Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:27

Rudedadude

Maybe we were born to run

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:52:
[...]

Hahaha leuk, maar heb vodafone dus zou geen probleem moete zijn
|:(
Ik heb ooit onderstaande 'truc' gepost, dat zou je uit kunnen proberen. Maar wat je verteld klinkt als een verbinding die te traag is voor de hoeveelheid data van de youtube film die je probeert af te spelen;
Rudedadude schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:25:
[...]

Het is mede afhankelijk van de hoeveelheid beschikbare bandbreedte. Bovendien kun je via Youtube de kwaliteit verbeteren via een optimalisatiemenu. Daarbij moet je onderstaande antwoorden geven om de beste kwaliteit te krijgen (copy-paste van Crackberry):

go to YouTube - Broadcast Yourself (let op, dit moet je met de BB browser doen, niet met een andere)
click "start optimization"
test 1/7: click "yes" when you see the tiny grey heart
test 2/7: click "yes" when you see the puppy
test 3/7: click "no" when the flash lite video fails
test 4/7: click "click here" when pressing "5" key does squat
test 5/7: there is no test 5 for some reason - skip to test 6/7
test 6/7: click "YES" - the mp4 test video WILL FAIL BUT CLICK "YES" ANYWAY
test 7/7: click "YES" - the h.263 test video WILL FAIL BUT CLICK "YES" ANYWAY (<- this step is different than the original guide, I reas the documentation and the 9700 DOES support h.263)

Wanneer je hierna naar m.youtube.com gaat moet je eerst de link naast een video aanklikken en vervolgens kiezen voor hoge kwaliteit. Wanneer je daarna video's afspeelt zal de kwaliteit een stuk beter zijn, tenzij je onvoldoende bandbreedte hebt, dan hoor en zie je dat dmv artifacts e.d.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. Blackberry stuk. Heb hem sinds maart dit jaar in gebruik, sinds februari in huis (iets met veel gedoe met abonnement overzetten, nummerbehoud zien mislukken, enzovoort). heb er altijd een plastic hoesje om heen gehad maar mijn BB kan niet meer bellen. Huh? Ja, niet meer bellen. Telefoon denkt dat ik steeds de koptelefoon in en uit mijn toestel trek waardoor hij steeds overschakelt tussen externe en interne speaker. Ik hoor dus letters, ipv woorden van mijn gespreksparter. (Ook leuk als je muziek luistert en ineens knalt ie op de speaker, midden in de stiltecoupé van een trein).

Heb hem 28/9 weggebracht. En een vreselijk lelijk VERVANGEND (ahum :F ) leentoestel meegekregen: nokia 6300. Gelukkig heb ik nog en N95-8GB, dus die gebruik ik nu (wat een waardeloos scherm heeft dat ding, maar goed: Een man weet pas wat 'ie mist, als ze er niet is...!)

Paar puntjes:
1) Ik kan mijn gesprekspartners niet verstaan als mijn Nokia staat ingesteld op Dual Mode (gsm+umts). Verander ik dit naar single mode (gsm/gprs only) dan kan ik mijn gesprekspartner wél verstaan. Is dit bizar of is dit niet bizar. Enige verklaring die ik kon bedenken was dat alle telefoongesprekken via BIS gaan.

2) Volgens de website van de reparateur (heb hem bij Hi winkel ingeleverd) is mijn toestel nu 'in behandeling bij reparateur'. Bij Hi zeiden ze dat de reparatie 3 weken(!!!) kon duren. Mijn god... drie weken geen e-mail, umts, ping...

3) Mocht ik een nieuwe blackberry krijgen, kan ik dan de backup van mijn 'oude' blackberry op dat toestel zetten? Anders ben ik echt de sjaak...

4) Waarom kan een zakentoestel als Blackberry niet alle contacten in 1 keer kopieren naar de Sim-Kaart?! Kwam ik pas achter toen ik nog 5 minuten had voordat ik de trein moest halen. Godzijdank had ik een week ervoor nog per ongeluk al mijn contacten in windows contacts gezet en ben ik nu dus geen nummers kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Een paar reacties.
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 01:21:
Hmm.. Blackberry stuk. Heb hem sinds maart dit jaar in gebruik, sinds februari in huis (iets met veel gedoe met abonnement overzetten, nummerbehoud zien mislukken, enzovoort). heb er altijd een plastic hoesje om heen gehad maar mijn BB kan niet meer bellen. Huh? Ja, niet meer bellen. Telefoon denkt dat ik steeds de koptelefoon in en uit mijn toestel trek waardoor hij steeds overschakelt tussen externe en interne speaker. Ik hoor dus letters, ipv woorden van mijn gespreksparter. (Ook leuk als je muziek luistert en ineens knalt ie op de speaker, midden in de stiltecoupé van een trein).

Heb hem 28/9 weggebracht. En een vreselijk lelijk VERVANGEND (ahum :F ) leentoestel meegekregen: nokia 6300. Gelukkig heb ik nog en N95-8GB, dus die gebruik ik nu (wat een waardeloos scherm heeft dat ding, maar goed: Een man weet pas wat 'ie mist, als ze er niet is...!)

Paar puntjes:
1) Ik kan mijn gesprekspartners niet verstaan als mijn Nokia staat ingesteld op Dual Mode (gsm+umts). Verander ik dit naar single mode (gsm/gprs only) dan kan ik mijn gesprekspartner wél verstaan. Is dit bizar of is dit niet bizar. Enige verklaring die ik kon bedenken was dat alle telefoongesprekken via BIS gaan.

Een dataservice kan daar niets mee te maken hebben. Ik denk eerder dat het iets met je Nokia toestel is. Om dat zeker te weten kan je ook een ander sim-kaartje van iemand lenen en dat testen.

2) Volgens de website van de reparateur (heb hem bij Hi winkel ingeleverd) is mijn toestel nu 'in behandeling bij reparateur'. Bij Hi zeiden ze dat de reparatie 3 weken(!!!) kon duren. Mijn god... drie weken geen e-mail, umts, ping...

Niets aan te doen. E-mail kan je natuurlijk wel gewoon op je Nokia instellen.

3) Mocht ik een nieuwe blackberry krijgen, kan ik dan de backup van mijn 'oude' blackberry op dat toestel zetten? Anders ben ik echt de sjaak...

Als je een backup heb gemaakt is dat geen probleem.

4) Waarom kan een zakentoestel als Blackberry niet alle contacten in 1 keer kopieren naar de Sim-Kaart?! Kwam ik pas achter toen ik nog 5 minuten had voordat ik de trein moest halen. Godzijdank had ik een week ervoor nog per ongeluk al mijn contacten in windows contacts gezet en ben ik nu dus geen nummers kwijt.

Via een SIM-kaart is dat een beetje 'ouderwets' je kan je contacten syncen met een hoop services, denk aan Outlook, Gmail etc.. Je kan ze ook gewoon met je desktop software backuppen.
Zelf heb ik nu een ander Gmail account ingesteld, ik merk ineens dat de contacten ook gaan syncen (znder Google Sync) heeft iemand hier al eens mee gewerkt. Ik zal sowieso mijn bevindingen posten binnen een weekje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09 22:13
Sinds zaterdag in het bezit van de BlackBerry Bold 9700.
Heerlijk toestel die geweldig in de hand ligt, mede dankzij de leren achterzijde.

Ik ben op de hoogte dat ik een BIS account nodig heb voor optimaal gebruik van de BB.
Nu is dat via mijn werk niet mogelijk in eerste instantie. Wel heb ik een extra simkaartje (prepaid Vodafone) thuis liggen.
Vodafone heeft tot einde jaar de actie dat je een prepaid BlackBerry bundel kunt activeren.
Op deze manier kan ik diverse spellen, etc. uit de App World halen.

Is het mogelijk dat ik deze spellen, etc. gebruik nadat ik mijn standaard simkaart weer in de BB doe (simkaart met gewoon internetbundeltje, dus geen BIS)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
Roodey schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:11:
Heerlijk toestel die geweldig in de hand ligt, mede dankzij de leren achterzijde.

Ik ben op de hoogte dat ik een BIS account nodig heb voor optimaal gebruik van de BB.
Nu is dat via mijn werk niet mogelijk in eerste instantie. Wel heb ik een extra simkaartje (prepaid Vodafone) thuis liggen.
Vodafone heeft tot einde jaar de actie dat je een prepaid BlackBerry bundel kunt activeren.

Is het mogelijk dat ik deze spellen, etc. gebruik nadat ik mijn standaard simkaart weer in de BB doe (simkaart met gewoon internetbundeltje, dus geen BIS)?
Ja en nee. Dit zal afhankelijk zijn per app. Als ze verbinding maken met het internet, doen ze dat meestal via BIS.
Bij sommigen kun je een apn instellen, dus gebruik maken van een 'normale' dataverbinding.
En natuurlijlk zijn er apps die geen internet gebruiken en dus gewoon blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:37
Ik heb al even gezocht, maar niks gevonden.

Is er een alternatief voor de Teletekst-app van e-office?

Want ik vind €2 per maand echt van de gekken. 8)7

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Ben bang van niet. Heb ook geen andere kunnen vinden.
Als er eentje is hou ik me aanbevolen, want voor dat geld sla ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:32:
[...]

Ik heb ooit onderstaande 'truc' gepost, dat zou je uit kunnen proberen. Maar wat je verteld klinkt als een verbinding die te traag is voor de hoeveelheid data van de youtube film die je probeert af te spelen;

[...]
Thanks!!! Gaak proberen
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:14
Ik denk dat het wel langer gaat duren, bij ons in de winkel duren de Blackberry reparaties op dit moment ongeveer 8 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09
Kwam er net achter dat BIS 3.2 in Nederland is uitgebracht.

Als je gmail hebt kan je nu syncen met je gmail kalender zonder gebruik te hoeven maken van de google sync tool. Ga naar installatie, email accounts, klik je gmail account aan, kies bewerken en ga naar de synchronisatie opties. Je zal hier nu ook voor je agenda kunnen kiezen.

Phone naar Web gaat er snel (eigenlijk meteen)
Web naar Phone ongeveer 30min

Bij mij werkte het niet meteen, ik heb uiteindelijk mijn gmail account op mijn BB verwijderd, weer toegevoegd en toen mijn BB een reboot gegeven. Vervolgens werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
@superkneus:
Bedankt voor de info. Syncen gaat nu volledig automatisch of heb je nog handmatige opties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickvandijk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08-2023
Kan je BB BIS ook syncen met je imap of exchange account zodat hij de contacten en agenda overneemt?

ik heb sinds kort een BB Bold 9700 en ik heb dit nog niet aan de praat gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
SuperKneus schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:59:

Als je gmail hebt kan je nu syncen met je gmail kalender zonder gebruik te hoeven maken van de google sync tool. Ga naar installatie, email accounts, klik je gmail account aan, kies bewerken en ga naar de synchronisatie opties. Je zal hier nu ook voor je agenda kunnen kiezen.

Bij mij werkte het niet meteen, ik heb uiteindelijk mijn gmail account op mijn BB verwijderd, weer toegevoegd en toen mijn BB een reboot gegeven. Vervolgens werkte het.
Ik heb vorige week gmail geïnstalleerd op mijn blackberry maar heb niet de mogelijkheid om agenda te syncen?
edit: heb dit probleem kunnen verhelpen door de "serviceboeken" opnieuw te laten verzenden. Het is dus niet nodig om gmail opnieuw toe te voegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Jaeger op 05-10-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Heb ik iets gemist of is er nogsteeds niets duidelijk over een OS6 Release voor de 9700?
Het begint nu wel erg lang te duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een mailtje wil doorsturen, kan ik geen contactpersonen uit mijn adresboek toevoegen. Moet het hele e-mailadres ingeven :? . Heeft iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg om contacten te selecteren als ontvanger van mijn bericht? (contactpersoon toevoegen kan wel, contactpersoon wordt dan echter als bijlage bij de e-mail verzonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12

Paar puntjes:

Ik weet niet in welke winkel jij geweest bent, maar de meeste blackberry's die ik opstuur zijn wel een week of ZES weg. Als het niet langer is. 3 weken is bij Blackberry echt bijna ongemogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Skann schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:07:
[...]

Ik weet niet in welke winkel jij geweest bent, maar de meeste blackberry's die ik opstuur zijn wel een week of ZES weg. Als het niet langer is. 3 weken is bij Blackberry echt bijna ongemogelijk.
Vodafone winkel vertelde laatst dat BB juist vrij snel is en 2 tot 3 weken normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:36

ToCuS

It begins in the brain!

de mijne is nu ook al 4 weken weg voor reparatie, bij T-Mobile werd al verteld dat het tot 6 weken kon gaan duren..

verder vindt ik het een hele fijne telefoon, synct goed samen met m'n iMAC..

[ Voor 27% gewijzigd door ToCuS op 06-10-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

SuperKneus schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:59:
Kwam er net achter dat BIS 3.2 in Nederland is uitgebracht.

Phone naar Web gaat er snel (eigenlijk meteen)
Web naar Phone ongeveer 30min

Hmm, ik heb het wel aangezet en ik heb mijn serviceboeken opnieuw laten versturen, maar heb nog niet het idee dat er wat gebeurt en voor hoeveel weken vooruit dit gebeurt...

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Ik heb e-office een mail gestuurd met de vraag waarom ze zo'n idioot hoge prijs vragen voor die teletekst app. Als ze reageren post de boel hier wel even :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vindt de apps voor de BB sowieso erg hoog in vergelijking tot veel Apple apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een snelle vraag. Als je telefoon uit staat, kan je dan nog steeds Ping ontvangen? En hoe ziet je status er dan uit bij ping messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ontvangen op de server kan wel, ze worden pas afgegeven op jouw toestel als deze aan staat. Volgens mij komt er geen D of R bij hetbericht. De status is de laatst bekende status...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:25

Vis

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:59:
Even een snelle vraag. Als je telefoon uit staat, kan je dan nog steeds Ping ontvangen? En hoe ziet je status er dan uit bij ping messenger?
De verstuurder krijgt dan een rood vierkant klokje te zien

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Vis schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:02:
[...]

De verstuurder krijgt dan een rood vierkant klokje te zien
Dat klopt niet. Je krijgt het rode vierkant met klokje te zien als je hem zelf (bijvoorbeeld door internet problemen) niet kan versturen. Het bericht boven jou klopt wel. De zender krijgt niets te zien bij het bericht, dus geen D of R. Zodra je BB aangaat zal er een D verschijnen en zodra de persoon het bericht heeft gelezen zie je een R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:25

Vis

SuperKneus schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

Dat klopt niet. Je krijgt het rode vierkant met klokje te zien als je hem zelf (bijvoorbeeld door internet problemen) niet kan versturen. Het bericht boven jou klopt wel. De zender krijgt niets te zien bij het bericht, dus geen D of R. Zodra je BB aangaat zal er een D verschijnen en zodra de persoon het bericht heeft gelezen zie je een R
Oja klopt.. je hebt gelijk nu je het zegt!

(wat een superkneus ben ik) ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik weet niet of dit is nieuws is maar wil het toch even melden. Vanmiddag de-installeerde ik wat applicaties. Bij het opnieuw opstarten van mijn BB9700 was er ineens een extra icoontje bijgekomen genaamd "KPNopWeg". Je kan nu gratisch een KPNopweg navigatie downloaden/gebruiken. Meer info staat ook online. Ik weet niet zeker of dit nieuw is maar denk het wel aangezien ik hier in dit topic alleen maar lees dat er geen navigatie mogelijk is op de BB.

N.B. Ik heb een Hi Eindeloos Online abonnement.

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 07-10-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
Barca schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:27:
Ik weet niet of dit is nieuws is maar wil het toch even melden. Vanmiddag de-installeerde ik wat applicaties. Bij het opnieuw opstarten van mijn BB9700 was er ineens een extra icoontje bijgekomen genaamd "KPNopWeg". Je kan nu gratisch een KPNopweg navigatie downloaden/gebruiken. Meer info staat ook online. Ik weet niet zeker of dit nieuw is maar denk het wel aangezien ik hier in dit topic alleen maar lees dat er geen navigatie mogelijk is op de BB.

N.B. Ik heb een Hi Eindeloos Online abonnement.
same here, voorheen was het er ook al (icoontje niet) maar moest je ervoor betalen. Misschien een tegemoetkoming vanuit KPN aangezien een bb abonnement aardig duurder is? ik heb het al een paar keer gebruikt en moet zeggen dat het wel ideaal is. Kaarten moeten nog wel steeds vanaf een server komen dus voor het buitenland is het niet ideaal, maar als backup navigatie is het ideaal. Beter dan BBmaps omdat er nu ook stembegeleiding bij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

Apoca

Array Technology Industry

Meer mensen hier welke de laatste 0.0.979 OS draaien? Moet zeggen loopt vrij aardig :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil mn bb aansluiten op mn laptop en via massaopslagmodus bestanden overzetten, maar op een of andere manier zegt ie constant dat ik die modus nog moet inschakelen, terwijl het wel gewoon aanstaat bij opties.. Enig idee hoe dat kan?

[ Voor 181% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Apoca schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:31:
Meer mensen hier welke de laatste 0.0.979 OS draaien? Moet zeggen loopt vrij aardig :)
zit op .743 Ik kon de 979 link niet meer werkend vinden... alleen maar dode links :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 21:51
waarom kun je blackberry mediakaart niet benaderen wanneer hij aan je computer hangt. vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Dat kan wel, je moet ergens (ben vergeten waar) aangeven dat je Blackberry ook gezien moet worden als mass storage device.

Verder heb ik inmiddels dankzij bovenstaande link nu ook .979 draaien. Hopelijk weer iets beter dan .938, die voelde voor mij wat buggy aan in vergelijking met de versie die ik daarvoor had (geen idee meer welke). Eerste indrukken van 979 zijn in elk geval goed, alles draait soepel.
Ik ben opzich wel benieuwd naar OS6, maar het is nu weer niet zo dat ik er wanhopig op zit te wachten. OS5 doet het gewoon goed en doet de dingen die ik wil. De browser lijkt mij de belangrijkste reden om over te stappen, maar ik ga, als het zover is, even de kat uit de boom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:52
Rudedadude schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:08:
Dat kan wel, je moet ergens (ben vergeten waar) aangeven dat je Blackberry ook gezien moet worden als mass storage device.

[...]
Bij geheugen in het Opties menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:48:
[...]

Bij geheugen in het Opties menu.
Ik heb precies hetzelfde probleem, al die instellingen bij geheugen in het opties menu staan goed, maar mn laptop herkent hem nog steeds niet en bij de desktop manager zegt ie ook dat ik het nog aan moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Thanks met Google en via sites als Crackberry, BBleaks, e.d. kreeg ik alleen maar dode links :/.

Vanmiddag eens draaien. Kijken of ik van de "Unable to play content" en "blablabla mime blablabla webbrowser" fout meldingen af kom :P!

verrote übertwitter die dat veroorzaakte... na een volle wipe had ik het nog dus hoop dat het met updaten wel over is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
14 oktober wordt OS6 verwacht lees ik op Crackberry.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Staat nergens dat het dan voor de huidige OS 5 phones zal zijn die op de lijst staan voor een OS 6 update, het is echt afwachten. Zal uiteindelijk wel komen, maar kan best nog een maand of langer duren :)

[ Voor 12% gewijzigd door Apoca op 11-10-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

ik kan morgen eindelijk weer aan de slag met gefixte BB (Hijs 7weken weg geweest ter reparatie).
ik hoop dat ze misschien m'n soft geupdate hebben (maar dat zal wel niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een Blackberry Bold 9000 van een medetweaker gekocht.

Maar hij gaat niet aan! Ik heb hem al 3 uur opgeladen. Hij blijft maar rood knipperen!
Ik heb ook op google gezocht, maar daar vond ik ook niks.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:45
langer op de aan knop drukken? contact je meedetweaker, dit topic is sowieso over le boldue 9700, pas de 9000

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:15:
Zojuist een Blackberry Bold 9000 van een medetweaker gekocht.

Maar hij gaat niet aan! Ik heb hem al 3 uur opgeladen. Hij blijft maar rood knipperen!
Ik heb ook op google gezocht, maar daar vond ik ook niks.

Wie kan me helpen?
Probeer het opnieuwe te installen: dus aansluiten op je pc en dan als het herkend wordt gewoon laatste update .882 loaden.

Ik had het ook en is gelukt. Het kan ook zijn dat je batterij leeg of kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wordt niet herkend op de pc met de nieuwste software voor pc.
Met een andere batterij gaat hij ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Lijkt me een kwestie van terug brengen en geld terug halen, hoe f*ck dit ook is.

Iemand een basic free thema voor de Bold 9700 waar alle icons door OS6 icons zijn vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Apoca schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:10:
Lijkt me een kwestie van terug brengen en geld terug halen, hoe f*ck dit ook is.

Iemand een basic free thema voor de Bold 9700 waar alle icons door OS6 icons zijn vervangen?
Op crackberry.com staan er hoopjes tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Kon geen echt mooie vinden daar, en heb op andere "bekende" plaatsen ook nog naar thema's gekeken. En misschien wist iemand een mooie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Er is een e-mailtje "stuck" in mijn Postvak In op mijn BB 9700. Met andere woorden er is een gmail mailtje die ik niet kan verwijderen uit mijn BB middels "verwijderen". In mijn gmail staan nu 0 mails (echt dus ook echt 0, zelfs niks bij alle berichten ofzo)... maar die mail staat nog wel in mijn BB. Iemand enig idee hoe ik deze weg kan krijgen? Handmatig synchroniseren werkt ook niet hij blijft maar staan. En Google helpt ook niet echt aangezien ik duizenden topics tegen maar die niet specifiek mijn probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Barca schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:38:
Er is een e-mailtje "stuck" in mijn Postvak In op mijn BB 9700. Met andere woorden er is een gmail mailtje die ik niet kan verwijderen uit mijn BB middels "verwijderen". In mijn gmail staan nu 0 mails (echt dus ook echt 0, zelfs niks bij alle berichten ofzo)... maar die mail staat nog wel in mijn BB. Iemand enig idee hoe ik deze weg kan krijgen? Handmatig synchroniseren werkt ook niet hij blijft maar staan. En Google helpt ook niet echt aangezien ik duizenden topics tegen maar die niet specifiek mijn probleem hebben.
batt pull al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Apoca schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:14:
Kon geen echt mooie vinden daar, en heb op andere "bekende" plaatsen ook nog naar thema's gekeken. En misschien wist iemand een mooie :)
deze al gezien?
http://forums.crackberry....icial-icons-theme-511610/

Zelf gebruik ik de onderstaande gratis theme's

Momentum - Shifter
http://tinyurl.com/yay96nk

Seis (by NinjaThemes)
http://deifiedcreations.c...om_plazmic_theme_SEIS.jad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Weird probleem... van de week mijn BB opnieuw geinstalleerd, mail opnieuw aangemaakt en alles werkt... behalve op de mails van Euroclix loopt mijn BB vast? (het vastlopen is dat de mail niet geopend kan worden, echter geen foutmelding ofzo).

Het is een mail opgemaakt in HTML maar dat zijn andere mails ook en die doen het wel... wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Sinds nu ook een BB9700 :) hiervoor had ik een HTC touch diamond, vreselijk apparaat was dat. heb nog geen bug kunnen ontdekken. Moet nog wel flink wennen aan dat toetsenbordje maar dat zal wel overgaan. Toestel "voelt" ook erg stevig, wat natuurlijk niets zegt maar toch xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Vorak schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:39:
Sinds nu ook een BB9700 :) hiervoor had ik een HTC touch diamond, vreselijk apparaat was dat. heb nog geen bug kunnen ontdekken. Moet nog wel flink wennen aan dat toetsenbordje maar dat zal wel overgaan. Toestel "voelt" ook erg stevig, wat natuurlijk niets zegt maar toch xD
Het toetsenbord gaat heel snel wennen. Persoonlijk zou ik wel even de laatste leaked rom installeren. Er staat een link een paar posts naar boven. Met name de accu doet het dan een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Of in plaats van de leaked OS een fijne hybrid OS installeren. Gebruik ze al tot volle tevredenheid sinds ik mijn BB heb.
Het beste van de verschillende OS en in 1 !
Voornamelijk de verbeterde batterylife en snelle browser vind ik een grote pluspunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Laatst online: 22-09 12:59
Roodey schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:11:

Als je met een BIS-supported abonnement App World hebt gedownload en gebruikt kan je daarna gewoon de App World blijven gebruiken met een abonnement zonder BIS. Het enige nadeel is dat sommige apps een BIS-verbinding vereisen en gewoonweg niet zullen functioneren zonder BIS.

Ik heb de SIM-kaart van m'n vrouw gebruikt om App World te installeren, daarna m'n eigen Telfort SIM-kaart in m'n BB gestopt en ik kan gewoon App World blijven gebruiken :) Dan duurt het wachten tot 22 december (dan word m'n abonnement omgezet naar Hi) toch minder lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
FRanatic schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:40:
Of in plaats van de leaked OS een fijne hybrid OS installeren. Gebruik ze al tot volle tevredenheid sinds ik mijn BB heb.
Het beste van de verschillende OS en in 1 !
Voornamelijk de verbeterde batterylife en snelle browser vind ik een grote pluspunten.
Wat is nu het verschil tussen een leaked en een hybrid OS? En hoe kan ik zien wat ik installeer...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Een hybrid bestaat uit verschillende bestanden, van OS'n van andere toestellen en/of bestanden uit oudere OS'n.
Deze bestanden worden dan over een basis OS geladen die toestel specifiek is. Meestal is deze base OS de laatst beschikbare versie. Leaked (beta), danwel official.
Grote voordeel is, dat de BB verder wordt geoptimaliseerd. Batterij, geheugen en snelheid van de interface maken vaak een flinke sprong voorwaarts.

Per ongeluk een hybrid installeren is haast ondenkbaar. Deze zul je eerst zelf op je pc moeten installeren over de base OS heen.
Nogmaals, ik raad iedereen aan het eens te proberen. Het is veilig en vind je hjet niks, dan inmstalleer je gewoon weer een leaked of official OS.
Wel ALTIJD een backup maken, ook van al je apps !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Maar mijn huidige OS is al extreem snel, dus ik kan me niet voorstellen dat het nog sneller wordt?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Met name browser en wifi speeds gaan flink omhoog.
Maar als je tevreden bent, dan is een official of leaked OS ook een prima optie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
FRanatic schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:56:
Een hybrid bestaat uit verschillende bestanden, van OS'n van andere toestellen en/of bestanden uit oudere OS'n.
Deze bestanden worden dan over een basis OS geladen die toestel specifiek is. Meestal is deze base OS de laatst beschikbare versie. Leaked (beta), danwel official.
Grote voordeel is, dat de BB verder wordt geoptimaliseerd. Batterij, geheugen en snelheid van de interface maken vaak een flinke sprong voorwaarts.

Per ongeluk een hybrid installeren is haast ondenkbaar. Deze zul je eerst zelf op je pc moeten installeren over de base OS heen.
Nogmaals, ik raad iedereen aan het eens te proberen. Het is veilig en vind je hjet niks, dan inmstalleer je gewoon weer een leaked of official OS.
Wel ALTIJD een backup maken, ook van al je apps !!!
Durf het nog steeds niet aan, probleem is dat ik niet weet WAT ik installeer. De link hierboven, is dat leaked of hybrid bv.? En een backup: is dat via de software van BB op je pc voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
hemiparo schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:24:
[...]

Durf het nog steeds niet aan, probleem is dat ik niet weet WAT ik installeer. De link hierboven, is dat leaked of hybrid bv.? En een backup: is dat via de software van BB op je pc voldoende?
Leesvoer:

http://driphter.com/index.php/topic,647.0.html

Hybridinstaller:

http://driphter.com/index.php/topic,2700.0.html

Base OS:

http://uploading.com/file...0.177_A5.0.0.938.exe.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Dan moet ik het morgen maar gewoon eens proberen... blijft eng... maar goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

zojuist de update 979 geinstalleerd en tot op heden werkt alles stukken sneller, daarnaast de BeBuzzFree er opgezet voor leuke Disco LEDjes tijdens het bellen of gebeld worden..
De Online-streaming via T-mobile gaat ineens super goed..

[ Voor 14% gewijzigd door ToCuS op 16-10-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond liet ik mijn BB vallen, resultaat: Wit scherm.

Nu valt dit vanzelfsprekend niet onder de garantie, maar wil graag wel het scherm gerepareerd zien. Iemand van jullie ervaring met een bedrijf hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 07:44:
Gisterenavond liet ik mijn BB vallen, resultaat: Wit scherm.
Wit scherm houdt in dat je scherm zelf kapot is (bij mij ging het scherm vanzelf op wit is ook nooit meer goed gekomen zonder reparatie, ik was toevallig nog net verzekerd) dus een turk in de buurt kan misschien uitkomst bieden of via je provider maar dat zal ook wel genoeg kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik wil zo snel mogelijk m'n iphone 4 verkopen en een bb 9700 halen, Ik heb ook begrepen dat BB OS 6 gaat komen voor de bb 9700, Wat is op het moment de laatste uitgelekte OS voor de bb 9700?

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Op OS 6 gebied is het op het moment erg rustig, de laatste OS 5 leak is 5.0.0.979. En het is geheel niet duidelijk of en wanneer we de OS 6 voor de BB 9700 zelf kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Thx apoca ik ga denk ik toch ff wachten op de bb 9780 die komt meteen met os 6 en in canada hebben ze hem al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:46:
Weird probleem... van de week mijn BB opnieuw geinstalleerd, mail opnieuw aangemaakt en alles werkt... behalve op de mails van Euroclix loopt mijn BB vast? (het vastlopen is dat de mail niet geopend kan worden, echter geen foutmelding ofzo).

Het is een mail opgemaakt in HTML maar dat zijn andere mails ook en die doen het wel... wat kan dit zijn?
Even mezelf quoten... snap er namelijk niks van. Ook na een reset is dit probleem er nog steeds... alleen mail van EuroClix geeft opeens problemen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
mafiatounes schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:31:
Ik wil zo snel mogelijk m'n iphone 4 verkopen en een bb 9700 halen, Ik heb ook begrepen dat BB OS 6 gaat komen voor de bb 9700, Wat is op het moment de laatste uitgelekte OS voor de bb 9700?
Waarom wil je je iPhone verkopen?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Het is mn eerste iphone en ben van mening dat ik beter af ben als ik een bb koop en een itouch 4 want een iphone is gewoon duur en biedt weinig extra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Ik heb nog een tip voor mensen die wel eens lange epistels typen op de BB (like myself). Je kunt handig gebruik maken van de automatische woordenlijst. Zo wordt bij mij "vd" > "van de" en "ve" > "van een". "Adam" wordt Amsterdam en zo heb ik nog een stuk of 10 "steno woorden" ingesteld. Heel handig.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:25:
[...]

Deze base OS , is dat een Engelse versie?
Alle talen zitten erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Blijft mijn BB Messenger geschiedenis behouden? Staat nu als opslag op geheugenkaart maar weet niet of ik dit later nog kan teruglezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit probleem specifiek voor de Blackberry Bold 9700 is of een generiek Blackberry probleem, maar ik kan geen ë typen in smsjes. In e-mails en PIN berichten is dit geen probleem, gewoon e ingedrukt houden en scrollen, maar zodra ik dit in een sms probeer is de ë verdwenen (ook de ê overigens).

Weet iemand of dit te corrigeren valt of dat dit inherent is aan het sms systeem?

Ik zie overigens net dat als ik in opties/sms text, data coding omzet van 7bit naar UCS2 dat het probleem verholpen is, heeft dit verdere impact op het gebruik van de telefoon en sms?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:09:
Ik weet niet of dit probleem specifiek voor de Blackberry Bold 9700 is of een generiek Blackberry probleem, maar ik kan geen ë typen in smsjes. In e-mails en PIN berichten is dit geen probleem, gewoon e ingedrukt houden en scrollen, maar zodra ik dit in een sms probeer is de ë verdwenen (ook de ê overigens).

Weet iemand of dit te corrigeren valt of dat dit inherent is aan het sms systeem?

Ik zie overigens net dat als ik in opties/sms text, data coding omzet van 7bit naar UCS2 dat het probleem verholpen is, heeft dit verdere impact op het gebruik van de telefoon en sms?
Het zijn 2 verschillende character sets. 7bit ondersteund veel minder characters dan UCS2. Wanneer je een UCS2 bericht stuurt naar een telefoon die UCS2 niet ondersteund(zijn er tegenwoordig weinig tot geen) zal je alleen meer vreemde characters zien of soms geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ik heb in mijn BB meerdere adresboeken met dezelfde entries. Nu kan ik wel het bewuste boek kiezen maar krijg de andere boeken niet verwijderd. Waar kan ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

Eergister mijn BB besteld bij Vodafone :) Maar ik kreeg vandaag een email dat het toestel "door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar" is."Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden."
Nou lekker dan...

Op de Vodafone website staat nu trouwens ook de Bold 9780 Coming soon.
En op de T-Mobile website is de Bold 9700 niet eens meer te vinden.
Einde van de 9700?

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlkiller
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 22:41
Jack schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:43:
Eergister mijn BB besteld bij Vodafone :) Maar ik kreeg vandaag een email dat het toestel "door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar" is."Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden."
Nou lekker dan...

Einde van de 9700?
Absoluut niet. De 9700 wordt nog gewoon geleverd. ;-)

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:52
Jack schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:43:
Nou lekker dan...

Einde van de 9700?
Als de 9780 binnenkort leverbaar is, dan zou ik zsm de 9700 annuleren. Deze variant is namelijk precies dezelfde als de normale 9700, maar nu met meer geheugen voor OS6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

wow, ik was net op de T-mobile site en het was me niet eens opgevallen.. das wel raar zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

De 9700 krijgt toch ook een update naar OS6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
Dj-sannieboy schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:09:
De 9700 krijgt toch ook een update naar OS6?
Ja os 6 komt naar de 9700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
JPMTSLR schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:46:
[...]

Ja os 6 komt naar de 9700.
Maar de vraag is wanneer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Wanneer OS6 komt voor de 9700 is een grote vraag.
Er zijn al versies in omloop binnen de verschillende communities. Er zal eerder een leaked versie beschikbaar zijn dan een officiele via je provider.
Het zal ergens eind van dit jaar gaan zijn gok ik. Ergens rond de kerst zal leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Ja bij VF lopen ze wel erg op de zaken vooruit :P Op de 9780 zit geen multi-touch natuurlijk, op de 9800 wel. Denk dat gewoon iemand heeft liggen pitten bij het vertalen van de tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

aaah 6.0 ondersteunt multitouch. Alleen heb je er verrekte veel aan op een non touch scherm zoals die van de 9780

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
mafiatounes schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:45:
Het is mn eerste iphone en ben van mening dat ik beter af ben als ik een bb koop en een itouch 4 want een iphone is gewoon duur en biedt weinig extra!
Duur? Je hebt hem nu toch al gekocht, dus wat is er nu nog duur aan? Als je nou kwam met het argument van de zeer beperkte batterijduur (zelfs bij normaal gebruik) t.a.v. de BB had ik het nog begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mijn B9700 blijft bij het opstarten hangen, ongeveer als de status balk bij de letter e van Blackberry is. Laatste tijd is dat ding al gruwelijk instabiel, moest regelmatig een battery pull doen. Iemand een suggestie. Oplossingen die ik via Google vond helpen niet :/ Wil alleen al mijn telefoon nummers van het ding afhalen, daarna steek ik hem ritueel in de fik :X

[ Voor 15% gewijzigd door Bartjeee op 21-10-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Je kan toch je nummers backuppen via Desktop Manager?
Hierna kan je een clean install doen... Dan ben je meteen van alle gezeik af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:16

JB

Cédric roelt!

Jieve schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:32:
Je kan toch je nummers backuppen via Desktop Manager?
Hierna kan je een clean install doen... Dan ben je meteen van alle gezeik af!
Hoe ga je dat doen als de BB niet eens boot ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I think I have a problem.

Ik HAD google sync draaien om mijn agenda en contacten te synchroniseren. Nu zag ik bij de blackberry pagina van t-mobile de optie om contacten en agenda's te synchroniseren. Dit wilde ik uittesten dus ik heb Google Sync eraf gegooid en die opties aangevinkt. Gevolg is nu dat ik op beide locaties alles dubbel heb ( op zich niet erg ) maar het punt is nu dat als ik iets aanmaak in mijn Google Agenda / Blackberry Agenda het niet synced met mijn Blackberry Agenda / Google Agenda, of zit hier langere tijd tussen? *en moet ik dus meer geduld hebben*.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
@MaZo: ja hij is duur, en je krijgt niet veel batterijduur ervoor terug.
Daarom verkoop ik hem en koop ik een bb 9780 + itouch 4 in de plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:29:
I think I have a problem.

Ik HAD google sync draaien om mijn agenda en contacten te synchroniseren. Nu zag ik bij de blackberry pagina van t-mobile de optie om contacten en agenda's te synchroniseren. Dit wilde ik uittesten dus ik heb Google Sync eraf gegooid en die opties aangevinkt. Gevolg is nu dat ik op beide locaties alles dubbel heb ( op zich niet erg ) maar het punt is nu dat als ik iets aanmaak in mijn Google Agenda / Blackberry Agenda het niet synced met mijn Blackberry Agenda / Google Agenda, of zit hier langere tijd tussen? *en moet ik dus meer geduld hebben*.... 8)7
ik sync eerst meestal eers via de BB-software naar de I-cal en dan als het nodig is naar Google...
das mijn ritueel eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo,
Ik had gisteren 2 nieuwe mails op mijn hotmail account, die selecteerde ik allebei en wilde ze markeren als geopend, maar ik drukte per ongeluk te vroeg op 'selecteren'.. ik markeerde ze dus niet als geopend maar deed iets anders (wat weet ik niet) maar nu staat er op het hoofdscherm continue dat ik 2 nieuwe mails heb.. dat terwijl ik ze verwijderd heb in mijn mailbox (zowel op de handheld als in de werkelijke emailbox).. erg irritant!

Ik heb de batterij eruit getrokken, reboot, emailaccount verwijderd (zelfs als ik de account eruit gooi staat er dat ik 2 nieuwe mails heb, op een account wat dus niet eeens aanwezig is..) en ik blijf die envelopjes in beeld zien staan..

help? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:45
niet helemaal, hij heeft dubbele aan geheugen en volgens mij nog 1 of 2 kleine upgrades

|>

Pagina: 1 ... 32 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ