Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 21:11

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Ik synchroniseer sinds 13 feb :*) mijn 9700 via Google Sync. Gaat prima.

Echt vergelijkbare ervaringen met dit soort telefoons heb ik niet, ik kom van een Samsung E900 :D, maar ik vindt hem prima snel.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:47
Sinds kort heb ik via het werk ook een BB 9700 die gesynced wordt via een enterprise server. Werkt allemaal wel leuk enzo (zakelijk gezien dan), maar het is allemaal afgeschermd dus ik mis wel een beetje de vrijheid van mn oude HTC Hero. Dus met mn duo sim hou ik die er ook mooi nog even naast.

Maargoed mijn vraag; ik heb in het begin even al mijn telefoonnummers van de sim naar de BB gekopieerd. Nu heb ik alleen via Outlook thuis mn contactpersonen van de Hero naar mn Outlook op het werk gekopieerd, en wordt dit gesynced op de BB. Nu staat er dus een hoop troep tussen. Ik wil met een schone lei beginnen en alles wissen op de BB en hem dan laten syncen met mn werk Outlook.

Alles wissen is iets simpels wat op elke Nokia met een paar klikken kan, op de BB heb ik nu al een half uur lopen zoeken maar kan het niet vinden. Iemand een idee hoe ik in 1x het hele adresboek kan legen?

EDIT het is gelukt, heb in Outlook alles verwijderd, toen werd mn BB dus gesynced en ook opgeschoond, toen in outlook mn backup geimporteerd en alles was goed...

[ Voor 8% gewijzigd door Sjoerd001 op 15-02-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolhozer schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:49:
Ik synchroniseer sinds 13 feb :*) mijn 9700 via Google Sync. Gaat prima.

Echt vergelijkbare ervaringen met dit soort telefoons heb ik niet, ik kom van een Samsung E900 :D, maar ik vindt hem prima snel.
Hoe doe je dit dan?

Ik gebruik de gewone agenda van mijn BB en selecteer mijn gmail adres. Vervolgens gebeurd er eigenlijk niets met mijn agenda..

Doe ik iets fout of werkt het gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom de beltoon over de speaker afgaat wanneer ik muziek luister via een headset???
Vreemde eigenschap.

Hoe wijzig ik dit?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:46:
[...]
Hoe doe je dit dan?

Ik gebruik de gewone agenda van mijn BB en selecteer mijn gmail adres. Vervolgens gebeurd er eigenlijk niets met mijn agenda..

Doe ik iets fout of werkt het gewoon niet?
Google sync gebruiken

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb uiteindelijk m'n BB toch aan de praat gekregen door een factory reset te doen met JL_Cmder en Desktop Manager. Toch best eng dat een toestel na 6 weken perfect gefunctioneerd te hebben opeens uit het niets een JVM error aangeeft en niet meer aangaat zonder iets geïnstalleerd te hebben de dagen ervoor. Voortaan maar om de zoveel tijd een backup maken.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Hoe kan ik een hardware key herprogrammeren? Ik zou graag de netwerkinstellingen onder een van de knoppen zetten (de knop die altijd irritant zegt spreek een naam).

Edit: Heb het na andere zoekwoorden te grbuiken voor elkaar gekregen.

Verder hoe hebben jullie die google sync goed opgezet? ik zoek een duidelijke manier om mijn iCal calender OTA te syncen met mijn blackberry.

[ Voor 39% gewijzigd door Eoghlear op 16-02-2010 00:31 . Reden: Opgelost + aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
josjos schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:52:
[...]

Ben jij al uit de IMAP functie van Gmail?
Ik heb IMAP aangezet in mijn Gmail settings. Vervolgens voeg ik mijn Gmail account toe op mijn BB en hij sync niet. (Pushed wel mail).
Iemand hier al een oplossing voor gevonden, vind het een fijn apparaat, maar had toch wel volledige imap ondersteuning voor gmail verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat wanneer je je headset gebruikt je beltoon ook door de headset afgaat??? Vreemde eigenschap.

Ik luister muziek door me headset maar wanneer ik word gebeld komt mn ringtone door de speaker??
erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Mijn broer heeft de 9700. Heb deze gelijk aan de pc gehangen toen hij hem net nieuw had en volledig geupdate. Afgelopen week werkte de Appworld niet meer. (weet de foutcode niet meer) Heb deze toen verwijderd en opnieuw geinstalleerd, waarna alles weer werkte. Gister had hij weer hetzelfde vertelde hij. Ik ben niet zo into Blackberry, maar het lijkt me dat deze toch gewoon stabiel moeten zijn (voornamelijk zakelijk gebruik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, had ik al geïnstalleerd.. maar werkte niet!
Gister nogmaals geprobeerd en nu werkt het, apart maar ik ben happy!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:47
Kun je met BIS ook pingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
bedoelde Tmobile abbo. + BIS, want op gsmweb staat alleen instant push email en gebruik van onbeperkt data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 23:27
BIS is de Blackberry service (voor particulieren) als ik het goed begrijp en daar kan je gewoon mee pingen ja.

Heb sinds maandag trouwens mijn Bold 9700 en ik moet zeggen, hij is echt ideaal :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrotsnok
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 07:18

vrotsnok

snot vork

Een ding is mij toch niet echt duidelijk (gebruik mijn toestel i.c.m. t-mobile BIS)...

Heb een aantal apps geinstalleerd, waarvan er een aantal (wunderradio en een SSH app) beginnen te zeuren dat er geen apn gedefinieerd is?

Moet ik hieruit afleiden dat het BIS-abbo geen daadwerkelijk ongelimiteerd internet biedt? Volgens mij worden er kosten berekend als ik APN op "internet" instel.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrotsnok schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 02:57:
Een ding is mij toch niet echt duidelijk (gebruik mijn toestel i.c.m. t-mobile BIS)...

Heb een aantal apps geinstalleerd, waarvan er een aantal (wunderradio en een SSH app) beginnen te zeuren dat er geen apn gedefinieerd is?

Moet ik hieruit afleiden dat het BIS-abbo geen daadwerkelijk ongelimiteerd internet biedt? Volgens mij worden er kosten berekend als ik APN op "internet" instel.
Ik had hetzelfde probleem.
Verbindingen beheren -> Status services -> even kijken of je verbinding heb met BiS..
zo niet, dan kan je misschien het advies gebruiken van Ayo Technology, die zei:

Tip: Ik heb dit probleem gehad bij T-Mobile. Gister is het opgelost.
Je moet even langsgaan bij zo een KPN winkel. En dan ff iemand met BB kennis opzoeken.
De kans is groot dat je een simkaart hebt die BIS niet pakt. Raadzaam is om deze dan te vergelijken met een sim die wel BIS ondersteunt. Ik kreeg gelijk een nieuwe simkaart. Nummer bleef hetzelfde, de sim was ook gelijk geactiveerd. Probleem was meteen opgelost.

In mijn geval was mijn probleem opgelost. Ik hoefde er niks voor te doen. Maar het veranderen van APN is volgens mij niet verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:41

JB

Cédric roelt!

Met BIS kun je ook pingen.

APN settings hoef je bij Vodafone niks mee te doen iig, zodra BIS geactiveerd is werkt dat gewoon. Je hoeft handmatig niks qua APN in te stellen op de Blackberry (tenminste ik niet op mijn Curver 8310). Hoe dit werkt bij T-Mobile weet ik niet maar volgens mij hoeft dat daar ook niet, de Blackberry is bekend middels de PIN van het toestel bij T-Mobile denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door JB op 17-02-2010 08:55 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 12:17

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Ik vraag me af of het volgende "by design" is of een optie.

Ik gebruik mijn Gmail om meerdere email aliassen te beheren. Nu is het zo dat ik een 2e mailprovider heb toegevoegd om een soort van "fake" alias te maken (is eigenlijk hetzelfde gmail account alleen dan met een ander email adres). Dit werkt goed als ik een nieuw bericht maak, kan dan gewoon boven in het bericht aangeven via welke server. Maar, al ik wil reageren op een email heb ik bovenaan wel de zelfde "selecteer email" knop alleen deze toont nu alleen het email adres waarop de mail is binnen gekomen.

Is dit een optie die ik ergens zou kunnen uitzetten? Of is er een manier om hier omheen te komen? Vindt het nogal vervelend als ik op sommige berichten niet met mijn instituut email adres reageer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik denk dat als het daar niet bij staat het eerder by design is, misschien wordt het opgelost in een nieuwe/oudere firmware?

Heeft de 9700 ook nog steeds dat hij eerst trilt en dan pas de ringtone laat horen, of kun je hier instellen dat ze tegelijk gaan, dus trillen en ringtone afspelen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Bij mij doet die iig eerst trillen en dan geluid. Maar meestal staat die de hele dag op trillen, dus verschil maakt het voor mij niet uit!

Nou ja, heb het maar opgelost door het zelfde account 3maal toe te voegen met 3 verschillende filters, nu werkt het zoals ik wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:09:
Ik denk dat als het daar niet bij staat het eerder by design is, misschien wordt het opgelost in een nieuwe/oudere firmware?

Heeft de 9700 ook nog steeds dat hij eerst trilt en dan pas de ringtone laat horen, of kun je hier instellen dat ze tegelijk gaan, dus trillen en ringtone afspelen.
Nee volgens mij kan dat niet, moet je even Buzzme van de appstore installeren. Je hebt ook een gratis versie, die doet dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackberry for ever :D;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:47:
[...]

Nee volgens mij kan dat niet, moet je even Buzzme van de appstore installeren. Je hebt ook een gratis versie, die doet dat ook.
Kijk das handig, ook eens testen op mijn Curve als dat werkt. Niet dat die software bagger is en mijn BB helemaal geen geluid meer maakt en/of trilt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik contacten van mn sony ericsson c905 kan overzetten? Het liefste zonder gebruik te maken van Outlook aangezien ik de inhoud van die mail account en contacten niet op mn BB wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Zou niet weten hoe, je Sony Ericsson zal zich toch ergens mee moeten syncen voordat het naar de BB gesynced kan worden, dan lijkt me Outlook het snelste. Maak een PST van je contacten in Outlook en gooi dan de lijst leeg, syncen met SE en vervolgens syncen met de BB, de lijst weer leeg gooien en je PST restoren. Klaar.

Bovenstaande dus via USB/Bluetooth he, niet via OTA.

[ Voor 8% gewijzigd door JB op 17-02-2010 22:06 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik via mijn BIS account op de NOS applicatie kan komen? Hij geeft aan dat de TCP settings niet in orde zijn?? En dan connect your opperator for help??

Via WIFI kan ik wel gebruik maken van de App??

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:42
JB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:09:
Ringtone en trillen kan tegelijk. kwam het gisteravond tegen toen ik de profielen aan het customizen was. je hebt er geen extra software voor nodig.
  • kies profielen, en profiel bewerken
  • kies de eerste optie "telefoonoproepen"
  • scroll helemaal naar beneden, en kies bij 'Beltoon met trillen' voor "Aan".
Aan = trillen + ringtone
Uit = eerst trillen dan ringtone
(mits je natuurlijk aan hebt gegeven in hetzelfde menu dat trillen aan staat.)

heeft iemand nog een handig ideetje hoe ik snel en veilig mijn kontakten in de BB kan editten?
Ik kan het wel via Outlook proberen, maar weet niet of het ook echt voor 100% goed werkt met de BB. Adres bij adres, geboorte datums etc etc. kan het allemaal wel met de BB zelf doen, maar duurt toch langer.

[ Voor 19% gewijzigd door Campo di Casa op 18-02-2010 08:41 ]

Verwijderd

ik heb inmiddels BB App World app al 4 keer geinstalleerd binnen 2 weken. Hij verdwijnt uit mijn menu na verloop van tijd??? Anderen die dit probleem hebben.

Ik had die Teletekst app en die GPS tracker app geinstalleerd. Nu probeer ik ze te verwijderen maar blijven ze in mn downloads map staan?? Wel staat er achter de naam nu "(archived)". Hoe kan ik ze helemaal deleten? Quickpull heb ik ook al toegepast maar ze blijven terugkeren.

• JB

JB

Cédric roelt!

housekamp schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:36:
[...]

Ringtone en trillen kan tegelijk. kwam het gisteravond tegen toen ik de profielen aan het customizen was. je hebt er geen extra software voor nodig.
  • kies profielen, en profiel bewerken
  • kies de eerste optie "telefoonoproepen"
  • scroll helemaal naar beneden, en kies bij 'Beltoon met trillen' voor "Aan".
Aan = trillen + ringtone
Uit = eerst trillen dan ringtone
(mits je natuurlijk aan hebt gegeven in hetzelfde menu dat trillen aan staat.)

heeft iemand nog een handig ideetje hoe ik snel en veilig mijn kontakten in de BB kan editten?
Ik kan het wel via Outlook proberen, maar weet niet of het ook echt voor 100% goed werkt met de BB. Adres bij adres, geboorte datums etc etc. kan het allemaal wel met de BB zelf doen, maar duurt toch langer.
Aah kijk das wel relax! Ik ga zaterdag even kijken in de winkel naar dit toestel, mijn Curve 8310 is wel een keer aan vervanging toe inmiddels.

Via Outlook werkt bij mij perfect, je past iets aan en synced met de BB en voila, staat netjes gewijzigd :)

Mijn boefje is liev!

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:45:
Ik had die Teletekst app en die GPS tracker app geinstalleerd. Nu probeer ik ze te verwijderen maar blijven ze in mn downloads map staan?? Wel staat er achter de naam nu "(archived)". Hoe kan ik ze helemaal deleten? Quickpull heb ik ook al toegepast maar ze blijven terugkeren.
Moet je via de AppWorld naar My World (o.i.d.) gaan, daar kan staan alle apps die je hebt, als je je "verwijderde" apps daar weggooid zullen ze ook niet meer "Archived" zijn.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Bij de Storm waren er verschillende types voor EUR/Asia en America. Is dit voor de 9700 ook zo?

Een maatje gaat nl naar de VS waar de toestellen per stuk naw een stuk goedkoper zijn dan hier. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 23:27
Mijn dagen met mijn Bold zijn helaas alweer voorbij, drie toetsen deden het niet en van Hi moest ik daarom alles (inclusief SIM kaart) terug sturen en over drie weken dan opnieuw aan gaan vragen. Een beetje bizarre manier van handelen van Hi maar de winkel vertikte het om mij te helpen omdat ik het online had besteld.
Jammer want ik vond het een erg fijn toestel maar de g, de h en de v waren defect en om dan twee jaar met een toestel te doen vind ik dan ook weer zonde.
Hopelijk dus over drie weken alsnog een Blackberry Bold 9700 voor mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
MrJ schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:45:
Bij de Storm waren er verschillende types voor EUR/Asia en America. Is dit voor de 9700 ook zo?

Een maatje gaat nl naar de VS waar de toestellen per stuk naw een stuk goedkoper zijn dan hier. :)
nee, voor zover mij bekend is er van de BB9700 maar 1 type. Alleen kan soms de toetsenbord layout iets anders zijn. bijvoorbeeld QWERTY bij ons, en in Duitsland is het QWERTZ geloof ik. Maar daar zal je vast geen last van hebben in de US. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:57:
[...]

Moet je via de AppWorld naar My World (o.i.d.) gaan, daar kan staan alle apps die je hebt, als je je "verwijderde" apps daar weggooid zullen ze ook niet meer "Archived" zijn.
Bedankt. Het is gelukt!

Echter was mijn BB App World app weer verdwenen uit mijn menu???
Weer opnieuw geinstalleerd via de BB site. Erg vreemd, dat die uit zich zelf nu voor de 7e keer is verdwenen binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

ik heb dit topic gelezen maar een aantal dingen zijn voor mij nog niet helemaal duidelijk, namelijk:

Ik heb nu zelf een unbranded BB 8900 en heb altijd vrij gemakkelijk mijn software kunnen updaten. Ik heb hier gelezen dat als ik de Blackberry 9700 Bold neem die branded is door T-Mobile (T-Mobile simlock dus..) en als ik daarvan de software update, dat dat op zich geen problemen oplevert.

- Wat zijn nou echt verschillen in de branded en unbranded software? (als je dat zo kan noemen)
- Heb ik na het updaten nog in het opstartscherm T-Mobile staan?
- Blijft mij browser icoontje na het updaten staan op WnW (Web n Walk)?
- In hoeverre zijn de browserinstellingen van de branded BB 9700 anders tov een unbranded BB 9700 ? (omdat vrienden van mij met een branded BB 9700 klagen over extra kosten door hun instellingen)

Graag jullie mening en advies hierover, want als dit allemaal niet zoveel uitmaakt koop ik een dezer dagen een branded 9700, aangezien ik toch bij T-Mobile blijf en dit lekker goedkoop is online..

Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Ayo

Dit had ik ook. Keek ik ineens, was App Word ineens weg..
Nu weer er opgezet.
Waardoor het komt?
Zou het niet weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
Vonkie schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:18:
Ayo

Dit had ik ook. Keek ik ineens, was App Word ineens weg..
Nu weer er opgezet.
Waardoor het komt?
Zou het niet weten..
Same here, soms is tie weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soort van undercover blackberry tactic om de downloads van App World op te voeren :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal Ik ben nu bijna 2 maanden in bezit van me bb bold 9700 bij t- mobile
1e maand een beetje teveel gebeld, 20 euro over me rekening( no big deal)
Ik heb sinds gister een account aan gemaakt bij mij t-mobile.
en nu zie ik opeens dat ik deze maand opeens meer dan 100 euro betalen voor overig data gebruik.
terwijl ik gewoon een instant email abbonement van 11.90 erbij heb waarmee je volgens tmobile gewoon van alles mee zou kunnen doen zonder extra kosten( internetten, filmpjes kijke, pingen en emailen)
Is dit normaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dat weet T-Mobile vast wel of dat normaal is ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:02:
Hi,

ik heb dit topic gelezen maar een aantal dingen zijn voor mij nog niet helemaal duidelijk, namelijk:

Ik heb nu zelf een unbranded BB 8900 en heb altijd vrij gemakkelijk mijn software kunnen updaten. Ik heb hier gelezen dat als ik de Blackberry 9700 Bold neem die branded is door T-Mobile (T-Mobile simlock dus..) en als ik daarvan de software update, dat dat op zich geen problemen oplevert.

- Wat zijn nou echt verschillen in de branded en unbranded software? (als je dat zo kan noemen)
- In hoeverre zijn de browserinstellingen van de branded BB 9700 anders tov een unbranded BB 9700 ? (omdat vrienden van mij met een branded BB 9700 klagen over extra kosten door hun instellingen)

Graag jullie mening en advies hierover, want als dit allemaal niet zoveel uitmaakt koop ik een dezer dagen een branded 9700, aangezien ik toch bij T-Mobile blijf en dit lekker goedkoop is online..

Alvast bedankt!
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Je vraag kicken binnen 24 uur wordt niet gewaardeerd. Heb je T-Mobile al gevraagd naar eventuele verschillen (behalve de lock op de BB)?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:02:
Hi,

Alvast bedankt!
Om je vragen te beantwoorden... heb zelf de branded versie van tmobile

- Er zit totaal geen verschil in... of niet kunnen ontdekken in ieder geval...
- Ik heb hem geupdate en ja de opstartscherm van t-mobile blijf je zien.. (lijkt me niet echt vervelend aangezien het nog geen halve minuut duurt dat dat verdwijnt.
- Het icoontje van de browser blijft op de WnW staan als je de tmobile thema gebruikt.. Zat bij mij ook de "normale" BB thema en die heeft dat niet
- En ja als je je browserinstellingen niet goed hebt staan dan komen er extra kosten bij.. Maakt niet uit of het branded of unbranded is.. Zorg dus dat de instellingen gewoon goed staan en dan heb je nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:18:
[...]
- Het icoontje van de browser blijft op de WnW staan als je de tmobile thema gebruikt.. Zat bij mij ook de "normale" BB thema en die heeft dat niet
Bedankt voor je reactie!

Dus als ik het goed begrijp is dat WnW-icoontje voor de browser verdwenen als ik de BB update en een ander thema kies dan het T-Mobile thema ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:29:
[...]

Bedankt voor je reactie!

Dus als ik het goed begrijp is dat WnW-icoontje voor de browser verdwenen als ik de BB update en een ander thema kies dan het T-Mobile thema ?
Hmmm je hoeft hem niet te updaten om de andere thema te kiezen.. die stond er bij al op voordat ik mijn bb had geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:33:
[...]

Hmmm je hoeft hem niet te updaten om de andere thema te kiezen.. die stond er bij al op voordat ik mijn bb had geupdate.
Ok dan, ik denk dat ik dan gewoon een branded BB 9700 neem (aangezien deze toch simlockvrij zijn) en dat opstartscherm vind ik niet zo'n probleem. Je hebt me erg geholpen.. Nogmaals bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:10
Hou er wel rekening mee dat een T-Mobile BlackBerry, ook al is deze simlockvrij, niet gebruikt kan worden icm BIS/BES bij een ander netwerk.
T-Mobile maakt namelijk als enigste provider geen verbinding met APN blackberry.net maar met mail.t-mobile.com (of iets dergelijks).
Een simlockvrije BlackBerry kan wel weer op het netwerk van T-Mobile (sinds 1 jaar) maar andersom gaat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NicoF schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:54:
Hou er wel rekening mee dat een T-Mobile BlackBerry, ook al is deze simlockvrij, niet gebruikt kan worden icm BIS/BES bij een ander netwerk.
T-Mobile maakt namelijk als enigste provider geen verbinding met APN blackberry.net maar met mail.t-mobile.com (of iets dergelijks).
Een simlockvrije BlackBerry kan wel weer op het netwerk van T-Mobile (sinds 1 jaar) maar andersom gaat dus niet.
Handig om te weten, maar voor mij niet echt van belang omdat ik niet per se gechurned hoef te worden naar een ander netwerk. Zit voorlopig goed bij T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:35

Rudedadude

Maybe we were born to run

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:24:
Hey allemaal Ik ben nu bijna 2 maanden in bezit van me bb bold 9700 bij t- mobile
1e maand een beetje teveel gebeld, 20 euro over me rekening( no big deal)
Ik heb sinds gister een account aan gemaakt bij mij t-mobile.
en nu zie ik opeens dat ik deze maand opeens meer dan 100 euro betalen voor overig data gebruik.
terwijl ik gewoon een instant email abbonement van 11.90 erbij heb waarmee je volgens tmobile gewoon van alles mee zou kunnen doen zonder extra kosten( internetten, filmpjes kijke, pingen en emailen)
Is dit normaal???
Daar is al erg veel discussie over op internet en op het t-mobile forum. Het schijnt niet accuraat te zijn en het is de vraag of je het op een gegeven moment niet teruggestort gaat krijgen. Belangrijkste boosdoener schijnen de wap protocollen te zijn die gebruikt worden voor het bekijken van filmpjes.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mailen de nieuwe blackberry's eigenlijk nog steeds in plain tekst?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:03
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Roodey op 19-02-2010 19:54 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:40
Ik wil zo graag de BB 9700 dat ik hem heb gereserveerd bij Tmobile, alleen moet ik nog steeds wachten.
Ik haat het dat hij zo slecht leverbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Mijn bb 9700 heeft een probleem met browsen op het internet. Als ik naar google.nl ga kan ik wel iets invoeren, maar daarna niet op 'zoeken' klikken. Sterker nog; op geen enkele website kan ik links openen tenzij ik dat via het menu doe met 'Open link'. Bekend probleem? (Het knopje werkt buiten de browser wel naar behoren)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:41:
Ik wil zo graag de BB 9700 dat ik hem heb gereserveerd bij Tmobile, alleen moet ik nog steeds wachten.
Ruim 1 maand moeten wachten bij Hi, maar dat kwam doordat de jongedame aan de andere kant een fout in mijn abonnement had gemaakt waardoor mijn verlenging niet kon worden gerealiseerd. Uiteindelijk heb ik afgelopen Donderdag via KPN.com een toestel gekregen, maar wel nadat ik ruim een half uur met een medewerker heb gesproken om tot een nieuwe deal te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Caneezy schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 10:41:
Gister een nieuw abbo afgesloten bij T-Mobile en meteen mee kunnen nemen (was wel de laatste).

Ik stap over van Vodafone naar T-Mobile op 22 mei. Er wordt hier steeds gezegd dat je niet online kunt met de BB als je een T-Mobile branded toestel hebt, ik heb getest met een prepaidkaartje van KPN en kom daar netjes mee online maar dat betekent dus zodra ik mijn Vodafone kaart erin doe dat ding niet via de normale BIS bundel van Vodafone naar buiten gaat of hoe werkt dat precies?

Bovenstaande zou dus betekenen dat als ik over een jaar weer overstap naar een andere provider waar ik ook deze BlackBerry wil gebruiken, dit niet werkt...?

[ Voor 9% gewijzigd door JB op 21-02-2010 09:17 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Maarten L schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:51:
Mijn bb 9700 heeft een probleem met browsen op het internet. Als ik naar google.nl ga kan ik wel iets invoeren, maar daarna niet op 'zoeken' klikken. Sterker nog; op geen enkele website kan ik links openen tenzij ik dat via het menu doe met 'Open link'. Bekend probleem? (Het knopje werkt buiten de browser wel naar behoren)
Ik had gisteren hetzelfde probleem. wou ff wat info opzoeken op IMDB via mijn BB, maar dat ging dus niet. vanmorgen las ik dus dat jij er ook last van had, en ben ik nogmaals gaan kijken op mijn BB.... en het probleempje was er nog. Maar inmiddels doet hij het weer. oplossing: battery pull ;)

When in doubt; pull the battery out 8)

zal wel iets met het geheugen te maken hebben omdat een BB nooit helemaal uit gaat. voor zover ik weet gaat hij in standby, dus die geheugen zal toch wel een keertje geflushd moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

housekamp schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:19:
[...]

Ik had gisteren hetzelfde probleem. wou ff wat info opzoeken op IMDB via mijn BB, maar dat ging dus niet. vanmorgen las ik dus dat jij er ook last van had, en ben ik nogmaals gaan kijken op mijn BB.... en het probleempje was er nog. Maar inmiddels doet hij het weer. oplossing: battery pull ;)

When in doubt; pull the battery out 8)

zal wel iets met het geheugen te maken hebben omdat een BB nooit helemaal uit gaat. voor zover ik weet gaat hij in standby, dus die geheugen zal toch wel een keertje geflushd moeten worden...
Jep, de Blackberry heeft geen uit stand, hij kent alleen de standby stand en dan helpt een battery pull vaak idd:

Een keer per week de batterij eruit is geen hi-tech, maar houdt de zandloper wel weg!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Bij mij wou internet ineens niet meer, zowel wifi als 3g niet. Als ik een site opstarte, b.v. nu.nl dan lade de browser aan een stuk door, zonder dat er iets op het scherm kwam. Anders sites ook geprobeerd, maar zelfde resultaat > battery pull en klaar was het weer. Zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen. Kut telefoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reamnl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 00:22
JB schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:11:
[...]

Gister een nieuw abbo afgesloten bij T-Mobile en meteen mee kunnen nemen (was wel de laatste).

Ik stap over van Vodafone naar T-Mobile op 22 mei. Er wordt hier steeds gezegd dat je niet online kunt met de BB als je een T-Mobile branded toestel hebt, ik heb getest met een prepaidkaartje van KPN en kom daar netjes mee online maar dat betekent dus zodra ik mijn Vodafone kaart erin doe dat ding niet via de normale BIS bundel van Vodafone naar buiten gaat of hoe werkt dat precies?

Bovenstaande zou dus betekenen dat als ik over een jaar weer overstap naar een andere provider waar ik ook deze BlackBerry wil gebruiken, dit niet werkt...?
Ik heb een T-mobile branded 9700 (via GSMWEB) en heb er gewoon m'n Vodafone sim inzitten. Als ik in m'n Serviceboeken kijkt (instellingen / geavanceerde instellingen / serviceboek), zie ik bij iedere service als gateway blackberry.net staan (dus niet x.t-mobile.com zoals eerder werd gesuggereerd), met uitzondering van een paar Vodafone-specifieke diensten (gateway blackberry.vodafone.nl). Ook mijn rekeningen zijn in orde. Oftewel, al het verkeer loopt netjes via BIS van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Bij mijn zijn de problemen ook opgelost na een battery-pull. Apart verhaal.. Maar nu kan ik tenminste weer links openen zoals het ooit uitgevonden is.

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

reamnl schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:59:
[...]

Ik heb een T-mobile branded 9700 (via GSMWEB) en heb er gewoon m'n Vodafone sim inzitten. Als ik in m'n Serviceboeken kijkt (instellingen / geavanceerde instellingen / serviceboek), zie ik bij iedere service als gateway blackberry.net staan (dus niet x.t-mobile.com zoals eerder werd gesuggereerd), met uitzondering van een paar Vodafone-specifieke diensten (gateway blackberry.vodafone.nl). Ook mijn rekeningen zijn in orde. Oftewel, al het verkeer loopt netjes via BIS van Vodafone.
Idd als ik de Vodafone kaart plaats wordt dit netjes ingeladen. Zal vandaag en morgen eens checken of er rare kosten voorbij komen anders ben ik zeer blij mens :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Weet iemand een goede site waar je gratis Theme's kan downloaden voor de BB 9700?

[ Voor 4% gewijzigd door BigF25 op 22-02-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
BigF25 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:12:
Weet iemand een goede site waar je gratis Theme's kan downloaden voor de BB 9700?
heb je de app world al bekeken? daar zitten wel een paar goeie gratis themes tussen.

wat die app world betreft; bij mij is hij nu ook verdwenen. viel me gisteren in eens op. heeft iemand er al iets over gevonden wat de reden hiervan kan zijn? is het gewoon een bug in de OS? ik gebruik versie xx.344
wat gebruiken jullie, en heb je dit vaag probleempje ook?

gisteren heb ik het teletekst app van e-office geinstalleerd, en moet zeggen dat dit wel erug lekker werkt. enigste nadeel; na 30 dagen moet je aftikken. 2 eurie per maand. is er nog een app voor teletekst die gratis is, of een eenmalig bedrag vraagt? ik heb ook de NOS applicatie gedownload, en die werkt wel, maar is toch minder. leest niet zo lekker. wel vaag, want op mijn Nokia N95 zag het er beter uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BigF25 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:12:
Pimpmyberry.com gebruik ik ook wel vaker, wel ff registeren.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een aantal blackberry vraagjes.

1. Pusht ie altijd mail als ik een bundel heb bij T-Mobile? Wil de mail van mn website invoeren.
2. Kan hij meerdere email adressen aan?
3. als ik de mail van de server verwijder, is deze dan ook weg van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:31:
Heb ook een aantal blackberry vraagjes.

1. Pusht ie altijd mail als ik een bundel heb bij T-Mobile? Wil de mail van mn website invoeren.
2. Kan hij meerdere email adressen aan?
3. als ik de mail van de server verwijder, is deze dan ook weg van de telefoon?
1. Als je een Blackberry bundel hebt wel. Dit is realtime verkeer.
2. Ja.
3. Ja. (Op de Blackberry kun je kiezen voor alleen verwijderen op handheld)

Wie heeft er al een ander hoesje gekocht? Die er bij zit vind ik echt k*t, Blackberry steekt eruit alsof het hoesje er niet bij hoort :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor je antwoorden.

Dit is belangrijk voor mij. Mail kan dus bewaard blijven op de telefoon na verwijderen van de server als ik dat zelf instel.

Laatste vraag. Zakelijk gebruik ik de google agenda. Deze kan ik syncen 2 kanten op met mijn blackberry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:42:
Dank voor je antwoorden.

Dit is belangrijk voor mij. Mail kan dus bewaard blijven op de telefoon na verwijderen van de server als ik dat zelf instel.

Laatste vraag. Zakelijk gebruik ik de google agenda. Deze kan ik syncen 2 kanten op met mijn blackberry?
Het is juist andersom, als je op de server mail verwijderd dan is ie op de BB ook weg. Op de BB kun je 'm wel weggooien zonder dat ie op de server verwijderd wordt.

Google heeft een App die je kunt installeren en dit werkt volgens mij gewoon ja, ff dit topic doorspitten er zijn er meer die dit gebruiken (ik zelf niet).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic gaan we lezen.

Okay, de mail is dus weg van de telefoon na verwijderen van de server. Mijn mailbox account is max 20mb. Dus moet wel regelmatig wissen. Maar wil dus mail op mn gsm laten voor als ik onderweg ben en eventueel wat nodig heb. Dat kan dus niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:49:
Topic gaan we lezen.

Okay, de mail is dus weg van de telefoon na verwijderen van de server. Mijn mailbox account is max 20mb. Dus moet wel regelmatig wissen. Maar wil dus mail op mn gsm laten voor als ik onderweg ben en eventueel wat nodig heb. Dat kan dus niet anders?
Nee, juist niet via iMap. Iets wat ik nogal irri vindt. Hij synced alleen terug naar de server dat die hem gelezen heeft en of je hem verwijderd. Andersom zie je het niet. Dus als ik via gmail/apple mail mijn inbox netjes opruim dan is die op mijn blackberry nog een rotzooi, jammer dat "de email telefoon" zo'n slechte imap implementatie heeft (net zoals het niet kunnen selecteren van folders, wtf dat konden mijn oude nokia's al eeuwen!).

Maar verder, erg fijne telefoon. Typt lekker en werkt snel. Het heeft alleen by-design wat vreemde dingen erin zitten.... Maar als je daar omheen werkt/kijkt ben ik meer dan tevreden.

Nog zoiets vreemd, als je een nieuw thema selecteert dan wordt de volgorde/mappen van je icoontjes helemaal overhoop gehaald en kan ik weer 5 minuten besteden aan het goed sorteren (juiste mappen enz)..... Is dit niet uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

swtimmer schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:07:
[...]

Nog zoiets vreemd, als je een nieuw thema selecteert dan wordt de volgorde/mappen van je icoontjes helemaal overhoop gehaald en kan ik weer 5 minuten besteden aan het goed sorteren (juiste mappen enz)..... Is dit niet uit te zetten?
Dit is per thema, zodra je van thema wijzigt zet hij het zoals het stond en de eerste keer dus anders cq. door de war. Schakel maar eens terug naar je vorige thema, dan staat alles wel weer zoals het stond. Dit stel je per thema in, het heeft zijn voor en nadelen :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@JB

Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:48
Ik heb nu op mn bold als instelling gedaan dat ie meteen de plaatjes e.d. moet downloaden. Komt er nieuwe mail binnen met plaatjes erin, dan worden die niet automatisch gedownload. Wat o wat is hier het probleem?
Ik moet telkens op menu, en dan 'Get Images' doen of 'Get More'.
Bij de instellingen staat dit wel goed.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
  • Laatst online: 11-07-2012
Ik heb sinds kort ook de Bold 9700. Nu loop ik alleen tegen een probleem aan dat ik bij sommige sites die ik wil openen er een foutmelding komt. Soms is dat: HTTP-fout 504: Time out gateway.
En als ik de applicatie van Unibet open dan volgt: Bad gprs connection or bad gprs settings.
Weet iemand wat ik moet veranderen om het werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mark8 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:57:
Ik heb sinds kort ook de Bold 9700. Nu loop ik alleen tegen een probleem aan dat ik bij sommige sites die ik wil openen er een foutmelding komt. Soms is dat: HTTP-fout 504: Time out gateway.
En als ik de applicatie van Unibet open dan volgt: Bad gprs connection or bad gprs settings.
Weet iemand wat ik moet veranderen om het werkend te krijgen?
Welke provider?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Je hoeft niks te configureren op de BB als de BIS bundel actief is bij Vodafone dus daar mag het niet aan liggen. Heb je na een battery pull nog steeds die foutmeldingen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark8
JB schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:21:
[...]

Je hoeft niks te configureren op de BB als de BIS bundel actief is bij Vodafone dus daar mag het niet aan liggen. Heb je na een battery pull nog steeds die foutmeldingen?
De bundel is actief. Net batterij pull gedaan en geprobeerd om de applicatie te openen. Helaas...krijg weer dezelfde foutmelding. Snap er echt niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swtimmer schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:07:
[...]

Nee, juist niet via iMap. Iets wat ik nogal irri vindt. Hij synced alleen terug naar de server dat die hem gelezen heeft en of je hem verwijderd. Andersom zie je het niet. Dus als ik via gmail/apple mail mijn inbox netjes opruim dan is die op mijn blackberry nog een rotzooi, jammer dat "de email telefoon" zo'n slechte imap implementatie heeft (net zoals het niet kunnen selecteren van folders, wtf dat konden mijn oude nokia's al eeuwen!).

Maar verder, erg fijne telefoon. Typt lekker en werkt snel. Het heeft alleen by-design wat vreemde dingen erin zitten.... Maar als je daar omheen werkt/kijkt ben ik meer dan tevreden.
Thanks voor je uitleg. Dit doet me wel twijfelen. Moet dus regelmatig mijn mailbox legen en ben dus elke keer de mail op mijn telefoon kwijt. Bij mijn Iphone blijft het wel gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:55:
[...]

Thanks voor je uitleg. Dit doet me wel twijfelen. Moet dus regelmatig mijn mailbox legen en ben dus elke keer de mail op mijn telefoon kwijt. Bij mijn Iphone blijft het wel gewoon staan.
Nop, je leest verkeerd. De email blijft dus juist wel staan op je mobiel (voor x aantal dagen die je zelf kan instellen...). Ik zelf vind dit een rare implementatie van imap aangezien je normaal juist alles in sync zou moeten hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

swtimmer schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:59:
[...]

Nop, je leest verkeerd. De email blijft dus juist wel staan op je mobiel (voor x aantal dagen die je zelf kan instellen...). Ik zelf vind dit een rare implementatie van imap aangezien je normaal juist alles in sync zou moeten hebben!
Kan ook aan jouw mailserver liggen, misschien wordt er iets geblocked. Ik heb hetzelfde met mijn imap instellingen maar ik weet dus niet of dit een tekortkoming is van de telefoon of dat het gewoon niet werkt met mijn hostingprovider welke een Unix mailserver heeft.

Heb jij een oplossing voor de agenda?

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 22-02-2010 13:01 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swtimmer schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:59:
[...]

Ok thanks.

Heb hem besteld ondertussen, hopelijk vanavond in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:01:
[...]

Heb jij een oplossing voor de agenda?
Waarvoor moet er een oplossing zijn? Synchroniseren kan je met GoogleSync, mits je uiteraard Gmail gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:12:
[...]

Waarvoor moet er een oplossing zijn? Synchroniseren kan je met GoogleSync, mits je uiteraard Gmail gebruikt..
Zoals je hierboven kunt lezen gebruik ik geen Gmail.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik google kalender met mijn live account...Ik had me aangemeld op google via mijn live account..
en kon vervolgens de kalender bewerken..
Wat wel irritant is, is dat je iedere keer als je via google je aan gaat melden, dat hij je gaat vragen
om een gmail account aan te maken..

mja ik heb gwn een snelkoppeling toegevoegd aan mijn browser..
http://www.google.com/calendar/render

en bewerk zo mijn dingen, zonder een gmail account te hebben..

verder geen problemen mee, maar ik synchroniseer alleen mijn agenda ( geen contacten ) daarvoor heb je wel een gmail account nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik ook een blackberry 9700. Ik heb een groot deel van de dingen werkend (synchronisatie van kalender/contacten, nieuw thema, instellingen) etc. Af en toe was het even puzzelen maar op zich werkt het allemaal wel prettig :)

Wel is het me opgevallen dat mijn blackberry app world al 2x is verdwenen maar door opnieuw te downloaden komt het wel weer terug.

Verder had ik geprobeerd de barcode van de Got groep te scannen maar dat werkte niet dus toen heb ik die persoon gepind maar hij wacht nog op authorisatie. Ik hoop dat ik gauw een uitnodiging voor de groep krijg.

Verder heb ik een irritant probleempje met mijn yahoo mail. Hij pusht alle berichten zoals het hoort maar de mails die al in de inbox staan (bv van vorige week) en mijn andere subfolders kan ik niet zien. Op mijn ipod touch kan ik deze wel allemaal zien. Is er een manier om dit wel goed werkend te krijgen of kan ik echt alleen de nieuwe berichten zien?

En weten jullie of er een applicatie voor Nu is? Ik heb hem voor mijn ipod wel maar ik kan hem nergens vinden voor de blackberry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort, en hopelijk simpel vraagje.

Ik heb een Blackberry Storm 2 met een Vodafone Basis abonnement met als extra Blackberry Internet.

Nu wil ik overstappen op de Bold 9700.

Kan ik zomaar een losse Bold 9700 kopen en daar mijn simkaart instoppen? Werkt dit dan?

Of moet er iets "gedaan" worden omdat mijn sim geregistreerd staat (met mijn pin enzo) op mijn storm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 12:48
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:19:
Kort, en hopelijk simpel vraagje.

Ik heb een Blackberry Storm 2 met een Vodafone Basis abonnement met als extra Blackberry Internet.

Nu wil ik overstappen op de Bold 9700.

Kan ik zomaar een losse Bold 9700 kopen en daar mijn simkaart instoppen? Werkt dit dan?

Of moet er iets "gedaan" worden omdat mijn sim geregistreerd staat (met mijn pin enzo) op mijn storm?
Waar je je Storm 2 hebt geregistreerd op internet, mobileemail.vodafone.nl, kun je alles overzetten op een nieuwe telefoon :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtElPotato schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:24:
[...]

Waar je je Storm 2 hebt geregistreerd op internet, mobileemail.vodafone.nl, kun je alles overzetten op een nieuwe telefoon :)
Thats it? De pin van mijn nieuwe Bold invullen, klikken en het is gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:35:
[...]

Thats it? De pin van mijn nieuwe Bold invullen, klikken en het is gedaan? :)
Vodafone merkt zelfs dat je je SIM kaart in een andere BB hebt gedaan, en komt op die site netjes met de melding of je de PIN wilt wijzigen en je kunt meteen e-mail ontvangen op je nieuwe toestel.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Is hier iemand die alle functionaliteiten van de BlackBerry zonder BIS/BES ingesteld heeft kunnen krijgen met Internet altijd van Ben (T-Mobile) ?
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:19:

En weten jullie of er een applicatie voor Nu is? Ik heb hem voor mijn ipod wel maar ik kan hem nergens vinden voor de blackberry.
Nee die is er niet en die zit ook (nog) niet in de pijplijn.
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:12:
[...]

Werkt GoogleSync ook met Google Hosted Apps?

[ Voor 74% gewijzigd door Peedy op 22-02-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Peedy schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:32:
Is hier iemand die alle functionaliteiten van de BlackBerry zonder BIS/BES ingesteld heeft kunnen krijgen met Internet altijd van Ben (T-Mobile) ?
Doe geen moeite, gaat je niet lukken. Er is veel te vinden over APN settings enz maar daarbij wil je dat ook niet ivm de hoge data kosten mocht het op een of andere manier wel werkend te krijgen zijn.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
JB schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:41:
[...]

Doe geen moeite, gaat je niet lukken. Er is veel te vinden over APN settings enz maar daarbij wil je dat ook niet ivm de hoge data kosten mocht het op een of andere manier wel werkend te krijgen zijn.
Jammer, mijn abo bij KPN gaat pas over een maand in en een BlackBerry zonder dataplan is als caffeïnevrije koffie of alcoholvrij bier.

Weet iemand dan misschien of en zo ja hoe het mogelijk is om GoogleSync te gebruiken over WiFi?

[ Voor 9% gewijzigd door Peedy op 22-02-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:44:
[...]

Vodafone merkt zelfs dat je je SIM kaart in een andere BB hebt gedaan, en komt op die site netjes met de melding of je de PIN wilt wijzigen en je kunt meteen e-mail ontvangen op je nieuwe toestel.
Thx voor de info. Nu even kijken waar ik het goedkoopst/snelst een losse 9700 kan kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer

Lolhozer

Iemand enig idee hoe ik verzoeken tot vergaderingen moet accepteren? Ik kan daar niets over vinden onder de menu-toets.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er net 1 gekocht. Eerste indruk is goed!
Prijs 425 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:09:
Het is inmiddels gelukt om meer mensen toe te voegen aan de juiste groep. Graag even je PIN vermelden en ik voeg je dan toe aan de groep. JunkieXP mocht je je nog geroepen voelen? Staat leuke informatie in en er kan nog veel meer bij :)
Zou jij mij aan de groep willen toevoegen, pin is ... (gebeurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top toestel!

Mail werkt precies zoals ik wil! 2 emailadressen werkt ook perfect.
Google agenda synchroniseren werkt ook super!

Meer heb ik niet nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaande gebruikers onder windows (outlook, exchange) hebben onder contactpersonen verjaardagen ingevuld welke netjes in de agenda weergegeven worden.
Nu is het echter zo dat alle contactpersonen netjes over gaan in de blackberry 9700 alleen wanneer je dan onder de desbetreffende contactpersoon kijkt staat er bij verjaardag 'geen' en ook in de agenda staat er bij de betreffende datum geen melding dat die persoon jarig is...
Rara wie heeft een antwoord!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee?

Bij mijn email heb ik een handtekening. Met vriendelijke groet, bla bla bla.
Als ik een email beantwoord komt deze handtekening helemaal onderaan te staan. Dus onder de mail van degene die mij een mail heeft gestuurd.

Kan deze gewoon aan het einde van m'n bericht? Dan hoef ik niet alsnog m'n naam neer te zetten.

Nog een vraag:

de browser gaat via 3G volgens mij en niet via wifi volgens mij. Kan je instellen dat als er een bekend wifi netwerk is de browser altijd via wifi gaat?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 17:43 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ