Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DannyBevers schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:21:
Iemand ideen voor een lvl32 class. Heb nu dit:

Primary: UMP45 - Holographic Sight
Secondary: Stinger
Equipment: Semtex
Special Granade: Flash Granade x2

Marathon PRO
Cold Blooded
Ninja PRO

Martyrdom

UAV
Care Package
Sentry Gun

--

Kan er opzich wel mee spelen maar helaas nog wel meer dead dan kills.
Iemand een goede tip?
Ik zou Bling of Sleight of Hand doen met Rapidfire en silencer of alleen silencer.
Ga je een hoop meer Kills mee halen wegens minder recoil, en higer rate of fire.
De UMP met silencer is sowieso een magisch wapen, heb er alles mee unlockt op 2e prestige.
Maar dwing mezelf om met andere wapens te spelen, op scrapyard haal ik met deze combo makkelijk 25+ kills zonder gebruik van killstreaks.

Have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:15

DjVe

Hatsaflats!

De AUG is ook ontwikkeld als Armee-Universal-Gewehr. Doordat het vuurmechanisme helemaal achterin het geweer zit is de loop een stuk langer, waardoor het geweer een stuk accurater is dan zijn concurrenten. De LMG variant gedraagt zich meer als een AR, maar heeft wel een groter magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Hoezo zou hij minder recoil hebben wanneer je de eerste perk naar Bling of SOH veranderd? En dan raad je rapid fire aan.. als er iets extra recoil geeft is dat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

qonstant schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:12:
wat is dat favella level toch erg rot op veteran uit eindelijk gehaald naar veel proberen
echt hoekje voor hoekje sluipen aangezien 2 kogels al dodelijk zijn
links in de hoek ligt een shotgun met heartbeat monitor zodat je ze wat kan zien.
die AI is soms wel dom: gisteren veteran gespeeld in delta weetikveel ( waar je rond tank station zit en zij van de burgerking enz in 5 waves komen)
ik leg me neer in een hoekje
in het gebouw en schiet ze een voor een voor mn neus neer.. nades gooien ze aan de andere kant van de muur lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD5k schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:31:
Hoezo zou hij minder recoil hebben wanneer je de eerste perk naar Bling of SOH veranderd? En dan raad je rapid fire aan.. als er iets extra recoil geeft is dat het wel.
De silencer zorgt voor minder recoil. althans in mijn beleving.
Met rapid fire en silencer is het weer gelijk aan normaal, nogmaals voor mijn gevoel ik kan er in ieder geval goed mee uit de voeten.

SoH Pro zorgt voor snellere ADS ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07

Marathon PRO
Cold Blooded
Ninja PRO

Martyrdom

UAV
Care Package
Sentry Gun

--

Iemand een goede tip?
Prima setup, alleen holo eraf en silencer erop en dan maar knallen.

Ik zou trouwens zelf lekker bij Marathon blijven, eventueel loop je zo heel snel even om en sta je inneens achter je tegenstander, want ja dat hoort ie niet ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Sensei_D op 15-12-2009 13:39 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sensei_D schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:38:
[...]

Ik zou trouwens zelf lekker bij Marathon blijven, eventueel loop je zo heel snel even om en sta je inneens achter je tegenstander, want ja dat hoort ie niet ;)
Ik zou voordat je klakkeloos dingen gaat veranderen eerst eens kijken waar de verbetering mogelijk is in je speelstijl met je huidige setup. Mis je vaak kills van een afstand kun je wellicht beter een assault rifle nemen. Is je verrassingselement niet genoeg dan misschien een silencer nemen. Wil je met een of twee kogels minder iemand omleggen Stopping power, sta je regelmatig echt vlak voor iemand Commando om te knifen, etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:37
Sensei_D schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:38:
[...]

Ik zal dit eens eerst proberen of het fijn speelt ^^ ben benieuwd ;p bedankt :D
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:29:
[...]

Ik zou Bling of Sleight of Hand doen met Rapidfire en silencer of alleen silencer.
Ga je een hoop meer Kills mee halen wegens minder recoil, en higer rate of fire.
De UMP met silencer is sowieso een magisch wapen, heb er alles mee unlockt op 2e prestige.
Maar dwing mezelf om met andere wapens te spelen, op scrapyard haal ik met deze combo makkelijk 25+ kills zonder gebruik van killstreaks.

Have fun ;)
Als het bericht hierboven niet echt gaat lukken ga ik dit eens proberen :9~ Ben benieuwd alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stategamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 14:46
Weet iemand hier of die elevator glitch ook op de pc werkt?
je ziet van alles op YT maar das altyd op de xdoos of pee-esdrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08

Marathon PRO
Cold Blooded
Ninja PRO

Martyrdom

UAV
Care Package
Sentry Gun

--

Iemand een goede tip?
Een Assault rifle?
Zie veel mensen die ump gebruiken, maar kan er niet zo goed mee overweg als met een SCAR of M4A1 bijvoorbeeld.

(Heb dan als perks: Scavenger pro, Stopping power pro en Ninja pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:03:
[...]

Een Assault rifle?
Zie veel mensen die ump gebruiken, maar kan er niet zo goed mee overweg als met een SCAR of M4A1 bijvoorbeeld.

(Heb dan als perks: Scavenger pro, Stopping power pro en Ninja pro.
Dat vind ik persoonlijk tot nu toe ook de lekkerste setup, ik gebruik alleen Commando pro voor de close encounters. Scavenger is eigenlijk wel noodzakelijk met de SCAR en opent toch wel wat leuke extra mogelijkheden omtrent secondary wapen en equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Gebruikt niemand hier de TAR-21? Ik vind dat een super wapen (icm Red Dot Sight).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

darkpluisje schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:00:
[...]

nooit last gehad van ''een drama'' ... af en toe dat een host niet migrate maar verder is het 99/100 keer prima.. snap niet dat iedereen zoveel zeikt en zoveel ophef maakt..
Ik val in herhaling, maar nooit als party een spel proberen te joinen? Daar komt de drama om de hoek kijken.

Als ik zelf join, in m'n eendje, heb ik idd weinig problemen met joinen. Het lagt wel vaak, maar ja daar moeten we maar mee leven. Het begint vervelend te worden als je met 2 man wil spelen, of god forbid, 4. Dan ben je soms 5-10 minuten bezig om in een game te komen. Als je geen melding "could not connect to host" krijgt, dan valt er wel iemand uit je party als je eindelijk in een server zit met de melding "server full" of andere ongein. Dus nee, het werkt niet geweldig.

Waaorm we dan zoveel zeuren? Omdat het nog steeds een geweldig spel is, maar voor pc gebruikers zoveel beter zou kunnen zijn.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Grappig, RDS vind ik juist niks op de TAR-21. Veel te groot kader, waardoor je bij ADS niets van je omgeving ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:12:
Gebruikt niemand hier de TAR-21? Ik vind dat een super wapen (icm Red Dot Sight).
Hmm die heb ik onlangs geünlocked, als ik uitgekeken ben op de SCAR ga ik die eens proberen. Daarna zal ik ondertussen wel aan de ACR kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

In mijn vorige prestige lvl alles met de TAR-21 unlocked. Heerlijk wapen. Zelf heb ik de voorkeur voor de holographic sight met deze gun, maar verder een topwapen. Nu verplicht ik mezelf tot het spelen met andere wapens. Voor snipen heb ik te weinig geduld. Ik ben toch duidelijk een AR speler, of een LMG, mits goed en accuraat, dus de AUG-HBAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup, sinds ik hem unlocked heb is het weapon of choice. Heerlijk wapentje

btw een vraag: komen meer PC gamers ground wars in? ik kom sinds een week of anderhalf / 2 geen enkele groundwar match meer in... alle andere gaat gewoon gelijk goed, maar ground war is steeds could not connect etc.,

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ja, ik heb lang met de TAR gespeeld, maar uiteindelijk toch op de SCAR overgegaan omdat dat een chiller wapen is IMO.

En wat heeft iedereen met Cold-Blooded? Gebruik het eigenlijk alleen bij mijn Flyswatter class :p. Verder wil ik gewoon Stopping Power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Tegenwoordig speel ik erg veel met de Famas. Vond hem in mijn 1e 70 levels niet lekker, maar dacht toen ik prestige inging om voor wat verandering te gaan en met de Famas te spelen, ben er echt verliefd op. Nu maar wachten tot ik de m16 weer vrij speel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
TepelStreeltje schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:23:
Gekke vraag misschien, maar ik had het ooit in COD4 voor elkaar dat wanneer ik op ctrl drukte, ik bukte, en dan nog een keer op ctrl, dan ging ik naar prone. met space ging ik van uit prone naar crouch en daarna naar stand.

ik krijg het alleen niet meer voor elkaar! weet iemand hoe je dit moet instellen in je config?!

thanks!
In de controls moet je dan de CTRL knop toewijzen aan change stance. Daarmee kan je dan met CTRL een stance omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 01:01

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Wie kan mij vertellen wat nu exact het voordeel is van een silencer?
Minder recoil en niet zichtbaar op UAV?
Ik speelde hier gisteravond mee en ik was beduidend beter. (TAR-21 als gun)

Verder gebruikte ik gewoon de perks die ik normaal ook heb;
scavenger, stopping power & ninja pro.

Ik prefereer btw ook de TAR-21 boven de SCAR-H. Vind hem toch iets fijner schieten, don't ask me why ;)

[ Voor 18% gewijzigd door FREAKJAM op 15-12-2009 14:34 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
AutCha schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:13:
Grappig, RDS vind ik juist niks op de TAR-21. Veel te groot kader, waardoor je bij ADS niets van je omgeving ziet.
Ik heb geen problemen met de standaard sight, dus TAR met FMJ FTW!

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:33:
klopt precies. ;)
1 nadeel minder range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Eh, ik join hier een potje waar iedereen unlimited noobtubes lijkt te hebben ofzo? Op de Xbox 360. Glitch? Hack? WTF?

Hmm: http://forums.modernwarfa...11370-unlimited-noobtube/

[ Voor 26% gewijzigd door Switch op 15-12-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Hann1BaL schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:17:
[...]

In mijn vorige prestige lvl alles met de TAR-21 unlocked. Heerlijk wapen. Zelf heb ik de voorkeur voor de holographic sight met deze gun, maar verder een topwapen. Nu verplicht ik mezelf tot het spelen met andere wapens. Voor snipen heb ik te weinig geduld. Ik ben toch duidelijk een AR speler, of een LMG, mits goed en accuraat, dus de AUG-HBAR.
met de RPD kan je ook wel redelijk accuraat schieten en heeft veel kogels ook zonder scavenger. miss moet je die eens proberen. Je moet wel een grip op zetten maar voor zover ik met lmgs heb gespeeld moet dat bij alle lmgs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:41:
Eh, ik join hier een potje waar iedereen unlimited noobtubes lijkt te hebben ofzo? Op de Xbox 360. Glitch? Hack? WTF?
Scavenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaorm we dan zoveel zeuren? Omdat het nog steeds een geweldig spel is, maar voor pc gebruikers zoveel beter zou kunnen zijn.
We zeuren omdat we willen spelen en niet met netwerk problemen te maken hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Laatst online: 14-07 20:06
FREAKJAM schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:33:
Ik speelde hier gisteravond mee en ik was beduidend beter. (TAR-21 als gun)

Verder gebruikte ik gewoon de perks die ik normaal ook heb;
scavenger, stopping power & ninja pro.

Ik prefereer btw ook de TAR-21 boven de SCAR-H. Vind hem toch iets fijner schieten, don't ask me why ;)
Plus nog een hele belangrijke (voor mij de belangrijkste als hS&D-speler), als er tegenstanders bij elkaar in de buurt zitten, horen ze niet dat er iemand in de buurt wordt afgeschoten. Zeker mensen met een goede geluidsinstallatie anticiperen net zo veel op geluid als op beeld.
Ik doe het zelf ook en speel altijd met een dikke koptelefoon, dus mij zie je lopen met een silenced ump45, marathon pro, light weight pro of cold blooded pro en ninja pro. Niemand die me hoort terwijl ik achter hun langs rush, het hele team sloop en daardoor een k/d ratio heb van 3,93.

[ Voor 31% gewijzigd door Mr.S op 15-12-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Bekende bug, toch?

[ Voor 79% gewijzigd door BM op 15-12-2009 14:47 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Mr.S schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:46:
Plus nog een hele belangrijke (voor mij de belangrijkste als hS&D-speler), als er tegenstanders bij elkaar in de buurt zitten, horen ze niet dat er iemand in de buurt wordt afgeschoten. Zeker mensen met een goede geluidsinstallatie anticiperen net zo veel op geluid als op beeld.
Ik doe het zelf ook en speel altijd met een dikke koptelefoon, dus mij zie je lopen met een silenced ump45, marathon pro, light weight pro of cold blooded pro en ninja pro. Niemand die me hoort terwijl ik achter hun langs rush, het hele team sloop en daardoor een k/d ratio heb van 3,93.
Je bent met silencer niet op de radar maar ze zijn zeker wel heel goed te horen. Als ik tjirptjirptjirp hoor ( ;p ) dan kijk ik of de richting waar het geluid uit komt een friendly zit. Op die manier ben je nog relatief makkelijk te spotten.

Edit: Idd, is die ratio overall? Mijn overall iets van 5600 en 3100 ofzo komt uit op 1.48.
Met 3,93 ratio zou je elk potje 50-10~ moeten staan :) If so, mad skills i tell ya

[ Voor 7% gewijzigd door Pindamann op 15-12-2009 15:03 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Mr.S schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:46:
Een ratio van 3.93?! wauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk 3,93 overall wel een beejte overkill is.. dan moet je ieder potje goed presteren....

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waw mensen er zit nu een glitch op XBL en iedereen heeft oneindig kogels, noobtubes en w/ever! Dit is zeker kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Laatst online: 14-07 20:06
Ja, maar ik speel alleen hardcore S&D, dan is het eens zo opvallend en zou het beter kunnen, ik denk dat het veel lager uit gaat vallen als ik andere speltypes speel.
Plus dat ik ook nog eens alleen maar op de PS3 speel, waarbij het meer en deel achter een gare tv met gaar geluid zit. Ik zit achter 40" fullHD, met een dikke Sennheiser op die superieur geluid brengt door de Onkyo versterker en ik stond ook al een jaar lang heel hoog in de leaderboards bij CoD4.

Het is overall bij mijn hS&D games (heb verder niets anders gespeeld), heb meestal een score van iets van 8-1 ofzo, maar ook uitschieters naar 13-0 of 17-1. Op de PS3 zijn de potjes altijd klein (6 tegen 6 max) en kort (best of 7), er zijn vrienden in mijn lijst die beter zijn en betere ratio's hebben, de verschillen op de PS3 zijn gewoon groter tussen goed en slecht dan op de PC. Denk dat XBOX spelers dat kunnen beamen.

[ Voor 31% gewijzigd door Mr.S op 15-12-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Kan het even niet laten om deze te uppen..Hierna geen "kijk is hoe ik dit kan" plaatjes meer..
Afbeeldingslocatie: http://u1.imgupload.co.uk/1260835200/thumb_617d_iw4mp_2009_12_15_14_33_14_06.jpg

Heel soms gebeurt er opeens dit, en nee geen wallhack iod :+
Afbeeldingslocatie: http://u1.imgupload.co.uk/1260835200/thumb_adee_iw4mp_2009_12_15_13_40_17_63.jpg
Weet iemand hoe dit kan?

[ Voor 43% gewijzigd door Dacuuu op 15-12-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
eendje schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:13:
[...]

Ik val in herhaling, maar nooit als party een spel proberen te joinen? Daar komt de drama om de hoek kijken.

Als ik zelf join, in m'n eendje, heb ik idd weinig problemen met joinen. Het lagt wel vaak, maar ja daar moeten we maar mee leven. Het begint vervelend te worden als je met 2 man wil spelen, of god forbid, 4. Dan ben je soms 5-10 minuten bezig om in een game te komen. Als je geen melding "could not connect to host" krijgt, dan valt er wel iemand uit je party als je eindelijk in een server zit met de melding "server full" of andere ongein. Dus nee, het werkt niet geweldig.

Ik weet dat veel mensen hier problemen mee hebben maar ik speel regelmatig met 4 man en kom deze problemen eigenlijk zelden tegen. Vreemd dat jij er dan wel last van hebt en ik niet. Vraag me toch af waar het dan verkeerd gaat....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Dacuuu schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:08:
Kan het even niet laten om deze te uppen..Hierna geen "kijk is hoe ik dit kan" plaatjes meer..
[afbeelding]

[afbeelding]
Weet iemand hoe dit kan?
Zoiets heb ik ook welleens gehad maar toen waren allerlei delen gifgroen. Dit zijn soort van artifacts waarbij je videokaart een fout maakt doordat hij te warm wordt of wat dan ook en textures verkeerd gaat renderen.

Edit: Op de reactie hierboven: met zn 2en gaat het nog vrij vaak goed maar met 3 of 4 mand is het huilen met de pet op. Telkens mensen die niet meekomen in een party etc. Ik heb NAT op open en zelfs de ports handmatig geforwarded en heb er met iedereen last van. Ook de mensen waarmee ik speel hebben er erg veel last van met andere mensen.
Eerlijk gezegd vind ik het compleet waardeloos. Vooral de lag dat is mn grootste ergernis. Dan heb ik liever dat IW tijdens het spelen kijkt wie er de beste verbinding heeft over lange periode en dan gewoon de sessie migrate. Want 150/200m/s is echt onacceptabel

[ Voor 29% gewijzigd door Pindamann op 15-12-2009 15:16 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:36:
[...]

klopt precies. ;)
1 nadeel minder range
op sniper rifles lijkt het ook te zorgen voor minder damage, geen 1 shot kills meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:58
[afbeelding]

[..]
De score is op zich niet zo knap, wel dat het je gelukt is met zo vele gele streepjes ;)

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Minder damage met een silencer heb ik ook ervaren met de UMP45

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
[afbeelding]

[afbeelding]
Weet iemand hoe dit kan?
je wall.h.exe of eem.bot uitschakelen =]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er trouwens definitief achter dat Scrambler een gigantische ruk perk is.
Had eens in de barracks naar me Challenges gekeken en dacht Hmm misschien eens Scrambler VI eens halen.

Al me Classes daarmee uitgerust ik leek wel kanonnen voer, daarna alles er weer afgehaald voor Ninja Pro en weer Non Stop Positieve K/D's en dat is voor mij best bijzonder :-P.

Nee voor mij geen Scrambler meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 12:03

The_Worst

Unox

Scrambler geeft juist aan dat er een vijand aankomt en ook waarvandaan!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check hier
heel veel info over range en damage drop d.m.v silencers.
Bedenk wel dat standaard ADS tijd en speed penalty's niet in dit verhaal worden meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:04:
Waw mensen er zit nu een glitch op XBL en iedereen heeft oneindig kogels, noobtubes en w/ever! Dit is zeker kut.
God het ligt dus niet aan mij. Ik kwam net ook binnen in een potje waar iedereen oneindige ammo had voor alles. Ook geen reloaden meer nodig (ook op XBL). XP kreeg je wel gewoon nog dus inderdaad dit is kut. Damnit trieste mensen altijd :s

Edit: Ik gok dat dit dan ook was wat Switch bedoelde?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:35:
Scrambler geeft juist aan dat er een vijand aankomt en ook waarvandaan!
Nee , Scrambler geeft op Enemy Radar aan dat jij er aan komt.
Je kan het dus als verassings effect gebruiken, ware het niet dat de meeste gewoon naar je gaan zoeken als hun radar gaat storen. ( zoals ik zelf eigenlijk ook altijd doe >:) )

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 15:40 . Reden: Verkeerd gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:36:
[...]

Nee , Scrambler geeft op Enemy Radar aan dat jij er aan komt.
Je kan het dus als verassings effect gebruiken, ware het niet dat de meeste gewoon naar je gaan zoeken als hun radar gaat storen. ( zoals ik zelf eigenlijk ook altijd doe >:) )
ik ook als ik zie dat mijn radar gaat storen plant ik claymore of ga ik zoeken. =]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:43:
[...]
ik ook als ik zie dat mijn radar gaat storen plant ik claymore of ga ik zoeken. =]
Ja, alleen als ik Scrambler gebruik, wordt ik verraden, terwijl ik of beetje Sneak of Rush.
En met Scrambler is voor beide speelstijlen het verassings effect totaal weg.

Ik gebruik hem dan ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

is erw eer een update ofzo
steam is ALWEER aan het bijwerken, ik mag hopen dat er binnenkort mpversies komen waar je steam niet bij nodig hebt

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:43:
[...]
Scrambler Pro vertraagt toch de reactie van je Claymores. Als je voor de klik gaat, kan het zijn dat je te laat bent.. als je voor de Boem gaat, ben je verkeerd bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Scherp, een claymore neerzetten slaat dan inderdaad in de meeste gevallen nergens op en kost je je cruciale tijd waarin je je wapen niet vast hebt.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 11-09 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Scrambler kun je prima gebruiken, maar dan moet je niet gaan campen. Dan kun je worden gevonden, maar je als rondjes loopt is er niemand die wat kan met het feit dat ze zien dat hun radar scrambled is. Sterker nog, het kan een voordeel zijn dat ze je gaan zoeken en jij ze daarom kunt killen. Maar dan moet je dus niet gaan stilzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
icecreamfarmer schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:31:
is erw eer een update ofzo
steam is ALWEER aan het bijwerken, ik mag hopen dat er binnenkort mpversies komen waar je steam niet bij nodig hebt
Ik zou niet teveel hopen. Want die dedicated servers gaan er nooit komen (heb ik het vermoeden).

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Scrambler werkt idd best wel, als je er naar speelt. Als mijn radar ineens is gescrambled heb ik alsnog geen idee waar het vandaan komt. Ik kan dan heen en weer lopen om te kijken wanneer het scramblen minder wordt, om zo de bron te achterhalen, maar dan let ik meer op de radar dan op de omgeving en ben ik er alsnog bij als ik niet goed oplet.

Zo moet je dus ook met de scrambler spelen: enorm blijven bewegen zodat je niet op de radar te volgen bent. Al vind ik cold blooded pro effectiever daarmee (al ren je wel eens op een claymore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ChojinZ schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:51:
[...]

Ik zou niet teveel hopen. Want die dedicated servers gaan er nooit komen (heb ik het vermoeden).
Voor de duidelijkheid (voor zowel jou als diegene die jij quote): Steam =/= IWNet. Steam slaat jouw multiplayer stats op zoals je level, je geunlockte wapens, en je samengestelde classes. IWNet zorgt voor de matchmaking.

edit: oh, dat had ik ook wel in een edit kunnen zetten van mijn bovenstaande post.

[ Voor 8% gewijzigd door Magnetic_Man op 15-12-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
rob1n schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:54:
[...]

Voor de duidelijkheid (voor zowel jou als diegene die jij quote): Steam =/= IWNet. Steam slaat jouw multiplayer stats op zoals je level, je geunlockte wapens, en je samengestelde classes. IWNet zorgt voor de matchmaking.

edit: oh, dat had ik ook wel in een edit kunnen zetten van mijn bovenstaande post.
???

Leg eens uit, ik snap namelijk niet wat dat te maken heeft met mijn opmerking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een PTT-vrouw bij de brievenbus.
Ik als een gek naar buiten rennen, ze kijkt me zo aan van 'doe toch normaal'.
Meteen de brievenbus opengemaakt, en ja hoor, daar ligt een kartonnen pakketje met mijn naam erop.

Net geïnstalleerd, nu spelen maar.

Mijn Steam account is 94Frozen94 voor de mensen die met een noob willen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
Ik ben van plan om win7 opnieuw te installeren op mijn pc. Is er een manier om mijn online level stats te behouden? Ik had gehoord van wel maar zou niet weten hoe. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:51
Ruffzz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:01:
Ik ben van plan om win7 opnieuw te installeren op mijn pc. Is er een manier om mijn online level stats te behouden? Ik had gehoord van wel maar zou niet weten hoe. Iemand?
Online stats worden online opgeslagen bij Steam. (staat al vaker in dit topic :))

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerharrie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-05 15:39
Sinds mw2 op steam draait is het backuppen van je profiel niet nodig. Deze staat op steam. Pas dus op door rankhack want dat kan steam zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
ah geweldig ! thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
rob1n schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:52:
Scrambler werkt idd best wel, als je er naar speelt. Als mijn radar ineens is gescrambled heb ik alsnog geen idee waar het vandaan komt.
En dan zit ik daar met mijn HeartBeatsensor jou lekker op te wachten =)
Ninja en ColdBlooded samen is dan een stuk effectiever en op claymores ren ik eigelijk nooit. Of ik zie ze en anders kan je er gewoon omheen lopen/stuk schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 22:48
Ik vind die TAR-21 geweldig, twee knallen en een dode... Moet alleen leren niet te rushen, voorzichtig te lopen, en die lastige knifers niet over het hoofd te zien. Verder doet mijn grenade launcher vaak geen boem. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Laatst online: 19-08 23:12
tweakerharrie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:14:
Sinds mw2 op steam draait is het backuppen van je profiel niet nodig. Deze staat op steam. Pas dus op door rankhack want dat kan steam zien.
En das maar goed ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
RetroTycoon schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:10:
Verder doet mijn grenade launcher vaak geen boem. Hoe kan dat?
Dan schiet je te dichtbij, die nades hebben een bepaalde baan (afstand) nodig voor ze boem doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm is de dmg op de 1887 shotguns aangepast? zelfs akimbo is het nog maar close range kills. niet dat het vervelend is, maar een changelog zou echt heel fijn zijn ipv dat je het al spelend moet uitvinden..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 11:19
Boagriuz schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:17:
[...]

Dan schiet je te dichtbij, die nades hebben een bepaalde baan (afstand) nodig voor ze boem doen.
Bij een direct body hit ontploffen ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
tweakerharrie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:14:
Niet helemaal, 1e keer was ik weer gewoon lvl 0, toen had ik in de map players mijn .stats bestanden overschreven met de backup die ik ervan had gemaakt. toen was ik pas weer mijn oude lvl. de 2e keer hoefde het niet en had ik meteen mijn goede lvl. De stats zijn 2 kanten schrijfbaar. van jou naar steam en van steam naar jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
bongholio schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:23:
[...]

Bij een direct body hit ontploffen ze ook niet.
Van dichtbij ontploft hij niet maar je tegenstander is wel gelijk dood door de impact.
Wat imho juist weer nep is aangezien je gewoon kan rennen met je grenade launcher zonder dat je bang hoeft te zijn dat je van dichtbij wordt gekilled en je niks kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Redje schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:31:
[...]

Van dichtbij ontploft hij niet maar je tegenstander is wel gelijk dood door de impact.
Wat imho juist weer nep is aangezien je gewoon kan rennen met je grenade launcher zonder dat je bang hoeft te zijn dat je van dichtbij wordt gekilled en je niks kan doen.
Da's juist niet nep, in 't echt ploft zo'n ding ook niet van dichtbij. En als je point blank zo'n projectiel in je maag krijgt met 2000m/s ben je echt wel dood :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Redje schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:31:
[...]

Als je mis schiet dichtbij is boemt hij niet en dan ben je 9 van de 10 keer alsnog dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
steveman schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:00:
[...]

Da's juist niet nep, in 't echt ploft zo'n ding ook niet van dichtbij. En als je point blank zo'n projectiel in je maag krijgt met 2000m/s ben je echt wel dood :P
Zo'n grenade die niet af gaat zal minder lethal zijn dan een echte kogel.
De snelheid is ook een stuk minder.

Maar goed ik vind het iig gaar dat je in 1x dood bent :p

M203 fun:
http://www.youtube.com/watch?v=X4Fttb6wv2w

[ Voor 5% gewijzigd door Redje op 15-12-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Vandaag voor het eerst mijn Flawless gehaald :*)

http://img245.imageshack.us/img245/5044/mw24.png

ACR Red-dot

Scavenger
Hard-line
Steady-aim

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

ik heb die gewoon in wasteland gehaald: coldblooded, ninja en silenced sniper
paar kills doen en dan gewoon aan de rand gaan liggen, geen kat die je ziet -zelfs als ze naast je lopen :)
het wordt wel saai, maar het zijn easy xp points! :p

knap om dat met 28-0 te doen!

[ Voor 6% gewijzigd door ? ? op 15-12-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

aaargh wat een gezeik, IW moet snel reageren op al die unlimited ammo glitches of wat het ook mag zijn. In 6 van de 9 potjes die ik heb gejoind zijn ze aan het kloten.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:36:
[...]

klopt precies. ;)
1 nadeel minder range
Ik heb ook het idee dat je met een silencer minder damage doet? Of is dat inherent aan die minder range?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 22:48
Volgens mij wel, immers je mist makkelijker... Dat een silencer effect had wist ik, maar pas bij de Stumper (zoiets :P) viel het me op :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Pfff.... wéér een aimbotter, 2e al vanavond :S

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomahawks
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 10:19
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:17:
aaargh wat een gezeik, IW moet snel reageren op al die unlimited ammo glitches of wat het ook mag zijn. In 6 van de 9 potjes die ik heb gejoind zijn ze aan het kloten.
Scavanger of one-man-army? Working as intended. Al moet ik bekennen dat een setup van assault + grenade launcher met one-man-army pro en danger close best lame is. 2 Tubes en binnen 4sec heb je weer 2 nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
Kwam gisteren voor het eerst een overduidelijke hacker tegen, iemand schoot constant mensen dood door muren heen met z'n ACR + FMJ.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

thomahawks schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:52:
[...]

Scavanger of one-man-army? Working as intended. Al moet ik bekennen dat een setup van assault + grenade launcher met one-man-army pro en danger close best lame is. 2 Tubes en binnen 4sec heb je weer 2 nieuwe.
Nou, 10 grenades afschieten met je grenadelauncher binnen 4 seconden. Of 10 javelins binnen 10 seconden...... Geen id wat voor glitch of bug het ook is, maar het is erg irritant...Zo irritant dat ik wel weer wacht tot het weekend voordat ik verder speel met wat vrienden, aangezien het in je uppie gewoon frustrerend is.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-12-2009 20:04 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gaat idd nu een hack rond op de Xbox, unlimited ammo, geen reloads, OVERAL op. Rifles, launchers, zelfs ac130's. Schijnbaar als je een potje gespeeld hebt in zo'n game en je host er zelf vervolgens een dan is de 'hack' daar ook actief - het verspreid zich dus. Geen idee hoe dat precies werkt maar ik heb op meerdere plekken die bevestigd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:08:
Er gaat idd nu een hack rond op de Xbox, unlimited ammo, geen reloads, OVERAL op. Rifles, launchers, zelfs ac130's. Schijnbaar als je een potje gespeeld hebt in zo'n game en je host er zelf vervolgens een dan is de 'hack' daar ook actief - het verspreid zich dus. Geen idee hoe dat precies werkt maar ik heb op meerdere plekken die bevestigd gezien.
Volgens de tekst bij een YouTube filmpje is de hack weer verdwenen als je een video opneemt.

This is a spreadable hack that works in public matches if you do the "private match xp" glitch. The hack is spreadable so when I joined a game it was given to me and then when others joined my game it was given to them as well. I just had to record a video before the hack was gone. =D

Bron +filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=xAuohk1VAew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:29
Schijt IW.net.......

Meer mensen die op de PC niet kunnen connecten of direct in het spel een host migration krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Voor de mensen die de akimbo shotgunners, knive monkeys en de nuke boosters even zat zijn, sinds dit weekend staat Call of Duty 1 (classic) in de PSN store! Voor het symbolische bedrag van 15 euro ;)

inclusief multiplayert :) met caratan (aka chinatown in mw1) en brecourt (aka wastlands in mw2)

Voor mij pure nostalgie, ik heb die game een aantal keer uitgespeeld :)

Ik ben heb nu aan het downloaden, eens zien of het wat is.

[ Voor 8% gewijzigd door KnEuTeR op 15-12-2009 22:14 ]

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een dom vraagje: wat is ADS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 21:23
Aiming Down Sight :) Oftewel inzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kolere zeg, kom net weer in zo'n gefuckte unlimited ammo server binnen, meteen is m'n hele zin om te spelen weer verdwenen. Spawn - BOEMBOEM BOEM - dood - *wtf?* - oh.. Nja, gratis deaths en game losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Laatst online: 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Jezus, dit heb ik nog NOOIT meegemaakt, een virus wat zich overdraagt, heb je eenmaal een game meegmaakt met 1 Unlimited Ammo cheater dan kun je deze cheat ook ZELF gebruiken... Nog nooit eerder dit gezien...

Ook de scorelijst van Cod MW2 is nu al gehackt, WTF is er toch aan de hand??

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
KnEuTeR schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:11:
Voor de mensen die de akimbo shotgunners, knive monkeys en de nuke boosters even zat zijn, sinds dit weekend staat Call of Duty 1 (classic) in de PSN store! Voor het symbolische bedrag van 15 euro ;)

inclusief multiplayert :) met caratan (aka chinatown in mw1) en brecourt (aka wastlands in mw2)

Voor mij pure nostalgie, ik heb die game een aantal keer uitgespeeld :)

Ik ben heb nu aan het downloaden, eens zien of het wat is.
Dan moet je hem gewoon voor de pc kopen met UO er bij!!! (bullet impact animaties, rook, meer mappen).
http://www.budgetgaming.n...deluxe+edition%29_PC.html
Voor het bedrag van 5 euro! ;)
Roodey schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 21:22:
Schijt IW.net.......

Meer mensen die op de PC niet kunnen connecten of direct in het spel een host migration krijgen?
Soms, echt kut. Laatst probeerde we met een groep van 4 een server te vinden... 3 maal is scheepsrecht zeggen ze, maar bij ons was het 3*3.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb echt de hele avond online gespeeld op de Xbox en ben in totaal 3x in een unlimted ammo lobby terecht gekomen :( Erg hinderlijk, kindjes die dan RPG's + Danger Close gebruiken voor een complete rampage. Maar ik leave dan snel natuurlijk :)

TAR-21 is echt by far mijn favo wapen at the moment. Ik heb zojuist de 1000 kill grens gepasseerd en heb nu dus zo'n mooi duits-vliegtuig-teken-kruis als Emblem :p
Nu ga ik een tijdje vooral met de Steyr-Aug spelen, ook een fantastisch wapen. De TAR is een beetje uitgemolken wat XP verdienen betreft :D

Net was ook echt prachtig: ik was lekker aan het rushen behind enemy lines en ik schoot een gast neer die net z'n carepackage kreeg. Dus ik zijn carepackage hijacken en ik kreeg een Pave Low, nice :P Mijn kills volgden snel op waardoor er naast mijn Pave Low ook nog een Harrier kwam te hangen en wanneer de Pave Low vetrok kon ik ook nog eens een Chopper Gunner inzetten :D Resultaat: 45 kills en 6 deaths als eindscore :P

EDIT: Van Robert Bowlings (Fourzerotwo) twitter:
fourzerotwo Preparing an in depth #MW2 Status Report for players to stay aware of what we're addressing & how it's progressing. Lots of updates in works

[ Voor 10% gewijzigd door monnick op 15-12-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 15:02
Roodey schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 21:22:
Schijt IW.net.......

Uhm heb net met een vriend gespeeld en we kwamen de eerste keer in een oneindige loop van de ene lobby naar de andere...toen we dat na 20 seconden zat waren kwamen we daarna gelijk in een goede game :)

Edit:
er komen _misschien_ mod-tools uit volgens deze bron(gebaseerd op 402's twitter): http://www.escapistmagazi...s-for-PC-Modern-Warfare-2

[ Voor 19% gewijzigd door Delblanco op 15-12-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren op welke site kan je het fijnst de nieuwtjes volgen in de mw2 scene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
monnick schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:14:
TAR-21 is echt by far mijn favo wapen at the moment. Ik heb zojuist de 1000 kill grens gepasseerd en heb nu dus zo'n mooi duits-vliegtuig-teken-kruis als Emblem :p
Nu ga ik een tijdje vooral met de Steyr-Aug spelen, ook een fantastisch wapen. De TAR is een beetje uitgemolken wat XP verdienen betreft :D
Tar moet ik ook maar eens proberen.
Heb nu meerdere guns gemastered (M4 en Scar, beide 1000+ kills) nu bezig met M16 en ACR.
Die ACR is ook een lekkere gun, M16 ook maar close wat minder.
Heb alleen nergens nog de 250 headshots, blijft lastig met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
ixl85 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:12:
Dan moet je hem gewoon voor de pc kopen met UO er bij!!! (bullet impact animaties, rook, meer mappen).
http://www.budgetgaming.n...deluxe+edition%29_PC.html
Voor het bedrag van 5 euro! ;)
Of je hebt gewoon een originele gratis versie thuis. :+

Vandaag de intervention erbij gepakt, maar dat sniped ook best aardig moet ik zeggen. Ben er nog niet uit welke sniper rifle ik voor vast ga gebruiken, gebrek aan ammo bij de intervention is wel een minpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oedii
  • Laatst online: 02-11-2022
oke echt irritant, van de 20 matches welke ik vanavond wou joine, waren er maar 3 normaal, de rest was unlimitted ammo glitch. heel vervelend allemaal, hoop dat het snel weer opgelost word. Xbox 360 btw.

[ Voor 4% gewijzigd door Oedii op 16-12-2009 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 18:39
Keertje een echt aimhacker tegengekomen... je zag em steeds verspringen, met onmogelijke snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:47

Aight!

'A toy robot...'

Ben het nog niet op de PS3 tegenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 12:03

The_Worst

Unox

Ik heb al een paar dagen het spel niet meer gespeeld en zo te zien maar goed ook. Alle glitches die nu boven komen drijven. Ik ben echt benieuwd wat in de update van Robert Bowling komt te staan. :o

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
ik ben pas vandaag begonnen met singleplayer :) Lekker op Veteran spelen, woohoo! Duurt toch langer dan ik had verwacht, aangezien ik na een uur of 6spelen nog niet klaar ben (probeer dan ook zo min mogelijk dood te gaan..).
Hierna maar eens de Special Ops doen alleen, multiplayer gaat om één of andere reden niet werken :P

Ctrl+k

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.