Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delblanco schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:20:
[...]

heeft iemand een antwoord hierop want ben ook wel benieuwd

[...]
wat betreft hardcore,

* geen radar aanwezig (alleen tijdens uav 30 seconden)
* geen crosshair aanwezig
* je doet meer damage (dus eerder dood)
* veel mensen spelen met heart beat monitor dus cold blooded perk is opzich wel handig
* speel met silencer, coldblooded perk en ninja perk (kan je vaak genoeg stealthy kills mee halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Cold Blooded helpt niet tegen een Heartbeat Sensor, daarvoor moet je Ninja gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad geniaal om via voice chat met elkaar te praten.
Vriend van mij is meestal aan het snipen en ik rush beetje de map door en hem beetje helpen door naar richting de tegenstander te lopen zodat ze schieten.
Soms is het dan ook zo dat ik neer geknalt wordt, en dan tegen hem zeg komt er 1 de hoek om.
Dan krijg je soms wel van die aimbotachtige situaties, die tegenstanders moeten soms echt zoiets hebben van WTF??, moet daar altijd wel aardig om lachen.

Gisteren ook een briljante situatie; kom een hoekje om staan 2 man echt pointblank voor me.
Dacht dus dat ik een class had met een semtexgranaat, bleek alleen een Claymore te zijn.
Kom die hoek om druk als een gek op G, zie ik dat ik een claymore plant en krijg vrijwel direct de kogel alleen 1 van die gasten liep de lasers in.
BOEM! 2 man naar het hiernamaals.

Of, bij subbase domination, Punt B zie dat er 1 zit, ga achter een krat zitten om me granaat te laden, schiet op die speler die ik zag. MULTI KILL!! bleken nog 3 man naast hem te zitten ^_^.

Kan dan soms echt een flauwe glimlach niet onderdrukken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:07:
Het komt natuurlijk op hetzelfde neer, maar volgens mij was het zo met hardcore dat je maar 20 of 25% health hebt, waardoor je sneller dood gaat. Moraal van het verhaal blijft natuurlijk hetzelfde :+

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 12:03

The_Worst

Unox

AutCha schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:20:
C4 en scavenger werkt ook niet helemaal lekker; Heeft iemand dat al uitgevolgeld?
Je kan meerdere keren C4 plaatsen maar zodra je de trigger gebruikt ontploffen ze volgens mij allemaal tegelijk. Of hier een limiet aan zit weet ik niet, behalve dan dat de C4 verdwijnt als je spawnt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
The_Worst schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:16:
[...]

Je kan meerdere keren C4 plaatsen maar zodra je de trigger gebruikt ontploffen ze volgens mij allemaal tegelijk. Of hier een limiet aan zit weet ik niet, behalve dan dat de C4 verdwijnt als je spawnt.
ik dacht dat ze een voor een ontploffen tenminste ik dacht dat ik dat laatst had. dus bij 2x c4 moet je 2keer op je remote drukken

[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 14-12-2009 16:22 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker makkelijk, ik heb al genoeg choppers/harriers etc. neergehaald om te weten hoe het moet, het is eerder een of andere vage bug dan dat ik beter moet mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:32:
[...]

Lekker makkelijk, ik heb al genoeg choppers/harriers etc. neergehaald om te weten hoe het moet, het is eerder een of andere vage bug dan dat ik beter moet mikken.
Heeft 't niks met Flares en andere counter-measures te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:32:
[...]

Soms mis je wel eens. It happens, is geen bug. Die wapens hebben geen 100% hit accuracy. Schiet een 2e stinger de lucht in en de boel is nog weg. Pave Low's en ander gespuis moet sowieso meerdere keren beschoten worden vanwege de flares. Ik zie het in ieder geval niet als bug en ook mij overkomt het wel eens.Dan zit er echt niets tussen (gebouwen etc..)

Verder erger ik me wel eens aan hoe weinig mensen daadwerkelijk de boel proberen down te halen. Zeker de Chopper Gunners en AC 130's moeten asap de lucht uit, want dat zijn dingen die de winnaar in een potje hard bepalen. Zeker bij modi als TDM, Demolition, Domination. Vervelend dat ik dan de enige met stinger ben.

[ Voor 19% gewijzigd door Hann1BaL op 14-12-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:07:
[...]

wat betreft hardcore,

* geen radar aanwezig (alleen tijdens uav 30 seconden)
* geen crosshair aanwezig
* veel mensen spelen met heart beat monitor dus cold blooded perk is opzich wel handig
* speel met silencer, coldblooded perk en ninja perk (kan je vaak genoeg stealthy kills mee halen)
Wat heb je aan een silencer? Je hebt toch geen UAV...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:39:
[...]

Welk wapen is dat (die primary)?
acr volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
bram1984 schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:39:
[...]

Welk wapen is dat (die primary)?
gewoon ACR volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
kw_nl schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:41:
[...]

Wat heb je aan een silencer? Je hebt toch geen UAV...
je hebt wel radar als er UAV up is. met silencer is het dus moeilijk voor je tegenstander om te bepalen waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Nu online
Maar hoe vaak is een UAV up in Hardcore? Ik kom ze niet vaak tegen moet ik zeggen...
Zo en zo valt hardcore me erg tegen, iedereen ligt te campen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:49:
Maar hoe vaak is een UAV up in Hardcore? Ik kom ze niet vaak tegen moet ik zeggen...
Zo en zo valt hardcore me erg tegen, iedereen ligt te campen...
Ja omdat ze snel dood gaan. Als je van slim en rustig spelen houd kan je beter hardcore gaan doen.

Ik speel gewoon "normal-mode" omdat ik lekker rond ren en rush etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:05:
[...]

Ja omdat ze snel dood gaan. Als je van slim en rustig spelen houd kan je beter hardcore gaan doen.

Ik speel gewoon "normal-mode" omdat ik lekker rond ren en rush etc.
Wat je natuurlijk slim vind, iedereen zoekt zijn plekje op en zet zijn tentje neer... ik vond het behoorlijk saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met scavenger kan je maar 2 claymores per keer neerzetten. Zet je een derde neer, dan ontploft #1. Weet iemand of je daar ook schade mee doet aan anderen? Dan werkt het als een soort C4 :)

C4 en scavenger werkt ook niet helemaal lekker; Heeft iemand dat al uitgevolgeld?
Ja hij doet damage, ik heb mezelf er in ieder geval mee dood gemaakt xD

C4 werkt idd niet goed, als je je eerste c4 al hebt geplant en en nieuwe oppakt, kun je niet meteen je c4 laten opploffen maar moet je eerst je net nieuw opgepakte c4 donaten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

kw_nl schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:56:
[...]

Wat je natuurlijk slim vind, iedereen zoekt zijn plekje op en zet zijn tentje neer... ik vond het behoorlijk saai...
Ik snap wat je bedoeld, maar ik maak het echt niet vaak mee dat iedereen zit te campen. Het is eerder zo dat de meeste mensen niet zomaar een hoek om komen rennen maar alles goed checken. Ik vind het persoonlijk een stuk spannender.

Behalve vanmiddag, ik kwam drie keer achter elkaar in een game vol noobtubers (beide partijen), in Hardcore TDM past dat al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 18:26
Dag mede-MW2'ers,

Ik heb een vraagje met betrekking tot de installatie van deze game met Steam en meerdere PCs.
Zelf heb ik een dag na de release de game aangeschaft, Steam-account had ik al van heel lang geleden enzo. Alles uiteindelijk netjes geïnstalleerd en ben nu volop aan het gamen! :)

Nu komt het probleem. Mijn pa (jaja, van 70 :P) wil hem ook, hij heeft de vroegere versie's ook 101% uitgespeeld.
Maargoed, hij wil het dus ook, kan ik hem zomaar bij hem installeren met een zelfde of ander steam-account of niet en dat hij dan SP en ik dan MP tegelijkertijd kan doen? Of zelfs MP tegelijkertijd als het kan. Want op google was niet heel veel te vinden helaas.
En at least, but not least: Zijn er dan eventueel ook nog andere mogelijkheden (bijv illi als hij puur SP wel) behalve dan kopen voor 50 euries (is het probleem niet, maar toch :P)...?

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zijn die aanvals helis waarmee je zelf kan schieten nou zo belachelijk overpowered of had ik iemand te pakken die hulp nodig had van extra programmas. Zowiezo vind ik ze te sterk, maar deze keer ging het helemaal nergens meer over, zodra je spawned was je dood, de kill messages waren gewoon niet bij te houden in het tempo waarin iedereen dood ging, geen 1x een stinger kunnen afvuren voordat ik dood was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Net echt een kutpotje gehad zeg. Ground war met volle server (x360).
Begon wel aardig, maar naar een tijdje kwamen de killstreaks bij de tegenstanders op gang.
Gedurende het potje heb ik het volgende geteld: 4 harriers, 2 ac130, tig UAV en 2 attack choppers. Oftewel: van de 30-22 score ben ik toch zeker 10x gespawnraped door die dingen. Gewoon niet leuk meer.
Van mij mogen ze die dingen op den duur ook wel wat korter in de lucht laten aangezien je anders gewoon geen kans meer krijgt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, kun je nagaan , ik vond die chopper in deeltje 1 al irritant , nu spant de ac 130 de kroon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:51:
tja, kun je nagaan , ik vond die chopper in deeltje 1 al irritant , nu spant de ac 130 de kroon
Neem cold blooded en je hebt er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:48:
Van mij mogen ze die dingen op den duur ook wel wat korter in de lucht laten aangezien je anders gewoon geen kans meer krijgt.
Tja, je kiest zelf een andere perk 2. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24
Xanland schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:48:
Dag mede-MW2'ers,

Ik heb een vraagje met betrekking tot de installatie van deze game met Steam en meerdere PCs.
Zelf heb ik een dag na de release de game aangeschaft, Steam-account had ik al van heel lang geleden enzo. Alles uiteindelijk netjes geïnstalleerd en ben nu volop aan het gamen! :)

Nu komt het probleem. Mijn pa (jaja, van 70 :P) wil hem ook, hij heeft de vroegere versie's ook 101% uitgespeeld.
Maargoed, hij wil het dus ook, kan ik hem zomaar bij hem installeren met een zelfde of ander steam-account of niet en dat hij dan SP en ik dan MP tegelijkertijd kan doen? Of zelfs MP tegelijkertijd als het kan. Want op google was niet heel veel te vinden helaas.
En at least, but not least: Zijn er dan eventueel ook nog andere mogelijkheden (bijv illi als hij puur SP wel) behalve dan kopen voor 50 euries (is het probleem niet, maar toch :P)...?
De game zit aan je steam account vast en de key kan je nergens anders meer registeren.
Twee steam accounts kunnen niet tegelijk online zijn.
Het enigste wat je zou kunnen doen is steam op offline zetten dus, op de pc van je pa steam installeren, met je eigen account inloggen, MW2 SP downloaden, STEAM op offline en dan kan je pa de singleplayer doen.
En dan kan jij online MW2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Juist daarvoor heb ik een Anti Air class met coldblooded pro en een stinger, daar switch ik naar toe zodra ik hoor/zie dat er iets enemies in de lucht aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Met scavenger kan je maar 2 claymores per keer neerzetten. Zet je een derde neer, dan ontploft #1. Weet iemand of je daar ook schade mee doet aan anderen? Dan werkt het als een soort C4 :)

de combinatie Scavenger met C4 is SUPER irritant. Normaal gesproken kan je 1x C4 weggooien en dan met dezelfde knop laten ontploffen, maar als je dus tussendoor refilled met scavenger gooi je een nieuwe C4 ipv dat je detonate...

Komt er dus op neer dat je er weer eentje weg moet gooien voordat je pas kan detonaten. Moet je dus hele tijd onthouden enzo :P Werkt voor geen meter!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Is er trouwens een manier om je KD te resetten op de PC? Ik had namelijk wel begrepen dat Steam Cloud ondersteunt werd. Dat wil dus zeggen dat als ik op de laptop van mn vriendin inlog op mijn account ik gewoon mijn level en alles krijg... toch?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
KnEuTeR schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:17:
[...]

de combinatie Scavenger met C4 is SUPER irritant. Normaal gesproken kan je 1x C4 weggooien en dan met dezelfde knop laten ontploffen, maar als je dus tussendoor refilled met scavenger gooi je een nieuwe C4 ipv dat je detonate...

Komt er dus op neer dat je er weer eentje weg moet gooien voordat je pas kan detonaten. Moet je dus hele tijd onthouden enzo :P Werkt voor geen meter!
2 keer de 'use' button (f dus) gebruiken werkt niet meer? (zoals in cod4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Na vanavond weet ik het zeker, de ultieme annoyance tijdens het spelen: mensen die alleen maar lopen te ouwehoeren op de ingame chat over hoe slecht/n00b andere deelnemers wel niet zijn. Alsof dat iets toevoegt aan het potje :S

[ Voor 6% gewijzigd door DFKT op 14-12-2009 22:48 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Trek je er niets van aan en dan is dat juist een van de leukste dingen van het hele spel. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:57
DFKT schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:47:
Na vanavond weet ik het zeker, de ultieme annoyance tijdens het spelen: mensen die alleen maar lopen te ouwehoeren op de ingame chat over hoe slecht/n00b andere deelnemers wel niet zijn. Alsof dat iets toevoegt aan het potje :S
Ik vind dat juist heerlijk, beetje tegen die 12 jarige pubertjes die volgestouwd zitten met energiedrank zuren :P
Ik speel (helaas) op een PS3 :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 22:45
Voor de PC bezitters; is het inmiddels al mogelijk om zonder al te veel gezeur, gewoon een potje online te knallen? Of is het nog steeds een drama om in te loggen bij IW.net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
SyS_ErroR schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:58:
Voor de PC bezitters; is het inmiddels al mogelijk om zonder al te veel gezeur, gewoon een potje online te knallen? Of is het nog steeds een drama om in te loggen bij IW.net..
nooit last gehad van ''een drama'' ... af en toe dat een host niet migrate maar verder is het 99/100 keer prima.. snap niet dat iedereen zoveel zeikt en zoveel ophef maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:20
SyS_ErroR schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:58:
Ik ondervind totaal geen problemen met het systeem wat bij MW2 is toegepast. Ik heb er geen last van en ik erger me er niet aan. Ik heb flink wat leuke potjes kunnen spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Mag schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:08:
[...]

Neem cold blooded en je hebt er geen last meer van.
Lol heeft iedereen ineens de cold-blooded, moet je als AC130 ineens goed gaan kijken >< zou wel uber zijn als je als AC130 zo niet eens 1 kill krijgt voordat je door stingers e.d. neergehaald wordt.

Btw wat is nou het voordeel van een Javelin boven een stinger, afgezien van het feit dat je met een javelin ook op de grond kan schieten? Is hij sterker? Niet afgeleid door flares? Want hij is wel een stuk trager op zich.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
SymenGT schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:03:
[...]

Ik ondervind totaal geen problemen met het systeem wat bij MW2 is toegepast. Ik heb er geen last van en ik erger me er niet aan. Ik heb flink wat leuke potjes kunnen spelen _/-\o_
Geen problemen?!? En je speelt met PC?
Dus je kan gewoon inloggen, gaat nooit mis?
Nou das nieuw voor mij!
Heb 5 vrienden die ook CoD MW2 spelen en allemaal hetzelfde geklooi met inloggen enzo.
Nu ligt trouwens heel steam er uit, zo te zien vanwege onderhoud.
Dat kan nog eens gebeuren, geen probleem.
Maar constant dat gef*ck om een game in te komen :(

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
TonyTone schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:16:
[...]

Nu ligt trouwens heel steam er uit, zo te zien vanwege onderhoud.
Staat er ook bij hoe lang dat duurt? Was net zo lekker bezig..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Heerlijk.. steam eruit :}

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhh daarom doet ie et niet meer xD

ipv een berichtje dat steam eruit gaat voor onderhoud
neee hoor meteen "you are disconnected from steam" -.- (heb het wel over ingame dan :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
idd ik zit vaak in een party om dan in een game te gaan, maar dan heb je weer 'lobby closed', dan is mn kameraad er ineens uit zodat ik na de map laden er ook wel weer uit kan gaan. Of wel weer iets van "could not migrate host" en zit je er een keer wel goed in dan heb je weer een lag server te pakken. Je bent al met al langer bezig een goed potje te vinden dan aan het spelen.

En ja de server is nu helemaal down ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Laatst online: 21:07
Zou de patch nu komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 02-09 20:57
gvd *** steam houd het game tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf.. ben k ff lekker aant knallen dondert steam eruit. Could not connect to steam community blablabla... wordt je zomaar ff uit je game geknikkert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steam eruit......

Ging net geweldig met de TAR, vervangt bij mij alle AR's. Wat een superwapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Aagh, was net lekker op dreef met free-for-all ;)
Misschien maar goed om vandaag op tijd te gaan slapen... :z

Overigens zijn mijn favorieten:
M4A1 + wisselend met holographic sight / silencer / heartbeat monitor - heerlijk sproeien
FAL + ACOG - lekker snipen (van de echte sniperrifles bak ik weinig van >:) )
G18 + silencer - heerlijke backup wapen!

[ Voor 53% gewijzigd door Kleintje81 op 14-12-2009 23:34 ]

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
steam moet een boete krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

stelletje prutsers. kan nu geeneens m'n singeplayer doen als het inet aan stoomkant eruit ligt :X

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Hopelijk door t dit keer ook niet meer dan een kwartiertje.. heb iig wel vandaag mn nuke sign gehaald met 10 nukes ;D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Steam down, ik waarschijnlijk mijn prestige rank verloren :( We zaten met 2 man in een party en ik drukte nét op find game om een demolition potje te zoeken. Dat mislukte totaal iedereen werkt eruit geknalt en cod tripte uit. Vervolgens ben ik mijn prestige rank kwijt en weer 'normaal' lvl 38 ipv prestige 1 (of 2 hoe je het ook noemt). Toen zat ik dus nog wel in steam en vrienden deed het ook nog. Ik hoop niet dat dit echt zo blijft en dat het nog opgelost wordt. Want anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
tig keer geprobeerd te connecten en mijn computer opnieuw opgestart en alles, tot ik erachter kom dat het steam is die eruit ligt -_-...

Vind het trouwens wel schandalig dat je niet eens singleplayer kan spelen zo... wat dat betreft was die crack zo gek nog niet... Ze zouden je toch godverdomme gewoon offline moeten laten spelen als je daar voor kiest, debiel dat je 50 euro betaalt voor dit soort onzin.. zorg dan dat er iig servers zijn dat je je aan kan melden voor singeplayer oid, zodat ze maar een paar kleine servers nodig hebben als backup ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 15:02
Steam doet het weer bij mij....maar aangezien MW2 niet kon synchroniseren met IW.net zijn de stats van deze avond verloren gegaan -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
30 min offline gvd was met level 69 bezig gvd.

Hoe zit het eigenlijk met de servers precies als cod4 want met dat steam is echt 10 keer niks. volgens mij heet het dedicated server maar komt dat er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 00:41
Voor de mensen die hun rank verloren zijn, misschien helpt deze link:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1041625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
45min alweer.. heb wel trek in een spelletje!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

JaWSnl schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:16:
[...]

Lol heeft iedereen ineens de cold-blooded, moet je als AC130 ineens goed gaan kijken >< zou wel uber zijn als je als AC130 zo niet eens 1 kill krijgt voordat je door stingers e.d. neergehaald wordt.

Btw wat is nou het voordeel van een Javelin boven een stinger, afgezien van het feit dat je met een javelin ook op de grond kan schieten? Is hij sterker? Niet afgeleid door flares? Want hij is wel een stuk trager op zich.
Ik was niet "ineens" cold blooded. Ik heb zo snel mogelijk geleveled toen ik het spel kocht om die perk te halen en gelijk aan al mijn classes gegeven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
AquaSheep schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:00:
Voor de mensen die hun rank verloren zijn, misschien helpt deze link:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1041625
Wow bedankt, eens even kijken. Zit nog steeds niet in steam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

En weer 1 of andere glitch... een heel team wat onbeperkt grenade launchers afvuurde. erg leuk pff

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Bartske schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:22:
[...]

2 keer de 'use' button (f dus) gebruiken werkt niet meer? (zoals in cod4)
nee, dubbel square in mijn geval voor de PS3 werkt niet meer helaas.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een restart doet steam het weer.

Ik ga nog ff knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij doet het weer! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah iemand enig idee hoe ik de sync uit kan zetten??
hierdoor loopt namelijk heel call of duty vast :S
*** steam T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 11-09 09:51
Heb de ideale killstreak gevonden werkt het niet optimaal grrr

Harrier
Pavelow
Gunner Chopper - deze kan ik nooit direct oproepen omdat het luchtruim te vol is, grrrr

Iemand suggesties welke ik zou veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Versteegrob schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 01:15:

Harrier
Pavelow
Gunner Chopper - deze kan ik nooit direct oproepen omdat het luchtruim te vol is, grrrr

Gunner Chopper, is die nieuw :?

Als het luchtruim te vol is zou ik de pavelow er tussen uit gooien (die telt toch niet mee voor je streak)

Zelf gebruik Ik harrier, chopper gunner, nuke

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49

Harrier
Pavelow

Pave Low eruit, en afhankelijk van hoe goed je bent predator of nuke erbij. Predator is het makkelijkst; vijf kills halen, proberen double kill te pakken met predator, dan harrier voor hopelijk 2-4 kills en je chopper in. Haal je regelmatig streaks van 7+, dan kun je proberen de nuke erin te gooien in plaats van de predator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ja, echt raar dat de kills van je Pavelow niet meetellen. Dat ding is echt uitermate handig. Gelukkig heb ik al 25+ Pavelows ingeroepen en die challenge gehaald, dus ik zit nu met AC130's.

Vannacht weer zo'n nacht dat echt alles goed gaat. Heerlijk is dat, gewoon elke spawn had ik wel een Harrier leek het :p.
M'n K/D is bijna 2 nu.
En overdag gaat het nooit goed. Geen idee waaraan het ligt, misschien zijn die Amerikanen gewoon slecht :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Is de pavelow de enige die niet meetelt? Is er ergens een overzicht van? Dacht eigenlijk dat niks meetelde :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Gevonden via callofduty.wikia.com:
C4 will detonate if you press reload twice very quickly, which can be useful if you have a C4 out you need to detonate, but have C4 in inventory from scavenge. In this case, pressing the equipment button will not detonate your C4, it will simply throw another one.
Dus (volgens deze bron) kan de reload button wel gebruikt worden voor quick detonate icm scavenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

darkpluisje schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:00:
[...]

nooit last gehad van ''een drama'' ... af en toe dat een host niet migrate maar verder is het 99/100 keer prima.. snap niet dat iedereen zoveel zeikt en zoveel ophef maakt..
Was het maar zo. Als ik 5 games probeer te joinen gebeurt er vaak dit:
Game 1: searching ping <50ms --> 12 players --> finding best host... --> game lobby closed
Game 2: searching ping <70ms --> paar players tekort --> join game --> lag
Game 3: searching ping <80ms --> 12 players --> players leave --> alleen in de lobby
Game 4: searching ping <60ms --> 12 players --> could not connect to host
Game 5: searching ping <90ms --> hoppa in runnende game --> 2 minuten later gedaan

En dat met de juiste poorten open en geen gebruik van de lijn. Ja het werkt echt fantastisch !!!

Van een ander forum:
There are hacks.

This is the 360 version I'm talking about.

Joined a HC HQ match, and wondered why hundreds of RPG's and 40mm shells were falling out of the sky - unlimited ammo on all guns, with no reloads, including explosives.

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 15-12-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFKT schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:47:
Heerlijk toch, van te voren in de lobby allemaal een grote mond.

Tot je een airstrike een hele team owned xD

Ik had gisteren 3 potjes achter elkaar de winning kill, vind het altijd leuk om in slowmo te kijken hoe ik er eentje neer schiet, vooral als het een wallbang is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Harrier
Pavelow
Ja gek he, dan Hangt er een Harrier en een Pavlowm wil jij er nog een vliegebeest bij ;)

Nou ik vind het heerlijk als iemand die inzet, meteen de stinger erbij.
En ik weer 200/300/400 XP's erbij (afhankelijke van soort game en wat je neerhaalt)

Volgens mij telt alles mee alleen niet wat je uit pakketjes haalt, rest wel dacht ik.

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Phuncz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:31:
[...]

Was het maar zo. Als ik 5 games probeer te joinen gebeurt er vaak dit:
Game 1: searching ping <50ms --> 12 players --> finding best host... --> game lobby closed
Game 2: searching ping <70ms --> paar players tekort --> join game --> lag
Game 3: searching ping <80ms --> 12 players --> players leave --> alleen in de lobby
Game 4: searching ping <60ms --> 12 players --> could not connect to host
Game 5: searching ping <90ms --> hoppa in runnende game --> 2 minuten later gedaan

En dat met de juiste poorten open en geen gebruik van de lijn. Ja het werkt echt fantastisch !!!

Van een ander forum:

[...]
Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2

En die unlimited ammo hacks zijn veel op private matches volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 15-12-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:57:
30 min offline gvd was met level 69 bezig gvd.

Hoe zit het eigenlijk met de servers precies als cod4 want met dat steam is echt 10 keer niks. volgens mij heet het dedicated server maar komt dat er nog?
De servers zelf hebben niks met steam te maken.
Steam zorgt voor de toegang tot het netwerk, wat misschien nog redelijk gebugged is, maar wel lekker safe.

Die dedicated servers komen volgens mij wel nog, dan kunnen community's/clans gewoon hun eigen server hosten en kun je gewoon joinen via een Serverlist. Even afwachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
argh ik speel eigelijk altijd Ground War maar door de patch voor de javelin glitch is het nu mogelijjk rust te spelen met 9 v 9 en dan maakt de game ook nog een free for all van met twee teams het gaat echt nergens over. (je kan dus je ''teamgenoten'' gewoon op de radar zien maar je moet ze wel dood schieten op een map van 3 bij 3) CHAOS! en er is geen score dus ook geen einde kan wel lkkr xp vergaren als je wilt.Dit gebeurd gewoon elke keer als je ground war joined echt lkkr getest die patch. Als ik het voor het zeggen had, had ik gewoon de javelin uit het spel gehaald en dan rustig naar een fix gezocht en dan de javelin er weer in gedaan maar ja wie ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Laatst online: 02-09 15:02
SemperFidelis schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 02:33:
[...knip...]
Vannacht weer zo'n nacht dat echt alles goed gaat. Heerlijk is dat, gewoon elke spawn had ik wel een Harrier leek het :p.
M'n K/D is bijna 2 nu.
En overdag gaat het nooit goed. Geen idee waaraan het ligt, misschien zijn die Amerikanen gewoon slecht :p.
Gisteren ging het bij mij ook heel lekker....totdat steam offline ging. En overdag gaat heb bij mij ook niet goed...'s nachts daar in tegen loop ik wel rond met positieve k/d ratio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Gisteren hing er een pave low en een harrier, pave low 1x geraakt, doodgegaan. Weer mijn stinger erbij, boom, 700 punten. Waarschijnlijk omdat die pave low en harrier dicht bij elkaar vlogen ontploften ze allebei O-)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Ben al aardig ' goed' bezig al zeg ik het zelf :P. Speel het sinds kort op de ps3. Eerder een aantal potjes met de wat oudere Cod series op de PC.
Ben nu lvl 40 met ratio van 1.13. Niet slecht voor een noob toch O-)
Eerste paar levels was ik vaker dood dan dat ik een kill maakte. Nu sta ik bijna elke pot wel met meer kills dan kia 8) Heb nu ( al ) 25 uur gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Badie op 15-12-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
NeSs schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:51:
argh ik speel eigelijk altijd Ground War maar door de patch voor de javelin glitch is het nu mogelijjk rust te spelen met 9 v 9 en dan maakt de game ook nog een free for all van met twee teams het gaat echt nergens over. (je kan dus je ''teamgenoten'' gewoon op de radar zien maar je moet ze wel dood schieten op een map van 3 bij 3) CHAOS! en er is geen score dus ook geen einde kan wel lkkr xp vergaren als je wilt.Dit gebeurd gewoon elke keer als je ground war joined echt lkkr getest die patch. Als ik het voor het zeggen had, had ik gewoon de javelin uit het spel gehaald en dan rustig naar een fix gezocht en dan de javelin er weer in gedaan maar ja wie ben ik.
Dat is gewoon een dikke bug! Opeens staat er dan 'Private Match'. Ik speel altijd Domination en sinds de update gaat dat matchmaking heel raar. Ik word best vaak in Ground War geplaatst, en laatst had ik zelfs Search and Destroy, maar overal stond nog dat het Domination was. Erg raar.
En die Private Matches in Rust duren ook oneindig, zat in een server waar de eerste gast 260 kills had :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:01
Iemand interesse om de spec-ops samen te spelen op de Xbox? Gamertag is Sd Sandman I ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Laatst online: 11-09 13:16
Gisteren een lekkere avond gehad op de xbox! Aantal potjes met 26, 31 en 36 kills! met een gemiddelde van 6 deaths! Dus dat was een goede avond.

Maar ik heb wel het idee dat het iets te maken had met lag, want een aantal potjes daarna ging het stukken slechter. Ook met de kill-cams zie ik soms dat mijn tegenstander misschiet en ik toch dood ga. Raar maar waar!

Voor de rest een top game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ja die wil ik ook nog graag doen! Ik voeg je ff toe, Tyrant100 is mijn tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welk lvl kan je de nuke eigenlijk inschakelen?
Ben nou lvl 43 heb net pas de Attack Helicopter (7 kills) geunlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:07:
je kan de nuke unlocken zodra je je eerste killstreak unlock krijgt...dat hoeft niet op volgorde ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:07:
Je kunt zelf kiezen welke killstreak je unlockt. Je kunt dus direct bij de eerste mogelijkheid de nuke al unlocken. ;)

edit: 4 sec te laat.

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 15-12-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhmm raar ik heb dit gisteren geprobeerd maar bij mij lukte het niet.
Meer mensen hier last van?
Komt dat misschien omdat ik SP nog niet heb uitgespeeld/gespeeld?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
heb gister wel een goeie class in elkaar gezet:

Primary: AUG HBAR+grip
Secundairy: SPAS shotgun+grip
Perk 1: sleight of hand Pro
Perk 2: stoppingpower Pro
Perk 3: steady aim Pro of andere maakt niet heel veel uit

Ik heb het idee dat de AUG net wat sneller is dan de andere lmgs en met het snelle ADS door sleight of hand pro ben je net iets sneller dan je tegenstander waardoor ik gister een match had van 51 - 8 in scrapyard.
Verder gebruik ik ook van voor close range of als mijn kogels op zijn de SPAS met sleight of hand kan je nog redelijk snel schieten en de range is beter dan de shotguns de ik verder geunlockt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeSs schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:15:
heb gister wel een goeie class in elkaar gezet:

Primary: AUG HBAR+grip
Secundairy: SPAS shotgun+grip
Perk 1: sleight of hand Pro
Perk 2: stoppingpower Pro
Perk 3: steady aim Pro of andere maakt niet heel veel uit

Ik heb het idee dat de AUG net wat sneller is dan de andere lmgs en met het snelle ADS door sleight of hand pro ben je net iets sneller dan je tegenstander waardoor ik gister een match had van 51 - 8 in scrapyard.
Verder gebruik ik ook van voor close range of als mijn kogels op zijn de SPAS met sleight of hand kan je nog redelijk snel schieten en de range is beter dan de shotguns de ik verder geunlockt heb.
Wat is het voordeel van een machine gun tov een assault rifle? want een machine gun geeft toch altijd minder damage en heeft minder range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Spray baby Spray..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 13:56

Soggney

Zeekomkommer

Ooit al met de aug gespeeld? Maar zowiezo +punt is herladen hoeft niet zo vaak

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 11-09 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:23:
[...]

Wat is het voordeel van een machine gun tov een assault rifle? want een machine gun geeft toch altijd minder damage en heeft minder range?
Ik heb het idee dat een AUG HBAR+grip zich gedraagt als een AR, maar alleen kun je er langer mee blijven schieten. Het is by far the best LMG. Maar ja, ik wil ook de andere titles unlocken, dus mag van mezelf niet meer met die gun spelen. Nu bezig met de MG4, wat een onding is dat zeg.

Van de AR's hoef ik alleen nog een deel van de M16 en de F2000 en dan heb ik met alle AR's alles t/m extended mags unlocked. (Niet allemaal in hetzelfde prestige lvl natuurlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik speel echt alleen met AR's. Nooit LMG's, nooit shotties... Ik wil wel een keer beetje leren snipen, maar doe dat ook nooit :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
SemperFidelis schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:43:
Ik speel echt alleen met AR's. Nooit LMG's, nooit shotties... Ik wil wel een keer beetje leren snipen, maar doe dat ook nooit :p.
ik begin het nu te leren. op derail best fijn en wood stock Wasteland ook wel.
las gisteren hier dat je met sniper + stopping power 1shot 1 kill maakt. :o
sinds ik ninja en coldblooded vrij heb gespeeld kijk ik de andere perken niet meer aan :P
misschien toch maar eens doen

[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 15-12-2009 13:02 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Proxx schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:01:
[...]

sinds ik ninja en coldblooded vrij heb gespeeld kijk ik de andere perken niet meer aan :P
Op derail kan je heel mooi op plekken zitten, meestal geen coldblooded nodig. En als er een uav is, zo snel mogelijk uit de lucht schieten :+ want ze weten toch al waar je zit. (op een hoekje campen, iemand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Proxx schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:01:
[...]

Als je goed kan mikken, dan ja, dan is cold blooded pro héél handig op Wasteland etc. Maar ik ga zelf toch vaak gewoon voor Stopping Power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
wat is dat favella level toch erg rot op veteran uit eindelijk gehaald naar veel proberen
echt hoekje voor hoekje sluipen aangezien 2 kogels al dodelijk zijn

[ Voor 14% gewijzigd door qonstant op 15-12-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Niet online
Dit is wel een mooie post over wanneer je met stopping power of silencer met snipers een one shot kill kan maken:

http://www.gamespot.com/p...d=m-1-52275074&pid=951943

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:37
Iemand ideen voor een lvl32 class. Heb nu dit:

Primary: UMP45 - Holographic Sight
Secondary: Stinger
Equipment: Semtex
Special Granade: Flash Granade x2

Marathon PRO
Cold Blooded
Ninja PRO

Martyrdom

UAV
Care Package
Sentry Gun

--

Kan er opzich wel mee spelen maar helaas nog wel meer dead dan kills.
Iemand een goede tip?

[ Voor 4% gewijzigd door DannyBevers op 15-12-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Gekke vraag misschien, maar ik had het ooit in COD4 voor elkaar dat wanneer ik op ctrl drukte, ik bukte, en dan nog een keer op ctrl, dan ging ik naar prone. met space ging ik van uit prone naar crouch en daarna naar stand.

ik krijg het alleen niet meer voor elkaar! weet iemand hoe je dit moet instellen in je config?!

thanks!

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.