Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, het heeft een tijd(je) geduurd om het te achterhalen, ook via via. En zoals voor elk, zeker bij een groot, commercieel bedrijf is het in de eerste plaats te doen om veel geld binnen te halen. Maar erg of helemaal open is geen enkel bedrijf, want doorgaans krijg je dan weinig (concreets) te horen en of te lezen. Het is dan feitelijk be- en gezien alsof we het als consument zelf maar uit moeten vogelen, uitzoeken dus. Natuurlijk kan je navragen en berichten wat je wilt en dat moet je soms ook wel doen om je gelijk te halen, alsook te verkrijgen als consument of particulier. Maar uiteindelijk zal het een of ander boven water komen of opgelost (moeten) worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook problemen met dit?

Elke keer als ik me muziek wilt afspelen loopt tie 5 seconden vast en dan crasht het toestel als het ware.. dan start tie gelijk opnieuw?

En ook als ik me sms wil openen dan reageert tie gewoon niet op me vierkante knopje om hem te openen, ik kan dan wel terug enzo en naar beneden en boven scrollen..

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om instellingen zo aan te passen dat je grotere bestanden (dan 5mb) kunt downloaden of versturen.
Ik probeerde net een audiotrack van 5mb naar iemand te emailen. Toen kreeg ik de melding dat het bestand wat ik mee wil sturen te groot is. Kan dit niet worden aangepast ergens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:20:
Is het mogelijk om instellingen zo aan te passen dat je grotere bestanden (dan 5mb) kunt downloaden of versturen.
Ik probeerde net een audiotrack van 5mb naar iemand te emailen. Toen kreeg ik de melding dat het bestand wat ik mee wil sturen te groot is. Kan dit niet worden aangepast ergens??
Heb ik me ook al eens afgevraagd maar ik denk dat je provider die beperking oplegt. Heb je Vodafone?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:40:
[...]

Heb ik me ook al eens afgevraagd maar ik denk dat je provider die beperking oplegt. Heb je Vodafone?
Ik denk dat alle providers dit doen. Als het goed is is het limiet 2,9MB via de mail. Ook ik kan niets downloaden dat groter is dan 2,9MB (Hi BIS). Het schijnt dat als je de web mail functie gebruikt in Opera Mobile dat het dan wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 15:31
weet iemand wat er gebeurt als ik mijn sd-kaartje vervang, ben ik dan ook een (deel) van de apps kwijt? kan zo 1-2-3 namelijk niet vinden waar ze geinstalleerd staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 22:01
Aanschouw hier huidige probleem:
Beste mensen,

Ik heb zojuist de klantenservice gebeld en mijn verhaal uitgelegd, want ik wil graag Blackberry BIS in combinatie met mijn Sim-only abonnement.
Dit vind ik echter vreemd, want zowel op diverse fora waarin deze vraag wordt gesteld, wordt er gezegd dat het mogelijk is. Daarnaast heb ik ook nog een bezoek gebracht aan een Hi winkel en daar mijn vraag gesteld. Deze persoon verwees mij echter door naar de klantenservice, omdat het op die manier sneller geregeld kon worden.
Wat nu? nogmaals naar de klantenservice bellen, en mijn vraag stellen bij "overige vragen"-afdeling. Want nu had ik 't gevraagd op afdeling "rekeningen/bundels etc.".

Ik blijf verbaasd over het feit dat deze medewerker in kwestie beweerd dat het niet mogelijk is. Ik sprak 'm daarom ook tegen, en vroeg waarom hij zo zeker wist dat dit niet mogelijk zou zijn.
Als antwoord gaf hij daarop dat zijn werkgever hem daarover had geïnformeerd, dat het in combi met een reeds actief sim-only abonnement, niet mogelijk is.

Wat zijn jullie reacties hierop?

edit: Ik heb nogmaals met de klantenservice gebeld, ditmaal via een andere afdeling en dus ook een andere medewerker aan de telefoon gehad. Ook deze vertelde mij dat het niet mogelijk was om BIS te activeren icm met mijn huidige sim-only abonnement. Hij kon het wel op een andere manier aanbieden, maar dan zit je dus vast aan een gewoon abonnement, en kan ik net zo goed een nieuw toestel + abonnement afsluiten.

Omdat het avontuurtje (voorlopig) even ophoudt, was ik wél benieuwd, of ze zonder problemen een gewoon eindeloos online abo (á 9,95 per maand) konden afsluiten. Dit bleek mogelijk.

Op zich vind ik het niet zo'n groot probleem, aangezien ik nog maar een half jaar vast zit aan Hi. Aan de andere kant vind ik hun tarieven ook wel erg aan de hoge kant voor een BIS abo, maar goed. Ik was reeds over de streep om dat neer te leggen voor BIS, blijken ze mij dus even te vertellen dat het niet mogelijk is. Dus 2 meningen van de klantenservice, tegenover iemand uit de Hi winkel, die beweerde dat het wel mogelijk was.

edit 2: Na nog wat google werk verricht te hebben, ben ik op deze link gestuit: http://blackberry-nl.com/index.php?topic=6539.0 Hieruit blijkt dat het wel degelijk mogelijk is. Waarom blijft de Hi klantenservice vol houden dat het niet mogelijk is?

Ik heb overigens een Hi 1 jaar Sim-only 175 abonnement

Ik hoor graag jullie reacties.

met vriendelijke groet,
santiagojwz
Oorspronkelijke bericht: http://blackberry-nl.com/...13.msg29288.html#msg29288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:28:
Aanschouw hier huidige probleem:

[...]

Oorspronkelijke bericht: http://blackberry-nl.com/...13.msg29288.html#msg29288
Probeer het dan toch via de Hi winkel! Ik denk ook dat het gewoon mogelijk moet zijn. Kwam vaak klanten tegen met een Hi Eindeloos BlackBerry sim-only abonnement, moet gewoon mogelijk zijn!
en probeer anders nog een keertje met de klantenservice te bellen, misschien krijg je dan wel iemand aan de lijn die dat even voor je wilt activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
B-Force schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:09:
weet iemand wat er gebeurt als ik mijn sd-kaartje vervang, ben ik dan ook een (deel) van de apps kwijt? kan zo 1-2-3 namelijk niet vinden waar ze geinstalleerd staan...
Nope, je apps staan niet op de SD opgeslagen. Die kan je gewoon vervangen. Alleen een deel van je opgeslagen foto's en andere docs staan op dat SD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:25:
[...]

Probeer het dan toch via de Hi winkel! Ik denk ook dat het gewoon mogelijk moet zijn. Kwam vaak klanten tegen met een Hi Eindeloos BlackBerry sim-only abonnement, moet gewoon mogelijk zijn!
en probeer anders nog een keertje met de klantenservice te bellen, misschien krijg je dan wel iemand aan de lijn die dat even voor je wilt activeren.
Inderdaad, ik denk dat ik het dan maar via de Hi winkel probeer. Continu de klantenservice bellen totdat iemand opneemt die het wel wilt/kunt activeren, kost mij m'n bundel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Hallo mede-tweakers,

Ik krijg vanmiddag mijn eerste BB (bold 9700). Ik heb nu de HTC touchpro2 (windows mobile).. iemand tips hoe ik het snelst alle contacten en agenda items over kan pompen naar de BB?

wat zijn volgens jullie de "must buy" apps voor de blackberry? ik ga in iedergeval meteen whatsapp kopen.

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:23:
[...]

Ik denk dat alle providers dit doen. Als het goed is is het limiet 2,9MB via de mail. Ook ik kan niets downloaden dat groter is dan 2,9MB (Hi BIS). Het schijnt dat als je de web mail functie gebruikt in Opera Mobile dat het dan wel lukt.
ik ga het gelijk even proberen. Ik download nog weleens muziek met mn Bold. Nu kan dat alleen thuis via Wifi of via mn laptop overzetten. Ik neem aan dat dit geen consequenties heeft mbt op extra kosten bij BIS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ind0mi schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 08:45:
Hallo mede-tweakers,

Ik krijg vanmiddag mijn eerste BB (bold 9700). Ik heb nu de HTC touchpro2 (windows mobile).. iemand tips hoe ik het snelst alle contacten en agenda items over kan pompen naar de BB?

wat zijn volgens jullie de "must buy" apps voor de blackberry? ik ga in iedergeval meteen whatsapp kopen.

thanks
niemand? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:31
iemand die hier het tetheren aan de praat heeft gekregen ? ik ben ermee aan het stoeien maar het wilt maar niet lukken...

overgens nog een tool die ik als iter kan aanraden

http://www.angryhacker.com/berry/HpPrinterFun.html

>:)

[ Voor 32% gewijzigd door AjDuLion op 28-04-2010 13:53 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

angel00008 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:45:
iemand die hier het tetheren aan de praat heeft gekregen ? ik ben ermee aan het stoeien maar het wilt maar niet lukken...

overgens nog een tool die ik als iter kan aanraden

http://www.angryhacker.com/berry/HpPrinterFun.html

>:)
En hoe bereik je die printer? Via Wifi?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
JB schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:45:
[...]

En hoe bereik je die printer? Via Wifi?
wifi heb gewoon een net document van alle ip adressen van de printers.

vond het wel grappig toen collega in paniek naar ons toe kwam om te melden dat de printer beneden een ''radiation leak'' had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

angel00008 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:47:
[...]

wifi heb gewoon een net document van alle ip adressen van de printers.

vond het wel grappig toen collega in paniek naar ons toe kwam om te melden dat de printer beneden een ''radiation leak'' had :+
_/-\o_ :D >:)

ga me er eens in verdiepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
zorg dat je je contacten/agenda van je touch pro synchroniseert met outlook, vervolgens kan je via het programma desktop manager van blackberry je synchronisatieinstellingen zo aanpassen dat hij outlook gebruikt als gegevensbron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 07:10
Wunderradio vond ik wel een must-have. Interradio op je blackberry.
Heb ook Berrymail, regels toepassen op je mail die binnen komt, zoals meteen lezen of een bepaalde urgentie toepassen.
Smartwifi is ook wel handig, kun je instellen waar je vaak op Wifi zit en als je op dat punt bent zet ie automatisch je wifi aan en verbind ie daar mee.
Wheaterbug voor het weer, met forecast e.d.
Ik heb ook nog Cerberus om bepaalde telefoonnummers te blokkeren.

Verder heb ik msn erop, twitter for blackberry, en Dragon for email als je af en toe of vaak engelse mailtjes typt, kun je ze inspreken en typt hij het automatisch op je scherm.

[ Voor 13% gewijzigd door SgtElPotato op 29-04-2010 20:24 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen! Ben nieuwe user hier, maar heb al veel op dit forum gelezen.

Echter, ik had een vraag en heb al veel gegoogled, maar tot dusver heb ik het antwoord daarop (hier) nog niet kunnen vinden.

Ik heb gisteravond de stoute schoenen aangetrokken en voor het eerst (sinds eind maart 2010) de firmware van mijn BB Bold 9700 geupdate. Ging allemaal goed gelukkig, op 1 dingetje na. Dat is dan ook gelijk mijn vraag.

Na het installeren van de nieuwe firmware (.586 overigens) kwam ik er achter dat al mijn Blackberry Messenger (ping) gesprekken foetsie zijn. Erg jammer natuurlijk, maar ik had ver voor de update al bij Miscellaneous ingesteld dat al mijn gesprekken moeten worden opgeslagen op de Media Card. Dat heeft hij ook keurig gedaan, want ik kan al mijn gesprekken met Excel op mijn PC lezen vanaf de media card. Echter, ik heb geen flauw idee hoe ik nu weer die gesprekken terug zet, zodat ik door kan praten waar ik gebleven was. Want er zit wel een 'back-up chat history' functie op, maar geen 'restore chat history functie'.

Bijna identieke vraag van een andere user staat op BB-forum hier: http://bit.ly/dcp8J0 (onderaan, gepost door BBPro_Owner)

Iemand een idee?

Dit is mijn eerste post, sorry als 'ie een beetje te lang is. Maar al doende leert men :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een vraagje
als ik mij inlog op Windows Live Messenger op mijn bb krijg ik na een tijdje de melding: U bent afgemeld omdat u zich op een andere locatie heeft aangemeld.. Maar dat klopt niet.. En vriendinnen van mij hebben het ook.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 08:45:
Hallo mede-tweakers,

thanks
uhhmm.. ik heb dailyhoroscope, and snaptu is ook wel een aanrader.. voor derest twitter enzo.. heb nog niet zo heel veel namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:35:
ik heb even een vraagje
als ik mij inlog op Windows Live Messenger op mijn bb krijg ik na een tijdje de melding: U bent afgemeld omdat u zich op een andere locatie heeft aangemeld.. Maar dat klopt niet.. En vriendinnen van mij hebben het ook.

Iemand een oplossing?
Ik had het gister ook, maar na opnieuw aanmelden niet meer. Bij mij zou het kunnen zijn dat Trillian op mijn pc geprobeerd heeft te re-connecten omdat ik daar online was toen ik inlogde via de BB.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:35:
ik heb even een vraagje

Iemand een oplossing?
Verander gewoon je wachtwoord, dan ben je er van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

BertHier schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:19:
[...]

Verander gewoon je wachtwoord, dan ben je er van af.
Dat heeft er niks mee te maken.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:04:
[...]

Ik had het gister ook, maar na opnieuw aanmelden niet meer. Bij mij zou het kunnen zijn dat Trillian op mijn pc geprobeerd heeft te re-connecten omdat ik daar online was toen ik inlogde via de BB.
naja ik heb het ook als mn pc uitstaat en ik nergens ben ingelogd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, een vriend heeft dit ook.. ik blijf wel even mee lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:42:
[...]

naja ik heb het ook als mn pc uitstaat en ik nergens ben ingelogd..
is volgens mij gewoon een bug.

vriend van me heeft ook dat zn bb elke 10 minuten opnieuw connect met msn (zit dan in een gebied met slecht bereik) hierdoor blijft de bb disconnecten en connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:09:
[...]

is volgens mij gewoon een bug.

vriend van me heeft ook dat zn bb elke 10 minuten opnieuw connect met msn (zit dan in een gebied met slecht bereik) hierdoor blijft de bb disconnecten en connecten.
Ik had er ook afgelopen donderdag last van, daarna ben ik sowieso niet meer aangemeld geweest op mijn BB.
Maar vandaag staat hij de hele dag aan en geen afmelding meer gehad. Misschien een foutje in de BIS server afgelopen week, aangezien een aantal hier last ervan hebben gehad binnen afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo,

Heeft iemand misschien een andere link voor de update want als ik het via de bb site probeer gaat ie met 3 / 4 kb per seconde er 13 uur (en langer) over doen..?

Kheb sinds een paar dagen dat mijn wekker ineens niet meer af wil gaan.. hopen dat het met de update verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:33:
[...]

Ik had er ook afgelopen donderdag last van, daarna ben ik sowieso niet meer aangemeld geweest op mijn BB.
Maar vandaag staat hij de hele dag aan en geen afmelding meer gehad. Misschien een foutje in de BIS server afgelopen week, aangezien een aantal hier last ervan hebben gehad binnen afgelopen week.
nee want ik heb het wel eens vaker gehad.. dus weet niet waar het mee te maken heeft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Thrilled schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:26:
Hallo,

Heeft iemand misschien een andere link voor de update want als ik het via de bb site probeer gaat ie met 3 / 4 kb per seconde er 13 uur (en langer) over doen..?

Kheb sinds een paar dagen dat mijn wekker ineens niet meer af wil gaan.. hopen dat het met de update verholpen is.
Haal je batterij er maar eens uit en daarna weer terug plaatsen. Dit "wekker probleem" had ik iig ook af en toe met mijn Curve 8310

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar overgestapt op .593, omdat ik het zat was dat hij bij het verwijderen uit de Holster 7 van de 10x in StandBy Mode wilde springen. En ik hoopte op de, vrijwel Instant WiFi, maar dit laatste is dus niet het geval.

Hoor op verscheidene Fora juist iedereen over de Snelle WiFi Fix, maar dit valt bij mij nog steeds vies tegen =(.

P.S. Iemand trouwens enig idee hoe ik BlackBerry Messenger er af gooi, heb dit al bij zeker 5 OS's gedaan alleen dit keer krijg ik het niet voor elkaar (simpelweg geen verwijderoptie te vinden).

Edit: Heb via de App World mijn BlackBerry Messenger geupdate, en hem vervolgens wel kunnen verwijderen.

[ Voor 31% gewijzigd door JunkieXP op 04-05-2010 15:06 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Headphone & Speakerswitch*

Hallo,

Sinds gisteren kom ik een (erg vervelend) probleem tegen, nl: Mn bb 9700 switched tijdens een telefoongesprek de hele tijd tussen de "normale" speaker en de headphones, terwijl ik de headphones niet heb aangesloten. Dit resulteert in het wegvallen van gesprekken voor enkele seconden en maakt bellen vriijwel onmogelijk zonder headphones. In de display is te zien dat het headphone-icoontje ook aan-en-uit gaat, de bb flipt als het ware en lijkt geen keuze te kunnen maken.

Na wat googelen krijg ik geen 1-duidig antwoord of dit nu een software of hardware-probleem is. De "normale" oplossingen geprobeerd, zoals een reboot (ja, echt helemaal uit) en een OS update. Heb ook niks gelezen over een evt. workaround. Ik ben bang dat het echt een hardware probleem is, de gevalletjes die ik ben tegengekomen op het net zijn ook gebruikers van de 1e generatie 9700.

Iemand dezelfde ervaring, ideeen... het liefst oplossingen?

Ps; plaatst RIM weleens patches uberhaupt voor dit soort problemen?

Alvast thanks!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@rvdriessen1: Ik ben zelf in het bezit geweest van een Curve 8900 met (zover ik kan beoordelen) exact hetzelfde probleem. Vind dit een slechte zaak van RIM =(. Erg frustrerend!

Het is echter daarom dat ik nog geen headphones in mijn 9700 gebruikt heb, wat bij mij destijds hielp, is wederom een headphone inpluggen, en een beetje wiebelen met de plug (niet echt bevorderlijk als je erover nadenkt) hierdoor komt de "schakelaar" (die er dus in mijn beleving zit) weer in goede stand en kun je weer "normaal" bellen, echter als je daarna weer een headphone inplugged, kan het euvel zich opnieuw voordoen (vandaar ook dat ik na 3 pogingen gestopt ben met het gebruiken van headphones op mijn 8900 en dus ook geen headphones gebruik bij mijn 9700).

Kun jij mij echter het "type" van jou BB9700 vertellen, aangezien je het hebt over "de 1ste generatie". Echter ga ik er niet vanuit dat "de (eventuele) 2de generatie BB9700's het niet heeft, gezien het in de tijd van Bold 9000 en Curve 8900 ookal optrad en het dus niet verholpen bleek te zijn in de 9700.

Ik hoop dat mijn workaround jou kan helpen, echter zul je voor het gebruiken van je 9700 dan toch opzoeken moeten naar een BlueTooth (A2DP) HeadSet zodat je het probleem niet opnieuw triggerd.

Succes! En laat even weten of het dit euvel heeft verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede-Tweakers,

Vraagje:

Begin dit jaar mijn abbo met 2 jaar verlengd (vodafone) met een Samsung qwerty B7610 toestel en hierbij ook eindeloos internet (zgn. Bloxs) afgesloten.
Nu valt dat toestel mij enorm tegen en overweeg een BB Bold 9700 aan te schaffen, maar ik lees veel dat ik daarbij een Bis abonnement moet nemen om hem beter te laten draaien. Hoe zit dat eigenlijk omdat ik nog anderhalf jaar vast zit aan internet van vodafone.

Graag een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Kan je waarschijnlijk zo laten omzetten bij je Klantenservice :)! Heb ik bij T-mob ook gedaan....

Andere vraag: Komend van een E71 ben ik een goede internet radio app gewend geweest. Welke is hiervoor het beste (gratis) voor op de BB9700? Heb er paar getest maar die werken niet erg fijn helaas :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Mijn Bold 9700 loopt nog steeds op .344. De BlackBerry Desktop Manager vindt helaas geen nieuwe update.

Klopt dit?

Hoe kan ik hem anders updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 22:57

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Door in dit topic te zoeken, vindt je nog tig van zulke vragen, inclusief antwoorden.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Liowenza,
BlackBerry Plus Blox erop zetten, of even met de klantenservice contact opnemen, het zal wel mogelijk zijn om het BIS abonnement op je bestaande abonnement te zetten.

@Pat-Juh,
Radio Companion gebruik ik voor Nederlandse radio zenders en TuneWiki voor Shoutcast zenders.
Beide zijn gratis en werken prima!

@Croccifixio,
Er staan meerdere handleidingen in deze topic over hoe jij de firmware kan updaten. Gebruik bovenin even de zoek-functie om ernaar te zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Pat-Juh schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:56:
Kan je waarschijnlijk zo laten omzetten bij je Klantenservice :)! Heb ik bij T-mob ook gedaan....

Andere vraag: Komend van een E71 ben ik een goede internet radio app gewend geweest. Welke is hiervoor het beste (gratis) voor op de BB9700? Heb er paar getest maar die werken niet erg fijn helaas :(!
Heb zelf Wunderradio werkt perfect :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCAB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik heb een vervelend probleempje. Af en toe kan ik bij het ontvangen van een smsje het 'sms-gesprek' niet openen. Ik moet dan het gesprek verwijderen, en vragen of de persoon het smsje opnieuw wilt sturen. Op dat moment ben ik mijn sms-historie met die persoon kwijt. Iemand anders met hetzelfde probleem? Draai het nieuwste besturingssysteem en heb keurig m'n updates doorlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb sinds 2 dagen de BB 9700. Echt fijn toestel! Wel even wennen, maar heb ongeveer nu alles wel goed ingesteld en de nieuwste firmware erop gezet.

2 dingen waar ik momenteel even mee zit:

1. Vergrendelen. Wat vreemd gemaakt zeg! Vergrendel/ontgrendel gaat dus via dat drukgedeelte bovenaan je toestel, maar dit is wel erg gevoelig voor in de broekzak. Ben bang dat ik ongewenst mensen ga bellen..

Kan 'm wel met wachtwoord beveiligen, maar dan moet ie op z'n minst 1 min. vergrendeld zijn.. plus je krijgt het minuutje 'noodoproepen' te zien. Deze is ook zo aangeklikt in de broekzak en voordat je het weet bel je 112.. :'(

Zo'n luxe/duur toestel. Moet toch wel iets op te vinden zijn door RIM? zoals Nokia het doet bijv.? Achja, mss in de volgende firmware.

2. Mischien een stomme vraag. Ik wil graag App World bezoeken en een paar Apps downloaden. Maar waar vind ik in vredesnaam App World op m'n Blackberry? Ik zit te zoeken in m'n menu maar zie geen icoontje of iets er tussen staan! Ik heb een BIS abonnement. Moet ik een site bezoeken ofzo? Of staat het ergen in het menu? of bezoek je App World alleen via je computer?

3. Als ik iemand bel staat er rechts op het scherm: Mijn nr: Onbekend nummer. Wat is dit? en waar kan ik dit wijzigen?

thanks!

[ Voor 6% gewijzigd door rickertsnaak op 06-05-2010 14:35 . Reden: vraag toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borreltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 13:53
1) ben ik zelf ook nog niet helemaal uit, ik gebruik nu de gewone lock knop bovenop het toestel

2) Ik ben met de pc naar de app world gegaan en mezelf de link naar appworld gemaild, dan installeer de app op je BB en kan je met je BB naar appworld.

3) dit kan je verranderen bij de opties/geavanceerde opties/Sim kaart, daar kan je dan je nummer invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
MCAB schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:15:
Ik heb een vervelend probleempje. Af en toe kan ik bij het ontvangen van een smsje het 'sms-gesprek' niet openen. Ik moet dan het gesprek verwijderen, en vragen of de persoon het smsje opnieuw wilt sturen. Op dat moment ben ik mijn sms-historie met die persoon kwijt. Iemand anders met hetzelfde probleem? Draai het nieuwste besturingssysteem en heb keurig m'n updates doorlopen..
en is het nieuwste besturingssysteem in jou geval dan ook .593? of heb je het gewoon via desktop manager geupdate, want als het laatste het geval is dan heb je vrijwel zeker niet de nieuwste versie en zou je toch eens in dit topic moeten kijken over hoe je je firmware kunt upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een BlackBerry Bold 9700 van KPN met Vendor ID 150.
Kan iemand mij vertellen wat het Vendor ID is van een unbranded retail toestel?

(Kun je zien door in het home screen op Alt+Shift+H te drukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:27:
Ik heb hier een BlackBerry Bold 9700 van KPN met Vendor ID 150.
Kan iemand mij vertellen wat het Vendor ID is van een unbranded retail toestel?

(Kun je zien door in het home screen op Alt+Shift+H te drukken)
ik heb een unbranded met 150, is idd KPN. lijst hier: Crackberry forumtopic

Ik werk met T-mobile abonnement (telecomshop afgesloten, niet via tmob zelf, afgelopen maandag) en is geen enkele vorm van branding op het toetstel. doos was gesealed.

[ Voor 6% gewijzigd door Pat-Juh op 07-05-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pat-Juh schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:09:
[...]

ik heb een unbranded met 150, is idd KPN. lijst hier: Crackberry forumtopic

Ik werk met T-mobile abonnement (telecomshop afgesloten, niet via tmob zelf, afgelopen maandag) en is geen enkele vorm van branding op het toetstel. doos was gesealed.
Thanks voor je reactie.

Ik heb inderdaad ook verder geen enkele vorm van branding. Met uitzondering dat als je het toestel naar de fabrieksinstellingen hebt gereset, er een berichtje in je inbox staat met "Welcome to KPN" en een heel verhaal hoe je BlackBerry werkt enzo. (ik heb trouwens ook T-Mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
@ Borreltje: thanks!

Vraagje over Windows Live Messenger (MSN zegmaar)

werkt in principe prima, maar hebben jullie ook de volgende dingen ;

1. soms problemen met aanmelden (foutmelding). tweede keer aanmelden werkt meestal wel
2. bij opties staat 2x 'mijn gegevens' vermeld. Hebben jullie dit ook?
3. msn onthoudt niet mijn persoonlijk bericht achter m'n Nickname. Dus moet in principe iedere keer weer opnieuw invoeren na het afmelden.

zou een van jullie dit kunnen checken svp. Mss heb ik een oudere msn versie ofzo! Hoe weet je trouwens überhaupt wanneer er een nieuwe versie is? update hij deze vanzelf?
thanks

[ Voor 5% gewijzigd door rickertsnaak op 07-05-2010 14:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCAB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-02-2023
marcelbakker7 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:25:
[...]

en is het nieuwste besturingssysteem in jou geval dan ook .593? of heb je het gewoon via desktop manager geupdate, want als het laatste het geval is dan heb je vrijwel zeker niet de nieuwste versie en zou je toch eens in dit topic moeten kijken over hoe je je firmware kunt upgraden.
Nope, ook .593. Wordt er echt gek van in ieder geval. Heb er ook nog niet echt een patroon in kunnen ontdekken wanneer het voorkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borreltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 13:53
rickertsnaak schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:21:
@ Borreltje: thanks!

1. soms problemen met aanmelden (foutmelding). tweede keer aanmelden werkt meestal wel
2. bij opties staat 2x 'mijn gegevens' vermeld. Hebben jullie dit ook?
3. msn onthoudt niet mijn persoonlijk bericht achter m'n Nickname. Dus moet in principe iedere keer weer opnieuw invoeren na het afmelden.
1) ligt waarschijnlijk gewoon aan de kwaliteit van je netwerk/bereik
2) ik niet
3) als je het persoonlijk bericht heb ingetypt, druk dan op de menu toets en kies voor opslaan, dan blijft het bij mij netjes opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee allemaal ik had even een vraagje. Ik heb ergens gehoord dat je een aparte map aan kunt maken voor je sms berichten, weet iemand hier iets meer over ? en hoe kun je dat instellen ?

Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:20:
[...]

Thanks voor je reactie.

Ik heb inderdaad ook verder geen enkele vorm van branding. Met uitzondering dat als je het toestel naar de fabrieksinstellingen hebt gereset, er een berichtje in je inbox staat met "Welcome to KPN" en een heel verhaal hoe je BlackBerry werkt enzo. (ik heb trouwens ook T-Mobile)
Stond er bij mij ook maar och... Simlock vrij, geen reclame what so ever en normale updates dus't zal allemaal wel :P! Ben er iig blij mee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om sommige dingen te openen op mijn bb (ik heb de 9700) heb ik adobe flash nodig..
kun je dat ergens downloaden voor je bb of gaat dat niet?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas ondersteunt de BlackBerry, net als vele Smartphones geen Flash. Wellicht dat de opkomende Browser hier verandering in brengt, maar die laat nog wel even op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 15:35:
om sommige dingen te openen op mijn bb (ik heb de 9700) heb ik adobe flash nodig..
kun je dat ergens downloaden voor je bb of gaat dat niet?

:?
de blackberry browser ondersteunt (nog) geen flash. Probeerde namelijk ook flash/silverlight filmpjes te kijken, dit werkt niet. Het videoscherm krijg je niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt het trouwens wat uit qua snelheid of je via de browser van je provider ( in mijn geval vodafone ) gaat, of via de browser van blackberry ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haai!

Sinds eergister de trotse bezitter van de BB Bold 9700. Hiervoor een Curve 8900 gehaf, netjes alles met Desktop manager overgezet. De WIFI-verbindingen zijn ook gedeeltelijk goed overgezet. Bij mn ouders maakte hij direct rechtstreekse verbinding, maar bij mezelf thuis niet. Als ik een verbinding wil maken via BB wifi configureren krijg ik dit te lezen:

"Bezig met configureren Wi-Fi profielen
Voeg deze PIN toe aan uw draadloos toegangspunt 938484848

Resterende tijd: (5 minuten)"

Wat moet ik nu doen? Inloggen op mn KPN Experia box? Hoe doe ik dat? Bij mn vorige Thompson Speedtouch 780 WL had ik een cijfercode in mn internetbrowser die mij toegang verschafte, maar die heb ik niet meer en werkt waarschijnlijk ook niet goed.

Please help.....

Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
kpn experia box heeft waarschijnlijk dit ip: 192.168.1.254

probeer die eens.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raydekok schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:50:
kpn experia box heeft waarschijnlijk dit ip: 192.168.1.254

probeer die eens.
Hij doet ut nie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
dan misschien de 192.168.254.1 maar dat kan ik mij niet voorstellen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of je de Bold kan updaten zonder PC? Rechtstreeks mbv BIS het toestel updaten??
Ik zit bij T-mobile overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

probeer het eens :)? Liefste doe ik het via de PC, back-up draaien, updaten, terug zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb een vraag aan de bezitters. Ik heb nu een Android telefoon maar wil toch graag een Blackberry omdat ik gewoon een simpelere telefoon wil en een kleinere. Ik zit elke ochtend nieuws te checken op voornamelijk één website maar ik lees veel dat de telefoon niet de meest geschikte is om te surfen op websites! Zelf bij kennisen met oudere BB's merk ik ook wel dat ik zo'n klein scherm een beetje vervelend vind. Kom ik hier makkelijk overheen of?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
ik heb de G1 android gehad en was echt android verslaafd. bloggen alles en blijft het een geweldig platform vinden. maar qua telefoon wilde ik ook iets simpelers. even een uitstapje naar de iphone maar dat was het helemaal niet. wennen aan het scherm was best makkelijk. je legt de lat anders dus je moet het niet willen vergelijken. neem de opera mini browser en je gaat het fijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
De standaard browser word ook steeds beter met de laatste OS updates.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

websites zoals NU.nl werken gewoon perfect. Zeker met het OS6.0 wat er aan het einde v/d zomer, begin najaar aankomt die een webkit browser heeft zou het heel wat beter moeten worden :).

Het kleinere schermpje is gewoon even wennen maar niet onoverkomelijk. Het enige wat ik mis is een goede turn by turn navigatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Pat-Juh schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:11:
websites zoals NU.nl werken gewoon perfect. Zeker met het OS6.0 wat er aan het einde v/d zomer, begin najaar aankomt die een webkit browser heeft zou het heel wat beter moeten worden :).

Het kleinere schermpje is gewoon even wennen maar niet onoverkomelijk. Het enige wat ik mis is een goede turn by turn navigatie..
Telmap Navigator werkt perfect, kost 50€ per jaar.
Nog steeds jammer dat Nav4All weg is, en dat nokia daar nu mee aan de haal is gegaan... Met hun OVI Maps.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
De beta van Telmap5 is zelfs gratis en werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

offline navigatie :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Nope dat nog niet...

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

@ raydekok, anthonyjeweet en Pat-Juh

Dank jullie wel dat zijn antwoorden waar ik iets aan heb! Straks maar gelijk ff langs een winkel.. en mn oude telefoon verpatsen voor een leuke prijs ofc!

Zijn er ook nog leuke accesoires zoals een bureauoplader of iets dergelijks? las in een review dat hij een puntje heeft die hem makkelijk kan laten opladen (kon geen accesoires topic vinden!)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Bananenspin schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:11:

Dank jullie wel dat zijn antwoorden waar ik iets aan heb! Straks maar gelijk ff langs een winkel.. en mn oude telefoon verpatsen voor een leuke prijs ofc!

Zijn er ook nog leuke accesoires zoals een bureauoplader of iets dergelijks? las in een review dat hij een puntje heeft die hem makkelijk kan laten opladen (kon geen accesoires topic vinden!)
Je hebt bureauladers: http://www.gsmweb.nl/forms3/0873.htm
Die heb ik zelf ook, alleen dan voor de 9000, en werkt best fijn.
Verder gebruik ik het standaard hoesje ook, en werkt ook heel fijn. Als headset gebruik ik die van mn PS3, en voor een koptelefoon kun je zelf gebruiken wat je wilt, 3,5mm jack.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
edit....

[ Voor 97% gewijzigd door FRanatic op 12-05-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Bananenspin schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:11:

Bedenk wel ff dat je BIS nodig hebt voor je internet :)... normale WnW, Zorgeloos internet o.i.d. werkt niet... (iig niet zonder geklier en gekloot)

idd de :
- Bureaulader, deze staat op mijn verlanglijstje voor de komende verjaardag O-)
- Hoesje, zit standaard een mooi leren hoesje bij de BB9700
- Headset: willekeurige BT headset of 3,5mm koptelefoon.
- Screenprotector, aangezien het scherm gelijk zichtbaar is en geen plastic/glazen front er over heeft.

verder natuurlijk de apps,
- Live Messenger / Hyves /Facebook / Twitter, na gelang je wilt
- Google Maps (beter dan BB maps vind ik)
- Player for Youtube
- Radio Companion
- Scanlife (voor barcodes, soms handig voor links te scannen oid)
- Capture it voor screenshots

En verder heb ik ook nog niets, ook maar een weekje in bezit }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 11:24
Welke screenprotecter gebruik je, en waar heb je die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

pim89 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:41:
Deze, Hier

Brando is voor mij het enige wat ik er op doe. op de PSP, E71 en nu ook de BB9700 zitten deze. PSP houdt nu al 2 jaar, de e71 korter maar bleef hangen met een nagel en dan op strand komt dat niet meer goed.

Je ziet het niet op de randjes na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
pim89 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:41:
Ik heb een invisibleShield van zagg.com in bestelling. Is niet alleen het scherm, maar ook de volledige body kun je inpakken.
Dat schijnt toch wel top spul te zijn. En als je een beetje geluk hebt kun je via de gadget give away tot 50% korting ontvangen (zoals mij lukte op mn tweede e-mail adres).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Pat-Juh schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:25:
[...]

Bedenk wel ff dat je BIS nodig hebt voor je internet :)... normale WnW, Zorgeloos internet o.i.d. werkt niet... (iig niet zonder geklier en gekloot)

idd de :
- Bureaulader, deze staat op mijn verlanglijstje voor de komende verjaardag O-)
- Hoesje, zit standaard een mooi leren hoesje bij de BB9700
- Headset: willekeurige BT headset of 3,5mm koptelefoon.
- Screenprotector, aangezien het scherm gelijk zichtbaar is en geen plastic/glazen front er over heeft.

verder natuurlijk de apps,
- Live Messenger / Hyves /Facebook / Twitter, na gelang je wilt
- Google Maps (beter dan BB maps vind ik)
- Player for Youtube
- Radio Companion
- Scanlife (voor barcodes, soms handig voor links te scannen oid)
- Capture it voor screenshots

En verder heb ik ook nog niets, ook maar een weekje in bezit }:O
Ik zit bij HI maar dat kunnen ze inderdaad voor me aanpassen, word dan wel 7,50 per maand meer maar goed. De bureaulader wil ik ook zeker en een hoesje ook, wou hem ook al bestellen maar die zit er dus blijkbaar bij ;p Screenprotector is dat echt nodig? Op mijn huidige telefoon (Motorola Milestone) krijg er met geen mogenlijkheid een kras op het scherm en dat is een full touch telefoon ofcourse. Meer dan MSN en Twitter komt er ook niet op denk ik, wil hem juist omdat ik t simpel wil houden O-) Maar bedankt voor je info!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

voor die 9,60 gewoon doen :).... alleen maar tbv je telefoon... mocht je een keer met je sleutels in een tas gooien ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met de standaart navigatie die op de bb zit,

want volgens de bb site staat er navigatie via bb maps op ofzo .

ja ben nog een noob als het om bb gaat want krijg me eerste nou 25 mei pas binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

die vind ik maar wat vaag, en in geval van buitenland is een offline navigatie beter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pat-Juh schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:02:
die vind ik maar wat vaag, en in geval van buitenland is een offline navigatie beter :/
okee, maar ofline online maakt toch niet uit in het buitenland.

volgens de verkoopster van hi, zou je overal ter wereld gratis online moet kunnen?

of klopt dat niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:35:
[...]

okee, maar ofline online maakt toch niet uit in het buitenland.

volgens de verkoopster van hi, zou je overal ter wereld gratis online moet kunnen?

of klopt dat niet ?
Dat kan wel, maar dan moet je een Internationale BB internet abbo nemen, en die zijn meestel een heel stuk duurder. Dus imo niet het geld waard die paar keer dat je naar het buitenland gaat.
Zit je wekelijks/maandelijks in het buitenland dan is het want anders.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

59 per maand via T-Mobile vs 11,90 per maand (nationaal). Dus tjahh :P! Pas als de baas het betaald he ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Weet iemand hoe ik de tekst "Verzonden vanaf mijn draadloze BB-tpestel" onderaan mn verzonden mailtjes kan verwijderen?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Dat moet je via de BIS doen. Ik weet niet van alle providers het adres daarvoor. Bij T-Mobile moet je naar instantemail.t-mobile.nl gaan, dan kan je bij je mailinstellingen een 'handtekening' maken en bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:56:
Hallo!

Weet iemand hoe ik de tekst "Verzonden vanaf mijn draadloze BB-tpestel" onderaan mn verzonden mailtjes kan verwijderen?

Thnx
voor hi en kpn moet je naar http://kpn.blackberry.com/ gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 18:55

Alfisti

So macht Reisen Spaß

En voor Vodafone moet je naar: http://www.mobileemail.vodafone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Misschien is het handig om deze adressen in de startpost te vermelden :)? Is immer vaak het eerste waar mensen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand problemen met BIS vandaag? Kan wel berichten/emails ontvangen maar niks verzenden

Ik gebruik Hi, melding die ik krijg bij verzenden sms is : 'X Network out of order'
BB icoon tussen '3G' en de signaalsterkte is ook verdwenen. Bij Service Status BIS staat: not connected.

Instant update: Battery Pull heeft 't probleem vreemd genoeg opgelost. _/-\o_

Iemand eerder een vergelijkbaar probleem gehad dat plotseling BIS kapot was?
Waarom gebruikt mijn BB, BIS als netwerk om smsjes te verzenden, maar Hi om smsjes te ontvangen?
Ben nog een newbie, dus ik luister aandachtig naar het antwoord van de BB-goden hier :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 13:41 . Reden: extra vraagske ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Ik had het gisteren met T-Mobile ook even, dat m'n BIS eruit lag. Vond ik heel irritant, maar je doet er niet zo veel aan he?

Enniehoe, hoe dat zit met smsjes weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Misschien heb ik er al overheen gelezen maar ik heb drie vraagjes

- Hoe kan ik er achter komen welke BIS versie kpn heeft, ze mailen heeft vooralsnog geen antwoord opgeleverd.
- Is er al een oplossing voor de soft-lock toets?
- Hoe kan ik ervoor zorgen dat iedere keer nadat ik de BB een reset heb gegeven een bepaald muzieknummer weer terug op de BB staat? Moet dat ***-nummer iedere keer weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

pim89 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:52:
Ik had het gisteren met T-Mobile ook even, dat m'n BIS eruit lag. Vond ik heel irritant, maar je doet er niet zo veel aan he?

Enniehoe, hoe dat zit met smsjes weet ik niet.
Gisteravond ook een kleine 15 minuten matig toegang gehad via BIS. omstreeks half tien in Middelburg... (if that matters) maar goed daarna werkte alles weer perfect :)....

Over de snelheid ben ik ook tevreden... via T-mob zou ik maar 384 kilobit/s moeten halen maar ik haal soms de 1800-2000kbit... *of komt dit doordat het gecomprimeerd word via BIS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Weet iemand of er een goede applicatie is voor het bijhouden van hardlopen op de BlackBerry? Ik heb AllSport GPS Trimble gevonden maar die vind ik met $6 per maand toch best prijzig en ik weet ook niet of die een beetje goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 22:57

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Trackr! voor €gratis,00.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peedy schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:12:
Weet iemand of er een goede applicatie is voor het bijhouden van hardlopen op de BlackBerry? Ik heb AllSport GPS Trimble gevonden maar die vind ik met $6 per maand toch best prijzig en ik weet ook niet of die een beetje goed is..
SportyPal, ook gratis, incl. Online Tool waar alles ook nog wordt geanalyseerd en bijgehouden :).

Staat echter niet in de App World dus zul je via OTA binnen moeten halen.

Vandaag een poging gewaagd om mijn Bezel (Chrome Frame rondom de BlackBerry) te vervangen, voorzichtig als ik ben heb ik met mijn nagel het Bottom Covertje en uiteindelijk ook het Frame losgekregen (vergeet de 2 schroefjes onder de Bottom Cover niet). Maar toen bleek dat mijn OEM Top Cover nep bleek te zijn, waardoor deze niet goed aansluit op het Witte Frame en dus heb ik het Plastic ook maar niet in elkaar laten versmelten. Had nog geprobeerd om het vast te lijmen, maar dat mocht ook niet baten.

Mocht je ooit je Frame willen vervangen, kan ik je aanraden om Pre Installed te bestellen, zodat je De Top Cover niet zelf van je Frame hoeft los te peuteren en de Isolatie materialen die Stof zoveel mogelijk weghouden allemaal al voor je zijn geregeld. Zorg tevens dat je iets betrouwbaars hebt (volgens mij is SW-Box.com en TrueSupplier.com best Degelijk), want ik heb vandaag op de harde manier geleerd, dat goedkoop, duurkoop is!

[ Voor 80% gewijzigd door JunkieXP op 11-05-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
mensen gebruikt iemand een mind map aplicatie op zijn blackberry?
op mijn pc en eerder op android en op de iphone had ik echt super apps om op de mindmappen. nu is er wel mindberry maar best prijzig (16 euro) zijn er andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joslaa
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2013
Beste forumleden

Ik ben al een tijd op zoek naar een "profile scheduler" voor mijn BB Bold 9700 die mijn BB op voorgedefinieerde tijden "automatisch" van profiel te laten veranderen. Ik heb al eens ProfilePro getest maar dat beviel toch niet. Iemand enig idee?

Bye, Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al meer mensen die Waze gebruiken. Dit is Turn-by-Turn navigatie en een social navigator. Ziet er geinig uit. Ze hebben vorige week de eerste BlackBerry Beta versie uitgebracht en het kan vrij verslavend werken.

Kijk maar eens op de site http://world.waze.com/ en volg de guided tour. De beta kan nog niet alles maar dat gaat goed komen.
Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over abonnementen mogen in De BlackBerry data-abonnementen FAQ