Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
JunkieXP schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:25:
[...]

Uiteindelijk heb ik zelf een Workaround gevonden, helaas betreft het hier wel een Betaalde App.

Waarschijnlijk hebben velen van jullie al gehoord van de App QuickLaunch, deze App biedt (meestal onder de Linker of Rechter Convenience Key) de mogelijkheid om snel toegang te krijgen tot een aantal van jouw meest gebruikte Apps (al dan niet met met ShortCut) vandaag kwam ik er (eigenlijk per toeval) achter dat deze App ook een Speciale QuickLaunch feature bevat namelijk "Web Search", door deze aan te roepen komt er een PopUp met Zoekveld, standaard wijst dit Zoekveld naar Google, maar je kan het ook uit laten komen in diverse andere Zoek / Informatiebronnen (zoals Yahoo, IMDB en WikiPedia). Met al de Functionaliteit, lijkt mij dit zeker het overwegen waard.
Supertip ! Ik gebruik al een tijdje QL, maar deze feature had ik ook niet eerder ontdekt.
Deze app is zeker een aanrader. Mochten er mensen zijn die hulp nodig hebben met installeren, stuur me dan even een DM.

Verder heb ik nog een vraagje over de sneltoetsen die je kunt toewijzen in QL. Ik heb er meerdere ingesteld, maar eigenlijk niet werkend gekregen. Weet iemand hoe dat moet ?
Thnx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Mr_Kahan schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:08:
Heeft iemand een goed gratis calender / agenda / schedule app? Ik zoek een paar dagen in de App world en op internet maar kan geen goed gratis app vinden. Degene die oke lijken kosten tientallen euro's! Iemand een suggestie ?
Dan heb je niet goed gekeken in App World.
Tungle.me staat tussen de featured apps. Mogelijk is dat wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Mr_Kahan schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:08:
Heeft iemand een goed gratis calender / agenda / schedule app? Ik zoek een paar dagen in de App world en op internet maar kan geen goed gratis app vinden. Degene die oke lijken kosten tientallen euro's! Iemand een suggestie ?
Excuses voor de dubbel post.

[ Voor 4% gewijzigd door FRanatic op 30-08-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
ik heb een iphone abbo van T-mobile.... en aangezien mijn iphone gesneuveld is krijg ik maybe een 9700.
ik heb dan geen specifiek blackberry abbo. Maar ik kan toch wel gewoon internet en whatsapp doen? alleen bb ping zal niet werken lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
FRanatic schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:55:
[...]

Excuses voor de dubbel post.
geen probleem. Ik heb Tungle geprobeerd, maar het beviel me niet! ik heb het verwijderd , een aantal andere geprobeerd (ben de namen al vergeten) , maar tevergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRanatic schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:32:
[...]

Verder heb ik nog een vraagje over de sneltoetsen die je kunt toewijzen in QL. Ik heb er meerdere ingesteld, maar eigenlijk niet werkend gekregen. Weet iemand hoe dat moet ?
Thnx !
Het is niet zo dat deze buiten QL via het HomeScreen werken, je moet dus QL "openen" en dan werken de Shortcuts prima (althans bij mij).

Misschien heb je toch niet alle rechten voor de App op "Toestaan" gezet.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
@JunkieXP:

Ok bedankt. Zo simpel had ik het niet gezocht. Idd eerst even QL menu openen en dan werker de shortcuts. Zit imo weinig winst in qua snelheid. Als het menu er toch al staat scroll ik er wel even doorheen. Scheelt me ook weer de verschillende toetsencombinaties uit het hoofd te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ.daCosta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-07 15:11
Deze week eindelijk me 9700 gehaald, alleen zit ik met een vraag.
Als ik op de rode knop (verbinding verbreken) druk. beweegt me beeldscherm (alsof je er op duwt)
Is dit normaal of heb ik gewoon een slechte blackberry? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 17:31
volgens mij normaal, had mijn 9000 ook, en mijn 9700 heeft 't ook licht.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRanatic schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:06:
@JunkieXP:

Ok bedankt. Zo simpel had ik het niet gezocht. Idd eerst even QL menu openen en dan werker de shortcuts. Zit imo weinig winst in qua snelheid. Als het menu er toch al staat scroll ik er wel even doorheen. Scheelt me ook weer de verschillende toetsencombinaties uit het hoofd te leren.
Vind het toch aanzienlijk sneller, heb bijvoorbeeld ook "Tools" (zoals WiFi Switch, BT Switch, Zaklamp en Google Search) in een SubMap zitten, en d.m.v de respectievelijk W, B, Z en GO kom ik in 1 klap uit bij de "App / Functionaliteit" naar wens.

Alleen de meest gebruikte Features zijn Zichtbaar in mijn QuickLaunch List, en daarvan gebruik ik eigenlijk hooguit de bovenste 2 (Berichten en Contact Specifieke Features), de rest zit allemaal onder Shortcuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 17:16
Heb er ook even mee gespeeld, maar voor mij heeft 't ook weinig meerwaarde.

2 of 3 klikjes, what's the difference? Browser, agenda, contacts en messages zijn de knoppen die ik het meest gebruik en die zitten ook zonder QL al binnen handbereik.

WiFi is voor T-Mobile slachtoffers en aangezien ik met een grote mensen netwerk bel heb ik daar haast nooit behoefte :P

DIT IS MIJN WEBSITE

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Al iets meer info wanneer OS 6 beschikbaar gaat worden voor de 9700?

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 16:16

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Meer mensen hier die de nieuwe versie van Evernote hebben geïnstalleerd op hun blackberry? Weet iemand of het decrypten van tekst mogelijk is? Ik kan het via Google niet vinden en op welke knop ik ook druk ik krijg in de opties op mijn mobiel niet de mogelijkheid een wachtwoord in te voeren.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Croccifixio83 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:34:
Eén provider sprak van begin 2011.

• Kaninho
swtimmer schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:00:
Meer mensen hier die de nieuwe versie van Evernote hebben geïnstalleerd op hun blackberry? Weet iemand of het decrypten van tekst mogelijk is? Ik kan het via Google niet vinden en op welke knop ik ook druk ik krijg in de opties op mijn mobiel niet de mogelijkheid een wachtwoord in te voeren.
Hoe heb je Evernote werkend gekregen op je bb ? Op app world staat bij mij dat Evernote ( ook bijv. flixter) niet beschikbaar is voor mijn regio...

• FRanatic
alex3305 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:07:
[...]

Eén provider sprak van begin 2011.
Voordat de providers 'hun' update gaan releasen, is het OS ongetwijfeld allang gelekt. De zgn Leaked OS. Deze leaked versie kun je zo op je bb gooien.
Nog mooier daaraan, is dat er wat handige gasten daar prima hybride OS'n van maken. De beste bestanden, verzameld uit verschillende versies, met een toetsel specifieke basis OS.

Waarschijnlijk gaat dat binnen nu en het eind van het jaar gebeuren. Zelfs nu al zijn er OS 6 bestanden verwerkt in de hybrids. Werkt prima !

[ Voor 3% gewijzigd door FRanatic op 02-09-2010 19:40 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Ik zit met het volgende:

Tot op heden gebruik ik Yahoo mail op mijn BB. Dit omdat alle email incl. gelezen en ongelezen status wordt gesynct tussen webmail en BB (behalve de sent items in mijn webmail naar de BB).

Daarnaast heb ik een eigen domein incl mail. Deze mailclient gebruik ik inprincipe niet op mijn BB aangezien er praktisch niets wordt gesynct en geen push mail ondersteund.

Vanaf het eigen domein adres laat ik een kopie naar mijn Yahoo webmail sturen en kan vanuit met mijn eigen domein adres beantwoorden. (optie van Yahoo om een alternatief email adres te configgen). Ik hoef dus nog maar 1 applicatie (webmail) bij te houden. En alles wordt keurig gesynct met de BB.

Echter nu heb ik wel als probleem dat wanneer ik op mijn BB wil antwoorden op de kopie verstuurd bericht vanuit mijn eigen domein adres dat ik dan alleen kan antwoorden met mijn Yahoo adres. Hetgeen natuurlijk erg onprofessioneel is.
Iemand stuurt dus een bericht naar info@domein.nl en ik antwoord met naam@yahoo.com ipv naam@domein.nl
Ik heb het geprobeerd te ondervangen door mijn eigen domein ook op de BB te configgen zonder dat er email naar toe wordt gestuurd. Met het idee dat ik dan op de binnengekomen kopie op het yahoo adres kan antwoorden met het eigen domein adres. (simpel weg kiezen voor een ander afzenderadres). Echter is het volgens mij niet mogelijk om met een ander adres te versturen dan het binnengekomen adres.

Wie weet raad en hoe dit op te lossen???

• alex3305
Je kunt niet reageren met een ander e-mailadres zolang deze niet is gekoppeld aan je BlackBerry. Echter kun je navragen/kijken bij jouw hostingprovider of IMAP wordt ondersteund. Dit wordt bij de meeste (grote) providers tegenwoordig wel ondersteund namelijk. Met deze instellingen kun je namelijk push mail instellen op jouw BlackBerry.

• Slimming
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06-2022
Kan je op deze Bold 9700 ook met een ander internet abonnement pingen, mailen en surfen. Heb nl een Xtra snel internet abonnement van Hi. Ben nu in het bezit van een LG Arena, maar kan een Bold 9700 krijgen van mijn zoon ;)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:22

JB

Cédric roelt!

Slimming schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:22:
Kan je op deze Bold 9700 ook met een ander internet abonnement pingen, mailen en surfen. Heb nl een Xtra snel internet abonnement van Hi. Ben nu in het bezit van een LG Arena, maar kan een Bold 9700 krijgen van mijn zoon ;)
Wat heb je zelf al gevonden :? Hoe gebruikt je zoon 'm? Waarom gebruikt je zoon 'm met die specifieke bundel :?

Mijn boefje is liev!

• alex3305
Slimming schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:22:
Of een kort antwoord: Nee.

• havana
Pingen: nee
Surfen: ja
Mailen: niet via de ingebouwde mail app, wel via webmail of bijv. de Gmail app

Jouw vraag is al een keer of 1000x voorbij gekomen. Zoek dit topic eens door op "BIS" en er gaat een wereld voor je open.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Kaninho
Geachte tweakers, ik heb een bold 9700 t-mobile branded recentelijk aangeschaft.
Het draait op v5.0.0.593
Ik heb een probleem en ik heb verschillende forums bezocht. Ik kan bepaalde apps niet downloaden en wilde vragen of dit bij jullie ook het geval is. Ik zal twee voorbeelden noemen: Evernote en Flixter. Ik kan ze niet in de app world vinden. Ook als ik specifiek de naam de app intik in de zoekfunctie krijg ik het niet op mijn scherm.

Via de internetwebsite van app world, kan je een email sturen, en als je dat email opent op je blackberry wordt je automatisch doorgelinkt naar app world met het desbetreffende applicatie. Bij apps die ik graag wil hebben, waaronder Evernote, krijg ik deze tekst, "This application is not available on your device or for your carrier." , wat nogal raar is, omdat op http://appworld.blackberry.com/webstore/content/1700 staat dat de programma compatibel is met elke apparaat en elke land.

Heeft iemand dezelfde probleem ?

• JB

JB

Cédric roelt!

Croccifixio83 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:34:
Dat ze eerst maar eens een Desktop Manager uitbrengen die Office 2010 64 bit ondersteund :/

Mijn boefje is liev!

Zag toevallig net op de @NikkiSoftQL Twitter het volgende bericht: "QuickLaunch is on sale today for only $2.49!" Ik dacht, ik deel het even.

• alex3305
Mr_Kahan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:16:
Geachte tweakers, ik heb een bold 9700 t-mobile branded recentelijk aangeschaft.
Het draait op v5.0.0.593
Ik heb een probleem en ik heb verschillende forums bezocht. Ik kan bepaalde apps niet downloaden en wilde vragen of dit bij jullie ook het geval is. Ik zal twee voorbeelden noemen: Evernote en Flixter. Ik kan ze niet in de app world vinden. Ook als ik specifiek de naam de app intik in de zoekfunctie krijg ik het niet op mijn scherm.

Via de internetwebsite van app world, kan je een email sturen, en als je dat email opent op je blackberry wordt je automatisch doorgelinkt naar app world met het desbetreffende applicatie. Bij apps die ik graag wil hebben, waaronder Evernote, krijg ik deze tekst, "This application is not available on your device or for your carrier." , wat nogal raar is, omdat op http://appworld.blackberry.com/webstore/content/1700 staat dat de programma compatibel is met elke apparaat en elke land.

Heeft iemand dezelfde probleem ?
Bijvoobeeld Evernote is dus nog niet beschikbaar voor jouw provider. Staat ook duidelijk op de AppWorld pagina.
JB schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:23:
[...]

Dat ze eerst maar eens een Desktop Manager uitbrengen die Office 2010 64 bit ondersteund :/
Microsoft geeft zelf aan Office 64-bit niet te gebruiken tenzij daar directe noodzaak toe is. Bij extreem grote sheets bijvoorbeeld. Daarnaast biedt RIM voor zover ik weet uberhaupt geen tot weinig ondersteuning voor 64-bit platformen. Dat is voor ontwikkelaars, helaas, ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

alex3305 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:39:

[...]

Microsoft geeft zelf aan Office 64-bit niet te gebruiken tenzij daar directe noodzaak toe is. Bij extreem grote sheets bijvoorbeeld. Daarnaast biedt RIM voor zover ik weet uberhaupt geen tot weinig ondersteuning voor 64-bit platformen. Dat is voor ontwikkelaars, helaas, ook zo.
Ik weet ook wel dat het een beetje een overgangsversie is mbt 64 bit maar tegenwoordig worden alle OSsen uitgebracht met 64 bit software dus het mag onderhand wel verwacht worden dat RIM zich hier ook op gaat richten... Het was/is sowieso triest dat het zolang geduurd heeft voordat Office 2010 uberhaupt ondersteund werd :z

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik heb een vraag.

Ik heb hem al eens eerder voorbij zien komen bij deze topic, maar toen kwam er geen duidelijk antwoord uit (misschien dat hij er vaker tussen staat, maar de 118 pagina's in één keer lezen gaat me niet lukken ;) )

Ik heb een blackberry Bold 9700 vandaag gekregen, mijn abbonment is vandaag ingegaan. Dit weet ik omdat mijn nieuwe simkaart (sinds vandaag) het doet..
Ik wil nu alleen mijn e-mailaccount installeren.

Dus ga naar:

- Installatie
- Installatiewizard
- Email instellen.

Ik krijg dan maar één optie namelijk: "Ik wil een e-mailaccount van het werk gebruiken met een blackberry enterprise server"
Maar ik moet de andere optie hebben, deze word mij echter niet gegeven. Weten jullie misschien hoe het moet, weet niet of iemand dit ook hebt gehad.
Ik las verder terug in deze topic dat ik dan mijn telefoon moest resetten, dan zou hij wel komen, maar ik heb hem net geinstalleerd.. (Ik weet ook niet hoe je moet resetten)

Vodafone is mijn provider.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen :)

Alvast bedankt!

Groeten Ilona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proximus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 15:54

Proximus

100% OC

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:55:
Hallo allemaal ik heb een vraag.

Ik heb hem al eens eerder voorbij zien komen bij deze topic, maar toen kwam er geen duidelijk antwoord uit (misschien dat hij er vaker tussen staat, maar de 118 pagina's in één keer lezen gaat me niet lukken ;) )

Ik heb een blackberry Bold 9700 vandaag gekregen, mijn abbonment is vandaag ingegaan. Dit weet ik omdat mijn nieuwe simkaart (sinds vandaag) het doet..
Ik wil nu alleen mijn e-mailaccount installeren.

Dus ga naar:

- Installatie
- Installatiewizard
- Email instellen.

Ik krijg dan maar één optie namelijk: "Ik wil een e-mailaccount van het werk gebruiken met een blackberry enterprise server"
Maar ik moet de andere optie hebben, deze word mij echter niet gegeven. Weten jullie misschien hoe het moet, weet niet of iemand dit ook hebt gehad.
Ik las verder terug in deze topic dat ik dan mijn telefoon moest resetten, dan zou hij wel komen, maar ik heb hem net geinstalleerd.. (Ik weet ook niet hoe je moet resetten)

Vodafone is mijn provider.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen :)

Alvast bedankt!

Groeten Ilona
Morgen even je accu uit de Bold halen, en er weer in doen. Dan denk ik dat je geregistreerd wordt op het BB-netwerk. Dan wordt de optie zichtbaar en kun je doen wat je wil doen (je krijgt ook een BB-logo in je rechtsboven op je scherm).

Je kunt natuurlijk ook nu proberen je telefoon even uit te zetten en weer aan maar meestal duurt het eventjes voordat je geregistreerd bent bij RIM/BB.

Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nog eens snel antwoord :D
Dat ga ik proberen :D

Ik heb hem nu uit gedaan en weer aan, alleen dat hielp helaas niet..
Ik heb ook geen BB logo rechtsboven alleen 3G en WiFi

Bedankt voor het antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Bel anders je provider even op of BIS wel geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal,

Wie kan me eindelijk verlossen van het volgende probleem.

Ik heb een Blackberry Bold 9700 vd zaak.
Deze synchroniseert met onze BES server op de zaak.
Nu wil ik daarbij niet met een extra privé telefoon rondlopen ofterwijl ik wil mijn privé agenda (staat online op m'n eigen domein en werkt met google apps) kunnen synchroniseren met mijn zakelijke agenda maar dan wel dat deze niet zakelijke afspraken op privé komen te staan en aan een evt. categorie worden gekoppeld.

Ik krijg alles werkende met de sync tool van google alleen krijg ik ze dan NIET in outlook/blackberry op privé te staan en moet deze dus telkens handmatig als privé markeren.....

Mocht iemand een alternatief iets weten, ik hoor het graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Goedemorgen. Ik heb een geregistreerde versie van het programma e-Mobile Weather op mn Bold staan. Heeft altijd perfect gewerkt. Van het een op het andere moment echter niet meer. Ik heb het opnieuw geinstalleerd, helaas. Het icoontje staat wel op de display maar het werkt niet meer. Ik heb een andere versie gedownload maar helaas steeds hetzelfde effect. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heb hier een bold van de zaak.
Kan aan mij liggen, maar ik zie nergens gespreksduurcounters? Ik weet dat er geen smscounter op zit, maar ook geen gespreksduur, of ben ik echt zo scheel? Zijn hier geen (gratis) apps voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
UltraSub schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:24:
Heb hier een bold van de zaak.
Kan aan mij liggen, maar ik zie nergens gespreksduurcounters? Ik weet dat er geen smscounter op zit, maar ook geen gespreksduur, of ben ik echt zo scheel? Zijn hier geen (gratis) apps voor?
Druk op de groene knop -> BB knop -> kies in het menu status.
Gratis app is met een overzicht van verbruik minuten, sms en data is telicost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
hoefniks schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 09:26:
Goedemorgen. Ik heb een geregistreerde versie van het programma e-Mobile Weather op mn Bold staan. Heeft altijd perfect gewerkt. Van het een op het andere moment echter niet meer. Ik heb het opnieuw geinstalleerd, helaas. Het icoontje staat wel op de display maar het werkt niet meer. Ik heb een andere versie gedownload maar helaas steeds hetzelfde effect. Iemand een idee?
Battery pull? Verwijderen, battery pull, installeren en battery pull? OS herinstallatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
marciagillian schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:38:
[...]

Druk op de groene knop -> BB knop -> kies in het menu status.
Gratis app is met een overzicht van verbruik minuten, sms en data is telicost.
Thanks!

[ Voor 95% gewijzigd door UltraSub op 04-09-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:58
Hoi,

Bestaan er ook programma's net als op de E71 (GPS)
Zodat je alles kan aflezen, tripafstand en dergelijken ?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BluRay schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 22:59:
Hoi,

Bestaan er ook programma's net als op de E71 (GPS)
Zodat je alles kan aflezen, tripafstand en dergelijken ?

gr
Jep, die bestaan.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Heb je misschien ook een naam van het programma of de programma's ?

BluRay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BluRay schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:25:
[...]

Heb je misschien ook een naam van het programma of de programma's ?

BluRay
Heb je misschien ook al zelf gezocht?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Probeer hier een 9700 bold met OS 5.0.0.344 (platform voor 5.1.0.96) met KPN abo op een Speedtouch wifi access point te krijgen. Mijn iphone connect flawless maar we krijgen de blackberry er niet op. Noch handmatig, nog automatisch (wifi AP is volledig default ingesteld met DHCP aan en geen beveiliging). Enige hint die ik krijg dat hij klaagt dat hij geen IP kan verkrijgen (mislukt).

we zitten hier in spanje dus kan ook niet even langs KPN of systeembeheer van zijn werk ;)

Ik heb al 2 uur zitten googlen maar je word er gek van: menig topic (engels danwel nederlands) over dit soort problemen maar geen oplossingen. Ik kan er ook niet achter komen of de firmware outdated is: dat schijnt afhankelijk te zijn van je provider.

Ik ben nu zelf bezig te kijken of er iets mis gaat met MAC adressen of dat ik vanuit speedtouch voor het mac-adres van de telefoon een ip kan toewijzen ofzo. Nog meer suggesties?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
JB schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:15:
[...]

Heb je misschien ook al zelf gezocht?
We zitten hier om elkaar te helpen toch, beetje zinloos om antwoorden te geven op die manier.

@BluRay

Ik denk dat je wel wat heb aan Trackr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
BertHier schreef op maandag 06 september 2010 @ 00:39:
[...]

We zitten hier om elkaar te helpen toch, beetje zinloos om antwoorden te geven op die manier.

@BluRay

Berthier, hartstikke bedankt!
Daarvoor zijn we inderdaad hier.
Ik open toch geen nieuwe topic ofzo?

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BertHier schreef op maandag 06 september 2010 @ 00:39:
[...]

@BluRay

Dat klopt maar het is hier geen helpdesk, wat een niveau de laatste tijd. Wel heel makkelijk zo. Dergelijke dingen zijn makkelijk te vinden met Google, probeer wat van die apps en post dan je bevindingen cq. vragen :/

Ik irriteer me mateloos aan al die vragen die zo gesteld worden, zelf nog geen k*t gezocht en hier gewoon een vraag neer pleuren. En als Blueray dan wel gezocht heeft is dat niet af te leiden uit zijn post. Steeds komen hier dezelfde dingen terug die én makkelijk zelf op te zoeken zijn en notabene al 10x gevraagd zijn. :Z

[ Voor 25% gewijzigd door JB op 06-09-2010 10:17 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
Jazzper schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:19:
Probeer hier een 9700 bold met OS 5.0.0.344 (platform voor 5.1.0.96) met KPN abo op een Speedtouch wifi access point te krijgen. Mijn iphone connect flawless maar we krijgen de blackberry er niet op. Noch handmatig, nog automatisch (wifi AP is volledig default ingesteld met DHCP aan en geen beveiliging). Enige hint die ik krijg dat hij klaagt dat hij geen IP kan verkrijgen (mislukt).

we zitten hier in spanje dus kan ook niet even langs KPN of systeembeheer van zijn werk ;)

Ik heb al 2 uur zitten googlen maar je word er gek van: menig topic (engels danwel nederlands) over dit soort problemen maar geen oplossingen. Ik kan er ook niet achter komen of de firmware outdated is: dat schijnt afhankelijk te zijn van je provider.

Ik ben nu zelf bezig te kijken of er iets mis gaat met MAC adressen of dat ik vanuit speedtouch voor het mac-adres van de telefoon een ip kan toewijzen ofzo. Nog meer suggesties?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je een werkend BES/BIS abo hebben om wifi te gebruiken. Misschien heb je of uberhaupt geen BIS/BES of eentje die niet in het buitenland werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

pelt schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:21:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je een werkend BES/BIS abo hebben om wifi te gebruiken. Misschien heb je of uberhaupt geen BIS/BES of eentje die niet in het buitenland werkt?
Hoeft niet, ik heb een tijdje zonder BIS gezeten ivm overgang abbo. Als je de hotspot browser aanzet is alleen via wifi mogelijk (mits je de gegevensservices aan hebt staan bij netwerk). Dan is alleen de vraag of de BlackBerry in NL wel aan een BIS/BES abbo hangt, zodat je misschien datakosten gaat krijgen in het buitenland. Maar dat de BlackBerry geen IP kan verkrijgen staat hier weer los van...

@ havana: dat heeft ie al geprobeerd ;)

[ Voor 19% gewijzigd door JB op 06-09-2010 11:18 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Kun je niet handmatig een IP toewijzen? Gewoon 192.168.0.2 of 192.168.1.2 proberen?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

hij heeft een BES abbo en die werkt zegt hij (enterprise). En handmatig hebben we al geprobeerd. Zowel een verzonnen nummer als het ip dat de router in gedachte had voor de telefoon (ik herken het MAC adres in de router en daar staat dat hij een ip heeft toegewezen, echter is het device inactive)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Mr_Kahan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:05:
[...]

Hoe heb je Evernote werkend gekregen op je bb ? Op app world staat bij mij dat Evernote ( ook bijv. flixter) niet beschikbaar is voor mijn regio...
Ik had het zelfde probleem bij mijn provider. Totdat ik de volgende blog zag:
http://blog.evernote.com/...te-for-blackberry-update/
Onderaan vermelden ze directe download links naar de software. Deze kon ik gewoon via mijn PC installeren en tot nu toe werkt alles! Helaas kan ik nog niet vinden of ik wel of niet tekst kan decrypten.

/edit, deze download link dus: http://update.evernote.com/prerelease/ENBB/4_6/Evernote.jad

[ Voor 6% gewijzigd door swtimmer op 06-09-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
Het is me inmiddels gelukt! na wat verdere zoekwerk kwam ik uiteindelijk op een forum waarom stond dat je een extra programma nodig hebt om een .jad bestand op je toestel te installeren: OTALoader.
Je kopiert de linkadres van de .jad bestand in de OTALoader, de OTALoader download als het ware het gehele .jab programma en stopt alle bestanden netjes in een map.

Omdat ik de evernote.jab bestand had ingevuld kreeg ik een netjes een map met de naar Evernote. Je kopiert het bestand op je BB en klaar is kees! Alleen registeren via mobiel lukde niet, heb ik het op men laptop gedaan!

Heb het getest en het werkt op mijn Bold 9700 !

.
swtimmer schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:17:
[...]

Ik had het zelfde probleem bij mijn provider. Totdat ik de volgende blog zag:
http://blog.evernote.com/...te-for-blackberry-update/
Onderaan vermelden ze directe download links naar de software. Deze kon ik gewoon via mijn PC installeren en tot nu toe werkt alles! Helaas kan ik nog niet vinden of ik wel of niet tekst kan decrypten.

/edit, deze download link dus: http://update.evernote.com/prerelease/ENBB/4_6/Evernote.jad

[ Voor 37% gewijzigd door Kaninho op 06-09-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees tegenstrijdige berichten over het gebruik van de blackberry als modem voor een laptop. Ik doe dit op dit moment via een xperia x1 op het vodafone netwerk. Als ik overstap op de blackberry wil ik dit blijven doen.

1) is dit technisch mogelijk met de 9700? bij de xperia x1 us wel
2) zo ja, staat vodafone het toe? als dit niet het geval is, waarom staat vodafone dit via de xperia x1 dan wel toe? ziet vodafone via welk toestel je dit doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:57:
ik lees tegenstrijdige berichten over het gebruik van de blackberry als modem voor een laptop. Ik doe dit op dit moment via een xperia x1 op het vodafone netwerk. Als ik overstap op de blackberry wil ik dit blijven doen.

Ja, doe ik met mijn MacBook.
2) zo ja, staat vodafone het toe? als dit niet het geval is, waarom staat vodafone dit via de xperia x1 dan wel toe? ziet vodafone via welk toestel je dit doet?
Weet ik niet. Iets zegt me dat als je gewoon dezelfde AP gebruikt dat Vodafone het helemaal niet kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:57:

1) Is prima mogelijk. Volgens mij kan het middels de Desktop Manager (oa)
2) Je mag 'officieel' niet tetheren met je internet op je mobiel/BB. Echter vodafone kan niet 'zien' dat je dit doet, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Werkt inderdaad gewoon met de laatste versie van de Desktop Manager.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
havana schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:47:
Werkt inderdaad gewoon met de laatste versie van de Desktop Manager.
Ik heb het ook geprobeerd, maar ik zou niet weten waar ik mijn gegevens vandaan moet toveren die gevraagd worden. Naam, wachtwoord en nog een paar van die dingen. KPN Netherlands doet hij goed, de rest weet ik niet. Heb je zin om ff uit te leggen Havana? Tnx in fwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:03
Ik wil morgen een BB abbo gaan afsluiten.

Maar ik zit nog steeds te twijfelen tussen

BlackBerry Plus en BlackBerry basis. Ze zijn beiden vrij cheap. Dus daar gaat het niet om. Ik wil gewoon weten wat de verschillen zijn. Is mij nog niet helemaal duidelijk.

Afbeeldingslocatie: http://i194.photobucket.com/albums/z176/CertifiedDope/bb.jpg

BB Basis is goedkoper dan BB Plus. Hoe kan dat ? BB Plus is bijna 10x zo sneller. Of zie ik wat over het hoofd ?

In de titel staat er trouwens "Blackberry Basis (voor Bellen en Bel+Sms) - BlackBerry Plus (voor Bel+Sms+Web)"

Bij BB basis mis ik het woordje "Web".... ik neem aan dat ze met Web internetten bedoelen. Maar als ik in het tabel kijk, zijn de mogelijkheden wel exact hetzelfde.

Het kan aan mij liggen :P , maar ik vind het een beetje onduidelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Sefaex schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:55:
Ik wil morgen een BB abbo gaan afsluiten.

Maar ik zit nog steeds te twijfelen tussen

BlackBerry Plus en BlackBerry basis. Ze zijn beiden vrij cheap. Dus daar gaat het niet om. Ik wil gewoon weten wat de verschillen zijn. Is mij nog niet helemaal duidelijk.

...knip...

In de titel staat er trouwens "Blackberry Basis (voor Bellen en Bel+Sms) - BlackBerry Plus (voor Bel+Sms+Web)"

Bij BB basis mis ik het woordje "Web".... ik neem aan dat ze met Web internetten bedoelen. Maar als ik in het tabel kijk, zijn de mogelijkheden wel exact hetzelfde.

Het kan aan mij liggen :P , maar ik vind het een beetje onduidelijk. :P
Je hebt het antwoord zelf al gegeven.
Basis is af te sluiten op een Bel+Sms abbo
Plus is af te sluiten op een Bel+Sms+Web abbo

Plus is daarom sneller. Dat is naast de prijs het enige verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
FRanatic schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:21:
[...]

Je hebt het antwoord zelf al gegeven.
Basis is af te sluiten op een Bel+Sms abbo
Plus is af te sluiten op een Bel+Sms+Web abbo

Plus is daarom sneller. Dat is naast de prijs het enige verschil.
Dat snap ik ook wel.

Maar met BB Basis kan je ook gewoon internetten.. daarom vind ik het vaag.

Ik kan de vraag beter anders formuleren:

Wat is het verschil tussen een Bel+Sms en Bel+Sms+Web abonnement ? Met beiden abonnementen kan je gewoon internetten. Dat Bel+Sms+Web (BB Plus) sneller en goedkoper is is duidelijk ...

Maar als je als leek beiden abonnementen gaat vergelijken. Lijkt het net of je met BB Basis niet kan internetten (Aangezien het woordje Web ontbreekt).

Hopelijk snap je nu een beetje wat ik bedoel..
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Verschil Bel+Sms en Bel+Sms+Web:

Bel+Sms: GEEN internet bundel inbegrepen in abonnementsprijs
Bel+Sms+Web WEL internet bundel inbegrepen abonnementsprijs

De BB bundels geven beide dezelfde functionaliteit, echter met verschillende snelheden.
Dat is het enige relevante verschil mbt tot een abbo icm BB bundel.

Dit is allemaal prima terug te vinden op de vodafone site.

[ Voor 10% gewijzigd door FRanatic op 07-09-2010 20:24 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
FRanatic schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:20:
Verschil Bel+Sms en Bel+Sms+Web:

Bel+Sms: GEEN internet bundel inbegrepen in abonnementsprijs
Bel+Sms+Web WEL internet bundel inbegrepen abonnementsprijs

De BB bundels geven beide dezelfde functionaliteit, echter met verschillende snelheden.

Dit is allemaal prima terug te vinden op de vodafone site.
had ik eigenlijk zelf wel kunnen verzinnen... O-) ... maar vond t onduidelijk, en in 1e instantie zag ik het niet op de site staan.

toch bedankt..

denk dat ik dan maar gewoon voor BB plus ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Het bespreken van abonnementen mag in het ABO-topic in Telecomproviders, graag weer ontopic.

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 07-09-2010 21:54 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben even benieuwd hoelang de Accu van de BlackBerry bij jullie zoal meegaat?

Voordat ik mijn Vodafone abo had, stond mijn telefoon altijd op GPRS, dit ging opzich Prima met een Battery Life van 3 dagen, destijds ben ik WhatsApp gaan gebruiken en voor mijn gevoel vreet deze app echt batterijen, ik moest toen ik blij zijn als ik de 3 dagen haalde.

Nu zit ik op Vodafone en is 3G dus wel acceptabel te gebruiken, dit resulteerd echter in een Battery Life van zo'n 1,5 dag, soms 2 dagen. Nu ben ik geen Heavy user, ik denk zo'n 20 WhatsApp Berichten, 5 SMSjes en een stuk of 10 mailtjes beantwoorden (en 25 ontvangen), dat is relatief ruim geschat (en idd, bellen doe ik niet echt).

Is het nu echt WhatsApp dat zo aan mijn Resources vreet, ik hoop dat iemand mijn Vermoedens kan bevestigen, ben ook al een aantal maal van OS Geswitched en volgens velen is 5.0.0.593 een redelijk Batterij Lievend OS.

Any Thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dan verwijder je Whatsapp toch :? Kun je uit gaan sluiten. Hier is het ook ongeveer 2 dagen met hetzelfde gebruik, maar hier switched ie veel van GPRS naar 3G en viseversa, dat vreet ook batterij.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:04

Vis

Hierzo 3 dagen gemiddeld... fijne batterijduur!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

JB schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:47:
Dan verwijder je Whatsapp toch :? Kun je uit gaan sluiten. Hier is het ook ongeveer 2 dagen met hetzelfde gebruik, maar hier switched ie veel van GPRS naar 3G en viseversa, dat vreet ook batterij.
Ja, dat merk ik ook, als je een tijdje geen netwerk hebt of slecht netwerk dan loopt de batterij gigantisch snel achteruit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
3 dagen haal ik wel, en ik gebruik ook veel WhatsApp.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Een tip is om of alleen 3G of alleen GPRS aan te zetten op het BlackBerry platform. Het schakelen tussen deze twee verbindingstechnieken kost namelijk vrij veel batterijduur.

Daarnaast moet je je voorstellen dat WhatsApp een chat applicatie is, waarnaast het best mogelijk is dat er van pull gebruikt maakt in plaats van de push-techniek van BlackBerry om zo gemakkelijke portabiliteit te houden tussen verschillende platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

alex3305 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:10:
Een tip is om of alleen 3G of alleen GPRS aan te zetten op het BlackBerry platform. Het schakelen tussen deze twee verbindingstechnieken kost namelijk vrij veel batterijduur.
Alleen 3G aanzetten gaat niet bij mij :? En GPRS is traag met bijlages dus die zet ik ook niet als standaard.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

JB schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:04:
[...]
Alleen 3G aanzetten gaat niet bij mij :? En GPRS is traag met bijlages dus die zet ik ook niet als standaard.
klopt het is 2G & 3G of alleen 2G helaas... maar goed... met dat wisselen haal ik (t-mobile in zeeland) zo'n 2 dagen accu tijd gemiddeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JB: Die Conclusie heb ik al getrokken dat het "bij mij" aan WhatsApp ligt (zowel op 2G als 3G), daarom wilde ik juist pijlen hoe de Batterij zich hield bij andere WhatsApp Gebruikers ;).

Ik kan gewoon kiezen tussen 2G, 3G of 2G & 3G, misschien dat ik dat toch maaris doe, zie hem wel angstig vaak switchen idd.

Nadeel is wel weer dat 3G only waarschijnlijk betekend dat ik vaak buiten het Dekkingsgebied zit (hij zal niet voor niks Switchen).

[ Voor 27% gewijzigd door JunkieXP op 08-09-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

JunkieXP schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:07:
@JB: Die Conclusie heb ik al getrokken dat het "bij mij" aan WhatsApp ligt (zowel op 2G als 3G), daarom wilde ik juist pijlen hoe de Batterij zich hield bij andere WhatsApp Gebruikers ;).

Ik kan gewoon kiezen tussen 2G, 3G of 2G & 3G, misschien dat ik dat toch maaris doe, zie hem wel angstig vaak switchen idd.

Nadeel is wel weer dat 3G only waarschijnlijk betekend dat ik vaak buiten het Dekkingsgebied zit (hij zal niet voor niks Switchen).
Welke OS versie heb jij? Ik draai nu .743..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pat-Juh schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:16:
[...]

Welke OS versie heb jij? Ik draai nu .743..
Vreemd! (draai .593, red.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen er op korte termijn nog nieuwe toestellen uit? Of is dit (nog) niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Over het hele batterylife verhaal...

Om een goede indruk te krijgen van het verbruik is het aan te raden om meterberry te installeren. Kleine app die draait op de achtergrond. Deze app logt je batterylife en geeft een gemiddelde discharge per uur in %. Dat is natuurlijk een betere waarneming dan 'ik doe er ongeveer 3 dagen met een batterij'.

Daarmee kun je dus ook testen met en zonder bepaalde apps aan, om zodoende het verschil in verbruik te kunnen vaststellen.
Voor installatie instructies mag je me een DM sturen.

Ik draai (eigenlijk al sinds dag 3 nadat ik de 9700 in bezit had) op een hybrid OS. Deze OSsen worden geoptimaliseerd om, oa, de batterylife te optimaliseren. Installatie is kinderlijk eenvoudig (en veilig !!). Als je eenmaal een goede hybrid hebt gebruikt, wil je niet anders meer.
De OS die ik nu gebruik is gebaseerd op de .862

Als er interesse is kan ik wel eens wat links strooien.

[ Voor 6% gewijzigd door FRanatic op 08-09-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:17

eisbaer

Zie signature

JunkieXP schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:45:
Ik ben even benieuwd hoelang de Accu van de BlackBerry bij jullie zoal meegaat?
Ik laat de 9700 1 x in de week op. Dan staat de batterij indicator ongeveer op de helft. 's Nachts heb ik 'm uit, overdag zit-ie altijd in zijn hoesje en het voornaamste wat ik er mee doen is email ontvangen. Provider vodafone, en 3G altijd ingeschakeld.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
FRanatic schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:50:
Over het hele batterylife verhaal...

Om een goede indruk te krijgen van het verbruik is het aan te raden om meterberry te installeren. Kleine app die draait op de achtergrond. Deze app logt je batterylife en geeft een gemiddelde discharge per uur in %. Dat is natuurlijk een betere waarneming dan 'ik doe er ongeveer 3 dagen met een batterij'.

Daarmee kun je dus ook testen met en zonder bepaalde apps aan, om zodoende het verschil in verbruik te kunnen vaststellen.
Voor installatie instructies mag je me een DM sturen.

Ik draai (eigenlijk al sinds dag 3 nadat ik de 9700 in bezit had) op een hybrid OS. Deze OSsen worden geoptimaliseerd om, oa, de batterylife te optimaliseren. Installatie is kinderlijk eenvoudig (en veilig !!). Als je eenmaal een goede hybrid hebt gebruikt, wil je niet anders meer.
De OS die ik nu gebruik is gebaseerd op de .862

Als er interesse is kan ik wel eens wat links strooien.
Trek die zak aub maar us open en strooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje:
Is het mogelijk wanneer ik mijn telefoon 's nachts op nachtkastmodus zet. Dat ik dan wel door bepaalde personen gebeld kan worden? Of wordt gewoon alles uitgeschakeld? Ik heb de hele telefoon al doorzocht en ook dit geweldige topic natuurlijk, maar kan niets vinden?

Hoop dat iemand mij kan helpen?

Mvg.
Joachim

• havana
Nachtkasmodus wil zeggen dat je radio uitstaat. Je kunt dus niet meer gebeld worden.

Jouw vraag is overigens al eerder gesteld, door mij. Het antwoord staat wel een paar pagina's terug.

DIT IS MIJN WEBSITE

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 17:31
Je kan instellen wat nachtkasmodus is hoor, in je clock en dan opties, bij mij in nachtkasmodus heb ik wel 'radio'

|>

• alex3305
havana schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:08:
Nachtkasmodus wil zeggen dat je radio uitstaat. Je kunt dus niet meer gebeld worden.
[...]
Niet correct; je kunt een aantal dingen instellen in nachtkastmodus, waaronder:
[list]
• Radio in-/uitschakelen
• LED in-/uitschakelen
• Profiel veranderen

Om even op FokaJo terug te komen, nee je kunt geen uitzonderingen maken binnen nachtkastmodus voor zover ik weet. Echter kun je een profiel maken waar in de standaardringtone zacht of niets is, en dan specifiek aan contactpersonen ringtones toewijzen. Als je dan dit profiel activeert tijdens nachtkastmodus, heb je toch een soort van uitzonderingen.

• FRanatic
erniesd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:00:
[...]

Trek die zak aub maar us open en strooi...
www.driphter.com
www.bbhybrids.net

Beide sites hebben een grote variatie aan hybrids, gesorteerd per device. Ik raad aan om de meest recente te nemen.
Ook bieden deze sites prima ondersteuning en staan er tutorials gepost.
Succes !

• havana
Beetje zitten loeren op die sites maar vind die hybrids maar vage bedoeling.... Ik houd het bij het officiële OS, dat werkt voor mij overigens ook prima.

[ Voor 31% gewijzigd door havana op 09-09-2010 13:15 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik heb opeens het probleem dat ik veel smsjes dubbel lijk te ontvangen van mensen. Contactpersonen staan dubbel in het sms overzicht met precies dezelfde berichten erin.

Verwijderd

Bedankt voor de reacties.. Dacht dat radio ook echt radio was.. Dat is dus het geluid, was ik nog niet achter.. Ga het uitproberen..

• alex3305
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:12:
Bedankt voor de reacties.. Dacht dat radio ook echt radio was.. Dat is dus het geluid, was ik nog niet achter.. Ga het uitproberen..
Nee, de radio is de GSM radio die in jouw toestel zit ingebouwd. Om dus mee te bellen, sms'n, dataverbinding te onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:54
Voorheen was het zo dat wanneer mijn BB aan de usb lag op de laden hij ook een indicatie gaf van het opladen via de led. Nu doet hij dat niet meer en kan ik het nergens vinden of dit aan/uit te zetten is. Je ziet het wel aan het icoontje van je batterij.
Het is niet vervelend, maar vroeg me af of dit een verandering is in de update naar .743?

Het is ook al even stil omtrent de datum van OS 6.0. Iemand informatie?
Zou de batterijduur ook verbeteren in OS6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na lang zoeken op google en in het forum hier kan ik het antwoord op mijn volgende vraag niet vinden.
Ik wilde weten hoe het komt dat sommige divx (avi) bestanden op fullscreen worden weergegeven en andere films in het heel klein op mn scherm op mijn BB9700.
Heeft iemand hier een oplossing voor of ligt dit echt aan de divx zelf?

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
FRanatic schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:39:
[...]

www.driphter.com
www.bbhybrids.net

Beide sites hebben een grote variatie aan hybrids, gesorteerd per device. Ik raad aan om de meest recente te nemen.
Ook bieden deze sites prima ondersteuning en staan er tutorials gepost.
Succes !
Thanks voor de tip, toch maar even geprobeerd en het is inderdaad veel beter, heb nu willyboy v7.2 geinstalleerd en kan eindelijk fatsoenlijk youtube kijken!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik ontvang al een paar dagen geen mail meer op mijn blackberry bold 9700.. ik heb er 2 emailadressen in staan (hotmail en een school-mailaccount) maar ze ontvangen niks meer, terwijl er wel mail naar verstuurd wordt. Synchroniseren helpt niet en als ik naar 'Installatie > E-mailinstellingen' ga krijg ik de foutmelding: "Er waren problemen met het toestel bij het maken van een verbinding met de server van deze toepassing. Selecteer OK en probeer het opnieuw'

Zijn de servers down of ligt het echt aan mij? Meer mensen hier last van?

• alex3305
Bij problemen met e-mail of internet altijd proberen de serviceboeken opnieuw te verzenden. Die kan gevonden worden bij de e-mailinstellingen.

• havana
Heb gezocht, maar niet gevonden, dus hierbij een vraag.

Als ik Google Maps wil gebruiken, moet ik eerst via Geavanceerde instellingen mijn GPS handmatig aanzetten of doet Google Maps dat voor me?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Laatst online: 09-07 11:47
Dat doet Google Maps zelf, als je hem dat toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Is er een app om gesprekken mee op te nemen? Bij Symbian is het er wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
bahedou schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:45:
Is er een app om gesprekken mee op te nemen? Bij Symbian is het er wel..
Als je even de moeite had genomen om te zoeken, had je het zelf kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
alex3305 schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:00:
[...]

Als je even de moeite had genomen om te zoeken, had je het zelf kunnen vinden.
Dat had ik ook allemaal gevonden, maar allemaal uit 2008. Ik zoek voor de Bold 9700 niet voor een oude curve..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Zo sinds vandaag skype op mijn BB 9700 (via provider, niet via skype website) werkt erg goed. Stuk uitgebreider als de Skype die ik op mijn Nokia had, ben tot nu toe tevreden. Ik had alleen wel het idee dat mijn accu daardoor "opeens" leeg was, maar dat zou ik nog een keer moeten meten hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
bahedou schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:12:
[...]

Dat had ik ook allemaal gevonden, maar allemaal uit 2008. Ik zoek voor de Bold 9700 niet voor een oude curve..
Toch niet goed gekeken. Bijvoorbeeld SpoofApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
bahedou schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:12:
[...]

Ten eerste vermeld je dat niet, en ten tweede is dit topic hier helemaal niet voor bedoeld. Aub geen grote topics misbruiken voor allerlei vraagjes. Zie Lees dit voor je post!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat ik een beetje mis zijn goede resources voor replacement parts... Beetje googlen levert vooral fakers op (mijn inziens)... Zal vanmiddag eens RIM bellen en laat dan hier wel weten waar je replacement parts het beste kan aanschaffen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1 ... 30 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ