psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
In MW1 kreeg ik niet zo vaak een mes in mn achterste zonder dat ik het door had, maar in MW2 al tig keer...
Meer mensen die dit ervaren?
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
spectator sounds zijn veel beter te plaatsen en te horen, dan bedoel ik dus niet dat je voetstappen hoort van iemand met ninja pro, maar dat je als spectator wel hoort waar bepaalde schoten vandaan komen.
Verwijderd
Dit heb ik ook zitten denken maar vermoedelijk hebben ze gedacht om iedereen gelijke kansen te geven. Dus niet dat de minder begaafde spelers constant in maps komen met mensen die die maps kunnen dromen (en er dus verschrikkelijk veel beter zijn). Nu kun je quitten maar kost het je A] tijd B] een loss (als het bezig is).Jackal131 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:14:
Wat ik er jammer vind is dat er geen filter mogelijkheid bestaat op maps. Een aantal maps speel ik per definitie (bijna) niet. Maps als Quarry en Underpass join ik niet en als ik deze door de mapcycle tegenkom, dan ga ik weg. Gemiste kan van IW als je het mij vraagt.
Ik hoop dat de mensen van IW dit in de toekomst wel in zullen bouwen.
Alhoewel een 1 of 2 map blacklist wel leuk zou zijn, alleen krijg je dan ook het probleem dat de mensen die jouw geblackliste maps WEL willen spelen dat niet kunnen - of jij moet naar een andere lobby verwezen worden (en daar krijg je dan ook weer gezeur over)
Niet echt denk ik, ik zit best vaak met vrienden op onze ts: 195.241.215.242:8767 Pw: henkYOGI schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:59:
Ik heb dit topic even niet meer gevolgd, maar ik vroeg me af of er een GOT ventrilo/ teamspeak online is?
Rest totaal geen problemen mee.
Het verschil tussen MW1 en MW2 is hier niet bijster groot in mijn ervaring. Een goede headset versus el cheapo speakers is wel relevant, ik kan me herinneren dat mijn k/d met een factor 2,5 omhoog ging toen ik een hoofdtelefoon ging gebruiken (MW1).StefanvanGelder schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:14:
Wat ook irritant is dat je mensen minder goed aan hoort komen tov MW1, ik vraag me alleen af of dit aan mij ligt of niet. MW1 speelde ik namelijk met een headset, maar die dingen gaan bij mij hooguit een paar maand mee en dan zijn ze weer kapot dus ik heb nu gewone el cheapo speakers.
En nu we het toch over kutmaps hebben, wil ik graag Wasteland, Rust en Estate nomineren.
[ Voor 7% gewijzigd door Marcks op 16-12-2009 13:25 ]
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Verwijderd
lol ja speakers met gamen = no-go.. en met el-cheapo speakers al helemaal... dan kan je nog beter met muziek op spelen, speelt rust gevender.StefanvanGelder schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:14:
Wat ook irritant is dat je mensen minder goed aan hoort komen tov MW1, ik vraag me alleen af of dit aan mij ligt of niet. MW1 speelde ik namelijk met een headset, maar die dingen gaan bij mij hooguit een paar maand mee en dan zijn ze weer kapot dus ik heb nu gewone el cheapo speakers.
In MW1 kreeg ik niet zo vaak een mes in mn achterste zonder dat ik het door had, maar in MW2 al tig keer...
Meer mensen die dit ervaren?
Koop een fatsoenlijk headset en hij gaat een stuk langer mee. Ik doe ongeveer 1,5/2 jaar met 1 headset. Is lang genoeg voor de uren die ik hem op heb.
Ha Duken jij ook hierDukeN schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:56:
[...]
Lekker dan... Dan heb ik dus een product wat niet eens terug kan worden gebracht... wat een ongein![]()
Was ik toch maar voor L4D2 gegaan... maar goed. ik denk dat meer gebruikers met dit "probleem" zitten. Natuurlijk kan ik er in komen dat er word gecheat in games, je houd het nooit tegen maar dit slaat alles. Zo een beetje elke 4 potjes maken we wel een cheater mee of hebben we nu het idee dat het een cheater is... bah
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrijwel nooit een cheater tegenkom, maar wel heel vaak zelf voor een cheater wordt uitgemaakt. Gisteren nog zat ik met 4 man in een party en hadden we afgesproken met zijn allen te gaan kniven. Dus een class met tactical knive, marathon pro, lightweight pro en commando pro. Allemaal vol rondrennen en we wonnen echt heel dik. De vijand maar zeuren en zeuren dat we cheaters zijn omdat we ze continu flankten van achter enzo. Heel vervelend voor hun, maar echt niemand van ons cheat. Ik denk dat voor veel mensen het niveau soms iets te hoog ligt (vooral te snel is) waardoor het niet interessant meer is.
Eigenlijk zou de IW.net matchmaking hiervoor moeten zorgen, maar dat werkt voor geen meter dus komen ook spelers die minder goed zijn/minder vaak spelen gewoon bij de betere erin. Zelf ben ik prestige 2 lvl 40 ongeveer en ben ik pas 2 cheaters tegengekomen. En dat zijn dan van die mensen met auto aim die alleen maar headshots maken. Misschien dat er tussendoor wel meer zijn geweest, maar dan heb ik die ook gewoon allemaal geownd
Als ik daar dadelijk weer zoveel last van heb dan stop ik tot ze het opgelost hebben want dit is gewoon niet leuk meer. Wel met een knife lvl 34 geworden gister
Tja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Maar dat van die map-blacklist vind ik zo'n gek idee nog niet.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:17:
[...]
Dit heb ik ook zitten denken maar vermoedelijk hebben ze gedacht om iedereen gelijke kansen te geven. Dus niet dat de minder begaafde spelers constant in maps komen met mensen die die maps kunnen dromen (en er dus verschrikkelijk veel beter zijn). Nu kun je quitten maar kost het je A] tijd B] een loss (als het bezig is).
Alhoewel een 1 of 2 map blacklist wel leuk zou zijn, alleen krijg je dan ook het probleem dat de mensen die jouw geblackliste maps WEL willen spelen dat niet kunnen - of jij moet naar een andere lobby verwezen worden (en daar krijg je dan ook weer gezeur over)
Gooi mij maar uit de lobby op het moment dat er een van die niet gewenste maps aan de beurt is. Misschien moet ik het ook gewoon accepteren zoals het is. Dit is gewoon het nadeel van het niet kunnen hosten met een eigen mapcycle en eventueel uitsluiting van bepaalde wapens. Had een hoop klaag posts gescheelt hier (ik zeg niet dat er niet terecht geklaagd wordt btw
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dit zie ik steeds vaker. En die hebben dan gewoon halve cheats aan staan om niet op te vallen.
Ik denk ongeveer 50 tot 60 uur, weet niet precies meer maar ik ben al een tijdje lvl 70 en heb nu 3d-19u op de teller.Fastman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:46:
Weet je wat misschien een interessante stat is: na hoeveel uur je level 70 geworden bent.
Maar de laatste levels zat ik puur stats te jagen voor die 10k exp bonussen. En SD heb je ook vaak rondes van 8k exp.
Ik weet nog niet of ik wel prestige in ga, de lol is er vanaf met al die neppers.
[ Voor 23% gewijzigd door Bulls op 16-12-2009 13:54 ]
Ah, dank je wel. Volgens mij werkt het nu inderdaad. We konden in ieder geval tegelijk Steam open hebben staan.Snowbank schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:11:
[...]
De game zit aan je steam account vast en de key kan je nergens anders meer registeren.
Twee steam accounts kunnen niet tegelijk online zijn.
Het enigste wat je zou kunnen doen is steam op offline zetten dus, op de pc van je pa steam installeren, met je eigen account inloggen, MW2 SP downloaden, STEAM op offline en dan kan je pa de singleplayer doen.
En dan kan jij online MW2 spelen.
Nu alleen nog even proberen of het werkt met hem in Offline SP en ik in Online MP. Zal wel lukken gok ik ook zo.
In ieder geval/Nogmaals, bedankt!
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Helemaal mee eens.Fastman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:46:
Weet je wat misschien een interessante stat is: na hoeveel uur je level 70 geworden bent.
Zal het posten, zodra ik lvl70 ben.
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:24:
[...]
lol ja speakers met gamen = no-go.. en met el-cheapo speakers al helemaal... dan kan je nog beter met muziek op spelen, speelt rust gevender.
Koop een fatsoenlijk headset en hij gaat een stuk langer mee. Ik doe ongeveer 1,5/2 jaar met 1 headset. Is lang genoeg voor de uren die ik hem op heb.
De Logitech Headset Precision Gaming noem ik anders al een fatsoenlijke headset
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
waarom zijn speakers nogoVerwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:24:
[...]
lol ja speakers met gamen = no-go.. en met el-cheapo speakers al helemaal... dan kan je nog beter met muziek op spelen, speelt rust gevender.
ik heb wel een headset. 3zelfs speel er wel eens mee maar hou niet van die kleppen op mijn oor.
maar leg mij maar eens uit waarom headset altijd beter is als een complete 5.1 surround set.
oke als je met speakers voor 5euro koektrommel geluid bedoeld snap ik het.
[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 16-12-2009 14:15 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Dan loop ik wel uit :"D Ik zit nu op lvl 34 1Dag 5Uur 15MinutenBulls schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:52:
[...]
Ik denk ongeveer 50 tot 60 uur, weet niet precies meer maar ik ben al een tijdje lvl 70 en heb nu 3d-19u op de teller.
Maar de laatste levels zat ik puur stats te jagen voor die 10k exp bonussen. En SD heb je ook vaak rondes van 8k exp.
Ik weet nog niet of ik wel prestige in ga, de lol is er vanaf met al die neppers.
Maarja zo goed ben ik niet dusja
Mwah gamen met speakers gaat prima hoor. Ik heb bijna nooit een headset op.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:24:
Xbox aan receiver, vervolgens het volume lekker hoog en gaan met die banaan!
ik was met 52 u op de klok meer lvl 1en ik ben dan niet de hele tijd 1 wapen gebruikt hierdoor gaat het wel een stukje sneller denk ik.baronruud schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:12:
[...]
Helemaal mee eens.![]()
Zal het posten, zodra ik lvl70 ben.
Ja ik weet precies hoe die map werkt. Maar gister bijna alle potjes in die map gespeeld. Gister wilde ik vooral lekker rushen en ja als er dan steeds iemand met een shotgun loopt te campen in een hoekje dan is het gewoon niet leuk meer. Buiten dat vind ik het gewoon een bout map. Zelfde geld voor Karachi, Sub Base en Underpass.Marcks schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:37:
[...]
Skidrow is juist heerlijk. Lekker veel chokepoints; vooral die smalle trap in het midden is humor. Claymore neerzetten en zodra die boem doet (en niet zelden een double kill oplevert) een nieuwe planten, dank u Scavenger. Ook speelt alle actie zich af in een klein gebied met veel kamertjes, maar toch een vrij eenvoudige layout... met HBS weet ik bijna altijd waar iedereen zich bevindt en waar ze naartoe gaan. De enkeling die toch het zijpad neemt is vaak totaal niet verdacht op een tegenstander en kun je kinderlijk eenvoudig opwachten.
Mja, misschien zat jij in het andere team en vond je het daarom een boutmap.
Btw ik speel alleen met een headset als het al wat later in de avond/nacht is en ik in m'n eentje speel.
Verder speel ik met een goede 2.0 set of tv speakers, omdat ik meestal niet in m'n eentje speel maar met m'n broer.
[ Voor 13% gewijzigd door Dj-sannieboy op 16-12-2009 14:30 ]
Hier ben ik het niet echt mee eens. Heb hier een redelijk goede game headset(vind ik,maar ben geen audiofiel) maar met het 5.1 surround hoor ik beter waar voetstappen of schoten vandaan komen dan met de headset.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:24:
[...]
Met de headset ben ik altijd een rondje aan het draaien om het geluid precies te lokaliseren.
Speakers met gamen = no-go:? Bullshit!Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:24:
[...]
Bij mij thuis klinkt het super! Goeie receiver met 5.1 surround en een tvtje van 107cm. Vooral als de sub begint te blazen als er zwaar geschut neerkomt...
Laat het vooral die audiofielen niet horen, headset beter dan een 5.1

[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 16-12-2009 14:28 ]
En net wilde m'n PS3 de matchmaking server niet vinden of zo... Hopen dat het straks gefixed is.
Verder is de ACR een super wapen! Was bang dat 'ie te weinig damage zou doen, maar door de weinige recoil is 'ie zeer bruikbaar, zelfs met silencer (wat bij de M4, FAMAS en M16 geen succes was) gaat het lekker. Wel jammer dat je, als je door een tegenstander beschoten wordt, vaak een klap krijgt waardoor je aim weer omhoog schiet (soort omgekeerde recoil of zo).
headset > speakers bij gamen. Daarnaast is 5.1 surround ook niet de heilige graal op audio gebied.baronruud schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:27:
[...]
Speakers met gamen = no-go:? Bullshit!
Bij mij thuis klinkt het super! Goeie receiver met 5.1 surround en een tvtje van 107cm. Vooral als de sub begint te blazen als er zwaar geschut neerkomt...
Ja... maar ik bedoel meer in de zin dat de kogel de verkeerde kant op gaat
Ligt eraan of je van die melkpakformaat speakertjes hebt of échte speakers_avalanche_ schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:35:
[...]
headset > speakers bij gamen. Daarnaast is 5.1 surround ook niet de heilige graal op audio gebied.
Goede bijpassende avatar met het commentInZane schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:37:
[...]
Ligt eraan of je van die melkpakformaat speakertjes hebt of échte speakers
Verwijderd
Ja als je een fatsoenlijke 5.1 surround set hebt zal je msischien goed geluid hebben.InZane schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:37:
[...]
Ligt eraan of je van die melkpakformaat speakertjes hebt of échte speakers
Maar die heb je niet voor 50 euro en een headset wel.
Daarbij sluit je met headset meer af van de omgeving. Geen random noice van buiten af, of voetstappen op de gang die als enemy klinkt
Game is 5 wkn uit, en nu begint het tijd worden voor nieuwe maps.....Versteegrob schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:00:
Is er al iets bekend over nieuwe mappen, vind het wel tijd worden
Ok, als de game 3mnd oud is. Maar 5 wkn?
Verwijderd
wou net zeggen, begin nu net pas een beetje te wennen aan de huidigebaronruud schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:03:
[...]
Game is 5 wkn uit, en nu begint het tijd worden voor nieuwe maps.....
Al gooien ze alle COD4 maps er bij, dat zou al goed zijn.baronruud schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:03:
[...]
We hebben nu geen player-made-maps he, dus we moeten het hier mee doen.
In het begin vond ik alle levels makkelijk te onthuoden, had nooit het idee dat ik de weg kwijt was.
Wat eerder al werd gezegd; dat komt omdat alles op elkaar lijkt... Dat merk ik nu echt goed na een paar weken spelen. (Terminal is vet, en wasteland, maar die komt uit CODuo).
Ze hebben zelf voor dit systeem gekozen en dan vind ik ook wel dat je er wat voor mag doen.
(laat staan een match systeem waarin je je level voorkeur kan aangeven en de mogelijkheid om in een KLEINERE server te spelen. Ik vind het helemaal niet relax om altijd met 8 man te zitten slachten...)
Je hebt twee oren die ook nog eens analoog zijn. Dus een headset is alles wat je ooit nodig hebt. En zeker als je een micro gebruikt. En laat het spelen met een voicechat nu net iets zijn dat 'echte' gamers doenbaronruud schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:27:
[...]
En pro gamen op tv?
Zou ook kunnen zijn dat mensen op sound reageren. Heb dit zelf ook al een paar keer gedaan. Als je een goeie headset hebt, dan kan je gewoon horen als iemand door gebroken glas of iets dergelijks loopt. Als je bijvoorbeeld iemand over een metalen trap hoort lopen, dan weet je gewoon precies waar deze persoon loopt.Bulls schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:49:
Ik heb het idee dat veel cheaters niet de volledige aimbot pakket hebben draaien maar wel die vakjes er omheen. Vaak genoeg zie je ze gewoon al iemand in de gaten hebben voordat hij hem ooit heeft kunnen zien. Dus ook niet er heen zien gaan, en hoppa om de hoek springen en neer knallen in een beweging.
Dit zie ik steeds vaker. En die hebben dan gewoon halve cheats aan staan om niet op te vallen.
Dus niett te vaak iemand voor cheater uitmaken...
Je hebt twee oren, maar geluiden die van achteren komen klinken toch anders dan uit een koptelefoon (o.a. vanwege de anatomie van het oor, de 'schelp' is gemaakt om vooral van voren en opzij te horen. In het echt kun je ook horen of iemand voor of achter je staat, met een koptelefoon kun je dat niet, tenzij er geavanceerde technieken worden gebruikt om geluiden van achter anders te laten klinken (wat ik behoorlijk betwijfel). Dus ik zou zeggen, 5.1 heeft wel degelijk zin. Een koptelefoon luistert echter wat nauwkeuriger, minder omgevingsgeluid.Fastman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:13:
[...]
Je hebt twee oren die ook nog eens analoog zijn. Dus een headset is alles wat je ooit nodig hebt. En zeker als je een micro gebruikt. En laat het spelen met een voicechat nu net iets zijn dat 'echte' gamers doen![]()
En pro gamen op tv?
Dat domme geschreeuw bedoel je? En pro gamen? Fun gamen doe ik, verdien er geen geld mee.Fastman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:13:
[...]
En laat het spelen met een voicechat nu net iets zijn dat 'echte' gamers doen![]()
En pro gamen op tv?
Weinig fun aan op de pc zo te lezen.
Is zelfs een apart problemen topic voor de PC: Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2
Veel plezier met je dedicated servers, hackers en glitches. Ik lig lekker onderuit op de bank. Amen
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 16-12-2009 15:23 ]
Nee het zijn juist de mensen die lang stil zitten die ze pakken. En als ik dan mee kijk met hun als spectator of op killcam. Dan hebben ze geen HB sensor. Maar toch hup om de hoek en dood. Vaak haddeb ze het wel kunnen weten maar soms heb ik mijn twijfels.prutser387 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:17:
[...]
Zou ook kunnen zijn dat mensen op sound reageren. Heb dit zelf ook al een paar keer gedaan. Als je een goeie headset hebt, dan kan je gewoon horen als iemand door gebroken glas of iets dergelijks loopt. Als je bijvoorbeeld iemand over een metalen trap hoort lopen, dan weet je gewoon precies waar deze persoon loopt.
Dus niett te vaak iemand voor cheater uitmaken...
welke levels uit cod zijn dat dan ?ixl85 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:10:
[...]
Al gooien ze alle COD4 maps er bij, dat zou al goed zijn.
We hebben nu geen player-made-maps he, dus we moeten het hier mee doen.
In het begin vond ik alle levels makkelijk te onthuoden, had nooit het idee dat ik de weg kwijt was.
Wat eerder al werd gezegd; dat komt omdat alles op elkaar lijkt... Dat merk ik nu echt goed na een paar weken spelen. (Terminal is vet, en wasteland, maar die komt uit CODuo).
Ze hebben zelf voor dit systeem gekozen en dan vind ik ook wel dat je er wat voor mag doen.
(laat staan een match systeem waarin je je level voorkeur kan aangeven en de mogelijkheid om in een KLEINERE server te spelen. Ik vind het helemaal niet relax om altijd met 8 man te zitten slachten...)
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Daar moet de software die het geluid naar de geluidskaart stuurt voor zorgen. Dat voor en achter horen wordt zwaar overschat denk ik, net zoals smaken met je tong (smaken doe je 80% met je neus). Zo denk ik dat je meer "ziet" dat iets vooraan of achteraan gebeurt. //offtopic, maar interessante vraag: kan je echt (ogen dicht, open ruimte) horen of iets van voor of achter je komt.Mj2sL schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:17:
In het echt kun je ook horen of iemand voor of achter je staat, met een koptelefoon kun je dat niet, tenzij er geavanceerde technieken worden gebruikt om geluiden van achter anders te laten klinken (wat ik behoorlijk betwijfel).
ik denk het niet ! Het geluid wordt zachter en gedempt, maar zo'n effect zou je kunnen generen en het langs voren afspelen en de persoon laten denken dat het van achter hem kwam.
Ja, maar dan maakt headphone / 5.1 niet uit ! Doe wat je leukst vind.baronruud schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:22:
Veel plezier met je dedicated servers, hackers en glitches. Ik lig lekker onderuit op de bank.
[ Voor 8% gewijzigd door ? ? op 16-12-2009 15:33 ]
makkelijk, ik hoor zelfs thuis wie er op de trap loopt puur aan de manier van stappen zetten.Fastman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:32:
[...]
Daar moet de software die het geluid naar de geluidskaart stuurt voor zorgen. Dat voor en achter horen wordt zwaar overschat denk ik, net zoals smaken met je tong (smaken doe je 80% met je neus). Zo denk ik dat je meer "ziet" dat iets vooraan of achteraan gebeurt. //offtopic, maar interessante vraag: kan je echt (ogen dicht, open ruimte) horen of iets van voor of achter je komt.
ik denk het niet ! Het geluid wordt zachter en gedempt, maar zo'n effect zou je kunnen generen en het langs voren afspelen en de persoon laten denken dat het van achter hem kwam.
[...]
Ja, maar dan maakt headphone / 5.1 niet uit ! Doe wat je leukst vind.
Je gebruikt het vaker dan je denkt speel maar eens zonder geluid een schietspel dat is een waar drama
Dan lees jij verkeerd. Zat mensen die veel plezier beleven aan de pc-versie.baronruud schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:22:
[...]
Weinig fun aan op de pc zo te lezen.
Is zelfs een apart problemen topic voor de PC: Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2
Veel plezier met je dedicated servers, hackers en glitches. Ik lig lekker onderuit op de bank. Amen
Daarnaast zegt een apart topic voor problemen geen f*ck. Die zijn er namelijk altijd voor spellen die populair zijn. En als je het problemen topic leest, kom je tot de constatering dat een groot deel van de problemen bestaan uit user error's
En hackers en glitchers kom je trouwens ook tegen op de consoles...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Over 3 maanden wilt hij waarschijnlijk CoD7baronruud schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:03:
[...]
dan heb je je speakers niet hard zat staan.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:45:
[...]
Ja als je een fatsoenlijke 5.1 surround set hebt zal je msischien goed geluid hebben.
Maar die heb je niet voor 50 euro en een headset wel.
Daarbij sluit je met headset meer af van de omgeving. Geen random noice van buiten af, of voetstappen op de gang die als enemy klinkt
Wel grappig, ik ben ook zo'n statistieken freak, want ik baalde dat ik het tijdens CoD4 niet had bijgehouden voor m'n 10e prestige. Nu houd ik het goed bij en staat er op m'n iPhone een notitie bestandje:Fastman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:46:
1ste keer levelen: 1d13h32m
1ste prestige: 1d6h12m Totaal tot en met 1e prestige dus 2d19h44m
Nu ben ik bijna klaar met 2e prestige en denk dat ik die sneller haal dan 1 dag en 4 uur. Met hardcore S&D gaat de prestige volgens mij wel het snelste, al loop je wel heel erg achter met XP (vergeleken met HQ, Domination en TDM)
Verwijderd
Ik speel afentoe CSS met speakers, en dan lekker volume op high met AWP knallen. Geeft mooi geluid, en speelt wel leuk. Maar ik hoor echt amper enemy lopen of iig minder dan met mijn headset.Proxx schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:44:
[...]
dan heb je je speakers niet hard zat staan.
En met speakers hoor ik meestal wel een enemy lopen, maar nooit precies waar. Terwijl ik bij mijn headset precies kan zeggen waar de enemy loopt, hoe ver / hoeveel etc. etc.
Majah back to track:
HOOGSTE KILL STREAK DIE JE TOT NU TOE GEHAALD HEBT ?
die van mij is 12 0_o level 26, 7/8 uur gespeeld.
gistere een die hoger moest zijn maar volgensmij tellen sommige air... niet mee ofzo.
ik kreeg een Airsupply (die met meerdere pakketjes) zelf alle pakketjes gepakt en allemaal tegelijk aan gezet.
counterUAV harrier chopper airstrike sentry en een apparte airdrop pakketje met sentry gun
stond 24 - 2 - 3
[ Voor 91% gewijzigd door Proxx op 16-12-2009 15:53 ]
dit is zo'n 'hamer' discussie .. . // alles past met een hamer .. zo niet grotere hamer pakken //Proxx schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:44:
[...]
dan heb je je speakers niet hard zat staan.
.. ontopic, ik ben zelf wel fan van een headset, zolang mn vriendin me niet 'besluipt'

Net die nuke niet!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Alle kills die uit een pakketje komn, tellen niet meer voor de killstreak helaasProxx schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:51:
mijne ook 12 =]
gistere een die hoger moest zijn maar volgensmij tellen sommige air... niet mee ofzo.
ik kreeg een Airsupply (die met meerdere pakketjes) zelf alle pakketjes gepakt en allemaal tegelijk aan gezet.
counterUAV harrier chopper airstrike sentry en een apparte airdrop pakketje met sentry gun
stond 24 - 2 - 3
anders zat ik al rond de 20/25
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 15:55 . Reden: :tide nav nedeR ]
Verwijderd
Waar je geen rekening mee houdt is dat een persoon onbewust zijn hoofd een beetje draait om te bepalen waar het geluid vandaan komt. Met een headset haalt dat niks uit aangezien je positie van je oren tov je geluidsbron niet verandert. Met een goed geplaatste 5.1 set zou dat wel moeten werken zodat je toch beter de locatie van het geluid kunt waarnemen.Fastman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:32:
[...]
Daar moet de software die het geluid naar de geluidskaart stuurt voor zorgen. Dat voor en achter horen wordt zwaar overschat denk ik, net zoals smaken met je tong (smaken doe je 80% met je neus). Zo denk ik dat je meer "ziet" dat iets vooraan of achteraan gebeurt. //offtopic, maar interessante vraag: kan je echt (ogen dicht, open ruimte) horen of iets van voor of achter je komt.
[...]
Doe eens een THX demo zou ik zeggen
http://www.waarmaarraar.n..._kijkt_met_zijn_tong.htmlFastman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:32:
[...]
[...]
zwaar overrated dus

http://store.steampowered.com/stats/
[ Voor 14% gewijzigd door Omnyakom1 op 16-12-2009 16:06 ]
Mijn hoogste killstreak is 38 en die staat al heel lang denk dat ik die in de eerst 10 uur spelen gehaald heb.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:47:
[...]
Ik speel afentoe CSS met speakers, en dan lekker volume op high met AWP knallen. Geeft mooi geluid, en speelt wel leuk. Maar ik hoor echt amper enemy lopen of iig minder dan met mijn headset.
En met speakers hoor ik meestal wel een enemy lopen, maar nooit precies waar. Terwijl ik bij mijn headset precies kan zeggen waar de enemy loopt, hoe ver / hoeveel etc. etc.
Majah back to track:
Kijk nog eens goed. MW2 heeft volgens mij nog steeds het hoogste aantal spelers vandaag.Omnyakom1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:05:
MW2 is gezakt naar tweede plaats op SteamPlayerStats, CSS staat weer bovenaanvoorspelbaar, wat een faalspel

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Verwijderd
Ja omdat VEEEEEEEEEEEEL meer mensen CSS hebben.Omnyakom1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:05:
MW2 is gezakt naar tweede plaats op SteamPlayerStats, CSS staat weer bovenaanvoorspelbaar, wat een faalspel
Want die stats van steam zijn enkel voor de PC gebruikers.
Tel de uren van ps3 en xbxo360 erbij en CSS komt niet eens in de buurt.
EDIT:
Oja en er staan ook nog 15.000 singelplayers van CODMW2 die heb je er zeker niet bij geteld ?
dus faalspel ? nee
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 16:23 ]
Verwijderd
Heb het spel nu sinds enkele weken en heb altijd zonder problemen online kunnen spelen.
Tot aan eergisteren. Ik kan het spel gewoon opstarten en ik kom ook gewoon in de lobby. Zodra ik echter in een map zit dan freezed deze na een 30 seconden. Dit doet ie trouwens ook in singleplayer game. Het volgende heb ik tnt gebrobeerd. Spel opnieuw geinstalleerd, Windows geupdate en van alles de nieuwste drivers geinstallerd.
Probleem was voor een uur opgelost (waarom weten we nog steeds niet) maar daarna alleen maar ellende.
Soms kan ik ctrl-alt-del doen en dan staat er Programma reageerd niet. En soms moet ik de hele pc opnieuw opstarten omdat niks meer werkt.
Probleem is alleen bij MW2. andere spellen functioneren gewoon.
Pc specs moeten ruim voldoende zijn.
Iemand enig idee?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 16:30 ]
Daarnaast is CSS dit weekend voor 5 euro te koop geweest, ik gok dat aardig wat mensen van die gelegenheid gebruik gemaakt hebben.f4stf0rw4rd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:08:
[...]
Kijk nog eens goed. MW2 heeft volgens mij nog steeds het hoogste aantal spelers vandaag.
-
Verwijderd
14 hier, level 28 geloof ik. Als pakketjes meetelden zou 'ie wel dubbel uitgevallen zijn ja.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:47:
[...]
Majah back to track:
Verwijderd
Hoe warm word je PC ?Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:25:
Ik zit met het volgende,
Heb het spel nu sinds enkele weken en heb altijd zonder problemen online kunnen spelen.
Tot aan eergisteren. Ik kan het spel gewoon opstarten en ik kom ook gewoon in de lobby. Zodra ik echter in een map zit dan freezed deze na een 30 seconden. Dit doet ie trouwens ook in singleplayer game. Het volgende heb ik tnt gebrobeerd. Spel opnieuw geinstalleerd, Windows geupdate en van alles de nieuwste drivers geinstallerd.
Probleem was voor een uur opgelost (waarom weten we nog steeds niet) maar daarna alleen maar ellende.
Probleem is alleen bij MW2. andere spellen functioneren gewoon.
Pc specs moeten ruim voldoende zijn.
Iemand enig idee?
Probeer is te spelen met je ingame settings helemaal op LOW
exact pc specs ?
//offtopic...Fastman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:32:
[...]
/offtopic, maar interessante vraag: kan je echt (ogen dicht, open ruimte) horen of iets van voor of achter je komt.
[...]
Ik ben zelf aan één oor doof, en heb daardooor heel veel gehoortests gedaan...
Wat men vaak vergeet is dat je niet alleen door je oren hoort, maar ook via de trillingen die je schedel bereiken. Dit is waarom je dus wel waar kan nemen of geluid voor je is of achter je... Bij de meeste gehoortests is dit zelfs een onderdeel van de test...van die piepjes op je voorhoofd en achterhoofd...
Verwijderd
Ja echt een "faalspel". Als je gelijk zou hebben, wat je niet hebt omdat je duidelijk niet goed gekeken hebt naar de cijfertjes, zou het nog indrukwekkend zijn dat een spel wat kort uit is, al vergelijkbare scores haalt als het misschien wel meest gespeelde PC Multiplayer schietspel ooit, wat al jaren bestaat.Omnyakom1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:05:
Ik speel nu 2d en een paar uur, maar ik ben nog steeds maar level 57.
Terwijl ik hier heel veel mensen zie die dan al hoger waren?
Speel ik zo slecht? Want ik sta toch bijna altijd 2-3, in het begin was ik wel slechter.
Heb ongeveer 3800 kills en 4600 deaths, niet zó slecht toch?
Ik speel zelf met een headset, een Plantronics Gamecom 777, die geeft dus virtueel 5.1 geluid.
Als iemand achter mij komt hoor ik die echt, alhoewel niet altijd dan ben ik even niet op het geluid aan het letten.
En een ACR + FMJ + Holo icm Stopping Power is heel sterk, ik miste juist wat kracht, maar nu is dat helemaal in orde!
Mijn hoogste streak is 30, maar ik had toen geen Nuke ingeschakeld.
Ik had wel Hardline, dus een Predator die 1 persoon kilde, dan een Harrier en hierna een Pave Low, dus eigenlijk zeer makkelijk te halen zijn streak.
18, in een 18-0 game.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:47:
Verwijderd
Ingame setting op low heb ik ook geprobeerd. En we hebben ook een 3dmark test gedaan om de videokaart eens wat zwaarder te stressen. Leverde geen problemen op.Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:28:
[...]
Hoe warm word je PC ?
Probeer is te spelen met je ingame settings helemaal op LOW
exact pc specs ?
Ik weet niet of UT3 te vergelijken is, maar bij dit spel waren er geen problemen. (alles op high).
\ Ik heb een Amd Athlon 7750 Dual-core 4gig ozc geheugen en een Ati 4890
Verder weet ik het ook niet helemaal.( Broertje heeft deze zolang in elkaar gestoken.)
Voeding is mss wel aan de lage kant. Is een 400watt corsair.
Het rare is gewoon dat ik 3 weken geen problemen heb gehad.
[ Voor 22% gewijzigd door ? ? op 16-12-2009 16:52 ]
Gast, wat is jou probleem dan?Omnyakom1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:05:

Als jij er niets aan vind, post dan gewoon lekker niet.
kan jij niet gewoon even opzouten uit dit topic?Omnyakom1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:05:
troll...
[ Voor 1% gewijzigd door Bezulba op 16-12-2009 17:14 . Reden: wasnienetjes ]
blup
Dat is echt totaal wat anders dan horen of iets achter of voor je is!Proxx schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:01:
[...]
http://www.waarmaarraar.n..._kijkt_met_zijn_tong.html
zwaar overrated dusmaar goed ik zal stoppen.
En met een hoofdtelefoon kan het wel, maar om het goed te laten werken is er een heel nauwkeurig model van jouw oorschelpen nodig.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dat zeg ik toch:icecreamfarmer schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:31:
[...]
welke levels uit cod zijn dat dan ?
Wasteland is uit COD(uo)

Exact het zelfde. Alleen een Heli ipv een tractor
Terminal is niet uit een andere cod, maar dat zei ik ook niet als je mn post naleest.
(Hoewel, tijdens online spelen met al die downloads kan ie ook binnen zijn gehengeld natuurlijk)
[ Voor 61% gewijzigd door steveman op 16-12-2009 18:05 ]
36Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:47:
[...]
ja maar welk level komt overeen.ixl85 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:30:
[...]
Dat zeg ik toch:
Wasteland is uit COD(uo)
[afbeelding]
Exact het zelfde. Alleen een Heli ipv een tractor
Terminal is niet uit een andere cod, maar dat zei ik ook niet als je mn post naleest.
het antwoord had moeten zijn brecourt
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Waarschijnlijk in totaalg0tanks schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:11:
Ik had net een bug geloof ik, ik had een care package met predator missile gestolen en daarmee twee mensen vermoord, krijg ik ineens te zien dat ik een challenge heb gecomplete waarbij je vijf mensen met een predator missile moet vermoorden.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Kan zijn dat ze cold blooded aan haddne waardoor je niet zag dat ze daar liepen?g0tanks schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:11:
Ik had net een bug geloof ik, ik had een care package met predator missile gestolen en daarmee twee mensen vermoord, krijg ik ineens te zien dat ik een challenge heb gecomplete waarbij je vijf mensen met een predator missile moet vermoorden.
Nee, ik heb al honderd keer een Predator gehad ofzo.
Lijkt me sterk dat er nog eens drie mensen met Cold Blooded rondliepen, anders had ik het waarschijnlijk wel gezien, het was op Quarry wat redelijk open is.Fist schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:20:
[...]
Kan zijn dat ze cold blooded aan haddne waardoor je niet zag dat ze daar liepen?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Mmh dan weet ik het niet. Ik heb wel eens dat ik ergens mijn predator op gooi, en dan veel meer kills heb dan ik verwachtte. Zou ook gewoon een bug kunnen zijn, zijn zat challenges bugs geloof ik.g0tanks schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:45:
[...]
Nee, ik heb al honderd keer een Predator gehad ofzo.
[...]
Lijkt me sterk dat er nog eens drie mensen met Cold Blooded rondliepen, en anders had ik het waarschijnlijk wel gezien, het was op Quarry wat redelijk open is.
Verwijderd
Ik vind het zelf heel vet. Ik heb nu op 10 kills na een k/d van 2.50

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 20:05 ]
https://niels.nu
Haal ik voor de eerste keer een nuke, leaved de host de server en doet alt f4 ofzo weet ik veel. Resultaat: sever disconnected...
Moet ik met mn eerste nuke weer hebben natuurlijk...
Verwijderd
niet op reageren...eendje schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:13:
[...]
kan jij niet gewoon even opzouten uit dit topic?
troll...
disconnect from server
unable to connect to host
waiting for party leader
could not migrate host
Zo zonde van een meesterlijk mooi uitziende game en toffe gameplay en dan toch zo kunnen vern**ken. Zo dat was fijn nu weer ff MW2
Verwijderd
Ik speel ook wel met een vriend en ondervind wel dezelfde problemen, maar ik probeer me er niet door te laten leiden.Freddy_Fish schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:52:
Wraaaa kunnen we geen MW2 klaagbak maken af en toe moet ik gewoon ff zeiken op die game. De mp liep opzich wel aardig bijna geen lag, maar de laatste 2 dagen is het echt extreem. Gingen vanavond ff een avondje gamen want een maatje had de game ook aangeschaft. Nou we waren met zijn drieën dit is ongeveer hoe de avond ging tussen het laggen door:
disconnect from server
unable to connect to host
waiting for party leader
could not migrate host
Zo zonde van een meesterlijk mooi uitziende game en toffe gameplay en dan toch zo kunnen vern**ken. Zo dat was fijn nu weer ff MW2.
Ik geniet van het spel en op een paar challenges na, ga ik eerdaags aan de prestige 1 beginnen.
Zou het zonde vinden als ik er weer op 0 moet beginnen terwijl ik nog 20 headshots moet voor de M4...
Bron, Robert Bowlings twitter:
Fourzerotwo Update in Test now: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix.
Als allereerst mn systeem specs:
QX9650 @ 3.6ghz
Gigabyte x48-dq6
OCZ Blade 2x2gb 1066mhz
2x HD3870x2 @ 4-way CFX
4x Samsung F3 500gb @ RAID0
Coolermaster 1000W realpower
LG 26" scherm 1920*1200
Verse installatie van Windows 7 x64 Ultimate NL
Zodra ik het spel op zn hoogst zet. Dus 1920*1200, textures op Extra en AA op 4x etc.. Gaat het spel haperen. Zodra ik hem iets lager zet. Bijv. de textures op High ipv Extra en de AA op 2x dan is het haperen over.
Nu heb ik ook mijn TV op de PC aangesloten. Ik ben het spel gaan spelen op zn aller hoogst en heb mn taakbeheer met het tabblad Prestaties laten weergeven op de TV.
Onder het kopje Fysiek geheugen staat er Vrij. Nu valt mij op, zodra er een map aan het laden is, loopt het aantal MB bij Vrij omlaag tot de nul. Zodra dat Vrij op nul gaat begint het spel te haperen.
Als ik dus het spel weer op een wat lagere kwaliteit zet, komt het kopje Vrij niet meer op nul te staan en draait het spel weer super!
Zou dit betekenen te kort aan geheugen?? Dit lijkt mij zo sterk! Met deze setup moet ik volgens mij met gemak op zn hoogst kunnen draaien.
Ik las op internet dat er aangeraden wordt om het spel hoog te kunnen draaien om 3gb geheugen te hebben. Mja wat bedoelen ze met hoog hea!?
Ook heb ik de FPS laten weergeven dmv Rivatuner en op het moment van een haper blijven de FPS gewoon rond de 90 draaien. Systeem kan makkelijk dit spel draaien op zn hoogst. Maar waar nu de fout ligt..
Zie screenshot: klik hier
[ Voor 12% gewijzigd door J4cks0n op 16-12-2009 22:23 ]
Er is een apart topic voor problemen met CoD:MW2 voor op de pc. Ik denk dat het beter is dat je daar de vraag stelt zodat dit topic echt inhoudelijk over de game blijft gaan.J4cks0n schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:18:
Ik zit met het volgende probleem mbt CoDMW2.
knip probleem
En voor je mem: 8GB kost geen drol (maar die gpu's van jou toen der tijd wel, if you catch my drift)
"V-3-6"monnick schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:14:
Woei!!! De 1887's zijn generfed en de patch wordt op dit moment getest!Ook de unlimited ammo hack en de rank hank (PS3) zal worden aangepakt in deze patch.
Bron, Robert Bowlings twitter:
Fourzerotwo Update in Test now: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix.
Ten tijde van CoD-uo was dit de shortcut voor voice command :"Took long enough!"
Dit was de eindscore trouwens

Hoe heb je die score gehaald en met welke setup van wapens/perks en killstreaks?Mag schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:46:
YES! Ik heb eindelijk mijn killstreak (36) weer gebroken, staat nu op 41
Dit was de eindscore trouwens
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.