![]() |
![]() |
Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts op het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer ![]() Voorgaande deeltjes op GoT: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 - Deel 4 - Deel 5 - Deel 6 - Deel 7 - Deel 8 - Deel 9 |
![]() |
Gedurende het ontwikkelproces heeft IW ervoor gekozen om voor de storymode geen co-op mode te implementeren. Dit zou ten kosten gaan van de epische en filmische actie en zou de snelheid uit de campaign halen. Om het ontbreken van de co-op mode in de campaign te compenseren zal dit de eerste Call of Duty zijn met een zogenaamde Special-Ops modus. Deze geheel nieuwe spelmodus is helemaal gericht om samen met elkaar spelen (splitscreen of via het internet). Infinity Ward heeft naar eigen zeggen de meest vette en geschikte elementen uit de campaign gepakt en hier diverse spec-ops missies om heen gebouw. De diversiteit tussen de in totaal 23 levels is zeer groot. Van het racen op sneeuwscooters tot het verdedigen van een mansion, het zit er allemaal in! In elke missie zijn 3 sterren te verdienen (totaal dus 69 sterren) die verkregen te worden door de missie op verschillende moeilijkheidsgraden uit te spelen. Speel je de missie op Regular uit dan wordt je beloond met 1 ster, op Hardened krijg je 2 sterren en ben je een echte pro dan krijg je 3 sterren door de missie op Veteran uit te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is het heel moeilijk om alle 69 de sterren te bemachtigen! ALPHA
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Gelukkig heeft Infinity Ward naar de gebruikers geluisterd en zijn er geen multiplayer achievements. De volledige lijst van achievements / trophies staat hier onder.
![]() |
![]() |
![]() |
De game zal verschijnen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor de Xbox 360 zijn al 2 (exclusieve) mappacks aangekondigd. Hierover is op dit moment nog niets bekend. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipment slot:
![]() |
![]() |
Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondairy weapon zetten. Primairy Weapon Attachments
![]() ![]() |
![]() |
De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basis perks staat hieronder. Perk Slot 1
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks |
![]() |
Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Hoeveel deathstreaks (1?) er gekozen mogen worden is niet duidelijk. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt Killstreaks
![]() |
![]() |
|
![]() |
V: Wat houdt prestige mode in? A: Wanneer je tot level 70 geleveld bent kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je geunlocked hebt kwijt (met uitzondering van je titles en icons). De voordelen van prestige zijn dat je een extra custrom weapon class tot je beschikking hebt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij krijgt. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges. V: Wat is het verschil tussen de UK en NL versie van MW2? A: Behalve de prijs en het boekje zijn er geen verschillen. V: Huh, een gast had last stand en hij kan gewoon zijn primary gun/grenades/shotgun etc. gebruiken? A: Dit is de death streak Final Stand, waarbij je al je wapens kan gebruiken en ook nog wat rond kan kruipen. Als je lang genoeg blijft leven, revive je weer volledig. V: Zijn Scavenger Pro en Extended Mags hetzelfde? A: Nee, met Scavenger Pro krijg je meer bullets, maar je mag size blijft gelijk. Met extended mags wordt je mag size groter, maar het totaal aantal bullets blijft gelijk V: En hoe zit het dan met Stopping Power en Full Metal Jacket (FMJ)? A: Stopping Power geeft meer damage per kogel, Full Metal Jacket laat je kogels dieper in muren doordringen, of je kogels meer rest-damage hebben nadat ze zich door een muur hebben geboord. V: Wat is het verschil tussen Red Dot Sight en Holographic Sight? A: Het is een verschil in techniek en in de echte wereld zal je met HS sneller een beter resultaat halen. Omdat je in het spel voor een platte beeldbuis zit, en je oog zich dus niet hoeft aan te passen aan diepteverschillen zal het in het spel hetzelfde lijken. Het is dus een kwestie van voorkeur, ook omdat de verschillende attachments er wat anders uitzien op verschillende wapens. Veel spelers vinden de HS op de TAR-21 fijner, maar kiezen voor de RDS op de RPD. V: Ik zie soms mensen met een gave gekleurde naam! Hoe krijg ik dat ook? A: Ga naar Steam-> Settings -> en verander je nick bijvoorbeeld met de volgende combinatie: ^1K^3l^7a^8a^9s. Met deze combinatie heb je dus gekleurde Klaas i.p.v. het standaard wit Dank aan iedereen die een veelgestelde vraag + antwoord heeft ingestuurd! Stuur me gerust een DM als jij nog een goede toevoeging aan deze lijst hebt |
![]() |
Poll: Op welk platform speel je MW2? • Xbox 360 • Playstation 3 • PC Tussenstand: Poll: Wordt de Tactical Nuke een killstreak van jou? • Ja • Nee Tussenstand: Poll: Welke deathstreak gebruik jij? • Copycat • Painkiller • Martydom • Last Stand Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete killstreak? • UAV • Care Package • Counter UAV • Sentry Gun • Predator Missle • Precision Airstrike • Harrier Strike • Attack Helicopter • Emergency Airdrop • Pave Low • Stealth Bomber • Chopper Gunner • AC-130 • EMP • Tactical Nuke Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete (primary) weapon attachment? • Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • EOTech Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines Tussenstand: Poll: Welke vind je fijner: Frag grenades of Semtex? • Frag • Semtex Tussenstand: Poll: Wat is je favoriete multiplayer map? • Afghan • Derail • Estate • Favela • Highrise • Invasion • Quarry • Rundown • Rust • Scrapyard • Skidrow • Sub Base • Substation • Terminal • Underpass • Wasteland Tussenstand: |
![]() |
Meld je aan voor de GoT Steam Group! | |
Naam op GoT | Steam ID |
D_Star | Dennissimo |
Minispilie88 | Minispilie |
Trekdude101 | wilcovos86 |
Griffin | FGriffin1006 |
carlhendrix | n3w_w4rri0r |
jeroen210 | jeroen210 |
boblelie | boblelie |
SoaDmaggot | SoaDmaggot |
Mnstrspeed | Mnstrspeed |
The_Worst | The_Worst_NL |
SymenGT | [NDA] SymenGT |
Joarie | GoT_Arie |
Fuzzynl | FuzzyNL |
KillaZ | KillaZ |
xp7amrkr | n0xs3s |
Dorest0rm | Dorest0rm |
Messiano | MessinaGX |
Arethusa | Arethusa_ |
Peter 1981 | pschepens |
Hoite | hoite89 |
dimby | dimby |
YOGI | YOGILICIOUS |
X-t-r-e-m-e | xtreme_nl |
GerardHenninger | GerardHenninger |
Sargan | Sargan_NL |
Thapous | Thyx |
Tweaker1987 | ToxicTrojan1987 |
SpoTs | Dakreal |
Rynji | Timon_nl |
Woytek | caffran |
t.coenraad | tcoenraad |
ronaldhofstee | R0n4ld |
rhermans | Elfrix |
CycloneNL | CycloneNL |
eBait | eBait90 |
ionicdog | Ionicdog |
Hann1BaL | [NL]Hann1BaL |
TomvdBurg | BootVluchteling |
Tekn0z | Tekn0z |
Spongerobie | Spongerob |
Fury87 | rutger87 |
Tennisbal | Muiterz |
Goldenflame | Goldenflame |
Eijkb | Eijkb |
Snappie88 | [GoT] Snappie |
shades | shades-nl |
Duckies | Arjen001 |
KooolaNL | 1337kooola |
Olliepower | Sand0rf |
Murphsy | Murphsy |
YoupS | kartfreaky |
Julian018 | Vortex |
DrFlash | Flash^GL |
BaRF | dg_barf |
Roodey | [GoT]RSN[NL] |
psychodude | slevidotnet |
modernization | modernization |
Relis | RelisVA |
DennusB | dennusb |
Ipazza | Ipazza |
Donnie | dinodoncorleone |
Superkuhrtje | Superkuhrtje |
pjzzz | [GoT] aphex |
Donnas-A | ghostfire550 |
Wish | [GoT] Wish |
PromWarMachine | promwarm |
Rabor | [GoT] Kepi |
Beertje87 | Beertje87 |
Soggney | Soggney@pandora.be |
Dacuuu | Dacuu |
DaChosen1 | DaChosen1 [NL] |
Yor | [GoT]Yor |
Michaelslijpkop | warmaster66 |
MarElo | Markbnl |
DM.Aram | ReAram |
Frentik | FrUn>OreH |
Gnermo | Menkiller |
BAS80 | Alt Scarface NL |
ShoockNoock | ShoockNoock |
jjwa | jjwa |
barzi | barzi1991 |
Delblanco | Delblanco |
RayNbow | raynbow AT scientia.demon.nl |
Masch | Masch1980 |
Larrs | larrs81 |
![]() |
Naam op GoT | Gamertag |
Monnick | Monnick |
dooierocker | dooierocker |
Shoombak | Timmai23 |
Retonator | Retonator |
ijskonijn | ijskonijn81 |
Royz | RoYZz |
fulgore | QuarterCask |
Mars18 | Mars NL |
rob1n | Dubfunked |
SD5k | SD5k NL |
hmr | Stins8 |
Martinspire | Martinspire |
GerardHenninger | GerardHenninger |
o0oPhreako0o | o0oPhreako0o |
o0oPhreako0o | Paralinx |
rhermans | tfmaffia |
SlideR NL | SlideRnl1989 |
pacinoallstars | DelindaDelinde |
NeSs | NeSs88 |
Jan Laros | Aerschtuner |
TroonStaal | TroonStaal |
Timocos | Ikkuh2000 |
Switch | robocopswitch |
Dark Ghost | DarkNL08 |
MeesterLuther | MeesterLuther |
Skoezie | Skoezie |
sk1nny666 | sk1nny666 |
xPhantom | xPhantomNL |
Benignus | Benignus |
InZane | InZane NL |
Fanning | Billy2139 |
Hfdvero | Hfdvero |
![]() |
Naam op GoT | PSN ID |
Brammel | Brammel1234 |
bram1984 | Sausbert |
-Mach!- | Machoman44 |
Njay | NjayNL |
AutCha | M_bias |
Naiko | nicovc |
Wii4all | Ro_Bu |
Crim | Criminal-NL |
MrLeeeet | MrLeeeet |
Jackal131 | Jackal131 |
botech | Botech |
Jordy van e | Dj_unkie |
Muta | mutaahh |
Izealia | res1ght |
Only | TomRockanje |
Lizardz | Redlizardz |
_Graphix | Awesome1986 |
klaasvd79 | klaasvd79 |
Mighty_mike33 | MightyMike82 |
Mthijz | Mthijz |
QSYS | JunkYarD DoG |
Vince22 | Vince_NL |
![]() |
Deze topicstart is gemaakt door Monnick en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh die de beheerder is van www.modernwarfare247.com. Bijna alle afbeeldingen en informatie uit deze topicstart zijn afkomstig van zijn site (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! Heb je foutjes ondekt in deze topicstart, of heb je opmerkingen, suggesties of tips, stuur me een DM of laat een berichtje achter in het topic! |
![]() |
Anoniem: 325725
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
misschien wat voor in de topic start?
mooi startertje weer trouwens ^_^
misschien wat voor in de topic start?
mooi startertje weer trouwens ^_^
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 325725 op 10-12-2009 22:18 ]
Er is ook nog een link in het vorige topic met wat echte feiten over de wapens (getallen). Zou wel mooi staan in de OP!
Deeltje 10 alweer.
Gister 25 killstreak, had ik maar een nuke ingesteld. Ook net geprestiged, heb eigenlijk een beetje spijt :(!
Deeltje 10 alweer.
Gister 25 killstreak, had ik maar een nuke ingesteld. Ook net geprestiged, heb eigenlijk een beetje spijt :(!
See you in another life, brother.
Ik gebruik nu de M4A1, maar die verzekert geen kills. De Famas wel, maar ik kan niet mikken
Wat is de gulden middenweg?
Misschien wel leuk om eens een GoT private match maken voor de PC (Steam) gebruikers onder ons?
Scar-H!RetroTycoon schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:29:
Ik gebruik nu de M4A1, maar die verzekert geen kills. De Famas wel, maar ik kan niet mikkenWat is de gulden middenweg?
Misschien aanpassen in de TS: Er staat bij de poll een map die heet Substation, deze zit echter niet in de game.
Op weer een gezellig topic vol plezier, gezeik, problemen en spam 
Missen we trouwen niet twee video's in de beginpost?
Missen we trouwen niet twee video's in de beginpost?
[ Voor 27% gewijzigd door Dimby op 10-12-2009 22:36 ]
Ik vind de SCAR-H toch de lekkerste gun, de AK maar weer weg gedaan, want als je schiet dan zit meer dan de helft van de tijd de gun over de corsshair heen en daar kan ik echt niet tegen.RetroTycoon schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:29:
Ik gebruik nu de M4A1, maar die verzekert geen kills. De Famas wel, maar ik kan niet mikkenWat is de gulden middenweg?
Scar is wel wat sloom met fire rate, maar de hoge dmg maakt het weer goed. (oh en ik haat burst guns)
Vooral in hardcore is vaak 1 kogel genoeg, dat kan je met de ACR niet.
Had ik inderdaad ook erg last van bij de AK, vond hem niet zo fijn als in CoD4. Ik mis ook de AK-74Bulls schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:33:
[...]
Ik vind de SCAR-H toch de lekkerste gun, de AK maar weer weg gedaan, want als je schiet dan zit meer dan de helft van de tijd de gun over de corsshair heen en daar kan ik echt niet tegen.
En de ACR icm met stopping power is dat niet genoeg voor 1 kill / shot ?Bulls schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:33:
[...]
Ik vind de SCAR-H toch de lekkerste gun, de AK maar weer weg gedaan, want als je schiet dan zit meer dan de helft van de tijd de gun over de corsshair heen en daar kan ik echt niet tegen.
Scar is wel wat sloom met fire rate, maar de hoge dmg maakt het weer goed. (oh en ik haat burst guns)
Vooral in hardcore is vaak 1 kogel genoeg, dat kan je met de ACR niet.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Jawel, maar schiet maar eens 1 kogel met de ACR.Dimby schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:37:
[...]
En de ACR icm met stopping power is dat niet genoeg voor 1 kill / shot ?
Zelf heb ik alles unlocked en mastered (en dan heb ik het niet over de prestige kills van 2500 headshots) van de volgende guns:
-AUG-HBAR
-M4A1
-SCAR-H
-TAR-21
-ACR
-AK-47
Mijn favoriet is wel de TAR-21 denk ik. De AK-47 speelt niet heel fijn, maar doet wel een hoop damage en schiet makkelijk door muren heen. Het enige nadeel was dat ik wel een tijdje lvl 70 moest blijven, want je redt het anders nooit om alles te te unlocken voordat je klaar bent.
De AK speelt een beetje als de SCAR maar dan wat "extremer." Dus wat meer recoil, maar ook meer damage. De AK met stopping power is echt zeer dodelijk.
Nu weer prestige aan het doen, lvl 2, en ga nu eerst de FAMAS volledig unlocken. Best een lekkere gun. Dat vond ik eerst niet. Je moet wel wennen aan de 3 shots burst, maar dan speelt het verder lekker weg. Ik begon meteen lekker met lvlen door een potje met 81 kills als lvl 3 speler.
[ Voor 7% gewijzigd door Hann1BaL op 10-12-2009 23:17 ]
Welke handgun vinden jullie het fijnste? Ik wil eigenlijk wel voor 1 pistool de Tactical Knife unlocken. Was begonnen met de Magnum, maar weet niet of dat een goede keus is, vind die nou niet heel relaxt schieten
Ik ben met de bovenste begonnen USP nog wat voor mijn 'monkey class'.monnick schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:22:
Welke handgun vinden jullie het fijnste? Ik wil eigenlijk wel voor 1 pistool de Tactical Knife unlocken. Was begonnen met de Magnum, maar weet niet of dat een goede keus is, vind die nou niet heel relaxt schieten
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
WTF? Net had iemand blijkbaar een glitch aan dat als iemand iemand anders killde, dan ging je zelf dood
. Speelde op de xbox, maar had hem nog niet voorbij zien komen hier. Wat een gasten joh dat IW
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Patch komt een dezer dagen uit voor de 360. Is goedgekeurd, moet alleen nog live worden gezet.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Nee, jij bedoelt de javelin glitch. Dit gebeurde echt bij iedereen. Dus ook al had jij er niets mee te maken, als ik jou killde ging ik zelf dood, en andersom ook. alleen 1 persoon kon killen volgens mij
Anoniem: 325725
geen hardcore ricochet friendly kill? anders is het inderdaad weer iets nieuws... (zucht)Royz schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 01:33:
Nee, jij bedoelt de javelin glitch. Dit gebeurde echt bij iedereen. Dus ook al had jij er niets mee te maken, als ik jou killde ging ik zelf dood, en andersom ook. alleen 1 persoon kon killen volgens mij
bijna level 70, al zie ik het nut van verder levellen niet zo heel erg in (geen echt vette wapens meer na lvl 62 (Desert eagle)
Het was hardcore HQ, en ik weet zeker dat het geen TK's waren. Ik was omgelopen en had met mijn knife superclass een sniper geknifed en ik zag mezelf geknifed hebben en ik dacht WTFAnoniem: 325725 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 02:29:
[...]
geen hardcore ricochet friendly kill? anders is het inderdaad weer iets nieuws... (zucht)
bijna level 70, al zie ik het nut van verder levellen niet zo heel erg in (geen echt vette wapens meer na lvl 62 (Desert eagle)

Laatst was er een bericht dat er een grote update aan zat te komen. Is er al bekend wat daar allemaal inzit? Nieuwe maps of zo?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Gisteravond weer een paar potjes gedaan maar de shotgun rushers bederven voor mij echt een groot deel van de spelvreugde.. Hebben we eindelijk een leuke party (PS3), wordt de game totaal verpest!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ben nu begonnen met de single player, ook wel gaaf maar MP blijft toch hetgeen waar dit spel om gaat.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ben ik de enigste die single player soms onwijs druk is (met vijanden van echt alle kanten)
ik vind Mw1 single player leuker
ik vind Mw1 single player leuker
Anoniem: 151099
bedoel je gasten die rondrennen met shotguns en heel snel alles afknallen?Vince22 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:03:
Gisteravond weer een paar potjes gedaan maar de shotgun rushers bederven voor mij echt een groot deel van de spelvreugde.. Hebben we eindelijk een leuke party (PS3), wordt de game totaal verpest!
tja het is een vorm van tactiek, en hij werkt best goed volgens mij.
Ja die model1887 + akimbo zie je steeds vaker..
belachelijke range.
Als ze de hitboxen nou eens beter maakten, want soms zie je in de gamewinning kill dat er echt 1-2meter NAAST de vrijand geschoten wordt.
belachelijke range.
Als ze de hitboxen nou eens beter maakten, want soms zie je in de gamewinning kill dat er echt 1-2meter NAAST de vrijand geschoten wordt.
Blijkbaar denken mensen dat COD voor 1 manier is gemaakt. De 1 vind het een snipergame, de ander vind snipers irritant, de ander vindt de XP belangrijk, de ander wil 0 deaths...
ik denk dat mensen onderschatten hoeveel tactieken er zijn, en dat is ieders goed recht denk ik zo
ik denk dat mensen onderschatten hoeveel tactieken er zijn, en dat is ieders goed recht denk ik zo
idd, soms heb ik er echt flink de tering over in als ik 3x achter elkaar kapot gesniperd wordt, mja dat is tactiek.Royz schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:55:
Blijkbaar denken mensen dat COD voor 1 manier is gemaakt. De 1 vind het een snipergame, de ander vind snipers irritant, de ander vindt de XP belangrijk, de ander wil 0 deaths...
ik zit soms ook in een bosje te schuilen tot er een paar vijanden voorbij lopen die ik vervolgens in de rug neersteek. ook heel irritant als het je overkomt volgens mij.
maar dat is wel het mooie van het spel, je moet opletten op wat er dichtbij je is (luister naar voetstappen, reageer op schoten en glas gerinkel) en let op datgene wat ver weg is (sniper, helicopter, harrier)
Meestal als ik tegen een sniper speel, ga ik 1 keer dood om em te vinden, en dan kan hij niet meer terugkomen op zijn plekje.
Een hele lage vorm van tactiek dan maarAnoniem: 151099 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:46:
[...]
bedoel je gasten die rondrennen met shotguns en heel snel alles afknallen?
tja het is een vorm van tactiek, en hij werkt best goed volgens mij.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-12-2009 09:27 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Iemand enige tips om spelers uitgerust met een Riot Shield uit te schakelen? Tijdens MP games vind ik die gloeiend irritant...;-)
die akimbo rushers zijn gewoon klote. schild op z'n rug akimbo model shotgun bha bhaVince22 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:03:
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Met een mes of een granaat gooien achter de speler. (al werken die plak granaatjes ook)willy1986 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:29:
Iemand enige tips om spelers uitgerust met een Riot Shield uit te schakelen? Tijdens MP games vind ik die gloeiend irritant...;-)
Gaan liggen/bukken en op de voeten richten en schieten.willy1986 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:29:
Anders een flash/stun achter hen gooien en dan neersteken.
Anoniem: 201900
Nog 70 headshots en dan heb ik de fall kleuren voor m'n scar
.
Ondertussen begint het spel wat te vervelen voor me. In het begin vond ik het leuk om telkens nieuwe wapens te unlocken, maar diegene die ik tot dusver al heb, ben ik allemaal al beu.
Wanneer komt die patch uit op xbox 360 om die javelin glitch te fixen?
Ondertussen begint het spel wat te vervelen voor me. In het begin vond ik het leuk om telkens nieuwe wapens te unlocken, maar diegene die ik tot dusver al heb, ben ik allemaal al beu.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 201900 op 11-12-2009 09:39 ]
dat is nog een gedacht, vanavond eens proberen,Proxx schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:35:
[...]
die akimbo rushers zijn gewoon klote. schild op z'n rug akimbo model shotgun bha bha
hoedanook, dit weekend gaan prestigen, zit nu lvl 70, nog een 65000 xp, dus maandag ben ik zeker lvl1
Rio shielders in het open lokken. Maar eerst het volk dat erbij loopt afmaken.willy1986 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:29:
[ Voor 22% gewijzigd door Soggney op 11-12-2009 09:57 . Reden: blijkbaar onduidelijk bericht ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Speel de laaste tijd veel meer SnD, vooral door het tactische aspect. Het iets rustigere spelen en veel spelen op sound. Als ik alleen speel dan leave ik wel voortaan eidere server met iemand van lvl 67 en hoger. Te vaak tegengekomen dat die ******* met hun Akimbo 1887 aant spelen zijn. Geen zin meer in dus lvl 67 en hoger is voor mij voortaan auto leave.
Zon 1887 alleen is helemaal niet overpowered, maar in akimbo hoort de accuracy en daarbij de range drastisch verminderd te worden. Echter in plaats van dat er op het decrease knopje is gedrukt lijkt er op het increase knopje te zijn gedrukt. In sniper heeft flinke sway (als lange gun), maar als je 2 van die 60cm lange zware guns in je handen hebt en je schiet ze af heb je blijkbaar superieure accuracy. Deze passen totaal niet bij de stats.
Ben ondertussen alweer lvl 52 2nd prestige. Even kijken welk teken ik het mooist vind en daar stop ik.
Het is trouwens wel zo dat niet alleen de lvl 70 10th prestigers aant hacken zijn, maar ook de mensen die ik regelmatig tegenkom die lvl 70 7th prestige ofzo zijn. Simpelweg omdat dat symbooltje er wel uit ziet
Zon 1887 alleen is helemaal niet overpowered, maar in akimbo hoort de accuracy en daarbij de range drastisch verminderd te worden. Echter in plaats van dat er op het decrease knopje is gedrukt lijkt er op het increase knopje te zijn gedrukt. In sniper heeft flinke sway (als lange gun), maar als je 2 van die 60cm lange zware guns in je handen hebt en je schiet ze af heb je blijkbaar superieure accuracy. Deze passen totaal niet bij de stats.
Ben ondertussen alweer lvl 52 2nd prestige. Even kijken welk teken ik het mooist vind en daar stop ik.
Het is trouwens wel zo dat niet alleen de lvl 70 10th prestigers aant hacken zijn, maar ook de mensen die ik regelmatig tegenkom die lvl 70 7th prestige ofzo zijn. Simpelweg omdat dat symbooltje er wel uit ziet
Ben ik de enige of snap ik he-le-maal niks van jou verhaal?Soggney schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:41:
[...]
dat is nog een gedacht, vanavond eens proberen,
hoedanook, dit weekend gaan prestigen, zit nu lvl 70, nog een 65000 xp, dus maandag ben ik zeker lvl1
hoedanook riot shielders in het open lokken, en eerst het volk dat erbij loopt afmaken
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Op zich mee eens, maar met een taktiek die zo effectief is als die Model 1887 + Akimbo in bepaalde maps, is die map uit balans. Het is een veel te krachtige combi, op 8-10 meter afstand vanuit de losse pols altijd raak schieten en meteen die kill, mwa. Ik denk dat het iets teveel van het goede is. Dus ik hoop dat ze het wapen in die combi minder krachtig maken, want als een game uit balans is is het zonde en haken er veel mensen af.Royz schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:55:
De kracht in de game is inderdaad dat je veel taktieken hebt, maar ze moeten wel een beetje in verhouding zijn.
Inderdaad!uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:20:
[...]
Een hele lage vorm van tactiek dan maarZe moeten mijns inziens nieuwe betatesters aannemen die verstand hebben van balans in een game...
Want die is echt ver te zoeken
[ Voor 31% gewijzigd door sanderander op 11-12-2009 09:54 ]
Heb weer iets leuks gevonden om te doen. Vijandelijke UMV uit de lucht knallen. ^_^
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
De vraag was er om hoe riot shielders aan te pakken in MP.Sandyman538 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:51:
[...]
Ben ik de enige of snap ik he-le-maal niks van jou verhaal?
Simpel uitgelegd is dat een effectieve strategie.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Anoniem: 50739
Voor riot shielders:
Claymore voor hun voeten gooien, semtex op het schild gooien (soms wel lastig om ze te raken
), of c4 voor de voeten gooien.
Met je gun het glas van het schild kapot schieten zodat ze weinig kunnen zien, stun of flashbang gooien, en flanken/knifen
Claymore voor hun voeten gooien, semtex op het schild gooien (soms wel lastig om ze te raken
Met je gun het glas van het schild kapot schieten zodat ze weinig kunnen zien, stun of flashbang gooien, en flanken/knifen
Als er 'plotseling' 1 voor je neus staat: ietsjes naar achter lopen, snel clamore neerzetten (ze komen vaak recht op je af lopen zodat jij hen niet kan raken), en 9 van de 10 keer lopen ze erover heen.willy1986 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:29:
Volgens mij ziet de enemy de schade van het glas zelf niet eens.Anoniem: 50739 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:11:
Voor riot shielders:
Claymore voor hun voeten gooien, semtex op het schild gooien (soms wel lastig om ze te raken), of c4 voor de voeten gooien.
Als hij bijvoorbeeld recht op je afkomt, 30 graden boog richten hem maken en gaan kniven, moet je niet opletten dat hij gewoon schild ervoor houd, wat meestal door een bug kill je hem toch wel
werkt niet altijd maar toch. Of je zelf uitrusten met sticky grenades en op hun gaan gooien.
Ik haat riotshields als ze een combo gebruiken met throwing knife, dan schiet je bijvoorbeeld heel je magazijn leeg, en dan net dat je wapen reload/wisselt gooien ze een knife
Ik haat riotshields als ze een combo gebruiken met throwing knife, dan schiet je bijvoorbeeld heel je magazijn leeg, en dan net dat je wapen reload/wisselt gooien ze een knife
of gewoon wegrennen richting een medespeler, de speler met het shield kan niks doen dan rennen en slaan, lok je hem mee naar een medespeler dan kan die hem zijwaarts uitschakelen.Odysseus253 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:12:
[...]
Als er 'plotseling' 1 voor je neus staat: ietsjes naar achter lopen, snel clamore neerzetten (ze komen vaak recht op je af lopen zodat jij hen niet kan raken), en 9 van de 10 keer lopen ze erover heen.
Hebben jullie ook op de ps3 na de 1.6 patch dat je niet meer in één keer de harrier/chopper kan neerschieten met stinger? Vroeger locken schieten en down. Nu is het locken schieten en het eerste schot vliegt er langs als iemand daarna schiet is het wel raak. Zou de eerste stinger nu altijd geflared worden?
Als je lang genoeg op het schildje ramt, ziet degene met het schild geen drol meer.BioHazard schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:18:
[...]
Volgens mij ziet de enemy de schade van het glas zelf niet eens.
vandaag als het goed isAnoniem: 201900 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:39:
Nog 70 headshots en dan heb ik de fall kleuren voor m'n scar.
fourzerotwo
#MW2 Xbox 360 update: Latest patch just passed certification. They just need to push it live. Goodbye Javelin glitchers!
majornelson
This just in: The Title Update that addresses the #MW2 javelin exploit will go live early Friday morning (PT.)
[ Voor 40% gewijzigd door Mighty_Mike33 op 11-12-2009 10:25 ]
Jawel hoor (op ps3 wel in ieder geval) zelf wel aantal keer met shield gespeeld.BioHazard schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:18:
[...]
Volgens mij ziet de enemy de schade van het glas zelf niet eens.
Semtex op z'n shield plakken en wegrennenwilly1986 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:29:
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Werkt niet als de andere blast-shield heeft.Cidolfas schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:27:
[...]
Semtex op z'n shield plakken en wegrennen
Basement Bios ---- Exo-S
Oh dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dit werkt bij mij altijdMystikal schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:36:
[...]
Werkt niet als de andere blast-shield heeft.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Anoniem: 317689
Ik ben nog nooit iemand met een blast shield tegen gekomen. Wellicht omdat ik weinig HQ/Domination speel. Maar ik denk dat bij een blast shield, het flanken+kniven weer makkelijker gaat, door het gebrekkige zicht ermee.
Ik kom regelmatig een shield user tegen, van een afstand lopen ze bijna altijd en zijn hun voeten makkelijk te schieten. Kill je ze dus voor ze gevaarlijk worden. Van dichtbij natuurlijk een semtex op schild, of switchen naar spas-12 en klein beetje uit de richting gaan en schieten (bijna altijd wel raak op hun zijkant en dus 1 hit kill.
Sinds ik gisteren die cold-blooded perk heb unlocked gaat het echt vele malen beter. Merk je wel hoeveel mensen er op die UAV's vertrouwen. Als zo'n ding in de lucht is heb je als coldblood-er echt the element of surprise. Zelfde geldt voor Kill streak rewards in de lucht. Anderen verwachten niet dat je dan juist aan de wandel gaat buiten. Echt lachen!
PSN: Geengrenzuh
Ik ben zonder cold-blooded ook bijna altijd buiten te vinden, behalve bij chopper gunner en AC130. Bij de rest ben ik buiten te vinden, maar zodra de harrier of chopper mijn kant op gaat kijken zie je mij dekking zoeken op de grond achter een steen of gebouw. Verder vertrouw ik eigenlijk altijd op sound en sight. Die uav gebruik ik gewoon om te zien waar iedereen ziet.
Ja, dat zijn de zwaardere dillema's uit het leven.t mac schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:29:
De keuze cold blooded of stopping power is wel pittig.
Ik heb nu eindelijk een positieve k/d ratio mede door het gebruik van cold blooded en HBS op de scar-h. De keuzes van perks en wapen attachments neemt wel steeds meer toe en het word er niet makkelijker op qua keuzes vind ik....
Je hebt tenslotte maar 5 classes, terwijl je er zo 100 kunt verzinnen.
Je hebt tenslotte maar 5 classes, terwijl je er zo 100 kunt verzinnen.
Ik heb altijd op PC gespeeld, jáááren. (UT2004, CSS)
Nu ben ik sinds 2 maandjes over naar de PS3 en de controller, COD MW2 is mijn eerste aanraking met FPS op PS3 en dus de eerste aanraking met controller.
Man! Wat is dat moeilijk, zo moeilijk dat mijn kill/death-ratio nu precies 0.50 is, na 22 uur spelen.
Hoe slecht is dat?
Wordt het nog beter?
Moet ik anders een Fragnstein en FragFX kopen?
Wie heeft dit ook doorstaan en wat is jouw verhaal?
Help!
Nu ben ik sinds 2 maandjes over naar de PS3 en de controller, COD MW2 is mijn eerste aanraking met FPS op PS3 en dus de eerste aanraking met controller.
Man! Wat is dat moeilijk, zo moeilijk dat mijn kill/death-ratio nu precies 0.50 is, na 22 uur spelen.
Hoe slecht is dat?
Wordt het nog beter?
Help!
[ Voor 6% gewijzigd door sanderander op 11-12-2009 11:45 ]
Tuurlijk, als je jaren PC gewend bent, is de omschakeling groot. Toen ik voor het eerst Halo speelde begreep ik ook niet hoe iedereen die cursor zo precies bediende en over het scherm rolde. Lopen ging al moeilijk
. Uiteindelijk wordt je echt beter, en zal je beter worden.
En HBS is toch best zinloos? Volgens mij loopt het overgrote deel met Ninja rond, en dan ben je onzichtbaar op die dingen. Plus, je moet stilstaan en dat is kut
. Daarnaast, luisteren levert ook al zoveel op. Zelfde heb ik met holographic sight. Het nut daarvan is mij ook onduidelijk, neemt teveel ruimte in, en op een 2d tv is de werking ervan minimaal. RDS is toch veel effectiever.
En HBS is toch best zinloos? Volgens mij loopt het overgrote deel met Ninja rond, en dan ben je onzichtbaar op die dingen. Plus, je moet stilstaan en dat is kut
Neej joh helemaal niet moeilijk ZE MOETEN DOODt mac schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:29:
Anoniem: 218650
Daarom zou ik dus graag meer HC modes willen zient mac schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:29:
Ik had het zelf ook in Bad Company 1 online, ik werd compleet met de vloer aangeveegd. Later nog eens een poging gedaan in Battlefield 1943, weer de grond in gestampt. Maar na 10 uur spelen begon ik het in dat spel dan toch door te krijgen, dusdanig dat ik zelfs regelmatig de topscore had.sanderander schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:44:
Hoe slecht is dat?
Wordt het nog beter?
Help!
Daarom denk ik dat het toch een kwestie is van gewenning en het spel leren spelen met een controller ;[..
9800X3D | 3070
Misschien eerst oefenen in de Sinpleplayer ( op een hogere moeilijkheidsgraad )sanderander schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:44:
Hoe slecht is dat?
Wordt het nog beter?
Help!
Anoniem: 326505
Kheb gister weer te maken gehad met nog een bug (xbox).
Er lag een sniper te campen in een level. Hij had een tactical insertion geplaatst naast zich, ik zag dit ondanks dat ik geen sitrep had. Ik had hem geknifed en draaide me op naar de insertion. Hij spawnt: BAM dood. Heeft me wel mooi een kill opgeleverd
Er lag een sniper te campen in een level. Hij had een tactical insertion geplaatst naast zich, ik zag dit ondanks dat ik geen sitrep had. Ik had hem geknifed en draaide me op naar de insertion. Hij spawnt: BAM dood. Heeft me wel mooi een kill opgeleverd
Ja, die heb ik uitgespeeld op Veteran, dat is het probleem niet, maar die aim is moeilijk. Gisteren een potje 1 kill, 12 deaths. Echt frustrerend, je ziet je doel en hij ziet jou later en kan wel goed mikken, dood. Terwijl je weet, met muis had ik hem gehad...dus echt veel spelplezier en voldoening heb ik momenteel niet...Lizardz schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:53:
[...]
Misschien eerst oefenen in de Sinpleplayer ( op een hogere moeilijkheidsgraad )
bug, wie was er bam dood, jij of hij?
als jij het was en je stond op de insertion, dan zou het mss een bug kunnen zijn, maar lijkt me meer dat je ipv dood ging van een vallende care package je dood ging van een spawnende speler
als jij het was en je stond op de insertion, dan zou het mss een bug kunnen zijn, maar lijkt me meer dat je ipv dood ging van een vallende care package je dood ging van een spawnende speler
Zelfde hier, maar na een jaar PS3 gewent te zijn bevalt het nu wel. Tijdens het spelen van Deadspace ben ik er helemaal aan gewent geraakt. Nu met CoD gaat het helemaal prima, en daarbij komt dat iedereen met een controller moet spelen (behalve de mensen me fragfx uiteraard) .sanderander schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:44:
Hoe slecht is dat?
Wordt het nog beter?
Help!
Dus het went wel na een tijdje gewoon doorzetten
Ik had het volgende: Iemand lag te snipen.
Volgens mij had die tactical insertion en als killstreak de martyrdom.
Want volgens mij als ik het goed zag:
Knalde ik hem door z'n kop, hij laat een granaat vallen, en respawnd > boem! dood door eigen granaat!
Knalde ik hem door z'n kop, hij laat een granaat vallen, en respawnd > boem! dood door eigen granaat!
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 11-12-2009 12:15 ]
Ik zit nu op level 28 ofzo, en ben altijd PC gamer geweest en zit nu op de doos, dus de controller kan ik nog wel schieten.
Maar wat me opvalt is dat er in dit deel echt ontzettend veel word gecampt. In MW1 was dit een stuk minder.
Als je zoals ik heel aanvallend speelt ga je echt ontzettend vaak dood, door mensen die steeds op de zelfde plekken vanaf afstand je killen.
Echt sniper galore, dus ben ik nu met alleen maar het riot shield en knife bezig.
Een hoge k/d zit er niet maar het is wel heerlijk om iemand een clip op je leeg te zien schieten waarna ik mooi een mes in hem gooi.
Maar wat me opvalt is dat er in dit deel echt ontzettend veel word gecampt. In MW1 was dit een stuk minder.
Als je zoals ik heel aanvallend speelt ga je echt ontzettend vaak dood, door mensen die steeds op de zelfde plekken vanaf afstand je killen.
Echt sniper galore, dus ben ik nu met alleen maar het riot shield en knife bezig.
Een hoge k/d zit er niet maar het is wel heerlijk om iemand een clip op je leeg te zien schieten waarna ik mooi een mes in hem gooi.
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
haha, ja dat is wel goeiebaronruud schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:09:
Ik had het volgende: Iemand lag te snipen.
Wel., dat is toch die map met die subs in een hele witte sneeuw map (vreselijke map want je ziet niets)Lizardz schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:32:
Misschien aanpassen in de TS: Er staat bij de poll een map die heet Substation, deze zit echter niet in de game.
heerlijke map voor FFAshades schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:29:
[...]
Wel., dat is toch die map met die subs in een hele witte sneeuw map (vreselijke map want je ziet niets)
Kort vraagje, die sterren die je kan halen in spec ops mode, worden die op je account bewaard? Volgens een vriend niet namelijk, maar dat houd dus in dat je elke keer als je een reinstall doet dat je weer al die dingen kan gaan doen om meerdere missies te unlocken.
Klopt - ik heb in open mappen meestal coldblood met een leuke lmg+soh; rag je je alle choppers en harriers uit de lucht zonder dat ze je opmerken (raketten vind ik zonde van mn secondaire weapons plekje.. Liever daar een shotgun oidGeengrenzuh schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:06:
Sinds ik gisteren die cold-blooded perk heb unlocked gaat het echt vele malen beter. Merk je wel hoeveel mensen er op die UAV's vertrouwen. Als zo'n ding in de lucht is heb je als coldblood-er echt the element of surprise. Zelfde geldt voor Kill streak rewards in de lucht. Anderen verwachten niet dat je dan juist aan de wandel gaat buiten. Echt lachen!
mm, klopt inderdaad....

[ Voor 10% gewijzigd door shades op 11-12-2009 12:47 ]
Ik denk dat je het zelf al zegtsanderander schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:44:
Anoniem: 326505
Hij was dood want ik wist waar hij ging spawnen door zijn insertion. Ondanks dat ik geen sitrep aan had. Dus lijkt mij een bug.Soggney schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:00:
bug, wie was er bam dood, jij of hij?
voor riot shielders, ze om een hoekje lokken, op de grond gaan liggen en als ze naar beneden kijken steekt er een stukje voet door 't schild heen. daar op schieten.
als ze in het open zijn laat ik ze dichtbij komen en dan als een matador z'n bash dodgen en knifen/schieten.
sticky erop plakken en wegrennen is ook leuk
als ze in het open zijn laat ik ze dichtbij komen en dan als een matador z'n bash dodgen en knifen/schieten.
sticky erop plakken en wegrennen is ook leuk
Heb 'em maandag ook eindelijk binnengekregen dus nu druk bezig met de single-player
heb 'em op 'normal' maar vind 'em best pittig, heb het idee dat je met minder damage wegkomt dan in MW1 op normal. Dit ff uitspelen en dan ga ik druk aan de slag met MP
https://niels.nu
Anoniem: 321222
Je kunt tactical insertions gewoon zien hoor zonder sitrep (alleen zie je ze minder snel)Anoniem: 326505 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:09:
[...]
Hij was dood want ik wist waar hij ging spawnen door zijn insertion. Ondanks dat ik geen sitrep aan had. Dus lijkt mij een bug.
Iemand al van de nieuwe unlimited ammo glitch gehoord?
Zie hier 2 video's. Heb ze net even op youtube opgezocht:
http://bit.ly/7Jwuxs en http://bit.ly/8Wok1R
Ik speel al sinds MOH AA shooters en geniet ook zeker weer van MW2. Er is echter 1 ding dat me materloos stoort. Je haalt veel te snel een hoge rang. Zeker COD MW en MW2 hebben dit m.i. niet goed uitgedacht. Ik zou het fijner vinden als het maanden duurt voordat je uberhaupt generaal kan worden. In BF2 was dit systeem veel beter, hier moest je ook een x aantal uren een rank, wapen, etc gespeeld hebben om te uppen. Misschien was het bij BF2 wel een beetje te veel, maar in ieder geval bij COD te snel.
Het zal wel te maken hebben, maar dat men tegenwoordig geen geduld meer heeft?!
Trouwens een bijkomend voordeel van langzamer stijgen in rang en wapens is dat spelers langer een game interessant blijven vinden. Ik ben benieuwd naar BF3 en het ranking systeem dat hierin wordt toegepast.
Wat vinden jullie?
Trouwens een bijkomend voordeel van langzamer stijgen in rang en wapens is dat spelers langer een game interessant blijven vinden. Ik ben benieuwd naar BF3 en het ranking systeem dat hierin wordt toegepast.
Wat vinden jullie?
Is dat niet gewoon een trainer? die in Mp op eigen server wordt getoond met het idee dat het een glitch is?SlideR NL schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:45:
Edit: Het eerste filmpje dan, 2e zeg ik niets over
[ Voor 6% gewijzigd door YoVla op 11-12-2009 13:55 ]
En dan vraag ik me af hoeveel van die mensen er dan met een FragFX of Fragnstein spelen. Dat moeten er tienduizenden zijn, dan vaak alleen de diehard gamers, casual gamers kopen dat niet, maar dat is dan een substantiel aandeel van de fraggers/FPS-spelers.Anoniem: 50739 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:05:
[...]
Zelfde hier, maar na een jaar PS3 gewent te zijn bevalt het nu wel. Tijdens het spelen van Deadspace ben ik er helemaal aan gewent geraakt. Nu met CoD gaat het helemaal prima, en daarbij komt dat iedereen met een controller moet spelen (behalve de mensen me fragfx uiteraard) .
Dus het went wel na een tijdje gewoon doorzetten
Het schijn zo te zijn dat het merendeel van de top van de rankings ermee speelt....zet je wel aan het denken dan. Staan we aan de vooravond van algehele acceptatie van deze hybride-controllers?
Ik twijfel echt of dit mij niet meer plezier oplevert.
Mja mee eens, de manier van MW vind ik OK, ik erger me er absoluut niet aan en biedt een leuke manier om een MP game lang speelbaar te houden. Maar stel je toch eens voor dat je je behaalde beloningen ook weer kan verliezen als je slecht speelt. Hoe gemotiveerd raak je dan wel nietDispenzer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:50:
Ik speel al sinds MOH AA shooters en geniet ook zeker weer van MW2. Er is echter 1 ding dat me materloos stoort. Je haalt veel te snel een hoge rang. Zeker COD MW en MW2 hebben dit m.i. niet goed uitgedacht. Ik zou het fijner vinden als het maanden duurt voordat je uberhaupt generaal kan worden. In BF2 was dit systeem veel beter, hier moest je ook een x aantal uren een rank, wapen, etc gespeeld hebben om te uppen. Misschien was het bij BF2 wel een beetje te veel, maar in ieder geval bij COD te snel.
Wat vinden jullie?
Ach ik heb ook jaren FPS op de PC gespeeld.sanderander schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:56:
[...]
En dan vraag ik me af hoeveel van die mensen er dan met een FragFX of Fragnstein spelen. Dat moeten er tienduizenden zijn, dan vaak alleen de diehard gamers, casual gamers kopen dat niet, maar dat is dan een substantiel aandeel van de fraggers/FPS-spelers.
Het schijn zo te zijn dat het merendeel van de top van de rankings ermee speelt....zet je wel aan het denken dan. Staan we aan de vooravond van algehele acceptatie van deze hybride-controllers?
Ik had continu het idee dat je met een handicap speelt, je kan niet ff snel om je heen kijken etc.
Het gaat nu best aardig. (positief K/D)
Gewoon even oefenen.
Zo'n FragFX zal wel helpen maar dat kan je net zo goed voor dat geld MW2 voor de PC kopen
interessant, maar er staat nergens hoe die het doet.SlideR NL schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:45:
Dat is pas interactiefSensei_D schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:00:
[...]
Mja mee eens, de manier van MW vind ik OK, ik erger me er absoluut niet aan en biedt een leuke manier om een MP game lang speelbaar te houden. Maar stel je toch eens voor dat je je behaalde beloningen ook weer kan verliezen als je slecht speelt. Hoe gemotiveerd raak je dan wel nietIk denk dat MW dat alleen nog mist; zakken in rang en beloningen.
Ze proberen het volgens mij ook langer speelbaar te houden door het prestige-gedeelte en met opleukertjes zoals de badjes en callsigns.
Toch 'dwingt' de manier van ranken je wel om de game snel te kopen, anders ben je de eerste uren gewoon kanonnenvlees. Ik ben van de week pas begonnen en zie teveel lvl 60+ met dualguns rondrennen. Globaal mikken en weg ben je. Ik hou meer van cleane headshots met een AR a la M4, AK-47, etc.
Anoniem: 318629
Je kan tot prestige 10 in cod mw2. dat zijn 700 levels die je kan halen. Als je dit zonder cheaten uit speeld ben je half jaartje zoet denk ikDispenzer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:50:
Wat vinden jullie?

Call of Duty heeft bijna alles wat ik echt wil. Ze zouden iets grotere maps kunnen maken met minder camp plekken zoals Cod Uo map Foy
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 318629 op 11-12-2009 14:14 ]
Ja, kan. Maar ik ben klaar met matig draaiende games op de PC, veel te duur!Redje schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:04:
[...]
Ach ik heb ook jaren FPS op de PC gespeeld.
Ik had continu het idee dat je met een handicap speelt, je kan niet ff snel om je heen kijken etc.
Het gaat nu best aardig. (positief K/D)
Gewoon even oefenen.
Zo'n FragFX zal wel helpen maar dat kan je net zo goed voor dat geld MW2 voor de PC kopen
Maar vind je het eigenlijk niet veel leuker spelen met de muis??? Het gaat er ook om wat je leuk vindt toch?
Je hebt wel een punt. Het is inderdaad wel vet als er unlocks (qua rank of wapens) in een game zitten waar je echt veel tijd in moet steken, maar bijkomend probleem van langzaam ranken (helemaal in BF2) is dat je allemaal statboostende harry's krijgt die elkaar killen-reviven etc.Dispenzer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:50:
Wat vinden jullie?
PSN: Geengrenzuh
Het neemt het hele idee van consoles weg imho... met een FragFX kan ik niet relaxt op de bank zitten gamen, maar moet ik mijn tv op een bureau neer zetten om fatsoenlijk te kunnen gamen.. dit haalt voor mij de lol er al afsanderander schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:56:
[...]
En dan vraag ik me af hoeveel van die mensen er dan met een FragFX of Fragnstein spelen. Dat moeten er tienduizenden zijn, dan vaak alleen de diehard gamers, casual gamers kopen dat niet, maar dat is dan een substantiel aandeel van de fraggers/FPS-spelers.
Prestige: Ja of nee?
In het begin zei ik altijd: No way dat ik prestige ga doen.
Momenteel denk ik er nog zo over, maar ik sluit het niet volledig uit.
Nu ben ik me aan het opwerken in het rankenstelsel. Ben nu rank 43.
De laatste tijd focus ik me heel erg op XP punten zodat ik de ACR kan unlocken.
Maar wat als ik de ACR kan gebruiken? Is er dan nog wel een uitdaging?
Het is nu super om voor een wapen alle attachments te unlocken... Maar voor elk wapen ga ik dit niet doen (mede omdat sommige wapens niet bij mijn speelstijl passen).
Dus waar haal ik straks mijn voldoening uit? De RPD vind ik super fijn en heb ik als eerste wapen volledig vrijgespeeld. Sindsdien gebruik ik hem niet meer. De uitdaging voor de RPD is eraf.
Die headshot kleuren zijn leuk, maar daarvoor moet je mega lang spelen.
In het begin zei ik altijd: No way dat ik prestige ga doen.
Momenteel denk ik er nog zo over, maar ik sluit het niet volledig uit.
Nu ben ik me aan het opwerken in het rankenstelsel. Ben nu rank 43.
De laatste tijd focus ik me heel erg op XP punten zodat ik de ACR kan unlocken.
Maar wat als ik de ACR kan gebruiken? Is er dan nog wel een uitdaging?
Het is nu super om voor een wapen alle attachments te unlocken... Maar voor elk wapen ga ik dit niet doen (mede omdat sommige wapens niet bij mijn speelstijl passen).
Dus waar haal ik straks mijn voldoening uit? De RPD vind ik super fijn en heb ik als eerste wapen volledig vrijgespeeld. Sindsdien gebruik ik hem niet meer. De uitdaging voor de RPD is eraf.
Die headshot kleuren zijn leuk, maar daarvoor moet je mega lang spelen.
Nee, dan ken je de fragFX en Fragnstein niet. Prima te bedienen onderuitgezakt op de bank. Linkerhand zo'n nunchuck, rechter ligt losjes op de bank, of op kussen of op leuning op een muismatje.Anoniem: 50739 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:14:
[...]
Het neemt het hele idee van consoles weg imho... met een FragFX kan ik niet relaxt op de bank zitten gamen, maar moet ik mijn tv op een bureau neer zetten om fatsoenlijk te kunnen gamen.. dit haalt voor mij de lol er al afben niet voor niets van pc overgestapt naar console.
En als je op youtube kijkt naar filmpjes, of op forums naar gamesetups zie je echt heel veel mensen die de console op een buro'tje hebben staan.
Kortom, de ideale wereld van de console staat in de huiskamer en iedereen speelt met controller? Die bestaat allang niet meer. Heel veel spelen met muis, heel veel op een 24 inch breedbeeld op een buro. Vooral de diehards die je tegenkomt en die zijn ook heel vaak online en nu al level 70 natuurlijk. De casual gamer misschien niet nee. Helaas maar realiteit
Dit topic is gesloten.