Er staat toch duidelijk bij dat de nieuwe aanbiedingen om 10.00 pacific time beschikbaar komen. Dan is het hier 19:00
Verwijderd
Ben op zoek naar een goede aanbieding voor de PS3 zelf. Las een tijdje geleden al over 180 euro bij de Bart Smit dus ik vind 269 euro op dit moment toch iets te veel.
Die actie was met de wat oudere FAT modellen, de SLIM PS3's zal je nog niet voor die prijs vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:03:
Ben op zoek naar een goede aanbieding voor de PS3 zelf. Las een tijdje geleden al over 180 euro bij de Bart Smit dus ik vind 269 euro op dit moment toch iets te veel.
Het is inmiddels dag drie van de Steam-EA-sale-week; ik ben even nieuwsgierig wat de prijzen afgelopen maandag en dinsdag waren? Weet iemand dat nog?
Maandag
Crysis + warhead 17,95 (los 10 en 7,95 ongveer)
Dinsdag
BF2 9,95
BF:BC2 34,95
Medal of Honor pre order 49,95
Dinsdag
BF2 9,95
BF:BC2 34,95
Medal of Honor pre order 49,95
Crysis Warheid was €7,50
BF2 € 10
BF2 € 10
[ Voor 12% gewijzigd door tweak_dude op 16-06-2010 23:05 ]
jammer dat steam niet op de xbox360 is... Voor de PS3 komt het wel, is de kans nu ook groot dat het voor de Xbox360 komt?Pontifex schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:50:
Maandag
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Voor eens en altijd: Steamworks komt naar de PS3. Steam is het content-distributie systeem, Steamworks zorgt voor onderliggende dingen zoals auto-update, achievements etc.
Signature
Vandaag tot morgenmiddag op Steam:
Need for Speed: Shift, 25% korting, nu voor € 22.49
Need for Speed Undercover, 50% korting, nu voor € 9.99
Burnout Paradise: The Ultimate Box, 75% kortin, nu voor € 3.49 (!)
Vooral Burnout Paradise is echt een koopje. Ik heb heb hem in de Steam Holiday sale gekocht (denk ik) voor € 7.50 en dat was het al dubbel en dwars waard. Uiteraard, je moet er van houden maar voor dit geld, ideaal!
Need for Speed: Shift, 25% korting, nu voor € 22.49
Need for Speed Undercover, 50% korting, nu voor € 9.99
Burnout Paradise: The Ultimate Box, 75% kortin, nu voor € 3.49 (!)
Vooral Burnout Paradise is echt een koopje. Ik heb heb hem in de Steam Holiday sale gekocht (denk ik) voor € 7.50 en dat was het al dubbel en dwars waard. Uiteraard, je moet er van houden maar voor dit geld, ideaal!
Heb burnout op de xbox gespeeld is het dan alsnog de moeite waard hem te kopen voor de pc?
Hoorde wel dat de dlc van cops & robbers + surf island niet inbegrepen was?
Hoorde wel dat de dlc van cops & robbers + surf island niet inbegrepen was?
Is Burnout een beetje een leuke game? Arcade-style zie ik?
Als hij een beetje leuk is voor de wat minder ervaren race-gamer koop ik hem
Als hij een beetje leuk is voor de wat minder ervaren race-gamer koop ik hem

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik vond Burnout, ja hoe zeg je het, uhm... een beetje nep...
Het is bedoening, niet bedoeling
Want?peakaboo schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:59:
Ik vond het helemaal niks...
Wat bedoel je precies met nep? De gameplay? De physics?Ik vond Burnout, ja hoe zeg je het, uhm... een beetje nep...
Ik vind het er in deze vid zeker niet slecht uitzien:
Zo'n vrije map waarin je allemaal stunts kunt doen staat me wel aan. Is eens wat anders dan een parcours dat je zo snel mogelijk moet afleggen...
[ Voor 15% gewijzigd door Compizfox op 17-06-2010 21:12 ]
Ja net wat men zegt, nep, te arcady (oke, dat is persoonlijk, moet je van houden) maar ik vond het gewoon een saai spel, weinig afwisseling...
Spellen als DTM Race Driver 3 (Die ik kreeg bij mijn amBX set, leuk extraatje, dat wel) vind ik weer gauw te moeilijk en haak ik al snel af.
Ik denk dan dat mij Burnout Paradise wel ligt...
Ga hem orderen, ach, het is toch maar 3,75.
Ik denk dan dat mij Burnout Paradise wel ligt...
Ga hem orderen, ach, het is toch maar 3,75.
3,74
Voor die prijs koop ik hem ook wel
Voor die prijs koop ik hem ook wel
Vond Burnout een leuke game. Niet geweldig, maar zeker voldoende. Ik twijfel nog sterk over Underground, ik hoor vooral veel matige verhalen, maar Most Wanted ken ik nu ook wel op m'n duimpje
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Burnout Paradise is zowel op de PC als X-Box 360 gewoon geniaal !! Vele nachten tot in de morgen doorgebracht om "nog effe" die eene race af te maken

Alle voorgaande delen vond ik niks aan, maar deze was gewoon perfect
En ja ik doe ook aan simracen, maar als je effe wil raggen met je gamepad is een arcade game die ook nog eens leuk is ook genoeg.

Alle voorgaande delen vond ik niks aan, maar deze was gewoon perfect
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Voor 3,74 kan je ook bijna geen miskoop begaan met Burnout. Zelfs heb ik niet heel veel met burnout games, maar toch gekocht omdat het gewoon een leuke game is (en zeker voor dat geld).
Cityofheroes.nl - De enige echte Nederlandstalige City of Heroes en Villains supergroup.
Ik heb hem gisteravond gekocht, nu aan het downloaden.
Ik heb hem al voor de PS3, maar voor 3.74 kon ik het niet laten liggen...
Geweldige game trouwens! Net even gespeeld.
Het mooie is ook dat je niet alleen op de weg racet. Ik ben al op een treinspoor geweest, in een winkelcentrum, in een parkeergarage en 'onder' een brug.
Het mooie is ook dat je niet alleen op de weg racet. Ik ben al op een treinspoor geweest, in een winkelcentrum, in een parkeergarage en 'onder' een brug.
Steam deals van vandaag:
Mirrors Edge (aanrader) €3,74
Dead Space €9,99
En een hoop Spore meuk tegen een in mijn ogen te hoge prijs.
Mirrors Edge (aanrader) €3,74
Dead Space €9,99
En een hoop Spore meuk tegen een in mijn ogen te hoge prijs.
Mirrors Egde ook maar gekocht, voor dat geld kun je het gewoon niet laten...
Bij Zavvi is nu Assassin's Creed 2 Complete Edition (dus met alle uitbreidingen) voor 17,99 GBP.
Zowel voor PS3 als X360.
Zowel voor PS3 als X360.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Oblivion GOTY 8,50 vorige week, wat een miskoop, klote spel (PC).
Het is nu trouwens al 16 uur zaterdag, en nog steeds zijn de sales van vrijdag geldig op steam... Vandaag zou het Mass Effect dag zijn.
Het is nu trouwens al 16 uur zaterdag, en nog steeds zijn de sales van vrijdag geldig op steam... Vandaag zou het Mass Effect dag zijn.
10:00 uur pacific time ja. Dan is het hier 19:00.
Inmiddels is het dus van start gegaan. En i.d.d. Mass Effect.Compizfox schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:03:
10:00 uur pacific time ja. Dan is het hier 19:00.
Mocht je al willen weten wat het morgen wordt? Check dit maar even...
Mass Effect heb ik al (een keer gewonnen). Vond ik ook niet zo geweldig trouwens; houd niet van al dat gezoek naar je objectives, wil liever wat combat. De combat vind ik dan weer een beetje lauw, je moet zowat een heel magazijn op een vijand legen om hem dood te krijgen.
Mass Effect heb ik dus niet uitgespeeld, en ik heb ook geen zin om dat te gaan doen
Mass Effect heb ik dus niet uitgespeeld, en ik heb ook geen zin om dat te gaan doen
Gratis via Steam:
ATI/AMD (Radeon) graphic card users: [url=steam://hardwarepromo/305]install[/url] - storefront
- Half-Life 2: Deathmatch
- Half-Life 2: Lost Coast
Nvidia (GeForce) graphic card users: [url=steam://hardwarepromo/609]install[/url] - storefront
- Portal: First Slice ([url=steam://install/410]demo install[/url] - storefront)
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=851573
ATI/AMD (Radeon) graphic card users: [url=steam://hardwarepromo/305]install[/url] - storefront
Nvidia (GeForce) graphic card users: [url=steam://hardwarepromo/609]install[/url] - storefront
- Portal: First Slice ([url=steam://install/410]demo install[/url] - storefront)
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=851573
Maar dat is niets nieuws, altijd al zo geweest
Pardon? Ik denk toch echt dat je het dan wat meer tijd moet geven, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je dat een klotespel vindt...Thomasthomas schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:39:
Oblivion GOTY 8,50 vorige week, wat een miskoop, klote spel (PC).
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
klopt, zag het een tijdje terug. Dacht post het hier ook eens, weet zeker dat niet iedereen dit weet.
Het kan niet je smaak spel zijn.Sp33dFr34k schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:14:
[...]
Pardon? Ik denk toch echt dat je het dan wat meer tijd moet geven, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je dat een klotespel vindt...
Om het dan als klote spel te onschrijven is dan weer redelijk kansloos.
zeg dan gewoon : niet mijn smaak.
Er zijn immers miljoenen mensen die het helemaal geweldig vonden.
Zelf heb ik het zowel op PC gespeeld, en daarna op de PS3 nog een keer de GOTY.
Wishfull thinking sinds de normale prijs bij steam nog op 49,95 ligt 
Denk dat ze sowieso niet onder de 15 euro gaan
Denk dat ze sowieso niet onder de 15 euro gaan
Dragon Age is nu 30 euro, dus denk dat die of 15 euro word of 7,50. Ik hoop 7,50 natuurlijk. ^^
Edit: Oh wacht das de uitbreiding. Mjah, dan zal die 25 worden....
Ze mogen hem trouwens wel 15 euro maken. Bij play.com is hij bijvoorbeeld voor de PC voor 15 euro te koop (20 euro voor de xbox versie).
Edit: Oh wacht das de uitbreiding. Mjah, dan zal die 25 worden....
[ Voor 55% gewijzigd door Quinzel op 20-06-2010 18:54 ]
Cityofheroes.nl - De enige echte Nederlandstalige City of Heroes en Villains supergroup.
Hmm, het is al over 19:00. Ze mogen het wel eens updaten...
Tja, Valve Time hè
Tja, Valve Time hè
[ Voor 21% gewijzigd door Compizfox op 20-06-2010 19:04 ]
Lol Dragon age voor 33,50 (of 14 pond
)stelletje afzetters.
Ik wacht wel tot de complete collection voor max 30 euro in de winkel ligt.

Ik wacht wel tot de complete collection voor max 30 euro in de winkel ligt.
[ Voor 8% gewijzigd door Pontifex op 20-06-2010 19:35 ]
Verwijderd
Pfff 33.50 dat valt me erg tegen na alle aanbiedingen van afgelopen week! Dan maar naar play.com
Als dat zo is koop ik hem , ook al kan mij pc hem niet aanVerwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:24:
Ben benieuwd of we straks voor 3.74 Dragon Age kunnen kopen
maar helaas is het niet zo
[ Voor 5% gewijzigd door Rockvee2 op 20-06-2010 23:35 ]
Ik heb eerst Fallout 3 gespeeld, toen ik daarna voorganger Oblivion speelde dacht ik van "tering wat een kutspel, ik speel liever de opvolger"Sp33dFr34k schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:14:
[...]
Pardon? Ik denk toch echt dat je het dan wat meer tijd moet geven, ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je dat een klotespel vindt...
Het was maar een tientje (ofzoiets) via de engelse webwinkels maar toch, ik heb een spel in huis dat ik toch niet ga spelen omdat de opvolger leuker is.
sorry, maar Fallout is echt geen opvolger van oblivion hoor.
het is van dezelfde maker, maar heeft verder helemaal niks met elkaar te maken.
het is van dezelfde maker, maar heeft verder helemaal niks met elkaar te maken.
Ze hebben anders fallout aardig verpest met "dingetjes" uit oblivion.
Het spel speelt en voelt wel hetzelfde, maar is verder natuurlijk totaal anders.
Het spel speelt en voelt wel hetzelfde, maar is verder natuurlijk totaal anders.
Dat is hetzelfde als Fifa 10 met Madden 10 vergelijken.
Metaboli £12.95 per maand 250+ games en regelmatig nieuwe titels 
Hier wat spellen die daarbij zitten en de Steam prijzen:
Dirt 2 49,95€
Tropico 3 29,99€
Mount and Blade 29,99%
Batman: Arkham Asylum 49,95€
Call of Juarez - Bound in Blood 49,99€
Niet duur toch? want hoe snel speel je een spel tegenwoordig uit? 2-3 dagen?
Hier wat spellen die daarbij zitten en de Steam prijzen:
Dirt 2 49,95€
Tropico 3 29,99€
Mount and Blade 29,99%
Batman: Arkham Asylum 49,95€
Call of Juarez - Bound in Blood 49,99€
Niet duur toch? want hoe snel speel je een spel tegenwoordig uit? 2-3 dagen?
[ Voor 70% gewijzigd door deregtx op 23-06-2010 20:37 ]
"Perils of Summer Sale" is gestart op Steam (http://store.steampowered.com/)
Zowel Mac als PCWindows games.
Volgens de store page gaat het om 646 artikelen ^^
Ook leuk om te zien: http://store.steampowered.com/stats/
Zowel Mac als PCWindows games.
Volgens de store page gaat het om 646 artikelen ^^
Ook leuk om te zien: http://store.steampowered.com/stats/
[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 24-06-2010 21:37 ]
Introversion complete pack voor €5 op Steam. Kan gewoon niet beter!
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Iemand die al een paar überdeals heeft gevonden?
Hoe is dit spel? Slecht? http://store.steampowered.com/app/46420/
[ Voor 41% gewijzigd door Compizfox op 24-06-2010 23:03 ]
Wow!!! Overlord 1 + uitbreiding + 2 voor maar 4,50
Dit pareltje van eigen bodem kan je voor deze prijs niet laten liggen

Dit pareltje van eigen bodem kan je voor deze prijs niet laten liggen
Haha, daar koop je amper een biertje voor. Dan heb je het geld er al uit als je na een kwartiertje tutorial de game uninstalledCompizfox schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:01:
Iemand die al een paar überdeals heeft gevonden?
The Witcher voor 5,43. Niet slecht.
Call of Duty pack, 28 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door Morphix op 24-06-2010 23:08 ]
Ja, maar toch. Kan wel geen geld zijn, maar als het spel geen kl**t aan is heb ik er ook niets aan om hem te kopen.Morphix schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:07:
[...]
Haha, daar koop je amper een biertje voor. Dan heb je het geld er al uit als je na een kwartiertje tutorial de game uninstalled
Jammer dat er alleen korting op dat hele CoD pack zit, en niet los.
Ze hebben Altitude ook weer in de aanbieding. Hoef hem zelf niet, vond de demo niet echt wat.
Pff, echt veel games. Jammergenoeg ook veel onbekende, waarschijnlijk mindere games ertussen.
Kun je niet sorteren op Metascore?
[ Voor 28% gewijzigd door Compizfox op 24-06-2010 23:16 ]
Ik zelf ga nog even niks kopen om deze reden:
http://forums.steampowere...hp?p=15617389&postcount=1
Ik ben in het verleden ook meerdere keren benadeeld door mijzelf doordat ik te vroeg kocht ^^
http://forums.steampowere...hp?p=15617389&postcount=1
Ik ben in het verleden ook meerdere keren benadeeld door mijzelf doordat ik te vroeg kocht ^^
Dat is wel een goede tip.
Nou, eens kijken wat er in de Today Only staat.
-- Voor mij niet echt iets bijzonders. Racegames zijn niet mijn favoriete genre (maar is wel een keer leuk), die packs hoef ik niet (tenzij het echt de moeite waard is), want als ik zoveel games tegelijk koop speel ik ze toch nooit allemaal uit
, die Fantasy RPG's vind ik ook niks, Overlord 1 heb ik al (en vond ik niet echt geweldig), van zombie shooters houd ik niet.
Zo
Nou, eens kijken wat er in de Today Only staat.
-- Voor mij niet echt iets bijzonders. Racegames zijn niet mijn favoriete genre (maar is wel een keer leuk), die packs hoef ik niet (tenzij het echt de moeite waard is), want als ik zoveel games tegelijk koop speel ik ze toch nooit allemaal uit
Zo
Inderdaad koop de eerste 9 dagen alleen de daily deals en de games die dan nog niet in de daily aanbieding zijn geweest kan je op het einde veilig kopen 
Had niet verwacht dat we van Steam een 2e kerst kregen. Kwam nogal uit de lucht vallen
Had niet verwacht dat we van Steam een 2e kerst kregen. Kwam nogal uit de lucht vallen
Jup. Vorige week die deals ook al...
Met kerst hadden ze inderdaad precies hetzelfde. Enorm veel games met kortingen van meestal 75% tot zo'n 90%.
Met kerst hadden ze inderdaad precies hetzelfde. Enorm veel games met kortingen van meestal 75% tot zo'n 90%.
Port Royal 2 voor 1,35
http://store.steampowered.com/app/12470/
Al 6 jaar oud maar was destijds een erg goede game
Al 6 jaar oud maar was destijds een erg goede game
2004
Zal best een goede game zijn, maar lijkt me toch niet echt aantrekkelijk om dat te gaan spelen vandaag de dag
Zal best een goede game zijn, maar lijkt me toch niet echt aantrekkelijk om dat te gaan spelen vandaag de dag
Voor een makkelijk overzicht
http://www.steamgamesales.com/?cc=de
Steam is nu sowieso vrij traag vanwege de waarschijnlijk grote belangstelling
Dat is wel een mooi lijstje ja!
Maar ik houd me aan de tip van Caelorum
Maar ik houd me aan de tip van Caelorum
Tropico 3 uitbreiding is ook wel mooi geprijst, maar ik heb het spel op cd uit de winkel. Dan zal een uitbreiding van steam niet werken denk ik ?
http://store.steampowered.com/search/?specials=1Pontifex schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:36:
Voor een makkelijk overzichthttp://www.steamgamesales.com/?cc=de
officiele lijst ^^
Nou ja zeg! Er zijn zat games die ik toch wel nog speel na al die jaren tijd. Zie icon bijvoorbeeld. Kijk ook eens hier voor een heel topic over goeie ouwe gamesCompizfox schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:32:
2004![]()
Zelfs nog een topper uit dit decennium Half Life 2 komt uit 2004 
Elke dag 19:00 Nederlandse tijd zijn de nieuwe deals actief.
Het zou leuk en goed zijn wanneer Valve eens bekend maakt hoeveel geld erom gaat binnen Steam om een beter beeld van de pc game industrie te krijgen. Persoonlijk koop ik denk ik voor meer dan 30% al games digitaal.
Elke dag 19:00 Nederlandse tijd zijn de nieuwe deals actief.
Het zou leuk en goed zijn wanneer Valve eens bekend maakt hoeveel geld erom gaat binnen Steam om een beter beeld van de pc game industrie te krijgen. Persoonlijk koop ik denk ik voor meer dan 30% al games digitaal.
Laatst bekende omzet van Valve is van 2007 en was 70 miljoen dollar.
Ze zullen nu dus wel zo rond 600 miljoen omzet zitten.Unit sales for 2009 increased by more than 205%, marking the fifth straight year the platform has realized over 100% year-over-year growth in unit sales.
Hmm, maar dat doe je dan vooral uit nostalgie?DeX schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:24:
[...]
Nou ja zeg! Er zijn zat games die ik toch wel nog speel na al die jaren tijd. Zie icon bijvoorbeeld. Kijk ook eens hier voor een heel topic over goeie ouwe games
De slechte graphics/physics/ai vind ik het grootste punt.
Maar komt HL2 (topgame!) ook al weer uit 2004? Dat is ouder dan je zou vewachten.

Ter land, ter zee en in de kroeg
dus BFBC2 is ook 20 euro voor X360?
EDIT: Ja dus
EDIT: Ja dus
[ Voor 18% gewijzigd door RamO op 25-06-2010 10:33 ]
Floccinoccinihilipilification
Jeetje, dat is goedkoop! Maar Prince of Persia voor 29? Die ligt overal nu toch al voor 19?
Voor de Xbox eigenaren is Zombie Apocalypse voor de Gold leden nu 440 punten
Voor de Xbox eigenaren is Zombie Apocalypse voor de Gold leden nu 440 punten
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oei, dat wordt dringen in de media markt.
Is dit de landelijke folder of van een specifieke winkel?
Is dit de landelijke folder of van een specifieke winkel?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Zo, even Alan Wake en Darksiders scoren dan. Bioshock 2 is ook wel aardig, maar volgens mij ligt die over 2 weken al in de 10 eurobak.
En check de mediamarkt site voor details, tis landelijk.
En check de mediamarkt site voor details, tis landelijk.
[ Voor 18% gewijzigd door TafkaT op 25-06-2010 11:04 ]
Die steam sale is echt geweldig.
Ik ga ook even Port Royale en de introversion pack kopen. Jammer dat patrician 3 even niet zo is afgeprijst. Misschien later nog.
Kan iemand dit bevestigen? Als ik het goed heb zijn alle deals behalve de dailies geldig tot het einde van de sale right?
Het blijkt dat de laatste dag de kans groot is dat de sale nog groter wordt voor veel games, daarom kopen veel mensen alleen de dailies voor nu.
Ik ga ook even Port Royale en de introversion pack kopen. Jammer dat patrician 3 even niet zo is afgeprijst. Misschien later nog.
Kan iemand dit bevestigen? Als ik het goed heb zijn alle deals behalve de dailies geldig tot het einde van de sale right?
Het blijkt dat de laatste dag de kans groot is dat de sale nog groter wordt voor veel games, daarom kopen veel mensen alleen de dailies voor nu.
Let ook op bij de Release Time bij Steam, dat is de datum dat het spel op Steam werd gepubliceerd. Chrome bijvoorbeeld (game die nu in de aanbieding is bij Steam) komt uit 2003, maar de release datum bij Steam staat op 2010. Ik dacht namelijk al: "Wat een graphics voor een recente game!
"
Verkijk je daar dus niet op

Verkijk je daar dus niet op
[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 25-06-2010 13:05 ]
Ik heb The Witcher Enhanced Edition Director's Cut(5,43), Port Royale (1,20) en Introversion Complete Pack (5,--) in mijn mandje zitten nu.
Dit laat ik rustig zitten tot 4 Juli, just in case dat ze in een ander soort pack komen, of dat er een mooie daily langs komt die ik wil hebben en dan bestel ik ze wel mee.
Sommige van die packs zien er echt DELICIOUS uit. Het 2K pack doet mijn hartje echt kloppen met de civ serie, railroad serie, pirates etc. Maar ik bid even dat ie hopelijk in een daily terecht komt of zo.
Dit laat ik rustig zitten tot 4 Juli, just in case dat ze in een ander soort pack komen, of dat er een mooie daily langs komt die ik wil hebben en dan bestel ik ze wel mee.
Sommige van die packs zien er echt DELICIOUS uit. Het 2K pack doet mijn hartje echt kloppen met de civ serie, railroad serie, pirates etc. Maar ik bid even dat ie hopelijk in een daily terecht komt of zo.
Vandaag:
Allien VS Predator = 0,75
Ghostbusters = 4,00
Galcon Fusion = 2,25
Resident Evil 5 = 9,50
Lead and Gold = 5,10
GTA IV Episodes from Liberty City = 14,99
Alpha Protecol = 33,49
Conclusie: tegenvallende dag
Timer op 3:55:00?
Misschien Lead and Gold eens proberen
Scoort bij user critisism erg hoog http://www.metacritic.com...andgoldgangsofthewildwest (soort van TF2 in wild west stijl)
Allien VS Predator = 0,75
Ghostbusters = 4,00
Galcon Fusion = 2,25
Resident Evil 5 = 9,50
Lead and Gold = 5,10
GTA IV Episodes from Liberty City = 14,99
Alpha Protecol = 33,49
Conclusie: tegenvallende dag
Timer op 3:55:00?
Misschien Lead and Gold eens proberen
Scoort bij user critisism erg hoog http://www.metacritic.com...andgoldgangsofthewildwest (soort van TF2 in wild west stijl)
[ Voor 43% gewijzigd door Pontifex op 25-06-2010 19:06 ]
Ehm, is TF2 niet in in Wild West style dan? (Meeste maps dan)
TF2 heeft inderdaad een soort van woestijn setting buiten maar de gameplay is buiten de raket op het mijnkarretje weinig wild west 
LnG is soort van red dead redemption met tf2 gamemodes.
LnG is soort van red dead redemption met tf2 gamemodes.
Hmm, ja.
Maar sommige maps (goldrush, badwater) hebben toch wel wild-west style huisjes, mijnen, jeweetwel
Maar sommige maps (goldrush, badwater) hebben toch wel wild-west style huisjes, mijnen, jeweetwel
TF2 is niet toevallig ergens in de aanbieding?
Koop de Orange Box bij G2play.net.
Niet dat ik er zelf nooit gebruik van hem gemaakt.Compizfox schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:57:
Koop de Orange Box bij G2play.net.
Maar G2play.net is volgens mij een erg grijs gebied.
Het is inderdaad grijze import (schijnt het) maar wel gewoon legaal en werkend. Ik heb de Orange Box daar ook van, zonder problemen.
Bah, de Amerikanen krijgen vandaag de enige fatsoenlijke aanbieding op Steam met een Serious Sam HD Pack voor $ 7,50 (dus beide games samen voor die prijs).
Geen geld natuurlijk, alleen erg jammer dat ik hem niet kan vinden in EUR prijzen.
Geen geld natuurlijk, alleen erg jammer dat ik hem niet kan vinden in EUR prijzen.
Ik schat de kans dat Valve compleet package of losse games de komende 8 dagen nog op daily sale gaat op 95+%Jejking schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 19:54:
TF2 is niet toevallig ergens in de aanbieding?
He, inderdaad!
http://www.webdico.com/re...lLnN0ZWFtcG93ZXJlZC5jb20v
Wat zou er gebeuren als je hem via die proxy koopt?
http://www.webdico.com/re...lLnN0ZWFtcG93ZXJlZC5jb20v
Werkt niet, je moet inloggen om te kopen en bij het inloggen gaan je countrysettings mee. Helaas, ik heb best € 7,50 over voor het pack (en dan heb ik deel 1 eigenlijk alCompizfox schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 21:10:
En Steam heeft het recht gezet:
Serious Sam HD Pack @ Steam voor € 7,50 (dus First Encounter + Second Encounter)
Met afstand de beste deal van vandaag imho. Als je van hersenloze shooters houd met humor, zeker kopen.
Serious Sam HD Pack @ Steam voor € 7,50 (dus First Encounter + Second Encounter)
Met afstand de beste deal van vandaag imho. Als je van hersenloze shooters houd met humor, zeker kopen.
[ Voor 9% gewijzigd door IceStorm op 26-06-2010 09:05 ]
Heb gisteren toch lead and Gold gekocht en heb me er al 3 uur mee vermaakt dus de prijs is er al uit
Heb gisteren even de demo van Serious Sam gespeeld, maar het is toch niet echt mijn type game denk ik 
Rare monsters verschijnen zomaar voor (of achter) je en die moet je dan afknallen. Verder moet je puzzeljes oplossen.
Nee, doe mij maar HL2 ofzo
@Pontifex: Hoe is Lead and Gold? Wat voor spel ongeveer? Heeft hij ook SP trouwens?
Rare monsters verschijnen zomaar voor (of achter) je en die moet je dan afknallen. Verder moet je puzzeljes oplossen.
Nee, doe mij maar HL2 ofzo
@Pontifex: Hoe is Lead and Gold? Wat voor spel ongeveer? Heeft hij ook SP trouwens?
Leuke shooter voor even tussendoor, SP tutorial rest MP. 4 klassen redelijk goed gebalanceerd. Leuke wild west sfeertje. Objective is bijvoorbeeld kluis opblazen, geldzak wegdragen naar eigen basis.Compizfox schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 11:29:
Je krijgt ook per spel wat xp en wat levels maar nut is mij nog niet helemaal duidelijk en iedere klasse heeft special abbility en passive ability.
Kortom voor 5,10 geen miskoop
Steam heeft tot en met 4 Juli een enorme actie waarbij ongeveer alles in de aanbieding komt.
Aantal voorbeelden (de prijzen zijn trouwens niet altijd hetzelfde, volgens mij veranderen ze om de 12 uur!)
: 2K complete pack: 25 2K games (bijv. borderlands + alle DLC, Bioshock 1 + 2, railroad tycoon etc.) voor 80 euro.
Resident Evil 5: 10 euro
ga zo maar door.
Aantal voorbeelden (de prijzen zijn trouwens niet altijd hetzelfde, volgens mij veranderen ze om de 12 uur!)
: 2K complete pack: 25 2K games (bijv. borderlands + alle DLC, Bioshock 1 + 2, railroad tycoon etc.) voor 80 euro.
Resident Evil 5: 10 euro
ga zo maar door.
@Pontifex: Ok, bedankt voor je reactie 
@Thomasthomas: Goh, dat is nieuw voor ons. Lees eerst even een paar posts terug als je dit topic niet volgt
@Thomasthomas: Goh, dat is nieuw voor ons. Lees eerst even een paar posts terug als je dit topic niet volgt
50 ~35 uur te laat ^^
Alleen de daily deals veranderen als het goed is. Er zijn weleen paar wijziginen doorgebracht buiten de daily deals om, maar dat waren voornamelijk omdat ze een paar packages niet een discount hadden gegeven in bepaalde regions.
Net terug van Media Markt Alkmaar.
Was niet de enige afgekomen op de acties, wat een drukte. Gelukkig was ik al half uur van te voren aanwezig en had via een verkoper al gehoord dat Battlefield Bad Company 2 voor PS3 er lag, 3 stuks. Al vrij snel had ik ontdekt waar hij lag in het afgedekte schap.
Toen het 12 uur was stond ik helemaal vooraan en heb ik 2 stuks kunnen bemachtigen (voor mij + broertje) en geen seconde later was de laatste ook weg.
Dankje Media Markt voor deze actie, 20 euro voor dit spel is peanuts.
Was niet de enige afgekomen op de acties, wat een drukte. Gelukkig was ik al half uur van te voren aanwezig en had via een verkoper al gehoord dat Battlefield Bad Company 2 voor PS3 er lag, 3 stuks. Al vrij snel had ik ontdekt waar hij lag in het afgedekte schap.
Toen het 12 uur was stond ik helemaal vooraan en heb ik 2 stuks kunnen bemachtigen (voor mij + broertje) en geen seconde later was de laatste ook weg.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dat vind ik imho wel belachelijk, dat ze er maar drie neerleggen.Osxy schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 13:10:
Net terug van Media Markt Alkmaar.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Er zijn er denk geen extra geleverd, van andere spellen was er een gigantisch overschot.LuPo schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:05:
[...]
Dat vind ik imho wel belachelijk, dat ze er maar drie neerleggen.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Let op:
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
- Geen offtopic discussies.
- Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
- Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
- Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
- Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
- Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.
- Alles met betrekking tot budget en gratis PC games: PC Budget Gaming topic.
- Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic