BM schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:05:
[...]
Wacht gewoon tot donderdagavond, dan speel ik weer mee
[...]
Ik zie die opmerking vaker, maar ik moet zeggen dat het gewoon goed werkt. (op de 360 iig).
Werkt bijna identiek aan CoD4, en dat werkte al prima. MW2 doet er nog een schepje host-migration bij (die prima werkt!), en verder.... niks eigenlijk, gewoon prima
Enige 'jammere' is, is dat je niet in partychat mag blijven bij TDM enzo, maar goed, dat is overkomelijk. Als je met 2 man bent pak je een private chat (dat mag wel), en met meer dan 3 kun je prima de ingame chat gebruiken

(ja, ik weet dat het de bedoeling is dat je communiceerd met je team, maar beetje ouwehoeren met bekenden is leuker

)
Zelf speel ik de PC versie.
Het werkt allemaal goed als je met z'n 2 of 3en bent.
Maar op het moment dat je met meer dan 3 een party host gaat er van alles fout.
- Sommige kunnen elkaar niet joinen, er is altijd maar 1 iemand die we dan met zn alle kunnen joinen.
- Als er een game wordt gezocht wordt er bijna altijd iemand uitgekickt zonde rreden "Game closed"
dan moeten we allemaal opnieuw naar de partylobby,omdat je niet meer terug kan joinen
- Migration error, ofzo. gisteren 3x gehad in 2 uurtjes
vooraal het random kicken van mensen is heel vervelend, dan is de ene helft aan het laden, is de andere helft gekicked.. moet je eerst laden, game leaven [+1 loss] en weer opnieuw iedereen in de zelfde party krijgen, wat steeds fout gaat
Wel jammer, maar als je eenmaal aan het gamen bent en een goede tegenstander, kan je meestal meerdere games tegen elkaar spelen. En dan loopt alles goed !