HTC Hero [part six] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.524 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
orillion schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:40:
[...]

Ik heb ook Hi en standaard firmware, maar bij mij geen probleem.
Oke, dan is de firmware het dus ook niet. Hmm, sja, waar zou nog meer verschil in kunnen zitten...

Zou jij jouw APN settings eens kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277386

Ik heb sinds een maand de htc hero en ben er zeer tevreden mee.
Nu merk ik 1 ding en ik denk dat ik de enige ben die dit heeft omdat niemand er ooit nog iets over geschreven heeft.
Het volgende als ik nu.nl opstart of wat voor een pagina dan ook alle foto's zijn blokkerig, wazig echt niet duidelijk.
De letters daarin tegen zijn gewoon helder en goed te lezen.
Zelfs op mijn eigen webpagina zijn de plaatjes niet om aan te zien.
Het maakt niet uit of ik het beeld vergroot of niet onduidelijk blijven ze altijd.
Weet iemand waar het mee te maken heeft???? Kan ik dit oplossen??
Provider is t-mobile ( geen t-mobile htc hero)
Het een gewone versie niets mee gebeurt met laatste update erop.
Herkent iemand dit of ben ik echt de enige????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:25
Anoniem: 277386 schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:36:
Dat is een instelling van T-mobile. Die draait een transparante proxy die aan de hand van jouw instellingen afbeeldingen comprimeert ten behoeve van de snelheid. Heb je bij de eerste keer verbinden na ingang van je abo moeten aangeven, afaik.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 277386 schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:36:
Ik heb sinds een maand de htc hero en ben er zeer tevreden mee.
Nu merk ik 1 ding en ik denk dat ik de enige ben die dit heeft omdat niemand er ooit nog iets over geschreven heeft.
Het volgende als ik nu.nl opstart of wat voor een pagina dan ook alle foto's zijn blokkerig, wazig echt niet duidelijk.
De letters daarin tegen zijn gewoon helder en goed te lezen.
Zelfs op mijn eigen webpagina zijn de plaatjes niet om aan te zien.
Het maakt niet uit of ik het beeld vergroot of niet onduidelijk blijven ze altijd.
Weet iemand waar het mee te maken heeft???? Kan ik dit oplossen??
Heb je toevallig die "speedlimit" optie van t-mobile aan gezet?
Die verkleint plaatjes naar een kut formaat waardoor ze blokkerig worden :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gertvdijk schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:40:
[...]

Dat is een instelling van T-mobile. Die draait een transparante proxy die aan de hand van jouw instellingen afbeeldingen comprimeert ten behoeve van de snelheid. Heb je bij de eerste keer verbinden na ingang van je abo moeten aangeven, afaik.
Kan ik hier nog iets aan veranderen dan??
is dit een instelling op de telefoon of moet ik daarvoor bij t-mobile zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Anoniem: 277386 schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:45:
is dit een instelling op de telefoon of moet ik daarvoor bij t-mobile zijn??
Vraag dat aan T-mobile of een topic daaraan geweid. ;)

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gertvdijk schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:55:
[...]

Vraag dat aan T-mobile of een topic daaraan geweid. ;)
Snap het niet echt mijn man heeft zelfde abbo ook t-mobile maar met nokia 5800 en geen enkel probleem.
Hoe kan het dan eigenlijk aan t-mobile liggen, Ligt het dan niet aan een instelling van mijn htc hero????
maar wat dan iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 10:15
Ik heb mijn Hero nu al een tweetal maanden. Ik ben er erg tevreden mee. Even wennen na een N95 dat wel.

Nu heb ik een tweeledig probleem:

In de statusbar (dropdown menu) staan soms mededelingen waarvan de text niet geheel past. De laatste letters faden weg. Is er een manier om de gehele text ergens weer te vinden? (Ik kan nu even geen goed voorbeeld vinden, maar ik neem aan dat het op elke Hero hetzelfde is.

Een paar dagen geleden was het kerstkaarten schrijven. Gelukkig heb ik alles recentelijk via mijn Google contacts geheel up to dat gebracht. Dus even de mensen in de "People"app opgezocht. Ook hier heb ik hetzelde probleem als hierboven. De langere adressen faden weer weg. Als ik op het adres klik wordt google maps geopend met eventjes heel snel in beeld het complete adres. Dit is niet zoals het zou moeten werken.

Laatste probleem heb ik op 2 manieren weten te omzeilen, nl het gebruik van "edit" in de "people" app, en door in de browser naar de oude webversie van gmail te gaan, en daar mijn contacts in te openen. Erg omslachtig dus.

Is dit zoiets waarmee we maar moeen leven tot HTC eindelijk eens met 2.1 op de proppen komt? (ergens binnen nu en 6 maanden?) Of kan ik nog iets veranderen etc..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 277386 schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:03:
[...]

Snap het niet echt mijn man heeft zelfde abbo ook t-mobile maar met nokia 5800 en geen enkel probleem.
Hoe kan het dan eigenlijk aan t-mobile liggen, Ligt het dan niet aan een instelling van mijn htc hero????
maar wat dan iemand een idee??
Browse op de telefoon naar "speed.t-mobile.nl" en zet het filter daar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Koriel schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:28:
Is dit zoiets waarmee we maar moeen leven tot HTC eindelijk eens met 2.1 op de proppen komt? (ergens binnen nu en 6 maanden?) Of kan ik nog iets veranderen etc..?
Misschien, maar vergeet niet dat de People app van HTC is, niet van Google. Is er trouwens geen betere contact manager in de Market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DizzyWeb schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:44:
[...]

Browse op de telefoon naar "speed.t-mobile.nl" en zet het filter daar uit.
Geweldig !!!! :)

Eindelijk mooie heldere foto's
Na lang zoeken het probleem nu dus opgelost
Bedankt voor je hulp Dizzyweb, gewoon een antwoord waar ik iets mee kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:43
Koriel schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:28:
..........
Een paar dagen geleden was het kerstkaarten schrijven. Gelukkig heb ik alles recentelijk via mijn Google contacts geheel up to dat gebracht. Dus even de mensen in de "People"app opgezocht. Ook hier heb ik hetzelde probleem als hierboven. De langere adressen faden weer weg. Als ik op het adres klik wordt google maps geopend met eventjes heel snel in beeld het complete adres. Dit is niet zoals het zou moeten werken.
......

Als je je telefoon kantelt, past het dan wel?

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-06 21:00
Ik luister vaak radio enzovoort via mijn telefoon. Nu heb ik een probleempje met bellen, Soms blijft het hoofdtelefoontje staan terwijl er helemaal niks ingeplugged is en ik heb nu het vermoeden dat ik daardoor geen bellers meer hoor.

Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Zover is enigste oplossing herstarten geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2020
schopje :-)
bladebel schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:06:
ik heb er al op gegoogled maar vind het niet meteen: kan je ook andere T9-woordenboeken installeren? Mijn versie van de hero komt van bidrivals en te laat gezien dat ie enkel engels en frans ondersteunt... Is het mogelijk in de normale versie of MOET je daarvoor één of andere custom rom installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32
Pranger schreef op maandag 21 december 2009 @ 08:58:
Ik luister vaak radio enzovoort via mijn telefoon. Nu heb ik een probleempje met bellen, Soms blijft het hoofdtelefoontje staan terwijl er helemaal niks ingeplugged is en ik heb nu het vermoeden dat ik daardoor geen bellers meer hoor.

Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Zover is enigste oplossing herstarten geweest.
Ik had het laatst precies andersom, ik plugde een koptelefoon in en er werd niets weergegeven (behalve muziek via de speaker ;))
Een herstart was voor mij wel de enige optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
Ik heb zojuist de nieuwste firmware update gedaan voor de HTC hero, maar nog steeds werkt bluetooth niet.
Ook werkt HTC Sync niet op windows 7.
Valt me zwaar tegen van HTC. Iemand enig idee wanneer beide problemen zijn opgelost?
Als ik HTC email dan geven ze mijn maar een antwoord terug waar ik niks aan heb.

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlueTooth werkt niet? Wat werkt er niet?
EDIT: Zag dat je het had over file-transfer =) Iets wat Android 1.5 / 1.6 helemaal niet ondersteunen :)

[ Voor 58% gewijzigd door CLB op 21-12-2009 12:31 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
Android 2.0 gaat dit wel ondersteunen toch? Wanneer kan ik mijn hero updaten naar deze versie?

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:32
edit: laat maar

[ Voor 95% gewijzigd door stijnos1991 op 21-12-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13
Meijuh schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:33:
Android 2.0 gaat dit wel ondersteunen toch? Wanneer kan ik mijn hero updaten naar deze versie?
Als die uit is hé.. ;)
Deze komt waarschijnlijk beschikbaar in de eerste helft van 2010.
Meijuh schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:24:
Ook werkt HTC Sync niet op windows 7.
HTC Sync werkt prima onder Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
Sypher schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:41:

Bij mij werkt het niet, tijdens het installeren krijg ik de volgende foutmelding:

ERROR: Path.... not found.

Hoe heb jij hem geinstalleerd.

Ik gebruik trouwens 64bits windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meijuh schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:33:
Android 2.0 gaat dit wel ondersteunen toch?
Yepz hier op m'n Androider kan ik gewoon alles doen wat ik wil icm BlueTooth =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:07
Er staan massa's tuts op internet die uitleggen hoe HTC Sync aan de praat te krijgen op windows 7 x64. (ook op dit forum)
Bij mij werkt die al maanden perfect.

http://www.google.be/sear...8&q=htc+sync+on+windows+7
(2de link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
Nu heb ik echt dus drie problemen:
- Bestanden overzetten met bluetooth
- Mijn telefoon ziet niet eens dat hij een USB verbinding met de pc heeft
- HTC sync wil niet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
@Meijuh
Gebruik de search anders even op dit topic, dit is al tig keer langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
Wanneer ik een usb kabel in mijn telefoon druk komt er geen notification bar op mijn telefoon, terwijl dit volgens de handleiding wel moet gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 21:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Sypher schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:41:
[...]

Mits je eerst handmatig de Vista drivers installeert, die je eerst ergens moet zoeken. Ook niet mijn idee van "prima werken" hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

Duurt wel lang hoor, die 2.1 update. Ik heb het toestel inmiddels besteld met in m'n achterhoofd de update. Ik heb het toestel nog niet eens en ik kan nu al niet wachten op de update :P

"begin 2010" klinkt ook zo vaag, dat betekent dat het nog maanden kan duren voordat de update er eindelijk is.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192669

Nog steeds in dubio of dit mijn nieuwe telefoon word. Lijkt me helemaal super, alleen dat met die trackball bevalt me helemaal niet... Heb het vroeger gehad bij een BB en dat was geen pretje...weet ook niet wat het percentage is van trackballs die mankementen vertonen.. lees er wel het een en ander over op dit forum. Heel jammer van HTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287750

Anoniem: 192669 schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:47:
Nog steeds in dubio of dit mijn nieuwe telefoon word. Lijkt me helemaal super, alleen dat met die trackball bevalt me helemaal niet... Heb het vroeger gehad bij een BB en dat was geen pretje...weet ook niet wat het percentage is van trackballs die mankementen vertonen.. lees er wel het een en ander over op dit forum. Heel jammer van HTC..
Ik stond hier ook kritisch tegenover, ik had ook liever een trackpad gehad zoals BB ze nu heeft, maar ik heb er nog geen problemen mee gehad, terwijl ik hem ook mee naar mijn werk neem en hij af en toe wat stof krijgt te verduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287750 schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:10:
[...]

Ik stond hier ook kritisch tegenover, ik had ook liever een trackpad gehad zoals BB ze nu heeft, maar ik heb er nog geen problemen mee gehad, terwijl ik hem ook mee naar mijn werk neem en hij af en toe wat stof krijgt te verduren.
Ja het grappige is dat ik voor mijn werk een BB 9700 heb en ik dus geen problemen mee ervaar, snap niet dat HTC niet voor een trackpad heeft gekozen.. Maarja, ben blij om te horen dat je er nog geen problemen mee hebt. Hoe lang heb je hem al en heb je er een hoesje omheen of alleen een SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ach elke telefoon zal exemplaren met mankementen hebben, die zul je dan ook voor elk denkbaar model op een forum ook wel tegenkomen.

Heb zelf in ieder geval nog nul komma nul problemen gehad en heb hem sinds 'ie net uit was. Altijd bij me, geen hoesje eromheen. Op één heel klein putje na (waarschijnlijk op iets scherps gelegen) geen beschadigingen of krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330021

Ik heb mijn telefoon nu bijna drie maanden en gebruik zowel een rubberachtig hoesje als een screenprotector. In mijn geval is dat wel handig omdat ik soms nogal onvoorzichtig omspring met mijn telefoon. Zo heb ik hem in een keer met het scherm op de vensterbank laten vallen, gelukkig zat de screenprotector erop, want het leverde een fikse kras op. Dat hoesje is denk ik niet heel erg nodig, maar neem toch het zekere voor het onzekere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238232

Pranger schreef op maandag 21 december 2009 @ 08:58:

K'heb precies hetzelfde, helpdesk htc geeft aan om toggle headset te installeren, dan kan je handmatig je headphones aan/uitzetten, werkte bij mij helaas niet goed. Als ik daarna belde dan hoorde ik niemand..

HTC geeft aan dat ik hem op moet sturen, zit nog in dubio, afhankelijk van hoe lang ik me toestel kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511 schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:06:
Ach elke telefoon zal exemplaren met mankementen hebben, die zul je dan ook voor elk denkbaar model op een forum ook wel tegenkomen.

Heb zelf in ieder geval nog nul komma nul problemen gehad en heb hem sinds 'ie net uit was. Altijd bij me, geen hoesje eromheen. Op één heel klein putje na (waarschijnlijk op iets scherps gelegen) geen beschadigingen of krasjes.
Ik heb al een aantal telefoons gehad kan ik wel zeggen aangezien ik graag van telefoon verander (of hij moet echt geweldig naar mijn zin zijn) en ik heb nog weinig hardwarematige problemen gehad met telefoons moet ik eerlijk bekennen. Als we kijken naar softwarematige bugs dan geef ik je gelijk, maar hardwarematig weinig.

Ben echter wel blij om te horen dat een aantal mensen helemaal geen problemen ervaren. Ben erg benieuwd wat nu de oorzaak zou kunnen zijn dat de trackball zo 'snel' (zou helemaal niet dit soort mankementen moeten vertonen) mankementen vertoond. De mensen waarbij de trackball mankementen vertoont, gebruiken die ook meer de trackball dan een ander? En is het echt stof dat er tussen komt of evt. softwarematig dat deze voor problemen zorgt. Heb nog een HTC P3300 liggen die ook een trackball heeft en heb deze voor de gein nog eens aangezet etc, maar die werkt gewoon nog naar behoren, dus ze kunnen het wel bij HTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192669 schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:53:
[...]

Ik heb al een aantal telefoons gehad kan ik wel zeggen aangezien ik graag van telefoon verander (of hij moet echt geweldig naar mijn zin zijn) en ik heb nog weinig hardwarematige problemen gehad met telefoons moet ik eerlijk bekennen. Als we kijken naar softwarematige bugs dan geef ik je gelijk, maar hardwarematig weinig.

Ben echter wel blij om te horen dat een aantal mensen helemaal geen problemen ervaren. Ben erg benieuwd wat nu de oorzaak zou kunnen zijn dat de trackball zo 'snel' (zou helemaal niet dit soort mankementen moeten vertonen) mankementen vertoond. De mensen waarbij de trackball mankementen vertoont, gebruiken die ook meer de trackball dan een ander? En is het echt stof dat er tussen komt of evt. softwarematig dat deze voor problemen zorgt. Heb nog een HTC P3300 liggen die ook een trackball heeft en heb deze voor de gein nog eens aangezet etc, maar die werkt gewoon nog naar behoren, dus ze kunnen het wel bij HTC..
Ik heb mijn toestel sinds eind september en heb er eigenlijk geen protector of hoesje bij, er zit alleen rechtsboven een deukje in van die ene keer dat hij op de stoep viel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Anoniem: 287750 schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:10:
[...]

Ik heb mijn toestel sinds eind september en heb er eigenlijk geen protector of hoesje bij, er zit alleen rechtsboven een deukje in van die ene keer dat hij op de stoep viel
Hier vanaf eind juli, zit 1 klein krasje op het beeldscherm (steentje erop gehad of zo en toen gepoetst) verder
helemaal geen krasjes (vergeleken met htc diamond een geweldig krasbestendig beeldscherm)
En trackball problemen, Heb heel soms dat hij naar rechts scrollt maar dat is een keer in de 4 weken of zo

Kan me voorstellen dat als je vette/vieze vingers hebt de trackball sneller ''defect'' raakt omdat er toch een laagje
achterblijft op de trackball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Domme vraag misschien, maar heeft iemand hier ervaring met het backuppen van smsjes & contacten naar je SD?
Zoja, welk programma ? :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DennusB schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:12:
Domme vraag misschien, maar heeft iemand hier ervaring met het backuppen van smsjes & contacten naar je SD?
Sprite Mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 13:24
DennusB schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:12:
http://android.riteshsahu...1/sms-backup-restore.html

Je contacten zou ik proberen te exporteren naar Google Contacts als je deze nog als Sim heb, is toch net iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:27
Meijuh schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:48:
Wanneer ik een usb kabel in mijn telefoon druk komt er geen notification bar op mijn telefoon, terwijl dit volgens de handleiding wel moet gebeuren...
Moet je hem in andere usb poort prikken, bij voorkeur aan de achterkant van je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 192669 schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:53:
[...]

Ik gebruik de trackball bijna nooit, maar met de oude firmware had ik last van spontaan scrollen en dan voornamelijk in de orginele browser. Na de HTC update had ik er geen last meer van...

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BillSpaarbank schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:03:
[...]

Ik gebruik de trackball bijna nooit, maar met de oude firmware had ik last van spontaan scrollen en dan voornamelijk in de orginele browser. Na de HTC update had ik er geen last meer van...
Ok dat is mooi :) Heeft HTC zelf geen software om een complete backup / aangepaste backup te maken van je Hero? Zodat je contacten, smsjes, en andere zaken zo kan terug zetten na bijv. een ROM update? Of kan je MyPhone gebruiken zoals in WM6.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Anoniem: 192669 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:55:
[...]

Ok dat is mooi :) Heeft HTC zelf geen software om een complete backup / aangepaste backup te maken van je Hero? Zodat je contacten, smsjes, en andere zaken zo kan terug zetten na bijv. een ROM update? Of kan je MyPhone gebruiken zoals in WM6.5?
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Bij Nokia kon je altijd een backup maken d.m.v. Nokia PC Suite, maar dit is dus niet zomaar mogelijk bij de Hero? Moet je überhaupt een backup maken voordat je de ROM gaat upgraden? (ook dit hoefde bij Nokia niet, alles bleef gewoon bewaard)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:00
_Christiaan_ schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:51:
[...]

Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Bij Nokia kon je altijd een backup maken d.m.v. Nokia PC Suite, maar dit is dus niet zomaar mogelijk bij de Hero? Moet je überhaupt een backup maken voordat je de ROM gaat upgraden? (ook dit hoefde bij Nokia niet, alles bleef gewoon bewaard)
Yup, heb net toevallig een uur geleden een rom-upgrade gedaan. Na de update is de telefoon precies zoals ie was toen ik 'm voor het eerst aanzette, je moet alles opnieuw instellen, tot aan je google-account aan toe.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Dan ga ik eerst wel ff klungelen met het apparaat voordat ik alles tot de puntjes instel. Ik krijg de mijne morgen als het goed is binnen (vandaag verzonden). Ik moet nog ff kijken of ik tetheren voor mekaar kan krijgen met m'n Mac.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer nu om HTC Sync op mijn Windows 7 werkend te krijgen, maar het wil niet echt vlotten.

Ik heb deze handleiding gevolgd: http://www.mydigitallife....ync-problem-in-windows-7/

Dus eerst HTC Sync geinstalleerd, vervolgens de speciale (32-bits) drivers gedownload en die in de genoemde map gezet. Nu is het punt alleen dat ik de drivers nergens kan updaten, ik kan alleen op driver details klikken. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
_Christiaan_ schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:11:
Dan ga ik eerst wel ff klungelen met het apparaat voordat ik alles tot de puntjes instel. Ik krijg de mijne morgen als het goed is binnen (vandaag verzonden). Ik moet nog ff kijken of ik tetheren voor mekaar kan krijgen met m'n Mac.
Wireless tethering werkt met Modaco 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
stijnos1991 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:40:
Wireless tethering werkt met Modaco 3.0
Wired ook. je pc ziet dan een usb-to-ethernet adapter. Dus volledig transparant, geen ppp settings gedoe! Je kan zelfs je Hero gebruiken als extern WLAN kaartje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Anoniem: 330021 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:01:
Dus eerst HTC Sync geinstalleerd, vervolgens de speciale (32-bits) drivers gedownload en die in de genoemde map gezet. Nu is het punt alleen dat ik de drivers nergens kan updaten, ik kan alleen op driver details klikken. Wat doe ik verkeerd?
Ik kreeg het updaten volgens deze manier ook niet voor elkaar, wel op deze manier:

Rechtsklikken op Computer, Properties, Device Manager, even kijken waar een uitroeptekentje staat, rechtsklikken, Update Driver Software, pointen naar de map waar de drivers staan, presto.

(uiteraard heb ik een engelstalige windows... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sangroid schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:05:
[...]

Ik kreeg het updaten volgens deze manier ook niet voor elkaar, wel op deze manier:

Rechtsklikken op Computer, Properties, Device Manager, even kijken waar een uitroeptekentje staat, rechtsklikken, Update Driver Software, pointen naar de map waar de drivers staan, presto.

Ik zie nergens een uitroepteken staan, alleen onder Disk Drives staat HTC Android Phone USB Service, en die zou al de laatste updates hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
gertvdijk schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:57:
[...]

Wired ook. je pc ziet dan een usb-to-ethernet adapter. Dus volledig transparant, geen ppp settings gedoe! Je kan zelfs je Hero gebruiken als extern WLAN kaartje. :)
Oeh nice, is daar nog een speciaal programmatje voor nodig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Sangroid schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:05:
[...]

ik zit met hetzelfde probleem. (win7/64). Heb de phone sinds vandaag en probeer nu die sync software te installen. Ik heb dezelfde guide gebruikt. ik heb echter in device manager geen devices met een uitroepteken. ik heb wel:

-disk drives: htc android phone usb device (drivers disk.sys en partmgr van win7)
-portable devices: H:\ (driver wpdfs/wudfrd van win7)

deze devices kan ik niet updaten it seems met de gedownloade drivers want ze zijn up to date volgens win7 (ja ik breng hem rechtsstreeks naar de folder met gedownloade vista 64 drivers):S

ik heb al een aantal keren die syncsoftware geinstalled... de devices uninstalled etc.

ik vind het wel slordig, hoe moeilijk kan het zijn win7 in de installer te verwerken, als het toch werkt met de vista drivers... en waarom kan ik die drivers niet los downloaden op de htc pagina, want die ik op het net vind zijn volgens mij ook oud.

ook het installen via de .inf zoals in de guide van hierboven staat lukt niet, ik krijg dan: the INF file you selected does not support this method of installation.

nouja ik ga weer verder puzzelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buntmans schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:01:
[...]

ik zit met hetzelfde probleem. (win7/64). Heb de phone sinds vandaag en probeer nu die sync software te installen. Ik heb dezelfde guide gebruikt. ik heb echter in device manager geen devices met een uitroepteken. ik heb wel:

-disk drives: htc android phone usb device (drivers disk.sys en partmgr van win7)
-portable devices: H:\ (driver wpdfs/wudfrd van win7)

deze devices kan ik niet updaten it seems met de gedownloade drivers want ze zijn up to date volgens win7 (ja ik breng hem rechtsstreeks naar de folder met gedownloade vista 64 drivers):S

ik heb al een aantal keren die syncsoftware geinstalled... de devices uninstalled etc.

ik vind het wel slordig, hoe moeilijk kan het zijn win7 in de installer te verwerken, als het toch werkt met de vista drivers... en waarom kan ik die drivers niet los downloaden op de htc pagina, want die ik op het net vind zijn volgens mij ook oud.

ook het installen via de .inf zoals in de guide van hierboven staat lukt niet, ik krijg dan: the INF file you selected does not support this method of installation.

nouja ik ga weer verder puzzelen
toon volledige bericht
Jij hebt mijn probleem precies omschreven :). Ik ga ook nog even puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Buntmans schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:01:
[...]

ok als ik hem rechtsreeks naar de .inf, ipv naar de folder, wijs, dan krijg ik een melding dat die drivers niet compatible zijn met de device.

mogelijk zijn de drivers gewoon niet goed. ik heb ze van softpedia gehaald want die link in die guide leek dood, jij ook toevallig?

kan iemand anders ff de up-to-date drivers hosten/mailen (die uit de 2.0.8 upgrade package)?

edit.

echt schandalig dat die drivers niet gewoon op de htc pagina staan, had ik al gezegd, maar vind het echt idioot.

[ Voor 9% gewijzigd door Buntmans op 22-12-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171644

Hey Boyz,

Sinds kort ben ook ik de trotse bezitter van de Hero, waar de laatste update al standaard bij geleverd zat trouwens. Nu heb ik een vraagje, maar weet niet of het hier hoort of in de android software topic...

Anyways, mijn facebook account is mooi gelinked met al mijn contacten, alleen de verjaardagen verschijnen niet op mijn kalender.. Ik heb hier al op gezocht, maar kon geen antwoord vinden.

Ik heb dus nu de standaard kalender van HTC meen ik er op zitten en heb ook een G-mail account moeten openen voor Android market. De enige contacts die ik dan heb zitten in mijn telefoon en op facebook. Gebruik geen outlook of iets dergelijks. Ik moet dus volgens mij mijn contacts van mijn telefoon uploaden naar mijn gmail agenda en dan verjaardagen toevoegen ofzo. Alleen mijn vraag is, hoe upload ik mijn contacts van mijn telefoon naar gmail. Via de automatisch sync werkt het in ieder geval niet. Is het uberhaupt mogelijk?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stijnos1991 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:48:
[...]

Oeh nice, is daar nog een speciaal programmatje voor nodig ofzo?
Ja denk het wel, maar dit werkt alleen maar in combinatie met de MoDaCo 3.0-rom, zoals ik uit het bovenstaande begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Ik draai wel Modaco, ik ga nog even zoeken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Anoniem: 330021 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:03:
[...]

Jij hebt mijn probleem precies omschreven :). Ik ga ook nog even puzzelen.
Volgens mij moeten we dit doen:

3) On the Hero device browse to Settings –> Applications –> Development and tick the option to enable USB Debugging. Now connect the Hero to your PC via the supplied USB cable. It will now install, but miss the ADB driver.

dat was de oplossing bij de comment op die guide van iemand met exact hetzelfde probleem als wij.

Ik kan deze settings echter niet vinden :( iemand een lumineus idee?

edit.

probleem opgelost. debugging aanzetten (op je phone dus, niet windows :)). dan krijg je ineens wel een fout-geinstalleerde device te zien. dan driver naar die gedownloade drivers pointen, klaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Buntmans op 22-12-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Ik had verwacht dat ik via die sync software bestanden heen en weer kon copieren tussen mijn pc en phone.

Dit blijkt niet het geval, alleen voor syncen met windows spul, maar ik sync met google calender, dus hele sync prog is blijkbaar niet van belang voor mij, behalve voor de firmware dus. of mis ik iets?

hoe kan ik nu trouwens bestanden heen en weer zenden? ik heb wel een removable device maar die werkt niet. ik heb nu trouwens ook 3 devices in mijn device manager:

android usb devices: myhtc
disk driver: htc android phone usb device
portable devices: h:\

vreemd vreemd vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buntmans schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:27:
[...]

3) On the Hero device browse to Settings –> Applications –> Development and tick the option to enable USB Debugging. Now connect the Hero to your PC via the supplied USB cable. It will now install, but miss the ADB driver.

dat was de oplossing bij de comment op die guide van iemand met exact hetzelfde probleem als wij.

edit.

probleem opgelost. debugging aanzetten (op je phone dus, niet windows :)). dan krijg je ineens wel een fout-geinstalleerde device te zien. dan driver naar die gedownloade drivers pointen, klaar.
toon volledige bericht
Merci, zodra ik dat had gedaan, ging alles vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
is het nou de bedoeling dat in de files op de phone/sd gewoon kan accessen zoals ik dat met een usb stick doe? want ik kan de removable disk dus niet accessen. wel syncen dus inmiddels.

androoid werkt alles bij jou nu wel, kan jij wel bij je files?

laat maar :) dat was een simpele

[ Voor 7% gewijzigd door Buntmans op 22-12-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
hoe zit het eigenlijk met videos afspelen?

avi's snapt hij helemaal niet. en ik heb 3 wmv's geprobeerd, bij elke van die drie stopt het beeld na 2-3 seconden. Geluid loopt dan wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando
  • Laatst online: 24-08-2024

Kogando

Humordenaar

Handig van HTC om te zeggen dat ze versies van Android overslaan, terwijl ze gewoon lekker uitstellen. :P

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316042

Waar blijft die 2.1 update????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:34

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Buntmans schreef op woensdag 23 december 2009 @ 03:21:

avi's snapt hij helemaal niet. en ik heb 3 wmv's geprobeerd, bij elke van die drie stopt het beeld na 2-3 seconden. Geluid loopt dan wel door.
Je moet wel zorgen dat je een codec gebruikt die de Hero ondersteunt natuurlijk ;) AVI zegt niet zo veel, daar kan vanalles in zitten, net als WMV.
Ondersteunende bestandstypen MP3, AAC(AAC, AAC+, AAC-LC), AMR-NB, WAV, MIDI en Windows Media® Audio 9
Video ondersteunende bestandstypen MPEG-4, H.263, H.264 en Windows Media® Video 9

[ Voor 3% gewijzigd door Mad Marty op 23-12-2009 09:07 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Buntmans schreef op woensdag 23 december 2009 @ 03:21:

Ik ben begonnen met series om te zetten op deze manier: Anoniem: 330021 in "HTC Hero [part six]" en tot nu toe speelt het prima af.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Bij htc op de ontwikkelingstafel
Wees blij dat het er komt, en verder google helpt een hoop zeker voor vragen die om de dag voorkomen
en niemand een uitsluitend antwoord over kan geven. Dan kun je het zelf ondervinden.

@gertvdijk Tethering kan ook prima zonder root, wired dan wel te verstaan. Je kunt gewoon in je hero internetverbinding delen aanzetten en dan ziet hij idd een netwerkkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Apie! schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:13:
[...]

Ik ben begonnen met series om te zetten op deze manier: Anoniem: 330021 in "HTC Hero [part six]" en tot nu toe speelt het prima af.
aaah dank... ik was er toevallig zelf ook net achter... ik gebruik dan alleen de hd touch video converter, ook gratis. werkt prima idd, geen lag of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Staffie666 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:11:
[...]

Wees blij dat het er komt, en verder google helpt een hoop zeker voor vragen die om de dag voorkomen
en niemand een uitsluitend antwoord over kan geven. Dan kun je het zelf ondervinden.

@gertvdijk Tethering kan ook prima zonder root, wired dan wel te verstaan. Je kunt gewoon in je hero internetverbinding delen aanzetten en dan ziet hij idd een netwerkkaartje.
Waar je wel die adb drivers voor nodig hebt..
Wireless tethering had ik nog nooit in de praktijk gezien, toen ik dat teste op m'n laptop viel m'n mond echt open van verbazing! De eenvoud... wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

[...]

Wat volgens mij niet werkt in OS X 10.5. Moet dit nog ff uittesten zodra ik het toestel heb.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Ik kreeg het niet voor elkaar voordat ik er een custom ROM op zette. Kan te maken hebben met dat Telfort een beetje aangepaste ROM meeleverde (oud, niet officieel upgradebaar). De verpakking was ook opengemaakt en erin zaten Telfort-flyers, overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tethering kan ook gewoon draadloos, via PDAnet, apart topic: Android tethering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231344

Buntmans schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:27:
[...]

edit.

toon volledige bericht
Thnx, dit was voor mij ook de enig werkende oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
gertvdijk schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:35:
[...]

Ik kreeg het niet voor elkaar voordat ik er een custom ROM op zette. Kan te maken hebben met dat Telfort een beetje aangepaste ROM meeleverde (oud, niet officieel upgradebaar). De verpakking was ook opengemaakt en erin zaten Telfort-flyers, overigens...
Lijkt me sterk, maar het kan altijd wellicht wil Telfort gewoon niet dat het gebeurt om te voorkomen dat iedereen massaal gaat downloaden via het netwerk? Bij Telfort is het toch echt onbeperkt itt vodafone's fup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
ik ben op zoek naar een manier om persoonlijke bestanden in een password protected folder te stoppen of het op een andere manier ontoegankelijk maken van bepaalde bestanden voor kennisen die met mijn phone spelen.

Je kan folders "hidden" maken door er een "." voor te zetten. Dit houdt echter alleen hele basic apps tegen, meridian en filemanagers vinden ze gewoon.

Zippen met password erop of encrypten is geen optie, ik wil wel toegang tot de bestanden zonder al teveel moeite te hoeven doen.

Nu is er picture en videovault bv. Maar naast dat deze de bestanden alleen ontoegankelijk maar niet onzichtbaar. Daarnaast is het natuurlijk raar om een veilige plek op te phone te koppelen aan een mediatype.

Ik wil gewoon een dir waar niemand in kan, er kan ook niet in gekeken worden. Ik moet er makkelijk bijkunnen zonder teveel "opruimwerk" en het moet mediatype vrij zijn, dus pdf, txt, mp4, mp3 alles door elkaar.

Moet kunnen toch? alleen nog niet gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrop
  • Niet online
Dank voor de vele antwoorden al in deze thread(s) maar zit nog steeds met een vraag, heb een paar dagen terug de custom 2.1 rom gedraaid en alles draaide heerlijk (op de bekende fouten na oc.), enkel kreeg ik veel programma's niet te zin in market (Weer, Nu enz.) waardoor ik terug ben gegaan naar modaco 3.0, heb ik nu niet goed genoeg rond gekeken of is het echt niet mogelijk om deze apk's/programma's alsnog binnen 2.1 te krijgen?

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-07 23:25
2.1 update nog altijd niet uitgebracht? Zal dan wss voor na nieuwjaar zijn denk ik.

• Staffie666
pina schreef op donderdag 24 december 2009 @ 00:55:
2.1 update nog altijd niet uitgebracht? Zal dan wss voor na nieuwjaar zijn denk ik.
Nee ik denk dat htc hun mensen met kerst eraan laat werken...
Als de update niet op de site staat is hij er nog niet. Geduld is een schone zaak

@mdrop is er geen market enabler of zo voor de 2.1 versie die je draait?

• gertvdijk
Zojuist weer een raar probleem ontstaan op mijn Hero; de wekker en timer blijven stil. Notifications van bijvoorbeeld e-mail geeft wel geluid, maar de HTC-applicatie Clock weigert geluid te geven, ook na reboot. De luidspreker is hardwarematig prima, want muziek speelt er luid door af, de luide piep als je het ringtone volume aanpast komt er ook doorheen, maar ik krijg geen enkele ringtone ook daadwerkelijk door de luidspreker heen, ook niet als ik een 'preview' wil horen bij het selecteren van een... Meer mensen hier last van?

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Heeft er iemand Wavesecure al getest?Is dit echt volledig gratis voor android en werkt dat goed?

Anoniem: 259970

gertvdijk schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:12:
Zojuist weer een raar probleem ontstaan op mijn Hero; de wekker en timer blijven stil. Notifications van bijvoorbeeld e-mail geeft wel geluid, maar de HTC-applicatie Clock weigert geluid te geven, ook na reboot. De luidspreker is hardwarematig prima, want muziek speelt er luid door af, de luide piep als je het ringtone volume aanpast komt er ook doorheen, maar ik krijg geen enkele ringtone ook daadwerkelijk door de luidspreker heen, ook niet als ik een 'preview' wil horen bij het selecteren van een... Meer mensen hier last van?
Bij het selecteren van de ringtone voor je wekker, kun je het geluid harder zetten met de volumeknoppen. De staats soms plots op 0. Is bij mij overigens maar 1 keer voorgekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 259970 op 24-12-2009 12:15 ]

M3 SMGII schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:14:
Heeft er iemand Wavesecure al getest?Is dit echt volledig gratis voor android en werkt dat goed?
Ik heb WaveSecure draaien en het werkt goed, je kan je telefoon blokkeren, kijken welke sim er inzit, de locatie van de telefoon bepalen en een backup maken van je contacten. Als je het voor 31 januari download van de Market is het gratis, zo staat het er tenminste. Gebruikerskosten zijn ook gratis, behalve als je een smsje stuurt naar je telefoon om hem te blokkeren.

• gertvdijk
Anoniem: 259970 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:15:
Bij het selecteren van de ringtone voor je wekker, kun je het geluid harder zetten met de volumeknoppen. De staats soms plots op 0. Is bij mij overigens maar 1 keer voorgekomen.
Check!
Welke idiote UI designer of developer verzint het om op meerdere plekken een ringtone volume in te kunnen stellen? Nu heb je dus een "ringer volume", een "HTC-clock volume" (nogal verborgen) en een "notification volume"... Damn.. en blijkbaar luistert de HTC-clock niet naar de globale settings zoals "silent mode"... pff met dit soort dingen ben ik blijkbaar teveel gewend aan Nokia.

• Sh4wn
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

gertvdijk schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:31:
[...]

Check!
Welke idiote UI designer of developer verzint het om op meerdere plekken een ringtone volume in te kunnen stellen? Nu heb je dus een "ringer volume", een "HTC-clock volume" (nogal verborgen) en een "notification volume"... Damn.. en blijkbaar luistert de HTC-clock niet naar de globale settings zoals "silent mode"... pff met dit soort dingen ben ik blijkbaar teveel gewend aan Nokia.
Sound Manager is wel een handig programmaatje, als een soort workaround voor dit wat gare systeem idd :)

• mdrop
  • Niet online
Staffie666 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 01:46:
[...]
@mdrop is er geen market enabler of zo voor de 2.1 versie die je draait?
Net wel wat dingen over gelezen maar niet precies wat het nou doet, dit zou het probleem kunnen verhelpen? 2.1 Is verder nogal een verbetering.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:00
Weet iemand een goedkope webshop om je telefoon abonnement te verlengen icm een HTC Hero (wit) ?
De pricewatch is nog erg beperkt hierin en bijna alle websites hebben helaas enkel de bruine versie van de Hero.

[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 24-12-2009 19:21 . Reden: spelfout ]

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:01
M@NIC schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:20:
Weet iemand een goedkope webshop om je telefoon abonnement te verlengen icm een HTC Hero (wit) ?
De pricewatch is nog erg beperkt hierin en bijna alle websites hebben helaas enkel de bruine versie van de Hero.
Waarom nu verlengen met Hero terwijl er in januari zoveel nieuwe android toestelen uitkomen!?

• M@NIC
Michel242186 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:27:
[...]

Waarom nu verlengen met Hero terwijl er in januari zoveel nieuwe android toestelen uitkomen!?
Omdat ik me geen enkel toestel kan bedenken welke voor mij beter zal zijn dan de Hero.
En deze toestellen komen dan nieuw op de markt met ook enorm prijskaartje eraan. ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor abonnementzaken moet je in Telecomproviders zijn.

• M@NIC
RoD schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:34:
[...]

Voor abonnementzaken moet je in Telecomproviders zijn.
Het gaat me totaal niet om het abonnement maar om het toestel, vandaar de keuze op dit topic. :)
Toch moet je daar zijn ;)

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:08
Is het mogelijk om die irritante piepjes uit te zetten die je krijgt wanneer je het belvolume hoger of lager zet? Sowieso vind ik dat erg storend, maar al helemaal wanneer sommige applicaties (bijv. Dolphin Browser) gebruik maken van die knoppen voor andere doeleinden en je toch dat geluid hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb de mijne bij 2call.nl verlengd (1 jaar).

Inmiddels is hij binnen trouwens, en eerste indruk is zeer goed. Integratie met de Google agenda, Gmail en Google contactpersonen is geweldig. Het toetsenbord werkt ook goed dankzij het ingebouwde woordenboek (waardoor je niet precies de goede letters in hoeft te drukken, als je maar met je vinger in de buurt van de goede letters zit).

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 12:27

xos

Hmm, ik lijk geen SMS berichten te ontvangen van 1 persoon. Op internet zijn er meer berichten over die fenomeen. Verder is de accu duur sinds een week ineens gehalveerd van 2 a 3 dagen naar amper 1 dag :/ Misschien dat een upgrade van een of andere applicatie dit heeft veroorzaakt. Is er manier om te vinden of een applicatie veel stroom vreet?

Verder zou ik de ROM eens willen upgraden, zijn er mensen die ervaring hebben hoe de ROM geupgrade kan worden op een linux (ubuntu) machine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13
xos schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 13:17:
Hmm, ik lijk geen SMS berichten te ontvangen van 1 persoon. Op internet zijn er meer berichten over die fenomeen. Verder is de accu duur sinds een week ineens gehalveerd van 2 a 3 dagen naar amper 1 dag :/ Misschien dat een upgrade van een of andere applicatie dit heeft veroorzaakt. Is er manier om te vinden of een applicatie veel stroom vreet?
Missende SMS berichten is een van de bugs die opgelost is in de ROM upgrade welke op de website staat.

In 1.5 zit die functie er niet echt in, maar 1.6 wel. Echter zit er in de app "Spareparts" wel iets van een overzicht die werkt.
Verder zou ik de ROM eens willen upgraden, zijn er mensen die ervaring hebben hoe de ROM geupgrade kan worden op een linux (ubuntu) machine?
Ik vrees dat je aan de slag moet met Virtualbox, USB forwarding en een Windows installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Ik herinner me vaag dat in één van de vorige HTC Hero-topicdelen vragen werden gesteld over de (on)mogelijkheid om meerdere Google Calendars in je HTC Hero-agenda te laten zien.

Dat kan dus wel. Ik heb in het topic dat daarvoor is, het volgende geschreven, en ik citeer het hier maar even voor de liefhebbers:
-------------------------------------------------------------------------------------------
ik kwam deze oplossing tegen en die werkt!

I maybe had the same problem. Solved by clearing the data stored and hard restart of my Hero (not sure that the hard restart is necessary).

Clearing data is under Parameters - Applications - Manage applications - Calendar (or Calendar storage).

Good try.

Ik heb nu de Google agenda's van mij, mijn vrouw, en drie 'publieke' agenda's (weeknummers, Nederlandse feestdagen, maanstanden) op één Hero agenda.

Ik heb wel eerst even met My Backup Pro een backup gemaakt voor de zekerheid maar die bleek ik niet nodig te hebben.

Houd er rekening mee dat je in het 'beheer toepassingen'-venster de gegevens van vier dingen moet wissen. Ik ben helaas even kwijt welke. Zoek even onder de C (Calendar), de H (HTC) en de G (Google Calendar).

Na een restart heb je dan alle kalenders in één die je maar wilt, met kleurcoderingen.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

_Christiaan_ schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 11:52:
[...]

Ik heb de mijne bij 2call.nl verlengd (1 jaar).

Inmiddels is hij binnen trouwens, en eerste indruk is zeer goed. Integratie met de Google agenda, Gmail en Google contactpersonen is geweldig. Het toetsenbord werkt ook goed dankzij het ingebouwde woordenboek (waardoor je niet precies de goede letters in hoeft te drukken, als je maar met je vinger in de buurt van de goede letters zit).
Tipje. Als je het onscreen toetsenbord nog even zelf ijkt (instellingen>landinstelling en tekst>touch input>tekstinvoer>ijkhulpmiddel) werkt het nog veel lekkerder, is mijn ervaring. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
xos schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 13:17:
Gaat wel lukken hoor. Er komen verder geen windows only dingen aan te pas. Er zijn hele eenvoudige manieren om je Hero te rooten (kijk in het Hero custom ROM topic zou ik zeggen, daar is iemand die een perfecte guide heeft geschreven ;) )
Enige wat je moet doen is 2x je phone mounten, maar dat gaat simpel onder zowel Ubuntu als Windows met de USB mass storage driver. No problemo met Linux dus :)
Ik heb 'm met behulp van Ubuntu geroot omdat dat over het algemeen stabieler draait dan Windows :P

[ Voor 7% gewijzigd door stijnos1991 op 25-12-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Anoniem: 167272 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 15:13:
Ik herinner me vaag dat in één van de vorige HTC Hero-topicdelen vragen werden gesteld over de (on)mogelijkheid om meerdere Google Calendars in je HTC Hero-agenda te laten zien.

Dat kan dus wel. Ik heb in het topic dat daarvoor is, het volgende geschreven, en ik citeer het hier maar even voor de liefhebbers:
-------------------------------------------------------------------------------------------
ik kwam deze oplossing tegen en die werkt!

I maybe had the same problem. Solved by clearing the data stored and hard restart of my Hero (not sure that the hard restart is necessary).

Clearing data is under Parameters - Applications - Manage applications - Calendar (or Calendar storage).

Good try.

Ik heb nu de Google agenda's van mij, mijn vrouw, en drie 'publieke' agenda's (weeknummers, Nederlandse feestdagen, maanstanden) op één Hero agenda.

Ik heb wel eerst even met My Backup Pro een backup gemaakt voor de zekerheid maar die bleek ik niet nodig te hebben.

Houd er rekening mee dat je in het 'beheer toepassingen'-venster de gegevens van vier dingen moet wissen. Ik ben helaas even kwijt welke. Zoek even onder de C (Calendar), de H (HTC) en de G (Google Calendar).

Na een restart heb je dan alle kalenders in één die je maar wilt, met kleurcoderingen.

Succes ;)
toon volledige bericht
Bij mij werkte dat vanzelf al. Je kan toch gewoon, als je je Hero calender open hebt staan, klikken op menu --> agenda's en dan alle agenda's aanklikken die je wilt? Bij mij werkte dat in één keer. Althans, ik heb wel even de sync van de Google Agenda in m'n Hero uit- en aangezet, waardoor hij opnieuw gaat syncen. (instellingen --> Gegevenssynchronisatie --> Google --> Agenda ff uit en aanvinken)

Misschien ook handig: verjaardagen van contactpersonen automatisch in je Hero agenda. Alle contactpersonen staan in m'n Google account met naam, e-mail en telefoonnummer. Ik heb per contactpersoon de verjaardagdatum toegevoegd. Vervolgens kan je op internet bij je Google Agenda naar instellingen gaan --> "door interessante agenda's bladeren" --> "meer" --> "Verjaardagen van contactpersonen en afspraken" aanmelden. In je Hero verschijnt tussen de verschillende agenda's nu ook "Verjaardagen van contactpersonen". Deze ff aanvinken.

En voilà, alle verjaardagen staan in je Hero-agenda.

Alles loopt bij mij ook via m'n Google-account omdat het zo super werkt :P Op m'n telefoon zelf staat bijna niks.
Anoniem: 167272 schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 15:32:
[...]

Tipje. Als je het onscreen toetsenbord nog even zelf ijkt (instellingen>landinstelling en tekst>touch input>tekstinvoer>ijkhulpmiddel) werkt het nog veel lekkerder, is mijn ervaring. ;)
Heb ik al gedaan ;)

NOSIG

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.