Je moet gewoon naar de shop gaan, en daar op champions klikken. Daar kan je alle champions zien, en ook al hun abbilities. Je moet dus gewoon sparen voor champions die jouw leuk lijken. Dus gewoon sparen voor champions waarvan de abillities jouw aanstaan, en als je dat leuk vindt, kopen!
Domdo schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:19:
Ik erger mij ook (bijna) dood aan de tegenstanders die al lvl 18 zijn terwijl het gemiddelde nog rond de lvl 9 zit. Hoe ze het doen weet ik niet maar ik vermoed dat ze gebruik maken van een balance-foutje (zo zag ik laatst een ryze met alleen maar + <zoveel> extra abilitie en die was heeel erg sterk)
Dat tegenstanders/medestanders zo hoog zijn, ligt alleen maar aan andere spelers/ jouw. Mensen die heel vaak dood gaan (dus veel vaker als normaal) zorgen ervoor dat het level van de tegenstander heel hard omhoog gaat. De tegenstanderd met heel veel kills krijgt dan ook heel veel geld en kan dus betere items kopen. Hierdoor killt hij dus nog sneller en gaat het allemaal heel hard.
Het is dus ook de bedoeling, om de tegenstander zo min mogelijk kills te bezorgen. Het is voor nieuwe spelers ook heel erg aantrekkelijk om zwakke tegenstanders aan te vallen, maar als je hier zelf dood aangaat is dit erg zonde. Het is dan ook beter om zelf niet dood te gaan, al kan je bij een kamikaze een tegenstander doden.
Mensen die dus heel vaak dood gaan, en daarbij de tegenstanders veel kills bezorgen, worden ook wel feeders genoemd. Ze worden gehaat door ongeveer iedereen omdat ze de tegenstanders heel sterk maken. Als beginner is het dus beter om heel voorzichtig te beginnen.
Je kan het beste dus samen met got'ters spelen, want zij kunnen jouw heel vaak nieuwe dingen leren. Mijn ervaring met spelers in het spel zelf: heel grof, niet behulpzaam en erg op zichzelf. Het is dus ook raadzaam om samen met een mede-got'ter te spelen, want andere mensen zijn lang niet altijd even behulpzaam.