reden: onduidelijkheid ]
Rail Away!
Dan heb je het ook niet gedaan zoals ik net aangaf. Je contacts uit je telefoon op je computer zetten (in bijv outlook). In een CSV bestand zetten en deze importeren in Gmail. Zo zijn dit google-contacts en zullen ze sync lopen.TictaCNL schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:22:
[...]
uhm. ik heb ze gewoon aangemaakt op mijn htc hero. dus nergens uit geimporteerd ofzo. gewoon op mijn mobiel aangemaakt.
Edit: Wat Mad Marty zegt kan ook nog. Laat maar weten!
[ Voor 6% gewijzigd door Edzeau op 07-01-2010 11:25 ]
Werkt TNX!Jeroen04 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:24:
[...]
Dan heb je het ook niet gedaan zoals ik net aangaf. Je contacts uit je telefoon op je computer zetten (in bijv outlook). In een CSV bestand zetten en deze importeren in Gmail. Zo zijn dit google-contacts en zullen ze sync lopen.
Edit: Wat Mad Marty zegt kan ook nog. Laat maar weten!
Uitknopje ingedrukt houden, krijg je de optie mobiel netwerk aan of uit...Anoniem: 113283 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:56:
Maar idd kan ook met een widget, 3g en wifi hebben wel een apart widget maar wijst zich vanzelf
Anoniem: 313096
Wisten jullie al dat als je je Home knopje ( met dat huisje) ingedrukt houdt je een menutje krijgt met openstaande applicaties?
Zover ik begrepen heb geeft dit de laatst geopende programma's, betekent niet dat ze dus nog open staan.Anoniem: 313096 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:40:
Wisten jullie al dat als je je Home knopje ( met dat huisje) ingedrukt houdt je een menutje krijgt met openstaande applicaties?
trueDizzyWeb schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:02:
[...]
Zover ik begrepen heb geeft dit de laatst geopende programma's, betekent niet dat ze dus nog open staan.
Wat gebruiken als calendar widget? De standaard dingen zijn niet echt goed imo.
Ik wil gewoon bv van de komende 3 dagen m'n afspraken zien. Je hebt nu alleen een widget die de volgende afspraak laat zien, of heel je agenda beeldvullend...
Ik wil gewoon bv van de komende 3 dagen m'n afspraken zien. Je hebt nu alleen een widget die de volgende afspraak laat zien, of heel je agenda beeldvullend...
They made me do it.
Purecalendar, ik kan niet meer zonderGardocki schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:50:
.....
Dan moet je Android Agenda Widget hebben (http://nl.androlib.com/android.application.com-roflharrison-agenda-zFBn.aspx) werkt fantastisch en ziet er op de Hero ook nog mooi uit!Gardocki schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:50:
Ik heb nog een vraagje.
Ik heb thuis internet van Telfort, en had dit ingesteld op m'n Hero. Nu is het zo dat ik mijn Gmail ook ontvang op mijn Hero en ik dus gewoon mijn Gmail kan bekijken. Als ik thuis ben kan ik op mijn PC ook dezelfde email bekijken en eventueel beantwoorden. Als ik nu email van Telfort ontvang op m'n Hero, dan ontvang ik hem niet meer op mijn PC. M'n Hero haalt hem waarschijnlijk direct van de mailserver af, en dan is de email "weg". Is dit een of andere instelling, of werkt email van (Tiscali) Telfort nu eenmaal zo?
Ik heb thuis internet van Telfort, en had dit ingesteld op m'n Hero. Nu is het zo dat ik mijn Gmail ook ontvang op mijn Hero en ik dus gewoon mijn Gmail kan bekijken. Als ik thuis ben kan ik op mijn PC ook dezelfde email bekijken en eventueel beantwoorden. Als ik nu email van Telfort ontvang op m'n Hero, dan ontvang ik hem niet meer op mijn PC. M'n Hero haalt hem waarschijnlijk direct van de mailserver af, en dan is de email "weg". Is dit een of andere instelling, of werkt email van (Tiscali) Telfort nu eenmaal zo?
Ik heb er al diverse geprobeerd, en LaikAgendaWidget vind ik tot nu toe de beste (4x2 , dus de helft van m'n scherm)Gardocki schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:50:
NicePred schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:58:
[...]
Dan moet je Android Agenda Widget hebben (http://nl.androlib.com/android.application.com-roflharrison-agenda-zFBn.aspx) werkt fantastisch en ziet er op de Hero ook nog mooi uit!
They made me do it.
Ik heb Pure calendar & Android Agenda Widget beide op mijn Hero gehad. Over beide ook erg te spreken. Nu gebruik ik alleen Android Agenda Widget omdat ik dit toch net iets mooier vind en naar mijn idee net iets sneller werkt. En het is gratis!Gardocki schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:50:
Ja verrek, hij stond inderdaad in de android agenda en niet in de agenda die zou syncen met outlook, heel erg bedankt 
Morrar schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:40:
[...]
Let erop dat Android al je agenda's apart houdt, dus je moet op de Android de afspraken ook in de Outlook agenda aanmaken en niet in een andere agenda (die van Google / Android zelf). Android *toont* wel alle verschillende agenda's, maar met synchroniseren neemt ie alleen de agenda mee die bij die gegevensverbinding hoort.
Bij mij synchroniseerde Android met een Exchange server van m'n werk en met Outlook thuis. Met Windows Mobile kwam alles op een hoop en had ik dus een 'grote' agenda met alle afspraken, waarbij alle afspraken zowel in de Exchange agenda als de Outlook agenda voorkwamen.
Android behandelde beide agenda's echter apart en dus had ik ineens alle afspraken dubbel. Nu heb ik mijn persoonlijke agenda uit Outlook gehaald en in Google Calender gestopt en loopt mijn werk agenda met Exhcange er apart naast. Alleen op mijn telefoon zie ik beiden samen, maar met synchroniseren zijn ze gescheiden. Op zich is het wel netjes dat Android agenda's gescheiden houdt, maar het is even wennen.
Gebruikt iemand hier Meebo IM?
Iemand enig idee hoe je je naam veranderd? of hoe je de huidige naam kan zien?
Anoniem: 192669
Heb deze vraag ook gesteld in dit topic en is dus terug te vinden met de zoekfunctie...je moet in Outlook even een vinkje zetten voor 'Een kopie van berichten op de server achterlaten' en daarna een vinkje bij 'Van server verwijderen na verwijderen van verwijderde items'. Dit kan je vinden in Extra -> Accounts -> Account <willekeurig> -> Eigenschappen -> Geavanceerd.janvanduschoten schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:03:
Ik heb nog een vraagje.
Ik hoor wel of het gelukt is.
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 192669 op 07-01-2010 16:13 . Reden: typo ]
In microsoft outlook 2003 moet het zo, bij andere e-mail cliënts gaat het ongeveer op dezelfde manierAnoniem: 192669 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:24:
[...]
Heb deze vraag ook gesteld in dit topic en is dus terug te vinden met de zoekfunctie...je moet in Outlook even een finkje zetten voor 'Een kopie van berichten op de server achterlaten' en daarna een vinkje bij 'Van server verwijderen na verwijderen van verwijderde items'. Dit kan je vinden in Extra -> Accounts -> Account <willekeurig> -> Eigenschappen -> Geavanceerd.
Ik hoor wel of het gelukt is.
1. Start outlook
2. Klik op extra
3. Kies E-mailaccounts....
4. Bestaande accounts weergeven of wijzigen
5. Klik op je account
6. Kies nu voor "Wijzigen"
7. In het scherm wat nu opent kies je voor "Meer instellingen"
8. Tabblad "geavanceerd"
9. Zet een vinkje bij het volgende: (alleen letten op het onderste gedeelte bij "Bezorging"
Anoniem: 192669
Vroeg me af wie er eigenlijk allemaal navigeren via zijn of haar Hero. Zag in het vorige topic CoPilot en Sygic voorbij komen. Zijn dit de meest gebruikte programmas op dit moment?
Zojuist mijn Hero gekoppeld aan de Bluetooth carkit die ingebouwd zit in de Ford Focus Limited (Blaupunkt Travelpilot FX). Werkt allemaal perfect, contacten zijn via de auto te benaderen!
echt?RptR schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:02:
Zojuist mijn Hero gekoppeld aan de Bluetooth carkit die ingebouwd zit in de Ford Focus Limited (Blaupunkt Travelpilot FX). Werkt allemaal perfect, contacten zijn via de auto te benaderen!
bij mijn carkit gaat het niet

Vind het een groot gemis!
btw: het is een SonyEricsson carkit
heb gewoon de laatste officiële rom van HTC (2.73.405.5)M3 SMGII schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:14:
[...]
echt?
bij mijn carkit gaat het niet. Welke ROM heb je?
Vind het een groot gemis!
btw: het is een SonyEricsson carkit
dan denk ik dat het aan je carkit ligt?
Ik kan ook bevestigen dat de Hero prima werkt met Blue & Me van Fiat en Alfa Romeo. Ook met parrots werkt ie feilloos.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
En het werkt ook met de UHV carkit in mijn Seat Leon (zou dus ook in Audi's, VW's en Skoda's moeten werken) en de Parrot CK3100 van mijn vrouw.
[ Voor 14% gewijzigd door Sabelhout op 07-01-2010 21:59 ]
.....
Anoniem: 259970
Nou vooruit, in mijn Volvo V50 werkt de Hero (met originele rom) ook met de ingebouwde bluetooth carkit.
Probeer het eens in het software topic?Brian_K schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:24:
Gebruikt iemand hier Meebo IM?
Nog een vraag van mij.
Mischien een stomme vraag, maar denk dat ik toch iets fout doe.
Hoe doe ik de sms toon aanpassen van mijn HTC ringtone? is dit niet de meldingstoon? kan hem echt niet aanpassen. Iemand een stap voor stap uitleg hoe jullie het doen.
Hoe doe ik de sms toon aanpassen van mijn HTC ringtone? is dit niet de meldingstoon? kan hem echt niet aanpassen. Iemand een stap voor stap uitleg hoe jullie het doen.
Dat kan je doen door Berichten op te starten, dan op Menu te drukken, Instellingen en dan vind je daar ergens Geluid selecteren.Brian_K schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:20:
Nog een vraag van mij.
Je kunt google in gmail de mail van telfort op laten halen. Daar kun je er ook voor kiezen om de mail op de server te laten staan. Als je alleen via google de mail binnenhaalt scheelt het je weer esources voor de losse mailclient die dan overbodig wordtjanvanduschoten schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:03:
Ik heb nog een vraagje.
2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Inderdaad... Super. bedanktFireFly3k schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:43:
[...]
Dat kan je doen door Berichten op te starten, dan op Menu te drukken, Instellingen en dan vind je daar ergens Geluid selecteren.
Over carkits:
In 1e instantie wekte de Hero niet feilloos met de parrot van mn vader. De contacten werden NIET gesynchroniseerd.
Een dummy sim contact deed wonderen, na een tip van iemand hier.
In 1e instantie wekte de Hero niet feilloos met de parrot van mn vader. De contacten werden NIET gesynchroniseerd.
Een dummy sim contact deed wonderen, na een tip van iemand hier.
Anoniem: 261161
Ik gebruik al een tijdje Nav4All, werkt prima en is nog steeds gratis.Anoniem: 192669 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:28:
Vroeg me af wie er eigenlijk allemaal navigeren via zijn of haar Hero. Zag in het vorige topic CoPilot en Sygic voorbij komen. Zijn dit de meest gebruikte programmas op dit moment?
Ik gebruik copilot, voldoet erg goed
Ik ook CoPilot, ben er wel tevreden over. Daarvoor een tijdje Sygic gebruikt, maar die bleek toch wel erg zwaar voor de Hero. Multitasken zat er dan niet meer in, wat met CoPilot nog wel goed mogelijk is.
Alleen CoPilot deed laatst wel raar; toen ik Duitsland was, bleken mijn kaart opeens corrupt of iets dergelijks, want ik kreeg geen kaart meer te zien. Ook niet na veel gescheld en een paar reboots
Toen ik thuis was de kaarten opnieuw op de sd kaart gezet en alles werkte weer.
Alleen CoPilot deed laatst wel raar; toen ik Duitsland was, bleken mijn kaart opeens corrupt of iets dergelijks, want ik kreeg geen kaart meer te zien. Ook niet na veel gescheld en een paar reboots
Ndrive is ook goed als navigatie met 3D maps!
Als iemand me nu ook nog zou kunnen vertellen dat de Hero goed werkt in combinatie met een JVC autoradio met ingebouwde bluetooth, ben ik overtuigd. Dan gaat m'n HTC TyTn II vervangen worden door de Hero...Anoniem: 259970 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 07:45:
Nou vooruit, in mijn Volvo V50 werkt de Hero (met originele rom) ook met de ingebouwde bluetooth carkit.
Ik vind Sygic echt geweldig, kan gewoon mp3 luisteren en msnen (meebo) tijdens navigeren.corné schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:01:
Ik ook CoPilot, ben er wel tevreden over. Daarvoor een tijdje Sygic gebruikt, maar die bleek toch wel erg zwaar voor de Hero. Multitasken zat er dan niet meer in, wat met CoPilot nog wel goed mogelijk is.
Alleen CoPilot deed laatst wel raar; toen ik Duitsland was, bleken mijn kaart opeens corrupt of iets dergelijks, want ik kreeg geen kaart meer te zien. Ook niet na veel gescheld en een paar reboots![]()
Goed het gaat wel wat trager maar je kunt ook niet echt anders verwachten van een 528mhz cputje
Net even getest: UI vind ik nogal spartaans, maar wat ik erger vind is dat ie me van Leiden naar Utrecht helemaal over Amsterdam stuurt...Anoniem: 261161 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 10:29:
[...]
Ik gebruik al een tijdje Nav4All, werkt prima en is nog steeds gratis.
Maar goed, het is een gratis app, dus je mag niet teveel klagen.
Tja, hoe eenvoudig kan het zijn.... Ik blijf me steeds weer verbazen over de mogelijkheden van Google /Gmail.DJFliX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:55:
[...]
Je kunt google in gmail de mail van telfort op laten halen. Daar kun je er ook voor kiezen om de mail op de server te laten staan. Als je alleen via google de mail binnenhaalt scheelt het je weer esources voor de losse mailclient die dan overbodig wordt
Wederom bedankt voor deze eenvoudige en goed werkende oplossing!
Iemand hier al een idee wat de oplossing voor het probleem is met de hero en youtube? Bij mij is het namelijk nog altijd onmogelijk om youtube (via de site of via de app) werkend te krijgen, terwijl sites als vimeo en metacafe wel gewoon werken.. Als ik wifi aanzet werkt het overigens wel gewoon, maar met 3g nooit.
Je geeft zelf toch al een heel grote hint naar de oorzaak: het 3G netwerk. Waarom ga je niet je telecomaanbieder bellen of het probleem plaatsen in een topic over mobiel internet?meddle schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:43:
Iemand hier al een idee wat de oplossing voor het probleem is met de hero en youtube? Bij mij is het namelijk nog altijd onmogelijk om youtube (via de site of via de app) werkend te krijgen, terwijl sites als vimeo en metacafe wel gewoon werken.. Als ik wifi aanzet werkt het overigens wel gewoon, maar met 3g nooit.
Omdat dit probleem ook bij mensen voorkomt met andere providers dan ik (in nederland en het buitenland), dus dat lijkt me niet het probleem. Daarnaast werkt het bij andere mensen die hi hebben wel zoals het zou moeten.gertvdijk schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:54:
[...]
Je geeft zelf toch al een heel grote hint naar de oorzaak: het 3G netwerk. Waarom ga je niet je telecomaanbieder bellen of het probleem plaatsen in een topic over mobiel internet?
Wat je nu zegt versterkt m.i. de provider als oorzaak alleen maar meer. Als jouw aanbieder én andere aanbieders het ook hebben sluit dat in het geheel ook niet die als oorzaak uit. (Tegenvoorbeeld: Verwarming kapot. Bij de buren is hij op dit moment ook stuk -> Dan zal het wel niet aan mijn verwarming liggen. !?!?)meddle schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:04:
Omdat dit probleem ook bij mensen voorkomt met andere providers dan ik (in nederland en het buitenland), dus dat lijkt me niet het probleem. Daarnaast werkt het bij andere mensen die hi hebben wel zoals het zou moeten.
Kijk nou even wat je zelf zegt: Met hetzelfde toestel en software...
- Werkt het wel op Wi-Fi
- Werkt het wel op het Hi 3G netwerk
- Werkt het niet op Vodafone en sommige andere 3G netwerken
[ Voor 3% gewijzigd door gertvdijk op 08-01-2010 14:37 ]
Kan jij wel alle filmpjes via wifi afspelen? Ik kan zelf sommige filmpjes wel en andere weer niet via wifi afspelen en ditzelfde heb ik via 3g (KPN). Tot nu toe heb ik nog geen logica kunnen ontdekken in welke filmpjes wel of niet af willen afspelen.meddle schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 13:43:
Misschien moet ik het wat duidelijker uitleggen. (voor zover dat mogelijk is) Op mijn toestel werkt het met Hi niet via 3g, bij een vriend van me werkt het wel (mijn simkaart in zijn hero), en als ik zijn simkaart gebruik (tmobile) werkt het bij mij soms wel, en bij hem altijd. Met wifi werkt het bij beide toestellen altijd, maar zoals de poster hierboven aangeeft werkt dat ook niet bij iedereen.gertvdijk schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:36:
[...]
Wat je nu zegt versterkt m.i. de provider als oorzaak alleen maar meer. Als jouw aanbieder én andere aanbieders het ook hebben sluit dat in het geheel ook niet die als oorzaak uit. (Tegenvoorbeeld: Verwarming kapot. Bij de buren is hij op dit moment ook stuk -> Dan zal het wel niet aan mijn verwarming liggen. !?!?)
Kijk nou even wat je zelf zegt: Met hetzelfde toestel en software...En dan geef jij de schuld aan het toestel?
- Werkt het wel op Wi-Fi
- Werkt het wel op het Hi 3G netwerk
- Werkt het niet op Vodafone en sommige andere 3G netwerken
Ik heb vandaag aardig wat forums afgezocht naar dit probleem, en als ik mijn eigen ervaringen en die van andere mensen met elkaar vergelijk lijkt het er op dat het niet aan de provider, maar eerder aan de hard/software van de hero ligt.
Anoniem: 167272
Mee eens. Ik heb hier mensen van bijna alle providers met dit probleem gezien. Ikzelf (Telfort) heb er ook last van. Ook via Wifi trouwens. Raar is dat ik soms na vijf of zes keer een filmpje aanklikken ineens wel verbinding krijg. En als ik de applicatie afsluit, en later weer start, kan dat filmpje weer dienst weigeren. Ik denk niet dat het aan een provider of aan het toestel ligt, maar aan de app, en die is er door HTC in gezet.meddle schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:02:
[...]
Ik heb vandaag aardig wat forums afgezocht naar dit probleem, en als ik mijn eigen ervaringen en die van andere mensen met elkaar vergelijk lijkt het er op dat het niet aan de provider, maar eerder aan de hard/software van de hero ligt.
Maar wel raar dat dit pas recentelijk is gebeurd, lijkt mij eerder dat er iets aan de kant van Youtube veranderd is wat het probleem veroorzaakt.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 221425
Er staat een ROM-update op de Engelse HTC-site:
http://www.htc.com/uk/Sup...?p_id=283&cat=2&dl_id=840
Zou deze ook op NL-toestellen werken?
http://www.htc.com/uk/Sup...?p_id=283&cat=2&dl_id=840
Zou deze ook op NL-toestellen werken?
Dit topic is gesloten.