Toon posts:

[PC] League of Legends OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste
Acties:
  • 94.591 views

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:37
Hmmm voor Mordekaiser:

Skill prioriteit: R>W>E>Q Masteries 9/21/0 Runes: Red Magic pen, Yellow Armor/level Blue MR/level en quints mag je zelf kiezen, na de nerf van HP Quints, zijn Movespeed Quints wel een stuk interesanter geworden. Goede keuzes voor je Quints: Flat HP, Magic Pen, Move Speed.

Neem de AP/magic pen en CD masteries in offensive. De reden hiervoor, samen de Magic pen runes is, Mordekaiser doet met al zijn skills, magical damage. Hoe meer damage je doet, hoe sneller je Shield zich zal vullen.

Beoordeel het vijandelijke team, als ze wat CC hebben, dan Mercs, anders kan je rustig Sorc boots nemen. Ik begin meestal met een Doran's Shield. Goede eerste items om te maken: Warmog',s Heart of Gold, Abyssal Scepter, Rylai's.

Even een korte uitleg, Warmog's is niet een slechte keuze voor Morde. Hij kan hem snel vullen, en dankzij je armor en mr/level runes, zal je toch wat defense hebben, wat je EHP weer ten goede komt. Randuin's Omen is ook een hele goede keuze voor een tank, dus ook dit is zeker een interesasnt item om te halen. Zelfde geldt ook voor Force of Nature. Echter, als je te maken hebt met veel physical DPS, dan ga je voor Omen, zo niet voor Force of Nature. Sunfire cape is op zich geen slecht item, want de damage ervan + creeping death (je shield spell) stapelen dan leuk op. Echter, je wilt van creeps zoveel mogelijk shield krijgen, dus Sunfire werkt redelijk averechts voor een Mordekaiser.

Rylai's en Abyssal, zijn items die je kan nemen als het verder wel goed zit met je andere stats (HP, mr, armor). Rylais voegt een slow toe (zeker bij je ult is dit echt geweldig) geeft je HP en AP (meer damage van je skills) Abysscal Scepter geeft je MR, AP en magic pen. Altijd goede stats voor een Mordekaiser.

Weest niet bang om een gevecht in te rennen, en alle klappen te krijgen, dat is namelijk je rol. Mordekaiser is geen echte tank, zoals een Shen, Rammus, Alistar, maar een damage soak. Hij kan heel veel hebben dankzij zijn shield/ultimate.

Als je een keer een fun build zou willen doen, kan je hem ook als een AP melee caster maken. Je skills doen dan leuk veel damage, maar dit is alleen aan te raden als je heel goed bent, en je team heeft al een tank.

Hoop dat je er wat aan hebt :).

-

• diax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-06-2022
Anoniem: 63800 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 07:23:
even mijn mordekaiser build...

misschien dat jullie wat tips kunnen geven..
Ik begin met E dan W en dan Q voor de eerste drie lvls dan natuurlijk op 6 mijn ulti en elke keer als de ulti kan

Eerst probeer ik altijd Q en W vol te krijgen en dan pas de E

beginnende met doran's shield
Kwa items neem ik eigenlijk altijd die boots die mijn ability cooldowns korter maken.
Dan natuurlijk de sunfire cape
gevolgd door force of nature
dan rylai's crystal scepter en frozen mallet
hey semmy ik als beginnende LoL speler gebruik zelf de guide's die staan op http://tinyurl.com/6zzqc26
je zult ze even moeten bekijken en op volgorde zetten van rating. ik zelf vind dit erg handig !
Intruder schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:24:
[...]

Koop een banshees veil of een zhonya's hourglass
Zijn de 2 beste counters voor zijn idd goede ulti.
jah dit zal inderdaad misschien helpen maar wat ik het irritantste vind als je weg wilt rennen omdat je in een fight low hp bent geraakt, kan je moeilijk ontsnappen aan karthus zijn ulti. Ik ben denk ik zelf van plan om Karthus vanavond te kopen en deze uit te proberen, omdat het me toch een leuke champion lijkt te zijn.

[Voor 17% gewijzigd door diax op 11-02-2011 09:35]

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:32
Het ontsnappen aan karthus zijn ulti is met een hourglass erg simpel, die geeft je namelijk 2 seconden onsterfelijkheid waardoor je op het moment dat de ulti af gaat je hem gewoon even moet activeren.
Banshees die blockt 1 spel elke 30 seconden, hierbij moet je wat meer mazzel voor hebben want meestal na een teamfight heeft ie meestal wel 1 nedatieve spel moeten blocken dus heb je geen shield meer voor karthus ulti.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• diax
Intruder schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:07:
Het ontsnappen aan karthus zijn ulti is met een hourglass erg simpel, die geeft je namelijk 2 seconden onsterfelijkheid waardoor je op het moment dat de ulti af gaat je hem gewoon even moet activeren.
Banshees die blockt 1 spel elke 30 seconden, hierbij moet je wat meer mazzel voor hebben want meestal na een teamfight heeft ie meestal wel 1 nedatieve spel moeten blocken dus heb je geen shield meer voor karthus ulti.
mjah gelijk heb je, maar niet iedereen in jou team koopt een hourglass voor zijn ulti, zo zijn de meeste spelers niet. en dit geeft gelijk een kans aan karthus die zich lekker kan feeden met zijn ulti. Al in early game als je solo mid gaat en je raakt als eeste lvl 6 heb je meestal al kans op paar kills, en zo begint karthus meestal wel goed.

maar ik ga het zelf meemaken vanavond :) als het goed is heb ik genoeg voor karthus 6300 als het klopt.
iemand nog tips voor karthus die ik goed kan gebruiken ?

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ooit eens aan die Health elixir gedacht die tot 400 health geeft ofzo (tijd geleden dat ik speelde). Dit helpt early game enorm, wacht met activeren van Karths ult en pop dan deze elixir voor die 400 health boost ;).
Heeft me veelvulding gered :+

Anyways, Derr Hans is de naam op US (lvl 30) en EU (lvl 22 ofzo all eeuwen lang niet op geweest, laaste champ daar was kennen voor mij). Ben naar US geswitch nadat ik de balen kreeg van GoA die gelukking niets meer doet. Maar ben nooit meer terug gegaan aangezien ik veel tijd en ook wat skins heb op US.

Ben dus te vinden op US, ben weer van plan om meer te spelen, tot nu toe heb ik het tussen door af en toe een partijtje gespeeld laast paar maanden dus ben er een beetje uit :P

Favo Champ's op het moment Lux + kassadin.
Vanavond heb ik tijd om Karma te testen, aangezien ik tijd niet gespeeld heb is het leuk om meteen met een nieuwe te beginnen weer.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• diax
Derr_Hans schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:15:
Ooit eens aan die Health elixir gedacht die tot 400 health geeft ofzo (tijd geleden dat ik speelde). Dit helpt early game enorm, wacht met activeren van Karths ult en pop dan deze elixir voor die 400 health boost ;).

Anyways, Derr Hans is de naam op US (lvl 30) en EU (lvl 22 ofzo all eeuwen lang niet op geweest, laaste champ daar was kennen voor mij). Ben naar US geswitch nadat ik de balen kreeg van GoA die gelukking niets meer doet. Maar ben nooit meer terug gegaan aangezien ik veel tijd en ook wat skins heb op US.

Ben dus te vinden op US, ben weer van plan om meer te spelen, tot nu toe heb ik het tussen door af en toe een partijtje gespeeld laast paar maanden dus ben er een beetje uit :P

Vanavond heb ik tijd om Karma te testen, aangezien ik tijd niet gespeeld heb is het leuk om meteen met een nieuwe te beginnen weer.
je bedoelt de Elixir of Fortitude ? als ik het goed heb kost deze 250 gold, en dat is aardig veel in early game. het zal waarschijnlijk wel helpen tegen karthus zijn ulti.. maar als dit het waard is hmm ?

zie je een verschil tussen gameplay in EU en US btw? ik vraag me af waarom mensen vaak switchen naar US..

jah lux is inderdaad een leuke champ ik heb hem laast uitgeprobeerd toen ze gratis was, het was wel even wennen om met haar ulti om te gaan. maar als je der een aantal keer hebt gespeelt wordt het al vrij makkelijk. Zelf heb ik kassadin nog nooit gespeeld en deze champ trekt mij op een of andere manier niet echt aan.

Zelf zijn mijn favo champ's Mundo en phanteon

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-02 10:45
Derr_Hans schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:15:

Ah, een oude Diablo-rot :) WElkom terug enzo. Ik zit ook wel eens op de US servers, maar heb daar soms een lagspike van 20 seconden ofzo. HEb jij daar ook last van? Mn internet doet het gewoon prima en op de EU servers heb ik het nooit.

@hierboven: ik swtich naar US als EU er weer eens uitligt of kut doet. Dat is best vaak :P

[Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 11-02-2011 10:31]

Vicariously I live while the whole world dies

• diax
Vicarious schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:30:
[...]
@hierboven: ik swtich naar US als EU er weer eens uitligt of kut doet. Dat is best vaak :P
best handig jah ! eu ligt er inderdaad vaak uit en soms als ik wil spelen lukt dit niet.. word tijd dat ik de Us client ook maar eens ga instaleren :)

• Nazanir
Voor alle mensen die op de US server spelen/gaan spelen, mijn naam daar is: Sinistral

Liever zou ik toch naar de EU verhuizen, maar ik voel er weinig voor om alles op te geven en opnieuw te beginnen. Heb heel wat games onder mijn naam staan en een paar leuke exclusieve extraatjes (King Rammus <3), dus als er ooit een mogelijkheid komt tot transer, grijp ik die aan. Tot die tijd blijf ik op US.

-

• Intruder
Btw hoe maak ik een US account aan?
Ik heb die client wel, en als ik op de US lite een account aan maak dan word het uiteindelijk nog een EU account.
Als ik via de client op Register druk dan gebeurt er het zelfde.
Terwijl het bij een kamaraad van me gewoon werkt.

Edit: Ik heb een externe referral link gevonden van een US speler, via deze link maak ik ook een US account aan.

Ik zal even alle US gebruikers toevoegen.

[Voor 23% gewijzigd door Intruder op 11-02-2011 12:24]

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:45
Nazanir schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:42:
Voor alle mensen die op de US server spelen/gaan spelen, mijn naam daar is: Sinistral

Liever zou ik toch naar de EU verhuizen, maar ik voel er weinig voor om alles op te geven en opnieuw te beginnen. Heb heel wat games onder mijn naam staan en een paar leuke exclusieve extraatjes (King Rammus <3), dus als er ooit een mogelijkheid komt tot transer, grijp ik die aan. Tot die tijd blijf ik op US.
Mmm ik heb die skin bedankt voor de reminder ga weer eens rammus proberen. Na goed te zijn met tryn en veigar mis ik nog een tankje.

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-01-2018
Hiero een tooltje om met dezelfde client tussen server te switchen:
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=364623

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Intruder
Krijg ik hierdoor geen problemen met patches enzo? omdat de US een dag eerder is? of gaat dit gewoon synchroon?

Edit:
Voor de mensen die mij op de US willen toevoegen (zal niet zo vaak online zijn omdat mijn main op de EU is)
Mijn account is = BatsAap

[Voor 16% gewijzigd door Intruder op 11-02-2011 12:35]

• Jeffroiscool
Intruder schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:29:
[...]

Krijg ik hierdoor geen problemen met patches enzo? omdat de US een dag eerder is? of gaat dit gewoon synchroon?

Edit:
Voor de mensen die mij op de US willen toevoegen (zal niet zo vaak online zijn omdat mijn main op de EU is)
Mijn account is = BatsAap
Hier kan je inderdaad wat problemen krijgen met patches maar dit valt mee, enige probleem zou zijn als US eerder geupdate is dat je niet met US kan connecten omdat je main launcher EU is en die blijft ongeacht van die switch tool altijd de patches van EU aanhouden :)

Edit: Dit zou overigens makkelijk in AutoLoL kunnen worden ingebouwd aangezien het alleen een bestandje betreft te editing. (Hint Hint)

[Voor 9% gewijzigd door Jeffroiscool op 11-02-2011 12:59]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Anoniem: 184982

diax schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:14:
[...]
maar ik ga het zelf meemaken vanavond :) als het goed is heb ik genoeg voor karthus 6300 als het klopt.
iemand nog tips voor karthus die ik goed kan gebruiken ?
Bouw snel een archangels staff, doordat je je lay-waste continu cast krijg je veel extra mana dus veel extra AP.
Ook ene mejai's is meestal niet heel vervelend aangezien je veel kills/assists mee kan pikken met je ulti. daarna bouwde ik meestal een rylai's aangezien je AOE spell daarmee ook slowed en daarna heavy AP items als rabadon's. Extra item kan bv zijn void staff/abyssal scepter.

• diax
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:02:
[...]

Bouw snel een archangels staff, doordat je je lay-waste continu cast krijg je veel extra mana dus veel extra AP.
Ook ene mejai's is meestal niet heel vervelend aangezien je veel kills/assists mee kan pikken met je ulti. daarna bouwde ik meestal een rylai's aangezien je AOE spell daarmee ook slowed en daarna heavy AP items als rabadon's. Extra item kan bv zijn void staff/abyssal scepter.
dankje wel voor je reactie ik zal vanavond even kijken hoe ik het doe met karthus :)

• Nazanir
Mejaj's is een redelijk waadeloos item. Het geeft je een vals gevoel van macht om het maar zo te zeggen. Ik besef dat een Deathcap duurder is, maar hij geeft niet alleen meer AP, hij geeft een boost aan je AP van 30%, ook over items die je al had. En als je dood gaat met Mejaj's, verlies je stacks, dus word je zwakker. Pas na 6 stacks heb je break even gehaald wat betreft kosten/AP, dus 3 kills/6 assists (of een combinatie van). Echter, als je nog geen 400 gold meer spaart, kan je een Needlessly Large Rod kopen voor 16 Gold (in een mep 80 AP, ivpv 20) en je kan hem uitbouwen naar veel nuttiger items. Daar komt nog bij, dat met 6 stacks je 20 + (6x8) = 68 AP hebt. Nog altijd minder dan een NLR, en als je dood gaat, kan het moeilijker worden om terug te snowballen naar meer stacks, omdat je skills nu ook minder damage doen.

Op lager ELO is het zeker geen slecht item, lekker snowballen en "pubstompen" op hoger ELO is het gewoon totaal niet aan te raden, ik kan me niet meer inbeelden wanneer ik voor het laatst iemand zag met een snowball item.

-

• Derr_Hans
  • Niet online
diax schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:28:
[...]

je bedoelt de Elixir of Fortitude ? als ik het goed heb kost deze 250 gold, en dat is aardig veel in early game. het zal waarschijnlijk wel helpen tegen karthus zijn ulti.. maar als dit het waard is hmm ?

zie je een verschil tussen gameplay in EU en US btw? ik vraag me af waarom mensen vaak switchen naar US..

jah lux is inderdaad een leuke champ ik heb hem laast uitgeprobeerd toen ze gratis was, het was wel even wennen om met haar ulti om te gaan. maar als je der een aantal keer hebt gespeelt wordt het al vrij makkelijk. Zelf heb ik kassadin nog nooit gespeeld en deze champ trekt mij op een of andere manier niet echt aan.

Zelf zijn mijn favo champ's Mundo en phanteon
Elixir of fortitude, klopt kost even wat early game, maar als je daarmee je in leven blijft heeft hij minder kills.
Vooral in mid waar karthus vaak te vinden is, zodra hij jouw kan killen dan doet hij dat en heeft hij de overhand in mid. Dit wil je niet, elixir helpt hierbij. Liever 250g kwijt dan hem een first blood geven en tijd om in mid lekker ongestoord te kunnen last hitten. Een fed karthus is a scary karthus.

Als je zijn AP in de gaten hou weet je ong hoeveel damage hij gaat doen, als hij zijn ult waste op jouw elixir is dit altijd prettig. Daarnaast is deze elixir ook handig tegen surprise ganks in mid, kan je net dat beetje extra geven. Overleef je de aanval van zijn ult heb je 4 min extra health kan je zelf iets agressiever zijn in mid.

Kassadin is niet de makkelijkste early game, maar in team fights zeker prettig om te hebben.
Zijn Q is een slow flying projectile, harras bij hun torens is gewoon is heerlijk ;)
Deal ook een shit load aan damage, maar je moet van zijn playstyle houden.

Main reden van EU naar de US waren de crappy servers, restarten na elke game geen stats en veel downtime. De server van GOA waren brak, op US heb ik alleen dat de pvp.net chat vaak niet werk.

Nog een reden, geen fransen en andere malloten die gene engels of weigeren engels te praten.
Op US kom je genoeg polen/duitsers tegen (valt mij extra op door mijn game naam ;) ) maar engels is wel hun voertaal in 9 van de 10 gevallen. De amerikanen zelf zijn wel iets sneller met U Suck tafferelen. }

Wat ik zelf ook merkte met de overstap is dat de games leuker zijn doordat er toch minder "noobs" rond huppelden. Alleen daar val ik momenteel nu zelf onder want een tijd niet spelen merk je goed, vooral met champs als lux en kassadin.

Lag heb ik geen last van, 150ms is standaard en merk geen vertraging.

En hallo Vic :D

• Intruder
Nazanir schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:23:
Mejaj's is een redelijk waadeloos item. Het geeft je een vals gevoel van macht om het maar zo te zeggen. Ik besef dat een Deathcap duurder is, maar hij geeft niet alleen meer AP, hij geeft een boost aan je AP van 30%, ook over items die je al had. En als je dood gaat met Mejaj's, verlies je stacks, dus word je zwakker. Pas na 6 stacks heb je break even gehaald wat betreft kosten/AP, dus 3 kills/6 assists (of een combinatie van). Echter, als je nog geen 400 gold meer spaart, kan je een Needlessly Large Rod kopen voor 16 Gold (in een mep 80 AP, ivpv 20) en je kan hem uitbouwen naar veel nuttiger items. Daar komt nog bij, dat met 6 stacks je 20 + (6x8) = 68 AP hebt. Nog altijd minder dan een NLR, en als je dood gaat, kan het moeilijker worden om terug te snowballen naar meer stacks, omdat je skills nu ook minder damage doen.

Op lager ELO is het zeker geen slecht item, lekker snowballen en "pubstompen" op hoger ELO is het gewoon totaal niet aan te raden, ik kan me niet meer inbeelden wanneer ik voor het laatst iemand zag met een snowball item.
Ben ik het wel en niet mee eens,
Ik heb een paar champions waarme ik sweer bij de soulstealer (lux). Gewoon omdat je met relatief weinig risico te lopen erg veel damage kan doen. en als je je snare behoud ben je ook nog wel redelijk gank proof, met lux haal ik 9 van de 10 keer de 20 stacks. en dan is het het geld wel waard.
Op zo'n beetje elke andere caster ben ik het er mee eens dat het niet zo'n goed item is, meer een luck item.

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-05 17:57
Derr_Hans schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:39:
[...]

Main reden van EU naar de US waren de crappy servers, restarten na elke game geen stats en veel downtime. De server van GOA waren brak, op US heb ik alleen dat de pvp.net chat vaak niet werk.

Nog een reden, geen fransen en andere malloten die gene engels of weigeren engels te praten.
Op US kom je genoeg polen/duitsers tegen (valt mij extra op door mijn game naam ;) ) maar engels is wel hun voertaal in 9 van de 10 gevallen. De amerikanen zelf zijn wel iets sneller met U Suck tafferelen. }

Wat ik zelf ook merkte met de overstap is dat de games leuker zijn doordat er toch minder "noobs" rond huppelden. Alleen daar val ik momenteel nu zelf onder want een tijd niet spelen merk je goed, vooral met champs als lux en kassadin.

Lag heb ik geen last van, 150ms is standaard en merk geen vertraging.
Ik speel ook op beide, maar meestal op de US-servers, en heb dezelfde ervaring.
Lag is geen punt op US-servers. Wat ik ook merk is dat de matchmaking gebalanceerder is op US.

En inderdaad, nauwelijks mensen die geen engels praten of alleen maar Russisch 8)7

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

• Jeffroiscool
ydegart schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:55:
[...]

Ik speel ook op beide, maar meestal op de US-servers, en heb dezelfde ervaring.
Lag is geen punt op US-servers. Wat ik ook merk is dat de matchmaking gebalanceerder is op US.

En inderdaad, nauwelijks mensen die geen engels praten of alleen maar Russisch 8)7
Dan moet ik van de week maar weer eens gaan rondsmurfen op US :D

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-05 12:46

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Er is zojuist een nieuwe versie van de launcher gepresenteerd:
http://eu.leagueoflegends...nteers-new-pvpnet-patcher

Zou verbeteringen met patchen moeten brengen en ook de beginselen voor replays.
Ik vind het er behoorlijk gelikt uitzien.

is wel een beta versie.

Anoniem: 63800

vanmorgen een heerlijk pot gehad met mordekaiser.

ze lieten me heerlijk mijn dingetje in middle lane doen.
helaas waren er 2 die zeiden dat ze hun champ voor het eerst speelde.
Dus op mijn middle lane na waar ik heel heel traag naar voren kwam en rond minuut 10 de eerste turret down had en rond minuut 23 of 24 de 2e.

Verloren we eigenlijk over de 2 side lanes onze turrets zelfs tot en met onze inhibitor.
En het leek alsof er een wonder gebeurde in het gevecht om onze nexus teleporte ik terug mijn teammates respawnde allemaal om ongeveer dezelfde tijd.
Door de hoeveelheid minions die er waren was ik gewoon niet stuk te krijgen.
We kregen het voor elkaar om 4 van hun 5 champs in 1 keer te mollen waarna we een harde spartaanse charge voorwaards deden en hun middle inhibitor en zelfs 1 van de turrets bij de nexus down kregen.
Hierna heeft het nog een chaotishe 40 minuten geduurd van heen en weer duwen met minions totdat we wonnen.
Maar hoe heerlijk. Gewoon echt genoten. En zelfs verliezen had ik niet erg gevonden.

Van de 10 mensen die speelden er door 8 toegevoegd meteen voor toekomstige potjes.
De negende kende ik toevallig al d-;

• diax
het lijkt wel als of ik heletijd in het verliesende team word geplaats :S op dit moment maar 1 game gewonnen...
ook duurt het gwn eeuwen voordat ik een match heb gevonden.. niet door de waiting time maar door de summoners die steeds leaven :S

• Intruder
diax schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 19:14:
het lijkt wel als of ik heletijd in het verliesende team word geplaats :S op dit moment maar 1 game gewonnen...
ook duurt het gwn eeuwen voordat ik een match heb gevonden.. niet door de waiting time maar door de summoners die steeds leaven :S
Ow ja die dagen heb je, mijn record was gewoon een hele match history lijst met defeats.
Shit happens, maar over het algemeen is het wel balanced, ik zit na 350 wins op ongeveer 330 losses.

• diax
tjah alweer 4 op een rij verloren :S ik snap niet waarom mensen denken dat mundo een tank is ... en zelf gaan ze lekker solo tegen 4 man :S daar help je team erg mee bah

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:00

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Zwaar irritant... mensen die DC zijn waarna wij met 44-22 voor staan,.., nog een DC en tegenstander roepen dat wij NOOBS zijn... echt vervelend!!!

edit:
gisteren uit zware frustratie gestopt daar elke game waar ik in zat wel mensen weg gingen om wat voor reden dan ook. Alle potjes met 2 man goed vol gehouden alleen 2v3 heb je naar mijn inziens te weinig controle over de map. Dus uiteindelijk alles verloren :X

[Voor 48% gewijzigd door KingTenteehje op 12-02-2011 11:05]

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
Irritant: als je op ranked uitdrukkelijk typt dat je malphite wilt spelen, als die door oppo gebanned word of gepicked dat je dan garen tank build gaat doen. Team captain banned dan malpite nadat je dit gezegd hebt, en picked dan ook nog zelf garen. Ongelofelijk! Heb toen ook maar vanuit champion select geleaved om verder gezeik te voorkomen. *zucht* (ik stond ook niet laatste in de champion select btw)

• Intruder
rxs schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 05:31:
Irritant: als je op ranked uitdrukkelijk typt dat je malphite wilt spelen, als die door oppo gebanned word of gepicked dat je dan garen tank build gaat doen. Team captain banned dan malpite nadat je dit gezegd hebt, en picked dan ook nog zelf garen. Ongelofelijk! Heb toen ook maar vanuit champion select geleaved om verder gezeik te voorkomen. *zucht* (ik stond ook niet laatste in de champion select btw)
malphite is wel een common ban/first pick. Dus als jouw team first pick niet heeft dan is het meer dan begrijpelijk dat malphite gebanned word, want in dit geval zal first pick van het andere team malphite zijn.
Als jou team echter first pick wel heeft en het andere team banned malphite niet dan zou de leader van jullie party gewoon dom zijn.

• diax
vandaag karthus en teemo gekocht :)
karthus is best een leuke champ met ze OP ulti :P het is ff wenen wanner je hem moet gebruiken :)
teemo heb ik ook gehaald alleen nog niet mee gespeeld, miss vandaag nog ff een potje er mee doen..
heb hem juist gekocht omdat het wel leuk zou zijn om mushrooms neer te gooien :)

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Gister 3 potjes gespeeld die super fun waren.

Eerste potje met shen, niets bijzonders maar wel gewonnen.

Tweede potje, ook met shen, maar was de carry van de game. Mijn stats waren 15/4/17 en was onverslaanbaar. Hun hele team (inc. Corki ging AP) waardoor ik FoN rushde en snel al gefeed en legendary was geworden. Nou eigenlijk was hun renekton physical DPS dus focusde ik hem het meest. Enemy team speelde best goed (het waren goede spelers of premades) maar ze kregen me gewoon niet meer dood. toen hun Nexus ontplofde ragede mense over OP Shen en dat de enige rede waardoor ze verloren hadden was door Shen xD Tip: ga nooit 100% AP of AD.

Derde potje, Chat deed het niet, wist niet precies wat ik zou moeten nemen want mense kozen niks, dus kon niet inspelen op andere mensen hun keuze. uiteindelijk was het Rammus, Mundo, Karthus en Heimer dus nam ik in de laatste 10 sec ashe en rushde al mijn masteries (wat failde want ik had er 9 over). Game begint en Mundo DC'd en komt nooit meer terug. Dacht gelijk dat ik weer 25 minuten van me leven aan het verspillen was.
Iedereen neemt een solo lane behalve Rammus die in de jungle gaat hangen. met ashe heb ik het zwaar tegen Corki en Ezreal omdat ze alles spammen wat ze hebben voorbij de toren zonder agro te krijgen. uiteindelijk suicide ez voor niks en heb ik FB. Kort daarna maakt corki mij dood, en kom ik in een hele nare lane terecht waar ik niet bijna kon farmen. Ik probeer met alles wat ik kon in leven te blijven en te lvlen en een beetje te farmen. Rond lvl 8 bedachten we gewon suicidal mid te pushen, wat in een team fight opleverd en een ace aan hun kant. Mijn Ashe (met vol stacked bloodthirster) leefde nog pusht gemakkelijk 2 torens, vanaf dat moement waren we unstoppable. Ik denk het potje in totaal 25 - 30 minuten heeft geduurd en er 40 kills aan onze kant waren. Ezreal ragede nog dat 4 vs 5 OP was. wat complete Bullsh*t is.

• Intruder
diax schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:00:
vandaag karthus en teemo gekocht :)
karthus is best een leuke champ met ze OP ulti :P het is ff wenen wanner je hem moet gebruiken :)
teemo heb ik ook gehaald alleen nog niet mee gespeeld, miss vandaag nog ff een potje er mee doen..
heb hem juist gekocht omdat het wel leuk zou zijn om mushrooms neer te gooien :)
Whaha teemo shrooms zijn echt ZOOOO irritant, vooral als je ap teemo speelt en constant de jungle van de enemy shroomt, geloof me je zult redelijk veel kills krijgen op mensen die terug lopen omdat ze bijna dood zijn.
Beetje cooldown reduction kopen en je kunt elke 13 seconden een mushroom plaatsen.

• diax
Intruder schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:22:
[...]

Whaha teemo shrooms zijn echt ZOOOO irritant, vooral als je ap teemo speelt en constant de jungle van de enemy shroomt, geloof me je zult redelijk veel kills krijgen op mensen die terug lopen omdat ze bijna dood zijn.
Beetje cooldown reduction kopen en je kunt elke 13 seconden een mushroom plaatsen.
haha dats de reden waarom ik teemo kocht :P ik heb vandaag geen tijd meer om hem uit te proberen zal morgen wel worden, naar wat is beter voor teemo ad of ap ? ik zie veel mensen met teemo ook ad gaan omdat ze meestal de shrooms niet goed kunnen neer leggen.

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:44

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Net 3 heerlijke games gespeeld met mijn neef premade.
En ik moet zeggen, de Alistar + Lux combo in een lane levert wel een verdomd hoge hoeveelheid early kills op.
Lights Binding + Lucent Singularity + Pulverize + Headbutt => First Blood! (we hebben zelfs met Lights Binding + Pulverize al een First Blood gehaald)
En torens zijn van lego :D

Nadelen aan Alistar:
Headbutt is moeilijk te aimen.
Out of mana... out of mana... out of mana :(
Geen dps. Alleen torens gaan neer alsof ze er niet staan. Voor de rest kan iedereen mij vrijuit negeren (maar tegelijk lijkt "geen dps" een uitnodiging voor iedereen om mij te focussen)

sudo apt-get rekt

• Jeffroiscool
Heb weer eens een video gemaakt, compilatie met Nunu in 3 on 3 ^^

Volledig met nederlands gezeik bij elke keer lol.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:29

Hu9o

Schokkend

Geinig filmpje, vooral de actie op het eind samen met de stemmen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Jeffroiscool
Hu9o schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:51:
Geinig filmpje, vooral de actie op het eind samen met de stemmen.
Haha ja, die heb ik net ook gesubmit bij TheButtonMasherz LoLWTFMoments :P

• rxs
Intruder schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:16:
[...]

malphite is wel een common ban/first pick. Dus als jouw team first pick niet heeft dan is het meer dan begrijpelijk dat malphite gebanned word, want in dit geval zal first pick van het andere team malphite zijn.
Als jou team echter first pick wel heeft en het andere team banned malphite niet dan zou de leader van jullie party gewoon dom zijn.
Uiteraard, maar wij hadden inderdaad gewoon first pick. Dus team captain -> 2 oppo's -> ik en andere random. Team captain deed het er volgens mij gewoon om.

• diax
Jeffroiscool schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:32:
Heb weer eens een video gemaakt, compilatie met Nunu in 3 on 3 ^^

[video]

Volledig met nederlands gezeik bij elke keer lol.
haha vette video man +1

• Vicarious
Geinig nunu-filmpje. Dat doen echt te weinig Nunu's, zo in die bosjes je ult starten.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Mwah, de wat meer ervaren spelers zullen toch wel door hebben wanneer het een bait is of niet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
g0tanks schreef op zondag 13 februari 2011 @ 13:28:
Mwah, de wat meer ervaren spelers zullen toch wel door hebben wanneer het een bait is of niet.
Die zijn er niet bij lol :9 >:)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• diax
net een pot met karthus gespeeld :A wat een champion is dat, echt geniaal :) had een score van 19/04/13
rond de 750 ability power, kon bijna een champion one shotten met me ulti, wat een power zit daar in. na 34 minuten hadden we gewonnen. prachtig !
wou nog een screenshot maken maar op een of andere manier pakt die LoL niet krijg bij paint een zwart scherm dan

[Voor 18% gewijzigd door diax op 13-02-2011 14:34]

• Jeffroiscool
En het is weer eens stil op de forums D:

Ik ga van de week misschien weer een video maken over een geweldige team compilatie zoals hij op leaguecraft staat :)

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 20:30

Snappie88

Mr. Hollywood

Je gebruikt Frap daarvoor gok ik?

Ga vanavond met wat vrienden het Hairy Men dingetje proberen :D

Surfin' paradise!

• Jeffroiscool
Snappie88 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:14:
Je gebruikt Frap daarvoor gok ik?

Ga vanavond met wat vrienden het Hairy Men dingetje proberen :D
Hehe,

Ik gebruik Fraps ja, gewoon constant recorden. 30 fps geeft betere resultaten tijdens het bewerken maar het laat je wel geforceerd op 30 fps spelen :-(

Bij mij werkt namelijk dat replay systeem nog niet (http://www.leaguereplays.com)

Andere mensen die het kunnen proberen?

• Vicarious
Oeh die ga ik vanavond proberen! Thanx!

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:01:
Your welcome,

Voor mij wil het op een of andere manier niet werken maar ik gebruik de beta launcher en zit op 64bit -.-"

Maar het zou wel schelen kwa fraps bestanden enzo :)

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:01:
Wil ook wel eens zien of dat werkt, meteen even Hairy Men recorden :P

Surfin' paradise!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-05 05:43
Jeffroiscool schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:17:
[...]

Your welcome,

Voor mij wil het op een of andere manier niet werken maar ik gebruik de beta launcher en zit op 64bit -.-"

Maar het zou wel schelen kwa fraps bestanden enzo :)
De recentste versie zou moeten werken met de nieuwe launcher. Ook lees ik hier dat het misschien niet goed werkt als LoL niet in Program Files staat.

• diax
hmmm.. wat is hairy men :P ?? ik opzoeken op youtube.. krijg ik "hairy" men faaaaal

• Jeffroiscool
Voor mensen die nog een leuk linkje willen: http://lolinsider.blogspot.com/ met bijbehorende RSS feed: http://lolinsider.blogspot.com/atom.xml

Hier kan iedereen wel van leren ^^ Erg goede vergelijkingen en dergelijke.

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-05 05:47
Ik heb een paar dagen geleden Olaf gekocht. Wat is dat een fijne champion zeg! Gebruik hem natuurlijk als jungler en dan is hij zo ongelooflijk sterk. Trekt zo snel die jungle leeg dat ik meestal 4 ben als een double lane nog 3 bent. Met double buffs krijg je zo snel een kill, heb in 2 van mijn 4 games zelfs een double kill gehaald voor level 4.

Een beefy champion dat ook nog erg veel damage doet. Ik ben er fan van!

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

• Vicarious
Gisteren 2 potjes met tryndamere geprobeerd. Ging voor een eerste keer niet onaardig (beide keren evenveel kills als deaths en een zooi assists erbij), maar het is wel enorm wennen aan de speelstijl. Het voelt zo tegennatuurlijk om vol op je tegenstander af te sjezen en in no-time op weinig health te staan maar TOCH door te blijven hakken. Je eerste reactie is wegwezen, maar dan ga je juist kapot. En het timen van je ult blijft lastig.

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

diax schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:51:
hmmm.. wat is hairy men :P ?? ik opzoeken op youtube.. krijg ik "hairy" men faaaaal
_O-

Prachtig dat je gewoon lekker googled ernaar :+
Queue up with a full five man premade.

Five MAN. I'm talking CHESTHAIR UP TO YOUR NOSES.

Once the game loads, CHOOSE A RANDOM CHAMPION. This is accomplished by selecting NOTHINGNESS, and then PUNCHING the LOCK IN button with your BARE, HAIRY FIST.

In game, WARN THE ENEMY that they are about to face BRAVERY!

Build SWORD OF THE OCCULT, MEIJAS SOULSTEALER and LEVIATHAN. The order is up to you, but REAL MEN BUILD LEVIATHAN LAST. Also, do not buy any of Doran's stuff. HE WAS A COWARD AND A PEASANT.

Once you've TRIPLE SNOWBALLED it up, you may inform your enemies that you have ACHIEVED LEVEL THREE BRAVERY.

Build TRINITY FORCE next. If the game drags out long enough, add TIAMAT.

You may at any point buy boots if your FEET ARE NOT SUFFICIENTLY HAIRY.

Congratulations, maggot! You have achieved BRAVERY.

(Post screenshots here)

(credit goes to Teamliquid.net, who are the bravest of them all)

Surfin' paradise!

• diax
lol'd

• Intruder
OMG bravery....
Ik heb het 2 keer gedaan met een vol team 5 v 5 (bijde verloren natuurlijk)
Eerste potje kreeg ik garen, gelukkig heeft garen veel skills die met ap stacken... *kuch kuch*
En het tweede potje moest ik het met eve. WAAAAH toen heb ik maar besloten nooit meer bavery te gaan :P.

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 15:24
Snappie ook nog een linkje naar de post? Ben wel benieuwd naar de screenies.

• Intruder
SaphuA schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:01:
Snappie ook nog een linkje naar de post? Ben wel benieuwd naar de screenies.
het is bedacht door een riot medewerker
Hier een linkje
Je moet wel in een melige bui zijn om dat te doen, als je al een kut dag hebt dan krijg je echt het gevoel om LoL te uninstalleren :P.

• diax
haha gelukkig ben ik niet de enige die het niet wist

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Bravery is hilarisch. Ik heb een keer 5v5 all-random Bravery gedaan. Kreeg toen Teemo (en die scaled best lekker als Hybrid)

Maar dan is het wel zo dat het team dat als eerste volle stacks heeft gewoon kan gaan steamrollen :)

sudo apt-get rekt

• diax
ik heb een paar keer teemo gespeeld is wel een leuke champion. enige is alleen dat ie aardig snel dood te krijgen is. het is wel leuk om te zien als er een enemy champion met low hp terug rent in zijn jungle, en dat ie doodgaat door jou shrooms :P maar ik denk niet dat het mijn favo champion gaat worden.
ik speel toch liever met mundo of phanteom/karthus ! :D

• Intruder
Waaaaah!!!! Natuurlijk krijg je stroomuitval als je net in een ranked queue zit xD dus SaphuA, als je dit leest srry voor leaven xD

• SaphuA
Intruder schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:15:
Waaaaah!!!! Natuurlijk krijg je stroomuitval als je net in een ranked queue zit xD dus SaphuA, als je dit leest srry voor leaven xD
Biiaatch!

• Intruder
Schijt essent..... hele straat heeft geen stroom xD, nja gaat de hele tijd aan en uit :P vet freaky.
Net wanneer ik had besloten om de hele avond ranked te gaan spelen ffs.....
Zit nu lekker met me laptop te internetten via me telefoon, heb alleen nog maar 10% accu over...

Edit = Waah! heb ook nog eens 10 elo verloren ofzo.....

[Voor 6% gewijzigd door Intruder op 15-02-2011 20:50]

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Net samen met mijn neef een game van 1uur 14minuten gehad.
Onder het motto "eigenlijk geen goed idee om nog een game te starten want we moeten morgen vroeg uit bed" maar achteraf toch wel blij dat we het gedaan hebben.

Ik Teemo (mid), hij Singed. Kayle, Warwick, Vladimir als randoms
vs
Malzahar (mid), Blitzcrank, Warwick, Urgot, Ashe
Eindresultaten:
Gewonnen game. 56 v 45 teamkills
Teemo: 19/5/21
Singed: 9/8/31
Als ik fraps aan had gehad dan had ik een "Singed's Ashe Delivery Service" filmpje kunnen maken.
En tegelijk een escape artist filmpje.
En een "Who needs wards" filmpje want ik ging "ietsjes" overboord met de hoeveelheid shrooms :P

sudo apt-get rekt

• Jeffroiscool
MazeMouse schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:28:
Onder het motto "eigenlijk geen goed idee om nog een game te starten want we moeten morgen vroeg uit bed" maar achteraf toch wel blij dat we het gedaan hebben.

vs
Eindresultaten:
Als ik fraps aan had gehad dan had ik een "Singed's Ashe Delivery Service" filmpje kunnen maken.
En een "Who needs wards" filmpje want ik ging "ietsjes" overboord met de hoeveelheid shrooms :P
Haha, dat had ik willen zien,

Probeer die nieuwe tool overigens die ik een paar posts terug heb gepost :)

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Release Notes v1.0.0.111

Betere bots, meer IP, ryze revamp, tanky-dps-item nerf, shield UI, login queue... hoezee!

• diax
pff wat een updates voor ryze zeg.
denk dat ik makai ga halen lijkt me wel een leuke champ !

[Voor 47% gewijzigd door diax op 16-02-2011 10:52]

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-05 16:22
MazeMouse schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:28:

vs
Eindresultaten:
*snik* *snik* Ik mis AD Teemo! Okay AP Teemo is erg goed en doet heerlijke dmg met z'n shrooms.... of DEATH!!!

Ik ga AP Teemo weer is proberen en kijken of ik er wat van bak met de shrooms.... of DEATH!! Wie weet als het bevalt ga ik hem weer mainen zoals vroeger :P Mapcontrol en Eve control is heerlijk, maar de kills die je krijgt door de shrooms in de jungle zijn toch nog de beste kills die je kan maken imo, want altijd rage'd iemand er wel door >:)

• Ninjaman
diax schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:51:
pff wat een updates voor ryze zeg.
denk dat ik makai ga halen lijkt me wel een leuke champ !
Weet iemand hoeveel de nieuwe champion kost?

• diax
hmm ik denk rond de 975 en 6300 als gewoonlijk ?

• Derr_Hans
  • Niet online
Ik haat teams die bestaan uit, Veigar, Taric, Sona, Fiddle and Shen.

Triple Stun Double Heal en 2 self healing classes team ftw dan heb ik het niet over de Burst van Veigar, de Usefullness van fiddle (Silence+Fear ult) en het levens reddende ult van shen de run speed boosting sona.
God dit partijtje was nasty.

Toch duurde het 72 min voordat we veloren hadden.
Alister/Ez/Fiddle/Malz/Karma (me)

• Intruder
Derr_Hans schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:41:

Triple Stun Double Heal en 2 self healing classes team ftw dan heb ik het niet over de Burst van Veigar, de Usefullness van fiddle (Silence+Fear ult) en het levens reddende ult van shen de run speed boosting sona.
God dit partijtje was nasty.

Toch duurde het 72 min voordat we veloren hadden.
Alister/Ez/Fiddle/Malz/Karma (me)
Gisteren speelde ik ook een potje tegen een taric/sion/pantheon/amumu/twisted fate....
Speelde zelf als lux en ik was echt compleet gefeed, maar ja een quadra stun overleefde ik blijkbaar niet, wat een rot potje was dat.

• RTG
  • Niet online
Derr_Hans schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:41:
Magic resist ftw.

• Jveer
Ik vind vooral Fiddle zeer vervelend. Die is gewoon lastig te doden voordat die een gevaar wordt (lees: ulti flash en het hele team bijna dood maakt in een team fight) Het feit dat die Fear kan gebruiken helpt dan ook niet echt mee...

Gisteren had ik een lane met Malzahar en ik Shen vs Amumu en Nunu.... Wat een faal lane hadden we, Amumu was constant in de bosjes wachten tot die z'n Bandage Toss op Malzahar kon doen. En elke freaking keer trapte Malzahar erin en deed Nunu nog vrolijk een Iceball er achteraan, resultaat: Malzahar was lekker een potje aan het feeden...
Gelukkig was onze Katarina (die mid stond) gefeed en nam ze het over van Malzahar en konden we toch als eerst hun turret slopen :)

Na een 52 min. toch nog gewonnen dankzij Katarina en Irelia :D

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-05 10:35
Jveer schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:56:
Ik vind vooral Fiddle zeer vervelend. Die is gewoon lastig te doden voordat die een gevaar wordt (lees: ulti flash en het hele team bijna dood maakt in een team fight) Het feit dat die Fear kan gebruiken helpt dan ook niet echt mee...

Gisteren had ik een lane met Malzahar en ik Shen vs Amumu en Nunu.... Wat een faal lane hadden we, Amumu was constant in de bosjes wachten tot die z'n Bandage Toss op Malzahar kon doen. En elke freaking keer trapte Malzahar erin en deed Nunu nog vrolijk een Iceball er achteraan, resultaat: Malzahar was lekker een potje aan het feeden...
Gelukkig was onze Katarina (die mid stond) gefeed en nam ze het over van Malzahar en konden we toch als eerst hun turret slopen :)

Na een 52 min. toch nog gewonnen dankzij Katarina en Irelia :D
Dat blijft toch het nadeel van dit spel, je bent heel erg afhankelijk van je medespelers. Zoo vaak gehad dat de lane die ik en een vriend bezig houden redelijk gaat (tower neer en 2-3 kills) en op toplane zo hard gefeed wordt (in 15 minuten 10 deaths...). Dit levert je in bijna alle gevallen een lose op waar je helemaal niks aan kan doen.

Kiek em goan!

• SaphuA
Wooh! Vette patch notes!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Helemaal mee eens! Amumu krijgt een buffje, en ik main 'm al op ranked dus ik ga lekker los :9

Surfin' paradise!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

soulfightah schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:00:
[...]

Dat blijft toch het nadeel van dit spel, je bent heel erg afhankelijk van je medespelers. Zoo vaak gehad dat de lane die ik en een vriend bezig houden redelijk gaat (tower neer en 2-3 kills) en op toplane zo hard gefeed wordt (in 15 minuten 10 deaths...). Dit levert je in bijna alle gevallen een lose op waar je helemaal niks aan kan doen.
Dat is ook de reden dat ik en mijn neef alleen nog maar dikke "trololololol" games spelen.
Niet dat we bewust slecht gaan spelen ofzo, maar gewoon champions spelen die zelfs met weinig items puur op hun skills al knetterirritant zijn.
Singed met zijn fling/slow/poison
Teemo met zijn shrooms en poison (en blind)
Nunu met zijn epic slow. (Op zijn nunu-bots. Spammen met die handel, continu op cooldown houden :P)
Championvolleyballer Alistar

Zelfs al verliezen we hebben we epische humor op de teamspeak puur omdat we zo grandioos aan het irriteren zijn met de skills. En dat heeft nu al een paar keer opgeleverd dat de tegenstanders zo hard gaan ragen dat we alsnog winnen :D

sudo apt-get rekt

• Derr_Hans
  • Niet online
Ik liep al met quicksilver sash (cleanse skill item) en met aegis as karma omdat de tank hem niet had.
Loop rond met 2.9k health als karma.

Daarnaast help MR niet tegen stuns..

• Vicarious
Derr_Hans schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:36:
[...]

Ik liep al met quicksilver sash (cleanse skill item) en met aegis as karma omdat de tank hem niet had.
Loop rond met 2.9k health als karma.

Daarnaast help MR niet tegen stuns..
Banshees veil kan een beetje helpen, zeker als iedereen in het team er eentje neemt.

• Jveer
soulfightah schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:00:
[...]

Zie daar de reden dat ik liever met een premade team een spelletje speel dan met een bunch of retards uit de solo queue. Jammer genoeg is een full premade team ons nog niet gelukt, want meestal zijn we met z'n 3'en

Jveer schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:46:
[...]

Zie daar de reden dat ik liever met een premade team een spelletje speel dan met een bunch of retards uit de solo queue. Jammer genoeg is een full premade team ons nog niet gelukt, want meestal zijn we met z'n 3'en
dan speel je toch 3v3 d-;

• Vicarious
Jveer schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:46:
[...]

Voeg anders wat meer mensen toe uit de openingspost. Ik wil best een keer meespelen hoor.

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik vind hexdrinker soms toch beter dan banshees veil, maar dat is dan alleen als de tegenstanders bijna of geen stunners hebben.

Maar ik wil in feite wel eens een tank bouwen waarin ik en banshees veil heb en hexdrinker ( das die item die als je 30% hp overhebt na een magic dmg dan krijg je een shield die de volgende 300 dmg tegenhoudt). Vooral vaak gebruikt tegen Karthus, want dan gaat ie alsnog zijn bommen gebruiken of ze gaan je achtervolgen.

Weet iemand trouwens toevallig :P hoe duur Maokai zal zijn? Voor zover ik het zie doet hij niet al te veel dmg, en is zijn ulti meer bedoelt om je team mates te beschermen dan echt te killen. Het enige grappige/goede skill van hem is zijn poppetjes :D ,maar ze moeten hem wel langer laten bestaan dan 25 seconde want dat vindt ik wel te laag zeker als je het vergelijkt met shaco's jack in the box of de hatelijke shrooms :( .

Hoevaak ik door die dingen ben doodgegaan, omg :F .

• Baristo
Simyager schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:44:

Weet iemand trouwens toevallig :P hoe duur Maokai zal zijn?
Geen idee, maar heb 6300 IP gespaard voor die boom

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05 15:56
Voor het eerst een lang potje gespeeld wat gelijk op ging maar waar ik gewoon eigenlijk meteen al geen zin meer in had. Tegen een Teemo, Nidalee, Malzahar, EZ en Mundo. Alleen maar schieten en weglopen. Natuurlijk hoort dat er een beetje bij als je squishy speelt, maar ik vond er geen reet aan zo. Gewoon geen teamfights.. Soms holt Mundo er wel in, maar als je die dan negeert en doorloopt naar een van die anderen gaan ze er met z'n allen vandoor. Bwegh.. Uiteindelijk 1 teamfight gehad in een uur. Dat vind ik gewoon niet leuk. De hele map vol shrooms en traps en Nidalee die de hele tijd alleen maar die speer zit te gooien. Niets tegen huns skills want ze hebben gewoon eerlijk gewonnen, maar zo'n matchup hoeft van mij niet meer.

Hallo met Tim

• Baristo
Die kan je toch afdwingen?? ga bij baron staan of push een toren.

Baristo schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:03:
[...]

Die kan je toch afdwingen?? ga bij baron staan of push een toren.
wat is baron?

• rxs
Baron Nashor?

Dat grote worm beest boven middle lane? Tegen overgestelde plek van Dragon?

rxs schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 07:31:
Baron Nashor?

Dat grote worm beest boven middle lane? Tegen overgestelde plek van Dragon?
ok dus hij word de baron genoemd...

wat geeft hij dan als je hem bitchslapped?

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Imba damage buff :)

Surfin' paradise!

• Vicarious
Dat, en imba regeneration (als in: bij low HP teamfight uitstappen en 10 seconden later weer meedoen). Staat wel tegenover dat je met een beetje pech geaced wordt als de tegenstander doorheeft dat je baron aan het doen bent.

• RTG
  • Niet online
Mooi ook dat de US-patch altijd eerder is. Er is blijkbaar een bug met het nieuwe IP-systeem waardoor mensen nu veel te weinig IP krijgen. 70 IP voor een 40min gewonnen game... ouch.
dragon3016 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:28:
[...]
Weet iemand hoeveel de nieuwe champion kost?
6300

[Voor 34% gewijzigd door RTG op 17-02-2011 09:18]

• Intruder
RTG schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:13:
Mooi ook dat de US-patch altijd eerder is. Er is blijkbaar een bug met het nieuwe IP-systeem waardoor mensen nu veel te weinig IP krijgen. 70 IP voor een 40min gewonnen game... ouch.
Dat word nu dus een 10 Win ip boost in plaats van 4, als compensatie.

• Ninjaman
RTG schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:13:

[...]

6300
MM moet ik nog wat sparen dus. Want wil mijn riot punten liever behouden voor leuke skins.
Wacht nog steeds op een leuke veigar skin.

• Jveer
Anoniem: 63800 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 07:43:
[...]

ok dus hij word de baron genoemd...

wat geeft hij dan als je hem bitchslapped?
Een dikke buff die je sowieso increased hp/mana regen en wat atk/abilty buff.

@Vicarious
Hoe valt de TS dan aan te passen? En als ik het kan doen, dan stel ik voor dat iedereen een DM stuurt/post maakt met username en welke server dan wil ik het wel aanpassen hoor.

[Voor 25% gewijzigd door Jveer op 17-02-2011 10:00]

• Vicarious
Jij kan de TS niet aanpassen, dan moet je even een DM sturen naar één van de auteurs met jouw gegevens. Mijn gegevens staan er al in, dus je kan me al toevoegen.

• diax
Jveer schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:56:
[...]

Een dikke buff die je sowieso increased hp/mana regen en wat atk/abilty buff.

@Vicarious
Hoe valt de TS dan aan te passen? En als ik het kan doen, dan stel ik voor dat iedereen een DM stuurt/post maakt met username en welke server dan wil ik het wel aanpassen hoor.
gwn saphua dm sturen met je nickname welke server klaar :)
Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee