Ik herinner me vaag dat in één van de vorige HTC Hero-topicdelen vragen werden gesteld over de (on)mogelijkheid om meerdere Google Calendars in je HTC Hero-agenda te laten zien.
Dat kan dus wel. Ik heb in het topic dat daarvoor is, het volgende geschreven, en ik citeer het hier maar even voor de liefhebbers:
-------------------------------------------------------------------------------------------
ik kwam deze oplossing tegen en die werkt!
I maybe had the same problem. Solved by clearing the data stored and hard restart of my Hero (not sure that the hard restart is necessary).
Clearing data is under Parameters - Applications - Manage applications - Calendar (or Calendar storage).
Good try.
Ik heb nu de Google agenda's van mij, mijn vrouw, en drie 'publieke' agenda's (weeknummers, Nederlandse feestdagen, maanstanden) op één Hero agenda.
Ik heb wel eerst even met My Backup Pro een backup gemaakt voor de zekerheid maar die bleek ik niet nodig te hebben.
Houd er rekening mee dat je in het 'beheer toepassingen'-venster de gegevens van vier dingen moet wissen. Ik ben helaas even kwijt welke. Zoek even onder de C (Calendar), de H (HTC) en de G (Google Calendar).
Na een restart heb je dan alle kalenders in één die je maar wilt, met kleurcoderingen.
Succes