Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAS80 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:35:
[...]

Bron

Dat de glitch was opgelost wist ik, maar niet dat ze die gasten ook nog gaan aanpakken. Netjes! :*)

Ik speel MW2 op de PC maar ik ben er nog geneen jav glitcher tegengekomen. Wel heb ik 1x in een server gezeten waar hij echt altijd begon te laggen als een gek, en altijd bij 1 persoon en binnen 1 seconde stond meneer van 20/25 meter met een mes achter me en dood was ik.
Die Javelin glitch heb ik ook wel eens gebruikt. Vooral omdat ik het irritant begon te vinden dat ze meteen in het begin op je af kwamen rennen en +3 kills pakten. Ik rende dan maar eens met zo'n ding zijn richting op.

Maar na een tijdje weet je hoe je die gasten met aanpakken : Flashbang gooien, afstand nemen en knallen.

Gister maar eens begonnen met Prestige. Gaat alweer best snel. Zit alweer rond level 20.
Pak nu ook andere wapens en perk. Zo ren ik nu als een gek rond met Marathon pro en Lightweight pro plus een knife :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Degene die javalin bug aan het gebruiken waren zijn gewoon cheaters die een levenslange ban verdienen, dus nog minder krijgen dan dat ze verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

[...]
Ik speel MW2 op de PC maar ik ben er nog geneen jav glitcher tegengekomen. Wel heb ik 1x in een server gezeten waar hij echt altijd begon te laggen als een gek, en altijd bij 1 persoon en binnen 1 seconde stond meneer van 20/25 meter met een mes achter me en dood was ik.
De Javelin glitch ben ik op PC ook nog niet tegengekomen, heb hem wel zelf eventjes getest, het was belachelijk makkelijk te doen. Opmerkelijk dat niemand iets zei ervan, terwijl wel elke 5 games iemand voor cheater uitgemaakt werd. Aimbot ben ik al 3-4x tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Volgens mij weet je dat je teveel Modern Warfare 2 speelt als je gewoon buiten loopt, opkijkt, een klein vliegtuigje ziet hangen en denkt:

DAMN ENEMY UAV!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Ik heb de Javalin ook een tijdje in mn uitrusting gehad om die choppers e.d. uit de lucht te schieten. Maar het opstarten voordat ie gaat schieten en de baan die hij nodig heeft om tot een goede vlucht te komen zijn mijn insziens de moeite niet waard. Kun je beter een Stinger pakken. En volgens mij krijg je alles uit de lucht als je iets pakt icm Stopping Power Pro. Aangezien die Stinger dan ook gewoon 1 hit = kill betekend.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:19

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Wiebbe schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:32:
Volgens mij weet je dat je teveel Modern Warfare 2 speelt als je gewoon buiten loopt, opkijkt, een klein vliegtuigje ziet hangen en denkt:

DAMN ENEMY UAV!
Dus jij pakt je Javelin... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Martinspire schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:35:
Ik heb de Javalin ook een tijdje in mn uitrusting gehad om die choppers e.d. uit de lucht te schieten. Maar het opstarten voordat ie gaat schieten en de baan die hij nodig heeft om tot een goede vlucht te komen zijn mijn insziens de moeite niet waard. Kun je beter een Stinger pakken. En volgens mij krijg je alles uit de lucht als je iets pakt icm Stopping Power Pro. Aangezien die Stinger dan ook gewoon 1 hit = kill betekend.
Altijd pro hierzo , maar ik krijg ze echt niet met 1 stinger down :s

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 11:50
rhermans schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:54:
[...]

Volgens mij ook niet, al was het maar vanwege de flares. *Al is de hit wel gelijk een kill!

[ Voor 6% gewijzigd door jeryz op 12-12-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:26:
[...]

ik had het meer over dit ;)

kom ik um eens tegen , dus ik schiet , vervolgens vliegt die 3 meter na links , om mij vervolgens te knifé

:')

dus ik stuur hem een bericht , zoiets van wtf?

zal wel aan de verbinding liggen krijg ik terug

jaja, heel toevallig

enne, een killstreak van 50+ gaat er bij mij echt niet in hoor

en nee ik ben geen noob, het hoogste wat ik gehaald heb is 28
Waarschijnlijjk zorgt die gast dat ie host is, zet zn downloads aan, iedereen heeft lag, behalve hij. En hij maar knifen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-09 12:56
Brak systeem dat er geen host migration komt dan :|. Op de Xbox heb ik zoiets nog niet vaak ervaren, ik snap niet dat mensen dan ook niet gewoon leaven als de game niet te spelen is? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craztas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 17:57
uhu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
steveman schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:07:
Je zou haast zeggen dat het gebrek hieraan een soort van rel zou ontketenen! _O-
Heb het spel net binnen dus ik heb dat kennelijk allemaal nogal gemist enzo, maar dit vind ik echt ronduit kut. Ik had voor MW1 gewoon een paar favo servers waar ik eigenlijk altijd op speelde :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
rhermans schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:54:
[...]

Hij gaat alleen niet down als ie op de flares afgaat, maar dan moet je er wat dichter onder gaan staan. Echter, met de Javalin duurt het gewoon te lang voordat je kunt schieten. Zeker die helicopters zijn dan onmogelijk neer te halen. Pas als je daadwerkelijk kunt mikken op die helicopters, kun je er pas vanuit gaan dat ie kapot gaat, maar ook dan duurt het vaak te lang voordat de raket weer neerkomt waardoor je alsnog wordt neer geschoten. Daarom kies ik er tegenwoordig ook gewoon vaker voor om beschut te blijven totdat ie ergens anders hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Phuncz schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:37:
[...]

De Javelin glitch ben ik op PC ook nog niet tegengekomen, heb hem wel zelf eventjes getest, het was belachelijk makkelijk te doen. Opmerkelijk dat niemand iets zei ervan, terwijl wel elke 5 games iemand voor cheater uitgemaakt werd. Aimbot ben ik al 3-4x tegengekomen.
Hij is ook vrij snel gepatched, volgens mij is hij iets van 3/4 dagen bekend geweest voordat ze het eruit patch'ten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Martinspire schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 15:43:
[...]

Hij gaat alleen niet down als ie op de flares afgaat, maar dan moet je er wat dichter onder gaan staan. Echter, met de Javalin duurt het gewoon te lang voordat je kunt schieten. Zeker die helicopters zijn dan onmogelijk neer te halen. Pas als je daadwerkelijk kunt mikken op die helicopters, kun je er pas vanuit gaan dat ie kapot gaat, maar ook dan duurt het vaak te lang voordat de raket weer neerkomt waardoor je alsnog wordt neer geschoten. Daarom kies ik er tegenwoordig ook gewoon vaker voor om beschut te blijven totdat ie ergens anders hangt.
Ik pak gewoon een class met Cold Blooded (Pro) en dan je stinger of Javelin. Werkt perfect, je kan gewoon mikken want je wordt niet geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
[...]

Bron

Dat de glitch was opgelost wist ik, maar niet dat ze die gasten ook nog gaan aanpakken. Netjes! :*)

Dat heb ik dus nu ook al een paar keer gehad, en wat bleek... hij had als enige volle bak groene streepjes. Dus hij host en vervolgens downloads aanzetten, lijkt me ook een duidelijk geval van cheaten dus moet nodig iets aan gedaan worden!!!! Is in ieders geval stik irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamersland heeft 'm weer op voorraaad!

Hoop dat ik mijne dan ook snel krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Lol, net S&D op Terminal, 3-2 achter en alleen ik nog levend van m'n team tegen vier van hun. Zat in het vliegtuig, zie de ene uit de cockpit komen, kill. Kijk door het raam, tweede zit op het dak, tweede kill. Toen hadden ze wel door waar ik zat, hoorde voetstappen. Ga achter een stoel zitten, flashbang. Zie half verblind vaag iets voor me komen, stab, derde kill. Weer een flashbang, weer een stab en 3-3. :+ Uiteindelijk nog met 4-3 gewonnen. :P (waarbij ik doodging aan een carepack waar ik onder stond :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:32
ow dat is het dus... ikke maar denken dat het mensen zijn die "lag-switches" gebruiken. Heb het heel vaak meegemaakt dat een kerel echt gewoon zit te teleporteren, ineens voor mij neus, bam dood, kijk ik naar killcam, blijk dat hij gewoon heen en weer zat te lopen gewoon voor me neus :(

[ Voor 7% gewijzigd door FireBladeX op 12-12-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Zullen we vanavond eens proberen om een private match te maken met tweakers?
Een paar potjes met steeds dezelfde mensen en geen lag, lijkt me erg leuk O+
Minimaal 6 Steam (PC) gebruikers nodig lijkt me...
Geef je maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31

DAMN ENEMY UAV!
Ja, inderdaad. :/
Ik hoop dat je het verschil tussen realiteit en een spelletje zo snel mogelijk weer gaat inzien.... :X

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04-2022

DAMN ENEMY UAV!
Same here xD

i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

MacorgaZ schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:33:
[...]

Ja, inderdaad. :/
Ik hoop dat je het verschil tussen realiteit en een spelletje zo snel mogelijk weer gaat inzien.... :X
Ik hoop dat je snel een gevoel voor humor ontwikkelt ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Geen idee of hij al is langsgekomen: http://www.youtube.com/watch?v=JuTSh8hltiM

Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
Hahaha, prachtig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Masterlijk. De muziek maakt het ook helemaal af _/-\o_

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen... maar wellicht voelde de ''noob'' het zelfde als deze gast die 17 uur modern warfare 2 achter elkaar heeft gespeeld en zo boos is dat hij op de muur gaat slaan tot dat het gaat bloeden :/

http://www.youtube.com/wa...Q&feature=player_embedded

Ik kon er enigzins om lache... hoe ver kan je gaan in een spel :?

[ Voor 5% gewijzigd door Descriptor op 12-12-2009 20:46 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik gebruik vaak een stinger om UAV/planes/etc uit de lucht te schieten maar vind dat je hier maar weinig punten voor krijgt... het is dat het vaak gewoon nodig/handig is om die dingen uit de lucht te kunnen halen maar kost veel tijd en risico omdat je omhoog staat te kijken. Ga er wel gewoon mee door, toch wel leuk om 5 keer in 1 ronde je naam rechtsboven in beeld voorbij te zien komen :)

Trouwens iets vreemds vanavond: normale ronde, halverwege, ineens een "nuke has been activated" (of hoe die melding ook gaat). Zag ik aan het einde van de ronde dat degene met de hoogste score 11 kills had :? hoe kan er nou een nuke zijn terwijl er geen 25 killsteak is... een nuke kan toch ook niet in een care-package zitten?

Owjah en een andere ronde, zitten onder een trap 2 mannetjes elkaar af te maken steeds... kenden elkaar blijkbaar, last-kill was dan ook van 1 van hun, zag je nog even mooi hoe ze elkaar vrijwillig aan het afmaken waren. Probeerden nuke te krijgen neem ik aan?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
"This game is unavailable at this time"
Mhh shit... volgens mij is er lokaal iets mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ik zat vandaag in een glitch ofzo, want een maat van mij stuurde mij een invite naar een search en destroy lobby met 9 man per kant. Het was op de xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Michaelslijpkop schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:25:
Zullen we vanavond eens proberen om een private match te maken met tweakers?
Een paar potjes met steeds dezelfde mensen en geen lag, lijkt me erg leuk O+
Minimaal 6 Steam (PC) gebruikers nodig lijkt me...
Geef je maar op :P
Heb je al steam group van GoT toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Woord:

Epic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Little_captain schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 23:04:
[...]

Heb je al steam group van GoT toegevoegd?
Ja, op steam heet ik Sander.
Vandaag hadden we even gekeken maar we hadden uiteindelijk maar 3 spelers.
Morgenavond rond 7-8 uur nog eens proberen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Ik heb net mijn eerste nuke gehaald! :D:D met harrier/chopper/nuke kilstreaks!

maar een private match met tweakers lijkt me leuk?

iemand er nu voor in? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik wel hoor vanavond vanaf een uurtje of 7-8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik begin echt een beetje gek te worden van die rond sprintende knifers, op het begin had ik voornamelijk respect voor die gasten, maar het begint er op te lijken dat het niet helemaal balanced is. Soms als zij halverwege een gang zijn, begin ik gericht te schieten en dan word ik uiteindelijk toch nog geknifed.

Verder wel veel plezier aan de Game, ben nu LVL36 (Game sinds de release ongeveer half uur/uur per dag) en komen ook steeds betere guns beschikbaar. Ik kan niet wachten op de M16 bij LVL40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit wel een heel aardig filmpje met de javelin in de hoofdrol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:19:

[video]
Wel aardig filmpje ja, hij laat wel goed zien hoe je een nieuwe lock kan krijgen. Wel jammer dat hij verder nogal slecht is :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:19:
1:20, een Javelin op je Sniper class? :+

Volgens mij niet een heel serieuze clip? Random slowmo op een simpele jump rond het einde? xD

Edit: Typo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 10:40
Ik speel Modern Warfare 2 met alle settings op het hoogst (dus ook 1920×1080) met een HD4850 512mb. Nu heb ik echt in specifieke maps soms last van fps drops. Het gaat hier dan echt om zo'n 3 maps waar ik het heb, de rest loopt wel vloeiend. Ik vind alleen niet duidelijk welke settings voor de kwaliteit van de maps staat, zodat ik alleen die omlaag kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

JaWSnl schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:24:
Ik gebruik vaak een stinger om UAV/planes/etc uit de lucht te schieten maar vind dat je hier maar weinig punten voor krijgt... het is dat het vaak gewoon nodig/handig is om die dingen uit de lucht te kunnen halen maar kost veel tijd en risico omdat je omhoog staat te kijken. Ga er wel gewoon mee door, toch wel leuk om 5 keer in 1 ronde je naam rechtsboven in beeld voorbij te zien komen :)
Voor mij helpt 't iig om Ninja+Coldblooded aan te hebben. Verder is het verstandig om met je primary weapon rond te kijken en pas wanneer je een UAV gevonden hebt te switchen naar je launcher (voor het geval een vijand je vindt terwijl je nog aan 't rondkijken bent).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
-Edwin- schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:35:
Ik speel Modern Warfare 2 met alle settings op het hoogst (dus ook 1920×1080) met een HD4850 512mb. Nu heb ik echt in specifieke maps soms last van fps drops. Het gaat hier dan echt om zo'n 3 maps waar ik het heb, de rest loopt wel vloeiend. Ik vind alleen niet duidelijk welke settings voor de kwaliteit van de maps staat, zodat ik alleen die omlaag kan zetten.
specular map en shadows uit, specular map texture quality omlaag en zoals altijd soften smoke edges uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een game gehost. Join als je wilt ;) Ik invite de steamgroup, of add me even STEAMID: ShoockNoock.
Als er te weinig mensen komen in ong. 10 min dan haal ik hem weer weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phriz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-12-2023
IW heeft het gepresteerd om mijn prestige 70 stats kwijt te raken. Alles is gereset en ik mag weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat weer lekker vandaag, veel connectie problemen hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
@ Phriz, welke prestige 70 was je?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
ik heb het nu toch al een paar keer gehad en soms is het erg vervelend.. dat je zomaar oppeens vast zit in het level ? Gewoon niet meer kunnen lopen of bukken, verder wel rondkijken of wapenswisselen gaat wel maar je kan gewoon nergens meer heen en moet dus wachten tot je doodgaat of jezelf vermoorden :P

Had het laatst toen ik schuilde en wachtte op mijn drop... toen hij eindelijk kwam bleek ik vast te zitten, kon de supplies net niet pakken... echt kut als je gewoon moet wachten tot je doodgaat terwijl er een ac-130 een meter voor je ligt -_- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phriz
mouzetc schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:19:
@ Phriz, welke prestige 70 was je?
prestige 1.

Heb op dit moment mijn profile van andere pc gekopieerd, maar hierbij mis ik +/- 48 uur gametime incl de behaalde stats.
Mijn huidige prestige 70 heb ik dan wel weer terug.

Ik ga maar even een topic openen @ IW forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Phriz schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:27:
[...]

prestige 1.

Heb op dit moment mijn profile van andere pc gekopieerd, maar hierbij mis ik +/- 48 uur gametime incl de behaalde stats.
Mijn huidige prestige 70 heb ik dan wel weer terug.

Ik ga maar even een topic openen @ IW forum
Ik heb er krap 24 uur opzitten en ben nog geen lvl 70. Ik ben voor mn gevoel echt niet slecht bezig (vaak +- 30 kills 15-20 deaths per potje). Als ik zo doorga ben ik na 48 uur net prestige 1 lvl 10 ofzo. Wat doe ik dan verkeerd?? Ik speel voornamelijk domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:02
Ik snap er niks van. Gisteren kon ik wel redelijk servers vinden, maar mijn NAT was nog strict. Met een tut van een user van hier heb ik net een aantal poorten geforward in mijn router. Alles leek goed te gaan, de NAT was open.

Maar, ik kan nu geen servers meer vinden. Ik zit nu al 10 minuten te wachten op spelers, maar ik vind niks. Zijn er nog andere dingen die ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Net op de X360 een potje gespeeld tegen een team die allemaal Riot shield en Akimbo M1887 shotgun hadden en ook gewoon per 2-3 bij elkaar bleven, wat verder de perks waren niet opgelet maar damn.... ons team had geen schijn van kans.
Waren bijna allemaal 1 shot 1 kill met die shotguns.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:12:
Net op de X360 een potje gespeeld tegen een team die allemaal Riot shield en Akimbo M1887 shotgun hadden en ook gewoon per 2-3 bij elkaar bleven, wat verder de perks waren niet opgelet maar damn.... ons team had geen schijn van kans.
Waren bijna allemaal 1 shot 1 kill met die shotguns.
Hmm, had je eigenlijk eens moeten proberen om allemaal een 'explosieve' class te nemen, dat zou wel interessant kunnen zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de map rush

72 kills en 103x dood , dat was de topscoorder :')

te zielig , ik had 22 kills , en 46x dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:19

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:18:
de map rush

Die map is echt chaos, tenzij je ogen in je achterhoofd hebt. Wanneer komt de eerste mappack eigenlijk uit? (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:18:
de map rush

Rust met veel mensen is een beetje een slachtfestijn. Ik kan me er op zich wel mee vermaken, je komt 'm toch zelden tegen en zo'n potje is in no-time klaar.
Grenade launcher op je geweer, granaatje mee en destructie veroorzaken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Vind het fascinerend om te zien dat hier alleen maar verhalen staan van mensen die de hele map continue staan te ownen, je zou toch verwachten dat er ook mensen moeten zijn die continue gekilled worden dan? Net poker; alleen maar winnaars :P

Ben zelf net online een beetje begonnen, maar daar wordt ik voornamelijk nog afgeslacht. Het gaat mij nog wat snel :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
wackmaniac schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:16:
Vind het fascinerend om te zien dat hier alleen maar verhalen staan van mensen die de hele map continue staan te ownen, je zou toch verwachten dat er ook mensen moeten zijn die continue gekilled worden dan? Net poker; alleen maar winnaars :P

Ben zelf net online een beetje begonnen, maar daar wordt ik voornamelijk nog afgeslacht. Het gaat mij nog wat snel :)
Ik was ook wel erg slecht, had meestal het dubbele aantal deaths. Me ratio is dan ook 0,50 nu. Maar het begint steeds beter te gaan, en gister had ik meestal evenveel kills als deaths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 14:44:
Hackers zetten Modern Warfare 2 onder druk

Infinity Ward lanceerde eergisteren patch V1.06 binnen één week na de komst van patch V1.05, het tempo zit er in ieder geval aardig in bij Infinity Ward. De laatste patch, V1.06, haalde de omstreden Javelin glitch uit het spel en nog wat andere bugjes. Als Infinity Ward dacht dat zij nu een rustige tijd ingaan, hebben ze het fout. Een groepje hackers zet Infinity Ward zwaar onderdruk.

De hackers zijn namelijk bezig met een grootschalige 'hack-actie', op dit moment zijn de hackers druk bezig met de volgende hacks:

•Ongelimiteerde munitie
•Zie het andere team door muren heen
•Ongelimiteerde care packages
•De gehele tijd UAV
•Aimbot
De hacks zijn nog niet gelanceerd, maar ze hebben aangegeven dat dit binnen een paar weken zal gaan gebeuren, de hackers hebben benadrukt dat alleen de PlayStation-versie van Modern Warfare 2 gevaar zal gaan lopen. De PC-gamers en de Xbox 360-gamers blijven vooralsnog gespaard.

Alle hacks zullen het spelplezier flink gaan verzieken, alleen doordat de hackers de actie al hebben aangekondigd kan Infinity Ward alvast hard aan het werk om de hacks te blokkeren. De hamvraag is natuurlijk, waarom doen de hackers dit?

Bron

Zo te zien is de unlimited ammo bug dus inderdaad echt
oneindig care packages is wel grappig, die laat je gewoon bovenop de enemy vallen ±D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Meestal sta ik wel bovenaan (of in ieder geval 2e), maar de laatste tijd sta ik ook vaak lager. Dat komt voornamelijk door al die gasten met akimbo shotguns. Daar moeten ze echt wat aan doen, want de range is gewoon te groot. Bij CODWaW waren ze nog enigszins gebalanceerd, maar nu is het echt gewoon te erg aan het worden. Ook tubers (niet altijd noobs) kom ik steeds vaker tegen, maar die moet je ook gebruiken om de shotgun addon te krijgen. Dat is vaak 1 van de redenen dat je ze ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phriz
Even terugkomen op het feit dat al mijn stats lost zijn nadat ik een bsod had bij het afsluiten van MW2. Na wat research op het net, ben ik er achter gekomen dat wanneer je pc/mw2 crasht tijdens het synchroniseren van jouw stats met de steamcload server, je alles dus kwijt bent. Dit kan je enigszins verhelpen door een backup te maken van je player map. 'C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players'

Laat dit een goeie tip zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Er zijn ineens belachelijk veel mensen met prestige 10 op PSN.

Even op internet zoeken, en ja mijn vermoedens bleken waar, er is een prestige hack uit :s

Hopelijk blokkeert IW dit snel.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Laatst online: 08-09 22:35
Martinspire schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:03:
Meestal sta ik wel bovenaan (of in ieder geval 2e), maar de laatste tijd sta ik ook vaak lager. Dat komt voornamelijk door al die gasten met akimbo shotguns. Daar moeten ze echt wat aan doen, want de range is gewoon te groot. Bij CODWaW waren ze nog enigszins gebalanceerd, maar nu is het echt gewoon te erg aan het worden. Ook tubers (niet altijd noobs) kom ik steeds vaker tegen, maar die moet je ook gebruiken om de shotgun addon te krijgen. Dat is vaak 1 van de redenen dat je ze ziet.
Of je past je speelstijl aan? Ik heb de eerste 20 uur van mijn MW2 carrière in de onderste helft van de stats doorgebracht. Vervolgens een uurtje of 5 a 10 met een silent knife doorgebracht, en nu ben ik weer een 10tal uur afgewisseld met een MiniUzi / Scar Heartbeat/Holo / FAL Holo bezig, voornamelijk de laatste... gaat zo gek nog niet.

Als ik een slechte pot heb, dan wijt ik dat aan mezelf (of aan een belabberde ping :P), want als ik blijf verliezen in een potje van knifers/akimbo's/camp snipers, dan ligt dat toch echt aan mijn gekozen "taktiek", lijkt mij.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

De meeste keren wordt ik altijd afgeslacht. Wordt wel steeds beter, maar kom helaas te vaak mensen tegen die super snel kunnen reageren of ergens te goed verstopt zitten.

Vandaag ook een keer, werd ik drie keer door dezelfde persoon met een mes gestoken. Elke keer zag en hoorde ik hem niet aankomen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DFKT schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:52:
[...]

Of je past je speelstijl aan? Ik heb de eerste 20 uur van mijn MW2 carrière in de onderste helft van de stats doorgebracht. Vervolgens een uurtje of 5 a 10 met een silent knife doorgebracht, en nu ben ik weer een 10tal uur afgewisseld met een MiniUzi / Scar Heartbeat/Holo / FAL Holo bezig, voornamelijk de laatste... gaat zo gek nog niet.

Als ik een slechte pot heb, dan wijt ik dat aan mezelf (of aan een belabberde ping :P), want als ik blijf verliezen in een potje van knifers/akimbo's/camp snipers, dan ligt dat toch echt aan mijn gekozen "taktiek", lijkt mij.
Tuurlijk ik kan mijn speelstijl aanpassen, ware het niet dat dit al vanaf Medal of Honor Allied Assault werkt. Bovendien is het gewoon een feit dat die shotgun overpowered is aangezien je nu echt 75% van de spelers met die dingen ziet lopen. Ik hoop dat ze dat bij IW ook inzien en iets meer balans erin brengen.
Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd ook wel veel aan het klungelen ben en iets minder moet gaan rushen.

Het gebeurd me nu steeds vaker dat ik ergens loop en een bepaalde hoek in kijk, maar daar blijkbaar 1 of meerdere spelers over het hoofd zie (zijn net ff verborgen of komen om de hoek lopen) en daar een seconde of 3 later door gekilled wordt. Maar het spel wordt nu gedomineerd door Tubers, Akimbos, knifers en killstreaks. Niet door daadwerkelijk goed te mikken en te schieten. Ik haal nu namelijk maar sporadisch een hoge killstreak, alleen maar omdat ik niet wil de overpowered guns en attachments gebruik.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 13-12-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
ik heb ff een vraagje: waar worden je ranking, wapen, challenge ed opgeslagen? op je systeem(ps3 in mijn geval) of op de MW2 servers?

Moet wellicht een systeem herstel doen maar ben liever niet mijn ranking ed kwijt(niet dat ik zo goed ben, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel heel wisselvallig, van de week een dag continu bovenaan, een andere dag raak ik bijna niets. Op dit moment is mijn ratio nog 0,8 maar klimt langzaam omhoog.
Ik weiger om zo'n knife noob te worden die alleen maar rondrent en knifed, dat is gewoon te cheesy (en daar erger ik me nog meer aan dan die 1887 shotguns), en sniper spelen is ook niet mijn ding. Ik weet dus ook dat ik in bepaalde maps (estate, wasteland...) erg slecht ben probeer ze nu ook te skippen als het kan.

Wat ik bijzonder jammer vind is dat in Multiplayer de F2000 enorme recoil heeft, terwijl dat in Single Player juist de gun was met de minste recoil. Ik keek enorm uit om level 60 te worden in de multiplayer... om vervolgens erg teleurgesteld te zijn. Ik hoop dat ze dat in een patch nog aanpassen, want de rest van de gun spreekt me wel erg aan.
En thermal sights moeten gefixed worden, sneeuw is niet wit met een thermal scope, en ook gras blokkeerd het zicht te erg. Het is nog steeds wel geinig met smoke grenades, maar toch liever akog in bijna alle gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Ik heb een redelijk hoge accuracy (17,59%) maar een k/d ratio van 0,weinig. Mijn deaths liggen ongeveer op duizend meer dan mijn kills :')

Sta je dan, als lvl 63 :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
http://www.youtube.com/watch?v=lgPqoCaPrbo voor de ps3 leaderboard hack. Boring niet eens een aimbot:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Waar was de tijd dat de PC het enige hackbare game platform was... Moest ook wel gebeuren met 's werelds populairste spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
Met het 'voordeel' van gratis accounts en online play van PSN nemen mensen het risico gebanned te worden xD.
Op de 360 is er voor zover ik weet nog niet een publiekelijke manier om het spel te cheaten. Daarbij komt dat het de gebruiker echt geld kost mocht hij gebanned worden _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

TroonStaal schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:49:
[...]

Ik heb een redelijk hoge accuracy (17,59%) maar een k/d ratio van 0,weinig. Mijn deaths liggen ongeveer op duizend meer dan mijn kills :')

Sta je dan, als lvl 63 :+
Elke 100 schoten schiet je er 83 van mis.. :P :9

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat is bij de PC versie ook, als je er op Steam afgeflikkerd wordt kan je geen MP meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
kaluro2 schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:52:
[...]

De rest van mijn MW2 spelende vrienden zitten veel lagerderder :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Waar kan je je accuracy zien? Bij Barracks staan ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
kaluro2 schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:52:
[...]

Mijn accuracy is ook 17 nog wat.
Ik blijf meestal even doorschieten omdat die gasten af en toe niet dood lijken te gaan of er zit een delay in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland kroes
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 17:45
Vandaag ook een keer, werd ik drie keer door dezelfde persoon met een mes gestoken. Elke keer zag en hoorde ik hem niet aankomen.
Met een goede geluidskaart en/of gamers headset kan je veel van deze situaties voorkomen. Runners makien meestal veel lawaai :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
roland kroes schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:10:
[...]

Met een goede geluidskaart en/of gamers headset kan je veel van deze situaties voorkomen. Runners makien meestal veel lawaai :-)
Daar heb je dus de Ninja Pro perk voor :+

Hier was ik me ook al af en toe over aan het verbazen :9 Veel verder dan een 8 streak kom ik meestal niet, mijn W/L ratio is 0.65:1 en mijn K/D ratio 0.82:1. Level 47 inmiddels als ik me niet vergis. En toch eindig ik meestal wel ergens tussen 2e en 4e van mijn team (bij Ground war that is, bij HC TD of FFA vaak 2e of 3e van de game)
Ik ga voortaan maar NL lullen op de ingame chat,
want alles wat boven me staat, MOET dan haast wel Tweaker zijn! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

DFKT schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:20:
Daar heb je dus de Ninja Pro perk voor :+
Jep, maar meestal gebruiken knivers de Commando perk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:20
roland kroes schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:10:
[...]

Niet als ze ninja pro gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18

Nou waar blijft jouw verhaal over hoe hard je wordt geownt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
DFKT schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:20:

Hier was ik me ook al af en toe over aan het verbazen :9 Veel verder dan een 8 streak kom ik meestal niet, mijn W/L ratio is 0.65:1 en mijn K/D ratio 0.82:1.
Over mijn W/L ratio maak ik me echt geen zorgen. Dat maakt mij dus echt niets uit. Ik sta nu in ieder geval wel dik positief mn mijn K/D ratio, eerst was het iets van 500 in de plus, en in een week tijd is het iets van 2500 in de plus geworden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
gister cod:mw2 binnengehad van cdwow helaas vandaag al uitgespeeld,nu maar verder op veteran dificulty daarna specops mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Ik heb alle Call of Duty spellen origineel gekocht.
Dit spel heb ik niet eens geprobeerd, het is in feite een grote flop en veel mensen zijn erin getrapt door de hype.
Moet ik nog verder onderbouwen?
Ik ga wel Call of Duty 4 online spelen, latersssss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:29
Phriz schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:11:
Even terugkomen op het feit dat al mijn stats lost zijn nadat ik een bsod had bij het afsluiten van MW2. Na wat research op het net, ben ik er achter gekomen dat wanneer je pc/mw2 crasht tijdens het synchroniseren van jouw stats met de steamcload server, je alles dus kwijt bent. Dit kan je enigszins verhelpen door een backup te maken van je player map. 'C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players'

Laat dit een goeie tip zijn...
bij mij was hij regelmatig gecrasht, tot hij een keer crashte toen de game net klaar was en we in de lobby zaten. bij alle crashes op die laatste na was er niks aan de hand maar toen ik dus crashte in de lobby was ik dus van 2nd prestige lvl 59 ineens weer lvl 1 opnieuw dus. ben nu ondertussen weer lvl 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst ook echt KUT op xbox. Ong 10 potjes achter elkaar ongelooflijk lag en veel crashes...
Wel gek opzich, afgelopen week veel gespeeld en niks geen last van gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:24

The_Worst

Unox

Er is een nieuwe hack online. Je kan nu ook xp verdienen in private matches.

Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/592/dsc01816q.jpg

Zie: http://www.game-tuts.com/community/showthread.php?t=11062

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:30:
Vandaag voor het eerst ook echt KUT op xbox. Ong 10 potjes achter elkaar ongelooflijk lag en veel crashes...
Wel gek opzich, afgelopen week veel gespeeld en niks geen last van gehad :(
Nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
The_Worst schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:41:
Er is een nieuwe hack online. Je kan nu ook xp verdienen in private matches.

Zie: http://www.game-tuts.com/community/showthread.php?t=11062
Verdienen mag in dit geval wel tussen ".. " ;)

Best knap als je zo jezelf een weg naar boven werkt -----> NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Na aan prestige te begonnen zijn merk ik nu een extra class slot te hebben. Is dat bij elke prestige zo? (ik neem aan van niet, 15 class slots is wat teveel van het goede) Wat is het maximum aan classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DikkeDijk schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:45:
[...]

Verdienen mag in dit geval wel tussen ".. " ;)

Best knap als je zo jezelf een weg naar boven werkt -----> NOT!
afgezien daarvan, het is een XP verschil op je profiel die niet via een server gaat. denk dat ze deze vrij snel kunnen ontcracken... maar verder. Liever zo, dan hebben de serieuse spelers er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Gebruiken jullie nou veel verschillende perks? Ik vind het sneller laden, diepere kogel-impact en beter schieten van uit de heup zulke grote voordelen tijdens gameplay dat alle andere perks eigenlijk in het niet vallen wat mij betreft. Ik kan me tactieken voorstellen dat je andere perks gebruikt, maar behalve dat ik meer xp vrij kan spelen zie ik mezelf niet gauw andere perks selecteren...

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, ik had net echt een vage pot...Was domination maar er waren geen vlaggen aanwezig op de map en tevens kon je gewoon iedereen neerschieten voor punten. :X
Zelfs voor je teammates kreeg je +50 en een kill bijgeschreven. Potje duurde best lang aangezien er geen target was aan vlaggen/max kills. Nummer 1 had denk ik 200 kills |:(

Echt heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

anathema schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:13:
Gebruiken jullie nou veel verschillende perks? Ik vind het sneller laden, diepere kogel-impact en beter schieten van uit de heup zulke grote voordelen tijdens gameplay dat alle andere perks eigenlijk in het niet vallen wat mij betreft. Ik kan me tactieken voorstellen dat je andere perks gebruikt, maar behalve dat ik meer xp vrij kan spelen zie ik mezelf niet gauw andere perks selecteren...
Met die perks begon ik ook, maar ik speel nu intussen nooit meer zonder Cold Blooded, vaak nog in combinatie met Ninja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
kan je op een ps3 van een ander inloggen op je PSN id( in mijn geval) en dat verder gaan met je eigen rang, of begin je dan opnieuw op die ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

HugoBoss1985 schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:23:
Dit spel heb ik niet eens geprobeerd, het is in feite een grote flop en veel mensen zijn erin getrapt door de hype.
Gefeliciteerd, nog net een poging voor de prijs slechtste "Flame 2009" ;) Waarom begin je eerst eens niet met onderbouwen want zolang je het spel niet zelf geprobeerd hebt kan je ook niks onderbouwen.

Ik was eerste ook sceptisch over het ontbreken van dedi's en het p2p systeem maar twee weken na de release heb ik het spel toch aangeschaft, mede op advies van vrienden die het spel alwel hadden. En ik moet zeggen als je alleen speelt werkt het eigenlijk bijzonder goed, natuurlijk kom je wel eens op een laggende host terecht maar dan gewoon rondje afmaken en daarna snel een nieuwe lobby zoeken.

Zodra je met een party van 4 of meer (in mijn ervaring gaat het met 3 man bijna altijd goed) gaat spelen word het verhaal iets anders omdat Matchmaking het dan wel eens af laat weten (mensen die uit een party verdwijnen, moeilijk een game kunnen vinden e.d.). Het is dus zeker geen ideaal systeem en het zorgt wel eens voor frustraties dat geef ik toe maar achteraf ben ik toch blij dat ik het spel heb gekocht ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Frentik op 14-12-2009 00:43 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:18:
Hmmz, ik had net echt een vage pot...Was domination maar er waren geen vlaggen aanwezig op de map en tevens kon je gewoon iedereen neerschieten voor punten. :X
Zelfs voor je teammates kreeg je +50 en een kill bijgeschreven. Potje duurde best lang aangezien er geen target was aan vlaggen/max kills. Nummer 1 had denk ik 200 kills |:(

Echt heel vaag.
Dat is dus zo'n glitched match ;).

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemez
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10-2022
Mag schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:56:
Na aan prestige te begonnen zijn merk ik nu een extra class slot te hebben. Is dat bij elke prestige zo? (ik neem aan van niet, 15 class slots is wat teveel van het goede) Wat is het maximum aan classes?
Unlocks

* Prestige 1: Extra Custom Class Slot (6 Total), "Prestige" Tier of Challenges, New Emblem, New Title
* Prestige 2: New Emblem, New Title
* Prestige 3: Extra Custom Class Slot (7 Total), New Emblem, New Title
* Prestige 4: New Emblem, New Title
* Prestige 5: Extra Custom Class Slot (8 Total), New Emblem, New Title
* Prestige 6: New Emblem, New Title
* Prestige 7: Extra Custom Class Slot (9 Total), New Emblem, New Title
* Prestige 8: New Emblem, New Title
* Prestige 9: Extra Custom Class Slot (10 Total), New Emblem, New Title
* Prestige 10: New Emblem, New Title
http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige_Mode (onderaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
SD5k schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:20:
[...]

Met die perks begon ik ook, maar ik speel nu intussen nooit meer zonder Cold Blooded, vaak nog in combinatie met Ninja.
Same here:

FAL + Scavenger Pro / Cold-Blooded Pro / Steady Aim Pro
Scar + Bling Pro (Heartbeat + Holo) / Cold-Blooded Pro / Ninja Pro
Mini UZI + Marathon Pro / Lightweight Pro / Ninja Pro
AUG + Sleight of Hand Pro / Cold-Blooded Pro / Scrambler Pro
W2000 + Sleight of Hand Pro / Cold-Blooded Pro / Ninja Pro

Als ik ergens nog iets heel raars doe, hoor ik het graag natuurlijk...
Dan zit je duidelijk in het verkeerde topic. Daarnaast kun je moeilijk over feiten spreken als je zelf het spel niet eens geprobeerd hebt, dus als je flink af wilt gaan, moet je vooral doorgaan met dit soort reacties plaatsen.

Het spel mag dan zijn problemen hebben qua online gameplay, ik ben nog nooit zo verslaafd geweest aan een game, en dat met toch aardig wat uurtjes Battlefield 2/2142, CoD4 en UT2004/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Doe eens? :+

Afgelopen weekend redelijk veel gespeeld, meeste tijd met 2 of 3 anderen. Moet zeggen dat het daar toch wel een stuk leuker door word :) In totaal van de 24/25 potjes er max 5 verloren ofzo. K/D gaat ook wel redelijk de goeie kant op. Meeste van die potjes waren 2:1 of daar in de buurt. K/D overall is 0.86, maar gaat laaaaangzaam omhoog.

Als het goed gaat is het toch wel een erg leuk spel :) Moet wel zeggen dat ik nu ook een 'n00b'-knifeclass gemaakt heb. Is eigenlijk maar 1 map waar ik dat gebruik, Highrise. Best grappig om af en toe te gebruiken, maar ik weet erg goed hoe irritant het voor de tegenstanders is. Verder wandel ik voornamelijk met m'n Scar-H door de levels heen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
DFKT schreef op maandag 14 december 2009 @ 07:57:
[...]

W2000 + Sleight of Hand Pro / Cold-Blooded Pro / Ninja Pro

Als ik ergens nog iets heel raars doe, hoor ik het graag natuurlijk...
W2000 en SoH? Kan je niet beter Scavenger+claymore nemen, de SoH neem ik alleen met belt-fed lmg's eigenlijk, alle andere wapens herladen toch best snel. De Aug heb ik ook geen SoH omdat die met een magazijn werkt.
Ik heb zelf nog wel een "snel-aan-de-andere-kant"slot: P90 met rapid fire, USP (nog zonder knife :P ) met fmj, Marathon pro, Lightweight pro, Ninja pro/Commando pro. Daarvan heb ik hetzelfde alleen met een M240 met grip, die gebruik ik met Domination of S&D om snel naar de vlaggen/plekken te rennen en dan te verdedigen/defusen etc.

[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 14-12-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren van Spec-Ops de High-Explosive missie op Veteran gehaald. Was uiteindelijk verrassend eenvoudig, wanneer je met twee feiten rekening houd: 1. Je kunt je partner altijd reviven zolang je leeft; 2. Juggernauts kunnen niet over/langs een lichaam in een doorgang van een deur.

Kamertje gezocht met maar 1 ingang, om het hoekje gaan liggen, en mijn partner bleef de juggernauts kniven, terwijl ik hem revivede. Hoop werk, duurt een tijdje.. maar pretty foulproof.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.