Problemen met m'n Hero
Hij herkent m'n SIM kaart niet meer. Soft en harde reset gedaan, helpt niet.
Andere simkaart erin, zelfde probleem. Iemand dit weleens gehad?
Andere simkaart erin, zelfde probleem. Iemand dit weleens gehad?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ik heb dat 1 keer gehad, was er vervelend, duurde een dag voordat ik het pas zag namelijk.. volgens mij is het echter wel 1 keer vaker bij iemand gebeurd in dit topic die hem terug ter reparatie heeft gestuurd.Anoniem: 238232 schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:16:
Heeft iemand het volgende (of gehad):
Sinds een week heb ik een probleem met mijn meegeleverde headphones, zodra ik deze erin heb gedaan en even later weer eruit haal, blijft dat icoontje bovenin staan dat me headphones er nog in zitten. Zodoende speelt hij ook geen geluid meer af via de telefoon zelf maar moet ik opnieuw opstarten en dan is het weg.
Een harde reset + andere rom en andere headphones hebben niet gewerkt, weet iemand nog wat ik kan doen? Elke keer resetten wordt een beetje irritant.
tnx
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
Anoniem: 167272
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 15-12-2009 00:25 ]
http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=283&act=sd&cat=allTomasE schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:40:
Ligt het aan mij of hebben ze net de laatst geüpdate ROM's van de support site gehaald bij HTC?
http://www.htc.com/www/su...x?p_id=283&act=sd&cat=all
Zou dit betekenen dat de nieuwe er nu opgezet wordt?
Er zijn een aantal feiten nodig om jou te voorzien van goede informatie. Als jij vraagt "moet ik daar op wachten?" zonder extra informatie, dan valt er moeilijk (lees: niet) tussen jouw regels door te lezen. Hoe graag menig tweaker dat ook zou willen, we hebben meer informatie nodig om jouw vraag te beantwoorden.L01 schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:44:
Helaas verwachtte ik niet dit "standaard Tweakers.net" antwoord. (je vergeet trouwens nog te refereren naar google)
Alhoewel ik het niet letterlijk zeg vroeg ik naar jullie mening; "is het huidige toetsenbord dermate slecht dat een extern toetsenbord noodzakelijk is?" en "wordt er in wandelgangen van de HTC hero gebruikers al gesproken over een eventuele release datum van deze telefoon met toetsenbord".
Het blijkt maar weer dat ik mijn vragen zo ondubbelzinnig en abstract mogelijk moet formuleren want het "door de regels door lezen" is een Tweaker onbekend.
[ Voor 8% gewijzigd door pina op 15-12-2009 11:02 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
[ Voor 18% gewijzigd door -Edwin- op 15-12-2009 21:29 ]
Ik heb in tijden niet zo hard gelachen.it0 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:39:
Ik heb er bij het smurfen niet zo'n last van. Soms dan hapert de tekstinput en dat smurft niet zo lekker.
Vaak raak ik tijdens het smurfen ook de instelling icoon naast de spatiebalk en dan smurft hij me meteen naar de instellingen. En dat vind ik verdomd smurf.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 15-12-2009 23:07 ]
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
als je belt op menu drukken, dan krijg je de optie voor speaker.Roa schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:42:toon volledige bericht
Ja! Sinds gisteren heb ik er ook één =)
Op internet aardig wat reviews doorgenomen van verschillende telefoons, maar de Hero leek me toch het mooist en ik heb er nog geen spijt van! Natuurlijk nog lang niet alles ontdekt, maar tot nu toe vind ik hem erg cool.
Alleen heb ik nogal groot vervelend probleem: ik kan niet bellen![]()
Leuk dat je er verder echt alles mee kan, maar m'n telefoon heb ik toch als eerst om ermee te bellen. Als ik iemand bel of gebeld wordt, is er een (goede) verbinding en de persoon aan de andere kant van de lijn hoort mij prima. Ik hoor echter niets, geen gekraak, geen geruis, gewoon helemaal niets! Ik heb de telefoon al een harde reset gegeven, maar dit mocht niet baten. Als ik media afspeel of gebeld wordt, hoor ik wel de ringtone of de muziek of whatever.
Speakerphone zou dus moeten werken, moet ik nog even proberen want ik weet nog niet waar de speakerfunctie zit![]()
Kent iemand dit probleem? Ik heb al gezocht, maar google bood vooralsnog geen uitkomst.
Verder doet HTC sync het bij mij ook niet? Als ik de telefoon aansluit en een verbinding maak, zegt de software op de PC 'geen verbinding' en als ik op de telefoon naar HTC sync zoek zegt hij dat de software niet geinstalleerd of actief is, terwijl het gewoon open staat op m'n pc.
Goed, bij speaker heb ik dus gewoon een kiestoon enzo, dus ik vermoed dat het speakertje voor normaal telefoneren niet werktDarkChylde schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:46:
[...]
als je belt op menu drukken, dan krijg je de optie voor speaker.
om te connecten met je pc, moet je de kabel verbinden en daarna op je hero usb koppelen kiezen.
pas daarna komt de verbining tot stand.
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Nu het toch over HTC Sync gaat. Na de installatie van versie 2.08 over de vorige heen, is het programma zo verneukt dat ik er helemaal niks meer mee kan. Ik krijg bij het opstarten alleen een ping en een vierkant venstertje midden om mijn scherm met een geel driehoekje met een uitroepteken erin. Verder geen tekst of niks. Hero wordt ook niet meer herkend.woutur schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:23:
Ik had dat probleem ook, en moest hiervoor HTC Sync opnieuw installeren op mijn pc. Het is wat geklooi, maar dan werkt het wel.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Druk is 1x op het "home" knopje als je scherm zwart is onder het bellenApie! schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:34:
waarom...waarom...waarom gaat het scherm op zwart tijdens het bellen terwijl je door zo'n keuzemenu aan het toetsen bent (1 voor blah, 2 voor bleh), en is het knopje om het scherm weer aan te krijgen tijdens het bellen hetzelfde als 'ophangen'![]()
Ja, dat mini-joystickje werkt ook om weer beeld te krijgen tijdens het bellen, daar ben ik nu ook achter, maar ik heb echt eerst 8x lopen schelden op die belcomputer dat ie steeds de verbinding verbrak![]()
Owner of DBIT Consultancy
Anoniem: 302866
Heb af en toe hetzelfde. Dan zie je alleen de streepjes voor "de reguliere belverbinding" maar niet de 3g of H.bartos88 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:04:
Hoi, ik heb een klein probleempje met mn hero. Op een gegeven moment dan verdwijnt het internet icoontje en kan ik niet meer internetten. De "switch" widget staat dan nog wel aan. Als ik internet dan uit en aan doe dan werkt het nog steeds niet en krijg ik het internet alleen werkende door te rebooten. Herkent iemand dit probleem?
(Ik heb trouwens internet via vodafone, maar het lijkt lijkt gewoon een bug in de hero te zijn. Ik heb het probleem ook al 2 maanden)
Ik heb met een Hi abo nergens last van..Anoniem: 302866 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:30:
[...]
Heb af en toe hetzelfde. Dan zie je alleen de streepjes voor "de reguliere belverbinding" maar niet de 3g of H.
En dan werkt rebooten idd alleen. Weet niet of het aan Vodafone ligt of de Hero zelf.
Soms heb ik hier ook last van (Hi).Anoniem: 302866 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:30:
[...]
Heb af en toe hetzelfde. Dan zie je alleen de streepjes voor "de reguliere belverbinding" maar niet de 3g of H.
En dan werkt rebooten idd alleen. Weet niet of het aan Vodafone ligt of de Hero zelf.
Anoniem: 238232
Heb ik ook last van, wat ik altijd doe: internet verbinding uit, vliegtuigmodus aan, vliegtuigmodus uit, internet weer aan, dan doet hij het weer, is sneller dan rebooten.
Hier ook, ook Hi. Gelukkig niet te vaak, heeeel soms een keer.
Ik gok op vuil in je jack-ingang. Ff voorzichtig schoonmaken.Anoniem: 238232 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:05:
[...]
Heb ik ook last van, wat ik altijd doe: internet verbinding uit, vliegtuigmodus aan, vliegtuigmodus uit, internet weer aan, dan doet hij het weer, is sneller dan rebooten.
Heeft iemand anders nog een oplossing voor mijn probleem die ik eerder noemde, (headphones icoontje blijft staan als ik de 3,5mm jack eruit haal, hierdoor heb ik geen geluid meer op me telefoon) Toggle Headset werkt ook niet goed, nadat ik dat gedaan heb dan heb ik helemaal geen geluid meer met bellen....k'heb htc al gemaild maar nog niks terug helaas.
Met T-mobile nergens last van...
Het leven is hard...een stoeprand ook.
nee nooit gehad!Pred schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:44:
Hebben jullie dit (na 0:20) wel eens? Gebeurt bij mij regelmatig, en volgens mij zijn er veel meer die er last van hebben... Is af en toe behoorlijk vervelend.
Nee, ik heb wel af en toe dat WiFi klaagt dat ie geen netwerk kan vinden terwijl ik WiFi uit had staan.styxz schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:00:
[...]
Met T-mobile nergens last van...
Wel laatst het volgende: na de Hero op Airplane mode gezet te hebben, kreeg ik daarna geen verbinding meer met het mobiele netwerk (alleen een symbool van een simkaartje met een uitroepteken).
Rebooten was de enige oplossing....andere mensen daar wel eens last van gehad?
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Ik dacht dat mijn Hero defect was, maar het gebeurt dus vaker, hopelijk is het een softwareprobleem.boaty schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:30:
Ik heb dat af en toe wel idd. Maar het bewegen van de trackball is voor mij de oplossing. Ik dacht dat dit misschien kwam door een stofje wat in de trackball komt af en toe.
Ja, maar als ik dan één keer de trackball weer beweeg is het opgelost. Dus heb er niet echt last van.Pred schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:44:
Hebben jullie dit (na 0:20) wel eens? Gebeurt bij mij regelmatig, en volgens mij zijn er veel meer die er last van hebben... Is af en toe behoorlijk vervelend.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 17-12-2009 15:57 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Heb ik ook en is een vrij bekend probleem.bartos88 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:04:
Hoi, ik heb een klein probleempje met mn hero. Op een gegeven moment dan verdwijnt het internet icoontje en kan ik niet meer internetten. De "switch" widget staat dan nog wel aan. Als ik internet dan uit en aan doe dan werkt het nog steeds niet en krijg ik het internet alleen werkende door te rebooten. Herkent iemand dit probleem?
Anoniem: 192669
Als iedereen er last van heeft dan zal het inderdaad OF een softwarematige fout zijn OF erger een hardwarematige fout. Ik twijfel ook tussen deze telefoon en een ander, maar als deze telefoon sowieso hardwarematig niet in orde is dan zou ik dat wel jammer vinden, want verders lijkt mij het echt een top telefoon! Mooie functies en Android. Ziet er allemaal prima uit! Niemand nog contact met HTC opgenomen ivm de trackball? Heb ooit bij mijn zakelijke (oude) BB met trackball ook veel problemen gehad dat die het niet deed en dat ik niets meer kon selecteren etc. Nu is dat hier niet het geval, maar als het een eigen leven gaat leiden lijkt me dat ook niet fijn...Pred schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:44:
Het is echt niet iedereen die dit heeft. Ik heb deze problemen helemaal niet, maar er zijn wel meer gevallen bekend inderdaad. Bij elke hardware heb je een percentage dat uitvalt, zo ook bij de onderdelen van de Hero. De delen met het hoogste percentage zie je logischerwijs het meeste terugkomen en kan je indien het een ontwerp-/productiefout betreft HTC aanrekenen. Maar hoe dan ook: het is gewoon garantie claimen.Anoniem: 192669 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:43:
Als iedereen er last van heeft dan zal het inderdaad OF een softwarematige fout zijn OF erger een hardwarematige fout.
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Maar ik heb dus begrepen dat er mensen zijn geweest die de Hero naar HTC hebben terug gezonden en vervolgens weer eenzelfde lichting telefoon kregen, ja daar los je niets mee op. Het is dus volgens jou een productiefout en dus hardwarematig?gertvdijk schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:23:
[...]
Het is echt niet iedereen die dit heeft. Ik heb deze problemen helemaal niet, maar er zijn wel meer gevallen bekend inderdaad. Bij elke hardware heb je een percentage dat uitvalt, zo ook bij de onderdelen van de Hero. De delen met het hoogste percentage zie je logischerwijs het meeste terugkomen en kan je indien het een ontwerp-/productiefout betreft HTC aanrekenen. Maar hoe dan ook: het is gewoon garantie claimen.
Anoniem: 322226
Dit topic gaat daarover.Anoniem: 322226 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:14:
Ik zit nu even te kijken voor dit toestel maar welk abonnement is nou het goedkoopst incl een databundel? Want ik zag wel dat vodafone van 22.50 met internet gemiddeld 26euro p/m is.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Weet niet wat het is ik ondervind het 2x per maand of zo en dan scrollt hij 2 of 3x pagina naar rechts. Keertje trackball indrukken en andere kant op rollen en het is verholpen.Anoniem: 192669 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:41:
[...]
Maar ik heb dus begrepen dat er mensen zijn geweest die de Hero naar HTC hebben terug gezonden en vervolgens weer eenzelfde lichting telefoon kregen, ja daar los je niets mee op. Het is dus volgens jou een productiefout en dus hardwarematig?
http://twitter.com/sprint/status/6776198327Slight clarification on Android OS updates for the HTC Hero & Samsung Moment. Will be updating straight to Android 2.1, not 2.0, in 1H2010.
[ Voor 14% gewijzigd door Puc van S. op 18-12-2009 08:54 ]
Collega van mij heeft ook de Hero, maar zegt dit probleem nooit te ervaren. Het is dus niet met alle toestellen zo.Anoniem: 192669 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:43:
[...]
Als iedereen er last van heeft dan zal het inderdaad OF een softwarematige fout zijn OF erger een hardwarematige fout. Ik twijfel ook tussen deze telefoon en een ander, maar als deze telefoon sowieso hardwarematig niet in orde is dan zou ik dat wel jammer vinden, want verders lijkt mij het echt een top telefoon!
Nee het is al een maand bekend dat de hero geeneens 2.0 gaat krijgen maar direct naar 2.1 gaat.M1lamb3r schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:52:
Nou android 2.0 word overgeslagen voor de Hero en in 1 helft 2010 krijgen we 2.1
[...]
http://twitter.com/sprint/status/6776198327
Zie trouwens net dat dat wellicht specifiek voor die provider is dat ze meteen naar 2.1 gaan.
Ik gebruik GMail, en dat is echt ideaal. Komt er een mailtje binnen dan krijg je die gelijk als melding te zien op je telefoon. Je telefoon is altijd in sync met GMail.Anoniem: 192669 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:37:
Ik ben totaal niet bekend met Anroid en vroeg mij af hoe het werkt ivm de emailapplicatie. Werkt dit hetzelfde als WM? Moet je iedere keer syncen om op de laptop/pc en de hero alles te syncen of komt mail op zowel het toestel als de laptop/pc binnen, zodat je als je op je telefoon de mail hebt gezien ook thuis/werk op de laptop/pc nog dezelfde mails kan zien en beantwoorden (zoals blackberry). Ik vind het continue syncroniseren met een USB kabel niets namelijk... Hoor het graag..
Ik laat de headers op mijn Hero binnen komen en selecteer de mails die ik wil lezen. De Hero synct bij mij ieder half uur.Anoniem: 192669 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:37:
Ik ben totaal niet bekend met Anroid en vroeg mij af hoe het werkt ivm de emailapplicatie. Werkt dit hetzelfde als WM? Moet je iedere keer syncen om op de laptop/pc en de hero alles te syncen of komt mail op zowel het toestel als de laptop/pc binnen, zodat je als je op je telefoon de mail hebt gezien ook thuis/werk op de laptop/pc nog dezelfde mails kan zien en beantwoorden (zoals blackberry). Ik vind het continue syncroniseren met een USB kabel niets namelijk... Hoor het graag..
Pred schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:00:
[...]
Ik gebruik GMail, en dat is echt ideaal. Komt er een mailtje binnen dan krijg je die gelijk als melding te zien op je telefoon. Je telefoon is altijd in sync met GMail.
Thanks. Ik gebruik namelijk zelf op dit moment Outlook Express (ipv Outlook MS Office), GMail en hotmail. Zou mooi zijn als dat allemaal netjes 'automatisch' wordt gesynced. En inderdaad als het op de server blijft staan is dat mooi. Want soms bekijk ik de mail op mijn telefoon en beantwoord ik ze pas thuis. Zeker gezien met Outlook Express moet dat gewoon goed gaan. Hoop dus dat dit niet hetzelfde is als met WM dat je moeilijk moet lopen doen of allemaal dingen in moet stellen in Outlook... met mijn zakelijke BB werkt alles standaard zoals ik het wil, als dat ook met de Hero is dan is het een goede potentiele vervanger van mijn huidige prive telefoon.BillSpaarbank schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:06:
[...]
Ik laat de headers op mijn Hero binnen komen en selecteer de mails die ik wil lezen. De Hero synct bij mij ieder half uur.
Eenmaal thuis haalt mijn PC alle berichten op van de server. De Hero laat de berichten op de server staan, dus syncen tussen de Hero en je PC is niet nodig.
Ik wist het nog niet hoor...Staffie666 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:23:
[...]
Nee het is al een maand bekend dat de hero geeneens 2.0 gaat krijgen maar direct naar 2.1 gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Staffie666 op 18-12-2009 10:40 ]
Het is een nieuwe functie in 2.1 dat je meerdere accounts tegelijk kunt hebben op je hero. Volgens mij is het nu beperkt tot 1yorroy schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:40:
kortweg is mijn vraag dus: is er een manier om 2 Google accounts tegelijk in te stellen?
Oke, je hebt gelijk, de updates komen snel.Staffie666 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:36:
Als ik zie hoe snel ze bij google updaten... 1.5 is er lang geweest en 1.6 en 2.0 en 2.1 komen in 3 maanden (ongeveer) van elkaar uit.
Dan vind ik het logisch dat htc geen updates voor elk ding gaat doen. Kost een hoop tijd en geld en het werkt misschien 2 maanden voor de nieuwe er al weer is.
2.1 gaat er komen, 1.6 hebben ze nooit van gezegd dat die zou komen en 2.0 tsja vind het alleen maar voordeel.
Zoveel verschil zal er in 2.1 niet zitten denk ik en zo wel dan heb je dat gelijk. En de motorola gebruikers lekker niet![]()
En ik ben nog steeds tevreden met 1.5
Agenda kan je eenvoudig delen met elkaar met Google Calendar, dus ook delen naar je persoonlijke Google Calendar.yorroy schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:40:
Ik kan nu alleen niet vinden hoe ik mijn Prive en Zakelijk gescheiden kan houden. In principe zou ik mijn mail wel via de HTC mail app binnen kunnen laten komen via IMAP maar dan zit ik nog met de agenda en contactpersonen, deze wil ik namelijk wel gescheiden houden.
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Ik snap ook niet waarom Google niet een aparte module voor contacts heeft. Daarvoor moet je nu naar GMail.gertvdijk schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:52:
[...]
Agenda kan je eenvoudig delen met elkaar met Google Calendar, dus ook delen naar je persoonlijke Google Calendar.
Contactpersonen lijkt me wat lastiger worden inderdaad.
Nja er zat geloof ik 3 weken tussen bij de bekendmaking dat android 2.0 naar de hero zou komen en dit dan invandevorst schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:43:
[...]
Oke, je hebt gelijk, de updates komen snel.
Maar nu beginnen we wel heel wat updates over te slaan. En van 1.5 naar 2.1, daar is veel veranderd! Er zijn gewoon enkele zaken die in 2.0 zitten die ik toch graag terugzie op de hero.
Al moet ik zeggen dat ik liever een hero met 1.5 heb dan een laten we zeggen samsung of htc g1/magic met 2.0 aangezien sense gewoon ideaal is!
Huh? Nee hoor. http://google.com/contactsPred schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:58:
Ik snap ook niet waarom Google niet een aparte module voor contacts heeft. Daarvoor moet je nu naar GMail.
Huh? Dat ken ik helemaal niet. Dank je wel!gertvdijk schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:33:
[...]
Huh? Nee hoor. http://google.com/contacts
De dobbelsteen en fooi widgets vind ik maar niks. De widget voor info uit het verleden is nu ook niet echt iets wat ik zal gebruiken.BillSpaarbank schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:03:
HTC heeft een aantal widgets ontwikkeld puur en alleen voor de Hero. Vooral de batterijwidget is erg handig.
Ze staan inmiddels in de market. Hier het volledige artikel.
http://www.androidplanet....aan-in-de-android-market/
Helemaal mee eens dat het nou niet echte hele bijzondere widgets zijn, maar desondanks wilde ik ze toch even met jullie delenwars schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:10:
[...]
De dobbelsteen en fooi widgets vind ik maar niks. De widget voor info uit het verleden is nu ook niet echt iets wat ik zal gebruiken.
De accu widget vervangt bij mij momenteel de BatterLife widget. Alleen spijtig dat het percentage niet zo duidelijk leesbaar is, zeker niet wanneer ie wat leeg aant worden is en er dus geen groene achtergrond meer is.
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Het starten werkt inderdaad niet. komt omdat het widgets zijn.boaty schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:57:
Bij mij doen ze het niet, met de melding: Fout bij het starten
Batterij kan niet worden gestart. Terwijl ik toch echt een Hero heb
[ Voor 12% gewijzigd door Bakko op 18-12-2009 16:15 ]
Hmm, dat was niet zo snugger inderdaadjvr84 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:04:
[...]
Het starten werkt inderdaad niet. komt omdat het widgets zijn.
Als je kijkt onder de HTC widgets staan ze erbij en kan je ze in je homescreen slepen en werken ze gewoon.
Ondervond ik ook (of dat direct aan de sensor ligt betwijfel ik), heb ook maar gewoon landscape modus uitgeschakelt om dit te voorkomen, typen gaat me prima af in de normale modus.pina schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:59:
vinden jullie ook niet dat die g-sensor niet echt goed is? Ondanks ik hem heb gecalibreerd, gaat die te vroeg naar landscape. Als ik hem bv op mijn schoot leg in de auto, springt die altijd zomaar op landscape mode
Ik heb ook MoDaCo, en kan helaas ook geen van de widgets installeren..Bakko schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:12:
Ik heb net ook die nieuwe accu widget proberen te installeren, maar krijg een foutmelding.
In de notification bar staat dan installatie mislukt, als ik daar op druk zegt ie: Installatiefout, Incompatibele update.
Hebben meer mensen hier last van?
Misschien wel even handig om er bij te vermelden, en waarschijnlijk ook wel de reden: ik draai MoDaCo 3 op m'n Hero...
edit: Net even geprobeerd een andere app te installeren (Listen), maar dat doet het dus gewoon wel.
Anoniem: 69767
Ik weet niet precies hoe het nu zit, maar ik heb ergens gelezen dat 2.1 multiple google accounts support iirc.yorroy schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:40:
Ik kan nog niet echt antwoord vinden op de volgende vraag:
We gaan met werk overstappen van Microsoft Exchange naar Google Apps voor mail, agenda en docs. Ik gebruikt mijn Hero zowel zakelijk als prive. Nu werkt Exchange agenda/mail/contactpersonen super naast Google agenda/mail/contactpersonen.
Ik kan nu a
lleen niet vinden hoe ik mijn Prive en Zakelijk gescheiden kan houden. In principe zou ik mijn mail wel via de HTC mail app binnen kunnen laten komen via IMAP maar dan zit ik nog met de agenda en contactpersonen, deze wil ik namelijk wel gescheiden houden.
kortweg is mijn vraag dus: is er een manier om 2 Google accounts tegelijk in te stellen?
Ik had dit ook eenmalig. Heb toen flink met de trackball lopen jonassen. Flink scrollen. Van links, naar rechts, van voor naar achter. En lekker hard indrukken.LaborGardens schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:13:
Bij mijn Hero scrollt de trackball enkel naar rechts, boven en onder. Naar links draaien van de trackball doet helemaal niks. Ik heb de Hero al eens uit en aan gezet, een paar keer de trackball ingedrukt, maar helpt allemaal niet.
Zijn er meer die dit wel eens gehad hebben (of erover gelezen hebben) en een ander idee hebben?
Anoniem: 221425
Ik heb helaas het idee dat deze widget stroom vréét...! Echt niet normaal hoe snel de batterij ineens leeg trekt. 'k Heb de widget weer van mijn homescreen gehaald, eens kijken of het inderdaad daar door kwam...M3 SMGII schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:43:
Accu widget is het interessants ook voor mij. De rest is echt waardeloos (in mijn ogen dan é)
Ze zouden met meer widgets mogen kome:p
Volgens mij zijn alle battery widgets stroom vreters.. toen een tijdje geleden tenminste ook een aantal discussies gevolgd over deze widgets.. je zou zeggen dat htc dat wel goed voor elkaar krijgt maja.Anoniem: 221425 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:05:
[...]
Ik heb helaas het idee dat deze widget stroom vréét...! Echt niet normaal hoe snel de batterij ineens leeg trekt. 'k Heb de widget weer van mijn homescreen gehaald, eens kijken of het inderdaad daar door kwam...
Zit iig niet op de Nexus en die heeft ook 2.1Staffie666 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:41:
[...]
Het is een nieuwe functie in 2.1 dat je meerdere accounts tegelijk kunt hebben op je hero. Volgens mij is het nu beperkt tot 1
Multimonitor is relax :P
Valt wel mee, deze leest volgens mij alleen de gegevens uit de chip van de batterij. Via Spare Parts is deze info ook beschikbaar. Sommige monitoren actief, die vreten stroom.Subslider schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:28:
[...]
Volgens mij zijn alle battery widgets stroom vreters.. toen een tijdje geleden tenminste ook een aantal discussies gevolgd over deze widgets.. je zou zeggen dat htc dat wel goed voor elkaar krijgt maja.
Anoniem: 125609
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 19-12-2009 20:48 ]
Na flink jonassenTomasE schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 02:49:
[...]
Ik had dit ook eenmalig. Heb toen flink met de trackball lopen jonassen. Flink scrollen. Van links, naar rechts, van voor naar achter. En lekker hard indrukken.
Bij mij werkte het.
Anoniem: 221425
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Hier ook het probleem i.c.m. Vodafone. Echt vervelend en zwaar irritant.Hollanda schreef op zondag 20 december 2009 @ 00:47:
Hier hetzelfde probleem met vodafone
Anoniem: 125609
Hier ook met Hi, dus geen Vodafone probleem.radem205 schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:16:
[...]
Hier ook het probleem i.c.m. Vodafone. Echt vervelend en zwaar irritant.
Anoniem: 104511
Ik heb ook Hi en standaard firmware, maar bij mij geen probleem.Ichiko schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:03:
Ik denk dat we punten moeten gaan uitsluiten waar het Youtube probleem in zit.
Het ligt dus in ieder geval niet aan de provider. Gebruikers met Hi en Vodafone hebben dit probleem, terwijl andere Hi en Vodafone klanten dit niet hebben.
Ligt het misschien aan firmware? Ik heb zelf de standaard firmware en heb last van het youtube probleem. Zijn er gebruikers met Modaco die ook het Youtube probleem ervaren?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq