HTC Hero [part six] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.526 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

_Christiaan_ schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 17:01:
[...]

Bij mij werkte dat vanzelf al. Je kan toch gewoon, als je je Hero calender open hebt staan, klikken op menu --> agenda's en dan alle agenda's aanklikken die je wilt? Bij mij werkte dat in één keer.
Bij veel mensen, en bij mij ook, kwamen die alternatieve kalenders niet tevoorschijn. Pas na het wissen van die kalenders en een harde reset wel. Maar jij hebt volgens mij een andere work around gevonden: de sync even uitzetten. Prachtig, dan hebben we dus twee oplossingen voor hetzelfde probleem. Wat is Android toch mooi, het lijkt Windows wel :D
Alles loopt bij mij ook via m'n Google-account omdat het zo super werkt :P Op m'n telefoon zelf staat bijna niks.
Ik vind het ook erg makkelijk, vooral dat laatste, niks geen zware software nodig op die telefoon. Maar het is in die zin riskant dat je genaaid bent als mobiel internet eruit ligt (zoals bij Vodafone en KPN laatst) en als Google ineens besluit om raar te gaan doen. Ik maak toch af en toe maar een back-upje voor de zekerheid. Voordat ik de tandarts moet betalen voor afspraken die ik niet ben nagekomen, of vierhonderdtweeëntwintig contacten kwijt ben... 8)7 Ben ik toch een beetje bang voor, hoewel alles tot nu toe vlekkeloos werkt.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 25-12-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:21
xos schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 13:17:
Verder zou ik de ROM eens willen upgraden, zijn er mensen die ervaring hebben hoe de ROM geupgrade kan worden op een linux (ubuntu) machine?
Werkt prima. Zowel custom als officiële HTC updates zijn eenvoudig te doen met een zogenaamde 'update.zip' methode. :)

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316354

Met google maps wordt mijn positie slecht weergegeven. Hij zit er ongeveer 1,5 kilometer naast.

Wanneer ik GPS inschakel, zit hij er nog steeds constant 1,2 kilometer naast. Hoe kan dit :S
Pred schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:44:
Hebben jullie dit (na 0:20) wel eens? Gebeurt bij mij regelmatig, en volgens mij zijn er veel meer die er last van hebben... Is af en toe behoorlijk vervelend.
Dit heb ik regelmatig :S Erg storend.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 316354 op 26-12-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Wachten totdat de GPS een duidelijke fix heeft (wanneer de twee groene golfjes dus niet meer knipperen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Pred schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:44:
Hebben jullie dit (na 0:20) wel eens? Gebeurt bij mij regelmatig, en volgens mij zijn er veel meer die er last van hebben... Is af en toe behoorlijk vervelend.
Ja heb ik ook, dacht dat dat komt omdat ik m'n toestel een keer vliegles gegeven heb en vol op de klinker sloeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb sinds enige tijd ook een HTC Hero en ben er erg tevreden mee. Toen ik hem net had gekocht heb ik er meteen Taskiller opgezet om programma's die op de achtergrond draaien uit te zetten. Heb programma's zoals de klok op de ignore list gezet zodat mijn wekker iig af zou gaan. Maar de laatste tijd had ik steeds meer last van reboot zonder reden. Heb nu Taskiller verwijderd en sindsdien geen problemen meer. Mijn vraag is dan ook: heb ik een programma als Taskiller nodig of regelt de HTC Hero het allemaal zelf? Weet nu namelijk niet welke programma's op de achtergrond draaien en of ze afgesloten moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Mijn ervaring tot nu toe is dat de Hero alles open laat staan. Af en toe wordt-ie bij mij traag, dan gooi ik "Advanced Task Killer Free" er ff overheen en dan ist weer klaar.

Overigens kan ik de klok er niet mee uitschakelen :? Is ook niet nodig imo.

[ Voor 4% gewijzigd door _Christiaan_ op 27-12-2009 03:37 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197980

Zijn hier ook mensen bekend met Waze, of de volgende bug?

Deze App word na een factory-reset en het aanmelden bij Google automatisch gedownload en geïnstalleerd.
Dit zonder toestemming, zelfs als ik deze App veel eerder al heb verwijderd van de phone. |:(
Natijd staat hij niet in de market lijst met gedownloade apps, maar aanmelden bij Google is blijkbaar wel vereist.

geen id of dit direct met Waze te maken heeft, maar ik ben nu bezig de oorzaak te vinden en te stoppen van deze automatische download en install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:43
marciagillian schreef op zondag 27 december 2009 @ 03:24:
Ik heb sinds enige tijd ook een HTC Hero en ben er erg tevreden mee. Toen ik hem net had gekocht heb ik er meteen Taskiller opgezet om programma's die op de achtergrond draaien uit te zetten. Heb programma's zoals de klok op de ignore list gezet zodat mijn wekker iig af zou gaan. Maar de laatste tijd had ik steeds meer last van reboot zonder reden. Heb nu Taskiller verwijderd en sindsdien geen problemen meer. Mijn vraag is dan ook: heb ik een programma als Taskiller nodig of regelt de HTC Hero het allemaal zelf? Weet nu namelijk niet welke programma's op de achtergrond draaien en of ze afgesloten moeten worden.
Dit is al een paar keer behandeld in dit topic. Android regelt zijn geheugen zelf. Een taskkiller is niet nodig. Alleen voor echt vast gelopen programmas gebruik ik er één. De programmas die je ziet in een taskkiller zijn geladen in het geheugen. Ze staan echter in een pausemodus, ze gebruiken geen stroom en doen niets. Het programma zal iets sneller op starten als je het nodig hebt. Niet gebruikt geheugen is zonde.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22
Hebben meer mensen ervaring met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat kan dus in dat topic besproken worden. Niet handig om er hier dan ook nog eens over te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

marciagillian schreef op zondag 27 december 2009 @ 03:24:
Taskkiller imo helemaal niet nodig. Android regelt dit zelf (zoals al meerdere malen in dit topic is aangegeven)

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Hoe doen jullie het nu precies met mail binnen halen? Je hebt mail (volgens mij van htc?) en gmail. Gmail weergeeft wel HTML en mail doet dit niet. Hoe kan ik uitzetten dat ie nog mail ontvangt op mail? En blijft gmail dan gewoon binnenhalen? Want ik krijg nu alles dubbel, ook niet echt gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Anoniem: 125609 schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:09:
Hoe doen jullie het nu precies met mail binnen halen? Je hebt mail (volgens mij van htc?) en gmail. Gmail weergeeft wel HTML en mail doet dit niet. Hoe kan ik uitzetten dat ie nog mail ontvangt op mail? En blijft gmail dan gewoon binnenhalen? Want ik krijg nu alles dubbel, ook niet echt gemakkelijk.
gewoon geen accounts instellen in HTC Mail? en meldingen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:08
Ik heb nog een tweetal vervelende dingen waar ik dagelijks mee zit:

1) Dat bliepje wanneer je het belvolume hoger/lager zet, wil ik graag uit hebben. Andere applicaties gebruiken die knoppen ook en 't is sowieso al irritant aan het worden.

2) Wanneer ik video's in applicaties (bv. 'uitzending gemist' en 'youtube') wil streamen, lukt dat niet bij WiFi. Over het mobiele netwerk (Vodafone) doet alles het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Sh4wn schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:10:
[...]

gewoon geen accounts instellen in HTC Mail? en meldingen uitzetten.
Ja zoiets dacht ik dus al. Maar ik kan alleen bij HTC Mail instellen wat de controlefrequentie is, waar kan ik dan instellen wat de controlefreqentie is voor gmail?

Ik dacht dat het met elkaar verbonden was ofzo, maar is dus niet zo :)
Bedankt voor je antwoord!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 27-12-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277386

Ik heb 1 keer de calendar storage gewist en inderdaad de agenda was gewist maar haalde alles zelf weer binnen.
Maar vanaf ik die calendar storage gewist heb geeft hij mijn google contakten niet meer weer in mijn telefoon.

ik kan syncroniseren en het even uit en aan zetten om de telefoon een sync te laten toepassen maar die contakten laad hij niet meer.
Weet iemand hoe ik dat weer werkend krijg zonder een harde reset???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Anoniem: 125609 schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:09:
Je account verwijderen in de HTC mail, dus eigenlijk wat Sh4wn al zegt.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:17
HTC Mail --> meer --> Instellingen --> verzenden & ontvangen mail grootte limiet --> gehele mail. Tadaa! Full HTML + plaatjes, dan kan je HTC Mail blijven gebruiken =D _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door TZC-T1-FX op 28-12-2009 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 01:50

DinX

Motormuis

RunaR schreef op zondag 27 december 2009 @ 10:23:
[...]

Dit is al een paar keer behandeld in dit topic. Android regelt zijn geheugen zelf. Een taskkiller is niet nodig. Alleen voor echt vast gelopen programmas gebruik ik er één. De programmas die je ziet in een taskkiller zijn geladen in het geheugen. Ze staan echter in een pausemodus, ze gebruiken geen stroom en doen niets. Het programma zal iets sneller op starten als je het nodig hebt. Niet gebruikt geheugen is zonde.
En toch reageert hij stukken sneller als je geregeld al de ongebruikte achtergrondtaken killt

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als ik de Hero een paar dagen in gebruik heb merk ik dat bij mij de notification sound een vertraging krijgt. Als er bijvoorbeeld een mailtje binnenkomt dan trilt de telefoon vrijwel direct, en soms pas na een paar minuten krijg ik de notification sound :? Is dit een bekend issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Laatst online: 06-07 19:37
wouzer schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:51:
Als ik de Hero een paar dagen in gebruik heb merk ik dat bij mij de notification sound een vertraging krijgt. Als er bijvoorbeeld een mailtje binnenkomt dan trilt de telefoon vrijwel direct, en soms pas na een paar minuten krijg ik de notification sound :? Is dit een bekend issue?
Heb ik ook, maar dan met name de smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
Pred schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:09:
[...]

Heb ik ook, maar dan met name de smsjes.
Ja dit heb ik ook maar het gaat bij mij dan om seconden (meestal 3 of 4). Haha het is dan net alsof de telefoon moeite moet doen om het bliepje uit zn strot te krijgen. Heb trouwens ook het idee dat dan de "pauze" tussen de 2 "trillingen"die je krijgt langer duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287750

Flogging Hank schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:34:
[...]

Ja dit heb ik ook maar het gaat bij mij dan om seconden (meestal 3 of 4). Haha het is dan net alsof de telefoon moeite moet doen om het bliepje uit zn strot te krijgen. Heb trouwens ook het idee dat dan de "pauze" tussen de 2 "trillingen"die je krijgt langer duurt
klopt, dat heb ik ook, ook met die trillingen. Of dat je na de eerste trilling je telefoon unlockt en dan pas het geluid en de tweede trilling krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Flogging Hank schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:34:
[...]

Ja dit heb ik ook maar het gaat bij mij dan om seconden (meestal 3 of 4). Haha het is dan net alsof de telefoon moeite moet doen om het bliepje uit zn strot te krijgen....
Haha klopt ja!

Je kunt 'm helpen door de telefoon te unlocken, dan komt het geluidje direct. Vage poep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

DinX schreef op maandag 28 december 2009 @ 08:46:
[...]

En toch reageert hij stukken sneller als je geregeld al de ongebruikte achtergrondtaken killt
Niet als je de taskkiller helemaal niet gebruikt.. Dan is de telefoon eigenlijk constant van snelheid (en best snel), zonder dat je alle bijverschijnselen van een/de taskkiller krijgt. Bij gebruik taskkiller (staat ook in de EULA) kan en zal je allemaal vage symptonen krijgen van Alarms die niet meer werken, tot vreemde vertragingen op bepaalde momenten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Is het mogelijk voor iemand met dikke vingers om snel te sms'en en te navigeren door de menu's?

Ik heb nu een Windows Mobile toestel met een 2,8 inch resistief VGA scherm. Werken zonder stylus is daarmee praktisch onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Bad_Karma schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:45:
Is het mogelijk voor iemand met dikke vingers om snel te sms'en en te navigeren door de menu's?

Ik heb nu een Windows Mobile toestel met een 2,8 inch resistief VGA scherm. Werken zonder stylus is daarmee praktisch onmogelijk.
Ik heb redelijk dikke vingers maar in landscape mode met T9 krijg ik toch vrij snel SMS'jes de deur uit... Capacative is niet te vergelijken met resistive schermen, ik heb bijvoorbeeld lang en hard lopen vloeken op mijn omnia vanwege de vele tiepfouten.. Op de Hero gaat dat een heel stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 13:13
Prima te doen, menu's zijn groot zat en het toetsenbord: mja gewoon goed richten of gebruik maken van de woordcorrectie (die overigens erg goed werkt).. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:35

Zelfs voor mij met dunne vingers is een Windows mobile een ramp om te bedienen zonder stylus maar de Hero subliem :). Even wennen aan het toetsenbord maar eens je er aan gewend bent echt goed, de woordcorrectie is ook subliem. Als je dus sublirm intoetst ipv subliem , laat hij wel subliem als resultaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07

En mocht je na de vorige reacties alsnog problemen hebben: wanneer de telefoon op z'n zij gehouden wordt, dan switch de hero over op een groter toetsenbord die ik persoonlijk het beste vind werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EnsconcE schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:13:
[...]

En mocht je na de vorige reacties alsnog problemen hebben: wanneer de telefoon op z'n zij gehouden wordt, dan switch de hero over op een groter toetsenbord die ik persoonlijk het beste vind werken.
dat had ik eerst ook, dat ik alleen in landscapemode echt goed en snel kon typen, heb ook best dikke vingers, maar nu ik het gewend ben kan ik ook in de portraitmode gewoon goed en snel typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

wouzer schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:51:
Heb ik ook :/

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Typen: ik kan het nu zelfs met mijn linkerduim. Deed ik ook hiervoor bij de Nokia E71 en ik maak niet meer of minder fouten dan op dat toestel, dat toch een hardware toetsenbordje heeft. De tekstvoorspelling vind ik in de meeste gevallen erg handig maar je moet wel oppassen dat het apparaat woorden die hij niet kent, zelf vertaalt naar iets heel anders. Gewoon even opletten. Alles went en het went erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318049

Bestaat er ook een applicatie om van je huidige scherm een afbeelding te maken, zodat je die bijv. kunt verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:14:
Typen: ik kan het nu zelfs met mijn linkerduim. Deed ik ook hiervoor bij de Nokia E71 en ik maak niet meer of minder fouten dan op dat toestel, dat toch een hardware toetsenbordje heeft. De tekstvoorspelling vind ik in de meeste gevallen erg handig maar je moet wel oppassen dat het apparaat woorden die hij niet kent, zelf vertaalt naar iets heel anders. Gewoon even opletten. Alles went en het went erg snel.
Dat klopt, ik heb dat geregeld tijdens het stappen, dat ik een woord typ dat hij niet kent, een naam of zo, en dat hij er dan zelf wat anders van maak wat ik dan over het hoofd zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Anoniem: 318049 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:18:
Bestaat er ook een applicatie om van je huidige scherm een afbeelding te maken, zodat je die bijv. kunt verzenden?
Ja. Je moet je telefoon dan wel geroot hebben naar ik weet. Op google en ook in de Android Market vind je er genoeg applicaties voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:32
maandagochtend om 7u uit de herlader gehaald. Nu zit mijn batterij nog op 80% met:

- Wifi stond gisteravond vanaf 18u aan
- enkele telefoongesprekken
- flightmodus vanaf 1u30 tot 7u30
- BT aan
- 3G 1x gebruikt, staat anders af

Dus toch nog mooi imo. Als je wat efficiënter gebruik maakt van de batterij kan je er heel wat uithalen. Het programma Locale helpt hierbij wel enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Anoniem: 125609 schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:57:
[...]

Ja zoiets dacht ik dus al. Maar ik kan alleen bij HTC Mail instellen wat de controlefrequentie is, waar kan ik dan instellen wat de controlefreqentie is voor gmail?

Ik dacht dat het met elkaar verbonden was ofzo, maar is dus niet zo :)
Bedankt voor je antwoord!
Zoals ook al meerdere keren voor bij gekomen hier in dit topic ondersteunt gmail 'push' mail, in dit geval neemt de mailserver contact op met jouw telefoon in plaats van andersom. Hierdoor krijg je je nieuwe emails direct binnen op je hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sh4wn schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 12:17:
[...]

Zoals ook al meerdere keren voor bij gekomen hier in dit topic ondersteunt gmail 'push' mail, in dit geval neemt de mailserver contact op met jouw telefoon in plaats van andersom. Hierdoor krijg je je nieuwe emails direct binnen op je hero
En gmail is zo verdomd snel dat ik het woodblockje van een nieuwe email op mijn Hero eerder hoor dan ik het op mijn pc zie binnenkomen, als ik er achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32
pina schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:47:
maandagochtend om 7u uit de herlader gehaald. Nu zit mijn batterij nog op 80% met:

- Wifi stond gisteravond vanaf 18u aan
- enkele telefoongesprekken
- flightmodus vanaf 1u30 tot 7u30
- BT aan
- 3G 1x gebruikt, staat anders af

Dus toch nog mooi imo. Als je wat efficiënter gebruik maakt van de batterij kan je er heel wat uithalen. Het programma Locale helpt hierbij wel enorm.
Ik ben zelf al héél tevreden, als ik de telefoon smorgens van de oplader haal en hij de dag erna 's avonds nog aan staat. Meestal haal ik maar een anderhalve dag (vandaar dat ik eigenlijk altijd dagelijks de hero wat sap geef)

Ik ga wel eens kijken naar locale ;)
Edit: never mind, wat ik vind is een programma van 10 euro... (een betaald programma kan ik toch al niet kopen, ik heb geen creditcard namelijk)

[ Voor 8% gewijzigd door Tonkey op 29-12-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
vandevorst schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:07:
[...]
...
Ik ga wel eens kijken naar locale ;)
Edit: never mind, wat ik vind is een programma van 10 euro... (een betaald programma kan ik toch al niet kopen, ik heb geen creditcard namelijk)
Deze moet je dan hebben: Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:edu.mit.locale Is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:42
HTC Hero op Telfort, 2G/3G staat uit. Hero geeft aan dat roaming aan staat, getuige de 'R' boven de signaalsterkteindicator:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2j0nwi8.jpg

Wellicht doordat ik met Telfort op het KPN-netwerk zit?

[ Voor 31% gewijzigd door Gluten Parody op 29-12-2009 13:52 ]

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Volgens mij komt die vraag elk topic wel terug... beetje zoeken en je had het zelf gevonden :) Zover ik me herinner is dat idd omdat je op KPN netwerk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat klopt inderdaad. De Hero registreert dat als roaming. Officieel is dat correct, maar het is niet "echt" roamen, omdat het zo hoort. Maar het is geen bug ofzo.

En dit is inderdaad best terug te vinden met de zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32
TomasE schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:24:
[...]

Deze moet je dan hebben: [afbeelding] Is gratis.
Thanks, die ga ik eens proberen!

Zijn nogal wat programma's met die naam, nu weet ik in ieder geval dat ik de juiste heb ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Tonkey op 29-12-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:41
Zo net ook ff gedownload via barcode reader en viel me op (aangezien ik nauwelijks camera gebruik) dat de camera wel errg veel geluid maakt als deze in/uit geschakeld wordt, had het idee dat je het zelfs bijna voelen kon.

Is dit normaal gedrag van de Hero ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
schumi2004 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 09:10:
Zo net ook ff gedownload via barcode reader en viel me op (aangezien ik nauwelijks camera gebruik) dat de camera wel errg veel geluid maakt als deze in/uit geschakeld wordt, had het idee dat je het zelfs bijna voelen kon.

Is dit normaal gedrag van de Hero ?
Ja, de hero heeft auto focus dus de lens wordt zeg maar voor mijn gevoel ontkoppeld zodra je de camera aanzet.
Ook als de camera uitstaat en je tikt tegen je hero hoor je iets bewegen, is hetzelfde stukje plastic wat je hoort als je de camera aanzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Gisteravond wat zitten internetten. Wifi uitgezet, apps gekilled en ding in flightmode gezet voor de nacht.
Hij stond op 55%.

Sta ik vanmorgen op, knippert er een oranje ledje. Ik zet het scherm aan, unlock hem. "Laad uw accu op". Stond ie op 11% 8)7.

Nog nooit meegemaakt dat die accu zo snel leegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Sinds kort verdwijnen de meldingen van berichten niet meer uit de bovenste balk. Voorheen kon ik vanuit het meldingen scherm op het bericht klikken en dan opende het bericht en dan werd de melding automagisch gewist.

Nu blijft de melding staan na het openen van het bericht. Ondervinden meer mensen dit? De enige optie is op "meldingen wissen" klikken.

Ik heb geen nieuwe software geïnstalleerd of verwijderd en ik draai geen custom ROM.

Voorheen was het probleem met een herstart nog wel eens opgelost, maar de laatste paar dagen lost dat het niet meer op.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Hmm, Albums reindext niet goed ofzo. Hij laat in ieder geval niet alle png's van m'n sdcard zien.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 19:32
BillSpaarbank schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:48:
Sinds kort verdwijnen de meldingen van berichten niet meer uit de bovenste balk. Voorheen kon ik vanuit het meldingen scherm op het bericht klikken en dan opende het bericht en dan werd de melding automagisch gewist.

Nu blijft de melding staan na het openen van het bericht. Ondervinden meer mensen dit? De enige optie is op "meldingen wissen" klikken.

Ik heb geen nieuwe software geïnstalleerd of verwijderd en ik draai geen custom ROM.

Voorheen was het probleem met een herstart nog wel eens opgelost, maar de laatste paar dagen lost dat het niet meer op.
Dat probleem herken ik, maar na het installeren van Modaco 3.0 heb ik er geen last meer van gehad tot nu toe (de ROM die ik draaide toen ik er last van had was de laatste officiele ROM van HTC).

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330021

Nadat ik een goede week geleden er in was geslaagd om HTC Sync werkend te krijgen onder Windows 7, heb ik nu wat problemen. HTC Sync wil mijn telefoon niet meer herkennen, als ik bij Device Manager kijk zie ik ADB interface staan met daaronder HTC Dream Composite ADB interface. De vorige keer zag ik dat niet staan, dus dat zal wel niet helemaal goed zijn. Daarnaast staat er onder Disk Drives HTC Android Phone USB Device, ergens is My HTC verdwenen. Inmiddels heb ik HTC Sync opnieuw geïnstalleerd (en dat een paar keer), plus elke keer de drivers geupdate, maar zonder succes. Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Apie! schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:45:
Hmm, Albums reindext niet goed ofzo. Hij laat in ieder geval niet alle png's van m'n sdcard zien.
Hoe heb je die erop gezet ? Heb je het kaartje eruit gehaald ? Of via USB-kabel ? Dan zou android zelf opnieuw moeten indexeren.
Als je het via FTP, http download, of van een windows share (bv met SambaExplorer) erop gezet hebt, indexeert android het niet opnieuw voor je. Je kunt dan een tooltje zoals SDrescan gebruiken.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 21:49

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Sypher schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:03:
Gisteravond wat zitten internetten. Wifi uitgezet, apps gekilled en ding in flightmode gezet voor de nacht.
Hij stond op 55%.

Sta ik vanmorgen op, knippert er een oranje ledje. Ik zet het scherm aan, unlock hem. "Laad uw accu op". Stond ie op 11% 8)7.

Nog nooit meegemaakt dat die accu zo snel leegloopt.
Mijn accu ging ook sneller ineens. Nou heb ik wel oproepdienst deze week, dus altijd vol volume en iets vaker m'n mail checken enzo. Maar toch wel erg snel. Ik heb nu al die task-kill apps eraf gegooid, gewoon plain Android dus. Heb het gevoel dat het beter gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Beekforel schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:45:
[...]

Mijn accu ging ook sneller ineens. Nou heb ik wel oproepdienst deze week, dus altijd vol volume en iets vaker m'n mail checken enzo. Maar toch wel erg snel. Ik heb nu al die task-kill apps eraf gegooid, gewoon plain Android dus. Heb het gevoel dat het beter gaat!
's nachts staat mijn telefoon altijd in flight mode. Verder draaiden er geen specifieke applicaties, dus erg vreemd.
Rebootje gegeven en het probleem lijkt weg te zijn, jammer. daar gaat m'n uptime :'(

De task killer, heb ik niet op automatisch staan overigens. Handmatig is prettiger.

[ Voor 6% gewijzigd door Sypher op 30-12-2009 17:59 ]

• Bad_Karma
Anoniem: 287750 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:24:
[...]

Dat klopt, ik heb dat geregeld tijdens het stappen, dat ik een woord typ dat hij niet kent, een naam of zo, en dat hij er dan zelf wat anders van maak wat ik dan over het hoofd zie.
Dank voor jullie reacties!

Ik wil mijn telefoon zonder data-/internetverbinding gaan gebruiken. Valt het dan nog aan te raden om een Hero te kopen?

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Zonder dataverbinding is de meerwaarde van een Hero praktisch nihil als je 't mij vraagt. Juist de sync mogelijkheden, de market en alle tools maken de Hero mooi, maar als je enkel gaat bellen en smsen, zijn er veel betere toestellen.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 09:47

DarkSide

theres no place like ::1

DizzyWeb schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:38:
Zonder dataverbinding is de meerwaarde van een Hero praktisch nihil als je 't mij vraagt. Juist de sync mogelijkheden, de market en alle tools maken de Hero mooi, maar als je enkel gaat bellen en smsen, zijn er veel betere toestellen.
Eens. Maar als je thuis wifi hebt kom je ook een eind. Daarbij hebben de meeste mensen tegenwoordig (Tenminste die ik ken) een AP thuis staan waardoor het OTA syncen van gegevens ook daar mogelijk is.
Heb zelf geen Hero, maar gebruik nu een ipod touch (dat ding kan dus niet eens bellen of via UMTS data syncen) en sync mijn aanpassingen in agenda/contacten/apps/internet/etc gewoon thuis. Of bij mijn (schoon)ouders, vrienden, op werk of bij de klant. Zonder problemen.
Op deze manier kun je natuurlijk ook gebruik maken van een Hero. Gewoon bellen, sms-en overal waar je bent. Updates aanpassen en thuis syncen met google (oid).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Bad_Karma
Thuis en op mijn werk heb ik al internet, daar heb ik mijn telefoon niet voor nodig.

Ik wil heel snel kunnen sms'en (net zo snel als dat in Win Mobile kan met dat onthouden van hele zinnen).

Verder wil ik snel aantekeningen/herinneringen kunnen maken en ik wil een goed woordenboek voor diverse talen. Kan dat allemaal zonder dataverbinding?

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:10
Bad_Karma schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:22:
Thuis en op mijn werk heb ik al internet, daar heb ik mijn telefoon niet voor nodig.

Ik wil heel snel kunnen sms'en (net zo snel als dat in Win Mobile kan met dat onthouden van hele zinnen).

Verder wil ik snel aantekeningen/herinneringen kunnen maken en ik wil een goed woordenboek voor diverse talen. Kan dat allemaal zonder dataverbinding?
Kijk, je kan relatief snel sms'en op een Hero. Maar als je toch geen internet neemt, en sms'en je prioriteit verdient zijn er zoveel betere telefoons. Kijk eens naar een Nokia E71. En als je toch perse iets duurs wilt zijn er genoeg Blackberry's.

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:19
SMSen gaat me goed af hoor op de Hero, maar op m'n Nokia N78 was ik sneller klaar. Het gaat alsnog wel snel natuurlijk, echt goed tot zeer goed. Bellen, perfect op de Hero. Threaded SMS op de Hero, perfect. Alle info van je contactpersonen bij elkaar, geweldig.
Ik zie echt wel meerwaarde bij het nemen van een Hero, maar je levert misschien 10% snelheid in t.o.v. een fysiek toetsenbord. Maakt dat echt veel uit? :P Voor mij absoluut niet. Of ik nou 30 seconden of 33 seconden doe over een SMSje zal mij een zorg zijn. Ik stuur denk ik 10 berichtjes per dag.
Of je een Hero moet nemen? Zelf weten :P

Anoniem: 104511

Ik verbaasde me vandaag nog over de accuduur. Maandag tegen middernacht van de lader gehaald, en vandaag (donderdag) nog steeds niet leeg (1/3 groen). Dat met altijd wifi/dataverbinding aan, inclusief mail/peep/weer updates, uurtje muziek, uurtje internetten, beetje sms-en en bellen. Valt me alles mee :D

• Staffie666
Anoniem: 104511 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:25:
Ik verbaasde me vandaag nog over de accuduur. Maandag tegen middernacht van de lader gehaald, en vandaag (donderdag) nog steeds niet leeg (1/3 groen). Dat met altijd wifi/dataverbinding aan, inclusief mail/peep/weer updates, uurtje muziek, uurtje internetten, beetje sms-en en bellen. Valt me alles mee :D
Er zit een groot verschil in verbruik van stroom bij wifi en 3g, bij mij dan.
met 3g continue aan haal ik maximaal 2 dagen, met wifi de hele dag aan (en dan echt aan niet automatisch uitschakelen als je het niet gebruikt) niet eens een dag.

Dusse ik wil batterij ruilen ;)

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-06 17:50
Ik heb het idee dat de Hero (zal wrs aan Android liggen) nog heel lang met z'n batterij kan doen wanneer je de melding krijgt 'm aan de oplader te moeten hangen. Dan zit je nog op 15%.

Ook geeft het Accuniveau onder 'Instellingen > Over tel. > Status' een ander accuniveau weer dan in de notification bar staat. Als ik namelijk op 15% zou zitten, dan heb ik bij 'status' nog 4 streepjes (vd 10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Rvanlaak schreef op donderdag 31 december 2009 @ 22:07:
Ik heb het idee dat de Hero (zal wrs aan Android liggen) nog heel lang met z'n batterij kan doen wanneer je de melding krijgt 'm aan de oplader te moeten hangen. Dan zit je nog op 15%.

Ook geeft het Accuniveau onder 'Instellingen > Over tel. > Status' een ander accuniveau weer dan in de notification bar staat. Als ik namelijk op 15% zou zitten, dan heb ik bij 'status' nog 4 streepjes (vd 10)
Dat is bij mij wel anders. Als mijn telefoon onder de 40% komt is hij binnen 10 minuten uit. Mijn telefoon heeft dan ook al een keer een wasbeurt gehad.
Daar voor kon ik 1,5 dag halen als ik niet al te veel deed met mijn telefoon. Meestal zat ik op 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239112

Ik doe dit VIA mijn mobiel dus het is kort en simpel.
Waar ik nu woon heb ik geen internet dus wil via mijn mobiel internetten op de pc. Met htc diamond kon dat zat standaard een optie in. De hero heeft dat niet. Pdanet 115 werkt niet, install blijft hangen als dat proggie via de pc op de telefoon gezet moet worden.
Ik zit bij telfort.

Ik heb proberen te zoeken maar dat is een hel via Een mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239112 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 10:41:
Ik doe dit VIA mijn mobiel dus het is kort en simpel.
Waar ik nu woon heb ik geen internet dus wil via mijn mobiel internetten op de pc. Met htc diamond kon dat zat standaard een optie in. De hero heeft dat niet. Pdanet 115 werkt niet, install blijft hangen als dat proggie via de pc op de telefoon gezet moet worden.
Ik zit bij telfort.

Ik heb proberen te zoeken maar dat is een hel via Een mobiel.
Menu > instellingen > draadloze bedieningselementen > Delen via Mobiel Netwerk (helemaal onderaan). Dit zou moeten werken (via USB-kabel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:21
Anoniem: 239112 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 10:41:
Waar ik nu woon heb ik geen internet dus wil via mijn mobiel internetten op de pc. Met htc diamond kon dat zat standaard een optie in. De hero heeft dat niet.
Je kan als je iets over het hoofd ziet of als je iets niet kan vinden gelijk schreeuwen dat een bepaald apparaat 'het niet heeft'. Je kan ook gewoon rustig de handleiding lezen die bij het toestel zit of het instellingen menu op je telefoon even aandachtig doornemen. ;) Het is namelijk zo simpel als hierboven staat.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330021 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:57:
Nadat ik een goede week geleden er in was geslaagd om HTC Sync werkend te krijgen onder Windows 7, heb ik nu wat problemen. HTC Sync wil mijn telefoon niet meer herkennen, als ik bij Device Manager kijk zie ik ADB interface staan met daaronder HTC Dream Composite ADB interface. De vorige keer zag ik dat niet staan, dus dat zal wel niet helemaal goed zijn. Daarnaast staat er onder Disk Drives HTC Android Phone USB Device, ergens is My HTC verdwenen. Inmiddels heb ik HTC Sync opnieuw geïnstalleerd (en dat een paar keer), plus elke keer de drivers geupdate, maar zonder succes. Wat moet ik doen?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87072

Ik heb sinds gisteren een nieuwe Hero opgepikt, die keurig op de laatste 2.73.405.5 build ROM van HTC draait. Verder heb ik vrijwel geen enkele andere applicatie geinstalleerd: alleen ASTRO (soort file manager).

Nu heb ik al twee keer een cash gehad toen ik een data verbinding maakte (1 keer in de browser, de andere keer bij het updaten van de Twitter widget). Hij toont de foutmelding "com.android.phone stopped unexpectedly". Opnieuw de PIN invoeren en hij werkt weer.

Ik heb hier in huis een zeer dubieuze 3g verbinding (op de ene plek wel, een meter verder niet). Dus ik heb het idee dat het daar aan ligt. Dat hij net de 3g verbinding verliest, als er data verkeer wordt gestart.

Heeft iemand ervaring met dit probleem, en wellicht een oplossing? Ik heb op dit moment 3g uitgeschakeld, en dat lijkt te helpen...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 87072 op 01-01-2010 21:53 . Reden: vergat de vraag... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor degenen met batterijproblemen:
De Mugen Power 3200mAh battery voor de Sprint HTC Hero
Nadeel: de Hero wordt wel wat dikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318049 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 09:16:
Past 'ie dan nog wel onder het klepje? Ik bedoel kan de achterkant nog wel dicht?

Ik heb via Ebay al weken geleden een reservebatterij gekocht met oplader erbij. Was maar een tientje ofzo. Die neem ik vaak mee in m'n broekzak als ik langere tijd van huis ga. Als de accu te leeg raakt wissel ik 'm om en kan ik er weer een paar dagen tegenaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 02-01-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 19:07
Anoniem: 167272 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:08:
[...]

Past 'ie dan nog wel onder het klepje? Ik bedoel kan de achterkant nog wel dicht?
Beetje onnozele vraag of niet? Als je even googled dan zie je meteen bij de eerste hit dat er een vervangende achterkant bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwiebus schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:15:
[...]

Beetje onnozele vraag of niet? Als je even googled dan zie je meteen bij de eerste hit dat er een vervangende achterkant bij zit.
Je hebt gelijk. Op de foto te zien wordt de Hero zo wel nogal een koelkast. Voordeel is weer een klepje voor de cameralens. Ik sla over, zeker voor die 80 dollar ex verzending, maar kan me voorstellen dat anderen hier wel wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Anoniem: 318049 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 09:16:
Heb even gezocht en ze moeten nog een batterij maken of krijgen voor de europese hero. Die van de Sprint past zover ik weet niet in de normale hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is al verkrijgbaar:
The GSM HTC Hero comes with a 1350mAh capacity battery (even lower than the Sprint model), but Mugen has an extended battery listed with 1550mAh capacity for $29.95 and another with a whopping 3200mAh capacity that is listed for $79.95 (all with free worldwide shipping).
This latter battery has a capacity that is over 2.3x the original battery. However, this doesn’t come out of anywhere and it means the battery is much thicker and requires a new battery cover (included in the price). Only white and dark brown covers are available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Oke, maar post dan de naam van die batterij ipv die van de sprint versie voordat mensen denken dat die past...

Wel prijzig dingetje, beetje gezocht naar reviews over die batterij maar helaas nog niet gevonden. :'(

[ Voor 32% gewijzigd door Staffie666 op 02-01-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 07:24
Vandaag kwam ik er achter dat als er "art" in de bestandsnaam van een afbeelding voorkomt, de HTC Albums applicatie hem niet kan openen (met Astro bijvoorbeeld wel). Ik draai nog 1.5. Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen en is er ook een oplossing? Google leverde niets op.

Dit lijkt me een specifiek probleem voor de Hero aangezien het om de HTC Albums app gaat die standaard op de Hero staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik merk dat ik de laatste tijd vaker last heb van bepaalde "core" processen die vastlopen en die de telefoon vervolgens zelf force-closed.
Daarna ben ik wel mn home screen even kwijt en zie ik gewoon HTC staan.
Na een minuutje ofzo is mijn Home screen er weer en zijn alle widgets geladen.

Weet iemand of dit enig effect heeft op de functionaliteit? Ik krijg er zo een "explorer.exe die vastloopt" gevoel bij. Daarnaast: weet iemand of de Hero intern een soort syslog bijhoudt die ik op een of andere manier kan uitlezen? Ik ben altijd wel benieuwd wat er onder de motorkap gebeurt.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
ShadyNetworker schreef op zondag 03 januari 2010 @ 04:59:
Ik merk dat ik de laatste tijd vaker last heb van bepaalde "core" processen die vastlopen en die de telefoon vervolgens zelf force-closed.
Daarna ben ik wel mn home screen even kwijt en zie ik gewoon HTC staan.
Na een minuutje ofzo is mijn Home screen er weer en zijn alle widgets geladen.

Weet iemand of dit enig effect heeft op de functionaliteit? Ik krijg er zo een "explorer.exe die vastloopt" gevoel bij. Daarnaast: weet iemand of de Hero intern een soort syslog bijhoudt die ik op een of andere manier kan uitlezen? Ik ben altijd wel benieuwd wat er onder de motorkap gebeurt.
Bij Android 1.6 kan dit aan een widget liggen of eigenlijk aan van alles. Haal eens alle widgets van je home screen. Het is vooral hinderlijk, maar je telefoon zo moeten blijven functioneren.
Je kan de syslog uit lezen met Log Collector uit de market of met ddms uit de sdk (developer.android.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ichiko schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:03:
Ik denk dat we punten moeten gaan uitsluiten waar het Youtube probleem in zit.

Het ligt dus in ieder geval niet aan de provider. Gebruikers met Hi en Vodafone hebben dit probleem, terwijl andere Hi en Vodafone klanten dit niet hebben.

Ligt het misschien aan firmware? Ik heb zelf de standaard firmware en heb last van het youtube probleem. Zijn er gebruikers met Modaco die ook het Youtube probleem ervaren?
Ik heb dit ook al een tijdje. Zit bij Telfort. In het begin (oktober, november) speelde hij onbekommerd alles af, maar nu meer dan driekwart van de aangeklikte filmpjes niet meer. Noch via 3G noch via wifi.

Die Youtube icoon werd meegeleverd met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Dat Youtube probleem wordt steeds gekker. Eergisteren deed gewoon geen één filmpje het meer! Het was zo erg dat ik maar naar youtube.com ging en via de HTC flash player de filmpjes bekeek. (Zit bij Hi overigens).

[ Voor 6% gewijzigd door -Edwin- op 03-01-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Apie! schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:45:
Ik vond de 'oplossing' hier: http://forum.xda-develope...php?p=5105104#post5105104

Ik heb er een 4GB sdcard in zitten. Ik heb 'm lukraak volgegooid en jawel: de thumbnails worden nu aangemaakt in Albums. Ik weet alleen nog niet of ie ze aan blijft maken zonder dat de kaart bijna vol is 8)7

Edit: niet dus, het aanmaken van de thumbs is blijkbaar maar eenmalig ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Apie! op 04-01-2010 09:34 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338203

Iik herken 't youtube probleem, maar wat ik nu heb, is nog vreemder. M'n toestel start - echt uit 't niets - ineens continu op. Ik moet dan ook mijn pincode weer invoeren. Dan doet ie 't 'n minuut en dan is 't weer opnieuw opstarten... gebeurde een paar uur terug ineens, uit 't niets...

herkent iemand dit probleem? ik heb de rom-update van htc.com...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 338203 op 03-01-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Ik kan dat youtube probleem ook wel bevestigen. Soms werkt het na en paar keer proberen wel weer, maar vaak ook niet. Maar als je via youtube.com een filmpje kijkt start die volgens mij ook de youtube app op (correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Sh4wn schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:19:
Ik kan dat youtube probleem ook wel bevestigen. Soms werkt het na en paar keer proberen wel weer, maar vaak ook niet. Maar als je via youtube.com een filmpje kijkt start die volgens mij ook de youtube app op (correct me if I'm wrong)
Nee, dan start die de HTC Flash Player op.
Die weather widget is ook een drama bij mij. Soms moet ik wel 6 keer op update drukken totdat die dat eindelijk doet. Bij al de andere keren staat er wel bijwerken (er wordt ook verbinding met internet gemaakt) maar er verandert niet in die widget daarna, ook de update tijd niet. Ook werkt die niet altijd alle locaties tegelijk bij. Soms wel soms niet. Ik weet van de WM toestellen dat je maar hoefde te drukken en alles werd gelijk bijgewerkt.

[ Voor 36% gewijzigd door -Edwin- op 03-01-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318418

Ik had vandaag ook - uit het niets - een nieuwe opstart. Ik herken het bericht van remver. Eerder nog geen last van gehad. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338203

Anoniem: 318418 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:40:
Ik had vandaag ook - uit het niets - een nieuwe opstart. Ik herken het bericht van remver. Eerder nog geen last van gehad. iemand enig idee?
was dit bij jou maar 1 keer? en nadat je misschien een app uit market had geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26512

Is er al een ETA voor Android 2.0/2.1 voor de Hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:52
Voor zover ik weet komt de update eind Q1 of begin Q2, maar kan natuurlijk altijd later worden. Ik weet niet zeker of we dan 2.0 krijgen of meteen door zullen gaan naar 2.1, maar ik geloof dat laatste.

Ik kan in ieder geval niet wachten, want 2.x ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
We gaan voor de 2.1 :)
bron: http://twitter.com/htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 19:32
-Edwin- schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:30:
[...]

Nee, dan start die de HTC Flash Player op.
Die weather widget is ook een drama bij mij. Soms moet ik wel 6 keer op update drukken totdat die dat eindelijk doet. Bij al de andere keren staat er wel bijwerken (er wordt ook verbinding met internet gemaakt) maar er verandert niet in die widget daarna, ook de update tijd niet. Ook werkt die niet altijd alle locaties tegelijk bij. Soms wel soms niet. Ik weet van de WM toestellen dat je maar hoefde te drukken en alles werd gelijk bijgewerkt.
Ik heb dat ook met de weather widget, maar ik heb wel ontdekt dat als ik dan WIFI aanzet hij opeens wel in een keer kan updaten. Ik weet het niet zeker maar misschien heeft het er mee te maken dat ik thuis alleen gsm netwerk heb en dat het daardoor te lang duurt voordat hij verbinding kan maken en dan maar kapt of zo.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Anoniem: 26512 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:20:
Is er al een ETA voor Android 2.0/2.1 voor de Hero?
Ze zeggen 1H 2010 (first half 2010), ga dus maar uit van juni 2010 :P .

Bron: http://twitter.com/sprint/status/6776198327

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Dat is al lang bekend, en het bericht gaat zelfs over de sprint versie, niet de hero die wij hebben.
Niet anders dan logisch dat die ook naar 2.1 gaat ipv 2.0 gezien het ook een ''hero'' is

Wat betreft de weerwidgets, volgens mij update die bij je klok wel vanzelf en de app zelf niet.
Tenminste is zie die onder mijn klok regelmatig veranderen terwijl de widget dan nog op update van vanmorgen
stond. Zowel op wifi als 3g update hij (al weet ik niet precies hoevaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26512

Staffie666 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:15:
[...]

Dat is al lang bekend, en het bericht gaat zelfs over de sprint versie, niet de hero die wij hebben.
Niet anders dan logisch dat die ook naar 2.1 gaat ipv 2.0 gezien het ook een ''hero'' is

Wat betreft de weerwidgets, volgens mij update die bij je klok wel vanzelf en de app zelf niet.
Tenminste is zie die onder mijn klok regelmatig veranderen terwijl de widget dan nog op update van vanmorgen
stond. Zowel op wifi als 3g update hij (al weet ik niet precies hoevaak)
Dat duurt dus nog wel even dan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een gekke vraag, tegen welk oor houden jullie je telefoon bij het bellen? Ik vraag dat omdat ik hier weleens de klacht voorbij zag komen dat de terug- en zoekknoppen zo onhandig zouden zitten voor rechtshandigen. Maar ik ben rechtshandig en heb de telefoon eigenlijk altijd in mijn linkerhand. Dan zitten die knoppen precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Anoniem: 167272 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:57:
Even een gekke vraag, tegen welk oor houden jullie je telefoon bij het bellen? Ik vraag dat omdat ik hier weleens de klacht voorbij zag komen dat de terug- en zoekknoppen zo onhandig zouden zitten voor rechtshandigen. Maar ik ben rechtshandig en heb de telefoon eigenlijk altijd in mijn linkerhand. Dan zitten die knoppen precies goed.
Ligt aant formaat van je hoofd hahaha
Ik heb nog nooit een knopje ingedrukt tijdens het bellen, moet wel zeggen ik houd alleen de speaker
tegen mijn oor en de rest komt niet in aanraking met mijn gezicht of ik nou met rechts of mijn linkse oor bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staffie666 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:06:
[...]

Ligt aant formaat van je hoofd hahaha
Ik heb nog nooit een knopje ingedrukt tijdens het bellen, moet wel zeggen ik houd alleen de speaker
tegen mijn oor en de rest komt niet in aanraking met mijn gezicht of ik nou met rechts of mijn linkse oor bel.
Nee daar gaat het niet om, per ongeluk indrukken van knoppen met je oor (of een ander uitsteeksel van je hoofd). Het gaat om het bedienen van de telefoon met de hand, ik heb 'm dus altijd links vast terwijl ik rechtshandig ben. Misschien een afwijking van mij maar met de plaatsing van de onderste twee knoppen van de Hero komt dat me niet slecht uit.

(Gerucht: in de volgende versie van de Hero zit een rollator verwerkt :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:32
Anoniem: 167272 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:26:
[...]

Nee daar gaat het niet om, per ongeluk indrukken van knoppen met je oor (of een ander uitsteeksel van je hoofd). Het gaat om het bedienen van de telefoon met de hand, ik heb 'm dus altijd links vast terwijl ik rechtshandig ben. Misschien een afwijking van mij maar met de plaatsing van de onderste twee knoppen van de Hero komt dat me niet slecht uit.

(Gerucht: in de volgende versie van de Hero zit een rollator verwerkt :X )
ik ben linkshandig en draag hem altijd rechts (geen verkeerde gedachten krijgen aub, het gaat hier dus wel om mijn hero 8)7 ) En daar is het idd minder ergonomisch als je de back-toets wilt indrukken :(

[ Voor 10% gewijzigd door pina op 04-01-2010 11:48 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.