Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 12:43
Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/2131/slidescreenlogo.png
Wat is Slidescreen?
Slidescreen is een homescreen replacement dat alle connectiviteit in 1 scherm weergeeft. Je mail, je SMS, gemiste oproepen, je agenda, maar ook Twitter, stocks, en Facebook (FB komt binnekort) Dit is handig voor mensen die veel gemiste gesprekken, afspraken, enzovoort hebben op hun telefoon , maar dit op de huidige homescreens niet echt overzichtelijk vinden weergegeven en dit liever allemaal in één oogopslag willen kunnen zien.
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/1458/previewe.png
Tips 'n Tricks
• De instellingen zitten wat verstopt, op menu drukken en in het applicatieoverzicht nog een keer op menu drukken en je krijgt je settings.
Download
Er zijn 2 versies in de omloop, de gratis versie je zo kunt installeren vanuit de Market om te proberen, en de betaalde versie die $6,99 kost, waarbij de onderste row niet is voorzien van een reclamebalkje maar gewoon gebruikt kan worden.
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.larvalabs.slidescreenAfbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:com.larvalabs.slidescreen
De gratis versieDe betaalde 'Pro'-versie

* Links worden opgezocht as we speak
Andere links
http://slidescreenhome.orgDe officieële Slidescreen-website
Disclaimer
Bij gebrek aan een beter woord. Als jullie typo's of fouten zien, of aanvullingen weten voor de TS, doe me ff een PMetje. Deze TS mag gekopieerd worden door iedereen die een nieuwe TS wil starten, ook volgende delen van dit topic als de vorige op slot gaat. Dit topic is ongeveer qua opzet gekopiëerd van Het Grote Gentoo Topic - Deel 1

Mocht iemand mede-autheur willen worden om de topicstart aan te passen en dergelijke, PM me ook maar :)

[ Voor 10% gewijzigd door _eXistenZ_ op 30-01-2010 17:42 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Ikzelf gebruik deze sinds vanmiddag op een Hero, en er zijn een aantal dingen die mij opgevallen zijn:

• Geïmporteerde kalenders in Google Agenda krijgen een rare naam zoals 342432kl4j2kl4j2252@import.google.nl, waardoor dit over de tijd heenloopt van dat event zodat dat onleesbaar wordt. Is dit te veranderen? :)

• Hoe kan je de wekker instellen? Ik heb het draaiend op een stock HTC Hero waar dus normaal Sense op draait. Via Sense het alarm in te stellen door op de clock widget te drukken, maar nu weet ik dus niet hoe het moet.

• Ik baal ervan dat ik niet de volle versie kan aanschaffen omdat ik geen creditcard heb, dit is natuurlijk een algemeen probleem maar ik hoop dat Google ooit Paypal ondersteunt. :(

Voor de rest overzichtelijk homescreen, ik denk dat ik 'm een poosje houdt!

[ Voor 7% gewijzigd door _eXistenZ_ op 23-01-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Ik heb gewoon het voorgeïnstaleerde programma klok in één van de 8 snelkoppelingen gezet... :)

De kalenders krijgen overigens bij mij geen 'aparte naam', gewoon mijn gmail-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Ik gebruik dit ook al even, ziet er echt wel mooi uit.
Een nadeel is dat je geen snelkoppelingen op een bureaublad kan zetten om bv je wifi aan/uit te zetten, hiervoor gebruik ik nu Quick Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Anoniem: 221425 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 09:40:
De kalenders krijgen overigens bij mij geen 'aparte naam', gewoon mijn gmail-adres.
Die kalenders krijgen bij mij ook de normale namen, behalve degenen die in Gmail worden geimporteerd met bijv iCal, ik heb ooit eens een planner geschreven voor een vriendengroep van mij waarbij we makkelijk samen dingen kunnen afspreken, en daar zit ook iCal export in voor Google Calendar :) Gaan zulke bij jou ook goed?
mngm schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 11:04:
Een nadeel is dat je geen snelkoppelingen op een bureaublad kan zetten om bv je wifi aan/uit te zetten, hiervoor gebruik ik nu Quick Settings.
Wifi doe ik zelf met Y5 Battery Saver, die alleen je Wifi aanzet zodra ie aan bepaalde palen van het mobiele netwerkt hangt, zodat effectief je wifi alleen aanstaat op plekken waar je ook echt een wifi-signaal zou hebben en niet de hele dag.

[ Voor 33% gewijzigd door _eXistenZ_ op 23-01-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ik heb hem ook even op m'n Hero gehad, maar hij is nog niet zo goed aan te passen als ik zou wensen.
Als je zoals ik geen Twitter, google reader (en eigenlijk kunnen die stocks me ook gestolen worden) gebruikt, blijft er vrij weinig over aan de onderkant en valt er ook weinig naar boven te 'sliden'. Jammer dat je niet bepaalde zaken kan verplaatsen naar onderen.
Pagina: 1