[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.598 views

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 10:18
VP. schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:10:
Nieuwe patch notes:

[...]

Beetje een erg harde nerf op TF. De buff voor mijn geliefde Jax is wel welkom. Sheen/Trinity nerf snap ik niet. Ook is de CD van Flash WEER verlengt, waar gaat het echt over :?
Jax is nu weer erg leuk. Gisteren een potje met hem gespeeld. Cleanse is een must, maar verder heeft die dan eindelijk een goede escape mogelijkheid. En 3k hp op een carry is ook altijd leuk.
Zit alleen nog steeds te kijken welke items ik pak. Heb nu paar keer trinity force en guinsoos gepakt. Maar dan heb je geen bekende phantom dancer of infinity edge

TF nerf was natuurlijk nodig. En nog steeds hebben ze het probleem niet aangepakt van de sterk spammable stun. Maar het is in ieder geval een stukje beter nu.

Warwick is imo geen goede buff. Hij is nog steeds zwaar nutteloos in de hogere ELO games en is alleen beter geworden in de lagere. Beetje als een evelynn. Hij moet kills maken early game om late game wat te zijn. Die kills krijgt hij nu makkelijker early game (jungle is zo snel met hem nu), terwijl tegen betere tegenstanders hij waarschijnlijk nog weinig kills krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:50:
[...]

Maar genoeg over HoN dit is een LoL topic :P Ik vroeg me af wat de grootste verschillen qua gameplay zijn..
LoL heeft een beduidend lager instap-niveau, wat zijn voordelen en nadelen heeft. Bij LoL kan je je eigen creeps/towers niet killen, wat ik veel leuker vind. Verder vind ik LoL er een stuk gezelliger uit zien en is het gewoon al verder uitgewerkt als HoN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-09 11:52
RTG schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:24:
Van wat ik gehoord heb zitten de pro wannabe dota spelers vooral in HoN en krijg je daar dus veel sneller op je zak als je iets "fout" doet in hun ogen. Maarja geen eigen ervaring dus.

Wat betreft de patch... net zoals met ryze hebben ze ook nu warwick te veel gebuffed. Net een potje tegen een warwick gedaan die bijna niet meer kapot te krijgen was (zelfs 3v1) vanwege z'n regen.
RTG is gewoon een feeder! :+
Hopelijk hebben de meesten zoiets van: Warwick is saai en speel het niet.... als squishy champ ben je in ieder geval kansloos tegen Warwick (1v1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Werkt bij jullie chat ook nog steeds niet? ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:49

Hu9o

Schokkend

Ik zal eens voor u kijken

edit:

Nee werkt idd nog niet.
Ook de friends list is leeg dus dat wordt dan vanaaf geen potje met de gotters :'(

[ Voor 70% gewijzigd door Hu9o op 01-03-2010 18:59 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hu9o schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:58:

edit:

Nee werkt idd nog niet.
Ook de friends list is leeg dus dat wordt dan vanaaf geen potje met de gotters :'(
Opnieuw inloggen lost het meestal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hu9o schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:58:

edit:

Nee werkt idd nog niet.
Chat bij de games doet het wel weer, gisteren niet. Wel duurt het matchmaking bij mij nu steeds 1min+, terwijl het eerst met 20 seconden al klaar was :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
wimjongil schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:27:
[...]

Chat bij de games doet het wel weer, gisteren niet. Wel duurt het matchmaking bij mij nu steeds 1min+, terwijl het eerst met 20 seconden al klaar was :?.
Minder mensen of je bent beter geworden.
Ik zelf zit rond de 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Volgens mij hebben ze het algoritme van het team-opzoek-geval verbeterd en daarom duurt het lijkt mij allemaal net wat langer maar met betere matches. Ik gok zo dat het ligt aan het feit dat de leavers tijden champion-select niet snel meer in de quee mogen komen.

[ Voor 27% gewijzigd door Domdo op 02-03-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Domdo schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:08:
Volgens mij hebben ze het algoritme van het team-opzoek-geval verbeterd en daarom duurt het lijkt mij allemaal net wat langer maar met betere matches. Ik gok zo dat het ligt aan het feit dat de leavers tijden champion-select niet snel meer in de quee mogen komen.
Als er iets is wat in de laatste patch verkloot is dan is het de matchmaking engine wel. Zowel op de EU als de US servers sta ik nou vaak tegenover teams waarin of spelers zitten waar ik bijna 8-9 levels hoger ben of waar spelers in zitten die al level 30 zijn (ik ben lvl 10) zonder dat daar balans voor zit aan onze kant. Het komt heel vaak voor dat er een of meerdere lvl 30 in het spel zitten. Het gebeurd zelfs met enige regelmaat dat het andere team volledig lvl 30 is. Dit resulteert al snel in twee type potjes A. je wint makkelijk of B. je maakt geen kans. Balans is redelijk ver te zoeken de laatste tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door Lukin op 02-03-2010 05:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:54
ik wordt echt helemaal gek van al die lag spikes, toen ik begon viel het nog wel mee.

Zo vaak in een gevecht ineens mijn commando's ontvangt, waardoor 2 sec later ineens doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Servers offline? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Chat is weer offline :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik speel sindskort deze game ook. Eerst op de US servers omdat ik geen idee had dat er verschil was, maar sinds eergister op de EU servers. :) IGN is "Clouded Thought".

Overigens voor de mensen die graag een champion bundle willen kopen, als je op de EU servers speelt en je hebt Steam; koop de Collectors Edition via Steam! Voor €19,99 heb je 20 champions, 4 runes, 1 skin (Goth Annie) en nog eens 1890 aan combat points, t.w.v. 10 euro. Bizarre deal eigenlijk :P Ben ik even blij dat de EU Store van LoL geen Paypal aanbiedt, anders had ik de bundle daar gewoon gekocht, terwijl dit stukken goedkoper is.

Ben trouwens nog maar lvl 3 maar begin het wel een beetje door te krijgen. Gister 5 / 4 / 15 (kill / death / assist) gehaald met Ryze en m'n eerste Normal game gewonnen. Echt een erg leuk spel dit :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

welcome to the club :Y)

Er hangen meer gotters uit in het GoT kanaal. Dit kan je joinen via links onder op de chanels knop te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb ik de verkeerde channelname of zit er gewoon niemand in? Ik klik op Chat, en dan Create or Join channel en dan voer ik 'GoT' in. Maar daar is nooit iemand? :P Of ligt de chat er helemaal uit?

De eerste GoT-er heeft mij al geadd :> Ik speel overigens meestal laat, 's avonds na 22h tot 24h (in het weekend wat langer).

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:46:
Heb ik de verkeerde channelname of zit er gewoon niemand in? Ik klik op Chat, en dan Create or Join channel en dan voer ik 'GoT' in. Maar daar is nooit iemand? :P Of ligt de chat er helemaal uit?

De eerste GoT-er heeft mij al geadd :> Ik speel overigens meestal laat, 's avonds na 22h tot 24h (in het weekend wat langer).
Chat ligt er helemaal uit sinds laatste patch, weinig info erover tot nu toe. Hoop dat ze dat heel snel gaan patche, want is verschrikkelijk irritant. Ook zie je friends halve tijd ingame zitten terwijl ze dat niet zitten en andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

US nerd hier :P onder IGN : Numantia
Denk ik kom ook maar eens hoi zeggen :)
Eve... nog steeds mn favorite champ... gewoon een AP build en gangbangen in early game, En ze is zelfs nog goed in high end games, een team zal nooit met 5 man oracles halen... je moet gewoon veel lane switches doen, Dan verras je ze en kost het ze allemaal 400g elke keer... Kost hun geld, terwijl jou team hun verslaat door meer cash te hebben en dus betere items, in high end ben je assist.. medium en low een carry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, moet nu de hele tijd de game na elk potje opnieuw opstarten omdat hij het anders niet goed doet. daarnaast vandaag alleen nog maar met morderkaiser gespeeld. en alle potjes tot nu toe gewonnen. Hij is echt zo hard. In het begin zo snel mogelijk force of nature krijgen en je shield up houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:40:
US nerd hier :P onder IGN : Numantia
Denk ik kom ook maar eens hoi zeggen :)
Eve... nog steeds mn favorite champ... gewoon een AP build en gangbangen in early game, En ze is zelfs nog goed in high end games, een team zal nooit met 5 man oracles halen... je moet gewoon veel lane switches doen, Dan verras je ze en kost het ze allemaal 400g elke keer... Kost hun geld, terwijl jou team hun verslaat door meer cash te hebben en dus betere items, in high end ben je assist.. medium en low een carry...
Zo te zien heb je nog nooit in een *echt* hoge game gespeeld O-)

Natuurlijk haalt een 5 man gank-group oracle's. Vaak de tank of iemand die weinig dood gaat. Als Eve kan je hun dan echt niets maken. In group fights is ze compleet useless. Zodra ze tevoorschijn komt, is het focus > patsboemdood.

Om Eve tijdens het lanen te counteren heb je alleen maar een ward van 150g nodig. Als je een beetje oppast kan ze je ook dan niets maken. Daarnaast moet je nooit solo'en. Dat is gewoon logisch :)

Er word niet voor niets gezegd "Eve is only worth 150g" :+

EDIT: Zelfde met Twitch trouwens. Alleen heeft die het voordeel dat hij ranged is. Hij kan tenminste nog backdooren e.d.

[ Voor 4% gewijzigd door VP. op 05-03-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
waarom was er vandaag opeens een patch, zonder release notes...?

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

hopelijk om de chat te fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Hu9o schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:30:
hopelijk om de chat te fixen
nou dat is dan niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Vreemd, de server is wel online, maar kan niet inloggen :(

Anywho, waarom ik post: Vanmiddag zat ik in een game met Sim. Na zo'n 20 minuten kon ik eindelijk mijn Trinity afmaken, maar in plaats van een Trinity te krijgen kreeg ik niets! Weg 3,5k :(

Het is een gratis spel, dus zeuren is niet echt eerlijk, maar toch jammer dat soort dingen gebeuren. Of dat de chat er al dagen uit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
VP. schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:57:
[...]

Zo te zien heb je nog nooit in een *echt* hoge game gespeeld O-)

Natuurlijk haalt een 5 man gank-group oracle's. Vaak de tank of iemand die weinig dood gaat. Als Eve kan je hun dan echt niets maken. In group fights is ze compleet useless. Zodra ze tevoorschijn komt, is het focus > patsboemdood.

Om Eve tijdens het lanen te counteren heb je alleen maar een ward van 150g nodig. Als je een beetje oppast kan ze je ook dan niets maken. Daarnaast moet je nooit solo'en. Dat is gewoon logisch :)

Er word niet voor niets gezegd "Eve is only worth 150g" :+

EDIT: Zelfde met Twitch trouwens. Alleen heeft die het voordeel dat hij ranged is. Hij kan tenminste nog backdooren e.d.
Eve's kunnen ook overleven in higher tier.
Maar uitblinken doen ze daar inderdaad nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

SaphuA schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:25:
Vreemd, de server is wel online, maar kan niet inloggen :(
Hier ook. Ik kan nog steeds niet inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Daar had ik gisteravond ook last van. Ik kwam terug uit een game en ik heb wel 5 minuten naar "Waiting for stats" of iets dergelijks zitten kijken. Uiteindelijk maar op Skip / Play again geklikt maar toen kreeg ik een foutmelding dat PVP.net niet bereikbaar was. Toen ik uiteindelijk weer in kon loggen was de match die ik gespeeld had dus niet in m'n profile terecht gekomen.

Sowieso veel problemen, ik heb gister twee games gespeeld waarin nog vóór de game al twee teammies disconnected waren en er later nog één uitviel. Leuk spel met 2vs5 kan ik je zeggen :P Pas na 10 minuten (toen de schade al gedaan was) connecte weer een van de teammies. We hebben het nog kunnen rekken tot 22 minuten alvorens vernietigd te worden.
De tweede keer leek het goed maar ook daar dropten binnen 5 minuten na start 2 man terwijl het andere team er nog steeds 5 had. Op de 10 minuten mark, werd dat mijn eerste leave dus.. Met één man down kun je op zich nog winnen (al meermaals gedaan), maar met twee man is dat vrijwel onmogelijk.

Hoop dat de problemen vanavond weer wat weg zijn :) Het gaat me echt niet om het winnen, maar ik wil wel een beetje lol hebben met gelijke teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Today, 12:57 PM
We have been experiencing technical difficulties since last night, causing a lot of players to either be unable to start a game or to be disconnected from the game.

Our technical team is looking into the issue, and we will keep you informed of any developments.

Thank you for your patience,

The LoL Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Servers lijken weer normaal te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja dat toernooi lijkt me wel wat :D

Zal er wel in de 1e ronde uitliggen maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Vorige week ook LoL gekocht, erg leuk spel :) IGN Heli0s.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik ben de client aan het herinstallen, in de hoop om dan van wat bugs af te komen.

Maar de dload gaat wel erg langzaam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Weet iemand nog hoe de vallende sneeuw uitgezet kan worden?

Het was iets met een bestandje editten, maar kan het met geen mogelijkheid meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Zo te zien ligt de chat er weer helemaal uit. Alle friends info is ook niet op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nou das dan 4 op een rij :+

Werkt de friends list bij jullie al weer? hele tijd solo is ook niet zo leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Nope, de chatservers liggen er nog steeds uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Chat gaat weer aan *O* dan weer uit -O- .

Maar af en toe heb ik dus ook wat Saphua een keer over kwam. :( Ik verloor een item, maar ik had wel de stats gekregen. >:) Het ergste is wanneer je voor een dure equip gaat en alle dure onderdelen kwijt zijn. Je krijgt wel de stats maar om de dure item te kunnen maken moet je weer kopen. 7(8)7

Maargoed ik heb net Jax gespeeld en ik heb 37/0/10 gehaalt. En zoals vele mede-Tweakers die met mij samen hebben gespeeld weten, is dat een Freakin Wonder. O-) *Hoom* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simyager schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:49:
Chat gaat weer aan *O* dan weer uit -O- .

Maar af en toe heb ik dus ook wat Saphua een keer over kwam. :( Ik verloor een item, maar ik had wel de stats gekregen. >:) Het ergste is wanneer je voor een dure equip gaat en alle dure onderdelen kwijt zijn. Je krijgt wel de stats maar om de dure item te kunnen maken moet je weer kopen. 7(8)7

Maargoed ik heb net Jax gespeeld en ik heb 37/0/10 gehaalt. En zoals vele mede-Tweakers die met mij samen hebben gespeeld weten, is dat een Freakin Wonder. O-) *Hoom* O-)
Practice game zeker? Anders pics or it didn't happen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Nee het was een echte game ;) en hoe zet je je pic dan? Heb namelijk geen server hier :P Je kan gewoon in mn Summoners Profile Checken :9~ :9~ :9~ d:)b :Y :')

Maar het vreemde is dus dat ik daarvan maar 139XP/103IP heb gekregen terwijl ik in een andere potje met Mordekaiser 3/4/1 157XP/117IP heb gekregen.

Ik denk dat het komt door de tijd, maar vind het toch wel een beetje naaiend. Ook al ben je slecht dan nog krijg je dus meer XP/IP als het maar lang genoeg duurt.

[ Voor 72% gewijzigd door Simyager op 15-03-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adames schreef op maandag 08 maart 2010 @ 01:27:
[...]

Eve's kunnen ook overleven in higher tier.
Maar uitblinken doen ze daar inderdaad nooit.
zoals ik al zei... dan is het een assist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simyager schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:28:
Nee het was een echte game ;) en hoe zet je je pic dan? Heb namelijk geen server hier :P Je kan gewoon in mn Summoners Profile Checken :9~ :9~ :9~ d:)b :Y :')

Maar het vreemde is dus dat ik daarvan maar 139XP/103IP heb gekregen terwijl ik in een andere potje met Mordekaiser 3/4/1 157XP/117IP heb gekregen.

Ik denk dat het komt door de tijd, maar vind het toch wel een beetje naaiend. Ook al ben je slecht dan nog krijg je dus meer XP/IP als het maar lang genoeg duurt.
xp/ip is afhankelijk van allerlei dingen. Je krijgt ook extra voor winning streak, voor 1e win van de dag etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Gaat morgen nou dat tournooi beginnen?
Ben benieuwd hoe dat dan moet gaan werken zonder chat. Dan kan je niemand inviten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Ik heb geen idee hoe het zit..

Heb geen verrificatie van inschrijving gehad of iets dergelijks. Ben morgenmiddag gewoon online en dan zie ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Patchlog aankomende patch; o.a. nieuwe champion en twisted revamp.

http://www.lol-europe.com/board/showthread.php?t=24565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
En bereid je maar voor op falende ezreals.
Elke ezreal waar ik nu mee heb gespeeld ging negatief in K/D.

Toch lijkt het me een sterke champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Deze gedownload om op reis op me laptop wat te spelen, zeer positief ontvangen door deze jongen. Playstation buiten gebruik of vriendin voor de TV, kan ik gewoon dit doen :)

Alleen had ik gelijk bij me eerste twee potjes, twee personen in de group die iedereen afzeken/zeikte (hoe schrijf gij dat ;-) ). Vanavond zeker weer (GoW III is er namelijk nog niet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Jammer, we zitten er niet in :( Geen idee waarom, heb ook nooit een mailt erug gehad en was toch behoorlijk optijd met mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ah jammer, maar ik heb zo het gevoel dat het niet veel verschil had gemaakt :+ Anders hadden we toch na 1 ronde eruit gelegen.

EN wat die update betreft, mooi! Maar fixen ze wel de verkeerde dingen eerst!!
die F*ing chat lig er gewoon nog steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Beste,

Gisteren weer even gespeeld (2 x 40 min potjes) en weer zeker vermaakt maar toch nog wat vragen:

1. Je hebt 3 lanes en de groep verdeel je over de lanes toch? Of is het beter om met z'n allen bij elkaar te blijven?
2. Is het wijsheid om 1-2 spells compleet te lvl-en of alles gelijkmatig?
3. Enige andere tips en do or do not?

:)

Thank you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

1. Alleen als je aan het pushen bent wil je met al je champions op één lane zijn. Early game zal dit zeker niet het geval zijn dus wil je gewoon spreiden. Voor korte momenten (ganks) kan het natuurlijk altijd even uitkomen dat je een lane leeg laat, maar besef wel dat je vijand dan vrij spel heeft daar.
  2. Dat hangt er maar helemaal vanaf wat belangrijk is voor je build voor die champion. Valt niet zoveel over te zeggen :)
  3. Lees veel builds waarbij ook tactieken besproken worden. Er staan er heel wat op het forum (http://www.lol-europe.com/board/showthread.php?t=3209) maar er zijn ook genoeg sites met builds. Persoonlijk vind ik die van Mobafire wel een handige :)
Ik ben nog lang geen goede speler (eigenlijk nog een noob), maar van lezen heb ik wel veel ideeën/wat inzicht gekregen in de game. Ik heb namelijk geen DotA ervaring, dus ben vrij nieuw in het genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Maduth schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:09:
Je hebt 3 lanes en de groep verdeel je over de lanes toch? Of is het beter om met z'n allen bij elkaar te blijven?
Je verdient xp (die je nodig hebt om te levelen) oa door minions/mobs/champions die bij jou in de buurt doodgaan. Die xp wordt verdeeld over het aantal champions daarbij in de buurt, dus als je met 5 man in 1 lane gaat zitten verdient iedereen nauwelijks xp. Je hebt 3 lanes met minions en daarom is het dus het handigste je champions daarover te verdelen zodat iedereen goed kan levelen.
Meestal is de verdeling 2/1/2, zodat de persoon in het midden extra snel kan levelen en bij de andere 2 lanes kan gaan ganken (sneaky aanvallen) omdat hij een aantal levels hoger (=sterker) is.

Naarmate het spel vordert zul je op een gegeven moment steeds meer bij elkaar moeten blijven omdat je anders heel makkelijk prooi bent met 1 of 2 man en samen de torens van de tegenstander zult moeten "pushen". Dus als tip; naarmate het spel vordert naar midgame, houd je radar extra goed in de gaten voor tegenstanders die nergens te bekennen ("miss") zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:57
eergisteren te weten gekregen dat ik in her toernooi zat :D moesten tegen CoT18

nadat ik em op msn had toegevoegt bleek het een belg te zijn, we hadden afgesproken om gisteravond rond 7 uur te spelen. Zei waren allen tussen de level 15 en 20 terwijl wij allemaal 20+ waren (28,30,22).

potje duurde korten dan verwacht, binnen 20 minuten was het gespeeld (we hadden ook gewonnen met 21/1 XD)

onze heroes waren:
-Zilean
- Kayle (die angel dude)
- Proff mundo

andere waren
-jaxx
-shaco
-teemo

hopelijk worden de volgende rondes wat beter ingedeeld want ik kon nergens goed vinden tegen wie we nu precies moesten en waar we de uitslagen moesten posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Maduth schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:09:
Beste,

Gisteren weer even gespeeld (2 x 40 min potjes) en weer zeker vermaakt maar toch nog wat vragen:

1. Je hebt 3 lanes en de groep verdeel je over de lanes toch? Of is het beter om met z'n allen bij elkaar te blijven?
2. Is het wijsheid om 1-2 spells compleet te lvl-en of alles gelijkmatig?
3. Enige andere tips en do or do not?

:)

Thank you
1. In low tier sowieso spreiden. 2/1/2 zoals word gezegd. Af en toe kan een ganker (stealth character vaak) naar een andere lane toe gaan om daar kills te scoren.
2. Meestal level je 1 spell zo veel mogelijk. Bijvoorbeeld pirate's parley, cleaver van mundo, volley van ashe. Maar andere skills zijn handig om 1 lvl van te hebben, of je levelt het totaal niet. Echt afhankelijk van je build, vooorkeur en de tegenstanders.
3 Als je het spel moeilijk vind, blijf dan veel bij de toren. Je krijgt dan iets minder minion kills, maar je gaat tenminste niet vaak dood. Let dan wel op dat waarschijnlijk je tegenstander uit frustratie naar een andere lane gaat. Roep dit dan wel in chat.

Trouwens, terrorgroesland, kayle is vrouwelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Kom net erachter dat ik op de US servers speelde ipv de EU ...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 17:19
Hallo,

Ik speel onder de naam Diamondtooth (geinspireerd door de film Con Air), niet mijn gebruikelijke nickname maar na 5 pogingen werdt ik het zat en op dat moment draaide Con Air op sbs6 vandaar.

Ik speel meestal Shaco, Morgana of tristana en mijn runes build is cooldown reduction en speedboost.

Ik speel geen fixed teams, dus soms is het een rare combinatie van spelers. negatieve ranking helaas daardoor.

Paar tips:
-speel je met een 1 afker, zorg dat je in de shadow van de turret blijft.
-speel je met noobs, probeer een stealth hero te pakken. je kan dan wellicht nog de vijandelijke turrets ninjaen (mits de gamestart enigzins gebalanceerd is verlopen: beiden minstens een vijandelijke lane tot aan het kasteel veroverd bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Maduth schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18:
Kom net erachter dat ik op de US servers speelde ipv de EU ...:(
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Terug op Europees en gisteren 2 potjes gespeeld, 1 gewonnen en 1 verloren maar ging al eens stuk beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

De chat werkt weer!!!

Nu alleen nog de bugs van het 'connection lost' na game oplossen en het is weer een TOP game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:57
yes! door de 2e ronde heen van het toernooi, going to the top!

zelfde opstelling als in 1e ronde. We moesten tegen:

- Ashe
- Poppy
- Warwick

uiteindelijk met 7-0 weten te winnen zonder een toren te verliezen.

kom maar op met die 3e ronde! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
ben er eens mee begonnen, voorlopig gratis, maar ga wel het steam pack binnenkort kopen denk ik

9 wins 10 losses, ondertussen lvl 7 summoner

speel vooral met blitzcrank, nog niet veel van de anderen geprobeerd.

ben nog te zwak in begin van het spel (vooral gold verzamelen is te traag), tegen het einde van het spel ben ik wel een meerwaarde voor het team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is niet zo vreemd, je bent tank class, ookal is je grab vanaf het begin al heel nasty als je dit goed coördineert met een nuker. Maar je bent er vooral om op het einde ervoor te zorgen, dat niemand langs je heen kan. :)
Ik raad je aan om oefen potjes met zoveel mogelijk verschillende classes te spelen, bijvoorbeeld: Rhyze/fiddle als dmg dealer, yi/ashe als carrier classes, nunu/soraka als tank dan wel backup. Op die manier leer je de characters kennen, hun abilities en hun rollen en zo kom je er ook achter wat je leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Het is jammer dat soms het roll systeem mij vaak in de steek laat.
Bijvoorbeeld gisteren 3 potjes verloren omdat ik 3x dezelfde idioot in het team had die moest vertellen hoe goed zijn echte leven is en dat hij graag de tegenstander feed (onnodig doodgaan).

Nog een tip voor blitzcrank:
Met de grab spell kunje heel makkelijk in gamestart de turret knuffelen en de tegenstander naar je toe trekken. lekker defensief spelen, weinig doodgaan.

Ik zou niet met rhyze spelen... één van de makkelijkste champions. als je beter wilt worden met dmg casters neem dan fiddle, veigar of ...?.

Had een paar slechte weken mijn score verschil was -18, nu inmiddels nog maar -7 ben op de weg terug (win: 67, lose: 74, left:4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Sorry Hugo en Vraatje, mijn router knalde eruit gister :( Nog kunnen winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:45:
Sorry Hugo en Vraatje, mijn router knalde eruit gister :( Nog kunnen winnen?
helaas niet, wel bijna een uur nog vol gehouden. Maar 4 vs 5 was gewoon niet meer te doen met allemaal lvl 18, en vollop items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja idd jammer genoeg niet. Maar moet zeggen dat die import van Vraatje wel goed was :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:45:
Ja idd jammer genoeg niet. Maar moet zeggen dat die import van Vraatje wel goed was :Y)
wat bedoel je daarmee :$?

Karthus trouwens wel ff 2-1 w/l ratio. Niet slecht huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nou dat Waterlelie echt goed was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:38:
Nou dat Waterlelie echt goed was :P
aah, truee

al ligt chat en alles er weer uit, wtf is dat toch steeds daarmee. Wat een zware bagger.

Wel weer een hele leuke game net, dik een uur geduurd en uiteindelijk toch gewonnen, onder leiding van mij offcourse x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Ik ben er maar (tijdelijk?) mee gestopt. De StarCraft II beta trekt mij momenteel toch iets meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
3v5 gewonnen. score 27/2/10 met shaco. ik zat in de team van 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi mede Tweakers,

Ik speel zelf al een tijdje LoL en dacht nou laat ik is kijken wat we er op Tweakers van kunnen vinden :)

In Game name = BirdHermes

Ben gisteren lvl 30 geworden 8)
Ik speel zelf de volgende heroes:
- Ashe
- Warwick
- Teemo (niet meer zoveel)

Stuur maar een inv. ben altijd wel in voor een potje LoL ;)

Btw meestal Solo queu ik, maar soms speel ik met 2 maten van me. Dus tja me w/l is niet bepaald super :/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ben op het moment lvl15 en speel graag met Warwick en ben ook Shen een beetje aan het verkennen. Als iemand zin heeft potje te spelen, mijn nick is zelfde als hier: Pkunk

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pkunk, volgens mij zit jij op de US server, gaat em dus niet worden. Verder voor alle got'ters, join het got chat-channel genaamt "got", verassend. Vaak worden daar afspraken gemaakt voor potjes etc, stuk makkelijker als die pm.

Ben zelf beetje met ezreal aan het spelen. Best leuke char, maar damn wat is die fragile. Volgens mij verlies ik 1v1 tegen soraka nog. MAargoed, zal nog wel moeten oefenen met item build etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:54:
Pkunk, volgens mij zit jij op de US server, gaat em dus niet worden. Verder voor alle got'ters, join het got chat-channel genaamt "got", verassend. Vaak worden daar afspraken gemaakt voor potjes etc, stuk makkelijker als die pm.

Ben zelf beetje met ezreal aan het spelen. Best leuke char, maar damn wat is die fragile. Volgens mij verlies ik 1v1 tegen soraka nog. MAargoed, zal nog wel moeten oefenen met item build etc.
Welke build doe je meestal met ezreal? Ben nog steeds aan het uitzoeken wat het lekkerst werkt.
Net had ik chalice, boots of mobility, triforce, guinsoos rageblade, black cleaver en starks fervor gebouwd. Maar nashors tooth, bloodthirster, frozen mallet of misschien zelfs tiamat klinken ook leuk bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Na een hele tijd met Malphite gespeeld te hebben (zo'n 15 games achter elkaar, met een 10/5 w/l ratio) ben ik nu met Shen en soms Evelynn aan het spelen. De ultimate van Shen heb ik al meermaals gebruikt om allies uit de brand te helpen of van een 1vs1 een 2vs1 te maken of een 1vs2 een 2vs2 :) Mensen herkennen het schild nog niet wat de ally eerst krijgt, voordat je erheen teleporteert (i.t.t. tot de Teleport summoner spell).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ben met van alles bezig (Sirvir/Annie/Ryz etc.) en daardoor is mijn ration momenteel 11-13 (dus eigenlijk -2) maar vermaak me uitstekend :+

Zal de box is in duiken GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik geef niet zo veel om die ratio, want het zijn toch maar PUGs. Maar leuk is het natuurlijk wel, aangezien je XP/IP wat sneller opbouwt. Ben erachter gekomen dat Support en Assassin champions mij wel goed liggen. Dus daar wil ik me eerst op richten. Veigar kom ik ook goed mee weg, maar nog lang niet zo goed als ik anderen zie doen. Annie bijvoorbeeld, kan ik helemaal niets mee.

Ik begrijp overigens niet waarom je zoveel meer XP voor een win dan voor een loss krijgt? IP begrijp ik, dat is een soort 'cash' wat je met je overwinning verdient. Maar iedereen speelt dezelfde game toch, waarom de verliezers dan een vijfde van de XP geven? :P
[/onbegrip]

Blijft een erg leuke en verslavende game, vooral ook door de enorme keus aan champions met zulke uiteenlopende speelstijlen. Het feit dat er tot op heden maar één map in de Normal games gebruikt wordt, vind ik nog steeds totaal onbelangrijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Shen is zeker wel grappig, sommige zeggen dat hij ook niet een teamspeler is, maar dat valt wel mee hoor. Jammer dat hij maar 1 attack spell heeft voor de rest is hij wel heel goed. d:)b

Met annie kan ik idd ook niet spelen :') Ryze is wel errug naab hoor. Ze moesten daar eens een keer iets aan doen. Ik was een keer met Jax goed gefed en 0 keer doodgegaan en die Ryze had me bijna dood nog 10hp had ik ofzo.

Ze hebben al een 2de map maar wrm is die steeds Beta? Heeft iemand trouwens zin om een keer tegen elkaar te spelen met zn 6en in die nieuwe map? Maargoed zoveel mensen van Tweakers in 1 keer heb ik niet gezien dus helaas :N :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:54:

Hmm.. misschien eens een eu account aanmaken dan. Kan ik weer lekker tussen de noobs beginnen O-)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
ik ga ervan uit dat ik op de eu LoL speel, maar hoe kunje het controleren?
ik zie nooit een got'er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Werkt deze login? Dan zit je op de US server, als die niet werkt maar deze wel dan zit je op de EU server.

Omdat ik ook nietsvan het verschil tussen de servers afwist en het ook nergens aangegeven wordt op een van beide sites, heb ik dus ook een lvl 5 accountje op de US server..

[ Voor 27% gewijzigd door Cloud op 29-03-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Ik speel op de US server dus... later in de middag maak ik een account op de eu servers aan.

zoals het er nu uitziet bestaat mijn accountname op geen van beiden, heb het thuis opgeslagen dus ik moet even bekijken wat ik nou precies gekozen heb ... lol

[ Voor 46% gewijzigd door cisco202 op 29-03-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adames schreef op zondag 28 maart 2010 @ 15:17:
[...]

Welke build doe je meestal met ezreal? Ben nog steeds aan het uitzoeken wat het lekkerst werkt.
Net had ik chalice, boots of mobility, triforce, guinsoos rageblade, black cleaver en starks fervor gebouwd. Maar nashors tooth, bloodthirster, frozen mallet of misschien zelfs tiamat klinken ook leuk bij hem.
Meestal eerst sheen,dan boots, dan nashor's tooth/rageblade, en dan black cleaver/bloodthirster. Ga dan alleen heel erg snel dood, dus daarom idd maar eens frozen mallet uitproberen voor wat extra defence, en misschien zelfs wel een warmog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 17:06
Ik ben ook verslingert geraakt aan dit spel, ben nu summoner lvl 28 mun IGN is Sincon.

Mijn favoriete hero op het moment is Annie. Tibbers is zo cool en met een beetje mana regen en cooldown kun je echt gruwelijk veel stuns spammen. Enige vervelende is als je per ongeluk op Tibbers klikt en dan controle over Annie verliest. Echt zalig spelen 1st 4x gratiz last hitten met disintergrate en dan bam Stunny de beer op je hoofd.

Verder speel ik graag met Zilean, Blitz, Sivir, Morgana en Mundo.

Ik las in dit interview dat er binnenkort een leuke patch aan komt die het spelen van een healer als Soraka heel leuk gaan maken.
Eindelijk assists voor heals komen er aan, dat wordt echt ziek healen met Soraka + meja souleater.
En duurt ook niet lang meer voordat Twisted treeline in de matchmaking komt :), iig nog genoeg om naar uit te kijken met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in : dit interview dat er binnenkort een leuke patch aan komt die het spelen van een healer als Soraka heel leuk gaan maken.
Eindelijk assists voor heals komen er aan, dat wordt echt ziek healen met Soraka + meja souleater.
En duurt ook niet lang meer voordat Twisted treeline in de matchmaking komt :), iig nog genoeg om naar uit te kijken met deze game.
Zou dit dan ook gelden voor allied buffs? Of alleen het healen van een Sorkana/Nidalee/Shen?
Alsnog erg fijn voor Sorkana, wordt die ook weer actief gebruikt in solo queue (premade zie je dr nog wel veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Ik las in dit interview dat er binnenkort een leuke patch aan komt die het spelen van een healer als Soraka heel leuk gaan maken.
Leuk interview inderdaad. :)

[ Voor 5% gewijzigd door RTG op 29-03-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:28:
[...]

Leuk interview inderdaad. :)
zeker, zelf ook nog niet eerder gelezen, maar dat word intressant. Vooral ook met slows van champs etc hoe dat gaat werken op assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

In dat interview geeft hij aan dat het niet alleen voor healing geldt maar voor alle buffs en debuffs. Even een relevante quote uit dat interview:
Tom Cadwell: We have a system going in soon that allows support characters to get kill assists when they buff or debuff champions during fights. So if I heal someone as Soraka, and then he kills someone, I'll get an assist. Or if I'm playing Chronokeeper, and I slow someone, I'll get an assist if they die -- even if I didn't damage them. That's going in the next patch, hopefully.
Klinkt erg goed voor mensen die van support characters houden (o.a. ik dus ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warwick met z'n global atk speed buff :D
Maar wel erg nice dat ze hier voor gaan zorgen straks. De support chars. worden dan zeker weer veel meer gekozen.

*Hmm denkt erover na om Janna weer is te gaan spelen :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Ik speelde inderdaad US server. schoot van 200 ping op US server naar +- 40 op de EU server. Speelt wat lekkerder :P

Helaas wordt het wel een restart en dus ook weer opnieuw champions sparen/kopen, masteries trainen en runes kopen.
Nog erger is opnieuw het newbie niveau aankijken... ik sta nu al -2 :(. ik weet niet hoe spelers het vooral krijgen om 0/25/0 te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
/offtopic Waarom zijn de topics op mn Linux FF nou anders dan mn Windows FF(firefox)? Meeste reacties zijn heel licht gekleurt en andere reacties zijn normaal
edit: na mn reactie zijn ze allemaal weer normaal gekleurt :+

/ontopic
Nou zo moeilijk is het niet om 0/25/0 te krijgen ;) Gewoon rennen naar de towers en niks doen. Niet dat ik dat ooit doe hoor :') alleen als ik lagg heb. :9

Het ergste soort lagg is dat ik alles zie gebeuren maar niks aan kan doen. Dan zie ik mn champion rennen naar 5 enemy champions bij een toren zonder mijn minions. :( Dan zit ik te rammen op mn toetsenbord, op mn muis, maar heeft geen nut 7(8)7 .

[ Voor 5% gewijzigd door Simyager op 30-03-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Simcon schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:59:
Dat klinkt idd prima, maar heeft wel wat voeten in de aarde en healen lijkt me niet iets wat hierin betrokken wordt, eerder slows en damageloze stuns.

Ik zou het wel wat vinden als ze gewoon een week zouden besteden aan enkel de client op orde krijgen. Als de server 48 uur online is ofzo, wordt de chatserver gek en krijg je de meest irritante bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag twisted treeline met saphua gespeeld, ging lekker, (ranked match) fiddle is er erg goed zijn we achter gekomen, ashe een stukje minder. Twee keer clairvoyance daar is wel erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:38:
vandaag twisted treeline met saphua gespeeld, ging lekker, (ranked match) fiddle is er erg goed zijn we achter gekomen, ashe een stukje minder. Twee keer clairvoyance daar is wel erg lekker!
Wat bedoel je daar mee? :D

Ja was lache, ben blij dat TT eindelijk beschikbaar is. Ik ga daar zeker vaker op spelen, potjes zijn gewoon veel sneller. En dan hebben we vaker een vol team van GoT peoples :)

Clairvoyance is zeker een must op deze map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hoe lang duren potjes op TT zo ongeveer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:42:
[...]

Wat bedoel je daar mee? :D

Ja was lache, ben blij dat TT eindelijk beschikbaar is. Ik ga daar zeker vaker op spelen, potjes zijn gewoon veel sneller. En dan hebben we vaker een vol team van GoT peoples :)

Clairvoyance is zeker een must op deze map.
sorry je hebt gelijk, ashe is zo slecht als diegene die ermee speelt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
FU! :)

@Cloud: Geen idee, maar ik denk gemiddeld wel sneller dan op SR.

Overigens zijn er genoeg noobs die geen idee hebben hoe je op deze map speelt. Dus bereid je vast voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Poppy erg nice is in Twisted Treeline, gezien de charge meer dmg doet en een stun geeft :D
Verders is het begin gewoon dik rushen naar de atk buff op het begin?

Heb nog niet zoveel Twisted Treeline gespeeld :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij zijn begonnen met een gank in het begin, en daarna eigenlijk steeds 1 iemand die aan het lanen was en de andere twee die aan het ganking waren.
Ik denk dat Poppy ook workt verder: twitch (vanacht een treeline schieten) Heimer (in het midden turrets plaatsen, helemaal nu met die slow turrets) fiddle (fear/aoe dmg) kassadin (die sprong aanvallen van hem + silence) zijn er een paar waarvan ik denk dat het ook werkt.
Waar het hierbij vooral op neerkomt is: movement speed (snel, sneller, snelst) stuns/fears(zodat andere meer tijd hebben om bij je te komen) Map control (wie het beste overzicht heeft, kan het best ganken)
Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.