Supertip ! Ik gebruik al een tijdje QL, maar deze feature had ik ook niet eerder ontdekt.JunkieXP schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:25:
[...]
Uiteindelijk heb ik zelf een Workaround gevonden, helaas betreft het hier wel een Betaalde App.
Waarschijnlijk hebben velen van jullie al gehoord van de App QuickLaunch, deze App biedt (meestal onder de Linker of Rechter Convenience Key) de mogelijkheid om snel toegang te krijgen tot een aantal van jouw meest gebruikte Apps (al dan niet met met ShortCut) vandaag kwam ik er (eigenlijk per toeval) achter dat deze App ook een Speciale QuickLaunch feature bevat namelijk "Web Search", door deze aan te roepen komt er een PopUp met Zoekveld, standaard wijst dit Zoekveld naar Google, maar je kan het ook uit laten komen in diverse andere Zoek / Informatiebronnen (zoals Yahoo, IMDB en WikiPedia). Met al de Functionaliteit, lijkt mij dit zeker het overwegen waard.
Deze app is zeker een aanrader. Mochten er mensen zijn die hulp nodig hebben met installeren, stuur me dan even een DM.
Verder heb ik nog een vraagje over de sneltoetsen die je kunt toewijzen in QL. Ik heb er meerdere ingesteld, maar eigenlijk niet werkend gekregen. Weet iemand hoe dat moet ?
Thnx !