Toon posts:

[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Wat mij betreft een goede setup op TT:
Blitz, Fiddle en Jax/Andere Dps

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:59

Hu9o

Schokkend

Nou klinkt mooi, vnaaf maar eens proberen gasten :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

TT is behoorlijk vermakelijk... je verveelt je eigenlijk geen seconde waardoor de games echt kort aanvoelen. Ik speel eigenlijk alleen fiddles en had m'n twijfels bij de geschiktheid voor deze map maar na 6 potjes ben ik erachter dat deze map redelijk handig is, de hele map is zowat een goede ulti-locatie O+.

De champions zijn in het begin heel snel terug waardoor vroeg pushen niet echt mogelijk is (dood gaan/kopen duurt zowat even lang). Naar mate het meer mid-game wordt kun je langzaam een toren pushen en late-game heb je torens neer in een zucht.
Ook al denk je dat je makkelijk wint moet je dus heel erg uitkijken voor 1 harde tegenpush. Ik had op die manier een potje nog gewonnen waarbij het andere team al onze torens + inhibitors kapot hadden terwijl wij pas 1 toren gepusht hadden.

Het is wat dat betreft ook een echte gank-map. Je bent lanes geswitcht binnen enkele seconden en je moet heel erg uitkijken zodra er champions missing zijn. Jungle/buf mogelijk ook te over, maar even door de bosjes lopen is best risky. Clairvoyance/wards zijn een must.
Cloud schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:48:
Hoe lang duren potjes op TT zo ongeveer? :)
Heb net 7 potjes afgewerkt en het is steeds iets van 30min met een langdradig potje wat meer richting de 45min ging en een imba potje wat na 20min was afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Nou ik heb ook maar de eu client geinstalleerd. Als mensen m'n vriendje willen worden O-) , mijn nick is Pkunk.

Er vallen me echter wel 3 dingen op t.o.v. us versie:
1. Veel langere wachttijden bij de queues
2. Bijna altijd vastlopers na de potjes bij het laden van het statistics scherm
3. Geen mogelijkheid om punten te kopen met paypal

Toch wel een beetje jammer.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zo in TT nog steeds dat je pas na 25 minuten kan surrendere? lijkt me daar dat het dan ook wel wat korter mag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja het voten voor surrender is ook nog niet zoals het hoort op een 3x3 map.

alle 3 moeten nameiljk yes voten om te stoppen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Helaas is het wel zo Vraatje ;)

Maar een hele goeie champion voor TT is Shen. No contest, ik heb net een potje gespeeld met sion vs sion/ryze/fiddle en ze konden niks tegen ons. Een van onze teammate(die ik zelf notabene had geinvite) is gwn meteen geleaved,hij heeft niks gedaan.

Maar we hebben dik gewonnen _O- , ik had 9/3/7. Ryze was heel lang afk en kwam laat pas, dus killden we hem met 4/5 klappen. *O* >:) d:)b

Dat was echt :w OP Ryze :Y :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 17:19
Ryze is een hero die overpowerd gemaakt wordt. Als je de balance houdt en hem in early game niet onnodig voorzien hebt van goud (feeding) dan is hij niet gevaarlijk. Ik vind fiddlesticks in late game moeilijker om te verslaan.

Met Twitch, Mundo & Shaco heb ik nooit problemen met Ryze, ook niet met fiddlesticks trouwens. Start met dark wind, fear en life drain en dan is het probleem Ryze opgelost.

Tactiek tegen Ryze, de zogenaamde OP champion.
Iedere champion die een stun of silence spell heeft moet zorgen dat hij eerder cast dan Ryze met zijn lock (of hoe de spell ook heet) en dan heb je hem.

[ Voor 83% gewijzigd door cisco202 op 31-03-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Mijn entry voor de contest :)

Het kwam ineens in me op, en toen moest ik het ook uitwerken. Het idee was leuker in mijn hoofd, maar ik ben in ieder geval even bezig geweest ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.saphua.com/temp/teemo.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door SaphuA op 31-03-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

cisco202 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:08:
Ryze is niet OP, Ryze is makkelijk te doden. Alleen voor ryze heb je letterlijk een assasin class nodig.
Het ergste aan Rzye is nog dat je er zo goed als geen inzicht voor nodig hebt. Je gooit alle 4 je skills achter elkaar op iemand en dan wacht je weer gewoon op je cooldowns (bij wijze van spreke). Maar OP zeker niet, gewoon té makkelijk.

Ik merk trouwens wel bij TT dat als je met een 3man premade speelt de matchmaking een heel stuk beter is dan bij SR. Bijna alleen maar potjes verloren nog gisteren omdat we steeds tegen goede teams gematch worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Laatst online: 20-09 09:16
RTG schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:50:
[...]

Het ergste aan Rzye is nog dat je er zo goed als geen inzicht voor nodig hebt. Je gooit alle 4 je skills achter elkaar op iemand en dan wacht je weer gewoon op je cooldowns (bij wijze van spreke). Maar OP zeker niet, gewoon té makkelijk.
Zelfde valt te zeggen over veigar, annie, fiddle, eigenlijk elke caster of voor mijn part elke champion.
Echter hem goed spelen is nog steeds moeilijker.
Als je ziet dat de ander een gefedde ryze heeft moet het natuurlijk ook in je opkomen om dat maar een banshees aan te schaffen, of om je tank te focussen op ryze. Die ligt verder nl in 2 seconden plat.

Hoewel een goede ryze verder wel flash en ghost bij zich heeft. Verder neem ik als ik ryze speel vrij snel een banshees en frozen heart, waardoor het in 2 seconden plat liggen alweer minder op gaat. Gaat dan natuurlijk wel ten koste van de damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gisteravond mijn eerste Normal game op TT gespeeld. Ons team: Nunu, Tristana en Shen (ik). Zij: Yi, Tristana en Udyr. Tristana nam up tegen Yi en ik stond met Nunu onder tegen de rest.

Begon heel sterk, bij eerste contact mepten we van beide de health naar <50% waardoor we flink voordeel hadden. De eerste 10 minuten daarna hadden we bottom compleet onder controle. Tristana had wel wat moeite met Yi en verloor een tower. Yi heb ik een paar keer geganked, waarna die wat rustiger aandeed. So far so good!

Totdat, ik een low health runner afmaakte. Toegegeven Nunu had de meeste damage gedaan, maar was niet snel genoeg om hem af te maken. Door mijn dash, vorpal + ki strike maakte ik hem dus af. Dát slikte Nunu niet. Hij liep terug naar base en begon via de chat te eikelen over het 'feit' dat ik zijn kill stealde.
Of hij typte niet zo snel, of hij deed het met opzet, maar hij bleef de volgende 2 a 3 minuten in onze base.. En in die 2 a 3 minuten kreeg het andere team óók de overhand op bottom waarna we verloren hebben. We hielden het nog wel even uit maar die 2 minuten lullen van die gast verknoeide de game. Later flikte hij die afwezigheid nog een paar keer overigens.

Verder wel een leuke map TT! :) Ik kijk ernaar uit om eens een paar games met wat GoT-ers te doen, alleen dan geen lvl20+ gozers, maar iemand van rond mijn summoner level 12. Anders red ik het niet qua skills :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Ook ik speel behoorlijk fanatiek LoL, dus je mag me wel toevoegen aan de startpost. Mijn LoL nickname is dezelfde als hier: 'Murphsy'.

Ik vind TT heel leuk voor wat snelle potjes - maar de imbalance tussen champions lijkt een stuk groter dan bij de 5v5 map. Hierdoor speel ik toch nog vaak 5v5 ook.

Alistar is bijvoorbeeld in TT té ziek, die pusht gewoon vanaf minuut 1 zijn lane en dan is ie max 15 minuten later in de vijandige basis aan het hakken... Bijna niet te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sowieso ben je bij TT behoorlijk afhankelijk van je teammates, meer dan bij SR. Als je op SR één teammate hebt die het wat minder doet, of zelfs afk is, dan is de strijd nog niet verloren. Bij TT zit je dan meteen met een 2vs1 lane en met die andere 1vs1 lane heb je dan niets over. Het komt allemaal wat preciezer. :) Maar wel een erg leuke map voor snelle potjes, alleen moeten ze de tijdslimiet voor de surrender vote nog even aanpassen. 25 minuten op TT is een lange tijd.

edit:
Leuke inzending trouwens SaphuA! :) Doet me aan een bekende Australiër denken.

[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 01-04-2010 10:49 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
grafbak server die EU server, tot nu toe alleen maar ellende. Als ik de US server naast de EU server leg dan maar liever 200 ms i.p.v. superlange wachtrijen, games die niet laden als de timer is verlopen, chatbox/messagebox die niet functioneert etc op de EU server.

[ Voor 4% gewijzigd door cisco202 op 01-04-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
cisco202 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:42:
grafbak server die EU server, tot nu toe alleen maar ellende. Als ik de US server naast de EU server leg dan maar liever 200 ms dan superlange wachtrijen, games die niet laden als de timer is verlopen, chatbox/messagebox die niet functioneert etc op de EU server.
Inderdaad.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Thanks Cloud ;)

@Hierboven, deze foutjes zijn wel iets van de laatste tijd. Er zijn met de patch waarschijnlijk wat bugs meegekomen of iets dergelijks. Het lijkt me zelfs sterk dat de US server hier geen last van heeft. Het is maar dat jullie weten dat dit niet gebruikelijk is ;)

Ik persoonlijk heb trouwens vrij weinig last van welke bug dan ook (zoals dat Hugo na elke match opnieuw moet inloggen).

[ Voor 8% gewijzigd door SaphuA op 01-04-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Jup krijg na een match altijd standaard de melding "awaiting for game to end"
Dus na lang wachten daar dan toch maar op drukken, 10 keer reageert hij pas. Vervolgens zit ik dan in het scherm waar je een arranged team potje start. Met in het midden al weer dat status schermpje met loading game of joining que of zo iets. Die moet ik altijd snel op cancel drukken want anders zit ik in een nieuwe que. Dus na cancel drukken kom ik wel op het hoofdscherm, maar hier wel in de solo game que. Dus ook hier moet ik snel op cancel drukken anders zit ik in een solo game.

Als dit allemaal gedaan is komen er een stuk of 3 a 4 disconnect meldingen en errors in een apart scherm. Die moet ik weg klikken en de chat ligt er dan ook uit. Dus de client moet opnieuw opgestart worden en dan bij ik ál klaar voor een volgend potje.

"Bugged spel is het ook..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze die kut chat gewoon fixxe is voor mij een groot deel al opgelost. Maar dat is te moeilijk voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik daar tot nu toe nog maar 1 keer last van had. Maar een maat van me die heeft het ook constant. Erg vreemd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Ik heb hetzelfde probleem als Hu9o, erg vervelend. Ik heb nu ook meerdere malen meegemaakt dat de game niet wil opstarten nadat de champion-select countdown (en dan heb ik nog 5 minuten gewacht) over is dus lijkt het mij dat er dan een team is wat al een leaver heeft (alleen krijg ik geen leave). Als ik dan de game opnieuw start krijg ik ook geen bericht dat ik al in een match zit, ik krijg wel een bericht dat ik tijdens een champion-select weggegaan ben en kan dus de quee niet joinen. Gelukkig kan ik zo af-en-toe een match spelen :p.

[ Voor 92% gewijzigd door Domdo op 01-04-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Hu9o schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:48:
Nou ik zat idd op de US server, ben nu de EU aan het installen. Zal daarna iedereen weer inviten :)
Zo en gisteren ben ik lvl 30 geworden.

Dat zijn dus 3 maanden :D
158 potjes gewonnen en 140 potjes verloren = 298 potjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destor
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07-2023
gefeliciteerd!

zo te zien heb ik dan nog een heel eind te gaan voor ik zover ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
ah ik ben toch gek op karthus.

mijn early en mid game zijn al goed
vanaf de endgame beginnen ze al mij te viseren en ga ik er jammer genoeg meestal als eerste aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hu9o schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:53:
[...]

Zo en gisteren ben ik lvl 30 geworden.

Dat zijn dus 3 maanden :D
158 potjes gewonnen en 140 potjes verloren = 298 potjes
3 maanden, jeetje! Hoeveel speel je per dag ongeveer? Ik zit nu in iets meer dan een maand op lvl 14 met zo'n 31 wins, 30 loss, dus 61 games. Overigens ook nog wel wat practise games, maar dat gaat nooit zo hard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Cloud schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:25:
[...]

3 maanden, jeetje! Hoeveel speel je per dag ongeveer? Ik zit nu in iets meer dan een maand op lvl 14 met zo'n 31 wins, 30 loss, dus 61 games. Overigens ook nog wel wat practise games, maar dat gaat nooit zo hard. :)
Practice games heb je niks aan. Je kunt beter, zeker als je nog laag level bent, gewoon een echte game joinen. Dan level je tenminste, krijg je IP en bovendien is het ook nog een stuk leuker dan die bots, waarvan je precies weet hoeveel damage je ze moet doen om te laten omdraaien, of juist in je tower te lokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik doe ze niet veel hoor; ongeveer één practise game per nieuwe champion waar ik mee ga spelen. Ik wil nooit helemaal onwetend in een Normal game stappen, dat vind ik zo lullig voor m'n teammates ;) Het gaat mij puur om een klein beetje feeling met de champion, even de skills testen. En dan met name skillshots, omdat je daar meestal wel wat mee moet oefenen.

Ik begin Twisted Treeline steeds leuker te vinden, lekker snel actie (toch vaak een gank poging op het eerste moment) en korte potjes dus veel matches spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ik word wel echt een beetje moe van de server problemen hoor. Ik heb nu alle bugs wel gezien denk ik... Gekke is ook dat het de lobby software is, niet in de game. Natuurlijk, ook afentoe een bug, maar niet zo hard als:

1) Geen game meer kunnen joinen -> Na einde match, kom je niet voorbij 'waiting for stats'. Als je het programma afsluit, blijft hij zeggen dat je moet reconnecten = einde game avond.
2) Het is altijd meer weer afwachten, maar je kunt er in principe vanuit gaan dat je niet kun chatten in de teamlobby, de teamchat, of in het select screen.
3) Elkaar niet online kunnen zien, of je kunt elkaar wel zien, maar invites komen pas als je de lobby afsluit en de status van je vriendjes blijft op foutieve informatie staan (mooiste tot nu toe: (in het geel) "True").

Het lijkt bij elke patch wel erger te worden. Als de server weer onderuit is gegaan, doet de lobby het weer prima. Paar uurtjes later gaat de boel weer naar de &%^&*.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja de boel lijkt er weer uit te liggen. Inloggen werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
Boel ligt idd overhoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Nou, inloggen kan weer, maar de chatservers zijn nog dood, dus geen vriendjes online en het grootste deel is nu ws. het inferieure HoN aan het spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Om half 1 deed hij het pas weer :/

Ik kon net 1 potje erin steken om met een vriend van me een 3 vs 3 te doen. Ik was Master Yi (voor de eerste keer) en hij was Annie. Uiteraard ownde we de tegenstand dik haha :P

Mijn summoner's name is Jeffroiscool misschien kan ik ook in de opening post? :D

Zelf vind ik het ook leuk om soms Nunu te spelen ik moet alleen erg wennen dat ik erg terughoudend spelen :P Heeft iemand nog meer chars die ik kan proberen? (Ryze heb ik ook al geprobeerd maar ik faal daarmee :( )

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Jeffroiscool schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:47:
Om half 1 deed hij het pas weer :/

Ik kon net 1 potje erin steken om met een vriend van me een 3 vs 3 te doen. Ik was Master Yi (voor de eerste keer) en hij was Annie. Uiteraard ownde we de tegenstand dik haha :P

Mijn summoner's name is Jeffroiscool misschien kan ik ook in de opening post? :D

Zelf vind ik het ook leuk om soms Nunu te spelen ik moet alleen erg wennen dat ik erg terughoudend spelen :P Heeft iemand nog meer chars die ik kan proberen? (Ryze heb ik ook al geprobeerd maar ik faal daarmee :( )
Probeer tristana eens, als je van terughoudend spelen houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heimerdinger, turrets pleuren en rockets afschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Risce schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:18:
Nou, inloggen kan weer, maar de chatservers zijn nog dood, dus geen vriendjes online en het grootste deel is nu ws. het inferieure HoN aan het spelen...
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met HON? is het idd beter dan LoL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is vooral heel anders, ik vind persoonlijk LoL een stuk overzichtelijker. komt natuurlijk ook omdat je hier in het begin minder keuze uit classes hebt waardoor je veel sneller classes leert spelen. Daarnaast is hon 10x zo snel naar mijn gevoel. Tot nu toe vind ik LoL leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Die indruk heb ik ook na het zien van filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Tristana terughoudend? Enorme killingmachien juist :)

Ik speel nu vooral Alistar, Twitch en Veigar. Vooral Alistar valt me een beetje tegen, als je gefocust wordt ga je best snel dood nog. Twitch is leuk en best sterk, helaas is de enorme populariteit van warwick op dit moment een probleem.

Veigar is verrassend, vooral met alle Ryze spelers van nu, Beste koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren begonnen met LoL, met NUNU!!! spelen op de US servers, vooral omdat de mensen met wie ik speel ook US al gekozen hadden. Vind het tot nu toe wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Kan de TS niet worden aangepast met de huidige US en EU spelers? Volgens mij spelen er nog redelijk wat mensen op US. Zelf zit ik ook het meest op US, maar heb ook een account op EU. Bijden onder "Pkunk"

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm misschien dat ik ook de US server ga proberen. Ben nu wel benieuwd geworden, en als de ms meevalt zien we wel verder ^^

Er komt trouwens weer een nieuwe champ. eraan Kennen:
http://www.leaguecraft.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
murphsy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 07:47:
Tristana terughoudend? Enorme killingmachien juist :)

Ik speel nu vooral Alistar, Twitch en Veigar. Vooral Alistar valt me een beetje tegen, als je gefocust wordt ga je best snel dood nog. Twitch is leuk en best sterk, helaas is de enorme populariteit van warwick op dit moment een probleem.

Veigar is verrassend, vooral met alle Ryze spelers van nu, Beste koning.
Het is zeker een killing machine, maar wel een met een enorme range. In zoverre terughoudend dat je zorgt dat je nooit vooraan staat en je hebt een rocket jump. Je maakt wel veel kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Ik ben nog maar net begonnen (lvl 7), en heb op aanraden van vrienden ashe maar even unlocked. In het begin viel ze me wat tegen, maar het gaat steeds beter. Ik ben er wel achter dat dmg items erg belanverijk zijn, maar heb soms zelfs met de geld skill nog moeite om snel voor een dmg item te sparen omdat ze toch wel erg duur zijn.

Iemand tips? Wat moet ik eerst kopen, en wat moet ik op low lvl doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
P4p3Rc1iP schreef op donderdag 08 april 2010 @ 01:38:
Ik ben nog maar net begonnen (lvl 7), en heb op aanraden van vrienden ashe maar even unlocked. In het begin viel ze me wat tegen, maar het gaat steeds beter. Ik ben er wel achter dat dmg items erg belanverijk zijn, maar heb soms zelfs met de geld skill nog moeite om snel voor een dmg item te sparen omdat ze toch wel erg duur zijn.

Iemand tips? Wat moet ik eerst kopen, en wat moet ik op low lvl doen?
ashe neemt mid lane, neem een mana regen (als je geen clarity neemt) en wellicht teleport, als je zeker weet dat je midden gaat. Level volgorde: geld pijlen, volley, slow arrows, geld, volley, ulti.

Neem dus een mana regen item, anders ga je meteen voor lifesteal. Ashe heeft range en dat moet je gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Hu9o schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:31:
[...]

Wat zijn eigenlijk de ervaringen met HON? is het idd beter dan LoL?
Ik heb bij HON echt geen idee wie de vijand is, wat de ander kan en tegen wat voor soort hero ik aan het lanen ben. Ook totaal onoverzichtelijke store, met al die recipes. Geef mij maar LOL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Laatst online: 17-09 08:49
die geld skill gebruik ik nu echt nooit bij ashe, je moet gewoon leren last-hitten

als je je twee andere skills eerst levelt heb je een leuke gank in huis waarmee je heel veel hero's half hp krijgt op 6.

dus gewoon last-hitten, letten op de tijd die je shot nodig heeft om de minion te raken en dan wordt het easy

http://www.leaguecraft.co...8,WetDream%27s+Ashe+Guide

is een goede guide

[ Voor 13% gewijzigd door -SafaN- op 08-04-2010 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SafaN- schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:44:
die geld skill gebruik ik nu echt nooit bij ashe, je moet gewoon leren last-hitten

als je je twee andere skills eerst levelt heb je een leuke gank in huis waarmee je heel veel hero's half hp krijgt op 6.

dus gewoon last-hitten, letten op de tijd die je shot nodig heeft om de minion te raken en dan wordt het easy

http://www.leaguecraft.co...8,WetDream%27s+Ashe+Guide

is een goede guide
Je hebt helemaal gelijk!
Als je de Bounty skill neemt, ben je juist zwakker omdat je minder dmg doet met je Volley skill en minder slowed met Frost Arrows. Klinkt misschien heel vreemd, maar met ganks is het erg handig om deze skills hoger te hebben. En tja als je solo mid gaat is heb je het last hitten vrij snel onder de knie.

Ik koop altijd een +10 dmg Sword en 1 HP pot en ga dan richting mid. Vaak hou ik het wel uit, en als ik een kill maak ga ik terug om items te kopen en te regenen. Maar wanneer ik eerder terug moet of ik weet al van te voren dat de enemy lastig wordt koop ik een +14 HP regen necky. (Vamp. scepter heb je niet zoveel aan early game gezien de dmg laag is en als de enemy goed is, je de creeps niet kan hitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Minnema, misschien ook even in de startpost vermelden dat er flink wat actieve GoT-ers standaard in het GoT channel zitten? (Je kunt dan bij settings instellen dat hij dit channel altijd start als je inlogt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Je moet het bij Ashe zo zien: als je door je beter gelevelde skills iemand kunt (helpen) killen, is dat veel meer waard dan dat je mogelijk met bounty skill had kunnen krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Niet om Ashe te bashen (dat bekt lekker ;)) maar ik zie toch liever een Tristana speler in mijn team, ik heb het idee dat vooral op hogere ELO Tristana de sterkere champion is! Vooral haar ultimate gecombineerd met flash/rocket jump kan ervoor zorgen dat je met je hele team 1 vijandige champion kan loswrikken van de rest van hun team. Geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ashe vind ik juist super bij end-game (hoge ELO kan ik niet over oordelen, want voor zover ik weet heb ik dat niet) maar volgende scenario: Ashe/fiddlesticks/nunu/veigar/random dps

Clairvoyance vijandig team zoeken, er naartoe, ashe laten openen met haar stun, nunu erin, zijn ulti, fiddle erin, zijn ulti, veigar daarna zijn stun en klaar toch wel een goede 10 sec lang stun en keiharde dps :)

Tristana is vooral vervelend omdat zijn range zo lang is en hij in zijn eentje towers echt snel kan neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Toch wordt ashe geownt door de demon clown shaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

cisco202 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:04:
Toch wordt ashe geownt door de demon clown shaco
Nu ben ik misschien nog een leek, maar kun je dat wel zo gemakkelijk stellen? Is dat niet afhankelijk van nogal wat factoren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
murphsy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:25:
Niet om Ashe te bashen (dat bekt lekker ;)) maar ik zie toch liever een Tristana speler in mijn team, ik heb het idee dat vooral op hogere ELO Tristana de sterkere champion is! Vooral haar ultimate gecombineerd met flash/rocket jump kan ervoor zorgen dat je met je hele team 1 vijandige champion kan loswrikken van de rest van hun team. Geniaal.
Integendeel. Die combo is veel te zwak om als squishy carry in andermans groep te komen.
Verder is een pull van blitzcrank veel sterker.
Ultimate van Ashe is veel sterker. Een global arrow met hoge damage en stun is veel beter dan die ultimate van tristana, wiens damage lager is dan een autoattack na een tijdje.
Ultimate van tristana is alleen heerlijk in een gank om iemand richting je eigen toren te schieten.

Verder is de ultimate van tristana vaker bruikbaar door de lagere cooldown, echter heb je toch nooit zo vaak groupfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Cloud schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:12:
[...]
Nu ben ik misschien nog een leek, maar kun je dat wel zo gemakkelijk stellen? Is dat niet afhankelijk van nogal wat factoren? :)
Z'n soort replies kun je het beste negeren. :)

Met betrekking tot ashe/tristana... hoe meer ik speelde, hoe minder dat ik ze tegenkwam. Ze zijn wat dat betreft echt geen bepalende champions of typisch top elo imo. Elke champ kan supergoed zijn (of hard falen) maar dat zijn meer individualistische scenarios.

[ Voor 28% gewijzigd door RTG op 08-04-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Cloud schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:12:
[...]

Niet echt, Shaco is een veelzijdige champion.
Maar ook voor hem geldt dat als het team niet draait dan draai jij zelf ook niet.
Opmerkelijk wel het valt mij op dat op de EU servers Shaco slecht bespeeld wordt.
Ik zelf heb ruim 50 potjes met Shaco erop zitten, ik heb verschillende item combinaties geprobeerd en Shaco is een champion waar ik vind dat het item advies van League of Legends er ver van naast ligt.
Aangezien items toch geen geheim zijn zal ik wel mijn build plaatsen.
ik start met dorians blade ---> Beserker greaves ---> brutalizer(of malady) --> malady(of brutalizer) --> infinity edge ---> random damage weapon .
De "of" bepaal ik aan de hand hoe snel er gegankt gaat worden. Malady is handiger met pushen ivm life steal, terwijl brutalizer weer cooldown reduction +25 att dmg geeft dus champion killen.
Verder op de US server had mijn runebook 3x 1.5 speed boost (paarse rune) en voor de rest cooldown reduction. zodat ik altijd snel weg kon komen en bijna instant deceive en two-siv daggers kan spammen.
Mijn record staat tot nu to betreft scores op 5v5: 37/3/11 en 3v3: 32/1/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Ben nu ook even met tristana bezig, en dat ligt me toch meer dan ashe. Met ashe ga ik erg vaak dood, met tristana kan je door de rocket jump net wat makkelijker weg komen. Andersom werkt ook, enemies in het bos afsnijden met rocket jump, en ze daarna met de ultimate je team in schieten. Ook creeps killen gaat wat makkelijker met de E abillity. Verder kan je bruut spiken met Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Yea Tristana is super leuk. Hoe lvl je je skills en items ? Ik ga met Trist eigenlijk altijd zo:

items:
shortsword + healing pots > phage > boots > zeal > frozen mallet > phantom dancer

skills:
begin met 1xE (voor farmen en vijanden harrassen die dicht bij minions blijven), dan 1xW voor veelzijdigheid, dan alleen Q en T tenzij ik geen van beide mag dan neem ik meer E. Rocket jump laat ik meestal op lvl1 tot het laatst. Het meeste nadruk ligt dus op de burst van Q, waarmee ook torens rap neer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
En ook deze:
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=87814

Heb wat potjes met Kennen gespeeld en hij is best aardig. Nog even uitzoeken wat een goede build is, maar vermoedelijk is hij erg handig als je een attackspeed build maakt gezien zijn stackende bliksem dinges :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Flink veel item aanpassingen ook. Warden's mail wordt zo wel een stuk aantrekkelijk voor tanks zeg:
Warden's Mail: Cloth Armor removed from the recipe; Armor increased to 81 from 60.
Goedkoper en veel meer armor. :o Of zouden ze de prijs van de verwijderde cloth armor, bij het laatste item optellen?

Ik heb de laatste tijd best wel vaak dat ik als lvl14 in een match gegooid wordt met alleen maar lvl30's. Het is niet altijd een groot probleem, maar vooral in early game 'voel' je het verschil wel. Hebben meer low lvl mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Ik ben ondertussen lvl 8 en heb ook het idee dat ik vaak tegen veel hogere gematched word. Heb gister, op een practise game na niks gewonnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjeno1
  • Laatst online: 22-09 07:13
Speel zelf ook al een tijdje op de US servers, de latency valt allemaal wel mee. Echt een topgame vind ik zelf, je blijft het spelen :P Als iemand een keer samen wilt spelen voeg me maar ff toe. Nickname: Marcje op de US servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Die nieuwe Taric skin is echt geweldig. Elke game krijg je wel commentaar :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Pkunk schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:17:
Die nieuwe Taric skin is echt geweldig. Elke game krijg je wel commentaar :p
Leuk, ik speel sinds gister Taric om uit te proberen en ging aardig goed :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

lol die skin idd!

En jij hebt die gekocht Pknuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Hu9o schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:51:
lol die skin idd!

En jij hebt die gekocht Pknuk?
Heheh ja kon het niet laten :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

gay!

ik heb nu toch maar cho garh gekocht. Die is toch wel lekker op die 3x3 map. Samen met Jax pwnen die 2 best wel, of niet Saphua :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
cisco202 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:43:
[...]

Niet echt, Shaco is een veelzijdige champion.
Maar ook voor hem geldt dat als het team niet draait dan draai jij zelf ook niet.
Opmerkelijk wel het valt mij op dat op de EU servers Shaco slecht bespeeld wordt.
Ik zelf heb ruim 50 potjes met Shaco erop zitten, ik heb verschillende item combinaties geprobeerd en Shaco is een champion waar ik vind dat het item advies van League of Legends er ver van naast ligt.
Aangezien items toch geen geheim zijn zal ik wel mijn build plaatsen.
ik start met dorians blade ---> Beserker greaves ---> brutalizer(of malady) --> malady(of brutalizer) --> infinity edge ---> random damage weapon .
De "of" bepaal ik aan de hand hoe snel er gegankt gaat worden. Malady is handiger met pushen ivm life steal, terwijl brutalizer weer cooldown reduction +25 att dmg geeft dus champion killen.
Verder op de US server had mijn runebook 3x 1.5 speed boost (paarse rune) en voor de rest cooldown reduction. zodat ik altijd snel weg kon komen en bijna instant deceive en two-siv daggers kan spammen.
Mijn record staat tot nu to betreft scores op 5v5: 37/3/11 en 3v3: 32/1/5
Malady voor Infinity Edge?
Nu speel ik shaco zelf bijna nooit, maar shaco moet het vooral hebben van zijn hoge crits. De auto attacks van malady zijn niet fijn voor een shaco.
Infinity Edge zorgt voor nog eens 50% extra damage op je deceive skill. Die zou je eigenlijk zo vroeg mogelijk moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Soms, heb ik het helemaal gehad met dit spel. Chat die vaak niet werkt, games die niet werken na aanmaak.

Maar vooral: "Waiting for stats" na t einde van een spel.. en dan na een uur nog niets laten zien. Hierop volgt een error, waarna je je client opnieuw kan opstarten.
Dit gebeurt 9 van de 10 keer na een potje en ik wordt er helemaal schijt ziek van!
Dit moesten ze eens gaan fixen ipv nieuwe champions uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja vind ik ook.

Maar als je dan eens bedankt dat ondanks deze bugs, je toch steeds terug komt om het spelletje te spelen moet de spelformule wel heel erg goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
SOEFuture schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:19:
Soms, heb ik het helemaal gehad met dit spel. Chat die vaak niet werkt, games die niet werken na aanmaak.

Maar vooral: "Waiting for stats" na t einde van een spel.. en dan na een uur nog niets laten zien. Hierop volgt een error, waarna je je client opnieuw kan opstarten.
Dit gebeurt 9 van de 10 keer na een potje en ik wordt er helemaal schijt ziek van!
Dit moesten ze eens gaan fixen ipv nieuwe champions uitbrengen...
Waarom probeer je niet de US client dan? Die heeft daar nagenoeg geen last van

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

alleen is de ping daar 180 tov 40 in europa. Dat is net het verschil tussen een skillshot missen of raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Wat betreft de endgame-bug: http://www.lol-europe.com/board/showthread.php?t=27705
Misschien dat je er wat aan hebt. Voor de rest leken alle games gisteren prima te werken dus laten we hopen dat de patch/serverupgrade alle grote problemen verholpen heeft (en ze niet meer bij elke patch nieuwe bugs gaan creëren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Ah bedankt! Ga dat zeker proberen! Als het werkt maar dat het spelen van LoL weer wat aangenamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Nieuwe champion, Garen:
http://www.xfire.com/stream_series/

overigens nog even de Eu client geprobeerd, maar wat een drama.. veel connectie problemen, lange wachttijden en die tip uit het forum om de awaiting stats bug te ontlopen werkt ook niet.. nee, ik blijf lekker op de US
Adames schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:47:
[...]
Ook met 180 zijn skillshots makkelijk. Amerikanen zelf hebben niet veel betere ping.
en dat ook idd..

[ Voor 28% gewijzigd door Pkunk op 10-04-2010 18:42 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
Hu9o schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 09:00:
alleen is de ping daar 180 tov 40 in europa. Dat is net het verschil tussen een skillshot missen of raken.
Ook met 180 zijn skillshots makkelijk. Amerikanen zelf hebben niet veel betere ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ze hebben dus allerlei dingen aangekondigd die de lobby zouden moeten fixen. Maar zoals altijd: 2 dagen na de server down is het weer pet met de friends list. Voorspelling: morgen is het nog erger, overmorgen de downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Het moest ergens van zijn die domme joke van taric. En idd gevonden:

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
lol :P

Ik heb overigens van het weekend besloten het spel voor 20 euries maar te kopen voor 20 champions, 4 runes en 10 euro aan punten :)

Ben aardig tevreden ohja niet te vergeten ik heb een geile Goth Annie skin <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Even een opmerking: Poppy is gemaakt van pure overwinning!

Wat een vette hero! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Heb gisteren weer aantal random characters geprobeerd en kwam erachter dat sivir echt geweldig is :D goede carry/dps/farmer/earlygame harasser :D prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
ben de laatste tijd veel met kayle bezig, erg leuk om die vol met AP items te gooien en dan flink te nuken, en shield + heal is perfect voor teamfights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Nieuwe champ komt eraan: Garen
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=93901

[ Voor 55% gewijzigd door RTG op 18-06-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

RTG schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:26:
Nieuwe champ komt eraan: Garen
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=93901

Kwam er ook nog achter dat ik in de top 500 elo van april stond... blijkbaar niet veel voor nodig, maar wel grappig je zelf ineens daar tussen te zien staan. :)
Feli :D

Wat is je nick btw? Hoeveel wins en losses heb je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

425 - 356 dus niet zo bijzonder :)

't Schijnt zo te zijn dat je op basis van je teams elo het systeem verwacht dat je wint of verliest. Win je bijvoorbeeld onverwachts, dan krijg je juist elo extra erbij... etc. Dus als je de goede games wint/verliest kan je elo blijven stijgen terwijl je niet eens veel wint ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
RTG schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:46:

't Schijnt zo te zijn dat je op basis van je teams elo het systeem verwacht dat je wint of verliest. Win je bijvoorbeeld onverwachts, dan krijg je juist elo extra erbij... etc. Dus als je de goede games wint/verliest kan je elo blijven stijgen terwijl je niet eens veel wint ofzo.
Nou, dan vergis je je toch, als je denkt dat dat niet bijzonder is. Het ELO systeem zorgt er nl. ook voor dat je in principe de helft van je wedstrijden moet verliezen. Als bij jou (met bijna 800 potjes) je winst boven de 60% ligt, dan doe je toch iets goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja precies, daarom vroeg ik hem ook naar z'n wins en losses.

En trouwens, je elo wordt nooit hoger als je verliest, enkel als je wint. Als je wint bij een potje waar de verwachting is dat je zou verliezen krijg je zelfs nog meer elo punten.
Eraf gaan ze alleen als je verliest, en als de verwachting is dat je zou winnen maar toch verliest, dan gaan er nog meer elo punten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Dat bedoelde ik ook ;)

Als je de potjes verliest die je "hoort" te verliezen zakt je elo niet zoveel, maar als je daarnaast de andere potjes onverwachts wint, kun je alsnog redelijk wat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ah ok, dat vermoeden had ik al toen ik je post een 2e keer door las :)

RTG schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:46:

In die range van 425-356 zitten maar 2 NLD'ers

398. Keli1n (NLD) 1973
402. Rashagall (NLD) 1972

Dus je bent een van beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisco202
Adames schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 18:51:
[...]
Malady voor Infinity Edge?
Nu speel ik shaco zelf bijna nooit, maar shaco moet het vooral hebben van zijn hoge crits. De auto attacks van malady zijn niet fijn voor een shaco.
Infinity Edge zorgt voor nog eens 50% extra damage op je deceive skill. Die zou je eigenlijk zo vroeg mogelijk moeten hebben.
Als je de mogelijkheid hebt, inderdaad snel voor de infinity edge gaan. Alleen het is een dure item om te fabriceren en je zit dan al snel met een gat in de tijd die jouw vijanden wel opvullen met items.
En jij krijgt toch 25% damage bonus als je van achter aanvalt en bij mij in iedergeval rent 9 van de 10 weg voor je als je vanuit deceive aanvalt, in het begin kies ik dan ook "speed above damage".

Opzicht trouwens niet zoon punt, als je in gamestart al snel ownt met shaco dan heb je sowieso al vrij snel het geld bij elkaar om beide items snel te bouwen. (sneller dan dat de tegenstander een build erop gevonden heeft..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Van het weekend weer gespeeld. Ben ineens een grote fan van Tristana :P Erg leuke character en goed te spelen. Heb ook Blitzcrank gehaald van m'n IP :/ Hij kan goed zijn maar is niet voor mij weggelegd denk ik. Had hem gehaald op aanraden van vriend >_> Daar gingen mijn IP om Runes te halen @ lvl 20.

Als iemand zich ooit verveelt: http://www.livestream.com/Jeffro (Ik ben niet pro maar ik speel soms leuke matches :P) Misschien dat iemand ook kan kijken wat ik soms verkeerd doe en dergelijke als diegene er tijd voor heeft. Wil m'n gameplay erg improven namelijk :D

Op dit moment allemaal tristana videos maargoed :P

[ Voor 34% gewijzigd door Jeffroiscool op 19-04-2010 12:10 . Reden: Had wat toe te voegen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Jeffroiscool schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:33:
Van het weekend weer gespeeld. Ben ineens een grote fan van Tristana :P Erg leuke character en goed te spelen. Heb ook Blitzcrank gehaald van m'n IP :/ Hij kan goed zijn maar is niet voor mij weggelegd denk ik. Had hem gehaald op aanraden van vriend >_> Daar gingen mijn IP om Runes te halen @ lvl 20.

Als iemand zich ooit verveelt: http://www.livestream.com/Jeffro (Ik ben niet pro maar ik speel soms leuke matches :P) Misschien dat iemand ook kan kijken wat ik soms verkeerd doe en dergelijke als diegene er tijd voor heeft. Wil m'n gameplay erg improven namelijk :D

Op dit moment allemaal tristana videos maargoed :P
Zit zojuist te kijken, maar misschien moet je wel een beetje beter opletten als je Ally erin vliegt (poppy). En waarom een sapphire eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:58

VP.

Van het weekend weer even gespeeld omdat een vriend langskwam. Tot mijn grote verbazing is het nog steeds één groot drama. Het is nog dezelfde buggy shit als een paar maanden geleden.. Maar hey, er zijn wel weer 4 nieuwe champions toegevoegd, joepie!

Jammer dat ze het zo laten liggen. Zeker omdat de US client wel gewoon goed lijkt te werken. Nee, ik vermaak me verlopig nog wel met de StarCraft beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben laatste tijd ook vooral US client aant spelen. Omdat er niks anders was, maar annie gaan spelen. Vond hem vroeger maar niks, maar vind hem nu heeerlijk spelen. Vooral door team stun, die zo makkelijk werkt.

IGN US: Vraatjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Risce schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:42:
[...]

Zit zojuist te kijken, maar misschien moet je wel een beetje beter opletten als je Ally erin vliegt (poppy). En waarom een sapphire eerst?
Over welke video heb je het nu? Als je het over hetgeen hebt dat je direct ziet dat staat op autopilot. De reden waarom ik eerst een Sapphire haalde was om Phage te maken. Ik probeerde zo'n beetje alle guides uit maar ze zijn geen van alles perfect voor Twisted Treeline. Heb jij nog leuke ideeen? :P En ja m'n awareness moet ff wat beter worden maar ik doe me best :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Jeffroiscool schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:48:
[...]

Over welke video heb je het nu? Als je het over hetgeen hebt dat je direct ziet dat staat op autopilot. De reden waarom ik eerst een Sapphire haalde was om Phage te maken. Ik probeerde zo'n beetje alle guides uit maar ze zijn geen van alles perfect voor Twisted Treeline. Heb jij nog leuke ideeen? :P En ja m'n awareness moet ff wat beter worden maar ik doe me best :D
Phage is een gokje. Lifesteal met die range lijkt me een stuk effectiever, zeker op een map als TT, waarbij de neutrals zo belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Risce schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:52:
[...]

Phage is een gokje. Lifesteal met die range lijkt me een stuk effectiever, zeker op een map als TT, waarbij de neutrals zo belangrijk zijn.
Ik heb gister een potje gespeeld beginnend met een Doran's Blade, dan Mercury Threads (We hadden Ryze, Kennen en Jax tegen ons.) Sword of the Divine en toen ging ik voor Black Cleaver maar verder als een BF Sword en die andere van Black Cleaver kwam ik niet :P

We hadden al gewonnen.

Desbetreffende potje.

Lifesteal klinkt ook aardig voor Tristana. Maar vergeet niet dat mijn range pas hoger gaat des te hoger level ik ben. Er speelt dus ook aardig wat begin in mee. Dusja wat is verstandig? In het begin direct lifesteal? Of iets waarmee ik meer HP/Attack DMG/Attack Speed heb in het begin?

Ik probeer zoiezo heel veel verschillende builds uit voor Twisted Treeline. Het is echt een hele aparte map maar wel mijn favoriet :)

Wie overigens nog een leuk truukje wilt weten op TT (wat iig werkt op low tegenstanders :P)

Hierzo

Ongeveer kijken tussen 26:30 - 27:30

Edit: Ok ik heb zojuist een topic zitten lezen en lees dat die items juist gigantisch slecht zijn op TT

Het gaat veel meer om ganken en cheap items op TT D:

Dus iemand die goede starting items kan verzinnen voor Tristana met elixers er bij gerekend?

[ Voor 10% gewijzigd door Jeffroiscool op 20-04-2010 09:59 . Reden: Had wat toe te voegen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
In het begin was 3vs3 erg leuk, leuke teams tegen elkaar, vaak eerlijke matches met veel uitdagingen en goede teamplay. Maar de afgelopen 3 dagen lijkt het wel alsof elk team waartegen ik speel een jax, warwick of shaco bevat. In TT vind ik deze zo belachelijk. 't Lijkt vaak alsof je er niets tegen kan doen, zelfs 3 vs 2 lukt niet.
Jax met zijn stun elke 4 seconden en daarnaast dodged die alles.
Warwick die uit het niets je stunned en letterlijk doodmaakt (zo niet, haalt hij je 9 van de 10 keer wel weer in)
en Shaco die even over het muurtje in stealth komt en een mooie crit op je hoofd plant waarna hij je vrolijk afmaakt met zijn ulti of slow.

Ik vind dit zo irritant geworden dat ik maar besloten tijdelijk te stoppen..
Spelen morgen "normale" champs zoals Janna, Kassadin, Kayle en Soraka is echt niet tof meer als je tegen dat soort champs moet.

Voor mij apart mogen ze die champs bannen uit TT...

Oh, en ryze mag voor mij wel iets meer uitdaging krijgen, elke noob kan nu killen met ryze... ulti -> snare -> nuke + nuke --> teammaat dood.. erg leuk.. -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:42:
Jax met zijn stun elke 4 seconden en daarnaast dodged die alles.
Warwick die uit het niets je stunned en letterlijk doodmaakt (zo niet, haalt hij je 9 van de 10 keer wel weer in)
en Shaco die even over het muurtje in stealth komt en een mooie crit op je hoofd plant waarna hij je vrolijk afmaakt met zijn ulti of slow.

Ik vind dit zo irritant geworden dat ik maar besloten tijdelijk te stoppen..
Spelen morgen "normale" champs zoals Janna, Kassadin, Kayle en Soraka is echt niet tof meer als je tegen dat soort champs moet.
Tips ! Jax stun? Alleen als hij dodged.... neem een magic char!
Warwick Makkelijk te counteren als je zijn ulti kan overleven, zo niet? Dan is hij fed.
Shaco? Is te squishy, Gewoon hard nuken en hij gaat eraan,

En "normale"champs zoals jij ze nu noemt zijn eigenlijk gewoon Assists, die hoeven niet veel survivability te hebben, gewoon de rest helpen, alhoewel dat op TT niet altijd even logisch is.
Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.