Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je kunt al bij t-mobile bis krijgen. M'n vrouw had exact hetzelfde.. Even bellen of langs een t-mobile shop. Pin is gekoppeld aan toestel dus blijft zelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een blackbery bold 9700 gekocht, en het snoertje wat je in de computer moet doen deed het eerst ook gewoon.
Maar toen moest k ineens hem update en waren ineens mijn liedjes eraf, en nu elke keer als k hem in me computer doe, laad die wel op..
Maar ik krijg geen apparaat binnen, waardoor k liedjes,foto´s er op kan zetten..

WEET IEMAND MISSCHIEN HOE K DAT KAN VERANEREN DAT DIE HET WEER DOET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 21:50

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Ik gok dat er hier meer Google Sync gebruikers zijn. Ik gebruik Google Sync voor agenda en contacten. Helaas kom ik er net achter dat de meerdaagse evenementen niet gesynct worden (alleen de eerste dag) van Google -> BB. Iemand enig idee hoe dit komt? Ik zie wel wat vragen hierover op support fora maar geen echt antwoorden (meer lotgenoten). Is hier iets aan te doen? Of is dit gewoon een by-design foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 01:48:
Ik heb een blackbery bold 9700 gekocht, en het snoertje wat je in de computer moet doen deed het eerst ook gewoon.
Maar toen moest k ineens hem update en waren ineens mijn liedjes eraf, en nu elke keer als k hem in me computer doe, laad die wel op..
Maar ik krijg geen apparaat binnen, waardoor k liedjes,foto´s er op kan zetten..

• Opties » Geheugen
Met daarbij de volgende instellingen:
  • Ondersteuning voor extern geheugen » Aan
  • Ondersteuning voor massamodusopslag » Aan
  • Massamodusopslag automatisch inschakelen bij verbinding » Ja of vragen instellen
Dat moet hem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb een klein wereldbolletje in de display staan. Ik vermoed dat dit een aanduiding is van een mail oid. Ik heb echter geen flauw idee waarvan en kan het ook nergens terugvinden op mijn Bold. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Klopt dit "wereldbol icoontje" is vermoedelijk van je BlackBerry App world... Er is een update voor een van de apps beschikbaar.

Vermoed ik tenminste... Is het enige soort wereldbol icoontje dat ik mij kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Topicstarter
Misschien dat je hier wat aan hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen een witte Blackberry 9700. Na heb ik hem laatst geupdate en zag ik de toepassing ''kaarten'' voorbij komen met installeren. Het is nu alleen zo dat ik deze niet terug ziet in mijn menu terwijl bij een vriend van mij die dezelfde telefoon heeft het wel staat.
Als ik kijk bij Opties ---> Toepassingen ----> Add-On zie ik hem wel tussen staan ook met meerdere applicaties waaronder blackberry app world e.d.
Wat kan ik doen zodat ik toch beide apps in mijn menu krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:21:
Ik heb sinds een paar dagen een witte Blackberry 9700. Na heb ik hem laatst geupdate en zag ik de toepassing ''kaarten'' voorbij komen met installeren. Het is nu alleen zo dat ik deze niet terug ziet in mijn menu terwijl bij een vriend van mij die dezelfde telefoon heeft het wel staat.
Als ik kijk bij Opties ---> Toepassingen ----> Add-On zie ik hem wel tussen staan ook met meerdere applicaties waaronder blackberry app world e.d.
Wat kan ik doen zodat ik toch beide apps in mijn menu krijg
heb je BIS? want zonder BIS zie je het sowieso al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcelbakker7 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:10:
[...]

heb je BIS? want zonder BIS zie je het sowieso al niet.
nee nog niet, dus als ik het goed begrijp wanneer mijn BIS geactiveerd is dan kan ik daar gebruik van maken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys!

Ik kom van een E71 en zit nu op een BB 9700 (medio juli BIS). Een vd belangrijkste functies (E71) die ik voorheen gebruikte was de notities app. Er staat heel veel in, nou vroeg ik me af of hoe ik die op de BB kan krijgen? Ik heb bluetooth geprobeerd, maar elke keer wanneer ik het probeer te verzenden vanaf de E71 dan staat er verzending mislukt. Zelfs wanneer beide apparaten aan elkaar gekoppeld zijn. Ik kan de notities ook via mail sturen, dat is wel gelukt, maar omdat ik nog geen BIS op mijn BB heb kan ik ze er niet op zetten. Zelfs als dit lukt, weet ik niet hoe ik t in Memopad krijg? Handmatig elke mail (notitie) kopiëren en dan aanmaken in Memopad en CTRL+V?

OF bestaat er een betere notitie app? Hoeft niet uitgebreid te zijn. Ik wil mappen aan kunnen maken en er notities in zetten. En als het ff kan die notities kunnen mailen.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:25:
[...]

nee nog niet, dus als ik het goed begrijp wanneer mijn BIS geactiveerd is dan kan ik daar gebruik van maken ???
Ik heb precies hetzelfde, vreemd dat je BIS nodig hebt voor een gps applicatie :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een Blackberry 9700 van de KNP site bestel, met een abbo + Surf&Mail BlackBerry kan ik de simkaart hiervan dan ook gebruiken in een andere telefoon van mij (en dan vervolgens ook het data abbo gebruiken?)

En wat is BIS precies? Dit heb je nodig om te kunnen mailen? Ik zie hier niks over op de KPN site, dit zit bij Surf&Mail Blackberry in? En zo niet, kan ik zonder BIS gewoon mijn eigen IMAP account instellen en laten ophalen op de 9700?

Zo nu en dan zijn er situaties dat ik gewoon mijn kleine oude telefoontje meeneem.

Alvast bedankt!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:50
Uiteraard heeft KPN niet voor niets een speciaal internetabonnement voor BlackBerry. Hier zit dan ook BIS in. BIS staat letterlijk voor 'Blackberry Internet Service'. Veel van de toepassingen op je blackberry die gebruik maken van internet, maken verbinding met een grote server. Alle informatie wordt via deze server verzonden. Je persoonlijke identificatiecode is je PIN waarmee je ook kan 'pingen'. Ook je e-mail stel je hierop in en wordt dan automatisch gesynchroniseerd.

De simkaart kan je inderdaad ook gewoon in andere telefoons gebruiken, en dan heb je volgens mij ook gewoon internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 01:48:

Allereerst even een huishoudelijke mededeling: ik denk dat de meeste mensen caps niet zo fijn vinden.

Je hebt al een antwoord gekregen van iemand, maar ik heb misschien nog wel een toevoeging. Het kan ook zo zijn, (ik weet niet of dat bij BlackBerry zo is, maar ik heb het wel bij andere telefoons gehad) dat de USB-poort te weinig stroom levert voor gegevensoverdracht. Dit is dan vaak zo als je de kabel in een USB-hub steekt. Dan wordt de power dan verdeeld over meerdere poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je met een telefoonnummer zoeken naar de bijbehorende contactpersoon ?

Ik heb een nummer en wil graag weten van wie het is, maar ik kan alleen op naam zoeken in contactpersonen. Kan me niet voorstellen dat dit niet kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds 2 dagen een bb 9700,
alleen ik vroeg me af
met welk wachtwoord je je e-mail kunt instellen,
en hoe je BIS of BES activeert,
x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:10:
ik heb sinds 2 dagen een bb 9700,
alleen ik vroeg me af
met welk wachtwoord je je e-mail kunt instellen,
en hoe je BIS of BES activeert,
x
Gewoon je bestaande wachtwoord van je betreffende account?
Hoe je BIS/BES activeert, geen idee, van mij was al ingesteld en geactiveerd toen ik de bold kreeg...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik berichten via blackberry messenger verstuur komen ze SOMS 2x aan bij de ontvanger. Ook wordt soms mijn mail 2x verzonden :S Dit is heel irritant en heb geen idee waar 't aan kan liggen.

Heb een Hi 'eindeloos' blackberry abbo met een bold van 4 weken oud met recente updates e.d. geinstalleerd.

Heeft iemand ooit van dit probleem gehoord en beter nog een oplossing? Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:25:
[...]

klopt, heeft met servicebooks te maken die vanuit de provider worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:20:
[...]

Gewoon je bestaande wachtwoord van je betreffende account?
Hoe je BIS/BES activeert, geen idee, van mij was al ingesteld en geactiveerd toen ik de bold kreeg...
okee, dankje, en wat is dan het serveradres dat je in moet vullen ?
x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

BiS activeren -> IMEI + PIN bij provider achterlaten, deze activeren je BiS. Op hun webadres (staat bij FAQ van je provider, bv. instantemail.t-mobile.nl voor T-Mobile NL) hier account aanmaken, en dan via je BB verder instellen :)...

Als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:39:
Hoe kan je met een telefoonnummer zoeken naar de bijbehorende contactpersoon ?

Ik heb een nummer en wil graag weten van wie het is, maar ik kan alleen op naam zoeken in contactpersonen. Kan me niet voorstellen dat dit niet kan...
Kan bij vrij weinig telefoons trouwens :) Wat ik altijd doe is gewoon het nummer even bellen.. Zie je vanzelf of 't wordt omgezet naar naam :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mberns
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47

mberns

Haribo-aap

zojuist mijn tweede blackberry toestel besteld inderdaad de 9700 kom van een 8900. Echter vroeg ik mij af of er zich problemen voor gaan doen met het overstappen (provider blijft hetzelfde)?

zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden de koppeling van mijn e-mail naar mijn blackberry bijvoorbeeld?

Daarnaast leek het mij handig om in sommige gevallen mijn oude toestel ipv nieuwe te gebruiken, is er hier iemand die dit al gedaan heeft en aan kan geven of dit problemen op gaat leveren?

Heb zelf al wel rond gezocht maar nog niet echt wat kunnen vinden, misschien de verkeerde zoek termen gebruikt.

subteam: De Apen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 18:37
mberns schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:31:
zojuist mijn tweede blackberry toestel besteld inderdaad de 9700 kom van een 8900. Echter vroeg ik mij af of er zich problemen voor gaan doen met het overstappen (provider blijft hetzelfde)?

zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden de koppeling van mijn e-mail naar mijn blackberry bijvoorbeeld?

Daarnaast leek het mij handig om in sommige gevallen mijn oude toestel ipv nieuwe te gebruiken, is er hier iemand die dit al gedaan heeft en aan kan geven of dit problemen op gaat leveren?

Heb zelf al wel rond gezocht maar nog niet echt wat kunnen vinden, misschien de verkeerde zoek termen gebruikt.
Je kan je hele BIS account omzetten naar een andere Blackberry via het BIS adres van je provider. Als je dan weer even je andere toestel zou willen gebruiken, moet je dat volgens mij dus weer steeds opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Ik ben net overgestapt van de Storm naar 9700. Heb een Vodafone abo met BIS. Enige wat handig is om te doen is via de Desktop manager het overstappen naar ander toestel setuptje afronden, that's it.

Nu heb ik zelf nog een vraag met betrekking tot het gelockte scherm, dus met toetsblokkering.
Hier kun je dus je naam en info etc. neerzetten, maar is het misschien mogelijk om daar de eerstvolgende agenda items te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de nieuwe prepaid BIS van vodafone al aan de praat op een bestaande sim-kaart? Ik kan me sinds vandaag ineens wel registreren op mobileemail.vodafone.nl, maar als ik nu registreren kies in de hostrouteringstabel doet ie nog niks. Iemand enig idee hoe dit eventueel op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort hier niet, dat kan in het [ABO] BlackBerry Bold 9700 Levertijden- en abonnemententopic

[ Voor 76% gewijzigd door BastiaanN op 02-07-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verander ik de icoontjes die je ziet op het scherm? Er staan 6 icoontjes, waaronder agenda, mail en browser. Ik wil dit graag veranderen, heeft iemand een idee hoe?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:38:
Hoe verander ik de icoontjes die je ziet op het scherm? Er staan 6 icoontjes, waaronder agenda, mail en browser. Ik wil dit graag veranderen, heeft iemand een idee hoe?

Alvast bedankt :)
Qua uiterlijk, weet ik niet.

Je kan andere icoontjes daar neer zetten door ze te verplaatsen naar de bovenste zes in het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 19:52
Er zullen hier ongetwijfeld mensen zijn die T-Mobile hebben met hun BB (Met BIS)
Vraagje aan die mensen: mag je van t-mobile youtube filmpjes kijken of rekenen ze hiervoor extra kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Even een praktische vraag over BIS en BlackBerry Messenger. Een vriend van mij woont en studeert nu in het buitenland. Sinds kort heeft hij ook een Bold 9700 (en een abonnement van een lokale provider). Stel, wij verzenden elkaar berichten via BlackBerry Messenger: worden hier dan extra kosten voor in rekening gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Dacht het niet, het is in principe een internet based bericht, vergelijkbaar met email of msn, dus gaat het via de BB server naar het PIN adres van je maat zn BB... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Topicstarter
En omdat het internetbased is, maak je dus wel kosten. Of is internet tegenwoordig gratis in het buitenland? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Volgens mij is het wel gratis, mits je via je eigen lokale provider naar je internetverbinding gaat. En ik begrijp uit je verhaal dat het zo is, voor zowel de zender als ontvanger van het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Topicstarter
Omdat dit via het internet gaat, worden er roamingkosten in rekening gebracht. Immers maak je gebruik van een dataverbinding. Je verstookt wanneer je pingt dus KB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Geen van beide is aan het roamen dus zullen er geen extra kosten in rekening worden gebracht. Jij zit gewoon in Nederland met je abo en hij in het buitenland met een abo van een provider aldaar. Dat het verkeer naar het buitenland moet brengt verder geen extra kosten met zich mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-07-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Dat bedoelde ik dus ook Dj-sannieboy. Voor de gebruikers is er alleen sprake van lokaal dataverkeer. En dat is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Topicstarter
* DaMarcus leest nog een keer de post.

Excuus, ik ben over 'lokale provider' heengelezen :$ Er worden inderdaad geen kosten gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Haha, ok, dan is dat duidelijk. Op internet las ik namelijk tegenstrijdige verhalen: sommige mensen beweerden van niet, anderen van wel. Dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 21:57
Vanavond via de Hi site mijn abonnement verlengt met de BB Bold 9700 1 jarig!
BIS 7,50 p.m de gehele looptijd (12 maanden) en gratis toestel!
Dinsdag heb ik hem als het goed is. Can't wait!

Binnenkort dit topic eens even goed doorlezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
BluRay schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 22:46:
Er zullen hier ongetwijfeld mensen zijn die T-Mobile hebben met hun BB (Met BIS)
Vraagje aan die mensen: mag je van t-mobile youtube filmpjes kijken of rekenen ze hiervoor extra kosten ?
Ik heb idd T-Mobile,

Als je internet hebt, mag je van T-Mobile gewoon YouTube filmpjes kijken zonder extra kosten. Let wel op dat de kwaliteit van die filmpjes op blackberry niet echt super is.

T-Mobile heeft geen Fair use policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Player for Youtube probeert de high-quality versies te laten zien. ziet er indien je 3g of wifi hebt best oké uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:36:
Als ik berichten via blackberry messenger verstuur komen ze SOMS 2x aan bij de ontvanger. Ook wordt soms mijn mail 2x verzonden :S Dit is heel irritant en heb geen idee waar 't aan kan liggen.

Heb een Hi 'eindeloos' blackberry abbo met een bold van 4 weken oud met recente updates e.d. geinstalleerd.

Heeft iemand ooit van dit probleem gehoord en beter nog een oplossing? Bedankt
Iemand die dit kan fixen?

En hoe kopier ik ALL contacten NAAR mijn SIM? Heb een duo sim dus die moeten daar op komen te staan. Krijg 't niet voor elkaar!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:31:
[...]

Iemand die dit kan fixen?

En hoe kopier ik ALL contacten NAAR mijn SIM? Heb een duo sim dus die moeten daar op komen te staan. Krijg 't niet voor elkaar!
Je kan ze ook syncen met Google Sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benniehoekstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-10-2015
Kan iemand mij helpen?
Ik krijg de volgende melding als ik mijn camera wil starten.
"Camera kan niet worden gestart, sluit andere toepassingen en start camera opnieuw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
Al een Battery Pull geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugkomend over pingen en dataroamen. Over het algemeen kan je kosteloos pingen in het buitenland. Het dataverbruik is zo laag dat pas na +/- 6000 ping berichten er data kosten tussen de providers in rekening gebracht zullen worden. Let wel dit geldt enkel voor tekst berichten. Ga je foto's pingen verstook je direct datakosten.

Dus email en alles uitzetten in het buitenland dan kan je gewoon "gratis" pingen als je aan het roamen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
En weet je ook een manier waarop je heel makkelijk alles behalve bbm kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

pim89 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:31:
En weet je ook een manier waarop je heel makkelijk alles behalve bbm kan uitzetten?
Dit wil ik ook graag weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Deze week mijn nieuwe blackberry bold 9700 binnen gekregen 8).
Op mijn vroegere samsung telefoon gebruikte ik altijd de opera browser daarom heb ik deze ook maar even geinstalleerd voor de BB. Het enige probleem is nu dat de muis cursor lag heeft. De muis cursor loopt veel minder soepel dan de cursor in de normale BB browser. Hebben meer mensen hier last van bij de opera browser mina 5 en is dit misschien te verhelpen? Ik heb ergens gelezen dat opera (tijdens de beta) automatisch de verkeerde tocuhscreen versie op je BB installeerden.. Ik weet alleen niet of dit nog steeds zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Dat laatste weet ik ook niet. Maar het is bekend dat de cursor in Opera Mini op BB zuigt. Dat is de reden dat ik nog steeds in de BB Browser internet. Ik vind het wel jammer dat ik dan geen tabs heb, maar dat neem ik voor lief. Ik vind het echt vreselijk, die lag van de cursor.

Naar mijn weten is er niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe makkelijk komen er eigenlijk krassen op het scherm? Mijn screenprotector begint wat los te raken, en weet nu niet of ik er weer een nieuwe op moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanstaande dinsdag krijg ik mijn BB, Ik blijf alleen met de brandende vraag zitten. Is het mogelijk om met een BIS abbonement toch naar een BESX Server te connecten. Ik las op internet dat het wel mogelijk is maar dan moet je het via een kabel aan je computer doen.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er eigenlijk een app voor ING, zodat ik mijn banksaldo kan checken? Kan namelijk niet inloggen met de browser zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:05

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Met Opera Mini kan ik gewoon inloggen. Zelfs mn gebruikersnaam blijft hij onthouden.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Mijn BB gaat iedere avond om 23.00 uit. Ik kan maar niet ontdekken of ik ergens een instelling heb aangepast. Vervelend is het wel want hij gaat echt helemaal uit en dan doet de wekker het ook niet meer kwam ik vanmorgen achter........ 3 uur te laat. Iemand een oplossing? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoefniks schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:20:
Mijn BB gaat iedere avond om 23.00 uit. Ik kan maar niet ontdekken of ik ergens een instelling heb aangepast. Vervelend is het wel want hij gaat echt helemaal uit en dan doet de wekker het ook niet meer kwam ik vanmorgen achter........ 3 uur te laat. Iemand een oplossing? _/-\o_
automatisch aan/uit misschien aanstaan (bij opties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Hoe dik is de nachtkast-modus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
Dat was het, automatisch uit stond aan. Hoe simpel kan het leven zijn. Dank je wel, ook namens mijn chef. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benniehoekstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-10-2015
BluRay schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:33:
Al een Battery Pull geprobeerd?
Al een paar keer gedaan ja, maar het probleem blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borreltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 13:53
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:56:
Aanstaande dinsdag krijg ik mijn BB, Ik blijf alleen met de brandende vraag zitten. Is het mogelijk om met een BIS abbonement toch naar een BESX Server te connecten. Ik las op internet dat het wel mogelijk is maar dan moet je het via een kabel aan je computer doen.

Heeft iemand hier ervaringen mee?
Klopt, met een BIS abo kan je wel connecten met een BESX server, die heb ik hier thuis draaien, maar de activatie moet je inderdaad met een kabel doen. eenmalig dus de BB met de kabel aan de PC activeren, daarna werkt alles feilloos. Heb je een BES abo dan kan het wel OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borreltje schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 09:49:
[...]

Klopt, met een BIS abo kan je wel connecten met een BESX server, die heb ik hier thuis draaien, maar de activatie moet je inderdaad met een kabel doen. eenmalig dus de BB met de kabel aan de PC activeren, daarna werkt alles feilloos. Heb je een BES abo dan kan het wel OTA.
Hahaha heel erg bedankt :) . Nog 3 dagen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Is het mogelijk om de 9700 op te laden met een USB lader voor in de auto? Ik wil zo'n ding bestellen zodat ik het met meerdere telefoons kan gebruiken, maar als hij niet werkt met de blackberry dan bestel ik er een van blackberry zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:59
Xfix schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:38:
Is het mogelijk om de 9700 op te laden met een USB lader voor in de auto? Ik wil zo'n ding bestellen zodat ik het met meerdere telefoons kan gebruiken, maar als hij niet werkt met de blackberry dan bestel ik er een van blackberry zelf. :)
Ja hoor, kan gewoon. Van het weekend nog gedaan met zoon el cheapo sigaretten ding. USB erin en gaan!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sinds dit weekend aan het experimenteren met een Bold 9700, ik zit hier dus goed :)

Heb eerst een aantal foto's gemaakt zonder geheugenkaart. Deze staan dus op de BB. Nu heb ik een geheugenkaart geplaatst en wil de eerder gemaakte foto's naar de geheugenkaart verplaatsen. Nu is dit gelukt maar is het ook mogelijk om alle bestanden te selecteren en dit in een keer te doen... nu moet het 1 voor 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCAB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-02-2023
Sinds dit weekend kan ik ineens geen linkjes meer aanklikken in de standaard webbrowser van BB. Nogal vervelend. Heb de meest recente firmware en alle updates doorlopen, maar afgelopen week zelf geen wijzigingen gedaan. Meer mensen hier last van?

Edit: inmiddels opgelost door drie reboots

[ Voor 11% gewijzigd door MCAB op 13-07-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halloo iedereen :)
Ik heb de laatste 20 paginaatjes door gespit, en heb veel gelezen wat ik niet echt wist. Alvast bedankt daarvoor ;) Ik heb nu iets van 3 maanden mijn BB en ik ben er eigenlijk meer dan tevreden over. Zelfs de dingen die ik niet zo vaak zou gebruiken (bv de agenda en de echte zakelijke dingen) gebruik ik daarin tegen dus wel!
Nu zijn er toch een paar dingen waar ik tegen aan loop. Ik ben super voorzichtig met mijn telefoon maar sinds 2 weken haperd mijn "e" knopje. En dan is de eerste reactie; schoonmaken. Nou dat heb ik dus al 3 keer gedaan. Zelfs mijn hele case eraf gehaald, waarvan ik niet dacht dat dat kon! Heeft een van jullie een idee waar dat dan aan kan liggen, of ben ik gedoemd een nieuw toetsenbordje te kopen?

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb 'tzelfde gezien, maar dan met een haperende trackpad... Update naar laatste OS versie heeft 't tijdelijk opgelost.

Hoe lang heb je het toestel al, want dat zou in principe gewoon onder garantie moeten vallen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: RIM komt met backuptool Blackberry's voor consumenten
Met de tool kan de gebruiker bij verlies of diefstal ook het toestel op afstand vinden via gps
GPS kun je toch uitzetten als dief. O nee, die zet de hele telefoon meteen uit.

Ik vraag me ook af hoe goed blackberry en google maps werken.
Als je de zoek in de buurt functie gebruikt, kun je dan echt veel vinden of alleen het bekende tankstation en nog een paar andere zaken riedeltje.
Verder vind ik het wel opvallend hoeveel ik lees over blackberry dat ping berichten bij emails terecht komen, allerlei bugs die mensen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Binnenkort komt Vodafone met prepaid BB... tot 31-12 gratis... Denk dat BB dan een boost gaat krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BluRay
hemiparo schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:18:
Binnenkort komt Vodafone met prepaid BB... tot 31-12 gratis... Denk dat BB dan een boost gaat krijgen!
Bron ?
Sorry , heb het al gevonden op google: http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/blackberry/

[ Voor 17% gewijzigd door BluRay op 12-07-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 15:25:
Heb 'tzelfde gezien, maar dan met een haperende trackpad... Update naar laatste OS versie heeft 't tijdelijk opgelost.

Hoe lang heb je het toestel al, want dat zou in principe gewoon onder garantie moeten vallen?
Ik heb het toestel nu misschien 3 maanden.. En inderdaad, dan zou het onder de garantie moeten vallen.. Maar als ik het op kan lossen met een nieuw toestenbordje, ben ik daar blijer mee. Anders ben je weer je telefoon voor een aantal dagen kwijt neem ik aan?
Ik kijk regelmatig voor updates, maar de laatste maand heb ik het eigenlijk niet meer gedaan. Dus inderdaad, wie weet ligt het aan m'n software. Weet je wat, ik ga dat gelijk even doen en dan zal ik kijken of het iets helpt!

Alvast dank u wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me ook af hoe goed blackberry en google maps werken.
Als je de zoek in de buurt functie gebruikt, kun je dan echt veel vinden of alleen het bekende tankstation en nog een paar andere zaken riedeltje.
Verder vind ik het wel opvallend hoeveel ik lees over blackberry dat ping berichten bij emails terecht komen, allerlei bugs die mensen ervaren.
Ik weet dat ik in een boeren gehucht was en ik een niet zo bekend cafetje kon vinden met m'n BB. En dan gewoon het standaard programmaatje wat erop zit. Aangezien deze zo goed werkte, heb ik er niet echt naar gekeken hoe google maps werkt.. O+
En wat heel veel mensen ook niet beseffen is dat je een speciale program hebt voor je PING, je smsjes en eventueel je e-mail adressen.. Maar wat je ook hebt is een pictogram waarin AL je berichtjes, van welke aplicatie dan ook, in komen. Vraag me niet waarom het erop zit, ik gebruik het zelf ook nooit. Misschien halen mensen dat door de war? Die pictogrammen zien er zowat het zelfde uit? Ik heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad, en de 100 mensen die ik ken met een BB ook niet. Wat mij betreft best veilig dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ook sorry... had wel een bron kunnen vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:08:
[...]

Ik weet dat ik in een boeren gehucht was en ik een niet zo bekend cafetje kon vinden met m'n BB. En dan gewoon het standaard programmaatje wat erop zit. Aangezien deze zo goed werkte, heb ik er niet echt naar gekeken hoe google maps werkt.. O+
En wat heel veel mensen ook niet beseffen is dat je een speciale program hebt voor je PING, je smsjes en eventueel je e-mail adressen.. Maar wat je ook hebt is een pictogram waarin AL je berichtjes, van welke aplicatie dan ook, in komen. Vraag me niet waarom het erop zit, ik gebruik het zelf ook nooit. Misschien halen mensen dat door de war? Die pictogrammen zien er zowat het zelfde uit? Ik heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad, en de 100 mensen die ik ken met een BB ook niet. Wat mij betreft best veilig dus :D
Oke nice _/-\o_
Maar kun je dus ook het dichtstbijzijnde strand, of dichtstbijzijnde bioscoop zulke niet al te gangbare zaken vinden?
Lijkt me op zich wel mogelijk aangezien het via internet werkt maar de optie moet maar net ingebouwd zijn in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MCAB schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:05:
Sinds dit weekend kan ik ineens geen linkjes meer aanklikken in de standaard webbrowser van BB. Nogal vervelend. Heb de meest recente firmware en alle updates doorlopen, maar afgelopen week zelf geen wijzigingen gedaan. Meer mensen hier last van?
En als je inzoomt op de webpagina (BBknop- zoom in) misschien kan je dan wel op de links klikken?
Werkt bij mij (BBB9700) wel namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 22:16:
[...]

Oke nice _/-\o_
Maar kun je dus ook het dichtstbijzijnde strand, of dichtstbijzijnde bioscoop zulke niet al te gangbare zaken vinden?
Lijkt me op zich wel mogelijk aangezien het via internet werkt maar de optie moet maar net ingebouwd zijn in de software.
Hm, daarin moet ik je teleurstellen.. Die maps op BB die werken alleen op straat enz. maar wel ook andere landen xD Ja, nu ik het zo bekijk sta ik versteld over hoe "logisch" die blackberry in elkaar zit :D En ik weet het zeker, heb het net even voor je uitgezocht enzoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Ik ga vrijdag op vakantie naar Zuid-Spanje

Welke instellingen moet ik wijzigen, zodat ik geen push mails etc meer ontvang? Maar wel gewoon kan pingen (want dat is gratis in het buitenland toch??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38

RnB

Alle data in het buitenland kost geld, zo ook pingen, aangezien dat ook gewoon een dataverbruiker is.
Op mijn Curve heb ik een instelling ''Data while roaming'', die zal vast ook op de Bold staan. Die zet je dan op Off, dan wordt alles wat data verbruikt geblokkeerd.
Dus ook de ping..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Maar eventueel WIFI kan ik wel gebruiken dan?

En ik zag een paar pagina's terug ook iemand vertellen dat pingen (haast niks) kost in het buitenland, tenzij je foto's gaat doorsturen etc.

Kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 65% gewijzigd door Vis op 13-07-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus