Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 00:17:
[...]
met een p90 spring ik als je mij tegen komt. so? moet je maar beter mikken.
zoals al gezegd een konijn springt anders en dat lukt niet in mw2
en er gaan zoveel mensen prone bij combat
zelfs in de intro wordt gezegd dat je moet hurken voordat je schiet
als ik een sniper zie, loop ik er ook gek zigzaggend naartoe
Het is geen UT of Quake. Ik vind daarom dat je aim toch behoorlijk verslechterd moet zijn tijdens het springen. Dan mag iedereen springen wat hij/zij wil. Daar zit het probleem. Het zou een soort van realistische shooter moeten zijn en ik vind daarom dat je bij springen en prone gaan tijdens het bewegen een slechtere aim moet hebben.
En over hurken bij het schieten klaagt niemand hier hoor.
Natuurlijk, op dit moment kun je het doen, dus waarom niet? Maar dan moeten mensen ook niet zeuren over mensen die rennen met een care package marker in hun hand en zo knife kills maken. Dat zit namelijk ook gewoon in de game. Vind ik ook vervelend. En over de model 1887's zeuren ook veel mensen. Het zit allemaal in het spel. Neemt niet weg dat ik vind dat ze een aantal zaken moeten aanpassen om een betere balanced game te krijgen. Dus wat mij betreft minder damage voor de akimbo 1887's, onnauwkeurigere aim bij springen en prone gaan en niet meer die maximale snelheid bij de combi marathon, lightweight en care package marker.
Een grote ergernis van mensen is ook de GL a.k.a. Noob Tube. Die vind ik ook wel heel irritant, maar hij heeft ook wel behoorlijk wat nadelen, zoals een lange reload tijd en aimen is lastiger dan het lijkt. Ja, je krijgt er soms eenvoudig kills mee, maar dat red je ook wel als je campt met je AUG-HBAR om maar even wat te noemen.
Ik vind een nadeel van dit spel dat het behoorlijk uitmaakt welke spelvorm je speelt als het gaat om het verkrijgen van XP. Dit zou ongeveer gelijk moeten zijn in de verschillende spelvormen. Dat is tenminste mijn mening. Ik weet natuurlijk niet wat je speelt, maar ik denk dat als je wat meer Demolition gaat spelen je uiteindelijk veel sneller gaat lvlen.
Het valt me ook op dat het lvlen echt steeds sneller gaat als je vaker in prestigemode gaat. Niet omdat je meer challenges en dergelijke hebt. Dat zijn er maar een paar, maar gewoon omdat je beter bent. De eerste lvls vlieg je doorheen maar toen ik de game voor het eerst speelde duurde dat gewoon een stuk langer. Het is ook niet zo dat je met slechtere wapens speelt. Hooguit andere. Ik was lvl 3 in prestige mode en haalde 81 kills in 1 potje en ik was direct 4 lvls verder. Dat was in het begin zeker niet zo
[
Voor 23% gewijzigd door
Hann1BaL op 17-12-2009 00:49
]