Toon posts:

[PC] League of Legends OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste
Acties:
  • 94.595 views

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-05 16:22
Ahh op die manier, dan begreep ik je antwoord verkeerd :) Ik was onder de indruk dat je bedoelde wat ik een lijstje kon maken :P Maar ik zal je vanavond een invite sturen

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 20:30

Snappie88

Mr. Hollywood

Sowieso zitten we op pagina 100 (101 ondertussen), word 't niet tijd voor een nieuw deel met een nieuwe startpost? O-)

Surfin' paradise!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-01-2018
Snappie88 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:54:
Sowieso zitten we op pagina 100 (101 ondertussen), word 't niet tijd voor een nieuw deel met een nieuwe startpost? O-)
Inderdaad... Wie maakt hem! :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• diax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-06-2022
saphua denk ik ofniet ?

• Jeffroiscool
Van mij mag hij :D

Hij doet het prima, als hij nu een nog mooiere TS maakt ^^

(We kunnen nu sites en dergelijke toevoegen ^^)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:05

Hu9o

Schokkend

Mobafire.com moet er bij dan :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Jeffroiscool

Anoniem: 288252

Ik keur het af dat Saphua een nieuwe aanmaakt, hij is niet te vertrouwen!
ik voel de dictatorship nu al!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:12
Ik neem aan dat als er een nieuwe word gemaakt de oude startpost gewoon word gebruikt? Bij een nieuwe zou ik eventueel ook wel kunnen helpen/managen. Heb je ook geen last van dictator SaphuA :P

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Anoniem: 184982

Laat Saphua maar lekker een nieuwe OP maken, kan die volgens mij best wel goed. Zolang hij maar niet te diep in gaat op de gameplay en tactieken in LoL, want dan gaat het mis.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-02 10:45
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 01:45:
Laat Saphua maar lekker een nieuwe OP maken, kan die volgens mij best wel goed. Zolang hij maar niet te diep in gaat op de gameplay en tactieken in LoL, want dan gaat het mis.
Als in dan komt die OP nooit af of als in daar heeft die jongen geen verstand van? :P

Vicariously I live while the whole world dies

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 288252 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:12:
Ik keur het af dat Saphua een nieuwe aanmaakt, hij is niet te vertrouwen!
ik voel de dictatorship nu al!
Hij mag 'm wel maken, ik zie 'm alleen nooit :X

Trouwens, server status is online, maar krijg geen connectie! Ik wil m'n vijf potjes ranked die ik gisteren verloor weer gelijk trekken!

Verdorie twee maal een leaver, één maal een feedende Eve en twee maal klote teamsetup. En tot overmaat van de ramp vier keer Amumu gebanned, waardoor ik dus 1x Amumu, 2x Blitzcrank (trouwens m'n nieuwe main :P ) en 2x Morgana moest spelen.

Surfin' paradise!

Anoniem: 63800

Snappie88 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:00:
[...]

Hij mag 'm wel maken, ik zie 'm alleen nooit :X

Trouwens, server status is online, maar krijg geen connectie! Ik wil m'n vijf potjes ranked die ik gisteren verloor weer gelijk trekken!

Verdorie twee maal een leaver, één maal een feedende Eve en twee maal klote teamsetup. En tot overmaat van de ramp vier keer Amumu gebanned, waardoor ik dus 1x Amumu, 2x Blitzcrank (trouwens m'n nieuwe main :P ) en 2x Morgana moest spelen.
hardstikke offline voor mij

ik moet nog twaalf lvls voor ranked.
wil graag met mijn mordekaiser losgaan d-;

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Twaalf levels duurt nog wel even ;) Ik merk dat ik toch wel erg snel level 15 was, maar dat die andere 15 een eeuw duurde. Zit nu vol verwachting te wachten tot wat vrienden level 30 zijn (we zijn met z'n zessen, alleen ik en een ander zijn 30), zodat we ranked samen kunnen doen...

Surfin' paradise!

• Vicarious
Anoniem: 63800 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:11:
[...]

hardstikke offline voor mij

ik moet nog twaalf lvls voor ranked.
wil graag met mijn mordekaiser losgaan d-;
Let op: mordekaiser is ook regelmatig doelwit van bans. En terecht. Vandaag weer 2x tegen OP Mordekaiser gespeeld. Die rent gewoon terwijl hij niet gefeed is (ofwel: 0 kills) op level 7 door 2 torens heen om mij af te slachten en overleeft het ook nog. Uiteindelijk wel gewonnen, maar die Morde was alleen dood te krijgen als we hem met 4+ man focusten na een teamfight waarbij hij de enige overlevende was.

• Vicarious
Snappie88 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:21:
Twaalf levels duurt nog wel even ;) Ik merk dat ik toch wel erg snel level 15 was, maar dat die andere 15 een eeuw duurde. Zit nu vol verwachting te wachten tot wat vrienden level 30 zijn (we zijn met z'n zessen, alleen ik en een ander zijn 30), zodat we ranked samen kunnen doen...
Anders nodig je mij gewoon uit. Gegarandeerd slechte tegenstanders want ik heb een lage ELO :+

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:04
Vicarious schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:23:
[...]

Let op: mordekaiser is ook regelmatig doelwit van bans. En terecht. Vandaag weer 2x tegen OP Mordekaiser gespeeld. Die rent gewoon terwijl hij niet gefeed is (ofwel: 0 kills) op level 7 door 2 torens heen om mij af te slachten en overleeft het ook nog. Uiteindelijk wel gewonnen, maar die Morde was alleen dood te krijgen als we hem met 4+ man focusten na een teamfight waarbij hij de enige overlevende was.
Heb dit zelf ook meerdere malen ervaren. Enige wat je kan doen is hem bij teamfight niet focusen en als laatste doden zoals je al doet. Een stun helpt al een boel want dit geeft jullie wat tijd zodat hij zijn shield niet kan krijgen. Ook helpt het als je niet met zijn alle in een recht lijn op hem staat intehakken. Aangezien hij meer shield krijgt als hij meer minions of players raakt. Dit is echter lastig om te realiseren.

Anoniem: 63800

dragon3016 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:46:
[...]

Heb dit zelf ook meerdere malen ervaren. Enige wat je kan doen is hem bij teamfight niet focusen en als laatste doden zoals je al doet. Een stun helpt al een boel want dit geeft jullie wat tijd zodat hij zijn shield niet kan krijgen. Ook helpt het als je niet met zijn alle in een recht lijn op hem staat intehakken. Aangezien hij meer shield krijgt als hij meer minions of players raakt. Dit is echter lastig om te realiseren.
klopt...

de moeilijkste potjes zijn voor mij de potjes geweest waarbij mijn tegenstanders zo slim waren mijn dps te wacken voordat ze uberhaupt naar mij keken.

Tuurlijk krijg ik er 1 te pakken. Maar ik heb geen superhoge burst dps.
Als mijn eigen team dus gewoon gepakt word blijf ik alleen over en is het zo gedaan.
Wel word het vervelend voor de tegenstander als ik mijn sunfire cape mijn force of nature mijn rylai's crystal scepter en mijn frozen mallet voor mekaar heb.

Dikke slow heerlijke mana regen. En mijn shield charged supergoed en snel.

Is uiteindelijk wel een dikke snel rechargende 600 hp die je te verspelen hebt

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 09:41
Zo... wordt er even achter mijn rug om vanalles besloten! ;) Ik zie niet wat er mis is met dictatorschap, werkt toch prima? :) Zonder dollen, ik denk dat er best 1 of 2 extra mede auteurs kunnen meewerken aan de nieuwe TS, iemand interesse? Vraatje en b.k. (vurigoog) zijn in ieder geval niet meer welkom in mijn volgende imperium!

Ik zal dit weekend kijken of ik een opzetje kan maken voor een nieuwe TS, anders zal het volgende week worden. Suggesties zijn welkom!

Zelf lijkt het mij wel zo overzichtelijk om de lijst van spelers en de status en locaties van TS servers te verhuizen naar een soort Wiki, zodat anderen hem ook kunnen wijzigen. Iemand suggesties?

[Voor 60% gewijzigd door SaphuA op 18-02-2011 10:20]

• Jeffroiscool
SaphuA schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:05:
Zo... wordt er even achter mijn rug om vanalles besloten! ;) Ik zie niet wat er mis is met dictatorschap, werkt toch prima? :) Zonder dollen, ik denk dat er best 1 of 2 extra mede auteurs kunnen meewerken aan de nieuwe TS, iemand interesse? Vraatje en b.k. (vurigoog) zijn in ieder geval niet meer welkom in mijn volgende imperium!

Ik zal dit weekend kijken of ik een opzetje kan maken voor een nieuwe TS, anders zal het volgende week worden. Suggesties zijn welkom!

Zelf lijkt het mij wel zo overzichtelijk om de lijst van spelers en de status en locaties van TS servers te verhuizen naar een soort Wiki, zodat anderen hem ook kunnen wijzigen. Iemand suggesties?
Dit moet niet heel moeilijk op te zetten zijn. Is het mogelijk om informatie dynamisch in te TS te krijgen? Status en Locatie van TS servers is ook relatief simpel te doen. (Psycokillers Teamspeak Webinterface support dit ook)

code:
1
<iframe allowtransparency="true" src="http://jeffro.no-ip.info/ts/tsviewpub.php?skey=0&port=9987&showicons=right&bgcolor=ffffff&fontcolor=000000" style="height:100%;width:100%" scrolling="auto" frameborder="0">Your Browser will not show Iframes</iframe>

Op die manier dus :P Geen twijfel mogelijk dat er meer zijn. Ik ben wel bereidt om technisch mee te helpen. (M'n Nederlandse taal/grammatica vinden m'n leraren ook niet al te best :P)

Ik wil eventueel wel iets hosten op m'n domein als het moet :P alleen dan heb je wel fakegaming.eu/naampie :D

Anoniem: 184982

Vicarious schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 08:58:
[...]

Als in dan komt die OP nooit af of als in daar heeft die jongen geen verstand van? :P
...
SaphuA schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:05:
Zoiets zou inderdaad wel handig zijn, met een active-inactive erachter. Zo krijg je niet het probleem dat nieuwe spelers al die mensen die al lang niet meer spelen gaan toevoegen.

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 18-02-2011 11:47]

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:04
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:46:
[...]

...

[...]

Zoiets zou inderdaad wel handig zijn, met een active-inactive erachter. Zo krijg je niet het probleem dat nieuwe spelers al die mensen die al lang niet meer spelen gaan toevoegen.
Ik wil wel de benodige informatie invullen voor een eventuele wiki. Speel zelf al vanaf de closed beta in de us. Dus weet ook wel wat van de veranderingen die zijn doorgevoerd etc.

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:46:
[...]

Graag, want dit heeft mij ervan weerhouden om iedereen in de TS toe te voegen :9

Surfin' paradise!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Eindelijk de update voor EU *O*

• Intruder
Iemand al een potje met Moakai gespeeld?
Wil hem zelf gaan kopen maar ik zou niet weten of het een goede champ is of niet.

• SaphuA
Mensen! Ben bijna klaar met de nieuwe TS (had even wat extra tijd ;)).
Wat zien jullie graag anders in de nieuwe TS vergeleken met de huidige?

• Intruder
Misschien iets toevoegen qua livestreams ofzo?
Ik heb hier zelf redelijk veel aan gehad qua speelstijl e.d. en vind het zo nu en dan nog steeds wel leuk om er even een streampje bij te pakken.

Edit:
Hier een paar goede links
http://www.own3d.tv/live
http://clgaming.net/media/livestreams/

[Voor 20% gewijzigd door Intruder op 18-02-2011 14:01]

• Jeffroiscool
Intruder schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:57:
Misschien iets toevoegen qua livestreams ofzo?
Ik heb hier zelf redelijk veel aan gehad qua speelstijl e.d. en vind het zo nu en dan nog steeds wel leuk om er even een streampje bij te pakken.
http://www.solomid.net/streams

Dat zou idd erg handig zijn, en de dingen die ik in voorgaande posts noemde :)

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
SaphuA schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:50:
Mensen! Ben bijna klaar met de nieuwe TS (had even wat extra tijd ;)).
Wat zien jullie graag anders in de nieuwe TS vergeleken met de huidige?
Vermelden dat de game elke 2 weken geupdate wordt (bugs/balancing/nieuwe champ) en misschien wat over de aangekondigde nieuwe features (map/replays/achievements/etc). Voor nieuwe mensen is het wellicht ook leuk wat te schrijven over de mogelijkheden van custom games eventueel met (goede?) bots om dingen zonder druk te kunnen leren.

[Voor 44% gewijzigd door RTG op 18-02-2011 14:04]

Anoniem: 342639

Stream die ik volg -> www.morecowbell.com Hebben Normaal met 1 stream, 2 op een scherm en zelfs 3! doen ook welleens potjes met kijkers, zitter erbij met 1700+ ELO

• Intruder
Anoniem: 342639 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:08:
Stream die ik volg -> www.morecowbell.com Hebben Normaal met 1 stream, 2 op een scherm en zelfs 3! doen ook welleens potjes met kijkers, zitter erbij met 1700+ ELO
Vind de morecowbell stream echt helemaal niks, de keren dat ik keek waren ze aan het ragen/trollen en gewoon andere medespelers compleet aan het afzijken, Solomid stream is in mijn ogen de beste (tenzij Reginald in een slechte bui is)
Wickd livestream is ook altijd wel goed
CLG stream speelt ook altijd wel serieus en is ook wel goed naar te kijken.

Een echte aanrader is de runterra livestream (stream van Roku) hij heeft erg goede commentaries erbij en doet ook altijd aan question and answer. Hij streamt de laatste tijd alleen niet zo veel meer.

Anoniem: 342639

Ze hebben een beetje eigendunk, maar ze spelen redelijk goed, Met hier en daar RAGERZ xd

• SaphuA
Het staat er! Maak hem hopelijk dit weekend af, dan voeg ik nieuwe punten later nog toe. Suggesties zijn nog steeds welkom!
Deel 2
Wat mij betreft mag er een slotje op dit topic.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Zo gezegd, zo gedaan. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee