Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:03:
Gisteren van Spec-Ops de High-Explosive missie op Veteran gehaald. Was uiteindelijk verrassend eenvoudig, wanneer je met twee feiten rekening houd: 1. Je kunt je partner altijd reviven zolang je leeft; 2. Juggernauts kunnen niet over/langs een lichaam in een doorgang van een deur.

Kamertje gezocht met maar 1 ingang, om het hoekje gaan liggen, en mijn partner bleef de juggernauts kniven, terwijl ik hem revivede. Hoop werk, duurt een tijdje.. maar pretty foulproof.
Zo heb ik dat samen met uchiha tijntje (profiel) ook gedaan. Die andere missie met 15 juggernauts is ook belachelijk eenvoudig als je weet hoe :) Denk dat we daarna nog 2 pogingen nodig gehad hebben. Wet Work word nog lastiger denk ik.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
TroonStaal schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:02:
[...]
W2000 en SoH? Kan je niet beter Scavenger+claymore nemen, de SoH neem ik alleen met belt-fed lmg's eigenlijk, alle andere wapens herladen toch best snel. De Aug heb ik ook geen SoH omdat die met een magazijn werkt.
Ik heb zelf nog wel een "snel-aan-de-andere-kant"slot: P90 met rapid fire, USP (nog zonder knife :P ) met fmj, Marathon pro, Lightweight pro, Ninja pro/Commando pro. Daarvan heb ik hetzelfde alleen met een M240 met grip, die gebruik ik met Domination of S&D om snel naar de vlaggen/plekken te rennen en dan te verdedigen/defusen etc.
Vanwege de quick aim heb ik hem ook bij de W2000... weet overigens niet of dat substantieel helpt bij de W2000. Maar de Claymore perk gebruik ik eigenlijk nooit! Af en toe krijg ik het idee dat ik de enige ben die Claymores plant (ga er zelden aan dood), dus ga ik daar ook geen perk aan verspillen :+ Net als die SitRep, ik heb hem een paar keer geprobeerd, maar het nut ervan nog niet kunnen ontdekken.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

DFKT schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:24:
Maar de Claymore perk equipment gebruik ik eigenlijk nooit! Af en toe krijg ik het idee dat ik de enige ben die Claymores plant (ga er zelden aan dood), dus ga ik daar ook geen perk aan verspillen :+ Net als die SitRep, ik heb hem een paar keer geprobeerd, maar het nut ervan nog niet kunnen ontdekken.
Als je claymore in je equipment hebt kan je het beste de scavenger perk gebruiken: je plant je claymore, zoekt een blauw pakketje en hoppa nieuwe claymore, zo kun je er meer dan 1 plaatsen ;)

sitrep heb ik ook nog nooit gebruikt.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:21:
[...]

Zo heb ik dat samen met uchiha tijntje (profiel) ook gedaan. Die andere missie met 15 juggernauts is ook belachelijk eenvoudig als je weet hoe :) Denk dat we daarna nog 2 pogingen nodig gehad hebben. Wet Work word nog lastiger denk ik.
Die andere andere met die juggernauts van Echo was inderdaad ook een makkie.

Ik heb ook zo gelachen met die Delta missie 'Terminal'. Ik had van de eerste wave zo'n Riot Shield gepakt en vervolgens was het net of ik WoW speelde. Ik trok aandacht met dat Riot Shield, alle mobs schoten op mij en mijn partner kon vanaf de flank alles neermaaien.. easy peasy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:49:
[...]

Als je claymore in je equipment hebt kan je het beste de scavenger perk gebruiken: je plant je claymore, zoekt een blauw pakketje en hoppa nieuwe claymore, zo kun je er meer dan 1 plaatsen ;)

Maar je kan er maar wel maximaal 2 zetten als je een 3e wil neerzetten ontplofd de eerste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:25
DFKT schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:24:
[...]

Vanwege de quick aim heb ik hem ook bij de W2000... weet overigens niet of dat substantieel helpt bij de W2000. Maar de Claymore perk gebruik ik eigenlijk nooit! Af en toe krijg ik het idee dat ik de enige ben die Claymores plant (ga er zelden aan dood), dus ga ik daar ook geen perk aan verspillen :+ Net als die SitRep, ik heb hem een paar keer geprobeerd, maar het nut ervan nog niet kunnen ontdekken.
Quick aim vind ik bij een sniper eigenlijk niet zo nodig. Je bent dan meestal toch stationair en kijkt een bepaalde richting op. Als ik rond ga lopen heb ik als primary meestal wel een machinepistol of een shotgun :)
Als ik een rush class heb is quick aim dan wel weer handig.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Frentik schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:49:
[...]

Oh bedoel je die :9 Ik plant eigenlijk alleen claymores als ik geen stationaire class gebruik, terwijl die sniper dat wel is. Ik kan me voorstellen dat het handig kan zijn om claymores bij de hand te hebben, maar ik vergeet ze altijd te plaatsen als ik als sniper speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ik ben de co-op mode beginnen spelen, eigenlijk is dit spel z'n geld tiendubbel waard! Oke, er zijn minpunten, maar gisteren 6 uur gezellig co-op gespeeld, echt gezellig met z'n tweeën. (die er niks van bakken, en dus alles 17 keer moeten doen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hoop dat ze een IP block doen bij dit gasten. Is vrij makkelijk te detecteren wie deze hack heeft uitgevoerd lijkt me. Walgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
TroonStaal schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:03:
[...]

Quick aim vind ik bij een sniper eigenlijk niet zo nodig. Je bent dan meestal toch stationair en kijkt een bepaalde richting op. Als ik rond ga lopen heb ik als primary meestal wel een machinepistol of een shotgun :)
Als ik een rush class heb is quick aim dan wel weer handig.
Ben ik aan de ene kant wel met je eens, maar aan de andere kant ligt het ook erg aan je speelstijl en het level. Ik houd er ook wel van om hyper in bijv. Wasteland aan de buitenkant van de map heen en weer te lopen en her en der snel te aimen om tegenstanders te spotten. In die map op 1 plek blijven heeft in non-hardcore geen nut want dan weten ze je zo te vinden en ben je het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend de eerste hacker op PC gezien... aimbot/wallhack toestand... constant on mogelijk snelle headshots.

Maar deze gast zal binnenkort dus een ban aan z'n broek hebben. TURBO TURBO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:02:
[...]

Doe eens? :+

Afgelopen weekend redelijk veel gespeeld, meeste tijd met 2 of 3 anderen. Moet zeggen dat het daar toch wel een stuk leuker door word :) In totaal van de 24/25 potjes er max 5 verloren ofzo. K/D gaat ook wel redelijk de goeie kant op. Meeste van die potjes waren 2:1 of daar in de buurt. K/D overall is 0.86, maar gaat laaaaangzaam omhoog.

Als het goed gaat is het toch wel een erg leuk spel :) Moet wel zeggen dat ik nu ook een 'n00b'-knifeclass gemaakt heb. Is eigenlijk maar 1 map waar ik dat gebruik, Highrise. Best grappig om af en toe te gebruiken, maar ik weet erg goed hoe irritant het voor de tegenstanders is. Verder wandel ik voornamelijk met m'n Scar-H door de levels heen :)
Ja de Scar-h is echt relaxxx.

Ik speel het spel nu een week en ik heb nu eindelijk een fatsoenlijke class + [@ level 30 ofzo]

Gisteren een killsteak van 12 gehaald met de scar-h + 2 attachement [perk] more damage en heat-scope ofzo iets. Vind het echt een goed spel, ik heb CoD4 en CoD5 ook origineel gekocht. Maar cod4 haakte ik af na 1 week on line spelen... cod 5 al na 1 dag door de saaie gameplay.. maar cod6 zal ik voorlopig nog wel blijven spelen, ik wil ook nog de singelplayer uitspelen, terwijl ik daar normaal niet eens aan begin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:32

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Fastman schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:11:
.....dus alles 17 keer moeten doen :) )
Dat is inherent aan Call of Duty. :P Ten minste, bij campaigns. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Eerst een aantal keer op easy zodat je de mannetjes weet zitten en dan proberen op hardened hehe.
Eigenlijk hadden ze dat iets dynamischer moeten maken, nu zijn die plaatsen van de mannetjes en het aantal mannetjes statisch en dus voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

anathema schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:13:
Gebruiken jullie nou veel verschillende perks? Ik vind het sneller laden, diepere kogel-impact en beter schieten van uit de heup zulke grote voordelen tijdens gameplay dat alle andere perks eigenlijk in het niet vallen wat mij betreft. Ik kan me tactieken voorstellen dat je andere perks gebruikt, maar behalve dat ik meer xp vrij kan spelen zie ik mezelf niet gauw andere perks selecteren...
Ik gebruik verschillende perks voor verschillende outfits. Bij m'n lmg+javalin heb ik bijv die extra explosive dmg, maar in m'n assault outfit is dat niet echt nuttig. Idem voor m'n knifeoutfit, daarmee wil je snel zijn en onzichtbaar, en is een perk als scavenger niet echt nuttig.

Het is dus compleet afhankelijk wat je wil doen welke persk het beste zijn.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:48:
[...]

Ik gebruik verschillende perks voor verschillende outfits. Bij m'n lmg+javalin heb ik bijv die extra explosive dmg, maar in m'n assault outfit is dat niet echt nuttig. Idem voor m'n knifeoutfit, daarmee wil je snel zijn en onzichtbaar, en is een perk als scavenger niet echt nuttig.

Het is dus compleet afhankelijk wat je wil doen welke persk het beste zijn.
Hoeft natuurlijk niet. Ik speel bijna op al mijn classes met Cold-Blooded en Ninja, puur omdat ik niet op UAV's, heartbeat sensors en hitlists van helicopters en vliegtuigen wil verschijnen. Verder Bling of Scavenger.
het is dan wel altijd de sport of het eventuele verrassingseffect opweegt tegen stopping power van de tegenstander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gister lvl 70 geworden en ik ga denk niet prestigen (weer helemaal levelen) En het is naar mijn idee alleen om je e-peen te vergroten.

Even met de ak gespeeld maar DAMN! wat een klote gun. super slechte iron sight, en zelfs met red dot sight werkt het niet fijn. Wat een recoil heeft dat ding :s Mijn fav blijft tot nu toe de ACR. Heb in het begin alleen met snipers gespeeld, toen met de SCAR tot ik daar alle addons voor unlocked had, daarna acr gepakt alles unlocked en toen met de m4 alles unlocked. Maar damn, die m4 speelt zo veel slechter dan die ACR. Het kan ook gevoel zijn natuurlijk, maar met die ACR gaat alles lekker en maak ik zeer nette kills, maar met die m4 leek alles naast me tegenstanders te komen in plaats van in ze. De ACR blijft mijn AR of choice.

Verder vind ik die M21 een heerlijke sniper. Hij blijft stabiel na het schieten zodat je vaak 2 kogels op 1 plek krijgt. Al is dat niet vaak nodig als je headshots maakt :) Misschien nog ff trug naar de wa2000, kijken hoe die is (vanawege hogere multiplier op torso shots (voor meer 1 shot, 1 kill).

Deze game is awesome en gaat nog lang gespeeld worden denk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 16:50
hhmm krijg nu de heletijd als ik online wil een find game doe.

Communication with activision server has been interrupted.

PS3 netwerk

[ Voor 5% gewijzigd door Unknown Alien op 14-12-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
En thermal sights moeten gefixed worden, sneeuw is niet wit met een thermal scope, en ook gras blokkeerd het zicht te erg. Het is nog steeds wel geinig met smoke grenades, maar toch liever akog in bijna alle gevallen.
Helemaal eensch. Op Derail spelen met thermal view is gewoon onmogelijk. Sterker nog, je hoopt ongeveer dat je tegenstanders wél met cold blooded spelen. Zonder zijn ze namelijk niet te zien :')

IW heeft er schijnbaar nog niet aan gedacht dat sneeuw errrr..... koud is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

robertvansloten schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:29:
kan je op een ps3 van een ander inloggen op je PSN id( in mijn geval) en dat verder gaan met je eigen rang, of begin je dan opnieuw op die ps3?
Je kunt met je eigen rang verder gaan. Vorige week hier geprobeerd, 2 tv's, 2 ps3's en een maat van me had zijn eigen MW2 meegenomen, even email + wachtwoord invoeren en we konden samen online en hij ging gewoon met zijn eigen stats verder.
DFKT schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:07:
[...]

Oh bedoel je die :9 Ik plant eigenlijk alleen claymores als ik geen stationaire class gebruik, terwijl die sniper dat wel is. Ik kan me voorstellen dat het handig kan zijn om claymores bij de hand te hebben, maar ik vergeet ze altijd te plaatsen als ik als sniper speel :P
Met sniper heb ik altijd scavenger + claymore, zodat ik sowieso 1 flank af kan dekken met een claymore en met een beetje geluk dus gewoon twee. Aangezien een claymore niet altijd een kill maakt hoor je ze in ieder geval aankomen, eerst het bekende piepje en dan een knal. Dan ben ik al geswitched naar shotgun en kan ik ze alsnog killen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

hoe plaats je die claymores nu eigenlijk het best?
met de rode stralen richting vanwaar ze komen, of omgekeerd?

ontploft die claymore rondom of richting die rode stralen?

Anders heeft 't misschien meer zin om de omgekeerd te zetten, als iemand er snel over loopt, krijgt hij ze dan in z'n rug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 15:02
rodie83 schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:14:
[...]
Helemaal eensch. Op Derail spelen met thermal view is gewoon onmogelijk. Sterker nog, je hoopt ongeveer dat je tegenstanders wél met cold blooded spelen. Zonder zijn ze namelijk niet te zien :')

Yeah IW heeft hier een klein foutje gemaakt... :') zie ook de vraag aan Robert Bowling:
http://twitter.com/RangerXML/status/6655006881
@fourzerotwo Long time reader, first time tweeter! What is the deal with the thermal sights and snow, since when has it been so hot? Strange
http://twitter.com/fourzerotwo/status/6655440819
@RangerXML You got me on that one. I have nothing. Well done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Van dezelfde twitter:
@leapingjudas We should add a "Crank" playlist. Everyone plays as Jason Statham - camping / not moving, results in your heart exploding.
Kijk, hier mis je de dedicated servers met mods ! Anders had je al lang zo'n mod...
spijtig

[ Voor 4% gewijzigd door ? ? op 14-12-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipervision
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 16:34
vraagje: ik heb op mijn sniper een acog-scope gezet, kun je daar nu wel of niet verder dan 1x mee inzoomen?
zoja met welke knop of waar in te stellen? (pc versie) kon t zelf nog niet ontdekken.
anders zie ik niet echt t voordeel van de scope..

On my way to get addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Nee, die kan je verder niet inzoomen. Hij is bedoelt voor wat kortere afstanden. Terwijl hij op andere wapens bedoelt is voor langere afstanden. Ik vind 'm persoonlijk prettig op een sniper, je ziet namelijk ook wat er buiten je scope afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0sty
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09-2023
Na een weekje mw2 gespeeld te hebben moet ik toch eerlijk zijn dat de gameplay beter is dan mw1 (zonder de rare netwerk perikelen mee te tellen zoals host migrations en dat soort meuk). Ben nu lvl 34 en heb nu een k/d ratio van 1.25:1 die ik eigenlijk al vanaf het begin heb. Maar ik speel dan ook eigenlijk alleen TDM.

Sinds gisteren me ook maar eens gewaagt aan de hardcore TDM en wat een verschil is dat. Al mijn weapon classes heb ik op de schop moeten gooien gezien ze gewoon niet voldeden voor een Hardcore opstellen. Gebruik nu bij al mijn classes Ninja pro en Cold blooded pro. Anders ben je eigenlijk gewoon een lopend doelwit als je geen knife classe hebt (lightweight marathon) :+ . Ben verder ook weer van de Scar-h terug gegaan naar de m4 (vind die toch fijner spelen in Hardcore op een of andere manier. En daarnaast is hardcore ook beter voor de snipers (1shot1kill :D ). Gisteren in waistland (de remake map van cod2 ?) met de intervention inclusief silencer flawless en fearless in 1x gehaald (11/0) en moet toch zeggen dat die intervetion toch wel erg fijn schiet _/-\o_ .

Zit verder nu nog te wachten op de ACR om me m4 te vervangen. Voor secundaire wapens gebruik ik altijd de Glock18 en wat een geweldig wapen is dat in een een akimbo uitvoering . Met bling pro ook nog eens silencers (of FMJ voor TDM) erop O+. Heb met die G18 akimbo eigenlijk nooit zoveel last van die akimbo 1887. Op een of andere manier schiet ik hun meestal eerder neer dan zij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipervision
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 16:34
LzpAppel schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:45:
Nee, die kan je verder niet inzoomen. Hij is bedoelt voor wat kortere afstanden. Terwijl hij op andere wapens bedoelt is voor langere afstanden. Ik vind 'm persoonlijk prettig op een sniper, je ziet namelijk ook wat er buiten je scope afspeelt.
hmm.. ok ik vind dat de scope wel je long-range-view erg beperkt.. voor dichterbij is ie idd wel makelijk..

On my way to get addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:00

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

ye-roon schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:58:
Gister lvl 70 geworden en ik ga denk niet prestigen (weer helemaal levelen) En het is naar mijn idee alleen om je e-peen te vergroten.

Even met de ak gespeeld maar DAMN! wat een klote gun. super slechte iron sight, en zelfs met red dot sight werkt het niet fijn. Wat een recoil heeft dat ding :s Mijn fav blijft tot nu toe de ACR. Heb in het begin alleen met snipers gespeeld, toen met de SCAR tot ik daar alle addons voor unlocked had, daarna acr gepakt alles unlocked en toen met de m4 alles unlocked. Maar damn, die m4 speelt zo veel slechter dan die ACR. Het kan ook gevoel zijn natuurlijk, maar met die ACR gaat alles lekker en maak ik zeer nette kills, maar met die m4 leek alles naast me tegenstanders te komen in plaats van in ze. De ACR blijft mijn AR of choice.

Verder vind ik die M21 een heerlijke sniper. Hij blijft stabiel na het schieten zodat je vaak 2 kogels op 1 plek krijgt. Al is dat niet vaak nodig als je headshots maakt :) Misschien nog ff trug naar de wa2000, kijken hoe die is (vanawege hogere multiplier op torso shots (voor meer 1 shot, 1 kill).

Deze game is awesome en gaat nog lang gespeeld worden denk :)
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dit spel is net lego. Het bouwen is leuker dan er mee spelen. Met dit spel is lvlen leuker dan lvl 70 blijven. Je zult merken dat lvlen nu veel sneller zal gaan, dus ik zou je toch een keer aan prestige mode gaan wagen :). De ACR is zeker een zeer goede gun, maar relatief weinig damage. Dat is het voordeel van de M4, want die doet meer damage.

De AK speelt best fijn als je maar met korte, 2 bullet, bursts schiet. Het is wel een full auto wapen, maar dat gaat niet werken. De ACR doet het vooral goed in combi met stopping power en dat is wel een nadeel, want dat gaat ten koste van je cold blooded. De TAR-21 heeft daarom mijn voorkeur boven de ACR. Iets meer recoil, maar je wordt beloond met veel meer dmg. Ik ben nu alles aan het unlocken met alle AR's. Ik ben nu erg ver met de FAL, die ik waardeloos vind en moet daarna alleen nog de M16 en F2000. Je moet wat over hebben voor de titles he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
roland kroes schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:10:
[...]

Met een goede geluidskaart en/of gamers headset kan je veel van deze situaties voorkomen. Runners makien meestal veel lawaai :-)
Niet met Ninja Pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Fastman schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:24:

Anders heeft 't misschien meer zin om de omgekeerd te zetten, als iemand er snel over loopt, krijgt hij ze dan in z'n rug?
Een claymore explodeert naar de kant van de lasers ja. Zelf zet ik ze altijd met de lasers gericht naar waar de vijand naartoe loopt. Beetje dit idee dus, pak zo vrijwel iedere ronde wel een paar kills als je de juiste plaatsen weet te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/i/naamloosm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Fastman schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:24:

Ik plaats ze altijd schuin achter de doorgangen. Zodat ze slecht te zien zijn. De blastrange gaat vanaf de claymore in de richting van de rode stralen. Als er dus iemand overheenloopt dan krijgt hij het in zijn rug, maar over het algemeen kun je ze vrij goed zien staan. Ter illustratie, de pijl geeft de verwachte looprichting van de vijand aan en de claymorelocatie spreekt voor zich denk ik ;)

Afbeeldingslocatie: http://ultraxs.com/thumb-17DE_4B261AF7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:15

DjVe

Hatsaflats!

Sandyman538 schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:07:
[...]

Ik plaats ze altijd schuin achter de doorgangen. Zodat ze slecht te zien zijn. De blastrange gaat vanaf de claymore in de richting van de rode stralen. Als er dus iemand overheenloopt dan krijgt hij het in zijn rug, maar over het algemeen kun je ze vrij goed zien staan. Ter illustratie, de pijl geeft de verwachte looprichting van de vijand aan en de claymorelocatie spreekt voor zich denk ik ;)

[afbeelding]
Zo zet ik ze ook meestal neer...Werkt voor 90% goed. Ik vind het wel jammer dat je maar 1 clay hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HugoBoss1985 schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:23:
Ik heb alle Call of Duty spellen origineel gekocht.
Dit spel heb ik niet eens geprobeerd, het is in feite een grote flop en veel mensen zijn erin getrapt door de hype.
Moet ik nog verder onderbouwen?
Ik ga wel Call of Duty 4 online spelen, latersssss.
Mooi dat je dit oordeel al klaar hebt voor je uberhaupt 1 keer hebt gespeeld. IW.net is niet echt je van het, maar verder is het een prima game. Ik speelde MW1, alleen sinds MW2 uit is nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No offence, maar ik vind dat hele prestige echt zo'n onzin. Ik zie geen reden om weer challenges te moeten halen, of een suf nieuw embleem te krijgen. Zeker niet met die prestige 10 hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik ga nog niet prestige. qua game gaat het goed weet alleen niet waar jullie K/D ratio kunnen vinden maar bij barracs zie ik het niet staan :o maar ingame meestal een positive score en bij de eerste 3. nu wil ik mij gaan wagen aan HARDCORE =] zijn er dingen waar ik vooral op moet letten. ik snap dat er beperkingen zijn maar wil gewoon wat tips

[ Voor 6% gewijzigd door Proxx op 14-12-2009 12:30 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland kroes
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 17:45
Niet met Ninja Pro
Ik schreef ook:
veel van deze situaties
:P

Trouwens, voor mij hadden die $%(&%&(*%#$ claymores helemaal niet gehoeven. Ik erger me er al dood aan sinds battlefield 2 :(

Maar ja, net als de grenadelauncher zit 'ie nu eenmaal in het pakket, dussssss................... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
@Hann1Bal

De M4 en ACR zijn bijna identiek aan elkaar, damage is gelijk en ze hebben allebei weinig recoil. Vind zelf de ACR net iets fijner spelen maar in principe zijn de verschillen klein.

De AK speelt overigens wel fijn op full auto, als je maar de iron sight gebruikt. AK is dan ook het ideale wapen om met grenade launcher te gebruiken. Had laatst best wel succes met AK + grenade launcher, RPG als secondary en dan als perks scavenger, danger close en steady aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Jordy van e schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:12:
[...]

Zo zet ik ze ook meestal neer...Werkt voor 90% goed. Ik vind het wel jammer dat je maar 1 clay hebt :(
Scavenger is your friend, kun je er tegelijk neerzetten en als er dan een tegenstander heeft genoten van 1 van je claymores, kun je er weer 1 bijzetten. Scavenger is wat dat betreft echt een sterke perk. Je kunt claymores blijven plaatsen, of als je met een GL speelt krijg je steeds weer nieuwe ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Gh0sty schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:46:
[..]En daarnaast is hardcore ook beter voor de snipers (1shot1kill :D ).
Gebruik zelf de intervention icm stopping power, en heb dan ook 1 shot 1 kill. Geen idee of dit ook zonder stopping power zo is, maar nu in iedergeval wel. Werkt erg fijn :) Daarnaast sleight of hand voor snel reload+zoomen en je hebt een heerlijke snipe class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
rob1n schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:33:
[...]

Gebruik zelf de intervention icm stopping power, en heb dan ook 1 shot 1 kill. Geen idee of dit ook zonder stopping power zo is, maar nu in iedergeval wel. Werkt erg fijn :) Daarnaast sleight of hand voor snel reload+zoomen en je hebt een heerlijke snipe class.
Bij de intervention kan je bijna niet zonder scavenger, dat is zo jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:00

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

SgtCaffran schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:29:
@Hann1Bal

De M4 en ACR zijn bijna identiek aan elkaar, damage is gelijk en ze hebben allebei weinig recoil. Vind zelf de ACR net iets fijner spelen maar in principe zijn de verschillen klein.
Dit vind ik moeilijk te geloven. De M4A1 speelt prima zonder stopping power en dat kan ik van de ACR niet zeggen. Dat de verschillen klein zijn is zeker waar. Maar het kan zijn dat je meer hardcore speelt, want dan gaat die slinger niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Proxx schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:27:
ik ga nog niet prestige. qua game gaat het goed weet alleen niet waar jullie K/D ratio kunnen vinden maar bij barracs zie ik het niet staan :o
Dus weet je aantal kills en deaths te vinden. Het sommetje kom je hopelijk zelf wel uit. :>

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Voor de spelers op de PC is onderstaande misschien een goed plan om in hun config_mp.cfg file op te nemen / te vervangen. Het heeft mij aardig wat frustratie bespaard 8)

Onderstaande stukje code zorgt ervoor dat de pingmeter onderverdeelt wordt in 10 stappen van 20ms. Helemaal vol (groen) betekent een ping van 20 of lager en een helemaal rood betekent een ping van 200 of hoger.
De taggs zijn al aanwezig en hebben al een waarde. Je moet het dus alleen aanpassen.
code:
1
2
3
4
5
6
seta cg_ScoresPing_BgColor "0 0 0 0"
seta cg_ScoresPing_HighColor "0.8 0 0 1"
seta cg_ScoresPing_Interval "20"
seta cg_ScoresPing_LowColor "0 1 1 1"
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10"
seta cg_ScoresPing_MedColor "0.8 0.8 0 1"

Ook kan je er nog voor kiezen om onderstaande stukje code toe te voegen. Het heeft mogelijk een positief effect op je connectie.
code:
1
seta cl_maxpackets "100"

Je vindt de config file uiteraard onder \Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:17:
No offence, maar ik vind dat hele prestige echt zo'n onzin. Ik zie geen reden om weer challenges te moeten halen, of een suf nieuw embleem te krijgen. Zeker niet met die prestige 10 hacks.
Ik vind prestige een goed idee. Maar je hebt er zo weinig aan.

Als ze nou eens deden dat je bijvoorbeeld na level 70. Op level 1 begon met een nieuw wapen of een speciale prestige perk ofzo. Dat maakte het nog nuttig. Die emblemen vind ik idd totale onzin xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
roland kroes schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:27:

Trouwens, voor mij hadden die $%(&%&(*%#$ claymores helemaal niet gehoeven. Ik erger me er al dood aan sinds battlefield 2 :(
ik vind ze eigenlijk wel leuk :) bovendien zie je ze meestal wel als je goed oplet, of je rent voluit en dan ben je alweer uit de blast radius tegen de tijd dat ie afgaat. Voor de rest plaats ik m waar die voor bedoeld is: mensen die een hoek omkomen vanuit richtingen waar ik ze niet verwacht te horen aankomen, ook al worden ze niet gedood: je hoort die fijne tik :)
Trouwens wel jammer (en logisch) dat die claymores verdwijnen als je dood gaat. Tenminste, dat merk ik meestal, hoewel ik soms het gevoel heb dat ie blijft staan.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

gewoon goed mikken en je heb altijd 1shot1kill (headshot ^^). die intervention vind ik teveel sway hebben. de barret maakt te veel geluid, de m21 heeft geen multiplier op chest, dat laat de wa2k over. TOch vind ik die m21 het beste, alleen liever scavenger met dat ding :)

ik en stopping power met me sniper, mja, ik ben te gehecht aan me cold blooded, niet te zien op thermals en niet geschoten worden door chopper gunners ftw. behalve als er iemand naast je komt staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Zo, ik heb ook even een knife-class gemaakt, en het werkt goed!

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/j5l74n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Voutloos schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:48:
[...]
Dus weet je aantal kills en deaths te vinden. Het sommetje kom je hopelijk zelf wel uit. :>
sorry dat ik zo lui ben maar ik dacht dat het er gewoon ergens moest staan.
ye-roon schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:57:
gewoon goed mikken en je heb altijd 1shot1kill (headshot ^^). die intervention vind ik teveel sway hebben. de barret maakt te veel geluid, de m21 heeft geen multiplier op chest, dat laat de wa2k over. TOch vind ik die m21 het beste, alleen liever scavenger met dat ding :)

ik en stopping power met me sniper, mja, ik ben te gehecht aan me cold blooded, niet te zien op thermals en niet geschoten worden door chopper gunners ftw. behalve als er iemand naast je komt staan :S
ja ik probeer ook altijd weg te rennen van team mates in zon situatie. was van het weekeind met een maat aan het spelen die het spel pas net heeft. en die kwamt ook telkens langs me staan. :|

[ Voor 15% gewijzigd door Proxx op 14-12-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op lvl 53 met 1d en 2h speeltijd en met een vrij goede ratio. Alles van 9d met een prestige 10 kan volgens mij zowiezo niet. Het wordt logischerwijs steeds moeilijker om te levelen.

In cod4 was prestige zowiezo nog leuk maar ik vraag me af of ik in mw2 dan ga doen. Ik vond in cod4 ook op de lagere ranks dat er nog leuke wapens tussen zaten, dat heb ik in mw2 niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Dit weekend de tactical knife op de Magnum vrijgespeeld, maar dat speelt toch wat minder fijn de gehoopt. Ik ben toch weer terug gegaan naar de UMP/Akimbo magnum/marathon pro/lightweigth pro/commando pro setup.

De magnum doet 35-50 damage, dus dichtbij is het one(akimbo)-shot, one-kill (dus wel schieten met beide wapens dan). Veraf is het twee keer schieten en je kan het je permitteren om 1x te missen.
Met stopping power doe je uiteraard nog meer schade (ook iets verderaf toch snel een instant kill), maar dat komt niet je rushclass ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:54:
[...]

Ik vind prestige een goed idee. Maar je hebt er zo weinig aan.

Als ze nou eens deden dat je bijvoorbeeld na level 70. Op level 1 begon met een nieuw wapen of een speciale prestige perk ofzo. Dat maakte het nog nuttig. Die emblemen vind ik idd totale onzin xD
Je krijgt om de 2 prestiges ook een extra custom class, vind ik zelf wel fijn.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sensei_D schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:09:
[...]

Je krijgt om de 2 prestiges ook een extra custom class, vind ik zelf wel fijn.
Ja ok, is opzich wel een voordeel.. Maar hoeveel moet je er voor spelen omdat te bereiken ?

Niet dat het erg is om zoveel te spelen, maar van mij mocht het nog wel wat uitgebreider en meer qua levels/xp/wapens... 3 a 4 uur spelen voor 1 level vind ik niet erg hoor :9

Alleen jammer dat er lvl hackers bij zitten, maakt het voor mij een beetje ongeloofwaardig.
Vooral als er een level 70 met 0 - 12 onderaan staat ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaWSnl schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:56:
[...]

Trouwens wel jammer (en logisch) dat die claymores verdwijnen als je dood gaat. Tenminste, dat merk ik meestal, hoewel ik soms het gevoel heb dat ie blijft staan.
Kan iemand dit bevestigen eigenlijk? Ik heb die krengen zelf nog niet maar vraag me dit wel af, alhoewel ik wel verwacht dat ze verdwijnen alsje doodgaat.

Wat ik me gister ook ineens afvroeg is wat er met je gebeurt als je een choppergunner of ac130 gebruikt. Verdwijn je dan ineens uit het level en plop je daarna ineens weer terug of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:12:
[...]

Kan iemand dit bevestigen eigenlijk? Ik heb die krengen zelf nog niet maar vraag me dit wel af, alhoewel ik wel verwacht dat ze verdwijnen alsje doodgaat.

Wat ik me gister ook ineens afvroeg is wat er met je gebeurt als je een choppergunner of ac130 gebruikt. Verdwijn je dan ineens uit het level en plop je daarna ineens weer terug of hoe werkt dat?
nee je blijft met je laptop gewoon in het spel zitten dus mensen kunnen je gewoon dood maken.
met die laptop bestuur jij die AC130 of chopper / predator

[ Voor 4% gewijzigd door Proxx op 14-12-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

]

Dat vroeg ik me ook al af :P

Want de eerste keer dat ik het gebruikte, dacht ik: hey dit duurd wel lang, ga ik niet dood ofzo xD
ben benieuwd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 11:51
Claymores blijven in TDM/FFA/etc staan TOTDAT je opnieuw spawnt.
Ga je dood en moet je nog 5 sec wachten, blijft hij nog 5 sec staan.

Bij S&D daarintegen, blijft de claymore de HELE ronde staan.

Vind dat wel prima, was in mw1 ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Hehe, volgens mij was deze hier nog niet langsgekomen: De MW2 Mythbusters.

Komen wel interessante feitjes langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ja ze verdwijnen een paar seconden na je dood dus met een mazzeltje pak je er nog een kill mee.
Je bestuurt de gunner/ac130 via je laptop dus je moet ff een rustig plekje opzoek alvorens deze te gebruiken. Je kan jezelf trouwens ook zien vanuit de chopper/ac130, je positie is gemarkeerd met een groene ster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:14:
[...]

nee je blijft met je laptop gewoon in het spel zitten dus mensen kunnen je gewoon dood maken.
met die laptop bestuur jij die AC130 of chopper / predator
Ah okee, dat moet ik zien als een geautomatiseerde afstandsbestuurdbare robot of iets dergelijks dan ;) Maarja beter dan ineens *ploep* verdwijnen.

Hoe gaaf zou het trouwens zijn als je voor chopper gunner of iets dergelijks opgepikt moet worden vanaf een dak ofzo. Zou het meteen een stuk bikkeliger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Laatst online: 07:15
In welke gamemodus verdien je over het algemeen meeste xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Hann1BaL schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:46:
[...]

Dit vind ik moeilijk te geloven. De M4A1 speelt prima zonder stopping power en dat kan ik van de ACR niet zeggen. Dat de verschillen klein zijn is zeker waar. Maar het kan zijn dat je meer hardcore speelt, want dan gaat die slinger niet meer op.
Deze klopt volgens mij precies:
Afbeeldingslocatie: http://www.mw2blog.com/wp-content/uploads/2009/12/Modern-Warfare-2-Weapon-Chart.gif

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi filmpje overigens, die MW2 Mythbusters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:15

DjVe

Hatsaflats!

Sandyman538 schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:33:
[...]

Scavenger is your friend, kun je er tegelijk neerzetten en als er dan een tegenstander heeft genoten van 1 van je claymores, kun je er weer 1 bijzetten. Scavenger is wat dat betreft echt een sterke perk. Je kunt claymores blijven plaatsen, of als je met een GL speelt krijg je steeds weer nieuwe ammo.
Ah Thnx! Dat ga ik vanavond wel even proberen. Tar21 en Steyr AUG LMG blijven geweldige wapens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:22:
Mooi filmpje overigens, die MW2 Mythbusters :)
van die matrassen op afgan wist ik nog nie :o

moet zeggen dat ik Afgan wel een van de vetste maps vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:16:
[...]
Ja ze verdwijnen een paar seconden na je dood dus met een mazzeltje pak je er nog een kill mee.

[...]
Je bestuurt de gunner/ac130 via je laptop dus je moet ff een rustig plekje opzoek alvorens deze te gebruiken. Je kan jezelf trouwens ook zien vanuit de chopper/ac130, je positie is gemarkeerd met een groene ster.
Ah je moet dus je zelf beschermen als je je laptopje er bij hebt gepakt :)

opzich wel leuk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dit weekend flink wat gespeeld met een paar vrienden, zowel Special Ops als MP.

Daarbij geconcludeerd dat het samen in een team zitten met enkele vrienden (o.a. BM) echt heel erg bijdraagt aan de funfactor. Lekker elkaar coveren en goed communiceren. Zoals BM zei hadden we van de 20/25 potjes team deathmatch maar 3 of 4 verloren. Rest vaak met overmacht gewonnen.

Vanavond weer ff alleen proberen, maar denk niet dat ik er dan net zoveel plezier aan beleef. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Voutloos schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:48:
[...]
Als je gewoon bij leaderbords kijkt staat gewoon je k/d ratio aangegeven, daar hoef je echt niet zelf voor een rekenmachine te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen één keer alleen gespeeld.

zit altijd wel met minimaal 2 / 3 man in de zelfde party.
Vind het echt handig dat je gewoon in het zelfde team zit van je party.

Want als je met public server zou werken, krijg je door team balance nooit het team dat je wilt.
Dus ook wat kudo's voor het on-line systeem, dat natuurlijk ook regelmatig faalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Sandyman538 schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:49:
[...]

Als je gewoon bij leaderbords kijkt staat gewoon je k/d ratio aangegeven, daar hoef je echt niet zelf voor een rekenmachine te pakken.
zie je wel dat het er gewoon ergens moet staan. ik zal vanavond eens gaan zoeken naar de leaderboards. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:39:
Vanavond weer ff alleen proberen, maar denk niet dat ik er dan net zoveel plezier aan beleef. :)
Wacht gewoon tot donderdagavond, dan speel ik weer mee ;)
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:55:
Dus ook wat kudo's voor het on-line systeem, dat natuurlijk ook regelmatig faalt :P
Ik zie die opmerking vaker, maar ik moet zeggen dat het gewoon goed werkt. (op de 360 iig).
Werkt bijna identiek aan CoD4, en dat werkte al prima. MW2 doet er nog een schepje host-migration bij (die prima werkt!), en verder.... niks eigenlijk, gewoon prima :)

Enige 'jammere' is, is dat je niet in partychat mag blijven bij TDM enzo, maar goed, dat is overkomelijk. Als je met 2 man bent pak je een private chat (dat mag wel), en met meer dan 3 kun je prima de ingame chat gebruiken :)
(ja, ik weet dat het de bedoeling is dat je communiceerd met je team, maar beetje ouwehoeren met bekenden is leuker ;))
Proxx schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:57:
[...]

zie je wel dat het er gewoon ergens moet staan. ik zal vanavond eens gaan zoeken naar de leaderboards. O-)
Barracks --> Leaderboards --> Kills, 2e kolom van rechts geloof ik.

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 14-12-2009 14:06 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
barzi schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:57:
Zo, ik heb ook even een knife-class gemaakt, en het werkt goed!

[afbeelding]
Welke map is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Volgens mij is dat Favela, in een huisje op de 2e verdieping zit een badkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
BM schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:05:

Barracks --> Leaderboards --> Kills, 2e kolom van rechts geloof ik.
Ow vanavond ook eens kijken in de pauzes tussen de TDM-rondes...heb denk ik altijd langs de leaderboards heen gekeken. 8)7

zijn er gegadigden om vanavond op de pc een GoT private match te starten?

Edit:

heeft iemand een antwoord hierop want ben ook wel benieuwd
Proxx schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:27:
[...knip...] nu wil ik mij gaan wagen aan HARDCORE =] zijn er dingen waar ik vooral op moet letten. ik snap dat er beperkingen zijn maar wil gewoon wat tips

[ Voor 31% gewijzigd door Delblanco op 14-12-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Met scavenger kan je maar 2 claymores per keer neerzetten. Zet je een derde neer, dan ontploft #1. Weet iemand of je daar ook schade mee doet aan anderen? Dan werkt het als een soort C4 :)

C4 en scavenger werkt ook niet helemaal lekker; Heeft iemand dat al uitgevolgeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Laatst online: 11-09 11:51
Favela

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:05:
[...]

Wacht gewoon tot donderdagavond, dan speel ik weer mee ;)

[...]

Ik zie die opmerking vaker, maar ik moet zeggen dat het gewoon goed werkt. (op de 360 iig).
Werkt bijna identiek aan CoD4, en dat werkte al prima. MW2 doet er nog een schepje host-migration bij (die prima werkt!), en verder.... niks eigenlijk, gewoon prima :)

Enige 'jammere' is, is dat je niet in partychat mag blijven bij TDM enzo, maar goed, dat is overkomelijk. Als je met 2 man bent pak je een private chat (dat mag wel), en met meer dan 3 kun je prima de ingame chat gebruiken :)
(ja, ik weet dat het de bedoeling is dat je communiceerd met je team, maar beetje ouwehoeren met bekenden is leuker ;))
Zelf speel ik de PC versie.

Het werkt allemaal goed als je met z'n 2 of 3en bent.

Maar op het moment dat je met meer dan 3 een party host gaat er van alles fout.

- Sommige kunnen elkaar niet joinen, er is altijd maar 1 iemand die we dan met zn alle kunnen joinen.
- Als er een game wordt gezocht wordt er bijna altijd iemand uitgekickt zonde rreden "Game closed"
dan moeten we allemaal opnieuw naar de partylobby,omdat je niet meer terug kan joinen
- Migration error, ofzo. gisteren 3x gehad in 2 uurtjes

vooraal het random kicken van mensen is heel vervelend, dan is de ene helft aan het laden, is de andere helft gekicked.. moet je eerst laden, game leaven [+1 loss] en weer opnieuw iedereen in de zelfde party krijgen, wat steeds fout gaat :P

Wel jammer, maar als je eenmaal aan het gamen bent en een goede tegenstander, kan je meestal meerdere games tegen elkaar spelen. En dan loopt alles goed ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:22:
[...]

Zelf speel ik de PC versie.

Het werkt allemaal goed als je met z'n 2 of 3en bent.

Maar op het moment dat je met meer dan 3 een party host gaat er van alles fout.

- Sommige kunnen elkaar niet joinen, er is altijd maar 1 iemand die we dan met zn alle kunnen joinen.
- Als er een game wordt gezocht wordt er bijna altijd iemand uitgekickt zonde rreden "Game closed"
dan moeten we allemaal opnieuw naar de partylobby,omdat je niet meer terug kan joinen
- Migration error, ofzo. gisteren 3x gehad in 2 uurtjes

vooraal het random kicken van mensen is heel vervelend, dan is de ene helft aan het laden, is de andere helft gekicked.. moet je eerst laden, game leaven [+1 loss] en weer opnieuw iedereen in de zelfde party krijgen, wat steeds fout gaat :P

Wel jammer, maar als je eenmaal aan het gamen bent en een goede tegenstander, kan je meestal meerdere games tegen elkaar spelen. En dan loopt alles goed ! :D
Nou.... soms zit je dan in een game waar de persoon in Istanbul zit ofzo, hele hoge ping en laden duurt eeeeeuwen! Gisteren ongeveer een kwartier lang zitten klooien om het werkende te krijgen, lukte dat, komt er nog iemand online die mee wou doen :+ vooruit dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om als groep ergens te verzamelen en tegen of met elkaar te spelen? kan dat alleen via invite friend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:30:
Is het mogelijk om als groep ergens te verzamelen en tegen of met elkaar te spelen? kan dat alleen via invite friend?
Gewoon dedicated / private ofzo doen. kan wel iig.
Nou.... soms zit je dan in een game waar de persoon in Istanbul zit ofzo, hele hoge ping en laden duurt eeeeeuwen! Gisteren ongeveer een kwartier lang zitten klooien om het werkende te krijgen, lukte dat, komt er nog iemand online die mee wou doen vooruit dan maar
helemaal waar. Als je dan eindelijk een game hebt, moet de host ook nog in de buurt wonen [west-europa]

Ik vind het jammer dat als je gestart bent er bijna niemand meer kan joinen, omdat het meteen wordt aagevuld met random people. dus moet je idd opnieuw starten als er nog 1 mee wilt doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leaderboards zijn er niet voor de pc, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Soggney

Zeekomkommer

Enkel via invite friend, en tegen mekaar spelen is dan ook enkel via private match. (Megastom dat je niet in een party FFA of mercenary TDM kan joinen)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soggney schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:39:
[...]

Enkel via invite friend, en tegen mekaar spelen is dan ook enkel via private match. (Megastom dat je niet in een party FFA of mercenary TDM kan joinen)
Ja... wij willen altijd FFA doen als we met 6 of meer zijn... nu moeten we altijd een bestaande game joinen de kans dat we dan bij elkaar komen is 8/10 niet gelukt. Hoop dat er een aantal verbteringen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soggney schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:39:
[...]

Ik zat laatst in een potje Domination op de PS3, en in het team waar ik tegen speelde had elke speler dezelfde tag voor z'n naam staan. Ze wonnen dan ook dik, omdat ze volgens mij met een headset op zaten.

Hebben ze dit dan ook met invite geregeld, dat je met z'n allen in een team zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Laatst online: 21-01 11:25
rodie83 schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:14:
[...]

echt leip is dat idd terwijl je juist bij Afghan er geen voordeel van zou moeten hebben aannemende dat het ongeveer even warm is als je lichaam 37gr is niet vreemd in Afganistan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

bram1984 schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:58:
[...]

Ik zat laatst in een potje Domination op de PS3, en in het team waar ik tegen speelde had elke speler dezelfde tag voor z'n naam staan. Ze wonnen dan ook dik, omdat ze volgens mij met een headset op zaten.

Hebben ze dit dan ook met invite geregeld, dat je met z'n allen in een team zit?
waarschijnlijk wel. Dit doe ik zelf ook met vrienden. Lekker op vent, allemaal zelfde icoontje en altijd int zelfde team, en dan de tegenstander laten denken: zullen ze bij elkaar horen? en vervolgens: GROTE BUNKER, KLEINE BUNKER, PAPAVERVELD, GROT, COCKPIT, BOEKENWINKEL roepen op vent en zo gaan er wat meer mensen dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Proxx schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:31:
[...]

van die matrassen op afgan wist ik nog nie :o

moet zeggen dat ik Afgan wel een van de vetste maps vind.
Nog mooier: je kan via de staart van dat vliegtuig wat er ligt weer _op_ de heuvel komen :) (Ik doe het weleens als het HQ daar zit, niemand van de vijand die je ooit via die kant verwacht :D)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Morax schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:11:
[...]

Nog mooier: je kan via de staart van dat vliegtuig wat er ligt weer _op_ de heuvel komen :) (Ik doe het weleens als het HQ daar zit, niemand van de vijand die je ooit via die kant verwacht :D)
ik weet wel dat je via de linker vleugel naar de rechtervleugel kan lopen en dan op de muur van de grot springen omdaar te gaan campe :o niemand die je ziet. maar wel lame :P

volgensmij moet je trouwens dan wel lightweight hebben

[ Voor 5% gewijzigd door Proxx op 14-12-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJVB
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:37
Morax schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:11:
[...]

De eerste keer dat iemand zo ineens voor mijn neus stond had ik echt een wtf momentje. Vlak daarna deed die het nog een keer. Alleen sprong hij levend en lande hij dood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De grappigste speler overigens die ik tot nu toe heb meegemaakt was iemand die met een knife setup+claymores liep, en die in Terminal achter je voet neerzette. Zonder dat je het door had deed je een stap naar achter een boem. Dat soort dingen kan ik wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:08

RayNbow

Kirika <3

ye-roon schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:03:
[...]

waarschijnlijk wel. Dit doe ik zelf ook met vrienden. Lekker op vent, allemaal zelfde icoontje en altijd int zelfde team, en dan de tegenstander laten denken: zullen ze bij elkaar horen?
Dat is wel het leukste, ja. We gebruiken geen expliciete tags in onze nicks... En de tegenstander maar laten raden. })
en vervolgens: GROTE BUNKER, KLEINE BUNKER, PAPAVERVELD, GROT, COCKPIT, BOEKENWINKEL roepen op vent en zo gaan er wat meer mensen dood :)
En dingen als... "HE RAY, KNAL GVD DIE HARRIER UIT DE LUCHT"? :+

* RayNbow = dedicated flyswatter ^_^

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eviltyphoon
  • Laatst online: 16-10-2023
[...]

Ik heb al meermaals iemand neergeschoten en even daarna zijn claymore (die in de buurt stond) zien verdwijnen.
Je blijft gewoon zitten. Dus als iemand je vindt ben je gepest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Is inderdaad Flavela ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God vandaag is het weer eens zo'n overdag-iedereen-is-wtf-goed moment ofzo. Of ben ik nou zo'n nachtmens dat ik me alleen can concentreren als het donker is ofzo -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al eerder een paar mensen erover horen klagen, maar vandaag had ik het opeens ook.
2x schiet ik 2x een stinger op een chopper/harrier en allebei de keren gaat hij gewoon finaal mis, hoe kan dit in godsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
beter mikken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:53:
Ik heb al eerder een paar mensen erover horen klagen, maar vandaag had ik het opeens ook.
2x schiet ik 2x een stinger op een chopper/harrier en allebei de keren gaat hij gewoon finaal mis, hoe kan dit in godsnaam?
Tegen de dakrand van een gebouw geschoten of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delblanco
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:53:
schoot je op deze manier mis?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-7QumZFlixk&feature=player_embedded]

[ Voor 58% gewijzigd door Delblanco op 14-12-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik heb het ook al een paar keer gehad. sinds dien gebruik ik wel coldblooded =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Hehe, ik zou daar zelf eigenlijk nog best om kunnen lachen eigenlijk.

Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat m'n Javelin op zo'n manier mistte maar wonder boven wonder keerde hij vlak boven de grond weer om om alsnog die harrier uit de lucht te schieten. Was wel een behoorlijk WTF moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Je kan toch parties maken? Speel nu bijna iedere avond (PC) met parties van 4-6 man, werkt redelijk goed moet ik zeggen.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.