Waarom? Omdat het kan!!
Gezellige chatgroepVerwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:29:
Wat voor groep is het?
Zucht...
Als jij dan even regelt dat wij in die groep komen wordt ie vast nog veel gezelliger!SgtElPotato schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:32:
[...]
Gezellige chatgroepover van alles en nog wat
Waarom? Omdat het kan!!
Verwijderd
ik had het al eens gepobeerd om toegevoegd te worden, maar wacht nog steeds op bevestiging.
Herkenbaar, moet wel zeggen dat ik het alleen heb als ik de eerste email stuur vanuit mijn BB en die na een reply van de ontvanger weer beantwoord dit gebeurd (de mail wordt dan als plain text gestuurd, omdat de eerste vanuit je BB is verzonden). Wanneer ik reply op een HTML mail, dan heb ik dit niet, kun je eens kijken of je dat ook zo hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:02:
Iemand een idee?
Bij mijn email heb ik een handtekening. Met vriendelijke groet, bla bla bla.
Als ik een email beantwoord komt deze handtekening helemaal onderaan te staan. Dus onder de mail van degene die mij een mail heeft gestuurd.
Kan deze gewoon aan het einde van m'n bericht? Dan hoef ik niet alsnog m'n naam neer te zetten.
Nog een vraag:
de browser gaat via 3G volgens mij en niet via wifi volgens mij. Kan je instellen dat als er een bekend wifi netwerk is de browser altijd via wifi gaat?
Wat wifi betreft pakt ie bij mij automatisch de wifi verbinding thuis, bij alles. Je ziet dan de 3G of GPRS ook niet staan maar alleen het wifi logo.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Email ga ik eens opletten.
Vwb wifi / 3G, ik heb altijd 3G staan tot nu toe. Wifi werkt gewoon thuis. Enig idee waar in te stellen?
Edit: ik kan instellen bij de browser; web n walk browser, t mobile browser of hotspot browser.
Als ik de laatste kies kan ik alleen browsen via wifi. Kies ik een van de andere 2 gaat het via 3G of gprs.
Moet nu dus steeds schakelen van browser, dat moet toch anders kunnen?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 09:01 ]
Mijn boefje is liev!
Iemand ervaring hiermee? Het toestel zit op het netwerk van T mobile btw.
Verwijderd
Het wisselen naar GPRS doet ie als er geen 3g beschikbaar is volgens mij.
Hebben meer mensen Tmobile en last van overige kosten? Ik heb gisteravond voor het eerst langere tijd via gprs (3g) ge-internet en vanochtend stond er een bedrag van 0,14 cent aan overige kosten. Gelijk gebeld en moet iedere factuur in de gaten houden. Als ik bel dan worden alle overigen kosten gecrediteerd. Ik had er op internet al over gelezen maar baal er wel van, lekker omslachtig dat het niet goed gaat in hun systeem.
Wat dacht je van de dekkingBigF25 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:43:
Laatst had ik de 9700 van mijn vriendin in mijn handen en wat me opviel is dat hij niet constant op het 3G netwerk bleef, (rechtsboven aangegeven) hij wisselde van 3G naar GPRS/EDGE van tijd tot tijd.
Iemand ervaring hiermee? Het toestel zit op het netwerk van T mobile btw.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Zelfs met Telfort (KPN netwerk) nog nooit meegemaakt!!!
Ja dat zei die verkoper mij idd ook nog, maar aangezien mijn abbo pas 22 mei ingaat zou het dan verholpen moeten zijn, dus ik hoop er geen last van te hebben.Jefrim schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:39:
Zo net vriendelijk te woord gestaan door mevrouw van t-mobile klantenservice. Ik word terug gebeld ongeveer op 10 maar wanneer de factuur bekend is en dan worden mijn kosten gecrediteerd en wordt waarschijnlijk nog een extra internet bundel geactiveerd om dit probleem tegen te gaan.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Dat is netjes. Ik moet iedere maand zelf bellen als mijn factuur er is om de kosten te laten crediteren. Nog niks gehoord over een extra internetbundel. MIsschien moeten mijn kosten eerst nog oplopen.Jefrim schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:39:
Zo net vriendelijk te woord gestaan door mevrouw van t-mobile klantenservice. Ik word terug gebeld ongeveer op 10 maar wanneer de factuur bekend is en dan worden mijn kosten gecrediteerd en wordt waarschijnlijk nog een extra internet bundel geactiveerd om dit probleem tegen te gaan.
Maak jij trouwens gebruik van youtube of iets dergelijks? Er werd mij aan de telefoon gezegd dat dit buiten de bundel viel maar ik kan dat op hun hele website nergens terug vinden.
Dat valt ws. buiten je bundel maar dat komt dus door de problemen (het behoort binnen je bundel te horen), ik zou eens vragen naar die extra bundel.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:52:
[...]
Dat is netjes. Ik moet iedere maand zelf bellen als mijn factuur er is om de kosten te laten crediteren. Nog niks gehoord over een extra internetbundel. MIsschien moeten mijn kosten eerst nog oplopen.
Maak jij trouwens gebruik van youtube of iets dergelijks? Er werd mij aan de telefoon gezegd dat dit buiten de bundel viel maar ik kan dat op hun hele website nergens terug vinden.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Vraag:
Iemand ervaring met de navigatie-app WE-Travel? Sinds Nav4All (gratis) gestopt is ben ik 'lost'.
Medegebruikers nog andere ideeen? (naast betaalde nav-diensten voor de BB9700 uiteraard :-)
Alvast bedankt!
@ Hieronder: Google Maps is geen full auto nav, je zult zelf moeten browsen over het scherm.
[ Voor 20% gewijzigd door JB op 24-02-2010 16:05 ]
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Verwijderd
Dat is mooi klote, ik heb sinds ik hem heb alleen maar GPRS, nog nooit op 3G gezeten..Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:32:
Als er geen 3G/Umts dekking is gaat de telefoon over naar GPRS. Oftewel gewoon klote bereik heb je als je GPRS hebt ipv 3G.

Verwijderd
Amaze GPS gaat niet (gratis) werken voor deze Bold2 (verplichte betaalde update).
Googlemaps is bij mijn weten niet geschikt voor navigeren in de auto.
Indien iemand ervaring heeft met WE-Travel,... graag :-)
Ook ik zag een hoop mapjes staan op de betreffende website, een redelijke guide heb ik nog niet gevonden.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 17:49 ]
Dan moet je meer buitenkomenVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:49:
[...]
Dat is mooi klote, ik heb sinds ik hem heb alleen maar GPRS, nog nooit op 3G gezeten..
Ik heb overigens hetzelfde: ik woon midden in Rotterdam, maar binnen heb ik geen 3G bereik of is dat bereik zo matig dat ik mijn telefoon beter op 2G kan zetten, omdat anders de verbinding soms compleet wegvalt. Ik heb er een melding over ingediend bij t-mobile en al wat correspondentie gehad, ik ben benieuwd wat er uit komt.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Ik woon dichtbij de BE grens, misschien heeft dat er mee te makenRudedadude schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:12:
[...]
Dan moet je meer buitenkomen
Ik heb overigens hetzelfde: ik woon midden in Rotterdam, maar binnen heb ik geen 3G bereik of is dat bereik zo matig dat ik mijn telefoon beter op 2G kan zetten, omdat anders de verbinding soms compleet wegvalt. Ik heb er een melding over ingediend bij t-mobile en al wat correspondentie gehad, ik ben benieuwd wat er uit komt.
Verwijderd
Ik heb een Vodafone Basis abonnement met als extra BlackBerry Internet Nationaal. Maak ik nu kosten als ik internet met de gewone browser internet of met Live wap. Of maakt dat niet uit?
Kan geen kwaad, bij Vodafone gaat het altijd via de BIS bundel anders kun je niet eens online met een BlackBerryVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:36:
Had hem verkeerd gepost, hier dus:
Ik heb een Vodafone Basis abonnement met als extra BlackBerry Internet Nationaal. Maak ik nu kosten als ik internet met de gewone browser internet of met Live wap. Of maakt dat niet uit?
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Verwijderd
Klopt, nadeel van hotmail, volgens mij is daar geen fix voor.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:37:
Even een vraagje mbt de mogelijkheid van het syncen met hotmail. Als ik mn mail op de BB namelijk als gelezen heb staan, blijven ze in hotmail als ongelezen staan (dat synct hij dus maar 1 kant op) terwijl dit met een gmail account wel goed gaat.
Verwijderd
Ik heb gisteren de BOLD 9700 gekocht, maar ik denk dat er iets mis is met de volume knop aan de rechterzijde van de mobiel.
Je hebt aan de rechterzijde twee volumeknpjes, eentje wijst naar boven en andere naar beneden, maar dit knop is eruit gevallen en ik heb het weer erin gestopt, maar nu doet het waarschijnlijk niet.denk ik tenminste.
Want ik wil graag weten waarvoor de knpjes eigenlijk dienen, want bij mij gebeuert er niks al ik naar boven of naar benden druk.
Ik hoop op een reactie van jullie.
BVD!
Verwijderd
MIjn bb 97000 geeft rood licht, wat betekent dit? ik begin wel bezorg te raken, hoop dat jullie mijn vraag kunnne beantwoorden
EDIT: het is al gelukt, ik kreeg gwn een mailtje thats it , maar kan iemand mijn vorige vraag beantwoorden over de volume knoppen?plz
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 15:40 ]
Mijn boefje is liev!
nope, zal toch echt opgelost moeten worden door Microsoft. heeft niks met instellingen van BB te maken etc.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:03:
[...]
Klopt, nadeel van hotmail, volgens mij is daar geen fix voor.
Verwijderd
Ja heel erg bedankt, het is gelukt, ik dacht dat het niet zou lukken omdat die knopjes aan de rechterzijde al enige tijd niet deden, maar als je iemand belt dan kan je de volume afstellen.JB schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:07:
Zoals je zelf al omschrijft dienen de knopjes om je volume aan te passen. Bel iemand op en druk op die knopjes, kijk of het geluid harder en zachter gaat. Zo ja dan werkt het
Nogmaals bedankt!
Verwijderd
dus als ik mijn mails via mijn bb9700 lees en als ik naar mijn html terugkijk dan zie ik ze als ONGELEZEN??
Iemand enig idee hoe de mails automatisch als ''gelezen'' worden gezet wanneer ik via mijn pc naar mijn hotmail ga.
Bvd!
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Mijn boefje is liev!
Mijn boefje is liev!
Dan ga ik nu zoeken naar automatisch vergrendelen.
[ Voor 61% gewijzigd door InSPiRE op 25-02-2010 22:17 ]
Verwijderd
http://gallery.mobile9.co...-9700-themes_2572/1/?st=2housekamp schreef op maandag 22 februari 2010 @ 07:29:
[...]
heb je de app world al bekeken? daar zitten wel een paar goeie gratis themes tussen.
wat die app world betreft; bij mij is hij nu ook verdwenen. viel me gisteren in eens op. heeft iemand er al iets over gevonden wat de reden hiervan kan zijn? is het gewoon een bug in de OS? ik gebruik versie xx.344
wat gebruiken jullie, en heb je dit vaag probleempje ook?
gisteren heb ik het teletekst app van e-office geinstalleerd, en moet zeggen dat dit wel erug lekker werkt. enigste nadeel; na 30 dagen moet je aftikken. 2 eurie per maand. is er nog een app voor teletekst die gratis is, of een eenmalig bedrag vraagt? ik heb ook de NOS applicatie gedownload, en die werkt wel, maar is toch minder. leest niet zo lekker. wel vaag, want op mijn Nokia N95 zag het er beter uit...
Werkt hier goed. Waar je je mail instelt heb je een optie om het te upgraden, zodat 2weg sync mogelijk is. En dat de berichten nog sneller aankomen.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:37:
Even een vraagje mbt de mogelijkheid van het syncen met hotmail. Als ik mn mail op de BB namelijk als gelezen heb staan, blijven ze in hotmail als ongelezen staan (dat synct hij dus maar 1 kant op) terwijl dit met een gmail account wel goed gaat.
Zucht...
Hoe bedoel je dat laatste, die heb ik namelijk niet kunnen vinden.SgtElPotato schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 23:14:
[...]
Werkt hier goed. Waar je je mail instelt heb je een optie om het te upgraden, zodat 2weg sync mogelijk is. En dat de berichten nog sneller aankomen.
Waarom? Omdat het kan!!
Gmail daarentegen lukt meteen.
Iemand advies?
ik denk dat hij het Mobile Services Protocol van Microsoft bedoelt.Lolhozer schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 00:00:
[...]
Hoe bedoel je dat laatste, die heb ik namelijk niet kunnen vinden.
push mail etc.het werkt wel sneller, maar nog het syncen gaat maar 1 kant op. ohja, als je dit eenmaal aangezet hebt voor een account, kan je NIET meer terug naar het oude (POP geloof ik) terug. moet je maar ff lezen.
- ga naar Setup
- Kies mail instellingen
- kies Bewerken van een mail account wat je al hebt aangemaakt van Hotmail/Live
- scroll helemaal naar Beneden en klik op de link "Het protocol wijzigen"
- lees het stukje tekst ff goed door, en als je het toch wilt (en dat wil je
) klik je weer op de link "Het protocol wijzigen"
Waarom? Omdat het kan!!
Verwijderd
als je die functie aanzet dan gaat het syncen toch juist 2 kanten op (wanneer je op BB leest, ook gelezen via hotmail direct, daar ging het in eerste instantie om)? Net als stel je leest een mail bij hotmail al, maar dan komt hij bij je BB nog als nieuw binnen.ik denk dat hij het Mobile Services Protocol van Microsoft bedoelt.
push mail etc.het werkt wel sneller, maar nog het syncen gaat maar 1 kant op.
Snap er niet veel meer van, ik heb een vodafone abbo met blackberry plus, dan moet ik toch gewoon email kunnen ontvangen zonder kosten..
nee hoor, dat is niet zo. Je provider verrekent het wel, maar die betaald gewoon netjes aan Hotmail. Hotmail is altijd al moeilijk geweest. Zo was er een periode dat je niet eens je email kon ophalen in outlook zonder een abonnement te hebben bij ze.. Dit is nu wel anders meen ik. Maar ik zou zeggen, stap over op gmail, die heeft zelfs een plugin op de blackberry geintegreerd.BigF25 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:21:
Ging net mn hotmail account instellingen checken, daar kan ik mobile services inschakelen, maar nadat ik dat doe krijg ik een NOTE dat er via mn provider 0,25 cent verrekent zal worden wnnr ik berichten krijg van Windows live![]()
Snap er niet veel meer van, ik heb een vodafone abbo met blackberry plus, dan moet ik toch gewoon email kunnen ontvangen zonder kosten..
I see dus ik kan in principe wel mee akkoord gaan?
Gmail was geen probleem idd die had ik zo in orde.
Verwijderd
Volgens mij moet je deze accepteren en nadat je hebt opgeslagen kan je dit weer uitzetten.BigF25 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:21:
Ging net mn hotmail account instellingen checken, daar kan ik mobile services inschakelen, maar nadat ik dat doe krijg ik een NOTE dat er via mn provider 0,25 cent verrekent zal worden wnnr ik berichten krijg van Windows live![]()
Hoe dan?
Accepteren kan, maar hoe verander ik het dan terug volgens jou..
[ Voor 64% gewijzigd door BigF25 op 26-02-2010 12:00 ]
/edit. met opnieuw inloggen geeft die aan dat ik "netwerk" problemen zou hebben, wat niet zo is, ik zit via wifi op mijn eigen home router en mail ed. komt gewoon binnen....
[ Voor 16% gewijzigd door swtimmer op 26-02-2010 12:12 ]
Verwijderd
Zo hopelijk. Dit is een truckje wat ik ooit tegenkwam op iphoneclub.nlBigF25 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:55:
@nelisb
Hoe dan?
Accepteren kan, maar hoe verander ik het dan terug volgens jou..
Zo ga je te werk:
1. ga naar Microsoft Online Services Home
2. Klik op "Hotmail voor mobiele telefoons".
3. Lees de informatie goed door! Ook het deel over de prijzen.
4. Klik op "nu aanmelden" en daarna nog een keer op "nu aanmelden".
5. Kies je mobiele operator en vul je mobiele nummer in zonder 0 ervoor.
6. Doorloop de rest van het aanmeldproces. Vink bij Hotmail alerts of MSN alerts niks aan!
7. Zet in de settings meteen aan dat je geen SMS alerts voor Hotmail wilt ontvangen en dat de rest van je hotmail instellingen moeten blijven zoals ze zijn.
8. Rond de aanmelding af. Nu ontvang je een SMS met een 4-cijferige code om de service te activeren. Dit is de enige SMS die je krijgt en moet betalen via je mobiele operator!
9. Na de aanmelding ga je in je Hotmail naar "opties"=>"meer opties".
10. Nu in de sectie "Je hotmail aanpassen" naar de optie "Mobile alerts voor nieuwe berichten" en controleer of daar de optie "Geen. Stuur mij nooit Mobile alerts" aan staat. Je ontvangt hierdoor dus nooit een SMS en maakt dus ook geen verdere kosten. Klik op opslaan.
Verwijderd
Zou ik aan de groep toegevoegd kunnen worden?Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:09:
Het is inmiddels gelukt om meer mensen toe te voegen aan de juiste groep. Graag even je PIN vermelden en ik voeg je dan toe aan de groep. JunkieXP mocht je je nog geroepen voelen? Staat leuke informatie in en er kan nog veel meer bij
Pin is ... (reeds toegevoegd)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 01:30 ]
Zijn er hier mensen met T-Mobile of Vodafone die een Gmail Account hebben geconfigureerd op hun BIS en daarbij de Gmail Contact Sync hebben ingeschakeld (is deze überhaupt aanwezig).
Met andere woorden, ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar de BIS Versies van T-Mobile en Vodafone, volgens mij zit T-Mobile in NL zowieso nog niet op 2.8 terwijl 3.0 (en 3.1 vlak erachteraan) op het punt staat om gereleased te worden, iemand enig idee hoe het bij Vodafone zit?
En zijn er mensen die misschien inside information hebben omtrent de upgrade plannen van zowel T-Mobile als Vodafone?
Reden waarom ik BIS 2.8 wil: Contact Sync (zonder Google Sync App)
Reden waarom ik BIS 3.1 wil: Calendar Sync (zonder Google Sync App)
Eindelijk is progressie in de services die de BIS aanbied.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Verwijderd
Ik heb T-Mobile en ik heb mijn gmail account geconfigureerd via de website instantemail,t-mobile.nl. Ze bieden wel een contact sync aan, maar naar mijn idee werkt hij niet voldoende.JunkieXP schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:49:
Ik zit zelf te overwegen om van T-Mobile naar Vodafone over te stappen (zal Flex wel missen, maar toch).
Zijn er hier mensen met T-Mobile of Vodafone die een Gmail Account hebben geconfigureerd op hun BIS en daarbij de Gmail Contact Sync hebben ingeschakeld (is deze überhaupt aanwezig).
Met andere woorden, ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar de BIS Versies van T-Mobile en Vodafone, volgens mij zit T-Mobile in NL zowieso nog niet op 2.8 terwijl 3.0 (en 3.1 vlak erachteraan) op het punt staat om gereleased te worden, iemand enig idee hoe het bij Vodafone zit?
En zijn er mensen die misschien inside information hebben omtrent de upgrade plannen van zowel T-Mobile als Vodafone?
Reden waarom ik BIS 2.8 wil: Contact Sync (zonder Google Sync App)
Reden waarom ik BIS 3.1 wil: Calendar Sync (zonder Google Sync App)
Eindelijk is progressie in de services die de BIS aanbied.
Ik ben sowieso niet echt tevreden met het gebruik van gmail op mijn BlackBerry. Ik heb hem ook pas sinds vandaag, dus ik zal waarschijnlijk nog een hoop moeten leren. Op het moment gebruik ik de gmail app (te downloaden via m.google.com).
Zou iemand mij misschien kunnen helpen? Ik heb mijn gmail naar mijn weten geinstalleerd volgens het boekje maar ik zit nog met de vraag hoe ik al mijn oude berichten op kan halen.
Zover ik weet gaat een BlackBerry pas mail binnen halen vanaf het moment dat ze verbonden is, ze worden standaard ook maar 1 maand op de telefoon bewaard (bij Berichten -> Opties -> Algemeen -> Berichten bewaren kan je dit aanpassen naar "Voor Altijd").
De Gmail app heeft voor mij geen voordelen, aangezien ik geen baat heb bij Labels en mijn Andere Accounts die ik in Gmail binnen haal Juist niet op mijn telefoon wil ontvangen.
Verwijderd
Vind het toch een beetje vreemd dat er geen optie is om oude e-mails terug te halen. Er staat namelijk altijd veel opgeslagen in mijn mailbox wat ik nu dus niet kan bereiken. Gelukkig is er de gmail app waar dat dus nog wel kan.
Mm. Als ik de mail lees op mn telefoon, is die als ik savonds in mn inbox kijk ook gelezen...housekamp schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 07:13:
[...]
ik denk dat hij het Mobile Services Protocol van Microsoft bedoelt.
push mail etc.het werkt wel sneller, maar nog het syncen gaat maar 1 kant op. ohja, als je dit eenmaal aangezet hebt voor een account, kan je NIET meer terug naar het oude (POP geloof ik) terug. moet je maar ff lezen.ik heb het bij 1 mailaccount van hotmail ingesteld, en het werkt zonder rare klachten. voorheen duurde het 15min ongeveer voor het door kwam, nu max 5min. alleen als je mail hebt gelezen op je BB word dit niet gesynct met je mailbox. wel het verwijderen. als je iets verwijderd op je BB, word je mail van je mailbox-in verplaatst naar je mailbox-trash
- ga naar Setup
- Kies mail instellingen
- kies Bewerken van een mail account wat je al hebt aangemaakt van Hotmail/Live
- scroll helemaal naar Beneden en klik op de link "Het protocol wijzigen"
- lees het stukje tekst ff goed door, en als je het toch wilt (en dat wil je
) klik je weer op de link "Het protocol wijzigen"
Raar dat jij dit niet hebt dan?
Zucht...
Oude berichten zijn niet optehalen. Je krijgt dus vanaf dat je dat hebt ingesteld mail op je telefoon. Eerdere mail zal niet worden weergegeven helaas.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:59:
[...]
Ik heb T-Mobile en ik heb mijn gmail account geconfigureerd via de website instantemail,t-mobile.nl. Ze bieden wel een contact sync aan, maar naar mijn idee werkt hij niet voldoende.
Ik ben sowieso niet echt tevreden met het gebruik van gmail op mijn BlackBerry. Ik heb hem ook pas sinds vandaag, dus ik zal waarschijnlijk nog een hoop moeten leren. Op het moment gebruik ik de gmail app (te downloaden via m.google.com).
Zou iemand mij misschien kunnen helpen? Ik heb mijn gmail naar mijn weten geinstalleerd volgens het boekje maar ik zit nog met de vraag hoe ik al mijn oude berichten op kan halen.
Zucht...
Je moet deze optie ook in je telefoon aan zetten geloof ik, moet je even bij Contactpersonen -> Opties kijken of daar iets bij staat in de trant van "Draadloze Synchronisatie".Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:13:
Ik heb tijdens het instellen van mijn e-mailaccounts bij instantemail.t-mobile.nl aangegeven dat ik contact sync wilde gebruiken, maar ik zie daar niks op het apparaat van terug. Ik zal morgen even de klantenservice bellen van T-Mobile hierover. Ik hou jullie op de hoogte.
Hieronder de werkwijze volgens officiële BlackBerry help functie.
1. Click the Contacts icon.
2. Press the Menu key.
3. Click Options.
4. Click your Google Mail email address.
5. Change the Wireless Synchronization field to Yes.
6. Press the Menu key.
7. Click Save.
[ Voor 20% gewijzigd door JunkieXP op 26-02-2010 22:34 ]
Pin is 218D372E
Of inscannen

GoT bbm groep

GoT chat
[ Voor 53% gewijzigd door Ronnymes op 27-02-2010 00:38 ]
follow @ twitter.com/ronnymes
Zucht...
Echt waar? dat is idd raar. die instellingen die ik had opgeschreven had ik gedaan op mijn BB. verder heb ik niks ingesteld. zou jij eens kunnen kijken wat ik anders heb ingesteld dan jij? ik heb nu voor mijn andere mailadres het Microsoft sync protocol ook aan gezet... misschien dat dat er iets mee te maken had...SgtElPotato schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:18:
[...]
Mm. Als ik de mail lees op mn telefoon, is die als ik savonds in mn inbox kijk ook gelezen...
Raar dat jij dit niet hebt dan?
bij E-mailinstellingen heb ik alles op "Ja" staan
Bij E-mailafstemming; verwijderen op: "postvak en handheld"; Draadloos sync: "Aan"; Bij conflicten: "Postvak wint"
@ Ronnymes
Ik heb je pin toegevoegd
en kan je me vertellen waar ik die code kan inscannen? heb wel in het menu gekeken bij BB messenger, maar kan het daar niet vinden. ik zit op OS .344. versie nr van messenger kon ik ff niet vinden...
Waarom? Omdat het kan!!
Download de laatste versie van bbm @ appstore, daarmee kan je de barcode inscannen en joinen.housekamp schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 08:26:
[...]
@ Ronnymes
Ik heb je pin toegevoegd
en kan je me vertellen waar ik die code kan inscannen? heb wel in het menu gekeken bij BB messenger, maar kan het daar niet vinden. ik zit op OS .344. versie nr van messenger kon ik ff niet vinden...
follow @ twitter.com/ronnymes
Beide blijven bij mij ook hangen op 'wachten op reactie op lidmaatschap' . Moet degene die de groep gemaakt heeft het verzoek nog goedkeuren ofzo?Ronnymes schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:08:
Wie in de bbm GoT groep of GoT chat wil, moet gewoon mij even een pin bericht sturen.
Pin is 218D372E
Of inscannen
[afbeelding]
GoT bbm groep
[afbeelding]
GoT chat
Betekent dit, dat ik een branded toestel krijg?
(ik ben nu dit hele topic aan het doorlezen.... ben pas bij pagina 34... pffffff.)
Verwijderd
Gister wou de OK knop van mijn BB niet werken in Blackberry messenger.
Verder wel overal.
Dus besloot ik de telefoon te resetten.
Maar nu ben ik dus al mn PIN-contacten kwijt
Zijn die op 1 of andere manier nog terug te vinden?
HELP
Opnieuw opgestart? Of echt opnieuw geinstalleerd?Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:52:
Hallo,
Gister wou de OK knop van mijn BB niet werken in Blackberry messenger.
Verder wel overal.
Dus besloot ik de telefoon te resetten.
Maar nu ben ik dus al mn PIN-contacten kwijt
Zijn die op 1 of andere manier nog terug te vinden?
HELP
Zucht...
Ja, zonder backup ben je dat kwijt dan ja.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:37:
Echt gereset volgens mij
Via Opties > Beveiliging > Telefoon leeg maken.
En je hebt zeker geen back-up gemaakt?
Zucht...
Ja, ik heb mijn toestel ook via GSMWeb en dan krijg je een branded toestelvwtune schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:51:
Eindelijk de BB Bold 9700 bestelt via GSMWEB met een relax30 abo via T-Mobile.
Betekent dit, dat ik een branded toestel krijg?
(ik ben nu dit hele topic aan het doorlezen.... ben pas bij pagina 34... pffffff.)
Beetje makkelijk om dat hier te vragen. Zelf een beetje goed zoeken / kijken loont denk ik meer dan het hier neer te knallen.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:55:
Naja, les voor de volgende keer..
Hoe maak ik een back-up?
Zucht...
Verwijderd
Op Ebay kun je redelijk goedkoop een nieuwe behuizing + scherm kopen. En het is echt makkelijk.Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:17:
Mijn bb is deze vakantie gevallen. Handig dat bijgeleverde hoesje als je bb er gewoon uit valt. Iemand enig idee wat het gaat kosten om de gehele buitenkant te laten repareren inclusief het scherm?
Denk dat repareren in de winkel wel zon 2-300 euro kost?
Zucht...
Staat er dan T-Mobile op ofzo? Of zie je dat alleen wanneer je de BB opstart?Rudedadude schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:00:
[...]
Ja, ik heb mijn toestel ook via GSMWeb en dan krijg je een branded toestel
Kan je dat eventueel eraf halen door de Vendor.xml te verwijderen? (wat sowieso moet om hem te kunnen updaten)
ik heb zelf geen branded toestel. maar voor zover ik heb begrepen kan je dit zien door een T-mobile logo op de voorkant, net onder de toetsjes, en heet je browser geen browser maar Web 'n Walk. Ik weet niet of je dit weg kan krijgen door een update van je OS....vwtune schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:04:
[...]
Staat er dan T-Mobile op ofzo? Of zie je dat alleen wanneer je de BB opstart?
Kan je dat eventueel eraf halen door de Vendor.xml te verwijderen? (wat sowieso moet om hem te kunnen updaten)
Je hebt idd 2 browsers, maar als je je thema aanpast heb je weer netjes de normale icoon alleen heet ie web 'n walk volgens mij. Ik heb ook de T-Mobile branded, maar geen idee wat er gelocked zou moeten zijn, mijn abbo van Vodafone loopt nog tot 22 mei en die SIM zit gewoon in de nieuwe van T-Mobile probleemloos op BIS van Vodafone zonder buiten de bundel te gaan.housekamp schreef op maandag 01 maart 2010 @ 07:56:
[...]
ik heb zelf geen branded toestel. maar voor zover ik heb begrepen kan je dit zien door een T-mobile logo op de voorkant, net onder de toetsjes, en heet je browser geen browser maar Web 'n Walk. Ik weet niet of je dit weg kan krijgen door een update van je OS....
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
De screenprotecter icm deze case lijken me hufterproof, maar werkt de case wel of gaat deze "uitlubberen"
oa: http://www.pdashop.nl/pro...lack-blackberry-9700.html gevonden, iemand nog alternatief?
Afgaande op degene die ik voor mijn 8900 had gehaald trekt zo'n soort case gigantisch veel stof aan..Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:50:
Iemand ervaring met een silicon case voor de BB?
De screenprotecter icm deze case lijken me hufterproof, maar werkt de case wel of gaat deze "uitlubberen"
oa: http://www.pdashop.nl/pro...lack-blackberry-9700.html gevonden, iemand nog alternatief?
Verwijderd
Daar was ik inderdaad al bang voor...BuRningFire schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:53:
[...]
Afgaande op degene die ik voor mijn 8900 had gehaald trekt zo'n soort case gigantisch veel stof aan..
Mijn zusje heeft voor haar iPod Touch een "slimcase" (hard materiaal) en past precies.
Kan geen vb. vinden maar iemand een goed alternatief?
Verwijderd
Beetje jammer.. hier moet echt aan gewerkt worden.
Toevallig heb ik deze vorige week gekocht maar het hoesje bevalt me niet. Het zit te los om het toestel heen en het degradeert de looks van het toestel enorm.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:50:
Iemand ervaring met een silicon case voor de BB?
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ