ze moeten net zoals HON een systeem hebben waar je sommige heroes kan afstrepen dat ze niet gekozen kunnen worden, maar het hele keuzesysteem in LoL zit gewoon heel anders inelkaar waardoor dat niet echt makkelijk kan zonder een flinke overhaul
Ik weet dat ze te counteren zijn. Maar ik, en mijn vrienden houden van teamplay. niet van one-mans-teams.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:15:
[...]
Tips ! Jax stun? Alleen als hij dodged.... neem een magic char!
Warwick Makkelijk te counteren als je zijn ulti kan overleven, zo niet? Dan is hij fed.
Shaco? Is te squishy, Gewoon hard nuken en hij gaat eraan,
En "normale"champs zoals jij ze nu noemt zijn eigenlijk gewoon Assists, die hoeven niet veel survivability te hebben, gewoon de rest helpen, alhoewel dat op TT niet altijd even logisch is.
Ook vinden mij mages zoals Ryze gewoon voor noobs. Beetje skill spammen en je hebt een skill (of 3.. als t andere team bij elkaar blijft staan).
Ik merk nu vooral dat vooral tegen Jax niets te doen is al heb je geen Ryze oid in je team hebt (in TT) Zelfs niet met Soraka bufffs/heals of het shield van morgana of Janna.
Het enige wat wel helpt is de ulti van Kayle samen met een damage dealer.. Maarja, de rest van Kayle is niet echt super ofzo en de ulti heeft een lange cooldown.
In 5v5 zijn ze gelukkig lang niet zo sterk, dus dat blijf ik dan maar spelen
[ Voor 5% gewijzigd door SOEFuture op 21-04-2010 10:34 ]
Jax kan je makkelijk counteren door de juiste items te halen. Zo is Thornmail echt een goede item om die Jax eens ff te irriteren
Nou weet ik niet of het stacks maar ik kan me voorstellen als je er 2 zou dragen dat hij alleen maar damage krijgt
en daarbij alleen ff beetje nuken, stun istie zo dood
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Ga ik vanavond even proberen. Verder vind ik het wel apart dat je 1600 2000! gold moet uitgeven om een _kans_ te hebben om Jax te killen.Jeffroiscool schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:50:
Jax kan je makkelijk counteren door de juiste items te halen. Zo is Thornmail echt een goede item om die Jax eens ff te irriterenNou weet ik niet of het stacks maar ik kan me voorstellen als je er 2 zou dragen dat hij alleen maar damage krijgt
en daarbij alleen ff beetje nuken, stun istie zo dood
Van die 1600 2000 had je ook damage items kunnen halen.. Zonder damage is die massive HP van Jax niet weg te krijgen..
Je moet zoiezo altijd adapten aan de enemy team situation.SOEFuture schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:16:
[...]
Ga ik vanavond even proberen. Verder vind ik het wel apart dat je 1600 2000! gold moet uitgeven om een _kans_ te hebben om Jax te killen.
Van die 1600 2000 had je ook damage items kunnen halen.. Zonder damage is die massive HP van Jax niet weg te krijgen..
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Voor Jax kan je trouwens ook altijd nog Sword of the Divine halen.
geen dodge is geen stun en maakt jax een stuk makkelijker op de vloer te krijgen.
[edit nederlands is moeilijk]
geen dodge is geen stun en maakt jax een stuk makkelijker op de vloer te krijgen.
[edit nederlands is moeilijk]
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 23:17 ]
Alleen jammer dat die maar 6 seconden werkt, veel geld kost en dat je hem met de hand moet activeren. tegen de tijd dat jij hem geactiveerd hebt, ben je stunned en snel daarna dood.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:47:
Voor Jax kan je trouwens ook altijd nog Sword of the Divine halen.
geen dodge is geen stun is een jax een stuk makkelijker op de vloer te krijgen.
activeringsitems kunnen wel echt de shit zijn, omdat ze nogal onverwachts inslaan en je extra damage geven, bovenop je abilities en summoner spells. Daarom zijn deze items vaak ook slechts een kleine extra.SOEFuture schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:03:
[...]
Alleen jammer dat die maar 6 seconden werkt, veel geld kost en dat je hem met de hand moet activeren. tegen de tijd dat jij hem geactiveerd hebt, ben je stunned en snel daarna dood.
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.
Ik ben het spel net beginnen spelen en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Een erg groot pluspunt is dan ook nog eens dat het gratis is! Het spel is, zover ik het al heb kunnen spelen, toch wel van goede kwaliteit. Een aanrader dus!
Sinds kort spelen wij met een groepje 5vs5 en straks zelfs met twee groepen, dus als je interesse hebt in een match... let us know. We moeten ... zoals ik... moeten nog wel veel leren. Je kan ons ook bereiken via www.cowclan.nl maar weet niet of ik dat hier mag zeggen
Wat is je ingame naam?Maduth schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:41:
Sinds kort spelen wij met een groepje 5vs5 en straks zelfs met twee groepen, dus als je interesse hebt in een match... let us know. We moeten ... zoals ik... moeten nog wel veel leren. Je kan ons ook bereiken via www.cowclan.nl maar weet niet of ik dat hier mag zeggen
als je echt net zoiets wilt hebben als dota wil je voor Heroes of Newerth gaan, maar ik prefereer LoL omdat het voor mij wat prettiger wegspeelt
LoL en TT gaan niet samen. De heroes zijn "redelijk" gebalanceerd op 5v5, maar bij 3v3 is de balans ver te zoeken. Sommige heroes zijn in hun eentje al nukes, maar kunnen nooit goed towers pushen, andere heroes net andersom. Op een 5v5 map balanceert dit zich meestal wel aardig uit, maar op een 3v3 map zorgt dit alleen maar voor frustratie en irritatie.
Een "gebalanceerd" team zal het altijd qua kills verliezen van een nuke team, waarop die op hun beurt er lang over doen om het daadwerkelijk af te maken. Dit haalt veel fun er uit... Ook het feit dat het zo'n kleine map is zorgt veel sneller voor teamfights, waarbij je met farming heroes probemen krijgt omdat je nooit lang alleen op lane kan blijven, en je vaak al voor dat je lvl 6 bent genuked word door het andere team.
Nee, TT is niet leuk met de huidige stand van zaken.
Een "gebalanceerd" team zal het altijd qua kills verliezen van een nuke team, waarop die op hun beurt er lang over doen om het daadwerkelijk af te maken. Dit haalt veel fun er uit... Ook het feit dat het zo'n kleine map is zorgt veel sneller voor teamfights, waarbij je met farming heroes probemen krijgt omdat je nooit lang alleen op lane kan blijven, en je vaak al voor dat je lvl 6 bent genuked word door het andere team.
Nee, TT is niet leuk met de huidige stand van zaken.
TT kan best leuk zijn, alleen je komt/kwam er voornamelijk dezelfde heroes tegen (udyr/warwick/sion/morde/shen/mundo/poppy).... hoewel het de laatste tijd wat meer lijkt te varieren. Zo heb ik van de week eens met shaco/janna/fiddles weten te winnen.
Ik wordt alleen gek van alle bugs in de client. Over het algemeen heb ik er niet zo veel last van, maar met premades ben je soms 15min verder voordat je uberhaubt in de que bent, wachttijd en leavers daargelaten.
Ik wordt alleen gek van alle bugs in de client. Over het algemeen heb ik er niet zo veel last van, maar met premades ben je soms 15min verder voordat je uberhaubt in de que bent, wachttijd en leavers daargelaten.
* Pkunk Mompelt maar weer eens iets over US server..RTG schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:32:
hoewel het vandaag op de eu wel mee leek te vallen..
Hallo met Tim
Verwijderd
Heb op US laatste tijd toch ook redelijk vaak dat Chat eruit ligt.Pkunk schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:49:
[...]
* Pkunk Mompelt maar weer eens iets over US server..
hoewel het vandaag op de eu wel mee leek te vallen..
heheh ja daarom ging ik vandaag toch maar eens op de eu kijkenVerwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:06:
[...]
Heb op US laatste tijd toch ook redelijk vaak dat Chat eruit ligt.
Hallo met Tim
Mijn enige probleem is, is vnl de statistieken en chat maar voor de rest gaat het prima
Zelfde (@EU iig)Maduth schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:46:
Mijn enige probleem is, is vnl de statistieken en chat maar voor de rest gaat het prima
Wow, ik speel zelf HoN en ik moet zeggen dat de 'spirit' / metagame van LoL echt anders ligt.SOEFuture schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:03:
[...]
Alleen jammer dat die maar 6 seconden werkt, veel geld kost en dat je hem met de hand moet activeren. tegen de tijd dat jij hem geactiveerd hebt, ben je stunned en snel daarna dood.
6 seconden dat je niet gestunned kan worden (Ik ken het item zelf niet ) is zeer veel, en met een klik op een hotkey activeer je het item.. duurt misschien 0,1 seconden ofzo.
bij HoN ben je echt aan het number crunchen en non stop 100% in paraatheid en daar worden 'activate' items vaker gehaald dan passive items ( oké een combinatie van de 2). 3-4 active items is geen zeldzaamheid.
Bijvoorbeeld "steamboots", die geven of +10 str, +10 agi of +10 intel, je kan ertussen 'togglen'.
Ben je een agi hero dan zet je hem op agi, heb je net even dat beetje mana nodig voor een skill, toggle je snel naar intel zodat je genoeg mana hebt.
Iemand die met een skill veel damage verricht dat je niet overleeft? pak +10 str zodat je het net overleeft.
Dat soort dingen.
Void talisman, 4 seconden physical damage immunity.
Shrunken head, 10 (tot 5 ) seconden magic immunity.
Insanitarius, geeft een HP boost (+300 ofzo) en extra damage/speed/strength, maar je krijgt een DoT op je.
Consumeables (Health/mana potions)
etc.
Er wordt veel gebruik van gemaakt. En dan lees ik in dit topic allemaal van die reacties zoals ik hierboven geciteert heb.
Alsof 6 seconden niks is en dat het een doodzonde is dat het hand-matig geactiveerd wordt.
in HoN zou 6 seconden goddelijk zijn en handmatig activeren is een kleinigheid.
Ligt dat echt aan het ander type meta-game? of..?
[ Voor 5% gewijzigd door kaluro2 op 23-04-2010 12:32 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
6 seconden niet gestunned kunnen worden door jax*. Je kan dus gewoon nog steeds gestunned worden door alles en iederee. Je leest dus een beetje over alles heen..kaluro2 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:30:
[...]
Wow, ik speel zelf HoN en ik moet zeggen dat de 'spirit' / metagame van LoL echt anders ligt.
6 seconden dat je niet gestunned kan worden (Ik ken het item zelf niet ) is zeer veel, en met een klik op een hotkey activeer je het item.. duurt misschien 0,1 seconden ofzo.
bij HoN ben je echt aan het number crunchen en non stop 100% in paraatheid en daar worden 'activate' items vaker gehaald dan passive items ( oké een combinatie van de 2). 3-4 active items is geen zeldzaamheid.
Bijvoorbeeld "steamboots", die geven of +10 str, +10 agi of +10 intel, je kan ertussen 'togglen'.
Ben je een agi hero dan zet je hem op agi, heb je net even dat beetje mana nodig voor een skill, toggle je snel naar intel zodat je genoeg mana hebt.
Iemand die met een skill veel damage verricht dat je niet overleeft? pak +10 str zodat je het net overleeft.
Dat soort dingen.
Insanitarius, geeft een HP boost (+300 ofzo) en extra damage/speed/strength, maar je krijgt een DoT op je.
etc.
Er wordt veel gebruik van gemaakt. En dan lees ik in dit topic allemaal van die reacties zoals ik hierboven geciteert heb.
Alsof 6 seconden niks is en dat het een doodzonde is dat het hand-matig geactiveerd wordt.
*kans op stun is kleiner, bestaat nog steeds.
Ik zei al, ik ken het item niet.. de functionaliteit ook niet dusVerwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:10:
[...]
6 seconden niet gestunned kunnen worden door jax*. Je kan dus gewoon nog steeds gestunned worden door alles en iederee. Je leest dus een beetje over alles heen..
Maar de rest of mijn post.. iemand zin om er dieper op in te gaan?
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Inderdaad, het is niet zo dat je met dat item meteen veel beter bent. Want in die 6 seconden heeft Jax je allang dood met normale hits. Je hebt alleen iets meer kans om het eventueel te overleven. En daarbij geldt die active alleen voor jezelf. Dus als een teamgenoot of een minion Jax ook nog hit, die Jax dodged, stunned hij alsnog iedereen en ben je alsnog dood.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:10:
[...]
6 seconden niet gestunned kunnen worden door jax*. Je kan dus gewoon nog steeds gestunned worden door alles en iederee. Je leest dus een beetje over alles heen..
Verwijderd
Ik zal even mijn best doen:kaluro2 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:50:
[...]
Ik zei al, ik ken het item niet.. de functionaliteit ook niet dus
Maar de rest of mijn post.. iemand zin om er dieper op in te gaan?
Bij LoL is dit absoluut niet het gevallen. Zijn ook maar weinig active/toggle items dus dat is ook niet mogelijk. Wel is er bijvoorbeeld een zhonya's ring (geeft 100? AP, en een active van 2 sec unkillable/untargatable, maar je kan zelf ook niks), maar verder zijn er vrij weinig. De dingen die er wel zijn, zijn meestal op de active na vrij waardeloos en het geld dus niet waard.
Dat soort dingen.
etc.
Consumeables worden vooral veel early game gebruikt, om de lane een beetje te houden en dus niet te vaak terug te hoeven. Maar talismans etc bestaat niet in LoL. Ook die Insanitarius (elixers genoemd) worden af en toe wel gebruikt. Deze geven +300 hp, of + attackdmg/AP, maar dit komen al in veel mindere maten voor.
In LoL is 6 seconden ook meer dan goddelijk hoor, maar dat zit er helaas niet in. Alleen de stun van Ashe heeft een stun-duration die daar in de buurt komt, maar dat is een stun arrow die in een straight line gaat, en die dus met heel veel geluk en precisie aan moet komen voor stun. En daar draait het ook nog eens om de distance, dus voor een duration van zo lang moet je van heel erg ver schieten.
LoL wordt ook als "makkelijker" gezien als HoN, vooral dus door geen active items, geen denying en nog wat zooi. Maakt LoL daarom ook aantrekkelijker voor casual gamers, en is in mijn ogen dus ook op een ander publiek gericht als HoN.
My 2 cents.
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 19:06 ]
Je vergeet de quicksilver sash (120sec CD en is Cleanse) of Deathfire Grasp (damage/current health) bv.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:59:
[...]
(lang verhaal = http://th04.deviantart.co..._O___Text_by_dinyctis.jpg )
Verwijderd
De dingen die er wel zijn, zijn meestal op de active na vrij waardeloos en het geld dus niet waard.Risce schreef op zondag 25 april 2010 @ 13:14:
[...]
Je vergeet de quicksilver sash (120sec CD en is Cleanse) of Deathfire Grasp (damage/current health) bv.
Wel gezegd, maar zoals ik al zei, vrij waardeloos op active na.
Quicksilver sash = Negatron Cloak (48 mag res) = 700. 700 is dus elke twee minuten een Cleanse, haast net zo vaak als je geugrade summoner spell. Dat vind je niks?Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 13:44:
[...]
[zonder caps]De dingen die er wel zijn, zijn meestal op de active na vrij waardeloos en het geld dus niet waard. [zonder caps]
Wel gezegd, maar zoals ik al zei, vrij waardeloos op active na.
Verwijderd
Spendeer ik inderdaag heel erg graag ergens anders aanRisce schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:28:
[...]
Quicksilver sash = Negatron Cloak (48 mag res) = 700. 700 is dus elke twee minuten een Cleanse, haast net zo vaak als je geugrade summoner spell. Dat vind je niks?
wat zonde is. en ook weer een pluspunt: veel spelers houden er geen rekening mee.Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:46:
[...]
Spendeer ik inderdaag heel erg graag ergens anders aan. Je ziet ook zelde in games een Quicksilver sash, same for deathgrasp.
Verwijderd
Je ziet ze in High Elo games ook niet, wat dus aangeeft wat voor een rommel het is.Risce schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:03:
[...]
wat zonde is. en ook weer een pluspunt: veel spelers houden er geen rekening mee.
Quicksilver Sash is dan nog redelijk, maar ook niet geweldig.
Verwijderd
deathgrasp, is zeker naast zijn active nog wel goed! + dmg + 15%(dacht ik) cd lowering + mana regen? niks mis mee! daarnaast is die active wel oke, heb alleen het gevoel dat hij soms niet goed werkt. Iig die is dus voor een fiddle wel erg prettig.
misschien wel iets wat hoge prijs maar toch!
btw nieuwe updates voor de test realm: test realm notes
misschien wel iets wat hoge prijs maar toch!
btw nieuwe updates voor de test realm: test realm notes
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 10:56 ]
Dat zijn geen inhoudelijke argumenten, waardoor ik bijna zeg: "Als een ander in de sloot springt..."Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:10:
[...]
Je ziet ze in High Elo games ook niet, wat dus aangeeft wat voor een rommel het is.
Quicksilver Sash is dan nog redelijk, maar ook niet geweldig.
Quicksilver is simpelweg niet duur. Kijk, ik koop hem ook niet altijd. Maar bijvoorbeeld met Kennen is het wel handig, want ik heb dan geen cleanse en geen mana (!) en dus is banshees wat te duur.
Verwijderd
Tuurlijk is dat wel een goed argument.Risce schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:13:
[...]
Dat zijn geen inhoudelijke argumenten, waardoor ik bijna zeg: "Als een ander in de sloot springt..."
Quicksilver is simpelweg niet duur. Kijk, ik koop hem ook niet altijd. Maar bijvoorbeeld met Kennen is het wel handig, want ik heb dan geen cleanse en geen mana (!) en dus is banshees wat te duur.
Why change a winning formula?
In de nieuwe patch komen in elk geval 2 nieuwe active items met beide erg goede effecten!
Dus mogelijk dat de 'moeilijkheid' weer wat omhoog gaatquote: patch notesNew Item: Youmuu's Ghostblade:
+30 Attack Damage +15% Critical Chance
UNIQUE Passive: +20 Armor Penetration 15% Cooldown Reduction
UNIQUE Active: +20% movespeed and +50% attack speed for 4 seconds. Attacking enemy units with melee attacks increases the duration by 2 to a maximum of 8 seconds. 60 second cooldown.
New Item: Randuin's Omen:
+300 Health +90 Armor + 25 Health Regen per 5 Sec.
UNIQUE Passive: 15% Cooldown Reduction
UNIQUE Active: Slows movement speed and attack speed of surrounding units by 35% for 1 second + 0.5 seconds for each 100 Armor and Magic Resist. 60 second cooldown
Verwijderd
ben benieuwd, 1e item klinkt echt veel te goed, terwijl 2e niet echt speciaal klinkt imo.murphsy schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:04:
In de nieuwe patch komen in elk geval 2 nieuwe active items met beide erg goede effecten!
[...]
Dus mogelijk dat de 'moeilijkheid' weer wat omhoog gaat
Zal dus veel afhangen van de prijs.
Vraatj, als je nou eens gaat spelen ipv hier de hele tijd lopen te spammen!
Verwijderd
Speel laatste tijd meer US, en ik was vandaag nog op EU maar jullie waren al aan het spelenSaphuA schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:56:
Niet gehinderd door enige kennis van zaken nog welSaphuA schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:56:
Als jullie nou 1 hero zouden moeten aanwijzen die het hardste is op level 18, wie is dat dan?
hardste te spelen of hardste te killen? 
spelen: misschien Janna? slecht getimde ulti kan desastreus zijn, maar dr zijn vast moeilijkere heroes
hardste te killen: nasus, Nidalee, jax... heleboel eigenlijk, ligt eraan hoe goed speler is + build
spelen: misschien Janna? slecht getimde ulti kan desastreus zijn, maar dr zijn vast moeilijkere heroes
hardste te killen: nasus, Nidalee, jax... heleboel eigenlijk, ligt eraan hoe goed speler is + build
Ik heb toch altijd schrik van een lvl 18 mordekaiser. Op zich zijn alle hero's die een paar levels hoger zijn risicovoller, maar ik herinner me een potje waar het vijandig team enkel casters had, en ik een magic resist van boven de 300 =)
Mordekaiser kan je vaak gewoon negeren. Eerst het team eromheen doodmaken en je daarna pas afvragen wat je met Mordekaiser gaat doen. Hij heeft niets wat je tegenhoudt om dit gewoon op je gemak te doen (geen stun, uber dps, shields, etc)-SafaN- schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:52:
Ik heb toch altijd schrik van een lvl 18 mordekaiser. Op zich zijn alle hero's die een paar levels hoger zijn risicovoller, maar ik herinner me een potje waar het vijandig team enkel casters had, en ik een magic resist van boven de 300 =)
Normaal speel ik MasterYi, maar ben laatste tijd wezen kijken naar andere heroes.
Ben wezen testen en deze chars zijn toch wel een van de beste(althans voor mij) : Teemo, Katarina, Jax, Master YI.
Heb zelf laatst nog een Guide geschreven voor YI:
http://leaguecraft.com/st...031,There+can+be+only+ONE!
Wat vinden jullie hiervan?
Ben wezen testen en deze chars zijn toch wel een van de beste(althans voor mij) : Teemo, Katarina, Jax, Master YI.
Heb zelf laatst nog een Guide geschreven voor YI:
http://leaguecraft.com/st...031,There+can+be+only+ONE!
Wat vinden jullie hiervan?
tbh, ik heb niet met je guide gespeeld, maar smite is de op een na zwakste summoner skill (hello revive) en enkel nuttig als je ze de eerste 6 min van een game constant gebruikt (aka jungling)
aangezien yi niets van natuurlijke lifesteal heeft kan hij ook niet junglen. wachten tot je vampiric scepter hebt duurt te lang.
het enige dat yi nog een beetje kan is hard aanvallen, en dat stel je uit door meditation te levelen.
yi moet ook altijd last hitten en dat wordt echt moeilijk als je alpha en yuyu niet als eerste levelt.
aangezien yi niets van natuurlijke lifesteal heeft kan hij ook niet junglen. wachten tot je vampiric scepter hebt duurt te lang.
het enige dat yi nog een beetje kan is hard aanvallen, en dat stel je uit door meditation te levelen.
yi moet ook altijd last hitten en dat wordt echt moeilijk als je alpha en yuyu niet als eerste levelt.
eensch. Maar je kunt wel degelijk Vamp Scep eerst gaan, dan kun je prima junglen toch? Wacht je even op 1 potion erbij.-SafaN- schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:01:
tbh, ik heb niet met je guide gespeeld, maar smite is de op een na zwakste summoner skill (hello revive) en enkel nuttig als je ze de eerste 6 min van een game constant gebruikt (aka jungling)
Eerst lane je met smite, dus handig tegen iedereen. Extra 5gold per smite. Hierdoor kun je tower safen e.d.-SafaN- schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:01:
Nadat je Madreds razor+Vampiric scepter hebt jungle je alles leeg. Overigens moet je de Alpha Strike skill niet vergeten. 60% kans op 400 bonus magic dmg.
Ik heb genoeg matches gespeeld met YI, (160 potjes gespeeld, 1162 kills.) Ik ben nog geen enkele match een betere YI tegengekomen en ze leggen het allemaal af tegen me. Je moet echt trainen met mijn guide om er de feeling voor te krijgen.
New Skins in the Store
• Sanguine Garen
• Desert Trooper Garen
• Red Riding Annie
• Big Bad Warwick
• Warrior Princess Sivir
PVP.net v1.10.21
• Matchmaking will now attempt to match you with players that are of similar level in addition to ELO, although this window will expand the longer that you are in the queue
• Reduced the ELO boost that players of mixed skill receive when queuing as an Arranged Team
• Lowered the IP/XP granted for Twisted Treeline to correspond with the lower game time
• Ignoring another user will now auto-decline their friend requests
• Players that leave practice games during Champion Select will no longer get a message that they will receive a queue dodge penalty
• Added in logic to determine if a player did not transition to Champion Select correctly. When the system detects that a person hasn't transitioned correctly, it will dissolve the game at the end of the countdown.
• Fixed an issue that was preventing users from entering Champion Select in some cases
• Champion Select performance should be increased for some users
• Fixed an issue that was causing Masteries to not display in Champion Select in some cases
• Fixed a bug that was preventing 5 person premades from being matched against other 5 person premades in some cases
• Fixed issues with the word filter, and updated the content list to be more accurate
• Fixed an issue where practice games were displaying multiple times when using the sort function
• Fixed an issue where players would not transition to the Arranged Team lobby in some instances
• Fixed the sort arrows in the practice game menu
• Fixed an issue where the Quickplay button could be used to enter a queue that did not exist
• Updated many of the description tags for Champions to better match their abilities
League of Legends v1.0.0.83
Garen, The Might of Demacia
• Perseverance (passive) - Garen gains a large health regeneration boost when he stays out of combat for a few seconds
• Decisive Strike - Garen gains a movement speed boost upon activating this ability, and his next melee attack deals increased damage and silences his opponent
• Courage - Garen permanently increases his armor and magic resistance every time he kills a minion, and he can activate this ability to take reduced damage from all sources for a few seconds
• Judgment - Garen spins his sword rapidly around his body and moves with it, dealing large amounts of physical damage to all enemies within its radius
• Demacian Justice (ultimate) - Garen executes Demacian Justice upon an opponent, dealing a large amount of damage with bonus damage for health that an opponent is missing
Alistar
• Triumphant Roar self heal increased to 60/90/120/150/180 from 50/75/100/125/150
• Triumphant Roar now heals surrounding allied units for half of the self heal amount
• Headbutt is no longer castable while immobilized
Anivia
• Fixed a minor issue with Crystalize’s tooltip
Fiddlesticks
• Darkwind:
o Silence duration reduced to 1.2 from 1.5
o Reduced the number of bounces to 2/4/6/8/10 from 3/5/7/9/11
o Missile speed increased to 1200 from 800
• Crowstorm Ability Power ratio reduced to 1.75 from 2
• Dread’s tooltip has been fixed to now show the correct Magic Resist reduction value
Janna
• Howling Gale no longer tosses H-28G Evolution Turrets into the air
Jax
• Fixed a minor tooltip typo with Empower
• Leapstrike is no longer castable while immobilized.
• Equipment Mastery Health gained from attack damage reduced to 3 from 4.
• Base armor per level reduced to 3.2 from 4
Katarina
• Base Health increased to 478 from 460.
• Health per level increased to 83 from 75.
• Damage per level increased to 3.2 from 2
• Bouncing Blades bonus damage increased to 20/40/60/80/100 from 15/30/45/60/75.
• Killer Instinct (Passive): now increases damage from abilities and melee attacks by 8/12/16/20/24 each hit.
• Killer Instinct (Active):
o Using Shunpo reduces all damage received by 15/20/25/30/35 percent for 3 seconds.
o Using Bouncing Blades remains unchanged.
• Fixed a tooltip error with Shunpo where the damage listed was lower than the actual damage dealt.
• Death Lotus physical damage scaling increased to 55% of bonus attack damage from 50% of bonus attack damage.
• Voracity has been adjusted to trigger off kills or assists instead of a champion you've damaged within a short time frame. This should result in more consistent behavior, but not impact most cases.
Mordekaiser
• Siphon of Destruction shield bonus per hit reduced to 6/9/12/15/18 from 8/12/16/20/24.
• Iron Man:
o Shield decay rate increased to 3% a second from 2%.
o Damage to shield conversion ratio increased to 25% from 20%.
o Level 1 maximum shield value reduced to 140 from 175.
o Level 18 maximum shield value increased to 650 from 600.
• Fixed a minor tooltip typo with Children of the Grave
Morgana
• Dark Binding:
o Cooldown reduced to 12 seconds from 15 seconds
o Mana cost reduced to 60/75/90/105/120 from 80/100/120/140/160
o Total damage reduced to 80/130/180/240/300 from 90/150/245/315/440
o Duration reduced to 2/2.25/2.5/2.75/3 from 2.5/2.75/3/3.25/3.5
o Ability Power ratio now properly applies across all levels
• Tormented Soil:
o Now applies a stacking and renewing Magic Resistance debuff of 4/5/6/7/8 to targets in area. Lasts 2 seconds and stacks up to 5 times.
o Total damage decreased to 125/200/275/350/425 from 150/225/300/375/425 (actual damage approximately the same/higher with MR debuff included).
o Mana cost decreased to 70/90/110/130/150 from 80/100/120/140/160
• Soul Shackles initial burst Ability Power ratio decreased to .5 from 1
• Soul Shackles secondary burst Ability Power ratio increased to 1.5 from 1
• Attack range increased to 400 from 350.
• Attack speed per level increased to 1.4% from 1.25%
• Damage per level increased to 3.5 from 2.8
Nasus
• Recommended Items adjusted to include Chalice of Harmony
Nunu
• Base Magic Resist increased to 30 from 25.
• Consume:
o Heal increased to 125/200/275/350/425
o Mana cost reduced to 60 from 80 at all ranks.
o Cooldown reduced to 30/26/22/18/14 from 35/30/25/20/15.
o Ice Blast slow modified to 40/45/50/55/60 from 50/50/50/50/50
• Bloodboil:
o Movement Speed increase reduced to 11/12/13/14/15 from 10/12.5/15/17.5/20
o Duration reduced to 15 from 40
o Cooldown reduced to 15 from 20.
o Mana cost reduced to 50 from 75.
o If Bloodboil is cast on an ally, Nunu now also gains the affect of Bloodboil
• Absolute Zero mana cost reduced to 150/150/150 from 150/225/300.
• Visionary now requires 7 hits to activate down from 8.
Pantheon
• Fixed a minor tooltip typo with Heartseeker
• Aegis of Zeonia is no longer castable while Immobilized
Poppy
• Heroic Charge is no longer castable while immobilized
• Fixed a bug with Diplomatic Immunity where if a player used Cleanse while under the effects of Diplomatic Immunity, they could not target Poppy
Rammus
• Powerball mana cost reduced to 80/90/100/110/120 from 90/100/110/120/130
• Puncturing Taunt mana cost reduced to 50/65/80/95/110 from 50/70/90/110/130
• Base mana regen increased to 0.75 from 0.5
Ryze
• Rune Prison no longer prevents the target from attacking, and only immobilizes
Shen
• Vorpal Blade damage modified to 50/100/150/200/250, from 60/100/140/180/220
• Vorpal Blade Ability Power ratio increased to 0.65 from 0.6
• Feint:
o Energy cost modified to 45 from 60/55/50/45/40
o Cooldown increased to 9/8/7/6/5, from 3
o Feint now blocks damage from every hit for 1.5 seconds
o Feint blocks 40/75/110/145/180 damage from all non-turret damage sources
• Shadow Dash energy cost upon hitting a Champion increased to 50 from 40
• Shadow Dash cooldown increased to 10 from 9
• Stand United:
o Shield decreased to 300/525/750 from 400/600/800
o Duration reduced to 7.5 from 8.5
o Stand United no longer refunds the cooldown when interrupted
Sion
• Base movement speed increased to 315 from 310
• Feel No Pain block percentage increased to 40% from 20%
• Cryptic Gaze mana cost reduced to 100 at all ranks from 120
Soraka
• Wish cooldown changed to 100/90/80 from 120/90/60
Taric
• Imbue cooldown reduced to 16/15/14/13/12 from 20/19/18/17/16
• Imbue base heal amount increased to 100/150/200/250/300 from 70/120/170/220/270
• Fixed a bug with Dazzle that was incorrectly calculating minimum damage
• Radiance:
o Radiance no longer heals surrounding allied units
o Upkeep mana reduced to 4/7/10 from 10/15/20
o Startup mana cost increased to 20 from 10
Tristana
• Rocket Jump is no longer castable while immobilized
Tryndamere
• Battle Fury Critical Strike Chance per 10% health missing increased to 4.5% from 2.5% (due to the bug)
• Fixed a bug in which the critical strike chance was giving less per 10% health missing
• Blood Lust active cooldown reduced to 18/16/14/12/10 from 20/18/16/14/12
• Spinning Slash is no longer castable while immobilized
• Undying Rage cooldown reduced to 110/100/90 from 130/115/100
Twisted Fate
• Fixed a bug with Pick a Card where Red Card's AOE would penetrate spell shields
Warwick
• Hunter's Call has been adjusted to work on nearby allied champions instead of globally
• Fixed a bug with Infinite Duress where Warwick would sometimes stay stunned even if his opponent broke out of the effect
Last edited by Ymir; Yesterday at 19:33 PM..
Quote Rating (-1)
Ymir
View Public Profile
Send a private message to Ymir
Find all posts by Ymir
Ymir is online now Ymir's Avatar ?? Ymir English Community Manager Join Date: Sep 2009
Old Yesterday, 17:42 PM
Items
• Executioner's Calling active ability changed to a target spell that inflicts the target with Grievous Wound for 7 seconds, causing 50% reduced healing and regeneration. 40 second cooldown.
• New Item: Youmuu's Ghostblade:
o +30 Attack Damage +15% Critical Chance
o UNIQUE Passive: +20 Armor Penetration 15% Cooldown Reduction
o UNIQUE Active: +20% movespeed and +50% attack speed for 4 seconds. Attacking enemy units with melee attacks increases the duration by 2 to a maximum of 8 seconds. 60 second cooldown.
• New Item: Randuin's Omen:
o +300 Health +90 Armor + 25 Health Regen per 5 Sec.
o UNIQUE Passive: 15% Cooldown Reduction
o UNIQUE Active: Slows movement speed and attack speed of surrounding units by 35% for 1 second + 0.5 seconds for each 100 Armor and Magic Resist. 60 second cooldown
Summoner Spells
• Fortify will now affect all allied towers, not just the forward most towers in a lane
• Teleport will now allow you to travel to all allied towers, not just the forward most towers in a lane
• Rally no longer heals surrounding allied units
• Rally cooldown reduced to 270 from 360
General
• New secondary assist system added. Champions may now gain assists on kills if they contributed to the battle via active abilities but did not deal damage (i.e. slowed an opponent with Wither, hasted the ally who got the kill with Time Warp, etc.). In addition, assists should now be properly granted if you debuffed an enemy but they were immune to the damage (Teemo mushroom slowing an invulnerable Kayle). Certain effects like blind, reveal, and attack speed slows will not grant assists.
• Healing should now display green floating text.
• The HUD can now be hidden using [alt] + [-]
• Responding using the /r function will now correctly respond to the most recent person that whispered you
• The mouse wheel can now be used to scroll up and down in the shop
• Fixed several server crashes
• Fixed a crash that occurred upon buying a consumable from the shop
• Fixed a bug where players would hear clicking noises in place of certain spells sounds
• Fixed a bug in the Tutorial where Cloth Armor would occasionally show up as a Faerie Charm.
• Fixed a bug where pressing [esc] during the Tutorial would freeze the camera
• Fixed a bug where the Nunu bot would have an unlocalized name
Verwijderd
eindelijk is katarina weer wat geboost. Kan wel weer eens mijn vaste char worden vanaf nu.
Verwijderd
Zelf ook maar eens een guide geschreven over Karthus, hij is wat lang geworden, maar who cares. Dus als iemand van jullie nog even flink wil pwnen, follow my guide.
http://lol-europe.com/boa...d.php?p=452190#post452190
Ah dus dat is het geheim achter jouw Karthus gepwn.
Nu iedereen dit weet is het hele spel verziekt
Nu iedereen dit weet is het hele spel verziekt
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik zou zeker wat later gaan voor Wall of Pain, als 4e (LW, DEF, LW, WALL). Hij is namelijk nogal duur om te casten. Ook jammer als je geen Clarity kiest trouwens. Je ulti costs ook nogal wat mana...Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:36:
Zelf ook maar eens een guide geschreven over Karthus, hij is wat lang geworden, maar who cares. Dus als iemand van jullie nog even flink wil pwnen, follow my guide.
Hmm, ben gisteren weer door m'n teammates voor n00b uitgemaakt 
Omdat ik als eerste ga voor een Chalice of Harmony en dan een Ghostblade in plaats van gewoon direct 2 Averice blades op Gangplank
Omdat ik als eerste ga voor een Chalice of Harmony en dan een Ghostblade in plaats van gewoon direct 2 Averice blades op Gangplank

N00B!Jeffroiscool schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 08:23:
Hmm, ben gisteren weer door m'n teammates voor n00b uitgemaakt
Ik snap die andere mensen soms ook niet, heb ik een keer mijn dag niet waardoor ik 1 death meer heb dan een ander teamlid, word ik meteen uitgemaakt voor feeder, noob en w/e... Naja ik besteed er gewoon geen aandacht meer aan.
Tja, m'n teammate was 16x dood en ik 9x en ik krijg de schuld omdat ik 900 crit had moeten hebben volgens hem omdat hij crit twitch speelde en ook hoge crits haalde maarja dan heeftie geen survivability hewimjongil schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:14:
[...]
N00B!
Ik snap die andere mensen soms ook niet, heb ik een keer mijn dag niet waardoor ik 1 death meer heb dan een ander teamlid, word ik meteen uitgemaakt voor feeder, noob en w/e... Naja ik besteed er gewoon geen aandacht meer aan.

Verwijderd
van een twitch speler moet je je sowieso nooit iets aantrekken. Over een echte newbie character gesproken
Dat zijn idd meestal de arrogantste, irritantste spelers...Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:16:
van een twitch speler moet je je sowieso nooit iets aantrekken. Over een echte newbie character gesproken
Verwijderd
Hoe eerder je je enemy terug kan dringen hoe beter. Daar is WoP gewoon erg goed voor, daarom liever nog wat eerder. Clarity is een no-go, aangezien er gewoon veel betere spells zijn. Ulti kost nogal wat, maar na lvl 6 mag je nooit in mana problemen komen. En aangezien je ulti pas op lvl 6 krijgt, moet ie altijd rdy zijn.Risce schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:53:
[...]
Ik zou zeker wat later gaan voor Wall of Pain, als 4e (LW, DEF, LW, WALL). Hij is namelijk nogal duur om te casten. Ook jammer als je geen Clarity kiest trouwens. Je ulti costs ook nogal wat mana...
Gisteren weer eens een kemel gemaakt met blitz.
Ik ging een teammate helpen. Hij ontsnapte met 10h van een evelyn die wegliep omdat ie mij zag aankomen. Natuurlijk doe ik een rocket grap, niet lettende op het feit dat mijn teammate dan net naast mij stond.
dus ja ik had evelyn dood, maar niet voor hij mijn mate afmaakte ... Gelukkig heb ik het later in de game kunnen goedmaken, en was hij ook niet al te kwaad ervoor
Khartus is ook een favoriet van me, maar nog niet genoeg punten om hem te kopen ... Had alleen last met hem dat je na een goede begin/midgame je tegen endgame niet te veel meer kunt forceren omdat je dikwijls main target bent. Dikwijls ging ik van een 15/2/10 na 30 min naar een 20/10/15 na 60 min.
Ik ging een teammate helpen. Hij ontsnapte met 10h van een evelyn die wegliep omdat ie mij zag aankomen. Natuurlijk doe ik een rocket grap, niet lettende op het feit dat mijn teammate dan net naast mij stond.
dus ja ik had evelyn dood, maar niet voor hij mijn mate afmaakte ... Gelukkig heb ik het later in de game kunnen goedmaken, en was hij ook niet al te kwaad ervoor
Khartus is ook een favoriet van me, maar nog niet genoeg punten om hem te kopen ... Had alleen last met hem dat je na een goede begin/midgame je tegen endgame niet te veel meer kunt forceren omdat je dikwijls main target bent. Dikwijls ging ik van een 15/2/10 na 30 min naar een 20/10/15 na 60 min.
Kayle is een 'her' niet een 'him'Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:36:
Overigens ga ik persoonlijk liever voor Lay Waste, Defile, Lay Waste, Wall of Pain.
Of soms zelfs als er al genoeg early game slow is LW, Defile, LW, Defile, LW, Requiem, LW, WoP, LW, Defile, Requiem, Defile, WoP, Defile, WoP, Requiem, WoP, WoP
WoP kost toch te veel energy op lvl 3.
Verwijderd
Wat betreft kayle, ik wist dat ze een her was, staat ook verderop in de zin, typefoutje dusAdames schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:21:
[...]
Kayle is een 'her' niet een 'him'
Overigens ga ik persoonlijk liever voor Lay Waste, Defile, Lay Waste, Wall of Pain.
Of soms zelfs als er al genoeg early game slow is LW, Defile, LW, Defile, LW, Requiem, LW, WoP, LW, Defile, Requiem, Defile, WoP, Defile, WoP, Requiem, WoP, WoP
WoP kost toch te veel energy op lvl 3.
Hoe kan er nu al genoeg slow zijn als je solo mid bent? Wall of Pain is gewoon perfect voor first kill, en sowieso om je enemy op afstand te houden en free te farmen.
Kan begrijpen dat je vind dat WoP teveel kost op lvl 3, maar dat vind ik het wel waard als ik daardoor 1 van de 3 keren een first blood krijg.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 23:17 ]
Kenden jullie deze al?
lolbase.net is een database waar je je logfiles kunt uploaden via een client. Door alle data die geupload is kan je dan statistieken bekijken over jezelf en andere.
Dus iedereen lekker uploaden zodat dit bruikbaar wordt
lolbase.net is een database waar je je logfiles kunt uploaden via een client. Door alle data die geupload is kan je dan statistieken bekijken over jezelf en andere.
Dus iedereen lekker uploaden zodat dit bruikbaar wordt
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Welke tank vinden het beste voor in pre-made 5v5 en 3v3 games?
Ik speel de laatste week redelijk veel Garen en werd daar vaak als de tank aangewezen.
Hierbij had ik vaak 300+ armor en 100-150 MR en een atma's impaler voor attack. (erg team afhankelijk)
Deze rol beviel me eigenlijk wel erg goed. Vooral als je eenmaal Thornmail had tegen de phy dps tegenstanders, was het altijd lachen hoe ze zichzelf de dood sloegen.
Hierdoor heb ik nu de neiging om te gaan sparen voor een champion die ervoor weggelegd is om tank te worden.
Ik neig nu erg naar Rammus, omdat deze ook nog gewoon flinke damage kan doen (mede door zijn passive) en hij het effect van thornmail als skill heeft.
Welke tank zouden jullie aanbevelen aan iemand die nog wel damage wilt doen?
Ik speel de laatste week redelijk veel Garen en werd daar vaak als de tank aangewezen.
Hierbij had ik vaak 300+ armor en 100-150 MR en een atma's impaler voor attack. (erg team afhankelijk)
Deze rol beviel me eigenlijk wel erg goed. Vooral als je eenmaal Thornmail had tegen de phy dps tegenstanders, was het altijd lachen hoe ze zichzelf de dood sloegen.
Hierdoor heb ik nu de neiging om te gaan sparen voor een champion die ervoor weggelegd is om tank te worden.
Ik neig nu erg naar Rammus, omdat deze ook nog gewoon flinke damage kan doen (mede door zijn passive) en hij het effect van thornmail als skill heeft.
Welke tank zouden jullie aanbevelen aan iemand die nog wel damage wilt doen?
ik vind amumu en blitz geweldig:
blitz is niet echt tank tank, maar wel een goede initiator.
amumu is van het type dat echt kan tanken, en bovendien ook te gevaarlijk is om zomaar te negeren (kan zich snel verplaatsen met bandage toss, heeft een aoe damage en debuff, en ult is een aoe stun
alistar wordt ook als een goede tank beschouwd, maar die heb ik nog niet onder de knie.
blitz is niet echt tank tank, maar wel een goede initiator.
amumu is van het type dat echt kan tanken, en bovendien ook te gevaarlijk is om zomaar te negeren (kan zich snel verplaatsen met bandage toss, heeft een aoe damage en debuff, en ult is een aoe stun
alistar wordt ook als een goede tank beschouwd, maar die heb ik nog niet onder de knie.
Verwijderd
Ik heb me ook aangemeld op de EU server, speel als CaptMiB...
(mag je toevoegen)
Ik speelde af en toe DOTA met een vriend, en dit leek me ook leuk.
Heb gisteravond even een practice gespeeld met Kayle, was leuk.
Spel ziet er goed uit en speelt lekker. Het is wat overzichtelijker dan DOTA.
Maar ik ben verder een enorme n00b, lukte me maar om 2 kills te maken, met veel moeite.
Het lijkt me leuk eens met jullie te spelen in gewoon 5 tegen 5.
En dan niet tegen cheatende bots (die altijd sneller levelden).
Moet zeggen dat bijvoorbeeld de items die worden aangeraden wel een handige feature is.
In Dota was ik tijdens het spelen altijd 5 minuten bezig met het lezen van de items, en dan blijkt dat je een item nodig had wat je alleen door kills kon verkrijgen...
Maar goed. Als jullie het aandurven mij wat tips te geven hoor ik het graag.
(mag je toevoegen)
Ik speelde af en toe DOTA met een vriend, en dit leek me ook leuk.
Heb gisteravond even een practice gespeeld met Kayle, was leuk.
Spel ziet er goed uit en speelt lekker. Het is wat overzichtelijker dan DOTA.
Maar ik ben verder een enorme n00b, lukte me maar om 2 kills te maken, met veel moeite.
Het lijkt me leuk eens met jullie te spelen in gewoon 5 tegen 5.
En dan niet tegen cheatende bots (die altijd sneller levelden).
Moet zeggen dat bijvoorbeeld de items die worden aangeraden wel een handige feature is.
In Dota was ik tijdens het spelen altijd 5 minuten bezig met het lezen van de items, en dan blijkt dat je een item nodig had wat je alleen door kills kon verkrijgen...
Maar goed. Als jullie het aandurven mij wat tips te geven hoor ik het graag.
Verwijderd
nieuwe heroine: klik hier
daarnaast word rammus vaak wel als beste tank beschouwd, alistar is vooral erg goed om towers te pushen maar ook erg vervelend als je zijn headbutt goed onder de knie hebt. Dan kun je namelijk heroes in een groep van jezelf headbutten en zijn ze best wel snel dood...
@leach: de vraag is welke rol vind je leuk om te spelen, kayle is een behoorlijk tank (ookal kant ze wel dpsen) maar wil je ranged/mage/dps/carry/support spelen?
paar leuke heroes om uit te proberen: fiddlesticks, kennen, shaco, ashe, soraka. Heb je allemaal verschillende classes.
tip: bezoek eens de forums, staat ontzettend veel informatie over de verschillende hero inclusief guides hoe je ze het beste kunt spelen. zo krijg je ook een idee van hoe een hero in elkaar steekt.
ik zelf, speel veel met fiddlesticks, ben er sinds het begin van het spel fan van en begin het ook steeds beter te kunnen. In het begin ga je wel met de recommended items bezig, maar al snel zul je een hele andere build gaan maken.
Zo begin ik zelf altijd met een tome voor de + dmg en een HP pot
daarna afhankelijk hoe het gaat, tome ---> mejals
en daarna boots.
zo maakt iedereen zijn eigen build dus.
oftewel lees dit topic door en bezoek zeker het Lol eu/ Lol america forum!
daarnaast word rammus vaak wel als beste tank beschouwd, alistar is vooral erg goed om towers te pushen maar ook erg vervelend als je zijn headbutt goed onder de knie hebt. Dan kun je namelijk heroes in een groep van jezelf headbutten en zijn ze best wel snel dood...
@leach: de vraag is welke rol vind je leuk om te spelen, kayle is een behoorlijk tank (ookal kant ze wel dpsen) maar wil je ranged/mage/dps/carry/support spelen?
paar leuke heroes om uit te proberen: fiddlesticks, kennen, shaco, ashe, soraka. Heb je allemaal verschillende classes.
tip: bezoek eens de forums, staat ontzettend veel informatie over de verschillende hero inclusief guides hoe je ze het beste kunt spelen. zo krijg je ook een idee van hoe een hero in elkaar steekt.
ik zelf, speel veel met fiddlesticks, ben er sinds het begin van het spel fan van en begin het ook steeds beter te kunnen. In het begin ga je wel met de recommended items bezig, maar al snel zul je een hele andere build gaan maken.
Zo begin ik zelf altijd met een tome voor de + dmg en een HP pot
daarna afhankelijk hoe het gaat, tome ---> mejals
en daarna boots.
zo maakt iedereen zijn eigen build dus.
oftewel lees dit topic door en bezoek zeker het Lol eu/ Lol america forum!
Ik speel eigenlijk vooral Dr. Mundo, Annie of Twisted Fate. De laatste tijd ligt de focus vooral op Mundo. Ik merk tegenwoordig dat ik een stuk minder vaak van champion wissel. Eerder speelde ik vrijwel elk potje weer wat anders, nu probeer ik vooral steeds beter te worden in mijn top 3.
Het opbouwen van runesetjes helpt natuurlijk ook...
Het opbouwen van runesetjes helpt natuurlijk ook...
Hahaha! Net een potje aan het spelen waarbij we tegen een behoorlijk noob team speelde. Uiteindelijk deden daarvan 3 er een ragequit waardoor het 4vs2 voor ons was. Dus waren we dik aan het winnen. Maar d'r zat bij ons een vervelend ventje dus ik denk ik doe lekker surrender. En doen er gewoon 2 mee haha! Superdroog.
Hallo met Tim
Verwijderd
Wat een vette game! zag dit topic hier en dacht probeer het eens uit. Ben al de hele dag aan het spelen, af en toe afgewisseld met een potje SC2. Nick ingame is hetzelfde als hier op het forum. Speel op de Amerikaanse server.
Sjizo, ik en vrienden zitten ook op de US server. Deze is flink minder buggy dan de EU versie
Heb je al een beetje een voorkeur voor een bepaalde champion ontwikkeld?
Voor vragen kan je natuurlijk hier terecht!
Ik heb inmiddels een nieuwe Annie build ontwikkeld die geweldig gaat, hij is iets defensiever dan normaal op Annie gespeeld wordt en daardoor is de survivability veel groter. In andere woorden: je Mejai's Soulstealer komt meestal vol!
Start items: mana crystal + 2 healing potions
Eerste return: Mejai's Soulstealers (als je geld hebt) anders AP tome + Boots of Swiftness
Catalyst bouwen
Catalyst > Rod of Ages OF Banshee's Veil afhankelijk van team
Giant's Belt
Rylah's Scepter OF Banshee's Veil
Void Staff
Rylah's Scepter OR Deathfire Grasp
Voldoende nuke, maar ook veel hitpoints. Works like a charm.
Ik heb inmiddels een nieuwe Annie build ontwikkeld die geweldig gaat, hij is iets defensiever dan normaal op Annie gespeeld wordt en daardoor is de survivability veel groter. In andere woorden: je Mejai's Soulstealer komt meestal vol!
Eerste return: Mejai's Soulstealers (als je geld hebt) anders AP tome + Boots of Swiftness
Catalyst bouwen
Giant's Belt
Void Staff
Singed! Gemaakt van sneaky kills en kip-zonder-kop gameplay!
Build:
-Mana gem
-Health potion
-Mana gem > Catalyst of the Protector
-Basic boots
-Catalyst of the Protector > Rod of Ages
-Basic boots > Speed boots
-Rilijy scepter (Of hoe dat ding maar heet)
Nu is de game vaak wel over, maar anders
-Guardian Angel
Summoner skills:
Ghost en Flash
Abilities levelen:
1 fling
2 poison
3 poison
4 goo
5 poison
6 ulti
Verder: poison snel maxen, daarna fling, daarna goo, wanneer mogelijk ulti.
Runes: Magic Penetration!
Masteries: 9 utility, 21 offense.
Eerste paar lvl's defensief spelen, en wanneer mogelijk enemy heroes de tower/lane mate in flingen. Vooral niet doodgaan is wat je moet doen. Als je poison lvl 3 hebt kun je door waves heen gaan rennen en er een paar killen (Voor poison lvl 3 je poison niet te veel gebruiken vanwege mana intensiteit). Vanaf poison lvl 4 eet je waves op en kun je enemy heroes er bij truuken door ze te kiten, en je poison in te gooien. Een mooi geplaatste goo om een pad te blocken kan je lane mate kills opleveren. Zodra je je speed boots hebt ren je overal bij langs en ben je nooit te pakken, combineer dat met ghost en flash om uit moeilijke situaties te komen!!
Verder niet te veel proberen te killen, dat doen enemy heroes zelf wel door door je posion heen te lopen. Een goed geplaatste fling kan team fights winnen, en voor de rest ren je overal als een idioot om/door heen (Met poison aan uiteraard). Af en toe maak je zo eens een kill, maar je bent geen solo-nuke!!!
Build:
-Mana gem
-Health potion
-Mana gem > Catalyst of the Protector
-Basic boots
-Catalyst of the Protector > Rod of Ages
-Basic boots > Speed boots
-Rilijy scepter (Of hoe dat ding maar heet)
Nu is de game vaak wel over, maar anders
-Guardian Angel
Summoner skills:
Ghost en Flash
Abilities levelen:
1 fling
2 poison
3 poison
4 goo
5 poison
6 ulti
Verder: poison snel maxen, daarna fling, daarna goo, wanneer mogelijk ulti.
Runes: Magic Penetration!
Masteries: 9 utility, 21 offense.
Eerste paar lvl's defensief spelen, en wanneer mogelijk enemy heroes de tower/lane mate in flingen. Vooral niet doodgaan is wat je moet doen. Als je poison lvl 3 hebt kun je door waves heen gaan rennen en er een paar killen (Voor poison lvl 3 je poison niet te veel gebruiken vanwege mana intensiteit). Vanaf poison lvl 4 eet je waves op en kun je enemy heroes er bij truuken door ze te kiten, en je poison in te gooien. Een mooi geplaatste goo om een pad te blocken kan je lane mate kills opleveren. Zodra je je speed boots hebt ren je overal bij langs en ben je nooit te pakken, combineer dat met ghost en flash om uit moeilijke situaties te komen!!
Verder niet te veel proberen te killen, dat doen enemy heroes zelf wel door door je posion heen te lopen. Een goed geplaatste fling kan team fights winnen, en voor de rest ren je overal als een idioot om/door heen (Met poison aan uiteraard). Af en toe maak je zo eens een kill, maar je bent geen solo-nuke!!!
Verwijderd
Heb inderdaad al een beetje een voorkeur. Speel nu voornamelijk met master yi. Annie heb ik ook geprobeerd en vond ik ook wel leuk. Nu is het voornamelijk veel uitproberen met items om te kijken wat het best bij yi past.
Begin wel echt een hekel te krijgen aan teemo als tegenstander
maar overall vind ik het een erg gaaf spel. Heb al 2 vrienden overgehaald om ook te spelen. Erg leuk, pre arranged team met vrienden.
@ murphsy wat is je nick dan voeg ik je toe, kunnen we misschien een keer samen een potje doen
Begin wel echt een hekel te krijgen aan teemo als tegenstander
@ murphsy wat is je nick dan voeg ik je toe, kunnen we misschien een keer samen een potje doen
Ik zou zeker eerst Poison gaan. Niemand is dom genoeg om dichtbij de tower te komen op lvl 1-3. Ik zou rylai's scepter ook eerder nemen, immers, dan slowed je poison dus.P4p3Rc1iP schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:12:
Singed! Gemaakt van sneaky kills en kip-zonder-kop gameplay!
----lang verhaal----
O, en cleanse is ook wel handig, ipv Flash, want als je eraan komt rushen, is er altijd wel iemand met een stun en Cleanse heeft een lage cooldown. Alternatief, als je werkelijk denkt dat je Flash nodig hebt: Quicksilver Sash (active: Cleanse).
[ Voor 57% gewijzigd door Risce op 10-05-2010 17:00 ]
Ik heb dit ff uitgeprobeerd, maar ik vind het echt een supervervelende build. Ik kom zo ontzettend mana tekort in het begin. Ga jij vaak terug naar town ofzo? Of zit je nooit mid met annie? Of zijn het misschien je runes/masteries?murphsy schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:31:
Sjizo, ik en vrienden zitten ook op de US server. Deze is flink minder buggy dan de EU versieHeb je al een beetje een voorkeur voor een bepaalde champion ontwikkeld?
Catalyst bouwen
Giant's Belt
Void Staff
Later in de game is het overigens verder wel prima, maar met name in het begin vind ik het gebrek aan mana erg vervelend.
Hallo met Tim
Ik snap je punt over deze build, maar annie hoeft op zich niet veel mana kwijt te raken. De stun bouw je op met je shield en je gratis spells die creeps doden. Als de stun aan is, zeker na lvl 6, komt toch niemand meer in de buurt en autoattack je de creeps, of begin je weer met je gratis kill creep-spell.Pkunk schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:06:
[...]
Ik heb dit ff uitgeprobeerd, maar ik vind het echt een supervervelende build. Ik kom zo ontzettend mana tekort in het begin. Ga jij vaak terug naar town ofzo? Of zit je nooit mid met annie? Of zijn het misschien je runes/masteries?
Later in de game is het overigens verder wel prima, maar met name in het begin vind ik het gebrek aan mana erg vervelend.
Nou de EU server begint weer lekker buggy te worden zeg. Inloggen duurt een eeuwigheid en zo af en toe kan je ook niet met een game beginnen omdat er een timeout is. Komt dan zo'n melding van "is het niet je firewall?".....
Wordt weer tijd voor een reset.
Wordt weer tijd voor een reset.
Je hoeft ook niet iemand meteen een toren in te gooien. Als je snel genoeg op het uiteinde van de bosjes op je lane gaat staan is er vaak wel iemand die er even in rent om te kijken, als je dan iemand snel de bosjes in kan gooien, boven op een dps lanemate heb je vaak meteen al een assist te pakken. Daarnaast kan je ook creeps flingen voor wat extra gold. Poison kun je op lvl 1 toch nog niet echt gebruiken vanwege de mana cost en de lage dmg op lvl 1 poison.Risce schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:58:
[...]
Ik zou zeker eerst Poison gaan. Niemand is dom genoeg om dichtbij de tower te komen op lvl 1-3. Ik zou rylai's scepter ook eerder nemen, immers, dan slowed je poison dus.
O, en cleanse is ook wel handig, ipv Flash, want als je eraan komt rushen, is er altijd wel iemand met een stun en Cleanse heeft een lage cooldown. Alternatief, als je werkelijk denkt dat je Flash nodig hebt: Quicksilver Sash (active: Cleanse).
Cleanse kan inderdaad ook en is een goed alternatief voor flash, toch heb ik zelf liever flash, maar dat is persoonlijke voorkeur.
Rylai's Scepter is inderdaad een goed item, en de slow is ook geweldig, maar je wilt toch eerst je Rod of Ages af hebben, deze is belangrijker, en het lukt je nooit om, als je eerst een Rylai's Scepter hebt, je 1e Rod of Ages voor 25min af te maken.... Daarnaast wil je dit ding gewoon zo snel mogelijk omdat je anders qua HP en mana pool erg achter gaat lopen. Als je de ROA hebt kun je eigenlijk permanent je poison trail aan hebben.
Het is natuurlijk onzin om creeps te gooien. Zoals je wellicht weet kost de throw 100 mana. Dat is bijna een derde van al je mana.P4p3Rc1iP schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:10:
[...]
Je hoeft ook niet iemand meteen een toren in te gooien. Als je snel genoeg op het uiteinde van de bosjes op je lane gaat staan is er vaak wel iemand die er even in rent om te kijken, als je dan iemand snel de bosjes in kan gooien, boven op een dps lanemate heb je vaak meteen al een assist te pakken. Daarnaast kan je ook creeps flingen voor wat extra gold. Poison kun je op lvl 1 toch nog niet echt gebruiken vanwege de mana cost en de lage dmg op lvl 1 poison.
Cleanse kan inderdaad ook en is een goed alternatief voor flash, toch heb ik zelf liever flash, maar dat is persoonlijke voorkeur.
Rylai's Scepter is inderdaad een goed item, en de slow is ook geweldig, maar je wilt toch eerst je Rod of Ages af hebben, deze is belangrijker, en het lukt je nooit om, als je eerst een Rylai's Scepter hebt, je 1e Rod of Ages voor 25min af te maken.... Daarnaast wil je dit ding gewoon zo snel mogelijk omdat je anders qua HP en mana pool erg achter gaat lopen. Als je de ROA hebt kun je eigenlijk permanent je poison trail aan hebben.
ROA is altijd beter als je die vroeg hebt, kan ik inkomen, maar permanent je poison trail aan is een grote overstatement. Dat kan alleen met je ulti aan.
Waarom neem je dan Flash?
Als ik singed speel (samen met rammus toch wel favo char), dan neem ik ook altijd fling als eerste.
De damage van poison op lvl 1 is toch erg laag. Een fling met 2 autohits doet best wel wat damage, zeker als je teammate ook nog eens wat aan valt. Iemand die is geflinged loopt altijd weer terug, waardoor die niet kan aanvallen.
Creeps gaan flingen is dan wel onzin.
Ik begin zelf altijd met een sapphire crystal en 2 hp potions. Bouw die tot catalyst. Dan snel de boots of swiftness. Als ik dan tegen casters moet of als het potje wel erg goed gaat dan bouw ik de catalyst tot banshees, anders neem ik RoA.
Dan meestal een tear of the goddess. Als ik eerst RoA had dan alsnog een banshees. En dan evt nog archangel.
Verder als het erg goed gaat dan wil ik nog wel eens mejai's nemen.
Als summoner skills neem ik sowieso ghost. Samen met ultimate en de boots of swiftness ben je bijna ongrijpbaar en kan je zelf veel flingen. Tweede skill is of exhaust (samen met goo en fling leuk, maar beetje overkill later). Flash is ook redelijk veilig. En Teleport is ook erg sterk early game.
Met teleport en later ghost + boots kan je in de laning phase snel healen en spullen kopen terwijl het je nauwelijks geld kost
De damage van poison op lvl 1 is toch erg laag. Een fling met 2 autohits doet best wel wat damage, zeker als je teammate ook nog eens wat aan valt. Iemand die is geflinged loopt altijd weer terug, waardoor die niet kan aanvallen.
Ik begin zelf altijd met een sapphire crystal en 2 hp potions. Bouw die tot catalyst. Dan snel de boots of swiftness. Als ik dan tegen casters moet of als het potje wel erg goed gaat dan bouw ik de catalyst tot banshees, anders neem ik RoA.
Dan meestal een tear of the goddess. Als ik eerst RoA had dan alsnog een banshees. En dan evt nog archangel.
Als summoner skills neem ik sowieso ghost. Samen met ultimate en de boots of swiftness ben je bijna ongrijpbaar en kan je zelf veel flingen. Tweede skill is of exhaust (samen met goo en fling leuk, maar beetje overkill later). Flash is ook redelijk veilig. En Teleport is ook erg sterk early game.
Met teleport en later ghost + boots kan je in de laning phase snel healen en spullen kopen terwijl het je nauwelijks geld kost
Dan vergeet je dus Rylai's. Een werkelijk essentieel item op Singed, vind ik. Je hebt in feite een immense wall of slowAdames schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:32:
Als ik singed speel (samen met rammus toch wel favo char), dan neem ik ook altijd fling als eerste.
Slow heb je ook al van je goo... Daarnaast klinkt het misschien stom, maar al te veel slowen met Singed is niet altijd goed. Als ze geslowed zijn geven ze vaak/sneller op met achter je aan rennen, terwijl dat juist voor kills kan zorgen. Als je iemand de halve map achter je aan hebt rennen vallen ze vaak dood neer voordat ze in de gaten hebben dat ze je niet kunnen pakken en veel damage krijgen. Als ze geslowed zouden zijn geven ze vaak veel eerder op, dus doe je minder damage.
Daarom is Rylais scepter in het begin niet goed, later, als je meer en meer team fight hebt is het wel handig, om zo ook je team mates te redden en omdat dan het hele team geslowed word.
En wat betreft creeps flingen, nee, meestal is het niet goed, maar als de lane toch leeg is, of als je aan het pushen bent en ze durven niet in de buurt te komen heb je zo gratis wat extra gold. Oh, en het werkt ook leuk in de jungle.
En even iets anders, ik zie nu dat de servers down zijn... Is er een nieuwe patch ofz?
Daarom is Rylais scepter in het begin niet goed, later, als je meer en meer team fight hebt is het wel handig, om zo ook je team mates te redden en omdat dan het hele team geslowed word.
En wat betreft creeps flingen, nee, meestal is het niet goed, maar als de lane toch leeg is, of als je aan het pushen bent en ze durven niet in de buurt te komen heb je zo gratis wat extra gold. Oh, en het werkt ook leuk in de jungle.
En even iets anders, ik zie nu dat de servers down zijn... Is er een nieuwe patch ofz?
[ Voor 19% gewijzigd door P4p3Rc1iP op 12-05-2010 16:25 ]
Hier download hij een patch... dus denk het wel. Zal de nieuwe hero ook wel in zitten.
Verwijderd
haha, net op US grote fail game. Eerste keer dat ik Garen op pakte, eind-score van 15-1-8 maar toch dik verloren. Wel leuke champion. Lekkere tank met toch wel wat DPS.
Hoe zit je in je runes? Misschien dat hier het verschil ligt? Ik draag in elk geval 3 flat mana/5 quintessences. Verder recall ik juist bijna nooit, misschien dat je iets conservatiever met je mana moet spelen? Ik gooi eigenlijk alleen spells op de tegenstander als ik weet dat hij dood gaat.Pkunk schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:06:
[...]
Ik heb dit ff uitgeprobeerd, maar ik vind het echt een supervervelende build. Ik kom zo ontzettend mana tekort in het begin. Ga jij vaak terug naar town ofzo? Of zit je nooit mid met annie? Of zijn het misschien je runes/masteries?
Door je tegenstander niet constant te bestoken geef je hem ook geen info over hoeveel damage je doet. Op lvl 6 is Tibbers + volle nuke dan een mooie verrassing.
Het probleem is dan wel free-farm. Je moet een balans weten tussen je tegenstander proberen vaker te laten teruggaan, hen dood maken met een verrassing en hen op afstand houden van jouw creeps. Dan kunnen ze niet lasthitten, en als je, doordat ze al goed beschadigd zijn, tussen de tegenstander en jouw creeps kan staan, is de afstand groot genoeg om hen XP te onthouden.murphsy schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:18:
[...]
....Ik gooi eigenlijk alleen spells op de tegenstander als ik weet dat hij dood gaat.
....
Ik heb sowieso een enorme voorkeur om in de laning fase heel dicht bij mijn toren te vechten. Vroeg pushen is domheid, je zet jezelf ver weg van de veiligheid van je eigen toren en je ontneemt jezelf de kans op een mooie gank (zij rennen immers zo naar de toren). Daarnaast geef je ook nog hun mid de kans om achter je te komen.
Beide kanten krijgen evenveel minions, dus evenveel farm, een stukje dichter bij je toren rondhangen geeft je geen nadeel.
Speel nu een tijdje Shaco, potje of 15 nu, prachtige champion! Jammer dat er geen skins voor zijn. Verder maar even de Mr. Mundoverse skin gekocht voor Dr. Mundo. Prima.
Beide kanten krijgen evenveel minions, dus evenveel farm, een stukje dichter bij je toren rondhangen geeft je geen nadeel.
Speel nu een tijdje Shaco, potje of 15 nu, prachtige champion! Jammer dat er geen skins voor zijn. Verder maar even de Mr. Mundoverse skin gekocht voor Dr. Mundo. Prima.
Mochten de minnions per ongeluk te dicht bij je toren komen (wat snel gebeurt als je bij je toren vecht), ga je inkomen missen want als de toren de minnions killed, krijg je er geen geld voor alleen wat xp.
Verwijderd
zo zeg, sinds ik lv 30 ben lijkt het wel of de spelers in een keer stukken slechter zijn geworden. veel meer afkers, mensen die echt slecht spelen. dat zou je toch eigenlijk niet verwachten.
Verwijderd
Dat heb ik ook regelmatig, lvl 30's die op de een of andere manier niets van he spel snappen. Laatste paar potjes met singed gespeeld, heerlijke champion. Laatste score 6-2-17, vooral door die slow krijg je heerlijk veel assist. Moet wel zeggen dat ik wat vaste spelers de laatste tijd een stuk minder zieVerwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:57:
zo zeg, sinds ik lv 30 ben lijkt het wel of de spelers in een keer stukken slechter zijn geworden. veel meer afkers, mensen die echt slecht spelen. dat zou je toch eigenlijk niet verwachten.
Ben nu ook hard bezig 30 te worden. Daarnaast was ik ook hard aan t sparen voor een tank (zie wat posts terug) , maar uiteindelijk toch maar besloten door te sparen voor Blitzcrank. Die Grab is gewoon ideaal in teamfights.
Daarna kan ik altijd nog de relatieve goedkope tank-champs halen ^^
Ik speel op het moment vooral Garen, geen mp is gewoon ideaal. Ook is zijn ulti extreem effectief tegen tanks die hp stacken. Vaak denken die dat ze met 1/3 hp nog vrolijk rond kunnen lopen
Het silencen van de casters is ook altijd lachen met Garen, wat worden ze daar toch pissig van.
Bij het lanen zorg ik altijd dat de minions zo dicht mogelijk bij de enemies tower staan, mits dat veilig mogelijk is. Hierdoor krijgen ze minder goud en heb je vaak kans nog even de tower te hitten waardoor deze ook geleidelijk neergaat.
Nog 3 lvls voor 30
Ik speel op het moment vooral Garen, geen mp is gewoon ideaal. Ook is zijn ulti extreem effectief tegen tanks die hp stacken. Vaak denken die dat ze met 1/3 hp nog vrolijk rond kunnen lopen
Het silencen van de casters is ook altijd lachen met Garen, wat worden ze daar toch pissig van.
Bij het lanen zorg ik altijd dat de minions zo dicht mogelijk bij de enemies tower staan, mits dat veilig mogelijk is. Hierdoor krijgen ze minder goud en heb je vaak kans nog even de tower te hitten waardoor deze ook geleidelijk neergaat.
Nog 3 lvls voor 30

Verwijderd
Garen is inderdaad zeer leuke champion. Build die je moet proberen -->SOEFuture schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:01:
Ben nu ook hard bezig 30 te worden. Daarnaast was ik ook hard aan t sparen voor een tank (zie wat posts terug) , maar uiteindelijk toch maar besloten door te sparen voor Blitzcrank. Die Grab is gewoon ideaal in teamfights.![]()
Ik speel op het moment vooral Garen, geen mp is gewoon ideaal. Ook is zijn ulti extreem effectief tegen tanks die hp stacken. Vaak denken die dat ze met 1/3 hp nog vrolijk rond kunnen lopen![]()
Nog 3 lvls voor 30
Sword of Occult
Leviathan
Warmogs
Impaler
Met Garen ben je late game bijna niet kapot te krijgen en kan je dus mooi Occult en leviathan stacke, door warmogs en leviathan krijg je massive health waardoor impaler zeer hard gaat hitten. Erg leuke build, mits je niet te vaak dood gaat.
Enige nadeel van Garen is dat hij in team fights gewoon te weinig dmg doet, en geen CC heeft met slechts 1 silence.
Ga ik een keer proberen dan.Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:09:
[...]
Garen is inderdaad zeer leuke champion. Build die je moet proberen -->
Sword of Occult
Leviathan
Warmogs
Impaler
Met Garen ben je late game bijna niet kapot te krijgen en kan je dus mooi Occult en leviathan stacke, door warmogs en leviathan krijg je massive health waardoor impaler zeer hard gaat hitten. Erg leuke build, mits je niet te vaak dood gaat.
Enige nadeel van Garen is dat hij in team fights gewoon te weinig dmg doet, en geen CC heeft met slechts 1 silence.
Op het moment pas ik mn build aan op mn team. Tankbuild als we geen tanks hebben en dps als we daar een tekort aan hebben en wel een tank hebben.
Op het moment heb ik meer een combi build.
Ghostblade
Boots of swiftness
thornmail / force of nature
guardian angel
frozen mallet
atma's impalar
Maar die build krijg je zelden af...
Boots of swiftness (+3) vind ik wel een must voor garen. Zonder die +3 is het lastig om je tegenstander bij de houden als je aan het spinnen bent of om ze te achtervolgen en af te maken.
tegen Stun's en dat soort dingen heb ik standaard Cleanse. Voor slows kan ja spinnen.
Daarnaast gebruik ik ghost ook vaak om te achtervolgen of snel naar een gevecht te komen.
In combinatie met cleanse heeft dit erg vaak mijn leven gered.
Boots + ghost + Q-skill = lekker hoge runspeed
[ Voor 19% gewijzigd door SOEFuture op 15-05-2010 14:26 ]
Heh, zoiets hadden we ook al eens verzonnen voordat twisted een remake kreeg. Grappig om te zien dat je er ook gewoon sneller heen kunt komen te voet.
Hoe staat het trouwens met de bugs in de client tegenwoordig? Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met te spelen mede omdat het gewoon niet meer leuk was door alle bugs.
Hoe staat het trouwens met de bugs in de client tegenwoordig? Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met te spelen mede omdat het gewoon niet meer leuk was door alle bugs.
[ Voor 9% gewijzigd door RTG op 18-06-2010 01:21 ]
Verwijderd
Leuke filmpjesRTG schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:20:
Ik heb de heb altijd kei lange wacht tijd met matchmaking zit nu al op meer als 4 minuten
Dit topic is gesloten.