Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Snap niet echt de kracht van sommige wapens. Waarom wordt de ACR pas op lvl 48 geunlocked en de FAMAS op 4. Terwijl qua specs de FAMAS beter is. toch?
Zelfde met de TAR.

Zit er hier nog een gedachte achter? Of zijn er verborgen specs die beter zijn ofzo?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
DikkeDijk schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:27:
[...]

Volgens de tekst bij een YouTube filmpje is de hack weer verdwenen als je een video opneemt.

This is a spreadable hack that works in public matches if you do the "private match xp" glitch. The hack is spreadable so when I joined a game it was given to me and then when others joined my game it was given to them as well. I just had to record a video before the hack was gone. =D

Bron +filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=xAuohk1VAew
Dat staat er niet ;)
monnick schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:14:

EDIT: Van Robert Bowlings (Fourzerotwo) twitter:

code:
1
fourzerotwo Preparing an in depth #MW2 Status Report for players to stay aware of what we're addressing & how it's progressing. Lots of updates in works
Kijk, dat is dus wel slim. Hadden ze van begin af aan moeten doen, hadden ze de community misschien ook niet zo tegen zich in het harnas gejaagd :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Al die unlimited ammo glitches, hackers etc heb ik nog niks van gemerkt. Speel op ps3 en toch gemiddeld een 1,5 uur/dag (online) sinds 10nov.
g0tanks schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:54:
Kwam gisteren voor het eerst een overduidelijke hacker tegen, iemand schoot constant mensen dood door muren heen met z'n ACR + FMJ.
Wat is het nut van dit bericht? Of is het sarcastisch bedoeld?

[ Voor 18% gewijzigd door DeBaroN op 16-12-2009 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op woensdag 16 december 2009 @ 05:19:
Snap niet echt de kracht van sommige wapens. Waarom wordt de ACR pas op lvl 48 geunlocked en de FAMAS op 4. Terwijl qua specs de FAMAS beter is. toch?
Zelfde met de TAR.

Zit er hier nog een gedachte achter? Of zijn er verborgen specs die beter zijn ofzo?
Famas is met burst fire op long range crap door de spread en close range moet je gefocused schieten.

Verder zit er niet heel veel logica in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Pff ik laat de game maar even links liggen voorlopig. Na veel bloed, zweet en tranen ben ik nu level 67, maar vind het echt niet leuk meer.

Speelde vooral veel omdat een vriend van mij ongeveer 1-2 levels voorlag steeds; en ik hem wilde inhalen. Maar aangezien hij dan meer vrije tijd heeft was dat onbegonnen zaak en gaat hij vanavond lvl 70 halen.
Dan is de lol er meteen vanaf, want leuk was het spel allang niet meer.

De laatste 10 potjes waren allemaal rond de 4-5 kills en 20+ deaths. Mijn K/D ratio is de slechtste van mijn friendslist (ca. 20 mensen) en mijn accuracy was eerste de hoogste maar is nu al afgezakt naar middenmoot.
Iedereen wordt beter en ik sta stil of ga zelfs achteruit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFKT schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:29:
[...]

Ik heb ook het idee dat je met een silencer minder damage doet? Of is dat inherent aan die minder range?
Yep silenced doet minder damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:15

DjVe

Hatsaflats!

Gisteren Akimbo G18 unlocked, en samen met Stopping power zit daar een berg power in! Heerlijk! Snel gebouwen clearen is nog nooit zo gemakkelijk geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:22:
Pff ik laat de game maar even links liggen voorlopig. Na veel bloed, zweet en tranen ben ik nu level 67, maar vind het echt niet leuk meer.

Speelde vooral veel omdat een vriend van mij ongeveer 1-2 levels voorlag steeds; en ik hem wilde inhalen. Maar aangezien hij dan meer vrije tijd heeft was dat onbegonnen zaak en gaat hij vanavond lvl 70 halen.

De laatste 10 potjes waren allemaal rond de 4-5 kills en 20+ deaths. Mijn K/D ratio is de slechtste van mijn friendslist (ca. 20 mensen) en mijn accuracy was eerste de hoogste maar is nu al afgezakt naar middenmoot.
Dan is op geven inderdaad het beste dat je kunt doen.. not.

Als je verslagen wordt door iemand die meer vrije tijd heeft, boeiend... En waarom moet je een hoge KPD hebben ? er moet toch iemand de laagste hebben en deze keer ben jij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:25:
[...]

Dan is op geven inderdaad het beste dat je kunt doen.. not.

Als je verslagen wordt door iemand die meer vrije tijd heeft, boeiend... En waarom moet je een hoge KPD hebben ? er moet toch iemand de laagste hebben en deze keer ben jij het.
Omdat mijn K/D ratio 0.85 is, en dat toch wel ongeveer aangeeft of je het spelletje nu wel of niet hebt gesnapt. In mijn geval niet dus.

En tja na 150 uur MW1, en inmiddels bijna 60 uur MW2 denk ik toch dat opgeven idd het beste is. Verbetering zal er niet meer inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:33:
[...]

Omdat mijn K/D ratio 0.85 is, en dat toch wel ongeveer aangeeft of je het spelletje nu wel of niet hebt gesnapt. In mijn geval niet dus.

En tja na 150 uur MW1, en inmiddels bijna 60 uur MW2 denk ik toch dat opgeven idd het beste is. Verbetering zal er niet meer inzitten.
Of je kan het als uitdaging zien om toch die 1.0 KPD te gaan halen.

Verbeteren kan altijd, tips:

- Speel niet als je moe bent, werkt voor geen meter
- Koude handen,werkt voor geen meter
- Schieten zonder te aimen, werkt voor geen meter
- Boos worden als je dood gaat, werkt voor geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:23:
[...]

Yep silenced doet minder damage.
offtopic:
Volgens mij ben ik jou gisteravond nog tegen gekomen online, je speelt onder dezelfde nick?
Was tijdens een paar HC TDM matches, alhoewel ik me zou kunnen vergissen, ik heb tussendoor ook nog even gewone domination gespeeld...

[ Voor 3% gewijzigd door DFKT op 16-12-2009 08:48 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Is ook ongeveer wat ik nu heb staan. Schommelde de afgelopen weken rond die score. Soms paar honderste hoger, soms paar honderdste lager.
Het hielp bij mij om met meer mensen te gaan spelen. Op de een of andere manier ga ik daar betere scores van halen :)
Mwoah. 60 uur is wel een forse tijd, maar ik merk aan mezelf dat ik gewoon echt heel lang nodig heb om maps te leren kennen. Merkte dat met MW1 ook, de 3 maps die in de beta zaten (en ik dus het meest gespeeld heb) bleven ook in de full mijn favo maps, omdat ik ze gewoon verreweg het beste kende.
In MW2 zie ik dat ook terug komen. Highrise is een relatief eenvoudige map, en die vind ik ook stukken leuker spelen dan de 'ingewikkeldere' maps met veel hoogteverschil, steegjes etc.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:26
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:43:
[...]

Als ik dan naar mezelf kijk:

- Ik kom door de week thuis van werk, ben dan redelijk moe -> niet meer spelen
- Zaterdag's bijbaantje, hele dag zwemles geven, ben dan ook redelijk moe -> niet meer spelen
- Lijk net een vrouw, heb altijd koud op mijn kamer -> niet meer spelen
- Boos worden als ik dood ga, altijd! -> niet meer spelen

Conclusie zou ik gamen dan maar opgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat rijtje is echt helemaal waar! Ik heb een druk leven en als ik soms na een harde dag werken/studeren thuiskom en dan MW2 ga spelen bak ik er echt niks van! Niet echt moe, maar niet helemaal alert. Alert zijn is het belangrijkste imho, snel de omgeving scannen en snel aimen. Wanneer je niet alert ben en je wordt geowned wordt je lichtelijk geirriteerd (ik althans) en dan kan je beter z.s.m. MW2 afsluiten omdat het anders nog meer frustraties opwerkt :p Wanneer je moe bent: lekker een filmpje kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
DNA_Saint schreef op woensdag 16 december 2009 @ 05:19:
Zelfde met de TAR.

ik vind dit eigelijk best logisch want anders worden de spelers van een hoger lvl ook nog eens geholpen door een beter wapen en dan kunnen de spelers met een lager lvl helemaal inpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

niet getreurd , ben level 52 k/d ratio is 0,52 :')

ik denk maar altijd degene die zo goed zijn hebben geen leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
[...]

wil er nog zeker 1 aan toevoegen:
- Niet spelen als je gedronken hebt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

monnick schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:00:
[...]

Dat rijtje is echt helemaal waar! Ik heb een druk leven en als ik soms na een harde dag werken/studeren thuiskom en dan MW2 ga spelen bak ik er echt niks van! Niet echt moe, maar niet helemaal alert. Alert zijn is het belangrijkste imho, snel de omgeving scannen en snel aimen. Wanneer je niet alert ben en je wordt geowned wordt je lichtelijk geirriteerd (ik althans) en dan kan je beter z.s.m. MW2 afsluiten omdat het anders nog meer frustraties opwerkt :p Wanneer je moe bent: lekker een filmpje kijken ;)
Ben ik helemaal met je eens. Ik word zelf erg snel gefrustreerd als het even niet lukt. Daar heb ik zelf minder last van als ik lekker kan ouwehoeren met wat mensen die ik ken, en daardoor gaat het volgens mij ook een stuk beter als ik met wat andere game. Met name de wat irritante deaths die vaak in dit spel voorkomen (akimbo shotgun, knifers met hyperspeed, mensen zonder cold blood die bij je komen staan als er een heli of ac130 actief is, etc.) zorgen voor de frustratie. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die KD ratio's zal allemaal wel, die van mij is gelukkig >1, mijn grote vraag is, heeft er iemand een win/loss ratio >1? Ik kom daar lang niet aan; alle issues met parties, lag servers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
Coolsnarf schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:36:
[...]

wil er nog zeker 1 aan toevoegen:
- Niet spelen als je gedronken hebt O-)
Daar wil ik 1 woord aan toevoegen..
Niet spelen als je veel gedronken hebt. ;)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Helemaal eens met Duckies... Het gaat toch helemaal niet om K/D of Win/Loss ratio's je moet lol hebben in het spel. Ik zit zelf op een KD van 0,66 en over de win loss maar niet te beginnen.

Ik zal dan best wel vaak neergeschoten worden, maar dat maakt mij niet uit. We kunnen ook niet allemaal bovenaan staan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:39:
Die KD ratio's zal allemaal wel, die van mij is gelukkig >1, mijn grote vraag is, heeft er iemand een win/loss ratio >1? Ik kom daar lang niet aan; alle issues met parties, lag servers etc.
Nope, maar ik let er echt niet op. Maar al te vaak kom ik in een halfvolle server. Als ik dan 1x naar de radar kijk, en ik zie 2 heli's en een AC130, ben ik gelijk weer weg.
Of dat ik een potje join waar er 3 tegen 6 man aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ach ja, plezier heb ik er dus niet meer in in het spel. Wat kan er uberhaupt leuk zijn als je continu verliest en ergens onderaan bungelt. Iedereen lacht zich kapot dat ze mij gewoon 15x achter elkaar kunnen killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

K/D rate is redelijk op te poetsen door veel CTF te spelen of Domination en daar de K/D ratio hoer te gaan spelen. Dus tactical insertion bij de vlag/ABC van de tegenstander. En daar ze in hun spawn af te knallen.

Maar dit zijn rete irritante activiteiten. Ik speel veel CTF/Domination maar heb een gruwelijke hekel aan die gasten die alleen maar voor de K/D deze gametypes spelen. Als er zo'n type in zit verlaat ik ook de server. Defenden van je eigen vlag prima, maar niet bij de vlag van de tegenstander gaan liggen om je K/D op te poetsen en geen 1x de vlag te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Of in het ergste geval gaan noobtuben en met akimbo shotguns rondlopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
Phusebox schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:53:
Ach ja, plezier heb ik er dus niet meer in in het spel. Wat kan er uberhaupt leuk zijn als je continu verliest en ergens onderaan bungelt. Iedereen lacht zich kapot dat ze mij gewoon 15x achter elkaar kunnen killen.
Doe dan ff een keer keer met ons cluppie mee!
Voeg me maar ff toe op PSN. Awesome en Brammel doen zitten er zo goed als elke avond ook bij, misschien dat je dan je plezier een beetje terug kunt vinden, het is namelijk erg lachen. Wil je niks opdringen maar doordat we best leuk gamen met de party heb ik er meer lol in dan wanneer ik alleen of met zn 2-en speel. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Vince22 op 16-12-2009 10:00 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

K/D 1.13, gaat vrij snel weer omhoog op 4000 kills :)
AUG HBAR is zo'n mooi wapen, hij is echt sterk met een Grip erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:35:
[...]

Scrambler Pro vertraagt toch de reactie van je Claymores. Als je voor de klik gaat, kan het zijn dat je te laat bent.. als je voor de Boem gaat, ben je verkeerd bezig ;)
Voutloos schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:38:
Scherp, een claymore neerzetten slaat dan inderdaad in de meeste gevallen nergens op en kost je je cruciale tijd waarin je je wapen niet vast hebt.
als je de klik van de claymore hoord weetje toch waar je moet kijken. zo heb je ogen in je rug bijwijze van spreken.

[ Voor 28% gewijzigd door Proxx op 16-12-2009 10:03 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Iemand deze al gezien?
Gezellig hacken zonder gepakt te worden door VAC.. Go Mw2 8)

http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij als PS3 speler die nu zo'n 100+ uur heeft gespeeld, is er eigenlijk maar 1 grote ergernis die steeds
irritanter word.

De akimbo 1887. Het mag dan wel gewoon in het spel zitten maar er klopt gewoon geen hout van.
(ik kan zelfs niet meer waarderen dat sommige mensen er echt skillz mee hebben)
In al die tijd overigens 1 keer de javelin glitch tegengekomen. Dus al met al valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:12

RayNbow

Kirika <3

Mijn K/D is ver onder de 1 maar m'n W/L is boven de 1. Kwestie van in een party spelen en gebruik maken van Ventrilo. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
man man wat hebben die testers zitte doen echt overal glitches. volgens mij hebbe die gewoon het spel gespeeld ipv van het te testen. Ik heb echt nog nooit zoveel glitches gezien in 1 game op de xbox en heb er toch een stuk of 25 liggen en dan nog wel online ook echt debiel gewoon denk dat ik maar een paar weken niet ga spelen en wacht tot dat de game eindelijk normaal speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 16:16
Mijn K/D ratio ligt ongeveer op 0.50, dus ik ben het gewend om afgeschoten te worden. Dit frustreert mij ook niet zo.
Wat mij wel frustreert is het feit dat ik (gezien vanuit mijn stoel) iemand een aantal kogels door het hoofd jaag en daarna neergeschoten wordt. Op de killcam zie ik dan tot mijn verbazing dat ik helemaal niet geschoten heb...ik hou niet zo van die WTF :? -momenten :( . Hier door is er al een controler gesneuveld...collateral damage zullen we maar zeggen >:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ja hoor :) Sinds afgelopen weekend weer > 1.0 win/loss ratio. Als je niet al te veel potjes leaved is dat wel te doen. Al is het geluk hebben in wat voor team je terecht komt.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:10:
Voor mij als PS3 speler die nu zo'n 100+ uur heeft gespeeld, is er eigenlijk maar 1 grote ergernis die steeds
irritanter word.

De akimbo 1887. Het mag dan wel gewoon in het spel zitten maar er klopt gewoon geen hout van.
(ik kan zelfs niet meer waarderen dat sommige mensen er echt skillz mee hebben)
In al die tijd overigens 1 keer de javelin glitch tegengekomen. Dus al met al valt het wel mee.
I agree. Als je daarmee van een afstand schiet ben je alsnog direct dood. Voor de gein eens deze combo opgepakt van een andere speler, niet normaal hoe ver die range is en wat een damage. Maar leuk spelen, nee dat niet. Hopen dat ze met een patch dit een beetje kunnen terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind eigenlijk ook wel dat er teveel glitches / bugs in MW2 zitten. Nu meerdere dingen langsgekomen die zeer ergerlijk zijn: Javelin glitch, unlimted ammo glitch. harder rennen met carepackage marker.
En zo zat ik gisteren vast in de map Quarry, daarboven bij een hek in de hoek van de map. Kon niet meer weggekomen en werd afgeknald. Lekker frustrerend als je net goed op weg bent voor een Chopper Gunner.

Ik heb trouwens ook echt een enorm negatieve win / loss ratio. Als me iets niet bevalt (glitchers / lag / irritante akimo gasten) dan leave ik gewoon meteen. Kill / death ratio is iets van 1.3 :)

[ Voor 19% gewijzigd door monnick op 16-12-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 16:45
Hey mensen,

ik heb het spel niet al te lang geleden gekocht, en had een vraag over de special ops mode, ik speel met een maat van me (ook gekocht). en wij vroegen ons af of het mogelijk was een riot shield op te pakken en ook een handgun oid tegelijk te pakken .. iets wat je in de SP nogweleens ziet gebeuren door de AI. ..

Iemand enig idee hoe dit moet? (welke keys etc?)

.. we spelen op de PC ..

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Gisteren een kut avond gehad. Ik heb al niet zo denderend veel tijd om het spel te spelen maar gisteravond had deze jongen weer tijd en had eindelijk zijn level 29 behaalt.

Behalve dat ik elke keer in lobbys terecht kom met level 60+ spelers ben ik er gisteren achter gekomen dat er wel heel veel word gecheat :(

Zowaar ben ik CTF wezen spelen waarbij het direct respawen is uitgeschakeld. Soms moet je dus enkele seconden wachten. Dit houd dus in dat je wel de deathcam te zien krijgt. Hoewel ik dit nooit leuk vond om te kijken ben je nu wel verplicht... wat wat schets mijn verbazing.... cheaters...

Deze vervelende mannetjes die 180 graden draaien als je achter ze spawnd. Nu zullen er vast kick ass players zijn die echt pro achtig 23 uur per dag in de game zitten maar dit sloeg alles. De aimbot van deze gasten keert zich direct naar een ieder die in hun range zit en hoppa headshot..

oftewel dit idee:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C1V-1NIwVtQ&feature=related]

Ik ga me maar weer wagen aan TF2. Dit slaat echt alles... :r

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
monnick schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:21:
Ik heb trouwens ook echt een enorm negatieve win / loss ratio. Als me iets niet bevalt (glitchers / lag / irritante akimo gasten) dan leave ik gewoon meteen. Kill / death ratio is iets van 1.3 :)
Precies! ik ook. Direct wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Laten we ophouden over K/D ? Dat slaat toch helemaal nergens op.
Wil je competitie en weten hoe goed je bent? Join a clan.
van mij mag iedereen zijn k/d posten hoor, maar het zegt niets :p

Als je een vlag/bom moet verdedigen maakt het toch niet uit als je 1000 keer dood gaat en maar 100 kills hebt? Zolang die vlag/bom/... maar verdedigd wordt! In TDM speel je om de punten, dus daar is het wel van belang.

Mochten het glijdende cijfers zijn (van de laatste week bv) zou het meer betekenen. Maar niet iedereen is gefocust op het aantal keer dat hij doodgaat. Je speelt ook gewoon voor de fun. Anders zou ik alleen met de beste 3-4 wapens moeten spelen zonder ooit de rest aan te raken. En wat zegt die K/D over een jaar? Dat je dan beter bent: vast, maar je sleurt misschien wel een heleboel deaths mee van toen je slechter was.

Net zoals de steam-rating die ik gisteren zag staan. Hoe onzinnig kun je 't maken...

[ Voor 4% gewijzigd door ? ? op 16-12-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Delblanco schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:19:
[...]

Uhm heb net met een vriend gespeeld en we kwamen de eerste keer in een oneindige loop van de ene lobby naar de andere...toen we dat na 20 seconden zat waren kwamen we daarna gelijk in een goede game :)

Edit:
er komen _misschien_ mod-tools uit volgens deze bron(gebaseerd op 402's twitter): http://www.escapistmagazi...s-for-PC-Modern-Warfare-2
Oneindige loop? Dat valt toch nog wel mee?

En alle problemen die er op dit moment zijn met hacks en dingen zoals het filmpje hierboven, dat heb ik op de PS3 nog niet meegemaakt. Hopen dat dat ook zo blijft.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Fastman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:31:

Als je een vlag/bom moet verdedigen maakt het toch niet uit als je 1000 keer dood gaat en maar 100 kills hebt? Zolang die vlag/bom/... maar verdedigd wordt! In TDM speel je om de punten, dus daar is het wel van belang.

Mochten het glijdende cijfers zijn (van de laatste week bv) zou het meer betekenen. Maar niet iedereen is gefocust op het aantal keer dat hij doodgaat. Je speelt ook gewoon voor de fun. Anders zou ik alleen met de beste 3-4 wapens moeten spelen zonder ooit de rest aan te raken. En wat zegt die K/D over een jaar? Dat je dan beter bent: vast, maar je sleurt misschien wel een heleboel deaths mee van toen je slechter was.

Net zoals de steam-rating die ik gisteren zag staan. Hoe onzinnig kun je 't maken...
Idd, oppassen dat die K/D niet overheerst. Heb iemand in m'n friend list met een kd van 3.2 (!), maar dat is zo kut dat je niet meer normaal fun kunt hebben. Als het echt kut gaat zet ie gewoon zn xbox uit denk ik :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

DukeN schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:28:
ben ik er gisteren achter gekomen dat er wel heel veel word gecheat :(
Over Vlave Anti Cheat: VAC cannot detect 'content hacks', where for example texture transparency and color are manipulated, since they do not involve modification of any program code

Dus je kan je gamefiles aanpassen naar wat je wil?
//ik weet wat van modding in Quake3 engine games, enneuh het aanpassen van de gamefiles is toch een van de makkelijkste hacks. Gewoon de textures van de tegenstanders fluogroen kleuren en tada..

Verder heeft bij een Quake3 engine game de server ook de scores, ammo en health waarden in handen. Op de client kun je dus geen unlimited ammo, health or fake scores cheaten. Maar als je een cheat op de server zet, gaat dat wel -vrij eenvoudig.
Zo heb ik (als test :P cheaten is lame ) eens op een MOHAA server een pk3'tje gezet dat extra health kon geven aan de spelers of een gemodificeerde shotgun die je health bij gaf als je erdoor geschoten werd :*)
Zo'n cheats konden onmogelijk door om het even welke anticheat gevonden worden omdat het dedicated servers waren zonder ingame anticheat.

Maar als VAC geen gemodificeerde files kan vinden, en jij zelf (geen dedi's meer) de server host, lijkt het me logisch dat health cheats en dergelijke niet zo moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Als je een bom moet verdedigen en je maakt iedereen af, dan heb je gewonnen toch?
Zonder respawn 1000keer doodgaan en 100kills maken lijkt mij geen leuke manier van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

trouwens, is het niet mogelijk om de game terug te brengen omdat het product niet voldoet aan de eisen?

Zo gek zou het toch niet zijn? Tenslotte koop ik een product van 60 euro maar normaal online spelen gaat niet. Misschien dat IW in de kleine letters heeft staan dat ze hiervoor niet garant staan maar het is natuurlijk van de zotte. Tenslotte is online gamen op de PC straks niet meer te doen met al die cheaters....

Misschien dat iemand hier advocaat is en IW een briefje wilt sturen dat ik me geld terug wil? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

baronruud schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:39:
[...]
Als je een bom moet verdedigen en je maakt iedereen af, dan heb je gewonnen toch?
Zonder respawn 1000keer doodgaan en 100kills maken lijkt mij geen leuke manier van spelen.
Met respawn aan hé. Zolang je maar wint als team -als je competitief wil zijn, en ja K/D vergelijken maakt je competitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Laatst online: 10-09 21:10
DukeN schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:40:
trouwens, is het niet mogelijk om de game terug te brengen omdat het product niet voldoet aan de eisen?

Zo gek zou het toch niet zijn? Tenslotte koop ik een product van 60 euro maar normaal online spelen gaat niet. Misschien dat IW in de kleine letters heeft staan dat ze hiervoor niet garant staan maar het is natuurlijk van de zotte. Tenslotte is online gamen op de PC straks niet meer te doen met al die cheaters....

Misschien dat iemand hier advocaat is en IW een briefje wilt sturen dat ik me geld terug wil? ;)
verkoop 'm toch gewoon. heb 'm voor 35 euro gekocht en voor 27,50 weer verkocht.
die single player was me wel 7,50 waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Pascal.A schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:43:
[...]

verkoop 'm toch gewoon. heb 'm voor 35 euro gekocht en voor 27,50 weer verkocht.
die single player was me wel 7,50 waard :)
hehe idd, helaas is dat nogal lastig voor een PC versie omdat je KEY gekoppeld zit aan je steam account. En zover ik weet kan je deze niet loskoppelen.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Nou ik speel niet zoveel, maar ik heb gisteravond dan toch ook die unlimited ammo glitch op de xbox meegemaakt :( Er liepen een paar mafkezen lekker met hun grenade launchers rond te sproeien. Ik heb 't even een minuutje aangezien en heb toen maar een andere game gejoined. Zo is er ook geen drol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 16:16

Ben ik wel met je eens. Ik ben niet zo'n goede killer, maar ik krijg wel vaak een melding "you saved a teammate" (of iets van die strekking) en wordt vervolgens neergemaaid. Hiermee help ik weer een ander om zijn K/D ratio op te krikken.
Eerlijk gezegd ben ik ook niet echt de "killer-type", maar meer een objective-player. Ik gooi veel met stungranades, waardoor mijn teammates de tegenstanders makkelijker af kunnen knallen. Het interesseert me eigenlijk ook niet zoveel hoeveel kills ik heb, maar meer of we het potje gewonnen hebben.
Hoewel ik dan wel vaak van die kinderen met een headsetje op over mijn speakers hoor "Look at Jackal...haha, what a noob. 5 kills, hahaha". Tja...Kids stfu, hoeveel kills hebben jullie met mijn hulp kunnen maken?? Dit is dan ook gelijk de reden waarom ik mijn hele team mute voordat ik ga spelen.
Maar soms hebben deze kids ook wel een beetje gelijk :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Laatst online: 10-09 21:10
DukeN schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:45:
[...]

hehe idd, helaas is dat nogal lastig voor een PC versie omdat je KEY gekoppeld zit aan je steam account. En zover ik weet kan je deze niet loskoppelen.... :'(
Nee dat kan idd niet. Maar daarom maak ik voor steam altijd een apart account aan per spel. Het account verkoop ik dan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 18:39
Gisteren een kut avond gehad. Ik heb al niet zo denderend veel tijd om het spel te spelen maar gisteravond had deze jongen weer tijd en had eindelijk zijn level 29 behaalt.

Behalve dat ik elke keer in lobbys terecht kom met level 60+ spelers ben ik er gisteren achter gekomen dat er wel heel veel word gecheat :(

Zowaar ben ik CTF wezen spelen waarbij het direct respawen is uitgeschakeld. Soms moet je dus enkele seconden wachten. Dit houd dus in dat je wel de deathcam te zien krijgt. Hoewel ik dit nooit leuk vond om te kijken ben je nu wel verplicht... wat wat schets mijn verbazing.... cheaters...

Deze vervelende mannetjes die 180 graden draaien als je achter ze spawnd. Nu zullen er vast kick ass players zijn die echt pro achtig 23 uur per dag in de game zitten maar dit sloeg alles. De aimbot van deze gasten keert zich direct naar een ieder die in hun range zit en hoppa headshot..

oftewel dit idee:
[video]

Zo'n hack had ik dus ook mee te maken, niet leuk! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hoe kijkt men eigenlijk aan tegen het knifen in combinatie met de care package marker? Net zo lame als akimbo 1887's en noobtubes? :P Want ik kwam er net achter dat dat toch best wel heel lekker speelde. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Pascal.A schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:51:
[...]

Nee dat kan idd niet. Maar daarom maak ik voor steam altijd een apart account aan per spel. Het account verkoop ik dan eigenlijk.
Dat is eigenlijk illegaal he, je mag volgens hun EULA geen STEAM games of accounts verkopen. Maar valt verder toch niets voor hun te bannen als je alleen 1 game hebt op dat account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Pascal.A schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:51:
[...]

Lekker dan... Dan heb ik dus een product wat niet eens terug kan worden gebracht... wat een ongein :'(

Was ik toch maar voor L4D2 gegaan... maar goed. ik denk dat meer gebruikers met dit "probleem" zitten. Natuurlijk kan ik er in komen dat er word gecheat in games, je houd het nooit tegen maar dit slaat alles. Zo een beetje elke 4 potjes maken we wel een cheater mee of hebben we nu het idee dat het een cheater is... bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
DukeN schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:56:
[...]
Natuurlijk kan ik er in komen dat er word gecheat in games, je houd het nooit tegen maar dit slaat alles. Zo een beetje elke 4 potjes maken we wel een cheater mee of hebben we nu het idee dat het een cheater is... bah
Ik denk dat ik er inmiddels 20 uur online op heb zitten en ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik nog nooit een cheater ingame ben tegengekomen. (Of diegene moet zodanig slecht geweest zijn dat het niet opviel. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Ik ben na 30 uur speeltijd ook geen enkele cheater tegengekomen..

edit,
Ben pc gamer btw

[ Voor 17% gewijzigd door Jarrean op 16-12-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik ben er wel een tegengekomen, continue headshots, van mega afstanden met de meest lullige wapens (hand gun bijvoorbeeld). Die gast stond ook de hele tijd op nr1. Was hem op een gegeven moment zat, ging in zijn team zitten, en ging hem teamflashen, maar alsnog presteerde hij het om een dikke kill/death ratio te halen. Ook zat ik een keer in de bosjes verstopt (ben niet te zien op radar of heartbeat sensor), en was ik opeens doodgeschoten. In de killcam zie ik duidelijk dat hij rondloopt en opeens richt op een bosje (ik was duidelijk niet te zien), hij schiet en ik ben dood.

Of hij is extreem goed, of hij gebruikt een aimbot ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Is dit allemaal PC zeker? Damn, ik zou me hard genaait voelen als ik een PC gamer was :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30+ uren op PC, ook nog nix van cheater gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:54:
Hoe kijkt men eigenlijk aan tegen het knifen in combinatie met de care package marker? Net zo lame als akimbo 1887's en noobtubes? :P Want ik kwam er net achter dat dat toch best wel heel lekker speelde. O-)
Ik vind deze combo zeker niet netzo lame als akimbo 1887 en noobtube.
Overigens vind ik de noobtube helemaal niet lame.
De carepackage marker is er om snel ergens aan de rand van het speelveld "veilig"je package te kunnen ontvangen.
Dat deze marker in combinatie met marathon en lightweight wel heel erg snel is is misschien een kleine misrekening aan IW kant. (snelheid multiplier iets te hoog afgesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 00:38

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Ben na velen uren met plezier gespeeld te hebben ook nog geen cheaters tegengekomen maar ik speel dan ook op PC. Kijkend naar de vorige posts heb ik het idee dat dit toch meer op de consoles voorkomt of zie ik dat verkeerd?

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maddog McHare schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:14:
Ben na velen uren met plezier gespeeld te hebben ook nog geen cheaters tegengekomen maar ik speel dan ook op PC. Kijkend naar de vorige posts heb ik het idee dat dit toch meer op de consoles voorkomt of zie ik dat verkeerd?
Als ik naar de vorige posts kijk, zie jij dat verkeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
carepackage marker is duidelijk niet bedoeld om ermee te knifen, ik denk dat het een exploit is. In dat geval vind ik het meer op vals spelen lijken dan noobtube of dual 1887 (maar zeker niet irritanter!) de tube vind ik sowieso niet echt OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Laatst online: 02-09 15:02
Sandyman538 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:34:
[...]

Oneindige loop? Dat valt toch nog wel mee?

En alle problemen die er op dit moment zijn met hacks en dingen zoals het filmpje hierboven, dat heb ik op de PS3 nog niet meegemaakt. Hopen dat dat ook zo blijft.
Ok, na 20 seconden hebben wij een eind gemaakt aan die loop...maar het was wel irritant want je komt met 2 man in een lobby en binnen de seconde vlieg je naar de volgende lobby.
Berichten die ik zag langskomen waren voornamelijk lobby full en af en toe lobby closed op het moment dat wij erin kwamen.

Echte cheaters ben ik op de pc nog niet tegengekomen, wel mensen die de carepackage marker misbruiken en knifekills over 20 meter door de juiste perks in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Maar even iets voor de duidelijkheid: Het aantal cheaters is heel laag alleen in topics zoals deze hoor je daar natuurlijk relatief veel van, want als we alle potjes moeten posten waar geen cheater in zat gaat het aantal posts wel erg omhoog. Het probleem is dus wat minder groot dan het hier misschien lijkt. Dat neemt niet weg dat er alles aan gedaan moet worden om het te voorkomen.

Over de game zelf: Zelf ben ik nogal AR minded, maar ik wil toch ook met andere guns spelen, dus ging ik snipen. Ik word er niet goed van dat ik niemand in 1 keer dood schiet. Iemand nog goede tips? Ik speel nu met de Barrett en zelfs met Stopping Power pro voor meer damage, maar ik ben vooral een ster met assists. Zelf word ik wel altijd met 1 shot gekilled, tenminste vaak. En dan is het lang niet altijd een headshot, dus een headshot is geen must. Iemand een tip? Misschien moet ik handiger spelen, misschien iets boven een tegenstander mikken? Wat is een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:15:
[...]

Als ik naar de vorige posts kijk, zie jij dat verkeerd. :)
Hoe moet je eigenlijk cheaten op console, dat kan toch niet eens? tenzij je je blu-ray kan editten ofzo

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeD29
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-05 15:42
[...]

Zo heb ik het ook gedaan. Ik had in tijden geen shooter gespeeld (op de Xbox) alleen CoD4 maar dat was al maanden geleden. Ik begon met een K/D ratio van 0.4 maar door nieuwe perks die goed bij mij passen (Ninja, etc.) ben ik nu toch opgeklommen naar 1.0. Je moet gewoon uitvinden wat goed bij je past en spelen. Ik speel ook alleen maar 's avonds een uurtje of misschien 2. Ik speel meestal met vrienden, ook als ik moe ben of niet, lekker boeiend, voor mij is het ontspanning maar daarnaast probeer ik toch stiekem beter te worden dan m'n vrienden ;)
Flappiewappie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:20:
[...]
Hoe moet je eigenlijk cheaten op console, dat kan toch niet eens? tenzij je je blu-ray kan editten ofzo
Hoe ze het uitvinden, geen idee maar dat het kan is zeker. Ik heb bij MW2 nog geen cheaters gezien of het is me niet opgevallen maar bij andere spellen zoals Gears of War zat van die eikels gezien die achter of in een muur gingen zitten, zwaar klote om daar tegen te spelen.

[ Voor 25% gewijzigd door SiNNeD29 op 16-12-2009 11:29 ]

Xbox GT: DennisGaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Als ik het niet verkeerd heb, is er voor je ps3 nog helemaal geen cheats, behalve de ranking hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Flappiewappie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:20:
[...]

Die dingen hebben toch ook een HD? Dan valt daar ook wel mee te prusten lijkt me.

Mijn cheateraantal staat op iets van 5 (overduidelijk alleen maar headshots voor en achter), en een aantal verdachte zaken...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hann1BaL schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:19:
[...]

Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Maar even iets voor de duidelijkheid: Het aantal cheaters is heel laag alleen in topics zoals deze hoor je daar natuurlijk relatief veel van, want als we alle potjes moeten posten waar geen cheater in zat gaat het aantal posts wel erg omhoog. Het probleem is dus wat minder groot dan het hier misschien lijkt. Dat neemt niet weg dat er alles aan gedaan moet worden om het te voorkomen.

Over de game zelf: Zelf ben ik nogal AR minded, maar ik wil toch ook met andere guns spelen, dus ging ik snipen. Ik word er niet goed van dat ik niemand in 1 keer dood schiet. Iemand nog goede tips? Ik speel nu met de Barrett en zelfs met Stopping Power pro voor meer damage, maar ik ben vooral een ster met assists. Zelf word ik wel altijd met 1 shot gekilled, tenminste vaak. En dan is het lang niet altijd een headshot, dus een headshot is geen must. Iemand een tip? Misschien moet ik handiger spelen, misschien iets boven een tegenstander mikken? Wat is een goed idee?
Zelf gebruik ik de Intervention met stopping power. Dan heb ik wel gewoon 1 shot kills, ook als ik niet op het hoofd schiet.

Overigens las ik gisteren wat in dit topic over class tips, monnick had het over de TAR, die heb ik even geprobeerd en die bevalt mij ook erg goed inderdaad. Die ga ik nu een tijdje in mijn 'favo' setup gebruiken.
Iemand anders had het over de UMP maar die bevalt mij toch niet echt. Op long range ben je (te verwachten) niet accuraat genoeg, en zelfs op short range voel ik me wat zwakker dan bijv. de M4 met zijn ook wel aardige fire rate, en beter op lange afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:51
Phusebox schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:22:

Ik zie jou hier wel vaker zeggen dat je met het spel stopt omdat het totaal niet gaat ...
Maak je je toch niet zo druk over die k/d ratio, doe ik ook niet, en ik zuig soms ook gewoon echt de pan uit (0-18 soms dan zelfs, als het echt crap gaat), maar boeie. Als je zelf toch maar gewoon fun hebt. Als ik laatste wordt, tja bagger, maar toch leuk potje gespeeld. En eerste? Tja dan heb ik gewoon geluk gehad :P

Gewoon voor jezelf spelen, en niet op anderen letten (hmm dan zou ik allang lvl 70 moeten zijn, aangezien iedereen in mijn friendslist al 70 is, en ik pas 39 :P)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:13:
30+ uren op PC, ook nog nix van cheater gezien
50+ en pas 1 cheater gezien. Het valt allemaal ook wel mee. Zeker als je het met COD 4/5 vergelijkt want daar had je pas veel cheaters.
Daarnaast weten veel mensen ook niet hoe ze cheaters moeten herkennen. Als je goed speelt word je al snel voor cheater uitgemaakt.

Zo werd ik laatst ook uitgemaakt voor cheater. Men beweerde dat ik een aimbot gebruikte op mijn akimbo shotties... 8)7

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 22:12

RayNbow

Kirika <3

NeSs schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:13:
man man wat hebben die testers zitte doen echt overal glitches. volgens mij hebbe die gewoon het spel gespeeld ipv van het te testen.
Je kan niet verwachten van de testers die het spel moeten spelen dat ze securitykennis hebben om mogelijke hacks te vinden. Deze vorm van testen is weggelegd voor de codekloppers. Je moet hun verwijten dat hun code niet adequaat getest is.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:14:
[...]

Ik vind deze combo zeker niet netzo lame als akimbo 1887 en noobtube.
Overigens vind ik de noobtube helemaal niet lame.
De carepackage marker is er om snel ergens aan de rand van het speelveld "veilig"je package te kunnen ontvangen.
Dat deze marker in combinatie met marathon en lightweight wel heel erg snel is is misschien een kleine misrekening aan IW kant. (snelheid multiplier iets te hoog afgesteld).
Daar is het naar mijn idee ook voor bedoeld en dat je dus op dat moment ook helemaal geen wapens vasthebt, waardoor je sneller kunt lopen. Alleen zouden ze het bijvoorbeeld zo kunnen maken dat je je care package kwijtraakt als je gekilled wordt op het moment dat je hem vast hebt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Zijn er eigenlijk klachten over de maps? Ik kan er weinig over terugvinden, maar ik vind ze nu na maandje spelen echt knap waardeloos. Het lijkt allemaal zo godsgruwelijk veel op elkaar. Bijna alles voelt aan als een afgeragde woonwijk (op een enkeling na als Rust). Verveeld het jullie niet heel snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
ChojinZ schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:40:
[...]

50+ en pas 1 cheater gezien. Het valt allemaal ook wel mee. Zeker als je het met COD 4/5 vergelijkt want daar had je pas veel cheaters.
Daarnaast weten veel mensen ook niet hoe ze cheaters moeten herkennen. Als je goed speelt word je al snel voor cheater uitgemaakt.

Zo werd ik laatst ook uitgemaakt voor cheater. Men beweerde dat ik een aimbot gebruikte op mijn akimbo shotties... 8)7
Alsof je een aimbot nodig hebt voor die akimbo shotties:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
apNia schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:58:
Zijn er eigenlijk klachten over de maps? Ik kan er weinig over terugvinden, maar ik vind ze nu na maandje spelen echt knap waardeloos. Het lijkt allemaal zo godsgruwelijk veel op elkaar. Bijna alles voelt aan als een afgeragde woonwijk (op een enkeling na als Rust). Verveeld het jullie niet heel snel?
Ja daar had ik het laatst ook over. Gewoon Spawn A vs Spawn B. Gaap. Die CoD4 maps waren wel erg tof realiseer ik me nu. Maar dat kan ook komen door de rare spawns in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ChojinZ schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:40:
[...]

ik ben minstes 3 cheaters tegen gekomen duidelijke aimbot. bij infasion op het dak van C gaan staan en van hoofd naar hoofd vliegen. op de kill kam zag ik 4Hs voor ik zelf te grazen genomen werd alle 5 zaten we aan andere kanten. Btw die 5 Hs waren in 2 seconde ofzo

als moet ik zeggen dat ik toch wel veel speel 50+ uren dus vind 3a4 cheaters nog wel te doen.

ik vind die akimbo rushers of knifers veel vervelender. een cheater kom je soms tegen en die akimbo rushers zitten overal :(

heb gisteren lvl 67 vrijgespeeld volgens mij dus ook die model shotgun. maar ik weiger hem te gebruiken.

EDIT:
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer
40.9 hrs / 83 hrs

wil dit zeggen dat ik al 83uur gespeeld heb ? lol

[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 16-12-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 07-09 16:10
apNia schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:58:
Ben het voor een deel met je eens. Zeker, er zijn veel rukstadsmaps (rundown, skidrow, en nog 1 waar ik de naam niet van weet) maar ik vind Favela wel erg fun. Ook terminal is een favoriet van mij. De maps vervelen me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik vind alleen Afghan en Terminal echt vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Knul schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:06:
[...]

Ben het voor een deel met je eens. Zeker, er zijn veel rukstadsmaps (rundown, skidrow, en nog 1 waar ik de naam niet van weet) maar ik vind Favela wel erg fun. Ook terminal is een favoriet van mij. De maps vervelen me niet echt.
Nou sommige maps skip ik altijd hoor. Ik irriteerde me gister echt aan het feit dat ik enkel in die gare maps speelde. Leek wel ze gister alle 'leuke' maps hadden uitgezet ofzo. Skidrow is ook zo'n bout map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
maps vind ik ook "nog" niet storen. vind wel dat er wat meer bij mogen (map pack)

Afgan, terminal zijn denk ik toch wel de favo.

al moet ik zeggen dat ik bezig ben met het vrij spelen van de Ghilli suits en sniper nu voort aardig lukt
derail en wasteland ook wel leuk zijn :P

StoppingpowerPro + Interventtion = One shot One kill

edit: @djsannieboy

ik had dit vorig weekeind. geen enkele keer in 3dagen afgan gespeeld :S

[ Voor 21% gewijzigd door Proxx op 16-12-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 15:37

Griffin

Is mythical

MBT maps:
Tja is geheel smaak en speel stijl. Moet zeggen dat Terminal, Wasteland toch wel 1 van mn favo's zijn. Maar de andere zijn absoluut niet verkeerd en goed speelbaar. Per map heb ik ook aparte speelstijlen. Wasteland + Sniper (ghilli) is gewoon erg nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Proxx schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:10:
maps vind ik ook "nog" niet storen. vind wel dat er wat meer bij mogen (map pack)

Afgan, terminal zijn denk ik toch wel de favo.

al moet ik zeggen dat ik bezig ben met het vrij spelen van de Ghilli suits en sniper nu voort aardig lukt
derail en wasteland ook wel leuk zijn :P

StoppingpowerPro + Interventtion = One shot One kill

edit: @djsannieboy

ik had dit vorig weekeind. geen engekele keer in 3dagen afgan gespeeld :S
waarom stoppen ze er niet meer cod1 maps in die waren allemaal een stuk leuker vond ik, en daar had je ook maps waar het tempo wat lager lag en je niet om de 5s een mes van achter had

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terminal is erg leuk, maar vrij simpel voor iedereen, net als highrise. Verder vind ik karachi, skidrow en invasion wel leuke maps, ze zijn wat lastiger maar als je ze vaak speelt dan weet je precies waar spelers vandaan kunnen komen en kan je sneller reageren.

Estate vind ik de leukste grote map, er zijn veel manieren om in het huis te komen, en het is erg leuk om juist naast die routes te gaan wachten op tegenstanders, vanuit het huis wordt je te snel doodgeschoten, vaak haal je 1 of 2 kills, als je er buiten loopt dan kan je makkelijk 5 kills halen zonder dat iemand je opmerkt, risico is wel dat er vanuit de kleiner huisjes wordt gesniperd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je met prestige mode al je wapens kwijt trouwens?

Met prestige mode hebben ze wel een beetje mis geschoten, de grootste idioten lopen met prestige icons voor hun naam en bakken er niks van in-game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 21:23
Proxx schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:01:
[...]
EDIT:
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer
40.9 hrs / 83 hrs

wil dit zeggen dat ik al 83uur gespeeld heb ? lol
Ja, maar dat is de tijd die je game is opgestart, de tijd die je werkelijk in game heb gespeeld zie je in je barracks. Bij mij scheelt dit ongeveer 20 uur hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oftewel dit idee:
[video]

hehe, zag die match bonus, 1337 =D
anyway, dat zijn wel zieke hacks, zelf nog maar 1 hacker tegengekomen in ~60 uur geloof ik
wel paar keer zelf hacker genoemd (score van 13-13 =/)

edit: ik ben nu lvl 67, en ik vind de model 1887 bestwel overpowered, ik wil iig zo snel mogelijk lvl 70 worden voor de AK, en dan prestigen om aan de verleiding te ontkomen :P

offtopic:
ja ik val het gesprek laat binnen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:33
Dj-sannieboy schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:10:
Nou sommige maps skip ik altijd hoor. Ik irriteerde me gister echt aan het feit dat ik enkel in die gare maps speelde. Leek wel ze gister alle 'leuke' maps hadden uitgezet ofzo. Skidrow is ook zo'n bout map.
Skidrow is juist heerlijk. Lekker veel chokepoints; vooral die smalle trap in het midden is humor. Claymore neerzetten en zodra die boem doet (en niet zelden een double kill oplevert) een nieuwe planten, dank u Scavenger. Ook speelt alle actie zich af in een klein gebied met veel kamertjes, maar toch een vrij eenvoudige layout... met HBS weet ik bijna altijd waar iedereen zich bevindt en waar ze naartoe gaan. De enkeling die toch het zijpad neemt is vaak totaal niet verdacht op een tegenstander en kun je kinderlijk eenvoudig opwachten.

Mja, misschien zat jij in het andere team en vond je het daarom een boutmap. :+

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:39

d_star

Maharadja of the Year :-/

Imho wordt het niveau van maps uit MW1 nooit gehaald in MW2. Toppers zoals Crossfire, Ambush, Countdown en Broadcast bleef ik maar spelen, helemaal op 24/7 <insert naam map> -only servers. Giga tof om de hele avond met een vaste groep mensen dezelfde maps te spelen, en je te leren aanpassen aan tactieken die andere mensen hanteren..

In MW2 vind ik Invasion en Favela wel tof, de rest vind ik een beetje meh. Het detail in sommige maps als Karachi is ontzettend mooi, maar de lay-out en aan welke kant ervan je spawnt is vaak wel bepalend voor de uitkomst van een pot.

IW heeft aangegeven met de nieuwe maps vooral wat meer verticaliteit in de maps te brengen: allemaal hartstikke tof, maar het gaat vaak allang niet meer over wie er de beste skills heeft, maar wie het snelst de hoogste plek heeft bereikt zodat je vanaf daar omlaag kan sproeien.

En maps zoals Scrapyard zijn gewoon gemaakt om veel in dood te gaan volgens mij. Veel te weinig dekking mogelijk, wie er het snelste rusht of het minste lag heeft, die wint vaak.

Dan heb ik het nog niet eens over de inrichting van maps zoals Skidrow. Op zich wel gaaf gemaakt (denk aan het centrale pleintje met het klimrek), maar waarom moet er bij de marine spawn een gebouw staan waar je in een muur op de eerste verdieping een gat vindt vanwaar je heel die gang vol kan sproeien met je AUG HBar? Veel interessanter was het geweest als het gaatje op een lastig te positioneren plek voor het spelersmodel geplaats was, waardoor je bijvoorbeeld alleen maar door te crouchen een heule beperkte blik hebt vlak voor het gebouw, niet op dat gangetje. Dan word je half gedwongen om het gebouw uit te lopen.

Ach ja, verder vind ik het wel een aardig spel online. Maar het niveau van MW1 wordt nooit benaderd.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
def1987 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:22:
Hey mensen,

ik heb het spel niet al te lang geleden gekocht, en had een vraag over de special ops mode, ik speel met een maat van me (ook gekocht). en wij vroegen ons af of het mogelijk was een riot shield op te pakken en ook een handgun oid tegelijk te pakken .. iets wat je in de SP nogweleens ziet gebeuren door de AI. ..

Iemand enig idee hoe dit moet? (welke keys etc?)

.. we spelen op de PC ..

Alvast bedankt :)
niemand die me hiermee kan helpen ?
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan niet. Riot shield is primary weapon. Je kan alleen switchen naar je handgun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Knul schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:06:
[...]

Precies, ik merk toch dat ik al snel uitkijk naar maps als Afghan en Rust. The "odd ones out" zegmaar. Ik ben pas sinds CoD5 onboard gedoken, maar bij CoD5 had ik het gevoel dat de variatie veel meer was. En een CoD veteraan vriend van me ergert zich ook dood aan de MW2 maps. De lol is voor ons al heel snel van het spel af iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Laatst online: 21-08 15:01
Ik heb dit topic even niet meer gevolgd, maar ik vroeg me af of er een GOT ventrilo/ teamspeak online is :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik ben de maps nu eindelijk een beetje gewend en vind ze bijna allemaal wel aardig eigenlijk. Alleen Derail en Wasteland heb ik nog een hekel aan, maar daar moet ik denk ik eens gaan experimenteren met een andere class gok ik zo.

Over afgeschoten wijken - in MW1 had je daar ook tig maps van. Ik vind Invasion, Karachi en Rundown(!!) super in TDM, daarnaast vallen Highrise en Terminal ook in de favorieten, en Quarry en Afghan kan ik me ook prima in vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Waarom DE FUCK brengt IW geen patch uit voor de Xbox?? Gister "proberen" te gamen met me matties en steeds als we in een game laden konden wij unltimited ammo gebruiken terwijl niemand van ons doet cheaten. Ik was eindelijk blij dat de Javelin glitch niet meer gebruikt werd en nu opeens weer deze shit!! Verder het joinen van games met een party waar al 4 of 5 man inzitten gaat ook zeer wazig de laatste tijd. Ik zoek met mijn party een Groundwar game en opeens joinen we een Private Match waarin iedereen loopt te cheaten. Ik vind dit toch ECHT niet kunnen. Ze maken zoveel geld op deze game, dan vind ik dat ze ook zodra er een cheat of glitch of exploit gelijk een dag of 2 daarna een patch moet worden uitgerold om deze shit te voorkomen. Call of Duty online is supervet, maar als er gecheat wordt of het werkt niet naar behoren dan kan ik zo mijn hele huis aan gort slaan, bij wijze van spreke dan he... ;)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Fist schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:59:
[...]

Alsof je een aimbot nodig hebt voor die akimbo shotties:D
In navolging hierop: Nee dat heb je niet :p ik heb zelfs all pro challenge gehaald me die dingen, ik shoot op de 1, schuin er achter stond iemand anders, b00m 2 headshots :p

En verdere navolging:
Er zijn veel mensen die overgegaan zijn van het woord cheater naar: camper. Ze bedoelen hetzelfde maar ze zeggen het anders. Het ligt erg aan de map, maar ik speel meestal met vrienden en bij sommige maps is het zo handig om een gebouw te pakken, allemaal ene exit to coveren en te campen. Andere maps is het gewoon rondjes lopen in groepjes en mensen dood maken. En juist in die gevallen krijgen we: campers te horen. Erg apart allemaal. Maja, lang leve vent.

Die akimbo shotties zijn wel erg overpowered, ik heb ze op me acr class, maar meer voor als ik ff in nood zit of snel 2 mensen moet doden van close range. Verder een rush class met ze gemaakt omdat ik het zat was dat er van die eikels dat ook deden, zo pak ik ze trug met hun eigen spelletje en zie je vaak: <naam> left the game als ik ze keer of 3/4 dood heb. En dan is het tijd terug te gaan naar me acr.

vrijdag examen dus weinig gamen, maar daarna vakantie tot 4 januari, dus let the games begin. Met tussendoor borderlands zombies double tappen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• def1987
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:52:
Dat kan niet. Riot shield is primary weapon. Je kan alleen switchen naar je handgun
Dank u _/-\o_ , dan kunnen we stoppen met kl*ten om het te proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=33114017,noline]Ze maken zoveel geld op deze game, dan vind ik dat ze ook zodra er een cheat of glitch of exploit gelijk een dag of 2 daarna een patch moet worden uitgerold om deze shit te voorkomen.
Ja helaas moeten die patches getest worden, anders ga je nog meer problemen toevoegen ipv verbeteren. En ze doen meestal meerdere fixes te gelijk. Dus ja lekekr wachtennnnnnnnn
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.