Toon posts:

[PC] League of Legends Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste
Acties:
  • 96.635 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Nieuwe champion:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=V-VVrpTlRZI&feature=related]
Lijkt mij niet zo'n leuke om mee te spelen..

[ Voor 20% gewijzigd door Pkunk op 17-05-2010 15:47 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-09 22:24

Hu9o

Schokkend

Nee idd.

Hoe krijg je trouwens die timers in beeld?? Ik heb alleen zo'n terug lopende klok.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:28:
Nee idd.

Hoe krijg je trouwens die timers in beeld?? Ik heb alleen zo'n terug lopende klok.
Zitten alleen op test realm atm, verwacht word wel dat ze binnenkort ook naar officiele servers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet toegeven dat ik het spel erg leuk vindt.

Deze week veel met Nunu en Warwick gespeeld. De verschillen tussen de hero's zijn goed uitgewerkt.
Het is leuk om te ontdekken hoe je met je held het beste kan spelen, welke items er voor nodig zijn en wat je beter niet kan doen.

Sommige mogelijkheden zijn zeer irritant maar ik vind wel dat er een goede balans in het spel zit.
Daarnaast is het veel toegankelijker dan DoTa...

Als jullie me tegenkomen of willen toevoegen, mn summoner heet CaptainMiB.

Tot nu toe trouwens geen bugs tegengekomen. Geen disconnects etc. Matchmaking gaat vlot, al vind ik het wel lang duren totdat je daadwerkelijk aan het spelen bent.
(maar dat komt door alle timers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Helaas is de video al weg voor ik hem kon zien :F ,maargoed in theorie klinkt ie wel mooi, maar als het net als die Akali wordt dan is het wel weer mislukt.

Ben iig wel blij dat ze voor mana hebben gekozen. We krijgen ook 3 nieuwe items zag ik ;) perfect voor Kassadin en wss ook voor die Malzahar.

iig Wordt het weer veel leavers bij het kiezen :N }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:55
Heeft ook iemand dit probleem soms als je een game aan het opstarten bent dat er dit komt te staan: Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/21mvgq1.png
ff snel afbeelding van internet geplukt maar dat probleem heb ik dus

[ Voor 4% gewijzigd door tumtum100 op 19-05-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja dat gebeurd.

Dan is er een timeout en kan je dit potje wel vergeten. Potje wordt dan uberhaupt niet gespeeld omdat iedereen deze melding krijgt.

ff wachten en opnieuw proberen, vaak werkt het dan wel.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Ik ben het hele nieuwe champion gebeuren wel een tikje zat. Laat ze eerst eens oude champions vernieuwen en bugs wegwerken. Vrijwel elke ability van Shaco is gebugged, Poppy haar charge is buggy, Zileans revive, etc. Dan heb je nog de zwaar 'underpowered' champions die ze beter eens wat kunnen buffen/reworken zoals Teemo, Yi, Veigar, etc.

Iedereen duikt meteen op zo'n nieuwe champ waardoor de eerste paar dagen er enorm veel queue dodging is en het niveau van de gemiddelde game erg laag ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:38
murphsy schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 07:57:
Ik ben het hele nieuwe champion gebeuren wel een tikje zat. Laat ze eerst eens oude champions vernieuwen en bugs wegwerken. Vrijwel elke ability van Shaco is gebugged, Poppy haar charge is buggy, Zileans revive, etc. Dan heb je nog de zwaar 'underpowered' champions die ze beter eens wat kunnen buffen/reworken zoals Teemo, Yi, Veigar, etc.

Iedereen duikt meteen op zo'n nieuwe champ waardoor de eerste paar dagen er enorm veel queue dodging is en het niveau van de gemiddelde game erg laag ligt...
Ik vindt dat je een sterk punt maakt. Het is beetje raar dat gewoon praktisch iedere 2 a 4 weken een nieuwe champion wordt geïntroduceerd. Echter is dit ook hun business model, zij verdienen op micro payments. Daardoor zullen ze dit karakter ben ik bang behouden. Jammere is dat de kwaliteit daardoor wel op de achtergrond begint te raken.

Voor mijzelf een concurrent als HoN is in kwaliteit beter maar de drempel is voor mij te hoog. Daar tegenover staat dat je deze game wel lekker gratis kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-02 23:53
klopt als ze geen heroes uitbrengen verdienen ze niks, ze verdienen ook niks aan oude heroes herzien, tenminste niet op korte termein. zou graag kayles passive zien veranderen in iets beters, vind t n leuke hero om te spelen maar af en toe kan ie zo nutteloos zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
J_star schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:03:
[...]

Ik vindt dat je een sterk punt maakt. Het is beetje raar dat gewoon praktisch iedere 2 a 4 weken een nieuwe champion wordt geïntroduceerd. Echter is dit ook hun business model, zij verdienen op micro payments. Daardoor zullen ze dit karakter ben ik bang behouden. Jammere is dat de kwaliteit daardoor wel op de achtergrond begint te raken.

Voor mijzelf een concurrent als HoN is in kwaliteit beter maar de drempel is voor mij te hoog. Daar tegenover staat dat je deze game wel lekker gratis kan spelen.
Teemo krijgt zoiezo een buff in de volgende patch.

Shurelia

* = See Design Notes.

==Champions==

=== Al'Zahar, The Prophet of the Void ===

* Summon Voidling (Passive)

** After casting 5 spells, Al'Zahar summons a Voidling to engage enemy units for 21 seconds. Voidlings grow after 7 seconds (+50% Damage/Armor), and Frenzy after 14 seconds (+100% Attack Speed).

* Call of the Void

** Al'Zahar opens up two portals to the void, After a short delay, power erupts from the voids, dealing damage and silencing all enemies hit.

* Null Zone

** Al'Zahar creates a zone which deals the greater between a flat damage and a % of the target's max health.

* Malefic Visions

** Al'Zahar infects his target's mind with creul visions of their demise, dealing damage each second. If the target dies while afflicted by the visions, they pass on to a nearby enemy unit and restore mana to Al’Zahar.

* Nether Grasp

** Al'Zahar grips his target in an engulfing void of energy, dealing damage each second.

===Akali===

* Smoke Bomb

** Stealth is now removed when you actually attack, rather than when you begin your attack animation.

===Alistar===

* Pulverize

** Now deals damage when the target is knocked into the air, rather than when they hit the ground

===Ashe===

* Frost Shot slow % changed to 15/20/25/30/35%, from 10/17/24/31/38%.

* Volley now fires 7 missiles, from 9.

* Enchanted Crystal Arrow

** Fixed a bug where Enchanted Crystal Arrow could stun for longer than intended

** Fixed a bug where ranks 2 and 3 slowed targets for longer than intended

** Reduced the amount of stun per unit of distance (e.g., you have to fire it from farther away to get the full stun duration)

* New spell (E) - Hawkshot: Ashe sends a scouting hawk to target location on the map, revealing terrain as it travels. Note: Ashe keeps the passive Accumulate Wealth.

===Blitzcrank===

* Power Fist

** Removed the slow particle from the affected target.

* Static Field

** Static Field's tooltip now provides the bonus damage based on the Blitzcrank's Ability Power.

=== Cho'Gath ===

* Rupture

** Rupture now deals damage on knocking the targets into the air, rather than when they fall to the ground.

* Feast

** Feast loses up to 3 stacks on death instead of all of them.

===Evelynn===

* Shadow Walk

** Stealth is now removed when you actually attack, rather than when you begin your attack animation.

=== Janna ===

* Eye of the Storm

** Cooldown increased to 12 from 10.

** AP ratio reduced to .6 from .8

** Damage buff changed to 10/20/30/40/50 from 24/30/36/42/48

=== Master Yi ===

* Double Strike

** Fixed a bug where Double Strike was represented incorrectly on death recaps.

* Alpha Strike

** Reduced the animation delay before performing Alpha Strike

* Meditate

** Reduced the animation delay before performing Meditate

=== Mordekaiser ===

* Children of the Grave

** Fixed a bug where Mordekaiser would infrequently gain health from Mace of Spades or Syphon of Destruction while Children of the Grave was on his target.

=== Nunu ===

*Visionary

** Fixed the Visionary tooltip to correctly say that Nunu gains a free spell every 7 attacks instead of 8.

=== Pantheon ===

* Grand Skyfall

** Reduced the summoner spell cooldown so that players can cast summoner spells right after Pantheon completes his Grand Skyfall.

=== Rammus ===

* Attack ranged increased to 125 from 100

* MP regen per level increased to .06 from .05

* Powerball

** Cooldown reduced to 11 from 12

* Defensive Ball Curl

** Cooldown reduced to 15 from 18

** Mana cost changed to 50 from 40/50/60/70/80

* Tremors

** Mana cost changed to 120 at all ranks from 100/150/200.

=== Ryze === *

* Spell Flux's -Magic Resistance debuff no longer stacks.

* Spell Flux's -Magic Resistance debuff increased to 15 from 12.

=== Teemo ===

* Camouflage

** Fade time reduced to 3 seconds from 4.

** Fixed a bug in which sometimes the fade time would take too long.

** When Teemo breaks stealth, he now gains "Element of Surprise", increasing his attack speed by 40% for 3 seconds.

* Blinding Dart

** Mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 70/85/100/115/130.

** Cooldown reduced to 10 from 12.

** Blind duration reduced to 1.5/2.0/2.5/3.0/3.5 from 1.6/2.2/2.8/3.4/4.0.

* Move Quick

** Now only breaks when taking damage from an enemy champion or turret.

* Toxic Shot

** The first application of magic damage now occurs immediately upon hitting the target.

** Poison duration reduced to 4s from 5s (total number of applications remains at 5).

* Noxious Trap

** Fade time reduced to 1.5 from 2.

=== Tristana ===

* Updated several particles.

=== Tryndamere ===

* Bloodlust *

** Bloodlust bonus critical damage per stack lowered to 0/1.125/2.25/3.375/4.5 from 1.5/2.25/3/3.75/4.5

** Bloodlust cooldown lowered to 14/13/12/11/10 from 18/16/14/12/10

* Undying Rage

** Is now castable while CC'ed.

===Twitch===

* Ambush

* Deadly Venom

** Fixed a bug where Deadly Venom applies 2 debuff icons to its target.

=== Zilean ===

* Timebomb AP ratio decreased to .9 from 1.1 *

* Timebomb Now ticks 3, 2, 1 additional damage before the bomb explodes. This will trigger calls for help.

==Items==

* New Item: Bilgewater Cutlass

** +25 Attack Damage

** +12% Life Steal

** UNIQUE Active: Deals 200 magic damage and slows the target champion for 2 seconds (300 range). 60 second cooldown.

* New Item: Hextech Revolver

** +40 Ability Power

** +10% Spell Vamp

* New Item: Hextech Gunblade

** +40 Attack Damage

** +50 Ability Power

** +15% Life Steal

** +12% Spell Vamp

** UNIQUE Active: Deals 200 magic damage and slows the target champion for 3 seconds (700 range). 60 second cooldown.

==General==

* Critical chance and critical chance per level removed as a base stat. Gold value for these stats was pushed into base attack damage and attack speed per level, respectively. Average delta across all champions for these stats was +1.91 base attack damage and +.17% attack speed per level.

* New system for Armor/Magic Resistance Penetration implemented. All penetration is now percentage based and stacks with diminishing returns up to 50%. If a champion with 50% penetration attacks two targets that absorb 30% damage and 70% damage, they will only absorb 15% and 35% of the damage from the attack respectively.

* Brush on Twisted Treeline redesigned.

* The Reverse Law of Ninja Power has been changed to modify health, not damage

==Audio==

===Champions===

====Ashe====

* Fixed bug causing hit sound on Enchanted Crystal Arrow not to play

====Kennen====

* Added different hit sounds for basic attack on different materials

---------------------------------

* Ryze, Zilean and Tryndamere: These changes are experimental burst changes for the PTR. These will be changed.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
wat houdt de armor/ magic pen changes in, diminishing returns klinkt als nerf voor mensen die absurd veel penetration stacken, maar voor de rest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Twakker: weinig penetration wordt beter, kijk naar void staff en last whisper. Zo gaat alle penetration worden: hierdoor wordt penetration anders maar niet zozeer beter of minder goed. Early game zal het minder invloed hebben en lategame meer.

Jeffro: Yay! Eindelijk wordt er iets gedaan aan de enorm zinloze 'E' ability van Ashe. Leuke champ om te spelen maar het missen van 1 skill was toch wel jammer.

Verder ziet de patch er best zinnig en leuk uit. Dmg op moment van omhoog gooien is lekker voor Alistar, maak je nog eens wat kills.

[ Voor 38% gewijzigd door murphsy op 21-05-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Die vuurigoog toch ook he

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/315ziuo.jpg

context we hadden net makkelijk gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, euh, ja ik heb daar eigenlijk niks aan toe te voegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murphsy schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 07:57:

Ik weet niet op welke server jullie spelen maar op de US heb ik nog nooit een probleem gehad. Shaco werkt geweldig (ga hem ook kopen :D), Master yi is helemaal niet underpowered IMO, je kan er nog heel goed mee rapen (ze hadden hem laatst ook gebeefd) en tja, Veigar is bijna alleen effectief tegen vijandige mages (Karthus, mages met veel mana voor zijn ult).

Nieuwe champ lijkt me overigins raar, ik vind dat ze eerst nieuwe mappen/gamestyles mogen maken en dan weer nieuwe champs. Die passive, pfoe... meer minions bij 5 spells, no thnx lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
tussen haakjes: de servers veranderen en vanaf vandaag gaan voor 2 dagen niets van stats, xp of ip worden opgeslagen. de games zelf worden ook niet opgeslagen en de store is gesloten.

aangezien riot daarna de servers uitbaat ipv goa zou alles wat beter moeten gaan

bron: http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=118373

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Goed nieuws. Hopelijk wordt hierdoor alle problematiek opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hu9o schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:40:
Goed nieuws. Hopelijk wordt hierdoor alle problematiek opgelost!
Laten we het hopen inderdaad! Ben het extreem lange inloggen, het eruit liggen van de chat, het rebooten na elke match en de random crashes wel zat onderhand!
Hopen op betere tijden! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Het zou ook eens hoog tijd worden. Niet te geloven hoe lang die client al op duizend en één manieren kan buggen. Afgelopen week heb ik ook weer eens een beetje gespeeld... bij één van de games reageerde de client enorm traag bij de champion selection. Na alles met pijn en moeite binnen de tijdslimiet goed geselecteerd te hebben gekregen, had ons hele team ingame gewoon random champions :?. Ik had het wel weer even gehad met lol, wat een bagger client.

Overigens vond ik de client over het algemeen al heel slecht/traag reageren toen (vorige week een aantal dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Ach ja, en er zijn weer nieuwe bugs: scrambled heroes in champion select, queues die niet bestaan (this queue does not exist, try another queue) en een variant op een oude bekende: wel 'accepted' in lobby, maar 'could not connect to game'. :F

Ik hoop dat dit alleen is omdat ze nog bezig zijn met de overgang.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Het matchmaking systeem werkt volgens mij ook niet helemaal. De ene keer wordt ik in een goed team gestopt. De volgende rondes speel je met mensen die volgens mij voor het eerst spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
arcanis schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:55:
Het matchmaking systeem werkt volgens mij ook niet helemaal. De ene keer wordt ik in een goed team gestopt. De volgende rondes speel je met mensen die volgens mij voor het eerst spelen.
dat is geen bug, maar perceptie. Of mensen die een nieuwe hero uitkiezen in random. Go team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik moet zeggen dat sinds de server migratie er helemaal geen bugs meer zijn geweest!!!

-Snelle log in
-Geen delay bij hero kiezen
-Geen delay meer bij starten van map
-Na iedere map krijg ik m'n stats te zien

Bravo!!

Nu maar hopen dat het komt door de server migratie en niet omdat de boel gewoon gereset is en dat het na verloop van tijd er weer in sluipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Hu9o schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 10:21:
Ik moet zeggen dat sinds de server migratie er helemaal geen bugs meer zijn geweest!!!

-Snelle log in
-Geen delay bij hero kiezen
-Geen delay meer bij starten van map
-Na iedere map krijg ik m'n stats te zien

Bravo!!

Nu maar hopen dat het komt door de server migratie en niet omdat de boel gewoon gereset is en dat het na verloop van tijd er weer in sluipt.
ik heb wel een bug gehad zojuist: vast in select, vervolgens 6 reconnects en shop bugged. Maar goed: win (alhoewel 3 anderen in mijn team hetzelfde hadden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Risce schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 18:42:
[...]

ik heb wel een bug gehad zojuist: vast in select, vervolgens 6 reconnects en shop bugged. Maar goed: win (alhoewel 3 anderen in mijn team hetzelfde hadden)
mooi man, nu is de 0 friends/chat bug ook weer terug. Het heeft gewoon niks opgelost. Hoe moeilijk is het nou?! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

De client reageert inderdaad een stuk beter maar ik heb nu wel al 4x een game gehad die niet wilde starten (na de countdown). 2x Moest ik de client restarten en was de rest van m'n team wel al aan het spelen en die andere 2 games waren gewoon verdwenen. :/

*edit*
Voeg daar nog maar 3x aan toe dat de game "verdwijnt" na countdown. Ik blijf niet oneindig proberen... ik kan dus gewoon niet meer spelen. :?

[ Voor 23% gewijzigd door RTG op 30-05-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Vandaag ook weer lekker wat bugs, eerst geen chat en daarna een potje twisted treeline dat 1 tegen 1 was de eerste 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

inderdaad, laden van een game werkt niet behalve na reconnect

chat werkt niet :(

omg hoe moeilijk kan het zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Even je client opnieuw opstarten, dan doet hij t wel :)

Ben trouwens helemaal fan geworden van Blitz. Onderhand heb ik hem ook gekocht en die grab wordt steeds leuker!

[ Voor 24% gewijzigd door SOEFuture op 30-05-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

New Skins and Malzahar Bundles in the Upcoming Patch.

Sion, Kayle, Morgana en Malzahar krijgen skins in de komende patch. Eindelijk een paar heroes die ook daadwerkelijk nog geen skins hadden.

Verder staat het even op een laag pitje voor mij. Ben nu een tijdje lvl 30 maar zit toch nog steeds erg veel met ongelofelijk slechte spelers in een team als ik solo-queue. Dat irriteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:38
Erg vette game, maar die bugs het is echt gewoon hopeloos. Problemen komen er eerder bij dan dat ze worden verholpen. Reconnect error is er bij gekomen. Ik denk dat ze echt eens actief moeten zijn met bugs, er wordt voldoende gemeld op hun forums, maar lijkt niks aangepakt worden.

[ Voor 7% gewijzigd door J_star op 31-05-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag gespeeld, niks aan de hand.

Gisteravond willen spelen, "Launcher has experinced an error please restart this application"...

En dat bleef maar terugkomen, ook na uninstall en opnieuw downloaden.

Vanmiddag maar even weer proberen. (heb op het eu forum al wel een oplossing gehad)

Vreemd dat al die fouten ineens opkomen, 2 weken terug was er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Laatst online: 30-06 20:29
Ik heb van het weekend maar 1 game succesvol uitgespeeld. De rest was het allemaal 'not connected to pvp.net', na de count-down een 'game does not exist' en een rare bug waardoor ik geen champion-select er voor kreeg (maar wel de penaltie voor het uit champion-select gaan).

Nee, ik vindt de switch nog niet echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren twee keer problemen gehad, rest van de tijd geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Al weer een paar dagen zonder problemen kunnen gamen.
Nieuwe patch is ook uit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Ik heb verder ook geen problemen meer.ik Speel momenteel alleen maar twisted treeline. Met warrick of Twisted fate.Van de laaste 10 potjes er 9 gewonnen. :)

Ben er net weer achtergekomen dat je pas verloren hebt als er defeat op je scherm staat. Onze nexus had nog 1/3 Hp en het ander team beide inhibators(of hoe je dat ook schrijft) nog. Maar toch nog gewonnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ik heb af en toe problemen met elo. Als ik een game maak en ik ben samen met vrienden dan zijn onze tegenstanders echt abnormaal goed ze winnen zelfs 4vs5 7(8)7 _O- :N -O- .

Maar als 1 van die andere vrienden een game maken dan zijn ze wel wat makkelijker. Ik ben zelf lvl30 en die andere meestal <30 dus denk meer dat het daardoor zal komen.

Maargoed zelf ben ik ook niet zo heel goed :') maar dat af en toe een vriend van mij die lvl30 is en alle Champions heeft bijna geen kill meer kan maken is ook niet meer grappig.

Die tegenstanders zijn dan ook arranged team, want ze zijn zeker op teamspeak/skype/etc, ze zijn namelijk echt te gruwelijk voor woorden :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potje met ezreal (speel alleen nog maar US, geen gezeik meer voor mij, 20-1-17. Win veel potjes dus men elo is redelijk hoog. Merk dat men teammates/enemy's namelijk een stuk beter zijn dan die lvl 30's op EU. Maargoed, te dikke score, was Godly volgens iedereen. Toch leuk om te horen, bij potje van toch bijna een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:40:
Potje met ezreal (speel alleen nog maar US, geen gezeik meer voor mij, 20-1-17. Win veel potjes dus men elo is redelijk hoog. Merk dat men teammates/enemy's namelijk een stuk beter zijn dan die lvl 30's op EU. Maargoed, te dikke score, was Godly volgens iedereen. Toch leuk om te horen, bij potje van toch bijna een uur.
Ja praatjes, laat dat maar eens ff op de EU zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Laatst online: 20-09 09:16
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:40:
Ezreal is zo ongeveer een ranged yi. Scaled ontzettend goed, dus als je eenmaal 2 kills early game scoort heb je grote kans dat je zo door blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
Vergeet niet dat als je arranged team doet je ELO flink omhoog gaat, en je ook gepaired word met andere arranged teams. Hoe en wat er precies berekend word is mij onbekend.

Ik merkte gister wel toen ik met 4 vrienden (Waarvan 1 de alt van Melhkior, zoek maar op) we gepaired werden met een ongeloofelijk bruut arranged team. Waarschijnlijk kwam dit ook omdat Melhkior's alt ook al een te hoge elo had... Later met een 4 man arranged zonder Melhk ging het een stuk beter en wonnen we dik.

Overigens heb ik nu Akali eens geprobeert. Een leuke gank hero! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adames schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:50:
[...]

Ezreal is zo ongeveer een ranged yi. Scaled ontzettend goed, dus als je eenmaal 2 kills early game scoort heb je grote kans dat je zo door blijft gaan.
Neemt niet weg dat het ontzettend moeilijk is om slechts 1 keer dood te gaan ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Vandaag lvl 20 gehaald! :D
Ik had al IP gespaard, nu heb ik een rune book vol met tier 3 runes. Tering man, die zijn handig! +17% atk speed en +18 mana regen @ lvl 18 merk je echt wel!

Ik ben zeer blij dat ik IP heb gespaard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:01
wimjongil schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:05:
Vandaag lvl 20 gehaald! :D
Ik had al IP gespaard, nu heb ik een rune book vol met tier 3 runes. Tering man, die zijn handig! +17% atk speed en +18 mana regen @ lvl 18 merk je echt wel!

Ik ben zeer blij dat ik IP heb gespaard. :)
Ik ben level 11 en ik heb mijn rune book vol met Tier 2 gestoken, uiteindelijk is het toch wel handig om cooldown af te doen (nu heb ik -4.5%). Misschien beetje "verspilling" van IP, maar tja, ik koop de Tier 2 toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
En het is weer zo ver, chat er eerst uit toen connectie problemen en nu licht volgens mij alles plat 8)7 .
Gaat dit om server onderhoud of weer server crash?

Edit: alles doet het nu weer goed :) hopen dat het zo blijft

[ Voor 17% gewijzigd door arcanis op 05-06-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Styxxy schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 01:50:
[...]

Ik ben level 11 en ik heb mijn rune book vol met Tier 2 gestoken, uiteindelijk is het toch wel handig om cooldown af te doen (nu heb ik -4.5%). Misschien beetje "verspilling" van IP, maar tja, ik koop de Tier 2 toch.
Ja ik had ook steeds m'n runebook gewoon vol met runes, maar ik heb IP gespaard door zo min mogelijk champions te kopen (heb alleen nog maar Evelynn, Master Yi, Ashe, Sivir en Kassadin gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ik hoop dat ze snel de friendslist debuggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

De site ligt er ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Wat is volgens jullie het beste, je runebook heletijd vol met runes houden of alle ip opsparen.
En dan op lvl 20 alleen maar T3 runes kopen?

Edit: Typo

[ Voor 6% gewijzigd door arcanis op 09-06-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dat laatste.

Moet trouwens zeggen dat het spel allemaal super loopt nu!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Pfff US server is echt ellende de laatste paar dagen.. eerst doet de chat het niet, dan duurt het weer een eeuwigheid om een game te starten..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
woo eindelijk 30!
moet zeggen dat ik erg veel plezier heb met de nieuwe kayle, eindelijk wat meer scalability en niet meer of hp of ap of attack, zit te denken om voor de 1e keer een skin te kopen... :D

zijn er hier mensen die al wat gekocht hebben of houden jullie het bij de free-to-play onderdelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dat laatste.

Moet trouwens zeggen dat het spel allemaal super loopt nu!!

Zelfde tekst weer. Maar ik zie het nut niet zo van skins eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
twakker schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:59:
zijn er hier mensen die al wat gekocht hebben of houden jullie het bij de free-to-play onderdelen?
Ik heb al wat heroes en wat skins gekocht. Wel op de US, want op de EU kan je niet met paypal betalen :(

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Ik vind eigenlijk dat ik wel wat moet gaan investeren in de game, maar er zijn zoveel bugs geweest, dat ik het nog even afwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
De laatste week is het echt veel beter geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Een kort vraagje over een spell, met name Ignite. Normaal heeft die toch cooldown 120 seconden? (Zo staat het toch online én als je over de spell gaat.) Nu had ik die in game gebruikt en die begint vanaf 170 te tellen :o. Dat was best wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Net een potje gespeeld 3 tegen 3 gespeeld, 2 Fransen bij mij in het team die het gewoon vertikken Engels te typen 8)7 . Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon Engels te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arcanis schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:56:
Net een potje gespeeld 3 tegen 3 gespeeld, 2 Fransen bij mij in het team die het gewoon vertikken Engels te typen 8)7 . Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon Engels te typen.
Fransen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
arcanis schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:56:
Als dat het ergste is wat je ooit overkomen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
ik heb al in een team gezeten met 4 turken...
frans babbel ik gewoon terug, voordeel van vlaming te zijn en frans op school te leren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Op de US server zitten overdag vaak chinezen. Die snappen er ook helemaal niets van :p

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Risce schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:05:
[...]

Als dat het ergste is wat je ooit overkomen is...
Het is niet het ergste wat me in het spel is overkomen. Maar ik snap gewoon niet waarom die mensen het vertikken om zich aan het spel aan te passen. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Je moet ook niet in het Nederlands gaan zeggen dat ze Engels moeten gaan praten :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Valt het ook bij jullie op hoeveel ego trippers er wel niet LoL spelen? Ik denk dat 1 op 2 games ik wel een groep tegen komt die je uit zitten te schelden voor noob (zeker als je Master Yi gebruikt) of "gg noobs" of "we owned you bitches" of ... verzin zelf maar wat denigrerende praat. Ik erger me er echt dood aan, de community, of alleszins het deel dat ik tegen kom, is echt wel ziek. Doet me bijna het spel uninstallen (ook al vind ik het op zich wel een leuk spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Styxxy schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 02:12:
Valt het ook bij jullie op hoeveel ego trippers er wel niet LoL spelen? Ik denk dat 1 op 2 games ik wel een groep tegen komt die je uit zitten te schelden voor noob (zeker als je Master Yi gebruikt) of "gg noobs" of "we owned you bitches" of ... verzin zelf maar wat denigrerende praat. Ik erger me er echt dood aan, de community, of alleszins het deel dat ik tegen kom, is echt wel ziek. Doet me bijna het spel uninstallen (ook al vind ik het op zich wel een leuk spel).
Ik probeer me daar nooit wat van aan te trekken, en ik zeg meestal dat het maar een spelletje is en dat ze niet zo op andere spelers moeten zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Dan moet je maar eens Heroes of Newerth spelen, daar is het 20x zo erg :)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
kaluro2 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:30:
[...]

Klopt. Maar van mij hoeft al dat gelul sowieso niet. Het is me nog haast nooit overkomen dat als je ergens iets van zegt, die random noob in je team ook maar iets verandert aan zijn speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Neeh precies, maar ik heb wel een keer gehad dat iemand van mijn team werd uitgescholden en daarna vertikte verder te spelen omdat de pro :N zei dat hij maar afk moest zijn. 7(8)7 .

En wat doet die n00b, hij gaat gwn afk en doet niks. Ik vertelde dat hij gewoon moest doorspelen gelukkig luisterde hij wel, maar de tegenstanders waren al te gefed ( sorry voor dunglish ) dus dikhard verloren.

Zwaar offtopic maar "I always get my sin" van die Dunglish was wel mooi, uiteraard zijn er ook andere ;) .

Wat vinden jullie van Olaf hij lijkt me wel bruut. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
Olaf is erg leuk, volgens mij (ik heb er niet meegespeeld) is het een soort van Jax, maar Olaf kan echt meedoen in het begin wat met Jax wel eens een probleem tegen tegenstanders die wel ranged hebben omdat Jax geen ranged heeft (en dus minnion-kills mist). Het viel mij wel op dat Olaf mid/end-game minder 'goed' wordt.

Ik vindt overigens dat als mensen andere mensen gaat uitschelden dat juist die mensen uitschelden noob zijn vooral omdat het zo wie zo in het begin niet zo heeel erg veel kan schelen als je 4x dood gaat (vaker ga je wel echt vernemen in mid-game) en mensen(en het team) hebben meer aan positiefe kritiek dan aan uitschelden.

Het valt mij op dat als een team positief blijft denken, er veel vaker een win uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Yup, het is heel erg vervelend als een speler al meteen in het begint "gg feed"roept oid als zijn team +4 keer meer dood is gegaan dan de tegenstander. Ik heb de meest zekere wins nog zien omgaan in een los, maar hiervoor is er wel een team nodig dat het echt blijft proberen.

De meeste verliezen komen nog altijd doordat 1 of meedere mensen er gewoon niet meer in gelooft, of ze nou blijven spelen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
RTG schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 23:37:
De meeste verliezen komen nog altijd doordat 1 of meedere mensen er gewoon niet meer in gelooft, of ze nou blijven spelen of niet.
Dat lijkt me een overstatement. Meestal verlies je door een combinatie van factoren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
Mijn ervaring is dat het echt meer een state of mind is. Er komt inderdaad wel een stukje tactiek bij kijken, maar als het goed is zijn de verschillen qua niveau (en dus ook de tactiek) niet erg groot. Het gebeurt mij wel eens dat ik in team beland dat voor geen meter samen kan spelen en dan een potje aan elkaar gaan ergeren ipv. proberen om even te overleggen met de tactiek die er gevold gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel een beetje een persoon die meteen gaat schreeuwen als er voordat de minions gespawned zijn al 2 dood zijn. Ook achterlijk dood gaan en nooit mia roepen kan ik boos om worden. Ben dan wel iemand die gewoon probeert wat te helpen en dus niet iemand die ragequit of wat dan ook. Zal ongeveer de laatste zijn die AFK gaat want ik haat dat gezeik. Gaat trouwens steeds beter met mijn vaste chars (ezreal, singed, annie). Dood gaan op het begin word minder (wat vooral bij singed fataal is) en ook steeds vaker first blood, vooral met een goede lane mate. Verassend hoe het spel gewoon leuk blijft, ook na x aantal maanden spelen.

Voor wie meer US speelt: add Vraatjuh. Speel op US vooral alleen, en dat is toch wel een beetj zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik vind dat ook altijd wel jammer. Maar dat soort egotrippers doen dat alleen maar omdat ze dat nodig hebben. Dat ik me realiseer dat die mensen gewoon een ignore krijgen aan het einde van de game geeft me wel enigzins rust. Maar wat ik misschien vervelender vind is dat je vaak niet eens advies kan geven. Ik speelde laatst met een Mordekaiser. Die was de enige tank in ons team. Maar hij initieerde niet (en telkens als er gevochten werd holde hij weg, maar dat terzijde). Maar op het moment dat je dan vraagt of hij de volgende keer wil initiëren krijg je gezeik.. :\

[ Voor 3% gewijzigd door Pkunk op 13-06-2010 14:00 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Risce schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 23:45:
[...]

Dat lijkt me een overstatement. Meestal verlies je door een combinatie van factoren lijkt me.
Mja zo lijkt het ook wel, maar ik heb het zó vaak gezien dat mensen min of meer de handoek in de ring gooien nadat ze vinden dat een verlies het hoogst haalbare is. Ook al doen ze niet meteen /surrender of gaan ze afk, ze spelen dan maar nog half, doen ondoordachte dingen, waardoor het spel dan écht over is.
Als het daarna ineens wel even goed gaan, geloven ze er plotseling weer in en zie je ze het ook weer echt proberen.

Ik heb zat "verloren"games op z'n manier uiteindelijk in een win zien uitkomen. Op echt top elo niveau kun je best redelijkerwijs bij een bepaalde stand van zaken zeggen dat het "niet" meer kan, maar z'n mensen maken het dan ook wel goed af. Op lagere niveaus worden er nog altijd domme fouten gemaakt, juist doordát mensen denken dat ze al gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
RTG schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:46:
[...]

Mja zo lijkt het ook wel, maar ik heb het zó vaak gezien dat mensen min of meer de handoek in de ring gooien nadat ze vinden dat een verlies het hoogst haalbare is. Ook al doen ze niet meteen /surrender of gaan ze afk, ze spelen dan maar nog half, doen ondoordachte dingen, waardoor het spel dan écht over is.
Als het daarna ineens wel even goed gaan, geloven ze er plotseling weer in en zie je ze het ook weer echt proberen.

Ik heb zat "verloren"games op z'n manier uiteindelijk in een win zien uitkomen. Op echt top elo niveau kun je best redelijkerwijs bij een bepaalde stand van zaken zeggen dat het "niet" meer kan, maar z'n mensen maken het dan ook wel goed af. Op lagere niveaus worden er nog altijd domme fouten gemaakt, juist doordát mensen denken dat ze al gewonnen hebben.

.
Om het kort samen te vatten: Ja inderdaad, klopt, dat is dus een combinatie van factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Friendslist weer down van EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Friendslist doet het gewoon hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Risce schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:28:
[...]

Om het kort samen te vatten: Ja inderdaad, klopt, dat is dus een combinatie van factoren.
Nee, ik zeg juist dat het neerkomt op er in geloven of niet.

Juist nog een potje gehad waarbij we van 0-7 terugvochten naar 8-7, precies omdat iedereen aan onze kant gewoon bleef spelen terwijl die anderen het te hoog in hun bol kregen. Op dat moment deed een enemy ook nog eens een ragequit waardoor zij dus uiteindelijk verloren terwijl ze vanaf het begin duidelijk het betere team hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
Gister op een zelfde manier gewonnen. Het stond op een gegeven moment iets van 34-20 dankzij hun overfed Teemo. We liepen 4 torens achter, ze hadden 2 inhibbitors down, maar toch bleven we het proberen, en ging niemand lopen zeiken of kutten. Toen ik het team vertelde dat ze Teemo die 28-2-nogwat ging moesten focussen, en niet zo bang voor hem moesten zijn, in plaats van de Tryndamere die 0-8-5 ging, wou het ineens wel lukken. Ze hebben 2 keer hun Baron verneukt en waren hun 3e aan het halen toen wij hun basis binnen rushten en konden winnen.

Dat was het eerste potje in een lange tijd waar ik geen surrender heb gezien en geen gezeik gehoord heb terwijl het heel slecht ging en we dik aan het verliezen waren.

Ze hadden op zich ook het betere team maar konden door gebrek aan een goede carry het niet af maken. Wij daar integen hadden 2 carries en geen tank...

[ Voor 9% gewijzigd door P4p3Rc1iP op 13-06-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Het gaat vandaag wel weer lekker op de EU server, hele dag nog geen friendlist gezien dus geen arranged teams kunnen spelen. En nu krijg ik het scherm waar je een hero kan kiezen niet te zien. Dus zit vast aan een random hero :'(

Edit: ben van mijn +17 win/losses naar -3 gegaan nu van de laatste 25 potjes er 20 verloren :(

[ Voor 17% gewijzigd door arcanis op 14-06-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Damn, wat erger ik me soms toch enorm aan die waardeloze spelers.
Net weer, een garen en tryndamere die de halve game alleen maar achter anivia aan liepen om die te killen. Tot drie keer toe liepen ze de base van onze tegenstanders in, terwijl alleen de eerste rij towers neer waren. Om daarna beide dood te gaan en de vogel vrijuit ging..
WAAR-DE-LOOS. Uiteraard potje dik verloren.. 3v5 is gewoon niet leuk..
Zucht, tijd om te slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

SOEFuture schreef op maandag 14 juni 2010 @ 01:31:
Net weer, een garen en tryndamere die de halve game alleen maar achter anivia aan liepen om die te killen. Tot drie keer toe liepen ze de base van onze tegenstanders in, terwijl alleen de eerste rij towers neer waren. Om daarna beide dood te gaan en de vogel vrijuit ging..
Ergste zijn de mensen die gan lopen Feeden, iemand die mid soloed en dan gratis kills weggeeft.
of menden die gaan IDLE halverwegen een potje :<

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnevld schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:40:
[...]

Ergste zijn de mensen die gan lopen Feeden, iemand die mid soloed en dan gratis kills weggeeft.
of menden die gaan IDLE halverwegen een potje :<
Idle halverwege potje kan best hoor.

1x kwam er onverwachts iets tussen bij mij, kwam ik terug, iedereen lvl 18, ik lvl 1 (ezreal). Eind-score 10-2-7, wel verloren helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ziet er goed uit zeg!

waneer gaat dit nou komen? Dat heb ik er niet in gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat er ook niet bij, alleen dat het in de planning staat. denk dat als dat er komt ik wel een tijdje eens ga proberen fatsoenlijk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

SOEFuture schreef op maandag 14 juni 2010 @ 01:31:
Ja, jij bent perfect en degene die wat foutjes maken omdat ze nieuw zijn of wat dan ook, zijn waardeloos.
Ga ergens anders raen ofzo, iedereen moet ergens beginnen qua skill level.

Mensen zoals jou halen de community down en demotiveren nieuwe spelers.. damn komop man, het is maar een spel.

Ik erger me aan elitist ragers, niet aan beginnende spelers. Tegen beginnende spelers ben ik aardig en geef ze handige tips/info, zonder te ragen.

jij zegt dat 3v5 niet leuk is, je meent dus dat nieuwe spelers niks waard zijn en "ontzichtbaar" zijn voor je? Omdat ze nieuw zijn? dat vind ik wel echt erg. In plaats van dat je ze helpt, ga je tegen ze ragen? Hoe denk je dat zij zich voelen, op de manier hoe jij je gedraagt? grow up and get some decency dude...

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
kaluro2 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:47:
[...]

Ja, jij bent perfect en degene die wat foutjes maken omdat ze nieuw zijn of wat dan ook, zijn waardeloos.
Ga ergens anders raen ofzo, iedereen moet ergens beginnen qua skill level.

Mensen zoals jou halen de community down en demotiveren nieuwe spelers.. damn komop man, het is maar een spel.

Ik erger me aan elitist ragers, niet aan beginnende spelers. Tegen beginnende spelers ben ik aardig en geef ze handige tips/info, zonder te ragen.

jij zegt dat 3v5 niet leuk is, je meent dus dat nieuwe spelers niks waard zijn en "ontzichtbaar" zijn voor je? Omdat ze nieuw zijn? dat vind ik wel echt erg. In plaats van dat je ze helpt, ga je tegen ze ragen? Hoe denk je dat zij zich voelen, op de manier hoe jij je gedraagt? grow up and get some decency dude...
Zware dag?

Ik ben absoluut niet perfect en maak natuurlijk ook fouten. Daarnaast waren die twee waardeloze teamgenoten ook lvl 30 en daar verwacht je gewoon meer van. Sure, niet iedereen is even goed, maar langs 2! towers de enemies base inrennen om zo anivia dood proberen te krijgen verwacht je NIET op lvl 30.

Verder ben ik iemand die probeert te helpen, maar als ze dan mij raar aankijken omdat ik (opbouwende) kritiek of tips geef, dan hebben ze het snel verpest.

Op lvl 30 verwacht ik gewoon decent players die weten wanneer ze fout zitten en OOK aan hun team denken voordat ze bepaalde acties uithalen.

Oh en daarbij neem je aan dat ik tegen ze te keer ga ingame, dat doe ik voor de duidelijk niet. Ik ga geen mensen noob noemen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:30:
[...]

leuk tog :) voelt toch heerlijk om een rager te pwnen. maar hon is natuurlijk ook 20x zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:08:
[...]

leuk tog :) voelt toch heerlijk om een rager te pwnen. maar hon is natuurlijk ook 20x zo leuk.
HoN topic is ergens anders.. Hier gaat et over LoL.

OT: Gister met wat got'ters gespeeld, 2 van de 3 gewonnen, erg leuk weer. We hadden er 3 kunnen winnen maar stom gespeeld vanaf onze kant. Ezreal gaat steeds beter, leuke char!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
@Soef/Kaluru: Mijn ervaring; het maakt niets uit of je ze uitscheldt of aardige tips geeft. De meeste beginnelingen trekken zich niets van je chats aan. Als ze het al doen, komt er meteen een STFU of iets dergelijks. Als iemand stom speelt, zeg ik er eerst wat van, met wat advies. Maar als ze beginnen te schelden, hebben ze aan mij een slechte. Meestal zeg ik gewoon niks, is het makkelijkst.

Een andere ergernis: tegen het andere team in /all chat gaan roepen hoe slecht je allies zijn. Net alsof ze dat ene reet interesseert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Risce schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:40:
Een andere ergernis: tegen het andere team in /all chat gaan roepen hoe slecht je allies zijn. Net alsof ze dat ene reet interesseert ;)
Ja wat is daar de zin van? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:06:
[...]

Ja wat is daar de zin van? :')
Agressie, omdat je team niet wilt luisteren naar instructies en je die woede wilt delen met iemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:30:
[...]

Agressie, omdat je team niet wilt luisteren naar instructies en je die woede wilt delen met iemand...
Het is eerder een excuus omdat iemand niet tegen z'n verlies kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTG schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 01:20:
[...]

Het is eerder een excuus omdat iemand niet tegen z'n verlies kan.
Soms is het ook gewoon zuur dat jij alles goed doet, maar 2~3 man van je team alles verpesten. Mens heeft nou eenmaal de drang om emoties naar buiten te uiten (vooral op het internet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Helemaal waar, maar dat zijn dan meestal de rages naar het eigen team ;). Vandaag ook z'n potje gehad waarin ik me moeilijk in kon houden. Ik legde ze wel uit wat ze nou precies verkeerd deden, alleen niet op een normale rustige manier.

Sommigen willen, nadat iemand ze een aantal keer heeft gedood, persé die persoon terugpakken wat meestal samen gaat met een of andere onbezonnen actie en sowieso al niet gaat lukken juist omdat die persoon nu net gefeed is.
Op z'n moment kan diegene beter van lane switchen dan de boel verergeren en zich ook nog de ergernis van z'n team op de hals halen. Gewoon strict defensive spelen is aan dat soort mensen vaak niet zo besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
1v1 / 2v2, leuk!
Draft mode vind ik ook erg cool, dan krijg je pas gevarieerde games :)

Ranked play / ladder is leuk, als je fulltime met een vast team speelt, dus helaas niks voor mij.
En die screenshots vind ik nou echt niet bijzonder, nog steeds even onduidelijk, maar dan in een andere layout / kleur. Laat ze gewoon zorgen dat het een keer soepel werkt en dan is het wel best.

Oh, en ik irriteer me altijd kapot aan noobs die gewoon niet begrijpen wat ze verkeerd doen. Kan me nooit inhouden dan. Vraag maar aan Hugo :D

[ Voor 11% gewijzigd door SaphuA op 21-06-2010 00:26 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.