Ben het er wel mee eens dat Annie niet rete leuk is om mee te spelen. Maar ik vind wel dat je inzicht moet hebben in het spel om een karakter vol te kunnen benutten. Alleen nuken en verder niks doen gaat niet werken. Hoe dan ook blijft Annie altijd een goede toevoeging in onze premades, vandaar dat ik haar nog wel eens speel.
Dank voor de insight. Ik vond zelf Kog'Maw als AP erg underpowered aanvoelen t.o.v. AD en die mening heb ik vaker gehoord op de LoL fora. Toch nog maar eens proberen vanavondNazanir schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:52:
@NickH: Ik speel geen van beide AS of AD. Ik speel Kog'Maw als AP. gebruik de standaard 9/0/21 masteries voor casters. Summoner spells: Ghost en Clarity.
Verwijderd
Ik ben ook een behoorlijk addict, en speel dagelijks een aantal potjes LoL!
Het liefst speel ik met Tristana, geweldige champion!
Ik ben bijna level 30, dan begint het pas echt!
Lekker knallen in de ranked games
Ik zoek altijd wel nederlandse gasten om mee te gamen,
dus voeg mij maar even toe: TJEm
En ik had verder nog een request voor alle tweakende LoL'ers !
Of jullie zouden kunnen voten op Gamelux voor een LoL Portal!
www.gamelux.nl
Rechts boven staat een POLL voor een LOL Portal.
Graag even stemmen als dat zou kunnen!
Dit is niet bedoelt als reclame, maar wil gewoon graag die portal hebben.
Dus als mensen willen helpen, ALVAST BEDANKT!
Zo niet, helaas.
Groetjes,
Jimmy "TJEm".
Het liefst speel ik met Tristana, geweldige champion!
Ik ben bijna level 30, dan begint het pas echt!
Lekker knallen in de ranked games
Ik zoek altijd wel nederlandse gasten om mee te gamen,
dus voeg mij maar even toe: TJEm
En ik had verder nog een request voor alle tweakende LoL'ers !
Of jullie zouden kunnen voten op Gamelux voor een LoL Portal!
www.gamelux.nl
Rechts boven staat een POLL voor een LOL Portal.
Graag even stemmen als dat zou kunnen!
Dit is niet bedoelt als reclame, maar wil gewoon graag die portal hebben.
Dus als mensen willen helpen, ALVAST BEDANKT!
Zo niet, helaas.
Groetjes,
Jimmy "TJEm".
je kan altijd ff het GoT chat channel joinen daar hang ik meestal rond en nog een aantal andere mensen
Reeds voorgestelde mensen: stuur mij even een PM met je nick en of je in EU of US server speelt. Dank!
Vandaag ook begonnen met spelen dankzij de invite van een vriend
. Paar (practice) potjes gespeeld vandaag, het bevalt me tot nu toe wel. Kzit nog wel een beetje met de hero's, welke nu de betere is enzo
.
Zo terug van vakantie, ik moet weer gaan wennen en mn oude build vinden.
Gister meteen een potje gespeeld ging nog goed, maar mn oude status moet ik nog vinden en dan keihard ownen
Gister meteen een potje gespeeld ging nog goed, maar mn oude status moet ik nog vinden en dan keihard ownen
In het begin is elk spel moeilijkCubic X schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:51:
Vandaag ook begonnen met spelen dankzij de invite van een vriend. Paar (practice) potjes gespeeld vandaag, het bevalt me tot nu toe wel. Kzit nog wel een beetje met de hero's, welke nu de betere is enzo
.
Er zijn geen betere of slechtere heroes. Sommige heroes passen beter bij je speelstijl, sommige heroes passen beter bij het team of juist tegen het andere team.Cubic X schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:51:
Vandaag ook begonnen met spelen dankzij de invite van een vriend. Paar (practice) potjes gespeeld vandaag, het bevalt me tot nu toe wel. Kzit nog wel een beetje met de hero's, welke nu de betere is enzo
.
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.
Vanavond lvl 30 worden, jeej! ik heet questarey en speel op EU
Een 5v5 champion tier list, kijk daar maar eens.Cubic X schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:51:
.
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=109533
Waar kan ik dat chat channel vinden?hellfighter87 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:43:
je kan altijd ff het GoT chat channel joinen daar hang ik meestal rond en nog een aantal andere mensen
ingame
links onderaan op dat tekst ballon icoon klikken en dan join channel GoT
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik heb je een poosje geleden al ge PM'tSaphuA schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:53:
Reeds voorgestelde mensen: stuur mij even een PM met je nick en of je in EU of US server speelt. Dank!
Je moet bij "chatrooms" expliciet zeggen dat je er eentje wilt joinen en dan GoT intypen. Let erop, deze namen zijn hoofdlettergevoelig
zijn niet case sensitive. Hoe jij het intyped, zo wordt het kanaal ook genoemd in jouw client.Styxxy schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:21:
[...]
Je moet bij "chatrooms" expliciet zeggen dat je er eentje wilt joinen en dan GoT intypen. Let erop, deze namen zijn hoofdlettergevoeliggot != GoT.
[ Voor 10% gewijzigd door Hu9o op 17-08-2010 18:26 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Voor zij die mij nog niet hadden gezien en/of mij niet kennen via tweakerts, ik speel ook op de EU server 
Nickname: thePedestrian
Nickname: thePedestrian
Hint: Probeer geen nieuwe hero uit op ranked... Al 150 rating kwijt over 2 dagen door mongolen die dit doen ...
BNet tag: whodares#1162
Ah oepsHu9o schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:26:
[...]
zijn niet case sensitive. Hoe jij het intyped, zo wordt het kanaal ook genoemd in jouw client.
Snap inderdaad niet dat mensen dat doen op ranked, sommige mensen gaan ook lopen flippen als je een nieuwe champ speelt op normal, maar dat vind ik weer een beetje overkill, sure er zijn "practice" games maar dan word je niet gematcht op elo.whodares schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:35:
Hint: Probeer geen nieuwe hero uit op ranked... Al 150 rating kwijt over 2 dagen door mongolen die dit doen ...
... MMORPG Addict.
Verwijderd
sinds vandaag voor het eerst goed begonnen met Sion te spelen en heb hem onder de knie. Laatste potje: 15-5-18
AP build met 600 ap uiteindelijk, stun + shield = 1200 dmg op je hoofd. de tegenstanders vonden het niet leuk.
AP build met 600 ap uiteindelijk, stun + shield = 1200 dmg op je hoofd. de tegenstanders vonden het niet leuk.
Zou als ik jou eens sion tank gaan proberen is ook een leuke build en je bent dan niet zo afhankelijk van je shield. Is alleen nog niet zogoed in het begin maar mid-late game begint de pret.Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 01:21:
sinds vandaag voor het eerst goed begonnen met Sion te spelen en heb hem onder de knie. Laatste potje: 15-5-18
Mijn ingame = Dragonium
Heb ook nog een handig linkje : http://www.leaguecraft.com
[ Voor 7% gewijzigd door Ninjaman op 18-08-2010 12:20 ]
Dan zou ik toch deels ook voor hybrid gaan. Uiteraard bij een tank heb je ook armour nodig, maar ik zou ook enkele HP+AP items kopen. Dat is toch wat ik altijd doe.dragon3016 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:57:
[...]
Zou als ik jou eens sion tank gaan proberen is ook een leuke build en je bent dan niet zo afhankelijk van je shield. Is alleen nog niet zogoed in het begin maar mid-late game begint de pret.
Sion is niet gemaakt om als tank te gaan, hij's meer een support caster of een support dps'er. Als tank is amumu/galio/Cho'Gath/Shen beter.dragon3016 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:57:
[...]
Zou als ik jou eens sion tank gaan proberen is ook een leuke build en je bent dan niet zo afhankelijk van je shield. Is alleen nog niet zogoed in het begin maar mid-late game begint de pret.
Mijn ingame = Dragonium
Heb ook nog een handig linkje : http://www.leaguecraft.com
Op zich kan je met bjina elke build games winnen, maar het is toch beter als je een goede build gebruikt
Daar is een goede build voor : http://leaguecraft.com/st.../2558-dps-tank-sion.xhtmlwhodares schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:06:
[...]
Sion is niet gemaakt om als tank te gaan, hij's meer een support caster of een support dps'er. Als tank is amumu/galio/Cho'Gath/Shen beter.
Op zich kan je met bjina elke build games winnen, maar het is toch beter als je een goede build gebruikt
Heb hem meerdere keren uitgeprobeerd en werkt goed. Het verschil met ap is dat je nadat je je shield en stun hebt gebruikt je niks verder kan doen behalve auto attacken wat niet veel dmg doet bij ap build.
Waar het dus op neer komt is dat je bij de ap build je shield laat exploderen met een stun en lichbane om vervolgens wegterennen en hierna weer hetzelfde te doen.
Bij de bovenstaande build kun je zonder downtime zeg maar doorvechten mits je wel je ulti popt (A)
[ Voor 6% gewijzigd door Ninjaman op 18-08-2010 13:25 ]
Verwijderd
hehe build die ik nu gebruik is ongeveer als volgt:
rod of ages
mejal
boots (ligt aan de situatie welke)
guardian angel
archangel staff/ring
maar ben nu ondertussen eerst maar eens runes aan het kopen voor die ad build. maar met bovestaande build heb ik een gemiddeld spel tegen de 3.5k hp en had gisteren een 620 ap. maarja dat zijn wel meer de uitzonderelijke situatie.
Het klopt wel ja dat je early game wat squisher ben. Maar vanaf level 10 (als ik enrage neem) gaat die HP en squishyness snel omhoog.
Sowieso gebruik ik sion meer als initiator. shield up, iemand stunnen, boom. dan naar achter hangen en dan in teamfight de rest supporten met stuns.
wat ik wel erg sterk merk is dat je sion vooral early game, super agressief moet spelen. dan krijg je toch wel vaak early kills.
rod of ages
mejal
guardian angel
archangel staff/ring
maar ben nu ondertussen eerst maar eens runes aan het kopen voor die ad build. maar met bovestaande build heb ik een gemiddeld spel tegen de 3.5k hp en had gisteren een 620 ap. maarja dat zijn wel meer de uitzonderelijke situatie.
Het klopt wel ja dat je early game wat squisher ben. Maar vanaf level 10 (als ik enrage neem) gaat die HP en squishyness snel omhoog.
Sowieso gebruik ik sion meer als initiator. shield up, iemand stunnen, boom. dan naar achter hangen en dan in teamfight de rest supporten met stuns.
wat ik wel erg sterk merk is dat je sion vooral early game, super agressief moet spelen. dan krijg je toch wel vaak early kills.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 14:43 ]
Ja inderdaad inderdaad klopt ap is iniator dat woord zocht ik al.Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:42:
hehe build die ik nu gebruik is ongeveer als volgt:
rod of ages
mejal
guardian angel
archangel staff/ring
Je kan voor early game een sheen proberen voor net wat extra dmg. Sheen proced namelijk als je stun cast op iemand en zorgt dat de eerst volgende auto attack meer hit hierna kun je dus weer snel wegrenne
Dat is een offtank build met een primary focus op damage doen en gewoon wat overleven om die damage inderdaad te kunnen zetten. Dat is een pak anders dan een echte tank build . Een echte tankbuild gebruikt namelijk thornmail, BV, ...dragon3016 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:23:
[...]
Daar is een goede build voor : http://leaguecraft.com/st.../2558-dps-tank-sion.xhtml
Heb hem meerdere keren uitgeprobeerd en werkt goed. Het verschil met ap is dat je nadat je je shield en stun hebt gebruikt je niks verder kan doen behalve auto attacken wat niet veel dmg doet bij ap build.
Waar het dus op neer komt is dat je bij de ap build je shield laat exploderen met een stun en lichbane om vervolgens wegterennen en hierna weer hetzelfde te doen.
Bij de bovenstaande build kun je zonder downtime zeg maar doorvechten mits je wel je ulti popt (A)
Deze build geeft je 121 armor en 54 MR. Dan kan je dus niet echt van tank spreken imo.
Ik heb het spel ook gedownload op het aanraden van vrienden van mij.
Paar potjes gespeeld bevalt uitstekend, nu weet ik alleen niet of ik op EU of US zit. Kan ik dit ergens nakijken?
Want ik wil graag de betaalde versie halen. Dit trouwens ook al geprobeerd maar ik kan niet kiezen voor welke billing option ik wil gaan, verschijnt geen optie.
Dit niet in IE/Firefox/Opera.
Iemand die hier ook last van had/heeft?
Paar potjes gespeeld bevalt uitstekend, nu weet ik alleen niet of ik op EU of US zit. Kan ik dit ergens nakijken?
Want ik wil graag de betaalde versie halen. Dit trouwens ook al geprobeerd maar ik kan niet kiezen voor welke billing option ik wil gaan, verschijnt geen optie.
Nothing Is Everything
Kijk of je op leagueoflegends komt of lol-europe als je naar de site gaat. Dan weet je meestal wel meteen of je op US of EU zit.fellware schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:11:
betaalde versie is in de store, je kan die enkel kopen met riot points. Klik op het tabje Riot Points in de store en die kan je dan bijkopen
Normaal als je niet zelf hebt aangepast, download je vanuit Europa standaard de EU versie.fellware schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:11:
EU heet de snelkoppeling league of legends,fellware schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:11:
US heet de snelkoppeling Play league of legends
Je kan de game ook op steam kopen daar kost ie 20.00 eurofellware schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:11:
Iemand ervaring met Ezreal? Veel over gelezen, met name de discussie AP/AD, beide lijken mij redelijk goed. Hoewel AD meer focussed op Mystic Shot en de andere skillshot alleen als buffs gebruikt. Zelf Riot zegt dat je hem als beide kan gebruiken:
Tips
* Use Arcane Shift to help line up your other skill shots.
* You can play Ezreal either as a ranged physical or caster dps depending on how you build him.
* You can line up Trueshot Barrage to hit multiple minion waves or even Monsters.
Dan ga je ze toch beiden proberen?NickH schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:50:
Iemand ervaring met Ezreal? Veel over gelezen, met name de discussie AP/AD, beide lijken mij redelijk goed. Hoewel AD meer focussed op Mystic Shot en de andere skillshot alleen als buffs gebruikt. Zelf Riot zegt dat je hem als beide kan gebruiken:
[...]
Dat ga ik ook zeker doen, vroeg me alleen af of er mensen met ervaring zijn
Ezreal AP vond ik enorm goed...
Zo de 100 wins bereikt met Master Yi only
Zo de 100 wins bereikt met Master Yi only
3 vs 3 dus snellere potjes daarom geven ze minder ip/exp
Ja, dat klinkt logisch, maar je krijgt echt een penalty van -22% "For playing this map"xminator schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 19:54:
3 vs 3 dus snellere potjes daarom geven ze minder ip/exp
Wel ja, want je speelt 3v3 en die zijn normaal sneller gedaan ...
@NickH Speel AD ez, hij is momenteel een pak beter dan AP. Het enige dat AP momenteel nog heeft in zijn voordeel is de hogere ulti damage.
@NickH Speel AD ez, hij is momenteel een pak beter dan AP. Het enige dat AP momenteel nog heeft in zijn voordeel is de hogere ulti damage.
Net wel een leuke potje, iedereen van mn team wordt gekilled ik was bij golem dus ik kom aangerend tegenstander low hp, 3 enemies gekilled. Daarna een slappe soraka gekilled.
1e tower bij hun base was al gepakt, ik pakte de creep spawner + 2 torens bij de eind base en begon eindbase te destroyen. en dan met 25% hp van base over gaven ze over jammer genoeg..
Late game zou het niet zo veel uitmaken, maar dit gebeurde rond het 26e minuut
master yi ownage
(101 wins erop staan)
1e tower bij hun base was al gepakt, ik pakte de creep spawner + 2 torens bij de eind base en begon eindbase te destroyen. en dan met 25% hp van base over gaven ze over jammer genoeg..
Late game zou het niet zo veel uitmaken, maar dit gebeurde rond het 26e minuut
master yi ownage
Ben wel benieuwd naar je item build en runes pagexminator schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:24:
Net wel een leuke potje, iedereen van mn team wordt gekilled ik was bij golem dus ik kom aangerend tegenstander low hp, 3 enemies gekilled. Daarna een slappe soraka gekilled.
Late game zou het niet zo veel uitmaken, maar dit gebeurde rond het 26e minuut![]()
master yi ownage(101 wins erop staan)
ga zelf meestal voor een crit build als yi maar de downside is dat je dan squishy bent en goed moet opletten wanneer je de aanval inzet.
[ Voor 9% gewijzigd door Ninjaman op 20-08-2010 09:39 ]
Gisteren had ik net zo'n gozer als jij omschrijft in mijn "team" zitten. Hij speelde Garen en was alleen maar in de jungle bezig na de laning phase, als wij dan met 4 tegen 5 stonden te defenden bleef hij ook lekker golem / dragon killen en als er dan van ons team 3 dood waren en 1 terug naar base gevlucht dan kwam hij ff door de overgebleven (low-hp) enemies slachten om kills te halen.xminator schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 02:24:
Dat we die game verloren en dat hij het ook nog nodig vond om 10 keer in global chat zijn eigen team uit te maken voor noobs kwam daarna niet meer als een verrassing.
LOL is een team game en misschien speel je wel niet altijd zo als je in je post beschrijft, maar toen ik dat las moest ik dit eventjes kwijt.
... MMORPG Addict.
moet je gewoon terug schreeuwen dat ie maar een MMO moet gaan spelen als hij grinden in jungle zo leuk vind 
net ene game gespeeld -_- ging nergens over
2 mensen uit weet ik veel wat voor land spraken amper engels en ze bleven maar dood gaan. en dan retarded team zeggen als we ze niet tegen kunnen houwen -_-. uiteindelijk hadden die 2 iets van 15 deaths ;/
net ene game gespeeld -_- ging nergens over
[ Voor 53% gewijzigd door hellfighter87 op 20-08-2010 13:29 ]
http://leaguecraft.com/st...ere-can-be-only-one.xhtmldragon3016 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:38:
[...]
Ben wel benieuwd naar je item build en runes page
ga zelf meestal voor een crit build als yi maar de downside is dat je dan squishy bent en goed moet opletten wanneer je de aanval inzet.
Guide van heel lang geleden van me, beetje outdated maar niet zo veel veranderd qua item build
Mijn YI is iets minder squishy dan de meeste andere builds.
- rune page: http://i37.tinypic.com/2mz9p3q.jpg
Ja, het verschil is ik help wel als ik het zie. Alleen wie verwacht er nou dat ze met 3 man opeens gaan rushen naar de ene laatste toren, terwijl iedereen in leven is bij de tegenpartij...CRiMiNaL schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:04:
[...]
Gisteren had ik net zo'n gozer als jij omschrijft in mijn "team" zitten. Hij speelde Garen en was alleen maar in de jungle bezig na de laning phase, als wij dan met 4 tegen 5 stonden te defenden bleef hij ook lekker golem / dragon killen en als er dan van ons team 3 dood waren en 1 terug naar base gevlucht dan kwam hij ff door de overgebleven (low-hp) enemies slachten om kills te halen.
Dat we die game verloren en dat hij het ook nog nodig vond om 10 keer in global chat zijn eigen team uit te maken voor noobs kwam daarna niet meer als een verrassing.
LOL is een team game en misschien speel je wel niet altijd zo als je in je post beschrijft, maar toen ik dat las moest ik dit eventjes kwijt.
Oh ik zal die van mij even posten, is geen crit build iigdragon3016 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:38:
[...]
Ben wel benieuwd naar je item build en runes page
Runes: Die rooie en paarse heb ik attack speed, de rest mana regen.
Abilities: Teleport en Flash
Masteries: bijna alles in offense (ben pas lv 24)
Items:
1. Meki pendant + 2 hp pots
2. Berserker greaves
3. Meki pendant --> chalice
4. Vampiric scepter
5. Zeal
6. Phage
7. Vampiric scepter --> Stark's Fervor
8. Phage --> Frozen Mallet
9. Zeal --> Phantom dancer
10. Infinity Edge
11. Verkoop Chalice, koop Atma's Impaler
En dan proberen zo lang mogelijk in je lane te blijven zonder te kopen. Want dat betekent dat je met alleen een meki pendant minstens even sterk bent als de vijand, waardoor je met die extra items ze totaal zult ownen!
Berserkers Greaves heb je echt niet nodig als je al zoveel attack speed hebt. Beter koop je een Ninja Tabi (for DPS teams) of Mercury's Threads (als er veel stuns/snares zijn).wimjongil schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:53:
[...]
Oh ik zal die van mij even posten, is geen crit build iig.
Runes: Die rooie en paarse heb ik attack speed, de rest mana regen.
Abilities: Teleport en Flash
Masteries: bijna alles in offense (ben pas lv 24)
Items:
1. Meki pendant + 2 hp pots
2. Berserker greaves
3. Meki pendant --> chalice
4. Vampiric scepter
5. Zeal
6. Phage
7. Vampiric scepter --> Stark's Fervor
8. Phage --> Frozen Mallet
9. Zeal --> Phantom dancer
10. Infinity Edge
11. Verkoop Chalice, koop Atma's Impaler
En dan proberen zo lang mogelijk in je lane te blijven zonder te kopen. Want dat betekent dat je met alleen een meki pendant minstens even sterk bent als de vijand, waardoor je met die extra items ze totaal zult ownen!
Berserkers Greaves staan bekent als de slechtste keus voor schoenen, omdat je attackspeed heel makkelijk uit andere items kan halen. Andere schoenen zijn veel en veel nuttiger.
Zelf gebruik ik bijna altijd boots of swiftness, zodat ik altijd kan chasen en wegrennen. Alleen bij een team dat veel snares of stuns heeft pak ik die Mercury threads. Die 40% is heerlijk, zeker in combinatie met Cleanse!
Zelf gebruik ik bijna altijd boots of swiftness, zodat ik altijd kan chasen en wegrennen. Alleen bij een team dat veel snares of stuns heeft pak ik die Mercury threads. Die 40% is heerlijk, zeker in combinatie met Cleanse!
Verwijderd
Wat is die Mordekaiser toch echt een geweldige champion he
. Ben een paar maanden gestopt met LoL, nu weer aan het spelen en Morde is volledig nieuw voor me.
Speel er nu 2 dagen mee, 1 game verloren - meer dan 15 gewonnen. Constant minstens 4:1 K:D ratio. Dacht dat Shaco echt mijn ding was, maar deze gast is gewoon bruut
.
Vind Garen ook wel lachen trouwens, maar die is aan het begin wat slap. Met mordekaiser is het farmen ook echt ziek, op mid op lvl 6 zo'n 2000 normaal
.
Speel er nu 2 dagen mee, 1 game verloren - meer dan 15 gewonnen. Constant minstens 4:1 K:D ratio. Dacht dat Shaco echt mijn ding was, maar deze gast is gewoon bruut
Vind Garen ook wel lachen trouwens, maar die is aan het begin wat slap. Met mordekaiser is het farmen ook echt ziek, op mid op lvl 6 zo'n 2000 normaal
haha dude! ik heb ooit tegen jou gespeeld zonder dat ik van jou, of dit topic afwist ;pNickH schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:05:
Dat ik dit topic nog niet tegen ben gekomen! Zoek nog wat gasten om af en toe wat mee te PUG'en, friend name is "HopeIsDope".
Van de week Karthus, Janna en kog'maw gekocht, vooral die laatste is erg tof om mee te spelen. Kan alleen niet kiezen tussen AD of AS =/
Dus HOI!
Mijn nickname is : CallMeHeeph, en er zijn nog 4 andere CallMe's, allemaal persoonlijke vrienden van me, en ook wij maken LoL vaak onveilig als premade team
Ik main Soraka en Janna, afhankelijk van het team, en heb ook malphite en ryze onder de knie. Malphite is tof maar ik kan er nog niet echt een nut voor vinden, er zijn gewoon betere tanks namelijk. Ryze is geinig, maar a) een noobchar, te easy om te spelen dus voor mij geen uitdaging. b) kill or be killed in zijn puurste vorm, en dus niet echt leuk kwa gameplay...
@ Berserker Greaves voor Yi: Master Yi is een van de weinige champions waarop ze wél goed zijn. Ze verhogen immers je DPS, en daarmee ook je heal, met een kwart. En als je je ulti aan hebt, heb je niets te vrezen van slows, alleen snares/stuns. Maar persoonlijk vind ik dat niet opwegen tegen de vermindering in DPS/lifesteal.
Maargoed, dat is waarschijnlijk mijn speelstijl, andere spelers zullen andere items fijner vinden
.
Maargoed, dat is waarschijnlijk mijn speelstijl, andere spelers zullen andere items fijner vinden
Wat vinden jullie van deze itembuild voor YI dan?
Cloth Armor + 3x Health Potion + Mana Potion.
Cloth Armor => Madred's Razors + Vampiric Scepter + Boots of Speed
Boots of Speed => Ninja Tabi + Zeal
Phage
Vampiric Scepter => Malady
Madred's Razors => Madred's Bloodrazor
Banshee's Veil (meestal is hier het spel al afgelopen..)
zeal+phage => trinity force
phantom dancer
En nu is alles volgebouwd..
Smite owned wel.
Phage
phantom dancer
Smite owned wel.
Zelf zou ik inderdaad voor boots of switfness gaan, zodat je net even wat makkelijker vluchtende champs kan inhalen en meer klappen kan verkopen. En sneller de map door kan rennen om bijvoorbeeld een backdoor te doen of een teamgenoot te redden.wimjongil schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:48:
@ Berserker Greaves voor Yi: Master Yi is een van de weinige champions waarop ze wél goed zijn. Ze verhogen immers je DPS, en daarmee ook je heal, met een kwart. En als je je ulti aan hebt, heb je niets te vrezen van slows, alleen snares/stuns. Maar persoonlijk vind ik dat niet opwegen tegen de vermindering in DPS/lifesteal.
Maargoed, dat is waarschijnlijk mijn speelstijl, andere spelers zullen andere items fijner vinden.
Garen is zeker een leuke char, maar vind hem vooral early game echt enorm sterk. Aan het einde van het spel moet je hem toch meer als tank bouwen om nog nut te hebben in mijn ogen.
Zelf main ik nogsteeds Blitzcrank. Wat een heerlijke en unieke champion is dat toch! Grab, knock up, AOE-silence, m-speed/attack speed buff... Geweldig!
Met Frozen Mallet en de ulti van Yi hoef je niemand in te halenSOEFuture schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:40:
[...]
Zelf zou ik inderdaad voor boots of switfness gaan, zodat je net even wat makkelijker vluchtende champs kan inhalen en meer klappen kan verkopen. En sneller de map door kan rennen om bijvoorbeeld een backdoor te doen of een teamgenoot te redden.

Zojuist mijn 400e overwinning geboekt 
Kog'Maw blijft gewoon geweldig om mee te spelen, hij wordt zo onderschat.
-
Verwijderd
Eindelijk Anivia free-to-play, lang op moeten wachten maar het is zover.
Erg leuk om te spelen, ben al verrot gescholden voor Maclaren maar heb ook al de complimenten gehad. Walls zijn alleen erg lastig te plaatsen, dat gaat dus nog wel eens fout
. Maargoed, nog de hele week vakantie, dus dat moet binnenkort wel goed komen.
Erg leuk om te spelen, ben al verrot gescholden voor Maclaren maar heb ook al de complimenten gehad. Walls zijn alleen erg lastig te plaatsen, dat gaat dus nog wel eens fout
Jup Anivia tijdje terug gekocht, leuke hero maar in het begin wel lastig. Zowel de muren zoals hierboven beschreven als ook dat je 2 spells dubbel moet activeren, dat beek in het begin wel lastig
ik speel al heel lang morgana, en een tijdje geleden dan ook anivia gekocht omdat ik dat een beetje als de tier3 variant van morgana zie.
walls vallen wel tegen om te plaatsen omdat het maar net afhankelij kvan de situatie is. dat is iets wat je niet zomaar ff leert.
Wat me vooral heel veel plezier deee is de hoge uitput van je skill damage met die 2 skills in combinatie. daarmee kan je bijna alles killen.
Al ben ik wel weer terug naar morgana omdat ik daar gewoon makkelijker mee overleef
btw is voor iedereen lol al bijna 2 dagen down?
walls vallen wel tegen om te plaatsen omdat het maar net afhankelij kvan de situatie is. dat is iets wat je niet zomaar ff leert.
Wat me vooral heel veel plezier deee is de hoge uitput van je skill damage met die 2 skills in combinatie. daarmee kan je bijna alles killen.
Al ben ik wel weer terug naar morgana omdat ik daar gewoon makkelijker mee overleef
btw is voor iedereen lol al bijna 2 dagen down?
[ Voor 4% gewijzigd door hellfighter87 op 25-08-2010 14:23 ]
Nee werkt gewoon.
ah ok naja sinds vanmiddag werkt ie weer dus alles is weer goed
Verwijderd
Sion is niet gemaakt om als tank te gaan, hij's meer een support caster of een support dps'er. Als tank is amumu/galio/Cho'Gath/Shen beter.
[/quote]
Cho'Gath is ook geen tank, hij is een bulky caster.
[/quote]
Cho'Gath is ook geen tank, hij is een bulky caster.
AD is een stuk sterker dan AP, maar ze zijn AD nogal hard aan het nerfen dus ik weet niet voor hoelang nog.NickH schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:50:
[...]
Ik vind hem juist totaal NIET goed voor Master Yi, want je ultimate geeft al een buttload aan attack speed en reken maar dat je wat items zult kopen die ook attack speed zullen geven. Dan kun je beter Mercury Treads nemen om ervoor te zorgen dat wanneer je achter iemand aan loopt je hem ook zult krijgen of Ninja Tabi zodat je tegen andere DPS figuren zult winnen.wimjongil schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:48:
Maargoed, dat is waarschijnlijk mijn speelstijl, andere spelers zullen andere items fijner vinden.
Jungle Yi is de beste Yi, dus dat is sowieso goed. Maar Malady is gewoon een crappy item. Nooit maar ook NOOIT is het de beste keuze om Malady te geven. Het enige wat het doet is je attack speed geven, en er zijn tal van andere mogelijkheden die dat ook doen. Bovendien is pure damage veel belangrijker op dat moment omdat je ultimate al genoeg attack speed erbij geeft.xminator schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:52:
Wat vinden jullie van deze itembuild voor YI dan?
Phage
phantom dancer
Smite owned wel.
Frozen Mallet zou ik niet gaan kopen met Yi, het doet vrij weinig voor je damage en je kan net zo goed de Lizard Buff pakken (wat je ook zou moeten doen als Yi zijnde).wimjongil schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:54:
[...]
Met Frozen Mallet en de ulti van Yi hoef je niemand in te halen. Alleen Singed is soms echt té kut, dat 'ie zo heel hard gaat rennen en gas sproeien
.
Kog'Maw is enorm stoer, vind het alleen jammer dat ze AD zo gebuffed hebben maar AP juist generfed. AP vond ik veel leuker om te spelen omdat je dan je ultimate kon blijven spammen en ook echt damage deed, maar nu is AD gewoon veel effectiever geworden.Nazanir schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:37:
Zojuist mijn 400e overwinning geboekt
Frozen Mallet is er juist voor om mensen te kunnen chasen. Met die insane attack speed heb je ze zo geslowd, en als je dan eenmaal door aan het hitten bent... geen ontkomen aan heheVerwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:15:
[...]
Ik vind hem juist totaal NIET goed voor Master Yi, want je ultimate geeft al een buttload aan attack speed en reken maar dat je wat items zult kopen die ook attack speed zullen geven. Dan kun je beter Mercury Treads nemen om ervoor te zorgen dat wanneer je achter iemand aan loopt je hem ook zult krijgen of Ninja Tabi zodat je tegen andere DPS figuren zult winnen.
[...]
Frozen Mallet zou ik niet gaan kopen met Yi, het doet vrij weinig voor je damage en je kan net zo goed de Lizard Buff pakken (wat je ook zou moeten doen als Yi zijnde).
Dit + Yi heeft meer health en is moeilijker neer te krijgen; FM is zowat een must als 4-de item.wimjongil schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:57:
[...]
Frozen Mallet is er juist voor om mensen te kunnen chasen. Met die insane attack speed heb je ze zo geslowd, en als je dan eenmaal door aan het hitten bent... geen ontkomen aan hehe.
Iedereen heeft zo zijn manier van spelen en kiest de items die hem passen.whodares schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:20:
[...]
Dit + Yi heeft meer health en is moeilijker neer te krijgen; FM is zowat een must als 4-de item.
Je kunt wel guides gaan volgen of zeggen welke items beter zijn voor de champ maar iedere speler kan mischien wel met een bepaald item beter uit de voeten komen dan een ander.
De item keuze heeft namelijk ook te maken met het team waar je tegen vecht.
+1 wat dragon3016 zegt
Speelstijl heeft zeker invloed op je item, rune en mastery build. Veel heroes kan je verschillende manieren spelen en daarnaast ook nog kleine verschillen inbrengen. In dit geval dus: slow + iets meer health voor Yi, als je dat lekker vind spelen, zeker doen
IMHO is er geen "uber build", veel items geven (gedeeltelijk) dezelfde stats en als je iets minder van die stat neemt en wat meer health of utility kan je ook nog prima uit de voeten komen. Zeker dingen anders dan anderen doen kan je een leuk voordeel geven tegenover het tegengestelde team.
Speelstijl heeft zeker invloed op je item, rune en mastery build. Veel heroes kan je verschillende manieren spelen en daarnaast ook nog kleine verschillen inbrengen. In dit geval dus: slow + iets meer health voor Yi, als je dat lekker vind spelen, zeker doen
IMHO is er geen "uber build", veel items geven (gedeeltelijk) dezelfde stats en als je iets minder van die stat neemt en wat meer health of utility kan je ook nog prima uit de voeten komen. Zeker dingen anders dan anderen doen kan je een leuk voordeel geven tegenover het tegengestelde team.
Ja klopt, heb ik ook al de hele tijd gezegdNickH schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:52:
+1 wat dragon3016 zegt
Mwah, ik vind dat YI life steal nodig heeft, van de goedkope life steal items is Malady het beste voor een YI imo. Ja je kunt een stark favor nemen maar dan ben je ook duurder uit. En de extra attk speed dat je erbij krijgt is lekker om snel te killen en dan nog ulti erbij ben je helemaal snel.Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:15:
Jungle Yi is de beste Yi, dus dat is sowieso goed. Maar Malady is gewoon een crappy item. Nooit maar ook NOOIT is het de beste keuze om Malady te geven. Het enige wat het doet is je attack speed geven, en er zijn tal van andere mogelijkheden die dat ook doen. Bovendien is pure damage veel belangrijker op dat moment omdat je ultimate al genoeg attack speed erbij geeft.
Voor slechts een beetje meer geld en iets minder attackspeed heb je hogere lifesteal, een aura en belangrijkste: enemy - armor aura.xminator schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:36:
[...]
Mwah, ik vind dat YI life steal nodig heeft, van de goedkope life steal items is Malady het beste voor een YI imo. Ja je kunt een stark favor nemen maar dan ben je ook duurder uit. En de extra attk speed dat je erbij krijgt is lekker om snel te killen en dan nog ulti erbij ben je helemaal snel.
Er is een reden dat zo weinig volk malady gebruikt.
Dan is er ook vast een reden dat ik nog nooit tegen een betere YI heb gespeeld.whodares schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:18:
[...]
Voor slechts een beetje meer geld en iets minder attackspeed heb je hogere lifesteal, een aura en belangrijkste: enemy - armor aura.
Er is een reden dat zo weinig volk malady gebruikt.
Malady kun je altijd late game nog verkopen en vervangen voor iets beters.
ik raak met Yi meestal nooit echt ver genoeg dat ik zoiets zou moeten doen. Op 30 - 40 minuten geeft de vijand meestal op omdat ik 800-900 crits zit te doen met bijna 3k hp.xminator schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:57:
[...]
Dan is er ook vast een reden dat ik nog nooit tegen een betere YI heb gespeeld.
Malady kun je altijd late game nog verkopen en vervangen voor iets beters.
Mijn itembuild is namelijk gefocust op een beetje attackspeed en massive damage.
Meestal zoiets:
Starks
Boots (veel stunners of veel AP-damage = mercury, anders vaak berserkers)
Infinity Edge (hier zit je dan al op 600 crits en is het meestal gg als je een beetje de juiste personen focust).
Frozen Mallet (**** die Yi gaat maar niet dood en die kan ons 1v3 af als we geen stunner meehebben).
Laatste 2 items kan je zelf kiezen, meestal ga ik Banshees en Bloodthirster.
Als je nietgoed bezig bent, maak je gewoon 2 defensive items van de mensen die je kapotmaken.
Meestal komt dit neer op Banshees + Guardian Angel.
Dan zeg ik gefeliciteerd, je hebt nu:
mooie damage
3k+ hp
geen al te slechte armor en mr als je GA hebt gemaakt.
Aangezien mijn itembuild zo duur is, probeer ik zoveel mogelijk te farmen zonder dat het teamfights verhindert. Soms laat ik wel eens iemand doodgaam om een dragon te pakken, maar dragon is 2 kills waard. Ze mogen ragen zoveel ze willen, maar als ik dit tegen hun neus druk, zwijgen ze
Nu om zoveel mogelijk items zo snel mogelijk te krijgen, max ik eerst Alpha Strike. Veel Yi builds maxen eerst Wuju Style, maar waar ik zit te spelen is dit niet effectief. Die mensen geven je namelijk niet veel openingen om voor een kill te gaan. Dan farm je beter en als je een keertje naar de base gaat = kill als je terugkomt
Maar natuurlijk, dit is de manier waarop ik Yi speel. Elke Elo-range heeft een andere soort van Yi nodig (high-elo eigelijk meestal geen), maar dit is de Yi die ik nodig heb. Ik zit op normal queue op iets van een 1800 Elo, dat is mid-high, niets speciaals, maar ook niet te min.
Hopelijk buffen ze Twisted fate binnenkort, ik speel die kerel graag. Ben hem opnieuw beginnen spelen, maar hij is echt niet meer wat hij ooit is geweest. Vroeger was hij veel te OP, nu is hij veel te zwak.
2de laagste attack range en 305 movespeed om te beginnen. Als ze zijn Ap-ratio's gewoon een klein beetje omhoog zouden trekken of zijn range een beetje verhogen, dan zou al een groot deel van het probleem opgelost zijn.
Leg onze item builds maar is naast mekaar:
Dat van jou: ( 16715 gold )
http://leaguecraft.com/bu...4f4cb13eb953927f77ea81afe
Dat van mij: ( normal game 11765 gold)
http://leaguecraft.com/bu...a89cdbb40ba408265dc99a8c6
Upgraded als het een enorm late game wordt : 16720 gold
http://leaguecraft.com/bu...2f63b8be5bb6995e48a6956e4
Ik heb 0.705 meer attk speed en 24% meer Crit chance. Ook nog is effectief 1227 meer hp. Ook nog is 32% dodge waar jij 0% hebt. En m'n movement speed is ook nog 70 sneller dan dat van jou.
Waar jij meer damage doet, attack ik sneller, dodge ik attacks, crit ik meer, heb meer hp, loop sneller....
Natuurlijk speelt iedereen anders maar ik vind mijn build vrij goed, meningen verschillen natuurlijk dat wel
Ik heb 0.705 meer attk speed en 24% meer Crit chance. Ook nog is effectief 1227 meer hp. Ook nog is 32% dodge waar jij 0% hebt. En m'n movement speed is ook nog 70 sneller dan dat van jou.
Waar jij meer damage doet, attack ik sneller, dodge ik attacks, crit ik meer, heb meer hp, loop sneller....
Natuurlijk speelt iedereen anders maar ik vind mijn build vrij goed, meningen verschillen natuurlijk dat wel
jij hebt meer attackspeed, maar met je ult zit je op mijn itembuild toch al boven de 2.0. Vrij nutteloos dus dat je 0.7 meer hebt. Jij hebt namelijk al bijna de attackspeed cap ZONDER ULTIMATE. Je waste dus effectief 0.5 attackspeed met je build.xminator schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:14:
Leg onze item builds maar is naast mekaar:
Mijn damage is bijna het dubbele van de jouwe. Aangezien ik iets van een 0.3 attackspeed achter zal liggen op jouw, doe ik dus ongeveer 1.5 keer je damage.
Ik heb ook 3x je lifesteal en een -armor aura. met runes erbij doe ik ongeveer 50 armor van je eraf. Dat doet enorm veel pijn.
Jij vergelijkt onze yi builds 1v1; Dat is een hele grote fout. 1v1 zou jij waarschijnlijk winnen. In een 5v5 daarentegen ga jij neer. Als ik een 1v1 build tegen een andere yi zou maken, zou ik ook zeker dodge boots pakken met een Phantom Dancer. Dat doe ik niet, want het is geen 1v1 game.
Het komt er dus op neer dat:
mijn build:
+ 400 meer health heeft
- 52 armor minder heeft (als je bloodthirster maakt ipv GA).
- 13.41 minder MR heeft (opnieuw bloodthirster ipv GA)
+ 35 armor penetration meer heeft (masteries + runes) + nog eens een -20 armor aura.
+ 3 keer zoveel lifesteal heeft.
+ 150 damage meer heeft (bijna het dubbele van jou met je 170 damage). (is 70 als je GA maakt ipv Bloodthirster)
-(+) 0.677 minder attackspeed, maar dit maak ik volledig goed door mijn ultimate te activeren. (wist je dat Master Yi zonder items met enkel zijn level 3 ult al 2.1888 attackspeed heeft?) cap ligt op 2.5 en mijn build haalt 2.6 door ulti te activeren.
- 24% minder crit chance heeft.
+ 25.2% meer crit damage heeft (260 - 234.8 = 25.2)
- 22.91 minder dodge heeft (31.53 - 8.62), maar dit is enkel nuttig tegen een team van auto-attackers.
+ 1.5% meer cooldown reduction heeft (2.25 - 0.75 = 1.5).
Als je dit even bekijkt, mag je zelf nog steeds kiezen. Jouw build is duidelijk beter als je ultimate niet op is en je 1v1 gaat.
Mijn build is beter als ik snel een squishy moet snipen. Ook geeft ik een - 20 armor aura die helpt tegen eender wie dan ook. Kan jouw 5 damage per hit (tot 30) daar tegenop?
http://leaguecraft.com/bu...36bc31ee0494e09ef284c418c
Dit is mijn build met runes en masteries. Feel free to look around
EDIT: lees net een stomme fout in je post. Je zegt dat je 70 meer MS hebt dan mij. Zou ik maar even snel veranderen, want die 70 ms verschil zijn de boots. Je hebt bij mij op de base value gekeken en bij jezelf op de +item value.
[ Voor 3% gewijzigd door whodares op 28-08-2010 18:18 . Reden: Had me misrekend met de oude ulti van 75% AS ipv 80% AS ;) ]
Ja maar je vergeet de feit dat je met een normale game meestal maar rond de 12k gold binnen haalt, totdat je jou build hebt bereikt is de game al over.
YI is meer een hero dat erin springt bij 5 vs 5 team fights nadat de tanks erin zijn om zo snel te killen.
En dus 1 vs 1 niet te vergelijken perse.
Ik zal iig niet afwijken van mijn build al 150 games gaat het er goed mee
YI is meer een hero dat erin springt bij 5 vs 5 team fights nadat de tanks erin zijn om zo snel te killen.
Goed dat hij werkt voor jouw; trouwens, 12k gold = mijn itembuild zonder bloodthirster en een catalyst dacht ik. Zal er iig dichtbij zitten met die schatting.xminator schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:20:
Ja maar je vergeet de feit dat je met een normale game meestal maar rond de 12k gold binnen haalt, totdat je jou build hebt bereikt is de game al over.
Als je er eens zin in hebt, kan je mijn itembuild altijd uitproberen. Als ze het toelaten eerst de IE rushen. Dit kan enkel als je laning phase echt schitterend was. Aangezien ik Alpha Strike eerst pak en defensief speel, is dit meestal het geval
Zit je trouwens op de EU of de US? Ik zit op de US.
Ik level ook eerst Alpha strike full, maar ik speel vrij offensief. M'n lane partner moet dus ook meewerken.whodares schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:32:
[...]
Goed dat hij werkt voor jouw; trouwens, 12k gold = mijn itembuild zonder bloodthirster en een catalyst dacht ik. Zal er iig dichtbij zitten met die schatting.
Als je er eens zin in hebt, kan je mijn itembuild altijd uitproberen. Als ze het toelaten eerst de IE rushen. Dit kan enkel als je laning phase echt schitterend was. Aangezien ik Alpha Strike eerst pak en defensief speel, is dit meestal het geval
Zit op EU.
Ik had net Starks fevor ipv. malady gedaan, maar ik vond het toch minder prettig. In het begin is het lekker als je rond de 1.8 atk speed hebt zonder ulti
Sinds wanneer heb je je ulti niet meer als Yi als je iemand gaat ganken? 
Bijna alles dat je doet, verlaagt de cooldown ervan.
Met Alpha Strike kan je inderdaad heel offensief spelen, maar in solo queue ga ik er altijd vanuit dat ik met de slechtste spelers zit. Dit helpt me vaak enorm
Bijna alles dat je doet, verlaagt de cooldown ervan.
Met Alpha Strike kan je inderdaad heel offensief spelen, maar in solo queue ga ik er altijd vanuit dat ik met de slechtste spelers zit. Dit helpt me vaak enorm
Daarom heb ik ook altijd SMITE + Ghost, smite zodat je altijd wel genoeg gold haalt in een lane.
En ghost om weg te gaan als ze je willen ganken... In het begin ben je als YI enorm squishy..
En ghost om weg te gaan als ze je willen ganken... In het begin ben je als YI enorm squishy..
Is ook bekend hoelang het nog gaat duren voordat de servers weer up and running zijn?
Smite of Yi is net slecht, leer eens lasthitten man! Smite is enkel goed voor junglers.xminator schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:56:
Daarom heb ik ook altijd SMITE + Ghost, smite zodat je altijd wel genoeg gold haalt in een lane.
Ghost kan ik best inkomen, Ghost + ult = The Flash
Iets wat ook goed is als andere summoner spell is cleanse. Dat countert nu ook Exhaust volledig en die krijg je gegarandeerd op je.
Zelf Exhaust meepakken kan ook handig zijn, early game is dat heel heerlijk voor die 1v1 of 2v2 situaties.
Ja, maar ik jungle ook meteen.. efficient te werk gaan. Meteen golems pakken, je begint lvl 2. Dan als je tegen ranged moet is het handig. En daarna wanneer je voldoende geld hebt om vampiric scepter+ bloodrazor te halen is het meteen jungle in alles killen buffs pakken en dan proberen om een kill te pakken...whodares schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:38:
[...]
Smite of Yi is net slecht, leer eens lasthitten man! Smite is enkel goed voor junglers.
Ghost kan ik best inkomen, Ghost + ult = The Flash
Iets wat ook goed is als andere summoner spell is cleanse. Dat countert nu ook Exhaust volledig en die krijg je gegarandeerd op je.
Zelf Exhaust meepakken kan ook handig zijn, early game is dat heel heerlijk voor die 1v1 of 2v2 situaties.
Ik krijg altijd bij lvl 10 mensen te horen smite is noob, wanneer ik met lvl 25+ zit krijg ik dat nooit te horen eerlijk gezegd
Gister had ik ook een leuke potje, voordat het spel begon deed m'n internet raar.. De eerste 10 minuten niet gespeeld, kom ik ingame maak ik uiteindelijk iets van 12 kills 0 death 5 assist als endscore heerlijk is dat
Waarom zit je op us als ik vragen mag.whodares schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:32:
[...]
Goed dat hij werkt voor jouw; trouwens, 12k gold = mijn itembuild zonder bloodthirster en een catalyst dacht ik. Zal er iig dichtbij zitten met die schatting.
De updates worden nowadays een dag later uitgebracht. als je het vergelijkt met eu.
Ik ga vanavond deze build maar eens uitproberen.
Ik zit op de us door de betadragon3016 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:43:
[...]
Waarom zit je op us als ik vragen mag.![]()
De updates worden nowadays een dag later uitgebracht. als je het vergelijkt met eu.
Ik ga vanavond deze build maar eens uitproberen.
Ik werd in de beta van de US gevraagd en dan kende ik daar wat volk. Wou ik niet meer weggaan eh
Dat + skins overzetten blijkt moeilijk te zijn dus die wil ik best wel houden
@xminator
Als je die scores kan halen na zo een lange afk, dan vrees ik dat je nog bij de noobjes aan het spelen bent
Voor mij is het al moeilijk om een kill te halen binnen de eerste 5 minuten (note, hiermee bedoel ik first blood). Iedereen speelt ofwel superagressief ofwel superveilig. Als je dan als level 3 (dragon + towerkills) er nog eens bijkomt, terwijl iedereen 10+ is, dan kan je het meestal wel vergeten. Waar ik speel, daar laten ze je niet even rustig farmen
Maar ja, daar kom je wel achter na wat meer games
Trouwens, Yi heeft niet echt een madreds nodig om effectief te junglen. Je hebt al een gratis madreds met je Alpha Strike. Maar elk zijn eigen stijl zeker?
Ja ik vond het ook enorm grappig ja, ze waren wel allemaal 27+ maar waren gewoon noobs.. de eerste kills pakte ik gewoon met lasthitten ( waar malady handig mee is,)whodares schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:58:
[...]
Ik zit op de us door de beta
Ik werd in de beta van de US gevraagd en dan kende ik daar wat volk. Wou ik niet meer weggaan eh
Dat + skins overzetten blijkt moeilijk te zijn dus die wil ik best wel houden
@xminator
Als je die scores kan halen na zo een lange afk, dan vrees ik dat je nog bij de noobjes aan het spelen bent
Voor mij is het al moeilijk om een kill te halen binnen de eerste 5 minuten (note, hiermee bedoel ik first blood). Iedereen speelt ofwel superagressief ofwel superveilig. Als je dan als level 3 (dragon + towerkills) er nog eens bijkomt, terwijl iedereen 10+ is, dan kan je het meestal wel vergeten. Waar ik speel, daar laten ze je niet even rustig farmen
Maar ja, daar kom je wel achter na wat meer games
Trouwens, Yi heeft niet echt een madreds nodig om effectief te junglen. Je hebt al een gratis madreds met je Alpha Strike. Maar elk zijn eigen stijl zeker?
Eigelijk is malady slecht om te lasthittenxminator schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:36:
[...]
Ja ik vond het ook enorm grappig ja, ze waren wel allemaal 27+ maar waren gewoon noobs.. de eerste kills pakte ik gewoon met lasthitten ( waar malady handig mee is,)
Je mag wel sneller slaan, maar de anderen doen meer damage. Om bijvoorbeeld creeps te lasthitten, heb je meer aan damage dan aan attackspeed. Heeft niet veel nut om veel AS te hebben als je partner toch eerder kan slaan dan jou eh
Yeah eindelijk een hero gevonden die mij ligt..
Kogmaw
En na maanden zwoegen eindelijk een penta kill...
http://www.pivogaming.nl/images/sjors/penta/
Kogmaw
En na maanden zwoegen eindelijk een penta kill...
http://www.pivogaming.nl/images/sjors/penta/
MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397
Jup! ben er trots op.....Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:51:
haha, sjors, zelfs een screenie er van gemaakt?!
Ben jij goed met photoshop zeg
Jazeker.... zelfs jou er nog ff in gesoept......
Gelukkig was je erbij op ts... anders zou helemaal niemand het geloven!!
Oh en hoeveel assists had jij die ronde??? Ikke 0!!
[ Voor 25% gewijzigd door MetricCandy op 01-09-2010 12:03 ]
Huh, misschien is het een verschil tussen de EU en US servers, maar Yi word op US niet meer dan als een Pubstomper beschouwd. Als een Carry is hij heel sterk, geen twijfel, maar er zijn betere/sterkere carries die niet compleet afhankelijk zijn van hun Ult of gewoon in een halve seconde compleet vernietigd worden.
Een beetje team heeft minimaal 1 stun/snare die +/- 2 seconden duurt. Zelfs met Highlander, in 2 seconden is Yi gewoon dood. Hij heeft geen HP, geen armor, geen magic resist. Hij is dun als papier, en op wat hoger Ele zie je hem echt gewoon NOOIT. Daarbij is hij alles behalve hulpzaam in teamfights, het enigste wat hij brengt is DPS. Het is wel veel qua DPS, maar geen AOE, geen slows/stuns/auras.
Er zijn gewoon heroes die hetzelfde kunnen als Yi, dat beter doen, en meer hulp aan een team bieden.
@wimjongil:
Sorry, een paar voorbeelden:
Xin Zhao: geweldige Jungler dankzij zijn passive, hij heeft een knock up (kan je zien als een stun), een slow en een krachtige AoE aanval. Hij heeft als passive van zijn shout increased attack speed, dus snel aanvallen is geen probleem. Zijn slow is een charge, dus je zit meteen bovenop een tegenstander, wegrennen is er dan niet meer bij. Hij heeft meer HP dan Yi, en dankzij zijn relatief sterke skills, mis je niet zo veel damage als je wat armor of magic resist bouwt.
Jax: zijn passive is goed, misschien iets zwak op het moment. Hij heeft een passive dodge (gelwedig tegen physical carries) en als hij dodged kan hij AoE stunnen. Gecombineerd met zijn Leap Strike, waarmee je bovenop een vijand springt en dan stunnen, word wegrennen problematisch op zijn zachst gezegd. Zijn passive zorgt dat je health krijgt van AP/AD items. Dus je kan makkelijk 3k HP halen, zonder dat je echt health items hoeft te kopen. Zijn ultimate verhoogd zijn attack speed naarmate je meer aanvalt.
Olaf: Aparte passive, voor elke % hp die hij mist, krijgt hij het missende percentage als attack speed. Zijn ultimate maakt hem immuum voor CC (in tegenstelling to Yi, die bijv nog wel gestunned kan worden), en verminderd alle damage die tegen jou gedaan word. Hij heeft een skillshot/slow skill, die je eindeloos kan gebruiken als je iemand chased (skill heeft een 6 sec CD, maar als je je gegooide bijl oppakt, verminderd dat de cooldown weer met 6 seconden), daarbij heeft hij een skill die zijn damage verhoogd gebasseerd op zijn HP en die skill heeft hem ook spellvamp (niet echt nodig) en lifesteal. Als laatste, zijn reckless swing doet true damage (negeert armor/magic resist), en is gewoon weg vernietigend early/mid game.
Pantheon: Leuk passive, blokt 1 aanval die meer dan 40 damage doet, ook van towers. Elke 4e aanval die je doet herstelt deze passive. Hij heeft een stun, die ook meteen zijn passive weer actief maakt, een AoE/Cone aanval die heerlijk veel damage doet (gebruik deze voornamelijk op een gestunde vijand) en medium range nuke gebasseerd op zijn AD. Lekker om mee te harrassen, of iemand die vlucht doden. Zijn ultimate doet gigantisch veel damage, slow, en is global. met andere worden, hij kan letterlijk van waar dan ook, een gevicht inspringen. Heeft wel wat oefening nodig om goed to doen, maar het sloopt teams wanneer het goed gedaan word.
Shaco: Zijn passive geeft 25% meer damage als je van achter aanvalt, hij heeft een teleport/invisible skill in 1, dus achtervolgen/vluchten gaat makkelijk. Zijn Jack in the Box geeft fear en doet wat extra schade, maar vooral de fear is heel sterk in team gevechten. Two Shiv geeft als passive een slow, en kan gebruikt worden als Nuke die de slow ook toepast. Hoe meer AD je hebt, hoe sterker.
Warick: Heeft als passive een lifesteal, die meer healed naar mate je meer hits land. Hij kan iedereen zien in een grote radius die minder dan 40% HP heeft, en het maakt hem sneller. heeft een Buff die zijn attack speed verhoogd, zowel als van zijn team genoten. Zijn ultimate stunt voor 2,5 seconden wat natuurlijk altijd leuk is voor andere teamgenoten om ook lekker los te gaan.
Allemaal, stuk voor stuk beter dan Yi, en hebben wat extras te bieden in team gevechten, zonder echt minder schade te doen dan Yi.
Een beetje team heeft minimaal 1 stun/snare die +/- 2 seconden duurt. Zelfs met Highlander, in 2 seconden is Yi gewoon dood. Hij heeft geen HP, geen armor, geen magic resist. Hij is dun als papier, en op wat hoger Ele zie je hem echt gewoon NOOIT. Daarbij is hij alles behalve hulpzaam in teamfights, het enigste wat hij brengt is DPS. Het is wel veel qua DPS, maar geen AOE, geen slows/stuns/auras.
Er zijn gewoon heroes die hetzelfde kunnen als Yi, dat beter doen, en meer hulp aan een team bieden.
@wimjongil:
Xin Zhao: geweldige Jungler dankzij zijn passive, hij heeft een knock up (kan je zien als een stun), een slow en een krachtige AoE aanval. Hij heeft als passive van zijn shout increased attack speed, dus snel aanvallen is geen probleem. Zijn slow is een charge, dus je zit meteen bovenop een tegenstander, wegrennen is er dan niet meer bij. Hij heeft meer HP dan Yi, en dankzij zijn relatief sterke skills, mis je niet zo veel damage als je wat armor of magic resist bouwt.
Jax: zijn passive is goed, misschien iets zwak op het moment. Hij heeft een passive dodge (gelwedig tegen physical carries) en als hij dodged kan hij AoE stunnen. Gecombineerd met zijn Leap Strike, waarmee je bovenop een vijand springt en dan stunnen, word wegrennen problematisch op zijn zachst gezegd. Zijn passive zorgt dat je health krijgt van AP/AD items. Dus je kan makkelijk 3k HP halen, zonder dat je echt health items hoeft te kopen. Zijn ultimate verhoogd zijn attack speed naarmate je meer aanvalt.
Olaf: Aparte passive, voor elke % hp die hij mist, krijgt hij het missende percentage als attack speed. Zijn ultimate maakt hem immuum voor CC (in tegenstelling to Yi, die bijv nog wel gestunned kan worden), en verminderd alle damage die tegen jou gedaan word. Hij heeft een skillshot/slow skill, die je eindeloos kan gebruiken als je iemand chased (skill heeft een 6 sec CD, maar als je je gegooide bijl oppakt, verminderd dat de cooldown weer met 6 seconden), daarbij heeft hij een skill die zijn damage verhoogd gebasseerd op zijn HP en die skill heeft hem ook spellvamp (niet echt nodig) en lifesteal. Als laatste, zijn reckless swing doet true damage (negeert armor/magic resist), en is gewoon weg vernietigend early/mid game.
Pantheon: Leuk passive, blokt 1 aanval die meer dan 40 damage doet, ook van towers. Elke 4e aanval die je doet herstelt deze passive. Hij heeft een stun, die ook meteen zijn passive weer actief maakt, een AoE/Cone aanval die heerlijk veel damage doet (gebruik deze voornamelijk op een gestunde vijand) en medium range nuke gebasseerd op zijn AD. Lekker om mee te harrassen, of iemand die vlucht doden. Zijn ultimate doet gigantisch veel damage, slow, en is global. met andere worden, hij kan letterlijk van waar dan ook, een gevicht inspringen. Heeft wel wat oefening nodig om goed to doen, maar het sloopt teams wanneer het goed gedaan word.
Shaco: Zijn passive geeft 25% meer damage als je van achter aanvalt, hij heeft een teleport/invisible skill in 1, dus achtervolgen/vluchten gaat makkelijk. Zijn Jack in the Box geeft fear en doet wat extra schade, maar vooral de fear is heel sterk in team gevechten. Two Shiv geeft als passive een slow, en kan gebruikt worden als Nuke die de slow ook toepast. Hoe meer AD je hebt, hoe sterker.
Warick: Heeft als passive een lifesteal, die meer healed naar mate je meer hits land. Hij kan iedereen zien in een grote radius die minder dan 40% HP heeft, en het maakt hem sneller. heeft een Buff die zijn attack speed verhoogd, zowel als van zijn team genoten. Zijn ultimate stunt voor 2,5 seconden wat natuurlijk altijd leuk is voor andere teamgenoten om ook lekker los te gaan.
Allemaal, stuk voor stuk beter dan Yi, en hebben wat extras te bieden in team gevechten, zonder echt minder schade te doen dan Yi.
[ Voor 66% gewijzigd door Nazanir op 01-09-2010 20:33 ]
-
Zeg dan ook even meteen welke, is wel zo handig voor de Yi-spelers hierNazanir schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:13:
Dat wat jij zegt verschilt echt per build, mijne is iets meer defensiever... Je ziet sommige echt alleen met ATTK en Crit lopen voor de rest niks..Nazanir schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:13:
Huh, misschien is het een verschil tussen de EU en US servers, maar Yi word op US niet meer dan als een Pubstomper beschouwd. Als een Carry is hij heel sterk, geen twijfel, maar er zijn betere/sterkere carries die niet compleet afhankelijk zijn van hun Ult of gewoon in een halve seconde compleet vernietigd worden.
--edit, afgelopen 3 dagen 8 potjes gespeeld met master YI en alle 8 gewonnen van de 8 potjes:
102 kills - 20 deaths, k/d ratio 5,1 vrij aardig.. ( allemaal solo random games )
[ Voor 7% gewijzigd door xminator op 01-09-2010 22:21 ]
Verwijderd
Jax is op dit moment sowieso niet beter als yi, ook shaco is na de laatste nerf waarschijnlijk gelijk/zwakker en ook pantheon en ww zijn op dit moment zeker niet meer dan gelijkwaardig. Daarnaast farmed Yi ook nog een stuk makkelijker dus eerder goede items.
als ik mag kiezen wie ik als teammates heb zie ik liever een pantheon en/of ww dan een yi.Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:14:
[...]
Jax is op dit moment sowieso niet beter als yi, ook shaco is na de laatste nerf waarschijnlijk gelijk/zwakker en ook pantheon en ww zijn op dit moment zeker niet meer dan gelijkwaardig. Daarnaast farmed Yi ook nog een stuk makkelijker dus eerder goede items.
Goede onderbouwing ben het inderdaad met je eens dat yi geen high elo char is hij is veel te squishy en voegt niks toe aan je team ca stuns,slows buffs etc.Nazanir schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:13:
@wimjongil:
Heb meerdere keren ook als yi gespeeld maar meestal is het zo dat ze je gelijk targeten als je op ze afkomt en dit betekend meestal dat je dood gaat.
Echter ik mis 1 champion in je lijstje en dit is tryndamere. Deze champion gebruikt zowel attack speed als critical strike. Ik ben hem de laatste dagen gaan spelen en moet zeggen hij bevalt me goed. Je kunt meerdere enemies slowen wat handig is voor het chasen voor je team. Vaak wordt je al snel getarget maar door je ulti te gebruiken ben je hiervanaf en kun je de rollen al snel omdraaien want je hoge damage output die je dan doet met bijna 100% crit chance is sweet. Als het te heet wordt gebruik je je bloodthirst om je wat te healen en je wervelwind om te ontsnappen.
Hierdoor geef je je team een goeie voorsprong.
@ Nazanir: bedankt! Ik zal die champions een keer proberen, vooral Jax spreekt me aan (sprak me sowieso al wel aan).
Dit topic is gesloten.