HTC Hero [part six] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.490 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staafmixer
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 17:52
Problemen met m'n Hero :-( Hij herkent m'n SIM kaart niet meer. Soft en harde reset gedaan, helpt niet.
Andere simkaart erin, zelfde probleem. Iemand dit weleens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06 11:17
Anoniem: 238232 schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:16:
Heeft iemand het volgende (of gehad):

Sinds een week heb ik een probleem met mijn meegeleverde headphones, zodra ik deze erin heb gedaan en even later weer eruit haal, blijft dat icoontje bovenin staan dat me headphones er nog in zitten. Zodoende speelt hij ook geen geluid meer af via de telefoon zelf maar moet ik opnieuw opstarten en dan is het weg.

Een harde reset + andere rom en andere headphones hebben niet gewerkt, weet iemand nog wat ik kan doen? Elke keer resetten wordt een beetje irritant.

tnx
ik heb dat 1 keer gehad, was er vervelend, duurde een dag voordat ik het pas zag namelijk.. volgens mij is het echter wel 1 keer vaker bij iemand gebeurd in dit topic die hem terug ter reparatie heeft gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

L01

Ik ben van plan de hero aan te schaffen en nu las ik een tijdje geleden dit bericht op Tweakers:
nieuws: HTC werkt aan variant op Hero met qwerty-toetsenbord

Kan ik hier op wachten / moet ik hier op wachten?
Enig idee hoe lang ik hier op zou moeten wachten dan?

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:33

woutur

Klauwtjes uit!

Beste besluiteloosje, ahum, L01

Mijn glazen bol vertelt me dat jij hier best op kunt wachten. Natuurlijk moet dat, want wij weten met zijn allen hier precies wat belangrijk voor je is. Op afstand volgen wij jouw gedrag al jaren, en weten dan ook precies wat jij aankan qua wachttijd, en hoeveel jij in de toekomst gaat genieten van een qwerty toetsenbord.

Hetzelfde geldt natuurlijk voor HTC, die adviseren wij ook altijd over releasedatums van nieuwe toestellen. Dat stemmen wij weer af met gebruikers zoals jij zodat dat precies aansluit!

========
Ofwel: vind je nu echt dat wij moeten bepalen of je hier op moet wachten, en denk je nu werkelijk dat wij wél weten wanneer dit toestel op de markt komt?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

L01

Helaas verwachtte ik niet dit "standaard Tweakers.net" antwoord. (je vergeet trouwens nog te refereren naar google)

Alhoewel ik het niet letterlijk zeg vroeg ik naar jullie mening; "is het huidige toetsenbord dermate slecht dat een extern toetsenbord noodzakelijk is?" en "wordt er in wandelgangen van de HTC hero gebruikers al gesproken over een eventuele release datum van deze telefoon met toetsenbord".

Het blijkt maar weer dat ik mijn vragen zo ondubbelzinnig en abstract mogelijk moet formuleren want het "door de regels door lezen" is een Tweaker onbekend.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Vraag 1: het huidige toetsenbord is, mede door de goede tekstvoorspelling, goed te gebruiken. De haptic feedback helpt ook en je krijgt bij typen net als bij de iPhone de getikte letter boven je vingertop te zien. In landscape werkt het nog beter want de toetsen zijn groter en zitten verder uit elkaar. Alleen de veelbesproken bug in het landscape google zoekvenster is irritant. Die laat het venster op en neer wippen.

Vraag 2: mij onbekend, en ik volg de fora goed. Laatste bericht was dat er volgend jaar wel vijftig Android telefoons uitkomen dus: take your pick.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 15-12-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:06
Ligt het aan mij of hebben ze net de laatst geüpdate ROM's van de support site gehaald bij HTC?
http://www.htc.com/www/su...x?p_id=283&act=sd&cat=all

Zou dit betekenen dat de nieuwe er nu opgezet wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

TomasE schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:40:
Ligt het aan mij of hebben ze net de laatst geüpdate ROM's van de support site gehaald bij HTC?
http://www.htc.com/www/su...x?p_id=283&act=sd&cat=all

Zou dit betekenen dat de nieuwe er nu opgezet wordt?
http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=283&act=sd&cat=all

Ik zie hem daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
L01 schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:44:
Helaas verwachtte ik niet dit "standaard Tweakers.net" antwoord. (je vergeet trouwens nog te refereren naar google)

Alhoewel ik het niet letterlijk zeg vroeg ik naar jullie mening; "is het huidige toetsenbord dermate slecht dat een extern toetsenbord noodzakelijk is?" en "wordt er in wandelgangen van de HTC hero gebruikers al gesproken over een eventuele release datum van deze telefoon met toetsenbord".

Het blijkt maar weer dat ik mijn vragen zo ondubbelzinnig en abstract mogelijk moet formuleren want het "door de regels door lezen" is een Tweaker onbekend.
Er zijn een aantal feiten nodig om jou te voorzien van goede informatie. Als jij vraagt "moet ik daar op wachten?" zonder extra informatie, dan valt er moeilijk (lees: niet) tussen jouw regels door te lezen. Hoe graag menig tweaker dat ook zou willen, we hebben meer informatie nodig om jouw vraag te beantwoorden.

Google hoef je bij jouw vraag nog niet te gebruiken. Het eerste wat jij jezelf moet afvragen is waarom dat toetsenbord voor jouw meerwaarde zou kunnen hebben. Bij de eerste release van jouw vraag was het referentiekader alleen de reageerder zelf, niet jouw informatie.

Op de vraag of het onscreen toetsenbord slecht is: als ik de telefoon op z'n zij houdt werkt het toetsenbord imo nagenoeg perfect. Als ik de telefoon normaal houdt, dan wil ik nog wel eens regelmatig een verkeerde toets indrukken. Daarnaast heb ik een telefoon gehad met een extern toetsenbord, maar deze gebruikte ik amper. Ondanks dat ik met die telefoon meer fouten maakte bij typen op het onscreen toetsenbord, ging mijn voorkeur daar toch naar uit. Het is imo makkelijker om op het scherm te typen dan de hele tijd dat toetsenbord uit te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Laatst online: 25-05 18:09
Qua typen heb ik geen problemen, zowel in landscape als normale modus. Mja als je een winmo gewend bent dan kun je overal op typen met je vingers haha :-P

Enige nadeel imo is af en toe dat het wat lagt, maar dat had mijn sony ericsson van vroeger ook bij lange berichten. dus lijkt me sterk dat dat aan het touch toetsenbord ligt.
Ik zou sowieso niet wachten op het qwerty model, die is identiek aan de hero op het toetsenbord na.
terwijl er nu al betere toestellen verkrijgbaar zijn (evt met qwerty) de hero heeft al niet de nieuwste hardware
maar als dat ding pas in februari komt (is maar een gok) dan is er nog veel meer betere hardware op de markt voor wellicht dezelfde prijs.

Vind het dom van htc, ze hadden ze tegelijk moeten introduceren. Of ze moeten het qwerty model goedkoop introduceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:04
Een Hero mét fysiek toetsenbord zou ik toejuichen. Ik vind het scherm soms, vooral bij het smurfen, toch te klein als je iets moet typen. Dat toetsenbord neemt al minstens de helft van het scherm in. Maar om te sms'en is het toetsenbord ok. Daarom dat ik het leuk vind dat je bij de motorola je eigenlijk kan kiezen wanneer je welk toetsenbord wilt gebruiken.

Het scherm van een iphone is daarvoor groter en meer geschikt.

[ Voor 8% gewijzigd door pina op 15-12-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb er bij het smurfen niet zo'n last van. Soms dan hapert de tekstinput en dat smurft niet zo lekker.
Vaak raak ik tijdens het smurfen ook de instelling icoon naast de spatiebalk en dan smurft hij me meteen naar de instellingen. En dat vind ik verdomd smurf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb tijdens het smurfen ook geen last. Bij het verzenden van sms-jes zit ik er wel vaak naast. I.c.m. de woordaanvulling levert dat soms hele verassende berichtjes op :+

Maar nogmaals, het smurfen doet hij prima.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:18
Ik heb sinds gisteravond ineens dat mijn Hero de mails die ik binnenkrijg met Hotmail niet meer ophaalt. Wat is hieraan te doen? Het is echt ineens gebeurd, ik heb niks veranderd.

Het opnieuw instellen van de Hotmail account op de Hero heeft het verholpen.

[ Voor 18% gewijzigd door -Edwin- op 15-12-2009 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 16:56
it0 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:39:
Ik heb er bij het smurfen niet zo'n last van. Soms dan hapert de tekstinput en dat smurft niet zo lekker.
Vaak raak ik tijdens het smurfen ook de instelling icoon naast de spatiebalk en dan smurft hij me meteen naar de instellingen. En dat vind ik verdomd smurf.
Ik heb in tijden niet zo hard gelachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap ineens al dat blauw op het scherm van mijn Herootje :*) Ik ben de dupe van de Hacksmurf!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 15-12-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Ja! Sinds gisteren heb ik er ook één =)

Op internet aardig wat reviews doorgenomen van verschillende telefoons, maar de Hero leek me toch het mooist en ik heb er nog geen spijt van! Natuurlijk nog lang niet alles ontdekt, maar tot nu toe vind ik hem erg cool.

Alleen heb ik nogal groot vervelend probleem: ik kan niet bellen |:(

Leuk dat je er verder echt alles mee kan, maar m'n telefoon heb ik toch als eerst om ermee te bellen. Als ik iemand bel of gebeld wordt, is er een (goede) verbinding en de persoon aan de andere kant van de lijn hoort mij prima. Ik hoor echter niets, geen gekraak, geen geruis, gewoon helemaal niets! Ik heb de telefoon al een harde reset gegeven, maar dit mocht niet baten. Als ik media afspeel of gebeld wordt, hoor ik wel de ringtone of de muziek of whatever.

Speakerphone zou dus moeten werken, moet ik nog even proberen want ik weet nog niet waar de speakerfunctie zit :P

Kent iemand dit probleem? Ik heb al gezocht, maar google bood vooralsnog geen uitkomst.

Verder doet HTC sync het bij mij ook niet? Als ik de telefoon aansluit en een verbinding maak, zegt de software op de PC 'geen verbinding' en als ik op de telefoon naar HTC sync zoek zegt hij dat de software niet geinstalleerd of actief is, terwijl het gewoon open staat op m'n pc.

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 14:10
Roa schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:42:
Ja! Sinds gisteren heb ik er ook één =)

Op internet aardig wat reviews doorgenomen van verschillende telefoons, maar de Hero leek me toch het mooist en ik heb er nog geen spijt van! Natuurlijk nog lang niet alles ontdekt, maar tot nu toe vind ik hem erg cool.

Alleen heb ik nogal groot vervelend probleem: ik kan niet bellen |:(

Leuk dat je er verder echt alles mee kan, maar m'n telefoon heb ik toch als eerst om ermee te bellen. Als ik iemand bel of gebeld wordt, is er een (goede) verbinding en de persoon aan de andere kant van de lijn hoort mij prima. Ik hoor echter niets, geen gekraak, geen geruis, gewoon helemaal niets! Ik heb de telefoon al een harde reset gegeven, maar dit mocht niet baten. Als ik media afspeel of gebeld wordt, hoor ik wel de ringtone of de muziek of whatever.

Speakerphone zou dus moeten werken, moet ik nog even proberen want ik weet nog niet waar de speakerfunctie zit :P

Kent iemand dit probleem? Ik heb al gezocht, maar google bood vooralsnog geen uitkomst.

Verder doet HTC sync het bij mij ook niet? Als ik de telefoon aansluit en een verbinding maak, zegt de software op de PC 'geen verbinding' en als ik op de telefoon naar HTC sync zoek zegt hij dat de software niet geinstalleerd of actief is, terwijl het gewoon open staat op m'n pc.
toon volledige bericht
als je belt op menu drukken, dan krijg je de optie voor speaker.
om te connecten met je pc, moet je de kabel verbinden en daarna op je hero usb koppelen kiezen.
pas daarna komt de verbining tot stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

DarkChylde schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:46:
[...]

als je belt op menu drukken, dan krijg je de optie voor speaker.
om te connecten met je pc, moet je de kabel verbinden en daarna op je hero usb koppelen kiezen.
pas daarna komt de verbining tot stand.
Goed, bij speaker heb ik dus gewoon een kiestoon enzo, dus ik vermoed dat het speakertje voor normaal telefoneren niet werkt :'(

M'n pc herkent de Hero wel en ik kan, na het koppelen inderdaad, gewoon de inhoud van de SD kaart zien en openen, maar de software van HTC sync zegt 'niet verbonden'. Als ik op de Hero zelf kies voor 'HTC sync' (via de statusbalk na usb verbinding) dan zegt hij eerst 'Zoeken naar HTC sync' en na 30 seconden ofzo: 'HTC sync is niet gevonden'.

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:33

woutur

Klauwtjes uit!

Ik had dat probleem ook, en moest hiervoor HTC Sync opnieuw installeren op mijn pc. Het is wat geklooi, maar dan werkt het wel.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-06 15:17
woutur schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:23:
Ik had dat probleem ook, en moest hiervoor HTC Sync opnieuw installeren op mijn pc. Het is wat geklooi, maar dan werkt het wel.
Nu het toch over HTC Sync gaat. Na de installatie van versie 2.08 over de vorige heen, is het programma zo verneukt dat ik er helemaal niks meer mee kan. Ik krijg bij het opstarten alleen een ping en een vierkant venstertje midden om mijn scherm met een geel driehoekje met een uitroepteken erin. Verder geen tekst of niks. Hero wordt ook niet meer herkend.

Heb eerst de driver en het programma via uninstall verwijderd en opnieuw geinstalleerd: zelfde probleem. Toen opnieuw verwijderd, Crapcleaner eracheraan om het register op te schonen en met de hand wat achtergebleven mapjes verwijderd op de gebruikelijke plaatsen (computer draait op Vista). Maar daarna nog steeds geen werkende versie.

Heeft iemand een oplossing (anders dan Vista opnieuw installeren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 20:44
@Roa: Je hebt HTC Sync wel geïnstalleerd? De link naar de nieuwste versie staat als het goed is in de TS.

Verder moet je even de Vista drivers downloaden van het internet als je Windows 7 draait. HTC biedt geen ondersteuning nog voor HTC Sync op Windows 7, maar met de Vista drivers lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-04-2024
Hoi, ik heb een klein probleempje met mn hero. Op een gegeven moment dan verdwijnt het internet icoontje en kan ik niet meer internetten. De "switch" widget staat dan nog wel aan. Als ik internet dan uit en aan doe dan werkt het nog steeds niet en krijg ik het internet alleen werkende door te rebooten. Herkent iemand dit probleem?

(Ik heb trouwens internet via vodafone, maar het lijkt lijkt gewoon een bug in de hero te zijn. Ik heb het probleem ook al 2 maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

waarom...waarom...waarom gaat het scherm op zwart tijdens het bellen terwijl je door zo'n keuzemenu aan het toetsen bent (1 voor blah, 2 voor bleh), en is het knopje om het scherm weer aan te krijgen tijdens het bellen hetzelfde als 'ophangen' :?

Ja, dat mini-joystickje werkt ook om weer beeld te krijgen tijdens het bellen, daar ben ik nu ook achter, maar ik heb echt eerst 8x lopen schelden op die belcomputer dat ie steeds de verbinding verbrak 8)7 :+

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Apie! schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:34:
waarom...waarom...waarom gaat het scherm op zwart tijdens het bellen terwijl je door zo'n keuzemenu aan het toetsen bent (1 voor blah, 2 voor bleh), en is het knopje om het scherm weer aan te krijgen tijdens het bellen hetzelfde als 'ophangen' :?

Ja, dat mini-joystickje werkt ook om weer beeld te krijgen tijdens het bellen, daar ben ik nu ook achter, maar ik heb echt eerst 8x lopen schelden op die belcomputer dat ie steeds de verbinding verbrak 8)7 :+
Druk is 1x op het "home" knopje als je scherm zwart is onder het bellen ;)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302866

bartos88 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:04:
Hoi, ik heb een klein probleempje met mn hero. Op een gegeven moment dan verdwijnt het internet icoontje en kan ik niet meer internetten. De "switch" widget staat dan nog wel aan. Als ik internet dan uit en aan doe dan werkt het nog steeds niet en krijg ik het internet alleen werkende door te rebooten. Herkent iemand dit probleem?

(Ik heb trouwens internet via vodafone, maar het lijkt lijkt gewoon een bug in de hero te zijn. Ik heb het probleem ook al 2 maanden)
Heb af en toe hetzelfde. Dan zie je alleen de streepjes voor "de reguliere belverbinding" maar niet de 3g of H.
En dan werkt rebooten idd alleen. Weet niet of het aan Vodafone ligt of de Hero zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Anoniem: 302866 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:30:
[...]

Heb af en toe hetzelfde. Dan zie je alleen de streepjes voor "de reguliere belverbinding" maar niet de 3g of H.
En dan werkt rebooten idd alleen. Weet niet of het aan Vodafone ligt of de Hero zelf.
Ik heb met een Hi abo nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Anoniem: 302866 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:30:
[...]

Soms heb ik hier ook last van (Hi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238232

-Edwin- schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:50:
[...]

Heb ik ook last van, wat ik altijd doe: internet verbinding uit, vliegtuigmodus aan, vliegtuigmodus uit, internet weer aan, dan doet hij het weer, is sneller dan rebooten.

Heeft iemand anders nog een oplossing voor mijn probleem die ik eerder noemde, (headphones icoontje blijft staan als ik de 3,5mm jack eruit haal, hierdoor heb ik geen geluid meer op me telefoon) Toggle Headset werkt ook niet goed, nadat ik dat gedaan heb dan heb ik helemaal geen geluid meer met bellen....k'heb htc al gemaild maar nog niks terug helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 14:25
[...]
Hier ook, ook Hi. Gelukkig niet te vaak, heeeel soms een keer.

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 15:14

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 238232 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:05:
[...]

Heb ik ook last van, wat ik altijd doe: internet verbinding uit, vliegtuigmodus aan, vliegtuigmodus uit, internet weer aan, dan doet hij het weer, is sneller dan rebooten.

Heeft iemand anders nog een oplossing voor mijn probleem die ik eerder noemde, (headphones icoontje blijft staan als ik de 3,5mm jack eruit haal, hierdoor heb ik geen geluid meer op me telefoon) Toggle Headset werkt ook niet goed, nadat ik dat gedaan heb dan heb ik helemaal geen geluid meer met bellen....k'heb htc al gemaild maar nog niks terug helaas.
Ik gok op vuil in je jack-ingang. Ff voorzichtig schoonmaken.

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 19:49
[...]

Met T-mobile nergens last van...

Wel laatst het volgende: na de Hero op Airplane mode gezet te hebben, kreeg ik daarna geen verbinding meer met het mobiele netwerk (alleen een symbool van een simkaartje met een uitroepteken).
Rebooten was de enige oplossing....andere mensen daar wel eens last van gehad?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08
Hebben jullie dit (na 0:20) wel eens? Gebeurt bij mij regelmatig, en volgens mij zijn er veel meer die er last van hebben... Is af en toe behoorlijk vervelend.

[ Voor 9% gewijzigd door Pred op 17-12-2009 11:45 ]

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 20:26
Pred schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:44:
Hebben jullie dit (na 0:20) wel eens? Gebeurt bij mij regelmatig, en volgens mij zijn er veel meer die er last van hebben... Is af en toe behoorlijk vervelend.
nee nooit gehad!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

styxz schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:00:
[...]

Met T-mobile nergens last van...

Wel laatst het volgende: na de Hero op Airplane mode gezet te hebben, kreeg ik daarna geen verbinding meer met het mobiele netwerk (alleen een symbool van een simkaartje met een uitroepteken).
Rebooten was de enige oplossing....andere mensen daar wel eens last van gehad?
Nee, ik heb wel af en toe dat WiFi klaagt dat ie geen netwerk kan vinden terwijl ik WiFi uit had staan.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-06 22:51
Ik heb dat af en toe wel idd. Maar het bewegen van de trackball is voor mij de oplossing. Ik dacht dat dit misschien kwam door een stofje wat in de trackball komt af en toe.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• Pred
boaty schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:30:
Ik heb dat af en toe wel idd. Maar het bewegen van de trackball is voor mij de oplossing. Ik dacht dat dit misschien kwam door een stofje wat in de trackball komt af en toe.
Ik dacht dat mijn Hero defect was, maar het gebeurt dus vaker, hopelijk is het een softwareprobleem.

• -Edwin-
Ja, maar als ik dan één keer de trackball weer beweeg is het opgelost. Dus heb er niet echt last van.

• The_Worst
  • Laatst online: 17:06

The_Worst

Unox

Ik had er inderdaad ook last van eergisteren. Ik dacht dat het door de kou kwam en dat daardoor het scherm overgevoelig (lees: gevoelig voor warme lucht) was. Een probleem met de trackball klinkt logischer. 8)7

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Morrar
  • Laatst online: 23-06 20:44
Ik heb er ook wel een aantal keer last van gehad. In vrijwel alle apps kan het gebeuren en ook op het homescreen. Het schijnt een bekende fout van de Hero te zijn, zie ook hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=581445
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=546206

Moet zeggen dat even scrollen met de trackball meestal de problemen wel oplost, maar het is wel hinderlijk af en toe. Lijkt me verder niet iets dat HTC gaat oplossen, want alle Hero's hebben het en ook als je em terug zou sturen krijg je gewoon weer een Hero terug die het ook heeft (althans volgens mensen op het net die dat gedaan hebben).

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 17-12-2009 15:57 ]

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep ook hier gewoon even met de trackball heen en weer en omhoog omlaag en dan werkt alles weer ok, lijkt me inderdaad een softwarebug.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• nysos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 09:47
bartos88 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:04:
Heb ik ook en is een vrij bekend probleem.

Snelste manier om het terug goed te krijgen is door 3G af te zetten (in Mobile Settings), en dan terug aan te zetten. Dan hoef je tenminste niet te rebooten of airplane modus aan te zetten (lastig omdat je dan je pin terug moet ingeven).

Via een 3g/2g icoontje op het Homescreen dat rechtstreeks naar het juiste settings scherm gaat, gaat het nog sneller.

• Pink Fandango
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Als je geen zin hebt om elke keer op een knop te drukken als je aan het bellen bent:
http://www.androlib.com/a...mpany-apps-shake-ptw.aspx

Anoniem: 192669

Als iedereen er last van heeft dan zal het inderdaad OF een softwarematige fout zijn OF erger een hardwarematige fout. Ik twijfel ook tussen deze telefoon en een ander, maar als deze telefoon sowieso hardwarematig niet in orde is dan zou ik dat wel jammer vinden, want verders lijkt mij het echt een top telefoon! Mooie functies en Android. Ziet er allemaal prima uit! Niemand nog contact met HTC opgenomen ivm de trackball? Heb ooit bij mijn zakelijke (oude) BB met trackball ook veel problemen gehad dat die het niet deed en dat ik niets meer kon selecteren etc. Nu is dat hier niet het geval, maar als het een eigen leven gaat leiden lijkt me dat ook niet fijn...

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Anoniem: 192669 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:43:
Als iedereen er last van heeft dan zal het inderdaad OF een softwarematige fout zijn OF erger een hardwarematige fout.
Het is echt niet iedereen die dit heeft. Ik heb deze problemen helemaal niet, maar er zijn wel meer gevallen bekend inderdaad. Bij elke hardware heb je een percentage dat uitvalt, zo ook bij de onderdelen van de Hero. De delen met het hoogste percentage zie je logischerwijs het meeste terugkomen en kan je indien het een ontwerp-/productiefout betreft HTC aanrekenen. Maar hoe dan ook: het is gewoon garantie claimen.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

gertvdijk schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:23:
[...]

Het is echt niet iedereen die dit heeft. Ik heb deze problemen helemaal niet, maar er zijn wel meer gevallen bekend inderdaad. Bij elke hardware heb je een percentage dat uitvalt, zo ook bij de onderdelen van de Hero. De delen met het hoogste percentage zie je logischerwijs het meeste terugkomen en kan je indien het een ontwerp-/productiefout betreft HTC aanrekenen. Maar hoe dan ook: het is gewoon garantie claimen.
Maar ik heb dus begrepen dat er mensen zijn geweest die de Hero naar HTC hebben terug gezonden en vervolgens weer eenzelfde lichting telefoon kregen, ja daar los je niets mee op. Het is dus volgens jou een productiefout en dus hardwarematig?

Anoniem: 322226

Ik zit nu even te kijken voor dit toestel maar welk abonnement is nou het goedkoopst incl een databundel? Want ik zag wel dat vodafone van 22.50 met internet gemiddeld 26euro p/m is.

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:12
Anoniem: 322226 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:14:
Ik zit nu even te kijken voor dit toestel maar welk abonnement is nou het goedkoopst incl een databundel? Want ik zag wel dat vodafone van 22.50 met internet gemiddeld 26euro p/m is.
Dit topic gaat daarover.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Anoniem: 192669 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:41:
[...]

Maar ik heb dus begrepen dat er mensen zijn geweest die de Hero naar HTC hebben terug gezonden en vervolgens weer eenzelfde lichting telefoon kregen, ja daar los je niets mee op. Het is dus volgens jou een productiefout en dus hardwarematig?
Weet niet wat het is ik ondervind het 2x per maand of zo en dan scrollt hij 2 of 3x pagina naar rechts. Keertje trackball indrukken en andere kant op rollen en het is verholpen.
Mijn windows pc doet meer dingen die ik niet wil met grotere regelmaat. Tis net hoe erg je het vind. Ik dus totaal niet. Vreemd is het iig wel, net of je telefoon bestuurt wordt door iemand anders (of neemt google op die manier de wereld over? >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:10
Nou android 2.0 word overgeslagen voor de Hero en in 1 helft 2010 krijgen we 2.1
Slight clarification on Android OS updates for the HTC Hero & Samsung Moment. Will be updating straight to Android 2.1, not 2.0, in 1H2010.
http://twitter.com/sprint/status/6776198327

Zie trouwens net dat dat wellicht specifiek voor die provider is dat ze meteen naar 2.1 gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Puc van S. op 18-12-2009 08:54 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Anoniem: 192669 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:43:
[...]

Als iedereen er last van heeft dan zal het inderdaad OF een softwarematige fout zijn OF erger een hardwarematige fout. Ik twijfel ook tussen deze telefoon en een ander, maar als deze telefoon sowieso hardwarematig niet in orde is dan zou ik dat wel jammer vinden, want verders lijkt mij het echt een top telefoon!
Collega van mij heeft ook de Hero, maar zegt dit probleem nooit te ervaren. Het is dus niet met alle toestellen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
M1lamb3r schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:52:
Nou android 2.0 word overgeslagen voor de Hero en in 1 helft 2010 krijgen we 2.1

[...]

http://twitter.com/sprint/status/6776198327

Zie trouwens net dat dat wellicht specifiek voor die provider is dat ze meteen naar 2.1 gaan.
Nee het is al een maand bekend dat de hero geeneens 2.0 gaat krijgen maar direct naar 2.1 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben totaal niet bekend met Anroid en vroeg mij af hoe het werkt ivm de emailapplicatie. Werkt dit hetzelfde als WM? Moet je iedere keer syncen om op de laptop/pc en de hero alles te syncen of komt mail op zowel het toestel als de laptop/pc binnen, zodat je als je op je telefoon de mail hebt gezien ook thuis/werk op de laptop/pc nog dezelfde mails kan zien en beantwoorden (zoals blackberry). Ik vind het continue syncroniseren met een USB kabel niets namelijk... Hoor het graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Anoniem: 192669 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:37:
Ik ben totaal niet bekend met Anroid en vroeg mij af hoe het werkt ivm de emailapplicatie. Werkt dit hetzelfde als WM? Moet je iedere keer syncen om op de laptop/pc en de hero alles te syncen of komt mail op zowel het toestel als de laptop/pc binnen, zodat je als je op je telefoon de mail hebt gezien ook thuis/werk op de laptop/pc nog dezelfde mails kan zien en beantwoorden (zoals blackberry). Ik vind het continue syncroniseren met een USB kabel niets namelijk... Hoor het graag..
Ik gebruik GMail, en dat is echt ideaal. Komt er een mailtje binnen dan krijg je die gelijk als melding te zien op je telefoon. Je telefoon is altijd in sync met GMail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Anoniem: 192669 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:37:
Ik laat de headers op mijn Hero binnen komen en selecteer de mails die ik wil lezen. De Hero synct bij mij ieder half uur.

Eenmaal thuis haalt mijn PC alle berichten op van de server. De Hero laat de berichten op de server staan, dus syncen tussen de Hero en je PC is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pred schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:00:
[...]

Ik gebruik GMail, en dat is echt ideaal. Komt er een mailtje binnen dan krijg je die gelijk als melding te zien op je telefoon. Je telefoon is altijd in sync met GMail.
BillSpaarbank schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:06:
[...]

Ik laat de headers op mijn Hero binnen komen en selecteer de mails die ik wil lezen. De Hero synct bij mij ieder half uur.

Eenmaal thuis haalt mijn PC alle berichten op van de server. De Hero laat de berichten op de server staan, dus syncen tussen de Hero en je PC is niet nodig.
Thanks. Ik gebruik namelijk zelf op dit moment Outlook Express (ipv Outlook MS Office), GMail en hotmail. Zou mooi zijn als dat allemaal netjes 'automatisch' wordt gesynced. En inderdaad als het op de server blijft staan is dat mooi. Want soms bekijk ik de mail op mijn telefoon en beantwoord ik ze pas thuis. Zeker gezien met Outlook Express moet dat gewoon goed gaan. Hoop dus dat dit niet hetzelfde is als met WM dat je moeilijk moet lopen doen of allemaal dingen in moet stellen in Outlook... met mijn zakelijke BB werkt alles standaard zoals ik het wil, als dat ook met de Hero is dan is het een goede potentiele vervanger van mijn huidige prive telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:49
Staffie666 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:23:
[...]

Nee het is al een maand bekend dat de hero geeneens 2.0 gaat krijgen maar direct naar 2.1 gaat.
Ik wist het nog niet hoor...
Ze blijven wel uitstellen zeg, nu dus al geen 1.6 of 2.0... Het gaat me niets meer verbazen als ze 2.1 uiteindelijk ook overslaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Als ik zie hoe snel ze bij google updaten... 1.5 is er lang geweest en 1.6 en 2.0 en 2.1 komen in 3 maanden (ongeveer) van elkaar uit.
Dan vind ik het logisch dat htc geen updates voor elk ding gaat doen. Kost een hoop tijd en geld en het werkt misschien 2 maanden voor de nieuwe er al weer is.
2.1 gaat er komen, 1.6 hebben ze nooit van gezegd dat die zou komen en 2.0 tsja vind het alleen maar voordeel.
Zoveel verschil zal er in 2.1 niet zitten denk ik en zo wel dan heb je dat gelijk. En de motorola gebruikers lekker niet >:)

En ik ben nog steeds tevreden met 1.5 :P

[ Voor 7% gewijzigd door Staffie666 op 18-12-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:34
Ik kan nog niet echt antwoord vinden op de volgende vraag:
We gaan met werk overstappen van Microsoft Exchange naar Google Apps voor mail, agenda en docs. Ik gebruikt mijn Hero zowel zakelijk als prive. Nu werkt Exchange agenda/mail/contactpersonen super naast Google agenda/mail/contactpersonen.

Ik kan nu alleen niet vinden hoe ik mijn Prive en Zakelijk gescheiden kan houden. In principe zou ik mijn mail wel via de HTC mail app binnen kunnen laten komen via IMAP maar dan zit ik nog met de agenda en contactpersonen, deze wil ik namelijk wel gescheiden houden.

kortweg is mijn vraag dus: is er een manier om 2 Google accounts tegelijk in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
yorroy schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:40:
kortweg is mijn vraag dus: is er een manier om 2 Google accounts tegelijk in te stellen?
Het is een nieuwe functie in 2.1 dat je meerdere accounts tegelijk kunt hebben op je hero. Volgens mij is het nu beperkt tot 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:49
Staffie666 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:36:
Als ik zie hoe snel ze bij google updaten... 1.5 is er lang geweest en 1.6 en 2.0 en 2.1 komen in 3 maanden (ongeveer) van elkaar uit.
Dan vind ik het logisch dat htc geen updates voor elk ding gaat doen. Kost een hoop tijd en geld en het werkt misschien 2 maanden voor de nieuwe er al weer is.
2.1 gaat er komen, 1.6 hebben ze nooit van gezegd dat die zou komen en 2.0 tsja vind het alleen maar voordeel.
Zoveel verschil zal er in 2.1 niet zitten denk ik en zo wel dan heb je dat gelijk. En de motorola gebruikers lekker niet >:)

En ik ben nog steeds tevreden met 1.5 :P
Oke, je hebt gelijk, de updates komen snel.
Maar nu beginnen we wel heel wat updates over te slaan. En van 1.5 naar 2.1, daar is veel veranderd! Er zijn gewoon enkele zaken die in 2.0 zitten die ik toch graag terugzie op de hero.

Al moet ik zeggen dat ik liever een hero met 1.5 heb dan een laten we zeggen samsung of htc g1/magic met 2.0 aangezien sense gewoon ideaal is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Nu online
Ik kan nu alleen niet vinden hoe ik mijn Prive en Zakelijk gescheiden kan houden. In principe zou ik mijn mail wel via de HTC mail app binnen kunnen laten komen via IMAP maar dan zit ik nog met de agenda en contactpersonen, deze wil ik namelijk wel gescheiden houden.
Agenda kan je eenvoudig delen met elkaar met Google Calendar, dus ook delen naar je persoonlijke Google Calendar.
Contactpersonen lijkt me wat lastiger worden inderdaad.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
gertvdijk schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:52:
[...]

Agenda kan je eenvoudig delen met elkaar met Google Calendar, dus ook delen naar je persoonlijke Google Calendar.
Contactpersonen lijkt me wat lastiger worden inderdaad.
Ik snap ook niet waarom Google niet een aparte module voor contacts heeft. Daarvoor moet je nu naar GMail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
HTC heeft een aantal widgets ontwikkeld puur en alleen voor de Hero. Vooral de batterijwidget is erg handig.

Ze staan inmiddels in de market. Hier het volledige artikel.

http://www.androidplanet....aan-in-de-android-market/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
vandevorst schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:43:
[...]

Oke, je hebt gelijk, de updates komen snel.
Maar nu beginnen we wel heel wat updates over te slaan. En van 1.5 naar 2.1, daar is veel veranderd! Er zijn gewoon enkele zaken die in 2.0 zitten die ik toch graag terugzie op de hero.

Al moet ik zeggen dat ik liever een hero met 1.5 heb dan een laten we zeggen samsung of htc g1/magic met 2.0 aangezien sense gewoon ideaal is!
Nja er zat geloof ik 3 weken tussen bij de bekendmaking dat android 2.0 naar de hero zou komen en dit dan in
de vorm van 2.1 echte ''fout'' ligt bij google bedoel als je wil dat fabrikanten de tijd krijgen een aangepaste rom
te maken moet je niet 3 weken later 2.1 al bekend maken (hoewel ik denk dat htc hier toch wel al vanaf wist)

En volgens mij is het enige toestel met android 2.0 nog steeds de motorola die officieel niet eens verkrijgbaar
is in NL. Ook hebben samsung modellen geen upgrade naar 1.6 gekregen en is er niet eens zekerheid of 2.0
er gaat komen (tenminste zover ik weet) dus wat dat betreft misschien laat htc op zich wachten.
Maar we krijgen het wel, en het is juist het sense onderdeel wat ervoor zorgt dat het langer duurt dan normaal. Ik vind sense het wachten zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Nu online
Pred schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:58:
Ik snap ook niet waarom Google niet een aparte module voor contacts heeft. Daarvoor moet je nu naar GMail.
Huh? Nee hoor. http://google.com/contacts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Huh? Dat ken ik helemaal niet. Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:07
BillSpaarbank schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:03:
HTC heeft een aantal widgets ontwikkeld puur en alleen voor de Hero. Vooral de batterijwidget is erg handig.

Ze staan inmiddels in de market. Hier het volledige artikel.

http://www.androidplanet....aan-in-de-android-market/
De dobbelsteen en fooi widgets vind ik maar niks. De widget voor info uit het verleden is nu ook niet echt iets wat ik zal gebruiken.
De accu widget vervangt bij mij momenteel de BatterLife widget. Alleen spijtig dat het percentage niet zo duidelijk leesbaar is, zeker niet wanneer ie wat leeg aant worden is en er dus geen groene achtergrond meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
wars schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:10:
[...]

De dobbelsteen en fooi widgets vind ik maar niks. De widget voor info uit het verleden is nu ook niet echt iets wat ik zal gebruiken.
De accu widget vervangt bij mij momenteel de BatterLife widget. Alleen spijtig dat het percentage niet zo duidelijk leesbaar is, zeker niet wanneer ie wat leeg aant worden is en er dus geen groene achtergrond meer is.
Helemaal mee eens dat het nou niet echte hele bijzondere widgets zijn, maar desondanks wilde ik ze toch even met jullie delen ;)

De accuwidget is voor mij ook de enige bruikbare. Ik had geen ervaring met uitgebreide batterijinformatie. Toch leuk dat je de temperatuur van je accu kan aflezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
Accu widget is het interessants ook voor mij. De rest is echt waardeloos (in mijn ogen dan é)
Ze zouden met meer widgets mogen kome:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Bij mij doen ze het niet, met de melding: Fout bij het starten
Batterij kan niet worden gestart. Terwijl ik toch echt een Hero heb :S

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:04
vinden jullie ook niet dat die g-sensor niet echt goed is? Ondanks ik hem heb gecalibreerd, gaat die te vroeg naar landscape. Als ik hem bv op mijn schoot leg in de auto, springt die altijd zomaar op landscape mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvr84
  • Laatst online: 03-01-2024
boaty schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:57:
Bij mij doen ze het niet, met de melding: Fout bij het starten
Batterij kan niet worden gestart. Terwijl ik toch echt een Hero heb :S
Het starten werkt inderdaad niet. komt omdat het widgets zijn.

Als je kijkt onder de HTC widgets staan ze erbij en kan je ze in je homescreen slepen en werken ze gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:51
Ik heb net ook die nieuwe accu widget proberen te installeren, maar krijg een foutmelding.
In de notification bar staat dan installatie mislukt, als ik daar op druk zegt ie: Installatiefout, Incompatibele update.
Hebben meer mensen hier last van?
Misschien wel even handig om er bij te vermelden, en waarschijnlijk ook wel de reden: ik draai MoDaCo 3 op m'n Hero...

edit: Net even geprobeerd een andere app te installeren (Listen), maar dat doet het dus gewoon wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Bakko op 18-12-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
jvr84 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:04:
[...]

Het starten werkt inderdaad niet. komt omdat het widgets zijn.

Als je kijkt onder de HTC widgets staan ze erbij en kan je ze in je homescreen slepen en werken ze gewoon.
Hmm, dat was niet zo snugger inderdaad 8)7 . Dan doen ze het inderdaad wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:56
mmmm......mijn vrouw heeft mijn hero laten vallen in de sneeuw achterkantje en batterij eruit gevallen..ze heeft toen alles meteen terug gestopt. Bij thuiskomst heb ik hem meteen weer uitelkaar gehaald en bleek er allemaal vocht in te zitten en de indicator strip is ook verkleurd!.
Toestel werkt nog wel maar benieuwd of ik nu meteen mijn garantie helemaal kwijt ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
pina schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:59:
vinden jullie ook niet dat die g-sensor niet echt goed is? Ondanks ik hem heb gecalibreerd, gaat die te vroeg naar landscape. Als ik hem bv op mijn schoot leg in de auto, springt die altijd zomaar op landscape mode
Ondervond ik ook (of dat direct aan de sensor ligt betwijfel ik), heb ook maar gewoon landscape modus uitgeschakelt om dit te voorkomen, typen gaat me prima af in de normale modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:33
Bij mijn Hero scrollt de trackball enkel naar rechts, boven en onder. Naar links draaien van de trackball doet helemaal niks. Ik heb de Hero al eens uit en aan gezet, een paar keer de trackball ingedrukt, maar helpt allemaal niet.
Zijn er meer die dit wel eens gehad hebben (of erover gelezen hebben) en een ander idee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Bakko schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:12:
Ik heb net ook die nieuwe accu widget proberen te installeren, maar krijg een foutmelding.
In de notification bar staat dan installatie mislukt, als ik daar op druk zegt ie: Installatiefout, Incompatibele update.
Hebben meer mensen hier last van?
Misschien wel even handig om er bij te vermelden, en waarschijnlijk ook wel de reden: ik draai MoDaCo 3 op m'n Hero...

edit: Net even geprobeerd een andere app te installeren (Listen), maar dat doet het dus gewoon wel.
Ik heb ook MoDaCo, en kan helaas ook geen van de widgets installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik kan nog niet echt antwoord vinden op de volgende vraag:
We gaan met werk overstappen van Microsoft Exchange naar Google Apps voor mail, agenda en docs. Ik gebruikt mijn Hero zowel zakelijk als prive. Nu werkt Exchange agenda/mail/contactpersonen super naast Google agenda/mail/contactpersonen.

Ik kan nu a
lleen niet vinden hoe ik mijn Prive en Zakelijk gescheiden kan houden. In principe zou ik mijn mail wel via de HTC mail app binnen kunnen laten komen via IMAP maar dan zit ik nog met de agenda en contactpersonen, deze wil ik namelijk wel gescheiden houden.

Ik weet niet precies hoe het nu zit, maar ik heb ergens gelezen dat 2.1 multiple google accounts support iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
LaborGardens schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:13:
Bij mijn Hero scrollt de trackball enkel naar rechts, boven en onder. Naar links draaien van de trackball doet helemaal niks. Ik heb de Hero al eens uit en aan gezet, een paar keer de trackball ingedrukt, maar helpt allemaal niet.
Zijn er meer die dit wel eens gehad hebben (of erover gelezen hebben) en een ander idee hebben?
Ik had dit ook eenmalig. Heb toen flink met de trackball lopen jonassen. Flink scrollen. Van links, naar rechts, van voor naar achter. En lekker hard indrukken.
Bij mij werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

M3 SMGII schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:43:
Accu widget is het interessants ook voor mij. De rest is echt waardeloos (in mijn ogen dan é)
Ze zouden met meer widgets mogen kome:p
Ik heb helaas het idee dat deze widget stroom vréét...! Echt niet normaal hoe snel de batterij ineens leeg trekt. 'k Heb de widget weer van mijn homescreen gehaald, eens kijken of het inderdaad daar door kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Trouwens, zijn er cijfers van of de Hero goed verkocht is? Er is veel reclame voor gemaakt, ik ben benieuwd of het goed is verkocht t.o.v. andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
Anoniem: 221425 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:05:
[...]

Ik heb helaas het idee dat deze widget stroom vréét...! Echt niet normaal hoe snel de batterij ineens leeg trekt. 'k Heb de widget weer van mijn homescreen gehaald, eens kijken of het inderdaad daar door kwam...
Volgens mij zijn alle battery widgets stroom vreters.. toen een tijdje geleden tenminste ook een aantal discussies gevolgd over deze widgets.. je zou zeggen dat htc dat wel goed voor elkaar krijgt maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Staffie666 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:41:
[...]

Het is een nieuwe functie in 2.1 dat je meerdere accounts tegelijk kunt hebben op je hero. Volgens mij is het nu beperkt tot 1
Zit iig niet op de Nexus en die heeft ook 2.1

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 10:39
Subslider schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:28:
[...]

Volgens mij zijn alle battery widgets stroom vreters.. toen een tijdje geleden tenminste ook een aantal discussies gevolgd over deze widgets.. je zou zeggen dat htc dat wel goed voor elkaar krijgt maja.
Valt wel mee, deze leest volgens mij alleen de gegevens uit de chip van de batterij. Via Spare Parts is deze info ook beschikbaar. Sommige monitoren actief, die vreten stroom.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Vandaag mijn samsung i8910 hd omgeruild tegen een Hero, wat een heerlijk toestel! Alles is logisch en lekker veel applicaties.

Nu heb ik een vraag: Als ik wil updaten, met welk programma moet ik dan van tevoren een backup maken?
Ik zou graag willen dat als ik hem geupdate heb, ik daarna meteen weer alles kan krijgen zoals het was voor de update.
Is dat mogelijk?

Ik zag net ook een update modus voorbijkomen in de instellingen van de hero, kan ik zo ook updaten? Of kan dit alleen via de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My Bakcup Pro is een aardig programma. Staat in de Market en kost weinig. Maar de discussie daarover moet geloof ik in een ander forum.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 19-12-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 16:33
TomasE schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 02:49:
[...]

Ik had dit ook eenmalig. Heb toen flink met de trackball lopen jonassen. Flink scrollen. Van links, naar rechts, van voor naar achter. En lekker hard indrukken.
Bij mij werkte het.
Na flink jonassen ;) met de trackball, komt er weer langzaam beweging in. Het gaat nog niet zo soepel als de andere kanten op, maar scrollen naar links gaat weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Sinds kort heb ik problemen met het afspelen van Youtube video's. Via Wifi geen probleem, maar via mobiel internet van Hi krijg ik steeds de melding: "Deze video kan niet worden afgespeeld".

Ik zag hier op het forum dat er ook andere mensen last van hebben. Niet alleen mensen met Hi, maar ook met Vodafone. Terwijl anderen er juist géén last van hebben.

Dit lijkt me toch een serieus probleem, wat opeens bij diverse mensen is ontstaan. Hoe kunnen we dit oplossen?

Een reset heeft bij mij niks uitgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 19:37
Hier hetzelfde probleem met vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Bij mij word de synchronisatie van de kalender met gmail niet meer gedaan... Sinds de 17e blijft hij er in steken :( Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Laatst online: 12:59

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Er is zeker geen makkelijke manier om het frontje van je Hero te verwijderen, ik heb namelijk het probleem dat mijn trackball niet meer omhoog wil scrollen en dit heeft volgens mij met wat viezigheid te maken, veel de trackball bewegen lost het probleem niet op.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2020
ik heb er al op gegoogled maar vind het niet meteen: kan je ook andere T9-woordenboeken installeren? Mijn versie van de hero komt van bidrivals en te laat gezien dat ie enkel engels en frans ondersteunt... Is het mogelijk in de normale versie of MOET je daarvoor één of andere custom rom installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Laatst online: 02-02-2022
Hollanda schreef op zondag 20 december 2009 @ 00:47:
Hier hetzelfde probleem met vodafone
Hier ook het probleem i.c.m. Vodafone. Echt vervelend en zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

radem205 schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:16:
[...]

Hier ook het probleem i.c.m. Vodafone. Echt vervelend en zwaar irritant.
Hier ook met Hi, dus geen Vodafone probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Hmm even getest en de youtube filmpjes worden gewoon nog afgespeeld hier (Hi), apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik denk dat we punten moeten gaan uitsluiten waar het Youtube probleem in zit.

Het ligt dus in ieder geval niet aan de provider. Gebruikers met Hi en Vodafone hebben dit probleem, terwijl andere Hi en Vodafone klanten dit niet hebben.

Ligt het misschien aan firmware? Ik heb zelf de standaard firmware en heb last van het youtube probleem. Zijn er gebruikers met Modaco die ook het Youtube probleem ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:32
Ichiko schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:03:
Ik denk dat we punten moeten gaan uitsluiten waar het Youtube probleem in zit.

Het ligt dus in ieder geval niet aan de provider. Gebruikers met Hi en Vodafone hebben dit probleem, terwijl andere Hi en Vodafone klanten dit niet hebben.

Ligt het misschien aan firmware? Ik heb zelf de standaard firmware en heb last van het youtube probleem. Zijn er gebruikers met Modaco die ook het Youtube probleem ervaren?
Ik heb ook Hi en standaard firmware, maar bij mij geen probleem.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.