the Runningman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:01:
Heb nu ook vrienden met WhatsApp op Android. (kan sinds een maand ofzo in Beta) Echter wat opvalt is dat het niet altijd realtime gaat, zoal bijv. wel bij berichten sturen tussen iPhone en BB. Lijkt nog niet helemaal soepel te lopen.
Kun je me alsjeblieft vertellen waar jou Vrienden WhatsApp voor Android vandaan halen, zelfs de makers van de App hebben het op hun Twitter nog steeds over Soonish (
Link) wanneer het over de Android BETA gaat =|. Lijkt me toch wel dat op Twitter (en de Website) bekend is als de App beschikbaar is (zoals ook bij de Nokia Closed & Open BETA het geval was). Heb ook nog niemand op Twitter / YouTube erover gehoord, dus please, hit me up with some Intel =|.
Update: We've got it!
http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk (Android .APK of WhatsApp)
Overigens vallen mijn ervaringen met PingChat! echt in het niet bij mijn ervaring met WhatsApp, eerste wilde ik niet aan WhatsApp omdat ik overtuigd dat PingChat! zoveel beter was, maar heb toen uiteindelijk toch de stap gemaakt, allereerst viel het me tegen (Java Exc en het niet aankomen van berichten), maar na een paar Updates is het gewoon Super Stabiel "Gratis" SMSen naar iPhone, BlackBerry en zelfs Symbian gebruikers, spoedig komt daar ook nog Android bij en dan zijn al mijn kennisen met SmartPhones RealTime bereikbaar.
PingChat! faalt bij mij op het volgende:
- (Nog) Geen juist geimplementeerde Notificatie (BB Led of Geluid)
- Haalt alleen binnen als de App Actief open staat (App is geminimaliseerd of gesloten altijd actief, maar krijg dan niks automatisch binnen (na 15 minuten heb ik de proef tot 3x toe gestaakt omdat dat het Ping principe mijns insziens by far overschreid).
- Nog redelijk Buggy (Java Exc)
- Onthoud je vrienden niet, wanneer je een Chat hebt gehad en je Foon reboot is iedereen weg en moet je de namen nog maar weten
- Moet handmatig gekoppeld worden aan een telefoonnummer (velen vinden het onprettig dat WhatsApp met 06 nummer werkt, maar ik vind het ideaal aangezien ik het als SMS Replacement gebruik, niet als IM achtige applicatie (daar heb ik MSN voor).