[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Topicstarter
Simyager schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:11:
Waar halen ze die items trouwens vandaan?
Uit de shop ja, of bedoel je waarom ze die items kopen? Dat hangt af van hoe je je champion wilt opbouwen, veel damage of juist veel survivability, etc.
En kan je ook een item oppaken van je tegenstander als je hem hebt gekilld? :Y >:)
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288252

Simyager schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:11:

Waar halen ze die items trouwens vandaan? Ik weet die shop, maar ik zie altijd dezelfde items en geen 450+ HP items oid. En kan je ook een item oppaken van je tegenstander als je hem hebt gekilld? :Y >:)

En vinden jullie het wel goed als ik jullie toevoeg aan mn buddylist :P

Ik heb jullie al een request gestuurd ;)
aanrader:
http://www.lol-europe.com/board/showthread.php?t=3209

staan alle guides tussen en dus ook voor mensen die voor het eerst spelen, echt een aanrader. Ik heb het ook gedaan en heb me na de basis eigen te hebben gemaakt gericht op fiddlesticks. Daar veel guides voor gelezen en heb nu een eigen manier van spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
[/quote]aanrader:
http://www.lol-europe.com/board/showthread.php?t=3209
[quote]

Hartstikke bedankt voor die link. En inderdaad ik zie nu dat je gewoon op die damage,health,etc moet klikken voor andere items.

Tot nu toe vindt ik het wel gaaf. Ik heb nu idd ook een eigen manier van spelen.

Heimerdinger vindt ik echt gaaf :P je zet een paar turrets en zij doen al de kills. Alleen op latere lvl's worden Twitch en Fiddlestick wel irritant door hun ulti's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Wacht maar tot de volgende champion-rotatie, dan zijn er weer andere heroes overwegend irritant. :)

Je merkt trouwens nu wel dat er meer leavers zijn dan gewoonlijk tijdens de champion-select... ik heb z'n vies vermoeden dat het aan twitch ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bah, 19-5-2 best wel goed potje voor mijzelf, speelde alleen met een team samen wat zo slecht was dat ze niks alleen konden. Wat erg vervelend is omdat ik dus alles behalve towers kan kapot maken. Dat vind ik persoonlijk echt het grootste nadeel aan Fiddle of iig de manier waarop ik hem speel.

Ik concentreer me op AP waardoor mijn normale attack en langzaam is en weinig dmg doet. Daarnaast werken geen van mijn abilities tegen towers. Oh well, zou denk ik wel erg op zijn als ik dat ook nog eens zou kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zouden mensen geïntresseerd zijn om binnenkort een keer een avond als volledig team te spelen? dus 5 man, gewoon eens wat practise potjes spelen, misschien met een TS erbij? lijkt me wel eens leuk om dat te doen als het goed gaat uiteindelijk aan ranked potjes mee te gaan doen.

characters waar ik een voorkeu dan mee heb om te spelen zijn: Fiddle en heimer (zit nog een andere voor mij backup te bedenken, soraka lijkt me wel wat)

laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:58

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
Anoniem: 288252 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:00:
zouden mensen geïntresseerd zijn om binnenkort een keer een avond als volledig team te spelen? dus 5 man, gewoon eens wat practise potjes spelen, misschien met een TS erbij? lijkt me wel eens leuk om dat te doen als het goed gaat uiteindelijk aan ranked potjes mee te gaan doen.

characters waar ik een voorkeu dan mee heb om te spelen zijn: Fiddle en heimer (zit nog een andere voor mij backup te bedenken, soraka lijkt me wel wat)

laat maar weten!
doen!!! vanaaf wat mij betreft :D

-> Master Yi

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online

laat maar weten!
doen!!! vanaaf wat mij betreft :D

-> Master Yi
Ik vind het best *O* . Dan ben ik Nasus :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als we team van 5 kunnen krijgen, dan kunnen we binnenkort wel een keer, ik kan vndaag iig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Ik wil wel supporten met Blitzcrank :) (Ben er nog niet uit welke volgende hero ik ga aanschaffen)
Kan vanavond rond uurtje of 11 / 12 en anders een andere datum afspreken?
Voeg me toe aan je vriendjes lijst: SaphuA

[ Voor 16% gewijzigd door SaphuA op 27-01-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
Als jullie nog een Sivir/Teemo/Ashe nodig hebben dan wil ik graag mee doen. Fardamir is mijn ingame-nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Fardamir was not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Ik heb er ook wel zin in om vanavond eens wat potjes te spelen. Heb zelf Ashe keer aangeschaft om zo wanneer de champion switch komt ik Ashe altijd heb omdat ik daar voorlopig alleen maar ff mee kan spelen, de rest ken ik nog niet zo :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
SaphuA was not found.

Speel jij toevallig op de amerikaanse servers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Hehe... ja 8)7

Speelt de rest op de euro server dan? Toen ik registreerde wist ik daar nog niet van af. Vind het erg vreemd dat ze je hier niet van op de hoogte brengen. En ik heb weinig zin mijn lvl 19 account achter te laten.

Edit: Ga toch maar eens een euro account aanmaken, zie wel hoe het loopt.
Edit: Aangemaakt! Add meh!

[ Voor 18% gewijzigd door SaphuA op 30-01-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
Ja ik had hetzelfde, staat ook in het topic. MAar was toen nog lang geen lvl 19 :S

Maar vanaaf maar zo'n potje doen met z'n allen???
uur of 8?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Uurtje of 8 is te laat, ben dan al lang op stap. Ik ben Sowieso de hele middag online, want voetbal gaat hier toch niet door. Als iemand zin heeft: Vraatje, al hebben de meeste mij waarschijnlijk wel al toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan het hele weekend niet, en waarschijnlijk volgende week maandag alleen. ga namelijk net verhuizen dus heb mijn pc niet hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komen trouwens weer nieuwe champions aan!

Gragas

Lore:
The foothills of the Great Barrier are home to the hardiest people found anywhere on Valoran. Only those with great fortitude and endurance dwell in what is perhaps the most rugged and unforgiving environment anywhere on the face of Runeterra. It is here that the mighty Gragas keeps permanent residence, living south of Noxus. This behemoth of a man has long eschewed the rigors of civilization for what he calls his "slice of paradise"; he has no neighbors to bother him and plenty of space to pursue his life’s ambition - brewing. Grogs, ales, meads, and wine - nothing is beyond his skill to brew. What makes Gragas a truly special brewmaster, however, is his proximity to a large and powerful nexus. The magic of this nexus has seeped into his fermented creations, and Gragas has consumed enough of his own poison over the years to slake the thirst of an army. This arcane alcohol has caused Gragas to swell both in height and girth; he looms over the tallest of men and boasts nearly twice their width. To complement his immoderate size, Gragas has developed an ornery temper – one fueled both by liquor and raw magic. His infrequent sojourns into Noxus for supplies always unfold the same way: Gragas enters a Noxian tavern, Gragas gets into several fights, Gragas lays out countless citizens, and finally Gragas flees for the foothills with Noxian constables in hot – though reluctant – pursuit. His misadventures have garnered him the attention of several summoners in the League of Legends, and he is now a willing champion in the arenas…doling out hard liquor and harder fists.

Abilities:
Barrel Roll: Gragas rolls his cask to a location, which can be activated to explode or will explode on its own after 5 seconds.

Drunken Rage: Gragas guzzles down brew from his cask for several seconds, restoring his mana. After finishing, he becomes drunkenly empowered, increasing his damage dealt and reducing damage received.

Body Slam: Gragas charges to a location and collides with the first enemy unit he comes across, dealing damage to all nearby enemy units and slowing them for several seconds. Damage is split amongst units hit.

Explosive Cask: Gragas hurls his cask to a location, which explodes on impact, dealing damage and knocking back enemies caught in the blast radius. Enemies struck by the blast have their attack speed lowered.

Happy Hour (passive): On ability use, Gragas takes a drink restoring a small percentage of his max health over 4 seconds.

en deze:

Pantheon

Lore:
Far above the clouds on Mount Gargantuan resides a stalwart tribe of people known as the Stanpar who still revere combat and war as penultimate art forms. They remember the Runewars of Runeterra and know that the League of Legends can only repress the rising tides of violence for so long. Each member of the tribe is bred to be a disciplined and vicious warrior, preferring to battle soldiers of either the Noxian or Demacian armies only when outnumbered at least ten to one.

Stanpar warriors are trained not only to be as lethal with their bare hands as the most capable martial artists, but also to fiercely wield the many relic-weapons of the tribe. Such treasures have been handed down from generation to generation, and have harnessed the mystical nature of Runeterra in their very cores. These relic-weapons are among the most dangerous in existence – and it comes as no surprise that they have found their way to the League of Legends in the hands of Pantheon.

This stone-faced warrior is a paragon of his people, his very existence an anthem of exultation to the art of combat. Pantheon found it insulting that the people of Valoran would install an organization to replace war, complete with so-called champions, without including the Stanpar. Gathering the blessings of his tribe and armed with the relics of his ancestors, he has descended on the League to show the world a true warrior. He cares not who he fights, cares nothing for the pageantry or prestige of a League champion, but lives only for the austere glory of battle. As long as Pantheon breathes, he thirsts for another foe to vanquish.

Abilities:
Spear Shot: Pantheon hurls his spear at an opponent.

Aegis of Zeonia: Pantheon leaps at an enemy and bashes them with his shield, stunning them in the process. After finishing the attack, Pantheon readies himself to block the next attack.

Heartseeker Strike: Pantheon unleashes 6 swift strikes to the area in front of him. Pantheon also becomes more aware of his enemy's vital spots, allowing him to always critical strike enemies below 20% health.

Grand Skyfall: Pantheon composes himself, and then leaps into the air to a target location, striking all enemy units in an area. This damage is split amongst enemy champions caught in the strike. Enemy champions caught alone take the full force of this blow.

Certain Death (passive): Pantheon gains 100% critical strike chance on targets below 20% health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

had ik beide al gelezen, die eerste klinkt er grappig en die tweede is wel evil, klinkt als een goede finisher.
die passive en heartseeker strike klppen niet helemaal aangezien ze beide zelfde eigenschap geve. Maar die spear shot + 100% crit chance is wel fukkin evil om iemand snel ff mee af te maken. en als ze blijven rennen kun je er weer naartoe springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Als iedereen die een keer in een group wil spelen zijn username ff post? Dan zal ik deze post bijhouden.

EU server:
Fardamir
SaphuA

US server:
SaphuA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaphuA schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:47:
Als iedereen die een keer in een group wil spelen zijn username ff post? Dan zal ik deze post bijhouden.

EU server:
Fardamir
SaphuA
Vraatje

US server:
SaphuA
Ik ben altijd available alsk online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
EU server:
Fardamir
SaphuA
Vraatje
Hugo1980

US server:
SaphuA

Ik heb bij het comment, dus onder m'n naam, neer gezet GoT. Als iedereen dat nou gewoon doet, dan hoeven we hier geen lijstjes bij te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hu9o schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:39:
EU server:
Fardamir
SaphuA
Vraatje
Hugo1980

US server:
SaphuA

Ik heb bij het comment, dus onder m'n naam, neer gezet GoT. Als iedereen dat nou gewoon doet, dan hoeven we hier geen lijstjes bij te houden :)
Lijstje is sowieso handig voor nieuwkomers, dus kunnen we best houden. Heb bij comment inderdaad ook NL-Got erin gezet, is inderdaad wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
EU server:
Fardamir
SaphuA
Vraatje
Hugo1980
Simyager

US server:
SaphuA
Is het niet beter als Minnema de nieuwe namen bijhoudt? In feite is wel erg veel maar jah beter dan op elke post een naam zetten.

Als het goed is heeft hij ook al een lijstje dus zal ik hem anders een pm sturen en mijn naam ook laten schrijven. :)

Edit:Trouwens jullie namen staan er al ;) , die van mij niet ;( .
Edit2: Ik heb een pm gestuurd maar ik denk dat het 2x of zelfs 3x is verstuurd en wil me daarvoor nu al verontschuldigen. :')

[ Voor 22% gewijzigd door Simyager op 31-01-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 23:33
mijn lol naam is Crysania (eu server)

et mij ook maar in het lijstje. speel voornamenlijk twitch of tristana als iemand anders twitch al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijstje staat gewoon op frontpage. Als ik vanavond internet heb, ben ik er wel voor om rond een uurtje of 8 een pre-made te maken. paar oefenpotjes spelen als team zijnde, zal dan ook wel direct eens een team-setup in elkaar flansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Had het lijstje gemist, sorry ^^

Misschien is het handig dat iedereen die wilt de chatroom GoT joined en dan bij instellingen 'Autojoin on Startup' instelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:36
SaphuA schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:30:
Had het lijstje gemist, sorry ^^

Misschien is het handig dat iedereen die wilt de chatroom GoT joined en dan bij instellingen 'Autojoin on Startup' instelt?
Was het maar mogelijk :) Servers down voor emergency maintenance. Trouwens channel Dutch zitten vaker ook Nederlanders zoals de naam al doet vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
server offline

:( hopelijk is hij snel weer up.

Dat van die chatrooms wist ik niet ga ik ook maar doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Hij doet het weer :)

Wat vinden jullie overigens van mijn hero suggestion Gelei? Schroom je niet te reageren / voten in de thread ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vreemd, krijg een melding van een dc van ejabberd? social panel ligt er voor mij uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
ja ik ook, denk dat de chat eruit ligt....

waren we bijna zo ver om met z'n 5en te starten |:(

[ Voor 40% gewijzigd door Hu9o op 01-02-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bah, dat word dus niet pre-made, ff wachten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
Ja denk het wel, zal hopelijk zo wel weer gefixed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoerige zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ff practice game aangemaakt: Got Here

Voor wie toch samen wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach, ga ik ondertussen een teambuilden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Wat vreemd ><

Acha, kan ik even bijkomen van mijn beschamende Yi game :D

[ Voor 70% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doet het weer, ziet het er iig naar uit.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 288252 op 01-02-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afgelopen weekend pas voor het eerst van dit spel gehoord, toen een vriend me vroeg of ik mee wou doen aan een avondje LoL. Heb zelf geen Dota gespeeld, maar we zaten met 3 man in dezelfde kamer dus dan kan je lekker samenwerken.

Ben nog lang niet goed in dit spel, maar merk tot nu toe dat ik het beste overweg kan met Dr. Mundo. Heb nu voor wat punten die Ryze gehaald, maar daarmee ga ik vooralsnog veel dood. Merk dat ik daarmee nog erg afhankelijk ben van diegene die met mij in de lane zit (daarintegen kan ik met Mundo zo 2 tegenstanders op een afstand houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Laatst online: 12-12-2024
rob1n schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:41:
Afgelopen weekend pas voor het eerst van dit spel gehoord, toen een vriend me vroeg of ik mee wou doen aan een avondje LoL. Heb zelf geen Dota gespeeld, maar we zaten met 3 man in dezelfde kamer dus dan kan je lekker samenwerken.

Ben nog lang niet goed in dit spel, maar merk tot nu toe dat ik het beste overweg kan met Dr. Mundo. Heb nu voor wat punten die Ryze gehaald, maar daarmee ga ik vooralsnog veel dood. Merk dat ik daarmee nog erg afhankelijk ben van diegene die met mij in de lane zit (daarintegen kan ik met Mundo zo 2 tegenstanders op een afstand houden).
Voor als je het nog niet wist, cursus mundo:
Lvl cleaver, gooi cleaver op recharge.
En burning agony is best lomp, alleen leuk tegen slow.

Ryze moet je beetje harassen met auto-attack, altijd op afstand blijven. En om de zoveel tijd je mana burnen en al je skills op zo'n gast gebruiken. Met een stun en hulp van je lane partner krijg je wel af en toe een kill.
Verder kan je tristana ook eens proberen. Erg makkelijk en best sterk op low tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Bedankt voor de tips, zal zeker tristana ook eens proberen. Daarnaast merk ik wel dat hoe vaker ik Ryze speel, hoe meer ik onder de knie krijg hoe ik hem moet inzetten (logisch natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
't is weer 20h komen er nog mensen ff een potje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Wel gaaf dat je wekelijks nieuwe champions mag uitproberen. Zo vond ik van de beschrijving Shaco wel lachen (en was al wat IP aan het sparen om hem binnen te halen), en wat blijkt: hij is deze week een van de standaard champions. Heb nu 2 potjes gespeeld met Shaco en het bevalt me wel goed!

Wel erg pittig om te ondervinden welke items je het best kan kiezen per champion. Zag al dat je er guides voor hebt (leaguecraft.com), maar als je niet telkens dezelfde champion speeld blijft het alsnog lastig om het allemaal te onthouden. Maargoed, het moet natuurlijk ook niet te gemakkelijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:36
Al positieve / negatieve ervaringen met de twee nieuwe champions?
Ze lijken vrij squishy allebei, en de ultimate van Pantheon is te traag om erg goed te zijn lijkt me.
Gragas is vooral irritant en misschien zelfs nuttig in groepsgevechten.

Nu eerst maar eens mensen tegenkomen die er echt goed mee kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-05 00:36

VP.

rob1n schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:43:
Wel gaaf dat je wekelijks nieuwe champions mag uitproberen. Zo vond ik van de beschrijving Shaco wel lachen (en was al wat IP aan het sparen om hem binnen te halen), en wat blijkt: hij is deze week een van de standaard champions. Heb nu 2 potjes gespeeld met Shaco en het bevalt me wel goed!

Wel erg pittig om te ondervinden welke items je het best kan kiezen per champion. Zag al dat je er guides voor hebt (leaguecraft.com), maar als je niet telkens dezelfde champion speeld blijft het alsnog lastig om het allemaal te onthouden. Maargoed, het moet natuurlijk ook niet te gemakkelijk zijn ;)
Je hebt voor iedere champion wel meerdere builds. Er is absoluut geen perfecte build. Vaak is het of AP of DPS. Het is erg belangrijk om naar je tegenstanders te kijken. Veel AP? Magic resist. Veel physical DPS? Armor. Je kan het ook andersom bekijken. Stacken ze magic resist? Koop een Void Staff (40% magic penetration). Stacken ze armor? Koop een Last Whisper (40% armor penetration).

Etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Novi schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:12:
Al positieve / negatieve ervaringen met de twee nieuwe champions?
Ze lijken vrij squishy allebei, en de ultimate van Pantheon is te traag om erg goed te zijn lijkt me.
Gragas is vooral irritant en misschien zelfs nuttig in groepsgevechten.

Nu eerst maar eens mensen tegenkomen die er echt goed mee kunnen spelen.
Pantheon kan redelijk sterk zijn. Erg goede harasser early game en zijn ultimate kan goed een vluchtroute blokkeren. En door de grote damage radius verplicht je toch om de ander te laten vluchten, waardoor je teammates vrij kunnen slaan.

Gragas is zo verschrikkelijk slecht dat het niet eens meer grappig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Zo te zien ligt PvP.net er weer eens uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
VP. schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:54:
Zo te zien ligt PvP.net er weer eens uit!
Misschien ligt Europe eruit ivm update.

[ Voor 9% gewijzigd door Adames op 04-02-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Iemand zin in game vanavond uurtje of 11/12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag paar potjes als soraka gespeeld samen met een tank, hoezo doodgaan? bestaat dat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
vanavond weer een paar GoT potjes doen?? iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hu9o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:13:
vanavond weer een paar GoT potjes doen?? iemand??
eerst voetballen, ben rond half 10 beschikbaar voor1 potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
ik ben waarschijnlijk ook zo rond half 10 online, heb jullie beiden alvast in mijn friendslist toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben er om half 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
oeh dan gaat het nog druk worden zometeen.

Net al een potje gedaan met 4 gotters maar die verloren we :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107270

Graag toevoegen aan de lijst met gamers.

GOT: deepncity
LoL: deepncity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Ryze heeft trouwens een belachelijk buff gekregen. Is nu iets minder squishy en heeft lekker absurde damage.
Zelfs tegen de betere tegenstanders blijft die goed rechtop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Hij is nog steeds useless in hogere ELO games imo. Zelfde met Warwick, Heimer en (dps) Teemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VP. schreef op zondag 14 februari 2010 @ 00:10:
Hij is nog steeds useless in hogere ELO games imo. Zelfde met Warwick, Heimer en (dps) Teemo.
Learn to play, and pwn. In de meeste ELO games, zijn die chars inderdaad worthless, maar je moet ze ook echt kunnen spelen. Vooral heimer en teemo kunnen echt dikke carry's zijn als ze maar goed gespeeld worden. Dat is bij hoge ELO heel moeilijk, maar des te leuker.

spoiler:
GVD, KUT CARNAVAL, JAS GEJAT!!! Hebben ze al mijn sleutels (inclusief auto en huis) weg gelegd, ook mijn portomonnee en telefoon. En dan toch nog mijn jas meenemen. Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
Alaaf!! :+

En nu ben je een paar dagen ziek thuis om te gamen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Anoniem: 184982 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 00:59:
[...]

Learn to play, and pwn. Vooral heimer en teemo kunnen echt dikke carry's zijn als ze maar goed gespeeld worden. Dat is bij hoge ELO heel moeilijk, maar des te leuker.
Wat een onzin weer. Ik ben nu level 30 en ik kan echt niet met een Teemo aan komen zetten hoor. De sterkte punten van Teemo zijn namelijk vooral z'n mushrooms. Het probleem is dat goede spelers weten waar een Teemo speler ze legt, of ze kopen een Oracle's Elixer waarmee ze de boel even sweepen. Blinding Dart zou de enige reden zijn dat hij nog acceptabel is, maar dat voldoet niet echt. 1 goede spell is niet genoeg om een slechte character te rechtvaardigen (afgezien van Kayle natuurlijk, want haar bubble is IMBA!).

DPS Teemo is gewoon niet valid. Er zijn simpelweg betere ranged carries (denk aan Tristana).
In de meeste ELO games, zijn die chars inderdaad worthless, maar je moet ze ook echt kunnen spelen.
Ik denk dat je het omgekeerde bedoeld. In lagere games kan je met iedere champion wel ownen. Juist in de hoge games komt het neer op veel CC en maar een enkele physical dps'er.

[ Voor 6% gewijzigd door VP. op 14-02-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 20:49
Grappig, ik speel een paar maanden LoL en ik kom pas net achter dat er op GoT een thread over is gemaakt. Zijn er nog mensen die in een mid-high elo spelen(tussen 200-300 wins)??

Op dit moment kan ik niet spelen, door de lag en d/c. Sommige spelers hebben er helemaal geen last van, maar een vriend en ik kan hierdoor niet fatsoenlijk spelen. :(

Wazaa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
hoi Cloudy

Join channel GoT, daar wordt regelmatig afgesproken om met wat tweakers een potje te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Ryze heeft nog steeds niet de sterke punten van een fiddle of annie, dus in echt high-elo zal je hem nooit zien. Maar ryze is van een pure pub-stomp naar een champion gegaan die ook in middle-elo nog wel goed is. Een goedkope spammable stun (al is het geen goede stun), en een ultimate die goed veel damage doet met een spell flux.
Je hebt alleen ghost en flash nodig om nog weg te kunnen komen.

Verder is teemo heel lang high elo geweest. Het zijn niet de mushrooms die nu zwak zijn, in tegendeel, dat is nog steeds zijn sterkste punt. Goedkope map control wil iedereen wel. En daar helpt oracle's niet geweldig tegen. Is meer de lichte nerf op blinding dart geweest die er voor zorgde dat de damage van AP teemo minder werd en de nerf op zijn passive. De stealth is leuk voor low elo, maar de movement buff was echt heel sterk.

Verder is warwick inderdaad erg slecht, maar die staat al heel lang op voor een rework.
Heimer is helemaal een ramp. Leuke laning champion early game waartegen alleen een sivir kan pushen. Maar late game zijn zijn turrets erg snel weg en de rockets + grenade is niet sterk genoeg om in een teamfight van groot belang te zijn.

Reden dat heimer in low elo nog wat kills maakt is omdat sommige mensen liever de lane pushen met heimer erin om te laten zien dat ze het toch kunnen, dan dat ze gewoon een andere lane pakken en daarmee dus de turrets wegnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-03 16:19
In feite worden alle heroes op alle levels gespeeld. Enige hero die ik nooit meer zie is Gragas. Daar heb ik trouwens nog een guide voor gemaakt op LoL europe forums, omdat ik vind dat hij onderschat is. Zo erg dat mensen leaven als je hem kiest.

Ik sta op 60-40% win-loss dus daar kun je ELO aan afleiden, niet aan 200 wins, want als je er 250 verliest, sta je nog steeds onderaan de ladder.

Die komt trouwens eind deze week he, heb ik gehoord: die ladder, om te kijken naar je ELO _/-\o_

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
Op het forum las ik dat de ETA nog onbekend was anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
http://www.lol-europe.com/board/showthread.php?t=18623
en daar is in ieder geval de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-05 22:17
Hmm als mid elo speler zie ik vrijwel alle heroes regelmatig voorbij komen. Hoewel ik Tryndamere en Gragas al een tijdje niet gezien heb. Echter kan dit natuurlijk ook verklaard worden door de rotation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Narev schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:25:
Hmm als mid elo speler zie ik vrijwel alle heroes regelmatig voorbij komen. Hoewel ik Tryndamere en Gragas al een tijdje niet gezien heb. Echter kan dit natuurlijk ook verklaard worden door de rotation.
ik vind die hele discussie over low-mid-high elo sowieso onzin. Je moet altijd goed spelen, dus waarom zou het uitmaken welke ELO je zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Risce schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:35:
[...]

ik vind die hele discussie over low-mid-high elo sowieso onzin. Je moet altijd goed spelen, dus waarom zou het uitmaken welke ELO je zit...
Omdat sommige heroes gewoon beter zijn dan anderen.
Twisted Fate wordt zo'n beetje altijd gebanned uit tournaments, Nidalee ook vaak.

Warwick is bijvoorbeeld weer heel slecht. Junglen doe je niet op top niveau en hij voegt weinig toe aan team gevechten.

Bij een lager niveau wordt simpelweg anders gespeeld en kunnen sommige heroes wel goed zijn.
Denk bijvoorbeeld aan de ryze van voor november. Bij lager niveau wordt er vaak solo geroamed. Dan is ryze ontzettend sterk. Echter op hoger niveau zijn er te vaak 5 man gank squads en wordt er nauwelijks gefarmed. In een team fight is ryze dan gewoon minder sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik speel LoL ook :).
Mijn summoner is lvl 7 en mijn favoriete hero is Ashe (al vind ik Kassadin ook wel leuk, daar heb je geen mana problemen mee ;)). Ook die vrouw die zo'n kruis gooit is wel gaaf, omdat je daarmee multiple targets kunt aanvallen >:).
Ik ben volgens mij nog best wel noob, want ik word wel vaak gekild (vaak door een Evelynn, die is supersterk en kan onzichtbaar worden...).

Oja, een vraagje: kun je runes ook verkopen? Want ik heb een paar runes gekocht die ik niet gebruik (ik gebruik eigenlijk alleen maar mijn rune book die +5% attack speed geeft).

Mijn ign is "Private 01", maar ik zou niet weten hoe ik friends moet adden en hoe ik in channels moet komen of wat dan ook :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
wimjongil schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:06:
Mijn summoner is lvl 7 en mijn favoriete hero is Ashe (al vind ik Kassadin ook wel leuk, daar heb je geen mana problemen mee ;)). Ook die vrouw die zo'n kruis gooit is wel gaaf, omdat je daarmee multiple targets kunt aanvallen >:).
Ik ben volgens mij nog best wel noob, want ik word wel vaak gekild (vaak door een Evelynn, die is supersterk en kan onzichtbaar worden...).

Oja, een vraagje: kun je runes ook verkopen? Want ik heb een paar runes gekocht die ik niet gebruik (ik gebruik eigenlijk alleen maar mijn rune book die +5% attack speed geeft).

Mijn ign is "Private 01", maar ik zou niet weten hoe ik friends moet adden en hoe ik in channels moet komen of wat dan ook :P.
Die met dat kruis is Sivir :)

Als je vaak gekilled wordt doe je inderdaad iets niet goed. Probeer je taktiek aan te passen. Minder aggresief spelen of meer teamwork bijvoorbeeld. Eve zou niet echt een probleem moeten zijn, koop oracles of een ward en zorg dat je niet met low hp in een open veld gaat staan.

Je kunt je runes niet verkopen, maar je kunt meerdere runes wel mergen tot een andere rune. Overigens raad ik je aan om te wachten tot je lvl 20 bent met het kopen van runes. Tier 1 en 2 runes kopen is vrij zonde.

Als jet spel start staat helemaal links ondering een knop 'View your chat rooms'. Vlak daarboven zit een knop met een deurtje, en daar kun je channels aanmaken/joinen.

Friends toevoegen kun je ook links onderin doen met de 'View your friends list' knop.

Greets

Edit: Iemand vanavond potje? Uurtje of 9 / 10. Nog even snel double IP dit weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
SaphuA schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:23:
[...]

Die met dat kruis is Sivir :)

Als je vaak gekilled wordt doe je inderdaad iets niet goed. Probeer je taktiek aan te passen. Minder aggresief spelen of meer teamwork bijvoorbeeld. Eve zou niet echt een probleem moeten zijn, koop oracles of een ward en zorg dat je niet met low hp in een open veld gaat staan.

Je kunt je runes niet verkopen, maar je kunt meerdere runes wel mergen tot een andere rune. Overigens raad ik je aan om te wachten tot je lvl 20 bent met het kopen van runes. Tier 1 en 2 runes kopen is vrij zonde.

Als jet spel start staat helemaal links ondering een knop 'View your chat rooms'. Vlak daarboven zit een knop met een deurtje, en daar kun je channels aanmaken/joinen.

Friends toevoegen kun je ook links onderin doen met de 'View your friends list' knop.

Greets

Edit: Iemand vanavond potje? Uurtje of 9 / 10. Nog even snel double IP dit weekend :D
Dankje voor je hulp.
Ik speel inderdaad wel wat agressief, misschien dat het daar aan ligt. Waarom is dat zonde om nu al runes te kopen? Door dat double IP weekend heb ik toch redelijjk veel IP :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wimjongil schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:28:
[...]

Dankje voor je hulp.
Ik speel inderdaad wel wat agressief, misschien dat het daar aan ligt. Waarom is dat zonde om nu al runes te kopen? Door dat double IP weekend heb ik toch redelijjk veel IP :9.
Je hebt Runes die je vanaf lvl 1 kan kopen, lvl 10, en lvl 20. geranktschikt als Tier 1/2/3.
Tier 1 en 2 zijn best leuk maar je zal al redeijk snel level 20 zijn, en dan zijn Tier 3 runes gewoon een stuk beter en scheelt verder niks/weinig in kosten. Je hebt dan op lvl 20 veel Tier 1/2 runes over en dat is zonde. Ook is het fijn wat IP achter de hand te houden voor als je een leuke champion tegen komt (champions routeren elke week) zodat je deze kan kopen. Ik zou dus ook wachten met Runes tot je Tier 3 runes kan kopen (dus lvl 20+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
wimjongil schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:06:

Sivir is leuk om mee te beginnen. Farmt heel goed en zelfs als je niet goed bent kan je toch van nut zijn door middel van je gefarmde starks fervor, aegis of the lion, frozen heart en je ultimate

Verder zorg dat je niet alleen bent. Als je lvl 15-16 bent en er zijn een paar torens kapot moet je niet in je eentje in het midden van de map creeps gaan farmen. Hou in de gaten waar je teammates zijn, loop achter ze aan en als je iemand tegen komt dan gelijk ultimate aan en mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321068

Was voor Twitch aan het sparen, maar uiteindelijk toch Zalina gekocht (die klok-tijd gast) en heb er spijt van. Had ik niet moeten doen, maar dan maar weer even hack n slash met Yi (die echt aardig gankt in late-game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321068 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:05:
Was voor Twitch aan het sparen, maar uiteindelijk toch Zalina gekocht (die klok-tijd gast) en heb er spijt van. Had ik niet moeten doen, maar dan maar weer even hack n slash met Yi (die echt aardig gankt in late-game).
`
Zilean*, en herken wat je bedoeld, een char ziet er erg leuk uit, je koopt em in overhaast, en achteraf blijkt hij best wel bagger te zijn. Koop dus nooit een char zonder hem eerst te spelen tijdens de weekly champion-rotation. Scheelt je heel wat frustratie na weer een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Zilean is beter dan je denkt :) Helaas wel wat minder geschikt voor beginners inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zilean is echt ontzettend goed, zijn bom/ mensen terug laten komen uit de dood, zijn slow/speed up. allemaal goede zaken! is gewoon geen makkelijke character. Fiddle deed ik in het begin erg goed, maar speel nu tegen betere spelers en dan is het weer helemaal opnieuw leren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Zilean is erg sterk. Helaas is het nadeel van support characters dat je ook goede teammates moet hebben. Die krijg je dan wel weer als je zelf beter word.

Verder vind ik zilean samen met kayle het meest irritant om tegen te lanen als ik zelf mid doe.
Speel zelf als ik mid speel meestal tristana of ashe.
Die dual time bombs zijn gewoon belachelijk sterk early game en door zijn ultimate kan hij best wat riskeren voor een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Adames schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:34:
[...]

Sivir is leuk om mee te beginnen. Farmt heel goed en zelfs als je niet goed bent kan je toch van nut zijn door middel van je gefarmde starks fervor, aegis of the lion, frozen heart en je ultimate

Verder zorg dat je niet alleen bent. Als je lvl 15-16 bent en er zijn een paar torens kapot moet je niet in je eentje in het midden van de map creeps gaan farmen. Hou in de gaten waar je teammates zijn, loop achter ze aan en als je iemand tegen komt dan gelijk ultimate aan en mollen.
Sivir is inderdaad erg fijn. Vandaag een heel snel potje daarmee gehad, ik was in no-time level 18 en had allemaal gave items (splash damage, veel attack/movement speed, life steal). Zo ownde ik gewoon al die anderen >:).
Maar Ashe is toch wel mijn favoriet: zij is gewoon een goede tank en enorm goed voor PvP (die arrow die freezet is heel handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
wimjongil schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:45:
[...]

Maar Ashe is toch wel mijn favoriet: zij is gewoon een goede tank en enorm goed voor PvP (die arrow die freezet is heel handig).
Ik hoop dat je goede carry bedoelt.
Ja, Ashe is denk ik nog steeds de meest gespeelde champion, al zit teemo ook wel in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Adames schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 01:14:
[...]

Ik hoop dat je goede carry bedoelt.
Ja, Ashe is denk ik nog steeds de meest gespeelde champion, al zit teemo ook wel in de buurt.
Ik ben niet zo thuis in de die-hard LoL-termen O-). Wat bedoel je precies met een carry? Dat Ashe niet zo'n goede tank is? Want ik kan met haar best goed tanken, met flink veel attack speed en lifesteal gaat dat echt prima ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Ik speel sinds kort ook LoL zowel op de US als de EU kant van het spel (nick: Luhaine aan beide kanten). Ik had tot voorkort de EU client op mijn desktop geinstalleerd en mijn US client op de laptop. Nou is de laptop nogal wat achterhaald qua graphics (7600Go) dus ondernam ik gisteravond een poging om de US client ook op mijn PC te installeren. Het downloaden en installeren (Typical set up voor US, EU had custom) verliep zonder errors of problemen. Ik was zelfs nog op de EU server aan het spelen toen de US setup draaide.

Echter toen ik de EU client wilde opstarten starte hij de US client op. Bij nader onderzoek bleek dat hij de EU client had verwijderd |:( Aangezien het nogal laat was heb ik niet verder gezocht naar de mogelijkheid om een .ini aan te passen ofzo.

Iemand die het voormekaar gekregen heeft om zowel de US als de EU client op dezelfde PC te instaleren? Is er ergens een server adres in een configuratie bestand dat ik moet wijzigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Lukin schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:46:

Iemand die het voormekaar gekregen heeft om zowel de US als de EU client op dezelfde PC te instaleren? Is er ergens een server adres in een configuratie bestand dat ik moet wijzigen? :)
Je moet allebei de versies in verschillende mappen installeren. Op default installeert hij namelijk de game in dezelfde map, waardoor je dus één versie "verliest".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
VP. schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:04:
[...]

Je moet allebei de versies in verschillende mappen installeren. Op default installeert hij namelijk de game in dezelfde map, waardoor je dus één versie "verliest".
Dat dacht ik ook in eerste instantie, daarom had ik voor de EU versie een custom map aangemaakt en heb ik bij de US de "Typical" installatie doorlopen zodat deze niet naar dezelfde map werden weggeschreven. Zie ook:
Het downloaden en installeren (Typical set up voor US, EU had custom) verliep zonder errors of problemen. Ik was zelfs nog op de EU server aan het spelen toen de US setup draaide.
Als hij naar dezelfde map zou wegschrijven dan zou mijn huidige EU map niet leeg moeten zijn maar de US bestanden moeten bevatten.

[ Voor 25% gewijzigd door Lukin op 23-02-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Vreemd. Ik heb het hier op precies dezelfde wijze gedaan.

Je moet overigens ook de "launcher.exe" (weet de exacte naam even niet) renamen, omdat hij anders dus in de war kan raken met verschillende installaties.

Wat ik heb gedaan is gewoon van allebei de executables een snelkoppeling op mijn desktop gemaakt. Dit werkt bij mij :)

Good luck!

EDIT: Wat is trouwens de reden dat je op allebei de servers speelt? Als je op de US server nog geen level 30 bent, zou ik gewoon definitief overstappen op de EU server. Betere ping, meer landgenoten, etc!

[ Voor 24% gewijzigd door VP. op 23-02-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Het was in de beta tijd mogelijk om ze naast elkaar te installeren.
Nu heb ik de slechts de EU geinstalleerd en de US is alleen uitgepakt op een andere schijf, dus niet geinstalleerd. Handmatige snelkoppeling op bureaublad en hij werkt verder wel.

Carry wilt zeggen een character met veel (veelal) physical damage. Deze is de carry (/drager) van het team. Een ashe die solo heeft gefarmed heeft een hoger level en meer items dan de rest van het team. Bij een push en een team fight zal deze carry dan ook de meeste damage doen.
Typische carries zijn Ashe, Tristana, Jax, Yi, Tryndamere, Gangplank,
Ook casters als Annie en Fiddle kunnen een carry zijn, maar ze hebben meer burst damage en niet de constante damage die je met DPS items hebt. En ze zijn minder goed tegen torens.
Tank wilt zeggen iemand die veel hp/armor heeft en vol stuns/slows waarmee deze als eerste de groep in duikt (als iniator). Door disables op hun carries te gooien probeer je hun damage te minimaliseren en daarmee de winkansen te vergroten.
Typische tanks zijn Rammus, Malphite, Alistair, Sion en Singed.

[ Voor 13% gewijzigd door Adames op 23-02-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
VP. schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:08:
Wat is trouwens de reden dat je op allebei de servers speelt? Als je op de US server nog geen level 30 bent, zou ik gewoon definitief overstappen op de EU server. Betere ping, meer landgenoten, etc!
De reden is dat ik vrienden (NL) heb die exclusief op de EU servers spelen en vrienden (US) die alleen op de US servers spelen. Ik ben wat dat betreft nog lang geen level 30. Pas net 11 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Adames schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:01:
Carry wilt zeggen een character met veel (veelal) physical damage. Deze is de carry (/drager) van het team. Een ashe die solo heeft gefarmed heeft een hoger level en meer items dan de rest van het team. Bij een push en een team fight zal deze carry dan ook de meeste damage doen.
Typische carries zijn Ashe, Tristana, Jax, Yi, Tryndamere, Gangplank,
Ook casters als Annie en Fiddle kunnen een carry zijn, maar ze hebben meer burst damage en niet de constante damage die je met DPS items hebt. En ze zijn minder goed tegen torens.
Tank wilt zeggen iemand die veel hp/armor heeft en vol stuns/slows waarmee deze als eerste de groep in duikt (als iniator). Door disables op hun carries te gooien probeer je hun damage te minimaliseren en daarmee de winkansen te vergroten.
Typische tanks zijn Rammus, Malphite, Alistair, Sion en Singed.
Dankje voor de uitleg! Als ik het zo bekijk, bedoelde ik inderdaad een carry ;).
Vandaag met Evelynn wat aangekloot, die is ook wel fijn zeg! Lekker snel, sneaky en ze doet best veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Evenlynn is (zoals alle andere stealth champions) verschrikkelijk sterk in lagere tier games! Hoe vaak ik wel niet mensen heb zien rage-quitten omdat ze de grond in geboord worden door een overheersende Eve :D Daarentegen is ze ook makkelijk te counteren. Haar stealth heeft een directe counter; wards en/of oracle's elixer. Hierdoor is ze dus minder geschikt voor hogere rank games.

Desalniettemin erg leuk om mee te spelen inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

(jarig!)
zijn er nog meer mensen die last ehbben van lag sinds de update?

eerder had ik altijd een ping van zo'n 40 ofzo, maar nu bijna elke pot zit ik dik boven de 140 :S

Zo heel soms is de ping weer normaal maar dat is echt zelden. Ik heb geen dloads aan of zo iets, want bij andere spellen is de ping wel laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:42
Ìk heb volgens de lijst vaak geen ping, maar merk het wel. Een klik paar seconden later pas wordt uitgevoerd :S.

Of dat je ineens vooruit schiet. Maar over algemeen is hij vrij stabiel in zin van ping.

• VP.

VP.

Nieuwe patch notes:
New skins in the Store

• Infernal Mordekaiser
• Dragon Knight Mordekaiser
• Vandal Jax
• Leopard Nidalee

PVP.net v 1.06.19

• New LeaverBuster Additions:
o When players leave during Champion Select, they will not be allowed to rejoin the Matchmaking Queue for a period of time. The first time a player leaves, they will not be allowed to requeue for 3 minutes. The second time a player leaves, they will not be allowed to requeue for 10 minutes. This count will reset 8 hours after the last time a player left during Champion Select.
o Removed the "In champ select" message from buddy lists for friends who are in Normal Games (to help with queue dodging)
• The Play Game loop has a new look and feel. When a player presses “Play” they will see a new screen with the same options. Clicking on “Normal Game” or “Arranged Team” will take the player to a “Choose Game Mode” screen which is where the map/game type are selected.
• PVP.net should now support buddy lists up to 200 users more effectively
• Fixed the PVP.net rune list to allow for larger quantities of runes to be displayed
• Fixed a bug where the initial buddy presence was not correct upon login to PVP.net, causing some buddies to appear offline who were not
• Fixed a bug that would allow some players to view other player’s Most Played Champions wins and losses
• Fixed a bug that was causing some security answers on new accounts to not work
• Fixed a bug that was causing some new accounts to not be able to log into the Community Site or PVP.net after registering.
• Fixed a bug in the PVP.net client that was causing the client to crash when chat was undocked
• Fixed a bug where online players were sometimes showing up in the “offline” section of the friends list.
• Fixed a bug where PVP.net was not cleaning up game logs more than 5 days old.
• Fixed a bug where sometimes players in the Arranged Team lobby would show as Level 0 with 0 wins.

League of Legends v1.0.0.75

Mordekaiser, the Master of Metal
• Mace of Spade: On next hit, Mordekaiser swings his mace with such force that it echoes out, striking up to three nearby targets, dealing his attack damage plus bonus damage. If the target is alone, the bonus damage is doubled.
• Creeping Death: Morderkaiser unleashes a protective cloud of metal shards to surround an ally, increasing their armor and magic resistance, and dealing damage per second to enemies in the cloud.
• Siphon of Destruction: Mordekaiser deals damage to enemies in a cone in front of him. For each unit hit, Mordekaiser’s shield absorbs energy.
• Children of the Grave: Mordekaiser curses an enemy, stealing a percent of their life each second. If the target dies while under the effect of the curse, their soul is enslaved and will follow Mordekaiser for 30 seconds. During this time, Mordekaiser gains 25% of their ability power and attack damage. The soul gains a percentage of Mordekaiser’s adjusted stats.
• Iron Man (passive): 20% of the damage dealt from abilities is converted into a temporary shield, absorbing incoming damage.

Annie
• Fixed a bug that allowed Annie to double stun.

Gragas
• Base attack speed and attack speed per level increased by 25%.
• Barrel Roll missile speed increased by 25%
• Barrel Roll's Cooldown is now decreased by the amount of time the barrel is stopped for
• Barrel Roll's Cooldown increased to 12/11/10/9/8 from 11/10/9/8/7 as a result of the above change
• Body Slam is now location targetable
• Cleaned up the collision detection on Body Slam
• Body Slam's speed increased to 650/750/850/950/1050 from 600/650/700/750/800
• Body Slam's range increased by 50
• Explosive Cask missile speed increased by 25%
• Explosive Cask range increased by 50
• Fixed a bug where casting Explosive Cask out of range could sometimes make it cast to a lesser distance
• Explosive Cask cast radius slightly increased

Jax
• Empower (Remake):
o Jax instantly charges his weapon with energy, causing him to deal 45/65/85/105/125 damage to all enemies nearby on his next attack.
o As there is no longer a charge-up time, cooldown increased to 7/6/5/4/3 from 1 second.
o Changed Mana cost to 35 at all levels from 40/35/30/25/20.
• Equipment Mastery (New Passive): Jax's prowess with weapons and armor increase his fortitude as he gains equipment
• Jax gains 5 health per point of Attack Damage received from items.
• Jax gains 3 health per point of Ability Power received from items.
• Leap Strike can now target allies.
• Increased base Mana to 235 from 215.
• Increased Mana per level to 35 from 30.

Katarina
• Added a new updated particle for Death Lotus.
• Fixed a bug in which Death Lotus would not immediately deal damage.
• Death Lotus channeling time reduced to 2.6 from 3.
• Number of daggers thrown by Death Lotus increased to 10 from 9

Karthus
• Updated the icon for Death Defied

Pantheon
• Fixed an issue that would cause Aegis to not stun targets if you did not move as part of the skill

Nidalee
• Fixed a bug where Nidalee could pounce while rooted

Sivir
• On The Hunt movement speed bonus reduced to 25% from 35%

Soraka
• Fixed a bug in which Wish did not affect all allies

Tryndamere
• Fixed a tooltip bug with Bloodlust

Twisted Fate
• Wild Cards Mana cost increased to 50/65/80/95/110 from 40/55/70/85/100
• Pick a Card Mana cost increased to 60/70/80/90/100 from 40/50/60/70/80
• Pick a Card Gold Card base damage reduced to 40/80/120/160/200 from 50/100/150/200/250
• Pick a Card Gold Card ability power ratio increased to 0.5 from 0.4
• Pick a Card Gold Card no longer slows
• Pick a Card Red Card ability power ratio increased to 0.5 from 0.4
• Gate cooldown increased to 135/120/105/90/75 from 120/105/90/75/60

Twitch
• Debilitating Poison now slows for 30% + 6% per Deadly Venom from 20% + 10% per Deadly Venom

Warwick
• Hungering Strike Mana cost reduced to 60/70/80/90/100 from 100 at all levels
• Hungering Strike cooldown reduced by 2 at all levels
• Hunter's Call attack speed bonus increased to 50/55/60/65/70% from 50% at all levels. Allies gain half of this bonus at all levels
• Hunter's Call duration modified to 10 seconds at all levels from 6/9/12/15/18
• Hunter's Call cooldown reduced to 30/27/24/21/18 seconds from 32 seconds at all levels
• Blood Scent now has new particles both for Warwick and his victims
• Infinite Duress
o Decreased cooldown to 90/80/70 from 100 at all levels
o Decreased Mana cost to 100/125/150 from 150 at all levels
o Decreased stun duration to 1.7 from 2.1
o Decreased number of hits to 5 from 6
o Increased bonus damage per hit to 40/60/80 from 30/50/70
• Increased base and attack speed per level by 10%, which also increases attack speed from items and Hunter's Call
• Increased base Mana by 20
• Increased base Mana regen and Mana regen per level by 20%
• Updated PVP.Net champion search tags

Veigar
• Added new "team color" versions of the Event Horizon particle

Items
• Executioner's Calling no longer causes reduced healing on hit, but the damage over time effect can now hit minions
• Executioner's Calling now has an active ability: for the next 10 seconds, your hits cause 50% reduced healing and regeneration for 7 seconds against champions; 60 sec cooldown
• Phage slow reduced to 30% from 40%
• Fixed a bug in which Phage was slowing for too much on the initial hit
• Sheen spellcast effect reduced to 80% of base damage from 100%
• Trinity Force Slow reduced to 35% from 50%
• Trinity Force's spellcast effect reduced to 130% of base damage from 150%
• Mejai's Soulstealer: Reduced the amount of AP per stack to 9 from 10

Summoner Spells
• Increased the cooldown of Flash to 240 from 210.

General
• Baron Nashor now debuffs his target with -50% attack damage rather than 60% attack speed.
• Blessing of the Lizard Elder
• Lowered damage per second by 5 at all levels
• Lowered movement speed debuff by 5% at every level past 5.\
• The in-game experience curve was normalized.
• Champion kill experience system reworked. Experience rewards are now calculated on a per-champion basis, with the rewards scaling based on the delta of champion levels. The scaling is based on an S curve so that killing champions three levels and below provide negligible rewards, and kills three levels and above provide almost twice the experience of even level kills.
• Pets should now properly respond to stop orders issued while selected.
• In game chat should no longer accept HTML tags, which were causing chat to exhibit strange behavior
• Fixed several Game Server issues that were occasionally causing crashes
• Fixed a bug where camera lock would sometime turn on while dead
• Fixed several issues with the Animation System, which should improve the visual quality of many abilities
• Fixed a bug that would show your champion under the “Assist” section in Death Recap in some cases
• Changed Death Recap to not report tower damage as champion damage (this will not affect Kill / Assist crediting)
• Fixed several bugs with Death Recap that were causing Udyr’s stances to not report damage correctly
• Pressing the “Esc” key should unselect a controlled pet
• Buff stacks should show the stack count in the HUD now without having to mouse over them
• Karthus's (Lich) passive icon was changed to be more reflective of the ability
Fixed a bug that was causing /surrender fail for some users in some circumstances
Beetje een erg harde nerf op TF. De buff voor mijn geliefde Jax is wel welkom. Sheen/Trinity nerf snap ik niet. Ook is de CD van Flash WEER verlengt, waar gaat het echt over :?

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Dat de cd van flash verkort is, is erg jammer ja..
Welke Champs zijn deze week free to play?

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Wat vinden jullie van Heroes of Newerth in vergelijking met dit spel? Beter/slechter?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• RTG
  • Niet online

RTG

Van wat ik gehoord heb zitten de pro wannabe dota spelers vooral in HoN en krijg je daar dus veel sneller op je zak als je iets "fout" doet in hun ogen. Maarja geen eigen ervaring dus.

Wat betreft de patch... net zoals met ryze hebben ze ook nu warwick te veel gebuffed. Net een potje tegen een warwick gedaan die bijna niet meer kapot te krijgen was (zelfs 3v1) vanwege z'n regen.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

RTG schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:24:
Van wat ik gehoord heb zitten de pro wannabe dota spelers vooral in HoN en krijg je daar dus veel sneller op je zak als je iets "fout" doet in hun ogen. Maarja geen eigen ervaring dus.
Klopt, ik ben vrij nieuw in HoN en ik moet veel gezeur aanhoren als ik wat fouten maak :+ een zeer kinderachtige community ja. Maar ik zit nu in een clan en doe veel inhouse(clanmembers vs clanmembers) games.

Wel mis ik een auto matchmaking waardoor ik met mijn 1280 ELO rating vaak in games terecht kom met een average van 1450+ ELO rating. Omdat de <1300 ELO games zeer schaars zijn.
Er zijn zat mensen met lage ELO rating maar de games zijn er gewoonweg niet, zeer irritant. Maar beta hè.
http://stats.maide.ca/players/view/kaluro Als je daar bijvoorbeeld kijkt.. ik met een PSR(ELO) van laag in de 1200, en mijn average game PSR(ELO) zit boven de 1450.

Maar genoeg over HoN dit is een LoL topic :P Ik vroeg me af wat de grootste verschillen qua gameplay zijn..

offtopic:
Ik heb truowens nog 2 HoN invites over mocht iemand geïnteresseerd zijn, zo ja drop even een DM met je e-mail adres erin. :P

[ Voor 13% gewijzigd door kaluro2 op 25-02-2010 15:04 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.