Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38

RnB

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:05:
Een link met nog wat info:
http://phonehousedordt.bl...nieuwe-trend-in-2010.html

Ook hier geven ze aan dat voor 6000 pings nog geen cent in rekening gebracht wordt.
Hier staat een uitleg in over hoe je e-mail uit te zetten, echter snap ik er niets van, aangezien ik niet dezelfde menu's kan krijgen.
Ik gebruik OS5 op een Curve 8900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vis schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 16:56:
Laten we nou maar even wachten op t antwoord van DaMarcus ;) Hij zou erachter aangaan...!
Misschien is er wel een mogelijkheid om alleen te pingen en de rest roaming op uit te zetten...
Hoewel ik niet altijd een hoge pet op heb van de klantenservice van T-Mobile denk ik dat ik ze wel kan geloven... maar zou het graag zeker weten... indien mogelijk voor vrijdag :)

Twee vraagjes na 5 dagen BB:

- hoe kan ik een favoriet in het beginscherm vastzetten, nu lijkt het dat de meest gebruikte apps daar komen
- is het mogelijk om een screendump te maken? Had iets gelezen over capture maar weet niet of het mogelijk is zoals op de iPhone met een toetsencombi?

[ Voor 23% gewijzigd door hemiparo op 14-07-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
hemiparo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:30:
[...]

Hoewel ik niet altijd een hoge pet op heb van de klantenservice van T-Mobile denk ik dat ik ze wel kan geloven... maar zou het graag zeker weten... indien mogelijk voor vrijdag :)

Twee vraagjes na 5 dagen BB:

- hoe kan ik een favoriet in het beginscherm vastzetten, nu lijkt het dat de meest gebruikte apps daar komen
- is het mogelijk om een screendump te maken? Had iets gelezen over capture maar weet niet of het mogelijk is zoals op de iPhone met een toetsencombi?
Met desktop programma's als BBSAK en/of BBMCP kan dat. Er zijn ook BB apps die het kunnen. Bijvoorbeeld QuickLaunch. Die app is zowiezo een aanrader. Alle denkbare snelkoppelingen naar functies en/of apps zijn te maken. Proberen waard. Mocht je problemen hebben met installeren kun je me een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:29:
[...]

Hier staat een uitleg in over hoe je e-mail uit te zetten, echter snap ik er niets van, aangezien ik niet dezelfde menu's kan krijgen.
Ik gebruik OS5 op een Curve 8900.
Ik zou ook graag een soort van handleiding (BBB9700) zien hoe je alles uitzet behalve je bb messenger, zodat je iig nog kan pingen. Maar wil wel graag via WiFi mn mail kunnen checken. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:31:
[...]

Ik zou ook graag een soort van handleiding (BBB9700) zien hoe je alles uitzet behalve je bb messenger, zodat je iig nog kan pingen. Maar wil wel graag via WiFi mn mail kunnen checken. Thnx
En wat heb je zelf al gedaan om uit te zoeken hoe je dat zelf kan doen :? Je weet dat de Bold9700 gewoon op een BB OS draait, dus dat je met algemene kreten zelf een oplossing kan vinden ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
StephaN900 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:06:
Hoe makkelijk komen er eigenlijk krassen op het scherm? Mijn screenprotector begint wat los te raken, en weet nu niet of ik er weer een nieuwe op moet zetten.
Maar even mijn eigen vraag bumpen, niemand hier die geen screen protector heeft op zijn blackberry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:59
StephaN900 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:56:
[...]

Maar even mijn eigen vraag bumpen, niemand hier die geen screen protector heeft op zijn blackberry?
Ow, ja ik heb geen screenprotector. Had ik wel gekocht, maar aanbrengen ging niet goed en toen hoefde het voor mij niet meer zo. Voor mijn gevoel is het scherm niet gehard en daarom breekbaar, maar als je de bijgeleverde holster gebruikt moet het goed gaan imho. So far, so good in ieder geval na een maand gebruik!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCAB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-02-2023
Gebruik hem nu drie maanden zonder holster en screenprotector en nog geen krassen op het scherm. Heb hem overigens altijd zonder andere dingen in mijn broekzak zitten, dus geen kans op sleutelkrassen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
MCAB schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:48:
Gebruik hem nu drie maanden zonder holster en screenprotector en nog geen krassen op het scherm. Heb hem overigens altijd zonder andere dingen in mijn broekzak zitten, dus geen kans op sleutelkrassen oid.
Same here. In het algemeen denk ik ook dat je niet snel ergens krassen op krijgt als je gewoon zuinig bent op je spullen :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bedankt voor de snelle reacties, ik moet bekennen dat ik nooit zo zuinig ben op mijn telefoons. Maar mijn iphone had na twee jaar nog steeds geen krasje op het glas zitten (maar goed gehard glas, toch anders).
Komen wat bubbels aan de zijkant nu bij de screen protector, haal hem er wel af als het echt geen gezicht meer wordt ;).
En een holster of extra hoesjes is iets wat ik eigenlijk nooit gebruik. Het enige wat ik van belang vind is het scherm, het maakt mij weinig uit of de achterkant (zoals bij mijn iphone het geval was) helemaal onder de krassen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 23:08:
[...]

Hm ja oke.
Misschien dat google maps dit wel heeft natuurlijk.
Standaard wel.. Ik bedoel.. Die maps word ook meer gebruikt als kinda tomtom. Aangezien hij precies volgt waar je bent, iedere stap die jij zet gaat he bolletje ook vooruit.. Misschien moet ik Google maps een keer proberen mocht ik weer een keer moeten lopen omdat Nederland 2e is geworden bij het WK (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:31:
[...]

Ga naar het menu > Verbindingen beheren > Opties voor Mobiel Netwerk. Laat de bovenste optie "Gegevensservices" op Aan, maar zet "Tijdens roamen" (= in het buitenland) op Uit.

Je kunt dan nog wel gewoon bellen en sms'en, maar mobiel internet (GPRS en 3G) doet het niet als je de grens over gaat. Echter, mocht je in het buitenland een gratis wifi-netwerk tegenkomen, dan zou je daar zonder extra kosten nog mee kunnen internetten, dus ook pingen.

Althans, dat is wat ik ervan begrepen heb. Verbeter me als ik iets verkeerds roep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Dat is helemaal waar.
Echter wil hij alles uitzetten, maar nog wel kunnen pingen. Dat kan dus niet meer, zodra je 'Data while roaming' uitzet.
Ik denk eerlijk gezegd dat er ook niks anders op zit dan je e-mailadressen te verwijderen en al je apps die automatisch verbinding met internet maken te blokkeren, mocht je willen pingen in het buitenland, maar geen extra kosten willen hebben.

Ik laat die data while roaming gewoon lekker uit, ik hoef in het buitenland niet zonodig te pingen. Al mijn vrienden die met me mee zijn, hebben toch geen BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Aryawn schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:57:
[...]
Je kunt dan nog wel gewoon bellen en sms'en, maar mobiel internet (GPRS en 3G) doet het niet als je de grens over gaat. Echter, mocht je in het buitenland een gratis wifi-netwerk tegenkomen, dan zou je daar zonder extra kosten nog mee kunnen internetten, dus ook pingen.
Stomme vraag misschien maar kun je pingen via WiFi? Dacht dat dit provider gebonden was...?

[ Voor 80% gewijzigd door hemiparo op 14-07-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Via wifi kan je prima pingen ja. Zodra ie verbinding heeft gemaakt met de BB server, kan je in principe alles doen via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Dat wist ik niet, zo eens proberen... heb de sim uitgeschakeld. Pin lijkt verzonden te worden (wel een klokje, betekend dit onderweg of iets anders?) maar als ik Messenger of Gtalk wil inschakelen krijg ik: Dataservices niet beschikbaar. Er is verbinding met WiFi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Dan heb je nog geen verbinding met de BB servers.
Dit kan je zien aan een opgelicht wifi icoontje, als je wel verbinding hebt met je router, maar niet met de BB servers, dan heb je wel een wifi icoontje, maar is ie niet opgelicht.

Mocht dit heel lang duren, dan is of je router niet goed (heb er zelf ook last van hier, maar niet bij anderen) of er is iets anders aan de hand.

[ Voor 24% gewijzigd door RnB op 14-07-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
En is er een speciale manier hoe ik dat moet doen/laten...? BB is wel even wennen voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
hemiparo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:49:
Dat wist ik niet, zo eens proberen... heb de sim uitgeschakeld. Pin lijkt verzonden te worden (wel een klokje, betekend dit onderweg of iets anders?) maar als ik Messenger of Gtalk wil inschakelen krijg ik: Dataservices niet beschikbaar. Er is verbinding met WiFi...
Hoe heb je het dan uitgeschakeld? Als ik gewoon bij verbindingen beheren wifi aanzet en mobiel netwerk uitzet, pingt die gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

hemiparo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:58:
En is er een speciale manier hoe ik dat moet doen/laten...? BB is wel even wennen voor mij :)
Nope, dat is een kwestie van wachten. Je BB maakt namelijk automatisch verbinding met de servers. Maar zie mijn edit hierboven, het kan zijn dat je router niet lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Als ik mijn mobiele verbinding uitzet gaat het BlackBerry logo ook meteen weg... en die komt ook niet meer terug. Ik heb T-Mobile, weet niet of dat uit maakt? Omdat ik bij T-Mobile ook mijn abonnement moest veranderen voordat ik iets met de BB kon doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Hm, dat is een goede vraag.. Daarvoor zou ik even bij T-Mobile aankloppen.
Maar vind het wel gek dat dat per provider anders zou zijn, aangezien de connectie met de BB servers dmv wifi niks met de provider te maken heeft..
Maar zoals ik al zei, het kan ook je router zijn hè.. Probeer het een xtje op een andere locatie en kijk dan wat eruit komt.
Ik kan thuis namelijk geen verbinding met BIS maken, maar op mijn werk en bij vrienden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:12:
Als ik mijn mobiele verbinding uitzet gaat het BlackBerry logo ook meteen weg... en die komt ook niet meer terug. Ik heb T-Mobile, weet niet of dat uit maakt? Omdat ik bij T-Mobile ook mijn abonnement moest veranderen voordat ik iets met de BB kon doen?
Ik heb het gesprek gevolgd.. Maar als ik eerlijk ben snap ik het niet helemaal.. Je kan sowieso pingen als je internet hebt.. Het zit niet verbonden aan je provider. Dat weet ik 100% zeker! En dat BB icoontje dat geeft dus inderdaad aan dat je verbonden bent met die BB service en dat het dus mogelijk is om al je aplicaties kan gebruiken.. Ehhhmm.. En check eerst je wifi instellingen.. Verbind hem desnoods handmatig? Dat werkt meestal wel! Had ik ook de eerste keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Maak niet uit, leg het graag uit :) Hopelijk komt er dan ook een oplossing ;)

Ik heb verbinding met WiFi, ik kan op mijn BB internet openen en UberTwitter gebruiken. Als ik echter apps zoals Messenger of Gtalk wil inschakelen krijg ik: Dataservices niet beschikbaar. Ook Ping doet het niet en ik krijg ook geen BB logo in beeld. Als ik T-Mobile inschakel wel...

Er is dus schijnbaar iets met mijn WiFi maar aan de andere kant, het werkt wel? Beetje vreemd... heb helaas nog geen ander WiFi punt in de buurt maar denk dat het ergens een instelling moet zijn...

EDIT: Messenger en Gtalk doen het ook... BB/Ping echter nog niet... moet dus haast wel een instelling zijn of heeft T-Mobile toch gelijk...?

[ Voor 11% gewijzigd door hemiparo op 14-07-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
StephaN900 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:40:
Bedankt voor de snelle reacties, ik moet bekennen dat ik nooit zo zuinig ben op mijn telefoons. Maar mijn iphone had na twee jaar nog steeds geen krasje op het glas zitten (maar goed gehard glas, toch anders).
Komen wat bubbels aan de zijkant nu bij de screen protector, haal hem er wel af als het echt geen gezicht meer wordt ;).
En een holster of extra hoesjes is iets wat ik eigenlijk nooit gebruik. Het enige wat ik van belang vind is het scherm, het maakt mij weinig uit of de achterkant (zoals bij mijn iphone het geval was) helemaal onder de krassen zit.
Mja dat laatste was ik voorheen helemaal met je eens, maar ik was toch een beetje bang voor het zwakke scherm van de BB. Maar belangrijker, de holster is ook functioneel en dat vind ik erg fijn!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:03:
Maak niet uit, leg het graag uit :) Hopelijk komt er dan ook een oplossing ;)

Ik heb verbinding met WiFi, ik kan op mijn BB internet openen en UberTwitter gebruiken. Als ik echter apps zoals Messenger of Gtalk wil inschakelen krijg ik: Dataservices niet beschikbaar. Ook Ping doet het niet en ik krijg ook geen BB logo in beeld. Als ik T-Mobile inschakel wel...

Er is dus schijnbaar iets met mijn WiFi maar aan de andere kant, het werkt wel? Beetje vreemd... heb helaas nog geen ander WiFi punt in de buurt maar denk dat het ergens een instelling moet zijn...

EDIT: Messenger en Gtalk doen het ook... BB/Ping echter nog niet... moet dus haast wel een instelling zijn of heeft T-Mobile toch gelijk...?
Okee nu snap ik het! Thankss :D
En ehm, ik weet wel echt honderd procent dat dat niet klopt (over dat het provider gerelateerd is), want zelf heb ik ook t-mobile en ik kan ook pingen met wifi. Dan ligt het dus ook niet aan je router.. Want ja ik bedoel, zo complex zijn die instellingen niet, als je begrijpt wat ik bedoel.. Dat lijkt me gewoon heel onlogisch :/ Maar wat natuurlijk wel kan, is dat de instelling van je BB niet goed staan.. Ik heb een vraag; maak je vaak overige kosten met BB buiten je abbo om? Want dan weet ik misschien wat het is.. En anders.. Zou ik proberen is zelf een beetje te gaan zoeken.. En anders misschien naar de t-mobile shop gaan, er zijn vast wel meer mensen met dit probleem. Vooral omdat een BB erg gecompliseerd kan zijn qua instellingen en je dus snel een verkeerd vinkje uit/kan vinken (zelf ook gehadO+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Heb pas sinds dit weekend een BlackBerry dus weet nog lang niet alles. Extra kosten nog niet gemerkt. Hoe zijn jouw instellingen,of misschien opmerkingen/tips? Verbinden met router ging zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:30
hemiparo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:44:
Heb pas sinds dit weekend een BlackBerry dus weet nog lang niet alles. Extra kosten nog niet gemerkt. Hoe zijn jouw instellingen,of misschien opmerkingen/tips? Verbinden met router ging zonder problemen...
Je bb word geregistreerd op een Blackberry server, je internet, PING en nog veel meer dingen gaan via de BB servers, als je via WIFI verbindt, word je WIFI logo wel wit, of blijft ie grijs!?
Als ie grijs blijft betekend dat dat ie geen connectie met de bb servers kan maken, en dat sommige functionaliteiten van je BB het niet doen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
WiFi logo wordt wit, naam komt ook in het scherm maar het BB logo verschijnt alleen als T-Mobole ook actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
hemiparo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:59:
WiFi logo wordt wit, naam komt ook in het scherm maar het BB logo verschijnt alleen als T-Mobole ook actief is.
Dat BB logo komt idd niet in het scherm, dat is verwerkt in je WIFI ( grijs is geen bb services( zelfde als geen bb logo) , wit is bb services ( zelfde als je bb logo in beeld )).
Dat Blackberry Messenger niet werkt is gek, want dat zou dan moeten werken. Werkt hier ook gewoon goed.

Kun je de app niet openen, of staat er als je een berichtje verstuurd zon rood klokje voor de tekst?

[ Voor 42% gewijzigd door SgtElPotato op 14-07-2010 23:16 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Rood klokje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Qua instellingen is er niet veel te wijzigen voor je WIFI, wat je wel kunt proberen is om je Service Boeken een keer opnieuw te sturen, zodat je opnieuw aangemeld word op het netwerk. Dit kan je vinden op de site waar je je e-mail hebt ingesteld en dan als je Help aanklikt staat er een knop met Service Boeken versturen ongeveer.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Het zal wel aan mij liggen maar nu werkt het gewoon: schakelde T-Mobile uit, WiFi logo bleef aan... en berichten zijn D - snap er niks van. Heeft het aanmelden via WiFi meer tijd nodig ofzo? Maar vooral: waarom zegt T-Mobile dat ik een Instant E-Mail abonnement nodig heb om te pinnen, dat klopt dus niet. Over WiFi werkt het ook, via web'n'walk dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
hemiparo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:32:
Het zal wel aan mij liggen maar nu werkt het gewoon: schakelde T-Mobile uit, WiFi logo bleef aan... en berichten zijn D - snap er niks van. Heeft het aanmelden via WiFi meer tijd nodig ofzo? Maar vooral: waarom zegt T-Mobile dat ik een Instant E-Mail abonnement nodig heb om te pinnen, dat klopt dus niet. Over WiFi werkt het ook, via web'n'walk dan ook?
Klopt dat het meer tijd nodig heeft via Wifi, hij moet immers eerst een connectie maken met de bb servers via internet, en dit verifieren.
Je hebt een BB abbo nodig. Als je dat niet had, en je gaat op wifi kan je ook niet pingen, en internetten en sommige programmas gebruiken. Vrijwel alles wat je doet gaat via de BB servers, die alles gecomprimeerd versturen waardoor je internet verbruik lager ligt, en waardoor het beter beveiligd is. Je PIN word hiervoor gebruikt, en aangemeld door T-Mobile op de BB servers.
Doordat je dat gebruikt kun je o.a. gebruik maken van Push-mail Pingen, en internetten.
Het internetten en apps gebruiken moet mogelijk zijn zonder BB abo, als je je service boeken aanpast, wat moeilijk kan zijn en je bb kan verneuken.

Voordeel is wel ( weet niet of dat ook bij T-Mobile is ) dat je internetgebruik echt onbeperkt is en geen FUP kent. Alleen als het echt om GBs per maand gaat, dan kan je misschien een smsje krijgen dat je datagebruik excessief is.

Maar het is dus een keuze die je maakt, normaal internet en een Android telefoon ofzo. Maar geen PING, geniale pushmail van bb. Of wel een bb abo, kunnen pingen en pushmail. En natuurlijk een o-zo fijn toetsenbord :d

[ Voor 15% gewijzigd door SgtElPotato op 14-07-2010 23:44 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ok, duidelijk... maar toch fijn dat ik mijn sim in mijn iPhone kan doen en mijn BB gebruiken via WiFi... duosim is ook een optie maar kan toch 1 van de 2 aan... netjes van BB dus. Begin het steeds fijner te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
hemiparo schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:43:
Ok, duidelijk... maar toch fijn dat ik mijn sim in mijn iPhone kan doen en mijn BB gebruiken via WiFi... duosim is ook een optie maar kan toch 1 van de 2 aan... netjes van BB dus. Begin het steeds fijner te vinden :)
Idd je kunt verder alles gebruiken, behalve bellen en smsen gaat niet.
Maar volgens mij kun je verder alle telefoons ook gebruiken over Wifi zonder SIM!?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtElPotato schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:46:
[...]

Idd je kunt verder alles gebruiken, behalve bellen en smsen gaat niet.
Maar volgens mij kun je verder alle telefoons ook gebruiken over Wifi zonder SIM!?
Woooooow, ik moest me heel erg inspannen om dat te kunnen snappen; maar alles is gelukt! Haha :D Weet je, BB's hebben ook kuren hoor.. Soms moet je dingen 5 keer doen en uiteindelijk doet het het toch.. Raar.. Maar heb je met computers ook altyd.. Wel blij dat het gelukt is.. En ook blij dat we iemand in ons midden hebben die er echt verstand van heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Misschien handig voor de OP:

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/u7860/original_8.jpg

Kan je dus op zien dat als je wi-fi opgelicht is dat deze verbonden is met de BB server :)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recentelijk ben ik overgestapt van T-Mobile naar Vodafone en er zijn 2 dingen die mij opvallen.

1. Bij T-Mobile was er in mijn BlackBerry Browser bij "Ga Naar" naast de adresbalk, de favorieten en de geschiedenis ook nog een Zoekbalk te vinden:
Afbeeldingslocatie: http://www.cio.com/images/content/articles/body/2009/12/TMoBBSearch.jpg
Sinds ik op Vodafone zit is deze Zoekbalk echter niet langer aanwezig.

Is dit echt een Configuratieding aan de BIS kant bij Vodafone, of is hier een Workaround voor?

2. Ik heb een BlackBerry Plus abonnement welke theoretisch snelheden van 3.600kbps zou kunnen halen, uiteraard ben ik mij bewust van het feit dat er bij Mobiele Communicatie nog meer factoren zijn die die de snelheid omlaag trekken (denk aan bereik, drukte op netwerk, verweking van de telefoon, etc.), Toch stelt het mij teleur dat ik in de afgelopen week een top heb bereikt van 40KB/s (ongeveer gelijk aan 320kbps, wat dus bijna de Limiet van BlackBerry Basis is) waar ik dus in Theorie 450KB/s zou kunnen halen.

Wat ik me nu dus afvraag, wat zijn de snelheden van andere hier op Vodafone BlackBerry Plus en wat halen gebruikers met Vodafone BlackBerry Basis.

Zou het wel erg jammer als dit het top van de kunnen van BlackBerry Plus is, aangezien dit snelheden zijn die ik op BlackBerry Basis normaal zou vinden.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:22

JB

Cédric roelt!

Ik zie nog weinig discussie over Outlook 2010. Nog niemand hier die dat geinstalleerd heeft :? Hopenlijk komt RIM toch eerder dan 2011 met een Desktop Manager die Outlook 2010 x64 ondersteund want ik vind dit gewoonweg onacceptabel.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
JB schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 17:24:
Ik zie nog weinig discussie over Outlook 2010. Nog niemand hier die dat geinstalleerd heeft :? Hopenlijk komt RIM toch eerder dan 2011 met een Desktop Manager die Outlook 2010 x64 ondersteund want ik vind dit gewoonweg onacceptabel.
Hieruit moet ik dus opmaken dat ik geen outlook 2010 moet installeren. Werkt de x86 versie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Om te voorkomen dat ik in het buitenland kosten maak wil ik roaming uitzetten (er is veel gratis WiFi sowieso). Is dit voldoende:

- Menu
- Verbindingen beheren
- Opties voor mobiel netwerk
- Gegevensservices: Aan
- Tijdens roamen: Uit

Of is het beter om Gegevensservices ook uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:08:
Om te voorkomen dat ik in het buitenland kosten maak wil ik roaming uitzetten (er is veel gratis WiFi sowieso). Is dit voldoende:

- Menu
- Verbindingen beheren
- Opties voor mobiel netwerk
- Gegevensservices: Aan
- Tijdens roamen: Uit

Of is het beter om Gegevensservices ook uit te zetten?
Toen ik naar berlijn ging, heb ik mijn gegevensservices helemaal uitgezet. Omdat ik er heel erg zeker van wou zijn.. Ik begrijp dus dat als je roamen alleen uitzet dat je alsnog dingen op het internet kan doen? Ik zou het dus helemaal uitzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, outlook heb ik inderdaad niet geinstaleerd.. Maar dat komt omdat ik de e-mail op de BB hoe het nu is geregeld eigenlijk gewoon weg heerlijk vind (: Ik zou niet weten waarom je dan outlook zou willen hebben? Maar iniedergeval, heb ik gehoord dat er veel mensen klagen over outlook op de BB, er zou niet genoeg zijn nagedacht bij pebaalde dingen en het zou langzaam zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
JunkieXP schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:09:
Recentelijk ben ik overgestapt van T-Mobile naar Vodafone en er zijn 2 dingen die mij opvallen.

1. Bij T-Mobile was er in mijn BlackBerry Browser bij "Ga Naar" naast de adresbalk, de favorieten en de geschiedenis ook nog een Zoekbalk te vinden:
[afbeelding]

Is dit echt een Configuratieding aan de BIS kant bij Vodafone, of is hier een Workaround voor?

2. Ik heb een BlackBerry Plus abonnement welke theoretisch snelheden van 3.600kbps zou kunnen halen, uiteraard ben ik mij bewust van het feit dat er bij Mobiele Communicatie nog meer factoren zijn die die de snelheid omlaag trekken (denk aan bereik, drukte op netwerk, verweking van de telefoon, etc.), Toch stelt het mij teleur dat ik in de afgelopen week een top heb bereikt van 40KB/s (ongeveer gelijk aan 320kbps, wat dus bijna de Limiet van BlackBerry Basis is) waar ik dus in Theorie 450KB/s zou kunnen halen.

Wat ik me nu dus afvraag, wat zijn de snelheden van andere hier op Vodafone BlackBerry Plus en wat halen gebruikers met Vodafone BlackBerry Basis.

Zou het wel erg jammer als dit het top van de kunnen van BlackBerry Plus is, aangezien dit snelheden zijn die ik op BlackBerry Basis normaal zou vinden.
Ja! Dat eerste zoek ik dus ook, ook Vodafone user.
Dat 2de... hoe meet jij de snelheid? Dan zal ik es kijken.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:25:
[...]

Toen ik naar berlijn ging, heb ik mijn gegevensservices helemaal uitgezet. Omdat ik er heel erg zeker van wou zijn.. Ik begrijp dus dat als je roamen alleen uitzet dat je alsnog dingen op het internet kan doen? Ik zou het dus helemaal uitzetten!
Als je 'tijdens roamen' uit hebt gezet, kan je tijdens het roamen geen gebruik maken van internet, net zoals de instelling in principe zegt..
Je kan gegevensservices ook helemaal uitzetten, maar dan doe je in principe hetzelfde, alleen dan handmatig..

Die instelling van hemiparo is dus voldoende. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RnB op 15-07-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sensei_D schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:33:
[...]

Ja! Dat eerste zoek ik dus ook, ook Vodafone user.
Dat 2de... hoe meet jij de snelheid? Dan zal ik es kijken.
Het valt mij op bij het Downloaden van verschillende Files uit mijn Webmail en van verschillende Servers, gewoon bij bestandjes van zo'n 4MB (dan zie je in de BB Browser een Progress balkje met daarin de Snelheid), heb het idee dat die "Speedtests" allemaal nog niet optimaal meten voor "Mobiele Apparaten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
JunkieXP schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:09:

[afbeelding]

Heb zelf nog het oude abbonement, en haal als ik het test met een .iso van ubuntu bijvoorbeeld. Zon 150kbps, af en toe meer af en toe minder, een gemiddelde.Ik zit hier in de Regio oss/den bosch.
De Speedtests gaan via de BB server, probeer maar eens op bbned.nl/speedtest . Ik krijg daar een snelheid van 2GB per seconde, en dat ik kan downloaden met 200mbps !

En dat eerste zoek ik ook al een lange tijd, maar nog niet tegen gekomen :( Zal wel in de ROM verwerkt zitten )

[ Voor 4% gewijzigd door SgtElPotato op 15-07-2010 22:07 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Ik heb een heel serieus probleem met mijn blackberry 9700
Soms start hij automatisch opnieuw op. Op willekeurige tijden wanneer ik er mee bezig ben. Het lijkt me dat dit geen instelling is omdat het sporadisch gebeurt. Iemand ook dit probleem gehad?
Het is een totale restart alsof de batterij eruit is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:48:
[...]

Als je 'tijdens roamen' uit hebt gezet, kan je tijdens het roamen geen gebruik maken van internet, net zoals de instelling in principe zegt..
Je kan gegevensservices ook helemaal uitzetten, maar dan doe je in principe hetzelfde, alleen dan handmatig..

Die instelling van hemiparo is dus voldoende. ;)
Weer iets geleerd xD Eigenlijk best logisch.. Was half aan het slapen geloof ik.. My bett :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Maakt niks... hoor graag liever 2x hetzelfde dan volgende maand hoge kosten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Jaeger schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:33:
[...]

Hieruit moet ik dus opmaken dat ik geen outlook 2010 moet installeren. Werkt de x86 versie wel?
Currently, BlackBerry Desktop Manager 5.0.1 does not support Microsoft Outlook 2010 64-bit version for mailbox connectivity and synchronization of organizer data such as Calendar, Contacts, Tasks, and Memos. The next release of the BlackBerry Desktop Manager provides support for Microsoft Outlook 2010 32-bit version only. This release is targeted for August 2010. Support for Microsoft Outlook 2010 64-bit version will be available in 2011.

http://www.blackberry.com...ype=kc&externalId=KB17149

De oplossing volgens RIM is Office downgraden :')
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:27:
[...]

Hm, outlook heb ik inderdaad niet geinstaleerd.. Maar dat komt omdat ik de e-mail op de BB hoe het nu is geregeld eigenlijk gewoon weg heerlijk vind (: Ik zou niet weten waarom je dan outlook zou willen hebben? Maar iniedergeval, heb ik gehoord dat er veel mensen klagen over outlook op de BB, er zou niet genoeg zijn nagedacht bij pebaalde dingen en het zou langzaam zijn?
Outlook op de BB :? :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:05:
[...]

Heb zelf nog het oude abbonement, en haal als ik het test met een .iso van ubuntu bijvoorbeeld. Zon 150kbps, af en toe meer af en toe minder, een gemiddelde.Ik zit hier in de Regio oss/den bosch.
De Speedtests gaan via de BB server, probeer maar eens op bbned.nl/speedtest . Ik krijg daar een snelheid van 2GB per seconde, en dat ik kan downloaden met 200mbps !

En dat eerste zoek ik ook al een lange tijd, maar nog niet tegen gekomen :( Zal wel in de ROM verwerkt zitten )
Ik ga er als ik weer in een degelijke 3G omgeving is mee aan de slag/

Dat van die Zoekbalk in de Browser is "Zeker Geen" ROM Kwestie, aangezien ik mijn 9700 3 maanden op T-Mobile heb gebruikt, en met dezelfde ROM ben ik overgestapt op mijn Vodafone SIM en Sindsdien is de Balk verdwenen als Sneeuw voor de Zon, toch maar is een Vodafone winkel inlopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesudio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-08 08:19
MS zelf raadt aan om de x86 versie te installeren van Office 2010 ipv de x64 versie. Op MSDN wel in ieder geval. De koppeling tussen Outlook en OCS werkt namelijk ook niet helemaal super meer in de x64 versie heb ik me laten vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Niemand issues met z'n trackpad (haperend en niet naar een bepaalde richting te krijgen)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mesudio schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:07:
[...]

MS zelf raadt aan om de x86 versie te installeren van Office 2010 ipv de x64 versie. Op MSDN wel in ieder geval. De koppeling tussen Outlook en OCS werkt namelijk ook niet helemaal super meer in de x64 versie heb ik me laten vertellen...
Klopt maar dat staat los van de Desktop Manager. Office 2010 x86 werkt ook niet op dit moment.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JB:

Niet echt letterlijk outlook hoor.. Maar het moet er ongelovelijk op lijken ofzo xD :D

@BtM909:

Ja, het kan gebeuren.. Het is meestal beschadiging of viezigheid.. Je kan het zelf proberen schoon te maken.. Maar het best wat je kan doen ik naar een winkel gaan waar je sort of BB onderdelen verkopen, daar zullen ze je vertellen wat je het beste kan doen (: Het is niet iets dat weer overgaat, het is echt een probleem dat meer verergerd als je er niks aan doet!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Omdat ik regelmatig merkte dat de oortjes slecht of helemaal niet hun werk deden heb ik mijn Jabra Bluetooth headset maar weer eens tevoorschijn gehaald. In eerste intantie werkte alles perfect. Ik kon weer fijn naar mijn muziek luisteren zonder storing. Een paar dagen is het goed gegaan maar ik heb nu een probleem. Ik kan mn telefoon niet meer aannnemen. Bij een inkomend gesprek zie ik het tekentje van de headset knipperen in mijn display waar normaal alleen de telefoonhoorn staat, linksboven in de display. Bluetooth staat uit en de headset ook. Ik heb al van alles gedaan. Battery Pull, bluetooth profile verwijderd, headset opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet. Mijn BB brengt geen normaal gesprek tot stand maar je hoort de andere kant met horten en stoten binnen komen, niet te verstaan dus. Onder het menu item op de BB staat de optie "Toestel Activeren" tijdens gesprek, ook dit werkt niet. Iemand een idee? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met BIS (kpn) op mijn Bold 9700. Als ik de batterij er helemaal uit haal voor een minuut of vijf, en er vervolgens weer in steek. Gaat de telefoon aan, logt in op BIS voor een tijdje maar na een minuut ofzo dropt hij de connectie met BIS (icoontje verdwijnt dan ook). Waardoor ik vervolgens geen emails meer ontvang, en dat is nu juist waar ik de telefoon voor gebruik... Dit probleem heb ik zowel met 2G, 3G als wifi. Iemand een oplossing? :)

Als ik vervolgens met de browser naar www.whatismyip.com ga, ga ik nog wel over de BIS proxy overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:16

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Als je nu eens je OS eens overnieuw installeerd?

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:22:
Ik heb wat problemen met BIS (kpn) op mijn Bold 9700. Als ik de batterij er helemaal uit haal voor een minuut of vijf, en er vervolgens weer in steek. Gaat de telefoon aan, logt in op BIS voor een tijdje maar na een minuut ofzo dropt hij de connectie met BIS (icoontje verdwijnt dan ook). Waardoor ik vervolgens geen emails meer ontvang, en dat is nu juist waar ik de telefoon voor gebruik... Dit probleem heb ik zowel met 2G, 3G als wifi. Iemand een oplossing? :)

Als ik vervolgens met de browser naar www.whatismyip.com ga, ga ik nog wel over de BIS proxy overigens.
SIM kaart naar de gort?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Laatst online: 19-09 22:30
Apple claimt dat de BB 9700 ook last heeft van signaalverlies bij een bepaalde manier van vasthouden.
( http://www.apple.com/antenna/ )

In hoeverre hebben jullie hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik merk er niks van als ik de BB zo vast houd als in het filmpje :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet. Wat daar staat is gewoon regelrechte onzin en apple doet er alles aan om deze gigantische design fout te verdedigen. Alle Iphone4 bezitters krijgen nu dus dan ook een gratis case die blijkbaar het signaalverlies zou moeten verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 19:52
Heb er inderdaad ook geen last van...
Maar iedereen begrijpt toch wel dat Steve Jobs zijn eigen hagje wil redden!
Jammer dat hij andere telefoons/merken erbij wilt betrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

hoefniks schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:08:
Omdat ik regelmatig merkte dat de oortjes slecht of helemaal niet hun werk deden heb ik mijn Jabra Bluetooth headset maar weer eens tevoorschijn gehaald. In eerste intantie werkte alles perfect. Ik kon weer fijn naar mijn muziek luisteren zonder storing. Een paar dagen is het goed gegaan maar ik heb nu een probleem. Ik kan mn telefoon niet meer aannnemen. Bij een inkomend gesprek zie ik het tekentje van de headset knipperen in mijn display waar normaal alleen de telefoonhoorn staat, linksboven in de display. Bluetooth staat uit en de headset ook. Ik heb al van alles gedaan. Battery Pull, bluetooth profile verwijderd, headset opnieuw geinstalleerd maar het werkt niet. Mijn BB brengt geen normaal gesprek tot stand maar je hoort de andere kant met horten en stoten binnen komen, niet te verstaan dus. Onder het menu item op de BB staat de optie "Toestel Activeren" tijdens gesprek, ook dit werkt niet. Iemand een idee? :'(
Ik had dit afgelopen weekend ook, dan is er een kleine kortsluiting in je 3.5mm jack. Dan weet je BB niet of je headset in zit of niet, heel apart. Ik heb daarna nog een tijdje met de headset erin gebeld, wat wel normaal werkte, daarna was het probleem ineens weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Ik heb ook dat filmpje van de antenne zitten kijken, hij heeft het over verlies in gebieden met weinig bereik. Die gebieden zijn vrij zeldzaam in Nederland. Ik heb het ook geprobeerd maar ook bij mij verlies ik niks.

Niet om Steve te verdedigen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:35:
@BtM909:

Ja, het kan gebeuren.. Het is meestal beschadiging of viezigheid.. Je kan het zelf proberen schoon te maken.. Maar het best wat je kan doen ik naar een winkel gaan waar je sort of BB onderdelen verkopen, daar zullen ze je vertellen wat je het beste kan doen (: Het is niet iets dat weer overgaat, het is echt een probleem dat meer verergerd als je er niks aan doet!
Het aparte is dat ik dit nu met 2 toestellen heb gehad, waarvan er eentje terugging vanwege een WSOD... Toestellen waren splinternieuw (zit er alleen niet op te wachten om 't toestel 2-3 weken kwijt te zijn :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
Echt dat blackberry filmpje slaat nergens op. Heb het op meerdere locaties geprobeerd, plekken waar ik 3g heb en plek met alleen gprs, hoe ik hem ook vast houdt, geen verschil in bereik. Nice job Steve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:35:
@JB:

Niet echt letterlijk outlook hoor.. Maar het moet er ongelovelijk op lijken ofzo xD :D
Vertel, ik ben benieuwd. :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:44
net ook eens die antenne test gedaan

het gebeurd pas als je achter onderin je blackberry je hand eronder houd (en dan strak ertegenaan)

ik krijg het voor elkaar om van 5 bars naar 4 tegaan :+ jaja 1 hele bar minder en het mooie is nog dat hij dan volgens mij verwisselt van freq want 3 tellen erna springt hij vrolijk terug naar 5.

tevens is dit ook een manier van vasthouden die je _nooit_ zou doen en hier is dus gewoon slim over nagedacht..

apple begint nu rare sprongen te maken..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 14:29:
[...]

SIM kaart naar de gort?
Vandaag al mijn email adressen verwijderd, toen werkte BIS weer. Maar alleen op 3G, 2G en wifi werkte nog niet. Lijkt me toch een software probleem, misschien KPN maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeoeoedenmorgen!

helemaal nieuw hier en eigenlijk alleen doordat mijn vrouw een BB9700 heeft aangeschaft. Beide nog in opleiding voor dat apparaat en al gelijk een probleem!
Zij wilde navigatie en ik had WeTravel geinstalleerd, dat deed het! Op een gegeven moment, volgens mij na het hebben gezocht van software updates via Desktop Manager, was WeTravel verdwenen. Ik dacht effe opnieuw erop zetten en klaar, nou niet dus. Als ik alles installeer op SDkaart dan zie ik alles wel op de SDkaart staan maar niet onder downloads en daar zou het moeten staan om te kunnen aktiveren???

Hoop dat iemand mij kan helpen, heb al niet al te veel verstand van dat soort dingen en nu loop ik echt vast. Heb hier lopen zoeken maar kan geen antwoord vinden!
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
WarPuppy schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 18:12:
[...]

Ik had dit afgelopen weekend ook, dan is er een kleine kortsluiting in je 3.5mm jack. Dan weet je BB niet of je headset in zit of niet, heel apart. Ik heb daarna nog een tijdje met de headset erin gebeld, wat wel normaal werkte, daarna was het probleem ineens weg?
Ja zo is het inderdaad op te lossen. Headset er een aantal malen ingestopt en wat gedraaid. en nu is het weer goed. Gelukkig hij doet het weer prima zo. Dank jullie wel. Harde reset werkte ook niet nml. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 19:52
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 01:26:
Goeoeoedenmorgen!

helemaal nieuw hier en eigenlijk alleen doordat mijn vrouw een BB9700 heeft aangeschaft. Beide nog in opleiding voor dat apparaat en al gelijk een probleem!
Zij wilde navigatie en ik had WeTravel geinstalleerd, dat deed het! Op een gegeven moment, volgens mij na het hebben gezocht van software updates via Desktop Manager, was WeTravel verdwenen. Ik dacht effe opnieuw erop zetten en klaar, nou niet dus. Als ik alles installeer op SDkaart dan zie ik alles wel op de SDkaart staan maar niet onder downloads en daar zou het moeten staan om te kunnen aktiveren???

Hoop dat iemand mij kan helpen, heb al niet al te veel verstand van dat soort dingen en nu loop ik echt vast. Heb hier lopen zoeken maar kan geen antwoord vinden!
thanks
Telefoon al opnieuwgestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, telefoon al vele malen opnieuw opgestart, maar alles blijft zo, alles staat op SDkaart maar niet in de map Downloads??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:40
Ik heb de Bold 9700 nu 2 weken en vanaf moment 1 kan het zwarte plaatje onder de toetsen (spacebar) wat losjes bewegen.
In het begin had ik hier weinig last van, maar het lichte getik en beweeg bij gebruik van mijn telefoon en het invoeren van teksten gaat me langzaam irriteren.

Hoe vast/los zit dat zwarte plaatje bij jullie? Is het iets waarmee ik terug kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:57:
[...]
Vertel, ik ben benieuwd. :)
Ja, ik heb het ook niet geprobeerd.. Maar een vriend van mij wel.. Het schijnt dus een soort van kantoor iets te zijn, en in de trans van die office word enz. die al op je BB staan.. Ik weet ook niet echt de makers ervan, maar hij had het weer van zijn vader. Ik dacht dat hij het over die outlook had, maar dat was dus niet zo :D

@Rlaph88:

Ehm, ik vind het vervelend om te zeggen.. Maar dat plaatje zit bij mij absoluut niet los.. Als dat vanaf het begin zo is ben ik bang dat je even terug moet gaan naar de winkel, het hoort bij je case, dus misschien kan je het zelf proberen terug te duwen ofzo. Maar ik weet niet, ik heb zelfs al een keer geprobeerd m'n case los te halen vanwegen mijn toetsen bord en ik heb niet echt gemerkt dat dat plaatje los ging :?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensne
ik heb een vraagje
ik heb mijn bold 9700 nu een dag
en mijn camera werkt
niet
er komt te staan dat ik eerst andere toepassingen moet sluiten en daarna opnieuw proberen maar dat heb ik al gedaan en heb al opnieuw opgestart maar dat werkt ook niet
weet iemand hoe ik van dig probleem af kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ralph88 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:24:
Ik heb de Bold 9700 nu 2 weken en vanaf moment 1 kan het zwarte plaatje onder de toetsen (spacebar) wat losjes bewegen.
In het begin had ik hier weinig last van, maar het lichte getik en beweeg bij gebruik van mijn telefoon en het invoeren van teksten gaat me langzaam irriteren.

Hoe vast/los zit dat zwarte plaatje bij jullie? Is het iets waarmee ik terug kan?
Kennis van me heeft dat ook. Heeft z'n BB hooguit 2 weken. Beetje speling moet geen kwaad kunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej

ik hoop dat jullie me willen helpen.
heb een blackberry besteld en kon er verder alles mee, maar had te weinig geheugen dus heb ik een nieuwe micro ds kaart gehaald (8GB). maar nu kan ik geen video meer kijken
kan ze niet meer openen, p.s. 1 keer geupdate na versie5.0.0.344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Laatst online: 23:40
Dj-sannieboy schreef op zondag 18 juli 2010 @ 17:32:
[...]Kennis van me heeft dat ook. Heeft z'n BB hooguit 2 weken. Beetje speling moet geen kwaad kunnen lijkt me.
Een beetje speling vind ik ook niet erg, maar als ik er nu mee werk in de zin van sms/mms/e-mail/ping dan voel je het plaatje schuiven en tikken door de speling en met name dat tik geluid gaat me irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benniehoekstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-10-2015
Vanochtend werd ik wakker en was het beeldscherm van mijn BB enkel zwart met pijltje in de rechterbovenhoek. Toen heb ik hem ff uitgedaan en weer aan. Alleen gaat dit niet!!! >:( Zodra ik de batterij in mijn BB stop, komt er Blackberry te staan en het balkje dat laadt (als je je BB reboot nadat je bv een app geïnstalleerd hebt) Dan laadt het balkje ongeveer 1cm en dan valt me scherm uit, het scherm wordt 1 sec ff wit en dan gaat ie uit. Dan gaat het rode lampje branden en begint het hele ritueel op nieuw :(

Wie o wie heeft een oplossing voor mij?!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benniehoekstra
Bedankt alvast, ik ga vanmiddag even kijken en laat wel weten hoe het is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:24:
[...]

Ja, ik heb het ook niet geprobeerd.. Maar een vriend van mij wel.. Het schijnt dus een soort van kantoor iets te zijn, en in de trans van die office word enz. die al op je BB staan.. Ik weet ook niet echt de makers ervan, maar hij had het weer van zijn vader. Ik dacht dat hij het over die outlook had, maar dat was dus niet zo :D
Dan vraag die vriend zijn vader eens hoe het programma heet dan ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Laatst online: 30-06 15:53
Ralph88 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:24:
[...]

Een beetje speling vind ik ook niet erg, maar als ik er nu mee werk in de zin van sms/mms/e-mail/ping dan voel je het plaatje schuiven en tikken door de speling en met name dat tik geluid gaat me irriteren.
Ik heb ook 'last' van een rammeltje. Nu ik jouw post lees weet ik waar het vandaan komt.
En ja, ook ik vind het irritant tijdens typen.
Het plaatje is te vervangen, hier staat bij branded toestellen namelijk het provider logo op.

Ik ben van plan om even bij VF langs te gaan om te vragen of daar iets aan gedaan kan worden. Als ik daar toch ben, vraag ik meteen of het 'kraken' (de toetsen schuren langs de onderzijde van het scherm) van de menu en backspace toets ook verholpen kan worden. Is een kleinigheid, maar mogelijk kunnen ze er iets aan doen.

Ik had al gelezen dat de BB 'schoonheidsfoutjes' vertoonde vwb de casing en dat ondervindt ik nu ook zelf. Geen ramp, maar soms een beetje irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb drie toestellen eerst bekeken voordat ik er een meenam. Kan je nagaan, ze komen zo standaard uit de doos met iets meer speling dan normaal. Per toestel zie je het niet, maar door er twee naast elkaar te houden, was het een stuk duidelijker.

Heb er dus geen last van op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik mijn camera kan herstellen?
er staat dat ik eerst andere toepassingen moet sluiten terwijl ik die niet an heb staan
en dan moet ik de camera opnieuw opstarten
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:32:
weet iemand hoe ik mijn camera kan herstellen?
er staat dat ik eerst andere toepassingen moet sluiten terwijl ik die niet an heb staan
en dan moet ik de camera opnieuw opstarten
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
En wat als je de batterij eruit haalt en het ding opnieuw laat opstarten :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 01:26:
Goeoeoedenmorgen!

thanks
Niemand een idee?? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benniehoekstra
Hey gozer, bedankt voor je linkje.
Hij doet het weer!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of er een soort taakbeheer bestaat voor blackberry? Ik vind het zo irritant dat al die programma's. open blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
BB toets langer ingedrukt houden, dan verschijnen de actieve applicaties in beeld. Die kun je dan een voor een sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Laatst online: 20:10
ben van plan na mijn iphone 3g deze blackberry aan te schaffen morgen maar ik zou graag goed kunnen surfen op internet ( en snel zoals op de iphone). Is dit mogelijk met deze blackberry of is de browser een stuk minder? Batterij duur ongeveer 2 dagen klopt? En is het mogelijk om te navigeren met dit toestel ( TomTom/garmin?)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

nickdew schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 00:26:
ben van plan na mijn iphone 3g deze blackberry aan te schaffen morgen maar ik zou graag goed kunnen surfen op internet ( en snel zoals op de iphone). Is dit mogelijk met deze blackberry of is de browser een stuk minder? Batterij duur ongeveer 2 dagen klopt? En is het mogelijk om te navigeren met dit toestel ( TomTom/garmin?)

Alvast bedankt
www.google.nl

Wat heb je zelf al gedaan om je vragen te beantwoorden?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Frank S schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:42:
BB toets langer ingedrukt houden, dan verschijnen de actieve applicaties in beeld. Die kun je dan een voor een sluiten.
Hmmm... krijg hiermee idd een gedeelte weg maar niet alles sluit af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
hemiparo schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:14:
[...]

Er zijn inderdaad applicaties die je niet kunt afsluiten, althans niet op een mij bekende manier. Bijvoorbeeld LinkedIn, de BB browser en BB Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:14:
[...]

Ik denk dat er weinig te vinden is op t web!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zorg ik ervoor dat het lampje niet knippert wanneer ik mijn batterij oplaadt? Erg vervelend wanneer ik snachts in mn nest lig.
Pagina: 1 ... 25 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ