Ik heb een paar vragen, als n00b in het hele blackberry gebeuren. Ik heb sinds vandaag een BlackBerry Curve 8900. Heel erg leuk toestel. Ik heb uiteraard ook een BB InstantEmail bundel (ik heb dus T-Mobile). Nu heb ik natuurlijk een T-Mobile branded toestel, en er vallen mij een aantal dingen op.
1. Ik heb 2 themes. 1 T-Mobile theme, en nog een 2e theme. Als ik dat 2e theme gebruik heb ik geen Call Logbook. Ik weet even niet hoe je dat moet noemen, maar dat je je gemiste, ontvangen en gekozen nummers kunt zien. Dat hele menu valt weg als ik dus dat 2e theme gebruik. Kan ik dat er terug bij zetten?
2. Bij het gebruik van dat T-Mobile theme, heb ik een icon staan van Web 'n' Walk. Maar ik heb geen WnW, want ik heb InstantEmail. Kan ik dat toch gewoon gebruiken om te internetten of gaat dat dan buiten mijn bundel om? Ook hiervoor geldt dat als ik het 2e theme kies, de WnW-icon weg valt en ik wel een Browser Icon heb.
3. Ik vertrek woensdag naar de V.S. voor vakantie. Ik wil daar geen internetverbinding hebben, maar als ik bij Netwerkopties kijk kan ik vanalles aan en uit zetten, maar GPRS krijg ik niet uit. Dat vind ik wel in het Opties menu, maar daar vind ik de volgende opties:
Gegevensservices: aan / uit / Uit tijdens roaming. Welke van die opties moet ik dan hebben als ik in het buitenland ben, maar wel natuurlijk telefonisch bereikbaar wil zijn?
4. Kun je per contactpersoon een aparte SMS-toon instellen? Ik wil graag dat ik een apart geluidje hoor als ik een smsje van mijn vriendin krijg. Ik heb wel een aparte beltoon voor haar, maar sms kan volgens mij niet?
5. Belangrijke. Ik had begrepen, dat als ik InstantEmail had, ik ook toegang had tot AppWorld of iets dergelijks. In ieder geval, soort van online winkel voor BB-tools en programmaatjes, net als Apple de AppStore heeft. Ik had bij een collega gezien dat hij daar een icon voor heeft, maar dat heb ik niet. Hoe kan ik daar toch op komen?
Waarschijnlijk zijn deze vragen al tig keer gesteld. Ik heb net wel het topic gescand, en hierboven vraag 3 ook al gevonden, maar in het antwoord daarop wordt niet verteld welke optie je dan moet kiezen. De rest van de vragen kwam ik zo snel niet tegen. Ik hoop dat iemand me met mijn vragen kan en wil helpen.
Alvast bedankt
[edit]
Inmiddels heb ik AppWorld kunnen downloaden, net als MSN Messenger. Die laatste vind ik heelmaal nergens terug, en die AppWorld vind ik in het mapje downloads, maar ik heb em dus al gedownload. Echter, ik zou beide applicaties als icon in mn menu willen hebben. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
[
Voor 6% gewijzigd door
Just_A_User op 13-06-2010 00:55
]
Och ja, je moet toch wat he.