Hoe bedoel je via provider? Wil ook wel Skype overigens...swtimmer schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:48:
Zo sinds vandaag skype op mijn BB 9700 (via provider, niet via skype website) werkt erg goed. Stuk uitgebreider als de Skype die ik op mijn Nokia had, ben tot nu toe tevreden. Ik had alleen wel het idee dat mijn accu daardoor "opeens" leeg was, maar dat zou ik nog een keer moeten meten hoe dat zit.
Een redelijke winkel voor replacement parts is: http://cnn.cn/shop/. Kan wel een tijdje duren voordat het binnen is, maar redelijk goede kwaliteit en ook nog volop keuze!BtM909 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:01:
Wat ik een beetje mis zijn goede resources voor replacement parts... Beetje googlen levert vooral fakers op (mijn inziens)... Zal vanmiddag eens RIM bellen en laat dan hier wel weten waar je replacement parts het beste kan aanschaffen
Ik zit bij 3 deze hebben via hun eigen interne portal Skype uitgebracht. Ik zal eens kijken of een url kan vinden om te delen.hemiparo schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:18:
[...]
Hoe bedoel je via provider? Wil ook wel Skype overigens...
Ken die wel, maar dacht altijd dat dat geen echte originelen warenalex3305 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:34:
[...]
Een redelijke winkel voor replacement parts is: http://cnn.cn/shop/. Kan wel een tijdje duren voordat het binnen is, maar redelijk goede kwaliteit en ook nog volop keuze!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Denk kijk even naar de site: Description : Organizational policies prohibit access to this page. Nou ja...
Ik geloof het ook niet, maar ik heb al menig verbouwde BlackBerry gezien met onderdelen van hun, en verder nog nooit klachten gehoord. Een andere optie blijft altijd eBay natuurlijk.BtM909 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:11:
[...]
Ken die wel, maar dacht altijd dat dat geen echte originelen waren
Een maatje van me zegt dat hij geen BlackBerry 9700 bold aan gaat schaffen (abbo 2 jaar) omdat hij niet bij T-mobile weg wil; bij T-mobile is instant e-mail 12 maanden gratis en daarna (de volgende 12 maanden) betaal je de hoofdprijs en daar heeft hij geen zin in. Hij kan een andere telefoon nemen waar 24 maanden "gratis internet" op zit.
Als ik het goed begrijp is dat "instant e-mail" gewoon simpelweg "pingen"; ofwel onderling tussen BlackBerry gebruikers. Als ik het echter ook goed begrijp is dat pingen helemaal niet boeiend, want als je Whats'app of PingChat installeert kan je onderling niet alleen met Blackberry's maar ook met Symbian, Android en iPhone besturingssystemen "pingen". Ofwel; dan kan hij gewoon net zo goed WEL een BB 9700 aanschaffen zonder instant mail maar gewoon Whats'app of PingChat installeren. Mijn vraag is simpel; begrijp ik dit goed?
Als ik het goed begrijp is dat "instant e-mail" gewoon simpelweg "pingen"; ofwel onderling tussen BlackBerry gebruikers. Als ik het echter ook goed begrijp is dat pingen helemaal niet boeiend, want als je Whats'app of PingChat installeert kan je onderling niet alleen met Blackberry's maar ook met Symbian, Android en iPhone besturingssystemen "pingen". Ofwel; dan kan hij gewoon net zo goed WEL een BB 9700 aanschaffen zonder instant mail maar gewoon Whats'app of PingChat installeren. Mijn vraag is simpel; begrijp ik dit goed?
Yes, paar minuten geleden nog zitten pingen vanaf een Android naar een 9700 (met PingChat inderdaad).Barca schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:33:
Ofwel; dan kan hij gewoon net zo goed WEL een BB 9700 aanschaffen zonder instant chat maar gewoon Whats'app installeren. Mijn vraag is simpel; begrijp ik dit goed?
Nickname does not reflect reality
Hoe kan je nou niet bij T-Mobile weg willen? 
Al mijn vrienden die een iPhone hebben (en dat zijn er veel), willen maar één ding en dat is weg bij T-Mobile.
Al mijn vrienden die een iPhone hebben (en dat zijn er veel), willen maar één ding en dat is weg bij T-Mobile.
[ Voor 51% gewijzigd door havana op 14-09-2010 20:11 ]
M.a.w. je hebt "instant mail" nodig in je abonnement om gebruik te kunnen maken van Whats'app op een Blackberry 9700. .. en dat geldt niet voor Pingchat?hemiparo schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:52:
Met WhatsApp gaat het NIET... heeft de BB meuk nodig...
Weet je dat zeker? Ik heb het niet uit kunnen proberen, en begrijp ook als het zo is, maar bij Instellingen kan je tegen WhatsApp namelijk ook zeggen dat hij geen (Batterijbesparende) BIS moet gebruiken.hemiparo schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:52:
Met WhatsApp gaat het NIET... heeft de BB meuk nodig...
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Weet het bijna zeker, en volgens mij geeft hij aan het NIET uit te zetten... Kan straks wel even reinstall doen als niemand dit eerder bevestigd of ontkent...
EDIT: dat geef je dus ook aan :-)
EDIT: dat geef je dus ook aan :-)
[ Voor 10% gewijzigd door hemiparo op 15-09-2010 09:35 ]
Je kan uberhaupt niet op internet (krijgt geen pushmail binnen etc) ZONDER BIS!!
Dus Pingchat en al die andere meuk doet het gewoon niet ZONDER BIS
Dus Pingchat en al die andere meuk doet het gewoon niet ZONDER BIS
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Je kunt wel degelijk internetten zonder BIS, namelijk via de hotspot browser.
Pushmail / PING etc. kan inderdaad niet, wel kun je Gmail ontvangen via de Gmail app.
Ik stel voor dat we in de TS een duidelijk lijstje maken wat wel/niet kan met/zonder BIS want deze discussie komt heel vaak voorbij.
Pushmail / PING etc. kan inderdaad niet, wel kun je Gmail ontvangen via de Gmail app.
Ik stel voor dat we in de TS een duidelijk lijstje maken wat wel/niet kan met/zonder BIS want deze discussie komt heel vaak voorbij.
[ Voor 29% gewijzigd door havana op 15-09-2010 09:56 ]
Ja dat is voor iedereen denk ik wel logisch toch, dat via een hotspot browser (wifi) je kunt internetten
Klopt 
Probleem is dat een BB zonder BIS/BES eigenlijk zonde is... en dat wordt gewoon niet altijd goed aangegeven.
Probleem is dat een BB zonder BIS/BES eigenlijk zonde is... en dat wordt gewoon niet altijd goed aangegeven.
Verwijderd
Ben sinds een weekje een tevreden gebruiker van een BlackBerry Bold 9700. Echter 2 probleempjes.
Waar vind ik de optie om agenda-afspraken op het homescherm te weergeven?
2e probleempje is dat mijn Mac mijn telefoon niet herkent. Heb BlackBerry Desktop Manager geïnstalleerd en wil graag updaten, muziek transferen en dergelijke. Hij herkent hem gewoon niet..
Waar vind ik de optie om agenda-afspraken op het homescherm te weergeven?
2e probleempje is dat mijn Mac mijn telefoon niet herkent. Heb BlackBerry Desktop Manager geïnstalleerd en wil graag updaten, muziek transferen en dergelijke. Hij herkent hem gewoon niet..
Op het eerste probleem moet je bij Thema's de Vandaag-functie activeren.
Verwijderd
Hallo allemaal, ik heb even een kleine probleem.
Ik kan niet mijn msn afbeelding wijzigen ik lees elke avond deze forum, ong van begin tot einde. Maar ik heb nog niet iets gezien wat mij kan helpen? Of dat iemand deze probleem had en hoe hij dit
Heeft opgelost. Mijn vraag is simpel:
Hoe kan ik mijn msn afbeelding veranderen? Ipv het blauwe poppetje.
Alvast bedankt allemaal.
Ik kan niet mijn msn afbeelding wijzigen ik lees elke avond deze forum, ong van begin tot einde. Maar ik heb nog niet iets gezien wat mij kan helpen? Of dat iemand deze probleem had en hoe hij dit
Alvast bedankt allemaal.
Is heel makkelijk. In MSN, kies menu, mijn gegevens, ga op het plaatje staan, klik er op en voila......kies een plaatje uit je eigen afbeeldingen. Werkt in BB Mesenger op dezelfde manier.Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 06:47:
Hallo allemaal, ik heb even een kleine probleem.
Alvast bedankt allemaal.
PSN: xpock Live: xspock
Verwijderd
Ik heb een probleem en zoek al een week naar de oorzaak.
Als ik een nieuwe e-mail wil opstellen, kan ik geen contacten uit mijn telefoonboek selecteren. De enige mogelijkheid is via het adresboek dat contact selecteren.
Weet iemand hoe ik dit fix?
Als ik een nieuwe e-mail wil opstellen, kan ik geen contacten uit mijn telefoonboek selecteren. De enige mogelijkheid is via het adresboek dat contact selecteren.
Weet iemand hoe ik dit fix?
ik vind het juist lullig dat als je een nieuwe mail wilt maken naar iemand welke je al eens eerder gemailt hebt, je BB het email adres van diegene niet herkend zodra je de eerste 1 a 2 letters intikt...
Mensen die je regelmatig mailt, kun je met Quicklaunch een toetscombinatie toewijzen.Vis schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:06:
ik vind het juist lullig dat als je een nieuwe mail wilt maken naar iemand welke je al eens eerder gemailt hebt, je BB het email adres van diegene niet herkend zodra je de eerste 1 a 2 letters intikt...
ik heb nu een tijdje de 9700, en afgelopen tijd de 122 pagina's doorgebladerd en globaal gelezen
. Mij resten voorlopig 2 vragen:
- In de map downloads heb ik BlackBerry HELP! staan, hoe kan ik deze verwijderen en hebben meer mensen dit?
- In BlackBerry App World, My World, staan alle installed en uninstalled apps. Inmiddels 13 uninstalled, deze wil ik graag cleanen. De oplossing ALT + R S T heeft niet geholpen. Iemand een oplossing of meer mensen waar het ook niet heeft geholpen?
PS zijn er nog mensen die gebruik maken de beta navigatie 'waze'? ik vind hem aardig werken, bovendien kunnen gebruikers zelfs files toevoegen e.d.
- In de map downloads heb ik BlackBerry HELP! staan, hoe kan ik deze verwijderen en hebben meer mensen dit?
- In BlackBerry App World, My World, staan alle installed en uninstalled apps. Inmiddels 13 uninstalled, deze wil ik graag cleanen. De oplossing ALT + R S T heeft niet geholpen. Iemand een oplossing of meer mensen waar het ook niet heeft geholpen?
PS zijn er nog mensen die gebruik maken de beta navigatie 'waze'? ik vind hem aardig werken, bovendien kunnen gebruikers zelfs files toevoegen e.d.
Niet en dat is normaal. Is een snelkoppling naar de BlackBerry Help pagina's.tom_aagten schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:16:
ik heb nu een tijdje de 9700, en afgelopen tijd de 122 pagina's doorgebladerd en globaal gelezen. Mij resten voorlopig 2 vragen:
Je moet de ALT blijven inhouden terwijl je daarna R S T duwt. Volgens 'the interwebs' zou het moeten werken.- In BlackBerry App World, My World, staan alle installed en uninstalled apps. Inmiddels 13 uninstalled, deze wil ik graag cleanen. De oplossing ALT + R S T heeft niet geholpen. Iemand een oplossing of meer mensen waar het ook niet heeft geholpen?
Nog niet gevonden, bedankt voor de tip.PS zijn er nog mensen die gebruik maken de beta navigatie 'waze'? ik vind hem aardig werken, bovendien kunnen gebruikers zelfs files toevoegen e.d.
Deze link zou het moeten doen:hemiparo schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:18:
[...]
Hoe bedoel je via provider? Wil ook wel Skype overigens...
http://mobile.three.co.uk...bold9700%2FSkype_Lite.jad
hmm nou dat alt + rst werkt gewoon niet, hij vliegt er ook direct uit. en niet zoals er eerder wordt aangegeven het duurt even voordat hij afsluit. als ik hem dan weer aanklik staat alles er nog in. wat wel vreemd is dat ik opnieuw moet inloggen en in 1x er een van mijn andere emailadressen als gebruikersnaam staat die ik eerst moet weghalen en dan de juiste moet invoeren. vaagalex3305 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:35:
[...]
Niet en dat is normaal. Is een snelkoppling naar de BlackBerry Help pagina's.
[...]
Je moet de ALT blijven inhouden terwijl je daarna R S T duwt. Volgens 'the interwebs' zou het moeten werken.
[...]
Nog niet gevonden, bedankt voor de tip.
tevens vaag dat je dat blackberry help gewoon niet kunt droppen, ik heb een hekel aan overbodige meuk. maar zal wel aan mij liggen
[ Voor 22% gewijzigd door tom_aagten op 16-09-2010 22:44 ]
Verwijderd
Ik krijg via player voor youtube de volgende melding: There was an arror playing the video, please ensure you have a data plan and network acces?
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb een zakelijk BIS abo..
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb een zakelijk BIS abo..
hemiparo schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:11:
Op welke manier kan ik kijken hoeveel data ik verbruikt heb, kan het helaas niet vinden...
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
BlackBerry Help! is een webkoppeling, neemt dus nagenoeg geen ruimte in op je BlackBerry. Wel kun je natuurlijk zoveel mogelijk op verborgen zetten.tom_aagten schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:44:
[...]
tevens vaag dat je dat blackberry help gewoon niet kunt droppen, ik heb een hekel aan overbodige meuk. maar zal wel aan mij liggen.
Kan iemand vertellen uit ervaring hoe sterk deze is? Ik laat wel eens telefoons vallen en stuiteren.....
Vrij belangrijk om te weten bij een 2-jarig abo.
Mijn vorige Sony k800i en Samsung Touchwiz hebben al veel geweld overleefd, nu vraag ik me af hoe dit bij de BlackBerry's zit.
Mijn vorige Sony k800i en Samsung Touchwiz hebben al veel geweld overleefd, nu vraag ik me af hoe dit bij de BlackBerry's zit.
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Edit: inmiddels opgelost, was gewoon simpel via setup -> email toevoegen
[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2010 00:40 ]
Hoe kan ik zien of ik internet via "mobiel internet" of mijn thuisnetwerk "wifi"? Uiteraard heb ik al veel gelezen hierover, maar toch is het me niet helemaal duidelijk.
Diverse sites schrijven b.v. dat je het beste gebruik kan maken van "Browser" i.p.v. het WAP icoontje "Mobiel Internet" omdat hij dan via zowel wifi als mobiel internet werkt. Mensen schrijven ook dat je bij: "Browser / Opties / Configuratie van Browser" 3 opties hebt namelijk: "Internet Browser, Mobiel internet en Hotspotbrowser". Ik zou daar "Internet Browser" moeten selecteren. Echter ik zie slechts 2 opties namelijk Mobiel internet en Hotspotbrowser. Hoe kan dat
Op mijn hoofdscherm van de telefoon staat als ik thuis ben "Hi - Barca" en aangezien "Barca" de naam is van mijn wifi netwerk vermoed ik dat dat inhoudt dat hij via wifi verbonden is dus dat is ok. Verder staat er ook het "wifi" icoontje rechtsboven. Maar als ik surf via "browser" weet ik niet of dat is via wifi of 3G; bovenaan staat gewoon 3G genoemd. Ofwel: zou ik tijdens het surfen in de "browser" dat wifi icoontje ergens moeten zien en zo ja waar?
Edit: Nog een vraagje. Ik heb de gmail app geinstalleerd maar het lijkt wel of hij niet ververst. Ik kan ook nergens instellen hoe vaak hij opnieuw moet checken. Erg irritant! Ofwel ik krijg gewoon geen mails binnen totdat ik zelf "Vernieuw".
Diverse sites schrijven b.v. dat je het beste gebruik kan maken van "Browser" i.p.v. het WAP icoontje "Mobiel Internet" omdat hij dan via zowel wifi als mobiel internet werkt. Mensen schrijven ook dat je bij: "Browser / Opties / Configuratie van Browser" 3 opties hebt namelijk: "Internet Browser, Mobiel internet en Hotspotbrowser". Ik zou daar "Internet Browser" moeten selecteren. Echter ik zie slechts 2 opties namelijk Mobiel internet en Hotspotbrowser. Hoe kan dat
Op mijn hoofdscherm van de telefoon staat als ik thuis ben "Hi - Barca" en aangezien "Barca" de naam is van mijn wifi netwerk vermoed ik dat dat inhoudt dat hij via wifi verbonden is dus dat is ok. Verder staat er ook het "wifi" icoontje rechtsboven. Maar als ik surf via "browser" weet ik niet of dat is via wifi of 3G; bovenaan staat gewoon 3G genoemd. Ofwel: zou ik tijdens het surfen in de "browser" dat wifi icoontje ergens moeten zien en zo ja waar?
Edit: Nog een vraagje. Ik heb de gmail app geinstalleerd maar het lijkt wel of hij niet ververst. Ik kan ook nergens instellen hoe vaak hij opnieuw moet checken. Erg irritant! Ofwel ik krijg gewoon geen mails binnen totdat ik zelf "Vernieuw".
[ Voor 12% gewijzigd door Barca op 19-09-2010 11:15 ]
Vorige maand, jaja 16 augustus 2010, mijn BB9700 teruggestuurd naar Hi. De geheugenkaart-slede accepteerde geen enkele geheugenkaart meer, ongeacht merk of opslagcapaciteit. Wanneer ik zoek naar de reparatiestatus van mijn toestel krijg ik hier wisselend de melding dat hij is ontvangen/in behandeling is bij de reparateur. Ik ging er vanuit dat het apparaat met een week of 4 wel gerepareerd zou moeten zijn, niet dus. Iemand een indicatie/ervaring?
@ Barca
Je browser stel je in op "internetbrowser".
Hij zal dan standaard 3G pakken TENZIJ je op een WiFi bent aangemeld, dan pakt ie wifi. Je kunt dat ook zien tijdens het browsen, er moet dan een wifi icoontje rechtsboven staan.
Je Gmail zou ik gewoon koppelen aan je BIS account, dat lijkt me makkelijker werken dan via de Gmail app.
Hij zal dan standaard 3G pakken TENZIJ je op een WiFi bent aangemeld, dan pakt ie wifi. Je kunt dat ook zien tijdens het browsen, er moet dan een wifi icoontje rechtsboven staan.
Je Gmail zou ik gewoon koppelen aan je BIS account, dat lijkt me makkelijker werken dan via de Gmail app.
[ Voor 19% gewijzigd door havana op 20-09-2010 13:12 ]
Verwijderd
Ik vroeg me af, ik heb tot dusver een iPhone 3GS en heb ondertussen een BB aangeschaft. Maar bij de iPhone heb ik dus een puur iPhone abbo, kan ik deze omlaten zetten in een BB Abbo, voornamelijk het internet gedeelte (denk aan PING, mail en andere dingen) ?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Bij de meeste providers kun je een "gewoon" data-abonnement (met één b
) om laten zetten in een BB abonnement (een z.g. BIS abonnement).
[ Voor 3% gewijzigd door havana op 20-09-2010 13:12 ]
Vraag het eens bij T-Mobile zelf. GoT is geen helpdesk, we verwachten eigen initiatief voor je post.Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:34:
Dus dat is ook mogelijk bij t-mobile? Zoja hoelang gaat dat duren?
Misschien een hele domme vraag, maar hebben jullie ook last van dat de BBM plaatjes niet meer geupdated worden?
Ik verander mijn plaatje en vervolgens blijft er overal het zelfde plaatje, echte in mijn scherm wel gewijzigd.
Ik verander mijn plaatje en vervolgens blijft er overal het zelfde plaatje, echte in mijn scherm wel gewijzigd.
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:34:
Dus dat is ook mogelijk bij t-mobile? Zoja hoelang gaat dat duren?
Daar schiet hij ook niet veel mee op...RoD schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:53:
[...]
Vraag het eens bij T-Mobile zelf. GoT is geen helpdesk, we verwachten eigen initiatief voor je post.
Ja dat kan, meestal kan dit direct geregeld worden. Meer info en het aanpassen is idd het beste via de klantenservice...
Het WiFi icoontje moet trouwens wel wit oplichten. Dat betekend dat ie verbonden is, en dat je via het WiFi netwerk online bent.havana schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:54:
@ Barca
Als je het WiFi icoontje wel ziet, maar deze is grijs opgelicht.. d.w.z. dat er in je buurt wel een draadloze verbinding is, maar dat je niet verbonden daarmee bent.
Dank voor de reacties en hierbij een update. Ik heb vanochtend met de Hi klantenservice gebeld en allereerst zei de beste man dat er een storing was. Een slechte zaak trouwens, 12 minuten in de wacht staan.
Na een paar uur belde ik nogmaals want het lijkt me niet dat een storing zo lang duurt. Ik kreeg iemand anders aan de lijn (na 10 minuten in de wacht) en deze Hi medewerker vertelde me dat alle abonnementen (verlenging of nieuw) afgesloten op 14, 15 en 16 september helaas verkeerd verwerkt zijn. Dit kan alleen worden opgelost door de technische helpdesk van Hi. Ze zette me in de wacht en belde de technische helpdesk... en jawel alles werkt nu! MSN werkt, pingen werkt, alles werkt gewoon helemaal top!
En "havana", ik had dus niet de optie "Internet Browser". Ik had alleen "Hotspotbrowser" en "Mobiel Internet". Maar na de actie van de technische helpdesk van Hi verschijnt nu wel "InternetBrowser" als optie. Ik heb eveneens de gmail app verwijderd deze is nu ook gekoppeld aan mijn BIS account. Helemaal geweldig.
Kortom; een fout van Hi en een slechte zaak dat iedereen die op 14, 15 of 16 september een abbo heeft afgesloten hierover moet bellen. Ik vroeg nog waarom ze het niet gewoon voor iedereen gelijk oploste, maar ja.
Na een paar uur belde ik nogmaals want het lijkt me niet dat een storing zo lang duurt. Ik kreeg iemand anders aan de lijn (na 10 minuten in de wacht) en deze Hi medewerker vertelde me dat alle abonnementen (verlenging of nieuw) afgesloten op 14, 15 en 16 september helaas verkeerd verwerkt zijn. Dit kan alleen worden opgelost door de technische helpdesk van Hi. Ze zette me in de wacht en belde de technische helpdesk... en jawel alles werkt nu! MSN werkt, pingen werkt, alles werkt gewoon helemaal top!
En "havana", ik had dus niet de optie "Internet Browser". Ik had alleen "Hotspotbrowser" en "Mobiel Internet". Maar na de actie van de technische helpdesk van Hi verschijnt nu wel "InternetBrowser" als optie. Ik heb eveneens de gmail app verwijderd deze is nu ook gekoppeld aan mijn BIS account. Helemaal geweldig.
hoe kun je simpelweg je gebelde nummers lijst leegmaken in 1x zonder 1 voor 1 verwijderen. Voor de duidelijkheid ik bedoel de lijst die verschijnt waarna je op het groene hoorntje hebt gedrukt.
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met blackberry gebruik in het buitenland?
Afgelopen zomer heb ik een aantal mails en pings gestuurd.
Ik weet dat internet in het buitenland niet goedkoop is maar die paar euro vond ik geen probleem.
Nu zie ik mijn rekening en heb ik het idee dat er iets niet klopt.
BlackBerry buitenland 40 1,375 MB 10,80
en
Internet buitenland 39 0,076 MB 9,36
Het zijn zeker geen exorbitante bedragen maar hoe kan ik in hemels naam voor 0.076 mb nou 9.36€ betalen?
Ik weet dat internet in het buitenland niet goedkoop is maar die paar euro vond ik geen probleem.
en
Het zijn zeker geen exorbitante bedragen maar hoe kan ik in hemels naam voor 0.076 mb nou 9.36€ betalen?
Ik heb 'm hier nu niet om te checken maar bij emails kun je de shift toets ingedrukt houden en dan alle berichten selecteren. Ik denk dat dat bij gebelde nummers ook zo werkt.tom_aagten schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:55:
hoe kun je simpelweg je gebelde nummers lijst leegmaken in 1x zonder 1 voor 1 verwijderen. Voor de duidelijkheid ik bedoel de lijst die verschijnt waarna je op het groene hoorntje hebt gedrukt.
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Verwijderd
Hi,
Vanmiddag eindelijk een " werkende" radio app gedownload. Radio Companion!
Nu kreeg ik echter de melding dat mijn APN aan moest staan. Bij alleen al het aanvinken werkt de app perfect.
Echter: Er staan al diverse posts over extra kosten wat betreft de APN.
Nu is mijn vraag of iemand weet of ik extra kosten kan verwachten bij HI als ik alleen mijn APN aanvink?
(hoef verder niets in te vullen om de app te laten werken)
Vanmiddag eindelijk een " werkende" radio app gedownload. Radio Companion!
Nu kreeg ik echter de melding dat mijn APN aan moest staan. Bij alleen al het aanvinken werkt de app perfect.
Echter: Er staan al diverse posts over extra kosten wat betreft de APN.
Nu is mijn vraag of iemand weet of ik extra kosten kan verwachten bij HI als ik alleen mijn APN aanvink?
(hoef verder niets in te vullen om de app te laten werken)
Mijn behuizing zat vanaf het begin al los. Deze heb ik 6 augustus op laten sturen vanaf een KPN Business Center en ik had hem 3 weken later terug met een compleet nieuwe behuizing en toetsenbord.cripsiee schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:27:
Vorige maand, jaja 16 augustus 2010, mijn BB9700 teruggestuurd naar Hi. De geheugenkaart-slede accepteerde geen enkele geheugenkaart meer, ongeacht merk of opslagcapaciteit. Wanneer ik zoek naar de reparatiestatus van mijn toestel krijg ik hier wisselend de melding dat hij is ontvangen/in behandeling is bij de reparateur. Ik ging er vanuit dat het apparaat met een week of 4 wel gerepareerd zou moeten zijn, niet dus. Iemand een indicatie/ervaring?
Ze zeiden tegen mij dat er voor een BB een maximale reparatieduur is van 6 weken!
Verwijderd
Bedankt voor jullie antwoorden, maar mijn probleem is met de MSN messenger dus geen BBM, ik kan geen afb plaatsen. Ik heb het zovaak geprobeert om op te slaan, lukt niet! Ik heb geprobeert om een afb te zetten via mn laptop op msn lukt niet. Ik heb MSN messenger al driemaal verwijderd en weer geinstalleert, heeft ook geen nut.
Dus mijn Probleem is :
Kan geen afb opslaan op mijn BB (bold9700) MSN messenger heb alles geprobeert.
Mijn Vraag is :
Had iemand deze probleem en heeft hij het kunnen oplossen? Zo ja, Hoe?
Ik hoop dat iemand mij helpt met mijn msn messenger probleem. Alvast bedankt allemaal!!
Dus mijn Probleem is :
Mijn Vraag is :
Ik hoop dat iemand mij helpt met mijn msn messenger probleem. Alvast bedankt allemaal!!
Heb je in de MSN-app op je BB in het menu Opties, 'Weergaveafbeeldingen weergeven' op Ja staan? Als dat op Nee staat kan je wijzigen wat je wilt, maar laat tie je eigen afbeelding en die van anderen niet zien.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 02:23:
Bedankt voor jullie antwoorden, maar mijn probleem is met de MSN messenger dus geen BBM, ik kan geen afb plaatsen. Ik heb het zovaak geprobeert om op te slaan, lukt niet! Ik heb geprobeert om een afb te zetten via mn laptop op msn lukt niet. Ik heb MSN messenger al driemaal verwijderd en weer geinstalleert, heeft ook geen nut.
Dus mijn Probleem is :
Mijn Vraag is :
PSN: xpock Live: xspock
Ben je hier al achter? Misschien een soort van starttarief of zo? Welke provider?Jaeger schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:37:
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met blackberry gebruik in het buitenland?
en
Verwijderd
hij is supersterk. Ik laat em ook regelmatig vallen, soms probeer ik em dan op te vangen met mn voet, wat juist resulteert in een ferme trap er tegenaan waardoor hij nog harder/verder valt.enomiss schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:15:
Kan iemand vertellen uit ervaring hoe sterk deze is? Ik laat wel eens telefoons vallen en stuiteren.....
Dat kan de bb allemaal gewoon handlen.
Maar 2 jarig abo afsluiten zou ik nooit doen. Betaal dan gewoon wat pieken voor ej telefoon, zodat je het gemak hebt na een jaar een nieuwe uit te kunnen kiezen.
Ik heb KPN.pelt schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:08:
[...]
Ben je hier al achter? Misschien een soort van starttarief of zo? Welke provider?
Als ik mijn rekening specificaties bekijk zie ik heel veel i-mode kosten.
Iedere keer 2kb die 24 cent kosten.
Voor zo ver ik weet bestaat i-mode al jaren niet meer?
En voor 2kb 24 cent chargen lijkt me absurd.
Verwijderd
Die heb ik aan staan, maar dat blauwe poppetje blijft maar staan, verandert niet.pateen75 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:13:
[...]
Heb je in de MSN-app op je BB in het menu Opties, 'Weergaveafbeeldingen weergeven' op Ja staan? Als dat op Nee staat kan je wijzigen wat je wilt, maar laat tie je eigen afbeelding en die van anderen niet zien.
Iemand nog een oplossing?
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:07:
Ik laat em ook regelmatig vallen, soms probeer ik em dan op te vangen met mn voet, wat juist resulteert in een ferme trap er tegenaan waardoor hij nog harder/verder valt.

https://opensea.io/seaart
Ik heb een probleem. Ik gebruik Whatsapp op m'n telefoon en ik gebruik m'n telefoon ook als mp3 speler. Sinds kort is het zo dat ik geen mp3's en videobestanden kan bekijken als ik m'n telefoon opnieuw opstart. Ik kan de bestanden alleen afspelen als ik Whatsapp (allernieuwste versie) verwijder en opnieuw opstart. Installeer ik dan Whatsapp, dan kan ik de bestanden blijven afspelen. Start ik m'n telefoon opnieuw op, dan begint het riedeltje opnieuw. Super irritant!
Iemand een oplossing?
(de reden dat ik m'n telefoon regelmatig moet opstarten, is omdat m'n Opera browser bv blijft hangen, of er andere zaken zijn waardoor m'n telefoon niet reageert), of bij het installeren van nieuwe apps).
Iemand een oplossing?
(de reden dat ik m'n telefoon regelmatig moet opstarten, is omdat m'n Opera browser bv blijft hangen, of er andere zaken zijn waardoor m'n telefoon niet reageert), of bij het installeren van nieuwe apps).
Horen die 40 en 39 niet erbij want dan kan ik het me wel voorstellen.Jaeger schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:37:
en
401 MB * 2,50 ofzo komt in de buurt van 10,80.
hetzelfde geldt voor 390MB
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik heb een vraagje over de BB in combinatie met de Gmail plugin. Als ik een mailtje lees op mijn BB verschijnt deze keurig als gelezen in Gmail, alleen andersom werkt de sync niet. Is dit door middel van een instelling o.i.d. te wijzigen, zodat als ik mijn mail lees in Gmail, deze ook als gelezen op mijn BB wordt weergegeven, en als ik mail verwijder in Gmail, ze ook worden verwijderd op mijn BB?
Ja, ik heb Gmail ingesteld in m'n BIS, maar er is dus maar oneway Sync i.p.v. two way..simon schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:17:
Kun je niet via je BES instellen dat je ook gmail ophaalt? Zo heb ik mijn Google Apps lopen
Het is wel two-way sync over BIS, echter kan de sync ERG lang duren. Tot 12u geloof ik.
Nee dat denk ik niet nee.crzyhiphopazn schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:45:
[...]
Horen die 40 en 39 niet erbij want dan kan ik het me wel voorstellen.
401 MB * 2,50 ofzo komt in de buurt van 10,80.
hetzelfde geldt voor 390MB
Verwijderd
Hey,
Ik heb sinds enkele dagen een Bold 9700 maar ik zit met het volgende probleem.
Wanneer ik het toestel lock met de lock toets, kan ik het toestel nog steeds uitschakelen met de aan/uit toets (dit in tegenstelling tot nokia waarmee ik toenogtoe altijd mee heb gewerkt)
Dit is wel lastig daar ik de telefoon het liefst los in mijn broekzak steek, en het al 2 keer is voorgekomen dat ik de telefoon op die manier per ongeluk heb uitgeschakeld.
Is er niemand die hier een oplossing voor heeft (zonder gebruik te maken van een tasje of dergelijke)
Ik heb sinds enkele dagen een Bold 9700 maar ik zit met het volgende probleem.
Wanneer ik het toestel lock met de lock toets, kan ik het toestel nog steeds uitschakelen met de aan/uit toets (dit in tegenstelling tot nokia waarmee ik toenogtoe altijd mee heb gewerkt)
Dit is wel lastig daar ik de telefoon het liefst los in mijn broekzak steek, en het al 2 keer is voorgekomen dat ik de telefoon op die manier per ongeluk heb uitgeschakeld.
Is er niemand die hier een oplossing voor heeft (zonder gebruik te maken van een tasje of dergelijke)
Inderdaad, een schermwachtwoord instellen, ik gebruik "qwer" en dat werkt perfect.
Verwijderd
locken heb ik geprobeerd. het enige verschil is dat je dan een je wachtwoord moet ingeven bij het unlocken maar het toestel uitschakelen terwijl die gelocked is gaat nog steeds. dus is geen oplossing voor mijn probleem
Mijn vriendin heeft een prachtige blackberry aangeschaft, hartstikke mooi ding, helemaal hip. Alleen waarom is er geen optie om GPRS/3G UIT te zetten zonder meteen ook de wifi verbinding om zeep te helpen?
Haar data abbo gaat pas over een paar maanden in, en in de tussentijd zou het fijn zijn als zij veilig kan internetten zonder allerlei kosten.
Ik heb de tip eerder in dit topic over de browser setting al gevolgd, daarmee kan ik haar leren te kijken of ze gprs of wifi gebruikt of niet. Maar als er apps gebruikt worden of verborgen data communicatie gaan we nog steeds nat op hoge kosten.
Is er al een oplossing voor het WEL kunnen internetten over WIFI maar voorkomen van verkeer over dure (maar wel network native) GPRS/3G verbindingen? (de roaming off optie biedt hier dus geen uitkomst.)
-geirriteerde android/winmob gebruiker
Haar data abbo gaat pas over een paar maanden in, en in de tussentijd zou het fijn zijn als zij veilig kan internetten zonder allerlei kosten.
Ik heb de tip eerder in dit topic over de browser setting al gevolgd, daarmee kan ik haar leren te kijken of ze gprs of wifi gebruikt of niet. Maar als er apps gebruikt worden of verborgen data communicatie gaan we nog steeds nat op hoge kosten.
Is er al een oplossing voor het WEL kunnen internetten over WIFI maar voorkomen van verkeer over dure (maar wel network native) GPRS/3G verbindingen? (de roaming off optie biedt hier dus geen uitkomst.)
Daar heb ik ervaring mee en ook dat ze je lekker naaien.Jaeger schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:37:
en
Ik heb daar 3x voor gebeld, omdat ik ze niet geloofde. Eentje zei dat het niet klopte, dus die gaf me een rectificatie. Echter had hij het bij het verkeerde eind.
Die twee anderen hebben me uitgelegd dat het komt omdat onze BB iedere keer eventjes verbinding maakt om te kijken of we wat nieuws hebben gehad. Nou, voor deze kleine verbindingetjes betaal je steeds 24 cent, waardoor je altijd boven de €2,98 per MB komt.
Die 24 cent moet je zien als een soort starttarief.
euhh... ja? Gewoon bij je verbindingsopties (heet formeel Verbindingen beheren en heeft een zendmast icoontje), waar je de keuze hebt om wifi, mobiel netwerk en bluetooth aan/uit te vinken. Vink daar je mobiele netwerk uit en dan kan je vervolgens alleen nog internetten via wifi.delorean7 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:43:
Mijn vriendin heeft een prachtige blackberry aangeschaft, hartstikke mooi ding, helemaal hip. Alleen waarom is er geen optie om GPRS/3G UIT te zetten zonder meteen ook de wifi verbinding om zeep te helpen?
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Nou daar ben ik mooi klaar mee dan!RnB schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:09:
[...]
Daar heb ik ervaring mee en ook dat ze je lekker naaien.
Ik heb daar 3x voor gebeld, omdat ik ze niet geloofde. Eentje zei dat het niet klopte, dus die gaf me een rectificatie. Echter had hij het bij het verkeerde eind.
Die twee anderen hebben me uitgelegd dat het komt omdat onze BB iedere keer eventjes verbinding maakt om te kijken of we wat nieuws hebben gehad. Nou, voor deze kleine verbindingetjes betaal je steeds 24 cent, waardoor je altijd boven de €2,98 per MB komt.
Die 24 cent moet je zien als een soort starttarief.
Ik denk dat onze Neeli Kroes het hier totaal niet mee eens is.
Hoe kun je dit eigenlijk weten? Op hun website staat hier niks over vermeld.
Ik ga een dezer dagen KPN hier eens een brief/mail over sturen.
In mijn geval gaat het niet om veel geld maar het gaat mij meer om het principe.
Ja, dat weet ik dus omdat ik 3x naar ze gebeld heb en twee gaven dat aan.
Achter de schermen weten ze natuurlijk donders goed dat ze je naaien, eentje was duidelijk niet goed geïnformeerd.
Er was laatst toch ook zo'n heisa over bellen, dat je per minuut wordt afgerekend, ook al bel je maar 2 seconden. Zie het als zo'n situatie.
Oplossing? Lekker data uitzetten wanneer je roamt.
Achter de schermen weten ze natuurlijk donders goed dat ze je naaien, eentje was duidelijk niet goed geïnformeerd.
Er was laatst toch ook zo'n heisa over bellen, dat je per minuut wordt afgerekend, ook al bel je maar 2 seconden. Zie het als zo'n situatie.
Oplossing? Lekker data uitzetten wanneer je roamt.
[ Voor 7% gewijzigd door RnB op 24-09-2010 22:08 ]
Dat is helaas niet de oplossing.
Roamen in het buitenland is niks mis mee als de prijzen duidelijk zijn aangegeven.
Dat is hier duidelijk niet het geval.
Roamen in het buitenland is niks mis mee als de prijzen duidelijk zijn aangegeven.
Dat is hier duidelijk niet het geval.
Nah goed, ik begrijp ook wel dat dat geen echte oplossing is.
Maar wil je geen onnodige kosten maken, dan is dat op het moment toch wel de enige oplossing.
Als deze kosten wel in kaart waren gebracht en allemaal duidelijk waren aangegeven, dan is voor mij data tijdens roamen uitzetten nog steeds de enige oplossing. Je bent namelijk net zo duur uit, alleen weet je het nu van te voren..
Maar wil je geen onnodige kosten maken, dan is dat op het moment toch wel de enige oplossing.
Als deze kosten wel in kaart waren gebracht en allemaal duidelijk waren aangegeven, dan is voor mij data tijdens roamen uitzetten nog steeds de enige oplossing. Je bent namelijk net zo duur uit, alleen weet je het nu van te voren..
[ Voor 12% gewijzigd door RnB op 25-09-2010 12:23 ]
Ik heb een aantal dagen geleden mijn software geupdate, maar ik heb sindsdien een aantal problemen die ik voorheen nooit had.
Mijn toestel draait nu op v5.0.0.743 (Platform voor 5.1.0.165). Hiervoor was dat platform 5.0.0.593.
1) Als ik mijn e-mailinstellingen wil veranderen, kom ik nu op een inlogscherm waar ik een BIS gebruikersnaam moet invullen en een wachtwoord. Ik heb echter geen idee wat ik hier moet invullen. Mijn e-mailadres wordt niet als een geldige gebruikersnaam gezien, en voor zover ik weet heb ik nooit een gebruikersnaam/account of iets dergelijks aangemaakt. Op dat scherm is ook geen optie om een gebruikersnaam aan te vragen. Iemand enig idee hoe dat zit?
EDIT: laat maar, ik was er niet helemaal bij met m'n hoofd. Heeft iemand wel enig idee hoe ik van dat spuuglelijke Windows Live envelopje afkom van mijn mailbox icoon?
Voor de update verdween die na een battery pull, nu blijft 'ie er altijd.
2) Wanneer ik voorheen op de vergrendeltoets linksboven drukte, werd het toetsenbord vergrendeld en werd eventuele informatie over de eigenaar, die je zelf hebt ingevuld, weergegeven. Nu wordt die informatie niet meer weergegeven en wordt het scherm meteen zwart. Dat is gewoon een kwestie van wennen, denk ik. Maar sinds de update is in het hoofdmenu het vergrendel-icoontje (het slotje) volledig verdwenen, hij is niet verborgen. Hoort dat?
Mijn toestel draait nu op v5.0.0.743 (Platform voor 5.1.0.165). Hiervoor was dat platform 5.0.0.593.
1) Als ik mijn e-mailinstellingen wil veranderen, kom ik nu op een inlogscherm waar ik een BIS gebruikersnaam moet invullen en een wachtwoord. Ik heb echter geen idee wat ik hier moet invullen. Mijn e-mailadres wordt niet als een geldige gebruikersnaam gezien, en voor zover ik weet heb ik nooit een gebruikersnaam/account of iets dergelijks aangemaakt. Op dat scherm is ook geen optie om een gebruikersnaam aan te vragen. Iemand enig idee hoe dat zit?
EDIT: laat maar, ik was er niet helemaal bij met m'n hoofd. Heeft iemand wel enig idee hoe ik van dat spuuglelijke Windows Live envelopje afkom van mijn mailbox icoon?
2) Wanneer ik voorheen op de vergrendeltoets linksboven drukte, werd het toetsenbord vergrendeld en werd eventuele informatie over de eigenaar, die je zelf hebt ingevuld, weergegeven. Nu wordt die informatie niet meer weergegeven en wordt het scherm meteen zwart. Dat is gewoon een kwestie van wennen, denk ik. Maar sinds de update is in het hoofdmenu het vergrendel-icoontje (het slotje) volledig verdwenen, hij is niet verborgen. Hoort dat?
[ Voor 9% gewijzigd door Aryawn op 26-09-2010 17:50 ]
Verwijderd
Hallo,
Als ik via draadloze update een update uitvoer is een back up dan vereist? of laat hij alles intact?
Als ik via draadloze update een update uitvoer is een back up dan vereist? of laat hij alles intact?
Een back-up is altijd vereist in mijn ogen. Waarom zou je geen back-up maken?Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:40:
Hallo,
Mijn boefje is liev!
hete niet maken van een backup is hooguit laksheid. Je hebt de mogelijkheid om een backup van al je gegevens te maken die je op je bb hebt staan... Voor mij ideaal...
...
Na bijna 6 weken wachten, nu het bericht gekregen dat ik een nieuw toestel krijg! (15min aan de lijn gehangen met Hi Klantenservice)
Ik zou graag willen dat als ik een foto maak met mijn BB9700, er GEEN geluidje te horen is. Echter in de opties van de camera kan ik dat geluid niet uitschakelen. Kan dat geluid worden uitgeschakeld en zo ja hoe?
http://www.blackberryfaq....clicking_shutter_sound%3F
succes
och en ook nog maar even gezocht naar een andere app
http://freeblackberryweb....blackberry-cameramuteapp/
geen idee of het werkt, maar goed we horen graag van je mocht je het geprobeerd hebben.
succes
och en ook nog maar even gezocht naar een andere app
http://freeblackberryweb....blackberry-cameramuteapp/
geen idee of het werkt, maar goed we horen graag van je mocht je het geprobeerd hebben.
[ Voor 54% gewijzigd door mberns op 29-09-2010 14:41 . Reden: extra app gezocht ]
subteam: De Apen
Ik heb sinds kort ook een 9700, had hiervoor een Blackberry 8900 maar het werd weer tijd voor een nieuwe vond de werkgever.
Hoe dan ook, de 8900 werkte prima in combinatie met mijn Prius (2010) en streaming audio. Ik kon altijd netjes de MP3 tag op m'n navi scherm zien en de blackberry prima bedienen vanaf mijn stuur.
Ik heb de 9700 op dezelfde manier gekoppeld en dat ging prima totdat ik mijn Prius uitgezet had en de volgende dag weer startte, ik krijg nu continue een foutmelding op mijn blackberry dat A/V remote control target niet werkt.
Als ik de functie A/V remote control target uitzet dan kan ik wel audio streamen over mijn autoradio alleen krijg ik geen MP3 tag en kan ik de Blackberry niet bedienen vanaf de auto.
Ik heb meerdere OS versies geprobeerd, zit nu op 5.0.0.938, maar dat hielp allemaal niet. Komt iemand dit bekend voor of moet ik gewoon even wachten totdat OS6 geleaked wordt
Hoe dan ook, de 8900 werkte prima in combinatie met mijn Prius (2010) en streaming audio. Ik kon altijd netjes de MP3 tag op m'n navi scherm zien en de blackberry prima bedienen vanaf mijn stuur.
Ik heb de 9700 op dezelfde manier gekoppeld en dat ging prima totdat ik mijn Prius uitgezet had en de volgende dag weer startte, ik krijg nu continue een foutmelding op mijn blackberry dat A/V remote control target niet werkt.
Als ik de functie A/V remote control target uitzet dan kan ik wel audio streamen over mijn autoradio alleen krijg ik geen MP3 tag en kan ik de Blackberry niet bedienen vanaf de auto.
Ik heb meerdere OS versies geprobeerd, zit nu op 5.0.0.938, maar dat hielp allemaal niet. Komt iemand dit bekend voor of moet ik gewoon even wachten totdat OS6 geleaked wordt
Beste mensen,
Ik heb een BB 9700 op marktplaats gevonden. Deze is simlockvrij+factuur(2 weken oud). Nou wil ik hem kopen alleen moet ik de pin loskoppelen of hoeft dat niet? Zo ja, hoe moet ik dat doen?
alvast bedankt!
Ik heb een BB 9700 op marktplaats gevonden. Deze is simlockvrij+factuur(2 weken oud). Nou wil ik hem kopen alleen moet ik de pin loskoppelen of hoeft dat niet? Zo ja, hoe moet ik dat doen?
alvast bedankt!
Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261
Pin kan je niet loskoppelen... zit in het apparaat gebakken, net als een IMEI...
Stiekem foto's maken van mensen?Barca schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:10:
Ik zou graag willen dat als ik een foto maak met mijn BB9700, er GEEN geluidje te horen is. Echter in de opties van de camera kan ik dat geluid niet uitschakelen. Kan dat geluid worden uitgeschakeld en zo ja hoe?
Serieus: heb er ook naar gezocht maar nog niet gevonden... soms wel irritant.
neenee ik bedoel de pin loskoppelen bij de oude telecomproviderPat-Juh schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:58:
Pin kan je niet loskoppelen... zit in het apparaat gebakken, net als een IMEI...
Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261
Kunt gewoon wissellen toch? Had prepaid Vodafone en nu abo T-Mobile... ging zonder problemen...Excellence1 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:25:
[...]
neenee ik bedoel de pin loskoppelen bij de oude telecomprovider
In sommige landen is het verplicht om zo'n geluidje te maken als je een foto maakt. Weet even niet of dat ook zo in NL is, maar je kan het dus niet uitzetten in de opties.hemiparo schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:16:
[...]
Stiekem foto's maken van mensen?
Serieus: heb er ook naar gezocht maar nog niet gevonden... soms wel irritant.
Ik denk wel dat er een app voor is, maar dan zou je even moeten zoeken.
Berryannoying (oa) lost het sluitergeluid van de camera op.
Echter, de echte aanrader is Quicklaunch. Dit is een app waarmee je bijna alle denkbare snelkoppelingen zelf kunt maken. Ook de dieper gelegen functies van je BB komen met enkele klikken naar boven.
Ook biedt de app een aantal features zoals screenshot, websearch en, jawel, camerageluid mute.
Prima app dus. Mocht je hulp nodig hebben bij het installeren, kun je een DM sturen.
Echter, de echte aanrader is Quicklaunch. Dit is een app waarmee je bijna alle denkbare snelkoppelingen zelf kunt maken. Ook de dieper gelegen functies van je BB komen met enkele klikken naar boven.
Ook biedt de app een aantal features zoals screenshot, websearch en, jawel, camerageluid mute.
Prima app dus. Mocht je hulp nodig hebben bij het installeren, kun je een DM sturen.
[ Voor 10% gewijzigd door FRanatic op 30-09-2010 18:14 . Reden: aanvulling ]
Verwijderd
Is er al een update voor het goed kijken van filmpjes op youtube zonder dat je scherm groen
Wordt of wazig wordt??
Alvast bedankt!
Wordt of wazig wordt??
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem.
camera kan niet worden gestart.
sluit andere toepassingen af en start de camera opnieuw.
heb al geprobeerd battery pull.
os opnieuw laden en weer een batt pull.
het mag allemaal nog niet werken.
weet iemand mischien wat ik kan doen.
zelfs als ik os helemaal kaal er op zet werkt het niet
heb al geprobeerd battery pull.
os opnieuw laden en weer een batt pull.
het mag allemaal nog niet werken.
weet iemand mischien wat ik kan doen.
zelfs als ik os helemaal kaal er op zet werkt het niet
Mocht het allemaal niet werken dan kun je beter teruggaan naar de winkel en garantie claimen.Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:52:
Ik heb het volgende probleem.
[...]
Nee die is er niet. Herkenbaar probleem bij de Bold. Ik zou hem op Marktplaats zetten.Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:33:
Is er al een update voor het goed kijken van filmpjes op youtube zonder dat je scherm groen
Wordt of wazig wordt??
Alvast bedankt!
En nu gewoon even je vraag googlen. Dat probleem bestaat namelijk niet en ligt gewoon aan je crappy 3G verbinding van T-Mobile. Probeer het eens met wifi verbonden.
Verwijderd
Hahaha leuk, maar heb vodafone dus zou geen probleem moete zijnpelt schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:37:
[...]
Nee die is er niet. Herkenbaar probleem bij de Bold. Ik zou hem op Marktplaats zetten.
En nu gewoon even je vraag googlen. Dat probleem bestaat namelijk niet en ligt gewoon aan je crappy 3G verbinding van T-Mobile. Probeer het eens met wifi verbonden.

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ