Toon posts:

[PC] League of Legends OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 26 Laatste
Acties:
  • 94.592 views

Anoniem: 86399

Topicstarter
Mede-auteur:
  • SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 15:24

SaphuA

Inhoud
League of Legends
League of Legends is een gratis te spelen PC game gebaseerd op DotA Allstars (een Warcraft 3 map) en ontwikkeld door Riot Games. In het spel nemen twee teams met een gelijk aantal champions het tegen elkaar op met als doel de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Je begint elk potje met je champion op level 1 en zonder items. Gaandeweg level je je champion tot 18 en breidt je hem uit met items die bij jouw build passen. Op het moment van schrijven zijn er 76 champions en 109 items beschikbaar waardoor vrijwel elke game uniek is.

Registreren
Als je ook League of Legends wilt spelen dien je eerst een account aan te maken. Je kunt in het registratieformulier aangeven of je in de EU of US region wenst te spelen. De meeste Tweakers spelen op de EU region. Houd hier rekening mee, want het is niet mogelijk je account van region te verhuizen!
Registreren

Meer Informatie
Officiele Site
Fan Site Directory

Contact
Het spel wordt nog leuker wanneer je regelmatig met dezelfde personen samenspeelt. De volgende middelen worden veel gebruikt om met elkaar in contact te komen.

TeamSpeak
Er word tijdens premades veel gebruik gemaakt van TeamSpeak. Op dit moment zijn we te vinden op twee servers, waar verschillende tweakers en andere spelers te vinden zijn. Je wordt uiteraard vriendelijk verzocht je er netjes te gedragen:

Host: Clan PIVO
Url: http://www.pivogaming.nl
TeamSpeak: 83.87.171.73:9987
Status: ▒▒▒▒▒ (20-01-11)
Het teamspeak channel van de clan/vriendengroep PIVO.

Host: Prototype
Url: http://130.89.160.57/lol/
TeamSpeak: 130.89.160.57:9987
Status: ▒▒▒▒▒ (20-01-11)
Een open Nederlandse gaming community. Je moet even door een admin goedgekeurd worden voordat je de subchannels in kunt, stuur daarvoor een berichtje.

Tweakers
De volgende Tweakers spelen League of Legends ook. Voeg ze toe aan je friend list of stuur ze een whisper met /w [username] [message]

Stuur een PM naar SaphuA met je username en server als je ook opgenomen wenst te worden in deze lijst.

EU-Server:
TweakersLeague of Legends EU
VraatJVraatje
B.k.Vurigoog
SaphuASaphuA
Hu9oHugo1980
SimyagerSimyager
Pivo_AcePIVO Ace
Hellfighter87Hellfighter87
MarcksMarcks
DomdoFardamir
NickHHoPeIsDoPe
WimjongilPrivate 01
Snappie88Hobbyneuker
Psyy138Psyy138
LizardzRedlizard
FishticksBakp0a
VicariousPublicPervert
IntruderBatsAap
ApexAlphaJules Huls
Dr.RConvolution
AJ1815AJ27
MazeMouseMazeMouse
Cpt.ChaoskciR
SubjectAerowz
BadboystarCerenas
Lennart111Sacare
SemmyS3mmy
JeffroJeffro
BaristoMy LoL Account
DiaxDiaxer
TomTheManiacNumantiaEU

US-Server:
TweakersLeague of Legends US
SjizoSjizo
FishticksBakp0a
ApexAlphaJules Huls
TomTheManiacNumantia

AutoLoL
AutoLoL is een project dat is ontwikkeld door Tijs Hendriks (SaphuA) en Matthew Overall (Willowsticks). Het doel van het project is om bepaalde omslachtige taken in League of Legends te automatiseren om zo de gebruiksvriendelijkheid van het spel te verbeteren. Zo kun je er op dit moment je masteries in beheren en automatiseren, automatisch inloggen en komt er zeer binnenkort automatische chat functionaliteit in.

Voor meer informatie en downloads: http://autolol.codeplex.com/

Trailers
Season One Trailer
Season One is een grote update geweest waarin competitieve ranked games de aandacht kregen. Deze update werd onder andere gevierd met een zeer mooie trailer.
Gameplay Trailer
Een trailer met wat ingame footage.

[Voor 234% gewijzigd door SaphuA op 17-02-2011 21:27]

Topicstarter
Zo, ik ben wel benieuwd naar de interesse voor LoL op GoT. Ik speel het de afgelopen weken best veel en vind het leuker dan soortgelijke games als Heroes of Newerth.

Ik speel met de amerikaanse client, omdat de europese versie veel meer problemen heeft (Store nog niet gelaunched, friends list werkt niet) en ook achter loopt met patches.

[Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 06-01-2010 09:31]

Anoniem: 327492

Dit is niks voor mij, hou niet zo van dit soort spellen.. Maar lijkt me wel mooi gemaakt! :)

offtopic:
Lijkt een beetje op WoW, die website als ik me goed herriner. :$

[Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 327492 op 23-11-2009 15:38]

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Speel het zo nu en dan, ook op de Amerikaanse server. Keuze was snel gemaakt aangezien de EU versie geregeld wordt door GOA en mijn ervaringen met die idioten daar niet zo best zijn :p.

Het spel is op zich wel leuk, maar vind het wel erg minimaal wat er tot nu toe beschikbaar is. Wat ik tevens ook erg jammerlijk vind is het hoge aantal spelers welk constant maar tot surrender over wilt gaan. Speel het gewoon voor de fun en focus niet zo op dat willen winnen.

Topicstarter
Ik loop niet vreselijk veel tegen surrenders aan, maar soms kun je gewoon zien dat het niks gaat worden en dan heb ik er zelf geen lol meer aan, dan begin ik liever aan een nieuwe match met verse teammaten en tegenstanders.

Overigens komt er ook steeds meer content aan, zo is de eerste nieuwe champion aangekondigd, Udyr.

Deze champion verschilt van de huidige champions doordat in plaats van de standaard 3 abilities plus een ultimate hij 4 verschillende stances heeft die hem verschillende passive bonussen geven.
Aangezien hij er een beetje uitziet als een druid hoop/verwacht ik dat elke stance hem in een ander dier veranderd. Hij wordt op 30 november toegevoegd.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 06-01-2010 09:31]

Anoniem: 329837

Heerlijk fantasy spel! Altijd al grote fan van interactieve games (!WoW!) geweest! Zal er alleen niet zo snel geld aan uitgeven..

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Anoniem: 329837 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:57:
Heerlijk fantasy spel! Altijd al grote fan van interactieve games (!WoW!) geweest! Zal er alleen niet zo snel geld aan uitgeven..
Dat is dan wel weer het voordeel bij LoL, het hoeft namelijk niet. Je kunt alles unlocken met punten welk je vergaart door spelen. Met uitzondering van de increased xp en ip pots, maarja, gewoon meer spelen :p.

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:14
Ga hem gelijk eens proberen, er was ook een andere bezig met een DOTA cloon, maar is nog in beta en enkele zeiden dat die beter is als deze. Gezien die in beta is het een lastig discussiepunt, ik ben erg benieuwd hoe houdbaar deze is :)

Kan op geen enkele manier inloggen, al 2 accounts aangemaakt. helaas.

[Voor 13% gewijzigd door J_star op 30-11-2009 09:59]

Topicstarter
Het is misschien een beetje een makkelijke hero, maar ik heb de laatste tijd ongelovelijk veel lol en succes met Ryze. Ze noemen hem niet voor niks een hero killler, mooie stun en een dodelijke ultimate. Ik probeer daarom ook meestal Ability Power te stacken.
Ik ben een beetje squishy, maar in een team-battle probeer ik gewoon uit de klauwen van de vijand te blijven en zo hard mogelijk de gevaarlijkste tegenstander te nuken, ik ben dan misschien wel een beetje een one-trick-pony, maar dat is vaak al genoeg om het gevecht de goede kant op te draaien.

Morgen komt er een nieuwe patch uit trouwens, interessante veranderingen zijn:

v1.0.0.60
  • Added the Winter Version of Summoner's Rift to Normal Games.
  • Fixed a bug where players could not see their teammates when invited to an arranged team
  • Gold while dead has been re-enabled
Daarnaast is er dus ook een nieuwe hero, Udyr, met zijn 4 dierenvormen:
  • Tiger Stance:
    Activation - Udyr's next attack will deal a high amount of damage over 2 seconds (based on his attack damage).
    Persistent Effect - Udyr's attack speed is passively increased. In addition, Udyr splits his attacks into 3 lightning fast hits. On hit effects only trigger off the first hit.
  • Turtle Stance:
    Activation - Udyr gains a temporary shield that absorbs damage.
    Persistent Effect - Udyr's attacks cannot crit, but he restores his health and mana equivalent to a percentage of his damage dealt.
  • Bear Stance:
    Activation - Udyr gains a large movement speed increase for a short duration.
    Persistent Effect - Udyr's attacks stun his target for 1 second. This effect cannot occur on the same target for several seconds.
  • Phoenix Stance:
    Activation - Udyr sends out pulsing waves of fire dealing damage to nearby foes for 5 seconds.
    Persistent Effect - Every third attack, Udyr engulfs enemies in front him in flame.
    Monkey's Agility (Passive) - Entering a stance grants Udyr a temporary buff that increases his attack speed by 12% and dodge chance by 6%. This effect can stack.
Er zijn een aantal skills generfed, zoals Ashe's en Gangplank's ultimate.
En Ryze wordt bijna helemaal anders. Zijn huidige ultimate wordt een gewone skill en zijn nieuwe ultimate is een self-buff die meer AP geeft en zijn attacks splashdamage geeft.

Volledige patchnotes v1.0.0.60

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 17:32

dommerick

is domm

Ik speel dit spel al weer een poosje ondertussen. Nu de laatste tijd enkel op de europese servers. Ben niet super tevreden over hoe het er aan toe gaat bij de europese servers (Achter lopen op patches en nog veel onopgeloste bugs) maar vind het spel enkel leuk met een team. Meer kans op een fatsoenlijk team in de europese servers qua tijden lijkt mij.

De balance is ook nog ver te zoeken. Ik heb zelf de collector's editor besteld waardoor ik straks al veel heroes tot mijn beschikking heb. Dan ben ik minder afhankelijk van de 10 die die week beschikbaar staan.

Als je van dota komt is dit spel wel extreem simpel. Er zijn een hoop stukken weggehaald en veel mensen spelen dit spel zonder ooit iets gehoord te hebben van dota. Dit levert me op dit moment een storend voordeel op omdat mijn level nog niet hoog genoeg is om niet bij de "newbs" gequeued te worden. Met als resultaat dat je met scores van 32-6-9 nog steeds verliest.

Heeft geen signature.

• Japajoe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 11:25
Ik ben laatst ook achter LoL gekomen, eerst gespeeld op de US servers, maar toen deze met patch/launcher problems kwamen, ben ik overgestapt op de EU.

Ik moet zeggen het bevalt me wel, loopt wel iets achter op de US, maar merk er niet al te vaak iets van. Leuk extraatje is dat, vanwege de nog gesloten shops, zijn alle heroes speelbaar. Toch leuk om gelijk te kijken wel heroes je wel en niet liggen.

Heb laatst nog met Amumu gespeeld, tis wel een leuk ventje. Beetje Pudge uit dota, beetje(?) zeg maar gewoon Pudge uit dota. Met hooken, disablen en aoe dmg p/s.

Ik zoek nog een leuke mage achtig type, heb er al een paar geprobeerd maar die lagen mij niet zo. Beste vond ik nog Karthus. Heb ook niet veel Mage-heroes bespeeld.

Topicstarter
Om de zoveel tijd krijgt de US launcher inderdaad plotseling weer problemen met IP's uit europa, alsof ze dat zelf niet doorhebben. Aan de andere kant is er via het Support forum wel tot nu toe steeds een standalone client te downloaden voor de laatste versie, die gebruik ik dan ook.
Heb je Ryze al eens geprobeerd? Dat is een mage die ik in de laatste patch veel speelde.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 08-12-2009 09:01]

• Japajoe
Mja op de EU servers heb ik sowieso een betere ping (24 tegen over 180). Ryze heb ik geprobeerd, tis een leuke hero, maar je ziet er iedereen mee rond lopen. Ik dacht ik ga eens op zoek naar hero's die niet iedereen gebruikt.

Heb je Sion al geprobeerd? Soort Nax van Dota met lifesteal e.d. is ook wel lachen:)

Enige jammere aan de EU server is wel dat de punten die je verzameld niet opgeslagen worden, omdat de shop nog gesloten is:(

• dommerick

dommerick

is domm

De punten worden volgens mij wel gewoon opgeslagen, maar helaas nog niet weergegeven. In ieder geval ben ik druk op zoek naar een team. Want het spel is leuk solo, maar word leuker zodra er meer spanning en tactiek bij komt kijken. Op het moment sta ik op een winning streak van 8 :D

Heeft geen signature.

Anoniem: 184982

Ik heb het ook maar eens uitgeprobeerd. Tot nu toe alleen toturial en 5 vs 5 met AI.
Ben wel benieuwd hoe het speelt met andere, en wat er nou echt voor taktieken zijn. Tot nu toe ziet het er mee uit als maar wat rond kachelen en ondertussen wat upgrade hier en daar. Geen controle over monsters etc.

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-02 11:58
klinkt wel tof! wat zijn de verschillen met dota? is dit echt simpeler?

ga het iig proberen :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

• Japajoe
Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:06:
Ik heb het ook maar eens uitgeprobeerd. Tot nu toe alleen toturial en 5 vs 5 met AI.
Ben wel benieuwd hoe het speelt met andere, en wat er nou echt voor taktieken zijn. Tot nu toe ziet het er mee uit als maar wat rond kachelen en ondertussen wat upgrade hier en daar. Geen controle over monsters etc.
Momenteel is het ook meer een beetje aankloten vooral als je net een account hebt en nog een laag level hebt. Het matchmaking system werkt nog niet perfect, maar als je een 'goede' speler bent zal je na een aantal games ook tegen 'goede' tegenspelers spelen. Zoals ik zei het is nog niet perfect.

Ik heb een aantal vrienden die ook dota gespeeld hebben en nu ook LoL bekijken en we doen soms 5 on 5 en dan komt er wat tactiek bij kijken, wat het leukst is uiteraard:)

@Daanteb, Ik vind het wel een stuk simpeler dan Dota. Het is laagdrempeliger om zo ook de 'newbies' (in niet negatieve zin) ook toe te laten treden. Je hebt bijvoorbeeld Recommended Items, als beginner haal je die gewoon en dan zit je al in de goede richting.

Daarnaast is deny-en, je eigen creeps killen om zo xp-gain te voorkomen bij je tegenstander, niet in LoL en heb je ook specials om je zelf te healen bijvoorbeeld.

Het is iig lekker toegankelijk voor mensen die het concept niet kennen, ik raad het je aan het te proberen:)

Tip op Lol-europe.com, kun je o.a. alle hero's bekijken, hier staan tevens bij hoe gaat zij zijn in Attack/Health/Spells maar ook staat hun difficulty vermeld. Tis handig om met een simpele hero te beginnen :)

Ps. @ Dommerick Wat is je Nickname, kunnen we misschien een keertje samen teamen:) (mijn is Hammie)

[Voor 3% gewijzigd door Japajoe op 08-12-2009 18:01]

Anoniem: 63800

Zou er iemand misschien wat screenshots kunnen plaatsen zou ik zeer waarderen

alvast bedankt.

• J_star
beetje energie erin steken is ook niet teveel gevraagd :O

http://www.lol-europe.com/screenshots.php

Anoniem: 63800

|:( daar heb ik dus echt strak overheen gekeken

Ik maar klikken op dat linkje media omdat daar vaak de screenshots enzo bijstaan deed dat linkje het maar nooit

|:( |:(

• Japajoe
Anoniem: 63800 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:53:
Zou er iemand misschien wat screenshots kunnen plaatsen zou ik zeer waarderen

alvast bedankt.
Op de US page staan ook nog een aantal dingen:

https://signup.leagueoflegends.com/pages/maps

https://signup.leagueoflegends.com/pages/overview

Tevens is dit ook wel een goed youtube videotje van de gameplay. (Het is nog wel vanuit een vroegere beta met een andere HUD)

http://www.youtube.com/watch?v=MV2rRcskn4Y

• dommerick

dommerick

is domm

daanteb schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:25:
klinkt wel tof! wat zijn de verschillen met dota? is dit echt simpeler?

ga het iig proberen :)
Ik vind het qua positionering veel simpeler als dota. Ook het feit dat je niet kan deny'en (Het killen van je eigen creeps) zorgt ervoor dat je veel meer voor hero kills gaat. Voor de rest is het puur een stukje gevoelsmatig iets vermoed ik.
Japajoe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:59:
[...]
Ps. @ Dommerick Wat is je Nickname, kunnen we misschien een keertje samen teamen:) (mijn is Hammie)
Mijn nickname is domm. We kunnen inderdaad wel eens kijken. Ik sta op het moment ingeschreven voor het tournament samen met een paar andere nederlanders :D

Heeft geen signature.

Net 2e potje gespeeld, en gewonnen.

Spel begint echt leuk te worden, al wil ik later wel een vaste champ. Potjes duren soms wel eeerg lang :p.

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:02
Ben benieuwd hoe dit is in vergelijking met DotA 3.7. Allstars heb ik nooit gespeeld, mij teveel hero's enzo.

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-02 11:58
wel ff wennen, ik heb steeds het gevoel dat ik de controle van mn hero kwijtraak :P

maar ik moet zeggen dat het wel leuk is, tis voor mij nu nog lastig omdat ik de heroes en abilities niet ken maar dat kost gewoon wat tijd.

wel een puntje, items kopen is lastig, je moet echt een paar menu's door. meerdere shops is toch makkelijker. en dat als je recipes koopt je automatisch ook de required items koopt, had ik eerst ook niet in de gaten. :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

• Japajoe
daanteb schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:48:
wel ff wennen, ik heb steeds het gevoel dat ik de controle van mn hero kwijtraak :P

maar ik moet zeggen dat het wel leuk is, tis voor mij nu nog lastig omdat ik de heroes en abilities niet ken maar dat kost gewoon wat tijd.

wel een puntje, items kopen is lastig, je moet echt een paar menu's door. meerdere shops is toch makkelijker. en dat als je recipes koopt je automatisch ook de required items koopt, had ik eerst ook niet in de gaten. :)
Duurt inderdaad even voordat je alle hero's kent en hun abilities, maar dat leer je spelenderwijs wel:)

Items kopen gebeurt inderdaad in 1 shop, maar op de 1 of andere manier vind ik het wel eenvoudiger. Ik hoef niet over elk item te hooveren om te kijken wat het is. Gewoon via het menu Attack -> Damage -> Item en je bent klaar. Tevens zijn de recommended items ook wel een aanrader, meestal dan :)

Laatst met Twitch gespeeld, of ik speelde een noob game, maar tis een leuke hero waarmee je aardig goed kan ganken. En hijs ranged dus tis helemaal gemakkelijk om early game te harrassen.

Ik ben erggg enthousiast, dit moeten echt meer mensen gaan spelen.

Enigste nadeel vind ik dat je steeds nieuwe champions krijgt waardoor de oude verdwijnen. Vaak ben je dan net gewend aan 1, en dan moet je weer switche. Ook disconnecters is erg balen.

+ ik wil nieuwe maps. Verder erg leuk spel =D.

• VP.
Erg cool ja. Bovendien ook erg verslavend!

Wat ik wel storend vind, is dat de helft van de spelers op een oude Pentium 4 lijkt te spelen. Dat je als game "start" al 90 seconden moet wachten is één ding, maar om dan ook nog eens 3 minuten te wachten op spelers met een trage PC is echt tergend!

Ook is het jammer dat er geen specifieke heroes zijn voor de "goede" of "slechte" kant. Nu kan iedereen dezelfde pops kiezen.

Desalniettemin erg vermakelijk. Het komt zeer dicht bij DotA 3.7!

• mheydo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-05 19:00
Anoniem: 184982 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 16:44:
Ik ben erggg enthousiast, dit moeten echt meer mensen gaan spelen.

Enigste nadeel vind ik dat je steeds nieuwe champions krijgt waardoor de oude verdwijnen. Vaak ben je dan net gewend aan 1, en dan moet je weer switche. Ook disconnecters is erg balen.

+ ik wil nieuwe maps. Verder erg leuk spel =D.
Is alleen hero rotatie je kan ze ook kopen met de punten die je krijgt voor het spelen van een potje ongeacht of je wint of verliest.
de hero's zijn dan voor altijd ge-unlocked of je kan het spel zelf kopen krijg je volgens mij 20 stuks ofzo meteen

• J_star
Alleen server kan wel wat fixs ondergaan, gisteren tot 2 keer tot heel potje gespeeld, en dan als je klaar bent een disconnect. Dus niks gelogd :(.

• dommerick

dommerick

is domm

Ja het is op het moment nog steeds in een beta stage qua infrastructuur. Ik hoop ook van harte dat daar nog wel een keer verbetering in komt.

Als je inderdaad gratis wilt spelen moet je gewoon een aantal weken spelen. Elke week zijn er 10 heroes die free zijn om mee te spelen. Ik had gelukkig de CE aangeschaft en heb toen nog voor 10 euro riot points gekocht. Zodoende heb ik alle heroes unlocked.

Heeft geen signature.

Vandaag weer een aantal potjes gespeeld en ben nu lvl 6 volgens mij. Kom nu bij de mensen met wat meer ervaring. Kreeg in mijn laatste game dus ook meteen shitload aan kritiek over me heen van zo'n kerel. Weet nog steeds niet goed welke hero me goed ligt. Ik ben wel van de ranged heb ik het gevoel. Heb nu een gekke barbarian gekocht met max difficulty en dat merk ik dan ook wel weer meteen. Had ik niet moeten doen =D.

Welke hero gebruiken jullie het liefst? + voeg me toe @ eu: Vraatjuh. Wil wel eens met wat Got'ters samen spelen eigenlijk.

Anoniem: 215116

Ik speel het nu ook een paar dagen, vooral met Tryndamere. Wat een lekkere hero is dat zeg :D. In het begin wat zwak, maar zodra je 1 of 2 dmg items krijgt is hij echt monsterlijk. Berserker met self-heal als hij iemand killed of crit _/-\o_

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 11:47
Ik speel het liefst met Twitch maar is die best wel populair onder de 5v5-potjes dus vaak speel ik met een andere die dan nog overblijft.

Anoniem: 215116 schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:34:
Ik speel het nu ook een paar dagen, vooral met Tryndamere. Wat een lekkere hero is dat zeg :D. In het begin wat zwak, maar zodra je 1 of 2 dmg items krijgt is hij echt monsterlijk. Berserker met self-heal als hij iemand killed of crit _/-\o_
Die heb ik dus net ook gekocht, maar wat is die moeilijk om mee te beginnen :o. Welke items ga jij meestal voor? Hp/armor of voor nog meer attack?

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Ik heb zelf nooit DOTA gespeeld maar vermaak mij erg met LoL... als iemand zit heeft om eens wat potjes met mij te spelen -> Mister Massacre

Anoniem: 288252

net gedownload vanochtend twee potjes met twitch gespeeld, begin er al lekker in te komen. vanavond maar eens ff op mijn eigen pc spelen :)

roodbwoy schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:53:
Ik heb zelf nooit DOTA gespeeld maar vermaak mij erg met LoL... als iemand zit heeft om eens wat potjes met mij te spelen -> Mister Massacre
Iets mis met die naam want hij klopt niet :x.

Voeg mij anders maar toe: Vraatjuh

als je wilt kun je toevoegen:

vurigoog
vandaag met de samurai Yi gespeeld, erg leuk om mee te spelen.

• VP.
Jax is tot nu toe mijn favoriet :)

User: Lemii

Bijna lvl 10 summoner en vermaak me nog steeds. Ik moet alleen zeggen dat ik vaak wel heel erg vaak dood ga :x, vooral op het begin heb ik de neiging ver van de turret af te staan waardoor ik geambushed word.
Heb nu wel eindelijk een char gevonden die mij redelijk ligt namelijk Morgana. Is een support die heel erg moeilijk dood te krijgen als ze eenmaal wat health/armor items heeft.

• dommerick

dommerick

is domm

Zo nadat we eergisteren een succesvolle eerste tournament match hadden, bleek het gisteren een stuk pittiger. Onze setup voor beide matches waren Annie(Ik, mid), Mundo (bottom), Ashe (bottom), Malphite (top), Katarina (top). Deze setup had in principe genoeg power voor het controleren van beide lanes. Mijn taak in het geheel was het verzorgen van de ganks.

De eerste match was tegen een average matchup. Ik hield mid simpel onder controle en had genoeg ruimte om ganks te zetten. Het resultaat was dus ook dat we de eerste creep wave een first blood hadden. Dit ging eigenlijk gewoon rustig verder waardoor de score op het gebied van hero kills op 20 / 7 stond. Het duurde even voordat we sterk genoeg waren om echt door te pushen maar ze waren niet echt gevaarlijk dus een victory voor ons.

De tweede match werd een stuk lastiger. Na het analyseren van hun resultaten de eerste match zagen we al dat het lastig ging worden. Ze speelden met een 2 healer setup en 2 dmg dealers. Alistar, Taric, Teemo, Ashe en Anivia. Een pittige setup met aardig wat aoe controle door Alistar en Anivia. De dmg kwam van Teemo en Ashe die heel de tijd netjes beschermd werden door de rest van het team.

Toen de match begon vermoedden we direct dat ze wel voor de dragon kill wilden gaan. Deze hebben we meteen gecountered waardoor de stand al meteen op een 3 - 1 stond voor ons. Zo ging het eigenlijk de early game verder. Dit gaf ons het voordeel met de kills doordat ik heel de tijd uit kon wijken naar de lanes om te ganken. Mid was weer onder controle en zodoende leek het erop dat we gingen winnen. Maar hetzelfde probleem als bij match 1 kwam weer aan bod. We hadden te weinig damage doordat we eigenlijk maar met 4 goede spelers hadden. De 5de speler (Katarina) speelt als een dweil en heeft geen idee wat hij doet. Hierdoor had het team de kans om terug te komen. Jammer maar helaas, wij waren uitgeschakeld :(

Uiteindelijk is het wel fijn om te zien dat doordat we van te voren een strategie hadden bedacht toch aardig competitief mee konden komen. En dan was het geen lame strategy van 5x promote 3 healers en creepblocking. Onze mid / late game heeft wat polishing nodig. Ook mogen we dus op zoek naar de 5de en 6de speler voor ons team.

Heeft geen signature.

Net een heerlijk potje met tristana, 10-0-10. Ik lvl 18 rest van het team nog lvl 14 enzo. Ook nog een leaver in ons team dus 4 vs 5. Met tristana heletijd gejungled, geld verzameld tot ik mijn items bij elkaar had, en toen was er geen houde meer aan. Erg leuk champ om mee te spelen als je er een beetje mee om kan gaan. Kan goed escape etc.

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Anoniem: 184982 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 01:09:
Net een heerlijk potje met tristana, 10-0-10. Ik lvl 18 rest van het team nog lvl 14 enzo. Ook nog een leaver in ons team dus 4 vs 5. Met tristana heletijd gejungled, geld verzameld tot ik mijn items bij elkaar had, en toen was er geen houde meer aan. Erg leuk champ om mee te spelen als je er een beetje mee om kan gaan. Kan goed escape etc.
volgens mij speelde ik in dat potje tegen jou... :-) ik speelde ook tristana, wij met 5, tegen 4 ivm leaver... ik in het midden, beetje lvl 9 zijn, komt er een andere tristana pew poef pauw dood... :-)

roodbwoy schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:50:
[...]

volgens mij speelde ik in dat potje tegen jou... :-) ik speelde ook tristana, wij met 5, tegen 4 ivm leaver... ik in het midden, beetje lvl 9 zijn, komt er een andere tristana pew poef pauw dood... :-)
haha, zou best kunnen. Was wel een leuk potje voor mij, en ook veruit mijn beste potje tot nu toe. Al had ik het potje daarna ook nog 6-1-10 en daar was ik ook redelijk trots op.

en patch note:
PVP.net version 33.17
New Champion Information Pages and Champion Art! If you view the Champion Information Page (either via the Store Info button, Champion Select, or the Champion Browser in the Summoner Profile) you will see a new layout and new champion art
Icons and Art for champions have been updated across PVP.net
PVP.net will now automatically flag a user as “Away” after being idle. Also, users can manually toggle their status icon in their buddy list by clicking on it
On the PVP.net landing page, there is now an “Enter Chat” button that will automatically put the user into a public chat room
Skin selection is more prominent at the end of Champion Select
XP / IP Boosts should now show their duration in their tooltips
You can now automatically join a chat room each time you log in via the contextual options menu for each chat room
Fixed a bug with renaming Rune Book pages
Fixed a bug with the UI for joining custom chat rooms
Fixed a bug with vertical scroll bars not displaying properly at some resolutions

League of Legends version 1.0.0.63

Death Recap
League of Legends now includes Death Recap, a helpful feature for both new and veteran players alike, which shows the major sources of damage that led to a Champion’s demise. When a player’s Champion has been slain, the player can open the Death Recap window which will summarize all of the fatal damage they received during their final moments. The Death Recap window not only provides informative tips on how to avoid being killed by the same champion and spells again, but also displays the items the killing and assisting Champions have, and the stats of those items. The fatal damage taken is broken down on an integer and percentage basis, so that players can have a complete and thorough understanding of exactly how they were taken down.

Champions

NEW: Nidalee, The Bestial Huntress
Javelin Toss (Human): Nidalee tosses her javelin at long range, dealing increased damage the farther the javelin travels (up to 250%)
Bushwhack (Human): Nidalee creates a camouflaged trap that, when sprung, will reveal the target and deal damage. Champion Armor and Magic Resistance are reduced by a percentage for the duration of the debuff. Traps are visible to enemies
Primal Surge (Human): Nidalee calls upon her bestial heritage to heal an ally champion and grant them an attack speed bonus for a short duration
Aspect of the Cougar (Ultimate): Nidalee may freely transform between a human and a cougar at no cost. While in cougar form all of her attacks are melee and she gains additional dodge and movement speed. Leveling this skill increases the effects of her cougar abilities
Takedown (Cougar): Nidalee jumps at the throat of her target, dealing her attack damage plus a static bonus. The damage of this skill increases the lower life percentage the target has
Pounce (Cougar): Nidalee pounces forward, dealing damage in a small radius.
Swipe (Cougar): Nidalee slashes wildly in front of her, dealing moderate damage in a large area
Prowl (Passive): Nidalee gains additional movement speed when moving through or out of brush
Amumu
Fixed a bug where Despair’s damage was incorrectly being calculated off of Amumu’s health instead of each nearby enemy’s
Fixed an inconsistency in Despair's damage where the first tick was dealing a different amount than subsequent ticks
Annie
Basic Attack Projectile Speed increased to 1200 from 780
Ashe
Fixed a bug where Volley could hit a target multiple times per cast if the target was immune to buffs
Enchanted Crystal Arrow no longer reveals Ashe to enemies that cannot see her
Cho'Gath
Rupture Slow Duration reduced to 3 seconds from 4
Corki
Phosphorous Bomb
Area of effect reduced to 225 from 250
Mana Cost increased to 90/100/110/120/130 from 70/85/100/115/130
Fixed a bug causing Phosphorous Bomb's particle to show above the fog of war, even without vision of that area
Fixed a bug where Phosphorous Bomb placed a buff on Corki saying he would miss on attacks
Fixed a bug where the vision granted by Phosphorous Bomb disappeared upon using a basic attack
Valkyrie
Cast range reduced to 700 from 900
Mana Cost increased to 100 from 100/90/80/70/60
Missile Barrage
Small Missile area of effect reduced to 200 from 225
Large Missile area of effect reduced to 300 from 350
Mana Cost increased to 25/30/35 from 20/25/30
Dr. Mundo
Fixed a bug where Infected Cleaver would delay for a short period if cast immediately after the cooldown ended
Fiddlesticks
Stats: Movement Speed increased to 300 from 290
Gangplank
Cannon Barrage no longer reveals Gangplank to enemies when cast
Fixed a bug where Cannon Barrage's particles showed above the fog of war, even if you didn't have vision of the area
Fixed a bug where Gangplank would fail to close distance to cast Parrrley or Raise Morale if Cannon Barrage was occurring
Heimerdinger
CH-1 Cuncussion Grenade
Particle no longer shows through the fog of war
Projectile Speed increased to 750 from 650
H-28G Evolution Turret
Gold given on death reduced to 12 from 15
Turret Range increased to 575 from 550
Hextech Micro-Rockets (Remake):
Heimerdinger fires a rocket at up to 1/1/2/2/3 random visible enemy champion(s)
Cooldown reduced to 20 from 23
Mana Cost reduced to 70/90/110/130/150 from 80/105/130/155/180
UPGRADE!!! Mana Cost reduced to 100 from 125
Stats
Basic Attack Projectile Speed increased to 1400 from 1200
Health per level increased to 75 from 70
Damage per level increased to 3 from 2.5
Janna
Monsoon
Cleaned up knock back effect to hit the correct area, increased knock back distance, and made knock back more consistent
Duration reduced to 4 from 6
Heal per tick increased to 90/150/210 from 60/100/140
Ability Power Ratio increased to .35 from .25
Howling Gale
Mana Cost reduced to 80/100/120/140/160 from 110/130/150/170/190
Cooldown reduced to 11 from 12
Zephyr Cooldown reduced to 13/12/11/10/9 from 14/13/12/11/10
Jax
Improved Leap Strike's responsiveness; you can now move much sooner after striking (but not attack)
Karthus
Requiem no longer reveals Karthus to enemies when cast
Basic Attack Projectile Speed increased to 1200 from 800
Lay Waste Ability Power coefficient increased to .3/.6 from .25/.5
Lay Waste Damage increased to 40/60/80/100/120 (x2) from 35/55/75/95/115
Defile Ability Power coefficient increased to .25 from .2
Kayle
Righteous Fury now triggers spell cast effects (such as Sheen and Tear of the Goddess)
Malphite
Removed Cast Animation for Brutal Strikes
Stats: Base Armor increased to 16 from 7
Morgana
Fixed a bug causing Tormented Soil to appear above the fog of war, even without vision of the area
Nunu
Absolute Zero base Damage increased to 625/875/1125 from 500/700/900
Shaco
Jack in the Box's fear range will now match the activation range
Sivir
Basic Attack Projectile Speed increased to 1200 from 800
Spiral Blade Damage modified to 60/115/170/225/280 from 75/125/175/225/275
Spell Shield Mana Restore on Spell Block reduced to 125 from 150
Fixed a bug with On the Hunt causing it to last too long on allies
On the Hunt Attack Speed reduced to 25/45/65% from 25/50/75%
On the Hunt Movement Speed reduced to 30% from 35%
Teemo
Fixed a bug where Bantam Trap was granting vision of an area for too long after an enemy triggered it
Camouflage time to Stealth reduced to 4.5 seconds from 6 seconds
Tryndamere
Bloodlust Cooldown increased to 20/18/16/14/12 from 12 at all levels
Mocking Shout Duration reduced to 4 from 5 seconds
Slash bonus Damage decreased to 40/90/140/185/240 from 60/105/150/195/240
Undying Rage Cooldown increased to 130/115/100 from 120/100/80
Battle Fury bonus Crit % reduced to 25% at all levels from 30/40/50% at levels 1/6/12
Twisted Fate
Pick a Card Gold Cards now only stun the unit directly hit (they will now slow surrounding units instead of stunning them)
Pick a Card Duration reduced to 10 from 15
Destiny no longer reveals Twisted Fate to enemies when cast
Gate Cooldown increased to 120/105/90/75/60 from 90/75/60/45/30
Gate Mana Cost increased to 80 from 80/70/60/50/40
Udyr
Stances
Reduced the shared cooldown on abilities to 2.5 from 3 seconds
Reduced the reactivation cooldown on abilities to 6 from 9 seconds
Bear Stance
Mana Cost reduced to 75/65/55/45/35 from 80/70/60/50/40
Duration between stuns reduced to 5 at all ranks from 9/8/7/6/5
Activation Movement Speed per rank increased to 18/22/26/30/34 from 6/12/18/24/30
Activation duration modified to 2/2.5/3/3.5/4 from 3
Phoenix Stance
AP scaling on both components of Phoenix stance increased to .25 from .2
Turtle Stance
Ability Power ratio on Turtle Shell increased to .5 from .35
Fixed a bug where the health and mana restored from Turtle Stance were not taking damage from items into account
Tiger Stance
Attack Speed % increased to 24/33/42/51/60 from 20/27.5/35/42.5/50
Each hit should now trigger lifesteal effects.
Fixed a bug where the first hit in Tiger Stance was dealing a third of the damage it should
Duration for Tiger Strike's damage increased to 3 from 2 seconds
Monkey's Agility
Attack Speed per Stack increased to 15% from 12%
Fixed a bug where the different stacks of this buff would sync up and drop off at the same time
Stats
Base HP increased to 526 from 490
Base Movement Speed increased to 320 from 310
HP per Level increased to 99 from 83
MP per Level increased to 30 from 25
Damage per Level increased to 3.2 from 2.4
HP Regen per Level increased to .15 from .11
Updated recommended items
Zilean
Basic Attack Projectile Speed increased to 1200 from 900

Summoner Spells
Promote has been removed until we can remake it to be better for casual pushing, but less useful when stacked
Demolisher (Promote Mastery) has been removed until Promote is reintroduced
Cleanse (remake)
No longer provides debuff immunity (but still removes debuffs when cast). Provides a 50% duration reduction to stuns, slows, taunts, fears, snares, sleeps and immobilizers for the next 3 seconds
Cooldown increased to 120 from 100
Willpower (Cleanse Mastery): Cooldown Reduction reduced to 20 from 30
Clarity
Cooldown reduced to 180 from 270
Base Mana Restore increased to 160 from 100
Mana Restore per level increased to 30 from 25
Changed Flash’s targeting type so it no longer requires a location click; now it uses the location of the cursor
Fixed a bug where attempting to cast Flash extremely far distances away would cause the champion to move, instead of teleporting in that direction
Fixed a bug with Teleport where the spell could be cast on a minion right before it died, allowing the player to Teleport invisibly to a location

Items
All items have had the following stats changed: Hit points -10%, Armor -10%, Magic Resist -5%
Thornmail
Combine Cost increased to 1000 from 600
Armor increased to 100 from 70
Damage Return increased to 25% from 20%
Deathfire Grasp
Ability Power reduced to 60 from 65
Mana Regeneration per 5 reduced to 10 from 15
Max HP% Damage increased to 30% from 25%
Ability Power Ratio increased to 3.5% from 3%
Fixed a bug with Innervating Locket where it would not proc on your first spell cast
Fixed a bug with Innervating Locket where it sometimes would not proc when it should
Madred's Bloodrazors
Damage reduced to 30 from 35
Armor reduced to 25 from 30
Max HP% Damage increased to 4% from 3%
Max HP% caps at 4500
Leviathan
Combine Cost increased to 800 from 600
Health reduced to 180 from 215
Health per stack reduced to 32 from 37.5
Mejai's Soulstealer
Combine Cost reduced to 800 from 1000
Cooldown Reduction increased to 15% from 10%
Removed Health/Mana Restore on Kill
Ability Power per Stack increased to 10 from 8
Rylai's Crystal Scepter slow duration increased to 2 seconds from 1.5 seconds.
Rylai’s Crystal Scepter will now trigger on dealing non-periodic Spell Damage, instead of spell hit. This means that spells like Destiny or Time Warp, which previously triggered the effect, won’t anymore; however, Rupture will now slow on dealing damage instead of on the initial cast, Powerball will now trigger the effect when you hit units, etc.
Mercury Treads Magic Resist reduced to 30 from 35.
Chalice of Harmony Magic Resist reduced to 35 from 40.
Elixir of Agility Attack Speed reduced to 15%-25% from 25%-35%.
Elixir of Agility Critical Strike chance reduced to 15% from 20%.

General
Holiday Cheer has been added to the Winter Map
Reduced First Blood Bonus Gold to 100 from 150
Dragon Respawn Time increased to 6 minutes from 5 minutes
Dragon Global Gold reduced to 130 from 165
Death Timers (Summoner's Rift)
Reduced Percent Increase per Minute to .02 from .024
Reduced Percent Cap to 1.5 from 1.75 (this reduces the max death timer to 75 from 87.5
Towers and buildings that are not currently targetable will no longer display a healthbar
Instant cast spells like Yeti’s Bloodboil can now be cast while chasing a unit with another spell/attack
Fixed several crash bugs
Fixed a bug related to spells that would appear to go on cooldown, but actually were not cast
Made some improvement in movement for machines that experience regular lag

Turrets
Base Health increased to 1300 from 1200
Increased damage growth per minute to 6 from 5
Global Experience given on death reduced to 240 from 270
Removed late game Turret Armor and Magic Resistance decay

Runes
Increased the effectiveness of Attack Damage per level runes by 11.1%
Increased the effectiveness of Attack Speed runes by 150%
Increased the effectiveness of Magic Penetration runes by 13.6%
Reduced the effectiveness of flat Health runes by 17.6%
Reduced the effectiveness of Armor and Armor per level runes by 10%
Reduced the effectiveness of Magic Resist and Magic Resist per level runes by 10%
Clarity Seals of all tiers can now be obtained through the store and the combiner

Baron Nashor
Increased Spawn Time to 15 minutes from 8 minutes
Reduced Global Gold to 250 from 300
Reduced Max Damage / Ability Power granted by Exalted with Baron Nashor to 40 from 50
Flink wat nieuws!

• VP.
Ik ben overgestapt naar EU servers, maar tot mijn grote verbazing is mijn ping nog hoger dan op de US servers. Waar ik op de US servers een ping van ongeveer 150ms heb, moet ik het op de EU servers doen met 190-230ms :S Het lijkt niet superveel, maar in de high skilled games maakt het nogal een verschil uit! In alle andere games die ik online gespeeld heb, zit mijn ping rond de 30ms. Ik gebruik overigens Tele2.

Iemand anders hier last van?

P.S.
Als je me wilt toevoegen: Void Pointer :P

[Voor 5% gewijzigd door VP. op 17-12-2009 19:28]

VP. schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:50:
Ik ben overgestapt naar EU servers, maar tot mijn grote verbazing is mijn ping nog hoger dan op de US servers. Waar ik op de US servers een ping van ongeveer 150ms heb, moet ik het op de EU servers doen met 190-230ms :S Het lijkt niet superveel, maar in de high skilled games maakt het nogal een verschil uit! In alle andere games die ik online gespeeld heb, zit mijn ping rond de 30ms. Ik gebruik overigens Tele2.

Iemand anders hier last van?
Geen idee, heb net ook EU gedownload maar nog geen game geprobeerd omdat ik morgen tentamen heb en nog even flink moet leren :$. Zal het strax nog wel eens kijken voor je.

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 07:38

Gorion3

ABC++

zelf nergens last van met de ping, meestal rond de 80ms. Ik speel vaak Jax of Ryze beide zijn erg leuk om te spelen :) vooral met ryze op het einde dat je je skills kan spammen waardoor je binnen 3 seconden ff 2000 dmg (+1200 splash dmg) doet..

Naam: Gorbear

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Gorion3 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 00:46:
zelf nergens last van met de ping, meestal rond de 80ms. Ik speel vaak Jax of Ryze beide zijn erg leuk om te spelen :) vooral met ryze op het einde dat je je skills kan spammen waardoor je binnen 3 seconden ff 2000 dmg (+1200 splash dmg) doet..

Naam: Gorbear
Ik moet ook zeggen dat mijn MS op europe vele malen beter is :o.

ik ben echt FAN van Dr. Mundo, lekker life regen en dat gebruiken om dmg te dealen? goed te doen man!

Met Trynd:

Ik ga meestal voor 2x Gloves (8% crit), dan 2x executioners blade (upgraden van je gloves). Daarna phantom dancer, en dan pas voor dmg items. Met Trynd moet je op de 70ish% crit komen, dan pas word hij echt monsterlijk. Zijn cooldowns -2 seconden bij elke crit en je bloodlust heal stacked als een malle :D.

Hij is in early game wel redelijk slecht, maar als je een kill krijgt en wat minions farmed dan kan je vanaf lvl 6-8 echt gigantisch hard ownen

Hij is best wel hard generfed deze patch maar hij is nog steeds heerlijk om te spelen, net een 20/1/8 game gehad lol :D

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 19-12-2009 23:22]

• VP.
Ik speel sinds kort ook veel met Tryndamere. Ik vind hem erg uitdagend, maar ook erg leuk om te spelen. Endgame is hij een BEEST :D
Hij is in early game wel redelijk slecht, maar als je een kill krijgt en wat minions farmed dan kan je vanaf lvl 6-8 echt gigantisch hard ownen
Absoluut niet mee eens btw. Met een goede lanemate kan je vrij snel al de game bepalen. Met een Regrowth Pendant is hij bijna niet kapot te krijgen. Gebruik voor level 1 spinning slash, level 2 die passive (+heal) en max voor de rest mocking shout (= 1 van de beste CC skills in de game!) en je ulti.

Pwnage gegarandeerd! _/-\o_

[Voor 66% gewijzigd door VP. op 20-12-2009 00:18]

Absoluut niet mee eens btw. Met een goede lanemate kan je vrij snel al de game bepalen. Met een Regrowth Pendant is hij bijna niet kapot te krijgen. Gebruik voor level 1 spinning slash, level 2 die passive (+heal) en max voor de rest mocking shout (= 1 van de beste CC skills in de game!) en je ulti.

Pwnage gegarandeerd! _/-\o_
Maar als je in een random group zit en je krijgt een idioot als lanemate tegen wat ranged dan ben je de sjaak. In ieder geval meer dan een aantal andere heroes (zowiezo meeste ranged, en nassus f.e.). Ben wel met je eens dat als je een goede lanemate hebt, het compleet veranderd - heerlijk is het dan.

Ik vind het vooral heerlijk na lvl 10, als je een goede early game hebt gehad dan nak je echt alles. 5v1 is soms dan ook gewoon te doen (vooral met veel squishy enemies). Ik heb meestal een iets langzamere early game, maar dan een ijzersterke midgame (door item keuzes, life steal over health per sec).

• Japajoe
Ik vind Amumu ook een heerlijke hero. Het is de huilende mummy(misschien iets bekender nu). Eerst even tot lv 4 ofzo lanen en daarna junglen, om met 4k hp en 160 passive aoe dmg te eindigen, en dan moet je Despair (Toggle: Nearby enemies are drained by 2.3/2.6/2.9/3.2/3.5 (+0 ability power)% of their maximum health each second.) nog aangezet worden

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:04
ik speel dit spel nu oo sinds gisteren.

als iemand arranged team wil spelen: nick is Crysania.

ben nu level 4 met 4 potjes gewonnen en 1 verloren. ik heb nu een aantal champions tijdelijk unlocked waarna ik ze moet kopen met die punten right? ik zie echter nergens tot wanneer ik ze nu unlocked heb. weet iemand dat?

en nog iets. als mijn inventory vol zit kan ik dan tijdelijk iets op de grond leggen ofzo om nieuwe items te kunnen maken? soms irritant dat ik 4/6 items heb en dan een item dat 3 components heeft wil maken. moet ik dan eerst iets verkopen of kan ik ook iets anders doen?

• Domdo
je kan niet iets op de grond leggen. Je hoeft niet perse alle items te kopen voor een 'beter' item, je kan direct, als je genoeg goud hebt, het betere item kopen.

Nickname US: Vraatjuh
Nickname EU: Vraatje

Speel nu wat meer Eu omdat ik veel betere ping heb, wil alleen 's nachts nog wel eens US spelen omdat je daar vele snelelr game hebt rond die tijd.

Wat betreft die champions: Je krijgt per potje een x aantal punten. Hiermee kan je in de shop (links boven) champions unlocken en runes kopen. Je klikt gewoon op shop, scrollt naar beneden, klikt op Champions en koopt welke je wil.

Items kan je inderdaad in 1x kopen en je hoeft dus niet eerst alle components te kopen ;). Je kan je items ook nog sellen voor als je helemaal vol zou zitten.

• Destor
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 10:22
THE_CR0SS schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:10:
ben nu level 4 met 4 potjes gewonnen en 1 verloren. ik heb nu een aantal champions tijdelijk unlocked waarna ik ze moet kopen met die punten right? ik zie echter nergens tot wanneer ik ze nu unlocked heb. weet iemand dat?
Elke week zijn er andere champions die je uit mag proberen, als een champion bevalt dan kun je die in de store kopen om 'm permanent beschikbaar te hebben. Sommige heroes zijn wel heel duur om met IP te kopen (duurste 6300 IP), maar de goedkoopste beginnen al bij 450. Vaak zijn die ook het makkelijkst om te spelen.

• VP.
Destor schreef op zondag 20 december 2009 @ 16:16:
[...]

Elke week zijn er andere champions die je uit mag proberen, als een champion bevalt dan kun je die in de store kopen om 'm permanent beschikbaar te hebben. Sommige heroes zijn wel heel duur om met IP te kopen (duurste 6300 IP), maar de goedkoopste beginnen al bij 450. Vaak zijn die ook het makkelijkst om te spelen.
Volgens mij ligt het meer aan de cheesy-ness factor. Twitch is de duurste champion die er te koop is, maar toch is hij makkelijk te spelen en ZEER irritant. Tryndamere daarentegen is één van de moeilijkste champions om te spelen, alleen kost die maar 1350IP.

Ik vraag me af aan welke criteria een champion moet voldoen om een bepaalde prijs te krijgen..

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 07:38

Gorion3

ABC++

nah twitch is dacht ik 3150, maarja. Die duurdere hero's hebben soms wel wat betere skills. Ook zo'n dure hero (geen idee hoe hij heet) heeft een ulti waardoor hij iedereen xxx aantal dmg doet.. dus als je iemand net niet dood krijgt, doe je ulti en klaar.. of net geganked maar 2 ontsnappen.. je ulti en klaar..

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Gorion3 schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:31:
nah twitch is dacht ik 3150, maarja. Die duurdere hero's hebben soms wel wat betere skills. Ook zo'n dure hero (geen idee hoe hij heet) heeft een ulti waardoor hij iedereen xxx aantal dmg doet.. dus als je iemand net niet dood krijgt, doe je ulti en klaar.. of net geganked maar 2 ontsnappen.. je ulti en klaar..
Twitch is 6300. Hero's zijn inderdaad te kopen. De prijs hangt af va de "speelbaarheid" van de character. Twitch kost dus 6300 omdat hij erg moeilijk is om te "masteren" voor casual gamers, maar als je hem eenmaal doorhebt is hij te sterk. Het gaat dus om de speelbaarheid van de characters. Characters die makkelijk de bespelen zijn, kosten dus veel minder als de characters die goed speelbaar zijn. (Yi, Nunu, Ash en dergelijken).

• VP.
Zo dan. Anders wordt Tryndamere eventjes generfed in deze patch!
Tryndamere
• Bloodlust Cooldown increased to 20/18/16/14/12 from 12 at all levels
• Mocking Shout Duration reduced to 4 from 5 seconds
• Slash bonus Damage decreased to 40/90/140/185/240 from 60/105/150/195/240
• Undying Rage Cooldown increased to 130/115/100 from 120/100/80
• Battle Fury: Reduced Bonus Crit % max to 25% at all levels from 30/40/50% at levels 1/6/12
Als je tegenstanders ook maar een beetje skill heeft, maakt hij gehakt van je. Tijd om over te stappen naar andere champs :(

• Crysania
Anoniem: 184982 schreef op maandag 21 december 2009 @ 02:00:
[...]

Twitch is 6300. Hero's zijn inderdaad te kopen. De prijs hangt af va de "speelbaarheid" van de character. Twitch kost dus 6300 omdat hij erg moeilijk is om te "masteren" voor casual gamers, maar als je hem eenmaal doorhebt is hij te sterk. Het gaat dus om de speelbaarheid van de characters. Characters die makkelijk de bespelen zijn, kosten dus veel minder als de characters die goed speelbaar zijn. (Yi, Nunu, Ash en dergelijken).
ik speel pas 2 dagen maar ik moet zeggen dat twitch juist niet moeilijk te "masteren" is... ik denk dat de prijs juist hoog is omdat hij voor nieuwe spelers juist te makkelijk is ten opzichte van andere en dat daarom de prijs zo hoog is zodat er niet elke keer te veel twitches rondlopen.

VP. schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:37:
Zo dan. Anders wordt Tryndamere eventjes generfed in deze patch!

[...]

Als je tegenstanders ook maar een beetje skill heeft, maakt hij gehakt van je. Tijd om over te stappen naar andere champs :(
Vandaag met een tryn als maat gespeeld, na nerf (op us) en ik moet zeggen dat hij nog steeds verschrikkelijk sterk kan zijn hoor.
Vandaag trouwens Cho gath bespeeld, wat een vreselijk toffe char is dat. Met zijn ulti kan je om de 60 seconden een minion opeten waardoor je steeds groter word en extra hp krijgt. Max is 6 ulti's en dan ben je dus massive groot. Je ziet die tegenstanders gewoon huilend wegrennen. Zo'n groot beest met heel veel life, die durven mij niet eens aan te kijken. Mede spelers lopen ook een stuk vaker achter mij aan als ik jungle in ga. Die voelen zich wel veilig bij zo'n monster.

• Crysania
ik heb net de patch van vandaag gedownload maar bij het inloggen blijft hij op "Logging in..." hangen. al 3e keer nu 5+ minuten. pc ook al opnieuw opgestart

iemand tips?

edit: zie al dat veel mensen het probleem hebben omdat het patch day is. gewoon trage servers dus

[Voor 22% gewijzigd door Crysania op 21-12-2009 17:57]

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

THE_CR0SS schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:52:
ik heb net de patch van vandaag gedownload maar bij het inloggen blijft hij op "Logging in..." hangen. al 3e keer nu 5+ minuten. pc ook al opnieuw opgestart

iemand tips?
geen tips, zelfde probleem. Uiteindelijk wel in de lobby gekomen, talents zijn gereset, wilde dezeopnieuw indelen en toen werd ik overspoeld met error meldingen waarna de game crashte..

• VP.
De servers zijn overbelast. In de loop van de avond zal alles weer werken.

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

op het moment kan ik inderdaad weer spelen, duurt alleen + minus 3 tot 5 minuten voordat een game start NADAT de timer is afgelopen...

Vind zelf ook de nerf op Trynd wel meevallen. Nu zeker al zo'n 20 games gespeeld met hem na de patch en hij is nog steeds ijzersterk met de juiste runes en item keuzes.

• Narev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-05 06:58
Wat vinden jullie van Nidalee dan?

Imo, is ze echt te sterk early game, maar mist ze late game de damage om een goede carry te zijn. Udyr daar in tegen is nu wel een redelijk goeie hero geworden :)

Narev schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:33:
Wat vinden jullie van Nidalee dan?

Imo, is ze echt te sterk early game, maar mist ze late game de damage om een goede carry te zijn. Udyr daar in tegen is nu wel een redelijk goeie hero geworden :)
Met je eens, early game "avoiden", maar daarna redelijk makkelijk te killen.

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Wat vinden jullie van Master Yi? Ik zelf vind het een heerlijke character om mee te spelen, in het begin redelijk zwak, dus snel grinden en enemies toyen, veel attack speed + attack damage items kopen en dan rond lvl 10 aardig sterk, op lvl 18 te sterk naar mijn mening :-) gister een stuk of 15 kills, 1 death en 7 assists

roodbwoy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:32:
Wat vinden jullie van Master Yi? Ik zelf vind het een heerlijke character om mee te spelen, in het begin redelijk zwak, dus snel grinden en enemies toyen, veel attack speed + attack damage items kopen en dan rond lvl 10 aardig sterk, op lvl 18 te sterk naar mijn mening :-) gister een stuk of 15 kills, 1 death en 7 assists
Zo'n chars zijn gewoon te sterk als je ze early-game feed. Dan krijgen ze items en zijn ze niet meer te houden. Zelfde met Twisted Fate, Twitch en nog een aantal. Als je ze early-game kort houdt, en zorgt dat ze niet meer kills als jouw hebben zijn ze makkelijk te pakken.

• Crysania
Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:09:
[...]

Zo'n chars zijn gewoon te sterk als je ze early-game feed. Dan krijgen ze items en zijn ze niet meer te houden. Zelfde met Twisted Fate, Twitch en nog een aantal. Als je ze early-game kort houdt, en zorgt dat ze niet meer kills als jouw hebben zijn ze makkelijk te pakken.
ik zat net in een game met 4 afk-ers wtf? natuurlijk dik verloren maar wel een 9-2 kd ratio :D maakte alle tegenstanders af maar 5-1 verlies je het toch omdat je niet overal tegelijk kan zijn.

Hehe, eindelijk cho-gath binnen. They day I ADVANCEE!! Wat een lomp ding is dat met volle feast. Heerlijk. Elke keer weer: damn cho-gath, go away. Tegenstanders hebben toch vaker de neiging om in overtal situatie dan de benen te kiezen.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 10:01

PromWarMachine

Forsaken Archer

Vandaag begonnen met LoL. Heb voorheen wat DoTa gedaan (niet om over naar huis te schrijven) en ben enigszins ervaren met HoN.

Net m'n eerste potje gedaan. Het niveau van de tegenpartij was bedroevend laag. Ook heb ik het idee dat ik in slow motion speel vergeleken met HoN. Waarschijnlijk heeft dat met matchmaking te maken.

Mijn eerste vraag over LoL: Is het verstandig je punten te sparen en straks tier 3 runes te kopen of is het als newbie al verstandig om nu wat runes aan te schaffen?

Oh ja, als je een game start als eenling. Niet met vrienden. Moet je dan toch arranged team doen? Ik koos voor solo en zat vervolgens 7 minuten te wachten, terwijl er werd aangegeven dat het approx 25 seconden ging duren..

[Voor 18% gewijzigd door PromWarMachine op 23-12-2009 21:45]

Dividend for Starters

• Crysania
PromWarMachine schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:42:
Vandaag begonnen met LoL. Heb voorheen wat DoTa gedaan (niet om over naar huis te schrijven) en ben enigszins ervaren met HoN.

Net m'n eerste potje gedaan. Het niveau van de tegenpartij was bedroevend laag. Ook heb ik het idee dat ik in slow motion speel vergeleken met HoN. Waarschijnlijk heeft dat met matchmaking te maken.

Mijn eerste vraag over LoL: Is het verstandig je punten te sparen en straks tier 3 runes te kopen of is het als newbie al verstandig om nu wat runes aan te schaffen?

Oh ja, als je een game start als eenling. Niet met vrienden. Moet je dan toch arranged team doen? Ik koos voor solo en zat vervolgens 7 minuten te wachten, terwijl er werd aangegeven dat het approx 25 seconden ging duren..
de eerste potjes waren bij mij ook bedroevend laag. echter na een potje of 5 ben ik de slechtste telkens :D

7 minuten wachten? ik doe solo en vaak binnen seconden een game. als het langer duurt als 1 minuut requeue ik en vind ik wel snel een game.

Net mijn eerste potje Shaco gespeeld... wtf die gast is ziek!!

Anoniem: 215116 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 23:49:
Net mijn eerste potje Shaco gespeeld... wtf die gast is ziek!!

[afbeelding]
Lekkere score. Shaco is erg lastig om tegen te spelen, vooral de eerste keer. Is ook wel te zien aan de scores van je tegenstanders, die zijn wel erg bedroevend laag.

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 22:46
Je had me dan ook even lompe tegenstanders aan de items te zien. Annie die dorans ring gaat op item 4/5. Heimer met frozen heart, alleen die trist heeft wel leuke items.
Verder is shaco nog steeds erg goed, ondanks de nerf in de beta. Toen was die echt ziek.
En natuurlijk, als je early game gefed wordt dan kan je met elke hero wel wat maken. Alleen soraka niet, maar dat mens is nu zo lomp dat ik die nooit meer zie.

Oh ja, ikzelf nog even:
US - Klara de Koe
EU - Klara de Koe

speel eigenlijk alleen US. EU ben ik net lvl 4 of 5

[Voor 17% gewijzigd door Adames op 24-12-2009 20:11]

Adames schreef op donderdag 24 december 2009 @ 20:10:
Je had me dan ook even lompe tegenstanders aan de items te zien. Annie die dorans ring gaat op item 4/5. Heimer met frozen heart, alleen die trist heeft wel leuke items.
Verder is shaco nog steeds erg goed, ondanks de nerf in de beta. Toen was die echt ziek.
En natuurlijk, als je early game gefed wordt dan kan je met elke hero wel wat maken. Alleen soraka niet, maar dat mens is nu zo lomp dat ik die nooit meer zie.

Oh ja, ikzelf nog even:
US - Klara de Koe
EU - Klara de Koe

speel eigenlijk alleen US. EU ben ik net lvl 4 of 5
En toch vind ik hem beter dan Trynd/Yi etc als je niet gefed word. Vooral dan eigenlijk, want je kan nog steeds ganken. Heb al een aantal games gehad waar we dik aan het verloren waren, maar doordat ik kon ganken en mezelf kon feeden toch nog gewonnen aan het einde. Doe regelmatig crits voor 1500 met deceive endgame :D

Wat een tering hekel heb ik aan feeders-afk's.

Net potje gespeeld waarbij we dus al begonnen met 1 afk, daarna een kerel die uiteindelijk op 1-21-2 kwam. Zelf toch nog een goede score gehaald met 11-2-0 en 5k health met cho-gath. Die kerel blijft geweldig. Mensen die aggresive tegen jouw gaan spelen op mid en jouw terug willen pushen, en er dan achter komen dat ze me niks doen.

Hopsakee, paar geniale potjes gespeeld met andere Got'ters. Winning streak van 5. Mijn Cho`gath vernederde de tegenstanders. Paar potjes nog tegen randje van verlies, maar uiteindelijk toch nog om kunnen buigen naar winst.

Gaat weer lekker!!!

• Crysania
Anoniem: 184982 schreef op zondag 27 december 2009 @ 05:16:
Hopsakee, paar geniale potjes gespeeld met andere Got'ters. Winning streak van 5. Mijn Cho`gath vernederde de tegenstanders. Paar potjes nog tegen randje van verlies, maar uiteindelijk toch nog om kunnen buigen naar winst.

Gaat weer lekker!!!
wat zijn jullie ingame namen? ben wel op zoek naar wat AT games ipv randoms.

mijn ingame naam is "Crysania" op de europe servers

Topicstarter
Sinds EU lekker bij is met patches speel ik ook op EU, vooral vanwege de betere ping.
Ingame naam is Warmog. Ik zal er een paar toevoegen aan de OP.

mijn naam: Vraatje

Andere nederlanders, volgens mij got'ters:

Void Pointer
BrainGasm
Mikaa
Gorbear
domm

• VP.
Anoniem: 184982 schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:14:

Void Pointer
BrainGasm
Mikaa
Gorbear
domm
Deze gasten zijn overpowered!

:>

• Domdo
Domdo is ook mijn nick op LoL.

Domdo schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:38:
Domdo is ook mijn nick op LoL.
De meeste got'ters spelen op de europese server. Ik kan je nickname niet vinden dus ik gok dat je op de amerikaanse server speelt. Als je met vooral got'ters wilt spelen kan je beter op de EU server spelen. De EU versie kan je in de OP makkelijk vinden. Een voordeel van de EU: Je ping is beter, en er zijn meer mensen online op het tijdstip dat jij online bent. De server loopt niet meer echt achter, en de EU server is dus net zo goed als de US server. Alles loopt dus redelijk gelijk, en de meeste EU players spelen nu dus ook op de EU server. Dit was voorheen anders, omdat de US updates veel sneller waren als de EU updates, maar dit is dus redelijk goed opgelost.

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Gister met Vraatje gespeeld, maar dronken is deze kerel toch iets minder... en sorry dat ik zoveel gefeed heb, zal het voortaan wel weer bij tris houden ipv yi ;-)

btw,

ign: Mister Massacre

[Voor 9% gewijzigd door roodbwoy op 28-12-2009 10:46]

roodbwoy schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:46:
Gister met Vraatje gespeeld, maar dronken is deze kerel toch iets minder... en sorry dat ik zoveel gefeed heb, zal het voortaan wel weer bij tris houden ipv yi ;-)

btw,

ign: Mister Massacre
Mijn oprechte excuses :$, kan voortaan beter maar meteen gaan slapen wellicht.

• Domdo
Anoniem: 184982 schreef op maandag 28 december 2009 @ 03:38:
[...]

De meeste got'ters spelen op de europese server. Ik kan je nickname niet vinden dus ik gok dat je op de amerikaanse server speelt. Als je met vooral got'ters wilt spelen kan je beter op de EU server spelen. De EU versie kan je in de OP makkelijk vinden. Een voordeel van de EU: Je ping is beter, en er zijn meer mensen online op het tijdstip dat jij online bent. De server loopt niet meer echt achter, en de EU server is dus net zo goed als de US server. Alles loopt dus redelijk gelijk, en de meeste EU players spelen nu dus ook op de EU server. Dit was voorheen anders, omdat de US updates veel sneller waren als de EU updates, maar dit is dus redelijk goed opgelost.
Erg onnozel van mij natuurlijk om te zeggen wat mijn username en niet mijn nickname. Mijn nickname is Fardamir op de EU-servers. Tenminste, ik weet niet anders dan dat ik alleen maar op de EU-servers speel.

• Crysania
Anoniem: 184982 schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:14:

Void Pointer
BrainGasm
Mikaa
Gorbear
domm
ik heb iedereen toegevoegd aan mijn vriendslist

op dombdo na die zit waarschijnlijk op US server

ik zit ook op US, maar zit te denken om Europe te nemen, en overnieuw te beginnen. ken fiddlesticks nu behoorlijk goed en ookal is hij in begin-game wel iets wat moeilijk/squishy, na lv 10 word hij zo ontzettend hard :) crowstorm/daze ability/life leeching ftw :)

mijn naam aldaar zal ook zijn: vurigoog :)
en zo snel ik er de punten voor heb ga ik alleen nog maar met fiddlesticks spelen :D
oke, iedereen toegevoegd, word nu al moe van die pugs :)
oke, dat was dan WEL weer leuk 3 vs 5 gewonnen :)

[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 288252 op 29-12-2009 13:41]

• Domdo
Ik vindt al die afk'ers tegenwoordig wel zwaar vervelend (vooral als ze in het team zitten waarin ik ook zit), ik bedoel als je niet wilt spelen, join dan ook niet :p. Aan dit 'probleem' mogen ze wat mij betreft wel het-één-en-ander-doen. Zijn er hier trouwens nog meer mensen die afk'ers zien als 'probleem' ?

afkers, vind ik wel erg vervelend ja, het verneukt de balance van je groep best wel, wat soms (behalve in wat ik net poste) vaak desastreus werkt.
maarja moet je dan ook hier een systeem inbouwen van na x aantal minuten eruit gekicked worden/ of moet het dan door de computer worden overgenomen? beide zaken zie ik niet al te positief is, de computer zal wel niet echt goed zijn en als hij eruit word gekickt kan de plaats niet meer worden ingenomen.

• Crysania
Anoniem: 288252 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:46:
afkers, vind ik wel erg vervelend ja, het verneukt de balance van je groep best wel, wat soms (behalve in wat ik net poste) vaak desastreus werkt.
maarja moet je dan ook hier een systeem inbouwen van na x aantal minuten eruit gekicked worden/ of moet het dan door de computer worden overgenomen? beide zaken zie ik niet al te positief is, de computer zal wel niet echt goed zijn en als hij eruit word gekickt kan de plaats niet meer worden ingenomen.
je kan ook gewoon als AFK worden getagged. dat telt dan gewoon als een leave bij je stats.

van mij mogen ze dan speciale servers maken voor mensen zonder leaves/afks en zet de afkers maar bij elkaar tot ze het afleren.

HoN werkt wel zo met leavers. ik weet niet of ze ook iets hebben voor afkers.

ik moet trouwens zeggen dat ik er laatste tijd minder vaak last van heb. kan het liggen aan je elo? dat slechtere mensen vaker afk-en

Topicstarter
Anoniem: 288252 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:09:
ik zit ook op US, maar zit te denken om Europe te nemen, en overnieuw te beginnen. ken fiddlesticks nu behoorlijk goed en ookal is hij in begin-game wel iets wat moeilijk/squishy, na lv 10 word hij zo ontzettend hard :) crowstorm/daze ability/life leeching ftw :)

mijn naam aldaar zal ook zijn: vurigoog :)
en zo snel ik er de punten voor heb ga ik alleen nog maar met fiddlesticks spelen :D
oke, iedereen toegevoegd, word nu al moe van die pugs :)
oke, dat was dan WEL weer leuk 3 vs 5 gewonnen :)
Ik heb toen ik net op de EU servers begon ook een of twee potjes met 3v5 gewonnen, maar dan speel je ook gewoon echt tegen mensen helemaal onderaan de ladder.

haha, ja dat klopt, kwam net al in een potje terecht waar iemand wel met zijn twitch kon omgaan, damn wat word die snel sterk zeg.

• VP.
Hier nog een mooie guide voor Twitch ;)
Pagina: 1 2 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee