Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:12

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:37:
hoe zorg ik ervoor dat het lampje niet knippert wanneer ik mijn batterij oplaadt? Erg vervelend wanneer ik snachts in mn nest lig.
De dekkingsindicator of knippert dat ding omdat je batterij zo goed als leeg is?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:37:
hoe zorg ik ervoor dat het lampje niet knippert wanneer ik mijn batterij oplaadt? Erg vervelend wanneer ik snachts in mn nest lig.
Met lampje naar beneden neerleggen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Frank S schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:44:
[...]

Met lampje naar beneden neerleggen misschien?
Ja idd, dat doe je zeker ook met je onderbroek ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon wanneer ik hem aan de voeding hang. Dan gaat het 'ik ben aan het opladen' lampje knipperen.

Deze moet uitkunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:48:
gewoon wanneer ik hem aan de voeding hang. Dan gaat het 'ik ben aan het opladen' lampje knipperen.

Deze moet uitkunnen lijkt me.
* When the BlackBerry smartphone is powered on and plugged into a charging source you will see a lightning bolt over the battery indicator. If the battery has already been charged to 100% this indicator will be removed.
* When the BlackBerry smartphone is powered off and plugged into a charging source the light-emitting diode (LED) will slowly flash yellow when charging.
* When it has completed charging the LED will show solid green until unplugged or powered on.

Voor de rest:

http://lmgtfy.com/?q=led+indicator+blackberry+when+charging

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij blijven daar ook de "shortcuts" naar de belangrijkste applicaties. Browser blijft altijd staan, maar is volgens mij niet actief :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:53:
[...]

* When the BlackBerry smartphone is powered on and plugged into a charging source you will see a lightning bolt over the battery indicator. If the battery has already been charged to 100% this indicator will be removed.
* When the BlackBerry smartphone is powered off and plugged into a charging source the light-emitting diode (LED) will slowly flash yellow when charging.
* When it has completed charging the LED will show solid green until unplugged or powered on.

Voor de rest:

http://lmgtfy.com/?q=led+indicator+blackberry+when+charging
mijn vraag is niet "waarom brandt er een lampje als ik mn bold oplaadt?" mijn vraag is of je deze kunt uitzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andere LED vraag. Als ik een ping ontvang wil ik graag dat dit zonder geluid en zonder led geknipper gebeurt. Hoe stel ik dit in in een profiel?

Ik wil mn Bold optimaliseren vandaar en ik heb vernomen dat het toestel zich uitstekend leent voor niet monogame activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Wat bedoel je in hemelsnaam met "niet monogame activiteiten"? Wil je de BB laten pa(i)ren met meerdere toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarmee bedoel ik dat als je vriendin je Bold in de hand neemt om uit 'nieuwsgierigheid' even je berichten te lezen jij dit met een gerust gevoel haar kan laten doen.

Ook wel bekend als de Suri Bold oftewel BB Hugh Hefner.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijken mij allemaal classic cases of RTFM

Geluidsprofiel aanpassen, daar kan je ook led aan/uit selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk CCBB. Heb het al gevonden.

Nog een vraag in mijn Mail map zie ik ook mijn BB Messenger chats. Kan je die daar weghalen? Ik wil alleen mijn mail accounts zien daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackBook - Hide Contacts and Conversations

Keep your contacts, calls, and messages away from prying eyes with BlackBook’s hidden contact list. Sensitive contacts and messages stay completely hidden on your phone.

It's so discrete, there's no icon to launch it. Simply type your custom launch-key on the keypad and your 'BlackBook' appears.

Combine BlackBook with mblVault for the ultimate privacy bundle. mblVault encrypts, and hides files and photos. Just search for "mblVault" in App World.

BlackBook Features:
- Completely hidden contact list
- Custom filtering for Calls, SMS, PIN, and EMAIL
- Hide SMS from unknown contacts
- Stealth Mode (Send calls to voicemail)
- Fake Caller-ID names for incoming calls
- Auto Close when backlight turns off
- Extended SMS up to 1400 characters
- 2 second vibrate alert option for incoming messages
- Sending Attachments in emails
- Import and Export to/from the public Address Book
In de download gezet

gezien de reviews, erg benieuwd. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:39:

Nog een vraag in mijn Mail map zie ik ook mijn BB Messenger chats. Kan je die daar weghalen? Ik wil alleen mijn mail accounts zien daar.
Misschien kan het via: Je berichtenmap -> Opties -> Instellingen Postvak in -> Daar BBM Uitvinken.

Maak zelf geen gebruik van BBM (heb het Uninstalled) dus zie hem er bij mij niet tussen staan, maar misschien bij jou wel.

Succes.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:42:
[...]

mijn vraag is niet "waarom brandt er een lampje als ik mn bold oplaadt?" mijn vraag is of je deze kunt uitzetten. :)
Dat bevestigd dat antwoord toch :? Je doet vrij weinig onderzoek imho als ik je gestelde vragen hier zo zie. Wekt irritaties.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of er nog een goede Today theme is? Ik gebruik nu today scroll, bevalt trouwens uitstekend!! Ik wil namelijk mijn agenda items in 1 oogopslag kunnen zien. Heb al diverse andere themes geprobeerd, maar geen 1 met 4 agenda items op de homescreen?

Misschien iemand hier een tip?

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Vandaag heb ik ook de 9700 binnen gekregen om mijn oude gare 8310 (met slechte trackball) te vervangen. Wat een verandering zeg! Toestel is echt een stuk degelijker, stukken beter.

Moet alleen morgen even VF bellen omdat ik het password voor BIS niet heb en hij het niet naar 1 van de BB's stuurt, komt vast goed :)

Edit. Inmiddels opgelost

[ Voor 5% gewijzigd door Albinosaurus op 21-07-2010 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:59:
Kan iemand mij vertellen of er nog een goede Today theme is? Ik gebruik nu today scroll, bevalt trouwens uitstekend!! Ik wil namelijk mijn agenda items in 1 oogopslag kunnen zien. Heb al diverse andere themes geprobeerd, maar geen 1 met 4 agenda items op de homescreen?

Misschien iemand hier een tip?

Alvast bedankt..
Heb in het verleden gebruik gemaakt van Hypaereon Sliq:
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/8819/hypaereonsliq01.jpg
Met o.a. 10 Agenda Items (zogeheten "Today Themes") en Weather App weergegeven in je HomeScreen), en is nog gratis ook, een Aanrader dus:

Curve 8900: http://bit.ly/fI6AZ
Bold 9700: http://bit.ly/3txHfT

Momenteel gebruik ik Reverie D:
Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/u80729/reverieD.png
Deze laat 6 Agenda Items zien.

Link: http://forums.crackberry....icons-bold-9700-a-414273/

Voor beide Thema's geld dat er enkel wat getoond wordt wanneer de "Cursor" op het betreffende Icoon staat, als de Agenda App is geselecteerd zie je Agenda Items, en het Berichten Icoon toont (Ongelezen) Berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:53
Ik ga binnenkort een bb bestellen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
@junkieXP:

Die themes zien er goed uit !
Vooral de 'hover' functie spreekt me aan. Ik zal die tweede eens proberen. Ik hou wel van een minimalistisch thema.
Bedankt voor de links !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik gebruik deze en geeft 7 agenda items weer en 7 sms items als de betreffende icons geselecteerd zijn. Heeft een slot voor het weer en een home screen hide bar voor 6 icoontjes.

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_ok5o-Zcll94/S-L7-O3tvDI/AAAAAAAAAok/v6Cek8mDeIQ/s1600/Capture12_42_31.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_ok5o-Zcll94/S-L77MnkUxI/AAAAAAAAAoc/jLLyuecOVAQ/s1600/Capture12_42_13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_ok5o-Zcll94/S-L72xm5BoI/AAAAAAAAAoU/6zKKTGBAeH8/s1600/Capture12_42_49.jpg

http://married2bb.blogspo...dzappers-3g-theme-v2.html

[ Voor 38% gewijzigd door marciagillian op 21-07-2010 22:36 . Reden: Vorige foto's van oude versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
Ben eens aan het rondstruinen en vind werkelijk een aantal super thema's op crackberry.

Genoeg gratis, maar ook betaald. Maar als je ziet hoe goed de gratis thema's zijn, dan zou je haast gek zijn om te betalen. Alles is rechstreeks vanuit daar te installeren door het klikken op de OTA links in de topics.

Veel plezier met zoeken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

FRanatic schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:14:
Ben eens aan het rondstruinen en vind werkelijk een aantal super thema's op crackberry.

Genoeg gratis, maar ook betaald. Maar als je ziet hoe goed de gratis thema's zijn, dan zou je haast gek zijn om te betalen. Alles is rechstreeks vanuit daar te installeren door het klikken op de OTA links in de topics.

Veel plezier met zoeken !
www.pimpmyberry.com heeft er ook genoeg (gratis maar wel even reggen)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die theme studio gebruiken? Heb namelijk wat vragen erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:21:
[...]
Dan vraag die vriend zijn vader eens hoe het programma heet dan ;)
Ik zal het vragen zodra ik hem kan bereiken xD Hehe :D

@Pentito;
Op je BB heb je ook bestand beheer (ofzo) daar kan je ook zoeken, en het programma aanklikken.. Misschien opend hij dan wel.. Ik had het namelijk een keertje bij m'n Whatsapp.

@Ayo_Technology;
Je BB geluidje kan je naar mijn weten niet uitzetten.. En je LED geloof ik ook niet.. En trouwens.. Ik leg m'n BB ook altijd omgekeerd neer op m'n bed als ik ga slapen hoor.. Simpele oplossing (:

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Ik heb een ringtone (1) ingesteld voor als ik gebeld word. Voor een aantal contacten heb ik een aparte ringtone ingesteld. Als ik bij mijn contacten kijk waar ik geen ringtone heb ingesteld, staat standaard een ringtone (2). Sinds vandaag krijg ik bij verschillende contacten (die geen aparte ringtone hebben) dat ie ringtone 1 of 2 afspeelt. Het lijkt willekeurig, kan geen patroon vinden en alle instellingen zijn verder gelijk. Heb al een battery pull gedaan, maar dat verandert niks. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of moet ik nou voor al mijn contacten apart een ringtone instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Na een dag werken met de 9700 merk ik voornamelijk hoe snel hij is in vergelijking met mijn oude BB. Heel mooi!

Een nieuwe theme lijkt me wel wat, heeft er iemand gemerkt of dat je bb wat vertraagt en op welke manier? Ik heb een hekel gekregen aan traagheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Hoe installeren jullie al die thema's? Ik pak die links en mail de .jad naar mijn blackberry toe. Dan wil de blackberry vervolgens het thema downloaden maar dan zegt tie, downloaden mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertHier schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:07:
Na een dag werken met de 9700 merk ik voornamelijk hoe snel hij is in vergelijking met mijn oude BB. Heel mooi!

Een nieuwe theme lijkt me wel wat, heeft er iemand gemerkt of dat je bb wat vertraagt en op welke manier? Ik heb een hekel gekregen aan traagheid :)
Nee hoor (: Er veranderd verder niks aan de snelheid van je BB! Ik bedoel, er zitten standaard al een paar andere thema's op, al hoewel; hoe meer je er hebt.. Hoe voller natuurlijk je geheugen is he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:39:

Je hebt een 'Berichten'('messages') map, en een map met je e-mail. Die heet dan ook bijvoorbeeld naam@live.com of alleen Live Hotmail. Heb je die al gevonden? Check je menu, druk BB knop, druk op 'Show all' en dan ff kijken of hij daar bij staat! Probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaeger schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:37:
Hoe installeren jullie al die thema's? Ik pak die links en mail de .jad naar mijn blackberry toe. Dan wil de blackberry vervolgens het thema downloaden maar dan zegt tie, downloaden mislukt.
Als je de links eens mailt naar je blackberry en die dan opent? Of open tweakers.net forum in je bb browser en klik dan de links aan.

Alle links zijn verwijzingen naar OTA's, die installeren "over the air" hence the O T en A

Wellicht dat ze dan wel correct installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds gisteren ook een blackberry (witte). Ik wilde eerst de Iphone4 hebben maar uiteindelijk vond ik een combinatie van de prijs en het antenne mankement het niet waard. Ik had een blackberry gevonden voor werkelijk een prikkie. Gratis, 1 jr lang 28.95, T-mobile via studentmobiel/gsmwijzer (na 6 maanden komt het blackberry internet er wel bij).

Zijn er nog handige/leuke APPS de bekende, zoals ubertwitter/whatsApp hyves e.d. heb ik al. Nog dingen die ik echt moet hebben? Zoals een radio/Nu.nl app (kan ik niet vinden, zal er wel niet zijn?)

Gr,
Edo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Radio Companion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:16:
[...]

Als je de links eens mailt naar je blackberry en die dan opent? Of open tweakers.net forum in je bb browser en klik dan de links aan.

Alle links zijn verwijzingen naar OTA's, die installeren "over the air" hence the O T en A

Wellicht dat ze dan wel correct installeren.
Dat mag helaas niet baten.
Doet hij het bij jou wel perfect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

JB schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:30:
[...]

www.pimpmyberry.com heeft er ook genoeg (gratis maar wel even reggen)
Nou heb me geregged maar wat een drama die site/dat forum.
Eerste 12 pagina's van het theme-forum staan vol met Pharmaspam. :$
Gebruik nu een gratis thema van Crackberry (9700 mini) met een aangepaste wallpaper.
En ik moet zeggen, i'm hooked! Lekker neutraal en met een mooie donkere achtergrond (heb nu het z/w logo van Ajax) wil ik geen ander thema meer. Vooral die extra icons onderin je scherm is imo ideaal.

Afbeeldingslocatie: http://themes4bb.com/upload/files/users/abusedz/9700_Mini/QL_1042164102.jpg
Hier de URL van het topic.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RaDKiLL schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:32:
[...]

Nou heb me geregged maar wat een drama die site/dat forum.
Eerste 12 pagina's van het theme-forum staan vol met Pharmaspam. :$
Gebruik nu een gratis thema van Crackberry (9700 mini) met een aangepaste wallpaper.
En ik moet zeggen, i'm hooked! Lekker neutraal en met een mooie donkere achtergrond (heb nu het z/w logo van Ajax) wil ik geen ander thema meer. Vooral die extra icons onderin je scherm is imo ideaal.

[afbeelding]
Hier de URL van het topic.
Mja alles moet gratis zijn toch :?

Zelf geef ik liever wat geld uit en geniet enige service als ik aanpassingsverzoekjes heb :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jaconet.nl/meuk/BB_screen3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jaconet.nl/meuk/BB_screen4.jpg

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Sinds gisteravond werkt de push-mail van Gmail op mijn 9700 niet helemaal goed. Normaal gesproken krijg ik ze op mijn BB eerder binnen dan in de webmail van mijn laptop, maar nu dus niet meer. Sommige mails zijn wel doorgekomen, andere helemaal niet of met vertraging van enkele uren. Ik heb al een battery-pull gedaan en ook het account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, alles zonder resultaat. Aan de account-settings van Gmail heb ik al tijden niets meer gewijzigd, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Iemand nog een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Ik heb een Vodafone abonnement met BB Basis BIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

JB schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:03:
[...]

Zelf geef ik liever wat geld uit en geniet enige service als ik aanpassingsverzoekjes heb :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Welk thema gebruik jij? Ziet er nice uit :9

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
JB schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:03:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die zie ter wel erg tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een BB 9700. Nu wou ik mijn e-mail instellen, maar dan geeft hij aan: "Uw e-mailaccount is reeds geactiveerd voor zakelijk gebruik".

Maar ik heb nog helemaal niets ingevoerd! Kan iemand mij helpen. Ik ga natuurlijk zelf ook door met puzzelen.

Alvast bedankt!

Groeten Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BtM909 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:40:
[...]

Welk thema gebruik jij? Ziet er nice uit :9
Thema komt van www.gadgetbean.com
Jos84 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:05:
Sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een BB 9700. Nu wou ik mijn e-mail instellen, maar dan geeft hij aan: "Uw e-mailaccount is reeds geactiveerd voor zakelijk gebruik".

Maar ik heb nog helemaal niets ingevoerd! Kan iemand mij helpen. Ik ga natuurlijk zelf ook door met puzzelen.

Alvast bedankt!

Groeten Jos
Nieuw gekocht?

[ Voor 18% gewijzigd door JB op 22-07-2010 17:37 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:42
Ik heb nog nooit een BlackBerry gehad maar vind het toch wel mooie toestellen. Alleen zie ik bij providers altijd van die rare BB-only internet / mail abbonementen. Is dat echt nodig of kan ik ook gewoon mijn normale internet bundel gebruiken? Ik hoef wat mij betreft geen rare BB push dingen als ik maar gewoon mijn gmail erop in kan stellen, met imap bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
@JB, nieuw gekocht ja. Maar mijn BB abbo gaat morgen pas in, dus ik denk dat daar het probleem in ligt. Daarbij kan ik nu ook nog geen gebruik maken van de BB app store. Dus dat zal daar allemaal wel mee samenhangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik dacht: snel even de software installeren en mijn agenda en contacts synchroniseren... maar niks is minder waar. BlackBerry Desktop Manager geïnstalleerd en instellingen gedaan voor Outlook, dit ging zonder problemen. Als ik wil synchroniseren worden de contacten ingelezen en krijg ik:

Functie SetColumns mislukt.

Ik heb de software opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt. Erg irritant... neem aan dat meer mensen met Outlook (2007) hebben willen synchroniseren dus hoop dat iemand de oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
thys schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:17:
Ik heb nog nooit een BlackBerry gehad maar vind het toch wel mooie toestellen. Alleen zie ik bij providers altijd van die rare BB-only internet / mail abbonementen. Is dat echt nodig of kan ik ook gewoon mijn normale internet bundel gebruiken? Ik hoef wat mij betreft geen rare BB push dingen als ik maar gewoon mijn gmail erop in kan stellen, met imap bijvoorbeeld.
BB internet is meestal een paar euro duurder. Kan volgens mij wel zonder maar sommige dingen en apps werken dan niet (goed). Dat is dus een keuze... Gmail via imap is volgens mij wel nodig maar zoek even bevestiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
hemiparo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:58:
[...]

BB internet is meestal een paar euro duurder. Kan volgens mij wel zonder maar sommige dingen en apps werken dan niet (goed). Dat is dus een keuze... Gmail via imap is volgens mij wel nodig maar zoek even bevestiging :)
Zonder BIS kan je helemaal geen E-mail instellen op je standaardclient. Wel kan je zonder BIS een GMail app installeren welke gewoon goed werkt.

Ook kan je prima werken met de webmail op je BB. POP en IMAP instellen kan niet zonder BIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

thys schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:17:
Die "rare BB push" dingen is juist wat de BB geniaal maakt. Ga niet zitten hobbyen met abbos en neem gewoon zoals het hoort, met BB internet. Volgens mij kan je niet eens een bundel krijgen van phone en non-BIS abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allo BB-collega's,

vraagje, sinds kort ( 3weken) kan ik AppWorld echter niet meer downloaden, deze heeft voordien wel gewerkt.

Heeft er nog iemand die probleem gehad?

grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:04:
allo BB-collega's,

vraagje, sinds kort ( 3weken) kan ik AppWorld echter niet meer downloaden, deze heeft voordien wel gewerkt.

Heeft er nog iemand die probleem gehad?

grts
Nooit problemen mee gehad, battery pull al gedaan en welke foutmelding krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:03:
Hallo,

Ik heb sinds gisteren ook een blackberry (witte). Ik wilde eerst de Iphone4 hebben maar uiteindelijk vond ik een combinatie van de prijs en het antenne mankement het niet waard. Ik had een blackberry gevonden voor werkelijk een prikkie. Gratis, 1 jr lang 28.95, T-mobile via studentmobiel/gsmwijzer (na 6 maanden komt het blackberry internet er wel bij).

Zijn er nog handige/leuke APPS de bekende, zoals ubertwitter/whatsApp hyves e.d. heb ik al. Nog dingen die ik echt moet hebben? Zoals een radio/Nu.nl app (kan ik niet vinden, zal er wel niet zijn?)

Gr,
Edo
De apps die momenteel gebruik naast ubertwitter en whatsApp zijn:

BerryBuzz (betaald) hiermee kun je de LED-kleuren volledig aanpassen. Dus bijvoorbeeld blauw voor messenger-berichten en groen voor agenda-taken.
QuickPull Handige app voor het volledig resetten van je BB. Hierdoor is de bekende battery-pull niet meer nodig.
Nobex Radio Radio-app. Diverse nederlandse zenders werken perfect mits je in een gebied zit met goede dekking.
Reuters Galleries Leuke app als je nieuwsfoto's/rapportages interessant vindt. Wordt dagelijks geupdate en bevat mooie foto's van over de hele wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:59
DeLyon schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:13:
[...]

De apps die momenteel gebruik naast ubertwitter en whatsApp zijn:

BerryBuzz (betaald) hiermee kun je de LED-kleuren volledig aanpassen. Dus bijvoorbeeld blauw voor messenger-berichten en groen voor agenda-taken.
QuickPull Handige app voor het volledig resetten van je BB. Hierdoor is de bekende battery-pull niet meer nodig.
Nobex Radio Radio-app. Diverse nederlandse zenders werken perfect mits je in een gebied zit met goede dekking.
Reuters Galleries Leuke app als je nieuwsfoto's/rapportages interessant vindt. Wordt dagelijks geupdate en bevat mooie foto's van over de hele wereld.
Quickpull kan ook met left-alt + right-shift + del ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Doet niks bij mij :?

edit:

Mmmm, iets te ongeduldig

[ Voor 49% gewijzigd door BtM909 op 23-07-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan eindelijk is mijn abbo geactiveerd!!Maar nu zit ik met het volgende ik heb van een vriend van me begrepen dat je eerst ping moest registreren ( bij mij was het op kpn.blackberry.com) dit wilde ik dus gaan doen via mijn internetbrowser op de laptop daar kan ik alles invullen maar dan geeft hij de melding aan dat hij alleen via mijn browser van mijn bb ingevuld kan worden. Wil ik dus met mijn browser van bb daarnaar toe gaan krijg ik dus iedere keer mijn emailaccount te zien. Dit dan om te bewerken of te verwijderen, maar ik kom dus niet bij de internetsite.
Nu is mijn vraag moet ik hem echt registreren mijn ping (pin) of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:04:
Dan eindelijk is mijn abbo geactiveerd!!Maar nu zit ik met het volgende ik heb van een vriend van me begrepen dat je eerst ping moest registreren ( bij mij was het op kpn.blackberry.com) dit wilde ik dus gaan doen via mijn internetbrowser op de laptop daar kan ik alles invullen maar dan geeft hij de melding aan dat hij alleen via mijn browser van mijn bb ingevuld kan worden. Wil ik dus met mijn browser van bb daarnaar toe gaan krijg ik dus iedere keer mijn emailaccount te zien. Dit dan om te bewerken of te verwijderen, maar ik kom dus niet bij de internetsite.
Nu is mijn vraag moet ik hem echt registreren mijn ping (pin) of niet
Waarschijnlijk moet je onderstaand Icoon even opzoeken:
Afbeeldingslocatie: http://yourprivacyisourbusiness.com/wp-content/uploads/2009/08/emailsettings.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:28:
[...]

Waarschijnlijk moet je onderstaand Icoon even opzoeken:
[afbeelding]
Ten eerste ik kan hem bij mij niet vinden. Dan het volgende ik heb nog geen antwoord er op of ik nou wel of niet mijn ping moet registreren of niet.
Zelf zou ik er vanuit gaan dat dat niet hoef. Dit omdat wel alle instellingen er in staan zeiden ze bij de kpn shop waar ik was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:55:
[...]

Ten eerste ik kan hem bij mij niet vinden. Dan het volgende ik heb nog geen antwoord er op of ik nou wel of niet mijn ping moet registreren of niet.
Zelf zou ik er vanuit gaan dat dat niet hoef. Dit omdat wel alle instellingen er in staan zeiden ze bij de kpn shop waar ik was
Als je E-mail gewoon werkt is hij al geregistreerd, zo niet dan moet je die E-mail setup nog doen. BB Messenger werkt automatisch als hij met BIS is verbonden. Wel moet je dan nog de PIN van je contacten toevoegen.

Overigens kan het ook zijn dat BBM er standaard niet op staat, dan moet je hem downloaden via de app world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:23

TF

bla bla

bij de iphone heb je motionx om je locatie te kunnen tracken via google maps. Leuk voor bijv hardlopen oid.

Is dit er ook voor mijn blackberry? Ik zag wel iets als location tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

TF schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 11:18:
bij de iphone heb je motionx om je locatie te kunnen tracken via google maps. Leuk voor bijv hardlopen oid.

Enige wat mij bekend is, is latitude :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:37
Je hebt Trackr dat is wel een handige location tracker, maar volgens mij staan in dit topic wel speciale hardloop programmaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelf gebruik ik hiervoor SportyPal, Gratis en tevens kun je ehm automatisch naar je Online Account laten uploaden zodat je nadere analyses via je PC uit kan voeren.

OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:55:
[...]

Sorry dat ik je niet adequaat heb kunnen helpen en je toon staat me niet aan.

Wanneer je E-Mail Account(s) werken hoef je verder niks te regelen, hierdoor weet je namelijk dat je BIS actief is en dit betekend dat je BlackBerry nu ook BlackBerry Waardig Opereert.

Je kunt nu je PIN doorgeven aan vrienden met een BlackBerry zodat ze deze toe kunnen voegen aan BBM of PIN Messages kunnen sturen, Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:42
Jig schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:00:
[...]
Die "rare BB push" dingen is juist wat de BB geniaal maakt. Ga niet zitten hobbyen met abbos en neem gewoon zoals het hoort, met BB internet. Volgens mij kan je niet eens een bundel krijgen van phone en non-BIS abbo.
Ik heb er inmiddels een gekocht en het bleek dat ze mijn Web'n'walk gewoon om konden zetten naar een Instant E-mail bundel. Werkt nu perfect, bedankt voor de adviezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Smap werkt daar heel goed voor, precies wat jij omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
luppien schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:04:
[...]

Smap werkt daar heel goed voor, precies wat jij omschrijft.
Daarvoor gebruik ik Trackr doet gewoon wat het moet doen.

Gisteren zat ik in een situatie waar ik toch heb besloten om navigatie te kopen voor de BB. Nu heb ik al wat zitten zoeken in oa dit topic en denk ik dat het Amaze gaat worden.

Weet er iemand uit ervaring of de turn by turn functie goed werkt, zou ik graag willen weten voordat ik er geld aan ga uitgeven.

Overigens is Shazam ook wel een leuke app, heb je minder vaak nodig maar is toch handig om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 21:14

Apoca

Array Technology Industry

Ik heb een vraag m.b.t. de Bold 9700. Als ik deze unbranded los koop, moet je dan de Vodafone firmware van de BB site downloaden als je op het VF netwerk zit? En als ik dan over een jaar zou overstappen naar een andere aanbieder dan is dat geen enkel probleem he, gewoon de firmware van deze aanbieder erop en overstappen toch? Las dat het met een branded toestel allemaal niet zo simpel werkte.

Doet BB tevens zelf de garantieafhandeling als er iets aan het toestel zou zijn? Heb nu nog een Palm en als daar iets aan was kon ik deze gewoon naar hun zelf opsturen, en was het binnen een week gemaakt.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Apoca schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:11:
Ik heb een vraag m.b.t. de Bold 9700. Als ik deze unbranded los koop, moet je dan de Vodafone firmware van de BB site downloaden als je op het VF netwerk zit? En als ik dan over een jaar zou overstappen naar een andere aanbieder dan is dat geen enkel probleem he, gewoon de firmware van deze aanbieder erop en overstappen toch? Las dat het met een branded toestel allemaal niet zo simpel werkte.

Doet BB tevens zelf de garantieafhandeling als er iets aan het toestel zou zijn? Heb nu nog een Palm en als daar iets aan was kon ik deze gewoon naar hun zelf opsturen, en was het binnen een week gemaakt.
Ik heb een unbranded BB 9700 en ik kan gewoon de simkaart van mijn zoon gebruiken met BIS. Hij heeft Hi en ik heb T-Mobile. Ik heb geen andere firmware erop gezet. Beide hebben we een abonnement met BIS en het geeft geen problemen.

Met garantie heb ik nog geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertHier schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:27:
[...]

Nooit problemen mee gehad, battery pull al gedaan en welke foutmelding krijg je?
Ik heb batterij pull gedaan, sim kaart eruit gehaald en gewacht, leverde niks op. Toestel leeg gemaakt tevens ook niet.

Ik krijg steeds de volgende error: "Notice
Sorry, your device does not meet the system requirements that are needed to support BlackBerry App World " dit krijg ik zowel wanneer ik AppWorld wil downloaden vanuit mijn BB en op de laptop. Bij mijn provider ( BIS abbo bij BASE belgium) zeggen ze dat het software is en dat ze niks kunnen doen. Ze verwijzen me naar BlackBerryMcom en die verwijzen me naar mijn provider?

Apps installeren (crackberry, getjar...) Lukt wel only appsworld niet

8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 07:12:
[...]

Ik heb batterij pull gedaan, sim kaart eruit gehaald en gewacht, leverde niks op. Toestel leeg gemaakt tevens ook niet.

Ik krijg steeds de volgende error: "Notice
Sorry, your device does not meet the system requirements that are needed to support BlackBerry App World " dit krijg ik zowel wanneer ik AppWorld wil downloaden vanuit mijn BB en op de laptop. Bij mijn provider ( BIS abbo bij BASE belgium) zeggen ze dat het software is en dat ze niks kunnen doen. Ze verwijzen me naar BlackBerryMcom en die verwijzen me naar mijn provider?

Apps installeren (crackberry, getjar...) Lukt wel only appsworld niet

8)7
Welke fimware heb je nu draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertHier schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:32:
[...]

Welke fimware heb je nu draaien?
v5.0.0.400 (platform voor 5.1.0.110)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinus83
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 14:49
Hallo,

1 vraag betreft de Blackberry Bold 9700.

Wanneer je een sms bericht gaat typen op de Blackberry Bold 9700. Laat de telefoon dan ook het bericht waar je op antwoord en de berichten daarvoor op het scherm zien boven het veld waar je je nieuwe bericht typt?
Dit heb ik namelijk op mijn huidige telefoon en is erg handig. Vooral als je antwoord wilt geven op diversen vragen van degene waar je het smsje naar gaat versturen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
martinus83 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:07:
Hallo,

1 vraag betreft de Blackberry Bold 9700.

Wanneer je een sms bericht gaat typen op de Blackberry Bold 9700. Laat de telefoon dan ook het bericht waar je op antwoord en de berichten daarvoor op het scherm zien boven het veld waar je je nieuwe bericht typt?
Dit heb ik namelijk op mijn huidige telefoon en is erg handig. Vooral als je antwoord wilt geven op diversen vragen van degene waar je het smsje naar gaat versturen?

Alvast bedankt!
Ja, als je naar boven scrollt zie je alle voorgaande sms die je naar die persoon hebt gestuurd en hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Even mezelf herhalen... iemand een oplossing of verklaring? Moet nu nog verplicht met mijn iPhone lopen omdat de agenda het niet goed doet (ben er namelijk achtergekomen dat contacts WEL gesynchroniseerd worden, onlangs de foutmelding!)
hemiparo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:56:
Ik dacht: snel even de software installeren en mijn agenda en contacts synchroniseren... maar niks is minder waar. BlackBerry Desktop Manager geïnstalleerd en instellingen gedaan voor Outlook, dit ging zonder problemen. Als ik wil synchroniseren worden de contacten ingelezen en krijg ik:

Functie SetColumns mislukt.

Ik heb de software opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt. Erg irritant... neem aan dat meer mensen met Outlook (2007) hebben willen synchroniseren dus hoop dat iemand de oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

JunkieXP schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:40:
[...]

Zelf gebruik ik hiervoor SportyPal, Gratis en tevens kun je ehm automatisch naar je Online Account laten uploaden zodat je nadere analyses via je PC uit kan voeren.

OTA
Ik gebruik sinds kort Endomondo, erg handige app en site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:28
heeft iemand hier ook een blackberry Basis abonnement van vodafone? Hoe is de snelheid van het internet in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 23:40
hemiparo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:44:
Even mezelf herhalen... iemand een oplossing of verklaring? Moet nu nog verplicht met mijn iPhone lopen omdat de agenda het niet goed doet (ben er namelijk achtergekomen dat contacts WEL gesynchroniseerd worden, onlangs de foutmelding!)
[...]
Hier werkte het direct met Outlook 2007. Heb je een wachtwoord op je persoonlijke mappen van Outlook staan?

Verder zou je kunnen proberen om je Outlook opnieuw te installeren en dan je Outlook bestanden terug te plaatsen in de map, Outlook laad ze in en dan opnieuw proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:47:
[...]

v5.0.0.400 (platform voor 5.1.0.110)
Vaag. Los van dat je BIS niet goed zou werken zou ik het anders ook niet weten. Wellicht iets voor het forum van BB zelf.

Qua branding heb ik via Vodafone een 9700 besteld. Een firmwareversie zonder die vendor.xml heeft de softwarematige branding verder verwijderd. Nu dus nergens last meer van. Kan het niet gelijk testen maar is volgens mij gelijk simlockvrij

Betreffende ervaring met het netwerk van Vodafone heb ik weinig te klagen. Alleen in de metro heb ik soms geen bereik maar verder eigenlijk altijd een 3G verbinding. Ik heb niet echt een speedtest ofzo gedaan maar het internet werkt gewoon zonder gezeur. Heb best vaak streaming radio aanstaan zonder onderbrekingen.

Nu maar hopen dat Spotify met een BB app komt, dan stream ik gelijk een stuk meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar het simkaartmenu te vinden is op een BB Bold?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ralph88 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:47:
[...]

Hier werkte het direct met Outlook 2007. Heb je een wachtwoord op je persoonlijke mappen van Outlook staan?

Verder zou je kunnen proberen om je Outlook opnieuw te installeren en dan je Outlook bestanden terug te plaatsen in de map, Outlook laad ze in en dan opnieuw proberen?
Geen wachtwoord (zover ik weet :)), Outlook opnieuw installeren ben ik niet zo'n voorstander van omdat alle instellingen nu goed staan. Verder werkt het syncen met mijn iPhone 3GS en SE C902 zonder problemen...? Het klopt toch dat je in de BlackBerry verder niks meer in hoef te stellen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 12:36
wat bedoel je met het simkaartmenu?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masis schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 00:19:
Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar het simkaartmenu te vinden is op een BB Bold?

Alvast bedankt!
staat bij "installatie" als je dat is wat je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden, ik heb een vraag over de bold 9700
Hoelang laad de accu ongeveer? En hoe kan je zien of hij opgeladen is indien hij uitstaat? Blijft de led dan branden of gaat die uit?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:11:
Hoelang laad de accu ongeveer? En hoe kan je zien of hij opgeladen is indien hij uitstaat? Blijft de led dan branden of gaat die uit?
Volledig opladen vanaf 5% accu duurt ongeveer een uurtje of 2. Als hij uitstaat en je hebt hem in de oplader zal tijdens het laden een oranje led opbranden elke 2 seconden, wanneer hij helemaal vol is brand hij constant groen.
Als je hem oplaadt wanneer hij aan staat zal er alleen een indicatie gegeven worden op de batterij op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
hemiparo schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:02:
[...]Geen wachtwoord (zover ik weet :)), Outlook opnieuw installeren ben ik niet zo'n voorstander van omdat alle instellingen nu goed staan. Verder werkt het syncen met mijn iPhone 3GS en SE C902 zonder problemen...? Het klopt toch dat je in de BlackBerry verder niks meer in hoef te stellen...?
Wanneer je je Outlook bestanden kopieert en later terugplaatst zal hij deze weer overnemen bij je nieuwe installatie.
In je BB hoef je niets in te stellen, alleen de kleine dingen in BB-manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvdh
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik heb sinds gister een erg vervelend probleem met mijn 9700, uit het niets klonk mijn speaker erg schel als ik als mijn telefoon afging. Nu ben ik al op zoek geweest via google maar daar kon ik niet vinden wat het probleem precies en hoe op te lossen. Heeft hier iemand ook wel is last van dit probleem gehad, of weet iemand in ieder geval wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.C. schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:44:
heeft iemand hier ook een blackberry Basis abonnement van vodafone? Hoe is de snelheid van het internet in de praktijk?
384 kb/s....je kunt ermee vooruit als je bij grote sites je telefoon even weglegt bij het laden en verder geen gebruik wilt maken van streaming audio/video.
Radio gaat nog wel, maar youtube filmpjes kijken is gewoon niet leuk. Om de haverklap is het bufferen en laden terwijl ik nu met 3600 kb/s gewoon normaal filmpjes kan bekijken.

Ben je, of verwacht je, je internet veelvuldig te gaan gebruiken: neem Plus. Als het je voornamelijk om surf en email gaat dan kun je met Basis goed uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Ook ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van deze mooie telefoon.(Mijn eerste Blackberry, altijd een nokia aanbidder geweest, hiervoor had ik de N97)
Ik had een standaard vodafone abbonement met internet.. na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan met de sales en de verkoopste nog minder dan een minuut aan de lijn te hebben gehad was mijn internet aboo omgezet naar de zogenaamde BIS abbo. even telefoon opnieuw opstarten en klaar! Dat ging dus snel.
Ben nog steeds van alles aan het uitvogelen, meestal heb ik de nieuwste telefoons heel snel onder de knie.. maar deze BB is tog wat lastiger. Ik snap alleen de Blackberry messenger niet echt.. waarom daar contactpersonen toevoegen met lastige codes etc terwijl er gewoon een msn applicatie is waar iedereen al staat ? Wat is het voordeel van BB messenger ? Voorderest ben ik tot nu toe heel tevreden over de BB.. de touchscreen mis ik nog niet echt.. met browsen mis je het wel maar tog werkt dit ook wel lekker..
Voorderest is het nog allemaal uitvogelen en ontdekken voordat ik alles doorheb, maar dat komt wel goed. ;)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica