Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:39:
[...]

Helaas kan ik in app world niets deleten of archiveren.

Dus dat betekend dat ik hem zal moeten kopen.
Als je circa 30 SMS berichtjes ermee bespaart per jaar, heb je de kosten (€0,79 p.j.) er al uit.

Sommige Apps zijn het gewoon waard om te kopen als je het mij vraagt =), denk aan BerryBuzz en QuickLaunch.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1991L
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01-2023
Oké, ik ben nu dus een beetje aan het kloten met Theme Builder, ik heb een thema in elkaar gezet maar als ik hem op m'n bb zet geeftie 'm niet goed weer. Teksten en iconen ontbreken (heb zelf iconen gemaakt).. Op de simulator geeft hij hem ook niet goed weer. Wat doe ik fout?

Edit: Voorbeeld
http://i27.tinypic.com/28cn2hs.jpg

http://i25.tinypic.com/20a2czm.jpg

Links is dus hoe het eruit ziet in theme builder, rechts als hij op m'n bb en simulator draait..

Edit2: Als ik 'sms' weghaal doet 'ie 't wel goed..

[ Voor 30% gewijzigd door S1991L op 29-07-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Jieve schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:39:
[...]

Helaas kan ik in app world niets deleten of archiveren.

Dus dat betekend dat ik hem zal moeten kopen.
Koop gewoon de apps, kost geen drol en scheelt een hoop gedoe.

Ik vind het sowieso niet zo raar dat je voor sommige producten moet betalen.

Hier heb ik inmiddels wat hardwarematig gedoe, de back knop kraakt en klikt soms niet goed. Ook zit mijn trackpad wat los, vind ik een beetje slordig voor het topmodel. Ga binnenkort wel even langs een VF shop om te kijken wat ze er daar mee doen.

Edit. Heb net voor de lol eens de helse headset getest, die dopjes zijn echt TE groot. Ik vraag me af of er iemand is waar die dopjes wel chill in je oor zitten, bij mij in ieder geval zeker niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Albinosaurus op 29-07-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Niet alleen de dopjes zijn te groot.. De hele headset zuigt!
Geluidskwaliteit is echt ver te zoeken met de standaard headset.. Heb er simpele Senheissers aan gehangen en van Samsung geprobeerd, en dat was toch echt een wereld van verschil!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Vis schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 00:55:
Niet alleen de dopjes zijn te groot.. De hele headset zuigt!
Geluidskwaliteit is echt ver te zoeken met de standaard headset.. Heb er simpele Senheissers aan gehangen en van Samsung geprobeerd, en dat was toch echt een wereld van verschil!
De audiokwaliteit is sowieso een stuk beter dan de oude BB 8310. Veel minder ruis. Zit zelf nog te twijffelen tussen een goede travel-koptelefoon of in-ear dopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist mijn msn email ingesteld op de BB 9700, ik krijg dan een schermpje te zien dat er een nieuw icoon is aangemaakt voor mijn mail, ik kan dat icoontje alleen nergens vinden.

weet iemand dit?

Er staat:

U heeft ... toegevoegd: Er is een nieuw pictogram voor dit postvak toegevoegd aan het beginscherm.

Ik kan dit icoontje echter nergens vinden...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 11:26
Ik kan mijn sim-only abonnement bij Vodafone verlengen en zit te denken aan een 9700.

De iPhone 4 gaat me te lang duren en bovendien heb ik op dit moment geen 600 euro of meer over om het toestel los te kopen.

Wie trekt me over de streep? Hoe is de menustructuur vergeleken met Nokia? Ik heb mijn hele leven bij Nokia gezworen en ik heb altijd beweerd nooit naar wat anders te grijpen. Echter, Nokia's E72 software is volgens mij stukken brakker dan BB.

Waar wil ik de telefoon voor gebruiken: vooral bellen, SMS en mailen, af en toe eens browsen (adresje opzoeken bijvoorbeeld) of buienradar, Google Maps lijkt me ook handig.

[ Voor 16% gewijzigd door havana op 30-07-2010 13:19 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
havana schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:18:
Ik kan mijn sim-only abonnement bij Vodafone verlengen en zit te denken aan een 9700.

De iPhone 4 gaat me te lang duren en bovendien heb ik op dit moment geen 600 euro of meer over om het toestel los te kopen.

Wie trekt me over de streep? Hoe is de menustructuur vergeleken met Nokia? Ik heb mijn hele leven bij Nokia gezworen en ik heb altijd beweerd nooit naar wat anders te grijpen. Echter, Nokia's E72 software is volgens mij stukken brakker dan BB.

Waar wil ik de telefoon voor gebruiken: vooral bellen, SMS en mailen, af en toe eens browsen (adresje opzoeken bijvoorbeeld) of buienradar, Google Maps lijkt me ook handig.
Dit kun je prima zelf uitzoeken door reviews door te lezen. Die zijn daar voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchi3 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:24:
[...]

Helaas is dit niet mogelijk... Heb op een ander forum gelezen dat er meer mensen zijn die dat knopje niet als prettig ervaren... De enige oplossing daarvoor is, je BB openschroeven en het kabeltje die daaraan gekoppelt zit, doorknippen. Maar ik denk niet dat je dat wilt ;)
bij mij werkt het vergrendelen van de toetsen nieteens, dat knopje aan de bovenkant doet t nieteens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online

Voornamelijk voor SMS'en en Mailen is een BB het ideale toestel. Een goed fysiek toetsenbord is toch veel meer waard dan een T9 of een touchscreen. De software op de BB 9700 zit gewoon echt goed in elkaar, heb nooit traagheden, vastlopers of andere meuk. Daarnaast werkt het gewoon ook logisch en handig.

De lock-knop vind ik zelf ook irritant, ik heb een keyboard-lock shortcut geplaatst op mijn home die ik daarvoor gebruik. Wel password protected maar niemand heeft meer gepsrekken met de binnenkant van mijn broekzak wat nog al eens gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024

Google Maps heeft een aparte app die goed en snel werkt. Buienradar is gewoon browserwerk en de BB browser begint steeds beter te worden. Kan qua rendersnelheid nog iets beter maar is uiterst vriendelijk in gebruik. Vooral voor sms en mailen is de BB een heerlijk toestel, fysiek toetsenbord beats touchscreen. every. single. time. handsdown.

De software op de BB is echt top; je merkt dat ze járen en járen ervaring hebben in het logisch uitdenken van menustructuren en kleine slimmigheidjes. Er zitten érg veel kleine puntjes in de software waarbij ik denk; verrek, ja, dat is handig! Er is gewoon heel goed over nagedacht. Ik kwam een paar weken geleden nog iets tegen; als je de (bijv.) e-toets inhoudt en dan swipet over je trackpad, dan gaat hij alle varianten van de 'e' bij langs; é, è, ê, etcetera. Ideaal.

Nog iets, voor als je in je Messages box zit, de keyboard shortcuts; T voor 'top', B voor 'Bottom', S voor search, Alt+U om berichten Mark as (un)read te zetten, Alt+S om naar je Smsjes te gaan, Alt+M voor MMS, Alt+I voor inkomende berichten, Alt+U voor uitgaande berichten etcetera. Zie hier voor een hele uitgebreide lijst.

Nog een tipje; als je op je Homescreen zit en je houdt een bepaalde letter een paar sec in, dan kan je hier een speed dial aan toewijzen :)

Trouwens, wie heeft de I Love BlackBerry app geinstalleerd? Deze meet hoeveel je per dag/maand/etc met je BB zit te spelen.

Mijn stats;
Daily: 77 times / 1h 40m 31s
Weekly: 238 times / 5h 6m 57s
Monthly: 1021 times / 21h 55m 30s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:59
Peedy schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:39:
[...]

Google Maps heeft een aparte app die goed en snel werkt. Buienradar is gewoon browserwerk en de BB browser begint steeds beter te worden. Kan qua rendersnelheid nog iets beter maar is uiterst vriendelijk in gebruik. Vooral voor sms en mailen is de BB een heerlijk toestel, fysiek toetsenbord beats touchscreen. every. single. time. handsdown.

De software op de BB is echt top; je merkt dat ze járen en járen ervaring hebben in het logisch uitdenken van menustructuren en kleine slimmigheidjes. Er zitten érg veel kleine puntjes in de software waarbij ik denk; verrek, ja, dat is handig! Er is gewoon heel goed over nagedacht. Ik kwam een paar weken geleden nog iets tegen; als je de (bijv.) e-toets inhoudt en dan swipet over je trackpad, dan gaat hij alle varianten van de 'e' bij langs; é, è, ê, etcetera. Ideaal.

Nog iets, voor als je in je Messages box zit, de keyboard shortcuts; T voor 'top', B voor 'Bottom', S voor search, Alt+U om berichten Mark as (un)read te zetten, Alt+S om naar je Smsjes te gaan, Alt+M voor MMS, Alt+I voor inkomende berichten, Alt+U voor uitgaande berichten etcetera. Zie hier voor een hele uitgebreide lijst.

Nog een tipje; als je op je Homescreen zit en je houdt een bepaalde letter een paar sec in, dan kan je hier een speed dial aan toewijzen :)

Trouwens, wie heeft de I Love BlackBerry app geinstalleerd? Deze meet hoeveel je per dag/maand/etc met je BB zit te spelen.

Mijn stats;
Daily: 77 times / 1h 40m 31s
Weekly: 238 times / 5h 6m 57s
Monthly: 1021 times / 21h 55m 30s
Kijk, hier hebben mensen wat aan! Thanks!
Wat ik zelf dan wel wat minder vind, is dat, wanneer je puur met de GUI aan het spelen bent, je dit soort handigheidjes bijna nooit te weten komt. Je MOET een manual hebben, en laat ik nou helemaal niet van manuals houden ;)
Zal die app ook es installen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sensei_D op 30-07-2010 14:52 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:48:
zojuist mijn msn email ingesteld op de BB 9700, ik krijg dan een schermpje te zien dat er een nieuw icoon is aangemaakt voor mijn mail, ik kan dat icoontje alleen nergens vinden.

weet iemand dit?

Er staat:

U heeft ... toegevoegd: Er is een nieuw pictogram voor dit postvak toegevoegd aan het beginscherm.

Ik kan dit icoontje echter nergens vinden...
kan iemand me hier aub mee helpen? kan dat icoontje echt nergens terug vinden joh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benniehoekstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-10-2015
Mijn BB was gecrasht en heb nu een Engelse OS op staan, maar kan nergens een Nederlandse OS vinden.
Weet iemand waar ik een Nederlandse OS kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Dropbox is in closed beta momenteel... ik was 126 vd 500 die inschreef @ dropbox.com voor de beta ongeveer 3 minuutjes terug.

http://forums.crackberry....language-etisalat-476616/ is de laatste. .680 is dit. er zit NL in. deze heb ik namelijk in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Benniehoekstra schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 03:18:
Mijn BB was gecrasht en heb nu een Engelse OS op staan, maar kan nergens een Nederlandse OS vinden.
Weet iemand waar ik een Nederlandse OS kan downloaden?
Waarschijnlijk heb je dan niet het juiste OS. Meestal heb je die in verschillende talen. Als het goed is kan je provider sowieso een versie geven waar Nederlands in zit. Zelf vind ik Engels overigens veel beter werken met een BB, is gewoon wat duidelijker allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
bij mij werkt het vergrendelen van de toetsen nieteens, dat knopje aan de bovenkant doet t nieteens...
[/quote]

De "a" even ingedrukt houden geeft hetzelfde effect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
hoefniks schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:21:
[/quote]

De "a" even ingedrukt houden geeft hetzelfde effect. ;)
Dat wist ik nog helemaal niet, mooi extra weetje

Overigens is de q ingedrukt houden een shortcut om een stil profiel te kiezen. Ook best handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe sim kaart gekregen alleen daar staan mijn contacten nog niet op en wel op mijn telefoon nu zou ik graag willen dat ik mijn contacten makkelijk naar mijn sim kan exporteren. Ik weet dat je ze wel kan opslaan via telefoonboek met opties maar dit moet ik iedere keer apart doen. Dat is opzich niet erg om te doen maar als je meer dan 100 contacten heb in mijn telefoonboek staan ben ik nog wel even bezig. Dus mijn vraag is er een manier om alles in 1 keer te kopieren naar mijn sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
Pat-Juh schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 06:52:
Dropbox is in closed beta momenteel... ik was 126 vd 500 die inschreef @ dropbox.com voor de beta ongeveer 3 minuutjes terug.

http://forums.crackberry....language-etisalat-476616/ is de laatste. .680 is dit. er zit NL in. deze heb ik namelijk in gebruik.
.743 multilanguage is al een tijdje uit, draai hem al een paar weken:

http://na.blackberry.com/eng/support/downloads/download_sites.jsp

Even als operator Rogers selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:45

Apoca

Array Technology Industry

Als ik het PIN nummer krijg van iemand die in het buitenland leeft ( en ik ben zelf in NL op mijn @home BIS netwerk ), kan ik dan gewoon via de BlackBerry Messenger gratis berichten sturen naar die persoon :?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Apoca schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:43:
Als ik het PIN nummer krijg van iemand die in het buitenland leeft ( en ik ben zelf in NL op mijn @home BIS netwerk ), kan ik dan gewoon via de BlackBerry Messenger gratis berichten sturen naar die persoon :?
Ja, pingen staat los van lokatie. Alleen als je zelf aan het roamen bent, kost het jou extra geld.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die er last van hebben dat als je tijdens het smsen op "del" drukt dat direct heel je sms weg is?
Soms als ik een typefoutje wil verbeteren dan word meteen de hele sms weg gehaald.
Doe ik iets verkeerd of is dit een bug?

(kan niks vinden op google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:20:
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat als je tijdens het smsen op "del" drukt dat direct heel je sms weg is?
Soms als ik een typefoutje wil verbeteren dan word meteen de hele sms weg gehaald.
Doe ik iets verkeerd of is dit een bug?

(kan niks vinden op google)
Je drukt eerst op Alt en dan op Del, vervolgens is idd je hele smsje weg ;) Niet meer of nog een keer op Alt drukken voordat je op Del drukt :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 18:46
marcelbakker7 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

Is dat zeg maar een 'kale' ROM? Ik heb zelf een branded T-Mobile FW, maar zou het liefste gewoon de officiele kale RIM versie willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

pelt schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:21:
[...]

Is dat zeg maar een 'kale' ROM? Ik heb zelf een branded T-Mobile FW, maar zou het liefste gewoon de officiele kale RIM versie willen hebben.
Je kan die probleemloos installeren, het branded T-mobile gebeuren krijg je er niet mee weg (het opstartscherm enz.)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Beste mensen,

Sinds kort in het bezit van de 9700 Bold (Provider HI, eindeloos online, dus nog geen BB online). Heerlijk apparaat, maar ik zit nu wel met een klein probleem.

Wanneer ik op het internet zit is het voor mij onmogelijk om een link te openen. De website wordt keurig weergegeven, maar het openen van een link op de website lukt niet op de normale manier. Hiervoor moet ik dan op de menu toets drukken -> koppeling openen selecteren (als deze al weergegeven wordt!) om vervolgens op deze manier een link te kunnen openen. Heeft iemand hier ervaring mee, en eventueel een oplossing hiervoor. Zou het aan mijn Firmware kunnen liggen? (V5.0.0.351)

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt!

Groeten Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Bij elke willekeurige site? Draai zelf ook die firmware, maar nergens last van.

[ Voor 49% gewijzigd door JB op 01-08-2010 18:27 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Ja, dit is het geval op elke site. (bijv: Nu.nl)

edit: De eerste week dat ik het toestel had kon deze wel gewoon links openen.

[ Voor 45% gewijzigd door Jos84 op 01-08-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Jos84 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:27:
Ja, dit is het geval op elke site. (bijv: Nu.nl)
En doet ie dit vanaf het begin? Wat als je een battery pull doet?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
pelt schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:21:
[...]

Jep dat is een kale, maar je branding gaat daar niet mee weg. Ik dacht zelf ook dat je met het installeren van zoiets je branding kwijtraakt maar helaas dus niet. Heb zelf Vodafone branding. Ansich niet zo gek veel last van, alleen bij het booten wat ik alleen doe na een installatie of een vastloper.

@RicoN
Druk je niet toevallig op back naast je trackball ipv del? Dat gebeurt bij mij wel eens, dan ben je hem inderdaad kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
JB schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:28:
[...]

En doet ie dit vanaf het begin? Wat als je een battery pull doet?
Dat zal ik inderdaad even proberen, dom dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb!

Ik zal zo even weer terug rapporteren!

Groeten Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

BertHier schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:29:
[...]

Jep dat is een kale, maar je branding gaat daar niet mee weg. Ik dacht zelf ook dat je met het installeren van zoiets je branding kwijtraakt maar helaas dus niet. Heb zelf Vodafone branding. Ansich niet zo gek veel last van, alleen bij het booten wat ik alleen doe na een installatie of een vastloper.

@RicoN
Druk je niet toevallig op back naast je trackball ipv del? Dat gebeurt bij mij wel eens, dan ben je hem inderdaad kwijt.
Gast alle 2 de vragen zijn hierboven al beantwoord. Het komt door Alt niet door back. En met back ben je 'm niet kwijt dan staat er gewoon een concept in je postvak.

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 01-08-2010 18:35 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
@JB uiteraard was dat het enige wat nodig was. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:02:
[...]

Je drukt eerst op Alt en dan op Del, vervolgens is idd je hele smsje weg ;) Niet meer of nog een keer op Alt drukken voordat je op Del drukt :P
Je bent een held! Thnx for the head up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
marcelbakker7 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

Heeft het eigenlijk nog voordelen (behalve dan dat je als gemiddelde tweakers altijd de nieuwste wilt hebben) om te upgraden naar .743? Ik zit nu op .593 en ben er eigenlijk best tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Tweakers,

Er zit nu wel navigatie op de bold 9700, maar de vraag is of deze de gegevens van internet haalt of van de sd-kaart?

Ik ga volgende week naar Italie en wil hem daar gebruiken.. maar zie het niet zo zitten om een dikke rekening te krijgen na die tijd...

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:23:
He Tweakers,

Er zit nu wel navigatie op de bold 9700, maar de vraag is of deze de gegevens van internet haalt of van de sd-kaart?

Ik ga volgende week naar Italie en wil hem daar gebruiken.. maar zie het niet zo zitten om een dikke rekening te krijgen na die tijd...

Weet iemand dit?
Google weet dit :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Misschien wat achterlijke vraag. Alhoewel domme vragen bestaan natuurlijk niet! ;)

Maar wanneer ik mijn BB in het hoesje heb zitten en ik word gebeld gaat deze maar 1x over en ook maar 1x trillen. Heb overal in me tel. gezocht maar ik kan het zo snel niet vinden waar ik dit kan veranderen!

Dank jullie wel alvast weer :D

Ben trouwens nog niet echt tevreden over de algehele telefoon aardig wat loszittende dingen. Zo kraakt de verchroomderandje aan de rechterkant en zit in het onderste balkje speling en batterij klepje. Is dit bij jullie ook zo het geval dat? Het is natuurlijk wel allemaal plastic.
Ik twijfel of ik er mee terug ga het is natuurlijk mierenneuker rij, maar als je het weet stoor je, je er weer aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:06:
Hallo,

Misschien wat achterlijke vraag. Alhoewel domme vragen bestaan natuurlijk niet! ;)

Maar wanneer ik mijn BB in het hoesje heb zitten en ik word gebeld gaat deze maar 1x over en ook maar 1x trillen. Heb overal in me tel. gezocht maar ik kan het zo snel niet vinden waar ik dit kan veranderen!

Dank jullie wel alvast weer :D

Ben trouwens nog niet echt tevreden over de algehele telefoon aardig wat loszittende dingen. Zo kraakt de verchroomderandje aan de rechterkant en zit in het onderste balkje speling en batterij klepje. Is dit bij jullie ook zo het geval dat? Het is natuurlijk wel allemaal plastic.
Ik twijfel of ik er mee terug ga het is natuurlijk mierenneuker rij, maar als je het weet stoor je, je er weer aan.
Check http://www.google.nl/sear...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Wel een beetje vaag dat het zo moet maar goed, het werkt.

Verder heeft mijn BB ook wel wat losse dingetjes, had hiervoor de 8310 die ook dat gedoe had. Beetje jammer maar je went er wel aan.

Las net dat de 9700 naar OS 6 gaat, mooi nieuws natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Top nieuws dat de 9700 ook OS6 gaat krijgen. Ik wacht nog een aantal weken voor ik een BB haal, misschien dat er duidelijkheid is dan over de "refresh" van de 9700 in de vorm van de 9780.

Maar een BB komt der nu zeker in hier :P

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

BertHier schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:26:
[...]

Verder heeft mijn BB ook wel wat losse dingetjes, had hiervoor de 8310 die ook dat gedoe had. Beetje jammer maar je went er wel aan.

Zo raar is dat niet en juist mega handig, het komt door de magneet in het hoesje. De BB kan daar aan zien dat hij in het hoesje zit en pakt daardoor het profiel wat ingesteld is wanneer de telefoon in de houder zit. Je kunt ook een ander hoesje kopen (dus zonder magneet) dan ben je er vanaf of je stelt het beide hetzelfde in.

Let ook op met pinpasjes op je telefoon leggen ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Hoe zit het eigenlijk als je naar OS 6 wilt gaan? Moet je dan al je bestanden gaan backuppen of is dit niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Wat een niveau hier man, zoek eens eerst het is geen helpdesk.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Moet zeggen dat de FP ook wel erg leeg is op het gebied van handige tips. Kan de vraag wel begrijpen, maar met een beetje logisch nadenken kun je zelf ook de vraag invullen lijkt me B)

Hier is erg veel handige info te vinden rondom een BB: http://blackberry-nl.com/

[ Voor 19% gewijzigd door Apoca op 03-08-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Handige app om je blackberry op te sporen als deze kwijt/gestolen is.
http://www.mobireport.com/apps/bl/
Kost alleen wel geld..
Misschien weet iemand een alternatief ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:23:
[...]

Zo raar is dat niet en juist mega handig, het komt door de magneet in het hoesje. De BB kan daar aan zien dat hij in het hoesje zit en pakt daardoor het profiel wat ingesteld is wanneer de telefoon in de houder zit. Je kunt ook een ander hoesje kopen (dus zonder magneet) dan ben je er vanaf of je stelt het beide hetzelfde in.

Let ook op met pinpasjes op je telefoon leggen ;)
Hoe de magneet werkt weet ik, het punt is dat je het holster profiel niet direct kan instellen. Dus dat je een omweg moet zoeken om iets simpels als ringtime in te stellen voor 2 verschillende situaties.

Overigens had mijn BB 3 pinpassen gemold voor ik er achter kwam dat dat de oorzaak was, beetje jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

BertHier schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:43:
[...]

Hoe de magneet werkt weet ik, het punt is dat je het holster profiel niet direct kan instellen. Dus dat je een omweg moet zoeken om iets simpels als ringtime in te stellen voor 2 verschillende situaties.

Overigens had mijn BB 3 pinpassen gemold voor ik er achter kwam dat dat de oorzaak was, beetje jammer :)
Gelukkig is een mening geen feit ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Goed nieuws! Eindelijk van dat brakke besturingssysteem af!
BlackBerry 6 will debut on the new BlackBerry® Torch™ smartphone (announced today) available from AT&T on August 12 and it is also designed to run on select BlackBerry smartphones already in market. Subject to carrier certifications in the months ahead, the new OS is expected to be available for the BlackBerry® Bold™ 9700, BlackBerry® Bold™ 9650 and BlackBerry® Pearl™ 3G, as well as future BlackBerry smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
StephaN900 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:27:
Goed nieuws! Eindelijk van dat brakke besturingssysteem af!

[...]
Wat is er brak aan 5 :? Het heeft misschien onvoldoende features, maar brak zou ik toch niet zeggen, draait als een zonnetje

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
BertHier schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:43:
[...]

Je kan bij profiel toch gewoon instellen dat het profiel hetzelfde doet als hij in en uit de houder is? Of wil je juist een apart profiel wanneer hij in de houder is? (Dat kan volgens mij idd niet op een simpele manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

110 pagina's is wel erg onoverzichtelijk. Wordt er nog een Deel II, Deel III en verder geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:16:
110 pagina's is wel erg onoverzichtelijk. Wordt er nog een Deel II, Deel III en verder geopend?
Ga je gang.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sensei_D schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:09:
[...]

Wat is er brak aan 5 :? Het heeft misschien onvoldoende features, maar brak zou ik toch niet zeggen, draait als een zonnetje
Snel is het wel ja, maar ik vind de browser, media en calender gaar. En hoewel de sobere styling ook als een pluspunt gezien kan worden is het allemaal wel net iets te oldschool.

Ander vraagje trouwens: zijn er meer mensen hier die op de een of andere manier elke keer onbedoeld de toetsenblokkering eraf halen terwijl het toestel in je zak zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:54
StephaN900 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:05:
[...]

Snel is het wel ja, maar ik vind de browser, media en calender gaar. En hoewel de sobere styling ook als een pluspunt gezien kan worden is het allemaal wel net iets te oldschool.

Ander vraagje trouwens: zijn er meer mensen hier die op de een of andere manier elke keer onbedoeld de toetsenblokkering eraf halen terwijl het toestel in je zak zit?
Hij gaat er bij mij niet af, maar vind de toetsenblokkade wel te makkelijk. Zou liever zien dat hij doormiddel van toetsencombinatie er afgehaald kan worden. Dat hij erop gezet wordt doormiddel van de bovenste knop vind ik wel makkelijk. Lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
StephaN900 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:05:
[...]

Ik vind hem zelf veel te licht, verschillende mensen hebben dan ook al wat gesprekken gevoerd met de binnenkant van mijn broekzak. Daarna heb ik een password ingesteld en voortaan gebruik ik password lock.

Trouwens zal een volgend deel met een goede TS wel wat zijn, go do zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Mooi... mijn collega hier boven gaf al de tip voor de toetsen lock :)

[ Voor 70% gewijzigd door Apoca op 04-08-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:41
Ff over het openen van een nieuw deel.. Ik ben zelf helaas niet handig in het maken van een mooie startpost, maar wellicht een idee om ook een topic te openen over de gisteren aangekondigde BlackBerry Torch 9800?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Ik ben benieuwd hoe het nieuwe OS 6 er op de 9700 uit gaat zien... omdat ik nu alleen plaatjes en filmpjes heb gezien van het nieuwe OS op de nieuwe BB Torch, welke een staand scherm heeft i.p.v. het liggende van de Bold...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:16:
juist makkelijk met zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Vis schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:30:
Ik ben benieuwd hoe het nieuwe OS 6 er op de 9700 uit gaat zien... omdat ik nu alleen plaatjes en filmpjes heb gezien van het nieuwe OS op de nieuwe BB Torch, welke een staand scherm heeft i.p.v. het liggende van de Bold...
Ik ben hier zelf ook erg benieuwd naar, het schijnt dat OS 6 wel provider gebonden zal zijn. Ik heb zelf HI als provider. Dit moet geen probleem worden hoop ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Jos84 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:29:
[...]

Ik ben hier zelf ook erg benieuwd naar, het schijnt dat OS 6 wel provider gebonden zal zijn. Ik heb zelf HI als provider. Dit moet geen probleem worden hoop ik....
Waar baseer je dat op?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Jos84 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:29:
[...]

Dit klopt. De providers moeten hun mensen eerst trainen, zodat deze support kunnen leveren op het nieuwe OS. Daarna zullen ze OS 6 pas officieel vrijgeven. Maar handige tweakers zoals wij zetten hem er natuurlijk gewoon op zodra RIM OS 6 vrijgeeft ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Ik neem aan dat er bedoeld wordt dat de firmware van OS6 niet op de site van de provider komt voordat ze het ondersteunen? Maar dat is idd niet zo'n probleem :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met het volgende probleem op mijn bold 9700.
Ik wil graag dat er een geluid afgespeeld wordt bij 't ontvangen van een bbmessenger bericht, maar als ik er dan binnen 5 seconden van dezelfde persoon er weer een (of meerdere) is dat irritant. Dus hij moet eigelijk 1 keer piepen en dan een tijdje niet. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik last van een probleem met de internetbrowser. Wanneer ik naar internet ga en ik ga naar bijv. google komt er alleen onderin te staan: "bezig met laden". Hoe lang ik ook wacht er verandert niets! Kan iemand mij hier mee helpen?

*Ik heb het al op meerdere plaatsen geprobeerd. Aan het bereik ligt het niet, ik heb namelijk gewoon verbinding en kan wel op msn e.d. Ook bij "status service" staat er gewoon dat er verbinding is, maar internetpagina's bekijken doet hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Tip van de week! Accu eruit en erin ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:20:
Ik zit met het volgende probleem op mijn bold 9700.
Ik wil graag dat er een geluid afgespeeld wordt bij 't ontvangen van een bbmessenger bericht, maar als ik er dan binnen 5 seconden van dezelfde persoon er weer een (of meerdere) is dat irritant. Dus hij moet eigelijk 1 keer piepen en dan een tijdje niet. Is dit mogelijk?
Dit is ook irritant.. alleen helaas niet te vermijden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
Wat ik mij ook afvraag bij mijn BB 9700 (HI) als ik een de browser start en ik heb thuis, gewoon om te proberen, het internet van HI uitgeschakeld en dus alleen de wifiverbinding, dan kan ik de startpagina mobiel internetten van HI niet bereiken. Is daar een reden voor? Nu heb ik het idee dat ik thuis nog steeds op het langzamere mobiele internet zit, i.p.v. de Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 01:06
Bedoel je dat je helemaal niet kan internetten of dat alleen de website van Hi niet bereikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:06:
Ik had dit ook vanaf het begin, voornamelijk het verchroomde randje en plastic plaatje onder de spatie. Het ging me steeds meer irriteren en ben ermee naar KPN Business center gegaan en deze hebben hem voor opgestuurd ter reparatie.
Heb hem nu terug, alles vast zoals het hoort en geen schade vanwege de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
Gusev schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:05:
Bedoel je dat je helemaal niet kan internetten of dat alleen de website van Hi niet bereikbaar is?
Kan wel internetten, maar die HI website is dan niet bereikbaar. Da's toch vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertHier schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:26:
[...]

Dankje wel kerel! Altijd goed google had meer verwacht dat het een instelling zou zijn
Hij valt dus echt in een soort profiel van het hoesje...

En het is dus een BB kwaaltje de losse dingen, dan ga ik er ook niet mee terug het stoort inderdaad ook niet.
En een nieuwe os is altijd leuk. 5 ben ik nu een mooi tijdje gewent en niks mis mee hopelijk word het allemaal niet te futuristisch word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen: ik sta op het punt een 9700 op te gaan halen bij de Vodafone winkel. Hoe lang duurt het voordat het beestje helemaal werkt (inclusief email enzo) ?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Volgens mij direct? Tenminste, bij mij duurde het na activeren van de sim ongeveer 1 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the Runningman schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:07:
[...]

Kan wel internetten, maar die HI website is dan niet bereikbaar. Da's toch vreemd?
nee, je kunt de kpn-site alleen via kpn-internet bereiken en niet via een andere provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

havana schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:44:
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen: ik sta op het punt een 9700 op te gaan halen bij de Vodafone winkel. Hoe lang duurt het voordat het beestje helemaal werkt (inclusief email enzo) ?
bij een bestaand abonnement volgens mij een paar dagen, bij een nieuw abonnement direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Dank voor de reply's :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 09:04:
[...]

nee, je kunt de kpn-site alleen via kpn-internet bereiken en niet via een andere provider
Thanks, dat verklaard! Wat een raar principe trouwens.. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden, ik heb nog een vraagje!
Hoe schakel ik mijn scherm vergrendeling in bij de bb9700?? Ipv van boven op het toestel te drukken?
Zie namelijk nergens een slotje staan?!?!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

scherm vegrendeling? of toetsenvergrendeling?

op a drukken kan ook

Linksboven op het toestel staat wel degelijk een slotje

[ Voor 10% gewijzigd door Vis op 06-08-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
9700 besteld. Levertijd maximaal 14 dagen :? Rare jongens daar bij Vodafone. Ik had eigenlijk verwacht / gehoopt dat ie morgen bezorgd zou worden :X

Verder wel klasse service van Vodafone trouwens. Mijn huidige SIM-only kon per direct worden omgezet in een abonnement met toestel, en dat terwijl ik mijn sim-only net weer verlengd had.

Op zich terecht als je al meer dan 10 jaar VF klant bent :)

[ Voor 81% gewijzigd door havana op 06-08-2010 16:57 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 17:35
Iemand een idee wanneer de nieuwe Blackberyy, de Torch 9800, in Nederland te koop zal zijn? En ik neem aan dat HI deze dan ook gaat verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Jammer van de 14 dagen wachttijd @ hierboven.. maar is een top apparaat, dus wachten waard.

Ik heb nu tot 2x toe iets merkwaardigs meegemaakt met mijn 9700, welke ik ongeveer 3 maanden in bezit heb nu:

2 weken geleden ging ineens mijn toestel uit (zwart scherm direct) terwijl ik nog zeker 10% batt. had. Ik was niks geks aant doen, gewoon wat door het menu aant bladeren. Kon mijn toestel niet meer aan zetten, dus ik dacht dan is de batterij echt gewoon totaal leeg.. Ik toch voor de zekerheid de batt eruit gehaald en weer erin.. geen succes.

Toen maar in de oplader gedaan en het rode lampje begon te branden voor 20 sec. ofzo.. en toen weer uit.. ineens kreeg ik een wit scherm met in het midden een batterij met stroom icoontje..

en toen begon ie te laden en kon ik de phone weer aan zetten..

Vreemd omdat hij nog wel batterij had, en gisteren is het me weer overkomen, toen ik aan het pingen was, en ik had nog zeker 12%.

Hoop niet dat dit een defecte batterij wordt.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Zanzarismo schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:06:
Iemand een idee wanneer de nieuwe Blackberyy, de Torch 9800, in Nederland te koop zal zijn? En ik neem aan dat HI deze dan ook gaat verkopen?
4e kwartaal heb ik ergens gelezen.

Ik had geen geduld meer om te wachten, vandaar dat ik een 12 maanden abo heb genomen. Dat is voorbij voordat je er er erg in hebt.

[ Voor 18% gewijzigd door havana op 06-08-2010 16:57 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 17:35
havana schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:56:
[...]

4e kwartaal heb ik ergens gelezen.

Ik had geen geduld meer om te wachten, vandaar dat ik een 12 maanden abo heb genomen. Dat is voorbij voordat je er er erg in hebt.
Ja mijn abo is al afgelopen maar zit te wachten totdat er een keer een leuke telefoon uitkomt.. Laatste tijd erg rustig heb ik het idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:01:
scherm vegrendeling? of toetsenvergrendeling?

op a drukken kan ook

Linksboven op het toestel staat wel degelijk een slotje
Nou boven op het toestel zit een slotje maar dan schakelt het hele scherm uit en ik wil alleen een slotje rechts onder in de hoek!
Maar zal zometeen kijken of de a-toets ook werkt!

Maar heb een volgend probleempje, krijg een melding:

Mediaproccesor is bezig! (maar krijg dan afspeelfout)

Denk dat er te weinig geheugen is voor de mediaspeler maar hoe kan ik deze leeg maken? Alleen het geheugen van de media speler!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om je contactpersonen in 1x te kopieeren naar je sim kaart ipv 1 voor 1 te kopieeren en op te slaan op je sim kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:14:
Is er een mogelijkheid om je contactpersonen in 1x te kopieeren naar je sim kaart ipv 1 voor 1 te kopieeren en op te slaan op je sim kaart
Ja dat gaat! Heb ik ook gedaan met de mijna dat vraagt die meestal in het begin als je het contactenboek opent! Alles naar telefoon koppieren? Druk dan gewoon Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja van je simkaart naar je telefoonboek op je telefoon zelf dat heb ik gedaan maar omdat mijn sim kaart vervangen is staan mijn nummers daar niet op dus ik wilde ze juist naar mijn sim kaart hebben.
Ik weet dat dit kan door ze te kopieeren naar simkaart en daar op te slaan maar ik heb meer dan 100 contactpersonen dus ik vroeg mij af of er een mogelijkheid was om alles in 1x te kopieeren naar mijn sim kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carloz187
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-01-2023
Sinds vanochtend heb ik problemen met met mijn bereikbaarheid.
Steeds valt het bereik weg ipf 3g of iets anders staat er elke keer off.Vink ik Mobiel Netwerk weer aan dan heb ik max 5 minuten bereik en dan valt verbinding weg en is het vinkje bij mobiel netwerk ook weg.
Doe ik de simkaart van de Blackberry in een ander mobiel dan zijn er geen problemen.
Doe ik een ander simkaartje in de Blackberry (in dit geval een prepaidkaartje) dan ben ik ook gewoon constant bereikbaar doe ik mijn simkaart die er in hoort er weer in dan heb ik meteen weer deze problemen.
Ik heb inmiddels al een nieuw simkaartje gehad bij de T-Mobile shop, ik gebruikte nog een oud BEN simkaart uit het BEN-tijdperk en dacht dat het misschien hier aan lag maar ook met dit kaartje dezelfde problemen. Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen.
Het gaat hierbij om een Bold 9700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Zag vanmorgen in mn mail dat er een update voor mn 9700 was. Afgezien van het feit dat ik na het updaten al mn programmatjes opnieuw moest instellen zie ik weinig verschillen...
Iemand enig idee wat er vernieuwd/verbeterd is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:03
Momenteel ben ik mijn (nieuwe) bb aan het updaten via Desktop Manager. Dit gaat alleen zeer langzaam. Zit na 2 uur op 383 gedownloade modules van de 993. Op dit tempo gaat het nog eens 4 uur duren. Is dat normaal?

Is de DM de modules alleen aan het downloaden of ook meteen aan het installeren? Als het alleen om downloaden gaat, is het dan nog safe om de BB de unpluggen en dan de updates er handmatig op te zetten / of een andere snellere manier om updates te installeren?

Ik zie op de Blackberry.com dat de handheld versie daar zelf te downloaden is en dan vervolgens zelf erop zetten (BlackBerry Handheld Software v5.0.0.541 (Multilanguage)) Is dit een snellere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Laatst online: 04-08-2024
Weet iemand misschien wat de verschillen zijn tussen de diverse software versies? Een tijdje terug gaf mijn Desktop Manager aan dat v5.0.0.596 beschikbaar was en heb hem dus geupdate. Afgelopen week heb ik de v5.0.0.743 erop gezet en ik vraag me af of het nodig is om steeds re updaten. Of gaat het om kleine veranderingen? Ik zie zelf geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Als alles werkt en je hebt het gevoel dat het voor jou geen meerwaarde heeft dan hoef je natuurlijk niet te updaten. Het zelfde is met de firmware :)

OS 5.0.0.862 released for the BlackBerry Bold 9700
http://crackberry.com/off...fone-blackberry-bold-9700

[ Voor 33% gewijzigd door Apoca op 07-08-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Apoca schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:35:
Als alles werkt en je hebt het gevoel dat het voor jou geen meerwaarde heeft dan hoef je natuurlijk niet te updaten. Het zelfde is met de firmware :)

Nieuw OS, hmmm.. Hebben!

Hebben jullie overigens ook problemen met de speakerphone? Als ik een gesprek met de speaker voer kan niemand mij verstaan, of ik nou dichtbij of ver weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
BertHier schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:05:
[...]

Nieuw OS, hmmm.. Hebben!

Hebben jullie overigens ook problemen met de speakerphone? Als ik een gesprek met de speaker voer kan niemand mij verstaan, of ik nou dichtbij of ver weg zit.
Heb ik ook af en toe, 2x op de speaker knop drukken ($) zodat ie van speaker af gaat en er weer op en het is over.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
Apoca schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:35:

Is er eigenlijk enig zicht wanneer OS6 vrij gegeven wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Er is al een OS 6 leak voor de 9800 geweest, misschien dat er dus binnenkort een hybrid OS 6 komt voor de 9700. Maar voor de rest is het nog een beetje koffie dik kijken wanneer RIM de OS 6 voor de 9700 zal vrij geven.

Pagina: 1 ... 27 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ