Bij veel mensen, en bij mij ook, kwamen die alternatieve kalenders niet tevoorschijn. Pas na het wissen van die kalenders en een harde reset wel. Maar jij hebt volgens mij een andere work around gevonden: de sync even uitzetten. Prachtig, dan hebben we dus twee oplossingen voor hetzelfde probleem. Wat is Android toch mooi, het lijkt Windows wel_Christiaan_ schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 17:01:
[...]
Bij mij werkte dat vanzelf al. Je kan toch gewoon, als je je Hero calender open hebt staan, klikken op menu --> agenda's en dan alle agenda's aanklikken die je wilt? Bij mij werkte dat in één keer.
Ik vind het ook erg makkelijk, vooral dat laatste, niks geen zware software nodig op die telefoon. Maar het is in die zin riskant dat je genaaid bent als mobiel internet eruit ligt (zoals bij Vodafone en KPN laatst) en als Google ineens besluit om raar te gaan doen. Ik maak toch af en toe maar een back-upje voor de zekerheid. Voordat ik de tandarts moet betalen voor afspraken die ik niet ben nagekomen, of vierhonderdtweeëntwintig contacten kwijt ben...Alles loopt bij mij ook via m'n Google-account omdat het zo super werktOp m'n telefoon zelf staat bijna niks.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 25-12-2009 21:34 ]