Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03:35
Zijn er hier meer mensen die toevallig gebruik WILLEN maken van de Engadget BlackBerry app...bij mij blijft ie helaas hangen op het loading scherm...

Heb al wat gerommeld met de permissies, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:54
Met plezier je review even gelezen. Ga eens aan de slag morgen met die skins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Gusev schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:30:
Zijn er hier meer mensen die toevallig gebruik WILLEN maken van de Engadget BlackBerry app...bij mij blijft ie helaas hangen op het loading scherm...

Heb al wat gerommeld met de permissies, maar helaas...
Heb de engadget app net gedownload en bij mij doet ie het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the Runningman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:01:
Heb nu ook vrienden met WhatsApp op Android. (kan sinds een maand ofzo in Beta) Echter wat opvalt is dat het niet altijd realtime gaat, zoal bijv. wel bij berichten sturen tussen iPhone en BB. Lijkt nog niet helemaal soepel te lopen.
Kun je me alsjeblieft vertellen waar jou Vrienden WhatsApp voor Android vandaan halen, zelfs de makers van de App hebben het op hun Twitter nog steeds over Soonish (Link) wanneer het over de Android BETA gaat =|. Lijkt me toch wel dat op Twitter (en de Website) bekend is als de App beschikbaar is (zoals ook bij de Nokia Closed & Open BETA het geval was). Heb ook nog niemand op Twitter / YouTube erover gehoord, dus please, hit me up with some Intel =|.

Update: We've got it! http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk (Android .APK of WhatsApp)

Overigens vallen mijn ervaringen met PingChat! echt in het niet bij mijn ervaring met WhatsApp, eerste wilde ik niet aan WhatsApp omdat ik overtuigd dat PingChat! zoveel beter was, maar heb toen uiteindelijk toch de stap gemaakt, allereerst viel het me tegen (Java Exc en het niet aankomen van berichten), maar na een paar Updates is het gewoon Super Stabiel "Gratis" SMSen naar iPhone, BlackBerry en zelfs Symbian gebruikers, spoedig komt daar ook nog Android bij en dan zijn al mijn kennisen met SmartPhones RealTime bereikbaar.

PingChat! faalt bij mij op het volgende:
- (Nog) Geen juist geimplementeerde Notificatie (BB Led of Geluid)
- Haalt alleen binnen als de App Actief open staat (App is geminimaliseerd of gesloten altijd actief, maar krijg dan niks automatisch binnen (na 15 minuten heb ik de proef tot 3x toe gestaakt omdat dat het Ping principe mijns insziens by far overschreid).
- Nog redelijk Buggy (Java Exc)
- Onthoud je vrienden niet, wanneer je een Chat hebt gehad en je Foon reboot is iedereen weg en moet je de namen nog maar weten
- Moet handmatig gekoppeld worden aan een telefoonnummer (velen vinden het onprettig dat WhatsApp met 06 nummer werkt, maar ik vind het ideaal aangezien ik het als SMS Replacement gebruik, niet als IM achtige applicatie (daar heb ik MSN voor).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op deze site over de Blackberry Bold *spam* dat er wel gps in zit maar ik kan niet zo snel vinden wat voor navigatiesoftware er bij zit. Weet iemand dat? Want ik wil nu ook een blackberry toestel gaan nemen. Iedereen is er zo over te spreken. En hoe zijn de ervaringen in combo met KPN? Zit daar nu bij en ik heb geen zin om over te stappen ofzo. Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 27-09-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:54:
Ik lees op deze site over de Blackberry Bold *spam* dat er wel gps in zit maar ik kan niet zo snel vinden wat voor navigatiesoftware er bij zit. Weet iemand dat? Want ik wil nu ook een blackberry toestel gaan nemen. Iedereen is er zo over te spreken. En hoe zijn de ervaringen in combo met KPN? Zit daar nu bij en ik heb geen zin om over te stappen ofzo. Alvast bedankt!
Er staat navigatiesoftware van BB zelf op.

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 27-09-2010 20:45 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:04

Vis

AseranO schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

Er staat navigatiesoftware van BB zelf op.
Maar is deze geheel gratis te gebruiken?

Heb geen zin om extra data kosten te betalen als ik aan het navigeren ben met Kaarten.

Heb trouwens T-Mobile + Instant Email.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
Vis schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:28:
[...]

Maar is deze geheel gratis te gebruiken?

Heb geen zin om extra data kosten te betalen als ik aan het navigeren ben met Kaarten.

Heb trouwens T-Mobile + Instant Email.
Nu je het zegt, hij gebruikt wel dataverkeer om de kaarten te laden. beetje vergelijkbaar met google maps app.
Ik hou het gewoon bij me losse tomtom. Dit is handig voor nood

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

havana schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:16:
Op mijn vorige telefoon had ik een profiel voor 's nachts waarbij ik bepaalde (groepen) bellers wel kon laten overgaan (met geluid) en andere niet. In die groep had ik "belangrijke contacts" zoals mijn familie enzo. Is zoiets ook mogelijk op de BB?
Voor zover ik kan zien is deze -goede- vraag nog niet beantwoord. Ik ben hier ook nieuwsgierig naar. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
marciagillian schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:48:
[...]

Heb de engadget app net gedownload en bij mij doet ie het gewoon.
Hmm, wellicht heeft het iets te maken met het feit dat mijn BIS nog niet is geactiveerd, kom hier op terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Barca schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:28:
[...]

Voor zover ik kan zien is deze -goede- vraag nog niet beantwoord. Ik ben hier ook nieuwsgierig naar. Iemand?
Is het niet via deze weg te activeren? :

Een geluidsprofiel selecteren, --> naar onder scrollen totdat je de keuze hebt: Waarsch. contactp. inst.

Daar kan je kiezen wie je kan bellen uit je contacten etc.

Alsjeblieft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:54
JunkieXP schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 01:21:
[...]

Kun je me alsjeblieft vertellen waar jou Vrienden WhatsApp voor Android vandaan halen, zelfs de makers van de App hebben het op hun Twitter nog steeds over Soonish (Link) wanneer het over de Android BETA gaat =|. Lijkt me toch wel dat op Twitter (en de Website) bekend is als de App beschikbaar is (zoals ook bij de Nokia Closed & Open BETA het geval was). Heb ook nog niemand op Twitter / YouTube erover gehoord, dus please, hit me up with some Intel =|.

Update: We've got it! http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk (Android .APK of WhatsApp)
haha, zo snel kon ik echt niet antwoord geven. O-) Blij dat je hem al gevonden hebt. Wel nogmaals voor de duidelijkheid. Helemaal bug-vrij loopt het nog niet. Vandaar ook vast dat het nog BETA is.. :)

[ Voor 0% gewijzigd door the Runningman op 18-08-2010 18:49 . Reden: Schrijffoutjes verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Ik heb sinds kort een Blackberry 9700. Ik had een kleine vraag waar ik het antwoord niet 1,2,3 kon vinden op het forum, vandaar dat ik dus zelf even een bericht plaats. Kan op de blackberry bold 9700 met de provider HI
de app Blackberry podcasts worden geinstalleerd?

Groeten
-Howling Wolve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb constant slecht beeld met tv kijken of filnmpjes op youtube beeld word vaag of blijft hangen. Heb al van alles geprobeerd, updates alleen G3 aan maar niks helpt!! Iemand een idee?? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 21:15
HowlingWolve schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:31:
Ik heb sinds kort een Blackberry 9700. Ik had een kleine vraag waar ik het antwoord niet 1,2,3 kon vinden op het forum, vandaar dat ik dus zelf even een bericht plaats. Kan op de blackberry bold 9700 met de provider HI
de app Blackberry podcasts worden geinstalleerd?

Groeten
-Howling Wolve
Volgens mij is die app alleen te downloaden in de USA. Maar er zijn alternatieven zoals PodTrapper (wel betaald of om de dertig dagen opnieuw installeren). Daarnaast kan je misschien ook wel ergens het installatiefile vinden van BB Podcasts (op crackberry bijvoorbeeld). Misschien wordt over een aantal weken de applicatie wel in de NL market. Ook zit de applicatie volgens mij standaard in BB 6.0, die over enkele weken waarschijnlijk te downlaoden is.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik zit op dit moment in Suriname, ik heb mijn blackberry mee, echter heb ik deze wireless verbonden met het wireless netwerk hier.
Ik heb meteen het mobiel netwerk uitgevinkt. (staat nu alleen de naam van de wireless verbinding boven in het scherm.)
Tot mijn grote verbazing kreeg ik ping berichten binnen.
Nu is mijn vraag, gaat mij dit geld kosten? Want is natuurlijk niet de bedoeling dat ik straks een hoge telefoon rekening krijg als ik terug ben.

Ik kon nergens dit vinden.
Hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen verschaffen.

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Jieve schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 05:54:
Ik zit op dit moment in Suriname, ik heb mijn blackberry mee, echter heb ik deze wireless verbonden met het wireless netwerk hier.
Ik heb meteen het mobiel netwerk uitgevinkt. (staat nu alleen de naam van de wireless verbinding boven in het scherm.)
Nu is mijn vraag, gaat mij dit geld kosten? Want is natuurlijk niet de bedoeling dat ik straks een hoge telefoon rekening krijg als ik terug ben.

Ook via WiFi kun je verbinding maken met het BlackBerry Network en dit kost je geen geld... Dat is juist zo fijn :)

Verwijderd

Niet kicken binnen 24 uur. Daarnaast verwachten dat je uitgebreider aangeeft wat je al zelf geprobeerd hebt.

[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 19-08-2010 15:32 ]

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik dacht trouwens altijd dat die themes gewoon een bepaald kleurtje + wallpaper waren, maar het blijkt dus dat die themes ook dingen kunnen toevoegen en aanpassen binnen BB OS!

Ik heb net de DC7 theme geinstalleerd nav Havana's review en die heeft zelfs een hele vette sidebar geinstalleerd. Just so you know :)

• Gusev
hemiparo schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 07:47:
[...]

Ook via WiFi kun je verbinding maken met het BlackBerry Network en dit kost je geen geld... Dat is juist zo fijn :)
Dus je kunt pingen via WiFi??? (Sorry, heb mijn BB9700 pas 2 dagen)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:16
Yep, je kunt pingen via WiFi

pingen is voor breezahs ;) :P

DIT IS MIJN WEBSITE

• Gusev
Ok voor de volledigheid, je BIS abonnement moet dan wel geactiveerd zijn right :P ...dat zal bij mij wel het verschil zijn 8)7

• havana
Ja, je BIS moet wel geactiveerd zijn.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Vis

Vis

scherp niveau hierzo zeg :p bijna weekend jongens... PING ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:54
Goedenacht tweakers!
Mijn eerste bericht op dit forum. Ik heb de t-mobile variant besteld en verwacht die binnenkort te ontvangen. Na talloze unboxing videos gezien te hebben heb ik nog steeds een vraagteken. De videos die ik zag waren allemaal de US variant. In de doos zit standaard een hoes meegeleverd, met een vestiging voor je riem, wat ik nogal lelijk vind. Mijn vraag is of dit ook het geval is met de Europese variant. Heeft iemand de t-mobile bold 9700 die het mij kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Mr_Kahan schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:20:
Goedenacht tweakers!
Mijn eerste bericht op dit forum. Ik heb de t-mobile variant besteld en verwacht die binnenkort te ontvangen. Na talloze unboxing videos gezien te hebben heb ik nog steeds een vraagteken. De videos die ik zag waren allemaal de US variant. In de doos zit standaard een hoes meegeleverd, met een vestiging voor je riem, wat ik nogal lelijk vind. Mijn vraag is of dit ook het geval is met de Europese variant. Heeft iemand de t-mobile bold 9700 die het mij kan vertellen?
T-Mobile branded 9700 hier, en GEEN bevestiging voor je riem ;) , gwn 'open' bovenkant zegmaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Mr_Kahan schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 00:20:
Goedenacht tweakers!
Er zit geen bevestiging voor je riem, maar de zwarte BB heeft een andere hoes dan de witte BB. Ik had namelijk eerst de zwarte BB en nu de witte BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Jieve schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 05:54:

Wat hemiparo zei.

Overigens heeft het mobiel netwerk verder niets te maken met een eventuele internetverbinding, dus het is niet noodzakelijk om dat uit te schakelen. Wil je toch bereikbaar zijn en zelf kunnen bellen en sms'en, dan kun je het liever aanzetten. Het volstaat om bij Opties voor Mobiel Netwerk de "Gegevensservices tijdens roamen" (= internet, in het buitenland) uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
marciagillian schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:54:
[...]

Er zit geen bevestiging voor je riem, maar de zwarte BB heeft een andere hoes dan de witte BB. Ik had namelijk eerst de zwarte BB en nu de witte BB.
Is dat de verklaring van het grotevprijsverschil tiussen zwart en wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Die gewone holster, dus zonder bevestiging voor je riem, is anders ook foeilelijk hoor.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:53
pelt schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:38:
[...]

Volgens mij is die app alleen te downloaden in de USA. Maar er zijn alternatieven zoals PodTrapper (wel betaald of om de dertig dagen opnieuw installeren). Daarnaast kan je misschien ook wel ergens het installatiefile vinden van BB Podcasts (op crackberry bijvoorbeeld). Misschien wordt over een aantal weken de applicatie wel in de NL market. Ook zit de applicatie volgens mij standaard in BB 6.0, die over enkele weken waarschijnlijk te downlaoden is.
Ik heb deze app gewoon kunnen downloaden in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:21:
[...]

Is dat de verklaring van het grotevprijsverschil tiussen zwart en wit?
Beschikbaarheid en schaarste verklaart de prijzen van toestellen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 09:08 . Reden: grammatica is niet mijn sterkste punt blijkt weer. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
In het kader van het niveau van deze thread:

Pingen voor voor breezahs en witte BB's voor wijven :P

Trouwens een dikke + voor QuickPull, echt een musthave app. Vooral de auto-reboot zorgt ervoor dat mijn BB lekker snel blijft.

[ Voor 68% gewijzigd door havana op 20-08-2010 10:08 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

havana schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:07:
In het kader van het niveau van deze thread:

Pingen voor voor breezahs en witte BB's voor wijven :P

Trouwens een dikke + voor QuickPull, echt een musthave app. Vooral de auto-reboot zorgt ervoor dat mijn BB lekker snel blijft.
Ik weet het niet, maar ik heb het eigenlijk nog niet meegemaakt dat mn BB er even geen zin in heeft, en dus de Quickpull voor mij geen zin zou hebben.

2 x is mijn BB uitgevallen, waarna ik hem dus ook niet opnieuw kon opstarten.. dan heeft de quickpull dus ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
Ik hewb men blackberry ontvange. Besteld via Studentmobiel, het gaat om de t-mobile bold 9700. Ik kan alleen de App Worl niet installeren. Heb je geprobeerd via email en te downladen op de desktop manager. Via email druk ik op Download App World, , staat er bezig met aanvragen,,,gegevens laden, en dan kom ik terecht bij dezelfde pagina... Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon googlen op je blackberry naar app world, vanuit daar de installer doen. Teminste zo heb ik het gedaan.

Klopt het dat ik overigens downloadsnelheden haal van ruim 200KB p/s voor multimedia? Het is een hele andere snelheid dan dat bijv T-mobile Web N walk aanbied.

Heb wat testen gedaan, haal ruim 1.5 mbit. Web N Walk hoort namelijk net 50kb p/s te zijn. Was overgestapt van een C905 met Web n Walk naar een BB 9700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
Mr_Kahan schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:34:
Ik hewb men blackberry ontvange. Besteld via Studentmobiel, het gaat om de t-mobile bold 9700. Ik kan alleen de App Worl niet installeren. Heb je geprobeerd via email en te downladen op de desktop manager. Via email druk ik op Download App World, , staat er bezig met aanvragen,,,gegevens laden, en dan kom ik terecht bij dezelfde pagina... Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
Probleem opgelost! Batterije eruit gehaald, via de hulp menu app world ingetikt, en via die menu gedownload en na een restart van mobiel, werkt het !

PS. nog een probleem waar ik me aan erger. Ik heb een aantal websties gelezen waar nogal veel mensen dezelfde problemen hebben, push in combinatie met hotmail werkt niet goed. nou heb ik gegoogeled en ik krijg geen beschrijving om deze probleem op te lossen. Ik heb telkens een delay van 2 uur! Wie o wie kan mij helpen?

[ Voor 19% gewijzigd door Kaninho op 21-08-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:44

Apoca

Array Technology Industry

BlackBerry 6 for BlackBerry Bold 9700 video walkthrough

http://www.boygeniusrepor...d-9700-video-walkthrough/

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
housekamp schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 07:13:
[...]

ik denk dat hij het Mobile Services Protocol van Microsoft bedoelt.
push mail etc.het werkt wel sneller, maar nog het syncen gaat maar 1 kant op. ohja, als je dit eenmaal aangezet hebt voor een account, kan je NIET meer terug naar het oude (POP geloof ik) terug. moet je maar ff lezen.
  • ga naar Setup
  • Kies mail instellingen
  • kies Bewerken van een mail account wat je al hebt aangemaakt van Hotmail/Live
  • scroll helemaal naar Beneden en klik op de link "Het protocol wijzigen"
  • lees het stukje tekst ff goed door, en als je het toch wilt (en dat wil je :) ) klik je weer op de link "Het protocol wijzigen"
ik heb het bij 1 mailaccount van hotmail ingesteld, en het werkt zonder rare klachten. voorheen duurde het 15min ongeveer voor het door kwam, nu max 5min. alleen als je mail hebt gelezen op je BB word dit niet gesynct met je mailbox. wel het verwijderen. als je iets verwijderd op je BB, word je mail van je mailbox-in verplaatst naar je mailbox-trash
Ik heb de nieuwste versie lopen, en ik zie de instellingen niet wat jij opnoemt. Er is geen protocol. Hoe kan ik dit dan oplossen? Na talloze forums bezocht te hebben heb ik het nog steeds niet gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
Dat ziet er idd erg mooi uit. Het verbaasd me hoe goed het werkt! Ik had het minder vloeiend verwacht.
Nu maar hopen dat we niet te lang hoeven te wachten op onze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Die kerel is wel erg snel met de controls of ligt dat nu aan mij?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Laatst online: 30-06 15:53
havana schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:04:
Hij is zeker van de rappe. Dan zal OS 6 bij zeker snappie zijn...toestel krijgt bij mij de kans om daadwerkelijk zijn opdracht uit te voeren voordat de volgende gegeven wordt.

Even iets anders...
Ik lees net in een ander topic dat de 9700 met een Case-mate barely there nog steeds in de holster past. Weet iemand of dan de magneten nog naar behoren hun werk doen en het toestel in Stand-By gooien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
FRanatic schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:43:
[...]

Hij is zeker van de rappe. Dan zal OS 6 bij zeker snappie zijn...toestel krijgt bij mij de kans om daadwerkelijk zijn opdracht uit te voeren voordat de volgende gegeven wordt.

Even iets anders...
Ik lees net in een ander topic dat de 9700 met een Case-mate barely there nog steeds in de holster past. Weet iemand of dan de magneten nog naar behoren hun werk doen en het toestel in Stand-By gooien ?
Mijn zoon heeft een case mate barely there en doet hem altijd in zijn holster. De magneet doet het gewoon en het toestel gaat op stand by. Let wel op dat je er eentje koopt die ook een uitsparing heeft voor de speaker, ander is het geluid een stuk zachter en kan het zijn dat je je telefoon niet op tijd hoort als ie overgaat. Als je je BB met case mate barely there in je holster gebruikt, wordt de holster wel wat ruimer. Als je je BB dan zonder case mate in je holster doet, kan het zijn dat ie eruit valt/schuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:17

eisbaer

Zie signature

havana schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:04:
Dacht al dat ik oud begon te worden maar er zijn er dus meer die dat opviel.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
Vandaag heb ik eens rond gekeken in de nieuwe blackberry app store. Veel apps kan je gelukkig in Europa krijgen. Nu zou ik heel graag het spel: Final Fantasy en Puzzle Quest Warlords willen hebben voor mn Blackberry 9700. Helaas zijn dit nu juist spellen die alleen in Amerika te krijgen zijn. Is er een manier om deze spellen toch op mijn blackberry te zetten? Heeft iemand toevallig tips?

Alvast bedankt,
-Howling Wolve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er mensen die sinds de Update naar AppWorld 2.0 ook "Aangeschafte Apps" kwijt zijn, sinds de Update staan al mijn Installs in het Rijtje (Installed en Uninstalled) maar ook al heb ik mijn PayPal Succesvol Gekoppeld, maar mijn aanschaf van QuickPull is niet Langer terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er misschien iemand een oplossing voor tv en filmpjes kijken viia de BB 9700?
Heb namelijk last van groen of blokkerig beeld, heb al van alles geprobeerd, updates alleen G3 aan maar niks helpt.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:37:
Heeft er misschien iemand een oplossing voor tv en filmpjes kijken viia de BB 9700?
Heb namelijk last van groen of blokkerig beeld, heb al van alles geprobeerd, updates alleen G3 aan maar niks helpt.

Alvast bedankt
Wat is de bron ? Youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 14:35
Hoi,
Ik zit er aan te denken om deze BB te nemen aangezien m'n HTC S740 sneller steeds minder begint te bevallen, had echter nog wel een paar vraagjes.
Kan je bij MSN etc. op linken klikken (kan bij m'n htc niet en is erg frustrerend) ?
Hoe werkt de cursor, is dit gewoon meer een knop, of zoals bij sommige BB's een soort balletje?
Gino

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
tripel7 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:33:
Hoi,
Ik zit er aan te denken om deze BB te nemen aangezien m'n HTC S740 sneller steeds minder begint te bevallen, had echter nog wel een paar vraagjes.
Kan je bij MSN etc. op linken klikken (kan bij m'n htc niet en is erg frustrerend) ?
Hoe werkt de cursor, is dit gewoon meer een knop, of zoals bij sommige BB's een soort balletje?
Gino
Je vraag over de messenger kan ik niet beantwoorden, dat heb ik nog niet kunnen proberen, maar de cursor bij de Bold 9700 werkt perfect, heel erg intuitief! Ben er zeer content mee. Het scrolt erg lekker en er is totaal geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
JunkieXP schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:08:
Zijn er mensen die sinds de Update naar AppWorld 2.0 ook "Aangeschafte Apps" kwijt zijn, sinds de Update staan al mijn Installs in het Rijtje (Installed en Uninstalled) maar ook al heb ik mijn PayPal Succesvol Gekoppeld, maar mijn aanschaf van QuickPull is niet Langer terug te vinden.
Zojuist geinstalleerd maar geen problemen hier. Ik moest wel mijn PayPal account opnieuw koppelen en een BB account aanmaken maar daarna zijn mijn apps gewoon netjes te zien bij My World.

De charging pod is overigens wel een aanrader, is toch een stuk chiller op je tafel. Als hij aan het opladen is krijg je de klok te zien, nadeeltje is naar mijn mening dat de toetsenbordverlichting ook aan blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met MSN kan je zelfs images versturen, audio clips verzenden en wat nog meer.

Is zowat een volwaardige MSN client. Heerlijk. En zonder ads :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb t probleem bij eredivisie live en youtube.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BertHier schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:36:
[...]

Zojuist geinstalleerd maar geen problemen hier. Ik moest wel mijn PayPal account opnieuw koppelen en een BB account aanmaken maar daarna zijn mijn apps gewoon netjes te zien bij My World.
Ik heb het op dezelfde manier gedaan, en toch ben ik mijn QuickLaunch aanschaf kwijt, terwijl mijn WiFiFileTransfer nog wel aanwezig is, erg frustrerend, zit er aan te denken om AppWorld toch maar af te zweren, want erg Praktisch is het zo niet.
BertHier schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:36:
[...]

De charging pod is overigens wel een aanrader, is toch een stuk chiller op je tafel. Als hij aan het opladen is krijg je de klok te zien, nadeeltje is naar mijn mening dat de toetsenbordverlichting ook aan blijft.
Wellicht moet je is kijken bij Alarm -> Opties -> Nachtkastmodus en daar wat spelen met de Instellingen, wellicht dat dat de Uitkomst voor je biedt (moet je overigens wel bij diezelfde Opties -> Klok -> Tijdens opladen op Nachtkastmodus Activeren zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Een vriend van mij heeft Pingchat geïnstalleerd echter als hij het programma opnieuw opstart krijgt hij de volgende foutmelding: java error nullpointerexception

Toestel uit en aanzetten helpt niet, alleen opnieuw installeren.. maar dan werkt het maar tot het programma is afgesloten.. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
dunn0w schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:05:
Een vriend van mij heeft Pingchat geïnstalleerd echter als hij het programma opnieuw opstart krijgt hij de volgende foutmelding: java error nullpointerexception

Toestel uit en aanzetten helpt niet, alleen opnieuw installeren.. maar dan werkt het maar tot het programma is afgesloten.. Iemand tips?
Batterij eruit trekken zonder toestel uit te schakelen.
Minuutje of 2 wachten en dan batterij erin.
Toestel boot nu vanzelf en dan zou het prbleem opgelost moeten zijn.

Battery pull is je eerste handeling bij storingen, hangers, fouten, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:09

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik heb het volgende probleem. Op de een of andere manier is mijn adresbook compleet gescrambled geraakt (namen van de ene persoon bij nummers/ mail etc. van andere persoon). Ik wilde dit ongedaan maken door een backup van mijn adresgegevens terug te plaatsen. Dit had alleen geen effect, alles bleef staan zoals het was. Vervolgens heb ik handmatig heel mijn adresboek leeggehaald en nogmaal een restore uitgevoerd van gegevens. Ook dat heeft geen effect, het adresboek blijft leeg. Iemand ervaring hiermee en een eventuele oplossing? Wat misschien meespeelt is dat de backup nog in versie 5 van de desktop software is gemaakt en ik nu versie 6 gebruikt, maar dat zou toch geen verschil moeten maken...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Ik heb een probleem met de PingChat! App: de berichtjes worden niet meer doorgepushed.
Ik moet nu de applicatie openen om te kijken of ik nieuwe berichtjes heb, dit werkt natuurlijk niet! :p vroeger werkte het wel, ik heb gekeken bij de instellingen van de app (ook in de opties van mn BB zelf) maar kan niks raars vinden.

Reboot/Reinstall/Batterypull werkt allemaal niet. De Pingchat groep reageert ook niet als ik via Twitter om hulp vraag.

Klinkt dit bij iemand miss bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
FRanatic schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:23:
[...]

Batterij eruit trekken zonder toestel uit te schakelen.
Minuutje of 2 wachten en dan batterij erin.
Toestel boot nu vanzelf en dan zou het prbleem opgelost moeten zijn.

Battery pull is je eerste handeling bij storingen, hangers, fouten, enz...
Of Quickpull (gratis) installeren, dat doet hetzelfde zonder dat je iedere keer je batterij eruit hoeft te halen. Is beter voor de levensduur van je BB en met name het klepje aan de achterkant.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:24:
Ik heb het volgende probleem. Op de een of andere manier is mijn adresbook compleet gescrambled geraakt (namen van de ene persoon bij nummers/ mail etc. van andere persoon). Ik wilde dit ongedaan maken door een backup van mijn adresgegevens terug te plaatsen. Dit had alleen geen effect, alles bleef staan zoals het was. Vervolgens heb ik handmatig heel mijn adresboek leeggehaald en nogmaal een restore uitgevoerd van gegevens. Ook dat heeft geen effect, het adresboek blijft leeg. Iemand ervaring hiermee en een eventuele oplossing? Wat misschien meespeelt is dat de backup nog in versie 5 van de desktop software is gemaakt en ik nu versie 6 gebruikt, maar dat zou toch geen verschil moeten maken...
Probeer een van deze twee eens:
ALT-VALD In address book list Validate the data structure and look for inconsistencies
ALT-RBLD In address book list Force a data structure rebuild

Gezien het feit dat je contactenlijst toch al kaduuk is, zal dit het enkel beter kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
havana schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:24:
[...]

Of Quickpull (gratis) installeren, dat doet hetzelfde zonder dat je iedere keer je batterij eruit hoeft te halen. Is beter voor de levensduur van je BB en met name het klepje aan de achterkant.
Kan ook.
Echter een fysieke batterypull is niet software matig na te bootsen. Quickpull (en soortgelijke apps) lossen niet alle problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 10:19

Jig

JunkieXP schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:08:
Had ik ook, je moet gewoon de apps opnieuw downloaden en de huidige install overwriten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 14:35
Hoi,
Heb dan sinds gisteren de 9700, top ding, veel beter dan de HTC.
Alleen ik heb een probleem, ik heb nu software versie .344, en als ik probeer te updaten naar .743 krijg ik een 'An error has occured....etc.' zonder enige echte info, iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Provider is T-Mobile, verder non-brand BB.
Gino

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:18:
[...]

Probeer een van deze twee eens:
ALT-VALD In address book list Validate the data structure and look for inconsistencies
ALT-RBLD In address book list Force a data structure rebuild

Gezien het feit dat je contactenlijst toch al kaduuk is, zal dit het enkel beter kunnen maken.
Held! Het was even uitzoeken hoe de functies werkten, maar ik heb ze beiden in mijn lege adresboek uitgevoerd en vervolgens opnieuw geprobeerd vanuit een backup bestand mijn adresboek terug te plaatsen, en met succes!

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jig schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:58:
[...]

Had ik ook, je moet gewoon de apps opnieuw downloaden en de huidige install overwriten.
Volgens mij vraagt hij dan ook gewoon opnieuw om Betaling, heb inmiddels al Contact met de Ontwikkelaar en het lijkt erop dat hij het wel voor me Oplost.

Overigens erg handig dat er nu een QR Scanner in App World 2.0 ingebakken is =), alleen heb al gehad dat hij een Code niet kon Scannen en dan Freezed je BB dus gewoon in Camera Modus waar je "Niet" uit kan ;). Be Aware ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:38
allen, ik heb jullie raad ff nodig. Ik ben van plan om binnenkort een BB Bold 9700 te kopen, maar nu lees ik ook veel geruchten over de 9780.. Wat zouden jullie doen? Wachten op de 9780 of gewoon voor de bold gaan?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 22:35

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

crazylegs schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:41:
allen, ik heb jullie raad ff nodig. Ik ben van plan om binnenkort een BB Bold 9700 te kopen, maar nu lees ik ook veel geruchten over de 9780.. Wat zouden jullie doen? Wachten op de 9780 of gewoon voor de bold gaan?
Er komt altijd weer nieuwe modellen uit. De keuze is helemaal aan u ;-).
Als je kan wachten voor aantal maanden, zou ik het doen, anders snel naar de winkel en haal de 9700.

GT

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

En je kunt je afvragen of je de meerprijs over hebt voor toestel wat een beperkt aantal verbeteringen heeft. De 9700 is al langer op de markt en dus is de prijs gedaald. Aan de andere kant: als je voor een langere periode met je toestel wilt doen (en dus niet elk jaar een nieuwe koopt) kan het wel weer zinvol zijn een toestel te kopen wat zo lang mogelijk courant blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
De oplossing is gewoon een abonnement voor 12 maanden nemen, dat is echt zo over. Althans, zo denk ik erover.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat havana zegt inderdaad. Een 12 maanden abo is zo voorbij. Zodra de 9780 uitkomt zullen er ook weer geruchten zijn over nieuwe toestellen en dan blijf je wachten.

@Rudedadude, blij dat het een oplossing is voor je. Ik ben wel benieuwd hoe het gekomen is. Heb je meerdere apps gebruikt die je contactenlijst gebruiken? Zo ja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 11:52
Ik ga hem hier gewoon nog een keertje plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://www.destampertjes.net/blog/images/uploads/GoT_chat_barcode.png

Door deze barcode te scannen kan je lid worden van de GOT bbm chat group. Het is een .png, IE laat die niet zien maar Chrome (firefox) wel. Als je hem niet ziet download hem dan, link

Is gewoon een gezellige chat group waar je natuurlijk ook vragen kan stellen over de Blackberry. Kleine waarschuwing, je bb kan wat sneller leeg zijn als je lid bent van deze chat group :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:08:
Wat havana zegt inderdaad. Een 12 maanden abo is zo voorbij. Zodra de 9780 uitkomt zullen er ook weer geruchten zijn over nieuwe toestellen en dan blijf je wachten.

@Rudedadude, blij dat het een oplossing is voor je. Ik ben wel benieuwd hoe het gekomen is. Heb je meerdere apps gebruikt die je contactenlijst gebruiken? Zo ja, welke?
Ja, ik denk dat het daar ergens is foutgegaan, maar ik weet niet precies waar. Ik had dit voorjaar het probleem dat de Google sync tool ook mijn contactpersonen vervuilde doordat die niet om kon gaan met contactpersonen met alleen een naam en een verjaardagsdatum. Misschien is het toen wel fout gegaan en is de fout blijven doorspoken.
Verder maakten Facebook en Linkedin gebruik van mijn contactpersonen (nu uitgeschakeld) en had ik een online backuptool (mIQ) en die gebruik ik nu ook niet meer. Gecombineerd met het gebruiken van geleakte OS versies en een eerder geleakte Facebookversie

Maar ik weet dus niet helemaal wanneer het nu precies is foutgegaan, opeens viel het me op dat bij een smsje een verkeerde naam stond en toen ik vervolgens mijn contactpersonenboek doorliep klopte er weinig meer van...

Ik ga pas weer integreren wanneer ik OS6 op m'n toestel heb draaien denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:31
Volgens mij is dit een veelgevraagde vraag, maar ik kan het nergens vinden, ik heb password aanstaan, maar mijn keylock is zonder password, en kan de optie nergens vinden, maar de bb unlockt nu echt veel te makkelijk.

|>

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 11:52
simon schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:07:
Volgens mij is dit een veelgevraagde vraag, maar ik kan het nergens vinden, ik heb password aanstaan, maar mijn keylock is zonder password, en kan de optie nergens vinden, maar de bb unlockt nu echt veel te makkelijk.
als het goed is gewoon hier

menu -> opties -> wachtwoord -> daar wachtwoord instellen en instellingen aanpassen

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:22

JB

Cédric roelt!

SuperKneus schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 07:14:
[...]

als het goed is gewoon hier

menu -> opties -> wachtwoord -> daar wachtwoord instellen en instellingen aanpassen
Versies hoger dan .351 hebben wel die lock knop aan de bovenzijde aangepast in de software, misschien dat hij dat bedoeld? Daarom heb ik nog niet ge-updated, dan locked ie zonder password als ik daar op druk, das bagger en ik snap niet waarom ze dat aangepast hebben :/

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Iemand ook problemen met tv kijken op de BB? Fiilmpjes afspelen op youtube of tv kijken
Bijvoorbeeld eredivisie live. Heb al vanalles geprobeerd, updates, alleen G3 aan maar niks werkt.
Het beeld wordt bokkerig of groen.
Alvast bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 09:37 ]

Verwijderd

@hierboven,

die vraag is vaker gesteld.

Als het beeld groen of blokkerig wordt is het je verbinding (GPRS wellicht) (voor goed streamen heb je minimaal 3G / 50K p/s nodig) of de bron van waar je naar kijkt. Zover ik weet levert youtube o.a nog steeds 3GP aan op zeer lage kwaliteit.

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:43:
@hierboven,

die vraag is vaker gesteld.

Als het beeld groen of blokkerig wordt is het je verbinding (GPRS wellicht) (voor goed streamen heb je minimaal 3G / 50K p/s nodig) of de bron van waar je naar kijkt. Zover ik weet levert youtube o.a nog steeds 3GP aan op zeer lage kwaliteit.
Bij de BlackBerry's is het helaas nog steeds 3GP en geen MP4, hoop dat dit ook een keer wordt aangepast. Iemand een idee of dat met OS6 misschien wel het geval is?

Mijn boefje is liev!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Weet iemand of de Twitter for Blackberry App ook GPS ondersteund en zo ja, hoe zet je dat dan aan?

• simon
  • Laatst online: 17:31
JB schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:41:
[...]

Versies hoger dan .351 hebben wel die lock knop aan de bovenzijde aangepast in de software, misschien dat hij dat bedoeld? Daarom heb ik nog niet ge-updated, dan locked ie zonder password als ik daar op druk, das bagger en ik snap niet waarom ze dat aangepast hebben :/
ah ja dat is dus het gezeik :/

holster doet ie wel met pw

|>

• JB

JB

Cédric roelt!

simon schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:30:
[...]

ah ja dat is dus het gezeik :/

holster doet ie wel met pw
Wat je eventueel kunt doen (of downgraden naar 3.51) is het volgende:

Onder "Opties -> Wachtwoord", kun je instellen na hoeveel tijd de BB om het wachtwoord moet vragen. Als je deze op 1 minuut zet, gaat de BB na 1 min op de lock en dat zou sowieso met password moeten zijn.

Kan makkelijk zijn als je bijv. aan het pingen bent, het toestel opbergt en na een paar seconde weer pakt om te replyen o.i.d. Dan hoef je niet steeds je wachtwoord in te typen :)

Mijn boefje is liev!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:23
Ik heb de telefoon nu een week ongeveer en ben er best tevreden mee. Toch miss je wel wat features. Vooral de widgets uit OS 6 kan ik niet op wachten. :D

• gykm
  • Laatst online: 18-12-2024
crazylegs schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:41:
Tja, het is altijd lastig om te voorspellen wanneer deze op de markt komt... Ik heb echter hier zojuist een 9780 binnen gekregen, het is dan wel een evaluation unit, maar ik kan je vertellen dat verscheidene operators bezig zijn met laatste tests...

Als ik van de week tijd heb zal ik even een review doen, incl foto's etc.

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:54
Ik heb de bovenstaande berichten gelezen over het updaten naar .750. Helaas las ik dit pas nadat ik de update had uitgevoerd. Ik verbaasde mij ook over de vergrendel knop. Normaal stond er dan ook mijn naam als 'eigenaar' dit is nietmeer het geval, maar vergrendeld wel.
De andere knop was de 'stand-by modus'. De mute knop werkt hier niet meer voor. Weten jullie of deze functie is komen te vervallen of dat hij ergens anders verstopt zit?

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
sinds os 5.0.4xx is dat niet meer of 5xx weet het niet meer

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Verwijderd

Hoe maak ik een extra agenda aan? Heb er nu 1 gelijknamig aan mijn email account en 1 van facebook, Maar zou er graag 1 willen met het rooster van mijn studie in een ander kleurtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Is er een belstatus app van T-mobile zoals bij de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
RvdH schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:56:
Weet iemand of de Twitter for Blackberry App ook GPS ondersteund en zo ja, hoe zet je dat dan aan?
Twitter for BlackBerry ondersteund geen GPS. Eventueel wel Ubertwitter geloof ik.
ECiftci schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:45:
Ik heb de telefoon nu een week ongeveer en ben er best tevreden mee. Toch miss je wel wat features. Vooral de widgets uit OS 6 kan ik niet op wachten. :D
Er zitten geen widgets in OS6.
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:23:
Hoe maak ik een extra agenda aan? Heb er nu 1 gelijknamig aan mijn email account en 1 van facebook, Maar zou er graag 1 willen met het rooster van mijn studie in een ander kleurtje..
Per e-mailaccount kun je een agenda instellen. Daarnaast heb je ook nog specifieke studieapplicaties. Je hebt er ook nog meer, maar kon ze zo snel niet vinden.
bahedou schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:57:
Voor zover ik weet niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:32

Christiano007

Ich bin der champion

weet iemand of de Bold 9700 die geleverd wordt door HI simlock vrij is?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Christiano007 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:36:
weet iemand of de Bold 9700 die geleverd wordt door HI simlock vrij is?
Ik heb een Bold 9700 uit de Hi winkel en die is simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 21:15
marciagillian schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:48:
[...]

Ik heb een Bold 9700 uit de Hi winkel en die is simlockvrij.
Maar wel branded? Maw zit er een logo'tje op of bij het opstarten een HI logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bahedou schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:57:
Telicost: http://appworld.blackberry.com/webstore/content/13016 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Alleen jammer van dat irritante "A" cirkeltje op je scherm :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
pelt schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:46:
[...]

Maar wel branded? Maw zit er een logo'tje op of bij het opstarten een HI logo?
Nee niks geen fratsten erop bij mij dan,verlengt met 2 jr HI30 simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

rooie60 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:48:
[...]

Nee niks geen fratsten erop bij mij dan,verlengt met 2 jr HI30 simlockvrij
staat hooguit een "Vendor ID = 150" in... Maar dit maakt niets uit :). Heb zelf bij verlenging van me T-mobile abo een KPN Vendor ID gekregen... 100% simlock vrij en niet branded... Enige als ik nieuwe firmware er opzet is dat er "Welkom bij KPN" staat... verder is alles 100% vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Daarnaast betekend branded nog steeds niet dat de telefoon gesimlocked is. Mijn Storm2 van Vodafone is wel branded, maar niet gesimlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:23
alex3305 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:08:
[...]

Twitter for BlackBerry ondersteund geen GPS. Eventueel wel Ubertwitter geloof ik.

[...]

Er zitten geen widgets in OS6.
What about this: nieuws: 'Screenshots Blackberry-OS 6.0 duiken op'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
RvdH schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:56:
Ubertwitter ondersteunt GPS. Tijdens installeren vraagt het ook specifiek hoe je je GPS ingesteld wilt hebben. je krijgt 3 keuzes, in de richting van niet nauwkeurig - redelijk nauwkeurig - zeer nauwkeurig. Enige nadeel is wel dat je telefoon dan meer batterij verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
Heeft iemand een goed gratis calender / agenda / schedule app? Ik zoek een paar dagen in de App world en op internet maar kan geen goed gratis app vinden. Degene die oke lijken kosten tientallen euro's! Iemand een suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JunkieXP schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:09:
Recentelijk ben ik overgestapt van T-Mobile naar Vodafone en er zijn 2 dingen die mij opvallen.

1. Bij T-Mobile was er in mijn BlackBerry Browser bij "Ga Naar" naast de adresbalk, de favorieten en de geschiedenis ook nog een Zoekbalk te vinden:
[afbeelding]
Sinds ik op Vodafone zit is deze Zoekbalk echter niet langer aanwezig.

Is dit echt een Configuratieding aan de BIS kant bij Vodafone, of is hier een Workaround voor?
Uiteindelijk heb ik zelf een Workaround gevonden, helaas betreft het hier wel een Betaalde App.

Waarschijnlijk hebben velen van jullie al gehoord van de App QuickLaunch, deze App biedt (meestal onder de Linker of Rechter Convenience Key) de mogelijkheid om snel toegang te krijgen tot een aantal van jouw meest gebruikte Apps (al dan niet met met ShortCut) vandaag kwam ik er (eigenlijk per toeval) achter dat deze App ook een Speciale QuickLaunch feature bevat namelijk "Web Search", door deze aan te roepen komt er een PopUp met Zoekveld, standaard wijst dit Zoekveld naar Google, maar je kan het ook uit laten komen in diverse andere Zoek / Informatiebronnen (zoals Yahoo, IMDB en WikiPedia). Met al de Functionaliteit, lijkt mij dit zeker het overwegen waard.

Pagina: 1 ... 29 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ