Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Freddy_Fish schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:49:
[...]

Hoe heb je die score gehaald en met welke setup van wapens/perks en killstreaks?
Mja ik heb wat moeten improviseren omdat ik nog niet alle unlocks heb sinds prestige maar:

Scar + tube
USP + knife
Semtex
Stun nades

Scavenger
Cold Blood
Ninja

Predator missile
Harrier
Chopper Gunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zoveel mensen die harrier nog kiezen. Ik heb hem kort gehad, maar 9 van de 10 werden direct met een stinger uit de lucht gehaald zonder een schot gelost te hebben. Dan ga ik liever voor de predator, assault chopper, en daarna de chopper gunner. Die laatste op scrapyard is echt een succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 20:57
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:57:
Dat zoveel mensen die harrier nog kiezen. Ik heb hem kort gehad, maar 9 van de 10 werden direct met een stinger uit de lucht gehaald zonder een schot gelost te hebben. Dan ga ik liever voor de predator, assault chopper, en daarna de chopper gunner. Die laatste op scrapyard is echt een succes.
Een assault chopper is even makkelijk neer te halen als een harrier maar harrier heeft eerst nog een strike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Fist schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:00:
[...]

Een assault chopper is even makkelijk neer te halen als een harrier maar harrier heeft eerst nog een strike?
Dat is inderdaad de reden dat ik die harrier heb, daar heb je soms nog 1-2 kills mee voordat de stationaire harrier komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu heb ik een vraag het valt me op dat vooral de laatste week er erg veel mensen zijn die precies weten waar je zit, die bijna niet te killen zijn ( overleven noobtubes terwijl ze een volle hit krijgen) en hebben vervolgens een k-d ratio van 50 tegen 2
Heeft dit nou te maken met LAG of wordt er nou echt zoveel gecheat zoals je op veel forums leest.
bedoel je kan een compleet pakket kopen voor een paar dollar.

De fun van dit spel begint nu echt te faden want zo is er echt geen bal aan..( en dan heb ik het nog niet eens over al die bunnyhoppers ) :X

gr
callie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

voor zo ver ik heb kunnen zien zijn er geen godmode cheats. Dus als er iemand niet doodgaat door een nade of een kogel of wat dan ook is het of lag, of hij heeft die deathperk (kut pil)
Ik schiet ook regelmatig 8-10 kogels raak, ik zie dan op m'n crosshair dat het hits zijn, maar dood gaan ze niet.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:06:
voor zo ver ik heb kunnen zien zijn er geen godmode cheats. Dus als er iemand niet doodgaat door een nade of een kogel of wat dan ook is het of lag, of hij heeft die deathperk (kut pil)
Ik schiet ook regelmatig 8-10 kogels raak, ik zie dan op m'n crosshair dat het hits zijn, maar dood gaan ze niet.
nee ze hebben geen godmode maar ze zijn verdomd moeilijk te killen en ze weten altijd waar je zit..( overigens hoor ik er meer mensen over klagen ( in teamspeak)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:02:
( en dan heb ik het nog niet eens over al die bunnyhoppers ) :X
Bunnyhopping in MW2? Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masq schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:27:
[...]

Bunnyhopping in MW2? Heb ik iets gemist?
bunnyhopping is bij een combat gaan springen en schieten totally not done en bij dedicated servers waar een beheerder is wordt je dan ook bijna altijd gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:36:
[...]

bunnyhopping is bij een combat gaan springen en schieten totally not done en bij dedicated servers waar een beheerder is wordt je dan ook bijna altijd gekicked.
Dat is dus geen bunnyhoppen maar simpelweg springen, iets waar iig niks mee mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:46:
YES! Ik heb eindelijk mijn killstreak (36) weer gebroken, staat nu op 41 :D

Dit was de eindscore trouwens :P
[afbeelding]
Verschrikkelijk zitten campen dus!
Bederft voor mij het spel zulke gasten!
De rest gaat voor de vlag en hij campt ze van afstand af
Knap hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:22

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Ow het was geen death match ik dacht al hoe komt ie aan zo'n score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
[...]

Dan ken jij overduidelijk de betekenis niet van bunnyhoppen. Het echte bunnyhoppen is eigenlijk niet eens mogelijk bij dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:38:
[...]

Knap hoor.
Nope, sorry. Ik camp eigenlijk nooit behalve als ik mijn sniper class gebruik. Speel eigenlijk altijd juist heel agressief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:14:
Woei!!! De 1887's zijn generfed en de patch wordt op dit moment getest! :D Ook de unlimited ammo hack en de rank hank (PS3) zal worden aangepakt in deze patch.

Bron, Robert Bowlings twitter:

[...]
Zal tijden worden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ik neem aan dat die patch naar alle platforms zal komen? Die 1887's wordt ik namelijk echt gek van. One shot kills met zo'n grote range...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:50:
[...]

Nope, sorry. Ik camp eigenlijk nooit behalve als ik mijn sniper class gebruik. Speel eigenlijk altijd juist heel agressief.
Nou, gaat er bij mij niet in, of je bent GOD in cod en dan mijn respect.
Ik zou gaan voor professional, kun je nog een leuk centje verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:56:
[...]

Inderdaad, als je agressief speelt en maar 3x doodgaat en 80 kills maakt... Van zulke scores zou ik dan graag een filmpje zien om te kijken hoe zoiets bereikt wordt en ik er misschien nog wat van op kan steken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07 23:18
Ik heb de laatste tijd ook steeds meer last van laggende servers, servers die disconnecten en het is onmogelijk voor mij om bepaalde mensen te joinen in party-mode. Heb hierover ook een klacht in gediend bij Activision Customer Support, maar daar kreeg ik reactie op terug dat zij nog niet veel klachten over hebben gehad en dat het aan mij ligt.
En ik vind het connect-systeem ook niet al te best want ik heb al een paar keer gehad dat ik van een server disconnecte, omdat ik bijvoorbeeld de map niet leuk vond of dat de tegenstanders irritant aan het spelen zijn, maar als ik dan weer een spel wil joinen kom ik weer exact in dezelfde server terecht als waaruit ik zonet wat gedisconnect. Ik heb nog een min puntje met de connectie naar servers, want het is ook al een aantal keer voorgekomen dat als ik een server join, na de map geladen te hebben alleen nog maar de eind score zie omdat het potje dan al is afgelopen.
Het join systeem is op zich wel makkelijk dat je snel naar een server kan connecten, maar dit is nog lang niet volmaakt, want ik zou ook keuzes willen maken voor bijvoorbeeld welke map ik wil.
Van mij mogen er toch wel dedicated servers komen, want het plezier van het spelen word de laatste tijd steeds minder.

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Iemand al opgevallen dat in HC HQ ALTIJDDDDD dezelfde maps langskomen? Rundown, Wasteland, Estate en Derail. Ik zie 0x Skidrow, Terminal of Highrise.

Verwijderd

Fist schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:46:
[...]

Dan ken jij overduidelijk de betekenis niet van bunnyhoppen. Het echte bunnyhoppen is eigenlijk niet eens mogelijk bij dit spel.
nou dan moet je toch echt beter opletten als je speelt..iemand gaat springen terwijl hij je aanvalt.. komt echt zoo mega veel voor.

• Fist
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 00:02:
[...]

nou dan moet je toch echt beter opletten als je speelt..iemand gaat springen terwijl hij je aanvalt.. komt echt zoo mega veel voor.
Ik weet wat je bedoelt, maar dat is geen bunnyhoppen.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Lol, ik loop duidelijk achter, ik zit aan de 3d4h speeltijd en ben lvl66 nu, nog niet eens prestige 1 dus. :P

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

[...]

met een p90 spring ik als je mij tegen komt. so? moet je maar beter mikken.
zoals al gezegd een konijn springt anders en dat lukt niet in mw2
en er gaan zoveel mensen prone bij combat

zelfs in de intro wordt gezegd dat je moet hurken voordat je schiet

als ik een sniper zie, loop ik er ook gek zigzaggend naartoe

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
Fist schreef op donderdag 17 december 2009 @ 00:09:
[...]

Ik weet wat je bedoelt, maar dat is geen bunnyhoppen.
klopt: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Bunnyhop

dat neemt natuurlijk niet weg dat de mensen waar CallieP het over heeft net zo vervelend zijn :P

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:56:
[...]

Ik heb zo'n 8 jaar geleden op pro niveau Q3A gespeeld en daar inderdaad nog een klein centje mee verdiend. Al zijn het natuurlijk tegenwoordig veel grotere bedragen. Sindsdien heb ik nooit meer echt een shooter "serieus" gespeeld maar wel gewoon af en toe clans en ladders enzo. Ik heb dus al wel zo'n 12 jaar ervaring met shooters op de pc en ik denk dat ik dus ook wel relatief goed ben vergeleken met de grote massa.
Verder weet ik niet precies wat jouw definitie van campen is, maar ik heb ik ben iig niet langer dan 30 seconden op dezelfde plek gebleven en vaak was het dan omdat ik wist dat een vijand bij een raam/deur/hoek zou komen omdat ik hem al eerder zag en/of rader oid. Bedenk overigens dat de score minder indrukwekkend is dan die lijkt aangezien veel kills ook van een harrier en chopper gunner afkomstig waren (die ik overigens pas gebruikte toen ik wél ergens veilig lag ;)).

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:56

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 00:17:
[...]

met een p90 spring ik als je mij tegen komt. so? moet je maar beter mikken.
zoals al gezegd een konijn springt anders en dat lukt niet in mw2
en er gaan zoveel mensen prone bij combat

zelfs in de intro wordt gezegd dat je moet hurken voordat je schiet

als ik een sniper zie, loop ik er ook gek zigzaggend naartoe
Het is geen UT of Quake. Ik vind daarom dat je aim toch behoorlijk verslechterd moet zijn tijdens het springen. Dan mag iedereen springen wat hij/zij wil. Daar zit het probleem. Het zou een soort van realistische shooter moeten zijn en ik vind daarom dat je bij springen en prone gaan tijdens het bewegen een slechtere aim moet hebben.

En over hurken bij het schieten klaagt niemand hier hoor. :)

Natuurlijk, op dit moment kun je het doen, dus waarom niet? Maar dan moeten mensen ook niet zeuren over mensen die rennen met een care package marker in hun hand en zo knife kills maken. Dat zit namelijk ook gewoon in de game. Vind ik ook vervelend. En over de model 1887's zeuren ook veel mensen. Het zit allemaal in het spel. Neemt niet weg dat ik vind dat ze een aantal zaken moeten aanpassen om een betere balanced game te krijgen. Dus wat mij betreft minder damage voor de akimbo 1887's, onnauwkeurigere aim bij springen en prone gaan en niet meer die maximale snelheid bij de combi marathon, lightweight en care package marker.

Een grote ergernis van mensen is ook de GL a.k.a. Noob Tube. Die vind ik ook wel heel irritant, maar hij heeft ook wel behoorlijk wat nadelen, zoals een lange reload tijd en aimen is lastiger dan het lijkt. Ja, je krijgt er soms eenvoudig kills mee, maar dat red je ook wel als je campt met je AUG-HBAR om maar even wat te noemen.
SD5k schreef op donderdag 17 december 2009 @ 00:14:
Lol, ik loop duidelijk achter, ik zit aan de 3d4h speeltijd en ben lvl66 nu, nog niet eens prestige 1 dus. :P
Ik vind een nadeel van dit spel dat het behoorlijk uitmaakt welke spelvorm je speelt als het gaat om het verkrijgen van XP. Dit zou ongeveer gelijk moeten zijn in de verschillende spelvormen. Dat is tenminste mijn mening. Ik weet natuurlijk niet wat je speelt, maar ik denk dat als je wat meer Demolition gaat spelen je uiteindelijk veel sneller gaat lvlen.

Het valt me ook op dat het lvlen echt steeds sneller gaat als je vaker in prestigemode gaat. Niet omdat je meer challenges en dergelijke hebt. Dat zijn er maar een paar, maar gewoon omdat je beter bent. De eerste lvls vlieg je doorheen maar toen ik de game voor het eerst speelde duurde dat gewoon een stuk langer. Het is ook niet zo dat je met slechtere wapens speelt. Hooguit andere. Ik was lvl 3 in prestige mode en haalde 81 kills in 1 potje en ik was direct 4 lvls verder. Dat was in het begin zeker niet zo :)

[ Voor 23% gewijzigd door Hann1BaL op 17-12-2009 00:49 ]

Headquarters is volgens mij toch wel de snelste manier om te levelen. Als je team wint heb je bijna altijd meer dan 10.000 XP per match. Ten minste als je boven level 30 bent anders is je matchbonus te laag.

Verder merkt iemand hier op dat je bij Headquarters alleen bepaalde maps krijgt voorgeschoteld. Hier heb ik totaal geen last van. Het lijkt er eerder op dat iedere map 1x langskomt en dat daarna aan een volgende "cycle" wordt begonnen. Met uitzondering van enkele mappen dan. Gisteren kwam er zelfs een keer Rust op HQ langs! Maar toen ben ik meteen weggegaan, ik houd niet van die chaos :p

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Sandyman538 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:59:
[...]
Inderdaad, als je agressief speelt en maar 3x doodgaat en 80 kills maakt... Van zulke scores zou ik dan graag een filmpje zien om te kijken hoe zoiets bereikt wordt en ik er misschien nog wat van op kan steken.
+1
Laat maar is een filmpje zien. Ben benieuwd.

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:38:
[...]

Knap hoor.
Zeur niet zo? Ik kom dat vaak genoeg tegen in normale matches. Als je 5 kills maakt en je harrier doet 't goed dan hoef je op 9v9 niet veel meer te doen om 30+ kills te halen met chopper gunner.

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:51
baronruud schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:06:
[...]

+1
Laat maar is een filmpje zien. Ben benieuwd.
rondrennen, schieten,streak maken,chopper pav low,AC130..kills kills kills..zo kom je als het een beetje goed gaat aan de 80 hoor. gisteren 30-1 gehaald..tel ffe door en je zit straks aan de 80-3

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:21
Hmmm gerucht?

http://games.fok.nl/news.php?newsid=35767

:( zou toch jammer zijn...

Verwijderd

heb meestal bling ipv scavenger, nadeel daarvan is dat als je goed gaat, je regelmatig zonder ammo komt, moet je weer een wapen oppakken. Ik speel met predator strike, harrier(met de zwevende) en choppergunner. Als je de predator strike eenmaal hebt haal je die andere 2 vaak ook, dan gaat het snel, en dood ga ik meestal toch niet, want ik gebruik ze meestal pas als ik in een veilig stuk zit.

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Dacuuu schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:55:
[...]

rondrennen, schieten,streak maken,chopper pav low,AC130..kills kills kills..zo kom je als het een beetje goed gaat aan de 80 hoor. gisteren 30-1 gehaald..tel ffe door en je zit straks aan de 80-3
Ik heb ook wel eens 22-0 gehaald (campen voor mijn flawless challenge), en een rondje 35-3 gespeeld, maar 80 kills, ik vind het knap. Vandaar dat ik wel eens wilde zien hoe zoiets gedaan wordt. Ik heb sowieso op de PS3 nog niet echt vaak in maps gezeten waarbij de nummer 1 40+ kills had, dus dan vind ik 80 heel veel. Maar door filmpjes en daardoor tactieken te zien van echt goede spelers kan ik misschien ook wat beter worden :P

Verwijderd

• DeBaroN
Dacuuu schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:55:
[...]
Wil het gewoon graag zien, kijk veel filmpjes van mensen die goed spelen.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:09
Ik maak bijna nooit een kill met een predator missile :? Kan bijna nooit iemand vinden die niet in een gebouw zit. Hoe doen jullie dat? Heb je vaste plekken op de map waar je op richt ofzo?

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 16:55
op de pc is het alleen gewoon kut om momenteel een filmpje te maken terwijl je zelf ook nog lekker kan spelen. fraps bijvoorbeeld kan wel maar dan zit je fps gecapped op 30, niet echt lekker om mee te spelen. als je echte filmpjes ( van de pc iig) wilt zien is het nog steeds wachten op /record in de console ;)

@ wolf

als ze binnen zitten gewoon proberen een raam of deur een beetje erin te vliegen kill radius is best wel huge vaak pak je er dan nog wel een mee

[ Voor 20% gewijzigd door blueice85 op 17-12-2009 09:48 ]

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
kleinelievewolff: kwestie van timen wanneer je het ding gebruikt. Op sommige mappen zal je inderdaad nooit iemand buiten zien, bij gametypes als demolition kan je de bom als target gebruiken, daar is bijna altijd wel iemand te vinden :)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hier op de PS3 ook nog nooit meer dan 40+ kills gezien. Vind 80 dan ook erg veel. Nu speel ik vaak FFA dus dan is 30 kills de max. Maar als je pavelow en harrier niet uit de lucht worden geschoten kan het hard gaan. Hoewel 80 kills, ik betwijfel het hoor. :P

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:12
Laat die patch maar een komen word gek van die unlimited ammo geeks.

Gister level omhoog gegaan en kon nieuwe killstreak unlocken altijd fijn :"D heb nu de harrier unlocked volgensmij ;p Zelf vind ik de harrier namelijk het irritantste naar beneden te halen met mijn stinger. Aangezien die meestal altijd een keer mis gaat al richt ik goed. Ook gister nog wat challenges (ofzoiets) gehaald met ninja pro en cold blooded.

Heb nu de bling pro alleen heb ik niet veel aan met een stinger als 2de wapen. Maar de tip van iemand hier dat ik met mijn UMP45 een bling moest pakken met silencer en rapid fire was een goede tip. Ik kom nog toch wat vaker met een kill dan dood. :D Bedankt.

Vanmiddag maar weer eens spelen. Morgen lannen op school en dan maar eens de xbox meenemen :D

• ? ?
  • Niet online

? ?

Hann1BaL schreef op donderdag 17 december 2009 @ 00:44:
[...]
Het zou een soort van realistische shooter moeten zijn
:+ :+ _/-\o_ _/-\o_

No offence, maar ga jij even naar Irak. Zoals jij 'realistisch' Afghan speelt, komt niet voor.

En ik vind CODMW2 net totaaaal niet realistisch (ik erger mij er zelfs een klein beetje aan). Terwijl je wel kunt springen en aimen (dat zijn skills in het echt). Maar waarom komen al die XP punten dingen op je scherm? Het is gewoon erger dan in UT. Nu krijg je ook de mededeling 'double kill' etc :P
En als je op iemand aimt, komt er zo'n kruisje tevoorschijn, right... Of bloedspatters op je scherm erm wtf.
Of je schiet iemand in z'n been, rust hij 10 seconden uit en is hij weer de oude zichzelf. (met regeneration aan, zoals default).

I love this game, maar realistisch zou ik het nu niet gaan noemen...

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
blueice85 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:47:
op de pc is het alleen gewoon kut om momenteel een filmpje te maken terwijl je zelf ook nog lekker kan spelen. fraps bijvoorbeeld kan wel maar dan zit je fps gecapped op 30, niet echt lekker om mee te spelen. als je echte filmpjes ( van de pc iig) wilt zien is het nog steeds wachten op /record in de console ;)

@ wolf

als ze binnen zitten gewoon proberen een raam of deur een beetje erin te vliegen kill radius is best wel huge vaak pak je er dan nog wel een mee
Playclaw werkt bij mij wel zonder drastische fps drops op een E8500 en een ATI HD4580. Met de discount coupon exUSSR heb je hem ook nog voor EUR 10,81.

Verwijderd

Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:09:
[...]

No offence, maar ga jij even naar Irak. Zoals jij 'realistisch' Afghan speelt, komt niet voor.

En ik vind CODMW2 net totaaaal niet realistisch (ik erger mij er zelfs een klein beetje aan). Terwijl je wel kunt springen en aimen (dat zijn skills in het echt). Maar waarom komen al die XP punten dingen op je scherm? Het is gewoon erger dan in UT. Nu krijg je ook de mededeling 'double kill' etc :P
En als je op iemand aimt, komt er zo'n kruisje tevoorschijn, right... Of bloedspatters op je scherm erm wtf.
Of je schiet iemand in z'n been, rust hij 10 seconden uit en is hij weer de oude zichzelf. (met regeneration aan, zoals default).

klopt, maar realistisch moet je ook niet willen, het moet een leuke shooter zijn, en dat is het. Juist door tactieken als springen, liggen, zigzaggen kan je dus makkelijker kogels ontwijken, dat is leuk.

campen vind ik ook niet erg, het is toch gewoon een tactiek om vrij onopvallend een aantal kils te pakken.

• ? ?
  • Niet online

? ?

Ieder mobieltje heeft tegenwoordig een video functie, zet hem ergens vast op en recorden maar.
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:14:
[...]
klopt, maar realistisch moet je ook niet willen, het moet een leuke shooter zijn, en dat is het. Juist door tactieken als springen, liggen, zigzaggen kan je dus makkelijker kogels ontwijken, dat is leuk.
precies, als je een realistische shooter zou willen spelen, zou het 99% campen en sluipen zijn, 1 shot en game over. = boring as hell
om dan nog te zwijgen over die UAV die geheel onrealistisch is.

Ik zou eens willen weten hoeveel kills met een geweer de gemiddelde soldaat in Irak haalt.
En dat over 6 maand. En dan verreken je dat naar het uurtje dat jij speelt. Zoveel kills mag je dus halen om het realistisch te noemen :)

[ Voor 92% gewijzigd door ? ? op 17-12-2009 10:24 ]

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:32

Thapous

Nee toch niet.

[...]

Hmmz, aantal van de dingen die jij noemt zijn wel weg in de hardcore modus.. ;)

//Thapous

• Hann1BaL

Hann1BaL

[...]

No offence, maar blaat, want ik weet het zo goed.
No fucking shit sherlock. Ik zou je willen nomineren voor de Missing-the-point-awards. Aan mijn tekst is toch wel duidelijk te zien dat het hier niet over een zeer realistische shooter gaat. Het is alleen wel een shooter met mensen. Ze proberen het wat menselijk te laten zijn, in een arcadejasje. In tegenstelling tot bijv. games als UT en Quake die wat meer mogen maken als het gaat om de physics, want die zijn niet gebonden aan menselijke prestatie en CoD is dat duidelijk wel. Als de game echt realistisch zou zijn, zou je bij het zien van vijanden gaan sprayen en airsupport vragen.

Je wordt, tenzij je marathon gebruikt, ook moe van rennen etc. Het wapengebruik is ook gemaakt met het doel een vleugje realisme te hebben. Waarom zou je anders verschillende hoeveelheden recoil in de game bouwen, om maar iets te noemen. Daarom vind ik het dus vreemd dat ze geen rekening gehouden hebben met springen en prone.
monnick schreef op donderdag 17 december 2009 @ 07:43:
Headquarters is volgens mij toch wel de snelste manier om te levelen. Als je team wint heb je bijna altijd meer dan 10.000 XP per match. Ten minste als je boven level 30 bent anders is je matchbonus te laag.

Verder merkt iemand hier op dat je bij Headquarters alleen bepaalde maps krijgt voorgeschoteld. Hier heb ik totaal geen last van. Het lijkt er eerder op dat iedere map 1x langskomt en dat daarna aan een volgende "cycle" wordt begonnen. Met uitzondering van enkele mappen dan. Gisteren kwam er zelfs een keer Rust op HQ langs! Maar toen ben ik meteen weggegaan, ik houd niet van die chaos :p
Misschien dat het uitmaakt op welk systeem je het spel speelt? Op de youtubefilmpjes kun je al zien dat de XP punten sowieso verschillend zijn op de pc en xbox. Ik heb HQ wel een tijdje gespeeld, als lvl 50+, maar de matchbonus is bij winnen ook niet denderend hoog. Bij Demolition vaak een score van ong. 12k punten en bij HQ kom ik daar niet in de buurt op de pc.

[ Voor 42% gewijzigd door Hann1BaL op 17-12-2009 10:35 ]

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik begin ooit wit heet te worden van sabotage of demolition :(
het lijkt soms dat er maar 3 mensen in mijn team (over andere kan ik niet spreken) snappen wat de boeling van het spel is.

80% gaat campen voor easy kills. laten de bom liggen en verstoppen zen eigen rond de bom. wouw kijk mijn score en haha noob hoor ik regelmatig voorbij komen :S

laatste bij underpass schiet iemand met een sniper (ons team) de gast met de bom neer pakt de bom op. klimt op het dak (bij de brug) en zit vervolgens 3minuter te campen. er is niks wat ik kon doen. flasbang gooien. ophem gaan zitten en knifen. niks in de gaten. na 3min had de tegenstander hem eindelijk en kon ik weer verder met het spel.

sabotage en demolition of CTF zijn de mooiste gamemodes. als bijde teams begrijpt wat de bedoeling is.

hebben jullie hier ook zoveel last van of overdrijf ik.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• ? ?
  • Niet online

? ?

Ooit al een P90 in je handen gehad? Die dingen wegen niks. Daar kun je perfect mee springen en aan ballet mee gaan doen. Met een LMG natuurlijk niet. En zoals je zelf aangeeft: marathon mogen ze dan ook slopen.
En springen met een target 2 meter van je met een P90: dan moet je al heel lomp zijn om te missen.

[ Voor 19% gewijzigd door ? ? op 17-12-2009 10:32 ]

• Hann1BaL

Hann1BaL

Proxx schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:29:
het lijkt soms dat er maar 3 mensen in mijn team (over andere kan ik niet spreken) snappen wat de boeling van het spel is.

80% gaat campen voor easy kills. laten de bom liggen en verstoppen zen eigen rond de bom. wouw kijk mijn score en haha noob hoor ik regelmatig voorbij komen :S

laatste bij underpass schiet iemand met een sniper (ons team) de gast met de bom neer pakt de bom op. klimt op het dak (bij de brug) en zit vervolgens 3minuter te campen. er is niks wat ik kon doen. flasbang gooien. ophem gaan zitten en knifen. niks in de gaten. na 3min had de tegenstander hem eindelijk en kon ik weer verder met het spel.

sabotage en demolition of CTF zijn de mooiste spelgames. als bijde teams begrijpt wat de bedoeling is.

Ik speel vooral veel Demolition en ik begrijp precies wat je bedoelt. Zo irritant als je teamspelers hebt, die een verkapte vorm van TDM spelen. Gewoon straal voorbij lopen aan de bom, niets diffusen. Ze planten ook niets en als jij dan gaat planten, dan zijn ze wel al weg en geven ze geen cover. Het spelletje kan zo leuk zijn als je team het begrijpt en doorgaans geldt dat als je met spelers speelt die weten hoe het werkt, het potje ook niet zo lang duurt.

• Proxx
Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:29:
Ooit al een P90 in je handen gehad? Die dingen wegen niks. Daar kun je perfect mee springen en aan ballet mee gaan doen. Met een LMG natuurlijk niet. En zoals je zelf aangeeft: marathon mogen ze dan ook slopen.
En springen met een target 2 meter van je met een P90: dan moet je al heel lomp zijn om te missen.
springen maar gericht schieten terwijl springt. hahah grapjas

• Magnetic_Man
  • Niet online
Nee je overdrijft niet. Veel spelers zien alle spelmodi als Team Deathmatch.

Zelf vergeet ik het ook wel eens hoor, maar goed daarentegen heb ik ook vaak genoeg dat ik kamikaze op een flagrunner afren om hem neer te halen. Dan is de tegenstander de vlag kwijt, heb ik hem nog net naar onze basis terug kunnen zetten, maar ben ik wel dood. Niet goed voor mijn k/d maar wel goed voor het team.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Proxx schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:35:
[...]

Hier sluit ik me graag bij aan. :D

Kijkend door je iron sight of red dot, of zelfs door je kansloze ACOG sight, houd je je gun nooit stabiel zodat je goed kunt aimen. Natuurlijk zou het met steady aim vanuit hip fire in combinatie met SMG's het beste moeten zijn in het spel, maar net zo goed als gewoon staand of crouched wordt het niet.

• Proxx
Hann1BaL schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:32:
[...]

Ik speel vooral veel Demolition en ik begrijp precies wat je bedoelt. Zo irritant als je teamspelers hebt, die een verkapte vorm van TDM spelen. Gewoon straal voorbij lopen aan de bom, niets diffusen. Ze planten ook niets en als jij dan gaat planten, dan zijn ze wel al weg en geven ze geen cover. Het spelletje kan zo leuk zijn als je team het begrijpt en doorgaans geldt dat als je met spelers speelt die weten hoe het werkt, het potje ook niet zo lang duurt.
laatst wel 2 potjes gespeeld tegen een clan. en ons team snapte het gelukkig ook :D
1keer verloren na 16min. 2e potje binne 4min klaar. op wasteland. hun plante de bom bij ons. ik defuse ren via andere kant pak 2 tegenstanders mee plant de bom. ren nog net optijd weg voor nade. ga de bom verdedingen boom :D

super vet, was trouwens ook pas de 2keer dat ik sabotage speelde maar sinds dien alleen rot partijtjes. daarom speel ik het niet meer.

alleen als ik via een party weet dat mijn teammates ook snappen hoe het moet. zodat ik niet weer alleen geownd wor :P

• ? ?
  • Niet online

? ?

Proxx schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:35:
[...]

Ooit al met een echt geweer geschoten? Point shoot boom. Niks moeilijk aan.
Springen en mikken naar iets dat op 1 of 2 meter van je is en 0,5m x 1,5m groot is? Dan moet je toch je best doen om er naast te zitten -en zeker met een spray geweer als de P90

Maar het zit in het spel, het zat in de vorige 5 delen, dus ik ben er gerust op. :>

• Hann1BaL

Hann1BaL

Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:41:
[...]

Springen en mikken naar iets dat op 1 of 2 meter van je is en 0,5m x 1,5m groot is? Dan moet je toch je best doen om er naast te zitten -en zeker met een spray geweer als de P90

Maar het zit in het spel, het zat in de vorige 5 delen, dus ik ben er gerust op. :>
Ongeveer alle geweren zouden een one hit one kill moeten zijn en dat is niet zo in het spel. Nou ja, kill, je zou uitgeschakeld moeten zijn. Daarnaast zou de springer zelf dan ook dood moeten zijn, want die raak je altijd, alleen niet meer in het hoofd, maar raken doe je hem wel. Meeste mensen springen op een grotere afstand en de kans dat je dan mist wordt al vele malen groter.

Het zit in het spel? Dat is wel een slecht argument. :) De model 1887 akimbo zit ook in het spel. De Javelin glitch zat ook in het spel. Het is toch niet verkeerd om kritisch te zijn op de dingen die in het spel zitten?

Maar we kunnen dit onderwerp beter even laten voor wat het is, want het vult dit topic wel aardig. Zoals met elk punt heb je mensen die vinden dat het zo moet blijven en er zijn mensen die vinden dat het beter kan. Onze meningen erover zijn wel duidelijk verder. :)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:51:
Hier op de PS3 ook nog nooit meer dan 40+ kills gezien. Vind 80 dan ook erg veel. Nu speel ik vaak FFA dus dan is 30 kills de max. Maar als je pavelow en harrier niet uit de lucht worden geschoten kan het hard gaan. Hoewel 80 kills, ik betwijfel het hoor. :P
Mijn max kills zit boven de 100. Maar dat was een HC HQ match op rust, dat ging echt helemaal nergens over. Air strikes betekenden dat je dood ging door FF, maar wel het halve vijandelijk team meenam. Voor de rest was het een verrassing dat meerdere keren nog de HQ werd gecaptured, meestal vind ik het irritant als mensen er TDM van maken, maar met 12 man met teams op rust gaat het zowiezo nergens over, was één grote spray party, maar wel grappig.

Ondertussen ook gekilled door een infected, dus nu ben ik ook infected en als ik het goed heb iedereen die ik kill wordt ook infected.

• TJVB
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:37

sabotage en demolition of CTF zijn de mooiste gamemodes. als bijde teams begrijpt wat de bedoeling is.

Zeer begrijpelijk, meestal wacht ik dan even om te kijken of iemand de bom pakt en ga ik die beschermen.
Of ik ga de tegenstanders afleiden. Naar het point rennen waar je teamgenoten niet zitten en dan aandacht trekken. (Wel proberen om zelf te worden afgeschoten) Altijd leuk als de bom dan op de andere plek is. Gaan ze met z'n alle daar naartoe waar je team al op ze wacht. En als ik dan nog leef kan ik er gezellig achteraan. :+

• Jackal131
  • Laatst online: 16:16
Dat alle geweren een one hit one kill zouden moeten hebben zind ik overdreven. Dit zou sterk afhankelijk moeten zijn van de hitboxes. Een schot in de schouders in namelijk niet per definitie dodelijk.
Als je alleen bij headshots zou het one hit one kill moeten zijn!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• ? ?
  • Niet online

? ?

Als je gaat voor "realisme" wel jah.
Te zien met welke kogels er geschoten wordt. Hollow point kogel in je schouder : je ganse arm wordt afgerukt.
Met een gewone puntige heb je er een "gewoon" gaatje in.
In WW II schoten ze met scherpe kogels om de soldaat te verwonden ipv te doden, maar ik denk dat het Amerikaans leger nu liever met hollow points of de tussenvariant schiet. Liever een dooie dan een die kan terugkeren (...) Zo'n schot met een hp kogel in je borst, geeft achteraan een gat van doorsnede 20cm :-)

Maar voor een spel heb ik ook liever headshot = dood (met sniper of rifle), 2x headshot (met smg of pistol) = dood. 2x ergens anders met rifle/sniper = dood, 3 of 4x met smg's ergens anders = dood

[ Voor 19% gewijzigd door ? ? op 17-12-2009 11:10 ]

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:54

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Idd, als je realisme wilt dan moet je maar Operation flashpoint 2 of die andere van de developers van OF1 (Armed assault?) gaan spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door blitzkrieg op 17-12-2009 11:13 . Reden: Zinsbouw is moeilijk! ]

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:15

DjVe

Hatsaflats!

Ik blaf mijn tegenstander liever vol met 66 puntjes van 9mm :P

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Jackal131 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:00:
Dat alle geweren een one hit one kill zouden moeten hebben zind ik overdreven. Dit zou sterk afhankelijk moeten zijn van de hitboxes. Een schot in de schouders in namelijk niet per definitie dodelijk.
Als je alleen bij headshots zou het one hit one kill moeten zijn!!!
Maar met een schot in je schouder weet ik wel dat je achterover valt van de pijn, en je arm echt niet meer kunt/gaat gebruiken. Maar ach, het is een spelletje :)

• Proxx
Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:41:
[...]

ja. en het is lastiger als je denkt. <knip>----<knip>

EDIT: ik zal het maar weg halen want anders wordt het weer een eindeloze discussie :o

[ Voor 28% gewijzigd door Proxx op 17-12-2009 11:36 ]

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:08:
In WW II schoten ze met scherpe kogels om de soldaat te verwonden ipv te doden, maar ik denk dat het Amerikaans leger nu liever met hollow points of de tussenvariant schiet. Liever een dooie dan een die kan terugkeren (...) Zo'n schot met een hp kogel in je borst, geeft achteraan een gat van doorsnede 20cm :-)
Dat denk je dan nogal verkeerd. Als je een tegenstander doodschiet, heb je 1 tegenstander minder. Als je een tegenstander ernstig verwond, heb je zo 1-2 mensen nodig om 'em weg te slepen, en heb je 3 tegenstanders minder. Da's de voornaamste reden dat gewone combar rifles met vrij lage kalibers schieten: je kunt mensen beter verwonden dan doden.

https://niels.nu

• ? ?
  • Niet online

? ?

Ja zo ging het in WW II hé. Maar in Irak/Afghanistan denk ik dat ze gewoon een terrorist minder willen. Die Amerikanen kennende. HP en boom, been af, schrikt ook meer af :P

Back on topic now ;)

[ Voor 20% gewijzigd door ? ? op 17-12-2009 11:51 ]

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:49:
Ja zo ging het in WW II hé. Maar in Irak/Afghanistan denk ik dat ze gewoon een terrorist minder willen. Die Amerikanen kennende. HP en boom, been af, schrikt ook meer af :P

Back on topic now ;)
nee net andersom de hele m16 en 5.56 kogel is er op gemaakt om te verwonden.
alleen SF eenheden gebruiken tegenwoordig zwaardere 7.62 kogels in aangepaste m4`s

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• ? ?
  • Niet online

? ?

icecreamfarmer schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:11:
[...]
alleen Special Forces eenheden gebruiken tegenwoordig zwaardere 7.62 kogels in aangepaste m4`s
En laat de US Rangers (waarmee we spelen in dit spel) nu net een Special Forces eenheid zijn :)

Kan iemand me zeggen of dit nare gevolgen heeft:

- een console hack gebruiken (ik wil m'n naam vlug kunnen veranderen enz)
- level hack.

Jaja, ik speel lekker tot level 70, maar dat nog 10x doen... Liever niet. Maar ik wil wel die extra custom classes... En binnen een maand zou ik ook graag in een clan gaan spelen. Nu, als ik prestige begin en weer traag level, beschik ik niet over al die wapens en perks. Als ik dan een war speel, heb ik een serieus probleem. Dus levelen en warren gaat toch niet samen? Vandaar het idee om een gewoon prestige 10 te hacken..

Ik cheat nooit online ! Maar 5 extra custom classes offline aanmaken noem ik geen gecheat. Of zou ik het beter niet doen? Zucht.

[ Voor 52% gewijzigd door ? ? op 17-12-2009 12:29 ]

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:46
En even los van alle kalibers en de bijbehorende doelen ervan, ik had laatst iets raars: ik was in een vuurgevecht met een gast, op de map afghan, bij die 'sniperrichel'. Uiteindelijk verloor ik het net, we schoten tegelijk, maar hij schoot me in mn hoofd, dus jammer maar helaas. Toen was ik weer gespawned, en liep er weer heen om wraak te nemen. Maar onderweg stond er opeens op mn scherm dat ik m gedood had :o. Dat is dus een lag van een halve minuut of langer :o. En hij was niet in last stand (of final stand, welke was het nou? :/)ofzo, ik zag m niet neervallen. Vaag allemaal.

• DeBaroN
Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:26:
[...]

En laat de US Rangers (waarmee we spelen in dit spel) nu net een Special Forces eenheid zijn :)

- level hack.

Jaja, ik speel lekker tot level 70, maar dat nog 10x doen... Liever niet. Maar ik wil wel die extra custom classes... En binnen een maand zou ik ook graag in een clan gaan spelen. Nu, als ik prestige begin en weer traag level, beschik ik niet over al die wapens en perks. Als ik dan een war speel, heb ik een serieus probleem. Dus levelen en warren gaat toch niet samen? Vandaar het idee om een gewoon prestige 10 te hacken..

Ik cheat nooit online ! Maar 5 extra custom classes offline aanmaken noem ik geen gecheat. Of zou ik het beter niet doen? Zucht.
Online of offline, ik noem het cheaten. Gewoon niet doen, is mijn mening. En van het één komt het ander....

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 17-12-2009 12:36 ]

• ? ?
  • Niet online

? ?

Ja ik heb er ook een gewetensbezwaar bij :p
Maar hoe speel je dan een clanwar ?
Als je die avond net terug level 1 bent, gaan je teamleden dat niet fijn vinden :)

• Proxx
ik heb liever dat je het zo doet als dat je mij gaat vervelen in een sabotage game door te campen en niet doen wat je moet doen :P

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:39:
Als je die avond net terug level 1 bent, gaan je teamleden dat niet fijn vinden :)
Sorry hoor, maar ik vind het een beetje kul om te gaan cheaten omdat je teamleden het anders niet fijn gaan vinden :/

• Proxx
InZane schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:50:
[...]

Sorry hoor, maar ik vind het een beetje kul om te gaan cheaten omdat je teamleden het anders niet fijn gaan vinden :/
laat hem toch lekker doen. mischien dat IW over een tijde alle prestigehackers weet te bannen en viola
kijken of zen maten hem dan zo leuk vinden.

• JaWSnl
YoupS schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:30:
En even los van alle kalibers en de bijbehorende doelen ervan, ik had laatst iets raars: ik was in een vuurgevecht met een gast, op de map afghan, bij die 'sniperrichel'. Uiteindelijk verloor ik het net, we schoten tegelijk, maar hij schoot me in mn hoofd, dus jammer maar helaas. Toen was ik weer gespawned, en liep er weer heen om wraak te nemen. Maar onderweg stond er opeens op mn scherm dat ik m gedood had :o. Dat is dus een lag van een halve minuut of langer :o. En hij was niet in last stand (of final stand, welke was het nou? :/)ofzo, ik zag m niet neervallen. Vaag allemaal.
Dat heb ik de laatste tijd soms ook... dan killt iemand mij, heb ik nergens meer een claymore staan ofzo, geen birds in the air, en toch 10 seconden nadat ik spawn heb ik hem gekilld en krijg daar dus de punten voor... weird. Als ik dan bij de kill-notificatie linksonder kijk dan heb ik hem gedood met het wapen waarmee ik hem het laatst beschoot voor hij mij killde. Een beetje vreemd, wss een foutje en zou je 20 punten moeten krijgen voor de mede-kill.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Magnetic_Man
  • Niet online
Fastman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:39:
Los van het feit dat ik het niet netjes vind, heb ik echt geen last van mensen die een prestige hack gebruiken. Ze hebben een hoger level dan mij, so what? Zoals veel hiervoor al hebben aangegeven zijn er niet wapens die je unlocked die echt een voordeel geven (los van de 1887 die word gefixed).

Dus doe wat je niet laten kan. Ik heb er veel meer plezier aan om het zelf te unlocken.

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

begrijp ik nu goed dat je bij prestige alles weer verliest 8)7
kun je er ook voor kiezen niet te levelen naar dat ding

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Snipervision
  • Laatst online: 03-09 16:34
icecreamfarmer schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:02:
Ja dat begrijp je goed, je wordt weer lvl 1, je behoudt wel je emblems en titels...
en als ik het goed heb krijg je per 2 prestiges 1 custom class erbij.

[ Voor 9% gewijzigd door Snipervision op 17-12-2009 13:09 ]

On my way to get addicted

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Net maar weer ff MW 1 online gespeeld (zitten toch wel lekkere multiplayer levels in die soms zelfs beter zijn dan in MW2, denk aan Countdown en Pipeline). Wennen aan die puntentelling zeg :P

Zag trouwens net dat ik met deel 2 ongeveer 23 uur online gespeeld heb :P en een k/d ratio heb van ongeveer 1 op 2 :P Hoezo slecht haha. Achja speel meer voor de lol dan echt om de punten. Waarschijnlijk dat ik langzaam level doordat ik tevaak zelfde wapen gebruik wat ik al unlocked heb :P

Net voor de 2de keer pas Rust gespeeld, en dat blijft toch wel een bagger map zeg. Veel te klein voor DM.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het ligt misschien aan mij maar hoe wil je twee groepen bij elkaar krijgen ? Telkens friends toevoegen in je Steam account en dan via een private match ? Je kan zowiezo geen settings doen dus een team met allemaal overpowered classes zal gewoon zwaar ownen.

Het hele begrip van clans en clanwars is naar de zak dankzij Steam Cloud.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

icecreamfarmer schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:02:
Ja, prestige is niet verplicht.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 21:23
[...]

- level hack.

Sowieso niet doen! Wat denk je dat de clan van je vind als ze zien dat je een lvl 70 hack gebruikt....

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Uit alle inbalances vind ik hetgene wat ze niet kunnen fixen toch wel het irritantste: Je hebt een soort van sniper duel, jij achter een cover hij ook, en jullie kijken/schieten omstebeurt (hoeft geen sniper wapen te zijn)
En wat er zo irritant is: jij gaat dood, terwijl jij ook schiet: je krijgt het geluid van je gun die afgaat te horen je ziet dat je op zn hoofd mikt en vanwege lag komt dat schot nooit aan

De aantal keren dat ik hierdoor dood ga is niks vergeleken met 1887s knifers etc etc, maar ik vind het toch altijd zo 'meh' :/

On a sidenote, net extended mags voor mn TMP genunlocked en dat maakt het wapen zo veel fijner _/-\o_

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Relis schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:32:
Uit alle inbalances vind ik hetgene wat ze niet kunnen fixen toch wel het irritantste: Je hebt een soort van sniper duel, jij achter een cover hij ook, en jullie kijken/schieten omstebeurt (hoeft geen sniper wapen te zijn)
En wat er zo irritant is: jij gaat dood, terwijl jij ook schiet: je krijgt het geluid van je gun die afgaat te horen je ziet dat je op zn hoofd mikt en vanwege lag komt dat schot nooit aan

De aantal keren dat ik hierdoor dood ga is niks vergeleken met 1887s knifers etc etc, maar ik vind het toch altijd zo 'meh' :/

On a sidenote, net extended mags voor mn TMP genunlocked en dat maakt het wapen zo veel fijner _/-\o_
Dat is gewoon lag. Jij hebt dat schot dus nooit afgevuurd, aangezien je al dood was, terwijl jij het schot wel hoort. Niks om je druk over te maken.

• Themba
  • Laatst online: 05-09 11:11
Dat later vermoorden van de gast die jou net pakte komt door last stand (hoogstwaarschijnlijk). Zeker op korte afstand is het niet altijd te zien of hij al in last stand zat en je dus vermoorde met zijn secondary (of final stand met primary weapon). Als een teamgenoot van je dan niet je kill jat, sterft hij een seconde of 15-20 later alsnog en heb je dus een kill erbij. Met een beetje mazzel is dat ook meteen een payback (dus meer punten :) )

• Relis
Sandyman538 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:38:
[...]

Dat is gewoon lag. Jij hebt dat schot dus nooit afgevuurd, aangezien je al dood was, terwijl jij het schot wel hoort. Niks om je druk over te maken.
Weet ik, en ik zei ook al dat het nooit gefixed zou kunnen worden, maar het blijft toch een beetje teleurstellend aangezien je op jouw scherm hem gewoon killde

• Snipervision
Parapluvanhylco schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:40:
Dat later vermoorden van de gast die jou net pakte komt door last stand (hoogstwaarschijnlijk). Zeker op korte afstand is het niet altijd te zien of hij al in last stand zat en je dus vermoorde met zijn secondary (of final stand met primary weapon). Als een teamgenoot van je dan niet je kill jat, sterft hij een seconde of 15-20 later alsnog en heb je dus een kill erbij. Met een beetje mazzel is dat ook meteen een payback (dus meer punten :) )
Als hij je vermoordt met last stand of final stand en het dus overleefd, dan krijgt hij toch als hij lang genoeg blijft leven zijn health terug en blijft hij toch gewoon in leven...

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Snipervision schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:45:
[...]

Als hij je vermoordt met last stand of final stand en het dus overleefd, dan krijgt hij toch als hij lang genoeg blijft leven zijn health terug en blijft hij toch gewoon in leven...
Alleen bij Final Stand de deathstreak niet bij Last Stand de perk.

• Relis
Snipervision schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:45:
[...]

Dat is alleen met final stand, last stand geeft je +- 8/10 sec (from the top of my head) om met je 9mm iemand neer te schieten, maar je gaat altijd dood.

Op het topic van last stand: Ik vind dat als je iemand killt met last stand, en je teammate weet nog net 1 kogel erin te krijgen terwijl hij in last stand dat je teammate niet de kill moet krijgen.
Imo moet de teammate dan gewoon een assist krijgen

• Snipervision
Relis schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:50:
[...]

Dat is alleen met final stand, last stand geeft je +- 8/10 sec (from the top of my head) om met je 9mm iemand neer te schieten, maar je gaat altijd dood.

Op het topic van last stand: Ik vind dat als je iemand killt met last stand, en je teammate weet nog net 1 kogel erin te krijgen terwijl hij in last stand dat je teammate niet de kill moet krijgen.
Imo moet de teammate dan gewoon een assist krijgen
helder, dat van de last stand met die 8/10 sec. was ik niet van op de hoogte :o

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

- level hack.
[...]
Ik zou het niet doen. Mocht Steam achteraf nog (wat ik eigenlijk wel hoop) op een of andere manier die rankhacks gaan corrigeren, dan loop je kans op een ban.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Jackal131
  • Laatst online: 16:16
Relis schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:32:

Ik heb laatst een keer gehad dat we beide tegelijk schoten (waarschijnlijk) en dat we het dus ook beide niet overleefden :D. Wel grappig om te zien op de killcam.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
Jackal131 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:07:
[...]

Ik heb laatst een keer gehad dat we beide tegelijk schoten (waarschijnlijk) en dat we het dus ook beide niet overleefden :D. Wel grappig om te zien op de killcam.
Check! Heb 't laatst ook een keertje gehad. Zag er niet uit :P

• blitzkrieg
  • Laatst online: 18:54

blitzkrieg

Whoop Whoop!

InZane schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:10:
[...]

Check! Heb 't laatst ook een keertje gehad. Zag er niet uit :P
Ik ook, schoten we elkaar allebei met de GL in de pens! :D

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:15

steveman

Comfortabel ten onder

Relis schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:45:
[...]

Weet ik, en ik zei ook al dat het nooit gefixed zou kunnen worden, maar het blijft toch een beetje teleurstellend aangezien je op jouw scherm hem gewoon killde
Helemaal fixen lukt nooit idd, maar minder lag door gebruik van dedicated servers zal zeker de kans erop aanzienlijk verkleinen (bij eerdere cods nooit zoveel last van gehad, en nu toch regelmatig)
blitzkrieg schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:11:
[...]

Ik ook, schoten we elkaar allebei met de GL in de pens! :D
Zelf een keer gehad met granaten of flashbangs, hoorde geen plop iig :) Maar nades zijn wat langer onderweg dan kogels (die zijn instant zelfs, altijd krom gevonden in vroegere games, kogel is er meteen, maar een laser (die nota bene met de lichtsnelheid gaat!!) doet er langer over 8)7 ) dus is de kans dat zoiets gebeurt ook weer groter.

Maar de gedachte "OMG, gebeurde dit nou echt?!" wordt er niet minder van natuurlijk :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• JaWSnl
Parapluvanhylco schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:40:
last stand is bij mij altijd met een pistool wat ik niet als secondary heb (heb een stinger als secondary). Misschien dat het daardoor komt (geen gun als secondary) of krijgt iedereen in last stand een pistol?

• DeBaroN
Wie gebruikt welke callsign en emblem? Ik nu deze

Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/1934/bullseye.jpg Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/1682/emblemhumantrophy.jpg

Lijkt wel leuk als tegenstander in beeld krijgt: Bullseye! en een beetje vlees aan de haak, ook leuk.

Had eerst deze:
Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/4069/themastodon.jpg

Maar die zie je te veel. Wil er één die niet veel mensen gebruikt.
(dus aub niet deze combo gaan gebruiken ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 17-12-2009 14:52 ]

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:37

Griffin

Is mythical

nieuws: Xbox-versie Modern Warfare 2 heeft last van 'virus'
Eigenlijk gewoon te zielig dat zulke dingen worden gemaakt en gebruikt.
Wel goed te horen dat de ondersteuning van IW aanwezig is en dat ze actief proberen te zijn in patches uit te brengen.

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/callofduty/images/f/fc/AllYourBase.jpgAfbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/callofduty/images/d/d2/Emblem-eagle.jpg
Momenteel deze combinatie.

Ik begin die dedicated servers trouwens toch wel te missen, dat chatten is toch meestal een van de leukste dingen.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.