[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.596 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afk's / leavers zijn inderdaad zeer vervelend, maar nog vele malen beter als feeders. 4 vs 5 is wel te winnen met een redelijk team. Beter als dat een enemy word gefeed, dan is er echt geen houden meer aan.

Dinge die gefixxt moeten worden:
Observer functie voor tournaments, balance en nieuwe map. Belangrijkste dingen imo (als ik niet zo snel iets vergeten ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:31

Hu9o

Schokkend

Zo vandaag dit spel voor het eerst gespeeld, 4 potjes gedaan en allemaal verloren. Maar dat mag de pret niet drukken ik had het idee dat het steeds beter gign. Blijf nog wel steeds zoeken in de winkel naar welke dingen ik het beste kan kopen.

Heb 2 keer gespeeld met nunu die yeti en 2 keer met fate ofzo, zo'n kaart speler.

Leuk spelletje vind ik het.

edit:
ohja nog 2 potjes ofzo dan heb ik 450 IP punten. WElke van de 3 poppetjes die dan beschikbaar izjn kan ik het beste kopen? of geen en gewoon doorsparen?

[ Voor 18% gewijzigd door Hu9o op 29-12-2009 23:54 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Ik erger mij ook (bijna) dood aan de tegenstanders die al lvl 18 zijn terwijl het gemiddelde nog rond de lvl 9 zit. Hoe ze het doen weet ik niet maar ik vermoed dat ze gebruik maken van een balance-foutje (zo zag ik laatst een ryze met alleen maar + <zoveel> extra abilitie en die was heeel erg sterk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
Hu9o schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:52:
ohja nog 2 potjes ofzo dan heb ik 450 IP punten. WElke van de 3 poppetjes die dan beschikbaar izjn kan ik het beste kopen? of geen en gewoon doorsparen?
Hangt er meer vanaf wat je zelf prettig vindt spelen, zelf hou ik erg van ranged en heb dus Visir gekocht en ik wil Ashe ook nog gaan kopen maar dat is niet voor iedereen hetzelfde natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:52:
edit:
Je moet gewoon naar de shop gaan, en daar op champions klikken. Daar kan je alle champions zien, en ook al hun abbilities. Je moet dus gewoon sparen voor champions die jouw leuk lijken. Dus gewoon sparen voor champions waarvan de abillities jouw aanstaan, en als je dat leuk vindt, kopen!
Domdo schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:19:
Ik erger mij ook (bijna) dood aan de tegenstanders die al lvl 18 zijn terwijl het gemiddelde nog rond de lvl 9 zit. Hoe ze het doen weet ik niet maar ik vermoed dat ze gebruik maken van een balance-foutje (zo zag ik laatst een ryze met alleen maar + <zoveel> extra abilitie en die was heeel erg sterk)
Dat tegenstanders/medestanders zo hoog zijn, ligt alleen maar aan andere spelers/ jouw. Mensen die heel vaak dood gaan (dus veel vaker als normaal) zorgen ervoor dat het level van de tegenstander heel hard omhoog gaat. De tegenstanderd met heel veel kills krijgt dan ook heel veel geld en kan dus betere items kopen. Hierdoor killt hij dus nog sneller en gaat het allemaal heel hard.

Het is dus ook de bedoeling, om de tegenstander zo min mogelijk kills te bezorgen. Het is voor nieuwe spelers ook heel erg aantrekkelijk om zwakke tegenstanders aan te vallen, maar als je hier zelf dood aangaat is dit erg zonde. Het is dan ook beter om zelf niet dood te gaan, al kan je bij een kamikaze een tegenstander doden.

Mensen die dus heel vaak dood gaan, en daarbij de tegenstanders veel kills bezorgen, worden ook wel feeders genoemd. Ze worden gehaat door ongeveer iedereen omdat ze de tegenstanders heel sterk maken. Als beginner is het dus beter om heel voorzichtig te beginnen.

Je kan het beste dus samen met got'ters spelen, want zij kunnen jouw heel vaak nieuwe dingen leren. Mijn ervaring met spelers in het spel zelf: heel grof, niet behulpzaam en erg op zichzelf. Het is dus ook raadzaam om samen met een mede-got'ter te spelen, want andere mensen zijn lang niet altijd even behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik ga nog maar een tijdje de verschillende popptjes testen, want wat een aantal classes heb ik nog niet door, o.a. de tank.

Is er al zo'n GoT group?

zoja hoe join ik :Y)

[ Voor 57% gewijzigd door Hu9o op 30-12-2009 08:25 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hierboven is een namen lijstje, die kun je gewoon toevoegen

misschien idee om in de start post de nicks + in-game namen te zetten van GoTers?

b.k. : vurigoog

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Hu9o als Hu9o :) lekker makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zit helaas wel op de US server, want je nick kan ik op EU niet vinden ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Oh? hoe kan ik zien in welke ik zit? En kan ik dan ook overstappen naar de EU server met behoud van stats?

Ik kan de rest wel vinden uit de TS, op 2 na geloof ik. Dus zit jij niet in de US versie?

[ Voor 30% gewijzigd door Hu9o op 30-12-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:19:
Oh? hoe kan ik zien in welke ik zit? En kan ik dan ook overstappen naar de EU server met behoud van stats?

Ik kan de rest wel vinden uit de TS, op 2 na geloof ik. Dus zit jij niet in de US versie?
Meeste van ons spelen nu EU. US was populairder vanwege meer updates, maar dat is nu nagenoeg gelijk, en op de EU server is de ping natuurlijk veel beter. Als je overstapt moet je wel opnieuw beginnen, maar als je pas rond lvl 10 bent, is dat redelijk makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

'GODMILJAAAR IK HAAT FEEDERS'

[ Voor 47% gewijzigd door VP. op 30-12-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was 23 op de US servers, maar toch maar overnieuw beginnen omdat de ping naar US ondraaglijk werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hu9o schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:19:

Heb je je client gedownload van leagueoflegends.com of lol-europe.com?
Excuses voor de dubbelpost.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destor
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07-2023
Feeders aan de andere kant zijn wel leuk :) Maar ik neem aan dat dit probleem vanzelf minder wordt naarmate je langer speelt, en dus tegen moeilijker tegenstanders speelt.

Ik ben ook net overgestapt van US naar EU server. M'n eerste potje als Sion meteen stats van 28/2/8... dat ging wel erg makkelijk. Nu 6 potjes gespeeld, en level 5, dus dat gaat in het begin behoorlijk hard.

M'n ingame nick is trouwens ook Destor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Destor schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:07:
Feeders aan de andere kant zijn wel leuk :) Maar ik neem aan dat dit probleem vanzelf minder wordt naarmate je langer speelt, en dus tegen moeilijker tegenstanders speelt.
Opzich wel. Maar het punt is dat als je ook maar één noob/feeder in je team hebt je gelijk een lose aan je broek hebt. Laat het systeem daar nou net op inspelen. Als je veel verliest, wordt je in lagere games geplaatst, waardoor je dus NOG meer noobs in je team krijgt. Een soort van sneeuwbal effect dus..

Daarom vind ik het altijd jammer als een vriend persé met z'n neefje die net nieuw is wilt spelen. Het neefje is nog vers, waardoor je dus een feeder hebt, wat weer resulteert in een lose-streak. Beter speelt hij eerst gewoon practice games imo, in plaats van 4 goede spelers een lose aan te smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ontzettend geniaal potje met vraatje gehad, leek alsof we gingen verliezen maar uiteindelijk toch ontzettend gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Vanavond een LoL avondje houden met wat GoT'ers? Ik heb eindelijk vakantie dus ik kan het ook eens laat maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nou ik zat idd op de US server, ben nu de EU aan het installen. Zal daarna iedereen weer inviten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VP. schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:35:
Vanavond een LoL avondje houden met wat GoT'ers? Ik heb eindelijk vakantie dus ik kan het ook eens laat maken :)
zou graag willen maar vanavond naar de ouders, dus dat word hem niet. ben wel down met een potje van het weekend.

ik speel zelf met sivir tot ik fiddlesticks heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik ben ook wel op zoek naar een nieuw leuk spelletje naast mijn cod4 wars. Ben nu bezig met de EU client eens kijken of ik het wat vind :)

EU server ingame name Salvius

[ Voor 10% gewijzigd door Salv op 30-12-2009 18:19 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
zo vanavond weer 3 potjes gespeeld en 3 gewonnen <3

speel met ashe en vind het wel jammer dat ik steeds weinig kills krijg maar alleen assists... vorige potje 5 kills 20 assists 1 death :( telkens komt er een evelynn of een master yi die ff de laatste slag pakt.

hoe zit het met geld dan? krijgt diegene dan al het geld of krijgen de assistenten ook wat?

en nog een vraag. wat doen de getalletjes bij de items? soms zie ik iemand met boots en een kleine 5 erbij of een vampiric scepter met een 2tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destor
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07-2023
Ik heb nu iedereen van de startpost toegevoegd. Kan je daar ook in aangeven welke LoL speler bij welke GoT account hoort? Bij mij is het redelijk duidelijk, maar niet bij iedereen kan die link zo gelegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Crysania schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:51:
en nog een vraag. wat doen de getalletjes bij de items? soms zie ik iemand met boots en een kleine 5 erbij of een vampiric scepter met een 2tje?
Sommige items kunnen 'proccen'. Dat cijfertje geeft aan hoeveel keer hij is geprocced (stacked) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Er gaat geen potje voorbij zonder dat er wel iemand afk is :S

Toch verziekt dat de boel wel een beetje. Ik had op het forum gelezen dat zo iemand aan het eind wél XP krijgt. Daar moeten ze echt wat aan gaan doen!

• Salv
Ik heb ook iedereen toegevoegd. Ben nu een paar practice potjes aan het doen met die bomber dude zilean is niet echt bad ass maar speelt wel fijn, denk dat ik het voornamelijk bij caster ga houden voorlopig.

Verwijderd

@Crysania: Alleen degene die killt krijgt gold. Ik hecht ook niet zoveel waarde aan kills, heb net zo lief 20 kills en 5 assists, als 5 kills en 20 assists. Gaat er voor mij meer om dat ik een leuk potje heb gespeeld, en waarvan ik het gevoel heb gehad dan ik van grote meerwaarde ben geweest. Vooral als je dadelijk met vooral got'ters speelt, boeit het niet wie het meeste kills heeft. Die koopt van dat geld dan wel weer goede items, en wint uiteindelijk het potje van je.

Nummers bij items zijn een kleine bug. Niks met stackable items te maken. Is ook al een topic over op lol-forum, maar heb geen zin dat nu te zoeken.

@Hu9o, afk's is vooral op het begin een ramp. Als je later meer met bekende speelt, heb je er vrij weinig last van. Als het goed is worden afk's ook gebanned bij report, maar weet niet hoe dat in zijn werk gaat. Als er later een replay functie word toegevoegd (dus games terugkijken), kunnen admins dat ook checken en gaat dat waarschijnlijk allemaal wel goed komen.

• Crysania
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:17:
@Crysania: Alleen degene die killt krijgt gold. Ik hecht ook niet zoveel waarde aan kills, heb net zo lief 20 kills en 5 assists, als 5 kills en 20 assists. Gaat er voor mij meer om dat ik een leuk potje heb gespeeld, en waarvan ik het gevoel heb gehad dan ik van grote meerwaarde ben geweest. Vooral als je dadelijk met vooral got'ters speelt, boeit het niet wie het meeste kills heeft. Die koopt van dat geld dan wel weer goede items, en wint uiteindelijk het potje van je.
nee als ik arranged team speel vind ik het niet erg. maar soms in random games baal ik ervan dat ik weinig geld krijg :)
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 00:17:
Nummers bij items zijn een kleine bug. Niks met stackable items te maken. Is ook al een topic over op lol-forum, maar heb geen zin dat nu te zoeken.
ok dacht al. boots of swiftness die proccen helemaal niet.

btw ik heb al tijden geen afk-ers meer gezien. denk dat het echt met het level te maken heeft. (ben zelf nu 11). wel vind ik het erg jammer dat je je eigen elo niet kan zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Crysania op 31-12-2009 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Wat ik me af vraag he; als alle heroes even sterk zijn, waarom zijn sommige dan duurder dan anderen?
Het verschil in IP is 450 tot 6100 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-09 12:06
Populaire helden zijn duurder gemaakt. Bijv. Twitch werd heel veel gebruikt en die kost nu ook 6100 ip

btw mijn lol ingame nick is (EU server): Diman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 10:18
Hu9o schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:26:
Wat ik me af vraag he; als alle heroes even sterk zijn, waarom zijn sommige dan duurder dan anderen?
Het verschil in IP is 450 tot 6100 :?
Heroes die zogenaamd moeilijker te spelen zijn, zijn ook duurder. Dit om nieuwe spelers eerst Yi, Sivir en Ashe te laten spelen, dan pas de moeilijkere.
Beetje raar, dat juist wel de goedkope typische carries zijn en ook juist de heroes zijn die in High Elo games worden gedaan. Dat in tegenstelling tot Ryze en Kassadin die juist alleen bij de slechtere spelers worden gebruikt.
Trouwens, hoe zit het met jullie ping naar US?
Ik speel nu altijd US, daar haal ik een ping van rond de 180, EU is 120 oid. Niet echt een noemenswaardig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adames schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:21:
[...]

Trouwens, hoe zit het met jullie ping naar US?
Ik speel nu altijd US, daar haal ik een ping van rond de 180, EU is 120 oid. Niet echt een noemenswaardig verschil.
Ping US en Eu verschilt bij mij redelijk veel, al merk ik daar ingame verder niets van. Mijn reden om op EU te spelen is vooral vanwege de vele mede Got'ters en nederlanders. Vind het veel leuker om met een arranged team te spelen, en dat is met got'ters meestal erg gezellig. Op US speel je toch meestal met onbekende, wat ik best wel zonde vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

[b][message=33189515,noline]
hoe zit het met geld dan? krijgt diegene dan al het geld of krijgen de assistenten ook wat?
Ik heb er even op gelet en volgens mij krijg je 150g per assist. De killer zelf krijgt 300g.

Wat ik jammer vind is dat je geen geld verliest als je dood gaat, net zoals in DotA 3.7. Dan pas ben je echt voorzichtig! Nu zie je vaak gasten gewoon suiciden om die ene kill te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ping US was zo'n 150 tot 180. In de EU is hij zo'n 30 tot 50. Wel een verschil. Maar ik ben ook overgestapt naar de EU om de eerder genoemde reden, iedereen hier speelt daar :)

Ik heb met m'n IP maar Katarine gekocht, eerst speelde ik altijd met Sivir. Wel compleet anders. Sivir is van de mega minions kills met al dat gebounce. Katarine is meer van het achteraf sneaken en dan er naar toe springen en razend snel damage dealen en dan weer terug trekken.

'k heb trouwens nog geen enkele rune gekocht. Denk dat dit m'n volgende investering maar wordt.

[ Voor 52% gewijzigd door Hu9o op 03-01-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisistweak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-02 19:13
Ook maar is een keer hier posten.
Ik en een vriend van me zitten op EU server.

Chryzis + Baasie

We hebben graag wat goede spelers.
Laatste paar matches waren het feeders.
Of Fransen die niet willen communiceren.

Heeft iemand dat collectors pack gekocht?
Was benieuwd of het de moeite waard is.
Ik ben nu aan het sparen voor malphite, maar t gaat traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

heb afgelopen weken met annie,sivir en shaco gespeeld. Annie kan ik ondertussen erg goed en shaco ook wel. Vind beide erg leuk om te spelen :) Sivir is alleen beetje saai (auto-attack hero) wel sterk maja..

Wat me wel opvalt dat ik stukken beter speel in een team met mensen die ik niet ken dan wel, maarja wel minder leuk, of zal het komen dat LoL ons dat plaatst tegen ook een premade team.. achja punten verzamelen gaat best snel vind ik trouwens, heb alleen geen geduld voor 6300 punten.

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Als je op de m knop drukt moet je zo'n minimap midden in beeld krijgen las ik op het forum. Maar dit werkt helemaal niet bij mij?

Kan ik dat ding ergens rebinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
chrisistweak schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:24:
Ook maar is een keer hier posten.
Ik en een vriend van me zitten op EU server.

Chrysis + Baasie
Ik heb je geprobeert toe te voegen aan mijn friends-list maar dat lukt niet helemaal omdat LoL zegt van 'Chrysis was not found'.
Hu9o schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:15:
Als je op de m knop drukt moet je zo'n minimap midden in beeld krijgen las ik op het forum. Maar dit werkt helemaal niet bij mij?

Kan ik dat ding ergens rebinden?
Menu -> Key bindings

Ik kon niet iets vinden met 'map' ofzo.

[ Voor 33% gewijzigd door Domdo op 03-01-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Gorion3 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:27:
heb afgelopen weken met annie,sivir en shaco gespeeld. Annie kan ik ondertussen erg goed en shaco ook wel. Vind beide erg leuk om te spelen :) Sivir is alleen beetje saai (auto-attack hero) wel sterk maja..

Wat me wel opvalt dat ik stukken beter speel in een team met mensen die ik niet ken dan wel, maarja wel minder leuk, of zal het komen dat LoL ons dat plaatst tegen ook een premade team.. achja punten verzamelen gaat best snel vind ik trouwens, heb alleen geen geduld voor 6300 punten.
Heeft te maken dat arranged teams moeilijkere tegenstanders krijgen.
Als je solo que doet, krijg je zwakkere tegenstanders waardoor je 'beter' speelt.
VP. schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:14:
[...]

Ik heb er even op gelet en volgens mij krijg je 150g per assist. De killer zelf krijgt 300g.

Wat ik jammer vind is dat je geen geld verliest als je dood gaat, net zoals in DotA 3.7. Dan pas ben je echt voorzichtig! Nu zie je vaak gasten gewoon suiciden om die ene kill te krijgen.
Klopt. Verder dan de bonussen van het slopen van een killstreak en evt First Blood bonus die eerst 150 was en onlangs is veranderd in 100G.
Dat je geen gold verliest bij death is wel zo fijn. De tegenstander krijgt immers al geld voor jou. Zelfs al ga je dood door puur een turret (geen gold/kill voor de ander), dan heb je al groot nadeel. Die minuut dat je dan solo lanet zou je veel kunnen krijgen door het continu kunnen last hitten.

[ Voor 35% gewijzigd door Adames op 04-01-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Net een paar leuke potjes gespeeld met een aantal GoT'ers en zo leer je het spel ook net wat beter spelen met de juiste char en spells etc.. Nu maar lekker slapen en morgen rustig eens wat guides door lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gorion3 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:27:
Als je als group de queue joined krijg je kunstmatig een hoger gemiddelde ELO (dat is je niveau dat bepaalt wordt door je winsten/verliezen). Dus je krijgt dan inderdaad moeilijke tegenstanders omdat de matchmaking vind dat je een voordeel hebt vanwege het groupen.
Ik heb dezelfde ervaring, zo werd ik gisteren samen met Vraatje tegenover een redelijk ervaren team geplaatst terwijl in ons team zelfs iemand zat die voor zo'n beetje de eerste keer speelde.
Dat is helaas sowieso een risico van deze game, een onervaren/slechte speler kan de hele ronde bij voorbaat verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisistweak
Domdo schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:38:
[...]

Ik heb je geprobeert toe te voegen aan mijn friends-list maar dat lukt niet helemaal omdat LoL zegt van 'Chrysis was not found'.
Chryzis met een z :P

Heb t inmiddels aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ik snap de auto matchup niet helemaal. net een potje ons team wordt echt met de grond gelijk gemaakt. niet eens echt een feeder maar de anderen waren gewoon echt beter.

kijk ik na het potje naar de levels zie ik het volgende:

ons team:
level 13 (ik)
level 7
level 7
level 4
level 9

hun team:
level 21
level 25
level 19
level 20
level 18

hoe de n**k kan dit door auto matchup gefixed zijn? ik weet bijna zeker dat de andere een arranged team was (ik was samen met level 7 ook een AT) maar dit kan toch NOOIT eerlijk zijn.. zowiezo niet qua runes etc.

automatchup vind een game binnen 5 seconden dus echt zijn best heeft hij nooit gedaan... zou liever een minuut of 2/3 wachten en een fatsoenlijke game vinden als dit. bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Kan goed zijn dat een aantal mensen bij jullie een premade waren.
Vrienden van elkaar of simpelweg mensen die ooit eens eerder hebben gespeeld. Dan wordt je daar mee benadeeld. Ik wordt zelf ook bij de helft van de potjes geinvite als buddy om later nog een potje te spelen.

Verder werkt matchmaking inderdaad nog niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tenzij je een compleet premade team van 5 man hebt is het vaak maar beter om gewoon lekker solo te queuen. Veel meer kans op een eerlijke match-up.
Ik zie zo vaak groepjes van 2 die overduidelijk samen gequeued hebben (bijna dezelfde naam, altijd met elkaar willen lanen) die hopeloos falen omdat ze te zelfverzekerd zijn of tegen te goede tegenstanders geplaatst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:58:
Tenzij je een compleet premade team van 5 man hebt is het vaak maar beter om gewoon lekker solo te queuen. Veel meer kans op een eerlijke match-up.
Ik zie zo vaak groepjes van 2 die overduidelijk samen gequeued hebben (bijna dezelfde naam, altijd met elkaar willen lanen) die hopeloos falen omdat ze te zelfverzekerd zijn of tegen te goede tegenstanders geplaatst zijn.
mja dat vind ik dus kansloos. als ik samen met een vriend samen wil spelen zou dit moeten kunnen imo.

zowiezo het hele elo systeem klinkt leuk maar het zou gewoon zichtbaar moeten zijn voor iedereen. hoeveel je na een potje wint/verliest. wat de elo van je tegenstanders was etc.

als ik outskilled wordt door iemand vind ik dat echt niet erg. maar ik zou graag kunnen zien of degene ook echt goed was of niet. de levels binnen lol stellen niets voor. dat is meer een addiction meter want winnen geeft 120 xp en verliezen 75 ofzo. niet echt een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
En komt bij dat je gewoon door lvl't als je verliest, en dan kan iemand met 0 wins gewoon een (hoog) lvl zijn, terwijl eigenlijk niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Valt mee. Slechts met 2 man de queue in duiken is nauwelijks van invloed. 3 of 4 man is wel van stuk meer invloed. 2 Man heb je waarschijnlijk meer voordeel als je een beetje gebruik maakt van ventrilo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisistweak
Ik queue vaak met een maat van me.
Hoewel we vaak beginnen in dezelfde lane zijn we beide heel erg bezig met de rest en splitsen we vaak.

Paar games geleden quede we met 2 fransen. Lady Lord ofzo en nog een Lord.
Bleven alleen maar in hun eigen lane de tegenstander te feeden.
En praten op de chat is dan zinloos. lullen alleen frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Speel het nu ook een tijdje onder de naam SaphuA. Erg tof spel! Vooral als je DotA gewend bent :)

Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik een hero zou kopen in plaats van runes? Er zijn er zoveel gratis beschikbaar en daar tussen wisselen is toch leuker dan maar met een hero te spelen?

Stoor me overigens ook enorm aan de grote hoeveelheid spelers die afk gaan of disconnecten. Heb nog geen spel gehad waarin het niet gebeurd is. Ik mis trouwens ook iets van feedback over welke spelers er nog wel/niet in het spel zitten en ik snap ook niet waarom je niet zou mogen leaven zonder penalties als het 5vs3 is.

[ Voor 35% gewijzigd door SaphuA op 06-01-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SaphuA schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:55:
Speel het nu ook een tijdje onder de naam SaphuA. Erg tof spel! Vooral als je DotA gewend bent :)

Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik een hero zou kopen in plaats van runes? Er zijn er zoveel gratis beschikbaar en daar tussen wisselen is toch leuker dan maar met een hero te spelen?
Elke week heb je andere gratis hero's en elke vier weken herhaalt dat schema zich, dus sommige hero's kun je dan drie weken niet spelen. Vooral op hoger niveau is het wel makkelijk als je altijd beschikking hebt over een bepaalde hero die je goed kan spelen en die het team aanvult.

Ik wacht trouwens tot level 20 voordat ik überhaupt runes ga kopen, kan ik gelijk de beste kopen.
Stoor me overigens ook enorm aan de grote hoeveelheid spelers die afk gaan of disconnecten. Heb nog geen spel gehad waarin het niet gebeurd is. Ik mis trouwens ook iets van feedback over welke spelers er nog wel/niet in het spel zitten en ik snap ook niet waarom je niet zou mogen leaven zonder penalties als het 5vs3 is.
Het valt redelijk mee als je eenmaal in de hogere regionen komt, maar zelfs met 4 man heb je nog best een goede kans als je tegenstander niet te perfect speelt. Je hebt dan namelijk 2 spelers die veel sneller levelen en als je daar wat tactisch gebruik van maakt door snel veel te ganken kun je dat best winnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja dat afk lamen had ik in het begin ook een hekel aan. Maar heb het nu al heel veel potjes niet meer gezien. Het gebeurd alleen in het begin, als je ELO score nog rond die van de beginners/noobs zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:06:

Het valt redelijk mee als je eenmaal in de hogere regionen komt, maar zelfs met 4 man heb je nog best een goede kans als je tegenstander niet te perfect speelt. Je hebt dan namelijk 2 spelers die veel sneller levelen en als je daar wat tactisch gebruik van maakt door snel veel te ganken kun je dat best winnen.
4 tegen 5 hoor je te verliezen. Alleen als zij een feeder hebben en jullie alleen maar goede spelers dan niet.
Maar dat sneller levelen is nauwelijks van invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
Je vergeet ook de extra inkomsten die je per speler overhoudt als je in het team van 4 zit. Vooral in het begin als er nog items gekocht moeten worden scheelt dat en kan heb je dus betere stats dan het andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Leuk spel! En gratis! _/-\o_

Ik speel Mundo, Morgana en Sivir, maar wil eigenlijk gaan voor een volle caster, om mijn IRL vrienden een beetje aan te vullen. Zie jullie daar!

Btw, die friendslist is een beetje bugged lijkt het me. Opeens waren al mijn friends weg, computer resetten, waren ze weer terug, maar allemaal offline (lijkt me sterk, maar kan natuurlijk, alle 40...). Ideeën?

[ Voor 37% gewijzigd door Risce op 07-01-2010 22:32 ]

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja er lag iets offline vanavond. Ik kon niet meer chatten in die chat rooms.

Maar dat match make systeem is toch wel raar hoor. Ik had 9 matches op rij verloren!!! Begon het gewoon een prut spel te vinden onderhand. Maar nu gelukkig weer een winning streak. Zojuist een potje gedaan met in beide teams een lvl 0 en 2 en ook twee level 19'en. Dat is toch wel raar hoor. Dat het niet een beetje gelijk is. Of de ELO moet zo laag van iedereen zijn dat het weer rond de beginners waarde ligt, maar dat geloof ik niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:37:

Maar dat match make systeem is toch wel raar hoor. Ik had 9 matches op rij verloren!!! Begon het gewoon een prut spel te vinden onderhand. Maar nu gelukkig weer een winning streak. Zojuist een potje gedaan met in beide teams een lvl 0 en 2 en ook twee level 19'en. Dat is toch wel raar hoor. Dat het niet een beetje gelijk is. Of de ELO moet zo laag van iedereen zijn dat het weer rond de beginners waarde ligt, maar dat geloof ik niet :s
Dat is gewoon aanvullen, kan dat mensen team arrange met lagere level (als dat een vriend is) en dan wordt er in het andere team ook vaak een lagere gepleurd.

Net samen met Mikaa en vriend van hem meesta epic game gehad tot nu toe. We waren vele malen slechter, echt kut team mates, ik had met teemo enigste normale score, alleen wij hadden wat meer turrets kapot. En ik deed flink veel dmg, dus steeds vollebak pushe als hun aan het aanvallen waren, en turret voor turret slopen. We hadden al 2 votes voor surrender gehad, 1 door mezelf gestart, andere door mikaa? Uiteindelijk maar niet opgegeven en ze heel voorzuchtig gemold. Hun waren met onze inner turrets bezig en wij stonden met zijn 3e op hun nexus te rammen.

Uiteindelijk 7 turrets gemold en een team score van 50 tegen 20 ofzo. Hoezee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, het lijkt wel dat elke keer als ik het goed doe met fiddle de rest van het team niet weet hoe ze moeten spelen. net ook 17-9-12 en dan toch nog verliezen. aangezien ik in mijn eentje totaal niet kan pushen. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisistweak
Met fiddle zen ulti is goed te pushen.
Maar dan moeten je teammates idd wel samenwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel trouwens op de US servers, nick Fafeq. Al ben ik meestal dus wel op rare tijden online (aussie tijd). Speel eigenlijk alleen nog maar Shaco, Sion of Trynd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Hu9o schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:37:
En het is weer opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja tijdje al weer hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Hehe, net toch maar even Ashe gekocht met wat punten, kreeg vandaag mijn nieuwe free champions maar kan met geen een spelen die echt lekker speelt, dus denk koop haar maar kan ik in ieder geval fatsoenlijk blijven spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjlaak01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-12-2016
ben nu ook aan het kijken, denk dat ik LoL vanavond eens zal downloaden..

Heb paar jaar WOW gespeeld, maar vond de engine die achter Warcraft III zat mooier

HoN gedownload, maar kom daar op geen enkele server :S

Dus probeer deze maar..
Wel mooi dat er meerdere van GoT erop spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-09 11:52
Speel het ondertussen alweer een tijdje (ingame: NoviRaL), vooral met Annie en Yi. Krijg de laatste tijd wel erg veel beginners of whiners in m'n team waaruit blijkt dat matchmating niet helemaal soepel werkt. En inderdaad het afk-gaan van mensen begint ook wel irritant te worden. In 90% van de gevallen heb je al geen kans meer met 4v5.

Het weerhoudt me er gelukkig niet van om gewoon lekker te spelen, het blijft gewoon fun. Eens kijken of de runes op level 20 een verschil kunnen maken, samen met de masteries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de laatste 20 potjes die ik heb gespeeld heb ik denk ik 1 keer een leaver gehad. Komt ook omdat ik bijna altijd met minimaal 2~3 bekende speel, en nooit alleen begin. Ik speel zo'n beetje altijd alles door elkaar, gaat lang niet altijd goed maar houd het spel leuk. Ook wel handig om te weten wat voor trucjes handig zijn met bepaalde chars, zodat je daar zelf niet elke keer intrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik speel juist enkel maar een paar heroes echt veel. Dan heb ik nog een paar heroes die zou ik eventueel wel kunnen spelen, maar vind ik niet veel aan. De rest weet ik genoeg van om te counteren, maar nog niet genoeg om te spelen. Hangt ook een beetje af wat mijn team straks van mij nodig heeft om te spelen. Ik heb namelijk binnenkort weer een paar try-out games.

Mijn oude team waarmee ik het tournament heb gespeeld hoor ik niet zoveel meer van, bovendien speelde ze liever met nog 1 slechte speler erbij en zonder strategy. Tja dan word je zelf in fungames met 5 v 5 totaal weggespeeld. Daar vond ik ook niet veel aan, dus zodoende maar eens verder gaan zoeken.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik specialiseer me ook in een aantal heroes die ik goed kan spelen, vooral support heroes als Kayle en Taric vind ik leuk. Maar natuurlijk is het slim om alle heroes eens gespeeld te hebben om te weten wat de tegenstander allemaal kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ik heb zelf een paar dagen geleden twitch gekocht. erg leuke hero. al merk je wel tegen goede tegenstanders dat ze echt je proberen te counteren en in groepsgevechten meteen goed op je focussen.

ik vind ranged hero's eigenlijk altijd fijner (speelde hiervoor ashe en tristana) en de stealth+ranged combi is echt iets wat ik fijn vind.

ik gebruik als summoner spells teleport en flash maar ben eigenlijk aan het kijken of ik toch niet teleport moet wisselen voor verdedigende spell als cleanse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er komt ook weer een nieuwe hero aan trouwens, Poppy, the Iron Ambassador. Een soort van mini-tankje.

Afbeeldingslocatie: http://freerkminnema.nl/tweakers.net/poppy.jpgAbilities:
Devastating Blow - Poppy crushes her opponent, dealing her base damage plus a flat amount and 8% of her target's max health as bonus damage. The bonus damage cannot exceed a threshold based on rank.
Paragon of Demacia - Passive: Upon being hit or attacking an enemy, Poppy's armor and damage are increased by a flat amount for 5 seconds. This effect can stack 5 times. Active: Poppy gains max stacks of Paragon of Demacia and her movement speed is increased 20% for 5 seconds.
Heroic Charge - Poppy charges at an enemy and carries them for a short distance. The initial impact deals a small amount of damage, and if they collide with terrain, her target will take a high amount of damage and be stunned.
Diplomatic Immunity - Poppy focuses intently on a single target, dealing increased damage to them. Poppy is immune to any damage and abilities from enemies other than her target.
Valiant Fighter (passive) - Any damage dealt to Poppy that exceeds 10% of her current health is greatly reduced.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diplomatic Immunity klinkt wel heerlijk zeg! Ben alleen zelf niet zo'n Tank dus ik laat hem (haar?) gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Ik zie in mijn glazen bol dat er ontzettend veel gasten gaan janken dat ze OP is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check die diplomatic immunity en dan combineer dat ff met paragon of demacia active..... turretdiver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:04:
check die diplomatic immunity en dan combineer dat ff met paragon of demacia active..... turretdiver!
naja er staat niet hoe lang de ulti duurt en er zijn wel meer champions die iets vergelijkbaars hebben (twitch zijn ulti heeft hogere range als de toren, kayle/morgana kunnen beide iemand onschendbaar maken voor een tijdje.

btw ook nieuwe patchnotes vandaag met veel aanpassingen inc de nieuwe hero:
PVP.net and League of Legends will be updated during the scheduled maintenance on 1/13/2010. More details and up to date information can be found in this thread.

PVP.net version 1.03.11

* LeaverBuster additions to PVP.net
o Leave Forgiveness - When other players view your profile or Summoner information, the actual total of leaves will only be displayed if it is outside of the leave forgiveness threshold. This will still allow players to identify chronic leavers, but will not punish players who accidentally leave.
o Automatic Requeing – While in Champion Select, if another Summoner leaves the game, all other players will be placed back into the matchmaking queue with the same settings they had previously selected. This also works for arranged teams unless the leaver was a part of the team.
* Fixed an issue that was causing IP to not update in the Store for some players
* Fixed an error that was causing PVP.net to not restore after the completion of a game in some instances
* Fixed a bug with Masteries that allowed users to bypass prerequisites in some situations

League of Legends version 1.0.0.70

Champions:

Poppy, The Iron Ambassador

* Devastating Blow – Poppy crushes her opponent, dealing base damage plus a flat amount and a percentage of her target’s max health as a bonus damage. The bonus damage cannot exceed a threshold based on rank.
* Paragon of Demacia – Passive: Upon being hit or attacking an enemy, Poppy’s Armor and Damage are increased by a flat amount for 5 seconds. This effect can stack 10 times. Active: Poppy gains max stacks of Paragon of Demacia and her Movement Speed is increased for 5 seconds.
* Heroic Charge – Poppy charges at an enemy and carries them for a short distance. The initial impact deals a small amount of damage, and if they collide with terrain, her target will take a high amount of damage and be stunned.
* Diplomatic Immunity – Poppy focuses intently on a single target dealing increased damage to them. Poppy is immune to any damage and abilities from enemies other than her target.
* Valiant Fighter – Any damage dealt to Poppy that exceeds 10% of her current health is reduced by 50%. This doesn’t affect damage dealt by structures.

Anivia

* Frostbite Range increased to 600 from 550
* Glacial Storm Range increased to 625 from 600
* Glacial Storm Cooldown increased to 10 from 6
* Glacial Storm Mana Cost decreased to 50/70/90 from 70/100/130

Blitzcrank

* Overdrive now applies additive attack and movement speed boosts rather than multiplicative
* Rocket Grab pull back speed increased

Evelynn

* Evelynn has updated particles

Fiddlesticks

* Darkwind was bugged resulting in longer silence durations than intended. It now silences for 2 seconds per bounce which is a lower disable duration than the previous version.

Janna

* Eye of the Storm is now instant cast

Karthus

* Lay Waste Range increased to 875 from 825
* Lay Waste Mana cost decreased to 20/28/36/44/52 from 24/32/40/48/54
* Base Armor Per Level increased to 3.5 from 3.0

Kassadin

* Void Stone now applies an additive attack speed boost, rather than multiplicative

Katarina

* Death Lotus Physical Damage Scaling reduced to 55% from 65%

Malphite

* Unstoppable Force no longer affects Baron Nashor

Master Yi

* Highlander now applies an additive attack speed boost, rather than multiplicative. This change means Master Yi won’t be as strong with Highlander and a second attack speed increase (such as items).
* Highlander now applies a multiplicative movement speed boost, rather than additive.
* Highlander attack speed boost increased to 40/60/80%, from 30/50/70%

Morgana

* Fixed a bug where Soul Shackle did not work on targets with CC reduction
* Increased Base Health to 403 from 387
* Increased Health Per Level to 86 from 83
* Increased Base Damage to 50 from 39.5
* Increased Base Damage Per Level to 2.8 from 2.625
* Increased Base Armor to 15 from 11.35

Shaco

* Hallucinate clone’s damage taken is now set to a fixed percent bonus taken per level to 135/135/135 from 170/135/100
* Hallucinate Cooldown increased in ranks 1 and 2 to 105/90/75 from 75/75/75
* Deceive Cooldown now triggers when leaving stealth
* Deceive cooldown reduced to 8.5 from 10 at all ranks
* Fixed a bug in which Jack in the Box would sometimes not attack monsters
* Fixed a bug where placing Jack in the Boxes atop of units caused them to spawn in unpredictable locations
* Fixed a bug in which Shaco’s clone was dealing bonus damage
* Fixed a bug where casting Hallucinate while you have the Deceive buff caused the clone to always crit

Singed

* Insanity Potion now applies an additive attack speed boost rather than multiplicative
* Fixed a bug where the duration of Poison Trail’s DoT was being affected by CC reduction effects

Twitch

* Spray and Pray Cooldown increased to 105/90/75 from 90/75/60
* Spray and Pray Attack Speed reduced to 40/60/80 from 60/100/140
* Twitch has new updated particles

Udyr

* Bear Stance Movement Speed burst decreased to 15/18/21/24/27 from 18/22/26/30/34
* While Phoenix Stance’s activation effect is active, Udyr’s ability power is increased by 24/36/48/60/72 and attack damage is increased by 12/18/24/30/36
* Monkey’s Agility’s effect will now stay stacked if you continue swapping abilities
* Monkey’s Agility Dodge Chance decreased to 4% from 6%
* Shared ability Cooldown lowered from 2.5 to 1.5
* Shared ability Cooldown will only apply to abilities with cooldowns less than it

Zilean

* Time Warp now applies a multiplicative movement speed slow rather than additive.
* Rewind Cooldown changed to 30/28/26/24/22 from 38/34/30/26/22
* Time Bomb Damage increased to 100/155/210/270/330 from 90/145/200/260/320
* Time Bomb Mana Cost decreased to 60/75/90/105/120 from 70/85/100/115/130
* Time Warp Mana Cost decreased to 100 from 110 at all ranks

Summoner Spells:

Ignite

* Ignite now also reduces the target’s healing and regeneration by 50%

Flash

* Cooldown increased to 195 from 180

Items:

Boots of Swiftness

* Reduced upgrade price to 650 from 700

Doran’s Blade

* Doran’s Blade reworked: it now gives 120 Health, +6 Attack Damage and +4% Lifesteal

Elixirs

* Elixirs are no longer lost upon pseudo-death (Guardian Angel, Chronoshift, etc.)

Madred’s Bloodrazor

* Proc damage cap against monsters reduced to 120, from 180
* Proc damage cap against champions removed (used to be 180)

Zhonya’s Ring

* Fixed a bug where the +25% Ability Power effect would persist after selling the item

General:

* The Elder Lizard and Ancient Golem (Sigil-holding) monster camps now spawn at 1:55 on the Summer and Winter versions of Summoner’s Rift
* The Dragon monster camp now spawns at 2:30 on the Summer and Winter versions of Summoner’s Rift
* The Elder Lizard camp now spawns at 2:30 on Twisted Treeline
* The Dragon monster camp on Twisted Treeline now spawns significantly later in the game
* Fixed a game client crash that occurred after champion select related to particles
* Fixed several localization related issues
* Fixed an error that would cause the game client to disconnect from PVP.net Chat and cause friend list presence update issues
* Fixed a game client crash related to Scaleform GFX creation
* Fixed a game client crash related to Scaleform drawing the in game chat
* Fixed a game client crash related to the particle manager
* Fixed a bug where Morgana’s Soul Shackle doesn’t work when applied to a champion with Mercury’s Treads equipped
* Added an option in the Game Client Options Menu to enable additional movement smoothing. This option should smooth only be enabled if you are have low latency.

Healing Reduction

* Healing reduction reduced across all abilities to 50% from 65%

Turrets

* Global Experience for the first Turret in a lane dropped to 140 from 240
* Global Experience for the second Turret in a lane dropped to 190 from 240
Doran's blade kan zo misschien wel weer een nuttig starter item worden. mijn twitch krijgt ook een nerf maar denk niet dat dat veel gaat uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Twitch is simpelweg OP, deze nerfs zijn nog vrij mild :(

Wat ik jammer vind, is dat alle neutral monsters met buffs nu later spawnen. In hogere ELO games gaat dit zeker een verschil uitmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nou we zullen zien hoe deze changes het spel gaan veranderen.

Weet iemand ook een uitleg te geven over hoe de turrets hun doel bepalen? Want soms doe ik iets verkeerd en word ik neergeschoten terwijl er genoeg creeps naast mij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Hu9o schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:01:
Nou we zullen zien hoe deze changes het spel gaan veranderen.

Weet iemand ook een uitleg te geven over hoe de turrets hun doel bepalen? Want soms doe ik iets verkeerd en word ik neergeschoten terwijl er genoeg creeps naast mij staan.
turrets gaan eerst voor de eerste die in range komt. daarna blijft hij voor creeps gaan TOT je een andere champion raakt met een aanval/spell/ability dan krijg je aggro van de toren.

let dus ook op met poisons of andere dot's etc die je buiten range op de toren doet en daarna in range rent. dan pakt de toren je alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

De game looopt wel lekker, alleen vind ik de client af en toe te buggy werken. Maar het is zeker een vermakelijk spel... ook goed in te komen als je nooit echt Dota gespeeld hebt.
Novi schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:09:
Krijg de laatste tijd wel erg veel beginners of whiners in m'n team waaruit blijkt dat matchmating niet helemaal soepel werkt.
Nou dankjewel :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Vandaag is er een massive server probleem, dat begon rond 1400. Ik ben benieuwd wanneer ik weer normaal kan spelen, want zelfs als je het voor jezelf door ongelooflijk geluk wel werkend krijgt, kun je er gif op in nemen dat de helft van je team binnen 5 minuten verdwijnt door disconnect. En dan maar hopen dat het andere team hetzelfde overkomt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Crysania schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:11:
[...]

turrets gaan eerst voor de eerste die in range komt. daarna blijft hij voor creeps gaan TOT je een andere champion raakt met een aanval/spell/ability dan krijg je aggro van de toren.

let dus ook op met poisons of andere dot's etc die je buiten range op de toren doet en daarna in range rent. dan pakt de toren je alsnog.
Ah kijk, dit is iig duidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
http://forums.lol-europe.com/showthread.php?t=13206

en we hebben een patch. Twitch wordt ongeveer 10% slapper. Maar nog niks gedaan aan Heimerdinger bug (rocket die twee keer damage doet) en ze hebben Yi, als ik het goed lees, iets sterker gemaakt, wat mij enigzins onterecht lijkt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Risce schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 01:27:
http://forums.lol-europe.com/showthread.php?t=13206

en we hebben een patch. Twitch wordt ongeveer 10% slapper. Maar nog niks gedaan aan Heimerdinger bug (rocket die twee keer damage doet) en ze hebben Yi, als ik het goed lees, iets sterker gemaakt, wat mij enigzins onterecht lijkt...?
Ik zie het probleem niet zo met Twitch. Hij is alleen OP wanneer hij gefeed wordt, anders is hij al snel buiten spel.

Volgens mij is Yi niet veel meer of minder sterk geworden.

De hero waar ik een oogje op had is toevallig deze week gratis; nu weet ik zeker dat ik hem ga kopen :)

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/leagueoflegends/images/thumb/a/ac/Blitzcrank-Render.png/200px-Blitzcrank-Render.png

[ Voor 9% gewijzigd door SaphuA op 15-01-2010 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
SaphuA schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:16:
[...]

Ik zie het probleem niet zo met Twitch. Hij is alleen OP wanneer hij gefeed wordt, anders is hij al snel buiten spel.

Volgens mij is Yi niet veel meer of minder sterk geworden.

De hero waar ik een oogje op had is toevallig deze week gratis; nu weet ik zeker dat ik hem ga kopen :)

[afbeelding]
blitzcrank is een heerlijke hero om me samen te spelen <3. heb hem zelf nog niet gespeeld maar ga dat deze week wel even testen.

zelf zie ik de twitch nerf nou niet echt als een echt grote nerf. ja tuurlijk twitch doet veel schade.. maar dat doet yi bijvoorbeeld ook.

btw weet iemand of healing reduced ook iets met life steal doet? ik had laatst een 65% healing reduced item en zat op iemand te schieten met veel lifesteal maar hij regende nog steeds door mijn schade heen...

[ Voor 11% gewijzigd door Crysania op 15-01-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Crysania schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:51:
[...]
blitzcrank is een heerlijke hero om me samen te spelen <3. heb hem zelf nog niet gespeeld maar ga dat deze week wel even testen.
Mijn assist kills rijzen dan ook de pan uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Hoe maak je screenshots in deze game en waar worden die dan opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Heb maar eens een paar potjes rammus gedaan. Zowel omdat ik zag dat ik zo'n groene skin had voor hem en omdat het bij mijn speelstijl past. Super agressief en altijd als eerste erin. Kills maken me minder uit.
Gelijk 3 potjes en 3 keer gewonnen. Die gast kan gewoon niet dood.

Gelijk mijn favoriete champ, zeker omdat deze zo makkelijk de iets te sterke yi's en katarina's countert (en eigenlijk elke carry).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adames schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:57:
Heb maar eens een paar potjes rammus gedaan. Zowel omdat ik zag dat ik zo'n groene skin had voor hem en omdat het bij mijn speelstijl past. Super agressief en altijd als eerste erin. Kills maken me minder uit.
Gelijk 3 potjes en 3 keer gewonnen. Die gast kan gewoon niet dood.

Gelijk mijn favoriete champ, zeker omdat deze zo makkelijk de iets te sterke yi's en katarina's countert (en eigenlijk elke carry).
Rammus kan inderdaad erg lastig zijn om tegen te spelen, vooral in team-battles. Gelukkig is hij early-game waardeloos, als je lekker achter je minions blijft.

Ik ben steeds meer katarina aan het spelen, erg leuke char zolang er niet teveel dissables in het andere team zitten. Ook erg leuk op mid, omdat je geen cooldowns bij je skills hebt, dus endless kan spammen. Nadeel is wel dat alles draait om je ulti, en als tegenstanders dus veel dissables hebben, je best eens waardeloos kan worden. Voordeel is wel weer goede escape manier met teleport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:25:
[...]

Rammus kan inderdaad erg lastig zijn om tegen te spelen, vooral in team-battles. Gelukkig is hij early-game waardeloos, als je lekker achter je minions blijft.
Haalde 3 van de 3 keer first blood tot nu toe.
Als een gek blijven rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adames schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:14:
[...]

Haalde 3 van de 3 keer first blood tot nu toe.
Als een gek blijven rollen.
Dan doen je tegenstanders toch iets verkeerd ;). Zolang je niet te dicht bij je mobs staat, en er lekker achter schuilt heeft jouw rol weinig nut. Kan me voorstellen dat je wat minder goede spelers er makkelijk mee onderuit krijgt op het begin. En met een goede dmg dealer is first blood wel te doen. Maar als je tegen goede tegenstanders speelt haalt die rol van jouw weinig uit op het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ik heb tot nu toe geen problemen meer gehad tegen Twitch. Hij is gewoon sterk, zoals alle assasins dat zijn, tenzij je zorgt dat ze niet al te veel mensen doden in early game.

Maar laatst gebeurde er toch wel iets zieks:

Twitch, van mijn team, kwam aangelopen terwijl wij in het midden met 3 heroes stonden op 3/4 health. Corki, Teemo en Nasus. Zij hadden Poppy, Fiddle, Malphite, Sivir en Evelynn. Wij hadden al vermoed dat ze in een bosje zaten, dus ging ik het bosje in, om te kijken wie er dan waren. Alle vijf dus. Op dat moment breekt natuurlijk de pleuris uit en stormen ze alle vijf, ulti's aan van Sivir en Fiddlesticks, de bosjes uit. Ik sterf natuurlijk in een fractie van een seconde, maar Twitch knalt zijn ulti en alleen onze Nasus krijgt nog een kill, terwijl hij sterft. De rest: 4 Kills op 100% HP tegenstanders met ulti's aan.

Chatlog:

[Teemo]: OMG
[Nasus]: Hahahhahaha
[SIVIR]: :'(
[POPPY]: Nerf Twitch!

Terechte opmerking lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
[b][message=33322672,noline]

verhaal over imba twitch

Chatlog:

[Teemo]: OMG
[Nasus]: Hahahhahaha
[SIVIR]: :'(
[POPPY]: Nerf Twitch!

Terechte opmerking lijkt me.
ik speel zelf ook twitch maar het over powered valt echt wel mee hoor.. en ja als je met z'n allen in 1 bosje zit dan ben je een leuk target voor twitch z'n ulti. maar ook alleen maar als hij genoeg geld heeft gehad. ik speel vaak genoeg tegen goede tegenspelers en dan stel je echt niet altijd veel voor. focus een paar seconde op twitch en hij is gewoon dood.

en niet alleen assassin heroes zijn overpowered als ze een aantal kills hebben gehaald, bijna alle heroes kunnen dit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysania schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:12:
[...]

ik speel zelf ook twitch maar het over powered valt echt wel mee hoor.. en ja als je met z'n allen in 1 bosje zit dan ben je een leuk target voor twitch z'n ulti. maar ook alleen maar als hij genoeg geld heeft gehad. ik speel vaak genoeg tegen goede tegenspelers en dan stel je echt niet altijd veel voor. focus een paar seconde op twitch en hij is gewoon dood.

en niet alleen assassin heroes zijn overpowered als ze een aantal kills hebben gehaald, bijna alle heroes kunnen dit zijn.
Je kan zeggen wat je wilt, maar twitch en yi zijn OP.

Twitch: Range van zijn ulti is belachelijk, stealth. Maak een goed team om twitch heen, die voorop gaan in team battles, zorg dat tegenstander niet bij twitch kan komen, en zorg dat twitch alle kills krijgt (gebeurt vanzelf). Tegenstander kan niet bij twitch komen door linie voor twitch, en twitch kan met ulti en uber range makkelijk alles afknallen.

Yi: Yi heeft geen items nodig om veel te sterk te zijn. Zijn speed is niet normaal, en zijn ulti kan niet geblockt worden door blind of iets dergelijks.

Zie daar, de 2 overpowered heroes die ook binnenkort gefixt gaan worden. Twitch willen ze wellicht helemaal uit de game halen, om hem helemaal te revampen. Yi heeft al een slechte nerf gehad, maar gaat zeker nog meer generfed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Mwoa het valt allemaal wel mee imo... ik heb genoeg potjes gezien waar twitch en yi niks voorstellen. Vooral als ze in het begin gefeed worden krijgen ze al snel een dodelijke voorsprong als diegene weet wat hij aan het doen is.

Je moet ook bij het kiezen van de hero's/lanes wat geluk hebben natuurlijk. Met 2 goede teams is van alles mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 01:26:
Mwoa het valt allemaal wel mee imo... ik heb genoeg potjes gezien waar twitch en yi niks voorstellen. Vooral als ze in het begin gefeed worden krijgen ze al snel een dodelijke voorsprong als diegene weet wat hij aan het doen is.

Je moet ook bij het kiezen van de hero's/lanes wat geluk hebben natuurlijk. Met 2 goede teams is van alles mogelijk.
Wat een kut argument 8)7. Er zijn ook potjes dat soraka pwnt, is ze dan ook meteen goed' |:(? Yi en Twitch zijn gewoon OP, en dat kan jij best ontkennen, maar dat hebben de makers zelf toegegeven.

Yi is OP zonder feed, en twitch is niet te voorkomen dat hij word gefeed door stealth en uber range. Je kan best leuk tegen twitch oracle kopen, maar met zijn range nutteloos. En wards kosten veel teveel, waardoor je geen geld hebt en vanzelf word overrompeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:30:
[...]

...
en dat kan jij best ontkennen, maar dat hebben de makers zelf toegegeven.
...
bron?

ik heb nergens gelezen dat de makers dit toegeven of zeggen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:30:
[...]

Wat een kut argument 8)7. Er zijn ook potjes dat soraka pwnt, is ze dan ook meteen goed' |:(? Yi en Twitch zijn gewoon OP, en dat kan jij best ontkennen, maar dat hebben de makers zelf toegegeven.

Yi is OP zonder feed, en twitch is niet te voorkomen dat hij word gefeed door stealth en uber range. Je kan best leuk tegen twitch oracle kopen, maar met zijn range nutteloos. En wards kosten veel teveel, waardoor je geen geld hebt en vanzelf word overrompeld.
Wat een nog kutter tegenargument want dat zeg ik helemaal niet, dat is precies wat je zelf zegt. Dat Yi overduidelijk op is zonder feed vind ik onzin. Je moet gewoon uitkijken hoe je tegen ze speelt, zeker tegen twitch. Ik weet niet hoe jij meestal speelt, maar ik zit vaker in een pre-made team van 5 man en met fatsoenlijke communicatie kom je heel eind, en ik heb het zo al alle kanten op zien gaan. En die bron wil ik ook wel eens zien.

Doet er trouwens niks aan af dat ik ook graag zou zien dat ze die 2 nerven want ik vind het ook maar klote hero's. Dat eeuwige op hier op daar geschreeuw komt me alleen de keel uit, want naar die termen word imo veel te snel gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:54
gisteren had ik een potje dat ik uber was, ik was jax en en kon een andere jax, twitch en yi dus 1 vs 3 makkelijk aan. het was ook wel op einde van het spel en had dikke dmg.

maar je moet extra goed opletten als er een twitch of yi mee doen vooral door hun speed en stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou van fiddlesticks, crowstorm, silence, confuse, drain life ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:05:
[...]

Je kan zeggen wat je wilt, maar twitch en yi zijn OP.

Twitch: Range van zijn ulti is belachelijk, stealth. Maak een goed team om twitch heen, die voorop gaan in team battles, zorg dat tegenstander niet bij twitch kan komen, en zorg dat twitch alle kills krijgt (gebeurt vanzelf). Tegenstander kan niet bij twitch komen door linie voor twitch, en twitch kan met ulti en uber range makkelijk alles afknallen.

Yi: Yi heeft geen items nodig om veel te sterk te zijn. Zijn speed is niet normaal, en zijn ulti kan niet geblockt worden door blind of iets dergelijks.

Zie daar, de 2 overpowered heroes die ook binnenkort gefixt gaan worden. Twitch willen ze wellicht helemaal uit de game halen, om hem helemaal te revampen. Yi heeft al een slechte nerf gehad, maar gaat zeker nog meer generfed worden.
Integendeel. Yi is niks met items. Yi is alleen absurd sterk met zijn items omdat alles lekker stacked.
Zijn ultimate is niet alpha strike, maar highlander, eentje die wel kan worden geblocked ..
En de recente nerf dat alles nu optelt ipv vermenigvuldigt is al erg mooi. Yi is nu gewoon normaal.
Het is een erg squishy character, bewaar je stun voor hem als hij aan komt stormen. 2 sec focus damage en hij ligt plat.
Zelfde geld voor twitch eigenlijk. Hij heeft zijn stealth nodig omdat hij anders elke keer word gemold. Maar laat de tank een oracle kopen, of wacht simpelweg tot hij omhoogkomt en mol hem dan.
Enige wat op dit moment nog sterk is, is een twitch met kayle's ultimate.

Verder, waarom denk je dat je nauwelijk twitches ziet in high-end game? Hij zuigt daarvoor te erg.

En ja de makers hebben een beetje toegegeven dat ze te sterk waren: vandaar de lichte nerf.
Meest OP character op dit moment is Udyr. No contest.

[ Voor 4% gewijzigd door Adames op 24-01-2010 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Twitch is wel irritant als je voor de eerste keer tegen te spelen. Maar Udyr ben ik gelukkig niet tegen gekomen. Mijn favoriet is Cho'Gath, vooral die minions of Champions eten is gaaf :P Alleen Twitch maakt mij af met gemak.

Waar halen ze die items trouwens vandaan? Ik weet die shop, maar ik zie altijd dezelfde items en geen 450+ HP items oid. En kan je ook een item oppaken van je tegenstander als je hem hebt gekilld? :Y >:)

En vinden jullie het wel goed als ik jullie toevoeg aan mn buddylist :P

Ik heb jullie al een request gestuurd ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Simyager op 25-01-2010 12:15 ]

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.